Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 21:50
9-12 mijn cashback aangevraagd via de actiesite.Vandaag mail terug op de vraag hoe het staat met mijn inschrijving.

"Onze excuses voor het ongemak dat u nog niks vernomen heeft over uw deelname. Uw inschrijving moet nog verwerkt worden en u zal daarna een bevestigingsmail ontvangen."

Als het al 2 weken duurt om een inschrijving te verwerken ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat ik daadwerkelijk het geld terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Het gaat in ene best snel, had hetzelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-06 13:17

SeatRider

Hips don't lie

*knip* dat mensen dat doen, soit, maar dit moet geen plek voor handleidingen worden.

[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 24-12-2014 15:13 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:58

FlyEragon

Alien Monkeys

Het is blijkbaar erg druk met de cashback actie, want na ongeveer 2 weken krijg ik pas het mailtje dat ze de aanvraag ontvangen hebben (hoewel na het opsturen van de gegevens er ook per direct een mailtje kwam met gegevens ontvangen):

Wij hebben je aanvraag voor de kortingsactie bij de aankoop van een NESCAFÉ Dolce Gusto Machine ontvangen. Wij nemen deze in behandeling en je wordt binnen 4 weken geïnformeerd over de voortgang van je aanvraag.

Dus ik ga er van uit dat het nog wel even duurt. Reken dus minimaal 6 weken voordat je cashback binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:49
Ik kreeg ook pas gisteren dat mailtje, terwijl ik 12 december al de kortingsaanvraag gedaan had. Niet erg natuurlijk, als ik uiteindelijk het geld maar krijg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-06 06:49

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hier nu ook het mailtje binnen:
"Wij hebben je aanvraag voor de kortingsactie bij de aankoop van een NESCAFÉ Dolce Gusto Machine ontvangen. Wij nemen deze in behandeling en je wordt binnen 4 weken geïnformeerd over de voortgang van je aanvraag. "

Ik heb op 4 december de aanvraag ingediend, toen kreeg ik al meteen een mailtje met:
"Welkom in de wereld van NESCAFÉ Dolce Gusto! We hebben je aanvraag voor onze kortingsactie in goede orde ontvangen, de geüploade foto's zullen we gaan controleren. Je krijgt van ons bericht wanneer alles in orde is en de korting zal worden overgemaakt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:58

FlyEragon

Alien Monkeys

Heel toevallig, ik krijg zojuist 3 x hetzelfde mailtje met:

Gefeliciteerd, uw aanvraag voor de refund actie van NESCAFÉ Dolce Gusto is goedgekeurd. Je ontvangt binnen enkele weken de korting. Enkele dagen voor de uitbetaling ontvang je van ons hierover een bericht..

Dus al goedgekeurd, mooi is dat :)

[ Voor 4% gewijzigd door FlyEragon op 29-12-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord-mephisto
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Voor de mensen die niet zonder automatische dosering kunnen:
De KP1208 is bij nextdeal.nl verkrijgbaar voor 73 euro excl. cash-back.

Verder heb ik de laatste dagen een hobby gemaakt van het zoeken naar goedkope cups.
Waar ik nu op uitkom is deprijshamer.nl waar cups voor 3,99 euro per doosje te koop zijn. Ze rekenen weliswaar 6 euro verzendkosten, maar dat heb je na doosje 9 eruit. Vandaag een gezamenlijke bestelling gedaan met vrienden/familie en kom uit op 4,10 euro per doosje. Bijna de kosten van de kerst er weer uit... O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Laatst online: 09:19
lord-mephisto schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:26:
Voor de mensen die niet zonder automatische dosering kunnen:
De KP1208 is bij nextdeal.nl verkrijgbaar voor 73 euro excl. cash-back.

Verder heb ik de laatste dagen een hobby gemaakt van het zoeken naar goedkope cups.
Waar ik nu op uitkom is deprijshamer.nl waar cups voor 3,99 euro per doosje te koop zijn. Ze rekenen weliswaar 6 euro verzendkosten, maar dat heb je na doosje 9 eruit. Vandaag een gezamenlijke bestelling gedaan met vrienden/familie en kom uit op 4,10 euro per doosje. Bijna de kosten van de kerst er weer uit... O-) .
Laatst in de naanhof cups gekocht voor 3,99 per doosje, zonder verzendkosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:28
De cashback eind november aangevraagd (en bevestigd).
Kreeg op eerste kerstdag in de avond de bevestiging dat ie ontvangen was en binnen 4 weken in behandeling genomen zou worden. (toch raar, als ik zo terugdenk, dat dit (net nogmaals gechecked) op 1e kerstdag was)

Maar ik wacht geduldig af, heb geen haast (en hun ook niet, bijna 4 weken voordat ik te horen krijg dat ze hem binnen 4 weken gaan behandelen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_Sl
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-04-2020
Deze doet toch ook mee http://www.bol.com/nl/p/k...traciet/9200000033238404/
Weet het niet zeker omdat bij deze alleen niet 50 euro cashback staat en bij de andere allemaal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Laatst online: 09:19
Dus nee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-06 15:01
Nee, die doet niet mee, al vele malen aan bod gekomen in dit topic.. Even lezen, Bas.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord-mephisto
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Spookie schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:59:
[...]

Laatst in de naanhof cups gekocht voor 3,99 per doosje, zonder verzendkosten :P
Zonder de mogelijkheid om te laten verzenden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Iemand ervaring met een Dolce Gusto machine (Genio) die plots minder druk opbouwt? De koffie komt er nog wel uit, maar langzamer en voor mijn gevoel minder sterk. Heb het apparaat ontkalkt, maar (nog) geen verbetering waargenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-06 01:53
Bij de REAL in Duitsland zijn de doosjes deze week in de aanbieding. Koop je minimaal drie doosjes, kosten ze €3,79 per stuk. En als je denkt dat dat niet loont om te rijden, heb m'n tank (euro95) ook volgegooid voor 1,259 per liter, scheelt ook minimaal 20 cent per liter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-06 21:17
B.M.O. schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 02:29:
Bij de REAL in Duitsland zijn de doosjes deze week in de aanbieding. Koop je minimaal drie doosjes, kosten ze €3,79 per stuk. En als je denkt dat dat niet loont om te rijden, heb m'n tank (euro95) ook volgegooid voor 1,259 per liter, scheelt ook minimaal 20 cent per liter.
Jammer dat er bij Enschede geen real dicht in de buurt zit want €3.79 is geen geld voor een pakje.
Waar heb je getankt voor 1,259? De prijzen die ik hier over de grens tegen kom (Jet) is 1,309 voor een litertje Euro95.

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:51
Is al meerdere keren herhaald 1+1 optie is goedkoper. Kan met zelfde gegevens.
walterworld schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:59:
[...]

Zoals al een aantal keer eerder is vermeld in dit topic is het nog steeds goekoper om een nieuw account aan te maken. Dan heb je 1+1.
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:30
walterworld schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:08:
Is al meerdere keren herhaald 1+1 optie is goedkoper. Kan met zelfde gegevens.
Als mensen willen rijden is dat toch prima? Hoe minder mensen hiervan weten hoe langer het misschien zo blijft :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinslll
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:33
Rico schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 21:32:
Hier de KP1208 binnen van MAXIct.
Ook al cashback aangevraagd nu nog wachten op de beoordeling.
Hier ook vandaag binnen.
Jij al iets gehoord?
En had jij ook een doos met Italiaanse tekst?

Ben benieuwd of deze goed gekeurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
13.45:

Gefeliciteerd, uw aanvraag voor de refund actie van NESCAFÉ Dolce Gusto is goedgekeurd. Je ontvangt binnen enkele weken de korting. Enkele dagen voor de uitbetaling ontvang je van ons hierover een bericht.

14:20

Jouw aanvraag voor de refund actie bij de aankoop van een NESCAFÉ Dolce Gusto Machine is verwerkt.
Dit betekent dat je binnen enkele werkdagen de korting op het door jou opgegeven IBAN-nummer zal ontvangen.

Je kunt de betaling op je bankafschrift/rekening terugvinden onder de vermelding van NESCAFÉ Dolce Gusto. De afzender van de betaling is Desk Services.

Volgens mij zijn ze een beetje de weg kwijt bij Nescafe hahahahaha....... 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-06 20:26

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Bedrag van EUR 50 is ontvangen op de giro vanmiddag, na gisteren en vanochtend meerdere mails erover ontvangen gehad te hebben. Ik had de boel ingestuurd op 6 december (electronisch allemaal). Hou je rekening dus in de gaten voor een leuke jaarafsluiting :Y

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 20:30

Rico

Wie dit leest is gek....

@ rinslll: Nee nog niks gehoord behalve de bevestiging dat ze alles ontvangen hadden.

Wat er op de doos staat maakt niks uit je hoeft alleen een foto van die witte sticker te sturen.
Ja en de factuur maar verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-06 01:53
1+1 is leuk voor als je 2 stuks wilt, maar zodra je meer wilt...

Off-topic: We waren in Papenburg. Het is trouwens zo dat ze 's ochtends de prijzen omhoog gooien en in de loop van de dag de prijzen laten zakken, dus je kunt het beste 's avonds tanken. Schijnt vaker te gebeuren in Duitsland. Ze (pompbediende) kon me alleen niet uitleggen waarom...
Killerbert schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 03:04:
[...]

Jammer dat er bij Enschede geen real dicht in de buurt zit want €3.79 is geen geld voor een pakje.
Waar heb je getankt voor 1,259? De prijzen die ik hier over de grens tegen kom (Jet) is 1,309 voor een litertje Euro95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-06 06:49

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ze doen het bij Dolce Gusto dus niet op volgorde van binnenkomst... lekker flauw weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Laatst online: 19-06 12:54

Bergie

Lekker belangrijk...

Weet iemand of er ergens nog een el-cheapo capsule opbergding te koop is?
Zo'n rvs rekje voor 3 tientjes vind ik een beetje prijzig. Maar kan op ebay etc zo snel niks vinden.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Bergie schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:03:
Xenos schijnt betaalbare (tientje of zo) te hebben. De Action dus vast ook wel. En de Makro ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinslll
Zo'n rvs rekje voor 3 tientjes vind ik een beetje prijzig. Maar kan op ebay etc zo snel niks vinden.
Net bij de xenos gehaald voor 9,99 inderdaad. (verkeerde formaat dus weer even ruilen, ze hadden een stuk of vier verschillende soorten).

De mini me is bij maxict momenteel voor 62,85 incl. verzenden.
Was van de week ook een keer en een dag erna weer voor 85 euro dus wisselt erg daar.

[ Voor 26% gewijzigd door rinslll op 31-12-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geduld is blijkbaar geboden.
11 december de bevestiging dat ze het binnen hadden en vandaag dat ze het binnen 4 weken gaan behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zelf heb ik die van Xenox gekregen van de Sint. Budget was ~15 euro.

Bevalt prima! Al ben je met met 3x6 cupjes wel continue aan het bijvullen, vooral met cappuccino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

rinslll schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:49:
[...]

Net bij de xenos gehaald voor 9,99 inderdaad. (verkeerde formaat dus weer even ruilen, ze hadden een stuk of vier verschillende soorten).

De mini me is bij maxict momenteel voor 62,85 incl. verzenden.
Was van de week ook een keer en een dag erna weer voor 85 euro dus wisselt erg daar.
Interessant. Stond op het punt om hem bij de Makro te halen, maar deze is nog goedkoper, zelfs met verzendkosten meegerekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:15
sambalbaj schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:18:
Geduld is blijkbaar geboden.
11 december de bevestiging dat ze het binnen hadden en vandaag dat ze het binnen 4 weken gaan behandelen.
Hier hetzelfde, begin van de middag een mail dat het in behandeling is, net een mail de het is goedgekeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:01

vhal

ಠ_ಠ

In de glazen weckpotten vd Ikea past 1 XL-doosje van 30 cups

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70213550/

€2,49 :+

Anders heb je nog een kleinere variant waar de normale doosjes in passen.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50213546/

€1,99 :+

[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 02-01-2015 19:17 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
vhal schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 19:16:
[...]

In de glazen weckpotten vd Ikea past 1 XL-doosje van 30 cups

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70213550/

€2,49 :+

Anders heb je nog een kleinere variant waar de normale doosjes in passen.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50213546/

€1,99 :+
Thanks voor de tip, als ik ooit nog een IKEA binnenstap dan neem ik er een mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 05-06 12:42

C0nscious

Mysteryman.

SeatRider schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:03:
[...]

Interessant. Stond op het punt om hem bij de Makro te halen, maar deze is nog goedkoper, zelfs met verzendkosten meegerekend!
Ik zie de MiniMe zelfs voor 62,85 euro staan incl. verzenden? (was al gezegd)

[ Voor 5% gewijzigd door C0nscious op 03-01-2015 01:35 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Nu bij Maxict € 53,35 incl. BTW
Volgens mij is dit nog niet eerder gemeld. Wel is de score voor max ict niet zo denderend. http://tweakers.net/shopr...x-ict-b-punt-v/overzicht/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

walterworld schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:14:
Volgens mij is dit nog niet eerder gemeld. Wel is de score voor max ict niet zo denderend. http://tweakers.net/shopr...x-ict-b-punt-v/overzicht/
Kijk eens boven je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinslll
walterworld schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:14:
Bij mij zat de kerst ertussen wat voor wat vertraging zorgde.
Kreeg netjes alle statusupdates te zien wanneer ik op hun site inlogde en ook wanneer het pakket verzonden was.
Even later ook met een tijdsindicatie (tussen 12:30&13:30) dpi was er om 12:30 dus ik ben er zeker positief over.

Had ook tussendoor nog een vraag gemaild waar ik snel een degelijk antwoord op kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
Op 3 Jan is mijn aanvraag ook in behandeling genomen, terwijl ik op 13/12 de kortingsaanvraag had ingediend.
Duurt dus wel eventjes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Vanmorgen was de KP1208 bij MAXICT weer rond de 65 euro, maar hij is inmiddels alweer gezakt naar de 53,35 euro. Iemand inmiddels al succesvol zijn cashback geclaimd daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Zolang je de bestelling zelf maar voor 11 januari 2015 doet zal het geen problemen opleveren, de daadwerkelijke aanvraag mag tot 8 februari ingediend worden met een foto van de streepjescode en factuur.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-06 10:38
Brokencore schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:46:
Vanmorgen was de KP1208 bij MAXICT weer rond de 65 euro, maar hij is inmiddels alweer gezakt naar de 53,35 euro. Iemand inmiddels al succesvol zijn cashback geclaimd daar?
Hij is altijd 53/54 euro geweest hoor. De verzending is alleen enorm duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxl1000
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-10-2021
Ja ik heb t geld op mn rekening staan. Kp1006 gekocht bij conrad.
Het duurde bij mij precies een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
  • Laatst online: 30-01-2024
Een paar smaken zijn nu bij Amazon.de te krijgen voor € 11,27 per 3-pak (komt op € 3,75 per pakje).

O.a. de Grande crema, Dallmayr Prodomo, Cappucino, Latte macchiato en Lungo mild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-06 17:30
brammetje1994 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 01:23:
[...]

Hij is altijd 53/54 euro geweest hoor. De verzending is alleen enorm duur.
De KP1105 in het weekend gekocht bij Max-ict
Na refund €7,96 :D

Hier staat ie ook:
https://www.nextdeal.nl/K...s-Rood-p-892018.html?s=tw

[ Voor 20% gewijzigd door Pistolebob op 07-01-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
Mijn BCC aankoop is eindelijk goedgekeurd en geld terug ontvangen. Als ze eenmaal in behandeling hebben genomen, gaat het wel redelijk snel. Gekocht eind November. Dus goede deal voor iemand als ik die nu gasten koffie kan aanbieden (omdat we zelf geen koffie drinken).. al is de chocomelk ook lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 19:19

Toff

FP ProMod
Bedoel je Nesquik? Daar staat een flinke pot met los poeder van naast onze machine. Water opwarmen (zonder capsule) en 2 schepjes erin doen is een stuk voordeliger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Toff schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:20:
Bedoel je Nesquik? Daar staat een flinke pot met los poeder van naast onze machine. Water opwarmen (zonder capsule) en 2 schepjes erin doen is een stuk voordeliger!
Play way minder waterig als je een wat grotere mok wilt. Tenzij je natuurlijk twee cups gebruikt want dan heb je voor slechts 60 cent een mokje choco (die anders een fractie daarval zal kosten en identiek zal smaken).

Die nepsmaakjes zijn echt zulke absurde winstpakkers voor hen. Die apparaten zullen ze compleet worst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
Ik bedoelde eigelijk die chococino (die dure dingen) .. nesquick heb toevallig vanuit Centerparcs gekregen, maar alleen de kids gebruiken die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:04
Chococino is heerlijk. Evenals in de zelfde categorie de Choco caramel. Ik snap dat het apparaat cheap is om de cups te verkopen, maar ik vind het dan ook oprecht erg lekkere koffie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Brammos85 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:42:
Chococino is heerlijk. Evenals in de zelfde categorie de Choco caramel. Ik snap dat het apparaat cheap is om de cups te verkopen, maar ik vind het dan ook oprecht erg lekkere koffie poeder met warm water :)
FIFY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Oh blah, als er cafeine inzit en het is zwart is het voor mij koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Brammos85 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:15:
Oh blah, als er cafeine inzit en het is zwart is het voor mij koffie.
Dat scheelt. Cafeine zit er ook niet in. Het is echt gewoon puur een poedertje met geen enkele koffie-referentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Brad Pitt schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:17:
[...]

Dat scheelt. Cafeine zit er ook niet in. Het is echt gewoon puur een poedertje met geen enkele koffie-referentie.
In de chococino's etc niet, genoeg Dolce Gusto varianten die dat echter wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Brammos85 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:19:
In de chococino's etc niet, genoeg Dolce Gusto varianten die dat echter wel hebben.
Betrof uiteraard alleen die nep-smaken, hetgeen ook duidelijk vermeld was. In de koffie zit wel koffie ja d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinslll
Brokencore schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:46:
ja refund goed gekeurd.
30/12 aangevraagd.

Voor collega dezelfde besteld op 31/12.
Niks meer van max vernomen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spridgets
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08:35
ik kreeg vandaag bericht dat de verkeerde code was verstuurd, bleek er een sticker over de juiste stickers zijn geplakt, ik kon ze niet meer scheiden maar de goed met kp nummer was nog leesbaar via de achterkant en heb deze maar gescanned en gespiegeld ... nog even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
Vandaag:
Gefeliciteerd, uw aanvraag voor de refund actie van NESCAFÉ Dolce Gusto is goedgekeurd. Je ontvangt binnen enkele weken de korting. Enkele dagen voor de uitbetaling ontvang je van ons hierover een bericht.

13/11 in behandeling.

Het gaat dus echt niet op volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:12
spridgets schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:36:
ik kreeg vandaag bericht dat de verkeerde code was verstuurd, bleek er een sticker over de juiste stickers zijn geplakt, ik kon ze niet meer scheiden maar de goed met kp nummer was nog leesbaar via de achterkant en heb deze maar gescanned en gespiegeld ... nog even afwachten
Bij mij zaten er ook 2 dezelfde stickers over elkaar heen geplakt (maar dan wel met andere codes). Gewoon de bovenste doorgegeven. Zijn ook niet meer te separeren dus als ze daar over gaan vallen krijgen ze de bal terug met waarom ze die rotzooi over gestickerd hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ingestuurd op 3 december: de mijne is wel goedgekeurd vandaag, aanvraag voor mijn zus niet. Terwijl we allebei een foto gemaakt hebben van de witte sticker met streepjescode :?
Let op, uw deelname aan de NESCAFÉ Dolce Gusto kortingsactie is nog niet compleet.

- Helaas hebben wij een onjuiste streepjescode ontvangen van jouw Dolce Gusto Machine. Om je aanvraag te kunnen controleren hebben wij echter de juiste originele streepjescode nodig. De streepjescode die begint met “KP”, is op een witte sticker is gedrukt en bevindt zich onderaan de zijkant van de machine doos.

Wij hebben uw aanvraag voor de refund actie bij de aankoop van een NESCAFÉ Dolce Gusto Machine ontvangen. Om je aanvraag te kunnen controleren hebben wij echter de ontbrekende gegevens nodig. Wil je alsnog de ontbrekende gegevens naar ons toesturen?
Ligt het dan aan die dubbele sticker op de verpakking? Die vallen niet uit elkaar te trekken, want dan is de streepjescode hoe dan ook onleesbaar. Er is ook maar 1 witte sticker met streepjescode, dat zijn twee dezelfde half over elkaar heen geplakt. Dus heb ik van mijn verpakking en mijn zus van haar verpakking gewoon de bovenste die leesbaar was doorgegeven. Bij mij akkoord bevonden, morgen staat het geld bijgeschreven. Bij mijn zus niet. :/
Erwin schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:33:
[...]

Bij mij zaten er ook 2 dezelfde stickers over elkaar heen geplakt (maar dan wel met andere codes). Gewoon de bovenste doorgegeven. Zijn ook niet meer te separeren dus als ze daar over gaan vallen krijgen ze de bal terug met waarom ze die rotzooi over gestickerd hebben ;)
Heb jij al een reactie ontvangen van Dolce Gusto hierover? Als in: dat ze toch nog akkoord gingen? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 14-01-2015 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinslll
rinslll schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:31:
[...]

ja refund goed gekeurd.
30/12 aangevraagd.

Voor collega dezelfde besteld op 31/12.
Niks meer van max vernomen :o
30/12 dus aangevraagd, gister stond het op de rekening :)
(via max ict dus).

Die van mijn collega komt vandaag (ze heeft m voor 63 euro gekocht dus dat is een leuk prijsje).

Ik had ook twee codes en ook een sticker eroverheen, deze heb ik er wat afgehaald (voorzichtig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 15:37
Zo te zien gaat het geheel willekeurig bij Dolce Gusto.

Status:
02-12-14 Dolce Gusto gekocht;
03-12-14 De refund aanvraag ingediend (digitaal met foto’s);
03-12-14 Bevestigings e-mail van Dolce Gusto;
30-12-14 E-mail dat de aanvraag is ontvangen;
13-01-15 E-mail dat de refund is goedgekeurd en dat de betaling wordt gedaan binnen enkele dagen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
Joosie200 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 00:06:Heb jij al een reactie ontvangen van Dolce Gusto hierover? Als in: dat ze toch nog akkoord gingen? :)
Ja gisteravond rond 18:00 kreeg ik 2 mails over de goedkeuring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

En hoppa, na 2 weken eindelijk bericht van Max ICT: de Mini Me kan niet meer worden geleverd wegens 'end of line product'. En dat terwijl het product een dag eerder nog op voorraad stond voor een tientje meer, hmm.

Eventueel mag ik de witte versie bestellen, maar dan moet ik 18 euro bijbetalen. Dank je de koekoek... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 09:47
Erwin schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:13:
[...]

Ja gisteravond rond 18:00 kreeg ik 2 mails over de goedkeuring :)
Ik ook, vandaag stond het er op :)

Gekocht bij de Mediamarkt voor 50,-
Prima actie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Inmiddels ook €50,- terug gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://mvt1iq-sn3302.files.1drv.com/y2pzVKmjHXLs4Mi5XFdUHwHitY1St_ztM9hYX71he5oNdchQR2Hf9XILlxGnVkKPKtRb3Y_ORaAPfd73I3Ykfp-L_2XKl8SIFjGY275SUSZKHLqzgli_qp93ON9I98JoA3kbO6RrzuXz0kav-e3L1Cb2A/Dolce%202%20apparaten%20naast%20elkaar.jpg?psid=1

Oude apparaat kan kan als reserve, voordat ik hem opruim nog even schoonmaken.
Volgens mij is dit best aardig gelukt. >:)
Afbeeldingslocatie: https://mvt1iq-sn3302.files.1drv.com/y2pEvtZ88ym_hpxio4A6vwqiNwSYqct1t9ri_j0-2pF02l2UWaJgnTpViNsDwEmXawNy5WXyr_dNzyhgelHDZm-0odrT3lTY_thwQmtEo2dJPh69mHl-KqGhyKZpExiAsqGyL7no_TK2uhuW3FWAQUayw/dolce%20Gusto%20%E2%82%AC0.15%20bestelling.png?psid=1

Nu maar hopen dat ik hem thuis krijg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Hoe kom je aan de 5 euro korting? ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Dat schijnt verjaardagskorting te zijn. Lang heb ik moeten proberen om te kijken hoe het werkt. Telkens moet je de geboortedatum op de dag van bestelling 1 maand en 1 dag opschuiven, krijg je weer een nieuwe mail met code. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Op mijn eigen e-mail adres kan ik al tijden niet meer registreren. Vul ik een random ander adres is gaat het meteen goed. Waarschijnlijk dus op een ban-lijst terecht gekomen. Oh well. Indien koffie op dan maar weer gewoon over op Nescafé sachets. Vind die ook prima te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:06

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Brad Pitt schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:50:
Indien koffie op dan maar weer gewoon over op Nescafé sachets. Vind die ook prima te doen :)
En dan gebruik je het apparaat gewoon als waterkoker neem ik aan? Zo gebuik ik hem in ieder geval wel vaak voor een kopje thee; zakje er in en glas vol laten lopen met water en het is klaar. Hoef ik ook niet langer meer voor een klein weeshuis water te koken als ik maar 1 kopje wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
-Tim- schreef op zondag 18 januari 2015 @ 13:19:
En dan gebruik je het apparaat gewoon als waterkoker neem ik aan? Zo gebuik ik hem in ieder geval wel vaak voor een kopje thee; zakje er in en glas vol laten lopen met water en het is klaar. Hoef ik ook niet langer meer voor een klein weeshuis water te koken als ik maar 1 kopje wil :P
Het water dat er uit komt vind ik op de één of andere manier sowieso al niet echt super heet. Geloof ook niet dat het kookt eigenlijk, maar eens testen/meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Brad Pitt schreef op zondag 18 januari 2015 @ 13:35:
[...]

Het water dat er uit komt vind ik op de één of andere manier sowieso al niet echt super heet. Geloof ook niet dat het kookt eigenlijk, maar eens testen/meten.
Klopt, als het echt zou koken krijg je ook problemen in het apparaat door de waterdamp/gas. Maar voor thee moet je sowieso niet kokend water gebruiken. Zwarte thee 90 °C en groene zelfs 70 °C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
-Tim- schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:18:
Klopt, als het echt zou koken krijg je ook problemen in het apparaat door de waterdamp/gas. Maar voor thee moet je sowieso niet kokend water gebruiken. Zwarte thee 90 °C en groene zelfs 70 °C
Net even espressootje getest, 75 graden was de koffie in het kopje. Voor groene thee prima dus, ik vind nét aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
Ik weet niet of deze al hier is geweest, maar hier kan je ook goedkoop cups kopen
http://www.kaffee-holland...fie%20cups%22/Dolce_Gusto
De prijs is iets duurder dan op de site staat, want het is exclusief BTW houdt daar rekening mee :)

[ Voor 19% gewijzigd door setanie op 25-01-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
setanie schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:12:
Ik weet niet of deze al hier is geweest, maar hier kan je ook goedkoop cups kopen
Kleine €15 als je twee doosjes besteld. Nette prijs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
Brad Pitt schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:20:
[...]

Kleine €15 als je twee doosjes besteld. Nette prijs :/
Er zit inderdaad een verzendprijs bij en bij 2 maakt het de koffie dan weer duurder, maar als je meerdere dozen besteld is het wel goedkoper, ik had er 10 voor €42 is €4,20 per doos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bij de Bcc heb je tot vandaag dat wanneer je een bestelling ophaalt in een vestiging naar keuze, je een 5 euro tegoedbon krijgt. Maximaal drie bestellingen per klant. Dus ik heb in de opruiming voor 3 euro drie losse dingen gekocht via drie bestellingen en driemaal een €5 bon gekregen in de winkel. Ze hebben ook Dolce Gusto smaken voor €4,99 per stuk. Dus voor drie euro drie stuks meegepakt (Chococino, Cappuccino en Latte Machiatto) :7

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 25-01-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 20:30

Rico

Wie dit leest is gek....

Reed laatst bij Ter Apel vanuit Duitsland Nederland weer in en daar was een Tankstation! die doosjes Dolce Gusto verkoop voor 3,99euro per doosje.
Was de standaard prijs daar. Gelijk maar paar doosjes meegenomen want kom daar verder nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
setanie schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:39:
[...]
Er zit inderdaad een verzendprijs bij en bij 2 maakt het de koffie dan weer duurder, maar als je meerdere dozen besteld is het wel goedkoper, ik had er 10 voor €42 is €4,20 per doos :)
Dat is wel vreemd, want als ik 10 doosjes bestel, ben ik ex BTW al € 43,04 kwijt...
Overigens is er op de originele DC-site een actie, waar je bij € 50 1, bij € 60 2 en bij € 70 zelfs 3 doosjes cadeau krijgt (je kan niet kiezen welke). Aangezien je dan ook geen verzendkosten betaalt, ben je daar alsnog snel goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:15
Toff schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:43:
[...]

Dat is wel vreemd, want als ik 10 doosjes bestel, ben ik ex BTW al € 43,04 kwijt...
Overigens is er op de originele DC-site een actie, waar je bij € 50 1, bij € 60 2 en bij € 70 zelfs 3 doosjes cadeau krijgt (je kan niet kiezen welke). Aangezien je dan ook geen verzendkosten betaalt, ben je daar alsnog snel goedkoper uit.
De actie die nu geldt is sowieso vrij karig vergeleken met de 6=5 acties die meermaals zijn geweest aan het eind van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
Toff schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:43:
[...]

Inderdaad heel vreemd, want ik was EX BTW €37,... kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:18
Heeft iemand waarvan de cashback onterecht was afgekeurd al iets meer vernomen?

Ik had vrijwel direct na de afkeuring een mail gestuurd naar DG dat ik wel degelijk een product had gekocht dat mee deed, waarop antwoord kwam dat ik gelijk had en ze de inschrijving gingen aanpassen.

Op die aanpassing wacht ik nog steeds. In de tussentijd wel gevraagd of het allemaal wel goed gaat, waarop reactie kwam dat de deelname nog goed gekeurd moest worden..

Ben eigenlijk benieuwd of ik daarin de enige ben of dat er meer mensen in dit schuitje zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Def1ant schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:47:
Ben eigenlijk benieuwd of ik daarin de enige ben of dat er meer mensen in dit schuitje zitten?
Ik zit in hetzelfde schuitje. Dag na de afkeuring meteen nieuwe foto's gemaakt en opnieuw ingezonden. Niks meer vernomen, we zijn nu twee weken later... Maar enfin, mijn ervaring met andere cashbacks is dat de bedrijven die zulke cashbacks organiseren nu eenmaal traag reageren. Uiteindelijk is het bij andere cashbacks altijd nog goed gekomen, dus dat verwacht ik hier ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Joosie200 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:59:
Ik zit in hetzelfde schuitje. Dag na de afkeuring meteen nieuwe foto's gemaakt en opnieuw ingezonden. Niks meer vernomen, we zijn nu twee weken later... Maar enfin, mijn ervaring met andere cashbacks is dat de bedrijven die zulke cashbacks organiseren nu eenmaal traag reageren. Uiteindelijk is het bij andere cashbacks altijd nog goed gekomen, dus dat verwacht ik hier ook wel :)
Vind het toch erg vervelend/onprofessioneel dat je van die tweede inzending niet eens een bevestiging krijgt.

Nu zit ik tot de looptijd van het mogelijke inzenden te balen of het allemaal wel goed gaat. Nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
BELLEN #EnoughSaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-06 07:36
Def1ant schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:47:

Ik had vrijwel direct na de afkeuring een mail gestuurd naar DG dat ik wel degelijk een product had gekocht dat mee deed, waarop antwoord kwam dat ik gelijk had en ze de inschrijving gingen aanpassen.

Op die aanpassing wacht ik nog steeds. In de tussentijd wel gevraagd of het allemaal wel goed gaat, waarop reactie kwam dat de deelname nog goed gekeurd moest worden..

09-01 mailtje gekregen dat ik geen foto van code heb meegestuurd, (had PDF meegestuurd)
Dus opgestuurd als foto en op 23-1 een mailtje dat mijn aanvraag is goedgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ja inderdaad, dat maakt die vreselijk lakse trage shit van die andere kant meteen goed, is zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
LTVDKTW schreef op maandag 26 januari 2015 @ 02:20:
[...]
De actie die nu geldt is sowieso vrij karig vergeleken met de 6=5 acties die meermaals zijn geweest aan het eind van het jaar.
Gelukkig heb ik nog voldoende voorraad tot de volgende actie. ;)
setanie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:19:
[...]
Inderdaad heel vreemd, want ik was EX BTW €37,... kwijt :)
Ben je vast de verzendkosten vergeten?

[ Voor 78% gewijzigd door Toff op 26-01-2015 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Bestelling van €0,15 is binnen
Afbeeldingslocatie: https://mvt1iq-sn3302.files.1drv.com/y2pkbbASrB3mIbjKwQR1rquSlRCvdxl3VOPYnBGaaNHrhchEC2jT4FwUR6r-ulf0HzezKX7M0IVquB4bjrfCwAktouABeKCCCfTnhDjy_AczNGx6KmwRDcRlqBMMGR9Tp3uHMsu6FFboXlNhN91KNYAUQ/dolce%20schoonmaak.jpg?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Vanwaar de funky huishoudhandschoenen? Heb je nucleaire koffie gezet ofzo? :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik zou de korting hebben gebruikt voor koffie, en dat ding een keer met schoonmaakazijn hebben doorgespoeld. Ben je ook voor € 0,15 klaar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-06 19:15
Bart-Willem schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:45:
En dan ook nog Walter in de naam maakt het wel erg verdacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MJHH93 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:56:
En dan ook nog Walter in de naam maakt het wel erg verdacht :+
Foto's zijn gemaakt door Jesse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
Oei oei... blijkbaar speelt er iets met de cashback indien je bij de AH hebt gekocht. Toch iets met het feit dat de apparaten verkocht zijn voor een bedrag onder de grens van 50€ :F

Evengoed heb ik de voorwaarden toch maar opgeslagen, ik voldoe er wel aan dus ben benieuwd.. zou morgen meer te horen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011

RobertowNL

For your gear!

Def1ant schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:27:
Oei oei... blijkbaar speelt er iets met de cashback indien je bij de AH hebt gekocht. Toch iets met het feit dat de apparaten verkocht zijn voor een bedrag onder de grens van 50€ :F

Evengoed heb ik de voorwaarden toch maar opgeslagen, ik voldoe er wel aan dus ben benieuwd.. zou morgen meer te horen krijgen.
Nee hoor, althans het heeft niets te maken met de hoogte van het bedrag. Hier 1 zelf 1 apparaat bij de Blokkker gekocht (en 2 vrienden ook) voor €40 en die zijn allemaal zonder enig probleem uitbetaald.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
RobertowNL schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:32:
[...]

Nee hoor, althans het heeft niets te maken met de hoogte van het bedrag. Hier 1 zelf 1 apparaat bij de Blokkker gekocht (en 2 vrienden ook) voor €40 en die zijn allemaal zonder enig probleem uitbetaald.
apart. ik zou morgen terug gebeld worden. Eens zien of dit voorbeeld helpt :)

--
@hieronder.. tsja, maar dan zou 40 euro terug ook een optie kunnen zijn. Om het helemaal niet uit te keren vind ik dan ook weer jammer.

[ Voor 14% gewijzigd door DutX op 27-01-2015 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-06 10:38
Het is ook wel ergens een beetje belachelijk om 10 euro te krijgen voor een koffiezet apparaat... Maar goed :)

Wanneer zou de volgende actie zijn? Ik ben erg blij met mijn Mini Me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:32:
[...]

Vind het toch erg vervelend/onprofessioneel dat je van die tweede inzending niet eens een bevestiging krijgt.

Nu zit ik tot de looptijd van het mogelijke inzenden te balen of het allemaal wel goed gaat. Nergens voor nodig.
Tja, zoals verwacht precies twee weken later een bericht met: binnen 10 werkdagen zal de uitbetaling plaats vinden. Maar je verwacht toch op zijn minst sneller die bevestiging.
No need to and it shouldn't be ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

brammetje1994 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:41:
Het is ook wel ergens een beetje belachelijk om 10 euro te krijgen voor een koffiezet apparaat... Maar goed :)

Wanneer zou de volgende actie zijn? Ik ben erg blij met mijn Mini Me :D
Nja, het is 50 euro cashback, niet 50 euro korting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Bart-Willem schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:45:
Schijnt te iriteren als het in aanraking met huid komt, stond zo in het boekje. Voor de zekerheid schoonmaak handschoenjes aangedaan. O-)
PeeFizz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:45:
Ik zou de korting hebben gebruikt voor koffie, en dat ding een keer met schoonmaakazijn hebben doorgespoeld. Ben je ook voor € 0,15 klaar ;-)
Koffie regel ik altijd voor 4,99 (2 doosjes) of grootverpakking €3,89
Pagina: 1 ... 20 ... 28 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de aanbieding en de geld-terugactie, en over waar de cups zo goedkoop mogelijk te verkrijgen. Geen status-updates svp.

Voor algemene vragen/discussie is er Koffie: Cup, Pad & Single Serving - Deel 1
Feedback op dit topic en/of elk ander topic mag in Feedback A&K forum. Hier is het gewoonweg offtopic.

Ook geen tips over twijfelachtige manieren om extra voordeel te halen.