Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik heb het voor elkaar gekregen om een machine te kopen waarvan de streepjescode niet wordt geaccepteerd... :( :X .
Alle streepjescodes van de verpakking opgestuurd en op aanvraag via de mail zelfs nog een foto van de onderkant van het apparaat opgestuurd, maar helaas...
Het apparaat (DeLonghi - Minime) is gewoon gekocht bij een NL webshop.
Jammer van die €50,-. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het ging toch ook alleen om Krups apparaten, code begon altijd met KP...
DeLonghi (en bij Nespresso ook Magimix) maken overigens ook de identieke apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Paling1 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:56:
Ik heb het voor elkaar gekregen om een machine te kopen waarvan de streepjescode niet wordt geaccepteerd... :( :X .
Alle streepjescodes van de verpakking opgestuurd en op aanvraag via de mail zelfs nog een foto van de onderkant van het apparaat opgestuurd, maar helaas...
Het apparaat (DeLonghi - Minime) is gewoon gekocht bij een NL webshop.
Jammer van die €50,-. :(
Huh? Waarom dat dan? Wat is er mis met de streepjescode? En waar heb je hem gekocht?

Ik zit hier met het probleem dat ik nog geen reactie heb gekregen op mijn cashback en mijn vriendin en zusje al wel, terwijl zij de enveloppe zo'n 2 weken later hebben opgestuurd... Zojuist maar een mailtje gestuurd met de vraag of alles goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Zo'n apparaat bestellen, gebruik maken van de cashback, alle cupjes opmaken, apparaat weer verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

sambalbaj schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:19:
Het ging toch ook alleen om Krups apparaten, code begon altijd met KP...
DeLonghi (en bij Nespresso ook Magimix) maken overigens ook de identieke apparaten.
Waar staat dat dan? Dat de code met KP moet beginnen zie je toch pas als je op die website alle formulieren invult.
De Minime kan je ook via de Dolce Gusto website bestellen.

Nu was mijn oude Dolce Gusto machine na ±4 jaar stuk gegaan, dus ik had een nieuwe nodig. Zonder die actie had ik waarschijnlijk gewoon dezelfde gekocht, maar ik baal wel een beetje dat ik zo €50,- misloop. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik had dus ook nog geen mail gekregen over het feit dat de cashback is goedgekeurd. Paar dagen geleden een mail gestuurd met de vraag of alles in orde was, aangezien mijn vriendin die mail allang binnen had.

Gister een mail gekregen dat de cashback was goedgekeurd. Vandaag kreeg ik ook nog het antwoord op mijn eerdere mail:
De refund aanvraag is binnen gekomen maar deze is afgekeurd ivm het mee sturen van de foute streepjescode, wij hebben inmiddels opdracht gegeven tot het goed keuren van de refund.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd .
Ik heb de enige streepjescode (waar zo'n stikker van Conrad overheen zat geplakt) die op de doos te vinden is meegestuurd. In mijn omgeving heeft iedereen precies dezelfde code opgestuurd en geen enkele problemen ondervonden...

Afijn, cashback is goedgekeurd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Freakster86 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:51:
Ik had dus ook nog geen mail gekregen over het feit dat de cashback is goedgekeurd. Paar dagen geleden een mail gestuurd met de vraag of alles in orde was, aangezien mijn vriendin die mail allang binnen had.

Gister een mail gekregen dat de cashback was goedgekeurd. Vandaag kreeg ik ook nog het antwoord op mijn eerdere mail:

[...]

Ik heb de enige streepjescode (waar zo'n stikker van Conrad overheen zat geplakt) die op de doos te vinden is meegestuurd. In mijn omgeving heeft iedereen precies dezelfde code opgestuurd en geen enkele problemen ondervonden...

Afijn, cashback is goedgekeurd! :D
Ze doen echt niet moeilijk ik hoefde geen eens bewijs op te sturen. Vroeg alleen of het mogelijk was per mail alles op te sturen, aangezien meerdere dat deden en kreeg gewoon de bevestiging dat het gehonoreerd wordt zonder enige documenten mee te sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
En kon dat per mail? Want dan ga ik dat nu ook doen in plaats van naar de brievenbus te rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Hebben mensen al daadwerkelijk het geld gestort gekregen. Bij veel mensen is het dan wel goedgekeurd, maar daadwerkelijk cashen is ook wel fijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02:02
Hele jaar door heeft DG cashback, maar geen gebruik van gemaakt omdat ik er reeds één heb. Echter na volgens mij bijna 2 jaar begint ie met lekken. Geen goed teken. Ben volgens mij ook nog de bon kwijt... en mocht ik hem vinden dat heb ik volgens mij nog net drie maanden garantie over... Iemand ervaring met garantie afhandeling van DG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:38
Deezers schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:59:
Hele jaar door heeft DG cashback, maar geen gebruik van gemaakt omdat ik er reeds één heb. Echter na volgens mij bijna 2 jaar begint ie met lekken. Geen goed teken. Ben volgens mij ook nog de bon kwijt... en mocht ik hem vinden dat heb ik volgens mij nog net drie maanden garantie over... Iemand ervaring met garantie afhandeling van DG?
lijkt me het verkeerde topic en verkeerde forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Vandaag is de laatste dag van de actie "betaal minder voor meer" van Nescafé.
https://www.dolce-gusto.n...vours/Pages/Flavours.aspx
Bestel je voor minimaal:
40 € dan 1 doosje Lungo gratis
50 € dan 1 doosje Lungo en 1 doosje Cappuccino gratis
60 € dan 1 doosje Lungo en 1 doosje Cappuccino en 1 doosje Latte Machiato gratis
Vanaf 40 € betaal je geen verzendkosten.
Je ziet de gratis doosjes vanzelf in je winkelwagen verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Toff schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:41:
Vandaag is de laatste dag van de actie "betaal minder voor meer" van Nescafé.
https://www.dolce-gusto.n...vours/Pages/Flavours.aspx
Bestel je voor minimaal:
40 € dan 1 doosje Lungo gratis
50 € dan 1 doosje Lungo en 1 doosje Cappuccino gratis
60 € dan 1 doosje Lungo en 1 doosje Cappuccino en 1 doosje Latte Machiato gratis
Vanaf 40 € betaal je geen verzendkosten.
Je ziet de gratis doosjes vanzelf in je winkelwagen verschijnen.
Kan je net zo goed steeds nieuwe accounts maken per bestelling per doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
saidddd93 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:14:
[...]
Kan je net zo goed steeds nieuwe accounts maken per bestelling per doosje.
Wat jij doet moet jij weten, maar afgezien van mijn motieven om zoiets niet te doen, vind ik het steeds aanmaken van een nieuw account en een nieuwe bestelling teveel werk, voor één doosje koffie. Je betaalt dan 4,99 € voor twee doosjes, wat neerkomt op zo'n 2,50 per doosje. Nu heb ik 16 doosjes besteld (13 + 3 gratis), die per doosje 4,05 € kosten. Tel uit je winst, van 3,10 € per bestelling en nieuw account. 8)
Ik kan er wel weer even tegen, tot de volgende actie iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:01
tja nieuwe account scheelt bij bestellen van 16 doosjes toch bijna 25 euro..... en je kiest je eigen smaken...

[ Voor 16% gewijzigd door Waah op 23-06-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
11-6 Alles opgestuurd ivm de cashback, nog niks gehoord.

Mijn zus die het later heeft opgestuurd heeft al een bevestiging ontvangen van DG.

Wat raden jullie aan.. afwachten of even bellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Waah schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:05:
tja nieuwe account scheelt bij bestellen van 16 doosjes toch bijna 25 euro..... en je kiest je eigen smaken...
Ja, ACHT nieuwe accounts... Overigens zijn waren (actie is voorbij) alleen de 3 gratis doosjes bepaald en toevallig hier alle drie gangbaar. Niet dat het nu zo'n super actie was, maar het was leuk meegenomen.
Bij Staples betaal je t/m 29 juni 4,23 € per doosje (vanaf 3 doosjes geen verzendkosten), maar de keuze is daar erg beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Iemand hier bekend met kaffee-holland.com. Daar verkopen ze de cups voor 3.95. Omdat de verzendkosten 6.95 zijn moet je natuurlijk een paar doosjes tegelijkertijd bestellen om het eruit te halen, maar toch..1.05 goedkoper per pakje. Je kan gaan tot 29 kg dus als je dat met een groepje kan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 19-09 15:02
Miss_80 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:01:
Iemand hier bekend met kaffee-holland.com. Daar verkopen ze de cups voor 3.95. Omdat de verzendkosten 6.95 zijn moet je natuurlijk een paar doosjes tegelijkertijd bestellen om het eruit te halen, maar toch..1.05 goedkoper per pakje. Je kan gaan tot 29 kg dus als je dat met een groepje kan doen....
Zoals al een aantal keer eerder is vermeld in dit topic is het nog steeds goekoper om een nieuw account aan te maken. Dan heb je 1+1.
Afbeeldingslocatie: https://fud5ra.by3301.livefilestore.com/y2pg4znZf1k4MD4SWcXeu4Dx6y7TZLqDwWeEctNi7Mz6q-ZfaHGPQRwBO-aHuCyliusIDtk74bAweZ952f5c6jwAaUeXcobBldr9-5L6ZX1mMo/dolce.png?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:46
Zojuist officieel bevestiging gehad dat mijn aanvraag is goedgekeurd bij Dolce Gusto.

Enkele dagen voorafgaand aan uitbetaling krijg ik opnieuw een bericht staat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Registratienummer: ------------

Geachte heer, mevrouw Morad,

Let op, uw deelname aan de NESCAFÉ Dolce Gusto is nog niet compleet.

- Helaas hebben wij van u een onjuiste streepjescode ontvangen uw Dolce Gusto Machine. Om uw aanvraag te kunnen controleren hebben wij echter de juiste originele streepjescode nodig. De streepjescode die begint met �KP�, is op een witte sticker is gedrukt en bevindt zich onderaan de zijkant van de machine doos.

Wij hebben uw aanvraag voor de refund actie bij de aankoop van een NESCAFÉ Dolce Gusto Machine ontvangen. Om uw aanvraag te kunnen controleren hebben wij echter de ontbrekende gegevens nodig. Wilt u alsnog de ontbrekende gegevens naar ons toesturen? Dan nemen we uw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling.

U kunt de ontbrekende gegevens tot uiterlijk 15 juli naar ons toesturen.

U kunt de na te zenden stukken per post sturen naar:

Foutafhandeling Dolce Gusto
Postbus 1227
6201 BE Maastricht

Deze ontbrekende gegevens kunnen ook via email doorgegeven worden via dolcegusto@consumercare.info

Met vriendelijke groet,
NESCAFÉ Dolce Gusto

:( :( :( :( Dat heb ik juist gedaan, ik had m ook van de conrad met een alternatief sticker overheen geplakt. Anderen hebben daar geen problemen van ondervonden lees ik.
Ben ik nou gen***d? Nooit dat ik m zou kopen voor 50 euro die dolce gusto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Mijn aanvraag is ook goedgekeurd. Net een berichtje gehad.

@ walterworld: ik heb al reeds een account en me nog niet verdiept in de mogelijkheden voor een extra account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ikpakacties schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:35:

:( :( :( :( Dat heb ik juist gedaan, ik had m ook van de conrad met een alternatief sticker overheen geplakt. Anderen hebben daar geen problemen van ondervonden lees ik.
Ben ik nou gen***d? Nooit dat ik m zou kopen voor 50 euro die dolce gusto
Gewoon even mailen of bellen en uitleggen dat je wél de juiste (en enige) streepjescode die op de doos zat hebt opgestuurd. Even de foto / kopie die je gemaakt hebt meesturen en dan moet het wel goed komen.

Ik hoorde een hele tijd niks en heb toen zelf gemaild. Kreeg toen ook die 'foute streepjescode' melding terug (niet zo uitgebreid), maar vervolgens hebben ze de refund gewoon doorgezet.

Zojuist een goedkeuring gekregen per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
Freakster86 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:59:
[...]

Gewoon even mailen of bellen en uitleggen dat je wél de juiste (en enige) streepjescode die op de doos zat hebt opgestuurd. Even de foto / kopie die je gemaakt hebt meesturen en dan moet het wel goed komen.

Ik hoorde een hele tijd niks en heb toen zelf gemaild. Kreeg toen ook die 'foute streepjescode' melding terug (niet zo uitgebreid), maar vervolgens hebben ze de refund gewoon doorgezet.

Zojuist een goedkeuring gekregen per mail.
Zojuist gebeld,
Hij zou m op geaccepteerd zetten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Hier ook de Conrad Piccolo geweigerd. Toen ik belde met 0800-3652348 kreeg ik het verzoek of ik wilde mailen naar een ander email adres.

Hebben jullie gebeld met hetzelfde nummer? En zij zetten hem gewoon op geaccepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
rud schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:12:
Hier ook de Conrad Piccolo geweigerd. Toen ik belde met 0800-3652348 kreeg ik het verzoek of ik wilde mailen naar een ander email adres.

Hebben jullie gebeld met hetzelfde nummer? En zij zetten hem gewoon op geaccepteerd?
0800 365 2348
Hoi mijn aanvraag is geweigerd bla bla
Geef me je registratienummer......Ja streepjescode klopt....ingevoerd.....prettige dag nog
Doei

dat alles in minder dan 1 minuut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Hoeft ook niet. Oude account verwijderen, opnieuw account aanmaken (kan met zelfde gegevens) en opnieuw genieten.
Afbeeldingslocatie: https://fud5ra.by3301.livefilestore.com/y2pNddgMVDmumW9Ils0UgI_L1G2iEZx06rjPzH6KzVaBXZ_XUm63In9SLbV5u9o1XoUYSiCEIPL-AnFeuH3XytPMMUCUefBspONaKyNsDJU6MQ/dolce2.png?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
ah. Dat is inderdaad erg simpel. .Eerst ff die 50 euro teriug krijgen en dan inschieten. Zal het ook eens doorgeven aan vrienden van me. Scheelt toch weer centen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
walterworld schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:06:
Hoeft ook niet. Oude account verwijderen, opnieuw account aanmaken (kan met zelfde gegevens) en opnieuw genieten.
[afbeelding]
Met verjaardags-kortingscode kun je zo zelfs 2 doosjes voor nop bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
kweenie schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:18:
[...]
Met verjaardags-kortingscode kun je zo zelfs 2 doosjes voor nop bestellen. :)
En als je toch de boel aan het belazeren bent, kan je met je nieuwe account ook een nieuwe geboortedatum opgeven. 8)7 :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:38
Vandaag melding gekregen dat de cashback gehonoreerd was. Nu kijk ik toevallig net op mijn rekening en is het bedrag al bijgeschreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Ik heb de Dolce Gusto bij Conrad besteld en heb vandaag deze mail gekregen:
Let op, uw deelname aan de NESCAFÉ Dolce Gusto is nog niet compleet.

- U heeft geen Nescaf� Dolce Gusto actieproduct aangekocht. Om in aanmerking te komen voor de refund, dient u het juiste actieproduct te hebben aangekocht. Hierdoor komt u jammer genoeg niet in aanmerking voor de refund.
Zoals ik begrijp uit hierboven is bij iedereen de DG gekocht via Conrad wel goedgekeurd?

[ Voor 10% gewijzigd door MmarkM op 27-06-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 22:38
oohh schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:17:
Vandaag melding gekregen dat de cashback gehonoreerd was. Nu kijk ik toevallig net op mijn rekening en is het bedrag al bijgeschreven!
Hetzelfde hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
MmarkM schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 18:28:

[...]

Zoals ik begrijp uit hierboven is bij iedereen de DG gekocht via Conrad wel goedgekeurd?
Ja. Ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online

[...]

Wat een rotzooi daar. Hier in mijn omgeving 4x Conrad, 2x geen problemeen, 2 wel problemen waarvan 1 nu opgelost en 1 daar nog mee bezig is...

Ik zou even bellen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Ik heb ook problemen met de Conrad cashback..ik kreeg dit antwoord..heb uiteraard netjes de originele streepjescode opgestuurd..

"Bedankt voor uw bericht.
Wij kunnen zien dat het niet de orginele streepjescode hebben ontvangen van u. Indien u niet meer in bezit bent van de orginele streepjescode verzoeken wij u vriendelijk om een foto te maken van de onderkant van het apparaat, deze kunt u naar ons toe mailen zodat wij het e.e.a. voor u in orde kunnen maken.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
xxxxx
Nescafé "

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Ik had na sluitingstijd (Iets na 6e) gebeld en ik kreeg de indruk bij het bandje dat je zaterdag alleen over bestellingen of vragen over de webshop kan bellen. Bel voor de zekerheid maandag gewoon over mijn weigering van Conrad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
  • Laatst online: 19-09 21:39
MmarkM schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:39:
Ik had na sluitingstijd (Iets na 6e) gebeld en ik kreeg de indruk bij het bandje dat je zaterdag alleen over bestellingen of vragen over de webshop kan bellen. Bel voor de zekerheid maandag gewoon over mijn weigering van Conrad
Gistermiddag heb ik ook dezelfde mail ontvangen en vandaag even gebeld. Het ging om een vergissing en ze zouden het aanpassen en alsnog binnen enkele weken uit betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Wat stom zeg, heb er ook een via Conrad besteld. Vandaag het cashback formulier ingevuld. Laat nog wel even weten hoe het afloopt, dank voor de tips in ieder geval.

*knip* spam

[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 28-06-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online

[...]

Zojuist heb ik Nescafe gebeld en inderdaad een excuus dat het fout was en niet de bedoeling was. Het product hoor gewoon als actie mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Is de verjaardag Coupon weg gehaald? Ik kreeg geen mail voor de verjaardag hier D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brammetje1994 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:32:
Is de verjaardag Coupon weg gehaald? Ik kreeg geen mail voor de verjaardag hier D:
Ik kreeg vorige maand ook geen coupon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
brammetje1994 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:32:
En daar kom je nu achter, terwijl je op Tweakers in januari jarig was? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Lekker dan. DG lekt na bijna twee jaar water (helaas bekend probleem bij de Melody 2). Kan helaas nergens meer bon vinden, en kosten zijn minimaal 65 euro lol. Heb nog een hele berg cupjes maar helaas, geen coulance-regeling terwijl ik officieel nog garantie heb alleen de bon niet meer kan vinden.. Kan dus beter op een cashback actie wachten en voor een tientje een nieuw apparaat scoren dan laten repareren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Deezers schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:48:
Lekker dan. DG lekt na bijna twee jaar water (helaas bekend probleem bij de Melody 2). Kan helaas nergens meer bon vinden, en kosten zijn minimaal 65 euro lol. Heb nog een hele berg cupjes maar helaas, geen coulance-regeling terwijl ik officieel nog garantie heb alleen de bon niet meer kan vinden.. Kan dus beter op een cashback actie wachten en voor een tientje een nieuw apparaat scoren dan laten repareren...
Geen afschrijving van je bank ergens? dat is ook een "betalingsbewijs" volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Waah schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:32:
[...]

Geen afschrijving van je bank ergens? dat is ook een "betalingsbewijs" volgens mij.
Dat wel, heb 'm gepind. Maar er staat niet in de omschrijving. ''Dolce Gusto'' hoor. Gewoon naam winkel en bedrag. Kan je dus net zo goed iets anders voor gekocht hebben. En online kan ik maar tot 15 maanden teruggaan bij rekeningafschriften... en ga niet 5 euro voor een afschrift betalen bij de bank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 22:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb sinds paar dagen ook een DG Piccolo en ben natuurlijk als zuunige Hollander ook op zoek naar de beste deals voor die cups, ik lees al dat je je account op de website kunt verwijderen en opnieuw registeren, mag ik daar telkens hetzelfde emailadres voor gebruiken, of beter telkens een ander nemen?

Ik las in dit topic ook iets van verjaardagsbonussen, maar die werken niet meer?

Benieuwd of iemand me nog wat tips kan geven..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 09:58
Ik heb zelf gewoon meerdere aliassen aangemaakt, daarmee iedere keer 2 doosjes besteld (ofwel 1 + 1 gratis en geen verzending). Dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:08
Enig idee of de cashback actie nog van toepassing is? Als ik het product nu koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Dronefang schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:19:
Enig idee of de cashback actie nog van toepassing is? Als ik het product nu koop?
sorry maar je ziet toch heel duidelijk staan dat je het apparaat voor 15/6 moet hebben gekocht? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
Staatslot schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:23:
[...]

sorry maar je ziet toch heel duidelijk staan dat je het apparaat voor 15/6 moet hebben gekocht? :?
Dat zag ik, maar ik zie meerdere mensen over Conrad praten na de 15e dus vandaar dat ik dacht dat het in praktijk niet uitmaakte.

Just asking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:38
Dronefang schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:18:
[...]

Dat zag ik, maar ik zie meerdere mensen over Conrad praten na de 15e dus vandaar dat ik dacht dat het in praktijk niet uitmaakte.

Just asking ;)
denken is een, lezen is twee.....Ze hebben hem wel allemaal gekocht voor de 15e. Als ik vandaag praat over een aanbieding van een jaar geleden dan geld hij toch ook niet??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

aan de toon het topic te merken worden de machines amper gebruikt, chillax en neem zo een heerlijk bakkie! ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
ik heb m gekocht voor m'n uitzet, die van mij staat dus sinds dat de testcups op waren terug in de doos te wachten :p

vorige week toezegging gekregen op de cashback terwijl ik enkel via de mail ze mn gegevens heb gestuurd (kopie van de bon + foto van de vereiste kp code) :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Op 9 mei heb ik de Dolce Gusto besteld, maandag de cashback op de rekening ontvangen. In eerste instantie nog vergeten de aankoopfactuur toe te voegen ook. :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
Casback op 09-07-204..Conrad

Edit: Cashback terug contaminatie?

[ Voor 46% gewijzigd door Ikpakacties op 09-07-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
bvbal79 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:22:
[...]denken is een, lezen is twee.....Ze hebben hem wel allemaal gekocht voor de 15e. Als ik vandaag praat over een aanbieding van een jaar geleden dan geld hij toch ook niet??????
Overdrijven is ook een vak. De actie duurde drie maanden en nu is hij één maand niet meer geldig.
sain onez schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:51:
aan de toon het topic te merken worden de machines amper gebruikt, chillax en neem zo een heerlijk bakkie! ;)
Dat idee heb ik ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
sain onez schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:51:
Ik gebruik de mijne nog minimaal 4x per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:54
Ik minimaal 1x per dag toch. Drink eigenlijk alleen maar de smaken Grande en Espresso Intenso. Had online nog een paar doosjes Grande Intenso, maar die zijn in de supermarkt helaas niet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-06 15:56
Nu bij Staples (Met dank aan Chris_L in Staples aanbiedingen topic)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

10 euro korting bij een bestelling vanaf 20 euro. Zojuist 4 doosjes besteld voor het uiteindelijk luttele bedrag van 2,96/ doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvJd
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-09 21:48
Calesta schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:05:

Members only:

10 euro korting bij een bestelling vanaf 20 euro. Zojuist 4 doosjes besteld voor het uiteindelijk luttele bedrag van 2,96/ doosje.
Hebben alleen maar 4 soorten, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvJd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:02:
[...]

Hebben alleen maar 4 soorten, klopt dat?
Nee, ze hebben 5 soorten.
http://www.staples.nl/koffiecapsules/cbk/204.html

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Calesta schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:05:

Members only:

bedankt voor het melden: 2 espresso en 2 cappuccino onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Via de website heb ik al meerdere keren (met dezelfde accountgegevens en afleveradres) opnieuw geregistreerd en dan krijg je de 2e en verzenden gratis, kom je op 4,98€ uit en betaal je dus 2,49€ / pakje en daar is het assortiment vele malen groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
sain onez schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:51:
Via de website heb ik al meerdere keren (met dezelfde accountgegevens en afleveradres) opnieuw geregistreerd en dan krijg je de 2e en verzenden gratis, kom je op 4,98€ uit en betaal je dus 2,49€ / pakje en daar is het assortiment vele malen groter.
daar maak ik mensen ook al een tijdje erg blij mee. Aliasje aanmaken, registreren en weer twee doosjes voor 5 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Nou heb vandaag de hele Dolce Gusto opengehad, maar helaas lekt hij nog steeds vanuit de podhouder. Ook de rubberen band los gehad etc. maar lekt nog steeds

Iets als in dit:

YouTube: Krups Dolce Gusto Fontana Coffee Machine leak from Pod.]

Ze hadden bij Krups ook nog onderdelen voor een verkeerd (later) model van de Melody verstuurd, dus hele machine voor niks opengehad. Moest zelfs nog een andere schroevendraaierset halen bij de Action om de Dolce open te krijgen, achteraf voor niets omdat het onderdeel van een andere serie was terwijl ik echt het goede nummer per mail had doorgegeven... (en het klopt ook wel met onderdelennummer op internet).

Ga nog één keer Krups mailen want officieel heb ik nog garantie, alleen voor een afschrift van de Rabobank moet ik 5 euro aftikken omdat het meer dan 1,5 jaar geleden is 8)7 Ja dag! Opsturen zonder garantie kost sowieso 35 euro onderzoekskosten...

Met een cashback actie kan je voor een tientje een gloednieuw apparaat inclusief garantie scoren. w/ 8)7

Koffie zetten lukt nog wel, alleen moet je er met een doek langsstaan om de druppels op te vangen, anders is het een kliederboel..

Gisteren trouwens nog voor 5 euro inclusief verzending 2 doosjes koffie gescoord in de DG webshop :D

Jammer dat zulke apparaten altijd net voor of na de 2 jaar meteen kaduuk zijn -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:05

vhal

ಠ_ಠ

sain onez schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:51:
Ja, die tip werkt wel. Gisteren kwam de postbode met drie pakketjes aan met elk twee doosjes. Voelt wel als cheaten maar soit :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
vhal schreef op zondag 27 juli 2014 @ 08:08:
Voelt wel als cheaten maar soit :+
Als de normale prijs acceptabel was geweest was het een ander verhaal. Nu betaal je gewoon wat het waard is :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Brad Pitt schreef op zondag 27 juli 2014 @ 08:39:
[...]

Als de normale prijs acceptabel was geweest was het een ander verhaal. Nu betaal je gewoon wat het waard is :)
Jep, in Frankrijk ligt de prijs standaard op 3,50 per doosje. Hier denken ze: 'Ach, die Nederlanders hebben geld zat en zolang de gek het ervoor geeft...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ze hebben nu ook goedkopere XL pakken met 30 cups in de webshop. Maar volgens mij kan je nog steeds beter 2 x 16 cups bestellen voor 5 euro, want dan betaal je 15 cent per cupje. 1 pak van 5 euro en 1 pak XL van 8,89 euro - 5 euro korting is nog altijd duurder, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:54
Klopt, als je 2 kleintjes pakt betaal je 16 cent per cupje, bij een kleine en grote betaal je alsnog 19 cent.

Dit alles mits je de nieuwe account aanbiedingen gebruikt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Laatst online: 20:59
En zolang die aanbieding bestaat ben je gek als je er geen gebruik van maakt..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Dolce Gusto stuurt nu net als Nespresso met DHL Parcel ipv PostNL.
Alleen mag DG wel de site en bevestigingsmail aanpassen, want daar staat vrolijk PostNL op.
En ik ben er persoonlijk niet blij mee. DHL heeft veel ruimere bezorgvakken, en helaas pas 's middags hier dus kan ik fijn tot 18u wachten terwijl ik nog meer wil doen 's middags, want lokaal afhalen kan niet. Na 4x gaat ie retour afzender.

Overigens wel altijd apart dat er zoveel smaken uitverkocht zijn bij de DG Shop. Het is gewoon van Nestle zelf dus eigenlijk mag er niks uitverkocht zijn, omdat ze het zelf produceren.. maar ze krijgen het geleverd vanuit Nestle UK (zal wel belastingtechnisch goedkoper zijn).

[ Voor 7% gewijzigd door Deezers op 05-08-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Deezers schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:53:
Ze hebben nu ook goedkopere XL pakken met 30 cups in de webshop. Maar volgens mij kan je nog steeds beter 2 x 16 cups bestellen voor 5 euro, want dan betaal je 15 cent per cupje. 1 pak van 5 euro en 1 pak XL van 8,89 euro - 5 euro korting is nog altijd duurder, toch?
De €5 korting werkt ook met 1 XL doos.

Dan betaal je 3,89 voor 30 cupjes en dat is wel goedkoper dan 32 voor €4,98.

Wel jammer dat de bezorging niet meer met PostNL gaat, dat was wel ideaal eigenlijk :(

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Hooglander1 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:18:
[...]

De €5 korting werkt ook met 1 XL doos.

Dan betaal je 3,89 voor 30 cupjes en dat is wel goedkoper dan 32 voor €4,98.

Wel jammer dat de bezorging niet meer met PostNL gaat, dat was wel ideaal eigenlijk :(
Wist ik niet.
Op de een of andere manier lijkt 2 doosjes voor 5 euro goedkoper, maar 30 voor 3,89 is goedkoper ja.

Alleen ligt de registratiepagina er nu uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Het werkt dus ook om direct je account te trashen en daarna weer opnieuw te reggen en te bestellen, zodat de postbode ineens meerdere bestellingen bij zich heeft, maar dat gaat wel heel ver.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
sain onez schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:41:
Het werkt dus ook om direct je account te trashen en daarna weer opnieuw te reggen en te bestellen, zodat de postbode ineens meerdere bestellingen bij zich heeft, maar dat gaat wel heel ver.. :P
Had ik laatst wel gedaan. Stond ie met 4 dozen aan de deur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:08
site dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

site heeft wel vaker last van gare responsetijden e.d.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Denk dat de actie overigens niet lang meer geldt: in het buitenland vervangen ze 'm voor 10 euro webshoptegoed bij het registeren van je machine. Met onze korting heb je dus niet eens een machine nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Deezers schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:03:
Denk dat de actie overigens niet lang meer geldt: in het buitenland vervangen ze 'm voor 10 euro webshoptegoed bij het registeren van je machine. Met onze korting heb je dus niet eens een machine nodig :D
Goed om te weten, meteen voor 21,90 uitgegeven, ipv 46,90 8)7

vooral ideaal die grote verpakkingen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Real in Duitsland zijn op dit moment alle DG cups varianten in de aanbieding voor €3,99 . Vanmiddag mooi voorraadje gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
Nog steeds duurder dan het trucje via de site. Vandaag worden een paar xl doosjes afgeleverd. Totaal dus voor ca. 10 cent per cupje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Markprinsen schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 07:52:
Nog steeds duurder dan het trucje via de site. Vandaag worden een paar xl doosjes afgeleverd. Totaal dus voor ca. 10 cent per cupje.
Welke smaken? Ik vind zelf de gewone Lungo tegenvallen. Bestel dus vooral grande intenso, de espresso's en koffie verkeerd etc. Lekker inslaan voor de winter straks! Kunnen we rustig een.extra bakkie drinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Laatst online: 20:59
Gister al Cappucino light en lungo decafe besteld met 5 euro korting, zojuist ook nog maar een XL verpakking cafe au lait besteld voor 3,89€. Beter nu een voorraad aanleggen voor de herfst en winter. Mocht in NL dezelfde actie gaan gelden als in andere landen dan is de 5 euro korting en verzenden misschien wel voorbij. De koffie is toch lang houdbaar dus komt wel op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
laredo schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:53:
De koffie is toch lang houdbaar dus komt wel op :+
Koffie zou eigenlijk geen houdbaarheidsdatum moeten hebben imo. Nergens voor nodig.

Zelf ook maar 2x XL en nog een grande intenso+mild besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
En toch voelt het alsof de koffie nog steeds te duur is... ;)
5 euro voor een paar gram koffie. Maar ja, gemak hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Deezers schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:15:
En toch voelt het alsof de koffie nog steeds te duur is... ;)
5 euro voor een paar gram koffie. Maar ja, gemak hé!
Zag laatst een lijstje met prijzen.... koffiepads is 12 cent per kopje ongeveer... Cups zijn normaal ~25 cent per kopje ex verzenden...maar met deze actie dus ook ~12 cent.

enkel goedkoper is filtermaling (kwaliteit ook minder?) en bonen, al is bonen ook 11 cent per kopje.

Mja blijft prijzig. gelukkig heb ik hem enkel voor als er eens visite komt, ouders etc die koffie drinken. Drink het zelf weinig.

[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 07-08-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Waah schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:21:
[...]

Zag laatst een lijstje met prijzen.... koffiepads is 12 cent per kopje ongeveer... Cups zijn normaal ~25 cent per kopje ex verzenden...maar met deze actie dus ook ~12 cent.

enkel goedkoper is filtermaling (kwaliteit ook minder?) en bonen, al is bonen ook 11 cent per kopje.

Mja blijft prijzig. gelukkig heb ik hem enkel voor als er eens visite komt, ouders etc die koffie drinken. Drink het zelf weinig.
+ het feit dat de machine (zowat) gratis was voor iedereen hier :P Ik ken mensen die zo'n machine hebben waar je verse bonen in gooit. Alleen het apparaat kost je al 250+ euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Freakster86 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:09:
[...]

Koffie zou eigenlijk geen houdbaarheidsdatum moeten hebben imo. Nergens voor nodig.

Zelf ook maar 2x XL en nog een grande intenso+mild besteld.
Ongebrande koffie ja.
Net gebrande koffie is na 2 weken al een stuk ranziger

Overigens... DHL kwam net binnen met 7 doosjes, de eerste CoL zat er al weer in...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jBwozN4Lc33SXVj9vzX2ao5Z/full.png

:+

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 07-08-2014 13:26 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30
Wauw, wat kijkt je kat evil.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:59
Thou shalt not touch the coffee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Had verwacht dat hij het melk cupje van de CoL zou krijgen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cash back actie was helaas tot 15.07.2014.
net iets te laat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Wel mooie manier om zo wat smaakjes te proeven. Choco caramel en Marrakesh thee vallen tegen. Ice tea met ijsblokjes zijn lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ice tea is lekker ja, maar een suiker bom joh. Per 100gr poeder zit er 80gr suiker in! Dat is gewoon veel te veel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Freakster86 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:53:
Ice tea is lekker ja, maar een suiker bom joh. Per 100gr poeder zit er 80gr suiker in! Dat is gewoon veel te veel imo.
Klopt, per kopje is het iets van 5 of 10 gram dus valt mee.
Marrakesh thee is 98 van de 100 gram suiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Freakster86 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:53:
Zitten zestien cups in een pak, tesamen zijn deze 96 gram, laten we daar 100 van maken.

Dus per 100 gram zit er 80 gram suiker in. Da's per cupje 80 / 16 = 5 gram suiker.

Bij dat cupje gooi je bijv. 200ml water, heb je nog steeds 5 gram suiker, in een heel glas.

In normale ice tea zit ongeveer 5 gram suiker per 100 gram, die ik nu hier heb staan van de Albert Hein (basismerk) zelfs 7. Maak je daar een 200ml glas van heb je dus 2 x 7 = 14 gram suiker naar binnen.

Ergo, in de DC Ice Tea zit iets minder dan een derde suiker van het Albert Hein huismerk pak 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ach ja, normaal drink ik altijd koffie en thee zonder suiker, dus compenseert 't weer een beetje.
Eet overigens gerust een hele chocoladereep van 100 gram naar binnen op een avond, en daar zit 54 gram suiker in, maar dat is een hele andere discussie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

mijn favos zijn Cortado en Coffee Au Lait, die werden vandaag 2 XL dozen bezorgd, op 2 verschillende accounts natuurlijk :P

Word steeds leuker zo...

Pagina: 1 ... 14 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.

Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.

Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.