Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458160

Die 5 euro korting krijgt iedereen.

Heb me gister geregistreerd terwijl mijn machine nog niet binnen is (zonder code dus) . Als ik 3 doosjes in me winkelmand doe komt het totale bedrag op 9,97 €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532053

l

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 532053 op 13-11-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05:24
Brad Pitt schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:41:
[...]

De code uit het midden van het Spaanse boekje werkte hier prima. Drie doosjes besteld, twee betaald.
Heb je t aan t einde toegevoegd? de code waar ze om actie code vragen?
gelukt dit keer bij registratie, gisteren lukte t me niet

Btw welke sticker moet je nou sturen? Heb er nu 2 op elkaar geplakt zitten op de ronde doos, maar als ik de bovenste eraf wil halen scheurt de onderste. Modelnummer staat erop beginnend met kp1000P0, maar dit staat naast de streepjescode en eronder een CMMF nummer nog :?

[ Voor 35% gewijzigd door Musta op 13-11-2013 18:27 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 16:51
ik heb helemaal geen code ingevoerd...en krijg gewoon een doosje gratis.

ik had ook twee stickers op de zijkant overelkaar heengeplakt...de bovenste lag al in tweeen omdat hij waarschijnlijk een keer open is geweest...dus heb alles maar met knip en plakwerk aanelkaar geplakt en nu maar opsturen op hoop van zegen.

[ Voor 62% gewijzigd door Michel242186 op 13-11-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06 09:56
Als ik nu bestel krijg ik bij het toevoegen van het 2e doosje een extra item -5 euro. (kan je dan niet gewoon meerdere accounts aanmaken? ) Krijg je met de machinecode nog 1 box gratis?

Net mijn eerste cappuchino gezet (jammer dat de 6 bijgeleverde cupjes 2x 2 en 1x2 cupjes zijn). Ik had eerst afgemeten met een mok, maar als je de timerapp gebruikt (aanzetten op het moment dat het gaat lopen) dan komt het ook wel goed. Wel idioot dat je er dus bij moet gaan staan <_< Als ik dat geweten had, had ik wellicht de duurdere versie besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:45
Musta schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:58:
[...]

Heb je t aan t einde toegevoegd? de code waar ze om actie code vragen?
gelukt dit keer bij registratie, gisteren lukte t me niet

Btw welke sticker moet je nou sturen? Heb er nu 2 op elkaar geplakt zitten op de ronde doos, maar als ik de bovenste eraf wil halen scheurt de onderste. Modelnummer staat erop beginnend met kp1000P0, maar dit staat naast de streepjescode en eronder een CMMF nummer nog :?
Dat is de sticker die ik in ieder geval wel gebruikt heb. Kreeg eerst die bovenste sticker er ook niet goed vanaf dus heb ik maar beide stickers er in één keer afgehaald ging een stuk sneller. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jammer dat er geen functie opzit waarmee je ziet dat het water gekookt is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 23:15
Hoe bedoel je dat? Lampje veranderd toch van kleur of stopt met knipperen? (Zoiets, ik heb hem nog niet ontvangen van maxict). Dan weet je dat hij opgewarmd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:09

vhal

ಠ_ಠ

Even voor mij beeldvorming gezien er 2 "verschillende" registratieformulieren zijn op de site van DG. Bij 1 moet je jezelf registreren (lukt niet, iets met een serverfout hetgeen meerde mensen al hadden) en bij de tweede (link TS) moest je een formulier invullen, uitprinten en opsturen met de streepjescode. Gelden beide wegen voor de 50€ cashback?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
De link uit de TS is volgens mij de goeie. Die serverfout gebeurt volgens mij (tenminste bij mij) wanneer ik ingelogd naar de gratis pads actie ga. (volgens mij pads voor in de senseo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 09:47
Ik weet niet welke streepjescode iedereen opstuurt, ik heb er 3 op het apparaat - 2 witte stickers over elkaar geplakt en 1 bovenop de doos.
Ik krijg de stickers echter met geen mogelijkheid los zonder ze kapot te scheuren.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Gewoon uit de verpakking geknipt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:25
Ik heb die 2 stickers die over elkaar heen geplakt zitten er toch af gekregen en vervolgens opgestuurd. Die zilveren bovenop hoef je niet op te sturen (nogmaals 8) ).

Gewoon rechts beginnen, zodat je de sticker die eroverheen geplakt zit meteen meeneemt. Over de hele breedte de lijmlaag minutieus losttrekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
paulus_01 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:01:
Ik weet niet welke streepjescode iedereen opstuurt, ik heb er 3 op het apparaat - 2 witte stickers over elkaar geplakt en 1 bovenop de doos.
Ik krijg de stickers echter met geen mogelijkheid los zonder ze kapot te scheuren.
Hoe hebben jullie dat gedaan? Gewoon uit de verpakking geknipt?
ik heb gewoon alles uitgeknipt en opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441968

Idd gewoon knippen in de doos, in plaats van het risico te nemen dat die halverwege de barcode scheurt bij het lostrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img849.imageshack.us/img849/5614/fai0.jpg

welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Als je al de korting van de Dolce Gusto webshop hebt gebruikt (en geen misbruik van het systeem wilt maken)
dan kan je ook eens kijken op amazon.co.uk voor de koffiecups. Prijzen variëren van 10 tot 12 pond voor 3 pakken van 16. Nadeel is wel dat je stuk meer tegelijk moet kopen en dat je minimaal 25 pond moet besteden om het gratis te laten verzenden. Ook is een creditcard nodig/verplicht.

Bijvoorbeeld:

NESCAFÉ Dolce Gusto Chococino (Pack of 3, Total 48 Capsules, 24 servings) £10.00 >> +/-11,60 euro > 48 cent per kop

Nescafe Dolce Gusto Barista Coffee (Pack of 3) 10,38 pond >> +/- 12 euro > 25 cent per kop

@ hieronder: zie toevoeging

[ Voor 8% gewijzigd door Exor op 14-11-2013 00:22 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:41
Volgens mij is het voordeliger meerder mail account te maken en aantal keer van de 5 euro korting gebruik maken. DAn heb je 32 cups voor 5 euro.

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

En hoe zie je dat dan voor je met de verzendkosten a €4.95?

Dan moet je toch ruim 40€ neertellen voor de gratis verzending. Dan is de methode van Amazon nog niet eens zo gek.

Strava

Anoniem: 186820

Michel242186 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:08:
[...]

ik heb gewoon alles uitgeknipt en opgestuurd.
De stickers zitten zo vast op elkaar, die kreeg ik met geen mogelijkheid los, ik knip het gewoon uit inderdaad en dan zoeken ze het maar uit ;)

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:41
@vhal. Ik heb 2 pakjes aangeschaft gister en er werden geen verzendkosten berekend. Volgens mij is de actie ook 5 euro korting + verzendkosten.

• gentlemen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-04 07:39
Sticker kan je heel makkelijk maar wel rustig eraf trekken met een föhn in je andere hand om het warm te houden. Werkt altijd en geen scheuren.

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

@karakedi : tnx, zal het eens checken

Waarom zou men zoveel moeite doen met een föhn/afpulken terwijl je ook die barcode kan uitknippen met karton en al. Of zitten hier van die fanatieke dozenverzamelaars? Nescafe zal het weinig uitmaken...

[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 14-11-2013 09:45 ]

Strava

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-06 22:26
vhal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:44:

Waarom zou men zoveel moeite doen met een föhn/afpulken terwijl je ook die barcode kan uitknippen met karton en al. Of zitten hier van die fanatieke dozenverzamelaars? Nescafe zal het weinig uitmaken...
Zodat je daarna hem terugkan sturen en dan gelijk 50 euro winst maakt???

Geen idee :)

• gentlemen
Stel dat je brief nooit is aangekomen bij Nescafe, dan zou je alsnog de tweede barcode op kunnen sturen.

• Eypo
vhal schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:44:

Ik begon met de kleine sticker en toen kwam de grote gewoon goed er mee af, geen problemen gehad.

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-06 11:48
gentlemen schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:50:
Stel dat je brief nooit is aangekomen bij Nescafe, dan zou je alsnog de tweede barcode op kunnen sturen.
Daarom scannen voor het verzenden is mijn motto...... dus alle papieren en codes

[ Voor 4% gewijzigd door Wasabi! op 14-11-2013 10:27 ]

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 09:28
Maar het is ook een mooi cado uiteraard :)

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

bvbal79 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:47:
[...]

Zodat je daarna hem terugkan sturen en dan gelijk 50 euro winst maakt???

Geen idee :)
Ik ga er vanuit dat je het apparaat houdt. Een apparaat bestellen, barcode afpulken en het geheel weer terugsturen voor de refund nestle + credit winkel riekt m.i. wel heel erg ;)

Strava

• Wasabi!
Zowieso moet de EAN code gescand worden bij retour voor terug in de voorraad te boeken en sommige scannen ook weer het serienummer in, om te kijken of het apparaat daadwerkelijk bij de winkel is gekocht..... dus waarschijnlijk gaan ze dan ook niet accoord, en altijd in de voorwaarden onbeschadigde verpakking en niet geopend.....

• Eypo
Ik heb toevallig gisteren bekeken bij Redcoon, daar staat dat het product getest mag worden, dus dan neem ik aan dat de verpakking open mag.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:30
Eypo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:58:
Ik heb toevallig gisteren bekeken bij Redcoon, daar staat dat het product getest mag worden, dus dan neem ik aan dat de verpakking open mag.
Open maken om te kijken =/= met een schaar een streepjescode er uit knippen imho.

Nickname does not reflect reality

• Wasabi!
Artikeltje 3 punt 3 Redcoon voorwaarden
3. Bij een retourzending dienen alle geleverde toebehoren, zoals accessoires, gebruiksaanwijzingen en dergelijke meer onbeschadigd - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking worden ingepakt en teruggestuurd.

Maar ja, wie leest de voorwaarden, probeer het zou ik zeggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Wasabi! op 14-11-2013 11:07 ]

• Eypo
Van FB geplukt:
Vandaag m'n nieuwe Piccolo ontvangen. Voor de kortingsactie moet ik de originele streepjescode opsturen. Op de verpakking zitten TWEE streepjescodes: een zilverkleurige met tekst "Piccolo 70700..." en een witte van Krups. Welke moet ik opsturen?

NESCAFÉ Dolce Gusto Nederland Hoi Danny, je kunt de streepjescode meesturen waarop een KP nummer vermeld staat. Succes en veel plezier met je Dolce Gusto aankoop!

----------------------------------------------

Ik heb mijn machinecode ingevuld bij registratie, toen stond er wel registratie gelukt maar kwam er geen korting oid... (de nieuwe account korting heb ik al gebruikt) Maar betekent die machinecode uberhaupt iets? Ik ga eens mailen...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het moge hopelijk duidelijk zijn dat elke poging tot discussie van oplichtingspraktijken (zoals apparaat terugsturen en geld terug-actie allebei claimen) niet zal worden geaccepteerd.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 09:28
KP nummer dus de grote witte sticker :)
Ik heb de juiste gepakt dus.

Maar vanavond toch maar langs de Blokker voor de Genio. Deze Piccolo bewaar ik als cado voor iemand die uit huis gaat.

[ Voor 47% gewijzigd door Xepos op 14-11-2013 11:27 ]

• gentlemen
gambieter schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:23:
[mbr]Het moge hopelijk duidelijk zijn dat elke poging tot discussie van oplichtingspraktijken (zoals apparaat terugsturen en geld terug-actie allebei claimen) niet zal worden geaccepteerd.[/]
Zeer begrijpelijk. Ook niet de bedoeling neem ik aan dat mensen dit soort praktijken flikken.

• Wasabi!
Als het om geld gaat, kan je niemand vertrouwen..... echt niemand........ ze proberen van alles..... kijk maar naar de PS4 webshops die nu uit de grond schieten en zogenaamd voorraad hebben vanaf day 1.....

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:25
Dames en heren,

Zojuist prettig contact gehad met de klantenservice en er zal een bericht op de website verschijnen.

Als het goed is dan is de 5 euro plus gratis verzendkosten al wel verwerkt in je persoonlijke account. Dit zou te zien moeten zijn bij een bestelling in de webshop.

Het wordt mijns inziens keurig opgelost, echter geef het even de tijd en houd de website in de gaten :)

• Wasabi!
Let op!!!! Ik had de cappucino gekocht voor de 5 euro cashback, actie doet het weer, maar wat blijkt, er moet een speciale actie sticker op zitten. Anders krijg je je geld niet, Dolce Gusto gebeld, klantenservice heeft geen actiecodes hiervoor...... heb dus voor Jan L*l een doosje gekocht........ ook weer een beetje vage actie, want de verpakking op de actie site laat ook geen speciale sticker zien, en in de voorwaarden staat er ook niks over, dus niet de code die in de doos zit.....

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:49
Eergister bij Bol.com ook een KP1002 (Wit) aangeschaft wat uiteindelijk ook een Spaans model was. Het apparaat werkte perfect alleen de meegeleverde krups waren helaas al over datum (30-10-2013). Dat vind ik niet eens zo erg, ik heb ze onderhand allemaal al opgedronken en er geen last van gehad. Ik bedoel voor 7 euro zou je daarover niet mogen klagen ;).

Gisteravond netjes het apparaat geregistreerd voor de cashback wat ook allemaal gelukt is. De stickers heb ik langzaam van de doos getrokken zonder het te scheuren. Daarbij gelijk de boel ook op de post gedaan. Volgens mij is de bovenste sticker de juiste die Nederlandse winkels gebruiken en de onderste stikker de Spaanse.

Ook heb ik een nieuw account aangemaakt op de Dolce Gusto site en tijdens het afrekenen van 3 pakjes heb ik netjes 5 euro korting gekregen inclusief gratis verzenden. Je zou trouwens ook nog een extra gratis pakje krups krijgen door de code in het boekje maar daar heb ik helemaal niks meer over vernomen. Als ik het bij mijn codes invoer dan geeft de site aan dat de code al is gebruikt, dus ik neem aan dat de gratis krups ook onderweg zijn.

Al met al een hele leuke actie en prijs voor een nette Dolce Gusto :)!

[ Voor 4% gewijzigd door cyntax op 14-11-2013 13:45 ]

• Wasabi!
Die extra cups krijg je ook niet.....
Hoe krijg ik het gratis doosje capsules? (Let op! Dit is gewijzigd.)

Ga naar het tabblad ‘Registratie’ op www.dolce-gusto.nl en vul je gegevens in, inclusief de unieke registratiecode van je machine, die je vindt op pagina 2 van het welkomstboekje uit de machinedoos. Als je daarna voor de eerste keer een bestelling plaatst op de webshop, dan krijg je € 5 tegoed en gratis verzending. Klik hier om je te registeren.

Let op! Dit proces kan afwijken van hetgeen in jouw welkomstboekje staat. Het nieuwe registratieproces geldt vanaf 15 oktober 2013.

• remcoboy1479
  • Laatst online: 21-06 15:48
De cappuchinopadsactie geldt nog gewoon, op de zijkant van de pads zit een witte sticker met de actiecode. Deze sticker krijg je niet als je via de webshop besteld.

Het is OF de refundactie OF de pad+refund actie. Als je de refund al hebt gedaan kan je met dezelfde machine geen gratis cappuchinopads meer krijgen.

[ Voor 31% gewijzigd door remcoboy1479 op 14-11-2013 15:17 ]

• Wasabi!
Verwarrend, dus je mag kiezen tussen 5 euro en 50 euro...... 8)7

[ Voor 90% gewijzigd door Wasabi! op 14-11-2013 15:45 ]

• remcoboy1479
Wasabi! schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:44:
Verwarrend, dus je mag kiezen tussen 5 euro en 50 euro...... 8)7
Nee, €50 of €50+nespresso pads :)

De machinecode levert in Nederland niets op, maar in Duitsland krijg je hier wel korting mee.

*knip*

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 14-11-2013 16:42 . Reden: Geen gebedel om codes ]

• Wasabi!
met bijbehorende actie sticker dus op de cappucino doos, niet alle winkels hebben die sticker op de verpakking, opletten dus....... had meer het idee dat je ook achteraf die cappucino kon claimen.... waarom niet gewoon 1 actie, ipv 2....... had de 50 euro eergisteren al ingestuurd.... dus wacht even als je de pads+50 euro wil claimen

[ Voor 16% gewijzigd door Wasabi! op 14-11-2013 16:39 ]

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Apparaat is hier inmiddels ook gearriveerd en ingezet. Spaans boekje maar de cupjes waren nog houdbaar tot sept 2014. Leuk apparaat, vrouwlief drinkt momenteel een chocodrink en ik een cappuccino. Natuurlijk geen wereldkwaliteit maar prima te doen. Voor tien euro een leuke deal :) Bedankt voor het posten !

Strava

Anoniem: 297056

Net gehaald bij Stapless in Breda :) , waren er nog maar 3 op voorraad.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e7ic7BZl.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 297056 op 14-11-2013 17:24 ]

Anoniem: 321685

Anoniem: 297056 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:23:

[afbeelding]
Je bedoelt zeker Staples in plaats van Stapless.

• remcoboy1479
Anoniem: 297056 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:23:

[afbeelding]
Bedankt! Direct in plaatsnaam gereserveerd. Was dit het enige type in de aanbieding?

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 11-12-2024 01:14 ]

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

De server van DG is de laatste tijd ook flink aan het roken... :+

Strava

Anoniem: 297056

remcoboy1479 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:22:
[...]

Bedankt! Direct in Apeldoorn gereserveerd. Was dit het enige type in de aanbieding?
Nee, de Dolce Gusto KP5000 was afgeprijsd van €90 naar €50!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-06 17:25
Weet men of je met 2 verschillende apparaten mee mag doen? Is mij nu niet geheel helder.
Maximaal 1 maal deelname per Verpakking, per bank-/girorekening, NAW gegevens en IP adres. Deelname is alleen mogelijk met een Nederlandse betaalrekening.

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
floriz87 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:12:
Weet men of je met 2 verschillende apparaten mee mag doen? Is mij nu niet geheel helder.

[...]
Nou als je het letterlijk (>per verpakking<) neemt, dan lijkt mij het van wel. Je kan het beter even voor de zekerheid via Facebook vragen aan die webcare. Anders aan jouw familie vragen/smeken of zij jou willen/kunnen helpen?

Edit: zie hieronder

[ Voor 3% gewijzigd door Exor op 15-11-2013 00:15 ]

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Er is slechts één streepjescode per product.
Zorg voor een andere naam, adres en bankrekening en IP-adres.
Kortom slechts ééntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rave020
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06-2022
Hier nog een leuke actie voor degene die hem gemist heeft

http://www.internetshop.n...&utm_content=Krups_KP1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
En vergeet dit niet voor nog een heel klein beetje extra korting: http://www.shopkorting.nl/winkel/Internetshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-06 18:14
Bij de Makro kosten de cups 4,76 per doosje. Misschien niet de goedkoopste maar in ieder geval geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 18:55
Ik probeer hem te registreren op https://www.dolce-gusto.n...ages/Refund-LoggedIn.aspx. maar maakt niet uit welk adres ik ingeef, hij blijft komen met de melding "Je mag maar één keer per adres". Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
rik11 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:08:
Bij de Makro kosten de cups 4,76 per doosje. Misschien niet de goedkoopste maar in ieder geval geen verzendkosten.
Klopt, ik was er gister ook, maar als je er speciaal voor naar toe moet rijden valt het ook te verwaarlozen. Ik heb wel speciaal transparante 23cl glazen gekocht, dan is het makkelijker om je Dolce Gusto vanilla macchiato te maken.... voor espresso kan je weer kleinere kopjes kopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Laatst online: 14-06 21:30

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Ah super, ik drink zelf wel geen koffie maar voor 5 euro heb ik wel mooi een apparaat staan voor als er eens mensen langskomen. De kosten van die cupjes zijn dan ook te verwaarlozen :)

thx voor de tip!

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Net bij de Staples zowel de Piccolo als de Circolo gehaald. In de winkel gecheckt of er een welkomstpakket bij zat, maar nee. Vervolgens heb ik hier moeilijk over gedaan, maar er werd mij verteld dat ik me moest registreren. (dit terwijl ik meermaals probeerde aan te geven dat dit niet het geval was)

Thuis aangekomen contact opgenomen met Dolce Gusto, en die gaven aan dat er gewoon een pakket bij moest zitten met 6 (piccolo) en 12 (circolo) cups. Vervolgens Staples gebeld en nu word ik later terug gebeld :/ . Suffe winkel.

Overigens vraag ik me af wat nou het voordeel is van die Circolo (KP5000 welteverstaan). Volgens mij betaal je 40 euro extra voor een afvalbakje, een groter waterreservoir en een ander design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een cup kun je toch 2 keer gebruiken?
als de cup de eerste keer niet opgaat, dan bewaar je hem voor de tweede keer.
kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-06 12:31
Anoniem: 532053 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:06:
kan dat?
Denk dat het dan erg waterig wordt, dat zullen ze wel een beetje hebben afgedekt dat je ze niet vaker kunt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-06 18:17

JB

Cédric roelt!

kan dat?
Das net als bij een onderbroek, keertje binnenstebuiten draaien :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
De cappuccino pagina geeft hier weer de error..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
kan dat?
Ik denk dat dat je hem dan wel gewoon in het apparaat moet laten zitten. Die prikt namelijk gaatjes in de cup voor zover ik het begrijp uit de gebruiksaanwijzing. Op moment dat de cup er anders in zit, komen er extra gaatjes in, en is de druk veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 23:15
Nee je kunt een cupje niet twee keer gebruiken. Dat is niet te zuipen. Maar ik zou zeggen probeer het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 09:17
als je dat ook doet met je senseo dan zul je kwa smaakpapillen ook wel een tweede zwakke bakkie van je cupje wel lusten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus cupjes 1 keer gebruiken...
en als je chocomelk maak of cappuchino, moet je eers de zwarte cup met choco maken en dan die witte cupje met melk van choco erboven op doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-06 18:17

JB

Cédric roelt!

Anoniem: 532053 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:23:
en als je chocomelk maak of cappuchino, moet je eers de zwarte cup met choco maken en dan die witte cupje met melk van choco erboven op doen?
Jup, en je hebt nog toefjes voor de slagroom. 8)7

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Feralio schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:46:
Ik probeer hem te registreren op https://www.dolce-gusto.n...ages/Refund-LoggedIn.aspx. maar maakt niet uit welk adres ik ingeef, hij blijft komen met de melding "Je mag maar één keer per adres". Meer mensen hier last van?
probeer de machine van mijn moeder te registreren maar krijg deze melding ook :(

even gebeld en een printscreen van het formulier is voldoende...natuurlijk ook met de factuur en streepjescode opsturen!

[ Voor 12% gewijzigd door Michel242186 op 15-11-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-06 12:31
Dit staat gewoon op de verpakking, welke eerst moet en hoeveel qua dosering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Michel242186 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:38:
[...]

probeer de machine van mijn moeder te registreren maar krijg deze melding ook :(
check op IP adres?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
nope zit achter haar pc..haha...maar is al opgelost...heb
even contact opgenomen met de klantenservice.

Voor oplossing zie mijn post hierboven.

[ Voor 8% gewijzigd door Michel242186 op 15-11-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Michel242186 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:47:
[...]

nope zit achter haar pc..haha...maar is al opgelost...heb even contact opgenomen met de klantenservice.
Hoe is het opgelost dan?
Zitten meer mensen met hetzelfde probleem hier..

Komen jullie wel op de Nescafe pads actie pagina?

[ Voor 9% gewijzigd door remcoboy1479 op 15-11-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 10:38
Zelfde probleem hier. Zegt dat het adres al gebruikt is. Een telefoontje naar Nescafe en ze sturen je een coupon op via de post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Dit wist ik dus niet :+
Eergisteren een bakje cappuccino voor m'n vader gemaakt. Leek helemaal nergens op, alsof het gewone koffie was. Zelf maar melk bij gedaan. Gisteren een bakje cappuccino voor m'n moeder gemaakt, die begon wel eerst met melk. 'Mooi!' dacht ik, 'dan zal zo het zo wel bruin worden.' Niet dus, een volle bak warme melk. Zo heb ik geleerd dat sommige drankjes met twee cupjes gezet moesten worden...

Lekkere warme melk trouwens! Helemaal opgedronken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 15:00

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Melkunie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:24:
[...]
Zo heb ik geleerd dat sommige drankjes met twee cupjes gezet moesten worden...
[..]
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Lach maar! :( Gisteren gasten. Heerlijk gegeten, koffie tijd! Dacht even lekker iedereen een ander smaakje te geven. Welnu, 5 gelukte koffie en 1 bakkie melk-achtig spul, like wtf @ haat apparaat :)

Men vond de koffie desalnietemin lekker. Ik vond het glaasje melk ook lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Melkunie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:24:
[...]

Dit wist ik dus niet :+
Eergisteren een bakje cappuccino voor m'n vader gemaakt. Leek helemaal nergens op, alsof het gewone koffie was. Zelf maar melk bij gedaan. Gisteren een bakje cappuccino voor m'n moeder gemaakt, die begon wel eerst met melk. 'Mooi!' dacht ik, 'dan zal zo het zo wel bruin worden.' Niet dus, een volle bak warme melk. Zo heb ik geleerd dat sommige drankjes met twee cupjes gezet moesten worden...

Lekkere warme melk trouwens! Helemaal opgedronken :>
bij mij dus ook, maar als het goed is bij cappuchino en chocomelk, eerst de bakje choco en dan de bakje melk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 532053 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:39:
bij mij dus ook, maar als het goed is bij cappuchino en chocomelk, eerst de bakje choco en dan de bakje melk toch?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Anoniem: 532053 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:39:
[...]

Eerst de bruine cup, dan de witte ja. Staat zo ook op de deksel van het welkomstpakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
remcoboy1479 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:40:
[...]

Eerst de bruine cup, dan de witte ja. Staat zo ook op de deksel van het welkomstpakketje.
Vaag, ik had dat andersom begrepen. Sowieso vreemd om dat andersom te doen imho. Meestal/normaal doe je eerst de melk er in en dan pas de "smaakmaker". Maar goed, L.B. ook, beiden zullen wel werken. Bij een machiatto "moet" het uiteraard wel melk-eerst, koffie-erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Nu lukt het inloggen ook al niet meer bij Dolce Gusto..
Gaat lekker daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb wat slowchat opgeruimd, dit topic is niet voor babbelen over de koffie of alternatief gebruik van cups in lichaamsopeningen en zo.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-06 18:14
Is het verplicht om je apparaat te registreren om de 50 euro retour te krijgen?
Ik heb me geregistreerd voor ik het product ontving en op 'later het product registreren' gedrukt.
Inmiddels zijn mijn cupjes(5 euro korting) al onderweg. Kan ik nu zonder mijn apparaat te registreren het formuliertje, kopie bon en streepjescodes op kunnen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Brad Pitt schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:41:
[...]

Vaag, ik had dat andersom begrepen. Sowieso vreemd om dat andersom te doen imho. Meestal/normaal doe je eerst de melk er in en dan pas de "smaakmaker". Maar goed, L.B. ook, beiden zullen wel werken. Bij een machiatto "moet" het uiteraard wel melk-eerst, koffie-erna.
In mijn welkomstpakket staat (onder op de deksel) welke bij elkaar moeten en de streepjes geven geloof ik aan hoeveel er in moet. Maar dat time ik dus ook via die app. Ik heb zelf daarom nu ook Ochtendkoffie besteld, gewoon 200ml met 1 cupje :P en dus 16 / 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Dolce weet van de foutmelding af, wordt opgelost. Actie komt gewoon weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Vandaag kwam, sneller dan verwacht, het bestelde cup-pakketje binnen. Met daar in o.a. caramel macchiato.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/IMG-20131115-WA0017s.jpg

Verrassend okay resultaat voor zo'n goedkoop machientje. Melk eerst gedaan, uiteraard ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Brad Pitt op 15-11-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Beiden uitverkocht bij internetshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rave020
  • Laatst online: 01-06-2022
goeie tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 08:48
sambalbaj schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:56:
Beiden uitverkocht bij internetshop
Dat zag ik dus ook :/.

Aangezien ik hem wel graag wilde hebben maar bij Bestekeus besteld. 63,94 incl. verzending is nog steeds een leuke prijs :)

[ Voor 27% gewijzigd door ksborg op 15-11-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
KP5000 gehaald bij Staples, let even op dat je vraagt of de proefverpakking cups erbij zit - bij mij niet. 60,50 voor apparaat, na 50 euro terug maar 10,50. Heb de kleine ook gezien - blij dat ik een tientje extra heb uitgegeven, in de KP5000 zit een groter reservoir en ik vind hem persoonlijk ook mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 08:48
Krijg vandaag de Piccolo binnen. Volgens PostNL 13,7 kilo. De fuck? Wat versturen ze? Bakstenen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
ksborg schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 09:42:
Krijg vandaag de Piccolo binnen. Volgens PostNL 13,7 kilo. De fuck? Wat versturen ze? Bakstenen? :o
Edit:
Oeps! Zie nu dit berichtje van mij hier staan. Per ongeluk de quoteknop in plaats van de bookmarkknop! :+

[ Voor 21% gewijzigd door Melkunie op 16-11-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
ksborg schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 09:42:
Bij mij was ie geloof ik 4 kilo... Heb jij er 3 ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Eypo schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 10:41:
Bij mij was ie geloof ik 4 kilo... Heb jij er 3 ofzo? :P
Is uiteraard gewoon een foutje, moet 3.7kg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 543524

Het is weer zover :(

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het spijt ons dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Waarschijnlijk is uw pakket verloren gegaan tijdens het verzendtraject. Wij gaan ervan uit dat uw bestelling niet meer arriveert. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij hebben onze financiële afdeling opdracht gegeven om het betaalde bedrag op uw rekening terug te storten. Houdt u alstublieft rekening met een verwerkingstijd van vijf werkdagen als u heeft betaald met iDEAL. Als u heeft betaald met creditcard, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van drie weken.

Als u het bestelde artikel alsnog wilt ontvangen, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. Om u te compenseren ontvangt u een cadeaubon van euro 1,99. Deze cadeaubon wordt bij uw volgende bestelling automatisch aangeboden bij de betaalmethoden. Als u bij deze stap de code aanvinkt, wordt het bedrag van de cadeaubon in mindering gebracht op het totaalbedrag van de bestelling.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan ik nu alsnog eisen van bol.com dat ik het product ontvang voor de door mij betaalde prijs (52,49 ipv 64,99)?

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 543524 op 16-11-2013 10:59 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.

Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.

Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.