gister bij FonQ 1tje besteld..(zwarte)..duurde 5-7 dagen...
Heeft er ook al iemand met zo'n giftcard bij fonq besteld ? Ik zie dat als je onder de 50 euro komt je verzendkosten moet gaan betalen. Ik weet niet of ik het juist inteperteer.
-edit (Sorry verkeerd gelezen)
-edit (Sorry verkeerd gelezen)
[ Voor 8% gewijzigd door Patrick89 op 11-11-2013 10:03 ]
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Hoe werkt die cappuchino pass actie? Zitten hier actie stickers op?
Zie 4 reacties boven je eigen reactie...Patrick89 schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:55:
Heeft er ook al iemand met zo'n giftcard bij fonq besteld ? Ik zie dat als je onder de 50 euro komt je verzendkosten moet gaan betalen. Ik weet niet of ik het juist inteperteer.
Hmm,hij geeft nu aan dat die kortingscode onbekend is. Zou hij te veel gebruikt zijn?DarKHunteR schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:37:
Bij http://www.fonq.nl/produc...olce-gusto-piccolo/48323/ is hij 54,- incl. verzenden. als je kortingscode VERJHTZKZ3 gebruikt (5 euro). Als je via de ING een kortingscode van 20 euro koopt heb je 10 euro korting (werkt niet samen met de 5 euro code).
Er staat hier ook duidelijk bij dat je 50 euro terug krijg, dus moet goed komen
(KCP3JK6WXW doet het wel, maar levert slechts 1,77 euro op)
[ Voor 5% gewijzigd door BounceMeister op 11-11-2013 10:27 ]
Die van Bol.com was al uitverkocht, die je nu ziet is van een externe leverancier.Feralio schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:50:
Bij Bol.com is de prijs weer aangepast naar € 94,13. Bcc staat nog wel op € 54.99
Het lijkt er op dat de prijzen overal omhoog gaan.. Goed in de gaten houden want de actie duurt nog wel even..
Zowel bij Fonq als bij BCC prijs inmiddels naar resp. € 79,95 en € 69,00 omhoog gegaan. Apparaat wordt dus duurder zo te zien. Heb vanmorgen nog voor € 54,99 kunnen bestellen bij BCC. Ga er voor het gemak van uit dat apparaat voor het betaalde bedrag geleverd wordt......
Anoniem: 536255
De mijne is inmiddels verstuurd (Bol.com)
Heb de zwarte voor 52,48 euro besteld dus voor 2,48 euro een leuk apparaatje. Daar gaat dan ook nog wat van af door een cashbackactie
Heb de zwarte voor 52,48 euro besteld dus voor 2,48 euro een leuk apparaatje. Daar gaat dan ook nog wat van af door een cashbackactie
Inmiddels bijna overal de prijs enorm verhoogd: jammer dat ik altijd zo twijfel......had voor 2.50 euro (bol.com) een leuk apparaat kunnen hebben.
Bij coolsound toch nog een aardige deal gevonden: de witte (KP1002....doet ook mee aan de actie) voor 51 euro (en 7 euro verzendkosten). Netto betaal ik dus 8 euro
Bij coolsound toch nog een aardige deal gevonden: de witte (KP1002....doet ook mee aan de actie) voor 51 euro (en 7 euro verzendkosten). Netto betaal ik dus 8 euro
marco_sire@hotmail.com
De rooie is nog bij Bol.com verkrijgbaar voor 60 euro
57,50 als je code van hierboven gebruikt
http://www.bol.com/nl/p/k...0011419846/#product_title
[ Voor 11% gewijzigd door B0MBACI op 11-11-2013 14:22 ]
Bij redcoon nog 57 euro voor de KP1000, nadeel is wel dat je verzendkosten moet betalen. Na 50 euro cashback kom je op 14.95 uit.
Via deze link krijg je € 10 tegoed bij RedcoonBinolirao schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:23:
Bij redcoon nog 57 euro voor de KP1000, nadeel is wel dat je verzendkosten moet betalen. Na 50 euro cashback kom je op 14.95 uit.
[ Voor 15% gewijzigd door WhySoSerious? op 11-11-2013 14:42 ]
De rode staat niet in de lijst bij krups. De streepjescode verschilt ook per kleur. Alleen KP1000, 1002, 1008 en 1009 staan erbij.B0MBACI schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:22:
De rooie is nog bij Bol.com verkrijgbaar voor 60 euro57,50 als je code van hierboven gebruikt
Die rode uit de Piccolo serie met nummer PK 1006 kan je dus NIET registreren op de Dolce Guste website. Je kan alleen een keuze maken uit serie PK 1000, PK 1002, PK 1008 en PK 1009 om voor € 50 euro korting in aanmerking te komen. Wellicht gaat het hier om een buitenlands model?
B0MBACI schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:22:
De rooie is nog bij Bol.com verkrijgbaar voor 60 euro57,50 als je code van hierboven gebruikt
Zo ook besteld bij MaxICT, in winkelmandje nog ~50 euro, bij refresh alweer 70 euro, maar heb m nog voor de oude prijs gelukkig.
Heb net bol.com gebeld, ze zeiden dat dit ook bij het artikel rode stond.asifonly schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:47:
Die rode uit de Piccolo serie met nummer PK 1006 kan je dus NIET registreren op de Dolce Guste website. Je kan alleen een keuze maken uit serie PK 1000, PK 1002, PK 1008 en PK 1009 om voor € 50 euro korting in aanmerking te komen. Wellicht gaat het hier om een buitenlands model?
[...]
Denk dat dit wel goed moet komen dan. Tevens een mail gestuurd naar Nestlé .
Even wachten anders annuleer of sturen we gewoon de rode terug.
Bij bol. Com zeiden ze wel, er is in een keer veel vraag naar:)
Ik denk dat ik de mini me ga bestellen bij de blokker. Via een vriendin kan ik personeelskorting krijgen, dan heb ik het apparaat voor 25 euro + automatisch waterregeling
Gelukkig maar, heb ook de rode besteld. Anders stuur gaat ie gewoon retour inderdaad.rave020 schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:58:
[...]
Heb net bol.com gebeld, ze zeiden dat dit ook bij het artikel rode stond.
Er worden in de voorwaarden geen specifieke modellen/kleuren genoemd?
https://securewebregistrations.net/dolcegustomini/conditions
Hoe kan men nu vooraf bij aankoop weten dat een bepaalde kleur buiten de actie zou gaan vallen?
https://securewebregistrations.net/dolcegustomini/conditions
Hoe kan men nu vooraf bij aankoop weten dat een bepaalde kleur buiten de actie zou gaan vallen?
Testing, one, two ...
Als je het formulier online invult moet je een type kiezen, rood staat niet in de selectie.
Net de KP5000 besteld bij Redcoon.
Met de 10 euro vriendenkorting die hierboven staat kost hij 79 euro incl. verzending. Komt zakelijk nog 21% BTW terug. Kost hij netto 17 euro. Grote voordeel is de grote watertank.
Met de 10 euro vriendenkorting die hierboven staat kost hij 79 euro incl. verzending. Komt zakelijk nog 21% BTW terug. Kost hij netto 17 euro. Grote voordeel is de grote watertank.
Mooie actie, kon hem vanochtend niet bestellen.
Nu maar via BCC , is alsnog mooi goedkoop.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Bij BCC is ie nu €69.Mars18 schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:43:
Mooie actie, kon hem vanochtend niet bestellen.
Kan je 'm beter bij Max ICT bestellen voor 55,35: https://maxict.nl/product...sel-dg-kp-1000-piccolo-bk
Edit: ook in prijs verhoogd

[ Voor 4% gewijzigd door Pistolebob op 11-11-2013 19:44 ]
Nu straks iedereen een dolce gusto heeft is het tijd om cups te kopen. Heeft iemand nog een goede tip om goedkope cups te kopen
Met alle respect, maar je vind het wel goed om goedkoop een koffie machine te kopen. Maar dan ga je lopen miepen dat de cups te duur zijn. Dat wist je vanaf het begin al dus als je goedkoop koffie wilt dan haal je een Senseo apparaat met plus huismerk padsrik11 schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:59:
Nu straks iedereen een dolce gusto heeft is het tijd om cups te kopen. Heeft iemand nog een goede tip om goedkope cups te kopen

-----
Trouwens, ik heb het apparaat bij bol gekocht. De status staat al een dag op "wordt verwerkt", is dit een goed teken?
[ Voor 11% gewijzigd door Ferry H. op 11-11-2013 20:04 ]
Iedereen weet dat de cups duur zijn.. maar als ze goedkoper zijn bij een bepaald adres wil iedereen dat wel weten;)Ferry H. schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:02:
[...]
Met alle respect, maar je vind het wel goed om goedkoop een koffie machine te kopen. Maar dan ga je lopen miepen dat de cups te duur zijn. Dat wist je vanaf het begin al dus als je goedkoop koffie wilt dan haal je een Senseo apparaat met plus huismerk pads
-----
Trouwens, ik heb het apparaat bij bol gekocht. De status staat al een dag op "wordt verwerkt", is dit een goed teken?
Mensen, ook hier verwachten we wel een beetje eigen inzet. Oftewel: alleen een vraag dumpen "waar zijn de cups goedkoop" is niet de bedoeling, ga eerst zelf op zoek en rapporteer wat je zelf hebt gevonden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Anoniem: 532053
http://www.koffiepiraat.n...list&utm_content=default1rik11 schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:59:
Goedkoopste cups: http://www.koffievergelijk.nl/capsules/massimo-capsules.htmlrik11 schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:59:
Ook beschikbaar op http://www.massimocapsules.nl/
Net iets duurder maar goedkoper dan de normale crups: http://www.douweegbertsen...spx?category=lorespresso2
[ Voor 5% gewijzigd door Pistolebob op 11-11-2013 20:22 ]
Dan is zijn Saturn, Mediamarkt en BCC goedkoper, want die rekenen geen verzendkosten.
Deze zijn niet voor de nescafé dolce gusto machines.Pistolebob schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:18:
[...]
Goedkoopste cups: http://www.koffievergelijk.nl/capsules/massimo-capsules.html
Ook beschikbaar op http://www.massimocapsules.nl/
Net iets duurder maar goedkoper dan de normale crups: http://www.douweegbertsen...spx?category=lorespresso2
[ Voor 21% gewijzigd door WhySoSerious? op 11-11-2013 20:32 ]
Kan niet inloggen bij BCC als ik mijn order opzoek.
Wel vreemd.
Heb al wel betaald en een bevestigings mail gehad.
Als ze straks maar niet de order gaan annuleren aangezien ze hem nu ook al €15 duurder hebben gemaakt.
Wel vreemd.
Heb al wel betaald en een bevestigings mail gehad.
Als ze straks maar niet de order gaan annuleren aangezien ze hem nu ook al €15 duurder hebben gemaakt.
Ferry H. schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:02:
[...]
Het zou juist raar zijn als ik goedkoop het apparaat koop en vervolgens niet kijk waar ik de cups goedkoop kan krijgen.Ferry H. schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:02:
[...]
Met alle respect, maar je vind het wel goed om goedkoop een koffie machine te kopen. Maar dan ga je lopen miepen dat de cups te duur zijn. Dat wist je vanaf het begin al dus als je goedkoop koffie wilt dan haal je een Senseo apparaat met plus huismerk pads
-----
Ik Had zelf de massimo al gevonden via http://www.dealdigger.nl/?zanpid=1835064764117013505 maar die werken volgens de reviews niet allemaal.
Btw mijn bol bestelling is vandaag aan de post gegeven volgens bol zelf
En wie vult er nu vóórafgaand aan een aankoop een formulier voor teruggave in? Dat zullen er toch niet al teveel zijn verwacht ik. Daar komt bij dat niet iedereen in Nederland dit topic onder ogen zal krijgen en het moet doen met de voorwaarden die terug te vinden zijn onder de link die ik deelde. Daarin wordt niet over type-uitzonderingen gesproken, ik zie ze zelf niet staan.BounceMeister schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:36:
Als je het formulier online invult moet je een type kiezen, rood staat niet in de selectie.
Voorwaarden:
Een NESAFÉ Dolce Gusto machine kopen (online or offline) tussen 31.10.2013- 2.02.2014 in Nederland. Hierna moeten de deelnemers via de actiewebsite (www.dolce-gusto.nl/refund) hun gegevens invullen om de refund te ontvangen.
Eest kopen, daarna aanvragen.
En je hebt pas iets gekocht als het item in huis staat. Een betaling vooraf is nog geen koop, wordt er niet geleverd dan heeft er geen aankoop plaatsgevonden.
Maar mogelijk zal men coulant zijn en anders gaan er veel rode machines retour afzender verwacht ik
[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 12-11-2013 00:59 . Reden: typo's ]
Testing, one, two ...
Je kunt klikken op; Bekijk details van deze bestelling, dan komt er als het goed is meer info omtrent de levering tevoorschijn zoals een verwachte leverdatum.Ferry H. schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:02:
[...]
[knip]
Testing, one, two ...
Bedankt,hardware-lover schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:43:
[...]
Je kunt klikken op; Bekijk details van deze bestelling, dan komt er als het goed is meer info omtrent de levering tevoorschijn zoals een verwachte leverdatum.
Bekijk hier de status van uw bestellingen. Klik voor meer informatie op het bestelnummer.
Totaal aantal bestellingen (1)
Bestelnummer: ***********| 10-11-2013 | 1 artikel, totaal € 52,49
ARTIKELEN BESTELSTATUS VERZENDING EXTRA INFORMATIE
Krups Dolce Gusto Piccolo KP1000 Koffiecup Machine
€ 54,99
Wordt verwerkt
Uw artikel wordt zo snel mogelijk geleverd.
Verwacht op: 12-11-2013
Ben benieuwd morgen
Verder ook cups besteld
[ Voor 6% gewijzigd door Ferry H. op 11-11-2013 20:54 ]
dit is de goedkoopste cups
YouTube: Refill Nestle Dolce Gusto Capsules capsule - Kapseln wiederverwenden Kapsel selbst auffüllen reuse
YouTube: Refill Nestle Dolce Gusto Capsules capsule - Kapseln wiederverwenden Kapsel selbst auffüllen reuse
Zwarte KP1000 besteld voor € 54,98 bij redcoon icm met €10 korting
toppie! Bedankt iedereen voor het melden
Ik had ook al een rode besteld omdat ik op de Dolce Gusto site niets kon vinden over uitsluiting van bepaalde modellen. Hou je ons op de hoogte van hun reactie?rave020 schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:58:
[...]
Heb net bol.com gebeld, ze zeiden dat dit ook bij het artikel rode stond.
Heb hem ook besteld bij redcoon voor 54.99.
Geen geld, ook al drinkt niemand hier echte koffie, al zal er wel veel gebruikt van worden gemaakt denk ik zo maar!
Geen geld, ook al drinkt niemand hier echte koffie, al zal er wel veel gebruikt van worden gemaakt denk ik zo maar!
http://www.bestekeus.nl/p...000-cPath--pId-98228.html
Hier nog te verkrijgen voor een redelijke prijs.
Hier nog te verkrijgen voor een redelijke prijs.
De mijne voor 47 euro besteld bij 4launch vorige week, kreeg ook net als de bol kopers eentje met een spaans stickertje en een duidelijk hoofdzakelijk op spanje gericht boekje erbij, ik heb mijn cashback ding vrijdag ingestuurd en ben benieuwd.
De 5 euro korting en geen verzendkosten kan je direct gebruiken, ik had mijn 32 capsules voor 4,98 de dag voor mijn krups machine binnen kwam al in huis, helaas maar 16 drankjes..
Mijn eerste gedachte is: had ik maar voor 40 euro meer een automatische gekocht, dat doseren per cupje is erg vervelend, maar toen bedacht ik mezelf dat ik die desnoods alsnog OOK kan bestellen met bijv adres van oma ;-) Voor het bestellen dacht ik 'ja daaag voor automatische dosering betaal ik mooi geen 40 euro'
Mijn tweede gedachte: wow dit kost veel te veel geld, 3 drankjes per dag is dik 50 euro per maand.. per persoon.
Mijn conclusie is dan ook: koop gewoon een echt apparaat in plaats van deze printer-constructie apparaten, het is dat het 'gratis' is.. Ook dat refill gedoe is zelfs nog duur en mijn tijd is daar toch ook wel te kostbaar voor
De 5 euro korting en geen verzendkosten kan je direct gebruiken, ik had mijn 32 capsules voor 4,98 de dag voor mijn krups machine binnen kwam al in huis, helaas maar 16 drankjes..
Mijn eerste gedachte is: had ik maar voor 40 euro meer een automatische gekocht, dat doseren per cupje is erg vervelend, maar toen bedacht ik mezelf dat ik die desnoods alsnog OOK kan bestellen met bijv adres van oma ;-) Voor het bestellen dacht ik 'ja daaag voor automatische dosering betaal ik mooi geen 40 euro'
Mijn tweede gedachte: wow dit kost veel te veel geld, 3 drankjes per dag is dik 50 euro per maand.. per persoon.
Mijn conclusie is dan ook: koop gewoon een echt apparaat in plaats van deze printer-constructie apparaten, het is dat het 'gratis' is.. Ook dat refill gedoe is zelfs nog duur en mijn tijd is daar toch ook wel te kostbaar voor
[ Voor 4% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-11-2013 03:40 ]
Hoe doe je dit? Je hebt hier toch de machinecode voor nodig de in de verpakking staat?TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 03:34:De 5 euro korting en geen verzendkosten kan je direct gebruiken, ik had mijn 32 capsules voor 4,98 de dag voor mijn krups machine binnen kwam al in huis, helaas maar 16 drankjes..
Zou vandaag geleverd worden door Bol.com, maar levering is vertraagd: verwacht op 18-11-2013.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Nee je hebt geen machine code nodig, althans vorige week niet nu misschien wel. Vorige week was account aanmaken voldoende, ik heb verder niks gedaan geselecteerd oid, simpelweg 2x16 cups in winkelwagen en bedrag stond op 4,98
En daarna pas de machine besteld
Is het iemand al opgevallen dat bij redcoon er geen 50 euro retour staat. Ik denk dan ook dat dit een buitenlandse levering betreft waar je geen 50 euro retour op krijgt
Het gaat gewoon om het model, de KP1000 wordt vermeld bij de refundactie.jongerenchaos schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:30:
Is het iemand al opgevallen dat bij redcoon er geen 50 euro retour staat. Ik denk dan ook dat dit een buitenlandse levering betreft waar je geen 50 euro retour op krijgt
Je moet wel minimaal 5 euro besteden en cups kosten allemaal 4,99. Ben benieuwd of je zo maar meerdere accounts kan aanmaken of zal dit 1 per adres zijn?TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:09:
Nee je hebt geen machine code nodig, althans vorige week niet nu misschien wel. Vorige week was account aanmaken voldoende, ik heb verder niks gedaan geselecteerd oid, simpelweg 2x16 cups in winkelwagen en bedrag stond op 4,98
Krijg net mailtje van BCC dat hij morgen bezorgd wordt
CISSP! Drop your encryption keys!
Ik wilde net hetzelfde komen melden
Valt me reuze mee, twee weken levertijd stond er toen ik zondagavond bestelde. Hij is wel flink duurder geworden zeg, ik had em nog voor 54,99 maar hij is inmiddels 69

Oh en mijn apparaat van bol.com ligt bij buren. Bol.com heeft echt een goed informatiesysteem.
Overigens ook gewoon mijn cups besteld zonder machine te registeren met 5 euro korting.
Overigens ook gewoon mijn cups besteld zonder machine te registeren met 5 euro korting.
De witte variant is momenteel op voorraad bij BOL.com voor € 59,99 inclusief verzenden.
Ik heb 'm net besteld, wordt als het goed is morgen geleverd. BOL.com geeft op de productpagina aan dat de cashback geldig is voor dit product, dus voor €9,99 is het een goede koop. Alle webshops met betere prijzen (dichter bij de 50 euro) hebben inmiddels hun prijzen flink naar boven bijgesteld, dit was de beste deal die ik nog kon vinden.
Ik heb 'm net besteld, wordt als het goed is morgen geleverd. BOL.com geeft op de productpagina aan dat de cashback geldig is voor dit product, dus voor €9,99 is het een goede koop. Alle webshops met betere prijzen (dichter bij de 50 euro) hebben inmiddels hun prijzen flink naar boven bijgesteld, dit was de beste deal die ik nog kon vinden.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Vandaag mijn machine binnenkregen. (Fonq)
Wat ik me afvraag is of je de bestelbevestiging (mail) kan gebruiken als kassabon en...
moet je die zilveren code bovenaan de verpakking (die bedoelen ze toch?) eruit knippen (kan je er volgens mij ook zo afhalen)?
Wat ik me afvraag is of je de bestelbevestiging (mail) kan gebruiken als kassabon en...
moet je die zilveren code bovenaan de verpakking (die bedoelen ze toch?) eruit knippen (kan je er volgens mij ook zo afhalen)?
Hier hetzelfde mailtje gekregen.laurens0619 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:25:
Krijg net mailtje van BCC dat hij morgen bezorgd wordt
Valt inderdaad mee ging er al vanuit dat 2 weken ook echt 2 weken zou zijn.
Bedankt dit is het inderdaad.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:09:
Dan valt het toch wel weer mee 16 cent per kopje.
Wacht nog wel met bestellen tot morgen wat er allemaal voor promotie in zit
[ Voor 5% gewijzigd door mathy_ op 12-11-2013 12:27 ]
heb me gerigistreerd en gekozen voor registreer apparaat later, maar als ik bestel, krijg ik dit?
Subtotaal: 4,99 €
Verzending: 4,50 €
Totaal: 9,49 €
6,00 % inclusief btw: 0,28 €
21,00 % inclusief btw: 0,78 €
Even een updat, heb net naar Nestle gebeld, antowoord : DEze valt gewoon oonder de cash back actie.darkkingll schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:05:
[...]
Ik had ook al een rode besteld omdat ik op de Dolce Gusto site niets kon vinden over uitsluiting van bepaalde modellen. Hou je ons op de hoogte van hun reactie?
Bol koop deze apparaten gewoon in spanje, maar een nederlandse factuur is nodig.
Dus iedereen die en rode wil, kan deze gewoon bestellen.
Bij refund gewoon de KP1000 invullen , dit is voldoende.
Toch tevreden antwoord
Doe je voordeel ermee
Pak nog een cupje dan hoef je geen verzendkosten te betalen. En krijg je een 5 euro bon geloof ik.Anoniem: 532053 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:10:
heb me gerigistreerd en gekozen voor registreer apparaat later, maar als ik bestel, krijg ik dit?
In ieder geval ik heb maar 4,99 betaald voor 2 doosjes.
Bedankt voor je update. Dat is mooi :)!rave020 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:12:
[...]
Even een updat, heb net naar Nestle gebeld, antowoord : DEze valt gewoon oonder de cash back actie.
Bol koop deze apparaten gewoon in spanje, maar een nederlandse factuur is nodig.
Dus iedereen die en rode wil, kan deze gewoon bestellen.
Bij refund gewoon de KP1000 invullen , dit is voldoende.
Toch tevreden antwoord![]()
Doe je voordeel ermee
Om maar meteen door te schakelen naar de koffieaanbiedingen 
http://www.1dayfly.com/nl...&utm_content=site-1436901|link-608390&zanpid=1835306744558347265
http://www.1dayfly.com/nl...&utm_content=site-1436901|link-608390&zanpid=1835306744558347265
Die werken dus niet met de Dulce Gusto dat zijn normale Nespresso cups.PietervdLaak schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:17:
Zit er qua formaat van die cupjes geen verschil tussen Nespresso & Dolce gusto ?
Daar heb je met deze apparaten niks aanPietervdLaak schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:17:
Thx, besteld.DexterDee schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:45:
De witte variant is momenteel op voorraad bij BOL.com voor € 59,99 inclusief verzenden.
Hebben er sinds een jaar ook 1. De koffie is zo lekker. Espresso en Lungo, De choco smaak is ook heerlijk.
Deze is voor een kado
Met de refund er af slechts 10 euro
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Passen de L'or espresso capsules van Douwe Egberts ook in deze machine? Ik kan hier niet echt een duidelijk antwoordt over vinden. Ze zijn in ieder geval regelmatig in de aanbieding bij de supermarkt.
Nee.asifonly schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:31:
Passen de L'or espresso capsules van Douwe Egberts ook in deze machine? Ik kan hier niet echt een duidelijk antwoordt over vinden. Ze zijn in ieder geval regelmatig in de aanbieding bij de supermarkt.
[ Voor 0% gewijzigd door Phyxion op 12-11-2013 13:32 . Reden: Punt erbij ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
voor allen die goedkope cups willen:
waarom niet dit toepassen?
omdat het hele idee van nespresso en dolce gusto is dat je ff snel een lekker kopje koffie hebt. Als je weer moet gaan klooien dan kun je beter gewoon een mooie Moccamaster filtermachine kopen en weer oldskool zetten.Anoniem: 532053 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:35:
En ach, een pak kost 4.75 bij de supermarkt. Ik gebruik Lungo en Epsresso (16 kopjes) is 0,30 per bakje.tijmeng schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:38:
[...]
omdat het hele idee van nespresso en dolce gusto is dat je ff snel een lekker kopje koffie hebt. Als je weer moet gaan klooien dan kun je beter gewoon een mooie Moccamaster filtermachine kopen en weer oldskool zetten.
6 minuten voor een kopje koffie? Dan kan ik er net zo goed 1 in de stad gaan halenAnoniem: 532053 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:35:

Haha het filmpje geeft het antwoord alAnoniem: 532053 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:35:

Verdorie, de 5 euro retour van de cappucino cups actie staat er niet meer, net gekocht, apparaat zojuist ontvangen......vanochtend stond het er nog wel...... pffff....
https://www.dolce-gusto.nl/NL/Registratie/Pages/Login.aspxWasabi! schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:00:
Verdorie, de 5 euro retour van de cappucino cups actie staat er niet meer, net gekocht, apparaat zojuist ontvangen......vanochtend stond het er nog wel...... pffff....
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Thanks, ik zie dat ze de lay-out hebben veranderd, eerst was het met pull down menuutjes.... je hoefde eerst ook niet in te loggen.
Inloggen hoeft ook niet, registreren wel.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
[quoMars18 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:46:
[...]
En ach, een pak kost 4.75 bij de supermarkt. Ik gebruik Lungo en Epsresso (16 kopjes) is 0,30 per bakje.
te][bBrammos85 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:47:
[...]
6 minuten voor een kopje koffie? Dan kan ik er net zo goed 1 in de stad gaan halen
]tijmeng schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:38:[/b]
[...]
omdat het hele idee van nespresso en dolce gusto is dat je ff snel een lekker kopje koffie hebt. Als je weer moet gaan klooien dan kun je beter gewoon een mooie Moccamaster filtermachine kopen en weer oldskool zetten.
[/quote]
je kan ook een bak met lekkere koffie kopen en dan kun je de capssule vullen met lekkere koffie
Check ook ff de FB pagina https://www.facebook.com/...ocation=timeline&filter=2
Zie ook het bericht van 8 november van ene Mirjam....
Zie ook het bericht van 8 november van ene Mirjam....
[ Voor 21% gewijzigd door Wasabi! op 12-11-2013 14:17 ]
WFT?
Bij bol is de Gusto 59,95 (wit) met cashback van € 50,- betaal je dus uiteindelijk 9,95??
Bij bol is de Gusto 59,95 (wit) met cashback van € 50,- betaal je dus uiteindelijk 9,95??
Toch maar een weblog?
Handige app voor de KP1000.... Google Play: Dolce Gusto Timer Free
The Dolce Gusto Timer application aids in the preparation of Dolce Gusto beverages in non-automatic machines indicating switching off the machine according to the chosen beverage using an audible alarm and vibrating the device.
The Dolce Gusto Timer application aids in the preparation of Dolce Gusto beverages in non-automatic machines indicating switching off the machine according to the chosen beverage using an audible alarm and vibrating the device.
[ Voor 42% gewijzigd door Wasabi! op 12-11-2013 14:25 ]
Jatomic schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:24:
WFT?![]()
Hij gaat wel erg lang door voor een Lungo. Of ligt dat aan mij?Wasabi! schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:25:
Handige app voor de KP1000.... Google Play: Dolce Gusto Timer Free
18 seconden.
LET OP !
Vanmorgen mijn apparaat ontvangen van bol.com, gelijk maar de cash-back actie geregeld.
1. kopie factuur
2. bevestings-mail van je cashbackregistratie (KLIK) uitprinten
3. streepjescode plakken op de bevestings-mail
WELKE STREEPJESCODE?
Ik heb voor de zekerheid beide streepjescodes maar bijgevoegd:
(de zilveren aan de stekker (of die op de deksel)
én
het etiket van de doos (uitknippen!) omdat dit onduidelijk staat vermeld.
zie hier de verwarring:
In de bevestigings-mail staat:
Er is een bevestigingse-mail met jouw gegevens naar het door jou opgegeven e-mail adres gestuurd*. Om in aanmerking te komen voor de €50 korting, dien je de volgende stappen te volgen:
• Maak een kopie van de kassabon of aankoopfactuur van het Dolce Gusto apparaat, met daarop duidelijk vermeld het aankoopbedrag en de aankoopdatum.
• Knip de originele streepjescode uit de verpakking van de machine (Dit is de streepjescode die bij het typenummer staat dat begint met KP).
• Stuur de bevestigingse-mail die u heeft ontvangen, samen met de kopiekassabon en de originele streepjescode naar:
NESCAFÉ Dolce Gusto Machine actie
Postbus 40058
6203CX Maastricht
•Doe dit niet later dan 02.03.2014.
•De overschrijving gebeurt binnen 6 weken na ontvangst van bovengenoemde documenten. Dit kan alleen naar rekeningnummers in Nederland.
Actie op de site 50 € retour:
HOE ONTVANG JE € 50,- KORTING?
1.Koop een NESCAFÉ Dolce Gusto machine tussen 31.10.2013 – 02.02.2014 in Nederland.
2.Vul de digitale actiecoupon in. Deze vind je door op de button onderaan deze pagina te klikken.
3.Maak een kopie van de kassabon waarop het bedrag en de aankoopdatum vermeld staan.
4.Knip de originele (zilvere) streepjescode uit de verpakking van de machine.
5.Stuur dit op in een voldoende gefrankeerde envelop naar:
Postbus 40058
6203CX Maastricht
6.Vervolgens storten wij de € 50,- binnen 6 weken op je rekening
Vanmorgen mijn apparaat ontvangen van bol.com, gelijk maar de cash-back actie geregeld.
1. kopie factuur
2. bevestings-mail van je cashbackregistratie (KLIK) uitprinten
3. streepjescode plakken op de bevestings-mail
WELKE STREEPJESCODE?
Ik heb voor de zekerheid beide streepjescodes maar bijgevoegd:
(de zilveren aan de stekker (of die op de deksel)
én
het etiket van de doos (uitknippen!) omdat dit onduidelijk staat vermeld.
zie hier de verwarring:
In de bevestigings-mail staat:
Er is een bevestigingse-mail met jouw gegevens naar het door jou opgegeven e-mail adres gestuurd*. Om in aanmerking te komen voor de €50 korting, dien je de volgende stappen te volgen:
• Maak een kopie van de kassabon of aankoopfactuur van het Dolce Gusto apparaat, met daarop duidelijk vermeld het aankoopbedrag en de aankoopdatum.
• Knip de originele streepjescode uit de verpakking van de machine (Dit is de streepjescode die bij het typenummer staat dat begint met KP).
• Stuur de bevestigingse-mail die u heeft ontvangen, samen met de kopiekassabon en de originele streepjescode naar:
Postbus 40058
6203CX Maastricht
•Doe dit niet later dan 02.03.2014.
•De overschrijving gebeurt binnen 6 weken na ontvangst van bovengenoemde documenten. Dit kan alleen naar rekeningnummers in Nederland.
Actie op de site 50 € retour:
HOE ONTVANG JE € 50,- KORTING?
1.Koop een NESCAFÉ Dolce Gusto machine tussen 31.10.2013 – 02.02.2014 in Nederland.
2.Vul de digitale actiecoupon in. Deze vind je door op de button onderaan deze pagina te klikken.
3.Maak een kopie van de kassabon waarop het bedrag en de aankoopdatum vermeld staan.
4.Knip de originele (zilvere) streepjescode uit de verpakking van de machine.
5.Stuur dit op in een voldoende gefrankeerde envelop naar:
Postbus 40058
6203CX Maastricht
6.Vervolgens storten wij de € 50,- binnen 6 weken op je rekening
Klinkt allemaal redelijk straight forward, waar wil je ons precies voor waarschuwen?
[ Voor 8% gewijzigd door Deveon op 12-11-2013 15:08 ]
Dat je niet één streepjescode gaat plakken!
er wordt gesproken over de zilveren streepjescode en over de streepjescode met KP in de code.
zijn dus niet gelijk!
zie ook de vraag van Maxjj4 12:15 uur!
er wordt gesproken over de zilveren streepjescode en over de streepjescode met KP in de code.
zijn dus niet gelijk!
zie ook de vraag van Maxjj4 12:15 uur!
[ Voor 11% gewijzigd door BMTN op 12-11-2013 15:13 ]
Dat ze het (blijkbaar) over twee verschillende codes hebben.Deveon schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:07:
[...]
Klinkt allemaal redelijk straight forward, waar wil je ons precies voor waarschuwen?
Zat ook te twijfelen welke van de twee ik moet opsturen.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Shipz, dat ga ik maar eens rond bazuinen thuis
Toch maar een weblog?
Voor de zekerheid beide opsturen?RobertowNL schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:13:
[...]
Dat ze het (blijkbaar) over twee verschillende codes hebben.
Zat ook te twijfelen welke van de twee ik moet opsturen.
Gaat lekker 
Besteld bij Bol.com
Bestelling € 59,99
Kortingscode - € 2,50
Airmiles - € 10.20
Nu betaald: € 47.29
Shopkorting 1.5% (ik denk 57,49 wat op de bevstigingspagina staat) en de cashback
Besteld bij Bol.com
Bestelling € 59,99
Kortingscode - € 2,50
Airmiles - € 10.20
Nu betaald: € 47.29
Shopkorting 1.5% (ik denk 57,49 wat op de bevstigingspagina staat) en de cashback
[ Voor 11% gewijzigd door Tjeerdtq op 12-11-2013 15:35 ]
Hoe lang zijn die cupjes houdbaar? Ik drink zelf namelijk geen koffie.
Die bij mij in de doos waren tot 9/14 houdbaar.BounceMeister schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:40:
Hoe lang zijn die cupjes houdbaar? Ik drink zelf namelijk geen koffie.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Redcoon ook nog steeds € 57,- (de witte). Incl. verzendkosten € 64,- . Vervolgens - € 10,- na aanmelding voor vriendenblabla en je betaalt € 54,- (alle prijzen ongeveer
).
Anoniem: 536255
Ik heb er afgelopen zaterdag eentje besteld bij Bol, de leverdatum stond op 12 november en gisterochtend kreeg ik een mailtje van Bol.
Ik had gehoopt dat hij vandaag aan zou komen (bezorging de volgende dag is heel normaal), maar de tracking info geeft nog steeds alleen maar aan dat het pakket is aangemeld en verder niks. Hebben meer mensen hier 'last' van?Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxxx van
09 november 2013 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst
Ja hier ook zal morgen wel worden dan.Anoniem: 536255 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:48:
Ik heb er afgelopen zaterdag eentje besteld bij Bol, de leverdatum stond op 12 november en gisterochtend kreeg ik een mailtje van Bol.
[...]
Ik had gehoopt dat hij vandaag aan zou komen (bezorging de volgende dag is heel normaal), maar de tracking info geeft nog steeds aan dat het pakket is aangemeld. Hebben meer mensen hier 'last' van?
Offtopic: beetje jammer dat bijna al die cupjes soja bevatten, en dat terwijl mijn vrouw daar allergisch voor is
.

[ Voor 6% gewijzigd door floriz87 op 12-11-2013 15:53 ]
Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.
Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.
Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.
Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.
Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.