Lekker, ik had 2 pakjes met cups besteld die vandaag bezorgd zouden worden. Nou was ik niet thuis en lees ik op de postnl site dat ze niet afgeleverd konden worden en volgens afspraak met de verstuurder retour afzender gaan. Ik moest er blijkbaar ook voor tekenen, Wtf
Raar, pakjes gaan altijd 2x mee en daarna 3 weken op een postkantoor in de buurt.. pas daarna gaat het retour afzender of je moet het aan de deur weigeren... Geen briefje in de bus? Staat een code op waarmee je evt. nieuwe afspraak kan plannen. Anders heb je gewoon een luie bezorger of eentje die de verkeerde status heeft ingevoerd in zijn scanner.Rev! schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:53:
Lekker, ik had 2 pakjes met cups besteld die vandaag bezorgd zouden worden. Nou was ik niet thuis en lees ik op de postnl site dat ze niet afgeleverd konden worden en volgens afspraak met de verstuurder retour afzender gaan. Ik moest er blijkbaar ook voor tekenen, Wtf
Dankje! ga dit even uit proberen.Deezers schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:42:
[...]
Verjaardagsemail.
Tip: datum van morgen invullen in je profiel werkt.
Heb er al 5 uitgezocht voor morgen.
Kom op 64 drankjes uit dus ongeveer 16 cent per kopje
Mhh, ook even een tweede accountje aangemaakt.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Gisterenavond mijn geboortedatum naar vandaag aangepast. Hoe laat kregen jullie de mail met een extra kortingscode?
marco_sire@hotmail.com
Waarschijnlijk lezen ze meemarco_sire schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:04:
Gisterenavond mijn geboortedatum naar vandaag aangepast. Hoe laat kregen jullie de mail met een extra kortingscode?
Heb ook geen mail ontvangen voor me verjaardag vandaag
Als je er 2 pakken besteld betaal je maar €4,98. Dus goedkoper dan gelijk 5 pakken (€14,96) te betalen.
Scheelt weer €0,50 per pak goedkoper. 
10 pakken betaal je dus €24,90 of de de actie 4 + 1 = €29,92
10 pakken betaal je dus €24,90 of de de actie 4 + 1 = €29,92
[ Voor 42% gewijzigd door pinokkia op 28-11-2013 13:33 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik heb mijn papierwerk gisteren pas op de post gedaan, dus dat zal wel even duren vrees ik.Snoop schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:17:
Heeft iemand zijn of haar 50 euro al terug gekregen van onze Nespresso vrienden?
Heeft iemand al een bevestiging gehad van het papierwerk?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Nee.Snoop schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:17:
Heeft iemand zijn of haar 50 euro al terug gekregen van onze Nespresso vrienden?
De actie loopt net 2.5 week, op het begin zou het nog wel extra druk zijn ook..
Ga maar gewoon uit van 5 tot 6 weken voor je het terug hebt.
*owja en het is geen Nespresso;)
Nee zullen ze ook niet doen denk ik.Mattie112 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:46:
Als ze een bevestiging kunnen sturen, kunnen ze het geld ook wel overmaken.
Alleen een paar afwijzingen per mail (voor de rode) waarvan nu nog niet duidelijk is (geen reactie meer gezien daarover), wat nu het vervolg daarop is.Mattie112 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:46:
Verwijderd in "\[Geld-terug actie + waar cups kopen] Krups Dolce Gusto"
[ Voor 36% gewijzigd door hardware-lover op 28-11-2013 15:53 . Reden: Verkeerd gelinkt ]
Testing, one, two ...
Verjaardagsmail hebben ze waarschijnlijk gefixt... Vind het al raar dat die 5 euro korting gewoon werkt bij een nieuw account steeds. Vooralsnog gewoon je voordeel mee doen zou ik zeggen!
Alleen altijd wel frappant dat de populaire smaken ineens de dag na een 5=4 aanbieding weer op voorraad zijn...(let maar op morgen).
Vanavond tussen 18:00 en 22:00 uur krijg je 10% extra korting bij bobshop, ook op Dolce Gusto apparaten 
Die 10% krijg je met de kortingscode
http://www.bobshop.nl/nl/.../koffie/dolce-gusto/c4520
Die 10% krijg je met de kortingscode
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
http://www.bobshop.nl/nl/.../koffie/dolce-gusto/c4520
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Net even een Nestea Peach (16cups) gekocht met een Thermo mok groen, totaal was het 6,59 met verzenden
[ Voor 0% gewijzigd door srdevil op 28-11-2013 19:51 . Reden: 6.95 -> 6.59€ ]
Hier kost hij nog geen 59,- http://www.bestekeus.nl/p...ups_KP1006-pId-98077.html
Heb wel de zwarte besteld aangezien daar minder problemen mee zouden zijn met de geld terug actie.
Heb wel de zwarte besteld aangezien daar minder problemen mee zouden zijn met de geld terug actie.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Hoezo problemen ?harley schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:35:
Hier kost hij nog geen 59,- http://www.bestekeus.nl/p...ups_KP1006-pId-98077.html
Hij staat bij registratie nu gewoon in het rijtje om te kiezen
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Then again, ik heb voor m'n verjaardag 19 november ook niks gekregen, ondanks dat ik wel voor die tijd al een account hadmathy_ schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:06:
[...]
Waarschijnlijk lezen ze mee![]()
Heb ook geen mail ontvangen voor me verjaardag vandaag

En verzendkostenharley schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:35:
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Laatste dag van de 5=4 actie, en nu zijn bijna alle smaken in de webshop op.. mijn bestelling is net gelukkig verzonden, alleen krijg ik dus morgen binnen en laat ik er morgen nou net niet zijn.. (had eigenlijk gerekend op vandaag zoals de vorige keer).
http://www.artencraft.be/...gusto-piccolo-zwart-59174
Hier is de Piccolo 39,- en als je het opstuurt krijg je €50,- retour? Dan is het koopje..
Hier is de Piccolo 39,- en als je het opstuurt krijg je €50,- retour? Dan is het koopje..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Er staat bij dat er al 20 euro cashback vanaf gehaald is. dus dan kom je al op 59, als in BE de actie geldig is. En dat is natuurlijk te zien aan de bonQuad schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:14:
die had ik ook gevonden maar ga ervan uit dat je met een belgische aankoopnota de belgische 20 euro cashback actie krijgt niet de nederlandse 50 euroQuad schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:14:
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Voorwaarde 1:
Koop een NESCAFÉ Dolce Gusto machine tussen 31.10.2013 – 02.02.2014 in Nederland.
Koop een NESCAFÉ Dolce Gusto machine tussen 31.10.2013 – 02.02.2014 in Nederland.
Actie geld ook in Belgie. Is al een keer eerder vermeld.PROnline schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:57:
Voorwaarde 1:
https://www.dolce-gusto.be/NL/Cashback/Pages/Cashback.aspx
Heb bij de lokale Staples nog een KP5000 kunnen scoren echter zijn de probeer caps hard over datum zoals andere tweakers al hadden vermeld.
Iemand een mail adresje waar ik naartoe kan mailen? Op hun website form reageren ze niet.
Iemand een mail adresje waar ik naartoe kan mailen? Op hun website form reageren ze niet.
Wie probeer je te mailen ? Staples of Nestle ?Kees Klaassen schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:36:
Heb bij de lokale Staples nog een KP5000 kunnen scoren echter zijn de probeer caps hard over datum zoals andere tweakers al hadden vermeld.
Ja maar daar is de actie TOT 50 euro en de picolo heeft dus 20 euro cashback en geldt alleen voor belgische bankrekeningXepos schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:53:
[...]
ik haal hem af in best als hij binnen is
Actie geld ook in Belgie. Is al een keer eerder vermeld.
https://www.dolce-gusto.be/NL/Cashback/Pages/Cashback.aspx
Je hebt 'm via je lokale Staples gekocht, lijkt mij dat je bij hen moet zijn om dit op te lossen.Kees Klaassen schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:36:
Nestle, net zoals de vele andere tweakers al eerder hebben gedaan.Rylo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:26:
[...]
Wie probeer je te mailen ? Staples of Nestle ?
Heb verscheidene contact formulieren ingevuld maar na een week nog altijd geen reactie.
Ik had twee accounts aangemaakt voor de dolce gusto shop met de datum van vrijdag als mijn verjaardag. Daarop dus twee keer 5 doosjes besteld voor 15 euro. Gisteren kreeg ik mail van dolce gusto dat alles verzonden was.
Een paar uur later weer mail van dolce gusto dat ik twee keer gebruik had gemaakt van korting op hetzelfde adres. Klopt, ik had twee keer hetzelfde afleveradres in gevuld. Ze zouden me 4 doosjes sturen ipv 5.
Nu stond vandaag de postbode voor de deur en in beide dozen zaten gewoon 5 doosjes.
Ook zat er nog een dolce gusto pakket bij. Het proefdoosje bij de picollo was namelijk over datum.
Echter in het pakket zaten twee proefpakketjes. Dolce-Gusto bedankt!
Heb nu een behoorlijke voorraad koffie.... 18 doosjes en twee proefpakketjes.
Een paar uur later weer mail van dolce gusto dat ik twee keer gebruik had gemaakt van korting op hetzelfde adres. Klopt, ik had twee keer hetzelfde afleveradres in gevuld. Ze zouden me 4 doosjes sturen ipv 5.
Nu stond vandaag de postbode voor de deur en in beide dozen zaten gewoon 5 doosjes.
Ook zat er nog een dolce gusto pakket bij. Het proefdoosje bij de picollo was namelijk over datum.
Echter in het pakket zaten twee proefpakketjes. Dolce-Gusto bedankt!
Heb nu een behoorlijke voorraad koffie.... 18 doosjes en twee proefpakketjes.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Wat je verjaardag hiermee te maken heeft ontgaat mij geheel. 5 doosjes voor 15 euro is normaal met de 5=4 actie, en 1 doosje gratis. 25-5-5=15...rimave schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:55:
Ik had twee accounts aangemaakt voor de dolce gusto shop met de datum van vrijdag als mijn verjaardag. Daarop dus twee keer 5 doosjes besteld voor 15 euro.
Een verjaardagscoupon is hierin niet te vinden.
Ook ik heb 1x5 doosjes besteld en de dag erna weer 1x5 doosjes. Vervolgens later nog een warmhoud mok + 1 doosje ijsthee peach.
Bij elkaar 36,59 kwijt voor 11 dozen + 1 mok.
In mijn Dolce Gusto Circolo zaten 2x6 cups, bij een circolo krijg je standaard 12 'testcups'.
Net ook mijn bestelling binnen en gewoon 5 doosjes voor 10 euro 
Wou nog wat kopen inclusief korting maar nu zijn gewoon alle populaire smaken uitverkocht...
Je kunt beter die 5 euro introductiekorting gebruiken, betaal je maar 2,50 per doosje in plaats van 3 euro bij 5=4 actie. Moet je alleen wel vaker een nieuw account aanmaken als je meer dan 2 doosjes wilt
Wou nog wat kopen inclusief korting maar nu zijn gewoon alle populaire smaken uitverkocht...
Je kunt beter die 5 euro introductiekorting gebruiken, betaal je maar 2,50 per doosje in plaats van 3 euro bij 5=4 actie. Moet je alleen wel vaker een nieuw account aanmaken als je meer dan 2 doosjes wilt
Ik heb een picollo, daar zat maar 1 testdoosje in.srdevil schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:11:
[...]
Wat je verjaardag hiermee te maken heeft ontgaat mij geheel. 5 doosjes voor 15 euro is normaal met de 5=4 actie, en 1 doosje gratis. 25-5-5=15...
Een verjaardagscoupon is hierin niet te vinden.
Ook ik heb 1x5 doosjes besteld en de dag erna weer 1x5 doosjes. Vervolgens later nog een warmhoud mok + 1 doosje ijsthee peach.
Bij elkaar 36,59 kwijt voor 11 dozen + 1 mok.
In mijn Dolce Gusto Circolo zaten 2x6 cups, bij een circolo krijg je standaard 12 'testcups'.
Mhh, wat die korting betreft. Doosjes zijn 5 euro per stuk, dus 25 euro voor 5 doosjes.
Ik heb ze nu voor 15 euro = 10 euro korting (5 euro welkom en 5=4 actie).
Je hebt gelijk, die 5 euro verjaardagscode zit er niet bij.
Bij Roelevel-Rolink bij Denekamp (Twente) zijn de cups 4 euro:
http://www.roeleveldrolin...rtikellijst.cml?groepid=9
Ze zijn ook online te bestell, maar ja, dan zit je met de verzendkosten.
http://weblogs.mozillazine.org/qa/
Zo vannacht de KP1009 voor 53,72 bij Saturn besteld. Min 50 en 1,34 shopkorting vond ik 2,38 uiteindelijk een zeer nette prijs.
Link?sambalbaj schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:15:
Zo vannacht de KP1009 voor 53,72 bij Saturn besteld. Min 50 en 1,34 shopkorting vond ik 2,38 uiteindelijk een zeer nette prijs.
Bedankt voor de tip! Kom 1x per week in Denekamp dus dat komt goed uitmwargers schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:34:
Bij Roelevel-Rolink bij Denekamp (Twente) zijn de cups 4 euro:
Dat zal deze geweest zijn; http://www.saturn.nl/mcs/...13,393447.html?langId=-11
Testing, one, two ...
ja, nu op. Prijs staat nog in pw.hardware-lover schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:17:
[...]
Dat zal deze geweest zijn; http://www.saturn.nl/mcs/...13,393447.html?langId=-11
pricewatch: Krups Dolce Gusto Piccolo KP1009
[ Voor 18% gewijzigd door sambalbaj op 01-12-2013 14:24 ]
Zojuist voor €89 de circolo (KP5005) gekocht bij de media markt in Enschede. Gratis doosje latte machiatto gekregen van verkoper die erbij stond.
Had het hier wel gelezen, maar pas bij het uitpakken aan gedacht om de houdbaarheidsdatum te checken (04/13)...
Nu cash-back regelen nog!
Had het hier wel gelezen, maar pas bij het uitpakken aan gedacht om de houdbaarheidsdatum te checken (04/13)...
Nu cash-back regelen nog!
Is er nog ergens een te koop die uiteindelijk op minder dan 10 euro uitkomt?
Als je in de buurt van een Saturn woont kan je daar dus nog kijken of ze hem hebben.Tumbler schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:52:
Is er nog ergens een te koop die uiteindelijk op minder dan 10 euro uitkomt?
Het rode model (KP1006), is inmiddels toegevoegd aan het cashback formulier.

[ Voor 33% gewijzigd door hardware-lover op 01-12-2013 17:31 ]
Testing, one, two ...
Cups zijn in de aanbieding op amazon.co.uk: 48 cups voor 9gbp. Komt nog wel een beetje BTW bij waardoor je uiteindelijk €0.25 per cup betaalt.
BTW hoef je niet te betalen bij Amazon UK, nou ja, ze vullen het aan tot 21%, dat wel uiteraardFumasu schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:31:
Cups zijn in de aanbieding op amazon.co.uk: 48 cups voor 9gbp. Komt nog wel een beetje BTW bij waardoor je uiteindelijk €0.25 per cup betaalt.
[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 01-12-2013 17:32 ]
Nickname does not reflect reality
Ja. Dat was 4 dagen geleden alhardware-lover schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:28:
Het rode model (KP1006), is inmiddels toegevoegd aan het cashback formulier.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Balen dat de piccolo bij de saturn alweer uitverkocht is.
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Ik zie het nu via je reactie: chucky666 in "\[Geld-terug actie + waar cups kopen] Krups Dolce Gusto"
Maar het was me niet opgevallen eerlijk gezegd.

Testing, one, two ...
Heb je daar een linkje van? Of is het maar van een paar smaken oid? Ik zie namelijk niet veel voor die prijs.Fumasu schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:31:
http://www.amazon.co.uk/s...e%20gusto%2048%20capsulesMattie112 schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:01:
Heb je daar een linkje van? Of is het maar van een paar smaken oid? Ik zie namelijk niet veel voor die prijs.
Nou werkt zelfs dat contactformulier niet meer :'):
https://www.dolce-gusto.nl/NL/Service/Pages/Contact.aspx
Iemand wél een werkend mail adres van deze mensen?
Iemand wél een werkend mail adres van deze mensen?
Pagina werkt hier gewoon?Kees Klaassen schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:25:
Nou werkt zelfs dat contactformulier niet meer :'):
Ik kom op minimaal 30 cnt per kopje uit als ik ze in het mandje gooi en af wil rekenen?Fumasu schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:31:
Edit: eerst (per ongeluk) voor niet gratis verzenden gekozen, nu inderdaad voordeliger (€0,249).
[ Voor 38% gewijzigd door hardware-lover op 02-12-2013 13:29 ]
Testing, one, two ...
En op Amazon.de een paar cent per cupje duurder maar wel weer net andere variaties te koop
-Real power isn't given, it must be taken-
Ik zal er misschien wel naast zitten maar dat zijn "maar" 3 smaken bij gratis verzenden via Prime?vyndrox schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:04:
En op Amazon.de een paar cent per cupje duurder maar wel weer net andere variaties te koop
Testing, one, two ...
Yep ligt aan je zoekterm, klikhardware-lover schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:16:
[...]
Ik zal er misschien wel naast zitten maar dat zijn "maar" 3 smaken bij gratis verzenden via Prime?
Sowieso relatief zinloos imho aangezien 3 x 4.79 (winkelprijs supermarkt) nou niet écht veel duurder is dan 13.99 Euro plus je zit niet aan 48 cups per smaak vast.
De appie bij mij heeft 'maar' 3 smaakjes waarvan de cappucino bijna standaard uitverkocht is.Brad Pitt schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:43:
Sowieso relatief zinloos imho aangezien 3 x 4.79 (winkelprijs supermarkt) nou niet écht veel duurder is dan 13.99 Euro plus je zit niet aan 48 cups per smaak vast.
Dus de gratis bezorging en grote keuze is voor mij wel mooi meegenomen.
Dan is het anders ja. Hier, in toch een relatief klein gehucht, meerdere supermarkten met deze cups.vyndrox schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:09:
De appie bij mij heeft 'maar' 3 smaakjes waarvan de cappucino bijna standaard uitverkocht is.
Dus de gratis bezorging en grote keuze is voor mij wel mooi meegenomen.
Aber natürlich, "3er pack"
Testing, one, two ...
In de aanbieding kan je ze vaak scoren voor 12 euro per 3 doosjes op Amazon.de en als je kiest voor Spar-Abo (kan je meteen opzeggen met 1 klik nadat je bestelling is verzonden) krijg je 5% extra korting en gratis verzending. Vroeger was dit 10%... 
Amazon UK aanbieding is alleen goed voor Americano omdat deze niet verkrijgbaar is in ons land. Kom je uit op 11.50 euro voor 3 doosjes met 16 capsules, verzending gratis als je het via een trucje doet
Amazon UK aanbieding is alleen goed voor Americano omdat deze niet verkrijgbaar is in ons land. Kom je uit op 11.50 euro voor 3 doosjes met 16 capsules, verzending gratis als je het via een trucje doet
Wat is dit trucje?Deezers schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:56:Amazon UK aanbieding is alleen goed voor Americano omdat deze niet verkrijgbaar is in ons land. Kom je uit op 11.50 euro voor 3 doosjes met 16 capsules, verzending gratis als je het via een trucje doet
Beter lezen. Daar bedoelt hij hoogstwaarschijnlijk mee dat Spar-abo gedeelte af te sluiten en daarna weer direct op te zeggen.
Nergens meer een Piccolo op voorraad voor <59 euro?
[ Voor 3% gewijzigd door C0nscious op 02-12-2013 13:44 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Nou Saturn was lekker vlot want hij is al binnen, nu cashback aanvragen alleen shopkorting moet ik blijkbaar achteraan. Maar dan hebben we het over of 3,72 of 2,34 voor de kp1006 na cashback.
Zucht, die krijg ik vanochtend binnen... Altijd hetzelfde als je wat naar Maastricht opstuurt. Met Samsung zelfde gehad. Je levert alles mee en als ze het hebben zijn ze de helft alweer kwijtGefeliciteerd met de aankoop van je Nescafé Dolce Gusto machine. We hebben jouw inzending voor deelname aan onze refundactie in goede orde ontvangen. We kunnen deze inzending echter (nog) niet honoreren vanwege onderstaande reden:
- Helaas ontbreekt bij uw inzending een kopie van uw aankoopbewijs van uw Dolce Gusto machine. Gelieve dit ons alsnog te laten toekomen.
Anyway, ding via de mail naar ze toe gestuurd zoals beschreven in de email. Ze doen er in elk geval na 2 tot 3 weken wel wat mee
En zoals verwacht: vandaag bijna alle smaken op voorraad (Caramel Choco) en 5=4 actie geld niet meer...
Is bij iedere actie zo. Je moet meteen op de eerste dag bestellen want daarna zijn ze gewoon 'op' tot de actie over is... beetje flauw altijd maar ja. Nieuw account aanmaken werkt nog steeds en dan kan je 2 doosjes bestellen voor 5 euro incl. verzending...
[ Voor 21% gewijzigd door Deezers op 02-12-2013 15:18 ]
Ah crap ik zat ook te wachten op de choco caramel, heb ze zelfs een mail gestuurd wanneer deze weer op voorraad zijnDeezers schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:16:
En zoals verwacht: vandaag bijna alle smaken op voorraad (Caramel Choco) en 5=4 actie geld niet meer...Is bij iedere actie zo. Je moet meteen op de eerste dag bestellen want daarna zijn ze gewoon 'op' tot de actie over is... beetje flauw altijd maar ja. Nieuw account aanmaken werkt nog steeds en dan kan je 2 doosjes bestellen voor 5 euro incl. verzending...
Bij Hoogvliet (supermarkt) kun je sinds kort online bestellen en bij besteding van € 50,- krijg je als welkom nu € 10,- korting:
http://www.hoogvliet.com/...hTerm=dolce+gusto&search=
Afhalen is overigens nog steeds in de supermarkt, dus je moet er wel 1 in de buurt hebben.
http://www.hoogvliet.com/...hTerm=dolce+gusto&search=
Afhalen is overigens nog steeds in de supermarkt, dus je moet er wel 1 in de buurt hebben.
Iemand die weet hoe vaak die 5=4 actie terugkomt?
Heb inmiddels bij Redcoon besteld voor 59,95 (door 5 euro Redcoon korting), en is in tegenstelling tot de meeste winkels, wel op voorraad. Eerst maar eens proeven straks, neem aan dat er dus een aantal probeercups bij zullen zitten.C0nscious schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:44:
Nergens meer een Piccolo op voorraad voor <59 euro?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Probeer cups zitten er niet bij. Check je link. "Let op! Wordt geleverd zonder welkomstpakket"C0nscious schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:58:
[...]
Heb inmiddels bij Redcoon besteld voor 59,95 (door 5 euro Redcoon korting), en is in tegenstelling tot de meeste winkels, wel op voorraad. Eerst maar eens proeven straks, neem aan dat er dus een aantal probeercups bij zullen zitten.
Dat stond er geloof ik bij mijn zus ook bij, maar ze zaten er toch wel degelijk bij. Maar die was 2 / 3 weken geleden al besteld.R_026 schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:45:
[...]
Probeer cups zitten er niet bij. Check je link. "Let op! Wordt geleverd zonder welkomstpakket"
Ligt het nu aan mij of zijn de populaire smaken alweer 'op'?Deezers schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:16:
En zoals verwacht: vandaag bijna alle smaken op voorraad (Caramel Choco) en 5=4 actie geld niet meer...Is bij iedere actie zo. Je moet meteen op de eerste dag bestellen want daarna zijn ze gewoon 'op' tot de actie over is... beetje flauw altijd maar ja. Nieuw account aanmaken werkt nog steeds en dan kan je 2 doosjes bestellen voor 5 euro incl. verzending...
Nee, er zijn er nog veel out of stock.zessen schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:31:
[...]
Ligt het nu aan mij of zijn de populaire smaken alweer 'op'?
Ze halen ze rechtstreeks uit hun eigen fabrieken in Engeland/Spanje dus zou snel aangevuld worden!
Apparaat nu bijna een maandje in het bezit en het is volledig te begrijpen waarom ze die € 50 cadeau doen
. We zijn inmiddels arm gedronken aan oa koffie en chocolademelk... Anyway, de visite is eigenlijk altijd zeer positief verrast als ze geen Senseo meer krijgen, maar een heerlijk kopje andere koffie. Zelf kan ik niet oordelen, aan mij is koffie niet besteed.
Onze proefverpakking was overigens (net als bij anderen) over de datum (10/2013). Ik heb vorige week contact gehad met Bol.com hierover, maar (ondanks toezegging van nasturen) ik heb nog niets ontvangen. Hoe is dat bij de rest verlopen?
Onze proefverpakking was overigens (net als bij anderen) over de datum (10/2013). Ik heb vorige week contact gehad met Bol.com hierover, maar (ondanks toezegging van nasturen) ik heb nog niets ontvangen. Hoe is dat bij de rest verlopen?
Bij fonq.nl is het bij mij gelijk afgehandeld. Goede service.fredkroket schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:34:
Apparaat nu bijna een maandje in het bezit en het is volledig te begrijpen waarom ze die € 50 cadeau doen. We zijn inmiddels arm gedronken aan oa koffie en chocolademelk... Anyway, de visite is eigenlijk altijd zeer positief verrast als ze geen Senseo meer krijgen, maar een heerlijk kopje andere koffie. Zelf kan ik niet oordelen, aan mij is koffie niet besteed.
Oh, niet eens gezienR_026 schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:45:
[...]
Probeer cups zitten er niet bij. Check je link. "Let op! Wordt geleverd zonder welkomstpakket"

Houd ons op de hoogte!C0nscious schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:42:
[...]
Oh, niet eens gezienAch, ik zie vanzelf wel wat ik krijg.
Bij mij duurde het ook een weekje of 2/3 voordat ik een nieuwe verpakking had. Maar heb hem uiteindelijk wel gekregen. ook via bol.com besteld. Maar wordt door een externe leverancier nageleverd. daarom duurt het dus wat langer blijkbaar...fredkroket schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:34:
Apparaat nu bijna een maandje in het bezit en het is volledig te begrijpen waarom ze die € 50 cadeau doen. We zijn inmiddels arm gedronken aan oa koffie en chocolademelk... Anyway, de visite is eigenlijk altijd zeer positief verrast als ze geen Senseo meer krijgen, maar een heerlijk kopje andere koffie. Zelf kan ik niet oordelen, aan mij is koffie niet besteed.
Mijn Bol.com bestelling is net voor de tweede keer uitgesteld, dus dat zag ik niet meer gebeuren. Heb er nu een bij Redcoon besteld met €5 euro kortingscode (Vriendeenvan account aanmaken). Totaal is daar dan €60 en ze zijn op voorraad
Krijg zojuist een mail:
Mooi, dat is ook meteen de 1e bevestiging dat er iets binnen is ;pDolce Gusto € 50 retour
Beste Matthijs,
We hebben je inzending in goede orde ontvangen en zullen binnen 6 weken het bedrag overmaken op je bankrekeningnummer.
Met vriendelijke groet,
Dolce Gusto
Super, ik heb ook dezelfde bevestiging ontvangen 
(en ik had dus ook een rode Piccolo (KP1006). Toendertijd bij het invulformulier gekozen voor de KP1000 (mat zwart) toen er op de site nog niet kon worden gekozen voor de rode, dus dat is netjes opgelost
)
(en ik had dus ook een rode Piccolo (KP1006). Toendertijd bij het invulformulier gekozen voor de KP1000 (mat zwart) toen er op de site nog niet kon worden gekozen voor de rode, dus dat is netjes opgelost
[ Voor 78% gewijzigd door CaptainPanda op 03-12-2013 14:17 ]
Wanneer had je de streepjescode opgestuurd? Ik heb hem een week geleden opgestuurd, maar nog niks binnen gehad qua bevestiging of iets dergelijks.Mattie112 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:14:
Krijg zojuist een mail:
[...]
Mooi, dat is ook meteen de 1e bevestiging dat er iets binnen is ;p
Mja weet het niet precies, de bevestiging mail die je moest bijvoegen kreeg ik op de 20e dus ik denk dat ik in die week het spul op de post gedaan hebt.Farid_A schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:53:
[...]
Wanneer had je de streepjescode opgestuurd? Ik heb hem een week geleden opgestuurd, maar nog niks binnen gehad qua bevestiging of iets dergelijks.
Hetzelfde hier. Vorige week maandag verstuurd. Wel netjes overigens. Nu maar afwachten of het inderdaad terecht komt op de bankrekening.Mattie112 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:14:
Krijg zojuist een mail:
[...]
Mooi, dat is ook meteen de 1e bevestiging dat er iets binnen is ;p
[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 03-12-2013 15:11 ]
Iemand de Dolce Gusto van Redcoon al binnen
? Ik heb hem zojuist besteld voor 60 eu met vriendenkorting. Hoor alleen van collega's dat ''op voorraad'' bij Redcoon niet altijd klopt..
Tijdje terug de KP1000 besteld bij BCC, maar die was niet op voorraad en krijg morgen de KP1009 voor dezelfde prijs. €50 terug, wordt dan €5,-- voor een goeie bak koffie.
Drink liever wat minder vaak een goede bak, dan vaak een slechte.
hij is nu wel op voorraad die kp1000 zie ik.. vreemd .Venturi schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:17:
Tijdje terug de KP1000 besteld bij BCC, maar die was niet op voorraad en krijg morgen de KP1009 voor dezelfde prijs. €50 terug, wordt dan €5,-- voor een goeie bak koffie.
Ja, alleen toen ik hem bestelde niet. Toen hebben ze daar na twee dagen op gereageerd dat ze de KP1009 wilden aanbieden voor dezelfde prijs. Ze hebben gelijk mijn order gewijzigd. Dus ik ga er van uit dat ik gewoon de KP1009 krijg.
Vandaag een pakketje gehad van Nescafé namens BOL.com. Twee welkomspakket doosjes, houdbaar tot augustus 2014
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Hmm, wordt niet echt FIFO behandeld dan. Ik heb de formulieren op 18 november opgestuurd en nog niks gehoord.
Phoe. Gisteren met Dolce Gusto klantenservice gebeld waar mijn geld bleef. Kreeg dit als antwoord:
''Wij hebben de actie onderschat en er zijn super veel aanmeldingen geweest voor de refund. Ik verwacht zelfs de 6 weken terugbetalingstermijn niet te halen''
Dus ik ben wel benieuwd wanneer WEL
''Wij hebben de actie onderschat en er zijn super veel aanmeldingen geweest voor de refund. Ik verwacht zelfs de 6 weken terugbetalingstermijn niet te halen''
Dus ik ben wel benieuwd wanneer WEL
Hmm dat is snel. Hier de 10e de brief verstuurd met alle codes alleen nog geen email gehad!vhal schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:11:
[...]
Hetzelfde hier. Vorige week maandag verstuurd. Wel netjes overigens. Nu maar afwachten of het inderdaad terecht komt op de bankrekening.
Oh mijn god, na je bericht gelezen even op Marktplaats gekeken. Mensen die zeggen dat ze het apparaat gewonnen hebben of dat zwarte piet een verkeerd kado heeft gegevenzxcvb schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:59:
Hier ook de bevestiging binnenOndertussen het apparaat alweer voor een mooi bedrag doorverkocht...
Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.
Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.
Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.
Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.
Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.