iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Werkt hier ook nog niet momenteel.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:42:
Psn invoeren/ code redemption werkt hier nog niet. Net ff getest.
Tijd voor wat cod mp
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Veel plezier man! Als je cod/ kz mp gaat doen, add mijHendrikje1 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:44:
Tussen 11:30 - 13:30 staat de postbode voor de deur met me PS4. Can't wait...
[...]
Werkt hier ook nog niet momenteel.
ok want zag hem niet op bol.com dan reserveer ik hem wel in de winkel. Heb geen haast eerst lvl 100 halen in BF4 op de pc en forza uitspelen op de xbox one:)Phydomir schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:44:
Die was ook gewoon in Nederland beschikbaar
Veel plezier iedereen met de PS4
Dat dacht ik al, dus er lijkt iets mis met mijn controller. Toch zo effe de Bart Smit bellen dus.CRXDelSol schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:39:
[...]
Als je de controller speaker volume aanpast moet je dat absoluut horen.
Dan hoor je een geluid die harder wordt uit je controller komen.
Vonden Jullie De ps4 ook vrij luid met killzone cd edition? Vond hem niet zo stil als iedereen zegt. Ik hoor hem wel zeker van 1.5 merer afstand. En als ik cd installeer lijkt het wel een turbine
Dat zal wel lukken. Er zijn ook een aantal games onderweg, waaronder Killzone. Hopelijk vallen deze vandaag ook op de mat.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:48:
[...]
Veel plezier man! Als je cod/ kz mp gaat doen, add mij
CoD Ghost koop ik binnenkort digitaal via Amazon.com
Na installatie (die behoorlijk lang duurt) is hij vrij stil. Zit er behoorlijk ver vanaf (meter of 4) maar hoor hem eigenlijk niet.Wakez schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:55:
Vonden Jullie De ps4 ook vrij luid met killzone cd edition? Vond hem niet zo stil als iedereen zegt. Ik hoor hem wel zeker van 1.5 merer afstand. En als ik cd installeer lijkt het wel een turbinemeerderen dit gehad?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Verwijderd
En kun je gameplayclips ook op USBstick zetten?
De code van de prepaidcard is incorrect of ongeldig
Die van Ghosts geen enkel probleem,wazig.
[ Voor 17% gewijzigd door GRAD85 op 30-11-2013 09:10 ]
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
Heb gister mijn upgrade code voor COD:Ghosts via onderstaande site moeiteloos geredeemed. Vervolgens krijg je op je PS4 de mogelijkheid om het spel te downloaden.
Wellicht dat dit voor jullie ook werkt?
https://store.sonyentertainmentnetwork.com
Online geeft ie ook aan dat ie niet beschikbaar is.
Misschien een dom antwoordt, maar heb je het schuifje op de mic wel open staan?sorted.bits schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 08:31:
Ik heb wel een gek issue en ben het nog maar op 1 ander forum tegengekomen.
De Audio Jack van mijn controller werkt maar deels. Zodra ik daar een microfoon in doe, dan horen andere mensen mij wel praten, maar hoor ik hun niet. De stekker van de headphones kan er ECHT NIET verder in, dus dat is het ook niet.
Earbuds van iPhone 5 geven ook geen geluid, daar is wel een issue mee bekend, hoge piep door de microfoon, maar geluid zou gewoon af moeten spelen.
Ik heb het headphones volume vol open staan. Verder hoor ik bij het aanpassen van het volume van de speakers in mijn controller (als de headphones er uit zijn) ook niets, terwijl je zou verwachten dat je daar wel wat hoort.
Ik gok een defecte controller, zometeen even de Bart Smit bellen om te kijken of ik hem maandag kan omruilen. Als ze hem maar niet terug hoeven sturen, dan moet ik nog een extra controller aanschaffen.
Wat ik nog jammer vind is dat als een van mijn vrienden aan het streamen is ik niet makkelijk via mijn eigen ps4 kan kijken wat hij doet. Moet ook zeggen dat de partychat vrij goed werkt. Geweldig zelfs. Gisteren tot in de late uurtjes FIFA gespeeld.
[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 30-11-2013 09:20 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
De anderen horen mij wel, ik hoor hun niet. Ik hoor ook geen audio van de PS4 zodra ik hem instel dat ALLE audio via de koptelefoon moet lopen.Oxigeon schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:18:
[...]
Misschien een dom antwoordt, maar heb je het schuifje op de mic wel open staan?
Net even de Bart Smit gebeld, maandag (ben niet eerder in de buurt) kan ik gewoon mijn controller omruilen voor een nieuwe.
Ook jammer, vergeleken met de Xbox 360, als je met z'n 3en in een party zit, kan je niet met z'n allen een BF4 game joinen en dan ook nog in hetzelfde squad uitkomen. Het kan ook komen omdat alle servers bomvol zitten, maar hier lijkt nog een verbeteringspuntje te zitten
[ Voor 22% gewijzigd door sorted.bits op 30-11-2013 09:23 ]
YouTube staat vol met gameplay beelden, ik denk niet dat mensen op mijn gameplay beelden (casual gamer) aan het wachten zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:06:
Laat eens wat gameplay beelden zien mensen.
En kun je gameplayclips ook op USBstick zetten?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Verwijderd
Maar kun je die gameplaybeelden op USBstick zetten is eigenlijk mijn vraag?Jumpman schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:28:
[...]
YouTube staat vol met gameplay beelden, ik denk niet dat mensen op mijn gameplay beelden (casual gamer) aan het wachten zijn.
Verwijderd
JaVerwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:29:
[...]
Maar kun je die gameplaybeelden op USBstick zetten is eigenlijk mijn vraag?
Verwijderd
Das goed nieuws voor mij , ik ben een YouTube poster / fan.
Dan kan ik die video's bewerken op mijn laptop.
Vandaag bij de saturn in Utrecht
3 games halen 2 betalen!!!
Heb net 3 games gekocht
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Weet niet waar je dat vind maar ik kan alleen uploaden naar Facebook. Je kunt wel streamen naar Twitch en vanaf daar downloaden.
Bij mij sterven zo ook steeds. Ben er nog niet achter hoe je dat kan voorkomen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:29:
Weet iemand hoe je in resogun kunt voorkomen dat humans in dat boxje overlijden? Moeten alle enemies al dood zijn ofzo? Ik sta steeds naast ze en dan gaan ze deaudLeuk spel trouwens! Contrast nog niet kunnen checken.
Werkt weer lekker Sony.. Sinds gisteren staat mijn PS4 als decoratiestuk in de woonkamer, kan er verder niets mee, behalve highscores zetten in Resogun..
Verwijderd
Dan moet je kijken of je die files op de HD kan vinden en benaderen ,Phydomir schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:36:
[...]
Weet niet waar je dat vind maar ik kan alleen uploaden naar Facebook. Je kunt wel streamen naar Twitch en vanaf daar downloaden.
om ze daarna te kopieren naar bijvoorbeeld een USBstick.
Verwijderd
Er is een groep vijanden met een gele gloed die moet je kapot maken voor dat ze het beeld uit gaan.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:29:
Weet iemand hoe je in resogun kunt voorkomen dat humans in dat boxje overlijden? Moeten alle enemies al dood zijn ofzo? Ik sta steeds naast ze en dan gaan ze deaudLeuk spel trouwens! Contrast nog niet kunnen checken.
Ook te herkennen aan een spoor waar ze over heen gaan.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Verwijderd
Eerste indruk positief, alles werkt soepel.
Helaas kan ik met BF4 nog niet online want het lukt (waar dan ook) nog niet om mijn PS+ card te verzilveren (code onjuist of gewoon niets..)!
PS5
Ja ik heb het zelfde probleem. Waarschijnlijk is dit normaal. Denk dat iedereen dit heeft. Niks van aantrekken denk ikVerwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:46:
Bij mij blijft om de 3 a 4 seconden de schijf in de PS4 geluid maken dat hij hem aan het lezen is. Een behoorlijk irritant geluid. Bij AC is dit het geval. Hebben meerdere dit probleem?
Console ziet er goed uit, stevig zwaar. Maar glossy zwart is ernstig slecht afgewerkt, veel krassen van fabriek af er op en oneffenheden.
Controller:
Click/touch pad erg nice, jammer dat er weinig gebruik van gemaakt wordt nog.
Speaker VETTTT vooral Resogun
Ergonomisch had ik er meer van verwacht. Het zwaartepunt ligt een beetje in de handvaten. Hierdoor ligt hij niet echt lekker in de hand en heb ik het gevoel dat hij telkens om valt naar achteren.
Mijn handen zijn niet al te groot waardoor mijn vingers bij de triggers op de randen aan de zijkant vallen wat een beetje scherp aanvoelt.
En hierdoor komen mijn vingers niet ver genoeg over de triggers heen. Ik kan mijn hand wel wat verzetten zodat mijn vingers lekker in de triggers liggen maar dan komen mijn duimen bij het tweede kootje over de thumb sticks heen en kan ik niet goed bij de D-Pad en andere knoppen. Ik loop er nog erg mee te rommelen in ieder geval
User interface:
Sja, in basis werkt het goed. Switchen naar dynamic menu en je menu's kunnen benaderen. Maar het is echt een zootje van opties in verschillende menu's.
Stel je druk in een game op share dan kun je alleen van die screenshot of van die laatste x minuten een upload doen. Wil je van een andere game oid uploaden dan moet je naar Profiel en daar je opgenomen bestanden zoeken en sharen.
Daarnaast als je wilt editen dan wordt je online gedisconnect.... ff serieus daar gaat je co-op resogun voortgang?
Party chat, geluid is erg zacht. Hardheid van de game of chat geluid kun je niet goed aanpassen ook niet per gebruiker individueel bijvoorbeeld. Tevens is er met voice chat geen noise reducition, de HD voice van de officiele PS3 headset filteren het game geluid weg waardoor eigenlijk alleen spraak door komt. Maar via de PS4 mono headset gebeurt er niks en hoor je continu game geluid van anderen.
Online multiplayer met vrienden. Stel je zit in een party met 3 personen. Hoe kun je dan een game joinen waar je met zijn alleen in 1 keer in komt. Ik kan het niet vinden...... Of hoe kun je uberhaupt iemand joinen of inviten die al online speelt? Via vrienden kun je alleen de party chat invite sturen. Stel je zit in een party kun je wel een sessie joinen maar welke, en als de sessie vol ziet zie je geen enkele melding?. Via battlelog kun je volgens mij soms wel joinen en inviten maar het is echt een onoverzichtelijke zooi op deze manier.
Al met al matig positief
[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-11-2013 10:00 ]
Verwijderd
Kan iemand voor me kijken of dit kan?Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:38:
[...]
Dan moet je kijken of je die files op de HD kan vinden en benaderen ,
om ze daarna te kopieren naar bijvoorbeeld een USBstick.
Alle data wordt gekopieerd naar de harde schijf... dus misschien daarom.Canerooo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:54:
[...]
Ja ik heb het zelfde probleem. Waarschijnlijk is dit normaal. Denk dat iedereen dit heeft. Niks van aantrekken denk ik
Ik weet niet of dat ook op je primary PS4 gebeurt (heb de mijne als secondary ingesteld zodat m'n broertje op zijn PS4 die als mijn primary staat ingesteld op zijn eigen account content kan spelen die ik gekocht heb). Maar als dat dan ook gebeurt is dat wel jammer voor een bedrijf dat heel hard riep je hebt niet constant internet nodig.
De mensen die zeggen dat dit kan mogen het mij dan ook eens even uitleggen. Want als ik kijk onder System Storage Management en dan clips kan ik ze alleen bekijken. Nergens een mogelijkheid om ze te kopiëren naar een USB stick.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:57:
[...]
Kan iemand voor me kijken of dit kan?
In andere posts en nieuw berichten heb ik hier ook niets over gehoord. Alleen sharen naar Facebook kwam hierbij naar voren.
Volgens mij ligt dit meer aan het PS+ model. Als je geen PS+ meer hebt kun je ook die games die je via de ICC hebt gedownload niet spelen. Heb je geen internet of is PSN down kan het systeem dus niet zien of je PS+ hebt of niet. Daardoor zullen deze games dus gelocked zijn.dangerpaki schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:18:
Waar ik dus wel achter ben gekomen en wat dus wel een probleem is: als PSN down is worden dus al je gedownloade games dus gelocked. Ik kon bv geen Rosugun of Contrast meer spelen toen PSN even echt down was omdat de verificatie niet lukte. Dat is wel een slechte zaak.
Ik weet niet of dat ook op je primary PS4 gebeurt (heb de mijne als secondary ingesteld zodat m'n broertje op zijn PS4 die als mijn primary staat ingesteld op zijn eigen account content kan spelen die ik gekocht heb). Maar als dat dan ook gebeurt is dat wel jammer voor een bedrijf dat heel hard riep je hebt niet constant internet nodig.
Hier helaas precies hetzelfde probleemGRAD85 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:08:
Kan mijn redeem code van bf4 nog steeds niet inlossen.
De code van de prepaidcard is incorrect of ongeldig
Die van Ghosts geen enkel probleem,wazig.
Probeer anders eens via de online store op de computer volgens mij kun je hier ook codes inlossen
[ Voor 39% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-11-2013 10:26 ]
Ik had vanmorgen geen inlog problemen, PS4 kwam hier via PostNL al om 8.45 binnen. Vind alleen de firmware update wat vaag. Onder downloads blijft ie eeuwig hangen bij preparing update, maar ze vertellen er niet bij dat je na de melding upgrade ready naar het systeem menu moet gaan om de update ook echt te starten.Frank J. schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:26:
Psn is deels down door de grote toestroom . Oa codes inlossen is uitgeschakeld
Probeer anders eens via de online store op de computer volgens mij kun je hier ook codes inlossen
Ik heb alleen nog geen games, die verwacht ik rond de middag.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
We hebben het specifiek over PlayStation plus kaarten inlossen . Had jij hier geen problemen mee? Vriend van me wel.loekf2 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:29:
[...]
Ik had vanmorgen geen inlog problemen, PS4 kwam hier via PostNL al om 8.45 binnen. Vind alleen de firmware update wat vaag. Onder downloads blijft ie eeuwig hangen bij preparing update, maar ze vertellen er niet bij dat je na de melding upgrade ready naar het systeem menu moet gaan om de update ook echt te starten.
Ik heb alleen nog geen games, die verwacht ik rond de middag.
Online store op je pc al geprobeerd ?DirtyDutch schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:32:
Playstation Plus kaart kan ik nog steeds niet inlossen pffff hoop dat ze het snel oplossen...
Dit is ook wat omslachtig. Ik bedoel, als ik ene melding krijg dat er bijvoorbeeld een game-update klaar staat. Waarom moet ik dan uit de game. Drie menu's diep naar de update zoeken en hem dan aanzetten. Ze hadden hierbij beter naar Microsoft moeten kijken. Dat als je een notificatie krijgt je op de PS knop drukt en je gewoon direct naar het goede menu gaat.loekf2 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:29:
[...]
Ik had vanmorgen geen inlog problemen, PS4 kwam hier via PostNL al om 8.45 binnen. Vind alleen de firmware update wat vaag. Onder downloads blijft ie eeuwig hangen bij preparing update, maar ze vertellen er niet bij dat je na de melding upgrade ready naar het systeem menu moet gaan om de update ook echt te starten.
Dit kun je gerust doen. Geeft geen problemen als jij hem straks in je eigen tv inplugt.Nipje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:27:
Ik heb gisteren gelukkig ook mijn mega bundle op kunnen halen! Ik ben echter een weekendje bij mijn ouders en heb nog niet kunnen testen of de PS4 werkt. Ik kan hem hier wel even aansluiten op een TV, maar ik ben dan bang dat de handshake bij mij thuis misschien verkeerd zal gaan of iets in die richting. Iemand enig idee of het verstandig is als ik het nu even test?
Ehh.... ik was al Plus ;-)Frank J. schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:31:
[...]
We hebben het specifiek over PlayStation plus kaarten inlossen . Had jij hier geen problemen mee? Vriend van me wel.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Bedankt voor de info.Phydomir schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:19:
[...]
De mensen die zeggen dat dit kan mogen het mij dan ook eens even uitleggen. Want als ik kijk onder System Storage Management en dan clips kan ik ze alleen bekijken. Nergens een mogelijkheid om ze te kopiëren naar een USB stick.
In andere posts en nieuw berichten heb ik hier ook niets over gehoord. Alleen sharen naar Facebook kwam hierbij naar voren.
Ik kon Resogun op mijn primary console gewoon spelen, toen PSN down was. Maar bv War Thunder niet.dangerpaki schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:18:
Waar ik dus wel achter ben gekomen en wat dus wel een probleem is: als PSN down is worden dus al je gedownloade games dus gelocked. Ik kon bv geen Rosugun of Contrast meer spelen toen PSN even echt down was omdat de verificatie niet lukte. Dat is wel een slechte zaak.
Ik 'kom van' een XBOX en dan zit daar het friends/party systeem net wat beter in elkaar. Zoals hierboven al staat, nergens de mogelijkheid om vanaf dashboard direct iemand uit je friendlist je joinen, laat staan dan je dan in het zelfde team komt (BF4) Zelfs in een party is dit geluk hebben.
Beetje cheap oordopje/headset, met praktisch niet in te stellen audio. Ik zat gisteren tijdens een potje BF4 in het team van de tegenpartij dan de rest van m'n party. Kind en vrouw op bed dus volume van TV niet veschikkelijk hard, maar ik hoorde meer van wat m'n 'party/tegenstanders" te horen gekregen dan dat ik de audio van m'n TV hoorde. Oortje over je oor hangen i.v.m. d'r in doet dan wonderen.
BF4 heeft soms een raar soort (noem 't) lag waarbij als je loopt je als 't ware tegengehouden wordt en steeds een klein stukje verder komt.. lastig uit te leggen... gisteren proberen uit te leggen aan mn party, maar die snapten ook niet precies wat ik bedoel (geen lag > hoge ping) tot een 't zelfde had.
Vastlopers in BF; je gaat dood en game reageert niet op knoppen, je kunt dus niets meer dan alleen game afsluiten via PS knop en opnieuw opstarten. Crashes, met een hele mooie CE-34878-0 melding.
Voor een console in de US al een paar weken uit is toch aardig wat kinderziektes die met een update echt wel te verhelpen zijn, maar niet direct een geweldig enthousiast gevoel geven...
Ik met zeggen dat ik me het niet meer precies kan herinneren, maar volgens mij had ik dit soort dingen niet met de lauch van de XBOX360. Als je dan twijfelde tussen de XBONE en PS4 en je kiest toch voor de PS4 tja.. (Had ik nu toch maar... ?!)
[add]
Met Killzone kan ik me trouwens wel goed vermaken, zowel SP als MP om toch maar positief te blijven en Sony gewoon een serieuze kans te geven, aangezien de XBONE Neckermann er toch vooreerst nog niet is.
[ Voor 5% gewijzigd door dizzytal op 30-11-2013 10:49 ]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik heb precies het tegenovergestelde, ik heb flinke kolenscheppen en mn vingers vallen te ver over de triggers heen. Desalniettemin vind ik het de beste controller ooit. Wat een heerlijk apparaat. Ik heb altijd shooters gespeeld op de PC maar speel nu liever op ps4!Frank J. schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:57:
Ergonomisch had ik er meer van verwacht. Het zwaartepunt ligt een beetje in de handvaten. Hierdoor ligt hij niet echt lekker in de hand en heb ik het gevoel dat hij telkens om valt naar achteren.
Mijn handen zijn niet al te groot waardoor mijn vingers bij de triggers op de randen aan de zijkant vallen wat een beetje scherp aanvoelt.
En hierdoor komen mijn vingers niet ver genoeg over de triggers heen. Ik kan mijn hand wel wat verzetten zodat mijn vingers lekker in de triggers liggen maar dan komen mijn duimen bij het tweede kootje over de thumb sticks heen en kan ik niet goed bij de D-Pad en andere knoppen. Ik loop er nog erg mee te rommelen in ieder geval
Verwijderd
Die had ik eerst als enige console gekozen en gepreordered.
Toen werd bekend dat de X1 pas in 2014 in NL kwam.
Toen heb ik de X1 gecancelled en toch voor de PS4 gekozen.
...
Je echte naam zie je alleen zelf volgens mij.TRK schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:47:
Weet iemand hoe je je eigen naam kan verbergen en alleen je gamenaam kan showen? Ik zie in de PS app boven mijn gamenaam mij echte naam.
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Ik meen dat je bij privacy instellingen kunt kiezen tussen je PSN naam of je FB naam. Je eigen naam zie je sowieso maar of een ander dat kan zien kun je zelf instellen.TRK schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:47:
Weet iemand hoe je je eigen naam kan verbergen en alleen je gamenaam kan showen? Ik zie in de PS app boven mijn gamenaam mij echte naam.
Net even mijn PS3 controller vast gehad, wat een verschil! Het voelt nu al vreemd.
Verwijderd
Klopt, tenzij je het onder privacy instellingen hebt vrijgegeven.SToRM666 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:50:
[...]
Je echte naam zie je alleen zelf volgens mij.
Oh oke als dat zo is bedankt!Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:52:
[...]
Klopt, tenzij je het onder privacy instellingen hebt vrijgegeven.
Staat nergens aangegeven in de winkel?King Dingeling schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 09:33:
Post hem ook maar ff hier.
Vandaag bij de saturn in Utrecht
3 games halen 2 betalen!!!![]()
Heb net 3 games gekocht
Krijg je dan geen gezeur als je de PS4 aansluit op een scherm met een andere resolutie? Ik weet dat dit met de PS3 nog wel eens het geval kon zijn namelijk. Hij moest dan gereset worden etc.just_A_boy schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:37:
[...]
Dit kun je gerust doen. Geeft geen problemen als jij hem straks in je eigen tv inplugt.
Dat is je strafVerwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:49:
Ik heb eigenlijk te laat gepreordered door de Xbox One.
Die had ik eerst als enige console gekozen en gepreordered.
Toen werd bekend dat de X1 pas in 2014 in NL kwam.
Toen heb ik de X1 gecancelled en toch voor de PS4 gekozen.
...
Tof ding, alleen vreemd dat ik zowel geluid uit mijn tv (HDMI) als via mijn Optical Out heb? Moet ik nu elke keer tv geluid uitzetten?
heb ik ook last van.. en soms als je tussen game en os switched raakt hij in de war. dan stuurt het niet meer goed via optical uit (ik doe via DTS)FerdiV schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:32:
Heb hemUiteindelijk via marktplaats voor 550 inclusief Killzone. Leek me nog een goede deal.
Tof ding, alleen vreemd dat ik zowel geluid uit mijn tv (HDMI) als via mijn Optical Out heb? Moet ik nu elke keer tv geluid uitzetten?
PSN: Finally_Chris
Jammer dat mensen de consoles toch kopen via marktplaats. Ik vind het persoonlijk echt ontzettend irritant dat mensen de console reserveren, er 100 euro bovenop gooien en het dan op marktplaats zetten. Hierdoor kunnen veel gamers die de console echt graag willen er alleen eentje bemachtigen door soms wel 200 euro meer neer te tellen.FerdiV schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:32:
Heb hemUiteindelijk via marktplaats voor 550 inclusief Killzone. Leek me nog een goede deal.
Tja handel.Nipje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:37:
[...]
Jammer dat mensen de consoles toch kopen via marktplaats. Ik vind het persoonlijk echt ontzettend irritant dat mensen de console reserveren, er 100 euro bovenop gooien en het dan op marktplaats zetten. Hierdoor kunnen veel gamers die de console echt graag willen er alleen eentje bemachtigen door soms wel 200 euro meer neer te tellen.
Hopen dat er snel een fix komt dan.El_V schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:35:
[...]
heb ik ook last van.. en soms als je tussen game en os switched raakt hij in de war. dan stuurt het niet meer goed via optical uit (ik doe via DTS)
[ Voor 24% gewijzigd door FerdiV op 30-11-2013 11:43 ]
Vind wel dat ie érg veel herrie maakt. Hij overstemt m'n PS3 + Readynas tezamen met gemak. Beetje Xbox 360 deja vu (hoewel die nog een stukje beroerder was).
Verder helaas nog niet echt veel te doen. Resogun en Contrast tot nu toe. Nog geen games binnen. En je kan geen PSN codes inlossen dus kan ook daar geen games kopen. Oh well, early adopter. Eens kijken of die fan het houdt
Je PS4 staat 2M naast de router en toch WiFi gebruiken?ksborg schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:47:
Eerste indruk is euh, nou ja goed het werk, sort of. Wifi valt soms weg wegens "weak signal". PS4 staat op de plek waar eerst de PS3 stond (2m naast de router)... Maar als de verbinding wel werkt is ie ook wel lekker snel.
Haha ja ik weet... Maar:Phydomir schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:49:
[...]
Je PS4 staat 2M naast de router en toch WiFi gebruiken?
1. ik game nooit online
2. ik heb geen vrije UTP poorten meer
[ Voor 7% gewijzigd door GRAD85 op 30-11-2013 11:50 ]
Of Wifi
Ach, kan er een switch tussen gooien, maar zoveel profijt zal ik er niet van hebben. Neem aan dat er nog wel een bugfix komt die de verbinding wat stabieler maakt
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wifi heeft aanloop ruimte nodig om op sterkte te komen, dus zet je PS4 er iets verder van af.ksborg schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:47:
Eerste indruk is euh, nou ja goed het werk, sort of. Wifi valt soms weg wegens "weak signal". PS4 staat op de plek waar eerst de PS3 stond (2m naast de router)... Maar als de verbinding wel werkt is ie ook wel lekker snel.
Dit geld overigens zeker voor muren, als je wifi signaal door een muur wilt hebben moet je hem niet tegen de muur aan zetten maar ~1 meter van de muur af
Dat is een bekend probleem, via menu, instellingen Systeemupdate uitvoeren. Dan krijg je ook netjes een voortgangsbalk met percentage.zwembroek schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:51:
Mijn ps4 blijft hangen in voorbereiden installatie. Ben al de hele ochtend bezig. (Gister geen tijd) Iemand misschien een oplossing?
Mensen die hem écht graag willen hadden vanaf het begin al een pre-order geplaatst, uitzonderingen van de Bart Smit daargelaten.Nipje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:37:
[...]
Jammer dat mensen de consoles toch kopen via marktplaats. Ik vind het persoonlijk echt ontzettend irritant dat mensen de console reserveren, er 100 euro bovenop gooien en het dan op marktplaats zetten. Hierdoor kunnen veel gamers die de console echt graag willen er alleen eentje bemachtigen door soms wel 200 euro meer neer te tellen.
Verder is het (imho) gezonde handelsgeest, vraag en aanbod, wat de gek er voor geeft. Als je iets het geld waar vind koop je het, anders niet. Niemand houdt een pistool tegen je hoofd.
Ook via de SEN website krijg ik hetzelfde.
Ervaringen?
PSN: Sluuz
Zoals ik al schreef, erg vaag. Je ziet op een gegeven moment een melding voorbij komen dat er een update klaar staat. Alleen je moet dan naar systeem opties gaan en de update handmatig uitvoeren.zwembroek schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:51:
Mijn ps4 blijft hangen in voorbereiden installatie. Ben al de hele ochtend bezig. (Gister geen tijd) Iemand misschien een oplossing?
Niet hufter proof als je mij vraagt....
Apparaat is muisstil.
Aoepel gamen tijdens installatie (alleen toen maakte die wel wat lawaai)
Controller is nice!!
Fifa ziet er ook goed uit, soort current gen op anabolen.
Straks mssn ff BF4 halen voor op de PS3 en dan ff updaten. Iemand die kan uitleggen hoe?
Bij het spel zit een code. Gewoon de game in je PS4 duwen, en dan code invoeren, staat ook uitgelegd op het papiertje waar de code op staat geschreven.Massief schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:00:
Ben zeer tevreden:
Apparaat is muisstil.
Aoepel gamen tijdens installatie (alleen toen maakte die wel wat lawaai)
Controller is nice!!
Fifa ziet er ook goed uit, soort current gen op anabolen.
Straks mssn ff BF4 halen voor op de PS3 en dan ff updaten. Iemand die kan uitleggen hoe?
PSN: Sluuz
Ik kan me zo'n PS3 installatie herinneren (Gran Turismo 5). Heel irritant. Maar 4 uur lijkt me wat veel. Zag een gameplay video tijdje terug van wat lui die ongeveer 15 minuten aan het gamen waren, toen was ie op 22% geloof ik...Sluuz schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:05:
NBA2k14 gekocht via PSN. Is al meer dan 4 uur aan het installeren...de tering! Kan een simpel oefenpotje spelen, maar in de game geeft hij aan dat er features missen omdat hij aan het installeren is. Gaat tergend sloom.
[ Voor 7% gewijzigd door TRK op 30-11-2013 12:16 ]
Ja, dat vind ik ook echt belachelijk. Maar de mensen die er 100 á 200 euro extra voor neertellen, terwijl ze ook een paar maanden kunnen wachten, zijn natuurlijk ook onderdeel van het probleem. Ik heb zelf overigens ivm wat onverwachtte kosten en een verhuizing besloten om mijn PS4 aankoop even een paar maanden uit te stellen. Ik heb mijn (day one) pre-order gewoon geannuleerd. Ik hoop maar dat die ps4 niet naar iemand is gegaan die hem enkel wil doorverkopen (dan had ik dat net zo goed zelf kunnen doenNipje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:37:
[...]
Zou iemand mijn gamenaam kunnen toevoegen in de sheet?
Ja inderdaad, daarom zei ik ook dat ik het jammer vind dat mensen de consoles kopen. Als niemand het zou kopen zitten die mensen met een stapel extra consoles en zijn ze de volgende keer een stuk voorzichtiger.nioz schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:11:
[...]
Ja, dat vind ik ook echt belachelijk. Maar de mensen die er 100 á 200 euro extra voor neertellen, terwijl ze ook een paar maanden kunnen wachten, zijn natuurlijk ook onderdeel van het probleem. Ik heb zelf overigens ivm wat onverwachtte kosten en een verhuizing besloten om mijn PS4 aankoop even een paar maanden uit te stellen. Ik heb mijn (day one) pre-order gewoon geannuleerd. Ik hoop maar dat die ps4 niet naar iemand is gegaan die hem enkel wil doorverkopen (dan had ik dat net zo goed zelf kunnen doen).
Dat had je ook zelf kunnen doen. Het is volledig legaal. Ik heb de mijne gewoon op tijd gepreorderd (de dag dat bekend werd dat Microsoft hier niet zou launchen tegelijk met de rest van de wereld) en kon hem gisteren gewoon netjes afhalen. First come first serve.Nipje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:37:
[...]
Latency is zo belangrijk en daar zit caak het probleem met wireless. Helemaal als er ook nog een mobieltjes en tablets van alles en nog wat gepushed krijgen. Ik zat in dezelfde situatie maar heb toch echt een switch voor 15 euro gekocht van tplink. Je gaat snel van 20-30 mbit naar stabiel 100 zonder gezeik met latency...ksborg schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:51:
[...]
Of Wifi.
Ach, kan er een switch tussen gooien, maar zoveel profijt zal ik er niet van hebben. Neem aan dat er nog wel een bugfix komt die de verbinding wat stabieler maakt.
Ik zeg ook helemaal niet dat het illegaal is. Het is gewoon ontzettend irritant voor de mensen die geen geld hebben om 200 euro extra te betalen en toch erg graag een console willen. Ik heb zelf ook een preorder geplaatst en heb mijn console gewoon in bezit, daar gaat het niet om.Kaasje123 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:14:
[...]
Dat had je ook zelf kunnen doen. Het is volledig legaal. Ik heb de mijne gewoon op tijd gepreorderd (de dag dat bekend werd dat Microsoft hier niet zou launchen tegelijk met de rest van de wereld) en kon hem gisteren gewoon netjes afhalen. First come first serve.
True. Maar net als met concerttickets of voetbalkaartjes: Je krijgt dat niet uitgebannen.Nipje schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:16:
[...]
Ik zeg ook helemaal niet dat het illegaal is. Het is gewoon ontzettend irritant voor de mensen die geen geld hebben om 200 euro extra te betalen en toch erg graag een console willen. Ik heb zelf ook een preorder geplaatst en heb mijn console gewoon in bezit, daar gaat het niet om.
Moet je even mathijs55 contacten via een PM hier.Appleman schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:11:
Mijn ervaring met de PS4 is geweldig. Fluisterstil, lekker vlot en snel. Battlefield 4 is ook geweldig op de PS4. Fifa 14 is gewoon zelfde versie als die van de PS3 alleen grafisch toch wel heel wat beter. Bewegingen zijn echt vloeiender.
Zou iemand mijn gamenaam kunnen toevoegen in de sheet?
Dit topic is gesloten.
![]()
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan