Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Bij Amazon.co.uk met gratis verzending komen de games op 47 a 48 pond.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gaat idd wel weer over later in 2014, is gewoon profiteren van de hype. Niemand wil natuurlijk met lege handen thuis komen als ze een gloednieuwe PS4 in huis halen.

En idd, als je toch een PS4 gaat kopen, dan zou ik alvast slim de games alvast bestellen via internet voordat je de PS4 daadwerkelijk gaat kopen. Scheelt je weer een paar tientjes opgeteld mocht je er een stuk of 5-6 kopen. En Gamemania is altijd al duur geweest, niks bijzonders dat PS4 spellen daar dan 70 euro kosten. ;)

Ik kan iig nog wel een paar maanden wachten, dan zijn de hardware fouten er hopelijk uit, en zijn er genoeg updates zodat de PDM al lekker compleet is. Die launchtitels zijn toch meh. Met GT6 op komst ben ik al een tijdje zoet nog met de PS3 :)

[ Voor 21% gewijzigd door iPodKiller op 17-11-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^
idd

---
Als je in de voorste rij wil zitten, moet je de hoofdprijs betalen dat weet je als early adopter. Vanuit financieel oogpunt koop je een nieuwe console pas na dat de begin hype over is. Tegen die tijd zijn er meer games, launch games komen in de aanbieding en de eventuele hardware/software problemen komen aan het licht en als het meezit zijn ze opgelost.
Maar ik snap het wel hoor, heb ook altijd (alle) consoles op dag 1 gehaald. ;)
Ik doe niet meer mee aan launch hypes, en ik reserveer ook geen consoles of games meer. De hype laat ik aan andere over, het genieten van de games doe ik vroeg of laat toch wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
iPodKiller schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:16:
Gaat idd wel weer over later in 2014, is gewoon profiteren van de hype. Niemand wil natuurlijk met lege handen thuis komen als ze een gloednieuwe PS4 in huis halen.

En idd, als je toch een PS4 gaat kopen, dan zou ik alvast slim de games alvast bestellen via internet voordat je de PS4 daadwerkelijk gaat kopen. Scheelt je weer een paar tientjes opgeteld mocht je er een stuk of 5-6 kopen. En Gamemania is altijd al duur geweest, niks bijzonders dat PS4 spellen daar dan 70 euro kosten. ;)

Ik kan iig nog wel een paar maanden wachten, dan zijn de hardware fouten er hopelijk uit, en zijn er genoeg updates zodat de PDM al lekker compleet is. Die launchtitels zijn toch meh. Met GT6 op komst ben ik al een tijdje zoet nog met de PS3 :)
Precies, ze hopen gewoon dat je denkt: PS4 in de pocket, even snel een game erbij halen en weg hier. Nu ik toch al geld aan het uitgeven ben maakt die 10 euro ook niet zoveel meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Arx schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:38:
[...]

Op 1 miljoen verkochten consoles, met minstens evenzoveel pogingen om de HDMI kabel correct aan te sluiten: ja, er zullen ongetwijfeld Amerikanen tussen zitten die bij een eerste poging niet goed de kabel erin gedaan hebben zodat het pinnetje buigt. En bij een tweede poging pas gaan nadenken. :)
Ik heb tot nu toe drie dingen op internet gezien:

- Verbogen HDMI connector
- HDMI/HDCP handshake issues, vooral bij afspelen van BD of DVD (IGN boards)
- Vaag gerucht over opzettelijk gesaboteerde PS4s bij Foxconn (fabriek in China). Zie Neowin.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Melkaz schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:41:
De prijzen schrikken mij wel een beetje af hoor, gisteren kwamen de wekelijkse reclame meuk binnen(Mediamarkt, Bart Smit, ToysXL etc.) en overal zie je de SP4 games staan voor 69,95!

Goedkoopste Knack op budgetgaming is 60,- terwijl je vaak nieuwe PS4/Xbox360 games online voor 47,50 a 50,- wel kon vinden. Hopelijk is dit gewoon puur gericht om maximaal te profiteren van early adopters die toch wel in de winkel waar de PS4 gekocht wordt er games bij doen en zakken we straks weer mooi naar de <55 euro bij nieuwe releases. Zeker Mediamarkt valt mij zwaar tegen, 69,99 voor Killzone..terwijl je games als The last of us voor 50 euro had.

Edit: overigens geen PS4 gereserveerd, ik heb nog zo'n 4 PS3 games, stuk of 20 Steam games om uit te spelen en ik hou me de komende weken wel bezig met de nieuwe Zelda en Mario 3d World. Maar had striekem toch wel graag een PS4 gehad zo eind December ;(
Over welke acties heb jij het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:51

PBP

loekf2 schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:42:
[...]

Ik heb tot nu toe drie dingen op internet gezien:

- Verbogen HDMI connector
- HDMI/HDCP handshake issues, vooral bij afspelen van BD of DVD (IGN boards)
- Vaag gerucht over opzettelijk gesaboteerde PS4s bij Foxconn (fabriek in China). Zie Neowin.
Dat gesaboteerde PS4 gerucht lijkt me sowieso bullshit. Waarom zouden die mensen de boel saboteren? Werkdruk is daar altijd hoog, ze maken ook Apple spul en nog meer spul van 20 andere merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
ProfoundValue schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:46:
[...]

Over welke acties heb jij het dan?
Ik denk dat hij gewoon schrok van de prijzen van €69,95 in die foldertjes. ;)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat kosten de games op PSN?

Ik koop graag een Disc maar doe dit eigenlijk alleen omdat deze (voor de ps3 dan) goedkoper is dan de online versie. Zodra de online versie net zo duur blijkt ga ik daar lekker voor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:39:
Die 100 dollar winst is dat inclusief of exclusief transport, marketing, marge voor de verkoper en ontwikkelingskosten?
Exclusief, overigens, 296 dollar zou betekenen dat Sony een PS4 kan maken voor 219 euro.... Das wel erg weinig.... Excl. BTW dat dan wel weer ;)

Zeker wanneer er allemaal "kosten" nog in de consumentenprijs moeten.... Inderdaad, marketing, personeel, ontwikkeling, verpakking, verzending e.d.

Ik geloof er ook niets van dat Sony de PS4 in eens veel goedkoper kan produceren dan MS dat bijvoorbeeld met de One kan. Helemaal omdat beide consoles ook nog eens door de zelfde fabrikanten gemaakt worden.

Ga er maar vanuit dat ze op zijn minst break-even kunnen draaien, maar zeer waarschijnlijk alleen met winst wanneer er een "download" game extra bij wordt verkocht....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:53:

Ik koop graag een Disc maar doe dit eigenlijk alleen omdat deze (voor de ps3 dan) goedkoper is dan de online versie. Zodra de online versie net zo duur blijkt ga ik daar lekker voor.
Ik denk dat het ongeveer gelijk ligt wat betreft de vorige generatie.
Terwijl Sony hier makkelijk van kan profiteren door gewoon echt eens goede deals te maken met nieuwe games etc.

Vind de prijzen van PSN af en toe te gek voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:53:

Prijzen kunnen gaan dalen nu. Amazon heeft hun eigen digitale PSstore geopend dus kan de concurrentie aangaan. Ook andere winkels mogen dit nu doen van Sony geloof ik. Prijzen bij Amazon PSstore zijn sowieso al lager voor sommige games.

[ Voor 4% gewijzigd door PBP op 17-11-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PBP schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:04:
[...]

Prijzen kunnen gaan dalen nu. Amazon heeft hun eigen digitale PSstore geopend dus kan de concurrentie aangaan. Ook andere winkels mogen dit nu doen van Sony geloof ik. Prijzen bij Amazon PSstore zijn sowieso al lager voor sommige games.
oke dat is interessant idd, je kunt straks dus via je Playstation4 naar de Amazon online store gaan, daar kopen en direct downloaden?

Eigenlijk een soort PSN maar dan met betere prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:12:
[...]

oke dat is interessant idd, je kunt straks dus via je Playstation4 naar de Amazon online store gaan, daar kopen en direct downloaden?

Eigenlijk een soort PSN maar dan met betere prijzen?
Gewoon via je browser, en dan krijg je waarschijnlijk een code in je mail die je moet invoeren in de Sony PSstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PBP schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:13:
[...]

Gewoon via je browser, en dan krijg je waarschijnlijk een code in je mail die je moet invoeren in de Sony PSstore
Mm dat is opzich ook prima. Goeie vooruit gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:39
PBP schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:13:
[...]

Kan interessant zijn, zeker als je de Dollar naar Euro meerekent.

Maar kun je dan bijvoorbeeld op Amazon.com een game bestellen en die dan op een EU PSN gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 16:34
DGonlag2 schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:19:
[...]

Kan interessant zijn, zeker als je de Dollar naar Euro meerekent.

Maar kun je dan bijvoorbeeld op Amazon.com een game bestellen en die dan op een EU PSN gebruiken?
Nee, helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Dat is toch nog niet helemaal bekend? Las toevallig net een topic dat EU en USA games dezelfde 'code' op het hoesje hebben staan. In tegenstelling tot PS3 waarbij EU DLC niet werkte op USA games etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 16:34
PBP schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:21:
[...]

Dat is toch nog niet helemaal bekend? Las toevallig net een topic dat EU en USA games dezelfde 'code' op het hoesje hebben staan. In tegenstelling tot PS3 waarbij EU DLC niet werkte op USA games etcetera.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik zag alleen dit bij product details voor Killzone: "Online Game Code: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address."

Weet niet of ze dat voor Amazon customers bedoelen of PSN Customer.

[ Voor 6% gewijzigd door Tayfunc op 17-11-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:56:
[...]

Exclusief, overigens, 296 dollar zou betekenen dat Sony een PS4 kan maken voor 219 euro.... Das wel erg weinig.... Excl. BTW dat dan wel weer ;)

Zeker wanneer er allemaal "kosten" nog in de consumentenprijs moeten.... Inderdaad, marketing, personeel, ontwikkeling, verpakking, verzending e.d.

Ik geloof er ook niets van dat Sony de PS4 in eens veel goedkoper kan produceren dan MS dat bijvoorbeeld met de One kan. Helemaal omdat beide consoles ook nog eens door de zelfde fabrikanten gemaakt worden.

Ga er maar vanuit dat ze op zijn minst break-even kunnen draaien, maar zeer waarschijnlijk alleen met winst wanneer er een "download" game extra bij wordt verkocht....
We hadden het hier over Playstation alleen. Anders is er een andere leuke thread.

ON: https://www.facebook.com/driveclubofficial?fref=ts

:o IK heb hier zon zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Tayfunc schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:23:
[...]

Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik zag alleen dit bij product details voor Killzone: "Online Game Code: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address."
Ja je kan dus alleen kopen als je een US adres heb. Maar of de codes ook in Europa werken is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:24:
[...]

We hadden het hier over Playstation alleen. Anders is er een andere leuke thread.

Een spyker, toch een beetje hollandse trots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Eigenlijk verbazing wekkend hoeveel PS4 er afgelopen dagen zijn verkocht, is het trouwens een absoluut record onder de consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
ja

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Eensch!

“We want to make sure that the reflections are correct and lifelike” says Jamie. “One of the key things about DriveClub’s lighting is that we’re not going for that super bright fake suntan intense lighting that blinds you when you take a corner." _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:12
Valt me trouwens op bij Killzone en nu dus ook Driveclub, dat de PS4 echt excelleert in lightning effecten. De bandbreedte van de GDDR5 memory pool werpt dus z'n vruchten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 17:59:
[...]

Eensch!

“We want to make sure that the reflections are correct and lifelike” says Jamie. “One of the key things about DriveClub’s lighting is that we’re not going for that super bright fake suntan intense lighting that blinds you when you take a corner." _/-\o_
Leuke sneer naar forza :P Daar heb ik al aantal gameplay fimpjes gezien waar je idd ziet wat hij bedoeld.
Maar damn wat ziet driveclub er gruwelijk uit.
Heeft ze heel veel goeds gedaan het uitstellen ervan.
Een van de redenen dat ik een ps4 haal, en gt7 uiteraard. Waneer wordt die game eigenlijk verwacht ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
v8power67 schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:15:
[...]

Leuke sneer naar forza :P Daar heb ik al aantal gameplay fimpjes gezien waar je idd ziet wat hij bedoeld.
Een van de redenen dat ik een ps4 haal, en gt7 uiteraard. Waneer wordt die game eigenlijk verwacht ?
Denk dat we voor GT7 wel tot eind 2015 zullen moeten wachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:15:
[...]

Toch rijd Forza wel erg lekker, met een controler rijd Forza lekkerder dan GT5 naar mijn mening.

Daarom hoop ik dat DriveClub dichter tegen forza aanzit dan tegen GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drive club is pas april 2014 zie ik :(
Heb alleen killzone, denk dat ik NFS:R en NBA2K14 nog haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:17:
[...]

Toch rijd Forza wel erg lekker, met een controler rijd Forza lekkerder dan GT5 naar mijn mening.

Heel apart maar van de week beide nog gespeeld en absoluut niet eens met wat jij vind :P
Gt5 met controller speelt heerlijk, en fm4 met controller speelt ook goed.
Verschil is forza zet verborgen hulp middelen aan voor controller waar gt5 dit nagenoeg niet doet.
En daarom vind ik juist gt5 met controller beter.

Driveclub wordt een meer arcade gerichte game, waar forza en gt meer simcade zijn.
Trishul schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:16:
[...]

Denk dat we voor GT7 wel tot eind 2015 zullen moeten wachten helaas.
Zal hopelijk meevallen, pd's KAZ zei dat het binnen 2 jaar moet kunnen ivm makkelijk werken met een ps4.
En denk dat na release gt5 al begonnen is aan een next gen versie naast gt6.
Maar je zegt eind 2015 dus dat klopt wel met wat kaz zei :P
Maar zal vast en zeker een pareltje worden als je ziet wat gt5/6 kan op een ps3.

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 17-11-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:20:
[...]

Heel apart maar van de week beide nog gespeeld en absoluut niet eens met wat jij vind :P
Gt5 met controller speelt heerlijk, en fm4 met controller speelt ook goed.
Verschil is forza zet verborgen hulp middelen aan voor controller waar gt5 dit nagenoeg niet doet.
En daarom vind ik juist gt5 met controller beter.

Driveclub wordt een meer arcade gerichte game, waar forza en gt meer simcade zijn.
Uiteraard bedoelde ik Forza wel met de hulp uit.

GT5 heb ik een tijdje gespeeld met een PlaySeat icm een Logitech G25. Toen was de game fantastisch. Na een tijdje wilde mijn collega zijn playseat terug (Flauw hoor 8)7 ) en moest ik verder met de Controler.

Misschien dat ik daarom een beetje verziekt ben maar toen vond ik de ervaring echt enorm tegenvallen.

Ook heb ik de GT serie altijd een beetje sloom en steriel gevonden, als GT7 dit allemaal om gaat gooien koop ik die heus wel weer trouwens. Misschien veranderd de DS4 het een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:20:
[...]

Zal hopelijk meevallen, pd's KAZ zei dat het binnen 2 jaar moet kunnen ivm makkelijk werken met een ps4.
En denk dat na release gt5 al begonnen is aan een next gen versie naast gt6.
Maar je zegt eind 2015 dus dat klopt wel met wat kaz zei :P
Maar zal vast en zeker een pareltje worden als je ziet wat gt5/6 kan op een ps3.
Vrees inderdaad dat dat nog tot eind 2015 kan duren. Interessante discussie. Jullie allebei voor de PS4 met GT? Ik overweeg juist over te stappen naar Xbox omdat ik teleurgesteld ben in sommige keuzes van PD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT7 eind 2015? Ik hoop het. Bij PD weet je het nooit zeker. Maar als ze dat voor elkaar krijgen hebben ze wellicht ook eens tijd om een fatsoenlijke GT voor de Vita te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:17:

Ik hoop juist dat DC meer richting de PGR gaat.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
[...]

Beh.. waarom Facebook. Waardeloze compressie trouwens. HD m'n neus.. ziet er uit als upscaled SD.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:24:
[...]

Uiteraard bedoelde ik Forza wel met de hulp uit.

GT5 heb ik een tijdje gespeeld met een PlaySeat icm een Logitech G25. Toen was de game fantastisch. Na een tijdje wilde mijn collega zijn playseat terug (Flauw hoor 8)7 ) en moest ik verder met de Controler.

Misschien dat ik daarom een beetje verziekt ben maar toen vond ik de ervaring echt enorm tegenvallen.

Ook heb ik de GT serie altijd een beetje sloom en steriel gevonden, als GT7 dit allemaal om gaat gooien koop ik die heus wel weer trouwens. Misschien veranderd de DS4 het een beetje.
Ja ik bedoelde dus ook met controller in fm4 heb je ondanks alle hulp uitstaat verborgen assist :)
In gt5 zit dat ook maar stukken minder.
Gt5 met stuur is idd echt heel erg gaaf, net als fm4 met stuur btw, als je dat ooit hebt gedaan zul je begrijpen wat ik bedoel met verborgen assists in fm4 met controller :9
Fm4 is met stuur net zo goed, of zelfs misschien ietsje beter dan gt5(mag ook wel was ruim een jaar jonger spel) maar gt6 is dan weer stukken beter dan fm4.(hoe het met fm5 staat qua physics tov gt's weet niemand nog)
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:32:
[...]

Vrees inderdaad dat dat nog tot eind 2015 kan duren. Interessante discussie. Jullie allebei voor de PS4 met GT? Ik overweeg juist over te stappen naar Xbox omdat ik teleurgesteld ben in sommige keuzes van PD.
Ik wil sowieso ps4 voor de multiplatform games, en wou een xbone halen voor fm5. Maar 14 tracks en 200 auto's en nog meer best negatief nieuws heeft me doen beslissen om dat even te laten en te wachten op driveclub voor ps4, en misschien daarna een xbone met fm5 ultimate collection ofzo(alle dlc).
Ik ben juist erg teleurgesteld in fm5 ivm totaal geen vernieuwing sinds fm3 waar gt elke game nieuwe dingen uitprobeert(sommige goed sommige slecht).
Maar ben het ook niet eens met alle keuzes(standaard wagens heb ik in begin echt op gevloekt, maar later mee leren te leven) en zo zijn er veel keuzes die je wel of niet aanstaan. Forza werd mij teveel op dlc gericht, zoals je ook ziet met fm5, weinig autos en banen, en gelijk een 50 euro season pass aanbieden en een track season pass aankondigen(gelezen op neogaf weet niet of dit klopt). Dat werd mij iets teveel van het goede, zeker aangezien mijn fanatec pwts en logitech g25 geen van beiden werken met xbone, en zover ik weet wel met ps4 is mijn keuze snel gemaakt :P

[ Voor 36% gewijzigd door v8power67 op 17-11-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik vind dat de besturing van de autos van driveclub er een stuk beter uit zien dan een paar maanden terug..
Natuurlijk is het lastig te zien in zo'n kort filmpje, maar ik heb bij dit filmpje het idee alsof het minder arcade is dan eerst.. De filmpjes van de aankondiging lijken een beetje als grid.. Alsof je altijd nog wel op tijd kan remmen en de auto onder controle kan houden. Nu lijk het er op dat je wat meer je best moet doen..

Maargoed, ik kan er helemaal naast zitten aangezien het slechts om korte filmpjes gaat.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:45:

Ik wil sowieso ps4 voor de multiplatform games, en wou een xbone halen voor fm5. Maar 14 tracks en 200 auto's en nog meer best negatief nieuws heeft me doen beslissen om dat even te laten en te wachten op driveclub voor ps4, en misschien daarna een xbone met fm5 ultimate collection ofzo(alle dlc).
Ik ben juist erg teleurgesteld in fm5 ivm totaal geen vernieuwing sinds fm3 waar gt elke game nieuwe dingen uitprobeert(sommige goed sommige slecht).
Maar ben het ook niet eens met alle keuzes(standaard wagens heb ik in begin echt op gevloekt, maar later mee leren te leven) en zo zijn er veel keuzes die je wel of niet aanstaan. Forza werd mij teveel op dlc gericht, zoals je ook ziet met fm5, weinig autos en banen, en gelijk een 50 euro season pass aanbieden en een track season pass aankondigen(gelezen op neogaf weet niet of dit klopt). Dat werd mij iets teveel van het goede, zeker aangezien mijn fanatec pwts en logitech g25 geen van beiden werken met xbone, en zover ik weet wel met ps4 is mijn keuze snel gemaakt :P
Ik vind de auto's in FM5 er mooi uitzien, al zijn de reflecties wel een beetje té soms. Het auto aanbod van FM5 vind ik beter dan die van GT6. Enkel, 14 tracks vind ik inderdaad ook erg mager.

Wat vinden jullie trouwens van de levensduur van Forza vs GT. Ben zelf namelijk Forza niet gewend dus ben benieuwd voor als ik de overstap zou maken.

Gran Turismo 6 heeft mij wel positief verrast maar ik hoop dat ze met dlc nog wat belangrijke wagens kunnen toevoegen (al moeten ze dat dan wel snel aankondigen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:35:
GT7 eind 2015? Ik hoop het. Bij PD weet je het nooit zeker. Maar als ze dat voor elkaar krijgen hebben ze wellicht ook eens tijd om een fatsoenlijke GT voor de Vita te maken.
Tja Kaz is helemaal blij met de PS4, hij vond de PS3 destijds vreselijke hardware om mee te ontwikkelen, in tegenstelling tot de PS4. Ze zeggen dat GT7 binnen 2 jaar komt, wie weet :)

En ja, een GT voor Vita is niet mis, maar als het ten koste gaat van GT7, dan nee laat maar zitten.

edit: En aub niet over Forza beginnen hier..

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 17-11-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
iPodKiller schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:29:
edit: En aub niet over Forza beginnen hier..
Niet? Daar krijg je jeuk van dan ofz?

Wat is er mis met het bespreken van de Playstation 4 games en dan te vergelijken met een andere game welke een standaard heeft gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:59:
Niet? Daar krijg je jeuk van dan ofz?

Wat is er mis met het bespreken van de Playstation 4 games en dan te vergelijken met een andere game welke een standaard heeft gezet?
Forza heeft een standaard gezet op de Xbox ja. Niet op PlayStation.

Holy shit wat zien die twee driveclub clips er belachelijk goed uit... Ben blij dat ze de extra tijd nemen voor de game want dit is iig grafisch wel heeeeeel indrukwekkend

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Ik verheug mij eigenlijk ook het meeste op driveclub. Ik heb de ps4 gepreorderd maar vind het erg jammer dat deze game is uitgesteld. Aan de andere kant is er nog zo weinig bekend over de game dat hij ook kan tegenvallen (kijk bijvoorbeeld Knack dat maar een 5/6 scoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
swopdark schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:12:
[...]

Forza heeft een standaard gezet op de Xbox ja. Niet op PlayStation.
Precies en als volwassenen kunnen we dat toch gewoon respecteren. Sommige van ons hebben twee consoles en vergelijken daar dan graag mee.

Gewoon gezonde concurrentie. Niet mis mee, zolang er maar niet pagina's lang over de andere console gepraat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Grote kans dat Star Citizen ook voor de PS4 uit komt:

http://www.neogaf.com/for...read.php?t=665089&page=40

[ Voor 21% gewijzigd door Recon24 op 17-11-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:35:
Met remote play ga je dan GT7 op de Vita kunnen spelen :p

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:15:
[...]

Precies en als volwassenen kunnen we dat toch gewoon respecteren. Sommige van ons hebben twee consoles en vergelijken daar dan graag mee.

Gewoon gezonde concurrentie. Niet mis mee, zolang er maar niet pagina's lang over de andere console gepraat wordt.
En wij willen het niet met elkaar vergelijken omdat het niet uitkomt op de playstation. Wil je het vergelijken, dan hebben we daar een heel mooi topic voor. Xbox/ps4 topic

YouTube: PS4 to PS Vita Remote Play over LTE (T-Mobile LTE)
BTW: een 4g test met remote play. Niet eens slecht. een rpg kan je prima spelen.

nog eetje

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:15:
[...]

Ben ik 100% met je eens. Maar merk vaker dat sommige mensen de concurentie echt het dag licht niet gunnen. Wat jammer is maar ja zp zal het altijd zijn helaas.
In het xbox en ps topic kun je ook niet echt deze discussie voeren want dan wordt het gelijk een fanboy battle van beide kanten. Tis heel zonde maar helaas realiteit.
Heb deze gen ook beide consoles. En wil dat next gen ook weer doen, wel meer voorkeur naar ps4 door een aantal keuzes. Maar heb niet ineens een hekel aan ms of xbone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:02
heb demo van Knack gezien, niet gespeeld (bij mediamarkt ) op zich zag alles er goed uit, alleen leefde de hele omgeving niet... net of er in een lege stad een paar figuurtjes zijn geplaatst..

Weet niet hoe ik het moet uitleggen maar voelde kill aan terwijl het grafisch wel in elkaar zit !

Ik weet het is een demo en geeft niet volledig beeld maar toch !

Hoop dat er ook weer een goede SSX komt op deze generatie !

En bovenal dat de twee consoles gelijk op gaan ... goed voor de concurrentie want als ik puur naar games kijk hebben ze beide hun goede kanten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een beetje een algemene vraag. Is er kans dat we (dankzij het touchpad op de ds4) ook rts games a la red alert, settlers en dergelijke op de ps4 gaan komen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
AtlAntA schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:10:
Een beetje een algemene vraag. Is er kans dat we (dankzij het touchpad op de ds4) ook rts games a la red alert, settlers en dergelijke op de ps4 gaan komen?
ja want muis en toetsenbord doen het ook gewoon bij diverse games.
dus waarom niet!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Dutchzilla schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:18:
[...]

ja want muis en toetsenbord doen het ook gewoon bij diverse games.
dus waarom niet!
Controller Schemes voor RTS is daarnaast ook zwaar underrated: De Xbox360 had ook enkele zeer goede RTS games. Ik bedoel maar, Halo Wars is en blijft ondanks zijn belachelijk slechte balance een geweldige RTS game om te spelen, de controls waren geniaal uitgewerkt, met de DS4 zou dit zelf nog beter kunnen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:10:
Company Of Heroes: PS4 Edition. :9~ O+ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zondag 17 november 2013 @ 23:41:
[...]

Company Of Heroes: PS4 Edition. :9~ O+ :*)
;)

Het gaat mij niet zozeer om de combat maar ook gewoon lekker bouwen. Ik heb me (letterlijk) jaren vermaakt met settlers 2 en settlers 2 10th anniversary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Als je dat topic leest zie je ook enkele reacties van medewerkers van CIG, de ontwikkelaar achter Star Citizen voorbijkomen. De kans dat SC op de PS4 uitkomt is helemaal niet zo groot als jouw post doet vermoeden, dat is immers bij uitstek een spel wat wordt gemaakt door en voor pc-fanaten. Zo is dat ook altijd naar de fans en backers toe gecommuniceerd. Wil niet zeggen dat het nooit zal gebeuren natuurlijk, maar gezien ze met SC gebruik willen maken van de allernieuwste technieken (4k-compatible, AMD Mantle-ready, Oculus Rift-ready) is het niet aannemelijk dat er op dit moment echt druk gewerkt wordt aan een PS4 versie. Als je het promotiefilmpje bekijkt op de website, zie je ook dat Chris Roberts (de man achter SC) bewust ervoor heeft gekozen om 100% voor de PC te gaan.

Zelf zie ik een consoleversie iig sowieso niet gebeuren..

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Vieze filmpjes kijken via de PS4 wordt mogelijk :+

http://www.destructoid.co...port-the-ps4-265807.phtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 23:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je gaat er toch niet van uit dat alles wat de ps3 kan dat de ps4 dat ook kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Hoe weetje dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 23:02
Dat hoorde ik in de wandelgangen van Sony :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:55:
[...]

En wij willen het niet met elkaar vergelijken omdat het niet uitkomt op de playstation. Wil je het vergelijken, dan hebben we daar een heel mooi topic voor. Xbox/ps4 topic
Hij vergelijkt helemaal niets, hij haalt alleen een spel wat vergelijkbaar is op een andere console aan. Iets wat gewoon mag en waar helemaal niets mis mee is.

Dat dit een PS4 topic is betekend niet dat er helemaal niet aan de Xbox gerefereerd kan worden. Voor inhoudelijke vergelijkingsdiscussies hebben we inderdaad een ander topic, maar dat staat hier los van.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Dedicated app en trophies pl0x :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
[...]

Ziet er erg goed uit! denk dat er op de next (uhm current gen) consoles geen mooie racegame te vinden is.
Ben zelf geen racegame fanaat, maar de game ga ik nadrukkelijk in de gaten houden de komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:56
Zeggen tegen je vriendin/vrouw dat je "even op de ps4" gaat krijgt dan wel een hele andere betekenis :o

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Bullet NL schreef op maandag 18 november 2013 @ 02:14:
[...]

Hij vergelijkt helemaal niets, hij haalt alleen een spel wat vergelijkbaar is op een andere console aan. Iets wat gewoon mag en waar helemaal niets mis mee is.

Dat dit een PS4 topic is betekend niet dat er helemaal niet aan de Xbox gerefereerd kan worden. Voor inhoudelijke vergelijkingsdiscussies hebben we inderdaad een ander topic, maar dat staat hier los van.
Hij zegt helamaal niet dat je niet mag refereren, alleen dat er voor inhoudelijke vergelijkingen er een andere topic voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Snap de definitie van 'vieze' filmpjes niet .. Niks vies aan! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Van mij mag de Total War serie wel naar de PS4 komen, maar ik ben bang dat dit nooit gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:08
Dan mogen ze eerst wel de engine gaan herschrijven, bij bepaalde stukken van de game is het heel lastig prestatiewinst te halen met multithreaden, en de singlethreaded perfromance van een jaguar is behoorlijk brak.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 07:12
CRXDelSol schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:41:
[...]

_/-\o_

Zo is het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
haarbal schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:04:
Dan mogen ze eerst wel de engine gaan herschrijven, bij bepaalde stukken van de game is het heel lastig prestatiewinst te halen met multithreaden, en de singlethreaded perfromance van een jaguar is behoorlijk brak.
Dat is inderdaad een erg lastig punt. Strategy games leunen zwaar op cpu performance, nog meer dan alle andere genre's. Ik speel nog af en toe supreme commander, een game uit 2007 die het zelfs de moderne i7 cpu's nog lastig kan maken. Bij planetary annihilation waarvan ik nu de beta speel, zie je ook weer dat cpu performance leidend is voor de game, waarbij een i5 of beter toch eigenlijk wel verplicht is, wil je na een halfuur niet naar een slideshow kijken. Die jaguar cores van de nieuwe generatie zijn dus zeker te traag hiervoor, of ze moeten de engine enorm gaan strippen en optimaliseren. 1 intel vierde generatie core heeft meer performance als twee jaguar cores.

Lijkt mij trouwens ook dat het touchpad te klein is om soepeltjes strategy games in hun huidige vorm te spelen. Wat misschien wel een optie is, is de controls versimpelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ze mogen eerst het RTS genre wel nieuw leven inblazen, voordat er uberhaupt een RTS game naar de console kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

RTS, wordt dat niet momenteel alleen maar gedomineerd door Starcraft 2?

Ik loop wel warm voor een moderne Dungeon Keeper :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Bartjuh schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:58:
RTS, wordt dat niet momenteel alleen maar gedomineerd door Starcraft 2?

Ik loop wel warm voor een moderne Dungeon Keeper :9~
Die op de tablet zal gaan verschijnen :'(

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Jochem Boom schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:48:
Ze mogen eerst het RTS genre wel nieuw leven inblazen, voordat er uberhaupt een RTS game naar de console kan komen.
RTS en MMORPG zijn eigenlijk wel een beetje uitgespeeld. Bij RTS wordt alles gezien als een eigenlijk kloon van C&C en bij MMORPG kijkt iedereen naar WoW. Er komt ook gewoon niks vernieuwends meer uit. Ik weet het, dat is bij shooters op zich niet anders, toch lijkt die doelgroep zich daar minder van aan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Kaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:48:
[...]

RTS en MMORPG zijn eigenlijk wel een beetje uitgespeeld. Bij RTS wordt alles gezien als een eigenlijk kloon van C&C en bij MMORPG kijkt iedereen naar WoW. Er komt ook gewoon niks vernieuwends meer uit. Ik weet het, dat is bij shooters op zich niet anders, toch lijkt die doelgroep zich daar minder van aan te trekken.
Ook rts blijft gewoon door evolueren hoor. Kijk maar naar planetary annihilation, momenteel nog beta, maar behoorlijk vernieuwend met uitbreiding van je basis naar andere planeten, planeten slopen, enz. Helaas ziet het grote publiek alleen starcraft 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

CRXDelSol schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:41:
[...]

Dus de Gay porn en shemale secties op Pornhub vinden jullie ook wel fijn? -O-

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Saturn.nl heeft een mooie actie. Games voor de PS3 voor 34 euro. CoD, BF4, AC en die kan je dus upgraden voor een tientje naar de PS4 versie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Chaoss schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:11:
[...]

[...]

Dat is niet gezegd, bestaat voor 95% uit hetero getinte porno.
Dus je kan er wel vanuit gaan dat het daarop bedoelt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de PS4 games regio vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
Ja, de DVD/BR speler niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je zou nou eventueel al PS4 games kunnen bestellen in US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:21:
Dus je zou nou eventueel al PS4 games kunnen bestellen in US?
Yes en ze zullen werken als je ze gaat spelen op je PS4 op de 29e. Volgens mij zijn er al sommige van die PS4 spellen ook nu gewoon te koop in Nederlandse winkels. zoals Fifa 14 en COD: ghosts. Dus als je nog een paar dagen geduld hebt, denk ik dat je niet eens van US hoeft te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:04

Fjeze

AllesPerfect!

PBP schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:13:
Saturn.nl heeft een mooie actie. Games voor de PS3 voor 34 euro. CoD, BF4, AC en die kan je dus upgraden voor een tientje naar de PS4 versie :9
Klinkt interessant, waar kan ik die actie vinden om een upgrade te doen naar de PS4 titel voor EUR 10,-

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige voordeel wat je wel hebt is de prijs! $60 --> €45,- scheelt 15 euro per spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Fjeze schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:24:
[...]

Klinkt interessant, waar kan ik die actie vinden om een upgrade te doen naar de PS4 titel voor EUR 10,-
In de PS Store zodra je een PS4 hebt. Dan heb je tot eind maart om hem te upgraden naar een digitale versie van de game. Meer info vind je hier

[ Voor 9% gewijzigd door PBP op 18-11-2013 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
PBP schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:32:
[...]

In de PS Store zodra je een PS4 hebt. Dan heb je tot eind maart om hem te upgraden naar een digitale versie van de game. Meer info vind je hier
Of gewoon die games op marktplaats op de kop tikken voor 2 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:04

Fjeze

AllesPerfect!

PBP schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:32:
[...]

Ow zo, dacht een actie van saturn zelf, maar dit is wel interessant.

[ Voor 12% gewijzigd door Fjeze op 18-11-2013 12:37 ]

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:00
Hm, dat klinkt wel erg interessant. Heb echter alleen mijn PS3 al verkocht, dus dan kan je denk ik niet je spel ''upgraden'' als je alleen je PS4 hebt straks?

Heb even beter gelezen via de gegeven link van PBP:
1.Meld je aan bij je Sony Entertainment Network-account op PS3, PS4 of bij onze online Store via pc en ga naar de PlayStation Store''
2.Selecteer het PlayStation Store-pictogram in het XMB-menu van het PS3-systeem.
3.Selecteer in de PlayStation Store "Codes inlossen" onder aan het menu.
4.Voer de voucher met code van 12 tekens ("Code") precies in zoals die is vermeld op de voucher.
5.Selecteer "Doorgaan" in het dialoogvenster nadat de code correct is ingevoerd.
6.Selecteer "Bevestigen" om de servicevoorwaarden te accepteren.
7.Selecteer "Doorgaan" om het inlossen van de code te voltooien.
8.Het inlossen van de code is nu voltooid en je ontvangt een recht op korting bij aanschaf van de digitale versie van deze game voor PS4. De code kan niet opnieuw worden gebruikt of worden gekoppeld aan een ander SEN-account. Nadat je je PS4-systeem hebt ontvangen, kun je doorgaan met de volgende stap.

Duidt punt 2 dus dat je hem alleen kunt ''ínlossen'' als je hem eerst in een PS3 systeem moet stoppen? Of is dat niet nodig?

[ Voor 77% gewijzigd door keanu_ op 18-11-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Fjeze schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:35:
[...]

Ow zo, dacht een actie van saturn zelf, maar dit is wel interessant.
Nee disc van PS3 moet in PS4 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:28

On_E

Housemusic

Chaoss schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:11:
[...]

[...]

Niks mis met een beetje Sarina in je leven. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heeft iemand ervaring met de levering van play-asia.com. Ik heb er ooit besteld maar kan me de shipping time niet meer herinneren. PS4 games voor 45 euro is perfect. Hoe zat het ook alweer met dlc wanneer je een USA versie hebt? Alleen via een USA account toch?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 12:52
Initialize PS4 (Reinstall System Software) - IMPORTANT: Deletes all information on the HDD, including the System Software. A message that states a USB storage device containing the System Software must be connected, is displayed. Then you can confirm the selection. (You will need the full system update installer from http://us.playstation.com...s/ps4/pc_update/index.htm with this option)
Betekend dit dus dat de PS4 ALTIJD naar de oudste firmware is terug te zetten (Die mogelijk exploits bevat voor CFW ?) Aangezien de firmware volgens dit bericht volledig wordt weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
zwembroek schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:58:
Heeft iemand ervaring met de levering van play-asia.com. Ik heb er ooit besteld maar kan me de shipping time niet meer herinneren. PS4 games voor 45 euro is perfect. Hoe zat het ook alweer met dlc wanneer je een USA versie hebt? Alleen via een USA account toch?
imho kan je veel beter via videogamesplus.ca bestellen, is veel sneller en nooit douane kosten.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
keanu_ schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:38:
Hm, dat klinkt wel erg interessant. Heb echter alleen mijn PS3 al verkocht, dus dan kan je denk ik niet je spel ''upgraden'' als je alleen je PS4 hebt straks?

Heb even beter gelezen via de gegeven link van PBP:
1.Meld je aan bij je Sony Entertainment Network-account op PS3, PS4 of bij onze online Store via pc en ga naar de PlayStation Store''
2.Selecteer het PlayStation Store-pictogram in het XMB-menu van het PS3-systeem.
3.Selecteer in de PlayStation Store "Codes inlossen" onder aan het menu.
4.Voer de voucher met code van 12 tekens ("Code") precies in zoals die is vermeld op de voucher.
5.Selecteer "Doorgaan" in het dialoogvenster nadat de code correct is ingevoerd.
6.Selecteer "Bevestigen" om de servicevoorwaarden te accepteren.
7.Selecteer "Doorgaan" om het inlossen van de code te voltooien.
8.Het inlossen van de code is nu voltooid en je ontvangt een recht op korting bij aanschaf van de digitale versie van deze game voor PS4. De code kan niet opnieuw worden gebruikt of worden gekoppeld aan een ander SEN-account. Nadat je je PS4-systeem hebt ontvangen, kun je doorgaan met de volgende stap.

Duidt punt 2 dus dat je hem alleen kunt ''ínlossen'' als je hem eerst in een PS3 systeem moet stoppen? Of is dat niet nodig?
Daar boven hebben ze het over de PS3 óf de PS4 óf de Vita, dus die code inlossen kan overal.
Heb je geen PS3 voor nodig, gewoon game 2e hands kopen, en dan op de PS4 de PS4 versie online kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:59

Oxigeon

En zo is dat!

zwembroek schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:58:
Laatste keer dat ik daar iets besteld heb is een jaar of 3 geleden een game voor de xbox360. Levertijd was toen een week. Woensdag besteld en woensdag erna in de brievenbus. Was bij meerdere bestellingen daar exact een week

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
frank131331 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:05:
[...]
Betekend dit dus dat de PS4 ALTIJD naar de oudste firmware is terug te zetten (Die mogelijk exploits bevat voor CFW ?) Aangezien de firmware volgens dit bericht volledig wordt weggegooid.
Neem aan van wel, maar kon dat met de PS3 ook al niet?
Ik herinner me dat je de PS3 op dezelfde manier als de PS4 kon installeren wanneer je een HDD verving.

Alleen kun je met een oudere versie firmware PSN, en dus online games niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
DGonlag2 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:39:
[...]
Neem aan van wel, maar kon dat met de PS3 ook al niet?
Ik herinner me dat je de PS3 op dezelfde manier als de PS4 kon installeren wanneer je een HDD verving.

Alleen kun je met een oudere versie firmware PSN, en dus online games niet op...
Ik dacht zo gauw je bijvoorbeeld op 4.00 zat, en de hdd van je PS3 vervangt je minimaal de 4.00 update weer moest installeren(Downgraden door bv het vervangen van de HDD is/was niet mogelijk op de PS3 toch?). Want in de handleiding staat daar niks over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
frank131331 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:49:
[...]

Ik dacht zo gauw je bijvoorbeeld op 4.00 zat, en de hdd van je PS3 vervangt je minimaal de 4.00 update weer moest installeren(Downgraden door bv het vervangen van de HDD is/was niet mogelijk op de PS3 toch?). Want in de handleiding staat daar niks over ;)
Nee bij de PS3 kon dat niet .. Als je er een nieuwe HDD in drukte formatteerde deze en stond gewoon nog altijd dezelfde firmware erop ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
frank131331 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:49:
[...]

Ah zo. Dus het wordt in het moederbord opgeslagen (versienummer)?

Tja dan zal dat met de PS4 ook wel zo zijn denk ik. Sony ziet immers niet graag dat er CF op draait.
CRXDelSol schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:51:
[...]

Nee bij de PS3 kon dat niet .. Als je er een nieuwe HDD in drukte formatteerde deze en stond gewoon nog altijd dezelfde firmware erop ..
Is dat later toegevoegd? Want toen ik de HDD vervangde toen moest ik toch echt een Firmware via internet downloaden en op een USB zetten.
Eigenlijk precies dezelfde manier als de PS4 ging dat.

[ Voor 29% gewijzigd door Goudstalen op 18-11-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Precies. Maar wat ik zo lees in de handleiding wordt met die laatste optie ook de Firmware van de PS4 verwijderd, dus deze staat er niet meer op.
Pagina: 1 ... 6 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan