Op de valreep mijn vrouw ook nog even DG capsules laten bestellen met de 6=4 actie! Gister had ik ze zelf al besteld. Actie eindigt vandaag dus voor wie nog wilt.....snel handelen.
Nieuwe accountjes aangemaakt. Blijft toch verreweg het goedkoopste.laredo schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:56:
Actie eindigt vandaag dus voor wie nog wilt.....snel handelen.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Volgens mij is dit de normale prijs en geen speciale aanbieding. De combinatiedeal geldt altijd al. Nadeel is dat ze (hier in Eindhoven) maar 5 keuzes hebben.Tjeerdtq schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:07:
Bij de NettoramaSupermarkten is de koffie in de aanbieding.
Per doosje: 4.69
Als je er 3 koop krijg je 10% extra korting, de prijs is dan 4.22 per doosje.
Welke smaken er beschikbaar weet ik niet.
Link naar de folder
Dat klopt.walterworld schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:30:
Vorige week donderdag heb ik mijn pakket binnengekregen van Amazon.
Prima dit!
Voor de smaken waar 2 cups nodig zijn zijn er netjes 2 cups geleverd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaja, ik heb ze nageteld alle smaken zitten er netjes bij. Morgen ga ik eens een aantal smaken proeven.
Wat ik mij echter wel afvraag, je hebt zwarte, bruine grijze en witte cups. Wat geeft de kleur aan?
Wit=melk?
grijs=koud water ipv warm???
Heb je inderdaad een goed punt.Toff schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:48:
Beetje vreemd, zo'n "losse" levering. Normaal zitten er 16 cups in een doosje, waar de productiedatum en de "tenminste houdbaar tot" datum op staat. Losse cups hebben geen datumaanduiding en zouden dus in NL niet zo verkocht mogen worden.
Want a cookie?!
Niet bij alle smaken, althans volgens hen zelf
Toff schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:48:
Beetje vreemd, zo'n "losse" levering. Normaal zitten er 16 cups in een doosje, waar de productiedatum en de "tenminste houdbaar tot" datum op staat. Losse cups hebben geen datumaanduiding en zouden dus in NL niet zo verkocht mogen worden.
Oké, maar wat is dan het verschil tussen zwart en bruin?Xepos schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:51:
[...]
Dat klopt.
Wit is melk, bruin is choco of koffie. Ook in deze volgorde koffie zetten![]()
Grijs is zetten met koud water.
[ Voor 22% gewijzigd door Melkunie op 15-05-2014 14:58 ]
Ik heb vandaag hetzelfde mailtje ontvangen; mijn Conrad doos had een kapot gescheurde grotere sticker met streepjescode, en een intacte kleinere sticker (welke half over de grotere sticker heen zat geplakt). Alléén de kleinere sticker heb ik uitgeknipt en opgestuurd, bij deze dus bevestigd dat dit voldoende is voor een succesvolle cashback.marqvds schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:03:
Ter info, mijn Dolce Gusto komt van Conrad (oost Europese versie met dubbele stickers):
"Gefeliciteerd, uw aanvraag voor de refund actie van NESCAFÉ Dolce Gusto is goedgekeurd. U ontvangt binnen enkele weken uw geld. Enkele dagen voor de uitbetaling ontvangt u van ons hierover een bericht."
Goedkoop apparaatje dus, € 4,99 ! ;-)
[ Voor 4% gewijzigd door dyrc op 15-05-2014 18:52 ]
Ja, dat zou ik er ook op plakken
Hadden jullie ook eerst onderstaand mailtje gekregen? De mijne komt ook bij Conrad vandaan.marqvds schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:03:
Ter info, mijn Dolce Gusto komt van Conrad (oost Europese versie met dubbele stickers):
"Gefeliciteerd, uw aanvraag voor de refund actie van NESCAFÉ Dolce Gusto is goedgekeurd. U ontvangt binnen enkele weken uw geld. Enkele dagen voor de uitbetaling ontvangt u van ons hierover een bericht."
Goedkoop apparaatje dus, € 4,99 ! ;-)
Ja, vorige week al, en gisteren twee mails dat hij goedgekeurd was en een paar minuten daarna dat het geld is overgemaakt. Kortom, goede actie !laredo schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:49:
[...]
Hadden jullie ook eerst onderstaand mailtje gekregen? De mijne komt ook bij Conrad vandaan.
Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben uw aanvraag voor de refund actie bij de aankoop van een NESCAFÉ Dolce Gusto Machine ontvangen. Wij nemen deze in behandeling en u wordt binnen 4 weken geïnformeerd over de voortgang van uw aanvraag.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met 0800-3652348 Optie 2.
Met vriendelijke groet,
NESCAFÉ Dolce Gusto
[ Voor 14% gewijzigd door Toff op 20-05-2014 18:06 ]
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
10 euro voor 4 doosjes? Je zult 20€ bedoelen? Of lees ik het verkeerd? Anders goede deal!Toff schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:38: maar voor 10 euro 4 doosjes koffie en een cuphouder van 30 euro, dat is wel fijn.
Laat maar..
Laat maar..
En als je codeMmarkM schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:20:
Eigenlijk kom je dan op 49,99 euro. Zou Nespresso dat wel accepteren?
[ Voor 29% gewijzigd door Nivk op 26-05-2014 22:13 ]
Verwijderd
Je krijgt gewoon €50,-Nivk schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:03:
[...]
En als je codeMembers only:gebruikt. Dan is het €47,49 geen idee wat Krups dan teruggeeft
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen.
vergeet de shopkorting niet. Je bent dan 2.5% goedkoper uit. Alles scheeltMmarkM schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:20:
Eigenlijk kom je dan op 49,99 euro. Zou Nespresso dat wel accepteren?
Er is altijd wel iemand die die shopkorting meent te moeten promoten, maar persoonlijk zit ik niet op een paar centen te wachten om het kleine beetje privacy wat mij rest op internet te vergooien.Justie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:46:
[...]
vergeet de shopkorting niet. Je bent dan 2.5% goedkoper uit. Alles scheelt
[ Voor 28% gewijzigd door Toff op 28-05-2014 18:06 ]
Shopkorting is inderdaad the mother of all evil op het internet. Zonder die site is je privacy gewaarborgdToff schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:26:
Er is altijd wel iemand die die shopkorting meent te moeten promoten, maar persoonlijk zit ik niet op een paar centen te wachten om het kleine beetje privacy wat mij rest op internet te vergooien.
Je kan hem gewoon bestellensambalbaj schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:09:
tsja vond die 100 euro 'gratis geld' laats op mn rekening toch bijzonder prettig. Maar goed, terug naar de Dolce Gusto. Conrad is alweer door de voorraad heen.
5 juni als verwachtte datum, moet je wel op gaan letten want de actie is tm 15 juni.brammetje1994 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:11:
[...]
Je kan hem gewoon bestellenAlleen dan duurt de levering wat langer.
Tikkeltje overdreven vind je niet? Wat krijgt zo'n site nou aan gegevens? Mijn naam en email en bankrekeningnummer. Verder weten ze wanneer en waar ik iets koop. Wat je koopt weten ze niet volgens mij.Toff schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:26:
[...]
Er is altijd wel iemand die die shopkorting meent te moeten promoten, maar persoonlijk zit ik niet op een paar centen te wachten om het kleine beetje privacy wat mij rest op internet te vergooien.
Dat is 10 dagensambalbaj schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:35:
[...]
5 juni als verwachtte datum, moet je wel op gaan letten want de actie is tm 15 juni.
Je mag er meerdere bestellen? Dat wist ik niet!Freakster86 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:25:
Hier ook 2 besteld. Koffiezetapparaat en geld toe...
54,99
- 5
- 3% cashback (1,40 ofzo)
en dan 50 euro retour
Ja kan er meerdere bestellen maar bij de geld-terug actie geldt max 1 keer per adresbrammetje1994 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:16:
[...]
Je mag er meerdere bestellen? Dat wist ik niet!
Hmmm dan bied ik het mensen hier in de buurt nog wel aan.mkmi schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:23:
[...]
Ja kan er meerdere bestellen maar bij de geld-terug actie geldt max 1 keer per adres
Je moet weg uit het standaard menu en naar je winkelwagen gaan.Bas90 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:21:
Godsamme, waarom kan ik nooit die vakjes vinden waar je de coupon code in kunt voeren :P!
Laat maar..
https://www.conrad-electr...ter/factuur_aanvragen.phpmelk0r schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:04:
Ik heb mijn Conrad bestelling binnen van de Dolce Gusto KP1002 maar ik heb nooit een factuur ontvangen, zowel niet bij de bestelling zelf als per email. Hebben meer mensen hier last van? Vreemde gang van zaken..opnieuw aanvragen kan maar kost weer enkele werkdagen (+weekend)
Ik ook niet... Sterker nog, de pagina "Factuur aanvragen" is niet aanwezig voor mij op de Conrad site...melk0r schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:04:
Ik heb mijn Conrad bestelling binnen van de Dolce Gusto KP1002 maar ik heb nooit een factuur ontvangen, zowel niet bij de bestelling zelf als per email. Hebben meer mensen hier last van? Vreemde gang van zaken..opnieuw aanvragen kan maar kost weer enkele werkdagen (+weekend)
De bevestigingsemail zal ook wel voldoende zijn.BaSsDruM schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 21:17:
[...]
Ik ook niet... Sterker nog, de pagina "Factuur aanvragen" is niet aanwezig voor mij op de Conrad site...
Gisteren apparaat INCLUSIEF factuur ontvangen.melk0r schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:04:
[ Voor 34% gewijzigd door vipinholland op 01-06-2014 23:12 ]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Brammetje doelt op de actie via de AH webwinkel met kortingscodes_l_Arjan_l_ schreef op zondag 08 juni 2014 @ 16:55:
Weet je het zeker? Voor zover ik weet heeft de AH geen dolce gusto cups in de aanbieding (deze week of volgende week). Er is wel een actie met AH excellent cups, maar die gaan niet in deze machine.
Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? Ben wel nieuwsgierig. Kon via het andere topic er niet uitkomen hoe ik 50% korting kan krijgen.laredo schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:46:
[...]
Brammetje doelt op de actie via de AH webwinkel met kortingscodeszie ander topic!
Laat maar..
...en waarom?
Je krijgt vanaf 70 euro bepaalde coupons, die totaal geen verzendkosten betekenen, en 32,50 korting + 2,50 via die kortingwebshop site krijgt. Dat is dus 50% (BOVENOP de bonuskortinginen) Maar nu is er geen dolce gusto korting deze week dus betaal je gewoon 50% uiteindelijk.Ik heb dit voordeel weten te bemachtigen:EvJd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 10:20:
[...]
Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? Ben wel nieuwsgierig. Kon via het andere topic er niet uitkomen hoe ik 50% korting kan krijgen.
Erg interessant! Ik ga me er eens in verdiepen!brammetje1994 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 15:27:
[...]
Je krijgt vanaf 70 euro bepaalde coupons, die totaal geen verzendkosten betekenen, en 32,50 korting + 2,50 via die kortingwebshop site krijgt. Dat is dus 50% (BOVENOP de bonuskortinginen) Maar nu is er geen dolce gusto korting deze week dus betaal je gewoon 50% uiteindelijk.Ik heb dit voordeel weten te bemachtigen:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door BPi op 11-06-2014 22:53 . Reden: Conrad.nl ]
[ Voor 17% gewijzigd door Ikpakacties op 12-06-2014 00:18 ]
Je bedoelt dus dat de originele code, waar de sticker met verkeerde code overheen geplakt, is wel de goede is? Vreemd, dan zal ik die er dus af moeten gaan peuteren... Ik hoop dat ik dan de code niet in stukjes heb geknipt en deze niet verder kapot gaat.Ikpakacties schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 00:15:Toch maar opgestuurd met code eroverheen geplakt
Edit: Net met een lampje achter de streepjescode geschenen en de streepjescode die eroverheen is geplakt komt overeen met de originele streepjescode.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ik heb nog mailcontact met ze gehad omdat ze de aankoopfactuur kwijt waren. Daarna kreeg ik wel netjes per mail terugkoppeling dat ze het alsnog hadden ontvangen.Brm-G schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:36:
Hebben jullie bevestiging gehad van Dolce Gusto dat de documenten binnen waren of stond er gewoon opeens €50 bijgeschreven op jullie rekening?
Mijn vriendin kreeg zo'n mail gister. Ik, spullen ruim 1,5 week eerder op de post gedaan, heb nog helemaal niks vernomen.Brm-G schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:36:
Hebben jullie bevestiging gehad van Dolce Gusto dat de documenten binnen waren of stond er gewoon opeens €50 bijgeschreven op jullie rekening?
Ik heb ook nog niks vernomen, geen bevestiging van ontvangst documenten, noch geld bijgeschreven (al kon dat 6 weken duren..)Freakster86 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:45:
[...]
Mijn vriendin kreeg zo'n mail gister. Ik, spullen ruim 1,5 week eerder op de post gedaan, heb nog helemaal niks vernomen.
[ Voor 19% gewijzigd door Deshmir op 12-06-2014 13:14 ]
Wel beide cups gebruikt? Ik had vorige week mijn eerste chococinno, heerlijk. Paar dagen erna tweede bakkie, gadver... alleen melk uit het cupje!brammetje1994 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:52:
Zojuist de eerste Dolce Gusto Chocochino achter de kiezen. DAT WAS LEKKER
Haha ja! Dat ging gelukkig goed. Vond hem alleen wat te koffieloos, best veel chocolade tegen weinig koffie. Maar nog steeds lekkerBaSsDruM schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:34:
[...]
Wel beide cups gebruikt? Ik had vorige week mijn eerste chococinno, heerlijk. Paar dagen erna tweede bakkie, gadver... alleen melk uit het cupje!![]()
Pfffff vandaar.sebastius schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:03:
Gelukkig zit er in Chococcino ook helemaal geen koffie
Dan moet je de Mocha nemen
Succes met de cashback, die is nog maar 3 dagen geldigsaidddd93 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:23:
Net ook 1 besteld top:)
Factuurdatum moet uiterlijk de 15e zijn.brammetje1994 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:34:
[...]
Succes met de cashback, die is nog maar 3 dagen geldig
Is besteld voor 15-06-2014 en de factuur moet uiteindelijk 15-07-2014 binnen zijn. Al zou ik het zaterdag bestellen dan heb ik nog steeds recht op de cashbackbrammetje1994 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:34:
[...]
Succes met de cashback, die is nog maar 3 dagen geldig
Had hetzelfde probleem, ik begreep er in eerste instantie vrij weinig van.BaSsDruM schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:34:
[...]
Wel beide cups gebruikt? Ik had vorige week mijn eerste chococinno, heerlijk. Paar dagen erna tweede bakkie, gadver... alleen melk uit het cupje!![]()
de kp1002 is weer 54.99 en dus onder de 50 te krijgen met code en kortingsprogramma.Younes schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:51:
Als je nu naar de site van Conrad gaat, dan is de goedkoopste dulce gusto rond de 80 euro... Jammer
5 Euro korting krijg je automatisch als je een nieuwe account maakt of als het je eerste bestelling betreft. Staat automatisch in je winkelmandje (Je hebt een mailtje gekregen bij registratie / zal die krijgen bij het aanmaken)Miss_80 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:58:
Gisteren bevestiging gekregen dat ze de spullen hadden ontvangen voor de cashback. Tegelijkertijd heb ik dan weer geen antworord gekregen op mijn vraag over de registratie code voor 5 euro korting in de webshop. IK heb die code nooit gehad. Nergens te vinden in de doos. Toch wel jammer. 5 euro is 5 euro
[ Voor 15% gewijzigd door Miss_80 op 13-06-2014 14:14 ]
Ahh de tweede data verkeerd gelezen, dacht dat er 15-06 stondsaidddd93 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:12:
[...]
Is besteld voor 15-06-2014 en de factuur moet uiteindelijk 15-07-2014 binnen zijn. Al zou ik het zaterdag bestellen dan heb ik nog steeds recht op de cashback
Zojuist het pakket opengemaakt. Verkeerde bestelling, of beter gezegd hoeveelheden ontvangen.Jolly_Jumper schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 10:45:
Alleen jammer dat de verzendkosten dan weer 14,90 euro zijn..
[ Voor 14% gewijzigd door Jerome! op 14-06-2014 19:18 ]
Lijkt me dat vandaag dan gewoon nog meedoet!Robert89 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:08:
Shit, is de cashback actie vandaag nog geldig? Er staat tussen 2-3 en 15-6, maar is dat inclusief 15-6? Ontdek dit draadje weer lekker op tijd.
Ligt een beetje aan hoeveel je per doosje ervoor wilt hebbenJerome! schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:06:
Iemand vanuit hier misschien interesse in afname van 40x cappuchino? Of gedeeltes van 10? Dan kan ik misschien een tegenvoorstel doen zonder het hele zooitje te retourneren. Ik doorkruis voor werk grote delen van Nederland. Dus met een beetje geluk vervallen de verzendkosten.
Want a cookie?!
Op zich wel geïnteresseerd in cappuccino. DM maar wat je voor 10 doosjes oid wilt hebben.Jerome! schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:06:
[...]
Zojuist het pakket opengemaakt. Verkeerde bestelling, of beter gezegd hoeveelheden ontvangen.
Ik had 50 doosjes DallMayr en 10 Cappuchino besteld, en heb het verkeerd om geleverd gekregen dus 50 Cappuchino en 10 DallMayr. Ik ga kijken wat de verkoper mij gaat voorstellen.
Iemand vanuit hier misschien interesse in afname van 40x cappuchino? Of gedeeltes van 10? Dan kan ik misschien een tegenvoorstel doen zonder het hele zooitje te retourneren. Ik doorkruis voor werk grote delen van Nederland. Dus met een beetje geluk vervallen de verzendkosten.
Ow en voordat ik te boek kom te staan als cafeine verslaafde, van die bestelling van 50 Dallmayr waren er 10 koffie voor mij, de overige voor collega's vrienden
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq