Maar dit is eigenlijk toch fraude? :)! Je weet zelf stiekem dat het niet klopt. Maar werkt het nog steeds? of hebben ze dat inmiddels al aangepast?Nivk schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:51:
Het is nog veel erger gesteld met hun ICT afdeling...
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Dat ze het een webshop durven te noemen. Zit zo brak in elkaar, misschien wel de slechtste site van het land. En pak de voorwaarden koop op afstand erbij van 13 juni dit jaar en geen een bestelling is dan rechtsgeldig meer...
Nou ja, als je niet echt jarig was wellicht. Geval wil dat ik accounts heb aangemaakt op naam van gezinsleden die ook echt jarig waren. Aangezien mijn accounts (4) al lang niet jarig meer zijn geweest weet ik niet of het nog werkt (laatste order eind juni).Spookie schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:23:
Maar dit is eigenlijk toch fraude? :)! Je weet zelf stiekem dat het niet klopt. Maar werkt het nog steeds? of hebben ze dat inmiddels al aangepast?
Het zou mij niet verbazen als dit gewoon nog werkt.
Ben een beetje aan de slag gegaan in Excel.

wel grappig toppers hier in huis zijn ook de mocha en de expresso caramel.
Verwijderd
Een week of twee terug dacht ik; "hmm, ik heb nog geen geld terug van die cash back actie van toen. Eens mailen". Mail terug: "actie is voorbij, te lang geleden, u krijgt geen geld terug".
Hmmm. Nee.
"Geachte heer/ mevrouw, verjaringstermijn, rechtsvordering, blabla, we komen er ongetwijfeld onderling uit. Ik verneem het graag. vr. gr., mijn naam, LL.M.". Mooie gelegenheid om mijn onlangs verworven titel eens in te zetten.
Word ik zojuist gebeld door Dolce Gusto. Ze hebben hun advocaat er naar laten kijken en die kwam tot dezelfde conclusie: ze kunnen niet zomaar zeggen dat omdat de actie is afgelopen ze geen uitbetalingen meer doen. Ik, en nog tien anderen in een vergelijkbare situatie krijgen hun geld terug. Hoe onwijs sportief, en klasse is dat? Sure; in eerste instantie zaten ze fout... Maar meer dan netjes hersteld. Thumbs up
.
Hmmm. Nee.
"Geachte heer/ mevrouw, verjaringstermijn, rechtsvordering, blabla, we komen er ongetwijfeld onderling uit. Ik verneem het graag. vr. gr., mijn naam, LL.M.". Mooie gelegenheid om mijn onlangs verworven titel eens in te zetten.
Word ik zojuist gebeld door Dolce Gusto. Ze hebben hun advocaat er naar laten kijken en die kwam tot dezelfde conclusie: ze kunnen niet zomaar zeggen dat omdat de actie is afgelopen ze geen uitbetalingen meer doen. Ik, en nog tien anderen in een vergelijkbare situatie krijgen hun geld terug. Hoe onwijs sportief, en klasse is dat? Sure; in eerste instantie zaten ze fout... Maar meer dan netjes hersteld. Thumbs up
Al veel ervaring met de choco caramel? Is die net zo awesome als de chocochino?
Lekker, wel erg zoet (uiteraard). Ik denk zelf dat ik het bij chocochino houdt en er een siroopje doorheen doe als ik daar zin in heb.Brammos85 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:45:
Al veel ervaring met de choco caramel? Is die net zo awesome als de chocochino?
Pas nadat ze hun advocaat er naar hebben laten kijken, maar sowieso sportief iddVerwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:58:
Een week of twee terug dacht ik; "hmm, ik heb nog geen geld terug van die cash back actie van toen. Eens mailen". Mail terug: "actie is voorbij, te lang geleden, u krijgt geen geld terug".
Hmmm. Nee.
Word ik zojuist gebeld door Dolce Gusto. Ze hebben hun advocaat er naar laten kijken en die kwam tot dezelfde conclusie: ze kunnen niet zomaar zeggen dat omdat de actie is afgelopen ze geen uitbetalingen meer doen. Ik, en nog tien anderen in een vergelijkbare situatie krijgen hun geld terug. Hoe onwijs sportief, en klasse is dat? Sure; in eerste instantie zaten ze fout... Maar meer dan netjes hersteld. Thumbs up.
Want a cookie?!
Hmm. de volgende keer maar goed opletten dus. De laatste keer heb ik 3 bestellingen in 10 minuten geplaatst maar zijn wel allemaal uitgeleverd. Overigens allemaal met de <willekeurigenaam>.emailadres@gmail.com besteld. Zo wordt het mail adres niet herkent als dubbele en hoef ik ook geen oneindig mailadressen aan te maken.
Werkt hetzelfde als emailadres+getal@gmail.com. Bijv. emailadres+3@gmail.comrik11 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:46:
Hmm. de volgende keer maar goed opletten dus. De laatste keer heb ik 3 bestellingen in 10 minuten geplaatst maar zijn wel allemaal uitgeleverd. Overigens allemaal met de <willekeurigenaam>.emailadres@gmail.com besteld. Zo wordt het mail adres niet herkent als dubbele en hoef ik ook geen oneindig mailadressen aan te maken.
Wat ik me afvroeg, zijn er eigenlijk meerdere mensen die de brief hebben gekregen of alleen Markprinsen? Ga vandaag weer 2 doosjes bestellen!
En zijn ze binnen!?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Voor de mensen die niet vaak in het aanbiedingenforum komen, de DG apparaten zijn in de aanbieding momenteel met flinke kortingen
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Ook hier 4 doosjes binnengehad, geen brief ontvangen. Ben dan ook benieuwd naar het bestelgedrag van de brief ontvanger. Zou dit zo ernstig zijn? Of slechts toeval?
In het begin kon je ook helemaal gratis bestellen. Denk niet dat ze daar heel blij mee zijn geweest.Brammos85 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:05:
Ben dan ook benieuwd naar het bestelgedrag van de brief Zou dit zo ernstig zijn? Of slechts toeval?
Nickname does not reflect reality
Moeten ze hun webshop maar beter inrichten. Dat ze dat in de afgelopen 6 maanden niet hebben kunnen doen zegt genoeg over de incompetentie daar.
Even een vraagje.
Ik heb momenteel een senseo apparaat, waarvan de koffie te drinken is.
Maar nu is de dolce gusto in de aanbieding zag ik.
En aangezien jullie inmiddels wel wat ervaringen op hebben gedaan met dit apparaat ben ik benieuwd welk apparaat jullie mij aanraden en of de koffie ook echt lekker is(en nog steeds voordelig te bestellen is).
Ik drink zelf over het algemeen gewone koffie, espresso en soms een cafe con leche.
En aangezien jullie inmiddels wel wat ervaringen op hebben gedaan met dit apparaat ben ik benieuwd welk apparaat jullie mij aanraden en of de koffie ook echt lekker is(en nog steeds voordelig te bestellen is).
Ik drink zelf over het algemeen gewone koffie, espresso en soms een cafe con leche.
Krups KP1201 Nescafe Dolce Gusto Mini Me bevalt mij prima.
En daar kan je dan ook gewoon alle soorten koffie mee bereiden?Markprinsen schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:56:
Krups KP1201 Nescafe Dolce Gusto Mini Me bevalt mij prima.
Tuurlijk, dat is het idee van de Dolce Gusto 
Ik zou je Lungo, espresso ristretto en cafe au lait adviseren in jouw geval.
Ik zou je Lungo, espresso ristretto en cafe au lait adviseren in jouw geval.
Ik heb je een PM gestuurd, dan hoef ik niet het hele topic vol te spammen
In ieder geval 1 met een automatische waterstop. Bv de circulo automatic, de Genio of de melody 3 automatic.jovael schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:34:
Even een vraagje.
tja ook een kweste van smaak denk ik. Heb zelf eentje zonder automatische stop, maar vind het juist handig dat ik dan zelf de dosering kan aanpassen. en gezien ik altijd iets drink met 2 cupjes, moet ik er toch bij blijven....
10 koffie voor de visite met zoiets zetten is toch onbegonnen werk.
Wel jammer dat ze zo'n enorm lawaai maken en zo trillen. moet het kopje gewoon vasthouden vaak.
10 koffie voor de visite met zoiets zetten is toch onbegonnen werk.
Wel jammer dat ze zo'n enorm lawaai maken en zo trillen. moet het kopje gewoon vasthouden vaak.
Ik heb er ook een zonder de automatische stop, de ene keer wil ik de cappuccino sterker dan de andere keer. En zoals hierboven al wordt aangegeven als je er een hebt met 2 cups moet je er toch bij blijven.
✌
Ik heb 2 dolce gusto's gehad zonder automatische stop,en nu 1 met (circulo automatic).Waah schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:27:
tja ook een kweste van smaak denk ik. Heb zelf eentje zonder automatische stop, maar vind het juist handig dat ik dan zelf de dosering kan aanpassen. en gezien ik altijd iets drink met 2 cupjes, moet ik er toch bij blijven....
Ik kan echt niet meer terug naar de handmatige versie... Ik pas ook mijn dosering aan, maar nu is het heel precies te doseren. Ik heb ook een aantal smaakjes speciaal voor bezoek, nu kan ik makkelijk instellen 'zoals het hoort'. En voor mezelf bijstellen (bv bij de muntthee die vind ik te zoet dus meer water erbij). Ik kan nu ook weg lopen tussen 2 pads door, geen gevaar meer op slappe bakkies (of overstroming). Top systeem.
In oktober vallen de prijzen als bladeren van de bomen: Bestel voor 26 oktober a.s. 6 doosjes capsules naar keuze en reken er maar 5 af!*
[ Voor 5% gewijzigd door rgras op 15-10-2014 19:44 ]
dolce-gusto.nl
Daarbij dient gezegd te worden dat de standaard nieuwe account 1+1&gratis verzending een betere actie is 👍👍
Daarbij dient gezegd te worden dat de standaard nieuwe account 1+1&gratis verzending een betere actie is 👍👍
Eensch met dragon2 ^^. Met een "automatisch" apparaat kan je de sterkte met de hand instellen, tussen 1 en 7 streepjes. Op mijn automaat doe ik voor mijzelf meestal 1 streepje meer dan aanbevolen op de verpakking. Je krijgt exact wat je instelt, zonder risico op overstroming of te slappe koffie. De meerprijs van het apparaat is echt verwaarloosbaar, vergeleken met de stevige prijs die je voor de cups betaalt. Gelukkig drink ik weinig koffie, want als je veel koffie drinkt is zelfs een gratis apparaat nog te duur.MJHH93 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:50:
Ik heb er ook een zonder de automatische stop, de ene keer wil ik de cappuccino sterker dan de andere keer. En zoals hierboven al wordt aangegeven als je er een hebt met 2 cups moet je er toch bij blijven.
Vrijwel elke manier van (lekker) koffie drinken is duur. Iedereen die ik ken met verse bonen apparaat heeft deze al eens laten repareren, hetgeen ook niet gratis was. Apparaat is heel duur, moet je ook afschrijven, etc.Toff schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:31:
[...]
Gelukkig drink ik weinig koffie, want als je veel koffie drinkt is zelfs een gratis apparaat nog te duur.
Vind zelf de Nescafé espresso sachets qua prijs/smaak het beste maar anderen zullen die weer vreselijk vinden
Voor de Belgen is er tot 31 januari 2015 een nieuwe cashback actie:
https://www.dolce-gusto.be/NL/Cashback/Pages/Cashback.aspx
https://www.dolce-gusto.be/NL/Cashback/Pages/Cashback.aspx
Na cashback was ik voor de mijne iets meer dan 50 euro kwijt, maar mijn vrouw drinkt cappuccino (2/kop), dus inmiddels hebben we een veelvoud van de aanschafprijs aan koffie uitgegeven. Geen probleem mee overigens, want de smaak is prima!Brad Pitt schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:54:
[...]
Apparaat is heel duur, moet je ook afschrijven, etc.
Is er inmiddels al een alternatief merkje koffie voor dit product?
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Nee
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Doelde op de prijs van een goede verse bonen koffiemachineToff schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:59:
Na cashback was ik voor de mijne iets meer dan 50 euro kwijt
Waar halen jullie nu je Gusto cups? Aangezien het 1+1 gratis bij het maken van een nieuwe account blijkbaar 'deels' aan banden wordt gelegd door Nescafe..
Ik koop vaak de cups in duitsland, bijna weekelijks in de aanbieding voor €3,49 per doosje
Ze hebben nu een 6=5 actie, het nieuw account aanmaken lijkt nog steeds te werken dus kun je er 6=4 met gratis verzending van maken. Dan betaal je €3,33 per doosje.Dotto schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:28:
Waar halen jullie nu je Gusto cups? Aangezien het 1+1 gratis bij het maken van een nieuwe account blijkbaar 'deels' aan banden wordt gelegd door Nescafe..
er is 1 iemand die een brief heeft gehad.... verder niemand. dus maak me daar niet zo druk overDotto schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:28:
Momenteel zijn alle XL varianten weer voorradig.Waah schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 00:30:
[...]
er is 1 iemand die een brief heeft gehad.... verder niemand. dus maak me daar niet zo druk over
Maak het niet te gek, gewoon 1 XL doosje per maand bestellen.
Ik ga binnenkort weer een nieuwe grote bestelling maken. Nieuwe account EN een nieuw adres
Kleine kans dus dat ze mij eruit gaan pakken
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Welke keten/supermarkt? Hier zitten ook een paar in de buurt.underworld202 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:32:
Ik koop vaak de cups in duitsland, bijna weekelijks in de aanbieding voor €3,49 per doosje
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Nu bij amazon.de (alleen de grootverpakkingen)
2 Nescafé Dolce Gusto Artikel kaufen, 1 Nescafé Dolce Gusto Tea Latte gratis dazu
Gratis Lieferung mit Amazon Prime
So geht's:
Schritt 1: Legen Sie zwei Nescafé Dolce Gusto Artikel Ihrer Wahl in den Warenkorb. Alle teilnehmenden Produkte finden Sie auf dieser Seite.
Schritt 2: Legen Sie zusätzlich den Nescafé Dolce Gusto Tea Latte, 3er Pack (48 Kapseln) in Ihren Warenkorb.
Schritt 3: Führen Sie Ihren Einkauf wie gewohnt zu Ende. Der Preis vom Nescafé Dolce Gusto Tea Latte wird Ihnen automatisch an der Kasse abgezogen.
Wichtig: Die Aktion ist gültig bis einschließlich 2.11.2014 und nur für die unten aufgeführten Produkte mit Verkauf und Versand durch Amazon. Angebote von Drittanbietern sind von der Aktion ausgeschlossen. Nur solange der Vorrat reicht.
http://www.amazon.de/s/re...=872398&pf_rd_p=530723227
2 Nescafé Dolce Gusto Artikel kaufen, 1 Nescafé Dolce Gusto Tea Latte gratis dazu
Gratis Lieferung mit Amazon Prime
So geht's:
Schritt 1: Legen Sie zwei Nescafé Dolce Gusto Artikel Ihrer Wahl in den Warenkorb. Alle teilnehmenden Produkte finden Sie auf dieser Seite.
Schritt 2: Legen Sie zusätzlich den Nescafé Dolce Gusto Tea Latte, 3er Pack (48 Kapseln) in Ihren Warenkorb.
Schritt 3: Führen Sie Ihren Einkauf wie gewohnt zu Ende. Der Preis vom Nescafé Dolce Gusto Tea Latte wird Ihnen automatisch an der Kasse abgezogen.
Wichtig: Die Aktion ist gültig bis einschließlich 2.11.2014 und nur für die unten aufgeführten Produkte mit Verkauf und Versand durch Amazon. Angebote von Drittanbietern sind von der Aktion ausgeschlossen. Nur solange der Vorrat reicht.
http://www.amazon.de/s/re...=872398&pf_rd_p=530723227
Misschine voor de geïnteresseerden
Bij een bestelling van 10 doosjes in onze webshop krijg je deze week een set NESCAFÉ Dolce Gusto designkopjes cadeau!
Vergeet niet bij het bestellen de door jou gekozen kopjes (cappuccino of lungo) in je winkelmandje te plaatsen.
http://bit.ly/NDGhome
Krups machine alleen vanavond voor 25€ bij blokker
https://nieuwsbrief.blokk...phaq2Mw4OoNG3PARpRTCHIqHV
Er staat ook nog bij 50€ cashback maar dat lijkt mij een fout, kan er verder niks over vinden.
Er staat ook nog bij 50€ cashback maar dat lijkt mij een fout, kan er verder niks over vinden.
Als je hem aanklikt kost hij gewoon 89,95. Prijs was 25 na cashback staat er trouwens (teminste zo lees ik hem) maar je kan hem er dus niet voor bestellen 
laredo schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:14:
Krups machine alleen vanavond voor 25€ bij blokker
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Ze slapen zeker nog bij blokker, geen een van deze aanbiedingen werkt.
Iemand nog een machine gezien die in aanmerking komt voor de cashback - voor rond de 60 euro en, belangrijk - met automatische timerinstelling?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Er is wederom een 50,- euro terug kortingsactie, loopt van 12-11-2014 t/m 11-01-2015: https://www.dolce-gusto.n...ortingsactie_general.aspx
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Was er niet één in de aanbieding bij de AH voor 39 of 49?C0nscious schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:41:
Er is wederom een 50,- euro terug kortingsactie, loopt van 12-11-2014 t/m 11-01-2015: https://www.dolce-gusto.n...ortingsactie_general.aspx
@C0nscious: Thanx, mijn vrouw wil er eigenlijk al lang eentje op haar werk. Nu op zoek naar de beste aanbieding!
Kun je hieraan meedoen, terwijl je aan eerdere cashbacks hebt meegedaan?
Yes! Eindelijk weer
. Voor de vorige cashback actie was ik nét te laat.. Op jacht naar een goeie aanbieding!
Hierbij de aanbieding van AH (dus Bol.com)
http://www.bol.com/nl/p/k...IE0020289200000033238404#
Aangezien er geen modellen zijn uitgesloten heb je voor niets een koffiezetapparaat in huis en krijg je 10 euro toe
Edit: niet goed gelezen
Aangezien er geen modellen zijn uitgesloten heb je voor niets een koffiezetapparaat in huis en krijg je 10 euro toe
Edit: niet goed gelezen
[ Voor 6% gewijzigd door objectief2 op 14-11-2014 07:44 ]
Kp100b staat volgens mij niet in de lijst, die je bij registratie voor de refund kan bekijken.objectief2 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 01:27:
Hierbij de aanbieding van AH (dus Bol.com)
1.Koop tussen 12.11.2014 - 11.01.2015 een (Krups) NESCAFÉ Dolce Gusto machine in Nederland.Exor schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 01:30:
[...]
Kp100b staat volgens mij niet in de lijst van producten, die je bij registratie voor de refund kan bekijken.
Volgens mij gewoon wel, waar heb je dat gevonden?
Bij een van de goedkoopste aanbieders van de Melody 3 automatic krijg je ook nog eens 7,50 euro korting als nieuwe klant: http://www.wehkamp.nl/Win...=ART&VIEW=Grid&Ntt=melody. Dan heb je wel een AUTOMAAT, waar je niet bij hoeft te blijven, omdat je vooraf de juiste hoeveelheid water kan instellen. Kost iets meer dan de goedkoopste niet-automaten, maar aangezien de prijs van de koffie veel bepalender is dan de aanschafprijs, heb ik een paar tientjes extra voor een automaat er graag voor over.
De Minime lijkt me ook automatisch en hiervoor geldt bij Wehkamp ook de "nieuw" korting.
De Minime lijkt me ook automatisch en hiervoor geldt bij Wehkamp ook de "nieuw" korting.
Na registratie op de kortingspagina van dolce gusto zelf. Dus met dat formulier om jouw adres etc in te vullen en jouw model te selecteren.Ikpakacties schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 01:33:
[...]
1.Koop tussen 12.11.2014 - 11.01.2015 een (Krups) NESCAFÉ Dolce Gusto machine in Nederland.
Volgens mij gewoon wel, waar heb je dat gevonden?
Of je gokt erop om zwart te selecteren Ipv antraciet
[ Voor 6% gewijzigd door Exor op 14-11-2014 01:36 ]
Die is dus uitgesloten... zie voorwaarden.Exor schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 01:30:
[...]
Kp100b staat volgens mij niet in de lijst van producten, die je bij registratie voor de refund kan bekijken.
Deze actie is alleen geldig op machines die via de reguliere Nederlandse detailhandel of via een Nederlandse webwinkel zijn aangeschaft. Alle De’Longhi machines en de KRUPS Piccolo KP100B Antracite machine is uitgesloten van deze actie.
je hebt gelijk
jammer had een 10% coupon korting bij albert heijn ivm verbouwing
+10% terug via personeelskorting, zou na cashback 18 euro winst maken + machine:)
Zo gek zijn ze dus ook weer niet bij Dolce
[ Voor 18% gewijzigd door Ikpakacties op 14-11-2014 02:02 ]
Helaas wel! We jagen verder..
-edit-
Als iemand wat vind, wil hij/zij dan zo vriendelijk zijn dat te melden?
-edit-
Als iemand wat vind, wil hij/zij dan zo vriendelijk zijn dat te melden?
[ Voor 60% gewijzigd door Bas90 op 14-11-2014 12:12 ]
Nog niks gevonden... iemand?
Bij redcoon komen de Dolce Gusto picolo modellen in rood (KP1006) en zilver (KP1009) na cashback op 9 euro uit...
http://www.redcoon.nl/B24...n?xtmc=dolce+gusto&xtcr=3
http://www.redcoon.nl/B24...s?xtmc=dolce+gusto&xtcr=2
http://www.redcoon.nl/B24...n?xtmc=dolce+gusto&xtcr=3
http://www.redcoon.nl/B24...s?xtmc=dolce+gusto&xtcr=2
Zou dit ook werken?
http://www.artencraft.be/...list&utm_content=default1
http://www.artencraft.be/...list&utm_content=default1
Nee, hij moet in Nederland/een Nederlandse webshop gekocht zijn, kunnen zien aan de bon die je op moet sturen.
[ Voor 12% gewijzigd door Melkunie op 16-11-2014 16:30 ]
Deze heb ik paar dagen terug gekocht, automaat en werkt prima :-)
http://www.bcc.nl/keuken/...of-JRRu_P8radgBoCbrDw_wcB
(sorry kan geen kleine links maken *schaam*)
http://www.bcc.nl/keuken/...of-JRRu_P8radgBoCbrDw_wcB
(sorry kan geen kleine links maken *schaam*)
Werken? Dat doe ik morgen wel!
[quote]Bas90 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:15:
[/quote
AH Beijum Groningen. Tientje winst?
[/quote

[ Voor 17% gewijzigd door B.M.O. op 21-11-2014 16:58 ]
Typenummer K1009 doet gewoon mee, dus een tientje winst jaB.M.O. schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:55:
[/quote[afbeelding]
En ze hebben weer een 6=5 actie t/m 30 november in de DG webshop
Heeft er toevallig iemand nog een automaat gevonden voor rond de 75 euro (incl. verzending)
Ik zie bij wehkamp deze automaat staan, maar ik heb helaas al eerder een bestelling gedaan bij de wehkamp.
Ik zie bij wehkamp deze automaat staan, maar ik heb helaas al eerder een bestelling gedaan bij de wehkamp.
Dit weekend de Circolo KP5000 in de aanbieding bij de Makro voor €74,20 (incl.).
http://catalogues.metro-g...derpagina:folders:2014-27
http://catalogues.metro-g...derpagina:folders:2014-27
Bij de makro ook een aanbieding:
http://catalogues.metro-g...-selector:Folders:2014-27
spuit 11
http://catalogues.metro-g...-selector:Folders:2014-27
spuit 11

[ Voor 6% gewijzigd door Byte_Me op 21-11-2014 21:45 ]
Bedankt voor de AH tip! Bij mijn vestiging was er nog 1 en slechts 29,99 Euro! Dus helemaal blij!B.M.O. schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:55:
[/quote[afbeelding]
Even voor de goede orde, je hebt wel de kp1009 meegenomen toch? De kp100b stond er bij mijn vestiging ook, maar daar kun je géén cashback op krijgen. Mooie prijs trouwens. Ben benieuwd of ze het aankoopbedrag teruggeven of die hele 50 euro...EvJd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 10:26:
[...]
Bedankt voor de AH tip! Bij mijn vestiging was er nog 1 en slechts 29,99 Euro! Dus helemaal blij!
Ja, de KP1009 waar de cashback voor geldt. Ik ben net zo benieuwd!!!B.M.O. schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 10:32:
[...]
Even voor de goede orde, je hebt wel de kp1009 meegenomen toch? De kp100b stond er bij mijn vestiging ook, maar daar kun je géén cashback op krijgen. Mooie prijs trouwens. Ben benieuwd of ze het aankoopbedrag teruggeven of die hele 50 euro...
Hmm, denk dat ik maar een KP230T ga bestellen als verjaardagscadeautje.
Wehkamp is best goed geprijsd moet ik zeggen.
Wat is op dit moment de goedkoopste manier om een aantal dozen cups te kopen?
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Diefstal.
Maar anders werkt de nieuwe-account-methode nog steeds geloof ik. Alleen is dat volgens Dolce Gusto zelf ook diefstal
Maar anders werkt de nieuwe-account-methode nog steeds geloof ik. Alleen is dat volgens Dolce Gusto zelf ook diefstal
Maakt niet uit zoek je een ander adres op
Ik ben afgelopen jaar verhuisd 
Volgende week ga ik bestellen
Volgende week ga ik bestellen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Gebruiken jullie die nieuwe account methode nog vaak? Ik kan natuurlijk niet eeuwig eens per twee weken een nieuwe account aanmaken.
Tot op heden heeft nog maar 1 iemand een brief gehad toch?
Tot op heden heeft nog maar 1 iemand een brief gehad toch?
[ Voor 18% gewijzigd door StecaGrid op 22-11-2014 20:32 ]
Er is weer een "gratis" Dolce Gusto machine te halen. Wat ik gegoogeld heb is dit een kleurvariant (titan) van de KP1009:
http://www.ah.nl/producte...gusto-dolce-gusto-piccolo
Met de kortingsactie: https://www.dolce-gusto.n...ortingsactie_general.aspx
Ophalen kan, maar alleen in het midden en zuiden van het land. Bezorgen kan ook, maar wel pas bij een bedrag van 70 euro.
Ophalen kan, maar alleen in het midden en zuiden van het land. Bezorgen kan ook, maar wel pas bij een bedrag van 70 euro.
[ Voor 12% gewijzigd door B.M.O. op 23-11-2014 11:43 ]
Dit is een nieuwe actie, niet?B.M.O. schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:01:
Er is weer een "gratis" Dolce Gusto machine te halen. Wat ik gegoogeld heb is dit een kleurvariant (titan) van de KP1009:
Dus ik zou in dit geval weer mee kunnen doen? Ik had namelijk de vorige keer ook al meegedaan.
http://weblogs.mozillazine.org/qa/
Besteld + nieuwe account + 12 cups is in totaal 15 euro korting
Wat neerkomt op 3.75 per doosje
Ik kan weer een jaar vooruit
Wat neerkomt op 3.75 per doosje
Als je een tweede rekening hebt sowieso wel.mwargers schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:51:
[...]
Dit is een nieuwe actie, niet?
Dus ik zou in dit geval weer mee kunnen doen? Ik had namelijk de vorige keer ook al meegedaan.
Al weer uitverkochtB.M.O. schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:01:
Hoi, ja hoor je kan weer meedoen! Ik heb de vorige keer ook meegedaan en voor de zekerheid hierover mailtje gestuurd naar dolce gusto... En zij gaven aan dat het geen probleem was.mwargers schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:51:
[...]
Dit is een nieuwe actie, niet?
nevermind.
[ Voor 96% gewijzigd door maanio op 23-11-2014 14:10 ]
Deze actie is alleen geldig op machines die via de reguliere Nederlandse detailhandel of via een Nederlandse webwinkel zijn aangeschaft. Alle De’Longhi machines en de KRUPS Piccolo KP100B Antracite machine is uitgesloten van deze actie.
https://securewebregistra...egusto_14-0381/conditions
[ Voor 8% gewijzigd door Xaio op 23-11-2014 14:11 ]
Lobby → Omkoping → Corruptie :P
Hmm net te laat met het bestellen bij Redcoon..
Sommige AH filialen hebben ze ook in de winkel staan begrijp ik?
Zeer beperkt, is oude voorraad van 2/3 weken. Meeste winkels hebben ze niet meer liggen helaas.Mr_gadget schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:23:
Hmm net te laat met het bestellen bij Redcoon..
Heb zojuist bij Conrad.nl de Mini Me KP1201 besteld. Met 10% kortingscode PEPERNOOT voor 71,99 euro thuisbezorgd was het de goedkoopste automaat die ik kon vinden.
https://www.conrad.nl/nl/...01-wit-grijs-1195470.html
https://www.conrad.nl/nl/...01-wit-grijs-1195470.html
Touchdomex schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:06:
Besteld + nieuwe account + 12 cups is in totaal 15 euro korting![]()
Wat neerkomt op 3.75 per doosje![]()
Hoe kom jij op 15€ korting?
Verwijderd
Wat bedoelen jullie met de nieuwe account methode?
Heb namelijk net een nieuw account voor de cashback aangemaakt.
Bij ieder nieuw account krijg je €5 korting, en gratis verzenden. Bestel je dus een groot doosje kost dat €3,69 incl. verzenden voor 30 cups. Bestel je 2 kleine doosjes, kost dat €5.01 voor 32 cups.Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:28:
Wat bedoelen jullie met de nieuwe account methode?
I see red pixels.
Precies dat inderdaadDef1ant schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:14:
[...]
Je eerste bestelling is -5€, en dan 2x de 6=5 betalen actie?

Volgende keer over een half jaar geef ik weer een ander adres + naam op
Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.
Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.
Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.
Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.
Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.