Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-11 18:39

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Blij toe hier geen problemen en ben gewoon op psn.
Gelukkig. Killzone is mega epic en ook Fifa 14 verraste te mij Hoe goed het speelde tegenover de last gen versie.

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-10 14:39
Mooi verhaal Kaap, maar waarom heb je Killzone niet opgepikt? Met zo'n bedrag had die ene game er ook nog wel bijkunt toch? Heb AC 4 ook en eindelijk echt scherp beeld van een console, maar toen ik Killzone ging spelen was ik die beelden toch snel vergeten hoor.(alhoewel de gameplay van AC 4 mij ook meer kan bekoren).

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11 17:55

Niku

Alagaesii

Kijk, aan zo'n post hebben we nog eens wat. Meer van dat!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:51:
Goed, hele dag zitten gamen, nu onder genot van bakje koffie even mijn vingers laten ontkrampen en reviewtje schrijven...

Vanmorgen 07:00-10:00:
Ik heb de dag vrij genomen speciaal voor de PS4 launch. Normaal sta ik om 6 uur op, nu heb ik de wekker op 8 uur gezet. Om 7 uur ben ik echter klaar wakker. Het kriebelt...

Onder het genot van een bak koffie browse ik door de 3 PS4 topics, waarbij ik besef dat ik dat levertijden topic niet meer hoef te volgen na vandaag. De hoeveelheid gejammer en geklaag is deprimerend...

Om 09:00 fiets ik met mijn vriendin naar de stad. Fietsend ja, want gisteren constateerde ik dat de voorwiellager linksvoor naar de knoppen is. Tuurlijk kan ik daar nog wel mee rijden, maar het risico neem ik niet. Fietsen dus...

Ik arriveer rondt 09:25 bij de Game Mania in Vlissingen. Voor mij staan ook al 5 personen te wachten. De deuren gaan open en 10 minuten later loop ik naar buiten met:

Playstation 4
PS Camera
Dualshock 4 controller (blauw)
Fifa 14
Battlefield 4
Assassin's Creed 4
PSN+ 365 dagen

En 767,50- lichter :X

10:00-11:00: uitpakken, aansluiten en configureren!
Alles aan het uitpakken en aansluiten. Ik controleer voor de zekerheid de HDMI aansluiting, maar zie niks vreemds. Ik check tevens even waar mijn exemplaar gefabriceerd is, aangezien er vragen waren of de europese exemplaren in China of Japan geproduceerd waren. Mijn exemplaar komt uit China.

De PS4 is mooi gestroomlijnd. Hij weegt niet bijzonder veel en staat prima op mijn dressoir. Ik bedacht me dat een nog grotere Xbox One en dat grote powerbrick te veel had geweest. Maar goed, dat doet er niet toe.

Ik verbaas me over de Dualshock 4 controller. Hij voelt zwaarder, robuuster en zoveel degelijker aan dan de DS3. Ik had altijd een voorkeur voor de Xbox 360 controller, ondanks dat de 2 sticks niet op dezelfde hoogte zaten, maar de DS4 is wat mij betreft echt de supreme controller.

Ik vind de PS camera bijzonder klein trouwens... Het snoer aan deze camera is overigens best stug, wat hem soms wat vervelend te plaatsen maakt.

Bij het aanzetten knijp ik hem, BLOD :? Gelukkig niet! De setup is helder en duidelijk. Ik heb mijn PS4 middels UTP aangesloten, dus ik heb natuurlijk geen wifi configuratie voorbij zien komen. Ook de PS camera wordt meteen mee geconfigureerd. PSN+ code ingeven en tot dusver de configuratie.

Als je de PS camera hebt kun je de PS4 trouwens ook met je stem bedienen. Echter, net zoals ik in diverse Xbox One reviews ook als minpunt had gelezen, lukt het soms maar met moeite om de juiste actie eruit te krijgen.

10:00-17:00: gamen!
Als eerste The Playroom bekeken. Vermakelijk! Ipad erbij gepakt en gekoppeld aan mijn PS4 via de PS app. Nu kun je items tekenen en dit de kamer ingooien waarna de robots ermee gaan spelen. Uiteraard ook even de robots in hun discoomgeving bekeken. Ik denk dat The Playroom een welkome aanvulling is, maar momenteel misschien nog te weinig content biedt. Ik zie hier wel een Wii-achtige familie/vrienden partygame potentie in.

Vervolgens Fifa 14 gestart. Voor mij de game waarom ik een console heb. Ik hou van lui op mijn bank hangen en een beetje carrière mode draaien. De interface is nieuw en tevens wat onduidelijk. Na wat zoekwerk ben ik wegwijs. Ik start even een quick match tussen Barcelona en Real Madrid. Van de graphics tijdens het spelen zelf ben ik niet onder de indruk, geen echte verbetering. Echter, op het moment dat er cutscenes zijn zie je pas de grafische verbeteringen. Het publiek ziet er echt geweldig uit. Mijn inziens draagt dit heel veel bij tot de sfeer in Fifa

Tijd voor Assassin's Creed 4. Wauw :9~ AC4 ziet er geweldig uit _/-\o_ De foilage en het water zien er subliem uit. De openingsscene met het gevecht op de ruwe zee is geweldig, goede binnenkomen. De game grijpt je vanaf het begin vast in het piraten sfeertje. Het oogt en voelt gewoon heel goed. Ik verwacht dat ik hier echt veel tijd aan ga besteden.

Hierna Battlefield 4 gestart. Hier had ik hoge verwachtingen bij. Grafisch worden deze absoluut waargemaakt. Het spel ziet er verschrikkelijk mooi uit. Vooral de belichting vond ik erg bijzonder. Ik heb een stukje campaign gespeeld, en wat mij helaas zwaar irriteerde was, net zoals MOH Tier One, dat het lang niet altijd duidelijk is wat nou de bedoeling was of waar je nou heen moest. Dat is iets wat mij wel vaker erg irriteert aan dit soort shooters.

Conclusie:
Ik ben zwaar tevreden. De PS4 is slick, de UI is snel en de graphics zijn prima. Nu ik dit zo type besef ik dat ik 1 ding niet genoemd heb, en dat komt gewoon omdat het me helemaal niet opgevallen is. De PS4 is stil, heel stil.

Heb ik al gezegd hoe geweldig de Dualshock 4 is :? :+

Mijn eten zit binnen, ik zit aan de koffie, mijn beste maat komt zo, dus ik ga lekker terug op de bank verder gamen :w
Keurig! Enjoy.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Welke patch hebben jullie van AC4 ? Bij mij staat hij op 1.02 maar 1.03 zou de 1080p patch moeten zijn

Verwijderd

De ps is inderdaad erg stil! Komt ook omdattie de cd van t spel niet gebruikt!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 13:04
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:15:
De ps is inderdaad erg stil! Komt ook omdattie de cd van t spel niet gebruikt!
Bij mij staattie ook op stil:P servers liggen er uit

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Kan je nu eigenlijk ook games zonder de disc spelen na install? of blijft de ps4 deze altijd nodig hebben als check?

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
Paulus07 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:17:
Kan je nu eigenlijk ook games zonder de disc spelen na install? of blijft de ps4 deze altijd nodig hebben als check?
Altijd nodig. Microsoft wilde het zonder disc mogelijk maken maar dan heb je die 'altijd' online nodig als controle, en dat ging dus niet door.

PSN ID: Beest41

Verwijderd

Momenteel is er onderhoud aan het netwerk zegt Sony.

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-11 06:58
Ik werd er net ind uitgegooid toen in BF4 aan het doen was,

Maar moet zeggen de tijd was ik alweer kwijt.
En hoe fijn deze controller is..

PSN: McMillan0984

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Ik heb een vraagje aan de mensen die een mega bundle hebben weten te bemachtigen: hebben jullie een soort stand bij de Playstation camera gekregen? Ik zag in een aantal reviews op youtube dat de mensen een soort standaard bij de camera hebben gekregen namelijk :O

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 16:37
Wie streamed er al naar twitch?

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-11 11:42
Altijd leuk wanneer je van plan was je ps3 games digitale code te gebruiken op de ps4 en de server reageert al 30 min niet :p.

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-10 21:36
Ik moet wel zeggen dat ik sta te popelen om PSN op te kunnen, en alle nieuwe online functies te bekijken, en te zien wie er van m'n online friends ook een PS4 heeft staan. Ik hoop dat de maintenance die nu gaande is (als we de errorcode mogen geloven) het issue weet te fixen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:46
Vanaf 10.30 op PSN. Geen moment eraf gegooid. Gaat dus prima! Dat er met de Xbox geen problemen waren snap ik wel.. Die lagen allemaal in de winkel. Dus minder druk op de servers :)
Tuurlijk is het vervelend dat je nu niet op PSN kan. maar dat komt zeker wel goed. Geniet van een mooie singleplayer zoals killzone!

Baal wel een beetje dat 12game niet mijn bestelling van Fifa en BF4 heeft geleverd.
Kleine hoop op morgen. En anders gewoon killzone uitspelen + multiplayer uit proberen :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
TheDukemaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:58:
Mooi verhaal Kaap, maar waarom heb je Killzone niet opgepikt? Met zo'n bedrag had die ene game er ook nog wel bijkunt toch? Heb AC 4 ook en eindelijk echt scherp beeld van een console, maar toen ik Killzone ging spelen was ik die beelden toch snel vergeten hoor.(alhoewel de gameplay van AC 4 mij ook meer kan bekoren).
Omdat niet iedereen Killzone leuk vindt? Ik hoef KZ ook niet op de PS4. Heb wel alle voorgaande delen op PS2 en PS3 maar nooit gespeeld, is mijn ding niet. Zal hem op de PS4 dus voorlopig ook niet halen :)

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Vandaag de PS4 mogen ontvangen. Helaas start mijn exemplaar niet op. Het blauwe licht pulseerd wel maar blijft blauw knipperen. Alles geprobeerd maar zonder resultaat. Erg jammer.

Omruilen gaat volgens Sony ongeveer 10 tot 15 dagen duren hoewel ze proberen dit te bespoedigen..

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:11
Launch fail!! leuk zo'n PS4 maar ik kan er niks mee zonder PSN.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-11 08:40
Ow shit man! Hopelijk lukt het ze idd snel..

Ik vond het zelf niet zo nodig in juli al te bestellen, maar nu baal ik toch wel een beetje! Wachten op mijn Nexus 5 en P4.. zuur!

Signature

• Donstil
  • Niet online
Hoe zit het nou met die PS+ maand?
Er zit geen kaartje oid in mijn doos.

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

Iederen raged over de PSN. Tuurlijk bgrijpelijk.. mensen willen online! Maar besef wel de hoeveelheid mensen data proberen te trekken van de servers. Ik ga lekker KZ singleplayer doen tot die tijd.

Ps. Wat een geweldige joystick die DS4!!!

• Swaxie
TRK schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:38:
Iederen raged over de PSN. Tuurlijk bgrijpelijk.. mensen willen online! Maar besef wel de hoeveelheid mensen data proberen te trekken van de servers. Ik ga lekker KZ singleplayer doen tot die tijd.

Ps. Wat een geweldige joystick die DS4!!!
Is een beetje jammer van de Tophys als je SP doet;)

• Nipje
Swaxie schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:41:
[...]

Is een beetje jammer van de Tophys als je SP doet;)
Kan je gewoon syncen geloof ik ;)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:17
TheDukemaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:58:
Ik was 1 van de lucky basterds die, vanwege annuleringen, van levering 2 overgeheveld werd naar launch day. Ik kon dus geen bundel meer kiezen, vandaar dat ik de camera los heb gekocht, anders had ik liever die megabundel gehad en dus Killzone erbij gehad. Feit is wel dat Killzone mij absoluut niet trekt, de setting spreekt me niet aan.

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
heb m ook eindelijk net even wat geklooid had afentoe een lag met ruis en even geen geluid opgelost door m rechtstreeks aan te sluiten. verder is het een pracht

• Swaxie
Ik ben zojuist op het netwerk gekomen. Snel Killzone doen nu:P die gratis games komen wel:P

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Gratis games kwamen vanmiddag razendsnel binnen. Voor mij is de verrassing Contrast.

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:42
mouzetc schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:37:
Ow shit man! Hopelijk lukt het ze idd snel..

Ik vond het zelf niet zo nodig in juli al te bestellen, maar nu baal ik toch wel een beetje! Wachten op mijn Nexus 5 en P4.. zuur!
Mijn geluk kan niet op, een nexus 7 gewonnen met kitkat, woensdag een ps4 besteld en vandaag al binnen, en een nexus 5 op tijd besteld.

De controller van de ps4 is wel echt superfijn, fifa speelt een stuk lekkerder!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
-verkeerde topic-

[ Voor 90% gewijzigd door Eduardboon op 29-11-2013 18:55 ]

• Seroth
Aww, kwam ik er bijna door, timed de communicatie met de server out na het updaten van m'n profiel. Oh well...

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Geweldig zeg! Ps4 ook aangesloten, liep wel vet lang te klote met het internet. Verder heb ik zelf ook problemen om op het PSN te komen, maar ik snap wel waarom. Miljoenen zitten op het PSN dus dat is geen probleem.

Controller is echt mega, wat een leuke toevoeging is de luidspreker op de controller. Geeft zeker een meer waarde in een game. Killzone maakt hier gebruik van. Killzone dus gespeeld moet wel zeggen dat het niet duidelijk is waar je soms naartoe moet, maar grafisch super.

Morgen krijg ik AC en mijn standaard. Lijkt mij ook een leuke game.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• TRK

TRK

Seroth schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:58:
Aww, kwam ik er bijna door, timed de communicatie met de server out na het updaten van m'n profiel. Oh well...
Haha het wordt denk ik nog even wachten voordat we vlekkenloos op PSN kunnen... Kwam er net ook bijna op! En toen... :X

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:34
Helaas... ook ik heb een kapotte unit te pakken. In eerste instantie ging het goed, maar na het instellen en updaten naar versie 1.51 krijg ik geen beeld meer via HDMI. ;(

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• HertogJack
  • Laatst online: 22:10
Gelukkig heb ik een japanse versie :)

psn: HertogJack

• laurens700
The_Bash schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:01:
Helaas... ook ik heb een kapotte unit te pakken. In eerste instantie ging het goed, maar na het instellen en updaten naar versie 1.51 krijg ik geen beeld meer via HDMI. ;(
Heb je ook al het startknopje 7 sec ingedrukt gehouden. Dan komt hij in veilige modus en kan je eventueel beeldresolutie veranderen of iets anders doen.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• TRK

TRK

HertogJack schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:01:
Waar kan je dat précies zien op de doos? Kon het zelf niet echt vinden...

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Werkt dit geintje misschien ook op de ps4?
http://community.us.plays...e-time-works/td-p/4571553

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 12:48

lux

Grrrrrrrrr herstart toch dat kut PSN netwerk!! Trouwens bullshit dat iemand er hier nu op geraakt. Het PSN is offline. Kan je zien op de status pagina https://support.us.playst...p/answers/detail/a_id/237

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-11 13:46
Azqi schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:53:
Gratis games kwamen vanmiddag razendsnel binnen. Voor mij is de verrassing Contrast.
Ja, het spel op zich vind ik goed, maar die muziek in 't begin, jazz :X Hopelijk verandert dat later in het spel :)

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

TRK schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:03:
[...]

Waar kan je dat précies zien op de doos? Kon het zelf niet echt vinden...
Achterkant van je console ;) Mijne, van Bol.com, is ook made in China.. Werkt overigens p-e-r-f-e-c-t _/-\o_

• kaanmijo
  • Laatst online: 21:36

kaanmijo

Picobello B.V.

lux schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:04:
Grrrrrrrrr herstart toch dat kut PSN netwerk!! Trouwens bullshit dat iemand er hier nu op geraakt. Het PSN is offline. Kan je zien op de status pagina https://support.us.playst...p/answers/detail/a_id/237
Ik ben online, ik kan alleen niks 8)7

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-11 16:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Iemand enig idee hoe de garantie van de Bart Smit internetbestellingen is geregeld. Zit namelijk helemaal geen bon oid in de doos.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:11
Copycat schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:06:
Iemand enig idee hoe de garantie van de Bart Smit internetbestellingen is geregeld. Zit namelijk helemaal geen bon oid in de doos.
bon in e-mail waarschijnlijk.

• laurens700
HertogJack schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:01:
Tik hem aan ouwe! Heb ook de japanse versie

• lux

lux

Contacteer gewoon hun klantendienst of bel naar de winkel

• lux

lux

laurens700 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:07:
[...]

Tik hem aan ouwe! Heb ook de japanse versie
Heb ook de Chinese versie maar werkt perfect. 't is te zeggen hij start op en het menu kan ik zien en navigeren. PSN is natuurlijk zo plat als het kan en verder is het een waardeloos stuk meubilair op de release day. Had mij de release wel enigszins anders voorgesteld. Naïef misschien ... :-(

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

Bij mij zat er wel een bon in, een wit A4'tje met de bestelling er op, meer niet

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Na een (half) dagje met de PS4 kan ik wel zeggen: Top Apparaat!

Hardware:
Ziet er top uit qua vormgeving, mooie combi dat zwart en matzwart, klein (Zelfs naast mijn PS3 Superslim, Stil (veeel stiller dan de PS3), de ledstrip bovenop die van kleur veranderd is erg mooi gedaan. Remote Play met de Vita werkt prima en gebruiksvriendelijk

Software: Start snel op, mooie GUI (al had ik ook geen problemen met de PS3) voelt overal lekker snel en zeker de store is veel sneller dan op de PS3. Updaten ging supersnel het binnenhalen van de gratis PS+ games e.d. ging vlot. Installeren vanaf de disc is geen frustratie meer omdat je al na 30-90s kunt beginnen met gamen.

Controller: De DS4 is echt een sprong voorwaarts, hij ligt veel lekkerder in de hand, het gewicht is beter (zwaarder dan DS3), hij voelt veel minder cheap aan, de vorm van de triggers en pookjes is veel beter, die "grippy" onderkant voelt lekkerder, het materiaal wat de triggers en pookjes bedekt voelt lekkerder. Geluid uit de controller is echt een leuke toevoeging dacht van tevoren dat het meer een gimmick zou zijn maar het voegt echt wat toe en de kwaliteit valt me ook mee.

Games: Heel kort Resogun en Contrast geprobeerd vooral Resogun is een toppertje daarna lang Killzone gespeeld... wat een game... ik snap die Amerikaanse reviews echt niet 8)7 Het speelt lekker, die OWL is echt een leuke toevoeging, het verhaal is redelijk en grafisch is het echt heel indrukwekkend :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 29-11-2013 19:13 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• laurens700
lux schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:08:
[...]

Heb ook de Chinese versie maar werkt perfect. 't is te zeggen hij start op en het menu kan ik zien en navigeren. PSN is natuurlijk zo plat als het kan en verder is het een waardeloos stuk meubilair op de release day. Had mij de release wel enigszins anders voorgesteld. Naïef misschien ... :-(
Klopt . Toch een beetje jammer van Sony. Als je al weet dat er zoveel pre orders zijn dan zou je toch denken dat ze al een tijd bezig mee zijn. Ik snap ook dat het niet binnen een week is geregeld, maar toch dit hadden ze kunnen zien aankomen.

• lux

lux

laurens700 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:10:
[...]

Klopt . Toch een beetje jammer van Sony. Als je al weet dat er zoveel pre orders zijn dan zou je toch denken dat ze al een tijd bezig mee zijn. Ik snap ook dat het niet binnen een week is geregeld, maar toch dit hadden ze kunnen zien aankomen.
Gewoon wachten tot iedereen de hoop heeft opgegeven zeker? En dan terug proberen. Ik vermoed rond 2-3u 's nachts zal het wel opgelost zijn 8)7

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Hoe zijn de ervaringen met remote play (als die er al zijn)

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik ben met een maatje van mij manager mode in fifa begonnen onder zijn account. Als hij morgen naar mij komt, kunnen we dan vlekkeloos verder met de savegame bij mij thuis? Heeft iemand dat al getest toevallig?

• DidierB
  • Laatst online: 16-11 18:39

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

lux schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:04:
Ik ben toch echt battlefield 4 nu aan het downloaden. .

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Had ik ook. Ps4 direct op tv aangesloten ipv via receiver en liep als zonnetje. Misschien heb jij daar ook wat aan?

• Krishhh
  • Laatst online: 21:42
Azqi schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:17:
[...]

Had ik ook. Ps4 direct op tv aangesloten ipv via receiver en liep als zonnetje. Misschien heb jij daar ook wat aan?
Wat bedoel je met receiver?

Ik heb namelijk ook geen beeld.

Bij mij blijft die blauw knipperen

PSN: TheKrish

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Krishhh schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:45:
Mijn PS4 geeft geen beeld.
Heb tv geupdate, nieuwe hdmi kabels geprobeerd en andere hdmi ingangen.

Hij geeft wel een signaal naar mijn tv, maar blijft op zwart beeld.

HEeft iemand een oplossing?
Heb je dat pinnetje in de HDMI poort gechecked? Het schijnt dat die weleens omhoog kan komen, waardoor de HDMI kabel er niet goed in kan.

Ik heb m dus ook sinds vandaag. Echt een fantastisch console en de controller ligt echt perfect in de hand. Ik heb de mijne samen met iemand anders opgehaald die er ook 1 had en bij hem is er wel een irritant ratelgeluid te horen als er een Blu-ray aan het draaien is. Het lijkt erop dat de glimmende plastic kap of de behuizing van de HDD ergens resoneert.

[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 29-11-2013 19:22 ]

PSN id: NL_SToRM

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Krishhh schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:19:
[...]

Wat bedoel je met receiver?

Ik heb namelijk ook geen beeld.

Bij mij blijft die blauw knipperen
Ik had voor 1.51: Ps4 naar receiver naar tv

Toen kreeg ik problemen met blauw knipperen en geen beeld. Daarna direct ps4 direct op tv aangesloten en was probleem verholpen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

DarkElement schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:14:
Hoe zijn de ervaringen met remote play (als die er al zijn)
Heb het even getest maar het werkt prima! eenmalig je Vita even linken met je PS4 (dmv een code), daarna start je de PS4 Link app op op je Vita (zit in de laatste firmware), even wachten tot de connectie er is en je kunt kiezen uit Remote Play en Second Screen.

Met Remote play neem je gewoon de PS4 over je kunt er ook het PS4 menu mee bedienen, het enige opmerkelijke vindt ik dat wanneer je PS4 in standby staat je hem niet via Remote Play kunt laten opstarten... dit had ik eigenlijk wel verwacht.

• lux

lux

BULLSHIT! Je moet de mensen geen hoop geven. Het PSN is nog steeds DOWN. Net gecheckt.
DidierB schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:17:
[...]

Ik ben toch echt battlefield 4 nu aan het downloaden. .

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Chaoss schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:22:
[...]

Heb het even getest maar het werkt prima! eenmalig je Vita even linken met je PS4 (dmv een code), daarna start je de PS4 Link app op op je Vita (zit in de laatste firmware), even wachten tot de connectie er is en je kunt kiezen uit Remote Play en Second Screen.

Met Remote play neem je gewoon de PS4 over je kunt er ook het PS4 menu mee bedienen, het enige opmerkelijke vindt ik dat wanneer je PS4 in standby staat je hem niet via Remote Play kunt laten opstarten... dit had ik eigenlijk wel verwacht.
Graphics ingame ook zo prima als wordt verteld in reviews?

Gear | Last.fm | twitch.tv

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Chaoss schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:22:
Ik test het nu net en dat werkt bij mij perfect hoor. Je moet daar wel wat dingen voor aanvinken in het menu ;)

PSN id: NL_SToRM

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-10 10:34
lux schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:22:
BULLSHIT! Je moet de mensen geen hoop geven. Het PSN is nog steeds DOWN. Net gecheckt.

[...]
Profiel is nu aan het updaten, nadat ik 503x heb proberen in te loggen. Geen flauw idee of het gaat lukken, duurt nogal lang.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mijn pS4 wordt echt achterlijk heet trouwens, kan mijn hand bijna niet op de bovenkant leggen.

• The_Bash
Azqi schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:17:
[...]

Jij bent mijn held!!! _/-\o_

• Krishhh
SToRM666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:20:
[...]

Heb je dat pinnetje in de HDMI poort gechecked? Het schijnt dat die weleens omhoog kan komen, waardoor de HDMI kabel er niet goed in kan.
Hoe kan ik dat beoordelen? Als ik naar mijn HDMI out kijk op de ps4 ziet het gewoon symmetrisch uit.

Daarnaast wanneer ik de console opstart zonder HDMI kabel, dan zou de PS4 wit licht moeten geven, wat niet gebeurt bij mij.

Denk dat het BYOD is.

Sony gebeld, wordt gerepareerd ben het minimaal 3 weken kwijt.

• The_Bash
Voor de mensen met de BYOD (knipperende blauwe led) is dit misschien een oplossing: http://techblog.tv/solved...laystation-4-video-games/ (lees de disclaimers!!!)

[ Voor 7% gewijzigd door The_Bash op 29-11-2013 19:26 ]

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Game on! Graag gedaan.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
lux schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:22:

[...]
Zodra je een download hebt gestart blijft die wel lopen, maar wel ontzettend traag. Het is dus goed mogelijk dat die download al een tijdje loopt (en nog steeds dus).

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
The_Bash schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:26:
Voor de mensen met de BYOD (knipperende blauwe led) is dit misschien een oplossing: http://techblog.tv/solved...laystation-4-video-games/ (lees de disclaimers!!!)
nope, bij mij niet.
Dit:
Press the power button until the PS4 beeps twice. It will beep, then beep again in a few seconds. A few seconds later, the blue light will turn white! If it does not, this Ps$ Blue Light of Death fix will not work for you.

doet hij bij mij dus niet.

• Krishhh
M a r c o schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:32:
[...]

nope, bij mij niet.
Dit:
Press the power button until the PS4 beeps twice. It will beep, then beep again in a few seconds. A few seconds later, the blue light will turn white! If it does not, this Ps$ Blue Light of Death fix will not work for you.

doet hij bij mij dus niet.
Bij mij ook niet.

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik gok dat PSN weer werkt, ik kan weer livestreams kijken in full HD

• Nipje
Nipje schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:22:
Ik heb een vraagje aan de mensen die een mega bundle hebben weten te bemachtigen: hebben jullie een soort stand bij de Playstation camera gekregen? Ik zag in een aantal reviews op youtube dat de mensen een soort standaard bij de camera hebben gekregen namelijk :O
Iemand?

• Seroth
kaanmijo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:36:
Ik gok dat PSN weer werkt, ik kan weer livestreams kijken in full HD
Dat gok je dan verkeerd :P

Voor sommigen zal het wellicht werken, maar het lijkt nog steeds onstabiel. Ik kom er i.i.g. nog niet op. Net wederom het punt bereikt waarop ik m'n profiel mag bijwerken, maar daarna lijkt er weer een timeout op te treden.

Vermoed dat het de rest van de avond nog wel een beetje zal blijven aankloten. Hopelijk is het vannacht of morgen wat minder.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:46
Bij mij zat er geen standaard bij..

• san.okk
  • Niet online
Hier ook niet. Geen 2e piepje. Met of zonder HDMI verschillende source ingangen geprobeerd. Wellicht even een apart topic openen?

• mischa2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Nou ps4 staat hier te draaien en ik heb ook kunnen inloggen.
Nu is echter mijn vraag om mijn iets verouderde geluidset op de playstation aangesloten te krijgen. Helaas is dit niet via optical audio mogelijk, is hiervoor bijvoorbeeld een kabeltje te gebruiken of iets anders?

Daarbij op PSN toe te voegen als: Redpumpfer :)

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Nope, zat er niet bij..

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-10 10:34
Hoe zit het nou met Playstation plus van 14 dagen? Ik zie nergens een activatielink, krijg je het niet als je je PS3 account mee neemt waar je ooit plus op hebt gehad?

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

mischa2011 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:42:
Nou ps4 staat hier te draaien en ik heb ook kunnen inloggen.
Nu is echter mijn vraag om mijn iets verouderde geluidset op de playstation aangesloten te krijgen. Helaas is dit niet via optical audio mogelijk, is hiervoor bijvoorbeeld een kabeltje te gebruiken of iets anders?

Daarbij op PSN toe te voegen als: Redpumpfer :)
Optical -> audio jack
http://www.onlinekabelsho...tisch%203.5mm&soort=kabel

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Glopes schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:44:
Hoe zit het nou met Playstation plus van 14 dagen? Ik zie nergens een activatielink, krijg je het niet als je je PS3 account mee neemt waar je ooit plus op hebt gehad?
Exact!

Activatie gratis 14 dagen zit trouwens in PSN store.

[ Voor 8% gewijzigd door Azqi op 29-11-2013 19:47 ]

• Kaasje123
  • Laatst online: 18-11 15:06
Hebben meer mensen problemen om in PSN in te loggen? Internet werkt gewoon maar ik moet eeuwig wachten op inloggen in mijn psn account :S

Verwijderd

Probleem met PSN is hier ook aanwezig, kwestie van wachten I guess!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:12
ja psn geeft bij mij een connectie verbinding met de server... :(

hoe zetten jullie de ps4 neer? er zitten niet echt rubbervoetjes onder zoals bij de ps3 zie ik

• Donstil
  • Niet online
Hoe krijg ik die maand ps+? Er zit geen kaartje in de doos oid.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:43

Maxow

Hidden Sound System

JimmyJoness schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:50:
ja psn geeft bij mij een connectie verbinding met de server... :(

hoe zetten jullie de ps4 neer? er zitten niet echt rubbervoetjes onder zoals bij de ps3 zie ik
Er zitten wel een paar rubber uitsteeksels onder waar hij op rust :)

• Krishhh
Bij mij zit er geen standaard bij

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-11 21:58

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

Weet iemand of het mogelijk is om door het Playstation OS te navigeren met het touchpad? Kan het nergens vinden namelijk..

Verwijderd

Als je psn connect cyclus vast loopt (even geduld aub...) dan moet je ff je ps knop op controller indrukken en op uitloggen bij ps4 klikken en daarna weer op de ps knop. Scheelt 1-2 minuten tot de timeout :)

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Gatver, dacht erin te zijn, moest aanvullende gegevens in invullen. Dit gedaan, druk ik op volgende.. Poef.. Mislukt :9

• Donstil
  • Niet online
Satom schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:58:
Gatver, dacht erin te zijn, moest aanvullende gegevens in invullen. Dit gedaan, druk ik op volgende.. Poef.. Mislukt :9
Hier dus ook.
Drukt er toch wel een beetje een stempel op.

Me vriendin zei net nog. "Waarom speel je er nu niet op, je hebt het er al weken over"

"Ja uuhh PSN is down"

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SToRM666 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:23:
[...]

Ik test het nu net en dat werkt bij mij perfect hoor. Je moet daar wel wat dingen voor aanvinken in het menu ;)
Neem aan dat je een vinkje in de instellingen van de PS4 bedoeld? zal nog ff gaan zoeken.

• basro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-11-2020
Donstil schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:02:
[...]

Hier dus ook.
Drukt er toch wel een beetje een stempel op.

Me vriendin zei net nog. "Waarom speel je er nu niet op, je hebt het er al weken over"

"Ja uuhh PSN is down"
en kan je dan niet meer offline spelen?

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 19-11 19:33
Ik speel gewoon bf4 en killzone, heb ik geen psn voor nodig, want het werkt.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Je moet eerst een Day One patch downloaden (1.51).

Ik had geluk dat vanmorgen rond 10:30 alles het nog deed.

• Donstil
  • Niet online
basro schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:03:
[...]

en kan je dan niet meer offline spelen?
Jawel hoor maar dan moet je dat wel leuk vinden.

Ik heb het net even gedaan (BF4) en het zag er echt goed uit. Had ik niet verwacht. Toch wel een grote stap vooruit.

Verwijderd

Als iemand wilt kan ik 1.51 wel ff uploaden? Heb m op een usb staan hier.

• Donstil
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:06:
Je moet eerst een Day One patch downloaden (1.51).

Ik had geluk dat vanmorgen rond 10:30 alles het nog deed.
Dat ging hier wel top.

• Kaasje123
  • Laatst online: 18-11 15:06
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 20:07:
Als iemand wilt kan ik 1.51 wel ff uploaden? Heb m op een usb staan hier.
Die kreeg ik meteen gedownload maar inloggen op psn is het probleem. Ik gok dat het verschillende servers betreffen.
Pagina: 1 ... 25 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan