Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwargers
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 08:58
Wat is nu die machinecode van de Dolce Gusto zodat ik dat gratis doosje NESCAFÉ Dolce Gusto capsules kan claimen?

http://weblogs.mozillazine.org/qa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutusl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:56
Was ik ook lang naar op zoek...
Code staat midden in het spaanstalige boekje, links naast de paperclips

[ Voor 21% gewijzigd door brutusl op 12-11-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:13

RobertowNL

For your gear!

mwargers schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:06:
Wat is nu die machinecode van de Dolce Gusto zodat ik dat gratis doosje NESCAFÉ Dolce Gusto capsules kan claimen?
brutusl schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:08:
Dat is geen code voor dat gratis doosje bij je bestelling (die krijg je nl bij elk nieuw account).
Machinecode zit blijkbaar niet bij de spaanse versie.

Die code in het spaanse boekje zijn 250 punten voor het Nescafé spaaractie waar ze in Nederland (blijkbaar) niets mee doen.

Edit:
Ze zijn wel rap met verzenden; vanmiddag om 1 uur besteld, en nu net verzonden :)

[ Voor 12% gewijzigd door RobertowNL op 12-11-2013 16:15 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwargers
brutusl schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:08:
Ik weet niet wat je bedoelt.
Ik heb een nogal groot zwart-wit boekje wat de gebruiksaanwijzing is in diverse talen. Geen spoor van een machinecode daarin.
Ook nog een klein zwart-wit boekje wat het garantieboekje is. Ook geen spoor van een machinecode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-05 02:18
Is er al iemand die hem binnen heeft?
Want ik vraag me af of je de bestelbevestiging (mail) kan gebruiken als kassabon en moet je die zilveren code bovenaan de verpakking (als ze die bedoelen [?]) eruit knippen (die kan je er volgens mij ook zo afhalen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwargers
Maxjj4 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:16:
Is er al iemand die hem binnen heeft?
Want ik vraag me af of je de bestelbevestiging (mail) kan gebruiken als kassabon en moet je die zilveren code bovenaan de verpakking (als ze die bedoelen [?]) eruit knippen (die kan je er volgens mij ook zo afhalen)?
Je moet de Betalingsbevestiging mail hebben. Tenminste, die kreeg ik bij koffiediscounter.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:51
mwargers schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:20:
[...]

Je moet de Betalingsbevestiging mail hebben. Tenminste, die kreeg ik bij koffiediscounter.nl
bedoelen ze niet gewoon de factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutusl
  • Laatst online: 16:56
Dat is geen code voor dat gratis doosje bij je bestelling (die krijg je nl bij elk nieuw account).
Machinecode zit blijkbaar niet bij de spaanse versie.

Die code in het spaanse boekje zijn 250 punten voor het Nescafé spaaractie waar ze in Nederland (blijkbaar) niets mee doen.
Zal in Spanje 250 punten opleveren maar werd hier bij de registratie voor de gratis cups wel mooi als machinecode geaccepteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:25
Bij mij werkte die code in het boekje niet. Was al gebruikt kreeg ik als melding. Dus ik ga de klantenservice even aan het jasje trekken voor dat gratis doosje cups 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwargers
Michel242186 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:21:
[...]

bedoelen ze niet gewoon de factuur?
Is dat niet de betalingssbevestiging?

edit:
Ok, mezelf geregistreerd om later deze machinecode toe te voegen. Dit is de uitleg op de site:
"
Vul hier je registratiecode in uit het welkomstboekje, plaats je eerste bestelling op de webshop en ontvang een gratis doosje NESCAFÉ Dolce Gusto capsules.
"
Ik heb geen welkomstboekje kunnen vinden bij mijn apparaat.

[ Voor 44% gewijzigd door mwargers op 12-11-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

brutusl schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:21:
[...]

Zal in Spanje 250 punten opleveren maar werd hier bij de registratie voor de gratis cups wel mooi als machinecode geaccepteerd!
Ah, jammer die heb ik bij mijn bonus ingevuld en dat leverde niets op.

Jij hebt nu dus 2 gratis doosjes (die ene die je altijd gratis krijgt bij een nieuw account) en nog 1 extra ;)?

[ Voor 15% gewijzigd door RobertowNL op 12-11-2013 16:30 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Er staat toch helemaal niks over een zilveren streepjes code op https://www.dolce-gusto.n...ages/Refund-LoggedIn.aspx

Er staat:
4. Knip de originele streepjescode uit de verpakking van de machine.
En wat je na registratie ziet lijkt mij alleen een verduidelijking van welke je moet gebruiken:
Knip de originele streepjescode uit de verpakking van de machine (Dit is de streepjescode die bij het typenummer staat dat begint met KP).
Ik zie net trouwens dat de koffie cups die bij mij meegeleverd zijn al over datum zijn. Staat datum 10-2013 op, een beetje jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door ADDG op 12-11-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:35
Maak een kopie van de kassabon waarop het bedrag en de aankoopdatum vermeld staan
Op de factuur/kassabon van Bol.com staat aankoopdatatum vermeld wel een factuur datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Toch maar de witte besteld, wou het eerst niet doen maar gisteren is mijn Seaco Bonenmaler overleden, die gaat morgen weg voor reparatie dus dan heb ik iig iets staan (nog wel Senseo geprobeerd, maar dat blijft ranzig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik ben Ben
  • Laatst online: 21:36
Ik zie dat er gesproken wordt over meer dan een serienummer, echter zie ik enkel een zilveren op de doos/deksel zelf. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emretezel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-01 19:55
Ik heb net mijn koffieapparaat binnen van fonq.nl.
De cupjes zijn een maand over de datum (2013/10).
Jammer ik ga mezelf niet vergiftigen, tijd om ze te bellen voor een oplossing, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Nu online
ik ben Ben schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:04:
Ik zie dat er gesproken wordt over meer dan een serienummer, echter zie ik enkel een zilveren op de doos/deksel zelf. Mis ik iets?
Bij mij zit er op de zijkant van de doos nog een sticker met een streepjes code en typenummer vermelding dat begint met KP dus ik neem aan dat het deze is die gebruikt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170251

Levering is vertraagd: verwacht op 18-11-2013
Van vandaag naar pas de 18e vertraagd. Vreemd dat die beschikbaarheid zo verschilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik ben Ben
ADDG schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:26:
[...]

Bij mij zit er op de zijkant van de doos nog een sticker met een streepjes code en typenummer vermelding dat begint met KP dus ik neem aan dat het deze is die gebruikt moet worden.
Is dat de ''naam'' van het apparaat? KP1001, kp1002 etc. Ofwel een niet unieke code. Als dit het geval is moet het volgens mij wel de zilveren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
objectief2 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:27:
Bij mij werkte die code in het boekje niet. Was al gebruikt kreeg ik als melding. Dus ik ga de klantenservice even aan het jasje trekken voor dat gratis doosje cups 8)
Bij mij hetzelfde verhaal. Ook spaans boekje, ook de code gebruikt. Morgen even bellen.
Leek erop dat de doos al een keer aangeboden was bij iemand, want hij was geplakt.

De cups die erbij zaten zijn overigens goed tot 10 / 2013... maar die ene maand zal geen kwaad kunnen hoop ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Nu online
ik ben Ben schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:39:
[...]

Is dat de ''naam'' van het apparaat? KP1001, kp1002 etc. Ofwel een niet unieke code. Als dit het geval is moet het volgens mij wel de zilveren zijn.
Op die sticker staat een streepjescode daarnaast staat er het typenummer KP1000PO en nog een code met "CMMF:" er voor.

[ Voor 4% gewijzigd door ADDG op 12-11-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik ben Ben
ADDG schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:50:
[...]

Op die sticker staat een streepjescode daarnaast staat er het typenummer KP1000PO en nog een code met "CMMF:" er voor.
Na een google search op ''cmmf dolce gusto'' wordt het mij duidelijk dat dit hoogstwaarschijnlijk ook gaat om een generiek nr. per serie. Bijvoorbeeld 'CMMF 9100011845'. Vooralsnog bedankt voor de opheldering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:25
SpeciesXX schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:43:
[...]

Bij mij hetzelfde verhaal. Ook spaans boekje, ook de code gebruikt. Morgen even bellen.
Leek erop dat de doos al een keer aangeboden was bij iemand, want hij was geplakt.

De cups die erbij zaten zijn overigens goed tot 10 / 2013... maar die ene maand zal geen kwaad kunnen hoop ik :).
Mijn cups hebben een tht van 04/2014 geloof ik. Mijn eerste indruk van de doos was ook dat het een retour kon zijn. Na gedegen onderzoek ( 8)) denk ik dat dit niet het geval is en dat het stukje tape op de bovenkant er puur uit voorzorg op zit. De rest zag er netjes en ongebruikt uit namelijk. Op de code na dan :P

Heb al gebeld en ben benieuwd hoe ze dit grote probeem op gaan lossen :+ Was nogal druk dus ik word teruggebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532053

dus als ik het goed heb,moet je de volgende controleren:

de datum van de kups
of de code wel werkt die in het boekje staat. (welke pagina eigenlijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:07
HIer al meteen duidelijk, het doosje met de cups stond al open, de cups staan bol... wel jammer!

Ik krijg hier bij het invoeren van de code een bevestiging maar er telt niets op... Hoe zit dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
Anoniem: 532053 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:29:
dus als ik het goed heb,moet je de volgende controleren:

de datum van de kups
of de code wel werkt die in het boekje staat. (welke pagina eigenlijk?)
Bij mij stond deze in de midden. 12 letters / cijfers lang, ziet er nageprint uit zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

.NCK schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:55:
HIer al meteen duidelijk, het doosje met de cups stond al open, de cups staan bol... wel jammer!

Ik krijg hier bij het invoeren van de code een bevestiging maar er telt niets op... Hoe zit dat precies?
Bij mij staan ook een aantal cupjes bol, houdbaarheid is nog tot 9/14 dus daar heeft het niet mee te maken ;).

Ingevuld bij mijn bonus? Dan heb je hem ''verprutst'' je had hem blijkbaar bij het registeren moeten invoeren (althans zo lijkt het nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:07
@RobertowNL: Code wordt hier niet geaccepteerd en lijkt ook 1 teken te kort te zijn? Heb de vraag uitgezet bij Dolce Gusto.

[ Voor 66% gewijzigd door .NCK op 12-11-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ADDG schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:32:
[...]

Er staat toch helemaal niks over een zilveren streepjes code op https://www.dolce-gusto.n...ages/Refund-LoggedIn.aspx

....
Hebben ze waarschijnlijk gecorrigeerd.

Ik had de tekst gekopieerd inclusief de toevoeging "zilvere"

Ik heb in ieder geval beide streepjescodes meegestuurd.

Bij mij zijn de cupjes ook houdbaar tot 10 2013. Maar voor € 2.49 hoor je mij niet klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welkenaamnuweer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-03-2023
Meerdere mensen die zich niet kunnen registreren op de dolce-gusto site?
Ik krijg aldoor een interne serverfout, aanvraag kan niet worden voltooid .......

jezusislief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-06 05:48
Ik ook
Ik krijg aldoor een interne serverfout, aanvraag kan niet worden voltooid .......

[ Voor 15% gewijzigd door saharoen op 12-11-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-06 18:16
welkenaamnuweer schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:50:
Ik krijg ook de melding dat er sprake is van een interne serverfout.

Ook mijn cups zijn van oktober 2013, maar zojuist telefonisch een cadeaubon toegezegd gekregen van Bol.com ter waarde van een doos cupjes. Mooie service van Bol.com!

Zo wordt deze aanbieding nog beter! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welkenaamnuweer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-03-2023
Registratie nu wel gelukt ...

jezusislief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:35
Geen12 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:03:
[...]

Ik krijg ook de melding dat er sprake is van een interne serverfout.

Ook mijn cups zijn van oktober 2013, maar zojuist telefonisch een cadeaubon toegezegd gekregen van Bol.com ter waarde van een doos cupjes. Mooie service van Bol.com!

Zo wordt deze aanbieding nog beter! :P
Tegen mij werd verteld dat als ik niet tevreden was dat ik het product mag terug sturen en dan krijg ik een nieuwe. Had nog gevraad of ze mij niet een nieuw doosje met kups kunnen sturen, dat mocht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Anoniem: 170251 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:36:
[...]
Van vandaag naar pas de 18e vertraagd. Vreemd dat die beschikbaarheid zo verschilt...
Had ik ook, maar is nu toch onderweg en, as we speak, in het sorteerproces van PostNL terecht gekomen. Als ik weer online kom op Tweakers zal ik ze beide wel in huis hebben verwacht ik (zwart en rood).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 13:54

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik heb gekozen voor het Genio 2 model, toch iets meer gemak met koffie zetten.
€109 bij de Blokker, dus uiteindelijk €59. Fijne prijs voor een nog fijner apparaat! Meegeleverde cups zijn oké tot 7/2014 en staan niet bol ofzo. En ook ik heb beide streepjescodes opgestuurd.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Heb nu ook de rode besteld bij bol.com, mooie aktie.
Mocht iets uitzoeken voor 10 euro voor sinterklaas, dus me vrouwtje heeft hem voor me besteld.
Vind ik het niets kan ik hem altijd nog voor 20 euro verkopen volgend jaar ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:30

vhal

ಠ_ಠ

Hier de witte Piccolo bij Bol.com. Beetje overkill aangezien we een bonenmaler, nespresso en een cafetiere hebben maar het is wel eens handig voor de chocokoffie en dat soort meuk. Maar voor 10 euro, er van uitgaande dat de cashback inderdaad gehonoreerd wordt, kan je er geen buil aan vallen. Dat de cupjes over de datum zijn maakt mij niet zo veel uit. De smaak wordt er hoogstens iets minder door.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik had hem maandag bij BCC besteld voor 55 euro. Stond een levertijd van tot 8 tot 14 werkdagen geloof ik. Kreeg gisteren een mailtje dat die was verzonden, word vandaag aan de deur bezorgd :)

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
Wat heeft het registreren van de machine voor voordeel? Extra 5 euro tegoed?

Wanneer je een spaans boekje hebt, even bellen met Dolce Gusto, krijg je een nieuwe code voor het registreren van de machine.

Mochten je cups over datum zijn, even aangeven bij Dolce Gusto of je leverancier.

[ Voor 62% gewijzigd door SpeciesXX op 13-11-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:17

dimako_

Vogel

rikadoo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:06:
Ik had hem maandag bij BCC besteld voor 55 euro. Stond een levertijd van tot 8 tot 14 werkdagen geloof ik. Kreeg gisteren een mailtje dat die was verzonden, word vandaag aan de deur bezorgd :)
Ik inderdaad ook en vanmorgen is mijn machine van 55 euro geleverd.
Mooi werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
Wat een onding is dat apparaat zeg xD. Ik weet nie of ik hem hou. Nu moet ik bij elk kopje koffie dat ik zet handmatig bij houden hoeveel en hoelang ik moet inschenken. Is hier een handige truuk voor om dit nauwkeurig en netjes te doen zonder een timer of app? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 09:28
IseT schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:59:
Wat een onding is dat apparaat zeg xD. Ik weet nie of ik hem hou. Nu moet ik bij elk kopje koffie dat ik zet handmatig bij houden hoeveel en hoelang ik moet inschenken. Is hier een handige truuk voor om dit nauwkeurig en netjes te doen zonder een timer of app? :p
Alleen de hoeveelheid water in de tank doen die je wilt hebben?
Weet niet of dit mogelijk is heb mijne nog niet uitgetest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09-2024
Xepos schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:01:
[...]

Alleen de hoeveelheid water in de tank doen die je wilt hebben?
Weet niet of dit mogelijk is heb mijne nog niet uitgetest.
Er zitten geen streepjes op.

Ik ben blij dat ik er niet veel voor hoef te betalen maar ik snap nu wel waarom er overdatum koffie in de verpakking zit. Niemand koopt dit voor de volle prijs.

Ik verwacht ook een massale vloedgolf aan dolce gusto apperaten op marktplaats na deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 09:28
zero_cool89 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:02:
[...]

Er zitten geen streepjes op.

Ik ben blij dat ik er niet veel voor hoef te betalen maar ik snap nu wel waarom er overdatum koffie in de verpakking zit. Niemand koopt dit voor de volle prijs.

Ik verwacht ook een massale vloedgolf aan dolce gusto apperaten op marktplaats na deze actie.
Met een maatbeker erin doen?
Mijn koffie is overigens nog houdbaar tot 9/2014 ligt waarschijnlijk ook aan de plaats waar je het hebt gekocht.

[ Voor 11% gewijzigd door Xepos op 13-11-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:12
Zojuist mijn eerste kopje gehad, ben tevreden hoor :) Voor de originele prijs had ik em ook niet gehoeven waarschijnlijk, en nu ga ik em alsnog alleen voor 'zo-af-en-toe' gebruiken. Er bij blijven als ie koffie maakt... Tja, als ik een glas melk inschenk moet ik dat ook, daar lig ik echt niet wakker van :+
Smaakt prima, veel beter dan Senseo, en dat voor 5 euro d:)b

Edit:
Koffie bij mij was tot 4/2014, BCC.

[ Voor 5% gewijzigd door Melkunie op 13-11-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 10:07
Melkunie schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:05:
Zojuist mijn eerste kopje gehad, ben tevreden hoor :) Voor de originele prijs had ik em ook niet gehoeven waarschijnlijk, en nu ga ik em alsnog alleen voor 'zo-af-en-toe' gebruiken. Er bij blijven als ie koffie maakt... Tja, als ik een glas melk inschenk moet ik dat ook, daar lig ik echt niet wakker van :+

Edit:
Welke smaak had je :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Melkunie schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:05:

Edit:
Smaakt inderdaad prima in vergelijking met Senseo.

Uit nieuwsgierigheid het zef vullen van koffie ook even geprobeerd.
aluminiumfolie er af halen, plastic er uit halen. koffie er in, aluminiumfolie boven de koffie (aandrukken) en bovenop weer aluminiumfolie en die goed straktrekken. Smaakt prima ;).
En in vergelijking met filter ook nog snel (minuutje)

[ Voor 4% gewijzigd door RobertowNL op 13-11-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 10:07
Pff, zeuren om het zeuren?
Bij ieder doosje vind je een plaatje met wat de verhouding is.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:00

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Met de officiële glazen kun je het zien op het doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
Xepos schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:03:
[...]

Met een maatbeker erin doen?
Mijn koffie is overigens nog houdbaar tot 9/2014 ligt waarschijnlijk ook aan de plaats waar je het hebt gekocht.
Dit is prima bij smaken met 1 cup. Wanneer je 2 cups moet gebruiken wordt dit al wat lastiger 8)7
Mars18 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:14:
[...]

Pff, zeuren om het zeuren?
Bij ieder doosje vind je een plaatje met wat de verhouding is.
Als er geen cashback actie liep ging dit ding rechtstreeks terug naar de winkel.
sebastius schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:27:
[...]

Met de officiële glazen kun je het zien op het doosje.
Dus de meest simpele optie is voor elke smaak het officiële glas kopen 8)7

Ik probeer het apparaat een paar keer uit. Als het te lastig wordt doe ik hem weg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:31
Okey het is dat het 5 euro was maar de koffie vind ik ook maar meh. Doe mij mijn nespresso maar :D

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
laurens0619 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:52:
Okey het is dat het 5 euro was maar de koffie vind ik ook maar meh. Doe mij mijn nespresso maar :D
Tja, ik heb al een groot espresso-apparaat voor de koffie en zal de Dolce Gusto voornamelijk gebruiken voor erbij. Dan liever een DG als Nespresso omdat hier ook variatiekoffie in kan.

Wat betreft dat gokken met de hoeveelheid. Ik denk dat als je er een paar keer mee geoefend hebt het inschenken van een lekker bakkie ook wel zonder maatbekers of automatische watertoevoer moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zoek je bij elk apparaat wat je koopt achteraf pas uit hoe het werkt? Dit was vooraf toch al gemakkelijk te achterhalen, wie Googled er nu niet even om te kijken wat er nu eigenlijk wordt aangeboden?

Afijn, bij de rode versie zitten verlopen cups (10-2013), de houdbaarheid staat met een sticker op de buitenzijde van de verpakking vermeld. Bij de zwarte versie is er geen aparte sticker geplakt maar daar is de houdbaarheid (09-2014) eenvoudig via het doorkijkvenstertje aan de bovenzijde van de verpakking te achterhalen. Daar staat de houdbaarheid op de koffie-cups zelf te lezen, bij de rode is daar geen datum te zien.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:08
Je kan een kleine weegschaaltje (http://www.ebay.nl/itm/60...ment2&hash=item53fb39eb03) zetten op het lekbakje. Gewoon kopje erop, gewicht opnieuw instellen zodat die begint bij 0 en daarna bij een bepaald gewicht (bijvoorbeeld 40g) het machine stopzetten. >> Tip van mijn broer.
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/ODAwWDgwMA==/z/KCgAAMXQ3LVR48l7/$T2eC16VHJIgFHSM(kErIBR48l7Qp1w~~60_12.JPG

Is wel iets omslachtig en is ook niet het ideaalst/mooiste oplossing. Lijkt me wel een stuk beter/nauwkeuriger dan die timer oplossing.

[ Voor 28% gewijzigd door Exor op 13-11-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06 09:56
Ik krijg zelf dit apparaat vandaag pas, wel jammer overigens van dat handmatig bij houden. Maar wat ik dacht is, kan je er niet gewoon water van 1 kopje in gooien? (oftewel, vul kopje met water en doe dat in het apparaat)

[ Voor 15% gewijzigd door Eypo op 13-11-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik mij watertank loshaal en met water vul, dan druppelt die van onder.
hoort dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Anoniem: 532053 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:11:
hoort dit?
heb hetzelfde en vraag het me ook af !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Eypo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:08:
Ik krijg zelf dit apparaat vandaag pas, wel jammer overigens van dat handmatig bij houden. Maar wat ik dacht is, kan je er niet gewoon water van 1 kopje in gooien? (oftewel, vul kopje met water en doe dat in het apparaat)
Droogkoken lijkt me niet bepaald gezond voor het apparaat maar ik kan me vergissen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06 09:56
hardware-lover schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:15:
[...]

Droogkoken lijkt me niet bepaald gezond voor het apparaat maar ik kan me vergissen?
Lijkt me ook niet handig, maar wellicht stopt ie als er geen water meer in zit? Ik heb geen idee, ik zal het vanavond / morgen eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441968

Kijk hoeveel milliliter er in een glas gaat en zet er desnoods streepjes op, zo lastig is dat toch niet. Of gebruik die app timer, al vind ik die niet nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54
Ik wil net m'n Picollo registreren voor geld terug, blijkt dat de KP1006, de rode, er niet tussen staat.
Zwart, wit, titanium en custo staat er tussen, geen rood. Waanzin! Het is allemaal hetzelfde apparaat.

[ Voor 33% gewijzigd door rimave op 13-11-2013 14:22 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rylo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:14:
[...]

heb hetzelfde en vraag het me ook af !
inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441968

rimave schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:17:
Ik wil net m'n Picollo registreren voor geld terug, blijkt dat de KP1006, de rode, er niet tussen staat.
Je mag hem als KP1000 registreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-06 11:48
Eypo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:08:
Punt is al je 2 cups gebruikt, dan moet je nog inschatten hoeveel water per cup je moet gebruiken, prima smaak trouwens. Dan zou je beter voor ieder drankje een ander kopje moeten kopen........ espresso gebruikt minder water, dan een lungo, etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Laatst online: 13-06 23:15
Als het lijkt op een nespresso apparaat dan stopt ie wel als het water op is, maar klinkt nooit echt gezond. Een waterpompje dat lucht moet pompen is altijd slecht.

Wat betreft het afmeten, gebruik gewoon de app voor een indicatie en experimenteer wat voor de smaak. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Anoniem: 441968 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:18:
[...]

Je mag hem als KP1000 registreren
Ah, heb net al even met Nestle gebeld. Ze bellen zo terug.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Smaken verschillen, dat ook nog eens erbij.... de één wil sterk en de ander wil milder, afhankelijk wat je wens is qua sterkte.... ik hou het maar bij 2 cups, verhouding 4/5 bij de een, 1/5 op de laatste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-06 09:55
Letterlijk uit de actie voorwaarden, of ze hebben ons op een geniale manier genaaid, of iemand heeft een klein typefoutje gemaakt. Het zal het laatste wel zijn :+

*en aanvraag toegestuurd ná 02.03.2013 wordt NIET meer in behandeling genomen

http://www.bol.com/nl/cms..._Gusto_Cashback_Actie.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

thefox154 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:26:
Letterlijk uit de actie voorwaarden, of ze hebben ons op een geniale manier genaaid, of iemand heeft een klein typefoutje gemaakt. Het zal het laatste wel zijn :+

*en aanvraag toegestuurd ná 02.03.2013 wordt NIET meer in behandeling genomen

http://www.bol.com/nl/cms..._Gusto_Cashback_Actie.pdf
Morpheusk in "[Aanbieding] Goedkope Krups Dolce Gusto [geld terug actie]"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rimave schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:23:
[...]
Ah, heb net al even met Nestle gebeld. Ze bellen zo terug.
Die afspraak heb ik nu ook, de rode versie zou niet binnen de actie vallen. Ik heb duidelijk gemaakt dat dit via de Dolce Gusto website en voorwaarden (waarnaar Bol.com verwijst), voor consumenten niet duidelijk is.
Het invoeren van een andere apparaatcode zegt niets, door de streepjescode wordt bepaald of een apparaat wel of niet aan de actie mee doet en bij Nestle staan alle typenummers vermeld die meedoen aan de actie, daar valt de rode nu buiten.

Wordt vervolgt....

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gentlemen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-04 07:39
Ik heb het net binnen zwarte voor 55 via BCC. Maar nu eens zeker weten of het lukt met 50€ retour ander gaat het apparaat retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532053 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:11:
hoort dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Laatst online: 13-06 23:15
Of het hoort weet ik niet, moet je contact opnemen met fabrikant of nestle ofzo. Wat ik wel weet ik dat dit vaak voor komt bij allerlei apparaten zoals nespresso of senseo. Iets druppelen bij eraf halen lijkt me normaal, als ie door blijft lopen lijkt het me niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaptorRVL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:25:
[...]

Of het hoort weet ik niet, moet je contact opnemen met fabrikant of nestle ofzo. Wat ik wel weet ik dat dit vaak voor komt bij allerlei apparaten zoals nespresso of senseo. Iets druppelen bij eraf halen lijkt me normaal, als ie door blijft lopen lijkt het me niet normaal.
hij blijft doordruppelen. en wat kun je trouwens met de code in het boekje?
gratis cups aanvragen? zoja, moet je code invullen bij Gebruik je promotiecodes a1ls je bestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

gentlemen schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:13:
Ik heb het net binnen zwarte voor 55 via BCC. Maar nu eens zeker weten of het lukt met 50€ retour ander gaat het apparaat retour.
De zwarte met typenummer KP1000 valt sowieso binnen de actie.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gentlemen
  • Laatst online: 20-04 07:39
hardware-lover schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:37:
[...]

De zwarte met typenummer KP1000 valt sowieso binnen de actie.
Ik las het net. Brief net inelkaar gezet met benodigde inhoud :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:31

Patrick89

PSN : Gamesource

Ik hou de laatste tijd deze actie nog een beetje in de gaten maar er is nergens een winkel die hem nog voor de oude prijs van circa 55 euro verkocht.. Beetje balen..

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Hier de rode beschikbaar voor €56.90: https://www.4launch.nl/shop/get/p-18#p-4-productid-107888

Maar zoals hierboven gemeld, is het wellicht handig om nog even te wachten omdat het rode model niet te kiezen is in het cashbackformulier. Wel typisch weer dat dit eerder wel is bevestigd aan de telefoon: rave020 in "[Aanbieding] Goedkope Krups Dolce Gusto [geld terug actie]"
Wellicht dat de gesprekken kunnen worden opgenomen waarin de bevestiging wordt gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:45
Waar is die actie van die gratis cappuccino cups gebleven? Zag de actie en heb die cups besteld en binnengekregen. Nu wil ik mijn geld terugvragen, maar zie de actie niet. Zie wel een knop met nescafe pads actie, maar dan krijg ik; Error: Access Denied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:25
Patrick89 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:41:
Ik hou de laatste tijd deze actie nog een beetje in de gaten maar er is nergens een winkel die hem nog voor de oude prijs van circa 55 euro verkocht.. Beetje balen..
Ik vermoed dat dit de goedkoopste optie is (zijn goedkopere opties, maar daar zijn ze niet op voorraad):
http://www.bol.com/nl/p/k...BES0020289200000008834811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Kelvern schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:46:
Waar is die actie van die gratis cappuccino cups gebleven? Zag de actie en heb die cups besteld en binnengekregen. Nu wil ik mijn geld terugvragen, maar zie de actie niet. Zie wel een knop met nescafe pads actie, maar dan krijg ik; Error: Access Denied
Die is pleite, had ik gister al, zag hem in de ochtend staan, 's middags de cappucino gehaald, rond 13.00 gekeken, foetsie..... geen reactie gekregen van Dolce Gusto......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rave020 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:12:
[...]
Even een updat, heb net naar Nestle gebeld, antowoord : DEze valt gewoon oonder de cash back actie.
Bol koop deze apparaten gewoon in spanje, maar een nederlandse factuur is nodig.
Dus iedereen die en rode wil, kan deze gewoon bestellen.
Bij refund gewoon de KP1000 invullen , dit is voldoende.
Toch tevreden antwoord ;)

Doe je voordeel ermee
Voor alle duidelijkheid, ik heb dus ook naar Nestlé gebeld en geen enkele van de collega's daar kon dit bevestigen n.a.v. mijn vraag hierover, over bovenstaande reactie en toezegging dus. Nestlé zegt tot nu; nee geen cashback voor de rode, maar Dolce Gusto (en de voorwaarden), zegt daar helemaal niets over. Er zal toch een eenduidig antwoord moeten komen denk ik want je kunt wel een andere apparaat-code ingeven voor de aanvraag maar uiteindelijk wordt na ontvangst bekeken of de aanvraag wel gehonoreerd kan worden. Het zou vervelend zijn als achteraf blijkt dat er toch niet gecompenseerd wordt.

Laat er eerst voor iedereen duidelijkheid komen? Zowel van Nestlé als van Dolce Gusto.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:09
hardware-lover schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:58:
[...]

Voor alle duidelijkheid, ik heb dus ook naar Nestlé gebeld en geen enkele van de collega's daar kon dit bevestigen n.a.v. mijn vraag hierover, over bovenstaande reactie en toezegging dus. Nestlé zegt tot nu; nee geen cashback voor de rode, maar Dolce Gusto (en de voorwaarden), zegt daar helemaal niets over. Er zal toch een eenduidig antwoord moeten komen denk ik want je kunt wel een andere apparaat-code ingeven voor de aanvraag maar uiteindelijk wordt na ontvangst bekeken of de aanvraag wel gehonoreerd kan worden. Het zou vervelend zijn als achteraf blijkt dat er toch niet gecompenseerd wordt.

Laat er eerst voor iedereen duidelijkheid komen? Zowel van Nestlé als van Dolce Gusto.
Ik heb vandaag ook telefonisch contact gehad met Dolce Gusto en zij konden mij vertellen dat op dit moment nog niet alle modelnummers in het systeem zijn toegevoegd voor de cashback actie. Maar dat alle apparaten, dus ook de rode, hier gewoon onder vallen. Voor de rode kan je dus het modelnummer van de zwarte opgeven en kom je dus uiteindelijk wel in aanmerking voor de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb niet met Dolce Gusto maar met Nestlé (Krups) gebeld, dat telefoonnummer staat in de Bol informatie die bij de bestelling kwam.

Zij kijken blijkbaar naar de typenummers die op deze pagina staan vermeld;

http://www.krups.nl/All+P...+Dolce+Gusto.htm?currChan

[ Voor 52% gewijzigd door hardware-lover op 13-11-2013 16:08 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:09
hardware-lover schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:02:
Ik heb niet met Dolce Gusto maar met Nestlé (Krups) gebeld, dat telefoonnummer staat in de Bol informatie die bij de bestelling kwam.

Zij kijken blijkbaar naar de typenummers die op deze pagina staan vermeld;

http://www.krups.nl/All+P...+Dolce+Gusto.htm?currChan
Dan ga ik er nu vanuit, dat nog niet alle typenummers zijn toegevoegd en dit nog wel gaat gebeuren. Dit is tenminste wat ik van Dolce Gusto krijg te horen, ze zullen hun informatie vast wel ergens vandaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Mochten er meer mensen de rode hebben, je kunt bij registratie idd gewoon de zwarte kiezen.
Is me bevestigd door Nestle zelf (tel.nr. uit de voorwaarden gebeld). En je moet de streepjescode van de verpakking opsturen, die van het snoer hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
Is er onderhand iemand die weet welke van de 2 codes je moet opsturen? De grijze (zit bij mij aan de bovenkant) of de witte (KP...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Maxjj4 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:14:
Is er onderhand iemand die weet welke van de 2 codes je moet opsturen? De grijze (zit bij mij aan de bovenkant) of de witte (KP...)?
Zie mijn reactie boven de jouwe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
Oh sorry, die had ik nog niet gelezen. Bedoel je met "die van het snoer" de grijze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
ik heb problemen tijdens het registreren met het IBAN nummer...ik zit bij de ing NL73INGB000xxxxxxx maar dat pakt hij niet..iemand ook problemen daarmee?...kruisjes zijn dan mijn rek nummer...moet ik de nullen weglaten?

gelukt!!..had zelf een typfout gemaakt.. 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Michel242186 op 13-11-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat kun je trouwens met de code in het boekje?
gratis cups aanvragen? zoja, moet je code invullen bij Gebruik je promotiecodes a1ls je bestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 16:01
SpeciesXX schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:13:
Wat heeft het registreren van de machine voor voordeel? Extra 5 euro tegoed?

Wanneer je een spaans boekje hebt, even bellen met Dolce Gusto, krijg je een nieuwe code voor het registreren van de machine.

Mochten je cups over datum zijn, even aangeven bij Dolce Gusto of je leverancier.
Mijn bol.com machine is ook van spaanse origine.

Net gebeld met de helpdesk maar na 2 die niet werkte word ik morgen teruggebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelvern
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:45
Weezer-DC schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:19:
[...]

Mijn bol.com machine is ook van spaanse origine.

Net gebeld met de helpdesk maar na 2 die niet werkte word ik morgen teruggebeld.
Heb net mijn machine geregistreerd met de spaanse code, werkt die bij jullie niet dan? Of kun je dan geen geld terug vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 15:48
Iemand die al weet welke streepjescode verzonden moet worden? Op mijn set van koffiediscounter zit enkel bovenop de zilveren streepjescode (begint met picollo 707), op de zijkant enkel de sporen van een andere sticker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:28
Net de mijne ook binnen via BCC.nl, betreft een Nederlands model met cupjes nog goed tot 04/2014

Direct alles op de bus gegaan. Ben er van uit gegaan dat ze de sticker willen die op de verpakking zit.
Echt uitknippen van de streepjes code gaat niet met zo lomp ronde verpakking.

Direct de machine geregistreerd via de site voor een gratis doosje capsules.
Me eerste bestelling geplaatst maar geen enkel teken van een gratis doosje.
Wel de €5 korting plus gratis verzend kosten.
Ik zie wel of dat doosje er als nog bij in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
volgens mij is de sticker aan de zijkant....die bij mij al gesneuveld is bij het openmaken gewoon de productcode...dus volgens mij moet je de zilveren streepjescode opsturen..die bovenop de verpakking zit en aan het snoer.

edit: nog eens goed alles nagekeken maar het moet toch de sticker aan de zijkant zijn...deze lag al in tweeen omdat de doos waarschijnlijk al een keer open is geweest...maar kan het gelukkig nog aan elkaar flansen.

[ Voor 32% gewijzigd door Michel242186 op 13-11-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Maxjj4 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:16:
Oh sorry, die had ik nog niet gelezen. Bedoel je met "die van het snoer" de grijze?
Ja die. Die hoef je niet op te sturen en op mijn doos zat alleen een barcode aan de zijkant.

Ik kon mijn volledige IBAN nummer van de ING gewoon gebruiken. Inclusief die nullen.

Die code uit het boekje moet je dus niet invullen bij registratie van de machine.
Dan kun je geen gratis cupjes meer bestellen. Zucht, nu moet ik weer een nieuwe code aanvragen.
Lekker handig allemaal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rimave schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:52:
[...]

Ja die. Die hoef je niet op te sturen en op mijn doos zat alleen een barcode aan de zijkant.

Ik kon mijn volledige IBAN nummer van de ING gewoon gebruiken. Inclusief die nullen.

Die code uit het boekje moet je dus niet invullen bij registratie van de machine.

Dan kun je geen gratis cupjes meer bestellen. Zucht, nu moet ik weer een nieuwe code aanvragen.
Lekker handig allemaal. :P
waar dan?
bij bij Gebruik je promotiecodes a1ls je bestelt?
en wat doet die code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:29
Anoniem: 532053 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:10:
waar dan?
bij bij Gebruik je promotiecodes a1ls je bestelt?
en wat doet die code?
De code uit het midden van het Spaanse boekje werkte hier prima. Drie doosjes besteld, twee betaald.

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1 ... 3 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.

Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.

Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.