Ingestuurd op 3 december: de mijne is wel goedgekeurd vandaag, aanvraag voor mijn zus niet. Terwijl we allebei een foto gemaakt hebben van de witte sticker met streepjescode

Let op, uw deelname aan de NESCAFÉ Dolce Gusto kortingsactie is nog niet compleet.
- Helaas hebben wij een onjuiste streepjescode ontvangen van jouw Dolce Gusto Machine. Om je aanvraag te kunnen controleren hebben wij echter de juiste originele streepjescode nodig. De streepjescode die begint met “KP”, is op een witte sticker is gedrukt en bevindt zich onderaan de zijkant van de machine doos.
Wij hebben uw aanvraag voor de refund actie bij de aankoop van een NESCAFÉ Dolce Gusto Machine ontvangen. Om je aanvraag te kunnen controleren hebben wij echter de ontbrekende gegevens nodig. Wil je alsnog de ontbrekende gegevens naar ons toesturen?
Ligt het dan aan die dubbele sticker op de verpakking? Die vallen niet uit elkaar te trekken, want dan is de streepjescode hoe dan ook onleesbaar. Er is ook maar 1 witte sticker met streepjescode, dat zijn twee dezelfde half over elkaar heen geplakt. Dus heb ik van mijn verpakking en mijn zus van haar verpakking gewoon de bovenste die leesbaar was doorgegeven. Bij mij akkoord bevonden, morgen staat het geld bijgeschreven. Bij mijn zus niet.

Erwin schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:33:
[...]
Bij mij zaten er ook 2 dezelfde stickers over elkaar heen geplakt (maar dan wel met andere codes). Gewoon de bovenste doorgegeven. Zijn ook niet meer te separeren dus als ze daar over gaan vallen krijgen ze de bal terug met waarom ze die rotzooi over gestickerd hebben

Heb jij al een reactie ontvangen van Dolce Gusto hierover? Als in: dat ze toch nog akkoord gingen?
[
Voor 3% gewijzigd door
Joosie200 op 14-01-2015 00:07
]