Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Is er een mogelijkheid om online te controleren of bepaalde vestigingen het apparaat nog hebben? Ik zou hem anders graag willen halen in Amsterdam Zuidoost.odinsfire schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:46:
bij sommige staples zaken nog voor 30 euro ex.btw
Je kan natuurlijk altijd bellen met de vestiging.Wetterhahn schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:47:
[...]
Is er een mogelijkheid om online te controleren of bepaalde vestigingen het apparaat nog hebben? Ik zou hem anders graag willen halen in Amsterdam Zuidoost.
Je kan het telefonisch proberen ?Wetterhahn schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:47:
[...]
Is er een mogelijkheid om online te controleren of bepaalde vestigingen het apparaat nog hebben? Ik zou hem anders graag willen halen in Amsterdam Zuidoost.
Vanmiddag maar even een goede review schrijven over staples!
Ik stuur de mijne helaas retour.
Het is ook geen actie van Redcoon maar van Krups! Daarnaast hebben ze gewoon een .nl site, Nederlandse adresgegevens, een Nederlands KvK nummer en zijn ze aangesloten bij de Nederlandse thuiswinkelorganisatie. Bovendien staat in de algemene voorwaarden:Cache schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:45:
Voor de mensen die een apparaat bij redcoon hebben besteld: Redcoon zelf geeft aan dat ze niet meedoen met de cashback-actie, omdat ze een europees bedrijf zijn.
Ik stuur de mijne helaas retour.
Kulargument imo. Ik zou het er in ieder geval niet zomaar bij laten zitten.Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Inderdaad zeg, wat een onzin zou dat zijn. Heb de mijne van Redcoon en nog niet de barcodes opgestuurd (weet ook niet welke, zat er bij jullie een barcode op de doos geprint of ook alleen stickers?). Redcoon zit verder zelf gewoon in Tilburg inderdaad, hoe moet ik als consument nou weten dat ze 'Europees' zijn...bszz schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:54:
[...]
Het is ook geen actie van Redcoon maar van Krups! Daarnaast hebben ze gewoon een .nl site, Nederlandse adresgegevens, een Nederlands KvK nummer en zijn ze aangesloten bij de Nederlandse thuiswinkelorganisatie. Bovendien staat in de algemene voorwaarden:
[...]
Kulargument imo. Ik zou het er in ieder geval niet zomaar bij laten zitten.
die van mij komt van Redcoon vandaan ook..
[ Voor 12% gewijzigd door ls789 op 09-12-2013 14:51 ]
thx alvast voor het antwoord!
Ik heb al een bericht gehad dat ze mijn inzending hebben ontvangen en dat ze het geld binnen 4 weken zullen overmaken. Ik heb de streepjescode die op de voorkant van het doosje geplakt was opgestuurd. Deze begon inderdaad met KP. Volgens mij was er een plaatje een aantal pagina's eerder waarop te zien was hoe de streepjescode erafgescheurd is.
Terugsturen? Heeft dit te maken met dat je hem bij Redcoon hebt gekocht en er nu geen vertrouwen meer in hebt? Zo ja: Zelf ben ik nog niet bezig geweest met het terugvragen, maar heb het apparaat wel gebruikt. Ik kan hem dus ook niet meer terugsturen. Maar Redcoon is gewoon een Nederlandse winkel zoals de voorwaarden van Nestle die vermelden, dus dat geld ga je wel terugkrijgen hoor.rasco1986 schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:07:
Ik heb hem 11.11.2013 besteld bij redcoon en ook gelijk opgestuurd. tot op heden ook geen geld terug ontvangen. van krups.. Kan ik hem nu nog wel terugsturen? heb het nr er wel uitgeknipt en opgestuurd?...
Maar ik zou zo geen problemen verwachten dat je je geld niet terugkrijgt van Krups. De actie is van hun en Redcoon is gewoon een Nederlandse winkel, dat zou geen problemen moeten geven. Redcoon heeft er dus ook geen zeggenschap over of de cashback geldig is of niet. Die zeggen gewoon nee, zodat hun niets te verwijten valt mocht er iets mis gaan.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Geld heb ik ook nog niet terug hoor, gewoon in Nederland gekocht. Je krijgt vanzelf een bevestiging per mail. Ik begrijp dat het vanaf dan nog 6 weken kan duren. Inmiddels heb ik zelf ook die bevestiging, maar nog geen geld.rasco1986 schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:07:
Ik heb hem 11.11.2013 besteld bij redcoon en ook gelijk opgestuurd. tot op heden ook geen geld terug ontvangen. van krups.. Kan ik hem nu nog wel terugsturen? heb het nr er wel uitgeknipt en opgestuurd?...
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE
Wilde vandaag al gaan bellen vragen of ze mijn post hadden ontvangen, maar dit is dus overbodig. Had 17 november een bevestigingsmail ontvangen.
[ Voor 9% gewijzigd door FRGert op 11-12-2013 10:13 ]
Bij mij kwamen ze, van beide, na ongeveer 1 a 2 dagen.coazter schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:07:
Hoe lang duurt het leveren van cups vanuit de Dolce Gusto site zelf? Via Staples krijg ik ze de volgende dag binnen maar wacht nu al 7 dagen op dat doosje dat via de eigen site besteld is.
Mijn boefje is liev!
3 bestellingen gedaan via hun site, vandaag bestellen was overmorgen binnen.coazter schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:07:
Hoe lang duurt het leveren van cups vanuit de Dolce Gusto site zelf? Via Staples krijg ik ze de volgende dag binnen maar wacht nu al 7 dagen op dat doosje dat via de eigen site besteld is.
Ik kreeg de cashback vandaag binnen (21 nov opgestuurd). Als ik jou was, zou volgende week pas nabellen, het lijkt erop dat ze een achterstand hebben en die zijn ze snel aan het wegwerken.JB schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:38:
Hmm hier alles opgestuurd maandag 18 november maar tot op heden nog geen mail gehad dat alles is ontvangen. Heeft nabellen zin?
Voor de mensen die nog goedkoop een piccolo kp1000 (zwart) willen aanschaffen; Neckermann €54,95 +
verzendkosten.
http://nl.neckermann.com/...lce-gusto-piccolo-p548948
Echter geen idee of cash-back actie dan werkt (geen zuiver Nederlandse winkel ?)
Ze adverteren er in ieder geval niet mee.
Even navragen misschien.
Ja net even gebeld, meneer gaf aan dat ze dit niet na kunnen gaan omdat een extern bureau dit voor hun regelt. Wacht nog wel even af.mkmi schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:52:
[...]
Ik kreeg de cashback vandaag binnen (21 nov opgestuurd). Als ik jou was, zou volgende week pas nabellen, het lijkt erop dat ze een achterstand hebben en die zijn ze snel aan het wegwerken.
Mijn boefje is liev!
De machine is bij Redcoon besteld, dus de actie geldt daar ook gewoon!
Haha toevallig, net toen ik dit schreef is t bijgeschreven. Top! In totaal 2,50 dus voor t apparaat. Bedankt voor de tip!
[ Voor 36% gewijzigd door Musta op 11-12-2013 12:46 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik heb ook geen mail gehad dat alles ontvangen was.JB schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:38:
Hmm hier alles opgestuurd maandag 18 november maar tot op heden nog geen mail gehad dat alles is ontvangen. Heeft nabellen zin?
Wel de 50 euro vandaag teruggekregen!
Bij bol.com de zwarte besteld voor 53 of zo iets. Mooi apparaat voor 3 euro!
Op 15 november alles opgestuurd (zwarte KP1000, bol.com). Eigenlijk nooit een bevestiging gehad, maar na een mail gestuurd te hebben met de vraag of alles goed binnen was gekomen, kreeg ik (na ca. een week wachten) een positieve reactie.
Uiteindelijk heeft het apparaat me 2,50 gekost. Prima deal!
[ Voor 5% gewijzigd door Snoop op 11-12-2013 13:05 ]
Nickname does not reflect reality
Daar hebben we Staples voorBrad Pitt schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:06:
En dan voor vierhonderd euro per jaar capsules er in drukkenMaar ja, trap er zelf ook in hoor
Haha, ik drink zelf geen koffie en mijn vriendin ook niet, maar toch lekker voor de visiteBrad Pitt schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:06:
En dan voor vierhonderd euro per jaar capsules er in drukkenMaar ja, trap er zelf ook in hoor
Misschien een chocomelletje in de winter en een ice thea in de zomer maar meer zal ik voor mijzelf niet gaan maken.
Dat was uiteraard reeds mét korting*. Anders zit je aan veel en veel en veel hogere bedragen
*niet de eenmalige 62 cent per twee pakken unieke komt-nooit-meer aanbieding hè
[ Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 11-12-2013 13:19 ]
Nickname does not reflect reality
Ik heb de Dolce Gusto puur gekocht omdat ik zelf juist niet zoveel koffie drink. Senseo vind ik dan een goede optie, maar is niet bijzonder lekker. Dolce Gusto heeft veel variatie en smaakt bovendien ook nog eens erg goed. Voor 4 á 5 kopjes per week een prima optieBrad Pitt schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:06:
Had hem overigens voor 13,94 incl. verzending na cashback.
Hier ook zojuist ontvangen.Xaero schreef op woensdag 11 december 2013 @ 13:36:
Hier ook de 50 euro terug zonder bevestiging
Xbox Live: MarkH
De bestelling van Staples is trouwens op miraculeuze wijze verdwenen. Ook mijn account bestaat niet meer. Ik ben bang dat er vrijdag iets mis gegaan is in hun site-onderhoud. Zowel vraag per mail als per twitter worden niet beantwoord. Nog meer mensen die vrijdag cups besteld hebben bij Staples en nog niks hebben ontvangen?
Same here, zowel account als bestelling is verdwenen.rik11 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:49:
Geld is hier ook binnen.
De bestelling van Staples is trouwens op miraculeuze wijze verdwenen. Ook mijn account bestaat niet meer. Ik ben bang dat er vrijdag iets mis gegaan is in hun site-onderhoud. Zowel vraag per mail als per twitter worden niet beantwoord. Nog meer mensen die vrijdag cups besteld hebben bij Staples en nog niks hebben ontvangen?
De Krups worden wel niet meer aangeboden op een soort na, misschien wachten ze op voorraad?
[ Voor 8% gewijzigd door PSP123 op 11-12-2013 17:07 ]
Hoe heb je dit gedaan? Is hier ook een bepaalde actie bij?Waah schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:27:
Heb nog geen geld terug ontvangen... maar mag vanmiddag wel mijn 2x 2 koffiedoosjes halen. 2x cappuchino en 2x chocochino, voor het belachelijke bedrag van 1,28!
Vanmiddag maar even een goede review schrijven over staples!
Nu opeens een reactie per mail:rik11 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:49:
Geld is hier ook binnen.
En waarrempel, daarnet een niet thuis briefje van GLS in de busVriendelijk bedankt voor uw e-mail.
Het klopt inderdaad dat een aantal klanten problemen hebben met het inloggen sinds ons onze nieuwe website online is. Naar verwachting zal dit probleem deze week verholpen worden. Wij adviseren u daarom om het op een later tijdstip nogmaals te proberen. Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Wellicht handig voor de grensgangers die straks willen tanken in het buitenland om dan ook even de plaatselijke supermarkt te bezoeken.
Dit is per pakje van 10 stuks? Dus omgerekend 50 cent per bakkie koffie?Bart-Willem schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:13:
Voor de mensen die vlakbij de grens wonen: vandaag waren m'n vrouw en ik in Duitsland en daar zijn de cups maar 4,49 per doosje. En ze hebben bovendien (veel) meer smaken dan hier: naast de standaardsmaakjes heb je daar ook de Latte Machiato Light (ook wel bekend als Skinny of Unsweetened), een ijscappucino en wat varianten van Dahlmayr. En dan waren we niet eens een grote supermarkt in gelopen.Ook Saturn heeft ze (wel 4,79 i.p.v. 4,49) en de Galerie Kaufhof ook (maar die rekenen gewoon 4,99).
Wellicht handig voor de grensgangers die straks willen tanken in het buitenland om dan ook even de plaatselijke supermarkt te bezoeken.
Ik zit te twijfelen ook een apparaat te halen, maar ik hik een beetje tegen de prijs per bak aan...
[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 11-12-2013 21:50 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sorry aan de mod hierboven, maar ik wil wel deze vraag even beantwoorden.ReseT schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:30:
Heb een Staples machine voor 30,- ex btw. Ook aanvraag ingediend voor cashback. Nog niks terug gekregen. Iemand anders met een Staples machine cashback gehad?
Heb een staples machine gekocht voor 30,- excl en vandaag de 50 retour gekregen. Dus ja op de staples machine keren ze gewoon netjes het volle pond uit
Pakje van 16 stuks voor de reguliere koffie/espresso/lungo, en 8x (je hebt 16 cups maar 2 vereist per kop) voor de speciale koffie's (cappucino/latte machiato/ijskoffie/enz).roger128 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:25:
[...]
Dit is per pakje van 10 stuks? Dus omgerekend 50 cent per bakkie koffie?
Ik zit te twijfelen ook een apparaat te halen, maar ik hik een beetje tegen de prijs per bak aan...
Over de prijs per kop koffie: reken maar eens uit wat een glas fris kost. Dat is ook niet goedkoop als je Coca Cola of Pepsi pakt.
[ Voor 12% gewijzigd door Bart-Willem op 11-12-2013 22:58 ]
Cola rond de 23 cent per glasBart-Willem schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:57:
[...]
Over de prijs per kop koffie: reken maar eens uit wat een glas fris kost. Dat is ook niet goedkoop als je Coca Cola of Pepsi pakt.
Pepsi voor <20 cent
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Voorlopig genoeg cupjes zo in elk geval
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
top hier ook even 5 doosjes besteld.(inclusief nieuw account bonus)..vorige keer ook een bestelling voor mijn moeder geplaatst en die kreeg per abuis 7 doosjes..Mattie112 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:04:
Ah helemaal top! Vorige keer met 5=4 was de choco caramel opNu mooi besteld + nieuwe account bonus, 15 euro voor 5 doosjes (ok stapels was beter maar die hadden helemaal weinig keuze).
Voorlopig genoeg cupjes zo in elk geval
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Dat zeg ik: ook niet goedkoop.Geckoo schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:03:
[...]
Cola rond de 23 cent per glas
Pepsi voor <20 cent
Bij het betalen ging er flink wat mis!
De geld is van mijn rekening, maar ik kreeg een "fout bij bestelling" melding.
Ook geen bevestiging gekregen via mail.
Jammer dat hun klantenservice om 17:00 gesloten is.
Lungo
Een stijlvolle kop koffie met een rijk aroma en een fluweelzacht cremalaagje. 3 14,97 €
Grande Intenso
Word wakker met een grote mok intense, zwarte koffie. 2 9,98 €
Cappuccino
Een rijke espresso met een laag heerlijk lichtzoet melkschuim. 3 14,97 €
Chococino
Dit is het ultieme genot voor iedereen, jong of oud, die de smaak van echte chocolade op prijs stelt. 2 9,98 €
5€ Korting
5€ Korting 1 -5,00 €
Korting door promotie
Korting door promotie 2 -9,98 €
GRATIS doosje Caffè Lungo
Een stijlvolle kop volle koffie met een rijk aroma en een fluweelzacht 'crema'-laagje. 1 0,00 €
Subtotaal:34,92 €
Verzending:0,00 €
Totaal:34,92 €
Inclusief 6,00 % btw: 1,98 € Inclusief 21,00 % btw: 0,00 €
Gaat goedkomen.emretezel schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:28:
5 doosjes besteld voor 14,96 euro.
Bij het betalen ging er flink wat mis!
De geld is van mijn rekening, maar ik kreeg een "fout bij bestelling" melding.
Ook geen bevestiging gekregen via mail.
Jammer dat hun klantenservice om 17:00 gesloten is.
Heb ik vorige week ook één keer gehad.
Nergens terug te vinden wat je besteld hebt (wordt niet bijgehouden in je account)
Wel kan je zien dat je eerste order korting niet meer werkt.
Morgen krijg je gewoon een mailtje dat de bestelling verstuurd is en een dag later je mailtje van PostNL met de mededeling dat de chauffeur onderweg is.
Inmiddels mijn cashback zonder bericht gestort gekregen en heb nu een machine van €2.50 met het veelvoudige aan koffie staan.
Iets zegt me dat ze bij DG met een simpele cashback toch aardig hun omzet weten te verhogen.
Ik ga deze topic even volgen...
Ik heb btw nog geen refund gehad op mijn machine
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Voor de refund actie? Dat maakt niet uit, want in de algemene voorwaarden staan dat het een Dolce Gusto machine van Krups moet zijn (Krups weet ik nu niet 100% zeker). Maar er staan sowieso geen uitgesloten modellen bij.jroz2001 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:42:
Bij de AH in het Alexandrium hebben ze een stuk of 10 rode Dolce Gustos staan voor € 39,99. Ik had haast, dus heb niet goed het typenummer bekeken en of die echt in aanmerking komt voor de actie, maar toch een mooie deal als die wel in aanmerking komt.
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Dat weet ik wel zeker, ik heb hier een stuk of 15 doosjes staan (als het er niet meer zijn).W.Wonderland schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:22:
[...]
Iets zegt me dat ze bij DG met een simpele cashback toch aardig hun omzet weten te verhogen.

Nou, dat is dan mooi. Dan verdien je € 10,- als je zo'n automaat koopt bij de AHHokkie schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:58:
[...]
Voor de refund actie? Dat maakt niet uit, want in de algemene voorwaarden staan dat het een Dolce Gusto machine van Krups moet zijn (Krups weet ik nu niet 100% zeker). Maar er staan sowieso geen uitgesloten modellen bij.
Is het apparaat dan bij de AH te koop?jroz2001 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:19:
[...]
Nou, dat is dan mooi. Dan verdien je € 10,- als je zo'n automaat koopt bij de AH
Als dit waar is; meteen kopen!jroz2001 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:42:
Bij de AH in het Alexandrium hebben ze een stuk of 10 rode Dolce Gustos staan voor € 39,99. Ik had haast, dus heb niet goed het typenummer bekeken en of die echt in aanmerking komt voor de actie, maar toch een mooie deal als die wel in aanmerking komt.
Denk eerder dat ze de cash-back voor het 'gemak' er reeds afgetrokken hebben, zoals je helaas wel
meer bedrijven ziet adverteren.
De rode kp1006 kost n.m. bij A.H. 's dochter Bol.com; €92,99.
Lijkt mij sterk dat A.H. dan slechts €39,99 vraagt, zo ja, allemaal kopen, doorverkopen aan je vrienden,
hebben ze alle een leuk apparaat en een tientje winst!
Ik denk dat het wel klopt, de dozen stonden bij alle zooi waar ze vanaf wilden (als je dus in de winkel bent, helemaal achteraan, tussen het gedeelte waar alle frisdrank staat en de non-food producten.)adriv65 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:18:
[...]
Als dit waar is; meteen kopen!
Denk eerder dat ze de cash-back voor het 'gemak' er reeds afgetrokken hebben, zoals je helaas wel
meer bedrijven ziet adverteren.
De rode kp1006 kost n.m. bij A.H. 's dochter Bol.com; €92,99.
Lijkt mij sterk dat A.H. dan slechts €39,99 vraagt, zo ja, allemaal kopen, doorverkopen aan je vrienden,
hebben ze alle een leuk apparaat en een tientje winst!
AH Alexandrium
Verwijderd
Maar er zit geen streepjescode op de doos
alleen dat zilveren stickertje, en een kleine sticker met erop met de hand geschreven streepjescode
Heb het even nagevraagd , waarom er geen streepjescode/ean code op de doos was.
antwoord: Was een actie partij bij Ah, dat moest snel en hebben ze deze partij zonder ean code sticker geleverd.
Probleem had ik ook bij Koffiediscounter (49,00 euro), maar de refund is reeds gehonoreerd door DG. Ik had foto's van de verpakking gemaakt met kassabon erbij.Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:48:
Ik ben net ook geweest,ze hadden er nog zeker 10 staan
Maar er zit geen streepjescode op de doos
alleen dat zilveren stickertje, en een kleine sticker met erop met de hand geschreven streepjescode
Heb het even nagevraagd , waarom er geen streepjescode/ean code op de doos was.
antwoord: Was een actie partij bij Ah, dat moest snel en hebben ze deze partij zonder ean code sticker geleverd.
Ik zag laatst bij de Blokker ook de actie 39,95 (maar was wel na refund
Verwijderd
ze hadden trouwens erg veel koopjes,Philips fohn luxe uitgave voor 7,95 en ik heb een Jamie Oliver set of steak nives voor 2,25 gekocht.even gegoogeld die zijn toch even 19,95 bij Bol.com
dit even of topic, voor wie nog naar Alexandrium gaat
Thx, voor de info!Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:58:
oke bedankt voor je antwoord Hokkie, stond zo te twijfelen, durfde het niet goed aan.
ze hadden trouwens erg veel koopjes,Philips fohn luxe uitgave voor 7,95 en ik heb een Jamie Oliver set of steak nives voor 2,25 gekocht.even gegoogeld die zijn toch even 19,95 bij Bol.com
dit even of topic, voor wie nog naar Alexandrium gaat
Nescafe was vlotter met het uitbetalen van de 50€
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Wat is de url? Kan deze site niet vinden.
Jadrernie schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:13:
Moet ik nu alleen de witte stikker met streepjescode uitknippen?
Ik heb ze gewoon alle 3 op de factuur geplakt en nog even ingescand voor de zekerheiddrernie schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:13:
Ik heb mijn piccolo van redcoon ook binnen, een oostenrijks model. Nu moet je de streepjes code opsturen samen met een kopie van de aankoopbon en de registratie email. Nu zit boven op de deksel een zilverkleurige streepjes code naast het kijkvenster van de proefverpakking. Voorop zit een witte stikker met typenummer en streepjes code, daarnaast zit daaronder nog een groene stikker met een streepjescode? Moet ik nu alleen de witte stikker met streepjescode uitknippen?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
https://www.dolce-gusto.n...vours/Pages/Flavours.aspxPSP123 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 09:33:
[...]
Wat is de url? Kan deze site niet vinden.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Ik zie die aanbieding nergens staan hoor in het Mediamarkt krantje of zie ik hem nu over het hoofd?Thom2289 schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:43:
Bij de Media Markt is volgende week de Krups KP1208 € 25,- (incl cashback). Ik ga ook maar eens zo'n apparaat aanschaffen
[ Voor 99% gewijzigd door PCSO op 15-12-2013 15:07 ]
Valt eigenlijk niet over het hoofd te zien, staat groot op de achterkant.PSP123 schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:32:
[...]
Ik zie die aanbieding nergens staan hoor in het Mediamarkt krantje of zie ik hem nu over het hoofd?

Aha, keek online in de Mediamarkt folder, maar deze bleek nog van afgelopen week.Thom2289 schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:14:
[...]
Valt eigenlijk niet over het hoofd te zien, staat groot op de achterkant.
[afbeelding]
Thx, ga er morgen zo ééntje halen!
[ Voor 3% gewijzigd door Deezers op 15-12-2013 21:07 ]
Zijn die kups niet alleen voor de nespresso apparaten ?Deezers schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:06:
Voor wie bij de Duitse grens woont: Aldi verkoopt nu ook een eigen capsulesysteem genaamd Expressi. Altijd 3 euro voor een doosje met 16 cups, vooralsnog alleen Cappuccino, Latte Machiato en Chocomel als speciale smaken (8+8 cups) naast de koffie's (16 cups) maar bij succes volgen er meer. Heb zelf ook al twee jaar een Dolce Gusto dus misschien deze maar eens aanschaffen, apparaat kost zelf 69 euro. http://www.mein-expressi.de/
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.
Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.
Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.