net gedload, iets van 5 minuten
Met Killzone kun je gelukkig ook nog een ouderwetse botmatch doen. Kun je toch alvast even oefenen haha. Maar je merkt wel hoeveel meer je tegenwoordig afhankelijk bent van internet, toch heel anders dan 'vroeger'.
Anders hier proberen 1.51 op te halen?
http://nl.playstation.com/ps4initialise/
http://nl.playstation.com/ps4initialise/
Vanmiddag binnen gekregen en een paar potjes FIFA 14 gespeeld, psn lukt bij mij ook niet maar dat komt wel. FIFA 14 is in vergelijking met de pc versie qua publiek echt mooi. Wat ik wel raar vind is dat een dergelijke engine volgens EA niet op de pc mogelijk zou zijn
. Ik heb naast de ps 4 ook een game pc met een gtx 770 die vrijwel alle games ,die echt wel zwaarder zijn dan FIFA, op high/ultra afspeelt dus dat 3D publiek zou die ook moeten trekken lijkt me
. Verder ben ik blij met mijn aankoop en is het afwachten op de echte next gen games...
[ Voor 5% gewijzigd door maswa1414 op 29-11-2013 20:13 ]
Heb via usb, (internet uitgeschakeld) update uitgevoerd, gaat prima!
zie nu ook dat dan de offline game beschikbaar is. Eerst maar lekker single player genieten van Killzone!
zie nu ook dat dan de offline game beschikbaar is. Eerst maar lekker single player genieten van Killzone!
Heb zelf NFS:Rivals erbij en die is ook echt top op de PS4!
Ja, maar das altijd het onzin argument geweest van EA. Vind het al heel wat dat de verschillen niet zo groot zijn meer. Tot aan deze fifa was de pc versie grafisch superieur. Maar de betere(en meer) spelers spelen toch op consolemaswa1414 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:10:
Vanmiddag binnen gekregen en een paar potjes FIFA 14 gespeeld, psn lukt bij mij ook niet maar dat komt wel. FIFA 14 is in vergelijking met de pc versie qua publiek echt mooi. Wat ik wel raar vind is dat een dergelijke engine volgens EA niet op de pc mogelijk zou zijn. Ik heb naast de ps 4 ook een game pc met een gtx 770 die vrijwel alle games ,die echt wel zwaarder zijn dan FIFA, op high/ultra afspeelt. Verder ben ik blij met mijn aankoop en is het afwachten op de echte next gen games...
PSN: MrMistral
Ja daar heb je een punt inderdaad, daarom ook console gekocht omdat er online op de console meer /betere tegenstanders zijn.MrMistral schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:12:
[...]
Ja, maar das altijd het onzin argument geweest van EA. Vind het al heel wat dat de verschillen niet zo groot zijn meer. Tot aan deze fifa was de pc versie grafisch superieur. Maar de betere(en meer) spelers spelen toch op console
wanneer moet welk lampje wat doen eigenlijk? 
wanneer moet ie blauw zijn, blauw knipperen, wit zijn en de controller blauw geel of rood?
wanneer moet ie blauw zijn, blauw knipperen, wit zijn en de controller blauw geel of rood?
Ik ga wacht nog maar even met ps plus dan, want daar heb je toch niets aan als PSN offline is en niet goed werkt.
Singleplayer BF4, Killzone en FIFA dan maar...
Een update mbt PSN:
http://blog.eu.playstatio...ion-network-announcement/
Het komt erop neer dat je nu even geen vouchers kan redeemen
-
Verwijderd
In zowel KZ als COD Ghosts zit een leuke bot mode!
Zou willen dat dit online was
Lukt niet om in te loggen, argh!
Kwaliteit van beide spellen is wel top, speelt heerlijk!

Zou willen dat dit online was
Lukt niet om in te loggen, argh!
Kwaliteit van beide spellen is wel top, speelt heerlijk!

haha, € 50 voor een jaar, wat boeit een dagje mandutchgio schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:19:
Ik ga wacht nog maar even met ps plus dan, want daar heb je toch niets aan als PSN offline is en niet goed werkt.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 20:25 ]
Dan kan snap ik nu ook waarom ik PSN+ voucher niet geactiveerd krijg..Edd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:20:
Een update mbt PSN:
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ik heb een ps plus code gekocht en vul deze in bij codes inwisselen. Hij gaat na het invullen naar het beginscherm, doe ik iets fout of is PSV netwerk nu overbelast? O antwoord stond er al....
[ Voor 8% gewijzigd door bukkum op 29-11-2013 20:28 ]
Dat is dit dus...bukkum schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:27:
Ik heb een ps plus code gekocht en vul deze in bij codes inwisselen. Hij gaat na het invullen naar het beginscherm, doe ik iets fout of is PSV netwerk nu overbelast?
Je kan even geen codes invullen, waarschijnlijk omdat heel veel mensen dat tegelijk proberen te doenEdd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:20:
Een update mbt PSN:
-
Nee je kan ze momenteel niet inwisselen. Is uitgezet om PSN stabiel/werkend te krijgen...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Verwijderd
Wel lekker irritant dat, nieuwe PS4 bezitter, wil je PSN inloggen om lid te kunnen worden, kan dat niet. Dus ook geen MP voor de nieuwe leden onder ons... 
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 20:31 ]
Wat gaf die precies aan dan? Heb een voucher van 20 euro maar die gaf aan dat de code niet geldig was. Maar nu weet ik dus niet of dat aan de code of aan PSN lag(kon daarna ook niet meer inloggen).Saffie_time schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:25:
[...]
Dan kan snap ik nu ook waarom ik PSN+ voucher niet geactiveerd krijg..
Ik wil boxen aansluiten op de PS4 maar ik heb alleen maar zo'n groene uitgang. Is er nu nog wel een manier om de boxen aan te sluiten of anders een goedkope box met digitaal optische?
Jaja, PSN werkt hier zowaar! Zojuist is het met gelukt
OK Remote Play is nu helemaal goedgekeurd net lekker in bad de piraat uitgehangen, op de PS Vita uiteraard
bevalt me trouwens prima die Assasin's Creed 4 ik vond de vorige delen niet zo geweldig eigenlijk en heb er dan ook geen 1 uitgespeeld. Deze setting trekt mij veel meer.
Verwijderd
lol, in bad een boot besturen, hoppa!Donnie Darko schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:35:
OK Remote Play is nu helemaal goedgekeurd net lekker in bad de piraat uitgehangen, op de PS Vita uiteraardbevalt me trouwens prima die Assasin's Creed 4 ik vond de vorige delen niet zo geweldig eigenlijk en heb er dan ook geen 1 uitgespeeld. Deze setting trekt mij veel meer.
Geen wifi-lag trouwens? lijkt me wel 200 ms vertraging te moeten hebben ofzo.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 20:36 ]
Dat opladen van de controller 's nachts als de PS4 in standby staat zit er voor mij niet in, aangezien de verlichting op controller ongeveer op een schijnwerper lijkt
Hij geeft nu bij het invullen niets aan maar zet je direct terug naar het homescreen.TheDukemaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:31:
[...]
Wat gaf die precies aan dan? Heb een voucher van 20 euro maar die gaf aan dat de code niet geldig was. Maar nu weet ik dus niet of dat aan de code of aan PSN lag(kon daarna ook niet meer inloggen).
Melding van psn:
We are aware that users are experiencing some disruption to the PSN service. To minimise the inconvenience we have suspended the “redeem voucher” functionality whilst we investigate further. Unfortunately this means that money cards, product vouchers, PlayStation Plus vouchers, PS3-PS4 upgrade vouchers and any other vouchers for digital content are not redeemable at this stage. Other PSN features such as log-in, online multi-player gaming, PlayStation Plus trial, PS Store (excluding voucher redemption), trophies, messages, friends etc. are all available.
We apologies and will provide an update to this announcement soon
Verwijderd
kaanmijo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:36:
Dat opladen van de controller 's nachts als de PS4 in standby staat zit er voor mij niet in, aangezien de verlichting op controller ongeveer op een schijnwerper lijkt
Mijn ps4 is binnen
tegen de verwachting in. Ik zou hem volgens de mediamarkt pas in januari krijgen.
[ Voor 72% gewijzigd door AlphaWierie op 29-11-2013 20:46 ]
Ik heb vandaag met drie vrienden de hele dag battlefield 4 gespeeld met drie ps4 consoles en geen centje pijn. Damn wat een fijne console. Na dik 6 uur bf4 spelen wel een paar vast lopers gehad in de game maar verder niks dan 64 speler online fun! Apparaat blijft erg lekker rustig behalve als je hem in een kastje zet. Ben er erg blij mee. Psn is nu voor jullie ik heb vandaag genoeg gehad
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik heb anderhalf uur geleden €50,- geprobeerd toe te voegen aan mijn portemonnee maar het is wel afgeschreven maar niet in mijn portemonnee gekomen. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
http://youtube.com/AwesomeRemco
even kijken of het er niet uit is gevallen, of in het vakje van het kleingeld zit!AwesomeRemco schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:37:
Ik heb anderhalf uur geleden €50,- geprobeerd toe te voegen aan mijn portemonnee maar het is wel afgeschreven maar niet in mijn portemonnee gekomen. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Voor mensen die ook geen beeld krijgen. Heb 2 uur lopen klooien
Wat ik heel vaag vind is dat als ik eerst de TV aandoe en dan de PS4, het niet werkt. Ik moet dan eerst weer de stroom eraf halen en bovenstaande opnieuw doen om eea te laten werken. Lijkt me niet goe...
Hope it helps!
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Ik zou gewoon even een dag of wat wachten voordat je zulke dingen doet ivm de drukte op psn. Gewoon even afwachten.AwesomeRemco schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:37:
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
dat valt echt heel erg mee, vergelijkbaar met de Wii U eigenlijk. misschien dat er voor MultiPlayer games wel net iets vertraging in zit. maar met Single Player games denk ik niet dat je er last van gaat hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:36:
[...]
lol, in bad een boot besturen, hoppa!![]()
Geen wifi-lag trouwens? lijkt me wel 200 ms vertraging te moeten hebben ofzo.
Verwijderd
Betere kabel gebruiken of je tv onderhandeld niet meer over de hdmi settings als hij al een setting heeft....The_Bash schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:39:
[...]
Voor mensen die ook geen beeld krijgen. Heb 2 uur lopen klooienmet mijn HDMI aansluitingen. Uiteindelijk kreeg ik de PS4 als volgt aan de praat. Zet alles uit, haal de stekkers eruit (iig niet op stand-by). Sluit alles aan en start eerst de PS4 op totdat de witte led blijft branden. Zet dan pas de TV aan en selecteer indien nodig het juiste kanaal.
Wat ik heel vaag vind is dat als ik eerst de TV aandoe en dan de PS4, het niet werkt. Ik moet dan eerst weer de stroom eraf halen en bovenstaande opnieuw doen om eea te laten werken. Lijkt me niet goe...![]()
Hope it helps!
Ik ben zojuist met ps4 binnen. Wat een mooi apparaat, lekker stil en snel. De controller is ook super!
Zojuist na meerdere pogingen ook in kunnen loggen op mijn psn account.
Zojuist na meerdere pogingen ook in kunnen loggen op mijn psn account.
Helaas niet. Mijne krijgt niet eens een witte led, laat staan in safe mode booten. 10-15 werkdagen voordat ik hem terug heb.The_Bash schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:39:
[...]
Voor mensen die ook geen beeld krijgen. Heb 2 uur lopen klooienmet mijn HDMI aansluitingen. Uiteindelijk kreeg ik de PS4 als volgt aan de praat. Zet alles uit, haal de stekkers eruit (iig niet op stand-by). Sluit alles aan en start eerst de PS4 op totdat de witte led blijft branden. Zet dan pas de TV aan en selecteer indien nodig het juiste kanaal.
Wat ik heel vaag vind is dat als ik eerst de TV aandoe en dan de PS4, het niet werkt. Ik moet dan eerst weer de stroom eraf halen en bovenstaande opnieuw doen om eea te laten werken. Lijkt me niet goe...![]()
Hope it helps!
Ik had het al eerder gevraagd maar door de drukte in het topic sneeuwt het een beetje onder.
Weet iemand hoe je die maand gratis Ps+ krijgt? In mijn doos zit geen code oid.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die krijg je er niet bij.Donstil schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:49:
Ik had het al eerder gevraagd maar door de drukte in het topic sneeuwt het een beetje onder.
Niet. De enige manier om gratis PS+ te krijgen is om de 14 dagen trial te downloaden uit de PSN StoreDonstil schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:49:
Hebben jullie ook dat wanneer een spel in de achtergrond draait (ik heb Resogun gestart en dan PS-knop indrukken), dat de PS4 dan enorm warm wordt en gaat blazen? Zodra ik terug ga naar het spel, gaat de fan weer langzamer draaien.
Hoop dat het een bug is en niet 'normaal' voor zware games.
Hoop dat het een bug is en niet 'normaal' voor zware games.
Know Thyself
De Store is echt bizar snel nu. Ik haal net Flower (2Gb) op 2 minuten binnen 
Dat spel is trouwens gratis als je m al eens eerder gekocht hebt voor de PS3.
Dat spel is trouwens gratis als je m al eens eerder gekocht hebt voor de PS3.
[ Voor 32% gewijzigd door SToRM666 op 29-11-2013 20:56 ]
PSN id: NL_SToRM
Weet iemand waar ik een camera clip kan vinden om Playstation camera op de tv te kunnen zetten?
[ Voor 11% gewijzigd door Tayfunc op 29-11-2013 20:56 ]
kaanmijo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:50:
[...]
Niet. De enige manier om gratis PS+ te krijgen is om de 14 dagen trial te downloaden uit de PSN Store
Verklaard het.
Thnx!
http://www.bol.com/nl/l/g...854+4283504003/index.htmlTayfunc schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:56:
Weet iemand waar ik een camera clip kan vinden om Playstation camera op de tv te kunnen zetten?
Thanks!
@possimpible: lol. Dat is een erg mooie oplossing idd
Wie weet, als die netwerkproblemen nog veel langer aanhouden krijgen we misschien wel een gratis game of extra korting.
Verwijderd
$ 500.000 in de PSN store, net als in GTA V destijdsTheDukemaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:03:
Wie weet, als die netwerkproblemen nog veel langer aanhouden krijgen we misschien wel een gratis game of extra korting.
luxe probleem...Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:30:
Wel lekker irritant dat, nieuwe PS4 bezitter, wil je PSN inloggen om lid te kunnen worden, kan dat niet. Dus ook geen MP voor de nieuwe leden onder ons...
[afbeelding]
Weet iemand precies wat al die kleuren inhouden van de joystick. Net Killzone gespeeld sprong die de ene keer op kroen en vervolgens blauw daarna weer even rood...
Verwijderd
volgens mij zegt dat iets over het batterij%TRK schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:12:
Weet iemand precies wat al die kleuren inhouden van de joystick. Net Killzone gespeeld sprong die de ene keer op kroen en vervolgens blauw daarna weer even rood...
wss wassie klaar met laden
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 21:13 ]
Ik dacht de de kleuren je Health aangeven bij Killzone
Welcome to the League of Draven
Dat kan de game zelf doen. Bij NFS wordt de controller bijvoorbeeld blauw als je met de 'cops' speelt, en rood als je met de 'rivals' speeltTRK schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:12:
Verwijderd
Iemand een idee waar Flow en Pinball Arcade gebleven zijn? Dat zouden toch ook launchgames zijn?
Flow is uitgesteld. Volgens mij moet hij ergens volgende week komen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:14:
Iemand een idee waar Flow en Pinball Arcade gebleven zijn? Dat zouden toch ook launchgames zijn?
Tot nog toe tevreden. Ik verwacht wel dat het rubber van de thumbsticks niet lang stand houden, maar dat kan gevoelsmatig zijn. Verder dik in orde, Fifa viel te spelen en installeerde op de achtergrond. Met Trophies hoor ik geen geluid als ik er één verkrijg, klopt dat?
Zo nog een BR testen of DTS-HD netjes in het display verschijnt van de versterker, en dan nog de Remote Play functie op de Vita. Zo nog een tweede controller kopen voor wat gasten die morgenavond komen, met ééntje is het ook zo/zo
Zo nog een BR testen of DTS-HD netjes in het display verschijnt van de versterker, en dan nog de Remote Play functie op de Vita. Zo nog een tweede controller kopen voor wat gasten die morgenavond komen, met ééntje is het ook zo/zo
Verwijderd
Klopt het dat je geen codes kan redeemen? Na invoeren van mijn NBA 2K14 code sluit psn en gebeurd er niks noppes nada
De PS4 is best stil maar met een disk in de drive (Killzone) maakt hij helaas best wat lawaai.
Voor zover ik kan zien is Killzone al geïnstalleerd op de harddisk maar toch blijft de disk constant draaien (je zou denken alleen bij het starten van het spel ter verificatie).
Iemand ander dit ook opgevallen of zou hij nog steeds aan het installeren zijn in de achtergrond?
Voor zover ik kan zien is Killzone al geïnstalleerd op de harddisk maar toch blijft de disk constant draaien (je zou denken alleen bij het starten van het spel ter verificatie).
Iemand ander dit ook opgevallen of zou hij nog steeds aan het installeren zijn in de achtergrond?
Mijn drive maakt ook wel wat geluid ja. Klinkt een beetje als een slot-in blu-ray die je vind in goedkopere notebooks. Die maken ook altijd wat meer herrie.PeterPan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:22:
De PS4 is best stil maar met een disk in de drive (Killzone) maakt hij helaas best wat lawaai.
Mijn disk blijft zelfs draaien ook als ik het spel helemaal niet speel. Ik hoop dat ze dit eruit kunnen 'patchen' in een update wat het is toch wel een beetje irritant.
Hmm volgens mij hoort dat niet.. Als het goed is hoort die alleen te draaien tijdens de installatie en tijdens het opstarten van het spel. Voor de rest zou die stil moeten liggen.PeterPan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:31:
Mijn disk blijft zelfs draaien ook als ik het spel helemaal niet speel. Ik hoop dat ze dit eruit kunnen 'patchen' in een update wat het is toch wel een beetje irritant.
Verwijderd
ik gok dat hij het over de koeling heeft?TRK schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:34:
[...]
Hmm volgens mij hoort dat niet.. Als het goed is hoort die alleen te draaien tijdens de installatie en tijdens het opstarten van het spel. Voor de rest zou die stil moeten liggen.
Nee, ik heb het over de Blu-ray drive. De ventilator is relatief stil maar de drive maakt best wat lawaai en blijft gewoon draaien, na het starten van het spel en zelfs als ik het spel stop en gewoon wat door de menus van de PS4 zelf 'blader'.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:35:
[...]
ik gok dat hij het over de koeling heeft?
Overigens verder niets dan
Verwijderd
Dit is niet oké. Neem contact op met SonyPeterPan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:37:
[...]
Nee, ik heb het over de Blu-ray drive. De ventilator is relatief stil maar de drive maakt best wat lawaai en blijft gewoon draaien, na het starten van het spel en zelfs als ik het spel stop en gewoon wat door de menus van de PS4 zelf 'blader'.
Overigens verder niets danen
met m'n nieuwe speeltje
Nou luxe probleem, er zijn straks een heleboel mensen met PS Plus, oftewel een betaalde service. Als dit soort problemen zich dan blijven voordoen...
Verwijderd
Wat verwacht je zelf op een release day? De hele wereld probeert nu in te loggen.. Ik zal zeggen kan je het beter? Gooi een servertje op zolder en geef het goede voorbeeld aan SonyTheDukemaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:39:
[...]
Nou luxe probleem, er zijn straks een heleboel mensen met PS Plus, oftewel een betaalde service. Als dit soort problemen zich dan blijven voordoen...
ik heb mijn ps4 net terug moeten brengen. ook een blue light of dead. Nooit een witte led gezien. Vanalles geprobeerd. Ik sta nu 1e op de 2e levering en de console wordt naar sony gestuurd. Heb ook het geld terug gekregen. Daarnaast ook even bij intertoys een reservering gedaan. Morgen maar wat zaken afbellen of wellicht iemand nog hem heeft
als iemand hem wil verkopen dan hoor ik het graag!
ga morgen duitsland even trotseren. Wellicht dat die daar in de winkel ligt. Zou het nog uitmaken als ik daar een ps4 ophaal ipv in nederland?
ga morgen duitsland even trotseren. Wellicht dat die daar in de winkel ligt. Zou het nog uitmaken als ik daar een ps4 ophaal ipv in nederland?
[ Voor 15% gewijzigd door harrybeuker op 29-11-2013 21:48 ]
Volgens mij kijk ik scheel maar ik zie geen manier om de 14 dagen ps+ te activeren......kan alleen kiezen voor 1 maand, 6 maanden of een jaar......zie wel de aankondiging staan maar kan het nergens selecteren?
Meer mensen die problemen hebben in Killzone dat het geluid niet gelijk loopt met het beeld via optisch en dts bitstream? Als ik dolby bitstream kies dan werkt het wel goed.
Misschien is ie op de achtergrond nog aan het installeren?PeterPan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:31:
Ja, misschien is dat het toch. Hij geeft wel aan dat er 20GB op de disk staat van Killzone maar misschien is hij op de achtergrond toch nog aan het installeren. Ik zal het nog eens een tijdje aanzien.dutchgio schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:48:
[...]
Misschien is ie op de achtergrond nog aan het installeren?
Verwijderd
Dat duurde bij mij +- 20 minuten, 49 gig totaal killzonePeterPan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:50:
[...]
Ja, misschien is dat het toch. Hij geeft wel aan dat er 20GB op de disk staat van Killzone maar misschien is hij op de achtergrond toch nog aan het installeren. Ik zal het nog eens een tijdje aanzien.
Is alleen voor nieuwe leden. Als je ooit een Plus abonnement hebt gehad kun je er geen gebruik van maken.alwinus schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:45:
Volgens mij kijk ik scheel maar ik zie geen manier om de 14 dagen ps+ te activeren......kan alleen kiezen voor 1 maand, 6 maanden of een jaar......zie wel de aankondiging staan maar kan het nergens selecteren?
Moet toch wel zeggen dat ik toch veel mensen lees met een DOA/blue light of dead.
Die van mij is gelukkig goed(China) .maar ik vind toch wel dat het een serieus probleem is hoor.
ik geloof dat het percentage vele malen hoger is als die 0,4 waar Sony het steeds over heeft.
Die van mij is gelukkig goed(China) .maar ik vind toch wel dat het een serieus probleem is hoor.
ik geloof dat het percentage vele malen hoger is als die 0,4 waar Sony het steeds over heeft.
Als je ooit op je psn account al eens een psn+ abbo hebt gehad krijg je dit niet, daarentegen werkt een nieuw account (bijv die van je vriendin oid) prima. Als je de ps4 dan als primaire console activeert voor dat nieuwe account kunnen alle andere accounts (die van jezelf) in ieder geval de huidige twee gratis games spelen.alwinus schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:45:
Jammer dat PSN niet werkt, en wat sommigen ook zeggen over overbelasting ik vind het gewoon slecht dat het netwerk het niet aan kan, piekbelasting snap ik maar dan huur je toch extra server bandbreedte. Desnoods alleen voor het eerste weekend, klein minpuntje maar voor de rest werkt alles goed.
Trouwens de voice commands op de PS4 werken beter dan op de X1 viel me op. Herkent me stem direct zonder vertraging of dat ik eerst tien keer moet herhalen. Het camera beeld zelf is nog best goed in vergelijking met de Kinect, ook in omstandigheden met minder licht.
Trouwens de voice commands op de PS4 werken beter dan op de X1 viel me op. Herkent me stem direct zonder vertraging of dat ik eerst tien keer moet herhalen. Het camera beeld zelf is nog best goed in vergelijking met de Kinect, ook in omstandigheden met minder licht.
Ik heb vandaag mijn ps4 en ik had nog cod ghost op de ps3 met code,
Ik probeer deze code in te voeren maar dan springt hij gelijk naar dashboard.
Ook via pc geprobeerd en daar zegt die dag code ongeldig is.
Code is nog nooit eerder gebruikt.
Als ik zoek voor cod ghost zie ik die van 70 euro staan die je wel kan downloaden, maar bij de discount versie staat niet verkrijgbaar.
Telkens als ik code inlos springt hij dus terug naar dashboard..
Hebben meer mensen dit want ik had ook al 10 euro op m'n account gezet..
Wil ghost spelen.
Meer mensen met zelfde probleem of een fix?
Ik probeer deze code in te voeren maar dan springt hij gelijk naar dashboard.
Ook via pc geprobeerd en daar zegt die dag code ongeldig is.
Code is nog nooit eerder gebruikt.
Als ik zoek voor cod ghost zie ik die van 70 euro staan die je wel kan downloaden, maar bij de discount versie staat niet verkrijgbaar.
Telkens als ik code inlos springt hij dus terug naar dashboard..
Hebben meer mensen dit want ik had ook al 10 euro op m'n account gezet..
Wil ghost spelen.
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Ze hebben het redeemen van codes/vouchers uitgezet vanwege de problemen met PSN, vandaar dat het niet werkt.piqueno11 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:00:
Wil ghost spelen.
-
Codes inlossen is tijdelijk uitgeschakeld door PSN problemen
Ik had dit ook al... gelukkig maar! Ik had ook toen ik inlogte met mijn PSN meteen een code voor plus erin gegooid alleen zegtie nu dat ik geen plus member meer ben?!? meer mensen met dit probleem?Edd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:02:
[...]
Ze hebben het redeemen van codes/vouchers uitgezet vanwege de problemen met PSN, vandaar dat het niet werkt.
Net code gekocht maar s ik deze invoer knalt hij naar menu? Staat er geen bedrag op.. Ook geprobeerd 14 dagen proefversie te nemen maar lukt ook niet
Lees het bericht wat 3 minuten voor jouw bericht is gepostnickdew schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:05:
Net code gekocht maar s ik deze invoer knalt hij naar menu? Staat er geen bedrag op.. Ook geprobeerd 14 dagen proefversie te nemen maar lukt ook niet
Tja, dat zou je inderdaad zeggen. Maar het is en blijft een lastig verhaal. Het is en blijft een kosten/baten kwestie. Het bijprikken van de servers en/of bandbreedte is natuurlijk niet voldoende. Software moet geïnstalleerd worden, testen gedaan etc. Daarnaast is het de vraag of je misschien niet meer kwaad dan goed doet. En wie weet, misschien heeft Sony berekend dat het voor hun goedkoper is om de problemen te aanvaarden en op te lossen en de gebruikers tegemoet te komen als het te lang duurt.BoomTree schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:00:
Jammer dat PSN niet werkt, en wat sommigen ook zeggen over overbelasting ik vind het gewoon slecht dat het netwerk het niet aan kan, piekbelasting snap ik maar dan huur je toch extra server bandbreedte. Desnoods alleen voor het eerste weekend, klein minpuntje maar voor de rest werkt alles goed.
Trouwens.. Microsoft heeft klaarblijkelijk ook wat kleine problemen gehad:
http://techcrunch.com/201...-live-and-other-services/
Dus ja, het is vervelend. Maar zolang het alleen voor een paar dagen is vind ik het geen probleem.
-
Bij mij werkt PSN inmiddels weer! Heb mn account net in kunnen stellen en ga nu CoD spelen!
Edit: online spelen werkt toch nog niet. Iets met servers van call of duty die niet werken... Verder zijn live streams ook nog niet te bekijken.
Edit: online spelen werkt toch nog niet. Iets met servers van call of duty die niet werken... Verder zijn live streams ook nog niet te bekijken.
[ Voor 44% gewijzigd door Hansie_P op 29-11-2013 22:25 ]
Moet ik trouwens games zelf updaten of gaat dit automatisch? En hoe doe ik dit
Aaah net een extra account toegevoegd voor de 14 dagen ps+. Kan het nu niet gekocht worden..... Grrrr
Laat maar. Het is gelukt maar duidelijk is anders
Laat maar. Het is gelukt maar duidelijk is anders
[ Voor 21% gewijzigd door alwinus op 29-11-2013 22:15 ]
wat een gezijk zeg,, pfff word er nu al moe van,,
eindlijk alles klaar,, wil ik codes in lossen van mij portomunee, hoop gezijk, heb ik via de pc mij geld er op kunnen zetten,,
nu staat het geld er op op me acount, nu wil ik die playstation plus kopen ,, de gratis versie of van 6 euro,, hij begint meteen te zeuren om een credit card .. die ik geen heb ?????
en daar bij de ghosts ps3 versie de code wil ik inlosse,, in de 4 en dan vlieg ik terug in het begin scherm van de ps4 ???? weet iemand hier raad mee??
eindlijk alles klaar,, wil ik codes in lossen van mij portomunee, hoop gezijk, heb ik via de pc mij geld er op kunnen zetten,,
nu staat het geld er op op me acount, nu wil ik die playstation plus kopen ,, de gratis versie of van 6 euro,, hij begint meteen te zeuren om een credit card .. die ik geen heb ?????
en daar bij de ghosts ps3 versie de code wil ik inlosse,, in de 4 en dan vlieg ik terug in het begin scherm van de ps4 ???? weet iemand hier raad mee??
Je kan via je computer in de playstation store wel gewoon je code voor bijv. COD Ghosts redeemen. Kort erna kan je in de store het spel voor 10 kopen.
Meer mensen die van een Xbox 360 nu naar de PS4 overgestapt zijn en toch wel wat moeite hebben met de sticks? Ik hoop dat een kwestie van wennen is maar ik vind mijn X360 controller toch wel veel lekkerder in de hand liggen, komt vooral door de plaatsing van de sticks denk ik.
Kun je dat niet skippen?? Of via de PC aankopen in de store? Of begint ie dan ook direct te zeuren?raymondk42 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:15:
Volgens de FAQ van PSN+ zou je zonder een CC het moeten kunnen afsluiten:
http://nl.playstation.com...en-over-PlayStation-Plus/
-
Ik heb de ps3 versie van ghosts gekocht en weer verkocht (incl ps3) Nu lees ik tot mijn schrik dat de originele disk van de ps3 gebruikt moet worden in de ps4. Weet iemand of dit eenmalig is toevallig? Je download immers het spel neem ik aan?
Dit kon toch juist niet, tijdelijk.. Dacht dat ik zoiets op de site van sony/PSN heb gelezen..?jordy5 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:18:
Je kan via je computer in de playstation store wel gewoon je code voor bijv. COD Ghosts redeemen. Kort erna kan je in de store het spel voor 10 kopen.
Ik, al heb ik sinds launch ook een 360 en PS3 gehad. De 360 controller was altijd superieur aan de DS3, zelfs met real triggers, puur omdat de thumbsticks zo lomp waren. Maar ik moet ook wennen iig.Minoeske schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:19:
Meer mensen die van een Xbox 360 nu naar de PS4 overgestapt zijn en toch wel wat moeite hebben met de sticks? Ik hoop dat een kwestie van wennen is maar ik vind mijn X360 controller toch wel veel lekkerder in de hand liggen, komt vooral door de plaatsing van de sticks denk ik.
Dat is niet eenmalig. Moet er altijd in als je de upgrade deal wilt gebruiken.Vibravis schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:22:
Ik heb de ps3 versie van ghosts gekocht en weer verkocht (incl ps3) Nu lees ik tot mijn schrik dat de originele disk van de ps3 gebruikt moet worden in de ps4. Weet iemand of dit eenmalig is toevallig? Je download immers het spel neem ik aan?
Verwijderd
PSN werkt, maar mn plus membership kan ik idd niet invoeren..
Hoop dat ik wel cod mp kan doen, ga ik nu ondervinden..!
Hoop dat ik wel cod mp kan doen, ga ik nu ondervinden..!
Damn, heb ik weer liggen slapen hahaAzqi schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:26:
[...]
Dat is niet eenmalig. Moet er altijd in als je de upgrade deal wilt gebruiken.
ik kan helemaal niks,, geld staat wel op mij acount,, wil graag playstation plus kopen voor 6 euro ,, en dat gaat ook niet,, zeurt ie gelijk om mij credit card gegevens,,
en die heb ik nie pffff,,,
code in losse van ghosts op de pc geeft ie meteen aan dat dit niet te downloaden is,, voor 10 euro,,
kan nu helemaal niks
en die heb ik nie pffff,,,
code in losse van ghosts op de pc geeft ie meteen aan dat dit niet te downloaden is,, voor 10 euro,,
kan nu helemaal niks
Het werkt niet op de ps4 store zelf. Wel via de website op een pc of via de app.Satom schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 22:23:
[...]
Dit kon toch juist niet, tijdelijk.. Dacht dat ik zoiets op de site van sony/PSN heb gelezen..?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan