Het is weer zover
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het spijt ons dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Waarschijnlijk is uw pakket verloren gegaan tijdens het verzendtraject. Wij gaan ervan uit dat uw bestelling niet meer arriveert. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Wij hebben onze financiële afdeling opdracht gegeven om het betaalde bedrag op uw rekening terug te storten. Houdt u alstublieft rekening met een verwerkingstijd van vijf werkdagen als u heeft betaald met iDEAL. Als u heeft betaald met creditcard, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van drie weken.
Als u het bestelde artikel alsnog wilt ontvangen, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. Om u te compenseren ontvangt u een cadeaubon van euro 1,99. Deze cadeaubon wordt bij uw volgende bestelling automatisch aangeboden bij de betaalmethoden. Als u bij deze stap de code aanvinkt, wordt het bedrag van de cadeaubon in mindering gebracht op het totaalbedrag van de bestelling.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan ik nu alsnog eisen van bol.com dat ik het product ontvang voor de door mij betaalde prijs (52,49 ipv 64,99)?
[
Voor 34% gewijzigd door
Anoniem: 543524 op 16-11-2013 10:59
]