Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:57
Hoe kunnen ze al zo snel concluderen dat het pakketje verloren is gegaan? Vind het een beetje een raar bericht van Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
@MehmetK: Uitleggen dat het een kado was én dat je nu 12,50€ duurder uitkomt en een hogere kortingsbon eisen. Hopelijk krijg je er dan 1 van 10 euro. En dan stiekem de KP1000 ergens anders goedkoop op de kop tikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jolly_Jumper schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:03:
Hoe kunnen ze al zo snel concluderen dat het pakketje verloren is gegaan? Vind het een beetje een raar bericht van Bol.
Waarschijnlijk omdat Bol.com zelf al actie heeft ondernomen. Ik heb hetzelfde meegemaakt met een ander artikel bij Saturn.nl, het artikel was aangemeld bij PostNL maar nooit in het PostNL aflevertraject terecht gekomen. Blijkbaar gaat het "mis" bij het ophalen vanuit een centraal magazijn en het afleveren bij PostNL.

Ik heb destijds zelf maar even contact opgenomen omdat het artikel maar bleef hangen op "is aangemeld bij PostNL", er werd niet veel actie genomen door Saturn/MediaMarkt zelf (is een pot nat). Bol gaat daar misschien anders mee om, die sturen ook direct een (automatisch verzonden) mail als de bestelling één dag later dan werd aangegeven, wordt geleverd. Ik heb het nooit meer ontvangen maar heb zolang doorgezeurd dat ik zo'n 4 weken later toch nog het (sterk afgeprijsde) artikel heb ontvangen.

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 16-11-2013 12:25 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19
Hij is binnen en het zal inderdaad 3,7 kilo zijn. Ding op druk brengen is trouwens leuk met een houten vloer. Hele keuken trilde _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:38

Praetextatus

the dutch_paki

Ik heb zelf de Dolce Gusto Piccolo KP1006 (ROOD) besteld alleen als ik deze wil opvoeren voor die actie lukt dit niet. Andere kleuren zijn wel zichtbaar. Heeft iemand deze al kunnen registreren bij deze actie?

edit/ inmiddels contact gehad en ze hebben aangegeven dat ik een andere kleur code kon kiezen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Praetextatus op 16-11-2013 13:35 ]

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rave020
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06-2022
Het heeft even geduurd, maar de rode is binnen. Net even een doosje gehaald bij ah en eerste bakkie zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-10 15:54
Hier ook binnen van BCC, de zwarte versie. Meteen maar even de streepjescode uitgesneden en inclusief mailtje en kopietje in een envelop geschoven, dan kan die zo op de post.

Overigens probeer ik net cupjes te bestellen, ligt de Dolce Gusto-webshop er uit:
Unable to connect to database. Check database connection information and make sure the database server is running.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 10:56:
Het is weer zover :(

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het spijt ons dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Waarschijnlijk is uw pakket verloren gegaan tijdens het verzendtraject. Wij gaan ervan uit dat uw bestelling niet meer arriveert. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij hebben onze financiële afdeling opdracht gegeven om het betaalde bedrag op uw rekening terug te storten. Houdt u alstublieft rekening met een verwerkingstijd van vijf werkdagen als u heeft betaald met iDEAL. Als u heeft betaald met creditcard, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van drie weken.

Als u het bestelde artikel alsnog wilt ontvangen, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. Om u te compenseren ontvangt u een cadeaubon van euro 1,99. Deze cadeaubon wordt bij uw volgende bestelling automatisch aangeboden bij de betaalmethoden. Als u bij deze stap de code aanvinkt, wordt het bedrag van de cadeaubon in mindering gebracht op het totaalbedrag van de bestelling.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan ik nu alsnog eisen van bol.com dat ik het product ontvang voor de door mij betaalde prijs (52,49 ipv 64,99)?
Uiteindelijk tot een goed einde gekomen :) Cadeaubon terwaarde van 12,50 gekregen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Laatst online: 20:25
blergh, gister besteld bij internetshop.nl zou vandaag geleverd worden. Komt net de post: geen koffiezet ding :( Kijk in bij de track en trace "zending wordt voorbereid" bah!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27
Vandaag voor 3.79 per pak cupjes gekocht. https://www.terhuurne.nl/centy.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 16:03
pietpiet50 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:10:
net even een genio opgehaald bij de Blokker, 69,00 euro oude model, dus uiteindelijk 19 euro
Deze zal beter bevallen dan de andere modellen,waarbij je zelf de water hoeveelheid moet doseren, oftewel erbij blijven. De genio stopt automatisch.

Zo n lekker genieten
Bij welke Blokker ben je eigenlijk geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag dankzij een tip hier de KP5000 gehaald voor 60,50 bij Staples. Beste aanbieding die ik tot nu toe ben tegengekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Ik lees hier al van meer mensen dat ze de machinecode niet kunnen vinden. Maar het lijkt er in elk geval niet op dat je 'm moet registreren voor de cashback :). Maandag maar gelijk opsturen!

De 6 free cups zijn inmiddels op (die eigenlijk voor 4 kopjes goed zijn). De Chocochino is echt heerlijk. De overige koffies smaken ook zeer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietpiet50
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-12-2021
Xepos schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:29:
[...]

Bij welke Blokker ben je eigenlijk geweest?
Bij een Blokker in Amsterdam. Is het oude model wat in een show display heeft gestaan, en vervangen voor het nieuwe model van 99 of 109 euro dacht ik.

Vraag even een van de verkoopsters of ze er nog 1 achter hebben staan. Er zit tenslotte toch 2 jaar garantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Zojuist bij Bol.com ook er eentje besteld, ook handig dat ik nog een cadeaubon had liggen. Als het goed is komt het apparaat (de witte versie) dinsdag binnen. :)

Edit: voor de mensen die schrikken van de prijzen van cups, dit valt op zich wel mee. Als je een fles frisdrank van 1,20 Euro koopt ben je per glas ook 20 cent kwijt. :+ Dus in dat licht vallen de prijzen per kop koffie wel mee (al is het natuurlijk fors duurder dan een Senseo-kop koffie van 11 cent). Ik zie trouwens wel dat ze bij Dolce Gusto zelf ook een caffeïnevrije soort-van latte machiato verkopen: heet dan iets van cortado. Wel gunstig, want met m'n hartritmestoornis kan ik beter zo min mogelijk caffeïne binnenkrijgen en dan is zo'n decafe wel handig. :) En vergeleken met de "normale" latte machiato zitten er in zo'n pak wel 16 stuks (en dus niet voor slechts 8 koppen koffie). Dan ben ik voor 31 cent per kop (caffeïnevrije) koffie klaar. :P

[ Voor 70% gewijzigd door Bart-Willem op 17-11-2013 00:48 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
De hele website van dolce-gusto ligt er uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Laatst online: 06-10 15:40
Geldt de actie ook als je bij bol.com €14 korting neemt met airmiles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
zero_cool89 schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:41:
De hele website van dolce-gusto ligt er uit :(
Dat is vaker zo. Gewoon af en toe blijven proberen. Was gisteren ook zo maar toch kunnen bestellen na een tijdje.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 12:17
nu weer goed hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Zuaro schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:36:
Geldt de actie ook als je bij bol.com €14 korting neemt met airmiles?
Dat hoop ik wel, want ik het een waardebon/cadeaubon ingezet. Volgens mij mag het niets uitmaken of je nou cash betaalt, of met een VVV-bon of een cadeaubon of wat dan ook. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
Bart-Willem schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:54:
[...]

Dat hoop ik wel, want ik het een waardebon/cadeaubon ingezet. Volgens mij mag het niets uitmaken of je nou cash betaalt, of met een VVV-bon of een cadeaubon of wat dan ook. :P
Heb hem via airmiles en kortingscode naar €52,49 afgeprijsd. Toch een prima prijs voor zo'n apparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 22:19
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 18:22:
Ik heb vandaag dankzij een tip hier de KP5000 gehaald voor 60,50 bij Staples. Beste aanbieding die ik tot nu toe ben tegengekomen :)
Welke zoekterm heb je gerbuikt, ik zie hem namelijk niet meer op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Lumics schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:58:
[...]

Waarschijnlijk gewoon in de offline winkel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
of Moet je zelf stoppen?
Modbreak:Ja, je moet zelf stoppen. Met het luilak zijn en alleen maar helpdeskvraagjes op dit forum stellen. Je bent intussen al vaak zat gewaarschuwd.

[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 17-11-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:12
Je moet bij alles zelf water stoppen, heb t een keer te veel laten staan en smaakte nergens naar :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:32:
als je choco maakt, moet je wachten tot de cupje stopt met doorstromen?
of Moet je zelf stoppen?
Onnodige vraag nummer dertig nu geloof ik. Misschien handig om even de handleiding te lezen wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:OK, zo kan 'ie wel weer. Dit topic gaat niet over het gebruik van het apparaat, en de enkeling die te lui is om de handleiding te lezen, die gaat maar elders lui zijn. Hier zijn dat soort berichten dus niet welkom.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heeft iemand al een goedkope cup holder gevonden? Ik zie alleen cupholders vanaf 20 euro lijkt mij een beetje duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welkenaamnuweer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-03-2023
B0MBACI schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:27:
Heeft iemand al een goedkope cup holder gevonden? Ik zie alleen cupholders vanaf 20 euro lijkt mij een beetje duur :)
Bij de Xenos voor 9,99.

http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/797/797832.gif

jezusislief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:14
Vorige week (zaterdag) de K1000 bij Bol besteld, heb deze vrijdag pas ontvangen, de reden is denk ik dat ze de proefverpakking hebben ververst. Op de doos was er namelijk één plakbandje doorgesneden maar voor de rest is het apparaat gewoon nieuw. Cups die erin zaten waren houdbaar tot 09/14.

Heb alle smaken uit de proefverpakking geprobeerd maar alleen de Espresso Intenso was lekker eigenlijk, vind melk door koffie altijd maar zonde van de smaak :) Zijn er trouwens alternatieven voor de glazen, vind de originele nogal prijzig met €12,- voor twee glaasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Die had ik ook gezien maar is een folderaanbieding van 2011, verkopen ze het nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welkenaamnuweer
Ja nog steeds te koop althans afgelopen week.
Afbeelding was even om te laten zien hoe het er uit ziet.

jezusislief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
Tipje: bij koffiepiraat krijg je een doosje cupjes met gewone koffie (dus 16 kopjes) gratis als je voor 24/11 voor 35 euro aan cupjes besteld. O ja, je krijgt ook een pak koekjes gratis. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 17:26
Zo, net ook alles maar even opgestuurd. Zie dat ik een registratienummer had online boven de 3000, wordt dus verdomd veel gebruik van gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:07
Via bol.com besteld. Zaten cupjes bij die houdbaar waren tot 10/13. ach die 2 weken doet het hem niet. Maar had toch even een mailtje gestuurd naar bol.com zodat ze weten dat de cupjes over datum zijn (had zelf ook een spaans model).

Volgende dag gebeld dat ik een nieuw setje met cupjes krijg. niet de bedoeling maar wel service natuurlijk!

Alleen dat doseren pff dat werkt nou niet echt lekker.... en 50/100 euro meer voor een simpele timer is wel prijzig. Maarja gedoe met prijs is algemeen bekend. Maar eens goede glazen hiervoor halen, want doseren in een grote mok is niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Waah schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:15:
Alleen dat doseren pff dat werkt nou niet echt lekker.... en 50/100 euro meer voor een simpele timer is wel prijzig. Maarja gedoe met prijs is algemeen bekend. Maar eens goede glazen hiervoor halen, want doseren in een grote mok is niet te doen.
Heb daarvoor maar zo'n timer app (Android) gekocht. Beetje té wellicht maar het werkt prima en de app houdt ook bij hoeveel koffie je nog hebt en welke je drinkt en zo. Al met al wel geestig. Je mot wat n'est-ce pas :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-11-18-09-55-05_nknsgs420131118_095515s.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-11-18-09-55-32_abEsgs420131118_095542s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Waah schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:15:
Trust me, it get's better. Heb nu 2,5 jaar zo'n ding en weet van zo'n beetje iedere smaak wel welke mok ( NIET die van Krups zelf, véél te duur) ik moet gebruiken en hoe vol die moet. Voor gewone koffie kijk ik niet eens meer, weet op gevoel wel wanneer hij uit moet..

OT: Had een Nederlands model van Fonq.nl bij de KP1000, cups zijn ook nog houdbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welkenaamnuweer

jezusislief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:11
Iemand die weet waar de 2 codes voor zijn die aan de binnenkant staan van de capsuledoosjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Heb je die adviesprijs gezien, klopt voor geen meter, lijkt de korting ook hoger ^__^ Koop gewoon de kopjes bij de Xenos, Makro, Blokker, die van 230ml/220ml zijn het handigst, aangezien de meeste melk mixen op 50% 50% staan, 110ml per cup... anders gewoon ouderwets hoofdrekenen.

en cupholder, dit lijkt me wel wat http://www.alibaba.com/pr...Holder_for/showimage.html

[ Voor 12% gewijzigd door Wasabi! op 18-11-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
"Min. Order:
1000 Piece/Pieces"

Okay ik neem er wel twee. Slechts 998 te vergeven dus. Wie doet er allemaal mee? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rimave schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:23:
[...]

Ah, heb net al even met Nestle gebeld. Ze bellen zo terug.
Hebben ze jou nog wel teruggebeld of hebben ze dat toch maar achterwege gelaten? Ik zou ook worden teruggebeld maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd. Ach, er wordt tegenwoordig zoveel beloofd en niet nagekomen, kijk er niet meer van op.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Brad Pitt schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:22:
[...]

"Min. Order:
1000 Piece/Pieces"

Okay ik neem er wel twee. Slechts 998 te vergeven dus. Wie doet er allemaal mee? ;)
Je kan vragen voor een proefbatch. Van 10-20 stuks en dan verdeel je het hier op Tweakers. Je kan ook gewoon vragen voor 2 maar het word wel duur met verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Wasabi! schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:37:
[...]

Heb je die adviesprijs gezien, klopt voor geen meter, lijkt de korting ook hoger ^__^ Koop gewoon de kopjes bij de Xenos, Makro, Blokker, die van 230ml/220ml zijn het handigst, aangezien de meeste melk mixen op 50% 50% staan, 110ml per cup... anders gewoon ouderwets hoofdrekenen.

en cupholder, dit lijkt me wel wat http://www.alibaba.com/pr...Holder_for/showimage.html
Wil er ook wel 1 als we in bulk gaan bestellen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
En voor lekkere recepten uit Hong Kong https://www.dolce-gusto.hk/EN/recipes/Pages/recipes.aspx
De Chocochino Rocky Road lijkt me wel wat ^__^

OMG https://www.dolce-gusto.h...roductId=7613033502699_00

[ Voor 24% gewijzigd door Wasabi! op 18-11-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:08
In de Mediamarkt krant van deze week de KP1608 voor 49 euro.

Op internet:

"Het succes van de Genio, maar dan nog beter! Met de handige joystick stel je eenvoudig de automatische waterdosering in waardoor je de lekkerste koffievariëteit creëert.
Kies een variëteit, plaats de capsule en de Genio2 doet de rest. De instellingen van de verschillende geprogrammeerde smaken zijn ook eenvoudig aan te passen naar jouw persoonlijke smaak. Zo geniet je keer op keer van koffievariaties zoals jij ze het lekkerst vindt.

Kenmerken van de Genio2
Automatische waterdosering
Handige joystick
Afneembaar waterreser"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:11
OkeOkeOke schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:33:

Op internet:

"Het succes van de Genio, maar dan nog beter! Met de handige joystick stel je eenvoudig de automatische waterdosering in waardoor je de lekkerste koffievariëteit creëert.
Kies een variëteit, plaats de capsule en de Genio2 doet de rest. De instellingen van de verschillende geprogrammeerde smaken zijn ook eenvoudig aan te passen naar jouw persoonlijke smaak. Zo geniet je keer op keer van koffievariaties zoals jij ze het lekkerst vindt.

Kenmerken van de Genio2
Automatische waterdosering
Handige joystick
Afneembaar waterreser"
Let wel, van de de €49 is de korting al af, hij is normaal 100€ :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:08
Je hebt gelijk, keek effe te snel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
OkeOkeOke schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:33:
Dat is na 50 euro cashback - in de winkel 99 euro afrekenen - net als online overigens. Voordat er mensen zich al rijk rekenen met een gratis KP1608 na cashback ;)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Wel apart: zaterdag had ik de mijne bij Bol.com besteld, en zondag waren ze niet meer zelf leverbaar bij Bol maar wel via een partner (voor 75 Euro). Dus ben benieuwd of de mijne morgen überhaupt geleverd wordt. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lumics schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:58:
[...]

Staat niet op hun website, je moet ze even bellen en vragen of ze het in voorraad hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
hardware-lover schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:41:
[...]

Hebben ze jou nog wel teruggebeld of hebben ze dat toch maar achterwege gelaten? Ik zou ook worden teruggebeld maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd. Ach, er wordt tegenwoordig zoveel beloofd en niet nagekomen, kijk er niet meer van op.
Ja hoor, ben keurig teruggebeld. Aan de stem te horen door dezelfde man.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rimave schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:17:
[...]
Ja hoor, ben keurig teruggebeld. Aan de stem te horen door dezelfde man.
Ik had een vrouw aan de lijn, die zal er wel minder zin in hebben gehad dan. Maar als jij een antwoord hebt gekregen waarmee blijkbaar een oplossing is geboden (de zwarte selecteren bij aanschaf van een rode), dan verwacht ik dat mevrouw Nestlé wel hetzelfde gezegd zou hebben ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:20:
[mbr]Mensen, dit topic is niet bedoeld voor discussie of de koffie duur is (ja) ...]
*knip* er is een feedbacktopic als je serieuze suggesties hebt

Er zijn voor de liefhebbers ook cups voor grote koppen (200ml ipv 120ml), die gele dozen.

Zelf drink ik graag een espresso, maar lust af en toe ook wel een stevige kop koffie. En dan is dit toestel een goede en zelfs goedkope alrounder (vs espressomachine + koffiezet met elk hun eigen koffiebonen ... als alleenstaande). Als er een of meer zware koffiejunks in huis rondlopen is het wel een dure aangelegenheid, ik zou hem alleszins niet op een kantoor neerzetten.

Het goede aan dit toestel is dat er echte koffie uitkomt (water onder hoge druk door pure koffie gejaagd), en geen chemically enhanced koffie-achtige substantie zoals senseo en de meeste andere cup-achtige systemen (waar senseo toch wel de meest afschuwelijke van is).

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 19-11-2013 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:27:
Zag er enkele dagen geleden in de lidl (belgie) voor 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
Ranten mag je elders doen

[ Voor 58% gewijzigd door gambieter op 19-11-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
Aangezien er een prijswijziging plaats heeft gevonden bij de eerder aangekaarte koffiediscounter waarbij de prijs van 55 euro naar 59 is verhoogd heb ik even gekeken naar andere opties :

http://maxict.nl/product/...K-pz5bF8LoCFY5b3godXTsAuQ
http://www.coolsound.nl/k...apparaat-zwart-wit/P50584
Allebei goedkoper dan koffiediscounter

Trouwens zijn er nog bepaalde voorwaardes wat betreft het Piccolo model, bijv alleen bepaalde kleuren ? Zie dat in ieder geval niet terug in de voorwaarden zelf van de actie...

[ Voor 38% gewijzigd door TIGER79 op 19-11-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
*knip*, hiervoor hebben we de DM functie. Gebruik voortaan ook even de edit knop

[ Voor 118% gewijzigd door Perkouw op 19-11-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TIGER79 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:33:
Trouwens zijn er nog bepaalde voorwaardes wat betreft het Piccolo model, bijv alleen bepaalde kleuren ? Zie dat in ieder geval niet terug in de voorwaarden zelf van de actie...
Is reeds besproken in dit topic. Plus voortaan je posts editten ipv een nieuwe aan te maken. Plus MaxICT is duurder vanwege de werkelijk bizarre verzendkosten en bij CoolSound is hij niet voorradig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Kreeg een mailtje van BCC dat ze de kp1000 (nu €65 was €55) niet konden leveren maar dat ze voor hetzelfde geld de kp1009 (nu €69) willen leveren. Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
nmgn231 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:26:
Kreeg een mailtje van BCC dat ze de kp1000 (nu €65 was €55) niet konden leveren maar dat ze voor hetzelfde geld de kp1009 (nu €69) willen leveren. Netjes!
Wat is het verschil tussen de KP1000 en de 1009, naast de kleur?

EDIT: las verkeerd.. dacht dat je 69 moest betalen maar voor 55 heb je de 1009. dat is wel netjes ja!

[ Voor 13% gewijzigd door Waah op 19-11-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:23:
Net gehaald bij Stapless in Breda :) , waren er nog maar 3 op voorraad.

[afbeelding]
Ook eentje gehaald in Staples! Een showmodel die prijs :D Nu hopen op cashback :)

De cupjes die bij mij machine zaten waren 1 jaar en 3 maanden over datum. Mocht een nieuw pakje uitzoeken.

Je hoeft overigens geen klantenpas van Staples te hebben. Als je netjes aan de balie vraagt kan je meestal gewoon iets kopen! Ze vullen dan een klantennummer voor je in.

[ Voor 30% gewijzigd door ReseT op 19-11-2013 14:11 ]

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:32

DexterDee

I doubt, therefore I might be

quote: Zojuist ontvangen van de bol.com klantenservice
Geachte heer DexterDee,

Vandaag hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen op het nummer xxx xxx xx xx over uw vraag aan bol.com Klantenservice. Helaas konden wij u niet bereiken. Uw vraag beantwoorden wij daarom graag in deze e-mail.

U heeft eerder contact met ons opgenomen omdat u bij uw "Krups Dolce Gusto Piccolo KP1002 Koffiecup Machine" geen koffiecups heeft ontvangen.

De ontbrekende koffiecups zullen door Krups aan u worden nageleverd. U ontvangt de zending binnen enkele werkdagen.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het geleden ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Wendy

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Als reactie op mijn belletje naar de klantenservice dat de cupjes al 2 maanden over de datum waren.
Nou Wendy... bedankt! :D

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Waah schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:18:
[...]

Wat is het verschil tussen de KP1000 en de 1009, naast de kleur?
Ook is het ontwerp is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 14:37
Postbode zou tussen 14:00 en 16:00 komen dacht ga even snel na de winkel, was die vandaag vroeger gekomen doh, normaal is die altijd te laat :p

Morgen nieuwe kans :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Die van mij is ook binnen. :) Ding werkt goed, al begon het reservoir bij de eerste keer vullen gigantisch te lekken. :X Keertje op dat tuutje duwen aan de onderkant en het was goed. Bij mij was de verpakking ook even open geweest (besteld bij Bol.com) om het proefpakket te vervangen.

Eerste koffie (die espresso met melk, naam even kwijt) zojuist op, smaakt prima! :)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Laatst online: 22:32
Heeft iemand de cappuccino pads al met sticker gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
remcoboy1479 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:51:
Heeft iemand de cappuccino pads al met sticker gevonden?
Nope, geldt ook niet meer als je je apparaat al geregistreerd hebt........ was er zelf ook al in getrapt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Wasabi! schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:01:
[...]

Nope, geldt ook niet meer als je je apparaat al geregistreerd hebt........ was er zelf ook al in getrapt....
Hier bij AH en Dirk niet gevonden, heb het gevoel dat er nergens stickers te vinden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-10 19:13
Pff elke keer als ik registreer geeft de site na lang wachten: INTERNAL SERVER ERROR

Dat wordt waarschijnlijk bellen morgne?

[ Voor 9% gewijzigd door thefox154 op 19-11-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
Vandaag binnen gekregen, geregistreerd en morgen brief op de post. Net eerste 2 kopjes gezet en die bevallen prima dus gelijk maar gebruik gemaakt van de gratis €5 en 3 soorten besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 17:21
Bij ben van dijk de kp1000 weer te krijgen voor 54 euro incl verzending, op voorraad:

http://www.benvandijk.nl/...escafe-kp1000-kp1000.html

[ Voor 4% gewijzigd door Ivo NL op 19-11-2013 23:39 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Om je favoriete smaak DG te bepalen heb ik een aardig schema gevonden op de website http://www.kwart-over-koffie.nl

een leuke site met nieuwtjes en feiten over koffie.

Het schema werd ooit in een nieuwsbrief van DG aangeboden. Bij het bestellen van cupjes op de site van DG verlies je al snel het overzicht.

Afbeeldingslocatie: http://www.kwart-over-koffie.nl/wp-content/uploads/2013/03/rad-van-smaak.jpg

Klik hier voor de betreffende pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ivo NL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:38:
Bij ben van dijk de kp1000 weer te krijgen voor 54 euro incl 64 euro incl verzending, op voorraad:

http://www.benvandijk.nl/...escafe-kp1000-kp1000.html

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Richard89 schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:36:
[...]

Let wel, van de de €49 is de korting al af, hij is normaal 100€ :-)
Die KP1608 (Genio2) heeft wel als groot voordeel dat je die dus exact kan afstellen op een gewenste hoeveelheid water. Je kan het advies wat op de kupjes staat dan overnemen zonder dat je het zelf op gevoel moet doen. Twijfel zelf om bijna voor niets een gewone te nemen of een Genio2 voor 50 euro.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hoe zit dat dan met die €5 korting op cups? Zit er ergens een code tussen al die spaanse boekjes of krijg je pas wat nadat je de cashback heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Laatst online: 01-10 10:26
Mattie112 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:46:
Hoe zit dat dan met die €5 korting op cups? Zit er ergens een code tussen al die spaanse boekjes of krijg je pas wat nadat je de cashback heb?
Als je een nieuw account hebt aangemaakt op dolce-gusto.nl, dan wordt de korting automatisch in je winkelwagen verrekend zodra je meer dan 5 euro in je winkelwagen hebt gezet. (Dus 2 verpakkingen in mijn geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LukeS schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:07:
Als je een nieuw account hebt aangemaakt op dolce-gusto.nl, dan wordt de korting automatisch in je winkelwagen verrekend zodra je meer dan 5 euro in je winkelwagen hebt gezet. (Dus 2 verpakkingen in mijn geval).
Plús nul verzendkosten dus 16-24-32 cupjes voor 5 Euro all in. Goeie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
die code om een account aan te maken kan ik niet vinden? heb ook de spaanse variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Waah schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:16:
die code om een account aan te maken kan ik niet vinden? heb ook de spaanse variant
Je hebt geen code nodig. Gewoon registreren op de Dolce site en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Brad Pitt schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:18:
[...]

Je hebt geen code nodig. Gewoon registreren op de Dolce site en klaar.
Jep :). Je hoeft zelfs niet eens het apparaat te registreren. Iets wat ook onmogelijk is, want die code heb je er niet bij in Nederland voor zover ik kan zien. Heb het op Facebook al aan ze gevraagd, maar daarop krijg ik helaas geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxy
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik wil net de cashback invullen alleen kan ik de streepjes code niet vinden
Nu weet ik niet of het aan mij ligt of dat de streepjescode er niet opstaat, want toen ik dolce gusto doos binnenkreeg zat er een hap uit de verpakking. Dus mijn vraag is dit de plek waar eigenlijk de streepjescode hoort te staan?
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2r222dk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Onder het ronde nescafe dolce gusto embleem, stond bij mij een witte streepjes code, wat er bij jou al lijkt afgescheurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Waar de scheur bij jou is zit precies de barcode die ze willen hebben.

Lijkt alsof iemand de barcode eraf heeft gescheurd en daarna het apparaat heeft teruggestuurd. Scumbags...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:36
maxxy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:53:
Nu weet ik niet of het aan mij ligt of dat de streepjescode er niet opstaat, want toen ik dolce gusto doos binnenkreeg zat er een hap uit de verpakking. Dus mijn vraag is dit de plek waar eigenlijk de streepjescode hoort te staan?
Ja, hier hoort de streepjescode te staan. Die is dus bij jou erafgescheurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
maxxy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:53:
[afbeelding]
Mag ik raden? Koffie discounter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxy
Dat is lekker, ja koffiediscounter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymm
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:54
Had ik ook bij koffiediscounter
ik moest fotos maken van de doos en gegevens mailen, ook het apparaatnummer (zit aan onderkant). hun gaan het dan direct met de leverancier regelen, het komt dus ws wel goed, maar helemaal netjes is het niet (ook omdat dus bij meerdere mensen de code eraf is gehaald)
succes
PS: kreeg wel altijd vlot en netjes reactie van koffiediscounter

[ Voor 8% gewijzigd door Raymm op 20-11-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxy
Bedankt voor je reactie,

Hang net op van de klantenservice van koffiediscounter en daar werd ik netjes en snel geholpen.
De telefoniste zei al dat dit bijna het geval was met elke bestelde dolce gusto machine en om nog de cashback actie te ontvangen moet je de factuur-, order-, je bankrekening- en apparaatnummer via de mail naar hun op sturen en dat zij het dan verder regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Misschien magazijnpersoneel wat het eraf haalt...... had vroeger ook een collega bij een inktsupplier, die wilde graag overwerken en gooide graag het afval weg.... geen wonder, volle toners en cartridges zaten er tussen, die kon je 500 meter bij het tankstation achter de balie kopen voor een spotprijsje bleek.......
Heb ook eens eerder gemeld, als je terugstuurd wordt in 99% van de gevallen de barcode gescand om het terug in de voorraad te boeken, eventueel met serienummer......

[ Voor 20% gewijzigd door Wasabi! op 20-11-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
LukeS schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:07:
[...]

Ah vandaar, ik had er 1 toegevoegd maar toen gebeurde er niks :) thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mattie112 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:18:
Ah vandaar, ik had er 1 toegevoegd maar toen gebeurde er niks :) thx!
Jij wilde uiteraard gewoon één doosje en nul betalen ;) Jij bent nóg meer Nederlander dan ik, respect d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Brad Pitt schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:20:
[...]

Jij wilde uiteraard gewoon één doosje en nul betalen ;) Jij bent nóg meer Nederlander dan ik, respect d:)b
:)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:06
Had ergens vorige week contact gezocht over het gratis doosje cups.
Dit is het antwoord:(
Geachte heer xxxxx,

Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in NESCAFÉ Dolce Gusto.

Onze excuses voor het ongemak. Tot voor enkele weken werden nog gratis doosjes capsules verstuurd bij het plaatsen van de eerste bestelling. Dit is echter vervangen voor een

kortingsvoucher van €5,-- en de eerste verzendkosten fgratis. Dit is ook voor u van toepassing en bij uw eerste bestelling heeft u dan ookvoordeel van deze aanbieding.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u alvast veel plezier met onze NESCAFÉ Dolce Gusto producten.

Met vriendelijke groeten

NESTLÉ NEDERLAND B.V.
Op zich te begrijpen, maar ze melden het wel zonder eind datum in het boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fumasu
  • Laatst online: 05-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:23:
Net gehaald bij Stapless in Breda :) , waren er nog maar 3 op voorraad.
Super bedankt voor de heads-up! De 1 na laatste meegenomen bij de Staples in Nijmegen, €36 incl. Is sowieso geen geld en al helemaal niet als er ook nog eens €50 vanaf gaat :)

Welkomstpakketje was trouwens al een jaar over datum, maar als je dat meldt bij nestle sturen ze je een nieuwe toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-10 19:13
Fumasu schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:46:
[...]

Super bedankt voor de heads-up! De 1 na laatste meegenomen bij de Staples in Nijmegen, €36 incl. Is sowieso geen geld en al helemaal niet als er ook nog eens €50 vanaf gaat :)

Welkomstpakketje was trouwens al een jaar over datum, maar als je dat meldt bij nestle sturen ze je een nieuwe toe.
Staples Duiven heeft ze ook nog, hier zijn overal de welkomstpakketjes uitegehaald. Zullen ook wel over datum zijn geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diepvriez
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 10:21
zo spijtig dat deze actie niet in België loopt (ze loopt wel maar met een beperkte cashback)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:24
Wasabi! schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:10:
Misschien magazijnpersoneel wat het eraf haalt...... had vroeger ook een collega bij een inktsupplier, die wilde graag overwerken en gooide graag het afval weg.... geen wonder, volle toners en cartridges zaten er tussen, die kon je 500 meter bij het tankstation achter de balie kopen voor een spotprijsje bleek.......
Heb ook eens eerder gemeld, als je terugstuurd wordt in 99% van de gevallen de barcode gescand om het terug in de voorraad te boeken, eventueel met serienummer......
Waarom deze reactie??? Is onnodig suggestief en het verhaal klopt niet! Koffiediscounter lost dit verder prima op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Hoe kan het dan dat de barcode ontbreekt, het moet in 1 van de logistieke schakels gebeurd zijn (ik zeg niet dat het bij koffiediscounter is gebeurd. Als de klant het eraf haalt, dan zou volgens de algemene voorwaarden het retour gezonden apparaat geweigerd mogen worden, onbeschadigde verpakking. Bij ontvangst van de goederen moeten alle producten gecontroleerd worden op eventuele schade, indien niet gemeld bij de vorige schakel, dan heb je pech. Sommige bedrijven kunnen erg moeilijk doen, zelfde als met Postnl met beschadigde verpakkingen, alleen een excuus brief erbij....... Ik ben blij dat koffiediscounter erg coulant is, alleen maar positief voor hun. Soms lees ik hier op de topics af en toe hoe mensen misbruik maken van bepaalde acties, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Tevens nieuwe actiecode bij Fonq.nl 7,50 korting als je nog een DG wilt bestellen SINTF73Q
Pagina: 1 ... 5 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.

Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.

Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.