Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

top tnx, maar ff kopen dan. als ik bij de mycom bestel is het een code die ik toe kan voegen @ PS Netwerk? Heb geen credit kaart namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:41

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:15:
Is dit de versie die je ook voor de PS4 nodig hebt, of is dat een ander lidmaatschap?
[afbeelding]
Hiej, die heb ik ook. En zoals boven mij gemeld wordt. PS+ is PS+. Dus deze is zeker goed. En vergeet niet je username/mail en wachtwoord op te schrijven. Want je moet daar met je ps4 op inloggen :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 07:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Robkazoe schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:13:
Dit gaat voor veel uitbuiting zorgen, nu vooral omdat je alle titels uit de VS kunt downloaden.
Dat kon al, alleen was het voorheen wat lastiger om PSN tegoed uit de US hierheen te halen. Ik heb namelijk na de hack/storing ook 5 US en 5 UK spellen gedownload, en demo's haal ik ook uit de US store, omdat er daar simpelweg veel meer staan.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Daar ben ik echt zo ontzettend tevreden over :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Bellerophon schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:20:
[...]

Daar ben ik echt zo ontzettend tevreden over :Y
Ik heb helemaal niks met PS+ maar ik ben blij voor je! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:22:
[...]

Ik heb helemaal niks met PS+ maar ik ben blij voor je! O-)
Gratis games ontvangen is natuurlijk nooit verkeerd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Bellerophon schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:25:
[...]

Muahh, technisch gezien is het niet gratis want je betaald gewoon voor je PS+.
Bovendien zijn dit niet de beste titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:26:
[...]

Muahh, technisch gezien is het niet gratis want je betaald gewoon voor je PS+.
Bovendien zijn dit niet de beste titels.
Dat laatste is natuurlijk niks anders dan persoonlijke smaak.
En correct, maar 50 euro per jaar is minder dan de hoeveelheid games die ik dit jaar al gedownload heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook zonder PS+ online spelen? Ik dacht dat dit juist niet kon, bij XBOX iig niet, dat is echt *#@$(*.
Anyway, een jaar abbo gekocht, XBOX was € 75 per jaar, dit is € 50, vind het wel meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:27:
Kun je ook zonder PS+ online spelen? Ik dacht dat dit juist niet kon, bij XBOX iig niet, dat is echt *#@$(*.
Anyway, een jaar abbo gekocht, XBOX was € 75 per jaar, dit is € 50, vind het wel meevallen :)
Ik geloof dat je zonder PSN+ nog wel online kunt spelen, maar dan ben je echt volledig afhankelijk van de game (als ik me niet vergis).

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
EricNL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:28:
[...]

Ik geloof dat je zonder PSN nog wel online kunt spelen, maar dan ben je echt volledig afhankelijk van de game (als ik me niet vergis).
Afbeeldingslocatie: http://static.giantbomb.com/uploads/original/9/90792/1973297-manuel_que.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door kaos001 op 19-11-2013 14:37 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EricNL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:28:
[...]

Ik geloof dat je zonder PSN nog wel online kunt spelen, maar dan ben je echt volledig afhankelijk van de game (als ik me niet vergis).
Veel free-to-play games zoals War Thunder zijn gewoon te spelen zonder PS+. Voor alle andere games. Om maar ff te noemen AC4, Watch Dogs, killzone en alle rest is PS+ vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Oxigeon schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:36:
[...]

Veel free-to-play games zoals War Thunder zijn gewoon te spelen zonder PS+. Voor alle andere games. Om maar ff te noemen AC4, Watch Dogs, killzone en alle rest is PS+ vereist.
Daarom krijg je er ook een maandje gratis bij, zodat je direct online kunt. Voor de rest gewoon ff jaar abbo halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:39

PBP

Dat maandje gratis is geloof ik alleen voor niet Plus members en je moet je creditcard gegevens invullen (ook al wil je later met iDeal betalen). Beetje jammer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
TeGek schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:55:
[...]

Het signaal van een PS4 zwakker als een bluray speler? Die man maakte hopelijk een geintje met je. ELKE hdmi kabel werkt met de PS4, een signaal kan niet "zwakker" zijn als een ander apparaat omdat het een digitaal signaal is. Je hebt simpelweg beeld of geen beeld - je kan zelfs een HDMI kabel maken van wat koperdraadjes, en die heeft dan precies dezelfde kwaliteit als andere kabels qua beeld.
Zelfde kwaliteit: ja, maar het kan zijn dat je kabel niet werkt omdat de bandbreedte niet hoog genoeg is. PS4 gebruikt hdcp, er gebeurt een handshake tss PS4 en tv. Als je signaal te lang onderweg is kan dit falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:10

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Bellerophon schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:25:
[...]

Alleen krijg je de games alleen in bruikleen en zijn ze weer weg als je geen PSN+ meer hebt.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:27:
Correctie, Xbox 360 kost je €39,95 voor 13 maanden.

[ Voor 24% gewijzigd door Tomba op 19-11-2013 14:49 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582

Beschrijving: De PlayStation 4 wordt standaard geleverd met een 500GB harde schijf, maar eigenlijk hebben SSD's (Solid State Drives) de toekomst. Dit opslagmedium bevat geen bewegende deeltjes en is daarom veel sneller dan een normale harde schijf.

Kopen? Het ontwerp van de PlayStation 4 vormt in ieder geval geen obstakel: zoals je in deze video kunt zien, is het vervangen van de harde schijf zeer eenvoudig. Maar is het plaatsen van een SSD echt de moeite waard? Dat hangt van de situatie af. Zo gaat het downloaden en installeren van games met een SSD net zo snel als met een normale harde schijf, al worden de laadtijden wel aanzienlijk verkort. Het laden van Resogun duurt met een normale HDD bijvoorbeeld 20 seconden, terwijl bezitters van een SSD slechts tien seconden hoeven te wachten. Nu lijkt 10 seconden niet zoveel, maar als je je bedenkt dat er ook games zijn met laadtijden van een minuut of langer, dan zul je merken dat de aanschaf van een SSD een groot verschil kan maken. De grote vraag is echter: ben je bereid om daar honderd(en) euro's voor neer te tellen?

Prijs: 140 euro (240GB), 290 euro (500GB), 490 euro (1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:42:
[...]

Daarom krijg je er ook een maandje gratis bij, zodat je direct online kunt. Voor de rest gewoon ff jaar abbo halen.
Klopt. Daarom heb ik in november al PS+ gehaald. Toen kreeg ik er 3 maanden gratis bij. Welke ik weer op mijn ps3 gebruikt heb voor de instant game collection. Laat me nu net GRID 2 komen voor de PS3 net een dag voordat de PS4 komt. Heb ik weer. Maarja, GRID2 is geen reden om mijn ps4 te annuleren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:47:
Voor de HDMI kenners: net gebeld met een zaakje, ze hebben kabels van €14,99 tot € 229,00.
Die man adviseerde mij de volgende: http://www.hdmikabelshop....hernet-verguld-10-meter-1
Is dat wat? Retour policy kost niks, dus is wel een poging waard? Hij gaf aan dat het PS4 signaal zwakker is dan bijvoorbeeld van een bluray speler, maar dat deze kabel 3d en 1080p prima kan versturen.
Bellerophon schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:51:
[...]

Waarom koop je geen HDMI kabel van de action?
Waarom überhaupt een losse HDMI kabel kopen? Er zit er toch al eentje bij de PS4 geleverd? :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
WickedWizard schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:49:
[...]

[...]

Waarom überhaupt een losse HDMI kabel kopen? Er zit er toch al eentje bij de PS4 geleverd? :)
Niet de beste kwaliteit, ik heb gewoon een 1080p gold plated HDMI. Top ding! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:50:
[...]

Niet de beste kwaliteit, ik heb gewoon een 1080p gold plated HDMI. Top ding! _/-\o_
hoho, wel gemaakt door elven bij maanlicht? Want anders heb je gewoon geld weggegooid natuurlijk.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
[...]

Maakt dat echt iets uit eigenlijk? :) Ik was sowieso van plan om de HDMI kabel die al in mijn tv zit en die ik nu voor mijn PS3 gebruik te gebruiken, dat was een redelijke kabel die ik een tijd geleden voor zo'n 30 euro heb gekocht. Maar lijkt mij dat de kabel die wordt bijgeleverd net zo goed zal werken? Misschien slijt hij wat sneller ofzo, al heb ik daar naar aanleiding van eigen gebruik nog nooit mee te maken gehad.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Chief-XL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:28:
Vraag: voor de PS3 had je de Move controller nodig om motion based spellen te kunnen spelen. Is dit ook nodig voor de PS4? De nieuwe PS4 controller heeft een motion functie ingebouwd nu maar ik wil mijn vrouw en kind die dans spellen laten spelen zonder dat ze iets vast hoeven te houden zoals bij de XBox One nu kan.
Anybody?

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denko schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:53:
[...]

hoho, wel gemaakt door elven bij maanlicht? Want anders heb je gewoon geld weggegooid natuurlijk.
Haha wou het net zeggen. 1080p hdmi kabel? Moet ik mijn 720p kabels maar snel vervangen!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Nog even geduld hebben voor de kinect functie van de Playstation, Sony heeft zeer recent een daartoe kundig bedrijf in de arm genomen.

[ Voor 20% gewijzigd door AllSeeyinEye op 19-11-2013 14:56 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
[...]

Kwaliteit van een HDMI kabel is puur fysiek. Het werkt of het werkt niet. De kabel die wordt meegeleverd is gewoon even goed als je gold plated kabel. Gold plated voegt in dit geval helemaal niks toe aan het signaal. Het is meer een marketing gimmick, die ze hebben overgenomen van analoge kabels waar het wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:07
Tomba schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:48:
[...]

Alleen krijg je de games alleen in bruikleen en zijn ze weer weg als je geen PSN+ meer hebt.

[...]

Correctie, Xbox 360 kost je €39,95 voor 13 maanden.
En als jij je PSN+ in Amerika koopt kost dat je: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Wat een gehaat ja weer, ik heb er wel $13 voor betaald, die verdoemde DX komt toch met goede deals. En of het nou 1080p is, of het nou gold plated is, en of die nu Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is. Maakt mij helemaal niks uit. Die HDMI kabels van de action word ik ook niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Cryostorm schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:55:
[...]

Kwaliteit van een HDMI kabel is puur fysiek. Het werkt of het werkt niet. De kabel die wordt meegeleverd is gewoon even goed als je gold plated kabel. Gold plated voegt in dit geval helemaal niks toe aan het signaal. Het is meer een marketing gimmick, die ze hebben overgenomen van analoge kabels waar het wel goed werkt.
Maar maar... mijn kabels... gesmeden door elfen in het maanlicht van de derde volle maan in de vierde maand door de 7e zoon van de 7e zoon... kak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Het ziet er naar uit dat mijn favoriete G35 ook op de PS4 beschikbaar is. Iets wat een heel verbeterpunt is T.O.V. de PS3.

http://community.us.plays...rks-With-PS4/m-p/42161143

Maar toch ga ik denk ik voor de A50's. Iemand hier met een A50 of plannen ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Bellerophon schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:58:
[...]

Maar maar... mijn kabels... gesmeden door elfen in het maanlicht van de derde volle maan in de vierde maand door de 7e zoon van de 7e zoon... kak
Mijne zijn gesmolten op Jupiter door Paus Franciscus himself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:00:
[...]

Gefeliciteerd. Ik heb een stuiver van 5 cent omgeslagen tot hdmi stulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Oxigeon schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:03:
[...]

Gefeliciteerd. Ik heb een stuiver van 5 cent omgeslagen tot hdmi stulp
Jammer dat je bespaard hebt, die stuivers van 7 cent doen het veel beter.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Denko schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:04:
[...]

Jammer dat je bespaard hebt, die stuivers van 7 cent doen het veel beter.
Ga toch weg, werkt het beste met rijksdaalders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:00:
[...]

Nice!
Mijne zijn nog gesmeed door Sauron, en voorzien van een Elfen tekst.

Ik heb zelf 4 van de action, en krijg komende week 3 kabels van 2m lang binnen van iBood. Die van de action werken perfect op mijn 55", als er iets mis was had ik het heus wel gezien.

Liever 1 van de action die na 2 jaar begeeft, dan 1 van 20 euro waar ik wel 8 voor had kunnen kopen.
(Laatst iemand die vanwege goldplated een Monster HDMI kabel van >100 euro kocht .. WTF! Waarom? Omdat ze zeiden dat die 4K video aan kon, en gold-plated was e.d.
Was lichtelijk aangebrand toen ik die van hem, en mijn Action kabel had vergeleken op mijn TV, met de PS3 met dezelfde BluRay film. Echt, top die kop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
CRXDelSol schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:06:
[...]

Nice!

Ik heb zelf 4 van de action, en krijg komende week 3 kabels van 2m lang binnen van iBood. Die van de action werken perfect op mijn 55", als er iets mis was had ik het heus wel gezien.

Liever 1 van de action die na 2 jaar begeeft, dan 1 van 20 euro waar ik wel 8 voor had kunnen kopen.
(Laatst iemand die vanwege goldplated een Monster HDMI kabel van >100 euro kocht .. WTF! Waarom? Omdat ze zeiden dat die 4K video aan kon, en gold-plated was e.d.
Was lichtelijk aangebrand toen ik die van hem, en mijn Action kabel had vergeleken op mijn TV, met de PS3 met dezelfde BluRay film. Echt, top die kop!
oOo Haha natuurlijk, maar toch. Ik leg nu €7,50 neer voor een kabel van 10 meter. De plugs bij de kabel van Action gingen behoorlijk vaak stuk. Bij deze kabels heb ik minder problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Laatst online: 20-09-2022
Er zijn meerdere mogelijkheden zijn voor motion-based games, oftewel enkel motion detectie door de camera zonder controller/Move in de hand, oftewel enkel motion detection door de controller zelf (met de sixaxis gyroscoop en accelerometer) oftewel de combinatie van die twee technologieën zoals gedemonstreerd in 'The Playroom' (zijn genoeg filmpjes over te vinden)

Motion detectie zonder dat ze iets moeten vasthouden is inderdaad mogelijk zoals onlangs bekend is gemaakt. (http://datanews.knack.be/...article-4000452824083.htm)

O.a. in Just Dance 2014 is er dus motion detectie zonder dat je de controller in de hand moet hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Cyrso op 19-11-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

CRXDelSol schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:06:
[...]

Nice!

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:07:
[...]

oOo Haha natuurlijk, maar toch. Ik leg nu €7,50 neer voor een kabel van 10 meter. De plugs bij de kabel van Action gingen behoorlijk vaak stuk. Bij deze kabels heb ik minder problemen. :)
Die van de Action zijn dan ook geen 10 meter. Voor een 10 meter zit je dan sowieso alweer in een specifiekere categorie.
Mijn TV heeft gewoon 4 HDMI poorten, dus ik hoef nooit te switchen, als het eenmaal staat, staat het, dus dan zijn de Action meer dan voldoende :-P.
Die ik via iBood had zijn 3 voor een paar euro, maar wel 2 meter, mooi voor als ik iets ga verplaatsen, of voor als reserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:42
10 meter kabels worden niet veel gemaakt nee. Maar goldplated heeft verder alleen nut voor analoge kabels, die regelmatig verwijdert worden, goud oxideert niet, de standaard metalen aansluiting wel.

Heb er zelf verschillende, en ze werken allemaal, verschil zie ik er ook niet in. Al is de aansluiting van de action kabel wel vrolijk oranje:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
roda_djavulen schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:27:
10 meter kabels worden niet veel gemaakt nee. Maar goldplated heeft verder alleen nut voor analoge kabels, die regelmatig verwijdert worden, goud oxideert niet, de standaard metalen aansluiting wel.

Heb er zelf verschillende, en ze werken allemaal, verschil zie ik er ook niet in. Al is de aansluiting van de action kabel wel vrolijk oranje:)
Goldplated is meer voor de audiofielen onder ons die heel veel met geluid doen waar de kwaliteit van zeer belang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRXDelSol schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:32:
[...]

Goldplated is meer voor de audiofielen onder ons die heel veel met geluid doen waar de kwaliteit van zeer belang is.
Ook in dat geval icm hdmi totaal nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:59:
Maar toch ga ik denk ik voor de A50's. Iemand hier met een A50 of plannen ervoor?
Ik heb ook een tijdje zitten denken aan de A50, maar ik lees toch behoorelijk veel negatieve reviews. De A40 daarentegen krijgt (vrijwel) alleen maar positieve reviews. Er hangt dan wel een kabel aan maar goed. Bij een headset van 250,- heb ik liever een betere kwaliteit en langere levensduur, maar dat is puur persoonlijk. De A40 zal er vermoedelijk binnen nu en 2 maanden in komen bij mij :)!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
EricNL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:37:
[...]

Ik heb ook een tijdje zitten denken aan de A50, maar ik lees toch behoorelijk veel negatieve reviews. De A40 daarentegen krijgt (vrijwel) alleen maar positieve reviews. Er hangt dan wel een kabel aan maar goed. Bij een headset van 250,- heb ik liever een betere kwaliteit en langere levensduur, maar dat is puur persoonlijk. De A40 zal er vermoedelijk binnen nu en 2 maanden in komen bij mij :)!
Dat is inderdaad de afweging die ik nu maak. Ik heb ook een tijdje de F540 had, en draadloos bevalt me wel moet ik zeggen. Je kunt zo even van de ene kant naar de andere kant lopen zonder problemen met je draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
AtlAntA schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:35:
[...]

Ook in dat geval icm hdmi totaal nutteloos.
Bedoel ik ook niet HDMI mee, audiofielen gebruiken dikke analoge kabels voor hun apparatuur, en daar is goldplated van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRXDelSol schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:39:
[...]

Bedoel ik ook niet HDMI mee, audiofielen gebruiken dikke analoge kabels voor hun apparatuur, en daar is goldplated van belang.
Ach natuurlijk. I stand corrected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff gameplay trailer van The Division gecheckt. Dat spel wordt echt gaaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:56:
Net ff gameplay trailer van The Division gecheckt. Dat spel wordt echt gaaf...
[video]
Dat ziet er goed uit, damn wat een shooters / actie games alweer zeg die goed zijn.

Watch dogs
COD: Ghosts
Battlefield 4
The Division
GTA 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
EricNL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:37:
[...]

Maar het feit is wel, ik vind niet echt revieuws van de afgelopen tijd. Er zijn behoorlijk wat verbeterpunten geweest met de 2013 versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumble_nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-08 21:07
de A40 is ook gewoon wireleshoor in combinatie met de mixamp 5.8
de slechtere verhalen van de A50 was ook voor mij de reden om voor de A40 te gaan
heerlijke headset geen seconde spijt van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
tumble_nl schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:05:
de A40 is ook gewoon wireleshoor in combinatie met de mixamp 5.8
de slechtere verhalen van de A50 was ook voor mij de reden om voor de A40 te gaan
heerlijke headset geen seconde spijt van gehad
Hoelang heb je de A40 al in bezit? En waarmee heb je hem gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumble_nl
heb hem nu een klein jaar in bezit
gebruikt met ps3 xbox360 en een keer een bluray meegekeken gewoon om eens te kijken hoe dat beviel

heb er destijds gelijk een batterypack bij gekocht snel op te laden en je kunt er een nachtje mee door gamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Hmmm, wellicht dan toch even de A40 in overweging nemen. Ze zijn nu ook beter leverbaar in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumble_nl
Ja destijds heb ik hem uit belgie laten komen die gameshop had destijds een betere aanbieding dan ik in nederland kon vinden.

Vriend van me heeft hem destijds een week geleend om te kijken hoe het beviel met CoD.
Beviel hem zo goed dat ie het geld eraan uitgegeven heeft en er ook een gekocht heeft
kreeg ook vaak op psn te horen dat ik zo goed te verstaan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Dat hoor ik ook altijd over mijn Logitech F540 (PS3) en mijn Logitech G35 (PC) Wel grappig omdat de G35 nu ook op de PS4 blijkt te werken. Ik wil alleen nog wel even zien in hoeverre dat allemaal werkt.

Maar het klopt wel, destijds was hij alleen te krijgen bij gamegear en eigenlijk nergens anders. De A40 & A50 staan in ieder geval op mijn lijstje van onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is zo'n headset niet superduur?
Onderstaande werkt ook...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v3bewup.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een turtlebeach X1 nog wat met soundcard voor op de 360. Maar denk dat ik toch een ps4 ga aanschaffen. Zal dit werken? Het is inprincipe toch hetzelfde 3rd party systeem als op de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:36:
Is zo'n headset niet superduur?
Onderstaande werkt ook...
[afbeelding]
Nope, het is maar wat je ervoor over hebt. Op jonge leeftijd wel wat lastiger.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:41:
Ik heb een turtlebeach X1 nog wat met soundcard voor op de 360. Maar denk dat ik toch een ps4 ga aanschaffen. Zal dit werken? Het is inprincipe toch hetzelfde 3rd party systeem als op de xbox?
Stukken makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:08
Dying Light belichting: YouTube: Dying Light Lighting Trailer

Deze staat echt hoog op mijn most wanted lijst.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:47:
Dying Light belichting: YouTube: Dying Light Lighting Trailer

Deze staat echt hoog op mijn most wanted lijst.
Inderdaad erg gaaf. First look deed me denken aan een combi van Fallout en Left 4 Dead 2. Check ook YouTube: Dying Light Gameplay Trailer: First Gameplay - Xbox One and PS4 Zombie Game daar zie je de dag/ nacht cyclus goed in (wel beetje lang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Zo'n pulse is een stuk goedkoper. Is zo turtle beach echt zoveel beter om de 125€ te rechtvaardigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
kbloem schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:38:
Zo'n pulse is een stuk goedkoper. Is zo turtle beach echt zoveel beter om de 125€ te rechtvaardigen?
Het is maar net wat je ervoor over hebt, Astro A40 is een respectieve €250,- en de Astro A50 is €300,-.

Je doet hier ook gewoon tijden mee, bovendien is het geluid natuurlijk veel beter. Bijvoorbeeld 5.1 of 7.1 T.O.V. 2.1 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:40:
[...]

Het is maar net wat je ervoor over hebt, Astro A40 is een respectieve €250,- en de Astro A50 is €300,-.

Je doet hier ook gewoon tijden mee, bovendien is het geluid natuurlijk veel beter. Bijvoorbeeld 5.1 of 7.1 T.O.V. 2.1 oid.
Dit is zo'n bullshit, Stereo is gewoon prima voor perfecte geluidservaring : YouTube: AstoundSound® 3d audio demo (met koptelefoon luisteren)

Dat was een demo op de AMD True Audio aankonding(wat de PS4 ook heeft)

http://www.amd.com/us/pro.../Pages/amd-trueaudio.aspx

[ Voor 11% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 19-11-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
arnoutzw schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:41:
[...]

Dit is zo'n bullshit, Stereo is gewoon prima voor perfecte geluidservaring : YouTube: AstoundSound® 3d audio demo (met koptelefoon luisteren)

Dat was een demo op de AMD True Audio aankonding(wat de PS4 ook heeft)

http://www.amd.com/us/pro.../Pages/amd-trueaudio.aspx
Ik heb een 7.1 headset, en dan hoor je gewoon dat hij heen en weer loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Nou de pulse elite die ik op amazon heb gekocht voor 115€ heeft ook 7.1. In de grbruikerservaringen online geven sommige aan dat de pulse kwalitatief iets beter is en andere weer de turtle beach. Maar het verschil van 125€ lijkt me niet gerechtvaardigd voor 3rd party...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
kbloem schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:47:
Nou de pulse elite die ik op amazon heb gekocht voor 115€ heeft ook 7.1. In de grbruikerservaringen online geven sommige aan dat de pulse kwalitatief iets beter is en andere weer de turtle beach. Maar het verschil van 125€ lijkt me niet gerechtvaardigd voor 3rd party...
Ieder zijn ding, ik gebruik mijn Logitech G35 op de computer, en je hoort daadwerkelijk wel verschil. Niet ten opzichte van de Pulse Elite, want daar heb ik geen ervaring mee.
Maar dat is ook voor iedereen verschillend natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:45:
[...]

Ik heb een 7.1 headset, en dan hoor je gewoon dat hij heen en weer loopt.
Dat hoor je dus ook met een Stereo koptelefoon ;) Je hebt immers ook maar 2 oren.

YouTube: Virtual Barber Shop (Audio...use headphones, close ur eyes)

Nog een voorbeeld is bovenstaande demo die is opgenomen met 2 microfoons in elk oor van de dummy. Je hersenen bepalen waar het geluid vandaan komt net als in real life.

Wikipedia: Binaural recording

[ Voor 7% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 19-11-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
arnoutzw schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:49:
[...]

Dat hoor je dus ook met een Stereo koptelefoon ;) Je hebt immers ook maar 2 oren.

YouTube: Virtual Barber Shop (Audio...use headphones, close ur eyes)

Nog een voorbeeld is bovenstaande demo die is opgenomen met 2 microfoons in elk oor van de dummy. Je hersenen bepalen waar het geluid vandaan komt net als in real life.

Wikipedia: Binaural recording
Ja tuurlijk, maar er is wel verschil tussen 2.1, 5.1 & 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:59
Heb verschillebde headsets gehad voor de ps3,maar voor mij is er geen betere kwaliteit voor gaming dan astro a50.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@rolandos582
Hello nexzer:

Thank you for posting your issue to the Logitech Community Forums.

That is correct. The G35 is only simulated surroundsound.

Hope this answers your question

Regards
;)
http://forums.logitech.co...-7-1-surround/td-p/626930

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:07:
[...]

Yep, en wat wil je hier precies mee zeggen?
Dat 7.1 via je koptelefoon, niet is als je surround set 7.1 geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies je kan gewoon het beste gaan voor een goede stereo met kwaliteits drivers dan een 5.1/7.1 headset. Je kan dan altijd nog zelf bepalen of je virtueel surround wil of niet.

zie ook deze thread : http://forums.bit-tech.ne...7b&p=2888198&postcount=11
Yes I use a similar setup, and you can soundwhore great with them, but my point was that the X41 (in your sig) is not a true, 'discrete' 5.1 surround sound headphone. It has 2x 50mm speaker drivers (1 in each cup) and simulates surround sound with Dolby Headphone processing, which turns the stereo signal into 7.1 Dolby Headphone surround sound. All that is really doing is making it sound a little different and nicer, some people like it others dont.

However, these are different to 'true' discrete 5.1 or 7.1 surround sound headsets, which have more than one speaker driver in each cup (they may in fact have 4 small speakers in each cup, like one for rear, center, front etc), and so they send each sound channel to a dedicated speaker for a so-called better surround sound effect.

My point was that so far, true 'discrete' surround sound headsets are worse because

1) the 360-degree surround sound effect is no better, because stereo or simulated surround processing successfully recreates the 360-degree experience. I can hear people perfectly and pinpoint their exact position using a simulated surround setup, with Dolby Headphone simulated surround, and the same is true, to an extent, even if I turn the processing off and just use stereo.

and 2) the fact that they put smaller speakers in each cup (as opposed to 1 fat 50mm speaker driver) means they have to jeopardise sound quality. I tried the Tritton AX Pros last year (a discrete 5.1 headphone) and it sounded awful, by far the worst headset Iv ever put on my head, and they had zero better audio-directional positioning effect.

That's why I was saying get a decent stereo headset, that way you can decide for yourself whether you want the simulated surround or not when gaming by simply turning it on or off within your soundcards audio manager.

[ Voor 75% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 19-11-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
http://www.gamesindustry....n-canadian-gaming-history

Sony: PS4 lancering grootste ooit in de Canadese gaming industrie

Yep, voor als je het niet wist: de PS4 verscheen op 15 november óók in Canada. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:22:
http://www.gamesindustry....n-canadian-gaming-history

Sony: PS4 lancering grootste ooit in de Canadese gaming industrie

Yep, voor als je het niet wist: de PS4 verscheen op 15 november óók in Canada. :P
Doe mij die meid helemaal rechts maar 8) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
baronruud schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:11:
[...]

Dat 7.1 via je koptelefoon, niet is als je surround set 7.1 geluid.
Is lastig om dat ook helemaal na te maken, maar zoals ook aangegeven. Ze hebben in ieder geval een goede job gedaan en het klinkt gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 16:34
De welbekende Yoshida heeft een link geretweet. Middels deze Unofficial PS4 Feature Request kan Sony zien wat de gamers het liefst willen. Ik heb in iedergeval al me votes gegeven voor de eerste twee.

- http://ps4featurerequest.uservoice.com/

[ Voor 3% gewijzigd door Tayfunc op 19-11-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb skype app toegevoegd

en de instant trophy knop gevote

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Tayfunc schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:30:
De welbekende Yoshida heeft een link geretweet. Middels deze Unofficial PS4 Feature Request kan Sony zien wat de gamers het liefst willen. Ik heb in iedergeval al me votes gegeven voor de eerste twee.

- http://ps4featurerequest.uservoice.com/
Ben benieuwd of ze er wat mee doen.

Ik heb in ieder geval voor DLNA support, organization structure, captured gameplay to external drive, Whats New time stamps en improved voice control gestemd.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:02
Ik game helemaal niet met een koptelefoon op, maar met een onkyo 7.1 set met 50 inch TV ... gaat wel lukken denk ik om te genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
Weet iemand of er een klein verschil is in laad tijd als het spel digitaal gespeeld wordt i.p.v, disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Gandalf68 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:24:
Ik game helemaal niet met een koptelefoon op, maar met een onkyo 7.1 set met 50 inch TV ... gaat wel lukken denk ik om te genieten :)
102 inch :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Yup. Ben erg benieuwd naar BF4 in 1080p 60fps 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
baronruud schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:58:
[...]

Yup. Ben erg benieuwd naar BF4 in 1080p 60fps 8)
Hmm, persoonlijk lijkt mij dat niks op 2,5 meter. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Wel even een filmpje maken hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ik heb een vraag. Ik heb zelf nooit een PS3 gehad maar ik heb accounts voor de NHL, Netflix en Hulu (en ook nog HBO maar dat wordt niet ondersteund ;( ). Echter zijn dit Amerikaanse accounts. Ik zou het natuurlijk leuk vinden om van de apps op de PS4 gebruik te kunnen maken maar ik vraag mij af of ik dan via mijn router het verkeer via een vpn moet laten lopen of dat de controle op de PS4 niet zo streng is. Op de pc meot het sowieso.

Wellicht heeft een Tweaker hier dit wel eens uitgeprobeerd met een Amerikaans netflix account op de PS3? (en dan ga ik er maar hoopvol vanuit dat als het werkt het op de PS4 ook wel zal werken)

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat helaas niet zo makkelijk :(

Wat je kan doen is hier : www.unblock-us.com (trail)abbo nemen

en dan deze guide volgen : http://support.unblock-us...n-4-ps4-to-use-unblock-us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Hoe is het geluid eigenlijk via de jack in de controller? Is dat al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
Sony <3 ...
We reached out to Sony today to find out more about the reports of defective PlayStation 4 units. As we mentioned last week, Sony estimates hardware failures at 0.4 percent.

“There have been several issues reported, which leads us to believe there isn’t a singular problem that could impact a broader percentage of PS4 units,” a Sony representative tells Game Informer. “We also understand that some units were reportedly damaged during shipping. The number of affected PS4 systems is less than 1%, which represents a very small percentage of total units shipped to date and is within the expected range for a new product introduction. We understand the frustration of consumers that have had a problem and are working with them and our retail partners to help troubleshoot issues and ensure affected units are exchanged”

We inquired about repair and replacement times for those consumers that choose to approach Sony directly rather than attempt a fix through a retailer. The representative gave us some good news. “SCEA is exchanging units with new replacements for those who call our support line,” he says. “The exchanges are immediate with expedited shipping.
Nou hopen dat SCEE ook net zo aardig is als SCEA mochten er een aantal defect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Erg nette service inderdaad :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:51
138" 8) :9
Ik ben ook benieuwd naar games eindelijk in 1080p! Op dit formaat gaat dat echt wel uitmaken!

[ Voor 24% gewijzigd door RobvG op 20-11-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb een 720p beamer, in die zin zou ik dus beter de xbone kunnen halen ;)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 20 november 2013 @ 00:10:
Ik heb een 720p beamer, in die zin zou ik dus beter de xbone kunnen halen ;)
Zolang je beamer 720p is maakt het niet uit. Mocht je je beamer over een tijdje upgraden (naar 1080p), dan maakt het wel degelijk uit! In de meeste gevallen is dat wel aan te raden bij een beamer, maar de financiële middelen moeten er natuurlijk wel voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
RobvG schreef op woensdag 20 november 2013 @ 00:04:
[...]

138" 8) :9
Ik ben ook benieuwd naar games eindelijk in 1080p! Op dit formaat gaat dat echt wel uitmaken!
Verschil tussen 720p en 1080p is zelfs op mijn 55" paneel al behoorlijk te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

CRXDelSol schreef op woensdag 20 november 2013 @ 01:19:
[...]

Verschil tussen 720p en 1080p is zelfs op mijn 55" paneel al behoorlijk te merken.
En al helemaal op 22'' - 32'' panelen. Ik speelde soms FIFA 13 op de PC in 1080p reso, wat een verademing ipv 720p. Daarom wil ik ook zo graag dat elke game minimaal 900p en 1080p moet draaien, nadat ik de PS4 in handen heb, wil ik nooit meer in 720p spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
RobvG schreef op woensdag 20 november 2013 @ 01:00:
[...]

Zolang je beamer 720p is maakt het niet uit. Mocht je je beamer over een tijdje upgraden (naar 1080p), dan maakt het wel degelijk uit! In de meeste gevallen is dat wel aan te raden bij een beamer, maar de financiële middelen moeten er natuurlijk wel voor zijn.
Ik heb de Optoma GT750 beamer, prima ding, 3d is echt top.

full hd 3d beamers zijn helaas nogal prijzig.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Ik heb in juni 2012 een Epson TW-5900 Full-HD 3D beamer inclusief 2 3D-brillen gekocht voor € 1029,-. De kwestie is wanneer het prijzig is. Maar gezien het product vind ik het niet veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Dat valt me nog mee :) Was zelf ongeveer 1000 kwijt met ook twee 3d brillen (ook van die datum ongeveer). Maar dat was inclusief mobiel projectiescherm (ivm schuin plafond lastig om vaste te monteren, die ik nu heb staat voor de tv en hoef ik alleen omhoog te trekken, ideaal).

Verbaast me eigenlijk nog dat zo weinig mensen (gamen op) een beamer, maar wel heel veel geld uitgeven aan een smart-tv. Qua inputlag is een beamer ech ideaal. Journaal etc. kijk ik gewoon op 40 inch.

Veel mensen houden niet zo van 3d, maar met mijn beamer althans totaal geen last van cross-talk of dat soort geintjes, en me zo'n groot scherm krijgt je wel echt een heel mooi 3d effect.

Daarom hoop ik wel dat de ps4 snel 3d blu ray ondersteunt, en ook met 3d games komt. Zeker voor 3d gamen moet de console nu echt krachtig genoeg zijn (desnoods in 720p, maar zonder verdere concessies).

In de toekomst zeker nog eens kijken naar een upgrade, maar misschien wordt het dan wel een 4k als die betaalbaar worden :)

[ Voor 11% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 20-11-2013 02:40 ]

Ps4/switch gamer

Pagina: 1 ... 8 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan