Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:11:
[...]

Plús nul verzendkosten dus 16-24-32 cupjes voor 5 Euro all in. Goeie deal :)
Inderdaad een leuke deal. Maar wat zou mensen er van weerhouden om bij elke bestelling een nieuw account aan te maken om telkens die korting te pakken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
rgras schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:22:
[...]
Inderdaad een leuke deal. Maar wat zou mensen er van weerhouden om bij elke bestelling een nieuw account aan te maken om telkens die korting te pakken? :?
Mja heb nu ook pakketjes thuis en op het werk laten aankomen. Zit genoeg marge op die koffie, zal hierdoor niet in de hel belanden denk ik O-)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:21
Wasabi! schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:01:
Hoe kan het dan dat de barcode ontbreekt, het moet in 1 van de logistieke schakels gebeurd zijn (ik zeg niet dat het bij koffiediscounter is gebeurd. Als de klant het eraf haalt, dan zou volgens de algemene voorwaarden het retour gezonden apparaat geweigerd mogen worden, onbeschadigde verpakking. Bij ontvangst van de goederen moeten alle producten gecontroleerd worden op eventuele schade, indien niet gemeld bij de vorige schakel, dan heb je pech. Sommige bedrijven kunnen erg moeilijk doen, zelfde als met Postnl met beschadigde verpakkingen, alleen een excuus brief erbij....... Ik ben blij dat koffiediscounter erg coulant is, alleen maar positief voor hun. Soms lees ik hier op de topics af en toe hoe mensen misbruik maken van bepaalde acties, vandaar.
Laat ik het zo zeggen: Ik heb sterk de indruk dat hier geen sprake is van opzet of kwade wil. Iedereen, ook een bedrijf kan een foutje maken (In dit geval een koffiezetapparaat uitleveren met licht beschadigde verpakking). Het gaat erom of dit vervolgens op een correcte manier wordt opgelost. Koffiediscounter lost dit imo op een adequate en nette manier op. Dan is zo een suggestieve opmerking wat mij betreft onnodig en onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Is ook zo, maar het ging meer in reactie op dit verhaal van iemand. Case closed....
Had ik ook bij koffiediscounter
ik moest fotos maken van de doos en gegevens mailen, ook het apparaatnummer (zit aan onderkant). hun gaan het dan direct met de leverancier regelen, het komt dus ws wel goed, maar helemaal netjes is het niet (ook omdat dus bij meerdere mensen de code eraf is gehaald)
succes
PS: kreeg wel altijd vlot en netjes reactie van koffiediscounter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 22:40
BMTN schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:41:
Om je favoriete smaak DG te bepalen heb ik een aardig schema gevonden op de website http://www.kwart-over-koffie.nl

[afbeelding]

Klik hier voor de betreffende pagina.
Bedankt voor deze afbeelding.

Ik heb zelf sinds kort ook een handmatige versie en ben nu de verschillende soorten drank aan het proberen.
Ik had al op de DG site naar een volledig overzicht gezocht maar daar is niets te vinden.
Wat de meeste kopers willen is toch een overzicht (PDF?) met alle mogelijkheden en de smaken/ sterkte e.d. of ben ik de enige die een duidelijk overzicht zou willen hebben?

Tevens mis ik een verpakking a-la "merci-chocolade-doos", een grote doos (tegen gereduceerde prijs) met van alle smaken 1 kopje. Nu ben ik niet van plan om Thee te kopen en de Ice dranken maar misschien zijn deze na het proberen onwijs lekker.

Als laatste experimenteren jullie ook met de water hoeveelheden? of houd iedereen zich keurig netjes aan de hoeveelheid.

Ik ben benieuwd wanneer de eerste eigenaar zich meld met cashback is binnen. (binnen 6 weken mag uiteraard ook in 1 week zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:14
Ivo NL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:38:
Bij ben van dijk de kp1000 weer te krijgen voor 54 euro incl verzending, op voorraad:

http://www.benvandijk.nl/...escafe-kp1000-kp1000.html
Helaas is de prijs verhoogd naar 64 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
W.Wonderland schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:10:
[...]
Tevens mis ik een verpakking a-la "merci-chocolade-doos", een grote doos (tegen gereduceerde prijs) met van alle smaken 1 kopje. Nu ben ik niet van plan om Thee te kopen en de Ice dranken maar misschien zijn deze na het proberen onwijs lekker.
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
[...]
Heb ik ook met de servicedesk van DG over gesproken dat ik dat miste. Ook al zou het maar om de 4 espresso soorten gaan in één doos. Bepaal je favoriete smaak en doe dan een vervolgbestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:25
[...]

Bedankt voor deze afbeelding.

Ik heb zelf sinds kort ook een handmatige versie en ben nu de verschillende soorten drank aan het proberen.
Ik had al op de DG site naar een volledig overzicht gezocht maar daar is niets te vinden.
Wat de meeste kopers willen is toch een overzicht (PDF?) met alle mogelijkheden en de smaken/ sterkte e.d. of ben ik de enige die een duidelijk overzicht zou willen hebben?

Als laatste experimenteren jullie ook met de water hoeveelheden? of houd iedereen zich keurig netjes aan de hoeveelheid.

Ik ben benieuwd wanneer de eerste eigenaar zich meld met cashback is binnen. (binnen 6 weken mag uiteraard ook in 1 week zijn)
Ik wilde net gaan vragen hier of iemand wist of dat bestond... gister dat apparaat uitgeprobeerd en het smaakt best aardig. Wil eigenlijk van alle smaken 1 of 2 cupjes hebben om zo te kijken wat lekker is, vind het een beetje te veel van het goede om van alles 1 doos te bestellen (a 5 euro per doos)....

Misschien leuk voor een samenkoop actie oid?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:26
Mattie112 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:47:
[...]

Ik wilde net gaan vragen hier of iemand wist of dat bestond... gister dat apparaat uitgeprobeerd en het smaakt best aardig. Wil eigenlijk van alle smaken 1 of 2 cupjes hebben om zo te kijken wat lekker is, vind het een beetje te veel van het goede om van alles 1 doos te bestellen (a 5 euro per doos)....

Zat laatst hetzelfde te denken... maar hoe ga je dat distribueren :P

• Mattie112
Waah schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:54:
[...]

Zat laatst hetzelfde te denken... maar hoe ga je dat distribueren :P
Mja dan moet je iemand hebben die alle doosjes leeghaalt en dan ze opnieuw vult met verschillende cups.... wel een heel gedoe...

• Gugl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:48
[...]

http://www.amazon.co.uk/D...=8-1&keywords=Dolce+gusto

Via amazon (ook .de) volop te bestellen ;)

• Mattie112
Hm thx is alleen wel duur, €0,57 per cup dus een drankje met 2 cups kost dan ruim een euro. En geen idee hoe het zit met verzenden daar.... Naja ik houd het even in gedachte.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Ter informatie en herinnering (het staat in het AK beleid): het is niet de bedoeling dat het forum gebruikt wordt voor het organiseren van inkoopacties. Dus wil men dat doen, dan moet dat elders :) . Zie Inkoopacties niet toegestaan voor meer informatie.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 21-11-2013 09:48 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Brad Pitt
Zag hem ook staan ja, was op zoek naar leuke kopjes (aangezien de originele even belachelijk duur zijn als de koffie zelf). De incorrecte-capsules-commentaren hebben mij er echter van weerhouden deze te bestellen :)

• LTVDKTW
  • Laatst online: 22:56
Ik heb van de week mijn bestelling met cups binnengehad, ben nog aan het zoeken voor een "normale" koffie voor bezoek aangezien ikzelf voornamelijk espresso drink. Heb een Grande en Lungo (beide Intenso) geprobeerd, smaken opzich prima maar de Grande heeft toch wel mijn voorkeur.

Tevens de Neastea cups geprobeerd, op de enorme schuimlaag na is het prime te drinken uit zo'n apparaat en nog goedkoper dan dat je het "voorgemixt" in de supermarkt koopt. Ter vergelijking: cups kosten ca. €0,31 en zijn goed voor 200 ml per glas en komt uit op ca. €1,55 per liter. Een flesje a 500 ml kostte mij gisteren bij de Jumbo €1,29 wat een prijs maakt van €2,58 per liter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
Ik ga ook nieuwe cupjes krijgen van Krups. Mijn proefpakketje was ook over datum.
Het is mij nog steeds niet gelukt een gratis doosje kups te bestellen uit de shop. Welke code hebben jullie daarvoor gebruikt?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19
rimave schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 00:06:
Ik ga ook nieuwe cupjes krijgen van Krups. Mijn proefpakketje was ook over datum.
Het is mij nog steeds niet gelukt een gratis doosje kups te bestellen uit de shop. Welke code hebben jullie daarvoor gebruikt?
Je moet er minimaal 2 in het mandje leggen, dan wordt de korting automatisch berekend bij nieuwe accounts. 1 gratis krijg je dus wel, maar uiteraard moet je ook nog wat kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb via Bol.com een Dolce Gusto Picollo in het rood besteld en ontvangen (in het Spaans/Portugees overigens) en ook hier was de refundactie van toepassing. Ik heb netjes de streepjescodes uitgeknipt en alle benodigde gegevens toegestuurd naar Dolce Gusto. Nu krijg ik net een mail van Dolce Gusto dat ze mijn deelname aan de refundactie niet honoreren omdat ik geen of een onjuist product heb... heel bijzonder allemaal. Uiteraard ga ik hier nog even over in discussie met DG. Ik ben benieuwd hoe het met jullie afloopt danwel afgelopen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Laatst online: 18:06
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:52:
Ook ik heb via Bol.com een Dolce Gusto Picollo in het rood besteld en ontvangen (in het Spaans/Portugees overigens) en ook hier was de refundactie van toepassing. Ik heb netjes de streepjescodes uitgeknipt en alle benodigde gegevens toegestuurd naar Dolce Gusto. Nu krijg ik net een mail van Dolce Gusto dat ze mijn deelname aan de refundactie niet honoreren omdat ik geen of een onjuist product heb... heel bijzonder allemaal. Uiteraard ga ik hier nog even over in discussie met DG. Ik ben benieuwd hoe het met jullie afloopt danwel afgelopen is!
Een vriend van mij heeft het zelfde probleem! hij heeft ook via Bol, en ook de Spaanse versie. En vandaag ook dat mailtje met het probleem. Dat zou flauw zijn, als Bol er reclame over de cashback maakt, en achteraf blijkt dat het niet goed is.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:52:
Dus de discussie daarover vanaf hier; hardware-lover in "[Aanbieding] Goedkope Krups Dolce Gusto [geld terug actie]" , en het antwoord daarop gegeven door Nestlé en Dolce Gusto, is toch niet zo duidelijk als in eerste instantie leek? Selecteer maar de KP1000 bij aanvragen cashback voor de rode uitvoering en het komt vanzelf wel goed. Vanzelf gaat dat dus blijkbaar niet.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Zal lekker zijn, ik heb ook een rode bij bol.com besteld net als me schoonouders.
Er stond bij dat je 50 euro terug krijgt, ook bij de rode.
Wacht ik wel even af, als het niet zo is gaan ze weer gelijk terug naar bol.com.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adriv65
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-03 15:18
Ook de rode besteld bij Internetshop.
Had ook vermelding "€50 retour"
Staat echter niet in keuzelijst van de Cash-Back actie (KP1006).
Na mijn mail hierover aan Dolce Gusto werd mij het volgende terug gemaild;

Geachte mevrouw / heer xxxxx

Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in NESCAFÉ Dolce Gusto.
Bij de registratie van de machine dient u de Dolce Gusto Piccolo Titanium aan te duiden.
U kan dan deelnemen aan de 50 euro retouractie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u alvast veel plezier met onze NESCAFÉ Dolce Gusto producten.

Met vriendelijke groeten
NESTLÉ NEDERLAND B.V.

Gwen xxxxx

Het NESCAFÉ Dolce Gusto team.

Heb de cash-back deze week aangevraagd, en voor de zekerheid een print van mijn mailcontact met
Dolce-Gusto meegestuurd.
Lijkt me dat ze dan moeilijk kunnen zeggen dat we buiten de boot vallen.

P.s. Deze had ook spaanse boekjes, blijkbaar bij alle rode het geval?

[ Voor 4% gewijzigd door adriv65 op 22-11-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeyverhoef
  • Laatst online: 19:06
net bestelling geplaatst,

1: geregistreerd voor nieuwe account
2: gratis e 5,- tegoed
3:gratis verzending
4:bestel 5 doosjes en krijg er 1 gratis

resultaat 6 doosjes voor e 14,96 !!

lekker goedkoop :0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeyverhoef
  • Laatst online: 19:06
sorry 5 doosjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mijn vrouw heeft er ook één besteld bij Bol.com (via Koffiediscounter). De witte KP1002. Ook bij ons zitten er geen cashback sticker bij, terwijl dit wel bij Bol.com aangegeven stond. Nu maar een bericht gestuurd naar Bol. Het doosje met verschillende koffie was wel houdbaar tot 2014. Of het Spaans is?

[ Voor 4% gewijzigd door Exorcist op 23-11-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Exorcist schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:57:
Mijn vrouw heeft er ook één besteld bij Bol.com (via Koffiediscounter). De witte KP1002. Ook bij ons zitten er geen cashback sticker bij, terwijl dit wel bij Bol.com aangegeven stond. Nu maar een bericht gestuurd naar Bol. Het doosje met verschillende koffie was wel houdbaar tot 2014. Of het Spaans is?
Er zit geen cashback sticker bij het apparaat, cashback komt via registratie en aanvraag tot stand.
De KP1002 staat keurig in het rijtje met apparaten waarop een cashback geldig is dus wat dat betreft is er niets aan de hand.

http://www.krups.nl/All+P...+Gusto+Piccolo+KP1002.htm

De verwarring is ontstaan bij het rode model, daar staat bij de meeste shops €50,- cashback maar dat staat niet bij het apparaat op de Krups website. Bronnen binnen Nestlé, Krups, Dolce Gusto geven echter aan dat cashback wel mogelijk zou zijn op het rode apparaat.

http://www.krups.nl/All+P...+Gusto+Piccolo+KP1006.htm

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/ScreenShot231.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door hardware-lover op 23-11-2013 19:10 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ah, super. Laat ik haar ermee aan de slag gaan, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik heb de hoofdprijs!!!

Een russische via coolsound. Cupjes nog lang houdbaar maar allemaal al op: verrassend lekkere koffie.

TS :) bedankt

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adriv65 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:23:
Ook de rode besteld bij Internetshop.
Had ook vermelding "€50 retour"
Staat echter niet in keuzelijst van de Cash-Back actie (KP1006).
Na mijn mail hierover aan Dolce Gusto werd mij het volgende terug gemaild;

Geachte mevrouw / heer xxxxx

Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in NESCAFÉ Dolce Gusto.
Bij de registratie van de machine dient u de Dolce Gusto Piccolo Titanium aan te duiden.
U kan dan deelnemen aan de 50 euro retouractie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u alvast veel plezier met onze NESCAFÉ Dolce Gusto producten.

Met vriendelijke groeten
NESTLÉ NEDERLAND B.V.

Gwen xxxxx

Het NESCAFÉ Dolce Gusto team.

Heb de cash-back deze week aangevraagd, en voor de zekerheid een print van mijn mailcontact met
Dolce-Gusto meegestuurd.
Lijkt me dat ze dan moeilijk kunnen zeggen dat we buiten de boot vallen.

P.s. Deze had ook spaanse boekjes, blijkbaar bij alle rode het geval?
Ik heb precies hetzelfde antwoord van ze gehad...!! Alleen werd ik teruggebeld en hebben ze mijn voicemail ingesproken. Zou ontzettend flauw zijn als de rode buiten de actievoorwaarden valt.... Echter hadden ze dan wel de moeite kunnen nemen dit in de voorwaarden te zetten :). Op aanraden van mijn vriend heb ik tijdens de bestelling zelfs nog een print screen gemaakt van de website van Bol.com, waarop te zien is dat ook de bij de rode de refund actie vermeld staat. Hij vond het al verdacht en schijnbaar is het dan uiteindelijk ook. Wederom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ach ja, ik had al de KP1000 aangegeven, bij gebrek aan een betere optie. Na dit bericht toch maar even een contact gezocht met ze om te kijken of dat ook zal gaan werken.

Verder een prima actie van ze en marketing-technisch misschien ook wel heel slim, ik ben er nog niet over uit of ik hem op de lange termijn wil houden.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:40

JB

Cédric roelt!

Hier 2 barcodes op de doos van Internetshop. De een was over de ander heen geplakt, heb alles gewoon uitgeknipt en meegestuurd. Voor de zekerheid "het knipsel" even ingescand mocht de post niet aankomen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Fijn: registreren gaat nu niet bij Dolcegusto.nl omdat 'ie de Spaanse machinecode niet pakt. :X Leeg laten werkt helaas ook niet (dan gaat 'ie piepen om de machinecode in te vullen), een andere browser ook niet. :( Ik begin het vermoeden te krijgen dat Dolce Gusto zelf de Spaanstalige Bol-apparaten eruit aan het filteren is. :/

Edit: na paar keer proberen werkt 'ie nu wel. :P Wellicht toch een browser-issue. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Bart-Willem op 24-11-2013 14:49 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

De Spaanstalige machinecode van internetshop.nl werkte overigens wel prima. Samen met de 5=4 aanbieding valt de prijs ook nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik heb zojuist (nadat het gelukt was met de code) ook maar meteen een bestelling gedaan. De 5=4-aanbieding (meteen die caffeïnevrije cortado's geplunderd :P ) en ook nog die 2 thermomokken bij de outlet gescoord. Die vond ik wel geinig namelijk. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:32
De machinecode is voor de actie niet eens nodig.
Enkel in Duitsland/Spanje krijg je hier voordeel mee, gratis cups drie keer raden wie er dit weekend naar Duitsland gaat :).

De cups zijn dus gewoon te bestellen met de korting met een nieuw account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 14:37
Ik heb het nu 1 week in gebruik, echter ik vind de koffie echt niet te drinken, ik snap niet dat mensen het lekker vinden, heb al veel soorten proberen te drinken, vrienden en familie laten proberen echter vinden ze het allemaal niet te drinken. Cappuccino smaakt bitter, de chocomel smaakt echt nergens naar.

Dan vind ik de Senseo nog beter smaken en dat was al niet al te best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

De gewone koffie vind ik ook bitter, maar de cappucino/machiato/chocochino etc vind ik allemaal wel lekker. :)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Cyclonic schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:17:
Cappuccino smaakt bitter, de chocomel smaakt echt nergens naar.

Ben bereid jouw cups 1-op-1 om te ruilen voor een zelfde aantal heerlijk slappe smaakloze Senseopads d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Laatst online: 10-10 14:37
Brad Pitt schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:29:
[...]

Ben bereid jouw cups 1-op-1 om te ruilen voor een zelfde aantal heerlijk slappe smaakloze Senseopads d:)b
De Senseo is kapot vandaar ook dat ik deze gekocht had :+ Denk dat ik maar ga investeren in een wat betere machine :+

Het bezoek krijgt deze cups wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
Cyclonic schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:17:
Ik heb het nu 1 week in gebruik, echter ik vind de koffie echt niet te drinken, ik snap niet dat mensen het lekker vinden, heb al veel soorten proberen te drinken, vrienden en familie laten proberen echter vinden ze het allemaal niet te drinken. Cappuccino smaakt bitter, de chocomel smaakt echt nergens naar.

Pas je wel de juiste hoeveelheid water toe, dit verschilt namelijk per cup/smaak. Ik vind de Intenso varianten (Espresso, Lungo, Grande) juist prima te doen, vooral omdat ze vrij bitter zijn. Koffie die gezoet is vind ik over het algemeen niet te zuipen, de automaat op mijn werk voegt er standaard suiker aan toe (maar die is buiten dat al ranzig en waterig qua koffie).

Ik zou zeggen kijk even goed naar de hoeveelheid water, de cappucino uit het proefpakket vond ik ook niet te drinken, te waterig. Bleek dat er toch niet meer in het glas kon dan ik dacht.

Ook nog een tip voor de espresso drinkers die de originele kopjes te duur vinden, de 5cl shotglaasjes van de Ikea zijn een ideale maat hiervoor (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90091996/). Kosten slechts 1,29 euro voor 6 stuks, het is wel een kwestie van goed timen met de Piccolo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

LTVDKTW schreef op maandag 25 november 2013 @ 00:03:
[...]
[knip

Ook nog een tip voor de espresso drinkers die de originele kopjes te duur vinden, de 5cl shotglaasjes van de Ikea zijn een ideale maat hiervoor (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90091996/). Kosten slechts 1,29 euro voor 6 stuks, het is wel een kwestie van goed timen met de Piccolo :9
"Uitsluitend te gebruiken voor koude dranken." Het staat er echt bij

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
hardware-lover schreef op maandag 25 november 2013 @ 00:13:
[...]

"Uitsluitend te gebruiken voor koude dranken." Het staat er echt bij
Ikea dekt zich graag in, de plaat achter mijn gasfornuis zou ook niet mogen omdat het ooit eens bij iemand ergens ter wereld is misgegaan. Daarbij komt dat het water uit de Dolce Gusto niet bijster warm is, ik heb nog nooit meegemaakt dat dergelijk (relatief) lage temperaturen invloed hebben op een glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
Bij de Hema ook prima kleine kopjes 90 ml voor een espresso (niet helemaal voldoen)

Afbeeldingslocatie: http://img.hema.nl/products/wit-9612126-product_rd-341735678.jpg

link naar de site.

Ook in rood leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
BMTN schreef op maandag 25 november 2013 @ 02:14:
Bij de Hema ook prima kleine kopjes 90 ml voor een espresso (niet helemaal voldoen)
Deze vind ik persoonlijk vele malen mooier dan zo'n glaasje. Vind echter een oortje "horen" bij koffie en zoek zodoende nog steeds naar betaalbare espresso kopjes en leuke macchiato glazen (niet van 350ml aangezien er uit de Gusto macchiato's komen van 220ml, een glas van 250ml zou dan ook beter zijn :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Iemand al de choco caramel geprobeerd die is echt heerlijk :) Ga denk mooi met de 5=4 actie 5 doosjes halen van die smaak!

(btw goedkoopste wat ik in de "gewone" supermarkt gezien heb is €4,75 bij de jumbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:36
Brad Pitt schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:42:
[...]

Deze vind ik persoonlijk vele malen mooier dan zo'n glaasje. Vind echter een oortje "horen" bij koffie en zoek zodoende nog steeds naar betaalbare espresso kopjes en leuke macchiato glazen (niet van 350ml aangezien er uit de Gusto macchiato's komen van 220ml, een glas van 250ml zou dan ook beter zijn :) ).
Ik stel voor om langs een turkse import/export winkel langs te gaan (als er 1 in de buurt is). Turkse koffie bekers zijn best klein, zoals espresso bekers (je kan afbeeldingen googlen op "fincan"). Afhankelijk van de kwaliteits klasse kun je ze best goedkoop vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
XAEROCOOL schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:39:
Ik stel voor om langs een turkse import/export winkel langs te gaan (als er 1 in de buurt is). Turkse koffie bekers zijn best klein, zoals espresso bekers (je kan afbeeldingen googlen op "fincan"). Afhankelijk van de kwaliteits klasse kun je ze best goedkoop vinden.
Goede tip, thanks :) Helaas in deze regio niets te vinden qua Turkse (import) winkels. Zou er dan voor moeten gaan rijden, hetgeen meteen weer niet zo voordelig is. Klik het liefst vanuit m'n stoel en wacht op de post ;)

[Edit] Twee feature requests ingediend bij de Dulce Gusto Timer App developer, hij vond ze wat toevoegen en ze worden dan ook deze week beiden toegevoegd. Erg leuk, zo'n developer die tips ter hand neemt en het zo snel aanpast d:)b

[ Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 25-11-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymm
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:54
Heb dat als ik 40ml water moet toevoegen (bij espresso en de cappucino) dit dan droog staat borrelen en komt dan maar een paar druppels uit, veel te weinig. Meer mensen met dit probleem of hoe dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:50
Begrijp ik je goed dat je 40ml in je reservoir doet en hem probeert leeg te trekken?

Het gaat er bij 40ml om dat je er 40ml uit laat komen, niet dat je 40ml water verbruikt (of begrijp ik je verkeerd? :o )

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 21:41
Raymm schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:34:
Heb dat als ik 40ml water moet toevoegen (bij espresso en de cappucino) dit dan droog staat borrelen en komt dan maar een paar druppels uit, veel te weinig. Meer mensen met dit probleem of hoe dit opgelost?
en er is natuurlijk ook water onderweg dus gaat nooit werken..haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Sowieso zijn de cupjes vaak halfleeg, dus die worden eerst volgespoten met water onder druk. Het gaat er inderdaad om dat er 50mL uit komt en niet in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymm
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:54
Tsja......hoe reken ik dat uit dan dat er 40ml uitkomt....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Mattie112 schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:05:
Iemand al de choco caramel geprobeerd die is echt heerlijk :) Ga denk mooi met de 5=4 actie 5 doosjes halen van die smaak!

(btw goedkoopste wat ik in de "gewone" supermarkt gezien heb is €4,75 bij de jumbo)
heerlijk ja en verslavend O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Het is mij opgevallen dat deze niet helemaal klopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Raymm schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:46:
Tsja......hoe reken ik dat uit dan dat er 40ml uitkomt....?
Delen door de inhoud van het kopje, bijv. inhoud 220 ml/5= 44ml kan je makkelijk inschatten met een doorzichtig kopje.... iets meer of minder maakt niet uit qua smaak.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
rgras schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:11:
[...]

Het is mij opgevallen dat deze niet helemaal klopt..
Timer pas laten lopen als er ook daadwerkelijk iets uit de machine komt, dan kom je vrij goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Blijkbaar zien jullie de topicwaarschuwing niet? Dit gaat over de geld-terug actie, niet over kopjes, koffiezetten etc. Daar zijn al zat topics voor, dus svp alleen koffieleuten hier over de geld-terug actie :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 08:57

vanDaal

-ismeereentje

Is ie nog ergens voor een mooie prijs te krijgen? Lijkt erop dat de prijzen overal omhoog zijn gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Laatst online: 19:19

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

vanDaal schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:49:
Is ie nog ergens voor een mooie prijs te krijgen? Lijkt erop dat de prijzen overal omhoog zijn gegaan...
Ik heb gisteren nog een Piccolo besteld bij Bol.com voor €65. De goedkoopste nu is €90, al duurt de actie tot februari, begint er op te lijken dat je voor de echt goede deals er toch wel vroeg bij moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
De machines stijgen idd, van het weekend de melody 3 rood bij www.nextdeal.nl gekocht voor 67 + verzenden =74, krijg vandaag de mail dat ze m niet kunnen leveren en ik mn geld terug krijg... Niet eens de aanbieding voor de witte die een tikje duurder is en dan voor dezelfde prijs. Zeer slecht.

Nu de Circolo rood automatisch besteld bij de bobshop, iets van €123, maar automatisch leek me toch wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
https://maxict.nl/product...sel-dg-kp-1000-piccolo-bk

plus verzendkosten.. maar niet meer op voorraad nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Zo, de cupjes via de dolce- gusto site ook besteld met gratis verzending.
Trouwens, de café Americano is ook erg lekker!

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ligt het aan mij of zie ik nergens een Americano op de site? :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Bart-Willem schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 00:13:
Ligt het aan mij of zie ik nergens een Americano op de site? :P
[offtopic] Staat o.a. hier, met ook Dallmayr, die ook niet op de officiële Gusto site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Koffiepiraat heeft de cafe Americano wel.
Speciaal geimporteerd uit Amerika staat erbij. Grappig, want op het doosje staat dat de cupjes uit Spanje komen. Op ieder doosje staat trouwens waar ze weg komen. De meenste uit engeland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 17:26
rimave schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 06:58:
Koffiepiraat heeft de cafe Americano wel.
Speciaal geimporteerd uit Amerika staat erbij. Grappig, want op het doosje staat dat de cupjes uit Spanje komen. Op ieder doosje staat trouwens waar ze weg komen. De meenste uit engeland. :)
Hmm, wel benieuwd naar die Americano, maar om nu voor 1 doosje meer dan €10,- incl. verzending te betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Brad Pitt schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 00:28:
[...]

[offtopic] Staat o.a. hier, met ook Dallmayr, die ook niet op de officiële Gusto site staat.
De Belgen hebben 'm wel op de officiële Gusto-site zie ik. :P Duitsland en Engeland hebben sowieso veel meer variaties trouwens, de Dallmayr is eigenlijk een Duitse variant meen ik. Nu moet ik binnenkort toch naar Duitsland en supermarkten daar hebben altijd een mega-uitgebreid koffie-assortiment. :)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:16

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik had ook een KP1000 besteld bij BCC. Hebben ze mij gebeld toen bleek dat die niet meer leverbaar was. Even overlegd en toen deed BCC het voorstel dat ze de KP1208 zouden leveren. Beter model en wel automatische waterdosering. Ook op dat model is de cashback geldig. Mooi :)

Communicatie liep daar intern ook niet goed, want later kreeg ik e-mail dat ze de KP1009 wilden leveren. Toen was de KP1208 al onderweg :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bolletje op 26-11-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Bolletje schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:00:
Ik had ook een KP1000 besteld bij BCC. Hebben ze mij gebeld toen bleek dat die niet meer leverbaar was. Even overlegd en toen deed BCC het voorstel dat ze de KP1208 zouden leveren. Beter model en wel automatische waterdosering. Ook op dat model is de cashback geldig. Mooi :)

Communicatie liep daar intern ook niet goed, want later kreeg ik e-mail dat ze de KP1009 wilden leveren. Toen was de KP1208 al onderweg :P
Nice, tegen dezelfde prijs dus neem ik aan?
Ik heb de KP1000 nu ook in bestelling staan bij Bol.com, maar bij mijn bestelstatus wordt aangegeven dat er nog wordt gewacht op confirmatie van mijn bank. Het geld is echter al afgeschreven. Hopelijk wordt dit geen lame ass excuse om hem niet aan me te leveren voor de goedkope prijs. Hij is nu aardig wat duurder bij Bol namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:16

Bolletje

Moderator Harde Waren
-Tim- schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:03:
[...]

Nice, tegen dezelfde prijs dus neem ik aan?
Ja, dezelfde prijs. Ik had net geluk dat die dag al die KP1000's (en alle kleurvarianten, zoals KP1009) waren uitverkocht. Vandaar dat de mevrouw met een ander aanbod kwam. Ze belden me zelfs nog in de avond, omdat ze dan die dag het pakketje konden versturen. Allemaal niet nodig geweest, ik ben al voorzien van genoeg koffiezetapparaten, maar oké :)

Wel goede service :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Soms doen we verzoeknummertjes ;) . Dit topic kan vanaf nu ook gebruikt worden voor discussie waar de cups zo goedkoop mogelijk te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:22
gambieter schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:44:
[modbreak]
Soms doen we verzoeknummertjes ;) . Dit topic kan vanaf nu ook gebruikt worden voor discussie waar de cups zo goedkoop mogelijk te kopen.[/]
Bij Dolce Gusto loopt een actie van € 5 tegoed en gratis verzendkosten, dus dan heb je twee pakken cups voor € 5 inclusief verzendkosten.

[ Voor 12% gewijzigd door WhySoSerious? op 26-11-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-10 16:30

psy

Ik bestel al sinds een jaar al mijn Dolce Gusto koffie bij amazon.de.
Echt veel goedkoper (ik krijg 10% korting via Sparabo) dan die torenhoge prijzen hier in de supermarkt.
Helaas is hun Sparabo ietwat ingeperkt, voor nieuwe klanten standaard nu 5% korting, alleen nog 15% (!) als je minimaal 5 verschillende producten besteld. Tot einde jaar heb ik wel nog 10% :9

We hebben nu dus ingeslagen (je moet elke 2 maanden bestellen). Ik overdrijf niet als ik zeg dat hier echt tientallen dozen in de garage staan. Laatste keer betaalde ik omgerekend 3,38 per doos _/-\o_ dat was echt een superprijs.

Ik vind de Intenso Expreso echt heerlijk. De Café Crema Grande trouwens ook.
Voor de rest...brrr er zitten echt hele slechte smaken bij. Zoals laatste de nieuwe Cafe Latte, uit één cupje. Echt verschrikkelijk. Alleen maar te drinken met wat suiker, maar dat is toch niet de bedoeling? Lijkt trouwens ook oploskoffie in tegenstelling tot de normale varianten.

[ Voor 3% gewijzigd door psy op 26-11-2013 23:30 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:22
Of bij Staples.nl 15 pakken (€ 3,84 per pak) voor € 57,61 incl. BTW met de code BA4222RD of 17 pakken
(€ 3,74 per pak) voor € 63,53 incl. BTW met de code PC4613LA

Nadeel is alleen dat ze niet veel smaken hebben, psy zijn favorieten staan er dan wel weer tussen :+

[ Voor 14% gewijzigd door WhySoSerious? op 26-11-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
dennisvdweg schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:37:
Of bij Staples.nl 15 pakken (€ 3,84 per pak) voor € 57,61 incl. BTW met de code BA4222RD of 17 pakken

Nadeel is alleen dat ze niet veel smaken hebben, psy zijn favorieten staan er dan wel weer tussen :+
Espresso Intenso is mijn favoriet, maar om daar nu gelijk 15 dozen van te kopen...

Bij de Makro zijn overigens bijna alle dozen €4,67 per doos, scheelt niet veel maar is toch iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Weet niet of het al gemeld is maar bij dolce is nu ook de actie 5 halen 4 betalen. Deze werkt samen met de aanmelding bonus waardoor je voor 15 euro 5 pakken kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 10:37
dennisvdweg schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:37:

Wat is de houdbaarheid als je een nieuw pak koopt. Hier gaat er alleen in het weekend een paar kopjes doorheen. Met 15 dozen ben ik dus wel een jaar bezig ongeveer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
Rerder schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:28:
Weet niet of het al gemeld is maar bij dolce is nu ook de actie 5 halen 4 betalen. Deze werkt samen met de aanmelding bonus waardoor je voor 15 euro 5 pakken kan kiezen.
Klopt ik heb net 5 pakken besteld voor € 14,96.

Dat is dus maar € 2,99 per verpakking en gratis thuisbezorgd!

Ik had ook nog iets staan van een promotiecode die ik in kon vullen maar volgens mij heeft dat toch geen enkele zin? ik heb nog steeds een ongebruikte code liggen.

[ Voor 17% gewijzigd door BMTN op 27-11-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:43

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Naast tijdelijke acties ben ik ook benieuwd waar je de cupjes standaard goedkoper kan kopen dan in de supermarkt (€ 4,99).

Ik ben de site Koffie Henk tegengekomen, daar kosten de meeste pakken € 4,25 bij afname van 3 stuks. Iemand nog andere suggesties?

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 20:12
KoffieHenk is goedkoop, maar er komen nog 4,95 verzendkosten bij. Om dan het verschil met een supermarkt te krijgen moet je 7 verpakkingen kopen.

Het goedkoopste is volgens mij amazon.de of Nettorama 10% korting bij 3 of meer verpakkingen. Buiten acties dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
ik heb nu een nieuw account aangemaakt en krijg dan gelijk weer de welkomstkorting van 1 gratis doosje + verzendkosten gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Volgens mij hebben ze nu de lijst aangepast van apparaten.
Ik kon bij het cashback aanvragen namelijk gewoon de rode selecteren.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hier is de bestelling van de Dolce Gusto-site ook binnengekomen. Ik heb 3x de caffeïnevrije Cortado's besteld (maar nog niet geproefd), 1x Vanille Latte (smaakt goed) en 1x de Chai Latte. Die Chai Latte thee smaakt trouwens erg goed, daar ben ik wel door verrast eigenlijk. :)

En ook nog 2 van deze mokken besteld:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2crlk42.jpg

Die zijn erg fun. :) Wel behoorlijk zwaar want het is echt dik porcelein. En het deksel is van siliconen gemaakt, dus lekker soepel. Hoe 't drinkt weet ik nog niet. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
bah, denk maak ff accountje aan met het adres van mn werk is de choco karamel uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:21
Moet je voor die 5 euro korting je machine registeren met zo'n code of enkel een nieuw account aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Deezers schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:03:
Moet je voor die 5 euro korting je machine registeren met zo'n code of enkel een nieuw account aanmaken?
De laatste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Thanks!
5 doosjes voor een tientje 9,96 besteld incl. gratis verzending! :9
(5=4, 5 euro korting nieuw account en nog een 5 euro couponcode).

In principe kan je dus gewoon steeds een nieuw account aanmaken en dan heb je minimaal 2 doosjes voor 5 euro inclusief gratis verzending... als je er 10 wilt kost het je dus 25 euro ipv 50 met 5 accounts. Gmail werkt een punt(.) teken tussen elke letter voor het @ teken gewoon als 'nieuw' mailadres. pietjepuk@ of pietje.puk@ of p.ietjepuk@ of pie.tjepuk@ ... etc.

Actie van 5=4 is nog tot vrijdag geldig, maar vorige keer was de actie al een dag eerder stopgezet... dus voorkom teleurstelling en bestel nu nog. Wel veel smaakjes uitverkocht zie ik... is altijd als er een actie is (populair of gewoon bewust weet ik niet, hoop het eerste).

[ Voor 57% gewijzigd door Deezers op 27-11-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Deezers schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:34:
[...]

Thanks!
Hoe kom je aan een €5 couponcode, zat die bij je apparaat of via een andere weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
Deezers schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:34:
[...]

Hoe krijg je dit voor elkaar?

5 dozen a € 4,99 = € 24,95
korting promotie 5 halen 4 betalen = € 4,99
korting eerste bestelling voucher = € 5,00

totaal € 14,96 toch?

net nog mijn machinecode geregistreerd maar zie geen extra korting van nog eens € 5,00

machinecode kon ik niet in het veld "voeg je promatie-code toe" kwijt.

zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:12
Wat zijn de codes die in binnenkant van doos staan eigenlijk?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:42
Musta schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:13:
Wat zijn de codes die in binnenkant van doos staan eigenlijk?
geen idee, had de vraag ook al gesteld en toen wist men ook niet wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-10 16:30

psy

Bart-Willem schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:14:
Hier is de bestelling van de Dolce Gusto-site ook binnengekomen. Ik heb 3x de caffeïnevrije Cortado's besteld (maar nog niet geproefd), 1x Vanille Latte (smaakt goed) en 1x de Chai Latte. Die Chai Latte thee smaakt trouwens erg goed, daar ben ik wel door verrast eigenlijk. :)

En ook nog 2 van deze mokken besteld:

[afbeelding]

Die zijn erg fun. :) Wel behoorlijk zwaar want het is echt dik porcelein. En het deksel is van siliconen gemaakt, dus lekker soepel. Hoe 't drinkt weet ik nog niet. :P
Ik ben wel benieuwd wat je van die Cortado vindt. Ben namelijk bang dat ze hier ook oploskoffie gebruiken omdat het in feite twee verschillende ingredienten zijn zoals de Café au Lait.

Op amazon.de lees ik dat de Cortado inderdaad oplosskoffie is
"Es ist halt nur löslicher Kaffee und kein Kaffeepulver drin und ich finde das schmeckt man."

Dat is het gezeik met die combinatiesmaken in één capsule. Dat werkt niet. Ik snap niet dat ze dit doen want het smaakt echt heel anders (slechter) als de normale smaken |:(
Als ik eerlijk ben, begrijp ik wél dat mensen dit vergelijken met bv Senseo. Niets bijzonders, terwijl ik bijvoorbeeld die Creme Grande of Espresso Intenso echt stukken beter vindt smaken dan die Senseo pad's, ook omdat hier tenminste dat druk-principe wordt gebruikt. Wat heb je aan 15 bar druk, als je het door oploskoffie haalt???

[ Voor 28% gewijzigd door psy op 27-11-2013 20:35 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
-Tim- schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:00:
[...]

Hoe kom je aan een €5 couponcode, zat die bij je apparaat of via een andere weg?
Verjaardagsemail.
Tip: datum van morgen invullen in je profiel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julrast
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-08 16:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Deezers schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:42:
[...]

Verjaardagsemail.
Tip: datum van morgen invullen in je profiel werkt.
Hoe lang zijn die codes dan geldig? Anders harvest ik er alvast een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

psy schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:26:
[...]

Ik ben wel benieuwd wat je van die Cortado vindt. Ben namelijk bang dat ze hier ook oploskoffie gebruiken omdat het in feite twee verschillende ingredienten zijn zoals de Café au Lait.

Op amazon.de lees ik dat de Cortado inderdaad oplosskoffie is
"Es ist halt nur löslicher Kaffee und kein Kaffeepulver drin und ich finde das schmeckt man."

Dat is het gezeik met die combinatiesmaken in één capsule. Dat werkt niet. Ik snap niet dat ze dit doen want het smaakt echt heel anders (slechter) als de normale smaken |:(
Als ik eerlijk ben, begrijp ik wél dat mensen dit vergelijken met bv Senseo. Niets bijzonders, terwijl ik bijvoorbeeld die Creme Grande of Espresso Intenso echt stukken beter vindt smaken dan die Senseo pad's, ook omdat hier tenminste dat druk-principe wordt gebruikt. Wat heb je aan 15 bar druk, als je het door oploskoffie haalt???
De niet-caffeïnevrije Cortado zat al in het pakket dat in de doos zat he. ;) Die was wel okee geloof ik. :P Ben wel benieuwd hoe deze zal smaken. Oploskoffie zal ik niet heel erg vinden, maar het is natuurlijk wel duur betaald ten opzichte van échte koffie. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Hooglander1 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:35:
[...]

Hoe lang zijn die codes dan geldig? Anders harvest ik er alvast een paar.
Stond geen vervaldatum bij...
Pagina: 1 ... 6 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.

Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.

Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.