Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 12:21
http://www.pcper.com/revi...d-SSD-Performance-Testing
Afbeeldingslocatie: http://cdn.pcper.com/files/imagecache/article_max_width/review/2013-11-17/load1.png
Verschil tussen ssd en sshd en hdd is dus echt heel klein.
Ik ga dus voor een 1tb sshd met of 5400 of 7200 rpm. Maar ssd is het dus niet waard.(vind ik)

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 18-11-2013 14:07 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 16:32
Hetzelfde verhaal als op de PS3 dus. Het is maar wat je klein noemt. Secondes zijn lang als je moet wachten. En procentueel gezien maak je behoorlijke sprongen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Geloof dat Bf4 en resogun de enigste zijn die echt grote voordelen lieten zien.
Maar een SSHD is het al meer dan waard ivm de ruimte. En vaak toch al sneller dan stock hdd.
Btw de geteste SSHD is wel een 5400rpm versie, en deen 7200RPM SSHD is weer net wat sneller dan deze.

[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 18-11-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedenk maar eens hoeveel tijd je in totaal bij Skyrim zou kunnen besparen.

Deze resultaten zijn van de opstart tijden van een game. Misschien dat de ingame laadtijden wel fors kleiner zijn?

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-05 09:23
Ja maar laadtijden zijn niet het enige in de ervaring he...

Met een SSD worden ook textures sneller ingeladen, lopen de menu's vloeiender, kun je sneller switchen tussen verschillende applicaties, is je game sneller opgestart en ook afgesloten en ga maar door. Alles is sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/o319p.gif
DAMN!!!
Dit spel wordt zo gaaf, en leuk detail btw, je ziet op display in midden console het scherm veranderen naar het merk. Zag ik ook al in een ruf, wel leuk gedaan :P
Maar verder zit snelheids gevoel bij dit spel ook goed. Ziet er uit als een regelrechte topper :)

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibdFRTl2ztnisy.gif
_/-\o_ :9~ _/-\o_ :9~

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 18-11-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
PBP schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:13:
Saturn.nl heeft een mooie actie. Games voor de PS3 voor 34 euro. CoD, BF4, AC en die kan je dus upgraden voor een tientje naar de PS4 versie :9
Kan je na die upgrade die ps3 games weer doorverkopen? Of moeten die discs in de ps4 blijven?
Als je ze gewoon weer doorverkopen kan dan heb je die games wel heel goedkoop. Alleen jammer van de hoesjes.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
zwembroek schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:30:
[...]

Kan je na die upgrade die ps3 games weer doorverkopen? Of moeten die discs in de ps4 blijven?
Als je ze gewoon weer doorverkopen kan dan heb je die games wel heel goedkoop. Alleen jammer van de hoesjes.
Disc moet in de PS4 voor verificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-05 09:17
DGonlag2 schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:32:
[...]

Disc moet in de PS4 voor verificatie.
Klopt.
Je kan in feite gewoon wachten tot CoD Ghosts of AC4 op Marktplaats staan voor een prikkie, en dan die nemen, en voor 10 euro upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:01
CRXDelSol schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:34:
[...]

Klopt.
Je kan in feite gewoon wachten tot CoD Ghosts of AC4 op Marktplaats staan voor een prikkie, en dan die nemen, en voor 10 euro upgraden.
En dan maar hopen dat die code er nog bij zit of nog niet gebruikt is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-05 17:05
botech schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:39:
[...]

En dan maar hopen dat die code er nog bij zit of nog niet gebruikt is :+
Welke code? Bij EA zijn ze in ieder geval gestopt met de online pass dus daar heb je geen last van met BF4, Fifa14 etc

Die beelden van DriveClub zien er heel goed uit! Goed dat ze hem uitgesteld hebben en geen halfbakken game afleveren, ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:27

Phydomir

Dennis

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:06:
[...]

imho kan je veel beter via videogamesplus.ca bestellen, is veel sneller en nooit douane kosten.
Maar het is dus zeker dat die games zullen werken hier in de EU. En ook dat je in MP niet bij bv alleen Amerikanen wordt ingedeeld?

Want dan is 60CND wel een erg mooie prijs.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:48

PBP

Mr Ton schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:42:
[...]

Welke code? Bij EA zijn ze in ieder geval gestopt met de online pass dus daar heb je geen last van met BF4, Fifa14 etc

Die beelden van DriveClub zien er heel goed uit! Goed dat ze hem uitgesteld hebben en geen halfbakken game afleveren, ik ben heel benieuwd naar het resultaat!
Er zit een code bij elke game om hem te upgraden naar de PS4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Mr Ton schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:42:
[...]

Er zit een code in die je moet ingeven als je wil upgraden naar PS4, zoals je hier kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
botech schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:50:
[...]

Er zit een code in die je moet ingeven als je wil upgraden naar PS4, zoals je hier kan lezen.
Iemand die upgrade, verkoopt de game niet, want dan heb je voor 10 euro het spel geupgrade, en kan je em niet meer verkopen want dan kan je 'm ook niet meer op de PS4 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Jawel hoor, volgens mij heb je maar 1x de disc nodig toch? (bij upgraden in store), daarna kan je hem doorverkopen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Phydomir schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:45:
[...]

Maar het is dus zeker dat die games zullen werken hier in de EU. En ook dat je in MP niet bij bv alleen Amerikanen wordt ingedeeld?

Want dan is 60CND wel een erg mooie prijs.
Games sowieso regio vrij, daarnaast gaat het verhaal dat alle games dezelfde code hebben, dus dan zal dat met mp niks uitmaken (neem aan dat ze uitgaan van je psn dan wel echte locatie)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:13:
Jawel hoor, volgens mij heb je maar 1x de disc nodig toch? (bij upgraden in store), daarna kan je hem doorverkopen.
Nee, je hebt hem nodig. De PS3 disc gaat de PS4 in voor verificatie. Geen disc = geen spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
DGonlag2 schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:15:
[...]

Nee, je hebt hem nodig. De PS3 disc gaat de PS4 in voor verificatie. Geen disc = geen spel.
Je hebt helemaal gelijk!

http://nl.playstation.com/ps4upgrade/

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
CRXDelSol schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:07:
[...]

Iemand die upgrade, verkoopt de game niet, want dan heb je voor 10 euro het spel geupgrade, en kan je em niet meer verkopen want dan kan je 'm ook niet meer op de PS4 spelen.
En als je de game na een maand op de PS4 nu toch eens beu word?
En je kan 'm toch altijd nog doorverkopen als PS3 game ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:15:
[...]

Games sowieso regio vrij, daarnaast gaat het verhaal dat alle games dezelfde code hebben, dus dan zal dat met mp niks uitmaken (neem aan dat ze uitgaan van je psn dan wel echte locatie)
Ik ga er toch even mee wachten. Wil niet het risico lopen dat ik straks met 3 games (KZ, NBA, AC) die niet (goed) werken. Wel iets om te onthouden want daar zou het me incl. verzenden 140 euro kosten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 20:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

botech schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:21:
[...]

En als je de game na een maand op de PS4 nu toch eens beu word?
En je kan 'm toch altijd nog doorverkopen als PS3 game ook ?
Natuurlijk maar je kunt hem dan zelf niet meer spelen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Phydomir schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:23:
[...]

Ik ga er toch even mee wachten. Wil niet het risico lopen dat ik straks met 3 games (KZ, NBA, AC) die niet (goed) werken. Wel iets om te onthouden want daar zou het me incl. verzenden 140 euro kosten.
Heb je de ps4 op launch?

AC4 heb ik al binnen, en killzone als goed is ook binnenkort. Dus ga sowieso testen (ac speel ik in principe normaal alleen singleplayer dus dat is sowieso geen probleem).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:42:
[...]

Heb je de ps4 op launch?

AC4 heb ik al binnen, en killzone als goed is ook binnenkort. Dus ga sowieso testen (ac speel ik in principe normaal alleen singleplayer dus dat is sowieso geen probleem).
Jup. Dus ik ga voor NBA en KZ bij launch. Dan maar iets duurder. Ben wel benieuwd of alles soepel werkt. Want AC wil ik wel maar niet persé bij launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304560

Denk dat AC binnen een paar maanden in ps plus gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47
Zo net mijn PS3 per december aan mijn neefje verkocht. Nu moet ik ook wel snel over naar de PS4. Dit vind ik nu wel erg vervelend :9~
Kan ik hem nog mooi even gebruiken en ben er al mooi van af voor de stroom PS3'en los gaat barsten op marktplaats. En heb natuurlijk mijn neefje met een zacht prijsje erg blij gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-05 17:27
Btw. Bf4 is nu bij saturn.nl nog maar 34 euro.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Laatst online: 22-03 15:11
Even voor de duidelijkheid. Kan ik die BF4 van de saturn direct upgraden naar een PS4 variant voor 10 euro extra? Heb geen PS3 oid waar ik de PS3 variant op kan activeren mocht zoiets nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
v8power67 schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:19:
[afbeelding]
DAMN!!!
Dit spel wordt zo gaaf, en leuk detail btw, je ziet op display in midden console het scherm veranderen naar het merk. Zag ik ook al in een ruf, wel leuk gedaan :P
Maar verder zit snelheids gevoel bij dit spel ook goed. Ziet er uit als een regelrechte topper :)

[afbeelding]
_/-\o_ :9~ _/-\o_ :9~
Nu alleen nog hopen dat het fijn rijd, de graphics komen echt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.psx-sense.nl/1...ol-met-negatieve-reviews/

Amazon heeft zelfs even gezegd dat de productie gestopt was/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Michaelg schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:47:
Btw. Bf4 is nu bij saturn.nl nog maar 34 euro.
Mis ik iets? :? Hier staat hij voor e59,- http://www.saturn.nl/mcs/...65,817044.html?langId=-11

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:57
Ik maak me echt 0 zorgen eigenlijk. Ik hoop voor Sony dat het allemaal wel meevalt maar die problemen zullen na de volgende batch wel opgelost zijn / of al bij de 2e batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 19:01
Als je de 3 PS3 games koopt, hoef je maar 2 games te betalen, en dan komt er nog € 9,99 bij om te upgraden naar de PS4 versie. Persoonlijk heb ik liever gewoon een PS4 versie op Blu-ray.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
AMARONE schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:35:
[...]

Ik maak me echt 0 zorgen eigenlijk. Ik hoop voor Sony dat het allemaal wel meevalt maar die problemen zullen na de volgende batch wel opgelost zijn / of al bij de 2e batch.
Precies, daarnaast leveren eigenlijk alleen ontevreden klanten reviews aan. Tevreden mensen zijn waarschijnlijk te hard aan het gamen. Je krijgt dus nogal een gekleurd beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05 14:34
v8power67 schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:06:
http://www.pcper.com/revi...d-SSD-Performance-Testing
[afbeelding]
Verschil tussen ssd en sshd en hdd is dus echt heel klein.
Ik ga dus voor een 1tb sshd met of 5400 of 7200 rpm. Maar ssd is het dus niet waard.(vind ik)
IGN heeft ook getest:

The results indicate that a hybrid SSHD drive can deliver many of the benefits of a traditional SSD but at a considerably lower cost. Although the SSD offered the best speeds in most cases, the SSHD only fell a few seconds shy of its scores, but both offer notably speed increases over the stock drive.

It's important to note that when it comes to disc-based game installs and boot-up times, all of the storage solutions are bottlenecked by the speed of the disc drive, whereas level loads and overall system boot-up time see significant gains from a SSD or SSHD. Games purchased through the PSN and stored entirely on local storage, like Resogun, see performance gains across the board.

In short, a SSHD hybrid drive provides the speed improvements of a traditional SSD, but greater affordability and total storage capacity.

For our testing we utilized the standard HDD that comes installed on the PS4, which offers 500GB of storage and a disc speed of 5,400 RPM, as well as a Samsung 840 EVO-Series 250GB SSD and a Seagate 1TB SSD/HD ST1000LM014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Masioni schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:57:
Even voor de duidelijkheid. Kan ik die BF4 van de saturn direct upgraden naar een PS4 variant voor 10 euro extra? Heb geen PS3 oid waar ik de PS3 variant op kan activeren mocht zoiets nodig zijn.
Dat is inderdaad het geval.
Jij koopt de game, en als de PS4 er is, kan je die voor een tientje upgraden naar de PS4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 22:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
kibber schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:43:
[...]

Je linkt naar de PS3 versie, dat had je gezien? ;)
Klopt toch ook?
Die kan je voor 10 euro upgraden naar de PS4 versie.
Daar gaat het de hele tijd ook over meende ik.

[ Voor 9% gewijzigd door xoniq op 18-11-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024

swopdark

ja doe maar...

Wees verstandig en ga niet teveel mee in het beeld dat wordt neergezet door media en amazon reviews. Social media en uberhaupt internet geven een zeer vertekend beeld van de werkelijk situatie. Tuurlijk, er zullen veel mensen zijn met een defecte ps4 dat is normaal bij zulke grote aantallen verkochte elektronica. let wel dat er ruim een miljoen ps4's zijn verkocht. stel er zijn er ruim 2000 defect dan heb je een hele hoop boze mensen en boze fora, reviews en twitters maar uiteindelijk nikszeggend over de overige 998.000 verkochte eenheden en slechts een percentage van 0,002 pct. Een crapload aan defecte PS4's en veel negativiteit op internet maar zeker nikszeggend voor de het gehele beeld waarbij in zo'n geval dus 99,998 pct van de consoles wel gewoon werkt.

zuur voor degene die er eentje heeft maar niet tekenend voor de PS4 als geheel.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben wel benieuwd of er deze week ook review exemplaren van de PS4 verspreid gaan worden onder nederlandse media. Bij Gamekings zeiden ze wel dat ze eerder een PS4 van Sony zouden krijgen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
swopdark schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:55:
[...]

Wees verstandig en ga niet teveel mee in het beeld dat wordt neergezet door media en amazon reviews. Social media en uberhaupt internet geven een zeer vertekend beeld van de werkelijk situatie. Tuurlijk, er zullen veel mensen zijn met een defecte ps4 dat is normaal bij zulke grote aantallen verkochte elektronica. let wel dat er ruim een miljoen ps4's zijn verkocht. stel er zijn er ruim 2000 defect dan heb je een hele hoop boze mensen en boze fora, reviews en twitters maar uiteindelijk nikszeggend over de overige 998.000 verkochte eenheden en slechts een percentage van 0,002 pct. Een crapload aan defecte PS4's en veel negativiteit op internet maar zeker nikszeggend voor de het gehele beeld waarbij in zo'n geval dus 99,998 pct van de consoles wel gewoon werkt.

zuur voor degene die er eentje heeft maar niet tekenend voor de PS4 als geheel.
En naast al het geklaag kunnen we er ook wel van uitgaan dat Sony elke defecte PS4 in de komende paar weken zonder enig probleem zal omwisselen, het is niet alsof een defecte PS4 meteen betekend dat je je PS4 weg kan gooien. Ik heb het gevoel dat dit soms ook wel eens vergeten wordt wanneer men het heeft over de defecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Iemand tips voor een charging station? Heb rondgekeken, deze 2 lijken het beste/ mooiste:
1: Sony, lekker veilig: € 32,99 http://www.bol.com/nl/p/s...ion-ps4/9200000020109727/
2: Calibur11, mooi: € 18,99 - aanvullend 10 euro korting (coupon: 'eerst)' http://www.wehkamp.nl/ent...ur11)/C25_5EB_5EB_395378/

P.S.(4) @ de defecte playstations, bij gamekings hadden ze het over 0,4%.
Kortom: niet spannend, negeren.

Edit:
Zeer handig linkje, binnenkort komt er een 2 TB HDD uit van Seagate, welke 2,5 inch en 9,5 mm is.
Prijs: grofweg $ 129 voor de 2 TB versie: https://www.facebook.com/...ort/posts/563179497085985
Kortom: als je aan de knutsel gaat, nog even wachten, anders zonde!

[ Voor 50% gewijzigd door 414524 op 18-11-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt mij dat die onderste misschien slijtage plekken kan veroorzaken op de touchpad? Ijzer en plastic oppervlakte gaat niet zo goed samen lijkt me. Kan mierenneuken zijn van mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Ik vind die charging stations zo duur, kan toch net zo goed usb kabel gebruiken? Ps4 laat nu toch ook terwijl hij uit staat.
Kan je overigens ook gewoon je telefoonoplader gebruiken of staat daar te veel ampere op?

[ Voor 11% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 18-11-2013 22:48 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:47:
Ik vind die charging stations zo duur, kan toch net zo goed usb kabel gebruiken? Ps4 laat nu toch ook terwijl hij uit staat.
Kan je overigens ook gewoon je telefoonoplader gebruiken of staat daar te veel ampere op?
Een product gebruikt alleen de ampere die hij nodig heeft.

Kan je dus veilig gebruiken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-04 13:36
Vandaag gebeld door de Media Markt. Aangezien ik een day one edition heb kunnen reserveren, vroegen ze of ik Killzone voor €40 er bij wil kopen:) Toch maar ja gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Laatst online: 12-05 17:21
psvpas schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:53:
Vandaag gebeld door de Media Markt. Aangezien ik een day one edition heb kunnen reserveren, vroegen ze of ik Killzone voor €40 er bij wil kopen:) Toch maar ja gezegd!
Hopen dat Gamemania ook met zon actie komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Laatst online: 28-05 17:58
dunn0w schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:32:
[...]Hopen dat Gamemania ook met zon actie komt :)
Als GM je belt zal het wel met een aanbod zijn dat je Killzone voor slechts € 70,- erbij kan krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 28-05 14:34
The PlayStation 4 launched on Friday in North America and set a record for the biggest opening for a console in history. The console sold 984,212 units in the US week one, according to VGChartz. The PlayStation 4 also sold 1.06 million units across North America. Week one sales is also for only two days, Friday and Saturday.

Software figures for the US first two days are also in. Call of Duty: Ghosts leads the pack with sales 703,638. That would add up to a 71 percent attach rate. Battlefield 4 sold 396,187 units. That would put the attach rate at 40 percent for the game.

Killzone: Shadow Fall was the top selling exclusive with 355,148 units sold. The attach for the game is at 36 percent in the first two days on sale. The other launch exclusive, Knack, ended up selling 102,749 units.

In total, 2,417,516 games were sold in the first two days in the US. For every PlayStation 4 that was sold gamers picked up 2.46 games.

1. Call of Duty: Ghosts - 703,638
2. Battlefield 4 - 396,187
3. Killzone: Shadow Fall - 355,148
4. Assassin's Creed IV: Black Flag - 345,176
5. Madden NFL 25 - 133,176
6. NBA 2K14 - 111,674
7. Knack - 102,749
8. Need for Speed Rivals - 94,157
9. FIFA Soccer 14 - 77,914
10. LEGO Marvel Super Heroes - 32,188
11. NBA Live 14 - 21,652
12. Skylanders SWAP Force - 18,681
13. Just Dance 2014 - 17,569
14. Injustice: Gods Among Us - 5,143
15. Angry Birds Star Wars - 2,274
Ik had niet verwacht dat CoD:Ghost de charts zou aanvoeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:31

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren eens op jacht geweest naar een goedkope versie (onder €55,-) van FIFA14. Maar deze is helaas nog nergens op voorraad. Duurder is hij wel al te krijgen bij bv Bart Smit. Helaas dus nog eventjes wachten. Wil hem wel ruim voor vrijdag binnen hebben. Niet dat ik DE vrijdag zonder game zit.

Anders zul ik hem bij de MM moeten halen. Maar verwacht dat hij daar €60 gaat kosten...

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:29

TradeMarkNL

Videoproducer
Bloed kruipt waar het niet gaan kan hè dus gisteren toch maar een pre-order geplaatst. Bij Mycom, zonder verwachtingen maar toch stiekem met de hoop dat ik 'm 20 dec kan ophalen zoals op de site staat. Niks aanbetaald verder dus als het veel later wordt of er veel negatieve bevindingen zijn kan ik er altijd nog vanaf zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Worden games voor de PS4 al geleverd hier in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 18:55
Tristan schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 06:33:
[...]

Ik had niet verwacht dat CoD:Ghost de charts zou aanvoeren!
Geeft wel weer aan hoe hersenloos de massa is. Verschrikkelijk hoe een oude game + oude engine + niet eens een nextgen versie gewoon even 700.000 * 60 dollar/euro = 42 miljoen euro/dollar kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Oxigeon schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:25:
Gisteren eens op jacht geweest naar een goedkope versie (onder €55,-) van FIFA14. Maar deze is helaas nog nergens op voorraad. Duurder is hij wel al te krijgen bij bv Bart Smit. Helaas dus nog eventjes wachten. Wil hem wel ruim voor vrijdag binnen hebben. Niet dat ik DE vrijdag zonder game zit.

Anders zul ik hem bij de MM moeten halen. Maar verwacht dat hij daar €60 gaat kosten...
Bij amazon.co.uk 47 pond met free delivery. Zit je rond 55. Ik was net te laat voor de Bartsmit actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:00
TradeMarkNL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:19:
Bloed kruipt waar het niet gaan kan hè dus gisteren toch maar een pre-order geplaatst. Bij Mycom, zonder verwachtingen maar toch stiekem met de hoop dat ik 'm 20 dec kan ophalen zoals op de site staat. Niks aanbetaald verder dus als het veel later wordt of er veel negatieve bevindingen zijn kan ik er altijd nog vanaf zien.
Een killzone bundel?

Weet iemand al wat meer over de headsets die bruikbaar zijn op de PS4? Werken bijvoorbeeld Astro's, Tritton of Turtlebeach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

zwembroek schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:29:
[...]

Bij amazon.co.uk 47 pond met free delivery. Zit je rond 55. Ik was net te laat voor de Bartsmit actie.
Het probleem vind ik daar dat je een creditcard moet hebben. En die heb ik niet. Heb wel gelezen dat levertijd ongeveer een dag of 3 is daar. Dus dat zou mooi zijn :P.

Iemand vroeg of er al games verkocht worden in Nederland. Het antwoord daarop is Ja. Zijn al mensen die Ghost thuis hebben liggen van de Bart Smit. Alsook FIFA14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Oxigeon schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:57:
[...]

Heb wel gelezen dat levertijd ongeveer een dag of 3 is daar. Dus dat zou mooi zijn :P.
Dat klopt inderdaad. Free delivery is gewoon snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Robkazoe schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:23:
[...]

Geeft wel weer aan hoe hersenloos de massa is. Verschrikkelijk hoe een oude game + oude engine + niet eens een nextgen versie gewoon even 700.000 * 60 dollar/euro = 42 miljoen euro/dollar kan ophalen.
CoD is net als fastfood voor games, al stoppen ze er poep in, ze zullen het nog steeds eten als het maar vult.

Maar goed, IW is al spiritueel dood al sinds het ontslag na MW2. De echte IW (respawn entertainment) werkt aan Titan Fall zoals iedereen al weet, je ziet gelijk dat ze met iets origineels bezig zijn.

Laat ook zien wat voor een bedrijf Activision is, ze wouden eigenlijk niet eens aan Modern Warfare(cod4) beginnen maar een WW2 shooter blijven maken, zodat ze safe speelden, ze vonden het te riskant. IW moest erom knokken zelfs.
Vervolgens gaan ze IW ontslaan om hun beloofde royalities niet uit te betalen, althans dat claimde IW. Zo zie je dus maar weer.

Maar 95% van de kinderen/tieners/casualgamers die cod spelen weten dat niet eens, nog sterker, they don't give a damn fuck omdat CoD hip is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Oxigeon schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:25:

Heb je ook nog een PS3 ? Dan zou je ervoor kunnen kiezen om bij Saturn fifa 14 voor de ps3 te halen voor 35 euro en dan later upgraden naar de ps4 editie voor 10 euro (totaal dus 45 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Fifa 14 doet niet mee toch?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op de site van Sony staan alleen CoD, AC en BF4.
Gamemania heeft wel een upgrade iets, maar dan moet je de game ook daar kopen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik dacht dus ook dat je die alleen bij de Game-Mania met bijbetaling kon "ruilen". Of saturn moet natuurlijk zoon zelfde actie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:48

PBP

DGonlag2 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:21:
Worden games voor de PS4 al geleverd hier in NL?
Ja FIFA en CoD Ghosts zijn al te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
PBP schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:54:
[...]

Ja FIFA en CoD Ghosts zijn al te koop.
Klopt wel, heb CoD Ghosts thuis liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:44
rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:57:
[...]

Klopt wel, heb CoD Ghosts thuis liggen.
Same, afgelopen donderdag kon ik hem ophalen bij de gamemania. Uitermate zuur, enkel zo'n doosje om naar te kijken :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
psychodude schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:05:
[...]

Same, afgelopen donderdag kon ik hem ophalen bij de gamemania. Uitermate zuur, enkel zo'n doosje om naar te kijken :(.
Dat is inderdaad wel om te janken. En zo als het nu ziet, krijg ik me PS4 pas 20 december. Dus nu proberen iemand van zijn preorder af te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:17

Edd

rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:06:
[...]

Dat is inderdaad wel om te janken. En zo als het nu ziet, krijg ik me PS4 pas 20 december. Dus nu proberen iemand van zijn preorder af te krijgen.
Er staan er anders ook een aantal in V&A :+

Vandaag ook maar bij Dixons een bundel gepre-ordered naast die van Amazon.de.
Ik zie wel welke het eerste komt. Heb er geen haast mee.

[ Voor 17% gewijzigd door Edd op 19-11-2013 11:11 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Edd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:10:
[...]

Er staan er anders ook een aantal in V&A :+

Vandaag ook maar bij Dixons een bundel gepre-ordered naast die van Amazon.de.
Ik zie wel welke het eerste komt. Heb er geen haast mee.
True, heb al contact met ze opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-05 20:13

Niku

Alagaesii

Net even de video van Knack op de FP gekeken. Knack is typisch zo'n game die wel redelijke verkoopcijfers zal gaan halen, puur omdat het een launchgame is. Het ziet er leuk uit, het speelt de eerste paar uur leuk, maar daarna wordt het repetitief en saai. Van de mensen die over twee jaar een PS4 kopen, zullen er niet veel Knack kopen. Jammer, want potentie had het zeker met het visuele stijltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Knack is toch een 1st party game? Dan zal het over een jaar toch wel een PS+ spel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 15:28
Knack lijkt mij ook leuk, leuke platform / adventure game. Grafisch natuurlijk minder als watch dog, battlefield 4 etc. Maar gameplay is ook van belang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Even een technisch vraagje:
hoe lang 'mag' een HDMI kabel max zijn?
Speel meestal op mn pc monitor (27 ") met XBOX/ PS, maar overweeg nu om een tweede HDMI aan te leggen naar mn TV toe.
Afstand is grofweg 5 meter, verwacht zo'n 7 meter met de bocht erin (langs bed etc).
Is de kwaliteit dan nog wel 'goed'? Iemand die daar iets van weet? Ik meen me te herinneren dat hoe langer de kabel, hoe slechter de kwaliteit/ lag is bij HDMI of is dat een fabeltje? Rather safe than sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-04 14:41
G.Scholtens schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:20:
Knack lijkt mij ook leuk, leuke platform / adventure game. Grafisch natuurlijk minder als watch dog, battlefield 4 etc. Maar gameplay is ook van belang
Gameplay schijnt juist vrij oppervlakkig te zijn. Maar ik heb 'm ook gewoon besteld (bij Play-asia) :). Lijkt me best wel leuk namelijk (laatst de speelsessie bij Polygon gezien). Trouwens geen idee nog hoelang het gaat duren, maar hij is afgelopen vrijdag verzonden door Play-asia. Meestal duurt het ongeveer een weekje, ruim op tijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:06
Vraag: voor de PS3 had je de Move controller nodig om motion based spellen te kunnen spelen. Is dit ook nodig voor de PS4? De nieuwe PS4 controller heeft een motion functie ingebouwd nu maar ik wil mijn vrouw en kind die dans spellen laten spelen zonder dat ze iets vast hoeven te houden zoals bij de XBox One nu kan.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-05 10:22
414524 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:23:
Speel meestal op mn pc monitor (27 ") met XBOX/ PS, maar overweeg nu om een tweede HDMI aan te leggen naar mn TV toe.
Afstand is grofweg 5 meter, verwacht zo'n 7 meter met de bocht erin (langs bed etc).
Is de kwaliteit dan nog wel 'goed'? Iemand die daar iets van weet? Ik meen me te herinneren dat hoe langer de kabel, hoe slechter de kwaliteit/ lag is bij HDMI of is dat een fabeltje? Rather safe than sorry!
Kabel van 7 meter mag geen probleem zijn, hdmi is digitaal, dus dat werkt of wel of niet. Bij analoge kabels wordt de verbinding wel steeds zwakker naarmate de kabel langer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:12
414524 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:23:
Ik heb een HDMI kabel van 10m vanaf beamer naar receiver liggen. Pak niet de goedkoopste, die deed het bij mij slecht/niet. En ook niet de duurste.
Die van mij was iets van rond de 70,- volgens mij? Doet het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Je moet inderdaad wel een beetje kwaliteit kabel hebben omdat vooral de connectors daarbij van betere kwaliteit zijn. Bij digitale signalen werkt het wel of niet. Bij goedkope kabel heb je meer kans dat het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-05 19:05
rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:52:
[...]
Weet iemand al wat meer over de headsets die bruikbaar zijn op de PS4? Werken bijvoorbeeld Astro's, Tritton of Turtlebeach?
De Astro's gaan in ieder geval werken, mits je de 1.50 update installeerd op de PS4.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FEQ0Az0.jpg

Bron: http://www.astrogaming.co...ASTRO_color=Black#start=1

Zit er zelf erg aan te denken om de A40 aan te schaffen.

[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 19-11-2013 12:38 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 538460

rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:06:
[...]

Eentje nodig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 10:41
rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:52:
[...]

Misschien de Turtlebeach PX4? Speciaal voor de PS4, die ga ik in iedergeval halen.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Voor de HDMI kenners: net gebeld met een zaakje, ze hebben kabels van €14,99 tot € 229,00.
Die man adviseerde mij de volgende: http://www.hdmikabelshop....hernet-verguld-10-meter-1
Is dat wat? Retour policy kost niks, dus is wel een poging waard? Hij gaf aan dat het PS4 signaal zwakker is dan bijvoorbeeld van een bluray speler, maar dat deze kabel 3d en 1080p prima kan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 21:02

TeGek

Engineer in hart en nieren.

414524 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:47:
Voor de HDMI kenners: net gebeld met een zaakje, ze hebben kabels van €14,99 tot € 229,00.
Die man adviseerde mij de volgende: http://www.hdmikabelshop....hernet-verguld-10-meter-1
Is dat wat? Retour policy kost niks, dus is wel een poging waard? Hij gaf aan dat het PS4 signaal zwakker is dan bijvoorbeeld van een bluray speler, maar dat deze kabel 3d en 1080p prima kan versturen.
8)7 _/-\o_ :D

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Is dat sarcasme of juist: wow wat een mooie prijs voor zo'n goed product? haha |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Playasia heeft zo te zien wel mooie prijzen. Maar heeft de PS4 regio-lock of ligt dat aan het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 11:54

Bellerophon

Persona non grata

Waarom koop je geen HDMI kabel van de action?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

DGonlag2 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:51:
Playasia heeft zo te zien wel mooie prijzen. Maar heeft de PS4 regio-lock of ligt dat aan het spel?
is per spel zichtbaar op elke site waar je games (internationaal) koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is volgens mij wel nette prijs voor 10 meter kabel. En Hdmi 1.4 dus je hebt ook alle features. Gewoon uitproberen en als ie niet werkt terugsturen ;)

Als je echt goedkoop wil kan je voor deze gaan :

http://dx.com/p/hdmi-v1-4...e-black-10m-length-190396

duurt wel langer en als ie het niet doet gaat terugsturen wat lastig....

[ Voor 13% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 19-11-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 21:02

TeGek

Engineer in hart en nieren.

414524 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:50:
[...]

Is dat sarcasme of juist: wow wat een mooie prijs voor zo'n goed product? haha |:(
Het signaal van een PS4 zwakker als een bluray speler? Die man maakte hopelijk een geintje met je. ELKE hdmi kabel werkt met de PS4, een signaal kan niet "zwakker" zijn als een ander apparaat omdat het een digitaal signaal is. Je hebt simpelweg beeld of geen beeld - je kan zelfs een HDMI kabel maken van wat koperdraadjes, en die heeft dan precies dezelfde kwaliteit als andere kabels qua beeld.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-05 17:05
Voor de mensen die twijfelden over de PSN Amazon store code redeem issue, Het is bevestigd dat het mogelijk is om daar een US code te kopen en deze te redeemen op de US account. Vervolgens kan je dat spel spelen op je EU account.

De DLC is op dezelfde manier te doen.

"If you are playing a US version of a game, you have to download the US DLC for that game. But you can play that game with any account.

To all European GAFFERS, I can confirm that this works. Yesterday I bought a 10$ psn card with an European credit card, received the code instantly and redeemed it in my US psn account. Bought a game in the US store, am now playing it in my Euro account."

Source: Neogaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
TeGek schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:55:
[...]

Het signaal van een PS4 zwakker als een bluray speler? Die man maakte hopelijk een geintje met je. ELKE hdmi kabel werkt met de PS4, een signaal kan niet "zwakker" zijn als een ander apparaat omdat het een digitaal signaal is. Je hebt simpelweg beeld of geen beeld - je kan zelfs een HDMI kabel maken van wat koperdraadjes, en die heeft dan precies dezelfde kwaliteit als andere kabels qua beeld.
Ik moet wel zeggen dat goedkope hdmi kabels snel kapot gaan (ik verwissel ze namelijk regelmatig ivm beamer), en dan gaat het omhulsel van de aansluiting los, of blijft achter in de beamer.

Maar goed, voor 5 euro wil ik best af en toe een nieuwe halen.

Beeldqualiteit etc. maakt niet uit, het is immers een 0 of een 1 (alleen wel eens gehoord bij mensen met een lange kabel dat deze niet goed werkte).

[ Voor 13% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 19-11-2013 13:39 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:33

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tayfunc schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:30:
Voor de mensen die twijfelden over de PSN Amazon store code redeem issue, Het is bevestigd dat het mogelijk is om daar een US code te kopen en deze te redeemen op de US account. Vervolgens kan je dat spel spelen op je EU account.

"If you are playing a US version of a game, you have to download the US DLC for that game. But you can play that game with any account.

To all European GAFFERS, I can confirm that this works. Yesterday I bought a 10$ psn card with an European credit card, received the code instantly and redeemed it in my US psn account. Bought a game in the US store, am now playing it in my Euro account."

Dat is interessant, want het account van mijn vrouw is een US account. En aangezien spellen doorgaans in de US PES store goedkoper zijn dan in de NL store, kan je dubbel profiteren met de gunstige wisselkoers! Een spel van $60 kost je dan nog maar € 45!

Waar ik alleen nog even mee zit:
Hoe zit het met meerdere accounts en PS+? Ik heb namelijk 5 accounts op de Playstation, voor mij zelf, mijn vrouw en voor drie kids. Kan ik één keer PS+ aanschaffen en profiteert de rest daarvan mee? Ik zie het namelijk niet zitten om 5x PS+ te moeten nemen...

[ Voor 12% gewijzigd door AllSeeyinEye op 19-11-2013 13:46 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
EricNL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:37:
[...]

De Astro's gaan in ieder geval werken, mits je de 1.50 update installeerd op de PS4.
[afbeelding]

Bron: http://www.astrogaming.co...ASTRO_color=Black#start=1

Zit er zelf erg aan te denken om de A40 aan te schaffen.
Hmm, dat ziet er niet slecht uit. Hopelijk werkt het ook op de A50's.
DM.
djeck schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:46:
[...]

Misschien de Turtlebeach PX4? Speciaal voor de PS4, die ga ik in iedergeval halen.
Ik koop niet alleen om het geluid, maar ook het design laat ik meewegen. Dat vind ik bij de PX4 toch wel dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-05 17:05
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:45:
[...]

Dat is interessant, want het account van mijn vrouw is een US account. En aangezien spellen doorgaans in de US PES store goedkoper zijn dan in de NL store, kan je dubbel profiteren met de gunstige wisselkoers! Een spel van $60 kost je dan nog maar € 45!

Waar ik alleen nog even mee zit:
Hoe zit het met meerdere accounts en PS+? Ik heb namelijk 5 accounts op de Playstation, voor mij zelf, mijn vrouw en voor drie kids. Kan ik één keer PS+ aanschaffen en profiteert de rest daarvan mee? Ik zie het namelijk niet zitten om 5x PS+ te moeten nemen...
Inderdaad! Games die minimaal 10 euro duurder zijn ga ik dan alleen digitaal kopen.

Op je vraag: Yes. Je hoeft de PS+ abonnement maar éénmalig te kopen.

[ Voor 28% gewijzigd door Tayfunc op 19-11-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Tayfunc schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:30:

Maar werkt dit dan niet alleen als je je US account "main" maakt?
Want als het een secondary account is, dan kan het toch niet?
Of zie ik nou iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Maar is het dan niet zeer interessant om via een proxy een US account aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 18:55
Dit gaat voor veel uitbuiting zorgen, nu vooral omdat je alle titels uit de VS kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Is dit de versie die je ook voor de PS4 nodig hebt, of is dat een ander lidmaatschap?
Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/550/o3m7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 11:54

Bellerophon

Persona non grata

414524 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:15:
Is dit de versie die je ook voor de PS4 nodig hebt, of is dat een ander lidmaatschap?
[afbeelding]
PSN + = PSN + :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

414524 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:15:
[afbeelding]
Jup, ik zou wel nog even wachten aangezien de maand gratis bij je PS4 niet stacked met deze.

Pagina: 1 ... 7 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan