Zojuist Nestle (Dolce Gusto) gesproken.
Medewerker was in het begin vriendelijk totdat hij zichzelf tegen ging spreken. Het liep al tegen 17:00 uur en dan gaat de Klantenservice sluiten.
Medewerker wilde ook niet zijn achternaam aan mij geven omdat ik zei dat ik het gesprek had opgenomen en mijn rechtsbijstandverzekering ging inschakelen.
Ik krijg GEEN cashback (€40) op mijn aangekochte Mineme omdat dit een actie betreft. Op de vraag wat dan een actie is bij DG vertelde
Medewerker : 'als je er iets gratis bij krijgt?" Tsja... bij aankoop van elke DG krijg je er een doosje koffie gratis bij.
Ik heb verteld dat in de AV niet duidelijk staat vermeld wanneer je we/niet een cashback krijgt.
BOL verdient nog aan deze machines omdat zij deze voor minder dan € 60 inkopen.
Medewerker vertelde dat er de afgelopen week en vorige week mensen hadden gebeld met de vraag over de aangekochte machines bij BOL, Zij hebben deze mensen de toezegging gedaan dat zij wel de cashback krijgen. Volstrekte willekeur want ik heb de machines vorige week donderdag al aangekocht. Pas vandaag hebben zijn doorgekregen dat de machine minime die bij BOL zijn gekocht voor €59 incl 3 gratis dozen koffie NIET in aanmerking komen voor de cashback. Ik ga dit daarom ook opnemen met mijn rechtsbijstandverzekering en de Consumentenbond. Volgens mij is dit volstrekte willekeur.
Volgens
Medewerker moest ik maar doen wat ik niet laten kon. Over klantvriendelijk gesproken......
[
Voor 3% gewijzigd door
gambieter op 16-06-2015 23:47
. Reden: Nergens voor nodig om met namen te strooien ]