Ik geloof maximaal 20 jaar in totaal en stamt uit 2006, dus nog zo'n 12 jaar geduld..C0nscious schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:23:
[...]
Is er al bekend wanneer 'het patent' (volgens mij is het de combinatie van patenten) verloopt, of is dat nog giswerk? Mijn goedkope doosjes van de Staples zijn over een maandje of 2 wel op namelijk
Aangezien ik tegen de grens met België woon gisteren bij carrefour geweest in Hamont.Schizo007nl schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:42:
Gisteren bij Carrefour Hypermarkt in Turnhout (België) een aantal dozen gehaald.
4,51 per verpakking.
Ook 6 variatie verpakkingen gekocht. Soort van welkomstpakket met daarin 2x espresso, 2x lungo, 2x lungo intenso, 2x nesquick, 2x cappuccino, 2x cafe au lait, 2x grande crema, 2x latte machiato.
Dozen waren 6.98 maar zat een kortingsbon op voor 3,50. Dus voor 21 euro flink wat capsules.
Hier geen welkomspakket gezien, wel gezien dat ze goedkoper zijn.
Maar eens een mail gestuurd, bijna 6 weken voorbij en nog geen terugstorting...Laat staan een bevestiging van ontvangst...
++update++
Snelle reactie, ze hadden nog niet alles verwerkt. Nog een kopie gestuurd van papieren en ze gaan er mee aan de slag om het af te ronden. Zeer netjes dus deze snelle reactie en hopelijk snelle afronding!
++update++
Snelle reactie, ze hadden nog niet alles verwerkt. Nog een kopie gestuurd van papieren en ze gaan er mee aan de slag om het af te ronden. Zeer netjes dus deze snelle reactie en hopelijk snelle afronding!
[ Voor 47% gewijzigd door Gijsjha op 14-03-2014 13:06 ]
Hmm, bij mij hetzelfde probleem. Op 21 januari ingestuurd, die 6 weken zijn allang voorbij...Gijsjha schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:39:
Maar eens een mail gestuurd, bijna 6 weken voorbij en nog geen terugstorting...Laat staan een bevestiging van ontvangst...
++update++
Hmm gek ik heb het 5 februari opgestuurd en dinsdag heb ik het geld ontvangen. Ze werken dus niet in volgorde.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Paar prijsfouten met de Dolce Gusto cashback actie bij Ben van Dijk
http://www.benvandijk.nl/.../nescafe-dolce-gusto.html
\[Geld-terug actie + waar cups kopen] Krups Dolce Gusto
kwam ook nog een Coca-Cola Zero cashback tegen tot 29 maart
www.justaddzero.nl/
www.justaddzero.nl/
[ Voor 16% gewijzigd door sambalbaj op 14-03-2014 20:06 ]
Reeds door meneer van Dijk aangepast!sambalbaj schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:52:
Paar prijsfouten met de Dolce Gusto cashback actie bij Ben van Dijk
www.justaddzero.nl/
Krups Dolce Gusto Genio2 Titan KP160T voor
€ 58,99 incl. bij Ben van Dijk en je kan € 50 terug krijgen via Dolce Gusto.
pricewatch unsorted: Krups Dolce Gusto Apparaat Genio2 Titan KP160T
€ 58,99 incl. bij Ben van Dijk en je kan € 50 terug krijgen via Dolce Gusto.
[ Voor 23% gewijzigd door WhySoSerious? op 14-03-2014 22:39 ]
De Krups Dolce Gusto KP160T niet
dennisvdweg in "\[Geld-terug actie + waar cups kopen] Krups Dolce Gusto"
[ Voor 36% gewijzigd door WhySoSerious? op 14-03-2014 22:43 ]
Helaas, zojuist een jammerdebammermailtje van Van Dijk. Het was een mooie deal geweest natuurlijk, kon ik de KP1000 vervangen door een Gusto met automatische waterdosering
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Verwijderd
Edit: foutje. laat maar.
ik had iets gevonden maar het was exclusief btw
ik had iets gevonden maar het was exclusief btw

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 01:16 ]
Nu ook bij de MediaMarkt voor €65: http://www.mediamarkt.nl/...35,207895.html?langId=-11
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Via deze link: http://www.staples.nl/Con...otional/csat/index.cshtml
Die kortingscode is te gebruiken bij bestelling van 50 euro exclusief btw. 13 pakjes van 8/16 stuks (afhankelijk van soort) à 4.23. Met korting kom je uit op net geen 3,01 per pakje. Code is te gebruiken tot en met morgen dus wees snel
Die kortingscode is te gebruiken bij bestelling van 50 euro exclusief btw. 13 pakjes van 8/16 stuks (afhankelijk van soort) à 4.23. Met korting kom je uit op net geen 3,01 per pakje. Code is te gebruiken tot en met morgen dus wees snel
Thnx, scheelt toch aardig. Wel de hele voorraadkast vol met cups
Thnx Calesta! 15 euro korting is mooi meegenomen bij een bestelling van slechts 50 euro (excl. BTW) en de aanbiedingsprijs van 4.23 euro per doosje is sowieso al scherp. Ook nogeens geen verzendkosten, vanaf 10 euro ex. De keuze is wel tamelijk beperkt, maar toevallig gaan 3 van de 5 smaken hier erg hard.
Ik ben echt fan van de Dallmayr pads uit duitsland. Als je overigens een beetje in de gaten houd waar ze in de aanbieding zijn in duitsland dan vind je ze vaak voor 3,99 (79) ish per pakje.
Maargoed ik haal de pads altijd in duitsland vanwege de dallmayr koffie :-)
Ik zie trouwens dat de SATURN duitsland ze nu in de aanbieding heeft 3,99 http://www.saturn.at/weba...=Nescaf%C3%A9+Dolce+Gusto
Maargoed ik haal de pads altijd in duitsland vanwege de dallmayr koffie :-)
Ik zie trouwens dat de SATURN duitsland ze nu in de aanbieding heeft 3,99 http://www.saturn.at/weba...=Nescaf%C3%A9+Dolce+Gusto
[ Voor 31% gewijzigd door Multispeed op 04-04-2014 23:28 ]
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
@Multispeed: Je link doet het bij mij niet, maar ik vraag me sowieso af of "pads" gaan werken in mijn Dolce Gusto apparaat, waar cups in moeten?
edit: Inderdaad (inmiddels werkt de link wel) een nette aanbieding.
edit: Inderdaad (inmiddels werkt de link wel) een nette aanbieding.
[ Voor 24% gewijzigd door Toff op 06-04-2014 00:34 ]
Enkele weken terug bij de koffiediscounter (http://www.koffiediscounter.nl/opruimkelder) een Circolo gehaald voor 64.50. Het betrof een model wat via wet kopen op afstand retour was gestuurd, echter zat nog helemaal in plastic dus gewoon ongebruikt. Deze week de uitbetaling gekregen van de 50,- cashback actie. Goede deal voor 14,50 al zeg ik het zelf. Er staan er nog enkele DG op de site dus wellicht handig voor anderen. Ik zou dan wel aanraden deze af te halen zodat je kunt kijken in welke staat 'ie is.
Vandaag bij Real voor de DG aanbieding geweest a 3.79 per stuk.
http://www.kaufda.de/Pros...in/Real/434403065#page=22
Loont dus echt de moeite om even de grens over te gaan als je in de buurt woont, dank voor de tips.
Meteen ook de Dallmayr meegenomen, ben benieuwd.
Loont dus echt de moeite om even de grens over te gaan als je in de buurt woont, dank voor de tips.
Bij Amazon.de zijn een flink aantal smaken nu 11,37 per 3-pack (dus 3 doosjes van dezelfde smaak).
Met een spar-abo kosten ze 10,80 (wat je ook gemakkelijk weer kan cancellen), dus dat komt op 3,60 euro per doosje (en dan worden ze nog thuisbezorgd ook
)
Met een spar-abo kosten ze 10,80 (wat je ook gemakkelijk weer kan cancellen), dus dat komt op 3,60 euro per doosje (en dan worden ze nog thuisbezorgd ook
[ Voor 6% gewijzigd door pvkleeff op 20-04-2014 10:31 ]
Tnx voor de tip, gelijk een aantal doosjes besteld. Ik heb geen spar-abo genomen (te omslachtig), kwam bij het afrekenen op 11,27 per 3-pack uit.pvkleeff schreef op zondag 20 april 2014 @ 10:30:
Bij Amazon.de zijn een flink aantal smaken nu 11,37 per 3-pack (dus 3 doosjes van dezelfde smaak).
Met een spar-abo kosten ze 10,80 (wat je ook gemakkelijk weer kan cancellen), dus dat komt op 3,60 euro per doosje (en dan worden ze nog thuisbezorgd ook)
Verwijderd
Vandaag ook bij deze Real vestiging geweest, geen DG aanbiedingen.. waren de standaardprijs van 4.50. In de folder zie ik ze ook niet voor 3.79 ??Jerome! schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:32:
Hmm.. de weekaanbieding liep tot en met 19 april denk ik, de folder is nu ook anders.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:15:
[...]
Vandaag ook bij deze Real vestiging geweest, geen DG aanbiedingen.. waren de standaardprijs van 4.50. In de folder zie ik ze ook niet voor 3.79 ??
Sorry dat ik misschien de indruk gewekt heb dat het een nieuwe folderactie van de komende week betrof.
en door het aanmaken van een nieuw account...wordt het bestel 6 en betaal 4 doosjes...:-)...of met 2 nieuwe accounts....12 bestellen 8 betalen :-)
[ Voor 24% gewijzigd door Michel242186 op 29-04-2014 15:58 ]
Op die manier had ik laatst 2 gratis, je krijgt voor je verjaardag een €5-kortingscode, dat icm een nieuw account is twee doosjes gratis
I see red pixels.
Dank, net even een bestelling geplaatst voor 6 doosjes a €19,95
€3,32 per doosje is geen slechte deal.
Wat is trouwens jullie ervaring van de verschillende chocomelk cups met Dolce Gusto? Zit eraan te denken om speciaal hiervoor een apparaat aan te schaffen.
De 'echte' Chocochino vindt ik echt geweldig 
Ik heb ook een keer de Nesquik geprobeerd, maar dat is echt ontzettend smerig.
Wordt er bij jullie trouwens bij die moederdag actie ook gewoon verzendkosten in rekening gebracht? De afbeelding hierboven zegt dat verzending gratis zou zijn.
Wordt er bij jullie trouwens bij die moederdag actie ook gewoon verzendkosten in rekening gebracht? De afbeelding hierboven zegt dat verzending gratis zou zijn.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
nee hier geen verzendkosten.Spike_wolf schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:51:
Thanks voor je input. Zit er trouwens smaakverschil in de verschillende modellen of heeft dat te maken met water capaciteit?
Niet dat ik straks met de goedkope versie een slecht apparaat heb.
[ Voor 22% gewijzigd door BinaryRun op 29-04-2014 21:09 ]
We gaan bestellenBinaryRun schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:58:
http://www.conrad.nl/ce/n...achine-Wit-Zwart?ref=list
€59,99 - €50,- cashback = €9,99
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Vergeet de € 5 kortingscode niet: 5EUROPAM14
*edit* kan maar 1 code tegelijk gebruiken.
Hier staan altijd de kortingscodes
[ Voor 39% gewijzigd door WhySoSerious? op 29-04-2014 22:03 ]
Dikke primaWhySoSerious? schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:59:
[...]
Vergeet de € 5 kortingscode niet: 5EUROPAM14 en gratis LED-reflector met code: CADEAU3614
Zijn ze niet te combineren? Want die eerste werkt hier niet lijkt het.
Besteld
Hoe lang zijn die cups houdbaar? Ongeveer?
[ Voor 21% gewijzigd door Touchdomex op 29-04-2014 22:11 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
De cups die ik vorige week heb besteld zijn houdbaar tot Januari 2015.Touchdomex schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:59:
[...]
Dikke prima
Zijn ze niet te combineren? Want die eerste werkt hier niet lijkt het.
Besteld
Hoe lang zijn die cups houdbaar? Ongeveer?
Half jaar voorraad moet wel genoeg zijnVerwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:17:
[...]
De cups die ik vorige week heb besteld zijn houdbaar tot Januari 2015.
Hier wel verzendkosten maar er wordt wel 1 koffie afgetrokken.Spike_wolf schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:51:
en om nu 12 koffiedoosjes te bestellen
[ Voor 11% gewijzigd door Touchdomex op 29-04-2014 22:28 ]
Ik heb 6 doosjes besteld, 1 gratis voor moederdag en 1 vanwege 1e bestelling. Dan krijg je geen verzendkosten.
Dat wordt achteraf pas verrekend?sebastius schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:32:
Ik heb 6 doosjes besteld, 1 gratis voor moederdag en 1 vanwege 1e bestelling. Dan krijg je geen verzendkosten.
Op mijn factuur staat 'bruto verzendkosten' 0,00
Ik ga er nu 12 bestellen en krijg dus vanwege mijn eerste bestelling 12 cups voor de prijs van 9. Eens kijken of dat lukt.sebastius schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:35:
Op mijn factuur staat 'bruto verzendkosten' 0,00
44,90 staat er nu op mijn lijstje. Alles verschillende smaakjes en soorten

Webshop is mooi buggy as hell
Mooi besteld. Nu hopen dat die refund ook goed gaat anders is het een dure grap en dure koffie
[ Voor 15% gewijzigd door Touchdomex op 29-04-2014 22:50 ]
Touchdomex schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:54:
conrad link
WhySoSerious? schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:59:
wat een gouden combinatie.
4.99 euro, inclusief verzendkosten voor een Krups KP1002 Dolce Gusto Capsule-machine .
conrad link
4.99 euro, inclusief verzendkosten voor een Krups KP1002 Dolce Gusto Capsule-machine .
[ Voor 22% gewijzigd door dyrc op 29-04-2014 23:20 ]
Of een gratis lampdyrc schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:11:
[quote]Touchdomex schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:54:
conrad link
[quote]WhySoSerious? schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:59:
4.99 euro, inclusief verzendkosten.
Er zit geen smaakverschil tussen de modellen, enkel watercapaciteit en automatische watertoevoer; Bij dit goekope model (en enkele anderen), moet je bij het apparaat blijven staan terwijl het apparaat koffie zet, je moet namelijk zelf de hendel terug naar het midden zetten ('op stop drukken') om de watertoevoer, en dus het koffiezetapparaat te stoppen.BinaryRun schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:08:
Thanks voor je input. Zit er trouwens smaakverschil in de verschillende modellen of heeft dat te maken met water capaciteit?
Geen probleem voor mij, dat ding zet razendsnel koffie, dus veel last heb ik er niet van.
Over de choco's; De ChocoChino© is inderdaad echt superlekker
Je kan Nesquickpoeder ook los kopen, wat me een stuk voordeliger lijkt dan in cups. Omdat de DGapparaten zonder cup nogal spetteren, vul ik eerst een mok met warm water uit de DG en dan doe ik er naar behoefte chocolade(?)poeder in. Eigenlijk vind ik warme Chocomel (even in de magnetron) lekkerder, maar een beker Nesquick is op z'n tijd best te drinken.
Nice! Ik ben nieuw in dit topic dus even gezocht op de cashback. Ik kwam uit op deze link ( https://www.dolce-gusto.nl/NL/Refund/Pages/Refund.aspx ), alleen staat hier dat die 50,- cashback tot 02.02.2014 was. Is er inmiddels een nieuwe actie, of geldt deze ook nog gewoon?BinaryRun schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:58:
Ik zag net dat ze in Amerika een heel mooi apparaat hebben waarbij je de cup soort kan kiezen en dan kiest hij zelf de waterhoeveelheid, temperatuur e.d. zonder dat je dit zelf hoeft in te stellen zoals bij de automatische 

Weet iemand of buitenlandse modellen ook geldig zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door BinaryRun op 30-04-2014 08:01 ]
Regel 1: 1.Koop tussen 02.03.2014- 15.06.2014 een NESCAFÉ Dolce Gusto machine in NederlandBinaryRun schreef op woensdag 30 april 2014 @ 07:57:
Ik zag net dat ze in Amerika een heel mooi apparaat hebben waarbij je de cup soort kan kiezen en dan kiest hij zelf de waterhoeveelheid, temperatuur e.d. zonder dat je dit zelf hoeft in te stellen zoals bij de automatische
[afbeelding]
Oftewel, hij moet in Nederland worden gekocht. Als een Nederlandse winkel dezelfde aanbiedt, dan geldt dat natuurlijk ook.
Beetje jammer dat hij het soort cupje niet automatisch herkend, dat zou ook prima kunnen met een mini-streepjescode/kleurcode/kleurherkenning/QR-code..BinaryRun schreef op woensdag 30 april 2014 @ 07:57:
[afbeelding]
Overigens misschien ook interessant voor cupjes: (uit het Staples-kortingtopic)
crispo schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:59:
€15,- korting bij besteding van minimaal €50,- (volgens mij beiden ex btw maar staat er niet bij vermeld)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Geldig vanaf 1 mei t/m 30 mei 2014. Alleen online geldig en maximaal één code per klant. Niet geldig i.c.m. andere acties, postzegels en cadeaubonnen.
I see red pixels.
Ik heb telefonisch bevestigd gekregen ( via 0800-3652348 , keuzemenu optie 2) dat de actie "tussen 2 maart en 15 juni" loopt, en dat dit een vernieuwing is van de succesvolle eerdere actie. let wél op het gat tussen de twee acties, er is een deadzone waarin je dus zo'n ding gekocht kan hebben zonder cashback.RekZ schreef op woensdag 30 april 2014 @ 02:19:
[...]
Nice! Ik ben nieuw in dit topic dus even gezocht op de cashback. Ik kwam uit op deze link ( https://www.dolce-gusto.nl/NL/Refund/Pages/Refund.aspx ), alleen staat hier dat die 50,- cashback tot 02.02.2014 was. Is er inmiddels een nieuwe actie, of geldt deze ook nog gewoon?
De website van dolce gusto geeft bij mij ook random de oude of de nieuwe data weer, de url is wel net anders. oud vs nieuw.
[ Voor 16% gewijzigd door dyrc op 30-04-2014 10:23 ]
danku
thanksdyrc schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:44:
[...]
Ik heb telefonisch bevestigd gekregen ( via 0800-3652348 , keuzemenu optie 2) dat de actie "tussen 2 maart en 15 juni" loopt, en dat dit een vernieuwing is van de succesvolle eerdere actie. let wél op het gat tussen de twee acties, er is een deadzone waarin je dus zo'n ding gekocht kan hebben zonder cashback.
De website van dolce gusto geeft bij mij ook random de oude of de nieuwe data weer, de url is wel net anders. oud vs nieuw.
Heb zojuist zitten kijken naar een proefpakket dat hier eerder in het forum werd gemeld klik. Uiteindelijk heb ik dit toch maar niet gedaan. Komt erg duur uit voor 38 cups
Weet iemand waar ik ongeveer het zelfde kan krijgen(uitprobeer pakket) maar dan voor minder €?
Kosten |
[list] • Items: GBP 17.99 • Postage & Packing: GBP 5.05 • Total before VAT: GBP 23.04 Payment Total: EUR 29,12 |
Weet iemand waar ik ongeveer het zelfde kan krijgen(uitprobeer pakket) maar dan voor minder €?
Ik zou gewoon een paar smaken proeven bij de lokale MediaMarkt en dan de lekkere kopen
Kijk hier eens tussen.walterworld schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:45:
Bedankt voor de tip, ik heb besteld! Inclusief de kortingscode.BinaryRun schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:58:
Iemand al gelukt mede de kortingscode?wwwhizz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:50:
[...]
Beetje jammer dat hij het soort cupje niet automatisch herkend, dat zou ook prima kunnen met een mini-streepjescode/kleurcode/kleurherkenning/QR-code..![]()
Overigens misschien ook interessant voor cupjes: (uit het Staples-kortingtopic)
[...]
Heb het een paar keer geprobeerd maar krijg een melding dat het niet actief is
Had je rekening gehouden met de BTW? Die minimum 50 euro is exclusief BTW iig.ChiMan schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:38:
[...]
Iemand al gelukt mede de kortingscode?
Heb het een paar keer geprobeerd maar krijg een melding dat het niet actief is
Ik heb gister de DG ook besteld bij Conrad. Iemand die eerder besteld heeft die iets zinnigs kan zeggen over de levertijd? Hoef denk ik niet te verwachten dat hij vandaag al bezorgd wordt?
Even met betrekking tot die moederdag korting van Nestle, de gratis verzending geldt alleen voor bestellingen met 12 doosjes, als je er 6 besteld krijg je alleen 1 gratis doosje en betaal je wel verzendkosten, waardoor je dus net zo goed gewoon 6 doosjes bij de appie mee kunt nemen dan

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Je moet wel een nieuw account aanmaken (wat al een paar keer gezegd is in dit topic....) en de verzendkosten vervallen plus dat je een extra doosje krijgt. Gisteren kreeg ik mijn 6 doosjes binnen voor €19,95. Zelfde leveringsadres maar op naam van mijn vrouw (meisjesnaam) en haar e-mailadres.Spike_wolf schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 08:12:
Even met betrekking tot die moederdag korting van Nestle, de gratis verzending geldt alleen voor bestellingen met 12 doosjes, als je er 6 besteld krijg je alleen 1 gratis doosje en betaal je wel verzendkosten, waardoor je dus net zo goed gewoon 6 doosjes bij de appie mee kunt nemen dan
Voor €3,32 per doosje kan je ze bijna nergens goedkoper krijgen itt de €4,95 bij de AH
[ Voor 8% gewijzigd door vhal op 03-05-2014 09:05 ]
Gisteren zijn mijn 12 doosjes met koffie bezorgt.
Vandaag komt de rest. Pics volgen!
Vandaag komt de rest. Pics volgen!
conrad duurt vaak 3 werkdagen tot verzending.laredo schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 07:57:
Ik heb gister de DG ook besteld bij Conrad. Iemand die eerder besteld heeft die iets zinnigs kan zeggen over de levertijd? Hoef denk ik niet te verwachten dat hij vandaag al bezorgd wordt?
Ook een Dolce Gusto bij Conrad besteld, ben benieuwd.
Die cupjes zijn wel verschrikkelijk duur zeg, maar goed, dat word gewoon mijn espresso-apparaat (14 bar, tegen 1.5 bar bij de Senseo). De Senseo houd ik gewoon voor koffie
Die cupjes zijn wel verschrikkelijk duur zeg, maar goed, dat word gewoon mijn espresso-apparaat (14 bar, tegen 1.5 bar bij de Senseo). De Senseo houd ik gewoon voor koffie
Goedkoopste is toch nog altijd om de doosjes per 2 te bestellen met telkens een nieuw account
Nu scheelt het dat wij niet zo heel veel koffie drinken dus maar 1 keer per maand bestellen.
Dan is het een prima prijs
Nu scheelt het dat wij niet zo heel veel koffie drinken dus maar 1 keer per maand bestellen.
Dan is het een prima prijs

[ Voor 3% gewijzigd door mathy_ op 03-05-2014 13:00 ]
Koffie | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Bestelling is binnen. Zowel de koffie als het apparaat. Moet alleen nog wel wennen aan hoe ik dit moet doseren. Iemand tips?
Morgen geld terug vragen
Ik gebruik de app voor de dosering gaat primaTouchdomex schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 15:14:
Koffie [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Bestelling is binnen. Zowel de koffie als het apparaat. Moet alleen nog wel wennen aan hoe ik dit moet doseren. Iemand tips?Want ik heb geen specifieke espressokopjes
Morgen geld terug vragen
Welke app? of bedoel je het apparaat zelf?Michel242186 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 15:54:
[...]
Ik gebruik de app voor de dosering gaat prima
Ik doe het een beetje op gevoel. Tot nu toe heb ik alleen lungo, grande intenso en cappuccino op (en icetea).
Voor de lungo en grande intenso gebruik ik altijd hetzelfde type kopje. Ik heb een keer met een maatcilinder gekeken hoe vol het kopje moet. Bij de intenso is dat makkelijk: kopje vol. Bij de lungo moest ik wat eerder stoppen.
Van deze 3 smaken vond ik trouwens de grande intenso het lekkerste. De cappuccino is vrij zoet.
Voor de lungo en grande intenso gebruik ik altijd hetzelfde type kopje. Ik heb een keer met een maatcilinder gekeken hoe vol het kopje moet. Bij de intenso is dat makkelijk: kopje vol. Bij de lungo moest ik wat eerder stoppen.
Van deze 3 smaken vond ik trouwens de grande intenso het lekkerste. De cappuccino is vrij zoet.
je kunt een app downloaden op je smartphone ik neem aan dat je android gebruikt want iOs is geen doen :-) maar de app heet op het superieure besturingssysteem android dolce gusto timer.Touchdomex schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 15:56:
[...]
Welke app? of bedoel je het apparaat zelf?Want deze heeft geen maatstreepjes alleen timing
en om nu een maatbeker erbij te pakken....
Had al iets gevonden maar die heeft AdsMichel242186 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:52:
[...]
je kunt een app downloaden op je smartphone ik neem aan dat je android gebruikt want iOs is geen doen :-) maar de app heet op het superieure besturingssysteem android dolce gusto timer.
Hier alweer het 4e kopje koffie en alles wat ik tot nu toe heb gehad is heerlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 03-05-2014 16:59 ]
Een tijdje terug was ik in de supermarkt en had ik nieuwe cups nodig voor mijn Nespresso apparaat. Zonder na te denken gooi ik een doos van Nescafe Dolce Gusto in mijn mandje. Toen ik thuis kwam wilde ik een kop koffie zetten. "Hey, dit past niet. :("
Blijkbaar zijn deze cups niet voor Nespresso apparaten bedoeld
Ik woon in Den Haag, als iemand die in de buurt woont ze wil hebben mag je ze komen halen. Het is deze:
Ik woon in Den Haag, als iemand die in de buurt woont ze wil hebben mag je ze komen halen. Het is deze:

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Ik tel gewoon altijd in m'n hoofd, 50ml duurt ongeveer 10 seconden, kun je makkelijk vermenigvuldigen aan de hand van de koffie. Ik drink eigenlijk alleen de Espresso Intenso (50ml) en Lungo Intenso (120ml) dus een app vind ik wat overbodig, voor jou wel handig natuurlijk met al die verschillende soortenTouchdomex schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:59:
[...]
Had al iets gevonden maar die heeft AdsWel een mooi systeem. Alleen wil ik hem betalen zodat ik hem zonder ads kan hebben
![]()
Hier alweer het 4e kopje koffie en alles wat ik tot nu toe heb gehad is heerlijk
Aanrader voor de mensen in de buurt bij WernerL, dit is mijn favorietWernerL schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 17:29:
Een tijdje terug was ik in de supermarkt en had ik nieuwe cups nodig voor mijn Nespresso apparaat. Zonder na te denken gooi ik een doos van Nescafe Dolce Gusto in mijn mandje. Toen ik thuis kwam wilde ik een kop koffie zetten. "Hey, dit past niet. :("
[afbeelding]
Heb er met de moederdagactie ook 12 van besteld
Hier is wat ik uiteindelijk ga doen, aangezien ik graag een automaat wil.
1. Koop bij de Albert Heijn een Fonq.nl giftcard met een waarde van 100 euro. (15% bonus korting, dus €85,-)
2. Schaf bij Fonq.nl de machine aan, in combinatie met hun 3% kortingscode. KCP3QQW5UJ
3. Nu heb je de machine voor ongeveer €32,- na de cashback.
(Ook zijn er nog cashback sites voor het kopen bij Fonq.nl, al heb ik daar zelf geen ervaring mee.)
1. Koop bij de Albert Heijn een Fonq.nl giftcard met een waarde van 100 euro. (15% bonus korting, dus €85,-)
2. Schaf bij Fonq.nl de machine aan, in combinatie met hun 3% kortingscode. KCP3QQW5UJ
(Ook zijn er nog cashback sites voor het kopen bij Fonq.nl, al heb ik daar zelf geen ervaring mee.)
Bedankt voor de tip! Heb 2 probeerpakketten gezien.
Uiteindelijk voor deze gegaan: http://www.amazon.de/dp/B00I24S3Y6. Hier krijg je net wat meer smaken dan die andere.
Zie dat de verkoper de prijs sinds vandaag €1,- heeft verhoogd
Gisteren besteld. Aangezien mijn Duits niet al te best is samen met mijn vader gekeken.
Positieve reacties. Mensen schrijven daar wel dat het onoverzichtelijk is. Waarschijnlijk krijg je dus gewoon een doos vol met cups thuis gestuurd. Het is wat duurder maar dan weet je daarna wel welke je vaker kan bestellen.
Zal jullie posted houden.
Vannacht werkte die code bij Staples.nl (MEI0514) nog niet, maar inmiddels is de prijs van een doosje Dolce Gusto van € 4,23 naar € 5,61 (incl. BTW) gegaan, dus die 15 euro korting kan je beter aan iets anders besteden.
Hoezo krijg je 15% korting bij zo'n €100,- Albert Heyn kaart?BinaryRun schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 22:23:
Hier is wat ik uiteindelijk ga doen, aangezien ik graag een automaat wil.
gewoon nee.
Albert Heijn diverse cadeaukaarten 15% kortingBloemstukje schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:31:
[...]
Hoezo krijg je 15% korting bij zo'n €100,- Albert Heyn kaart?
Verwijderd
DG cups weer in de aanbieding bij de Real in Weeze!
€ 3,79 per pakje
aanbieding geldig t/m 10 mei
http://prospekt.real.de/wochenprospekte.html
€ 3,79 per pakje
aanbieding geldig t/m 10 mei
http://prospekt.real.de/wochenprospekte.html
Nescafé Dolce Gusto Caffè Crema Grande, 3er Pack (48 Kapseln)
http://www.amazon.de/gp/p...cxsubs_mys2_product_title
€ 11,37
Als je dit bestelt als zgn Spar-abo gaat er 5% vanaf en wordt de prijs
€ 10,80
Dat is € 3,60 per doos.
Spar-abo kan je na bestelling ook weer storneren.
Verzending >20 euro is gratis. Meestal na 3 dagen heb je het binnen.
Ik heb weer 6 dozen besteld. Zijn dus 18 doosjes kunnen we weer even vooruit
http://www.amazon.de/Prob...ds=dolce+gusto+probierset
€ 22,79
Edit - ik zie dat je al een soortgelijke aanbieding gevonden had
Het gekke is dat die van jou weer een paar euro duurder is? Is net even anders blijkbaar.
http://www.amazon.de/gp/p...cxsubs_mys2_product_title
€ 11,37
Als je dit bestelt als zgn Spar-abo gaat er 5% vanaf en wordt de prijs
€ 10,80
Dat is € 3,60 per doos.
Spar-abo kan je na bestelling ook weer storneren.
Verzending >20 euro is gratis. Meestal na 3 dagen heb je het binnen.
Ik heb weer 6 dozen besteld. Zijn dus 18 doosjes kunnen we weer even vooruit
Dat was makkelijkwalterworld schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:45:
Heb zojuist zitten kijken naar een proefpakket dat hier eerder in het forum werd gemeld klik. Uiteindelijk heb ik dit toch maar niet gedaan. Komt erg duur uit voor 38 cups
Payment Total: EUR 29,12
http://www.amazon.de/Prob...ds=dolce+gusto+probierset
€ 22,79
Edit - ik zie dat je al een soortgelijke aanbieding gevonden had
Het gekke is dat die van jou weer een paar euro duurder is? Is net even anders blijkbaar.
[ Voor 55% gewijzigd door psy op 06-05-2014 15:28 ]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Zo te zien zijn er meerdere smaken in de aanbieding voor €11,37 voor een 3pack.
- Caffè Crema Grande
- Chococino
- Cappuccino
- Cafe au Lait
- Caffè Crema Grande
- Chococino
- Cappuccino
- Cafe au Lait
[ Voor 31% gewijzigd door BinaryRun op 06-05-2014 16:26 ]
Ik heb hem zo besteld bij conrad.nl ... en hij is inmiddels verzonden... uit Duitslanddyrc schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:11:
Touchdomex schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:54:
conrad link
Uit Conrad e-mail:
De actie geldt alleen maar voor Gusto's gekocht in Nederland. Ik hoop maar dat dit goed gaat...We zijn verheugd u te melden dat uw bestelling bij Conrad.nl klaar is gezet
voor verzending. Onze orderverwerkers hebben de volgende van de door u
bestelde producten bij elkaar gezocht in ons magazijn in Zuid-Duitsland.

[ Voor 13% gewijzigd door Bartjuh op 06-05-2014 18:24 ]
Factuur is leidend en van Nederlandse Conrad, komt goedBartjuh schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:23:
[...]
Ik heb hem zo besteld bij conrad.nl ... en hij is inmiddels verzonden... uit Duitsland
De actie geldt alleen maar voor Gusto's gekocht in Nederland. Ik hoop maar dat dit goed gaat...
Ik heb hem reeds binnen van Conrad, factuur is in het Nederlands, adresgegevens van Conrad op de bon zijn de Nederlandse gegevens.Bartjuh schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:26:
Ok. Laten we hopen dat daarop NL staat... zou mooi zijn
Echter, mocht dit niet het geval zijn geweest dan zou dit zou helemaal niets uitmaken omdat je hem bij een Nederlandse (web)shop hebt besteld, en dat de enige leidende voorwaarde is van de DG cashback actie (mbt. "waar gekocht").
uit de actievoorwaardes: "Een NESCAFÉ Dolce Gusto machine kopen (online or offline) tussen 02.03.2014- 15.06.2014 in Nederland"
Verwijderd
Bij de mensen die hem bij Redcoon hebben gekocht, is het ook goed gekomen. Redcoon is een Duits bedrijf net als Conrad.dyrc schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:55:
[...]
Ik heb hem reeds binnen van Conrad, factuur is in het Nederlands, adresgegevens van Conrad op de bon zijn de Nederlandse gegevens.
Echter, mocht dit niet het geval zijn geweest dan zou dit zou helemaal niets uitmaken omdat je hem bij een Nederlandse (web)shop hebt besteld, en dat de enige leidende voorwaarde is van de DG cashback actie (mbt. "waar gekocht").
uit de actievoorwaardes: "Een NESCAFÉ Dolce Gusto machine kopen (online or offline) tussen 02.03.2014- 15.06.2014 in Nederland"
Zojuist mijn machine via conrad ontvangen. Inderdaad lekkere koffie. Moest ervoor naar de AH want het proefpakket was over datum. Ook een beetje jammer dat de sticker waarop de streepjescode zit beschadigd is en de halve tekst mist. Gelukkig is de streepjescode zelf niet beschadigd, lijkt me dat die het belangrijkst is voor de cashbackactie.
Op de site van DG 6 soorten capsules besteld (4 betaald :-) ) alleen het betalen met mijn creditcard lukte niet. Ook mijn vrouws kaart werd niet geaccepteerd. Gelukkig is er dan nog " good old" ideal. Dat werkte wel. Zal DG eens mailen wat er mis ging met de creditcardbetaling.
Op de site van DG 6 soorten capsules besteld (4 betaald :-) ) alleen het betalen met mijn creditcard lukte niet. Ook mijn vrouws kaart werd niet geaccepteerd. Gelukkig is er dan nog " good old" ideal. Dat werkte wel. Zal DG eens mailen wat er mis ging met de creditcardbetaling.
Mijn broertje heeft gisteren een Dolce Gusto machine gekocht i.c.m de cashback actie. Kan ik nu nog van de zelfde actie gebruik maken, we wonen namelijk op het zelfde adres.
In de Voorwaarde staat: ''Maximaal 1 maal deelname per Verpakking, per bank-/girorekening, NAW gegevens en IP adres. Deelname is alleen mogelijk met een Nederlandse betaalrekening.''
De NAW gegevens zijn volgens mij niet het zelfde want het staat op een andere naam.
Klopt deze redenering?
In de Voorwaarde staat: ''Maximaal 1 maal deelname per Verpakking, per bank-/girorekening, NAW gegevens en IP adres. Deelname is alleen mogelijk met een Nederlandse betaalrekening.''
De NAW gegevens zijn volgens mij niet het zelfde want het staat op een andere naam.
Klopt deze redenering?
Ik zou ze even bellen. Waarschijnlijk kan het niet omdat jullie NAW gedeeltelijk overeen komen.
De coffeecupjes hebben een houdbaarheidsdatum van ongeveer een jaar, maar luchtdicht verpakte koffie kun je wel langer bewaren. Ik zou je proefcapsules gewoon nog opdrinken. Alleen de melkcapsule van de cappuccino kan echt over datum gaan.laredo schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:22:
Zojuist mijn machine via conrad ontvangen. Inderdaad lekkere koffie. Moest ervoor naar de AH want het proefpakket was over datum. Ook een beetje jammer dat de sticker waarop de streepjescode zit beschadigd is en de halve tekst mist. Gelukkig is de streepjescode zelf niet beschadigd, lijkt me dat die het belangrijkst is voor de cashbackactie.
Net de DG binnen... tekst op de verpakking is van Oost-Europese landen (zelfs Engels staat er niet tussen)dyrc schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:55:
[...]
Ik heb hem reeds binnen van Conrad, factuur is in het Nederlands, adresgegevens van Conrad op de bon zijn de Nederlandse gegevens.
Naja, hij gaat iig die kant op en verder duimen
Had ik ook, is geen probleemBartjuh schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:43:
[...]
Net de DG binnen... tekst op de verpakking is van Oost-Europese landen (zelfs Engels staat er niet tussen)... hopen dat die streepjescode gaat werken dan.
Naja, hij gaat iig die kant op en verder duimen
Ik heb hem vandaag ook van Conrad binnen gekregen, is eveneens een Pools/Russische "editie". Er zit daarom een plakker met een streepjescode over de originele streepjescode. Gaat het werken als ik deze laat zitten voor op te sturen?
En ondertussen uitverkocht bij Conrad....iemand nog een andere scherpe prijs gespot? Mijn broertje zou er ook wel een willen bestellen voor een zacht prijsje. Kan zo 1-2-3 nergens iets vinden voor 5€ (60-50-5).
Ja, dat probleem heb ik ook... streepjescode over streepjescode geplakt...Inuyasha schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:04:
Ik heb hem vandaag ook van Conrad binnen gekregen, is eveneens een Pools/Russische "editie". Er zit daarom een plakker met een streepjescode over de originele streepjescode. Gaat het werken als ik deze laat zitten voor op te sturen?
Naja, toch maar zo versturen denk ik... zit niets anders op.
Mijn broertje heeft het bij redcoon besteld voor (Rood) 63,99 - 5 euro korting van de vrienden van redcoon actie. https://redcoon.vriendenvan.tdrcompany.com/aanmelden.jsp dus voor 8,95 totaal heb je er een.laredo schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:09:
En ondertussen uitverkocht bij Conrad....iemand nog een andere scherpe prijs gespot? Mijn broertje zou er ook wel een willen bestellen voor een zacht prijsje. Kan zo 1-2-3 nergens iets vinden voor 5€ (60-50-5).
[ Voor 11% gewijzigd door Ltvo op 07-05-2014 23:03 ]
Ik heb gister al mijn papieren opgestuurd, heb ook een poolse versie van Conrad. Misschien dat die daarom in de aanbieding was
. Ook een sticker over de streepjescode en een gedeelte van de tekst ook bij mij weggekrast. Vraag me toch af waarom....Hoop in iedergeval dat die 50 euro op mijn rekening komt, anders is het een duur grapje geweest haha.
Hoi
Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.
Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.
Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.
Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.
Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.