Ongeveer 3 à 4 maand geleden een Dolce Gusto gekocht, streepjes-code voor cashback netjes opgestuurd, kreeg na 1 maand een brief met de melding dat ik de verkeerde code had gestuurd en alsnog de juiste kon sturen wat ik dus ook deed, sindsdien heb ik niets meer gehoord en ook de 50 euro cashback nog steeds niet gekregen, vinden ze dit normaal??????
Al contact opgenomen met Dolce gusto?????Anoniem: 654085 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:14:
Ongeveer 3 à 4 maand geleden een Dolce Gusto gekocht, streepjes-code voor cashback netjes opgestuurd, kreeg na 1 maand een brief met de melding dat ik de verkeerde code had gestuurd en alsnog de juiste kon sturen wat ik dus ook deed, sindsdien heb ik niets meer gehoord en ook de 50 euro cashback nog steeds niet gekregen, vinden ze dit normaal??????
Niet te lui zijn zelf he..
Zat net even op de DG site te kijken en het viel me direct op dat ze een nieuwe site hebben. Iemand op de nieuwe site al besteld? En lukt het nog om 1+1 gratis incl verzendkosten te krijgen? Ik heb genoeg voorraad dus even niet nodig 😜 maar het zou jammer zijn als de mogelijkheid dicht is gegaan ....
Lukt inderdaad niet meer. Helaas vrijwel geen voorraad meer hier.laredo schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:23:
...maar het zou jammer zijn als de mogelijkheid dicht is gegaan ....
Oh well. Opmaken en dat was het dan. No way dat die koffie voor de "normale" prijs gekocht gaat worden
Nickname does not reflect reality
Anoniem: 593827
Ook op de websites op Shopkorting die koffie verkopen valt weinig voordeel te halen. Helaas..
Heb het uitgetest, niks werkend te krijgen, enkel nog met de verjaardags-code spelen en zien of hier iets werkt.
Ze hebben het wel over:
Ze hebben het wel over:
Tijdens de registratie heb ik geen code gezien.Registratie- of promotiecodes inwisselen
Gisteren inderdaad besteld, je krijgt nu de mogelijkheid om 1 kleine verpakking te kopen en dan 5 euro korting te krijgen, dus uiteindelijk betaal je 0 eurolaredo schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:23:
Zat net even op de DG site te kijken en het viel me direct op dat ze een nieuwe site hebben. Iemand op de nieuwe site al besteld? En lukt het nog om 1+1 gratis incl verzendkosten te krijgen? Ik heb genoeg voorraad dus even niet nodig 😜 maar het zou jammer zijn als de mogelijkheid dicht is gegaan ....
Hoe?drpeer_holland schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:18:
Gisteren inderdaad besteld, je krijgt nu de mogelijkheid om 1 kleine verpakking te kopen en dan 5 euro korting te krijgen, dus uiteindelijk betaal je 0 euroEigenlijk nog een betere deal

Dat is de oude site. Die is off the air.
Wij hebben deze week wat cups opengemaakt. Interessant: de Cortado is na gebruik leeg, dus die bevat oploskoffie, waar bij de normale Espresso's drab achterblijft, hetgeen impliceert dat daar dus wel echte koffie in zit
.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Dat kan wel kloppen aangezien de "smaak" van die Cortado ook wel navenant wasSeatRider schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:29:
Wij hebben deze week wat cups opengemaakt. Interessant: de Cortado is na gebruik leeg, dus die bevat oploskoffie, waar bij de normale Espresso's drab achterblijft, hetgeen impliceert dat daar dus wel echte koffie in zit.
Check de ingrediënten lijst..SeatRider schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:29:
Wij hebben deze week wat cups opengemaakt. Interessant: de Cortado is na gebruik leeg, dus die bevat oploskoffie, waar bij de normale Espresso's drab achterblijft, hetgeen impliceert dat daar dus wel echte koffie in zit.
Cortado:
Ingrediënten koffiecapsule:
Volle melkpoeder (61,8%), instantkoffie (36,5%), stabilisatoren (dikaliumfosfaat, trinatriumcitraat), emulgator (sojalecithine).
Espresso:
Ingrediënten koffiecapsule:
Gemalen gebrande koffie
Dus Cortado/Café au Lait/Mocha zijn allen instant-koffie met melkpoeder zoals je al door had. De latte's zijn ekte koffie met melkpoeder. Ik drink liever echte koffie met nepmelk, dan nepkoffie. Dus die drie sla ik over. Sla wel Espresso en aanverwanten in voor de puristen, heb ik de latte/cappuccino mooi voor mezelf
1+1 gratis incl verzendkosten werkt niet meer.
Ook kun je je geboortedatum niet meer invullen. Dus geen verjaardagscode meer.
Ook kun je je geboortedatum niet meer invullen. Dus geen verjaardagscode meer.
Een tijdje geleden was iemand die hier postte over een aluminium/rvs hervulbare cup.
Ik heb al wat gegoogled, maar ik heb zoiets nergens kunnen vinden. Iemand enig idee?
Ik heb al wat gegoogled, maar ik heb zoiets nergens kunnen vinden. Iemand enig idee?
http://www.ebay.com/sch/i...lce+gusto+refill&_sacat=0PeeFizz schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:52:
Een tijdje geleden was iemand die hier postte over een aluminium/rvs hervulbare cup.
Dat gepeuter met hervulbare capsules haalt voor mij het hele plezier van het idee van (DC)-cups. Lekker veel keuze en snel klaar. Voor wie wil gaan peuteren met losse koffie zijn er waarschijnlijk kwalitatief betere apparaten te koop?
Eens, gebruik dat ding op mijn werk waar de koffie niet te zuipen is. Ik hoop dat er snel een acceptabele aanbieding komt.Toff schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 19:15:
Dat gepeuter met hervulbare capsules haalt voor mij het hele plezier van het idee van (DC)-cups. Lekker veel keuze en snel klaar. Voor wie wil gaan peuteren met losse koffie zijn er waarschijnlijk kwalitatief betere apparaten te koop?
Vandaar dat ik met de BTW-dagen een Nespresso heb gehaald. Had geen zin om te gaan jagen op aanbiedingen maar gewoon de cups kan halen in de winkel.Mr.Jingles schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 19:31:
[...]
Eens, gebruik dat ding op mijn werk waar de koffie niet te zuipen is. Ik hoop dat er snel een acceptabele aanbieding komt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Nespresso cups worden toch maar op 10 plaatsen in Nederland verkocht? Dichtstbijzijnde verkooppunt is 19km bij mij vandaan en mag ik nog parkeergeld betalen ook... Dat was voor mij reden om juist geen Nespresso te kopen.Touchdomex schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 19:37:
[...]
Vandaar dat ik met de BTW-dagen een Nespresso heb gehaald. Had geen zin om te gaan jagen op aanbiedingen maar gewoon de cups kan halen in de winkel.
De Dolce Gusto cups zijn gewoon in iedere supermarkt te koop!
Kijk eens goed in de winkel_Vincent_ schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 19:57:
[...]
Nespresso cups worden toch maar op 10 plaatsen in Nederland verkocht? Dichtstbijzijnde verkooppunt is 19km bij mij vandaan en mag ik nog parkeergeld betalen ook... Dat was voor mij reden om juist geen Nespresso te kopen.
De Dolce Gusto cups zijn gewoon in iedere supermarkt te koop!
Heb ze hier liggen van de Lidl, Perla en AH Excellent en ze zijn soms ook namaak dingen in bulk te bestellen bij dagaanbiedingenwebsites.
Woon zelf in Groningen dus de eerste de beste winkel is ongeveer op 2 uur rijden afstand
Oh en je betaald dus 2 euro voor 10 cupjes van de Nespresso
[ Voor 8% gewijzigd door Touchdomex op 13-02-2015 20:01 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ah, dat wist ik inderdaad niet! Eerlijk gezegd ook nooit naar gezocht aangezien ik dat apparaat zelf niet heb. Smaken die 'nep'merken wel goed?
Ik bestelde de DG cups bijna altijd via de website. Soms in de winkel, maar zo veel koffie drink ik niet thuis en heb dus niet gelet op de producten ernaast in de supermarkt. Maar de DG cups zijn dus ook gewoon in de winkel te koop
Ah, zie nu je edit. Dat scheelt inderdaad wel in prijs met de DG dan!
Ik bestelde de DG cups bijna altijd via de website. Soms in de winkel, maar zo veel koffie drink ik niet thuis en heb dus niet gelet op de producten ernaast in de supermarkt. Maar de DG cups zijn dus ook gewoon in de winkel te koop
[ Voor 8% gewijzigd door _Vincent_ op 13-02-2015 20:06 ]
oh en niet echt de 10 euro voor die nespresso maar voor de namaak dingen en die van de Lidl zijn als best getest door de consumentengids afaik. Ze zijn in ieder geval prima te doen._Vincent_ schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 20:05:
Ah, dat wist ik inderdaad niet! Eerlijk gezegd ook nooit naar gezocht aangezien ik dat apparaat zelf niet heb. Smaken die 'nep'merken wel goed?
Wellicht bedoel je het goed, maar ik vraag me af wat dat met aluminium/rvs te maken heeft.
Hier zit een rvs filter in. Aluminium aftermarket capsules bestaan imho niet.PeeFizz schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 21:06:
Wellicht bedoel je het goed, maar ik vraag me af wat dat met aluminium/rvs te maken heeft.
Iemand hier claimde zo'n ding toch te hebben.
Zo'n plastic ding is iig geen alternatief. Als 'ie max. 50 keer kan worden gebruikt, is het goedkoper om 3 doosjes gewone capsules te halen.
Zo'n plastic ding is iig geen alternatief. Als 'ie max. 50 keer kan worden gebruikt, is het goedkoper om 3 doosjes gewone capsules te halen.
Ja dát klopt: Ferio in "\[Geld-terug actie + waar cups kopen] Krups Dolce Gusto"PeeFizz schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 09:13:
Iemand hier claimde zo'n ding toch te hebben.
Misschien een heel gek idee hoor, maar die Nespresso cupjes zijn kleiner dan die van Dolce Gusto toch? Zou er niet een vormpje te 3d printen zijn zodat de Nespresso cups in een Dolce Gusto apparaat passen? Of zouden er nog veel andere aspecten meespelen zoals waterdruk etc?
Wat bereik je daar mee dan? Vind je die koffie lekkerder? Want die is ook buiten proporties geprijsd hè-Tim- schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:02:
Misschien een heel gek idee hoor, maar die Nespresso cupjes zijn kleiner dan die van Dolce Gusto toch? Zou er niet een vormpje te 3d printen zijn zodat de Nespresso cups in een Dolce Gusto apparaat passen? Of zouden er nog veel andere aspecten meespelen zoals waterdruk etc?
Geen idee wat de uiteindelijke prijs is, maar als de Lidl huismerk Nespresso cups verkoopt ga ik er vanuit dat die stukken zijn dan Dolce Gusto (zonder webshop trucjesBrad Pitt schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:06:
[...]
Wat bereik je daar mee dan? Vind je die koffie lekkerder? Want die is ook buiten proporties geprijsd hè
Dan zou ik eerst even testen hoe die smaak is toch? Vind die van L'Or bijvoorbeeld ook niet geweldig (op 1 type na) en in een surprise pakket zaten onlangs ook b-merk cupjes en die waren ook allemaal mwaaaa. Erg slap.-Tim- schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:13:
Geen idee wat de uiteindelijke prijs is, maar als de Lidl huismerk Nespresso cups verkoopt ga ik er vanuit dat die stukken zijn dan Dolce Gusto (zonder webshop trucjes).
Als je van niet al te sterke koffie houdt zal het wel okay zijn. Er zijn ook honderdduizenden Senseo drinkers
Ja die van de Lidl zijn 2 euro voor 10. Alleen denk ik dat je dit nooit gaat werken omdat het systeem van verwerken van de cups heel anders gaat qua drukpatroon.-Tim- schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:13:
[...]
Geen idee wat de uiteindelijke prijs is, maar als de Lidl huismerk Nespresso cups verkoopt ga ik er vanuit dat die stukken zijn dan Dolce Gusto (zonder webshop trucjes). Ik vind de cupjes fijn werken en vind het zonde om een perfect werkend apparaat te ditchen.

Ben bang dat je dat nooit goed na kan doen.
Ze hebben daar ook de sterke cups en sowieso zijn die lidl cups best prima. Sowieso beter dan welke Senso ook.Brad Pitt schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:15:
[...]
Dan zou ik eerst even testen hoe die smaak is toch? Vind die van L'Or bijvoorbeeld ook niet geweldig (op 1 type na) en in een surprise pakket zaten onlangs ook b-merk cupjes en die waren ook allemaal mwaaaa. Erg slap.
Als je van niet al te sterke koffie houdt zal het wel okay zijn. Er zijn ook honderdduizenden Senseo drinkers
Eigenlijk mag ik dat hier niet zeggen maar als je puur koffie drinkt kan een nespresso fijner zijn. Enige probleem is dat het apparaat duur is en bij de Dolce Gusto zijn de cups duur (apparaat was 10 euro
Hier is de cortado populair, dus wij hebben geen smaak
Die heb ik hier ook nog liggen maar ik vind ze ook viesEastend schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 01:23:
Hier is de cortado populair, dus wij hebben geen smaak
Anoniem: 593827
Heeft iemand geprobeerd via de Italiaanse of Roemeense te registreren? Ik zie dat ze daar de site nog niet hebben geupdate. Ik weet echter niet of ze dezelfde actie hebben als in Nederland.
Niet geprobeerd. Maar zelfs al zou het lukken, denk je dan dat je gratis verzending naar NL krijgt?Anoniem: 593827 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:13:
Heeft iemand geprobeerd via de Italiaanse of Roemeense te registreren? Ik zie dat ze daar de site nog niet hebben geupdate. Ik weet echter niet of ze dezelfde actie hebben als in Nederland.
Maar dat moet er wel een vestiging in de buurt zitten, je die moeite ervoor over hebben etc etc. Ik sloeg wat verjaardagscadeaus in en kon gratis DG meepakken voor mezelf. Win-win
De Duitse Rewe heeft ze deze week in de reclame voor € 3,79 per doosje.
Bij de AH in Haarlem lagen een aantal smaken in de bak met 35% korting. Paar Lungo mild meegenomen voor €3,21 per doosje.
Iemand ervaring met cups van andere merken? http://www.ebay.nl/itm/10...in_77&hash=item2340de4aa4 . De prijs is nog vergelijkbaar met de originele cups maar misschien zijn er goedkopere op komst?
Vooral de verzendkosten bij de verkoper op eBay tikken aardig aan. Vanmiddag zag ik dit op Amazon.co.uk, ook wel opvallend. Cups zonder omdoos/verpakking in diverse smaken, ook de melk en koffie van cappuccino wordt los verkocht....
http://www.amazon.co.uk/N...lce+gusto+pods+cappuccino
Hoewel de titel anders doet vermoeden, zijn deze capsules niet geschikt voor de Dolce Gusto. Uit de beschrijving:Robert89 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:
Iemand ervaring met cups van andere merken? http://www.ebay.nl/itm/10...in_77&hash=item2340de4aa4 . De prijs is nog vergelijkbaar met de originele cups maar misschien zijn er goedkopere op komst?
Die Kapseln eignen sich ausschließlich für den Gebrauch in Lavazza Blue Modellen
Iemand ervaring met de Dallmayr Promodo en D'oro die je op amazon.de kan kopen? Beetje vergelijkbaar met de standaard Lungo?
Vandaag heeft een collega van mij vrij goedkoop cups opgehaald in Utrecht, wellicht zijn er meer geinteresseerden:
*knip* spam
*knip* spam
[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 05-03-2015 21:35 ]
Het probleem is wel dat er geen houdbaarheid datum erop staat in hoeverre gesealde koffie kan bederven.laredo schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:39:
Vooral de verzendkosten bij de verkoper op eBay tikken aardig aan. Vanmiddag zag ik dit op Amazon.co.uk, ook wel opvallend. Cups zonder omdoos/verpakking in diverse smaken, ook de melk en koffie van cappuccino wordt los verkocht....
*knip*
[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 28-02-2015 10:38 ]
er is dus geen mogelijkheid meer voor goedkope originele cupjes?
Volgens mij niet echt nee. Ik wil nog een keer in Duitsland gaan kijken of het daar wat goedkoper is maar heel veel zal het vast niet schelen ben ik bang.
Yamaha MT-09
Ik zit eraan te denken om al mijn Dolce Gusto cups op te maken en daarna mijn machina te verkopen en een Nespresso apparaat te kopen.
Cups van Dolce Gusto zijn nu gewoon te duur en ik baal ervan dat er geen third-party cups in kunnen.
Cups van Dolce Gusto zijn nu gewoon te duur en ik baal ervan dat er geen third-party cups in kunnen.
Zijn niet te verkopen die machines.....
Check marktplaats maar eens hoeveel er te koop staan.
Check marktplaats maar eens hoeveel er te koop staan.
Die Oblo ging nog best goed.
Maar een Piccolo loopt echt niet meer, en gebruikte apparaten al helemaal niet.
Maar een Piccolo loopt echt niet meer, en gebruikte apparaten al helemaal niet.
Spam of niet, wij hebben er iig dankbaar gebruik van gemaaktJerome! schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 23:14:
Vandaag heeft een collega van mij vrij goedkoop cups opgehaald in Utrecht, wellicht zijn er meer geinteresseerden:
[mbr]*knip* spam[/]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Yup die advertentie was gewoon een nuttige bijdrage in dit draadje immers; aanbieding. En nu allemaal naar de Jumbo €5,- per doosje betalen... Of drink water en koop een abonnement op Tweakers.
Zelf recent deze doos eens laten komen:
http://www.ebay.de/itm/Al...eName=ADME:X:DERP:DE:1123
En als je de advertentie-foto's aanklikt zie je ook de ingrediëntendeclaratie van de diverse smaken! Kan hem eenieder aanraden in ieder geval!
Zelf recent deze doos eens laten komen:
http://www.ebay.de/itm/Al...eName=ADME:X:DERP:DE:1123
En als je de advertentie-foto's aanklikt zie je ook de ingrediëntendeclaratie van de diverse smaken! Kan hem eenieder aanraden in ieder geval!
Gisteren voor de tweede maal besteld bij https://www.deprijshamer.nl/catalogus/koffie-cups
Doosjes zijn EUR 3,99 p.s. dus een euro goedkoper. Ze hebben niet alle smaken/varieteiten en er komen verzendkosten van 5,95 euro bij.
Kun je zelf uitrekenen wanneer het voordeliger is om hier te bestellen...
(ik heb gisteren 13 doosjes besteld en bij mijn eerste bestelling zaten er ook nog gratis (lekkere) koekjes bij!)
Doosjes zijn EUR 3,99 p.s. dus een euro goedkoper. Ze hebben niet alle smaken/varieteiten en er komen verzendkosten van 5,95 euro bij.
Kun je zelf uitrekenen wanneer het voordeliger is om hier te bestellen...
(ik heb gisteren 13 doosjes besteld en bij mijn eerste bestelling zaten er ook nog gratis (lekkere) koekjes bij!)
Op dit moment in Duitsland bij de Real, 3.79 per doosje, alle soorten, bij afname van 3 of een meervoud. Gisteren toch maar wat doosjes ingeslagen. Geldig tot 14-03.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
2016 hoop ik dan?OmeJoyo schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:15:
Op dit moment in Duitsland bij de Real, 3.79 per doosje, alle soorten, bij afname van 3 of een meervoud. Gisteren toch maar wat doosjes ingeslagen. Geldig tot 14-03.

Er staat geldig, niet houdbaar
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Groupon heeft nu een Dolce Gusto aanbieding:
http://www.groupon.nl/dea...25-merchandising/58362470
Niet van het officiële cups, maar wellicht voor sommigen interessant.
[ Voor 0% gewijzigd door Ezo op 13-03-2015 10:53 . Reden: typo ]
Grappig, ik dacht altijd dat er nog patent op de cups zit dus dat er geen compatibele cups op de markt mochten komen. Jammer dat er geen cappuccino variant is, die had ik wel willen proberen voor 25 euro. Nu maar wachten op de 5=6 e.d. acties van Nescafe Dolce Gusto zelf. Volgens de medewerker van hun FB pagina komen er wel acties aan rond Pasen.Ezo schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:47:
Voor 100 stuks betaal je 27euro; dus 0,27ct per stuk. Dus ca. 10% korting tov de Jumbo.Ezo schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:47:
Dan zou je ook dit kunnen overwegen:
http://www.amazon.de/KOMP...=1-3&keywords=cialdissima (nespresso)
Daar staat bijDef1ant schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:57:
[...]
Voor 100 stuks betaal je 27euro; dus 0,27ct per stuk. Dus ca. 10% korting tov de Jumbo.
Dan zou je ook dit kunnen overwegen:
http://www.amazon.de/KOMP...=1-3&keywords=cialdissima

100 KAPSELN 100% KOMPATIBEL NESPRESSO
Beste Laredo,
Met pasen pakken we uit met de lekkerste smaken voor de hele familie! Van een aromatische Lungo of Espresso, tot een schuimige Latte Macchiato en een exotische Chai Tea Latte. Kortom, voor ieder wat wils!
En dit jaar vier jij Pasen op z’n paasbest. Want bij een bestelling van 7 doosjes, betaal je er maar 6.
Liever een flinke voorraad van 14 doosjes? Dan betaal je er maar 12 en is de verzending gratis!
Vrolijk Pasen!
Het NESCAFÉ® Dolce Gusto®-Team
Met pasen pakken we uit met de lekkerste smaken voor de hele familie! Van een aromatische Lungo of Espresso, tot een schuimige Latte Macchiato en een exotische Chai Tea Latte. Kortom, voor ieder wat wils!
En dit jaar vier jij Pasen op z’n paasbest. Want bij een bestelling van 7 doosjes, betaal je er maar 6.
Liever een flinke voorraad van 14 doosjes? Dan betaal je er maar 12 en is de verzending gratis!
Vrolijk Pasen!
Het NESCAFÉ® Dolce Gusto®-Team
* Brad Pitt Denkt met weemoed terug aan de tijd toen bestellen nog echt leuk was 
Dit soort "deals" laat ik uit principe links liggen. Alsnog €4.25 per doosje, ja sure
Dit soort "deals" laat ik uit principe links liggen. Alsnog €4.25 per doosje, ja sure

Helemaal mee eens maar ja, wat moet je als je vrouw alleen nog de cappuccino uit de DG wil drinken? Heb je een andere tip? Goedkoopste die ik recent zag was 12 euro voor 3 doosjes bij Amazon.deBrad Pitt schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:41:
* Brad Pitt Denkt met weemoed terug aan de tijd toen bestellen nog echt leuk was
Dan is het een van de goedkoopste manieren to make her happy ja! Kom je er alsnog goed van aflaredo schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:57:
Helemaal mee eens maar ja, wat moet je als je vrouw alleen nog de cappuccino uit de DG wil drinken?
Als je in het oosten woont kan je ze in Overdinkel en Enschede kopen bij "Medikamente die Grenze" voor 4 Euro per doosje. Scheelt altijd weer. Hebben niet alle smaken overigens.laredo schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:57:
[...]
Helemaal mee eens maar ja, wat moet je als je vrouw alleen nog de cappuccino uit de DG wil drinken? Heb je een andere tip? Goedkoopste die ik recent zag was 12 euro voor 3 doosjes bij Amazon.de
Als je een betere optie hebt?Brad Pitt schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:41:
Ik heb hier ook zo'n "laredovrouw". Dolblij met haar cappuccino van 53 cent. Zij blij, ik blij.
Is er niet. Ga persoonlijk echter niet deze woekerprijzen betalen. En zeker niet voor oploskoffieToff schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:39:
Als je een betere optie hebt?

Dan is 62 cent ook geen probleem en de "normale" prijs van de cups dus gewoon primaIk heb hier ook zo'n "laredovrouw". Dolblij met haar cappuccino van 53 cent. Zij blij, ik blij.
Daarom ga ik pas weer hamsteren als ik acties zie bij winkels waarbij je cadeautegoed ontvangt die je kunt besteden aan capsules. Reguliere spullen koop je daar dan en je hebt gratisch koffieBrad Pitt schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:41:
Er zijn wel smaken met oploskoffie, maar cappuccino bevat echte koffie.Brad Pitt schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:37:
[...]
Is er niet. Ga persoonlijk echter niet deze woekerprijzen betalen. En zeker niet voor oploskoffie![]()
[...]
Dan is 62 cent ook geen probleem en de "normale" prijs van de cups dus gewoon prima
62 cent is ook geen probleem, maar een aanbieding is nooit weg en ik ben net jarig geweest, dus dat scheelt ook weer 5 euro.
Nee, ik wist nieteens dat het kon/mocht, alternatieve cups!WhySoSerious? schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:40:
Iemand deze capsules al geprobeerd?
http://www.caffe.com/nl/c...-gusto/c2cocts9marmod.htm
De originele DC-produkten zijn daar zelfs duurder (omgerekend € 5,69 per doosje van 16 en je zit met minimaal € 6,20 verzendkosten, waar je op de originele DC-site geen verzendkosten betaalt boven de € 40,-.
Het "nederlands" op de site is wel grappig...
[ Voor 34% gewijzigd door Toff op 24-03-2015 15:10 ]
Voor die, wederom bizarre en geheel niet concurrerende prijzen, mogen ze wel een proefpakketje samenstellen.WhySoSerious? schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:40:
Via de 6=7 actie maar weer wat bestellen. Geen welkomstpakje meer?
Vind je dat gek? Die optie is hier tot op het bot uitgemergeld..GoO schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:59:
[...] Geen welkomstpakje meer?
"Waarom zou ik een vriend kennis laten maken met jullie product?WhySoSerious? schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:40:
Elke vriend die u introduceerd krijgt u een kortings coupon van 1€. Wanneer uw vriend een bestelling plaatst, krijgt u een coupon van 5€. Elke opvolgende bestelling van uw vriend levert u een 1€ coupon op. Deze coupon's kunt u gebruiken bij uw bestelling en mogen maximaal 50% van het te betalen bedrag dekken."
Gisteravond op amazon.de 3 doosjes cappuccino voor 10.50. Als je er drie keer drie besteld ben je 31,50 kwijt en wordt je bestelling gratis in NL geleverd. 43 cent per kopje, nette prijs.
[ Voor 9% gewijzigd door laredo op 25-03-2015 09:52 ]
In December een Dolce Gusto gekocht, documenten gemailed en zijn goedgekeurd, maar nog steeds geen geld terug gekregen. Ik wacht nu al bijna 4 maanden op m'n 50 euro en op mails regearen ze met 'binnen enkele weken krijgt u het geld'
Iemand anders wel al cashback gehad afgelopen maanden?
Even bellen met de klantenservice, ik had ook problemen omdat ik vier machines tegelijk besteld had (voor collega's), bleek dat hun systeem daar een beetje moeite mee had. Heel netjes te woord gestaan en ook een direct e-mail adres gekregen voor het geval dat het niet correct zou worden afgehandeld. Uiteindelijk heeft het bij mij vrij lang geduurd maar het is goed afgehandeld.RekZ schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:11:
In December een Dolce Gusto gekocht, documenten gemailed en zijn goedgekeurd, maar nog steeds geen geld terug gekregen. Ik wacht nu al bijna 4 maanden op m'n 50 euro en op mails regearen ze met 'binnen enkele weken krijgt u het geld'
Onlangs van Senseo overgestapt naar verse bonen. Veel lekkerdere koffie, maar apparaat werkt voor geen meter. Nu maar eens de Dolce Gusto uitproberen. Welk apparaat raden jullie aan? Wordt alleen gebruikt voor zwarte koffie, koffie met melk en eventueel cappuccino (niet verplicht). Zijn er momenteel ergens cashback acties te vinden?
Ik zal morgen eens bellen, maar hoelang heeft het in totaal bij jou geduurd dan?mevaka schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:39:
[...]
Even bellen met de klantenservice, ik had ook problemen omdat ik vier machines tegelijk besteld had (voor collega's), bleek dat hun systeem daar een beetje moeite mee had. Heel netjes te woord gestaan en ook een direct e-mail adres gekregen voor het geval dat het niet correct zou worden afgehandeld. Uiteindelijk heeft het bij mij vrij lang geduurd maar het is goed afgehandeld.
Op de wat luxere apparaten op dit moment en dan via Amazon.de, Cashback direct verrekend..Daan87423 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:24:
Onlangs van Senseo overgestapt naar verse bonen. Veel lekkerdere koffie, maar apparaat werkt voor geen meter. Nu maar eens de Dolce Gusto uitproberen. Welk apparaat raden jullie aan? Wordt alleen gebruikt voor zwarte koffie, koffie met melk en eventueel cappuccino (niet verplicht). Zijn er momenteel ergens cashback acties te vinden?
Ik heb de automaat kunnen vergelijken met een niet automaat, en dan is een automatisch werkende Dolce toch echt wel heel erg prettig en vind ik het de meerprijs ook zeker wel waard.
Testing, one, two ...
Leverdatum: 10-1-2015RekZ schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:48:
[...]
Ik zal morgen eens bellen, maar hoelang heeft het in totaal bij jou geduurd dan?
Direct de cashback aangevraagd en al vrij snel vier keer de bevestiging (vier machines). Uiteindelijk ontving ik relatief vrij snel de eerste cashback. Na verloop van tijd gebeld en gevraagd wat de status was van de andere drie. Bleek dat het systeem beveiligd was tegen meerdere cashback aanvragen op één factuur. Uiteindelijk begin deze week de drie andere mogen ontvangen.
Heb je alleen een bevestiging ontvangen van je aanvraag of ook de bevestiging dat je de cashback zult ontvangen?
En waar kan ik het verschil precies zien tussen al die apparaten? Ik zou namelijk het verschil niet weten tussen een automatische en niet-automatische. En iemand ervaringen in het verschil tussen Nespresso en Dolce Gusto? (Sorry voor de offtopic vragen).hardware-lover schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:09:
[...]
Op de wat luxere apparaten op dit moment en dan via Amazon.de, Cashback direct verrekend..
Ik heb de automaat kunnen vergelijken met een niet automaat, en dan is een automatisch werkende Dolce toch echt wel heel erg prettig en vind ik het de meerprijs ook zeker wel waard.
[ Voor 5% gewijzigd door tweegroenethee op 26-03-2015 17:41 ]
Dat zijn allemaal automaten, dat staat er ook specifiek bij vermeld; "automatic", "automatisch". Je zou de onderlinge verschillen in specificaties (water-hoeveelheid e.d.) zelf wel kunnen achterhalen op typenummer? Voor het overige geldt een persoonlijk voorkeur voor merk/model/kleur?Daan87423 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:35:
[...]
En waar kan ik het verschil precies zien tussen al die apparaten? Ik zou namelijk het verschil niet weten tussen een automatische en niet-automatische.
Voor NIET automaten bestaat er overigens een app waarbij er, afhankelijk van de gekozen koffie/thee soort, een vooraf bepaalde tijd terug gaat lopen naar nul. Deze start je handmatig tegelijk met de knoppen op het apparaat, niet echt fantastisch maar alle hulp is meegenomen.
Testing, one, two ...
Ik doe (zolang de voorraad nog niet op nul staat, dan gaat het apparaat de dustbin in) het gewoon handmatig en op basis van hoeveel "zin" ik ergens in heb. Wat sterker deze keer, wat meer of minder melk, etc.hardware-lover schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:43:
Voor NIET automaten bestaat er overigens een app waarbij er, afhankelijk van de gekozen koffie/thee soort, een vooraf bepaalde tijd terug gaat lopen naar nul. Deze start je handmatig tegelijk met de knoppen op het apparaat, niet echt fantastisch maar alle hulp is meegenomen.
Die app in het begin ook gebruikt (was wel handig qua voorraadbeheer) maar vind het toch te omslachtig.
Ik vind Nespresso koffie niet lekker (te sterk) en Dolce Gusto heerlijk, maarja dat is persoonlijk natuurlijk. Feit is wel dat je met Dolce Gusto veel meer variatie hebt qua smaken.Daan87423 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:35:
[...]
En waar kan ik het verschil precies zien tussen al die apparaten? Ik zou namelijk het verschil niet weten tussen een automatische en niet-automatische. En iemand ervaringen in het verschil tussen Nespresso en Dolce Gusto? (Sorry voor de offtopic vragen).
Mijn oudste dochter heeft een Nespresso Lattissima en daarmee valt echt wel lekkere koffie te zetten hoor, mij hoor je zeker niet klagen. De keuze in koffie is volgens mij ook ruim voldoende en er zijn ook uitstekende koffies beschikbaar via derden. De aanschafkosten van een Nespresso apparaat liggen vaak wel hoger dan die van Dolce Gusto (sterker nog, soms krijg je geld toe), de koffie zelf kan weer een stuk voordeliger zijn in aankoop. Die koffie van de Lidl smaakt bijvoorbeeld helemaal niet verkeerd, en ik ben niet de enige die dat vind..GoO schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 19:30:
[...]
Ik vind Nespresso koffie niet lekker (te sterk) en Dolce Gusto heerlijk, maarja dat is persoonlijk natuurlijk. Feit is wel dat je met Dolce Gusto veel meer variatie hebt qua smaken.
Testing, one, two ...
Voor de zuiderlingen: Dolce Gusto cups zijn op t moment in de aanbieding bij de Naanhof € 3,99 per doosje (alle varianten)
Dolce Gusto Cappuccino, Latte Macchiato, Grande, Caffe Lungo en Grande Intenso 3-packs voor €11,27 @ Amazon.de
Omgerekend zo'n €3,75 per doos. Als je geen verzendkosten wilt betalen moet je wel 3 3-packs bestellen, of je gratis aanmelden voor Prime. Dit kun je 1 maand gratis krijgen en je betaalt dan niks als je het meteen stopzet. Geldt voor:
- Cappuccino,
- Latte Macchiato,
- Grande,
- Caffe Lungo,
- Grande Intenso
Omgerekend zo'n €3,75 per doos. Als je geen verzendkosten wilt betalen moet je wel 3 3-packs bestellen, of je gratis aanmelden voor Prime. Dit kun je 1 maand gratis krijgen en je betaalt dan niks als je het meteen stopzet. Geldt voor:
- Cappuccino,
- Latte Macchiato,
- Grande,
- Caffe Lungo,
- Grande Intenso
Link aub.laredo schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:24:
Dolce Gusto Cappuccino, Latte Macchiato, Grande, Caffe Lungo en Grande Intenso 3-packs voor €11,27 @ Amazon.de
- Cappuccino,
- Latte Macchiato,
- Grande,
- Caffe Lungo,
- Grande Intenso
Dolce Gusto heeft weer een 40 euro retour actie op veel machines, behalve de Piccolo. En Wehkamp heeft veel machines afgeprijsd waaronder de automatische MiniMe voor 70 euro, dus uiteindelijk 30 euro.
Voor mij niet, dus ik ben benieuwd waar je het gezien hebt
Want a cookie?!
Je moet "gewoon" de juiste zoek opdracht invullen bij Amazon.de. Een échte link was inderdaad handig geweest.Renquin schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:48:
Voor mij niet, dus ik ben benieuwd waar je het gezien hebt
Lungo 3-pack
Cappuccino 3-pack
Latte macchiato 3-pack
Latte macchiato caramel 3-pack
Latte macchiato vanille 3-pack
Café grande 3-pack
Café au lait 3-pack
Chocochino 3-pack
Chocochino caramel 3-pack
Variërend van 14,37 euro per 3 of 14,97 euro per 3 stuks
Cappuccino 3-pack
Latte macchiato 3-pack
Latte macchiato caramel 3-pack
Latte macchiato vanille 3-pack
Café grande 3-pack
Café au lait 3-pack
Chocochino 3-pack
Chocochino caramel 3-pack
Variërend van 14,37 euro per 3 of 14,97 euro per 3 stuks
Do tell wat de "gewoon"juiste zoek opdracht is.Brad Pitt schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:55:
[...]
Je moet "gewoon" de juiste zoek opdracht invullen bij Amazon.de. Een échte link was inderdaad handig geweest.
Als ik zoek op Dolce Gusto dan zie ik een hoop 3-packs, maar die kosten allemaal tussen de 13,50 en 18 euro -.-
Zoals ik Joosie net zie posten idd. Da's niet de 11 euro nogwat
Want a cookie?!
Geen idee? De "link" was dan ook niet van mij. Plus ik vind het allemaal alsnog wáy te duurRenquin schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:04:
Do tell wat de "gewoon"juiste zoek opdracht is.
Voor 15 euro per 3 stuks ga ik niet speciaal op Amazon.de bestellen, voor 5 euro per pakje haal ik ze ook wel bij lukraak welke super in de buurt. Maar 5 euro de stuk vind ik als nog ook te prijzig, dus ik wacht leukere deals af
Voorlopig raakt mijn voorraadje cappuccino, latte machiato en chocochino nog niet op. De lungo, espresso, café grande bevielen de zwartdrinkers wel, dus die wil ik mocht ik tegen wat leuks aan lopen nog wel inslaan opnieuw.
Waar blijven de goedkope 'neppe' cups eigenlijk? Dat patent van hun zou toch aflopen of ben ik nu in de war?
Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.
Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.
Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.
Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.
Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.