Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 20:19
rik11 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:19:
[...]

Bij de makro hebben ze een hele goedkope maar niet voor de dolce gusto. Ik heb zojuist een mooie carrousel bij de Makro gekocht voor iets meer dan 18 euro incl BTW waar 4x6 cups in kunnen
Een tijdje terug kon je voor 1,98 inc btw een cuphouder halen van het eigenmerk van de makro !

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:25
We hebben je inzending in goede orde ontvangen en zullen binnen 6 weken het bedrag overmaken op je bankrekeningnummer.

Met vriendelijke groet,
Dolce Gusto
6 weken? Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Vandaag ook eindelijk toezegging gehad het bedrag binnen 6 weken te ontvangen. Ingestuurd omstreeks 17 december, maandje dus ongeveer (minder met de feestdagen ertussen).

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 20:08
Was bij mij binnen een week na die e-mail geregeld,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 15:17
Vanaf morgen 22 januari bij Makro:

48,39 incl btw voor de Dolce Gusto Picollo. Met retour 50 euro, heb je 61 cent winst :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tjiwa op 21-01-2014 15:54 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 14:25
Tjiwa schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:54:
Vanaf morgen 22 januari bij Makro:

48,39 incl btw voor de Dolce Gusto Picollo. Met retour 50 euro, heb je 61 cent winst :)
Even online kijken. De korting zit er al in verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 09:49
rik11 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:05:
Dat, plus terug naar school denk ik. Al is rekenen soms best lastig ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:45
Mwa, ligt een beetje aan hoe luxe je enveloppen zijn, maar je moet nog wel wat dingetjes printen en frankeren. Wel alles meenemen in de berekening hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
rik11 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:05:
[...]

Brad Pitt schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:10:
[...]

Dat, plus terug naar school denk ik. Al is rekenen soms best lastig ;)
Wat bedoel je? :P okee 1 euro 61 haha. Magoed er gaat nog een postzegel er van af als je precies wilt zijn. Maar nee er staat nergens online dat het inclusief de 50 euro korting is :) En daarnaast begint de aanbieding morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

vanDaal

-ismeereentje

Tjiwa schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:01:
[...]

[...]

Wat bedoel je? :P okee 1 euro 61 haha. Magoed er gaat nog een postzegel er van af als je precies wilt zijn. Maar nee er staat nergens online dat het inclusief de 50 euro korting is :) En daarnaast begint de aanbieding morgen pas.
Ik heb even gekeken, zie het ook niet staan. Morgen maar eens langs dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
vanDaal schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:54:
[...]

Ik heb even gekeken, zie het ook niet staan. Morgen maar eens langs dan :)
In de folder staat het wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
dangerousp schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:11:
[...]

In de folder staat het wel duidelijk.
Heb je al gekeken of je de juiste folder hebt? ik heb het over een aanbieding die op 22 januari begint, en het betreft een Dolce Gusto Piccolo.

De folder zelf staat nog niet op de Makro website. Ik denk dat het morgen pas erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Nu online

vanDaal

-ismeereentje

Tjiwa schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:18:
De folder zelf staat nog niet op de Makro website. Ik denk dat het morgen pas erop staat.
Jewel, staat er al op:
http://proxy.metro-group....onfood_3/#/spreadview/18/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Inmiddels wel een mooie cuphouder gevonden :)

http://www.ebay.nl/sch/Ke...er24&_from=R40&_nkw=dolce

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Nu online

vanDaal

-ismeereentje

Ik ben vandaag even bij de Makro geweest. Folder is een drukfout; de prijs in de winkel is 65,12 euro (incl BTW). Dus minder interessant. Omdat ik vandaag de eerste was die er mee kwam, hebben ze voor mij een uitzondering gemaakt en een fifty-fifty deal voorgesteld. Nog steeds niet super, maar uiteindelijk maar voor die prijs (56,75 geloof ik) meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:03

Patrick89

PSN : Gamesource

Dan haal je hem toch op bij de mediamarkt in de buurt en laat je de folder zien. :P

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

25,- toch wel wat prijzig, dat zijn 5-10 doosjes ;)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
C0nscious schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 01:35:
[...]

25,- toch wel wat prijzig, dat zijn 5-10 doosjes ;)
10 doosjes voor 25,- ? Maak me gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
vanDaal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:48:
Ik ben vandaag even bij de Makro geweest. Folder is een drukfout; de prijs in de winkel is 65,12 euro (incl BTW). Dus minder interessant. Omdat ik vandaag de eerste was die er mee kwam, hebben ze voor mij een uitzondering gemaakt en een fifty-fifty deal voorgesteld. Nog steeds niet super, maar uiteindelijk maar voor die prijs (56,75 geloof ik) meegenomen.
Klopt, zag het gisteravond ook..... hele domme fout.... stond ook geen bord bij dat het een drukfout was... personeel wist zogenaamd van niks... alle folders toevallig ook weg.... maar hij staat nog steeds voor de "oude prijs" in de internetfolder...... maar niet in de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Dolce Gusto in het begin van de actie gekocht, nog geen tijd gemaakt om het formulier in te vullen.
NU toch maar snel doen, voor de actie over is :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adriv65
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-03 15:18
Patrick89 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:46:
Dan haal je hem toch op bij de mediamarkt in de buurt en laat je de folder zien. :P
Lijkt me sterk dat ze hierin meegaan.
Makro is nm een "groothandel", alleen toegankelijk voor pashouders.

Mediamarkt vergelijkt alleen met vrij toegankelijke consumenten-winkels.

Proberen kan je natuurlijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Makro is onderdeel van de Metro Holding, en Saturn/MediaMarkt vallen daar ook onder. Trouwens, 80% is particulier wat daar koopt, heb je ooit een bouwvakker tampons en maandverband zien kopen voor persoonlijk gebruik? Ik wel.... maar dat zal zeker niet voor zijn werk zijn. Uiterste inzenddatum aanschafdatum is BTW 02.02.2014 in Nederland, dus opschieten....

[ Voor 16% gewijzigd door Wasabi! op 23-01-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Toff schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 03:00:
[...]

10 doosjes voor 25,- ? Maak me gek...
Ja, Staples ('actie' is nu voorbij) of beginners-actie (eerste bestelling dolce gusto shop, 2 voor 5,-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
Uiterste inzenddatum is BTW 02.02.2014 in Nederland, dus opschieten....
Ik zie in de voorwaarden dat het apparaat gekocht dient te zijn voor of op 2-2-2014 maar niet dat dit ook de uiterste inzenddatum is?

https://securewebregistrations.net/dolcegustomini/conditions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Ah, bedoelde ook aanschafdatum, scherp, heb weer koffie nodig ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ik weet niet of de actie op nog meer plekken geld, of tot wanneer, maar bij de Plus zag ik een aanbieding waarbij je bij drie dozen cups een gratis bewaarblik kreeg:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DusNfEf.png
Staat voor een tientje in de webshop: https://www.dolce-gusto.n...roductId=7613033430145_00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
C0nscious schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:03:
[...]

Ja, Staples ('actie' is nu voorbij) of beginners-actie (eerste bestelling dolce gusto shop, 2 voor 5,-).
AFAIK kreeg/krijg je bij de eerste aanschaf 5 euro cadeau (plus gratis verzending). Dus 2 doosjes voor 5 euro kan wel, maar als je 10 doosjes kocht, betaalde je er toch echt 9, dus totaal zo'n 45 euro, geen 25 (ik wel tenminste). Of je moet natuurlijk 5 nieuwe accounts aanmaken...

@LTVDKTW hieronder: Nee, die 5voor4 actie hing niet aan een nieuw account, maar zelfs gecombineerd kom je dan op een eerlijke manier niet aan 10 doosjes voor 25 euro (ik betaalde € 39,92, incl gratis verzenden).

[ Voor 16% gewijzigd door Toff op 24-01-2014 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adriv65
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-03 15:18
Wasabi! schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:47:
Makro is onderdeel van de Metro Holding, en Saturn/MediaMarkt vallen daar ook onder. Trouwens, 80% is particulier wat daar koopt, heb je ooit een bouwvakker tampons en maandverband zien kopen voor persoonlijk gebruik? Ik wel.... maar dat zal zeker niet voor zijn werk zijn. Uiterste inzenddatum aanschafdatum is BTW 02.02.2014 in Nederland, dus opschieten....
Daarom is de makro ook een totaal verkapte groothandel!

Uit de voorwaarden van mediamarkt;
d. Het product wordt aangeboden in een OPENBAAR toegankelijke winkel, dus niet via internet.

Openbaar toegankelijk; dus niet met een pasje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
Toff schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:29:
[...]

AFAIK kreeg/krijg je bij de eerste aanschaf 5 euro cadeau (plus gratis verzending). Dus 2 doosjes voor 5 euro kan wel, maar als je 10 doosjes kocht, betaalde je er toch echt 9, dus totaal zo'n 45 euro, geen 25 (ik wel tenminste). Of je moet natuurlijk 5 nieuwe accounts aanmaken...
Je hebt/had ook 5=4 acties die ook werkte met de nieuwe account bonus. Dan kreeg je dus 5 doosjes voor €15,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:39
LTVDKTW schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:53:
[...]

Je hebt/had ook 5=4 acties die ook werkte met de nieuwe account bonus. Dan kreeg je dus 5 doosjes voor €15,-
dat dus. 5 euro welkomstbonus, en de 5=4 was dus eigenlijk 5=3.
En staples had kort een kortingsactie, maar was vergeten bepaalde producten uit te schakelen. Zo kon je 2 doosjes bestellen voor 27 cent ofzo. En warempel: ze leverden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
adriv65 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:36:
[...]

Daarom is de makro ook een totaal verkapte groothandel!

Uit de voorwaarden van mediamarkt;
d. Het product wordt aangeboden in een OPENBAAR toegankelijke winkel, dus niet via internet.

Openbaar toegankelijk; dus niet met een pasje!
website ligt eruit... http://www.dolce-gusto.nl/

Rare regel met die pasjes...
Zeg dat je uit België komt, http://www.makro.be/public/be-makro/nl/Service/makrokaart Daar kunnen normale consumenten ook een pas aanvragen.... ach, pasje stelt niks voor, bij de Donald Duck krijg je er ook 1....

openbaar toegankelijk: iedereen mag er zijn, al of niet tegen betaling (bijvoorbeeld gratis in de openbare ruimte, tegen betaling in het openbaar vervoer), i.t.t. de privé-sfeer en veel kantoren enz. Dus als jij meegaat met iemand met een pasje, dan is het toch openbaar.... tis maar hoe je het interpreteerd. Een zin kan je op verschillende manieren interpreteren... zo heb ik ook eens een tentamen gehaald, omdat de leraar het anders interpreteerde, na mijn uitleg gaf hij mij gelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-09 07:40
Wasabi! schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:17:
[...]

website ligt eruit... http://www.dolce-gusto.nl/

Rare regel met die pasjes...
Zeg dat je uit België komt, http://www.makro.be/public/be-makro/nl/Service/makrokaart Daar kunnen normale consumenten ook een pas aanvragen.... ach, pasje stelt niks voor, bij de Donald Duck krijg je er ook 1....

openbaar toegankelijk: iedereen mag er zijn, al of niet tegen betaling (bijvoorbeeld gratis in de openbare ruimte, tegen betaling in het openbaar vervoer), i.t.t. de privé-sfeer en veel kantoren enz. Dus als jij meegaat met iemand met een pasje, dan is het toch openbaar.... tis maar hoe je het interpreteerd. Een zin kan je op verschillende manieren interpreteren... zo heb ik ook eens een tentamen gehaald, omdat de leraar het anders interpreteerde, na mijn uitleg gaf hij mij gelijk....
In Nederland moet je een bedrijfsnaam en een Kamer van Koophandel nummer hebben om een Makropas aan te vragen. Dat is dus niet voor iedereen weggelegd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
En toch zie ik heel veel normale consumenten daar kopen, je kan altijd extra pasjes aanvragen. Al heb je pasjes, je gaat verhuizen, verander je de KvK ook, kan je ook weer nieuwe pasjes aanvragen, de oude pasjes op het oude adres blijven ook geldig. Ik ken mensen die hebben 5+ pasjes en delen die dan ook weer uit aan vrienden, familie, etc. Of je hebt meerdere BV's.. kan allemaal, dus stelt het niks voor, het originele concept is al lang achterhaald, kinderen mogen ook mee, vroeger mocht dat zogenaamd niet vanwege de belasting, maar dat was een nepregel, nu het slecht ging met omzet kon het opeens wel, slim, kinderen worden gek van de speelgoed en snoepafdeling=extra omzet... zelfde als met food en non-food was vroeger gescheiden.....

BTW Dolce Gusto cups kan je net zo goed ergens anders halen, reiskosten, vrije tijd, etc.... verschil is dan erg beperkt, 4,75 in de BTW of zo. http://www.makro.nl/shop/...sr=col#listfunctions-head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Laatst online: 20-09 13:06
Tip voor de cups (niet zelf geverifieerd):

Bij de Naanhof (in elk geval in Nuth) zouden de Dolce Gusto cups momenteel 4 euro per doosje kosten. Of deze aanbieding tijdelijk is weet ik niet, maar zo'n beetje alle smaken zouden voorradig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Bij Sligro zijn ze in prijs verlaagd. Alleen voor pashouders.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/mi2bso.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Maar dat is ex BTW neem ik aan? :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Dan is de korting nog maar 21 cent.. niet heel erg de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 9man
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:00
Volgens mij is het BTW laag bij voedsel, zou dan dus om 6% gaan. Ik ga het even opzoeken.

Edit: Bij Staples is het 6% en is geen uitzonderingsgroep. Dus neem aan dat het 6% is. Dat maakt 4,18 per doosje.

[ Voor 39% gewijzigd door 9man op 28-01-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
9man schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:59:
Volgens mij is het BTW laag bij voedsel, zou dan dus om 6% gaan. Ik ga het even opzoeken.
zit koffie niet in een aparte groep net zoals alcohol enzo ?

nee dus http://www.belastingdiens...middelen/voedingsmiddelen

[ Voor 26% gewijzigd door RenaldoN op 28-01-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Nee, is 6%. De prijs is inclusief BTW €4,19

Nog steeds duurder dan met een nieuwe account twee doosjes bestellen :P

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Excuus! Je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Laatst online: 23-08 20:39
gisteren €50,- retour gekregen een kleine week nadat ik een email had ontvangen dat ze het zouden terug storten.

Totaal duurde het ongeveer een maand vanaf aankoop en mijn product kwam bij Redcoon vandaan met duitse tekst op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:24

HaTe

haat niet

Ik ben van plan om vandaag bij MediaMarkt zo'n apparaat te kopen, maar ik zie bij de voorwaarden van de actie: "Deze Actie is niet geldig in combinatie met andere Acties. "

Werkt het dan wel omdat de BTW weg ermee actie ook een actie is?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
HaTe schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:08:
Ik ben van plan om vandaag bij MediaMarkt zo'n apparaat te kopen, maar ik zie bij de voorwaarden van de actie: "Deze Actie is niet geldig in combinatie met andere Acties. "

Werkt het dan wel omdat de BTW weg ermee actie ook een actie is?
ja, ene is een MM actie andere van Nescafe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ik vermoed dat dat geen probleem is. De geld-terug-actie is van Dolce Gusto zelf, Mediamarkt bedoelt dat de BTW-actie niet te combineren valt met mogelijke andere van hun kortingsacties.
Dolce Gusto wil gewoon een aankoopbon en een streepjescode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Het zijn trouwens de voorwaarden van de dolce gusto actie :)

Maar oke bedankt!

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In april verloopt het patent van Dolce Gusto, dus waarschijnlijk zullen ze dan ook te koop zijn bijvoorbeeld bij de Aldi.
(Bron: Medewerkster Dolce Gusto Mediamarkt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:29:
In april verloopt het patent van Dolce Gusto, dus waarschijnlijk zullen ze dan ook te koop zijn bijvoorbeeld bij de Aldi.
Als het dan net zulke toppers worden als de Nespresso klonen schiet je er alsnog weinig mee op imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
En vervolgens zal ook DG mee moeten met de prijzen, neem ik aan. Een goede ontwikkeling, waar ik reikhalzend naar uitkijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 19:15
Dit wordt ook in een review op Bol.com beweerd:
Ik heb de cupjes tot nu toe het goedkoopst gevonden bij de Jumbo: 4,66 per doos. Als iemand het goedkoper weet hoor ik het graag.
Wel is er goed nieuws! Het patent op de cupjes gaat vervallen en in april komt er al een variant op de markt die 2,75 voor 20 stuks gaat kosten.
Helaas een review van 1 april 2012...

En dat icm dit artikel: http://www.espressokopen....esso-en-dolce-gusto-cups/ , hetgeen een broodje aap bleek.

Ik vraag het me sterk af of het klopt wat die mevrouw gezegd heeft.

Bovendien zijn ze bij Nescafe vast niet zo dom om een "geld-retour-actie" te houden, vlak voordat hun patent verloopt op het product hetgeen juist de winst bezorgt. Ik verwacht voorlopig geen C-merken.

[ Voor 23% gewijzigd door floriz87 op 30-01-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Misschien was dat mens in de war met Nespresso, daar liep de termijn wel van af... De onderdelen van apparatuur en capsules zijn beschermd met 70 patenten, zodat de formule daarmee een voorbeeld is van een vendor lock-in. Een gedeelte van de patenten is vervallen in 2012. bron wikipedia

Dolce Gusto en Nespresso zijn twee zeer populaire koffieproducten. Er zijn veel overeenkomsten: beide zijn ontwikkeld door Nestlé.....

[ Voor 19% gewijzigd door Wasabi! op 30-01-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Ik heb zojuist een Picolo KP1000 gekocht bij Media Markt in Enschede voor €63,63, ze waren wel erg schaars. Leuk ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Een patent is 20 jaar geldig. Lijkt me sterk dat het patent nu al is afgelopen. Als ik naar een DG cup kijk lijkt mij het membraan, aan de onderzijde waar de koffie doorheen passeert, het meest innovatief en patent waardig. Patenten omtrent dat gedeelte moet dan (deels) afgekocht worden of omzeild worden. Op de vorm kan geen patent worden aangevraagd, hooguit een modelbescherming. Het patent van aluminium folie op een plastic/aluminium cupje is al verlopen. Vandaar dat je ook nespresso varianten ziet. Dat is is immers een alu cupje met alu folie.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faisje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09-2023
Hallo medetweakers,

Ik heb een kp1000 besteld vandaag binnen gehad en de chocochinno was zo lekker! Trouwens mijn gebruikershandleiding kwam in het Russisch ofzo? Meerdere mensen dit zo gehad?

Had het apparaat bij redcoon besteld. Heb een sticker maar er staat naast de streepjescode het apparaatnummer KPXXXX ik neem aan dat dit de juiste sticker is dat ik moet opsturen naar Dulce gusto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:27
faisje schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:15:
Hallo medetweakers,

Ik heb een kp1000 besteld vandaag binnen gehad en de chocochinno was zo lekker! Trouwens mijn gebruikershandleiding kwam in het Russisch ofzo? Meerdere mensen dit zo gehad?

Had het apparaat bij redcoon besteld. Heb een sticker maar er staat naast de streepjescode het apparaatnummer KPXXXX ik neem aan dat dit de juiste sticker is dat ik moet opsturen naar Dulce gusto?
Je moest hem kopen tussen 31.10.2013 – 02.02.2014 voor de cashback, maar je kan het natuurlijk altijd nog proberen.

https://www.dolce-gusto.n...es%2fRefund-LoggedIn.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faisje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09-2023
dennisvdweg schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:43:
[...]

Je moest hem kopen tussen 31.10.2013 – 02.02.2014 voor de cashback, maar je kan het natuurlijk altijd nog proberen.

https://www.dolce-gusto.n...es%2fRefund-LoggedIn.aspx
Ik had hem op 1 februarie besteld. Maar dat is toch dan de code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
faisje schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:37:
[...]

Ik had hem op 1 februarie besteld. Maar dat is toch dan de code?
Gelukkig nog op tijd, ja het is het streepjescode waar ook KP.... op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:49
Wat is de factuur datum? Aangezien ze specifiek naar de factuur vragen, neem ik aan dat D&G dit als leidend ziet. Ik heb op 2 februari een mini me ( 73 euro) besteld bij BCC en op 3 februari opgehaald. Op de factuur staat 03-februari. Heb gelijk een mail naar D&G gestuurd. Mocht ik niet in aanmerking komen voor cashback. Dan gaat het terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Waarom lees ik dit soort topics altijd te laat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Inmiddels mijn cashback terug. Besteld bij redcoon op 29-12-2013 en 3 januari een Duits model ontvangen, 6 januari cashback gegevens opgestuurd, 28 januari bevestiging dat alles was goedgekeurd en gisteren is het geld gestort.

Inmiddels ook de 1e keer wat besteld op de site, was een fout gemaakt.. kreeg een antikalk ding in plaats van een doos koffie, maar is netjes opgelost.. mocht antikalk houden en gratis koffie opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-09 07:40
dangerousp schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:35:
Inmiddels mijn cashback terug. Besteld bij redcoon op 29-12-2013 en 3 januari een Duits model ontvangen, 6 januari cashback gegevens opgestuurd, 28 januari bevestiging dat alles was goedgekeurd en gisteren is het geld gestort.

Inmiddels ook de 1e keer wat besteld op de site, was een fout gemaakt.. kreeg een antikalk ding in plaats van een doos koffie, maar is netjes opgelost.. mocht antikalk houden en gratis koffie opgestuurd.
Kijk da's nog eens goede service! Ik moet inmiddels ook al bijna weer nieuwe koffie bestellen. Het bevalt me beter dan verwacht, erg lekker allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bij de Hoogvliet in Overvecht kosten diverser DG doosjes €4,76. Geen actie.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Laatst online: 23-08 20:39
Ik zag de doosjes van het weekend opeens bij Digros bij mij, ze hadden ze ze eerst niet.

Gemiddeld ongeveer €4,70 of 4,75 per stuk. Zelfde prijs als Jumbo geloof ik?

Hoop dat er binnenkort weer is een mooie actie komt betreft de cups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
In het Xenos foldertje staat een cup houder voor dolce gusto voor 9,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:14
Bij de Jumbo zijn ze inderdaad €4,74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:14
Hooglander1 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:03:
Nee, is 6%. De prijs is inclusief BTW €4,19

Nog steeds duurder dan met een nieuwe account twee doosjes bestellen :P
Dit, zeker toen in december je 1 doosje gratis + gratis verzending kreeg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

OmeJoyo

This is me

Dat zijn leuke houdertjes, zelf via Amazon dezelfde besteld, wel net iets meer voor betaald. Maar de lage cupprijs heeft dat al ruimschoots terug betaald :)
dangerousp schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:35:
In het Xenos foldertje staat een cup houder voor dolce gusto voor 9,95.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutusl
  • Laatst online: 08:13
Bij Amazon.de € 10,80 voor 3 doosjes Gusto Caffè Crema Grande (onze favoriet) bij een Spar-Abo.
Een Spar-Abo is een vaste afname per maand, per 2 maanden of nog langer maar ook zo weer op te zeggen.
Dit komt dan op € 3,60 per doosje inclusief verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
Ferio schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:08:
Ik zag de doosjes van het weekend opeens bij Digros bij mij, ze hadden ze ze eerst niet.

Gemiddeld ongeveer €4,70 of 4,75 per stuk. Zelfde prijs als Jumbo geloof ik?

Hoop dat er binnenkort weer is een mooie actie komt betreft de cups.
In België kosten de doosjes in de supermarkt gemiddeld ~€4,50 mocht je in de buurt zijn. Ben eigenlijk wel op een actie aan het wachten, Espresso is bijna op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Ik bestel steeds via de site van Dolce Gusto zelf en krijg dan € 5 korting als je twee pakken besteld en geen verzendkosten. Nu al een keer of 4 gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 17:18
dennisvdweg schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:38:
Ik bestel steeds via de site van Dolce Gusto zelf en krijg dan € 5 korting als je twee pakken besteld en geen verzendkosten. Nu al een keer of 4 gedaan.
ja ik ook....nog mooier is wanneer je er nog een extra doosje gratis bij krijgt bij een actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 12:36
dennisvdweg schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:38:
Net ook gedaan maar mooi geen korting. Moet zelfs nog voor € 29,94 bijkopen om gratis te laten verzenden. :(

Heb het al gezien. Geldt alleen bij registratie

[ Voor 6% gewijzigd door bernie2009 op 12-02-2014 22:34 ]

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:14
Michel242186 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:32:
[...]

ja ik ook....nog mooier is wanneer je er nog een extra doosje gratis bij krijgt bij een actie.
Wat voor actie?

• Brad Pitt
Die is afgelopen. Je kreeg een doosje gratis én verzenden. Dat was bijzonder leuk, qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan trouwens ook gewoon steeds je account verwijderen, en dan weer met datzelfde e-mailadres een account aanmaken. Je krijgt dan nog steeds de korting van €5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Waar kan ik de actiecode vinden van na het registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:40:
Waar kan ik de actiecode vinden van na het registreren?
In het welkomstboekje, maar waarvoor wil je deze gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Hmm die heb ik niet meer, maar ik heb wel een code ingevuld op deze pagina, maar daar is de teller nooit omhoog gegaan :( Die had ik wel gevonden in een van de papieren die in de doos zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:00:
Hmm die heb ik niet meer, maar ik heb wel een code ingevuld op deze pagina, maar daar is de teller nooit omhoog gegaan :( Die had ik wel gevonden in een van de papieren die in de doos zat.
Maar je hebt daar eigenlijk niets aan, die €5,- bonus krijgt iedereen gewoon bij je 1e bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Hmm, maar dat betekend toch dat je 1 pakketje gratis kan krijgen? Exclusief verzending, dat dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:27:
Hmm, maar dat betekend toch dat je 1 pakketje gratis kan krijgen? Exclusief verzending, dat dan wel.
Bij je 1e bestelling is de verzending gratis, je krijgt de korting bij een bedrag dat hoger is dan €5,-. 1 pakje kost €4,99, dus je moet 2 pakjes kopen. Uiteindelijk betaal je voor 2 pakjes dus €4,98.

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 14:25
Eergister 2x een Grande intenso gekocht met een nieuwe account en wat schept mijn verbazing? Ik heb er een derde pakje Latte machiato gratis bij gekregen. Dus 3 doosjes voor 4,98!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Ze hebben de actie weer verlengd, dus als je het hebt gemist :)

http://www.koffiecenter.n...usto_cashback_NL_2014.pdf

Bijvoorbeeld de Krups KP1000 voor € 64,98 incl. bij Redcoon - € 5 Vrienden van Redcoon en € 50 cashback via Dolce Gusto is totaal € 9,98.

pricewatch: Krups Dolce Gusto Piccolo KP1000

Krups Dolce Gusto Piccolo KP1006 voor € 63,98 inc. bij Redcoon - € 5 Vrienden van Redcoon en € 50 cashback via Dolce Gusto is totaal € 8,98.

pricewatch: Krups Dolce Gusto Piccolo KP1006

[ Voor 91% gewijzigd door WhySoSerious? op 02-03-2014 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:18
[verwijderd]

[ Voor 90% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
Blokker dagaanbieding: Krups NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo KP1000 voor maar 25,- na 50,- cashback. Je betaald dus wel eerst 75,-

http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/Dagaanbieding?storeId=10001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Lfshiu schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:08:
Blokker dagaanbieding: Krups NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo KP1000 voor maar 25,- na 50,- cashback. Je betaald dus wel eerst 75,-

http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/Dagaanbieding?storeId=10001
dat is bijna de duurste in vergelijking met de PW en die cashback is een algemene actie.
pricewatch: Krups Dolce Gusto Piccolo KP1000
https://www.dolce-gusto.nl/NL/Refund/Pages/Refund.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude360
  • Laatst online: 08:29
Van de actie-pagina hierboven:

HOE ONTVANG JE € 50,- KORTING?
1. Koop een NESCAFÉ Dolce Gusto machine tussen 31.10.2013 – 02.02.2014 in Nederland.

Het is onderhand wel al Maart.. Of is er een andere actie-link?

Edit: Reeds gevonden! De goede actie-link lijkt deze te zijn: https://www.dolce-gusto.n...es%2fRefund-LoggedIn.aspx

[ Voor 30% gewijzigd door Dude360 op 05-03-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Klopt actie is verlengd tot 15.06.2014 (had de oude link)
Verder over die actie op \[Geld-terug actie + waar cups kopen] Krups Dolce Gusto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 18:20
Gisteren bij Carrefour Hypermarkt in Turnhout (België) een aantal dozen gehaald.

4,51 per verpakking.

Ook 6 variatie verpakkingen gekocht. Soort van welkomstpakket met daarin 2x espresso, 2x lungo, 2x lungo intenso, 2x nesquick, 2x cappuccino, 2x cafe au lait, 2x grande crema, 2x latte machiato.

Dozen waren 6.98 maar zat een kortingsbon op voor 3,50. Dus voor 21 euro flink wat capsules.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Bij de Kaufland in Duitsland is de standaardprijs 4,49 per doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Bij de Penny en Netto in Duitsland ook. :P Gisteren even flink ingeslagen toen ik in Duitsland was. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
sambalbaj schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:05:
Bij de Kaufland in Duitsland is de standaardprijs 4,49 per doosje.
Klopt, maar Turnhout is 25km en Duitsland minimaal 90km.. ligt er dus maar net aan waar je woont.. in Januari bij de edeka in Kleve ook 4,49 per doosje betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hebben ze @ Edeka wel meer smaken? :P Bij de Penny en Netto heb je enkel de keuze uit Cafe Grande Crema, cappucino, latte machiato en lungo geloof ik. Meer niet. :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dat zijn allemaal, imho, totaal geen laat-ik-eens-flink-inslaan prijzen aangezien ze normaal in de supermarkt gewoon 30 cent duurder zijn? Nou whoopdeedoo. Voor 4.49 koop ik er ook gewoon nul. Vind het sowieso véél te duur en koop alleen (groot) in als het écht wat oplevert. YMMV, of course :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Bij de plaatselijke AH en andere supermarkten zijn ze 4,99, dus dat is niet 30 maar 50 cent duurder. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Bart-Willem schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:02:
Hebben ze @ Edeka wel meer smaken? :P Bij de Penny en Netto heb je enkel de keuze uit Cafe Grande Crema, cappucino, latte machiato en lungo geloof ik. Meer niet. :/
De laatste keer hadden ze 9 verschillende geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Bart-Willem schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:08:
Bij de plaatselijke AH en andere supermarkten zijn ze 4,99, dus dat is niet 30 maar 50 cent duurder. :P
En bij De Jumbo zijn alle doosjes € 4,79 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Brad Pitt schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:50:
Dat zijn allemaal, imho, totaal geen laat-ik-eens-flink-inslaan prijzen aangezien ze normaal in de supermarkt gewoon 30 cent duurder zijn? Nou whoopdeedoo. Voor 4.49 koop ik er ook gewoon nul. Vind het sowieso véél te duur en koop alleen (groot) in als het écht wat oplevert. YMMV, of course :)
Voordeligste wat ik in Nederland heb gevonden is 4,22 per doosje bij afname van minimaal 3 stuks. Gaat om de Nettorama.. heeft echter wel beperkter assortiment.

Inkoopprijs van deze cups is gewoon belachelijk waardoor winkels niet veel lager kunnen gaan.. En zolang Nestlé niet gaat stunten blijft deze prijs lekker hoog.. Ik voorspel wel dat er op den duur 2+1 acties gaan komen in de supermarkt, het marktaandeel van Dolce Gusto groeit nog steeds en met een nieuwe concurrent in Tassimo hebben ze alle reden om hun aandeel te behouden..

In mijn ogen is los van de koffievariaties een Nespresso een betere aankoopt want die cups worden ook gebruikt door andere merken zoals Douwe Egberts en AH.

Bonenmachine is goedkoper per kopje, maar als er maar 1 iemand in huis koffie drinkt weegt de aanschaf en het onderhoud vaak niet op tegen de kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ligt er natuurlijk aan. Ik drink alleen in het weekend 1 a 2 koppen koffie, maar wil dan wel lekkere koffie.
Ik heb een senseo voor als er meer bezoek komt (blijft goedkoper en sneller) en voordat ik de aanschafprijs van een nespresso er uit heb tov een dolce gusto apparaat met een paar cups en 2 dozen voor in totaal 12 euro.. dan is het patent al bijna verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

dangerousp schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:39:
Ligt er natuurlijk aan. Ik drink alleen in het weekend 1 a 2 koppen koffie, maar wil dan wel lekkere koffie.
Ik heb een senseo voor als er meer bezoek komt (blijft goedkoper en sneller) en voordat ik de aanschafprijs van een nespresso er uit heb tov een dolce gusto apparaat met een paar cups en 2 dozen voor in totaal 12 euro.. dan is het patent al bijna verlopen.
Is er al bekend wanneer 'het patent' (volgens mij is het de combinatie van patenten) verloopt, of is dat nog giswerk? Mijn goedkope doosjes van de Staples zijn over een maandje of 2 wel op namelijk :)

Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.

Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.

Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.