Ik heb ook een Chinese, ook geen problemen hier. Als ik het goed begrijp doen sommige niks als ze uit de doos komen, of na het updaten? En dit zou voornamelijk bij Chinese exemplaren voorkomen ofwat?maswa1414 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:53:
Moet toch wel zeggen dat ik toch veel mensen lees met een DOA/blue light of dead.
Die van mij is gelukkig goed(China) .maar ik vind toch wel dat het een serieus probleem is hoor.
ik geloof dat het percentage vele malen hoger is als die 0,4 waar Sony het steeds over heeft.
Volgens mij werkt dat sowieso nog niet die upgrades van PS3 spellen, als je er in de store naartoe gaat is het verder leeg nog.
PSN werkt hier nu verder soepeltjes, NBA loopt hier nu snel binnen.
Ook wel grappig om je ps3 vriendjes berichtjes te sturen, die zien jou als offline.
PSN werkt hier nu verder soepeltjes, NBA loopt hier nu snel binnen.
Ook wel grappig om je ps3 vriendjes berichtjes te sturen, die zien jou als offline.
Only fools are enslaved by time and space.
Ja, ik ben waarschijnlijk te ongeduldig geweest. Alles lijkt nu okay. Bedankt voor de reacties iedereenVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:51:
[...]
Dat duurde bij mij +- 20 minuten, 49 gig totaal killzone
Het deel van Chinese exemplaren klopt.. Maar heb zelf ook een Chinese een hij loopt als een trein! Denk dat het gewoon dikke pech isRck010 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:36:
[...]
Ik heb ook een Chinese, ook geen problemen hier. Als ik het goed begrijp doen sommige niks als ze uit de doos komen, of na het updaten? En dit zou voornamelijk bij Chinese exemplaren voorkomen ofwat?
ik kan als nog geen plus kopen,, ook niet via de pc site,,
Dus.... Als het ding werkt, zoals die van jou en mij hoeven we ons nergens druk om te maken? Dan hadden we al problemen ondervonden?Satom schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:38:
[...]
Het deel van Chinese exemplaren klopt.. Maar heb zelf ook een Chinese een hij loopt als een trein! Denk dat het gewoon dikke pech is
Mijn chinese is ook prima hoor, enkele uurtjes Fifa 14 en Resogun gespeeld. Zit inmiddels weer op mn PS3 de backlog nog in te halen
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Volgens hoeven wij ons absoluut geen zorgen te maken, we gaan gewoon lekker genieten. Die van mij heeft al van 17:00 tot pakweg 22:00 aanstaan, Fifa en BF4 heb ik gespeeld!Rck010 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:40:
[...]
Dus.... Als het ding werkt, zoals die van jou en mij hoeven we ons nergens druk om te maken? Dan hadden we al problemen ondervonden?
Is dat naar standby gaan trouwens voldoende om je PS4 'uit' te zetten als je m niet meer gebruikt of moet je die andere optie(uitschakelen) kiezen en is standby maar voor een korte periode?
Stroomverbruik maakt me niet zoveel uit, die rekening krijg ik toch niet
De levensduur van mn PS4 wel
Stroomverbruik maakt me niet zoveel uit, die rekening krijg ik toch niet
De levensduur van mn PS4 wel
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 29-11-2013 22:46 ]
Inmiddels ook NBA2K14 binnen. Net mijn MyCareer gestart en aan het streamen (link in sig)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Standby gebruik je als je automatisch updates en patches en PS store aankopen wilt downloaden.
Anders kun je 'm gewoon volledig uitzetten.
Ik heb ergens een overzicht gezien van verbruik en als ik me goed herinner is het iets van 4W in standby.
Ik hoor zelf wel de voeding (denk ik) zachtjes zoemen in standby. Slijtage zou ik me geen zorgen om maken. Mijn PS3 staat al sinds 'launch' in standby.
Anders kun je 'm gewoon volledig uitzetten.
Ik heb ergens een overzicht gezien van verbruik en als ik me goed herinner is het iets van 4W in standby.
Ik hoor zelf wel de voeding (denk ik) zachtjes zoemen in standby. Slijtage zou ik me geen zorgen om maken. Mijn PS3 staat al sinds 'launch' in standby.
ik vraag me af hoe jullie dit nu allemaal doen??? ik kan nergens mij ghosts update voor 10 euro,,, nergens beschikbaar,, en de plus van 6 euro kan ik nog steets niet kopen,, via de pc geeft ie aan ( terwel ) er 21 euro op staat,, dat er niet genoeg geld op mij acount op staat,, en via de ps4 zelf moet ik een credit card hebben,, die ik niet heb ???
Redeem code werkt wel online via hun website, net bf4 update van 10€ kunnen inwisselen!
Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!
Mooi vervelend.
Vanavond de PS+ kaart besteld om eindelijk online te kunnen, hebben ze het voucher redeem gebeuren uitgezet .. Bah, kan ik na het betalen van een PS+ kaart nog niet online gamen.
Heel jammer, had beter voorbereid kunnen zijn, ze weten precies hoeveel consoles ze verkopen.
Vanavond de PS+ kaart besteld om eindelijk online te kunnen, hebben ze het voucher redeem gebeuren uitgezet .. Bah, kan ik na het betalen van een PS+ kaart nog niet online gamen.
Heel jammer, had beter voorbereid kunnen zijn, ze weten precies hoeveel consoles ze verkopen.
Bij mij geeft ie fout aan bij de code van PS+ die ik online in de browser probeer, haal die code net zelf uit het doosje.Centropy schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:59:
Redeem code werkt wel online via hun website, net bf4 update van 10€ kunnen inwisselen!
Gewoon, alleen offline spelen zolang PSN niet erg goed werkt.raymondk42 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:58:
ik vraag me af hoe jullie dit nu allemaal doen??? ik kan nergens mij ghosts update voor 10 euro,,, nergens beschikbaar,, en de plus van 6 euro kan ik nog steets niet kopen,, via de pc geeft ie aan ( terwel ) er 21 euro op staat,, dat er niet genoeg geld op mij acount op staat,, en via de ps4 zelf moet ik een credit card hebben,, die ik niet heb ???
Ik ga morgen die 2 weken plus maar proberen te verzilveren.. Hopelijk werkt het dan wel, dan ik weer even vooruit.
@hierboven
Thanks voor de standby informatie, gewoon in standby zetten dus, laadt de controllee ook meteen 's nachts op en installeren updates vanzelf, zodra plus het doet
Bij mij werkte de Call of duty redeem code wel,maar de Bf4 niet ?
Bij account details is die 9,99 wel verwerkt ,in de portemonee niet
Bij account details is die 9,99 wel verwerkt ,in de portemonee niet
[ Voor 36% gewijzigd door GRAD85 op 29-11-2013 23:04 ]
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
CRXDelSol schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:00:
[...]
Bij mij geeft ie fout aan bij de code van PS+ die ik online in de browser probeer, haal die code net zelf uit het doosje.
De code van de prepaidcard die u hebt ingevoerd is incorrect of niet langer geldig
En mijn eerste crash is een feit, tijdens een bf4 single player sessie. Save game is corrupt geraakt.
Verwijderd
Tip voor mensen die geen PS plus hebben, maar wel cod ghosts: ga Mp doen in dat spel. Je krijgt gratis 48 uur trial. Dus heb je ps plus! Erg handig om die serverproblemen (code niet kunnen submitten) mee door te komen!
Omg! Dat ik het niet eerder heb geprobeerd! Werkt ook in bf4.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:10:
Tip voor mensen die geen PS plus hebben, maar wel cod ghosts: ga Mp doen in dat spel. Je krijgt gratis 48 uur trial. Dus heb je ps plus! Erg handig om die serverproblemen (code niet kunnen submitten) mee door te komen!
Jongens kan het zijn dat sommige gratis psn+ spellen niet in de store staan zoals Contrast?
Nevermind al gevonden...
Nevermind al gevonden...
[ Voor 15% gewijzigd door TRK op 29-11-2013 23:18 ]
Je kon op de ps3 toch gewoon psn tegoed via ideal kopen? Nu zie ik alleen creditcard en psn cards staan. Of kijk ik nu zo krom?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik ben echt blij dat ik mijn ps4 vandaag vroeg had als ik die verhalen hier zo hoor, ik heb alles kunnen redeemen en alle gratis dingen kunnen downloaden.
[ Voor 14% gewijzigd door Euphanasia op 29-11-2013 23:18 ]
Welcome to the League of Draven
Zijn volgens mij wat problemen met PSN. Kan zijn dat ze er daarom niet staan. Vanmiddag kon ik ze zonder problemen downloaden.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
staat gewoon onder instant game collection bij Playstation+ hoorTRK schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:16:
Jongens kan het zijn dat sommige gratis psn+ spellen niet in de store staan zoals Contrast?
Via de site kan het nog, net gezien.. PS4 weet ik niet, want ik heb m nog niet.. Komt morgenAtlAntA schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:17:
Je kon op de ps3 toch gewoon psn tegoed via ideal kopen? Nu zie ik alleen creditcard en psn cards staan. Of kijk ik nu zo krom?
-
ipv vouchers kopen kun je gewoon je tegoed aanvullen via Ideal, ik koop al tijden geen prepaidkaarten meer.
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/
account beheren/inloggen, account, portomonnee, bedrag toevoegen aan portemonnee en kies je optie.
Daar kun je ook prima je vouchers innen maar geen idee of dat nu werkt.
account beheren/inloggen, account, portomonnee, bedrag toevoegen aan portemonnee en kies je optie.
Only fools are enslaved by time and space.
Bij Killzone ook dacht ik gelezen te hebben in het andere topic.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:10:
Bij Fifa werkt het niet.
Mensen wat een vet apparaat is die PS4. Ik kan wel zeggen na 1 dag Killzone, CoD en fifa 14 te hebben gespeeld. Dat ik hier vele jaren plezier van ga hebben. Nu nog GTA V en Destiny. ps zin om CoD te spelen of Fifa 14 add Ray_DH
Ik ben u zeer erkentelijk! Dit kon voorheen op de ps3 zelf. Op de ps4 (nog) niet mogelijk.LoneRanger schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:20:
ipv vouchers kopen kun je gewoon je tegoed aanvullen via Ideal, ik koop al tijden geen prepaidkaarten meer.
Thanks voor de tips!
Nu dankzij Killzone MP game starten 48 uur PS Plus!
Binnen die 48 uur kan ik vast wel mijn vanmiddag gekochte voucher activeren.
:-)
Nu dankzij Killzone MP game starten 48 uur PS Plus!
Binnen die 48 uur kan ik vast wel mijn vanmiddag gekochte voucher activeren.
:-)
Er stond hier toch ergens een lijst met PSN ID's/Gamertags van Tweakers, iemand enig idee waar ik die kan vinden?
https://docs.google.com/s...NRVHA2aDRkbHc&usp=sharingRck010 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:46:
Er stond hier toch ergens een lijst met PSN ID's/Gamertags van Tweakers, iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Net een potje BF4MP gedaan en aangenaam verrast. De game ziet er toch wel een stuk mooier uit dan de ps3 versie, iets wat ik niet zo had verwacht eigenlijk.
Ook speelt de controler lekker,het gewicht is beter en het formaat is voor mijn handen net wat lekkerder.
Wel moest ik wel weer enorm inkomen, ik ben meer een Single Player gamer welke zo nu en dan een MP game speelt. Ik werd dus finaal ingehakt
Ach morgen en zondag heb ik vrij gepland dus die skills haal ik dan wel weer op.
Edit: die PlayStation app is wel een draak zeg. Zowel op Android (4.4 nexus5) als iOS7 (IPad air) loopt het voor geen meter. Ook is er helaas alleen een opgerekte iPhone versie beschikbaar voor de iPad, geen native iPad support dus.
Ook speelt de controler lekker,het gewicht is beter en het formaat is voor mijn handen net wat lekkerder.
Wel moest ik wel weer enorm inkomen, ik ben meer een Single Player gamer welke zo nu en dan een MP game speelt. Ik werd dus finaal ingehakt
Ach morgen en zondag heb ik vrij gepland dus die skills haal ik dan wel weer op.
Edit: die PlayStation app is wel een draak zeg. Zowel op Android (4.4 nexus5) als iOS7 (IPad air) loopt het voor geen meter. Ook is er helaas alleen een opgerekte iPhone versie beschikbaar voor de iPad, geen native iPad support dus.
[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 29-11-2013 23:57 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Elke keer als ik bij warthunder bij het select youre country scherm kom wordt mijn wifi er uit gegooid. Ligt dat aan mijn wifi of aan de game? Iemand bereid om dit even te testen?
Verwijderd
jaja mensen, maak me maar lekker 
krijg als het goed is morgen pas van intertoys killzone mega bundel
krijg als het goed is morgen pas van intertoys killzone mega bundel
Is het de eerste keer dat je het spel opstart? Ik heb hier geen probleem in elk geval, maar ik zie ook geen "select your country" scherm. Ik heb dit spel gisteren al geïnstalleerd en toen gaf het geen probleem. Kan je niet echt verder helpenAtlAntA schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:57:
Elke keer als ik bij warthunder bij het select youre country scherm kom wordt mijn wifi er uit gegooid. Ligt dat aan mijn wifi of aan de game? Iemand bereid om dit even te testen?
Damn, blijkbaar heeft sony 300k ps4's verscheept naar de UK... Dat belooft wat voor de launchsales cijfers morgen of maandag.
Verklaard misschien ook waarom ie hier zo lastig te krijgen is.... prio's prio's..Trishul schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:14:
Damn, blijkbaar heeft sony 300k ps4's verscheept naar de UK... Dat belooft wat voor de launchsales cijfers morgen of maandag.
Mijne komt uit Duitsland, Amazon.de. Echter als je nu bestelt kan je ook 1-2 maanden wachten.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja was de 1e x maar ben er nu door. Toch handig dat trackpad in het nogal ingewikkelde menu.botech schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:04:
[...]
Is het de eerste keer dat je het spel opstart? Ik heb hier geen probleem in elk geval, maar ik zie ook geen "select your country" scherm. Ik heb dit spel gisteren al geïnstalleerd en toen gaf het geen probleem. Kan je niet echt verder helpen
kan iemand me helpen.. ik heb problemen met me ps plus account. in de middag meerdere malen proberen te activeren. kreeg foutmelding. na tig pogingen kreeg ik eindelijk de foto te zien van ps plus en moest ik hem alleen nog accepteren. Wanneer ik op accepteren drukte ging psn netwerk weer offline. Nu ik hem weer probeer te activeren en druk op ok gaat ie direct terug naar het beginscherm. wat nu? hoe kan ik zien of ik ps plus abbo heb ja of nee.? ik zie dat plusje naast me naampje niet staan. moet ik sony nou mailen? snap der geen drol meer van.
Je kan tijdelijk geen codes inlossen. Is tijdelijk uitgezet.
Ik heb nu 48 uur plus door een multiplayer game te starten
Hier werkt de upgrade van BF4 ook niet. Op de PS4 zelf gebeurd er niets. Op de site is het "code ongeldig"
Het kan via de site van sony zelf.AtlAntA schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:17:
Ik heb het zojuist gedaan voor mijn ps4.
Op de site via ideal 50 euro erop gezet, De ps4 aangezet en daar stond het gelijk erop.
Vervolgens een jaar PSplus gekocht.
Ik vindt alleen jammer dat het Psplus niet zo geïntegreerd is als ik had gehoopt. Ik kan wel de gratis games downloaden, en de korting enz. Maar ik zie bijvoorbeeld nogsteeds bij de store staan ''meld je aan voor ps plus, profiteer van de 14 dage trail enz (Reclame)..
[ Voor 23% gewijzigd door AlphaWierie op 30-11-2013 00:29 ]
Aargh, bijna elke leuke nickname die ik kan bedenken is al bezet op PSN
Of je moet er allemaal cijfers in zetten
Gelukkig lijkt het netwerk nu wel te werken, in tegenstelling tot toen ik het vanmiddag probeerde.
[ Voor 11% gewijzigd door sparrow86 op 30-11-2013 00:30 ]
Ja lekker is dat, wil ik ff gaan gamen, kan ik alleen die 2 weken gratis PS+ krijgen met creditcard, maar die heb ik niet
En als ik het via de computer doe zegt ie dat ik niet genoeg tegoed heb. Niet genoeg tegoed voor een gratis product
Nou ja, dan koop ik maar meteen een maand ps+ maar vind dit wel slecht.
Edit: Nou ja, nu wordt ie helemaal mooi, met 10 euro tegoed kan ik ook geen gratis PS+ of PS+ van 6,99 kopen
Edit: Nou ja, nu wordt ie helemaal mooi, met 10 euro tegoed kan ik ook geen gratis PS+ of PS+ van 6,99 kopen
[ Voor 58% gewijzigd door sparrow86 op 30-11-2013 00:54 ]
is het btw ook zo,, dat je als je de ghost upgrade van de ps3 naar ps4 , dat je op nieuw moet beginnen met ranken?
Iemand die een oplossing weet? Snap er er echt niks van. Heb dus geen creditcard gegevens voor gratis 2 weken PS+, maar ik heb via IDEAL 10 euro in de portemonnee gezet via mn laptop en dat staat er ook gewoon op, maar dan nog krijg ik de melding dat ik geen tegoed heb als ik ps+ voor 1 maand wil kopen. Ik wil gewoon online gaan gamen.
[ Voor 5% gewijzigd door sparrow86 op 30-11-2013 01:03 ]
Misschien stomme vraag maar iedereen heeft het over die 14 dagen trial. Waar kan ik die code vinden?
Is geen code, kan je gewoon opzoeken in playstation store, maar je moet wel credit card gegevens invullen.
ps store openen dan een banner klikken
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Nvm
[ Voor 99% gewijzigd door Beakzz op 30-11-2013 01:28 ]
Hoezo dat? Als ik een multiplayer game start (BF4) krijg ik geen 48 uur plus. Als ik naar multiplayer ga zegt ie dat ik ingelogd moet zijn op psn en dat is het.CRXDelSol schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 00:26:
Je kan tijdelijk geen codes inlossen. Is tijdelijk uitgezet.
Wat een geweldige top console! Hier ga ik de komende jaren heel veel plezier aan beleven.
Kan me niet voorstellen dat er een andere console in de buurt komt van de almachtige PS4.
Kan me niet voorstellen dat er een andere console in de buurt komt van de almachtige PS4.
Verwijderd
Volgens mij kun je die 14 dagen trial alleen maar betalen met een creditcard dus dat zal jou probleempje verklarensparrow86 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:03:
Iemand die een oplossing weet? Snap er er echt niks van. Heb dus geen creditcard gegevens voor gratis 2 weken PS+, maar ik heb via IDEAL 10 euro in de portemonnee gezet via mn laptop en dat staat er ook gewoon op, maar dan nog krijg ik de melding dat ik geen tegoed heb als ik ps+ voor 1 maand wil kopen. Ik wil gewoon online gaan gamen.
Ja klopt, ik heb geen credit card.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:28:
[...]
Volgens mij kun je die 14 dagen trial alleen maar betalen met een creditcard dus dat zal jou probleempje verklaren
Maareh, ik heb dus op mn laptop via Ideal 10 euro tegoed op mn account in de portemonnee gezet en daarmee kan ik in de PS store ook niks kopen. Als ik dan 1 maand PS+ van 6,99 wil kopen zegt ie ook dat ik geen tegoed heb, terwijl bovenaan gewoon 10,00 euro staat. Dus daar klopt niks van, maar hoe los ik t op, zo kan ik niet online gamen.
Verwijderd
Ik denk dat het komt doordat psn plat ligt. Ik kan ook geen codes inlossen enzo. Morgen zal het allemaal beter gaansparrow86 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:30:
[...]
Ja klopt, ik heb geen credit card.
Maareh, ik heb dus op mn laptop via Ideal 10 euro tegoed op mn account in de portemonnee gezet en daarmee kan ik in de PS store ook niks kopen. Als ik dan 1 maand PS+ van 6,99 wil kopen zegt ie ook dat ik geen tegoed heb, terwijl bovenaan gewoon 10,00 euro staat. Dus daar klopt niks van, maar hoe los ik t op, zo kan ik niet online gamen.
En de mensen die nu online zitten hebben dat dus met een creditcard gedaan die 14 dagen trial.(Dus de proefversie)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 01:33 ]
Ok, ik hoop het. Vanmiddag kon ik niet eens een psn account aanmaken, nu wel, dus dacht dat ie het wel deed. Toen de VS de ps4 kreeg bleef PSN in de lucht, maar met de VS er al op en Europa op 1 dag erbij was blijkbaar teveel van het goede.
Verwijderd
Ik kon vanmiddag ook geen psn account aanmaken.Gaf steeds aan dat er iets mis was met de server. Nu wel gelukt maar die goddamn psn codes wilt ie nog niet doensparrow86 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:33:
Ok, ik hoop het. Vanmiddag kon ik niet eens een psn account aanmaken, nu wel, dus dacht dat ie het wel deed. Toen de VS de ps4 kreeg bleef PSN in de lucht, maar met de VS er al op en Europa op 1 dag erbij was blijkbaar teveel van het goede.
Dus wss zitten er nauwelijks mensen online als PSN niet of amper werkt?
Verwijderd
Geen idee ik denk dat er toch best stiekem veel mensen bezig zijn aangezien het hier flink dood is op het forum lol
http://allestoringen.nl/storing/playstation-network
http://allestoringen.nl/storing/playstation-network
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 01:37 ]
Aan het einde vd ochtend was er nog niets aan de hand, kon me toen overal voor aanmelden en ik heb diverse dingen kunnen downloaden. Rest vd middag en avond lekker Killzone singlenplayer gedaan dus ook nergens last van
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Vond ik singleplayers ook maar leuk om te doen. Helaas verveel ik me daar enorm in (behalve FIFA dan)Chaoss schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:39:
Aan het einde vd ochtend was er nog niets aan de hand, kon me toen overal voor aanmelden en ik heb diverse dingen kunnen downloaden. Rest vd middag en avond lekker Killzone singlenplayer gedaan dus ook nergens last van
Nja maar hoe kan dat dan? Trouwens, de systeemupdate deed ie wel gewoon snel en goed. Had mn usbstick niet eens nodig.
Ik had net BF4 gestart en die gaf t hoofdmenu. Als ik op multiplayer klikte kreeg ik foutmelding dat ik aangemeld moest zijn, opties kon ik wel aanpassen en toen ik naar singleplayer ging bleef ie laden op een zwart scherm. PS4 opnieuw opgestart en toen moest ie bf4 ineens nog installeren zei ie, want hij was net klaar met downloaden. Origin aanmeldingsproces doorlopen, campaign staat op 100% maar full game blijft maar op 5% staan, gaat ook niet helemaal lekker geloof ik. Dat heeft toch niks met psn te maken? Haalt ie toch gewoon van t schijfje af?
Ik had net BF4 gestart en die gaf t hoofdmenu. Als ik op multiplayer klikte kreeg ik foutmelding dat ik aangemeld moest zijn, opties kon ik wel aanpassen en toen ik naar singleplayer ging bleef ie laden op een zwart scherm. PS4 opnieuw opgestart en toen moest ie bf4 ineens nog installeren zei ie, want hij was net klaar met downloaden. Origin aanmeldingsproces doorlopen, campaign staat op 100% maar full game blijft maar op 5% staan, gaat ook niet helemaal lekker geloof ik. Dat heeft toch niks met psn te maken? Haalt ie toch gewoon van t schijfje af?
PSN is gewoon UP btw!
Tot nu toe vind ik alles erg strak en vloeiend lopen. Killzone ziet er super uit alleen trekt me totaal niet..
Verbaasd hoeveel de console video content opslaat tijdens het gamen.
Tot nu toe vind ik alles erg strak en vloeiend lopen. Killzone ziet er super uit alleen trekt me totaal niet..
Super console zeg! Alles loopt vloeiend, PSN draait goed en de opties zijn geweldig!
Is de 3-voor-2 game actie nog geldig bij de Media Markt? En waren er nog games over?
Is de 3-voor-2 game actie nog geldig bij de Media Markt? En waren er nog games over?
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Verwijderd
Bij mij gaf ie vanmiddag ook aan dat ie klaar was om bf4 te installeren terwijl ik die uren daarvoor al had geinstalleerdsparrow86 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:41:
Nja maar hoe kan dat dan? Trouwens, de systeemupdate deed ie wel gewoon snel en goed. Had mn usbstick niet eens nodig.
Verwijderd
Dat PSN up was dat wist ik al maar kun je nu ook PS+ codes inlossen?exi22 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:41:
PSN is gewoon UP btw!
Haha, das helemaal vaag. Probleem is dat ie nu ook echt aan t installeren is, maar lijkt amper vooruit te komen. En als ik dan op campaign 100% klik kan ik eerst moeilijkheidsgraad kiezen en dan krijg ik een zwart scherm met knipperend wit streepje, maar dat blijft zo en ik kom daaruit niet meer terug naar t hoofdmenu, moet ik de ps4 opnieuw opstartenVerwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:45:
[...]
Bij mij gaf ie vanmiddag ook aan dat ie klaar was om bf4 te installeren terwijl ik die uren daarvoor al had geinstalleerd
wat een scam die 14 dagen free trial, waar je eerst je CC gegevens moet invullen
PS maar weer opnieuw opgestart, start ik BF4, krijg ik een foutmelding en dat ie de game niet kan opstartensparrow86 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:48:
[...]
Haha, das helemaal vaag. Probleem is dat ie nu ook echt aan t installeren is, maar lijkt amper vooruit te komen. En als ik dan op campaign 100% klik kan ik eerst moeilijkheidsgraad kiezen en dan krijg ik een zwart scherm met knipperend wit streepje, maar dat blijft zo en ik kom daaruit niet meer terug naar t hoofdmenu, moet ik de ps4 opnieuw opstarten
Het is nu overigens wel gelukt, toen ik naar de battlelog wilde gaan van bf4, om 48 uur gratis psn+ te krijgen!
[ Voor 19% gewijzigd door sparrow86 op 30-11-2013 01:57 ]
Hier ook inderdaad... Is geen oplossing voor neem ik aan?JimmyJoness schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:48:
wat een scam die 14 dagen free trial, waar je eerst je CC gegevens moet invullen
Weer een CE-30005-8 error bij opstarten BF4.sparrow86 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 01:51:
[...]
PS maar weer opnieuw opgestart, start ik BF4, krijg ik een foutmelding en dat ie de game niet kan opstartengelukkig tweede poging wel. Ik hoop dat t de komende dagen allemaal opgelost wordt.
Het is nu overigens wel gelukt, toen ik naar de battlelog wilde gaan van bf4, om 48 uur gratis psn+ te krijgen!Alleen heb ik er dus weinig aan, want hij installeert niet, full game blijft op 6% hangen, of het moet uren duren, campaign staat op 100% maar start niet op. Lijkt me niet dat dit iets met de psn storingen te maken heeft.
Ik krijg mijn PSN naam maar niet terug ( hij neemt mijn volledige naam over of is dat standaard? ) en de instellingen staan op de PSN naam alleen...iemand?
hoe kan ik zien hoeveel dagen ik nog over heb van mijn ps+abbonnement?
ik activeerde net mijn 365 dagen abbo, en toen ik fifa 14 opstarte en online wilde spelen kreeg ik de melding dat ik een ps+ abbo nodig heb.
Hierbij kreeg ik de melding dat ik een 48 uur durend gratis abbo kreeg. Dit vind ik allemaal prima, maar ik wil wel even checken of mijn code goed geredeemed is, voordat ik zo 50 euro voor nix betaald heb
ik activeerde net mijn 365 dagen abbo, en toen ik fifa 14 opstarte en online wilde spelen kreeg ik de melding dat ik een ps+ abbo nodig heb.
Hierbij kreeg ik de melding dat ik een 48 uur durend gratis abbo kreeg. Dit vind ik allemaal prima, maar ik wil wel even checken of mijn code goed geredeemed is, voordat ik zo 50 euro voor nix betaald heb
Redeemen van Plus codes werken op dit moment nog niet, hebben ze uitgezet tijdelijk. Probeer het zelf later ook nog eens want bij mij doet ie precies hetzelfde.JimmyJoness schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 02:14:
hoe kan ik zien hoeveel dagen ik nog over heb van mijn ps+abbonnement?
Ik verbaas me wel over dat lange installeren van BF4, ik bedoel eerst uurtje downloaden oke maar dan nog een paar uur installeren? Snap niet dat MS het wel kan en Sony niet, games downloaden en daarna niet meer hoeven installeren.
^ Een paar uur? Installatie vanaf bluray was bij mij zo gepiept
PSN: fonsmeister
Install van bf4 was hier ook zo klaar hoor... niet langer dan 5 min
Upgrade versie is hier vanaf 8 uur vanavond bezig. Nu op 56 %.
Verwijderd
Ik heb vandaag alleen in de middag problemen gehad met psn. In de avond ging het eigenlijk perfect. Net de nodige potjes BF4 gespeeld. Wat een feest
Volgens mij moet je minimaal 3 maanden PSN kopen als je geen creditcard hebt. Vorige week heeft een vriend zonder cc een PS3 gekocht en die moest twee maal geld storten via iDeal omdat 1 maand kopen niet lukte. Die gratis 14 dagen heeft hij nooit kunnen verzilveren.
Vrij onduidelijk allemaal. Mogelijk lukt het met een PSN kraskaartje wel voor 1 maand.
Vrij onduidelijk allemaal. Mogelijk lukt het met een PSN kraskaartje wel voor 1 maand.
Meer mensen problemen met Resogun? Bij mij gaat het scherm knipperen. Daarna wat rare strepen op het scherm. De muziek gaat wel spelen, maar krijg geen beeld. (gezien mijn opstartproblemen met HDMI maak ik me een klein beetje zorgen). Zal even opnieuw DL' en.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Had ik gister ook paar keer dus zal wel niet zo erg zijnThe_Bash schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 07:49:
Meer mensen problemen met Resogun? Bij mij gaat het scherm knipperen. Daarna wat rare strepen op het scherm. De muziek gaat wel spelen, maar krijg geen beeld. (gezien mijn opstartproblemen met HDMI maak ik me een klein beetje zorgen). Zal even opnieuw DL' en.
Psn erikj
Ik heb dan weer dat mn ps4 blijkbaar mn 3 meter hdmi kabel niet pakt, en alle andere wel
Mn ps3 pakt diezelfde kabel dan weer wel. Maakt verder niets uit, heb toch zat hdmi kabels liggen hier.
Mn ps3 pakt diezelfde kabel dan weer wel. Maakt verder niets uit, heb toch zat hdmi kabels liggen hier.
Verwijderd
Had ik gisteren ook en bij andere games hoorde ik alleen maar geluid en bleef het beeld donker.The_Bash schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 07:49:
Daarna ging alles gewoon weer goed zoals het hoort maar heb alleen nog problemen bij Warframe wat ik niet opgestart krijg. Ik krijg een zwarte achtergrond met kleine witte letters die uit elkaar getrokken worden, hoor een verhaal en dat is het dan. Verder kom ik niet.
Ik heb vannacht Killzone online zitten spelen, zonder issues dus ik denk het.EpicPuma schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:19:
Is PSN al weer "up and running"?
Ik heb wel een gek issue en ben het nog maar op 1 ander forum tegengekomen.
De Audio Jack van mijn controller werkt maar deels. Zodra ik daar een microfoon in doe, dan horen andere mensen mij wel praten, maar hoor ik hun niet. De stekker van de headphones kan er ECHT NIET verder in, dus dat is het ook niet.
Earbuds van iPhone 5 geven ook geen geluid, daar is wel een issue mee bekend, hoge piep door de microfoon, maar geluid zou gewoon af moeten spelen.
Ik heb het headphones volume vol open staan. Verder hoor ik bij het aanpassen van het volume van de speakers in mijn controller (als de headphones er uit zijn) ook niets, terwijl je zou verwachten dat je daar wel wat hoort.
Ik gok een defecte controller, zometeen even de Bart Smit bellen om te kijken of ik hem maandag kan omruilen. Als ze hem maar niet terug hoeven sturen, dan moet ik nog een extra controller aanschaffen.
De Audio Jack van mijn controller werkt maar deels. Zodra ik daar een microfoon in doe, dan horen andere mensen mij wel praten, maar hoor ik hun niet. De stekker van de headphones kan er ECHT NIET verder in, dus dat is het ook niet.
Earbuds van iPhone 5 geven ook geen geluid, daar is wel een issue mee bekend, hoge piep door de microfoon, maar geluid zou gewoon af moeten spelen.
Ik heb het headphones volume vol open staan. Verder hoor ik bij het aanpassen van het volume van de speakers in mijn controller (als de headphones er uit zijn) ook niets, terwijl je zou verwachten dat je daar wel wat hoort.
Ik gok een defecte controller, zometeen even de Bart Smit bellen om te kijken of ik hem maandag kan omruilen. Als ze hem maar niet terug hoeven sturen, dan moet ik nog een extra controller aanschaffen.
Als je de controller speaker volume aanpast moet je dat absoluut horen.sorted.bits schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:31:
Ik heb wel een gek issue en ben het nog maar op 1 ander forum tegengekomen.
Dan hoor je een geluid die harder wordt uit je controller komen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan