Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04:09
Xepos schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:35:
[...]

Maar dan vraag ik me af of je dan de volledige 50 euro terug krijgt of niet.
Kijk maar naar de voorwaarden - er staat nergens max 50 euro terug of max het aanschafbedrag van het apparaat of iets dergelijks.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:41
odinsfire schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:46:
bij sommige staples zaken nog voor 30 euro ex.btw
Is er een mogelijkheid om online te controleren of bepaalde vestigingen het apparaat nog hebben? Ik zou hem anders graag willen halen in Amsterdam Zuidoost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:50

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Wetterhahn schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:47:
[...]

Is er een mogelijkheid om online te controleren of bepaalde vestigingen het apparaat nog hebben? Ik zou hem anders graag willen halen in Amsterdam Zuidoost.
Je kan natuurlijk altijd bellen met de vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Wetterhahn schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:47:
[...]

Je kan het telefonisch proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32
Heb nog geen geld terug ontvangen... maar mag vanmiddag wel mijn 2x 2 koffiedoosjes halen. 2x cappuchino en 2x chocochino, voor het belachelijke bedrag van 1,28!

Vanmiddag maar even een goede review schrijven over staples!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Voor de mensen die een apparaat bij redcoon hebben besteld: Redcoon zelf geeft aan dat ze niet meedoen met de cashback-actie, omdat ze een europees bedrijf zijn.

Ik stuur de mijne helaas retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:08
Cache schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:45:
Voor de mensen die een apparaat bij redcoon hebben besteld: Redcoon zelf geeft aan dat ze niet meedoen met de cashback-actie, omdat ze een europees bedrijf zijn.

Ik stuur de mijne helaas retour.
Het is ook geen actie van Redcoon maar van Krups! Daarnaast hebben ze gewoon een .nl site, Nederlandse adresgegevens, een Nederlands KvK nummer en zijn ze aangesloten bij de Nederlandse thuiswinkelorganisatie. Bovendien staat in de algemene voorwaarden:
Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Kulargument imo. Ik zou het er in ieder geval niet zomaar bij laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

bszz schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:54:
[...]

Het is ook geen actie van Redcoon maar van Krups! Daarnaast hebben ze gewoon een .nl site, Nederlandse adresgegevens, een Nederlands KvK nummer en zijn ze aangesloten bij de Nederlandse thuiswinkelorganisatie. Bovendien staat in de algemene voorwaarden:

[...]

Kulargument imo. Ik zou het er in ieder geval niet zomaar bij laten zitten.
Inderdaad zeg, wat een onzin zou dat zijn. Heb de mijne van Redcoon en nog niet de barcodes opgestuurd (weet ook niet welke, zat er bij jullie een barcode op de doos geprint of ook alleen stickers?). Redcoon zit verder zelf gewoon in Tilburg inderdaad, hoe moet ik als consument nou weten dat ze 'Europees' zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 23:31
welke streepjescode gebruiken jullie? Er staat in mijn bevestigingsmail ''de code begint met KP''.. dat is bij mij niet het geval.. maar gewoon ''picollo en dan een boel nummers''

die van mij komt van Redcoon vandaan ook.. :(

[ Voor 12% gewijzigd door ls789 op 09-12-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rasco1986
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 12:38
Ik heb hem 11.11.2013 besteld bij redcoon en ook gelijk opgestuurd. tot op heden ook geen geld terug ontvangen. van krups.. Kan ik hem nu nog wel terugsturen? heb het nr er wel uitgeknipt en opgestuurd?...

thx alvast voor het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:40
In de actievoorwaarden staat dat het apparaat in Nederland gekocht moet zijn. Ik weet niet of ze moeilijk gaan doen omdat Redcoon "officieel" een Europees bedrijf is en niet specifiek Nederlands.

Ik heb al een bericht gehad dat ze mijn inzending hebben ontvangen en dat ze het geld binnen 4 weken zullen overmaken. Ik heb de streepjescode die op de voorkant van het doosje geplakt was opgestuurd. Deze begon inderdaad met KP. Volgens mij was er een plaatje een aantal pagina's eerder waarop te zien was hoe de streepjescode erafgescheurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

rasco1986 schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:07:
Ik heb hem 11.11.2013 besteld bij redcoon en ook gelijk opgestuurd. tot op heden ook geen geld terug ontvangen. van krups.. Kan ik hem nu nog wel terugsturen? heb het nr er wel uitgeknipt en opgestuurd?...

Terugsturen? Heeft dit te maken met dat je hem bij Redcoon hebt gekocht en er nu geen vertrouwen meer in hebt? Zo ja: Zelf ben ik nog niet bezig geweest met het terugvragen, maar heb het apparaat wel gebruikt. Ik kan hem dus ook niet meer terugsturen. Maar Redcoon is gewoon een Nederlandse winkel zoals de voorwaarden van Nestle die vermelden, dus dat geld ga je wel terugkrijgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Een apparaat terugsturen met de streepjescode uit de verpakking, dat valt niet onder de wet koop op afstand denk ik zo. Dat gaat Redcoon nooit accepteren.
Maar ik zou zo geen problemen verwachten dat je je geld niet terugkrijgt van Krups. De actie is van hun en Redcoon is gewoon een Nederlandse winkel, dat zou geen problemen moeten geven. Redcoon heeft er dus ook geen zeggenschap over of de cashback geldig is of niet. Die zeggen gewoon nee, zodat hun niets te verwijten valt mocht er iets mis gaan.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
rasco1986 schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:07:

Geld heb ik ook nog niet terug hoor, gewoon in Nederland gekocht. Je krijgt vanzelf een bevestiging per mail. Ik begrijp dat het vanaf dan nog 6 weken kan duren. Inmiddels heb ik zelf ook die bevestiging, maar nog geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
ik heb even gebeld met Dolce Gusto.. en gezegd dat mijn apparaat bij Redcoon vandaan komt en de verpakking Duits was.. dit maakte niet uit zei de verkoper. Als je maar een factuur erbij doet van Redcoon. Daar zie je ook ''redcoon.nl'' etc

:) kortom no worries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb een Staples machine voor 30,- ex btw. Ook aanvraag ingediend voor cashback. Nog niks terug gekregen. Iemand anders met een Staples machine cashback gehad?

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:14
Zojuist 2 X €50 ontvangen zonder bevestigingsmail. Betreft in beide gevallen de rode Dolce Gusto picolo die bij bol.com is gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
Hoe lang duurt het leveren van cups vanuit de Dolce Gusto site zelf? Via Staples krijg ik ze de volgende dag binnen maar wacht nu al 7 dagen op dat doosje dat via de eigen site besteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 16:31
Heb vandaag mijn dolce gusto cashback gehad. Had hier geen bevestigingsmail van ontvangen en had deze besteld bij internetshop.nl.

Wilde vandaag al gaan bellen vragen of ze mijn post hadden ontvangen, maar dit is dus overbodig. Had 17 november een bevestigingsmail ontvangen.

[ Voor 9% gewijzigd door FRGert op 11-12-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 15:30
coazter schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:07:
Hoe lang duurt het leveren van cups vanuit de Dolce Gusto site zelf? Via Staples krijg ik ze de volgende dag binnen maar wacht nu al 7 dagen op dat doosje dat via de eigen site besteld is.
Bij mij kwamen ze, van beide, na ongeveer 1 a 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:53
Ik heb vandaag ook geld terug gekregen, 15 november heb ik de streepjescode opgestuurd.Ik heb het apparaat bij Bol.com gekocht voor 55e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albveld
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:56
Hier ook de cashback binnen, nogmaals dank aan de TS voor de tip. Wacht helaas nog wel steeds op mijn 5 doosjes cups van de DG website ... 29/11 besteld, KS al gemaild, maar nog niets. Geen pakje, maar ook geen reactie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:22

JB

Cédric roelt!

Hmm hier alles opgestuurd maandag 18 november maar tot op heden nog geen mail gehad dat alles is ontvangen. Heeft nabellen zin?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
coazter schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:07:
3 bestellingen gedaan via hun site, vandaag bestellen was overmorgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:46
JB schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:38:
Hmm hier alles opgestuurd maandag 18 november maar tot op heden nog geen mail gehad dat alles is ontvangen. Heeft nabellen zin?
Ik kreeg de cashback vandaag binnen (21 nov opgestuurd). Als ik jou was, zou volgende week pas nabellen, het lijkt erop dat ze een achterstand hebben en die zijn ze snel aan het wegwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adriv65
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-03 15:18
Vandaag ook cash-back ontvangen, rode van internetshop, ook rond 20 nov opgestuurd.

Voor de mensen die nog goedkoop een piccolo kp1000 (zwart) willen aanschaffen; Neckermann €54,95 +
verzendkosten.

http://nl.neckermann.com/...lce-gusto-piccolo-p548948

Echter geen idee of cash-back actie dan werkt (geen zuiver Nederlandse winkel ?)
Ze adverteren er in ieder geval niet mee.

Even navragen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:22

JB

Cédric roelt!

mkmi schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:52:
[...]

Ik kreeg de cashback vandaag binnen (21 nov opgestuurd). Als ik jou was, zou volgende week pas nabellen, het lijkt erop dat ze een achterstand hebben en die zijn ze snel aan het wegwerken.
Ja net even gebeld, meneer gaf aan dat ze dit niet na kunnen gaan omdat een extern bureau dit voor hun regelt. Wacht nog wel even af.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Ri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:11
Hier vandaag ook het geld binnen gekregen, aanvraag verstuurd op 12 november.
De machine is bij Redcoon besteld, dus de actie geldt daar ook gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Vorige week bevestiging ontvangen en vandaag is geld bijgeschreven. Eind november had ik de papieren op de post gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:21
Hmm ik heb geen bevestiging ontvangen en ook nog geen geld. Misschien vrijdag ook maar even proberen te bellen

Haha toevallig, net toen ik dit schreef is t bijgeschreven. Top! In totaal 2,50 dus voor t apparaat. Bedankt voor de tip!

[ Voor 36% gewijzigd door Musta op 11-12-2013 12:46 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
JB schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:38:
Ik heb ook geen mail gehad dat alles ontvangen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 16:16
Geen mail gekregen dat zij iets ontvangen hadden.
Wel de 50 euro vandaag teruggekregen!

Bij bol.com de zwarte besteld voor 53 of zo iets. Mooi apparaat voor 3 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hier ook 50 euro retour.
Op 15 november alles opgestuurd (zwarte KP1000, bol.com). Eigenlijk nooit een bevestiging gehad, maar na een mail gestuurd te hebben met de vraag of alles goed binnen was gekomen, kreeg ik (na ca. een week wachten) een positieve reactie.

Uiteindelijk heeft het apparaat me 2,50 gekost. Prima deal! d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Snoop op 11-12-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 09:49
En dan voor vierhonderd euro per jaar capsules er in drukken :P Maar ja, trap er zelf ook in hoor :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:06:
En dan voor vierhonderd euro per jaar capsules er in drukken :P Maar ja, trap er zelf ook in hoor :)
Daar hebben we Staples voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
Haha, ik drink zelf geen koffie en mijn vriendin ook niet, maar toch lekker voor de visite :P
Misschien een chocomelletje in de winter en een ice thea in de zomer maar meer zal ik voor mijzelf niet gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 09:49
Dat was uiteraard reeds mét korting*. Anders zit je aan veel en veel en veel hogere bedragen :(
*niet de eenmalige 62 cent per twee pakken unieke komt-nooit-meer aanbieding hè :P

[ Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 11-12-2013 13:19 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Ik heb de Dolce Gusto puur gekocht omdat ik zelf juist niet zoveel koffie drink. Senseo vind ik dan een goede optie, maar is niet bijzonder lekker. Dolce Gusto heeft veel variatie en smaakt bovendien ook nog eens erg goed. Voor 4 á 5 kopjes per week een prima optie :).

Had hem overigens voor 13,94 incl. verzending na cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:53
Hier ook de 50 euro terug zonder bevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:38
Xaero schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:36:
Hier ook de 50 euro terug zonder bevestiging
Hier ook zojuist ontvangen.

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
ik heb op de verpakking van Redcoon toch nog steeds geen streepjescode gevonden met KP.. ja KP1000 staat rechtsboven in de sticker maar de code zelf is gewoon cijfers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Laatst online: 22:11
Geld binnen zonder reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32
Hier ook binnen zonder reactie, bol.com actie besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hier ook terug, en door een fout van Nestle heb ik uiteindelijk 6 dozen met cups ontvangen terwijl ik er 2 had besteld (voor 5 euro), dus ik kan nog even vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:51
Geld is hier ook binnen.

De bestelling van Staples is trouwens op miraculeuze wijze verdwenen. Ook mijn account bestaat niet meer. Ik ben bang dat er vrijdag iets mis gegaan is in hun site-onderhoud. Zowel vraag per mail als per twitter worden niet beantwoord. Nog meer mensen die vrijdag cups besteld hebben bij Staples en nog niks hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 06:59
rik11 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:49:
Geld is hier ook binnen.

De bestelling van Staples is trouwens op miraculeuze wijze verdwenen. Ook mijn account bestaat niet meer. Ik ben bang dat er vrijdag iets mis gegaan is in hun site-onderhoud. Zowel vraag per mail als per twitter worden niet beantwoord. Nog meer mensen die vrijdag cups besteld hebben bij Staples en nog niks hebben ontvangen?
Same here, zowel account als bestelling is verdwenen.
De Krups worden wel niet meer aangeboden op een soort na, misschien wachten ze op voorraad?

[ Voor 8% gewijzigd door PSP123 op 11-12-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Gaan we nu allemaal melden dat het geld terug is gestort? Beetje niet zinnig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 15:01

rg-mohwa

Phoe Hé

was zojuist bij de staples in nijmegen, daar hadden ze alleen het demomodel nog van 30 euro EX staan. alleen had de verkoper de doos er niet bij, dus ik heb hem maar niet meegenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 09:44
Waah schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:27:
Heb nog geen geld terug ontvangen... maar mag vanmiddag wel mijn 2x 2 koffiedoosjes halen. 2x cappuchino en 2x chocochino, voor het belachelijke bedrag van 1,28!

Vanmiddag maar even een goede review schrijven over staples!
Hoe heb je dit gedaan? Is hier ook een bepaalde actie bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:51
rik11 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:49:
Geld is hier ook binnen.

Nu opeens een reactie per mail:
Vriendelijk bedankt voor uw e-mail.

Het klopt inderdaad dat een aantal klanten problemen hebben met het inloggen sinds ons onze nieuwe website online is. Naar verwachting zal dit probleem deze week verholpen worden. Wij adviseren u daarom om het op een later tijdstip nogmaals te proberen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
En waarrempel, daarnet een niet thuis briefje van GLS in de bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik heb het geld ook binnengekregen vandaag, en dat is wel sneller dan verwacht. :) Had overigens geen bevestiging of iets dergelijks gehad. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marathonna
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-06 15:24
ook bij mij 50 euro gestort gekregen...de machine heeft voor mij 3,95 gekost,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Voor de mensen die vlakbij de grens wonen: vandaag waren m'n vrouw en ik in Duitsland en daar zijn de cups maar 4,49 per doosje. En ze hebben bovendien (veel) meer smaken dan hier: naast de standaardsmaakjes heb je daar ook de Latte Machiato Light (ook wel bekend als Skinny of Unsweetened), een ijscappucino en wat varianten van Dahlmayr. En dan waren we niet eens een grote supermarkt in gelopen. :P Ook Saturn heeft ze (wel 4,79 i.p.v. 4,49) en de Galerie Kaufhof ook (maar die rekenen gewoon 4,99).

Wellicht handig voor de grensgangers die straks willen tanken in het buitenland om dan ook even de plaatselijke supermarkt te bezoeken. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 19:03
Bart-Willem schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:13:
Voor de mensen die vlakbij de grens wonen: vandaag waren m'n vrouw en ik in Duitsland en daar zijn de cups maar 4,49 per doosje. En ze hebben bovendien (veel) meer smaken dan hier: naast de standaardsmaakjes heb je daar ook de Latte Machiato Light (ook wel bekend als Skinny of Unsweetened), een ijscappucino en wat varianten van Dahlmayr. En dan waren we niet eens een grote supermarkt in gelopen. :P Ook Saturn heeft ze (wel 4,79 i.p.v. 4,49) en de Galerie Kaufhof ook (maar die rekenen gewoon 4,99).

Wellicht handig voor de grensgangers die straks willen tanken in het buitenland om dan ook even de plaatselijke supermarkt te bezoeken. :+
Dit is per pakje van 10 stuks? Dus omgerekend 50 cent per bakkie koffie?
Ik zit te twijfelen ook een apparaat te halen, maar ik hik een beetje tegen de prijs per bak aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, alleen melden dat je die 50 euro hebt gekregen is niet de bedoeling.

[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 11-12-2013 21:50 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
ReseT schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:30:
Heb een Staples machine voor 30,- ex btw. Ook aanvraag ingediend voor cashback. Nog niks terug gekregen. Iemand anders met een Staples machine cashback gehad?
Sorry aan de mod hierboven, maar ik wil wel deze vraag even beantwoorden.
Heb een staples machine gekocht voor 30,- excl en vandaag de 50 retour gekregen. Dus ja op de staples machine keren ze gewoon netjes het volle pond uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

roger128 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:25:
[...]

Dit is per pakje van 10 stuks? Dus omgerekend 50 cent per bakkie koffie?
Ik zit te twijfelen ook een apparaat te halen, maar ik hik een beetje tegen de prijs per bak aan...
Pakje van 16 stuks voor de reguliere koffie/espresso/lungo, en 8x (je hebt 16 cups maar 2 vereist per kop) voor de speciale koffie's (cappucino/latte machiato/ijskoffie/enz). :)

Over de prijs per kop koffie: reken maar eens uit wat een glas fris kost. Dat is ook niet goedkoop als je Coca Cola of Pepsi pakt. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bart-Willem op 11-12-2013 22:58 ]

Volvotips.com

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:28
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3aEGkRA.png

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 14:11

Geckoo

Good news, everyone!

Bart-Willem schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:57:
[...]

Over de prijs per kop koffie: reken maar eens uit wat een glas fris kost. Dat is ook niet goedkoop als je Coca Cola of Pepsi pakt. :P
Cola rond de 23 cent per glas
Pepsi voor <20 cent

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:28
Ah helemaal top! Vorige keer met 5=4 was de choco caramel op :( Nu mooi besteld + nieuwe account bonus, 15 euro voor 5 doosjes (ok stapels was beter maar die hadden helemaal weinig keuze).

Voorlopig genoeg cupjes zo in elk geval :p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Michel242186
  • Laatst online: 22:00
Mattie112 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:04:
Ah helemaal top! Vorige keer met 5=4 was de choco caramel op :( Nu mooi besteld + nieuwe account bonus, 15 euro voor 5 doosjes (ok stapels was beter maar die hadden helemaal weinig keuze).

Voorlopig genoeg cupjes zo in elk geval :p
top hier ook even 5 doosjes besteld.(inclusief nieuw account bonus)..vorige keer ook een bestelling voor mijn moeder geplaatst en die kreeg per abuis 7 doosjes.. _/-\o_ (voor 15 euro totaal!)

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Overigens werkt het ook prima als je meerdere accounts aanmaakt en telkens 2 doosjes besteld. Ja, het is een flauwe manier, maar het scheelt wel aardig centen als je wat doosjes op voorraad wilt hebben. :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Geckoo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:03:
[...]

Cola rond de 23 cent per glas
Pepsi voor <20 cent
Dat zeg ik: ook niet goedkoop. :+

Volvotips.com

• emretezel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-01 19:55
5 doosjes besteld voor 14,96 euro.
Bij het betalen ging er flink wat mis!
De geld is van mijn rekening, maar ik kreeg een "fout bij bestelling" melding.
Ook geen bevestiging gekregen via mail.

Jammer dat hun klantenservice om 17:00 gesloten is.

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Is het niet voordeliger om 10 doosjes te bestellen?

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 09:40
Nee, 10 doosjes kost je +/- 35 euro en 5 doosjes slechts +/- 15 euro. Buiten dat heb je bij 5 doosjes ook gratis verzending.

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Duidelijk. Mijn hersenen willen niet meer werken tis al 5 uur geweest ;P

• mikeyverhoef
  • Laatst online: 21-09 19:24
Artikel Aantal Prijs
Lungo
Een stijlvolle kop koffie met een rijk aroma en een fluweelzacht cremalaagje. 3 14,97 €
Grande Intenso
Word wakker met een grote mok intense, zwarte koffie. 2 9,98 €
Cappuccino
Een rijke espresso met een laag heerlijk lichtzoet melkschuim. 3 14,97 €
Chococino
Dit is het ultieme genot voor iedereen, jong of oud, die de smaak van echte chocolade op prijs stelt. 2 9,98 €
5€ Korting
5€ Korting 1 -5,00 €
Korting door promotie
Korting door promotie 2 -9,98 €
GRATIS doosje Caffè Lungo
Een stijlvolle kop volle koffie met een rijk aroma en een fluweelzacht 'crema'-laagje. 1 0,00 €
Subtotaal:34,92 €
Verzending:0,00 €
Totaal:34,92 €
Inclusief 6,00 % btw: 1,98 € Inclusief 21,00 % btw: 0,00 €

• mikeyverhoef
  • Laatst online: 21-09 19:24
11 doosjes voor 34,92 , netjes....

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:40
emretezel schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:28:
5 doosjes besteld voor 14,96 euro.
Bij het betalen ging er flink wat mis!
De geld is van mijn rekening, maar ik kreeg een "fout bij bestelling" melding.
Ook geen bevestiging gekregen via mail.

Jammer dat hun klantenservice om 17:00 gesloten is.
Gaat goedkomen.
Heb ik vorige week ook één keer gehad.
Nergens terug te vinden wat je besteld hebt (wordt niet bijgehouden in je account)
Wel kan je zien dat je eerste order korting niet meer werkt.
Morgen krijg je gewoon een mailtje dat de bestelling verstuurd is en een dag later je mailtje van PostNL met de mededeling dat de chauffeur onderweg is.
Inmiddels mijn cashback zonder bericht gestort gekregen en heb nu een machine van €2.50 met het veelvoudige aan koffie staan.
Iets zegt me dat ze bij DG met een simpele cashback toch aardig hun omzet weten te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Bij de AH in het Alexandrium hebben ze een stuk of 10 rode Dolce Gustos staan voor € 39,99. Ik had haast, dus heb niet goed het typenummer bekeken en of die echt in aanmerking komt voor de actie, maar toch een mooie deal als die wel in aanmerking komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

5 doosjes 15 euro (registratie + 5 kopen 4 betalen)...

Ik ga deze topic even volgen...

Ik heb btw nog geen refund gehad op mijn machine

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

jroz2001 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:42:
Bij de AH in het Alexandrium hebben ze een stuk of 10 rode Dolce Gustos staan voor € 39,99. Ik had haast, dus heb niet goed het typenummer bekeken en of die echt in aanmerking komt voor de actie, maar toch een mooie deal als die wel in aanmerking komt.
Voor de refund actie? Dat maakt niet uit, want in de algemene voorwaarden staan dat het een Dolce Gusto machine van Krups moet zijn (Krups weet ik nu niet 100% zeker). Maar er staan sowieso geen uitgesloten modellen bij.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

W.Wonderland schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:22:
[...]

Iets zegt me dat ze bij DG met een simpele cashback toch aardig hun omzet weten te verhogen.
Dat weet ik wel zeker, ik heb hier een stuk of 15 doosjes staan (als het er niet meer zijn). :X

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Hokkie schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:58:
[...]

Voor de refund actie? Dat maakt niet uit, want in de algemene voorwaarden staan dat het een Dolce Gusto machine van Krups moet zijn (Krups weet ik nu niet 100% zeker). Maar er staan sowieso geen uitgesloten modellen bij.
Nou, dat is dan mooi. Dan verdien je € 10,- als je zo'n automaat koopt bij de AH ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
jroz2001 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:19:
[...]

Nou, dat is dan mooi. Dan verdien je € 10,- als je zo'n automaat koopt bij de AH ;)
Is het apparaat dan bij de AH te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adriv65
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-03 15:18
jroz2001 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:42:
Als dit waar is; meteen kopen!

Denk eerder dat ze de cash-back voor het 'gemak' er reeds afgetrokken hebben, zoals je helaas wel
meer bedrijven ziet adverteren.

De rode kp1006 kost n.m. bij A.H. 's dochter Bol.com; €92,99.

Lijkt mij sterk dat A.H. dan slechts €39,99 vraagt, zo ja, allemaal kopen, doorverkopen aan je vrienden,
hebben ze alle een leuk apparaat en een tientje winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
adriv65 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:18:
[...]

Als dit waar is; meteen kopen!

Denk eerder dat ze de cash-back voor het 'gemak' er reeds afgetrokken hebben, zoals je helaas wel
meer bedrijven ziet adverteren.

De rode kp1006 kost n.m. bij A.H. 's dochter Bol.com; €92,99.

Lijkt mij sterk dat A.H. dan slechts €39,99 vraagt, zo ja, allemaal kopen, doorverkopen aan je vrienden,
hebben ze alle een leuk apparaat en een tientje winst!
Ik denk dat het wel klopt, de dozen stonden bij alle zooi waar ze vanaf wilden (als je dus in de winkel bent, helemaal achteraan, tussen het gedeelte waar alle frisdrank staat en de non-food producten.)
PSP123 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:43:
[...]

Is het apparaat dan bij de AH te koop?
AH Alexandrium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net ook geweest,ze hadden er nog zeker 10 staan
Maar er zit geen streepjescode op de doos
alleen dat zilveren stickertje, en een kleine sticker met erop met de hand geschreven streepjescode
Heb het even nagevraagd , waarom er geen streepjescode/ean code op de doos was.
antwoord: Was een actie partij bij Ah, dat moest snel en hebben ze deze partij zonder ean code sticker geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:48:
Ik ben net ook geweest,ze hadden er nog zeker 10 staan
Maar er zit geen streepjescode op de doos
alleen dat zilveren stickertje, en een kleine sticker met erop met de hand geschreven streepjescode
Heb het even nagevraagd , waarom er geen streepjescode/ean code op de doos was.
antwoord: Was een actie partij bij Ah, dat moest snel en hebben ze deze partij zonder ean code sticker geleverd.
Probleem had ik ook bij Koffiediscounter (49,00 euro), maar de refund is reeds gehonoreerd door DG. Ik had foto's van de verpakking gemaakt met kassabon erbij.

Ik zag laatst bij de Blokker ook de actie 39,95 (maar was wel na refund >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt voor je antwoord Hokkie, stond zo te twijfelen, durfde het niet goed aan.
ze hadden trouwens erg veel koopjes,Philips fohn luxe uitgave voor 7,95 en ik heb een Jamie Oliver set of steak nives voor 2,25 gekocht.even gegoogeld die zijn toch even 19,95 bij Bol.com
dit even of topic, voor wie nog naar Alexandrium gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:58:
oke bedankt voor je antwoord Hokkie, stond zo te twijfelen, durfde het niet goed aan.
ze hadden trouwens erg veel koopjes,Philips fohn luxe uitgave voor 7,95 en ik heb een Jamie Oliver set of steak nives voor 2,25 gekocht.even gegoogeld die zijn toch even 19,95 bij Bol.com
dit even of topic, voor wie nog naar Alexandrium gaat
Thx, voor de info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:34

vhal

ಠ_ಠ

Bij staples is het stil na de 61 eurocent bestelling van 6/12. Vooralsnog geen reactie per mail, nu maar eens via twitter proberen. Schiet lekker op zo. Daarnaast is mijn account ook verdwenen, net als enkele hierboven.

Nescafe was vlotter met het uitbetalen van de 50€ :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Laatst online: 23:22
Ik heb mijn piccolo van redcoon ook binnen, een oostenrijks model. Nu moet je de streepjes code opsturen samen met een kopie van de aankoopbon en de registratie email. Nu zit boven op de deksel een zilverkleurige streepjes code naast het kijkvenster van de proefverpakking. Voorop zit een witte stikker met typenummer en streepjes code, daarnaast zit daaronder nog een groene stikker met een streepjescode? Moet ik nu alleen de witte stikker met streepjescode uitknippen?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Wat is de url? Kan deze site niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04:00
drernie schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:13:
Moet ik nu alleen de witte stikker met streepjescode uitknippen?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 15:39

C0nscious

Mysteryman.

drernie schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:13:
Ik heb mijn piccolo van redcoon ook binnen, een oostenrijks model. Nu moet je de streepjes code opsturen samen met een kopie van de aankoopbon en de registratie email. Nu zit boven op de deksel een zilverkleurige streepjes code naast het kijkvenster van de proefverpakking. Voorop zit een witte stikker met typenummer en streepjes code, daarnaast zit daaronder nog een groene stikker met een streepjescode? Moet ik nu alleen de witte stikker met streepjescode uitknippen?
Ik heb ze gewoon alle 3 op de factuur geplakt en nog even ingescand voor de zekerheid :P

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:34

vhal

ಠ_ಠ

Inmiddels reactie ontvangen van Staples, zeggen het pakket verstuurd plus de bevestiging van de vervoerder dat ik alles ontvangen heb maar - je raadt het al - ik heb geen pakket gezien :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Laatst online: 22:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 22-09 14:48
Vanmiddag bij de Real supermarkt in Papenburg heel wat cups gekocht. Er is daar nu een actie van 6 halen 5 betalen en € 3,74 per doosje.
Afbeeldingslocatie: http://shared.real.de/blaetterkatalog/pageflipdata/kataloge/KW50/Handzettel/36640/images/zoom1/page-11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:57
Net de dolce gusto van de neckermann binnen, zit er een brief in dat de pads over datum waren, en ze dus alvast bedacht hebben voor mij dat de aanschafwaarde de korting van 5 euro al bevat. En dat staat dus niet op de site. Heb ze verzocht om per omgaande 5 euro op mijn rekening te boeken omdat ze een incompleet product hebben verzonden.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 19-09 12:33
Bij de Media Markt is volgende week de Krups KP1208 € 25,- (incl cashback). Ik ga ook maar eens zo'n apparaat aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Thom2289 schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:43:
Bij de Media Markt is volgende week de Krups KP1208 € 25,- (incl cashback). Ik ga ook maar eens zo'n apparaat aanschaffen
Ik zie die aanbieding nergens staan hoor in het Mediamarkt krantje of zie ik hem nu over het hoofd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:58
Nvm.

[ Voor 99% gewijzigd door PCSO op 15-12-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 19-09 12:33
PSP123 schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:32:
[...]

Ik zie die aanbieding nergens staan hoor in het Mediamarkt krantje of zie ik hem nu over het hoofd? :?
Valt eigenlijk niet over het hoofd te zien, staat groot op de achterkant. :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wnv3XHb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Thom2289 schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:14:
[...]

Valt eigenlijk niet over het hoofd te zien, staat groot op de achterkant. :P
[afbeelding]
Aha, keek online in de Mediamarkt folder, maar deze bleek nog van afgelopen week.
Thx, ga er morgen zo ééntje halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
Vanmiddag bij de MediaMarkt Emmen de KP1000 voor 55 euro opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:38
Voor wie bij de Duitse grens woont: Aldi verkoopt nu ook een eigen capsulesysteem genaamd Expressi. Altijd 3 euro voor een doosje met 16 cups, vooralsnog alleen Cappuccino, Latte Machiato en Chocomel als speciale smaken (8+8 cups) naast de koffie's (16 cups) maar bij succes volgen er meer. Heb zelf ook al twee jaar een Dolce Gusto dus misschien deze maar eens aanschaffen, apparaat kost zelf 69 euro. http://www.mein-expressi.de/

[ Voor 3% gewijzigd door Deezers op 15-12-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:36
Deezers schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:06:
Voor wie bij de Duitse grens woont: Aldi verkoopt nu ook een eigen capsulesysteem genaamd Expressi. Altijd 3 euro voor een doosje met 16 cups, vooralsnog alleen Cappuccino, Latte Machiato en Chocomel als speciale smaken (8+8 cups) naast de koffie's (16 cups) maar bij succes volgen er meer. Heb zelf ook al twee jaar een Dolce Gusto dus misschien deze maar eens aanschaffen, apparaat kost zelf 69 euro. http://www.mein-expressi.de/
Zijn die kups niet alleen voor de nespresso apparaten ?
Pagina: 1 ... 9 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.

Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.

Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.