Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:26
Best erg dit... maar als ze de mogelijkheid zo lang laten bestaan... maar even inslaan.
2x betaling mislukt, maar lijkt er wel bij te zitten. Ook afgeschreven trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PhVyPiMl.jpg

kunnen wij weer even vooruit! werd ook echt in 7 losse doosjes bij de buurman afgeleverd. Je zou toch zeggen dat er na een half jaar een belletje gaat rinkelen...

kosten: 31.59 ipv 66.51 (en dat is nog ex verzendkosten).

Persoonlijk vind ik ~12 cent per kopje, en het dubbele voor speciale kopjes ook prima te doen en reeel. Als dat de "standaard prijs" zou zijn, zouden er volgens mij nog weinig mensen een Senseo hebben

[ Voor 27% gewijzigd door Waah op 08-08-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:38
Waah schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:35:
Best erg dit... maar als ze de mogelijkheid zo lang laten bestaan... maar even inslaan.
2x betaling mislukt, maar lijkt er wel bij te zitten. Ook afgeschreven trouwens.

[afbeelding]

kunnen wij weer even vooruit! werd ook echt in 7 losse doosjes bij de buurman afgeleverd. Je zou toch zeggen dat er na een half jaar een belletje gaat rinkelen...

kosten: 31.59 ipv 66.51 (en dat is nog ex verzendkosten).

Persoonlijk vind ik ~12 cent per kopje, en het dubbele voor speciale kopjes ook prima te doen en reeel. Als dat de "standaard prijs" zou zijn, zouden er volgens mij nog weinig mensen een Senseo hebben
Lol! Wat zei je buurman? :+
Ik denk dat veel mensen niet eens van deze truc afweten, of anders er de moeite niet steeds voor doen. De doelgroep van DG is toch de huisvrouw, en die gaat echt niet steeds opnieuw een accountje aanmaken voor een pakje koffie (ook al kost het maar 30 sec.). Tijdens de 6=5 acties in de webshop loopt het storm en is alles vaak uitverkocht. En we betalen geen verschrikkelijk lage bedragen, dus die orderinpakker zal het ook niet eens merken, en we krijgen nooit een factuur bij levering, dus valt ook minder op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Deezers schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:32:
[...]

Lol! Wat zei je buurman? :+
Ik denk dat veel mensen niet eens van deze truc afweten, of anders er de moeite niet steeds voor doen. De doelgroep van DG is toch de huisvrouw, en die gaat echt niet steeds opnieuw een accountje aanmaken voor een pakje koffie (ook al kost het maar 30 sec.). Tijdens de 6=5 acties in de webshop loopt het storm en is alles vaak uitverkocht. En we betalen geen verschrikkelijk lage bedragen, dus die orderinpakker zal het ook niet eens merken, en we krijgen nooit een factuur bij levering, dus valt ook minder op zo.
Dat is ook wel een punt ja. DHL houd de mond natuurlijk ook dicht (geld allemaal als 1 pakketje voor ze, dus tikt voor hun ook aan).
Buren zijn wel wat gewend... woon er nog maar kort, maar nadat ik een hele riedel aan led-spullen en toebehoren bij Aliexpress had besteld, en er elke dag meerdere pakketjes werden afgeleverd is die gestopt met vragen wat er in zit haha. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-05 14:41
Chips. Ze hebben 5 Augustus al de e-mail verstuurd dat het onderweg is, maar nog steeds niets binnen. Ik krijg een foutmelding wanneer ik de link aanklik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
Same here, komt wel goed. Dhl/selektvracht zijn niet de slimsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
Jij zegt het, Gewoon vier pogingen gedaan om het pakketje met koffie af te geven, maar gewoon koppig overdag blijven doen.... tja, dan ben ik er dus niet. En die code voor bezorgergemist, die werkt niet. |:(
Eindelijk vandaag mopperend bij mijn buurvrouw afgeleverd dat ik er nu weer niet was....

Er is weer een pakketje onderweg. Eens kijken of die morgen er is, anders kunnen ze weer tig keer overdag langskomen terwijl de kans dat ik thuis ben, nihil is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-06 07:55
Voor de mensen die nog naar Tsjechië gaan binnenkort:
Bij zowel Tesco als EVA Supermarkt zijn de doosjes te krijgen voor 109 CZK (=~€3,91). Ze hadden ook diverse cuphouders liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Freakster86 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:53:
Ice tea is lekker ja, maar een suiker bom joh. Per 100gr poeder zit er 80gr suiker in! Dat is gewoon veel te veel imo.
Als je zelf de smaak wil doseren betreffende ice tea moet je Karvan cevitan ice tea limonade kopen. Ik vind al snel iets veel te zoet. Zelfs crystal clear vind ik te zoet. Ik drink koffie en thee zonder suiker, en als 'frisdrank' gebruik ik altijd verdunlimonade omdat ik dan kan doseren. Ik doe echt een heel klein bodempje en de rest water.

Als extraatje scheelt het ook nog eens geld en verlaagt de kans op diabetes tov frisdrank en koffie/thee met suiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Bartjuh schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:01:
[...]

Als je zelf de smaak wil doseren betreffende ice tea moet je Karvan cevitan ice tea limonade kopen. Ik vind al snel iets veel te zoet. Zelfs crystal clear vind ik te zoet. Ik drink koffie en thee zonder suiker, en als 'frisdrank' gebruik ik altijd verdunlimonade omdat ik dan kan doseren. Ik doe echt een heel klein bodempje en de rest water.

Als extraatje scheelt het ook nog eens geld en verlaagt de kans op diabetes tov frisdrank en koffie/thee met suiker.
en wie heeft jou dat verteld?
http://www.diabetesfonds.nl/artikel/fabels-en-misverstanden

Van teveel suikers krijg je geen diabetes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

bvbal79 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:19:
[...]
en wie heeft jou dat verteld?
http://www.diabetesfonds.nl/artikel/fabels-en-misverstanden

Van teveel suikers krijg je geen diabetes
Oh, naja, I stand corrected.

Iig is er wel een relatie tussen suiker en het krijgen van diabetes. Want je wordt er te dik van (zie VS), en daardoor krijg je sneller diabetes type 2. Volgens de link die je zelf aangeeft. Dus helemaal uit de lucht gegrepen is het ook niet, alleen zit er een tussenstap tussen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 16:29
Ik heb de ijsthee cupjes nog nooit gehad, maar als je em te zoet vind kun je er toch gewoon extra water bij doen? Net als Bartjuh hou ik niet van zoet, zelfs m'n vruchtensap (12-vruchten vd Aldi) verdun ik met een derde water.

Tijdje terug waren mijn Grande cups overigens op, maar had nog wel een boel Espresso Intenso. Die zijn bedoeld voor 50ml, maar heb er een kop van 200ml mee gezet. Heerlijk! Proef nauwelijks verschil met de echte Grande. Zal er ook niet echt zijn denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Melkunie schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:40:
Ik heb de ijsthee cupjes nog nooit gehad, maar als je em te zoet vind kun je er toch gewoon extra water bij doen? Net als Bartjuh hou ik niet van zoet, zelfs m'n vruchtensap (12-vruchten vd Aldi) verdun ik met een derde water.

Tijdje terug waren mijn Grande cups overigens op, maar had nog wel een boel Espresso Intenso. Die zijn bedoeld voor 50ml, maar heb er een kop van 200ml mee gezet. Heerlijk! Proef nauwelijks verschil met de echte Grande. Zal er ook niet echt zijn denk ik :p
Vooral de espresso cupjes bevatten teveel koffie voor die paar druppels water... Dus laat ze ook gewoon doorlopen tot 80ml ofzo. Vooral de espresso barista is normaal maar 35 ml dus amper één slokje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ja precies. Ik denk dat als je die Espresso Intenso stopt op 35ml je precies hetzelfde hebt. Gewoon een ander stickertje er op. Is verder ook niet erg, ik koop op het moment alleen maar de Espresso Intenso. Daar maak ik dan kopjes espresso van ±60ml van, en grote koppen van zo'n 200ml. En als de (schoon)ouders op bezoek komen delen ze met twee man een espresso cupje voor kopjes van 150ml. Die houden geen van alle van sterk, zodoende ;)

Reden waarom ik ze geen mooie bak van 200ml geef is dat m'n vriendin het daar niet mee eens is. Die wil de koffie serveren in de 'mooie' kopjes, die wat kleiner zijn. Ik zet mijn eigen grote bakken koffie altijd in van die standaard theeglazen (zoiets), en dat vind ze helemaal niks: "DIE ZIJN VOOR THEE" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-06 16:44
*knip* troll

Zelf van de week voor een 3,89 de Grande Caffè Crema XL 30 stuks binnengekregen. Let op, de THT verschilt nog al eens, soms een jaar houdbaar of soms een paar maanden. Dus hamsteren heeft geen zin als je het af en te drinkt....

[ Voor 66% gewijzigd door gambieter op 10-08-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
*knip* niet happen, plaats een TR. Dit geeft alleen zinloze "discussies".

[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 10-08-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-06 16:44
Was niet mijn bedoeling om te trollen, excuus.

Hier nog leuke standaards http://www.amazon.de/s/re...1407665976&rnid=364659011

[ Voor 117% gewijzigd door Wasabi! op 10-08-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Bartjuh schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:25:
[...]

Oh, naja, I stand corrected.

Iig is er wel een relatie tussen suiker en het krijgen van diabetes. Want je wordt er te dik van (zie VS), en daardoor krijg je sneller diabetes type 2. Volgens de link die je zelf aangeeft. Dus helemaal uit de lucht gegrepen is het ook niet, alleen zit er een tussenstap tussen :+
Nee dat staat er ook niet he...er is een relatie tussen snoepen en diabetes...maar dat heeft met de vetten en cholesterol te maken, niets met de suikers, anders mag je ook geen fruit eten he (zit vol met suikers) :)

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:07
Hoort de ice tea ook met zo'n creme laagje erbovenop?

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:57

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Musta schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:28:
Normale ice tea limonade heeft ook een soort van bubbellaagje erop dus het kan best. Kun je er foto's van schieten wat je bedoelt?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:49
Musta schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:28:
Ja dat hoort...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattejong
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-02 13:32
Ik heb zojuist de actie gebruikt van gratis verzending en 5 euro, hiermee 1 groot pak Café au laut besteld van 30 cups; dit zou niet mogelijk moeten zijn maar de verzendbevestiging is al binnen.
Heb ik iets goed of iets fout gedaan? Zijn meerdere van jullie hier mee bekend?

[ Voor 4% gewijzigd door rattejong op 15-08-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
<nvm>

[ Voor 95% gewijzigd door Brad Pitt op 15-08-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:25
rattejong schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:33:
Ik heb zojuist de actie gebruikt van gratis verzending en 5 euro, hiermee 1 groot pak Café au laut besteld van 30 cups; dit zou niet mogelijk moeten zijn maar de verzendbevestiging is al binnen.
Heb ik iets goed of iets fout gedaan? Zijn meerdere van jullie hier mee bekend?
Ja, vorige week hetzelfde gedaan en wordt gewoon geleverd :+ (mondje dicht he!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:32
... Een hele domme vraag, maar ik kan het niet terug vinden (sorry gasten, jullie lullen te veel :)

Maar wat is nou die handige truuk voor koffie?
Nieuwe aanmelding ... that is it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ja wat wil je nog meer dan? Of 2 x 16 cups voor 4.99 dan wel 30 cups voor 3.89. Beste deal around :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Deezers schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:03:
Denk dat de actie overigens niet lang meer geldt: in het buitenland vervangen ze 'm voor 10 euro webshoptegoed bij het registeren van je machine. Met onze korting heb je dus niet eens een machine nodig :D
Huh, ik had net een lade vol nieuwe koffie via deze manier besteld. Begeeft mijn maching het na 3 jaar. Ik heb dus net maar weer een nieuwe machine gekocht, krijg ik dezelfde actievoorwaarden als hier omschreven :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Iemand enig idee of er toffe houders zijn voor deze cups die niet je de kop kosten? Wil eigenlijk wel een mooie houder voor mijn koffie hebben die ik veel drink.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Dit was in april, weet niet of ze em nog steeds hebben:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/45dE6fol.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Touchdomex schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:53:
Iemand enig idee of er toffe houders zijn voor deze cups die niet je de kop kosten? Wil eigenlijk wel een mooie houder voor mijn koffie hebben die ik veel drink.
Makro 2,50 euro en anders xenos of eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Op naar Xenos it is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-06 15:53
Ha, die heb ik ook. Grappig ding, cups zitten wel wat los.

Op de markt in Apeldoorn staat een man met heel veel verschillende soorten cups. Ze waren niet super goedkoop, 4,50 euro per doos maar de smaken waren wel goed.

Ik had daar een cappucino ice, mocha en een gewone koffie van een of andere Duitse koffiebrander (Dallmayr). Hij zei overigens dat hij een grote webshop had in die dingen en dat hij meer smaken had dan de webshop, dat klopt ook wel want die Duitse koffie zie ik niet bij de webshop.

Zal eens op zoek gaan naar zijn kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Dolce Gusto timer nu ook voor Windows Phone!
http://www.windowsphone.c...c3-425c-881b-2a29eadf99de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-05 14:41
Xenos had ze een tijdje niet, en nu plots wel weer 2 weken geleden.

Alleen ontbreekt er nog steeds een bestelling! Ik had 3x een bestelling gedaan. 1 bestelling 2 weken geleden en 2 bestellingen 1 week geleden. De 2 bestellingen zijn al dagen binnen terwijl die ene bestelling nog steeds niet binnen is :/ Het was maar 3 euro nog wat en wil niet riskeren dat ze achter die account maak discount komen, dus slik ik het maar D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:04

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Het is al eens eerder aangehaald in dit topic maar ik wil het graag nog eens extra onder de aandacht brengen: houd er rekening mee dat bij sommige smaken oploskoffie wordt gebruikt! Niet dat ik zo'n koffiepurist ben, maar nu ik eenmaal een 15 bar koffiezetapparaat heb staan ga ik hem natuurlijk niet gebruiken als veredelde waterkoker! (voor m'n koffie ;))

Het viel te verwachten, maar de kopjes waarin óók melkpoeder zit bevatten dus oplos of instantkoffie. Dit kan je checken door in de Dolce Gusto shop op de 'ingrediënten' knop te klikken. De echte koffiesoorten hebben hier slechts iets als "Gemalen gebrande koffie" staan. Ik ben wel echt een liefhebber van melk er in, maar dan doe ik er achteraf zelf wel een scheutje bij; is het tenminste ook direct op drinktemperatuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

• Brad Pitt
-Tim- schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:23:
Het viel te verwachten, maar de kopjes waarin óók melkpoeder zit bevatten dus oplos of instantkoffie.
In dingen als chocochino en zo zit helemaal geen koffie. Winstmarge van die "leuke" koffies gaat werkelijk through the roof voor die gasten op die manier. Zestig cent voor een bakkie melk met poeder, geniaal gewoon :)

• Deezers
Brad Pitt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:40:
[...]

In dingen als chocochino en zo zit helemaal geen koffie. Winstmarge van die "leuke" koffies gaat werkelijk through the roof voor die gasten op die manier. Zestig cent voor een bakkie melk met poeder, geniaal gewoon :)
Het is gewoon nescafe poeder maar dan makkelijk gemaakt voor je. Alleen in machine doen en hendeltje overhalen ipv waterkoker aan, zakje leegkiepen, roeren etc. ;) Daarom ook met deze kortingsactie interessant, anders is een bonen apparaat op den duur voordeliger.

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10
Deezers schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:02:
[...]
Het is gewoon nescafe poeder maar dan makkelijk gemaakt voor je. Alleen in machine doen en hendeltje overhalen ipv waterkoker aan, zakje leegkiepen, roeren etc. ;) Daarom ook met deze kortingsactie interessant, anders is een bonen apparaat op den duur voordeliger.
Enige nadeel van een bonen-auto-magiër is dat je minder makkelijk kunt wisselen van "smaak" (/soort bonen dus) voor een kopje. Maar goed ben zelf niet zo van de koffiefratsen .. dus 1 soort bonen is best :)

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Het is al eens eerder aangehaald in dit topic maar ik wil het graag nog eens extra onder de aandacht brengen: houd er rekening mee dat bij sommige smaken oploskoffie wordt gebruikt! Niet dat ik zo'n koffiepurist ben, maar nu ik eenmaal een 15 bar koffiezetapparaat heb staan ga ik hem natuurlijk niet gebruiken als veredelde waterkoker! (voor m'n koffie ;))

Het viel te verwachten, maar de kopjes waarin óók melkpoeder zit bevatten dus oplos of instantkoffie. Dit kan je checken door in de Dolce Gusto shop op de 'ingrediënten' knop te klikken. De echte koffiesoorten hebben hier slechts iets als "Gemalen gebrande koffie" staan. Ik ben wel echt een liefhebber van melk er in, maar dan doe ik er achteraf zelf wel een scheutje bij; is het tenminste ook direct op drinktemperatuur :)
Spreekt redelijk voor zich toch.

Mijn vrouw is wel verslaafd aan de Cortado's, dat het geen echte koffie maakt mij weinig uit. Het is wel erg lekker en dat is uiteindelijk waarom je het drinkt.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:04

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

[...]

Dat lijkt me logisch dat daar geen koffie in zit, ik doelde dan ook op de 'koffiespecialiteiten' zoals koffie verkeerd en cortado waarin instantkoffie wordt gebruikt.
Hooglander1 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:09:
[...]
Mijn vrouw is wel verslaafd aan de Cortado's, dat het geen echte koffie maakt mij weinig uit. Het is wel erg lekker en dat is uiteindelijk waarom je het drinkt.
Inderdaad, en zoals ik al zei heb ik niet zoveel verstand van koffie dat ik waarschijnlijk het verschil niet eens kan proeven. Maar je zou je bij de koffie verkeerd bijvoorbeeld kunnen afvragen of je niet betere koffie krijgt door 'echte' koffie te zetten en daarna een scheutje 'echte' melk toe te voegen.

[ Voor 28% gewijzigd door -Tim- op 21-08-2014 10:14 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
[...]

Ik ben wel erg tevreden over de chococino van dolce gusto, erg lekker _/-\o_
Mis door de verhuizing nu al 6 weken me espresso.

Bijna verhuizen, en dan weer bestellen, mooie tip met nieuw account ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mars18 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:51:
[...]

Ik ben wel erg tevreden over de chococino van dolce gusto, erg lekker _/-\o_
Mis door de verhuizing nu al 6 weken me espresso.

Bijna verhuizen, en dan weer bestellen, mooie tip met nieuw account ;)
HAHAH oh ja :D Ben ook net verhuisd :+ oOo _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
-Tim- schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:11:
[...]
Dat lijkt me logisch dat daar geen koffie in zit, ik doelde dan ook op de 'koffiespecialiteiten' waarin instantkoffie wordt gebruikt.
Oh ja sorry, ik ook, brakke formulering inderdaad :)
Maar je zou je bij de koffie verkeerd bijvoorbeeld kunnen afvragen of je niet betere koffie krijgt door 'echte' koffie te zetten en daarna een scheutje 'echte' melk toe te voegen.
Weet dat vrijwel zeker aangezien ik die reeds voorbereide smaakjes enorm flauw vindt, zit imho veel te weinig "koffie" in. Kan je mijns inziens echt veel beter een "echte" koffie en deze zelf van melk voorzien. Maar da's blijkbaar een nadeel aangezien je dan minder makkelijk uit bent. En ik maar denken dat mensen dit apparaat ook kochten vanwege de koffie(-smaak). Niet helemaal dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:58:

Weet dat vrijwel zeker aangezien ik die reeds voorbereide smaakjes enorm flauw vindt, zit imho veel te weinig "koffie" in. Kan je mijns inziens echt veel beter een "echte" koffie en deze zelf van melk voorzien. Maar da's blijkbaar een nadeel aangezien je dan minder makkelijk uit bent. En ik maar denken dat mensen dit apparaat ook kochten vanwege de koffie(-smaak). Niet helemaal dus :)
Misschien laat je het water te lang lopen? te grote mok of te vol? dan wordt die wel flauw ja :P
vriendin mikte de eerste keer koffie ook de hele mok vol... ja daar zijn de cupjes niet voor gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Waah schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:08:
Misschien laat je het water te lang lopen? te grote mok of te vol? dan wordt die wel flauw ja :P
Als een rasechte neuroot met digitale weegschaal afgemeten en meteen de Android app gecalibreerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:03:
[...]

Als een rasechte neuroot met digitale weegschaal afgemeten en meteen de Android app gecalibreerd ;)
_/-\o_ lol _/-\o_
Daarom doe ik het op "gevoel", niet met een app... smaken verschillen :+
Zelf weet ik dat cappuchino bijvoorbeeld de melk tot bovenkant oortje moet, en daarna koffie tot boven :P das makkelijker dan met een timer :D
maar die van mij werkt dan ook zonder "streepjes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Waah schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:32:
[...]
Daarom doe ik het op "gevoel", niet met een app... smaken verschillen :+
Ja doe nu uiteraard ook op gevoel hè, wilde echter eerst weten hoe het "zou moeten" smaken. Welnu, slap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:34

vhal

ಠ_ಠ

Het is al eens eerder aangehaald in dit topic maar ik wil het graag nog eens extra onder de aandacht brengen: houd er rekening mee dat bij sommige smaken oploskoffie wordt gebruikt!
Zo had ik hem nog niet bekeken. Vervolgens maar een nieuwe bestelling geplaatst ipv de Cortado en de Cafe Lait

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fgoczATFoy4eHsuxPWzLcesS/medium.jpg

:+ uiteraard voor €3,89/doos

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Nu 6 doosjes halen is 5 betalen in de Webshop... Maar is voor ons niet interessant of wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:44
Niet echt, zelfs met extra 5 euro nieuwkorting is het nog 21ct/cup (of 6 halen 4 betalen) als dat al kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
KaiseRRuby schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:09:
Ha, die heb ik ook. Grappig ding, cups zitten wel wat los.

Op de markt in Apeldoorn staat een man met heel veel verschillende soorten cups. Ze waren niet super goedkoop, 4,50 euro per doos maar de smaken waren wel goed.

Ik had daar een cappucino ice, mocha en een gewone koffie van een of andere Duitse koffiebrander (Dallmayr). Hij zei overigens dat hij een grote webshop had in die dingen en dat hij meer smaken had dan de webshop, dat klopt ook wel want die Duitse koffie zie ik niet bij de webshop.

Zal eens op zoek gaan naar zijn kaartje.
Om hier meteen even op terug te komen. Zijn website is: www.koffiepiraat.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
KaiseRRuby schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:24:
Om hier meteen even op terug te komen. Zijn website is: www.koffiepiraat.nl.
Ja die kende ik wel maar dat voegt niet zoveel toe qua voordeligheid imho. Sowieso is het, uiteraard, veel duurder dan nieuw accountje aanmaken maar doe je dat niet is 30 cent korting nu ook niet wowww meeega :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 20:53

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dat voordeel kun je al pakken door naar de Jumbo te gaan die hanteren diezelfde prijzen, terwijl AH weer de doorgestreepte (advies)prijzen hanteren zoals op de DG website..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sain onez schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:53:
Dat voordeel kun je al pakken door naar de Jumbo te gaan die hanteren diezelfde prijzen, terwijl AH weer de doorgestreepte (advies)prijzen hanteren zoals op de DG website..
Grote nadeel is dat supermarkten over het algemeen een heel kleine sortering hebben (kom nooit bij de Jumbo dus geen idee hoe het daar is) en je bij genoemde webshop weer wel een heel uitgebreide keuze hebt.

Leuk om eens een andere smaak te proberen*, dat dan weer wel :)
*alleen niet voor 9 friggin' euro :X

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 27-08-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Die buurt Jumbo van mij heeft anders alle smaken die de webshop ook heef, maw het hele assortiment, dus word toch eens tijd dat jíj de boodschappen doet! ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sain onez schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:04:
Die buurt Jumbo van mij heeft anders alle smaken die de webshop ook heef, maw het hele assortiment, dus word toch eens tijd dat jíj de boodschappen doet! ;)
Doe ik toch ook. Online. Voor de helft van de prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik ook uiteraard, maar afentoe boodschappen doen en en bloemetje meenemen om haar te ontlasten word nóg meer gewaardeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sain onez schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:21:
Ik ook uiteraard, maar afentoe boodschappen doen en en bloemetje meenemen om haar te ontlasten word nóg meer gewaardeerd ;)
Zit geen Jumbo in de buurt en autootje rijdt niet écht zuinig dus hou het wel bij online + nul bloemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Brad Pitt schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:18:
[...]

Zit geen Jumbo in de buurt en autootje rijdt niet écht zuinig dus hou het wel bij online + nul bloemen 8)
En....bloemen kunnen ook online gekocht worden ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

http://www.fleurop.nl/bloemetje/losse-rozen.html
De kleine doosjes waren op bij DHL, kreeg 2 XL verpakkingen, één in een klein doosje de ander in een megadoos, hoopte nog dat ze zich verteld hadden en er daar meer in zaten, maar dat helaas niet :P

[ Voor 10% gewijzigd door SAiN ONeZ op 27-08-2014 21:22 ]

• KaiseRRuby
Brad Pitt schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:00:
[...]

Grote nadeel is dat supermarkten over het algemeen een heel kleine sortering hebben (kom nooit bij de Jumbo dus geen idee hoe het daar is) en je bij genoemde webshop weer wel een heel uitgebreide keuze hebt.

Leuk om eens een andere smaak te proberen*, dat dan weer wel :)
*alleen niet voor 9 friggin' euro :X
Inderdaad.

Die koffiepiraat heeft nog meer smaken dan de originele webshop. Het is voor mij belangrijker dat er veel keuze is dan dat ik 30 cent bespaar op een doosje. De vele verschillende smaken zijn voor mij de reden dat ik die Dolce Gusto heb, mijn vriendin vind ook veel van die zoete dingen lekker. Besparen vind ik eigenlijk alleen toegevoegde waarde hebben als ik 3 van die doosjes in de week zou drinken maar dat red ik bij lange na niet.

Ik woon in Utrecht en ik heb daar nergens een supermarkt gezien die zo veel smaken heeft als de koffiepiraat.

[ Voor 13% gewijzigd door KaiseRRuby op 28-08-2014 10:14 ]

• walterworld
Weet iemand waar ik de cups van Zoégas Coffee en Bonka kan krijgen? Heb ze wel op amazon gezien, maar hier zijn ze extreem duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Laatst online: 08-06 11:23
Die Zoegas zou ik hier eens informeren
info@kaffekapslen.de
http://www.kaffekapslen.de/dolce-gusto-zoegas-skanerost.html 4,45 voor een doos, 3,99 verzenden naar DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-06 10:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ook dat is gewoon absurd duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:44
Ze zijn gewoon uitverkocht, de XL verpakkingen hehe (op de DG site)

[ Voor 13% gewijzigd door DutX op 03-09-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
op de cortado na. Nog maar even 2 doosjes van meegepikt.

• Galapogos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-06 00:52
Mocht iemand nog goedkoop een Dolce Gusto Piccolo willen kopen: via de AH Bezorgservice is hij nu voor 24,99 euro te koop. Ik vermoed dat het een foutje is (in de fysieke AH-winkel kost hij momenteel het 49,99 euro), maar ik heb er een besteld en hij werd gewoon voor de webshopprijs geleverd.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-06 13:47

OmeJoyo

This is me

Lijkt me gewoon een actie, er staat ook bij dat je 50% korting krijgt, lijkt oude model? Willen ze dan best vanaf.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Galapogos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-06 00:52
De actie zoals op veel plekken gecommuniceerd is 50% op de 'normale' AH-prijs van 99,99 euro. Voor die actieprijs wordt-ie in de fysieke winkels ook verkocht. In de webshop van AH zie je op sommige plekken echter een korting van 50% op de actieprijs, dus 24,99 euro. Op andere plekken in de webshop staat voor hetzelfde apparaat overigens gewoon 49,99 euro. Dus ik vermoed een foutje, maar zeker weten doe ik het niet. Hoe dan ook een prima prijs nu de cashback-actie verlopen is :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Laatst online: 08-06 11:23
Net de plaatselijke supermarkt (Zwitserland) viel mijn oog op een nieuwe smaak espresso "RISTRETTO ARDENZA".
https://www.dolce-gusto.c...roductId=7613034704436_00

Ook lopen ze hier al wat voor op de nieuwe apparaten,
https://www.dolce-gusto.c...inen/Pages/Maschinen.aspx de Jovia en de Oblo.
Misschien dat de AH ze daarom dumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 13:22
Afbeeldingslocatie: https://m.dolce-gusto.ch/images/NDG_mobileTeaser_Capsuleholder_140602_DE.jpg

Dit bakje wil ik!

[ Voor 6% gewijzigd door Brammos85 op 06-09-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06 08:47
Bij Familia zijn de pakken € 3,99 per stuk.

http://www.famila-nordwes...kt_kw36_24s/html5.html#10

Vandaag even weer wat ingeslagen en ook de nieuwe smaak: RISTRETTO ARDENZA :)

[ Voor 22% gewijzigd door WhySoSerious? op 06-09-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 11-06 19:19

Toff

FP ProMod
Grappig idee, een laatje voor onder je DC-apparaat, maar ik ben bang dat de trillingen hierdoor alleen maar versterkt gaan wordenr. Bovendien zou het laatje bij mij op de verhoogde rand van het aanrecht stuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Toff schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 23:59:
Grappig idee, een laatje voor onder je DC-apparaat, maar ik ben bang dat de trillingen hierdoor alleen maar versterkt gaan wordenr. Bovendien zou het laatje bij mij op de verhoogde rand van het aanrecht stuiten.
Heb de DG op een glazen drager aan de muur staan. Koffietje zetten. BOF! BOF! Draai mij om, twee flessen wijn over de keukenvloer (gelukkig witte). Ding trilt zó abormaal hard dat die flessen er af waren gehobbeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Hmm ok, misschien leuker in theorie dan in de praktijk dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Brammos85 schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:32:
Hmm ok, misschien leuker in theorie dan in de praktijk dus ;)
Nou het rare is: de ene keer trilt ie als een malloot, de volgende keer is ie weer vrij rustig. Geen idee waarom :)

• Markprinsen
Nog meer mensen die een boze brief hebben ontvangen dat er onterecht gebruik is gemaakt van de 'eerste bestelling' mogelijkheid en korting?

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-06 21:32
Markprinsen schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:20:
Nog meer mensen die een boze brief hebben ontvangen dat er onterecht gebruik is gemaakt van de 'eerste bestelling' mogelijkheid en korting?
Haha nee, vertel?

• Brammos85
Markprinsen schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:20:
Hahaha, post nog niet gezien, maar heb er dan ook niet echt heel uitgebreid gebruik van gemaakt. Ben benieuwd, scan eens in? ;)

• Staatslot
Brammos85 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:32:
[...]

Hahaha, post nog niet gezien, maar heb er dan ook niet echt heel uitgebreid gebruik van gemaakt. Ben benieuwd, scan eens in? ;)
Ik ben ook benieuwd, wat het lijkt me duidelijk dat:
- Er niets over in de voorwaarden staat
- Er geen controle plaatsvindt op gegevens
- Er geen controle is als iemand 10x bestelt dan worden dat netjes 10 zendingen

Dus ik vraag me af wat ze in die brief schrijven..

• Markprinsen
Ik kreeg een brief dat ik meerdere malen gebruik heb gemaakt van de 'eerste bestelling' actie op één en het zelfde adres. Dit is aan de hand geweest in zowel april als augustus (in april de gratis doosjes, in augustus de xl doosjes voor 3,89). Volgens de regels (het zijn immers geen eerste bestellingen) zou ik dus te veel 'eerste bestellingen' op hetzelfde adres hebben laten komen. Er staat ook een rekensom bij wat ik eigenlijk nog zou moeten betalen. Dat gaan ze niet innen maar hopen er dan wel op dat ik deze actie dan niet meer gebruik.

Tsss...prutsers, richt je ICT/webpagina nou maar is goed in, hoef je dit soort brieven ook niet te sturen.

• umiel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-06 21:17
Hmm, dan de adressen van familieleden er maar voor gaan misbruiken? ;)

• Staatslot
Ha, wat een onzin. Ik snap best dat het niet echt de bedoeling is, maar het staat nergens in hun eigen regels.. Bovendien doen ze 0.0 check.. En dan een brief sturen..

Beetje in de trend van: onze systemen zijn niet goed dat weten we maar wilt u er alstublieft geen misbruik van maken.....

• Markprinsen
Dat is wat ik zeg, had die paar euro geinvesteerd in het dichten van je eigen lek. Stumpers.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:34

vhal

ಠ_ಠ

Ik ben benieuwd, het is hier niet bij 1 bestelling gebleven :+ Zou wat zijn als ze het met terugwerkende kracht innen.

Strava

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Nou, ben benieuwd wanneer die brief komt, Was ook wel ietsje meer dan 1 bestelling. Maar zoals al gezegd, het staat niet in de voorwaarden en er is ook geen blokkade op de site.

• Staatslot
Hier blijkt toch wel heel duidelijk wat voor uitstraling een bedrijf heeft. Eerst een flink hiaat in eigen proces en dan een boze brief sturen.. Ze snappen toch ook echt niet hoe het internet werkt.. Als ik bij de afd marketing zat:

1. Lek laten dichten
2. Mailtje sturen naar iedereen die iets vaker heeft geregistreerd met de strekking:

"we merken dat u onze koffie eeg waardeert en dat u gretig gebruik heeft gemaakt van een fout op onze website. Uiteraard hadden wij dit moeten constateren en is dat mede dankzij uw overmatig enthousiasme nu pas opgevallen. We hebben de fout hersteld en bieden u graag middels de volgende actiecode nog eenmaal gratis verzending aan om te kunnen genieten van een overheerlijk kopje koffie.."

Hoe geweldig zou dat zijn en hoe sportief stel je je dan op als bedrijf.. Nee nu gaan ze een brief sturen en zich beklagen over hun eigen tekortkoming op procesbeheersing.. Echt een gemiste kans om een mooi marketingmoment te pakken!

"If you've got a problem: make it an oppertunity!"

• Markprinsen
Hier het briefje :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZKv3IVU.jpg

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 21:40
Markprinsen, begrijp ik dat ze deze brief sturen omdat je recent (deze week) een bestelling hebt geplaatst?
Je zou 6 doosjes ontvangen (deze heb je betaald) maar krijg je niet geleverd en dat geld gebruiken ze voor het verrekenen van "oude schulden"?
Dit zou ik zeer grof vinden en er zelfs werk van maken.
In de voorwaarden die ik van hun heb gelezen staat nergens dat wat er gebeurt "fraude" is.
Je doet keurig netjes één eerste bestelling per account hetgeen toegestaan is en zelfs de bedoeling is. Nergens overtreed je ook maar één regel, heel vreemd.
Ik verwacht op dit moment geen koffie maar ben benieuwd of in mijn direct omgeving ook briefen op de mat gaan vallen.
Zoals "Staatslot" hierboven al schreef, een zeer slechte manier van omgaan met blijkbaar onbedoelde bestellingen bij een bedrijf. NescafNEE kan beter kijken hoe Dixons het vrij recent heeft gedaan, dat levert nog positieve reclame op ook.
Wat Nescafé doet zal het goed doen in social media: "Kinderachtig gedrag Nescafé na onbedoelde bestellingen"

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Ik lees in die brief "ondanks ons bericht aan u hierover in april dit jaar", ze verwijzen dus na een eerdere waarschuwing, heb je die destijds gehad? Wellicht per mail?

• Markprinsen
recent is ongeveer 2 weken geleden geloof ik. Kijk, ik snap hun redenering wel en weet ook wel dat dit een beetje een grijs gebied is maar ze moeten hun ICT afdeling maar is deze brief sturen en mij inderdaad complimenteren met mijn vindingrijkheid en mijn verslaving aan dolce gusto koffie. Ik betaal gewoon voor die XL pakken.

De verwijzing naar april dit jaar slaat op de actie waarbij je toen nog gratis 16 cups doosjes kon bestellen. Toen hebben ze ook een batch (ca 10 doosjes) niet laten uitleveren om dezelfde reden als in de brief staat.

Als ze gewoon alle registraties bijhouden en geen dubbele registraties met het zelfde mailadres toe hadden gestaan was niemand aan de haal gegaan met het gat in het systeem.

Aan de andere kant, ook wijnvoordeel heeft hier een handje van en 3 dozen uiteindelijk niet uitgeleverd.

[ Voor 20% gewijzigd door Markprinsen op 11-09-2014 10:39 ]

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Laat ze trouwens niet die 6 doosjes niet uitleveren zonder restitutie van het geld. Ze zeggen namelijk zelf dat ze een bestelling weigeren. Dat is prima, maar wel ontbinding van koop. Dus het bedrag wat van die zes doosjes is, moeten ze simpelweg terug overmaken naar jou.

Je kan daarbij verwijzen naar hun eigen voorwaarden, waarbij niets staat over 1 account per persoon:
https://www.dolce-gusto.nl/NL/global/Pages/Voorwaarden.aspx

[ Voor 23% gewijzigd door Hooglander1 op 11-09-2014 10:47 ]

• Markprinsen
Ik heb er geen tijd voor en geen zin in. Ik heb nu 800 cups thuis staan voor in totaal misschien 4 tientjes, ik vind het prima zo. Als ze op zijn zal er vast wel ergens een private label van zijn ;)

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Markprinsen schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:50:
Ik heb er geen tijd voor en geen zin in. Ik heb nu 800 cups thuis staan voor in totaal misschien 4 tientjes, ik vind het prima zo. Als ze op zijn zal er vast wel ergens een private label van zijn ;)
Ah, ik zie nu dat je ook regelmatig gratis doosjes hebt besteld. Dat heb ik dan weer nooit gedaan.

Maar je hebt dus telkens opnieuw geregistreerd met hetzelfde email-adres? Dus zelfs dat is geen bezwaar om een nieuw account te maken? Dat is wel heel ernstig.

Met verschillende e-mailadressen hoor je nog niets van ze overigens ;)

• Markprinsen
Inderdaad, je kon gewoon tot in de eeuwigheid dezelfde gegevens in blijven vullen.

• walterworld
Nu we weten dat er een brief de deur uit is gegaan blijven we met telkens nieuw account op Dolce Gusto site bestellen?

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 21:40
walterworld schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:10:
Nu we weten dat er een brief de deur uit is gegaan blijven we met telkens nieuw account op Dolce Gusto site bestellen?
Dat lijkt mij wel! Wel pas een nieuwe bestelling de deur uit doen als een eerdere binnen is. Je doet volgens hun eigen voorwaarden niets fout!. Blijkbaar willen ze al sinds april geen meerdere accounts maar op enige wijze iets aan hun zijde veranderen doen ze niet.
Enige wijziging welke ik ga doorvoeren is betalen met CC ipv iDEAL.

Ik hou ongeveer dezelfde volgorde aan als "laredo" hieronder alleen ben ik te lui om in te loggen vandaar:
(dit is mijn standaard manier van bestellen bij webshops waarbij je een account moet aanmaken naar hier eigenlijk helemaal geen behoefte aan hebt omdat je er toch nooit meer komt.)
  • account aanmaken
  • Via link uit bevestigingsmail ->bestellen
  • Wachten op mail met orderbevestiging/betaalbevestiging.
  • account verwijderen
  • Wachten op fysieke aflevering
  • etc

[ Voor 29% gewijzigd door W.Wonderland op 11-09-2014 13:19 ]

• laredo
  • Laatst online: 22:25
Ik denk dat ik ook gewoon blijf bestellen. Heb zeker al 10 keer een nieuwe account aangemaakt en mijn broer die tip ook gegeven. Tot dat ik een persoonlijke brief krijg. Betalingen uiteraard met CC zodat het makkelijk terug te halen is als ze niet uitleveren. Verder blijft het risico ook klein als je max 2 doosjes per keer besteld. Volgorde voor mij wordt:

account aanmaken
bestellen
bestelling ontvangen

account verwijderen
account aanmaken
bestellen
etc
etc

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Het is nog veel erger gesteld met hun ICT afdeling...

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 38% gewijzigd door Nivk op 11-09-2014 15:01 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.

Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.

Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.