Voor zover ik het weet is die Spike TV uitzending om 5 uur komende nacht
[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 14-11-2013 19:43 ]
PSN id: NL_SToRM
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 14-11-2013 19:43 ]
5 uur 's ochtends.Chaoss schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:26:
Vanaf hoe laat is nu morgen die launch show op spiketv te volgens?
[ Voor 6% gewijzigd door SCARfaceE op 14-11-2013 19:44 ]
PSN ID: Beest41
http://www.ign.com/articl...ken-playstation-4-systemsA Sony representative has provided the following statement to IGN:
"A handful of people have reported issues with their PlayStation 4 systems. This is within our expectations for a new product introduction, and the vast majority of PS4 feedback has been overwhelmingly positive. We are closely monitoring for additional reports, but we think these are isolated incidents and are on track for a great launch.
There have been several problems reported, which leads us to believe there isn’t a singular problem that could impact a broader percentage of systems. The number of affected systems represents less than .04% of shipped units to date, which is within our expectations for a new product introduction.
Same here. Twee maatjes van mij en ik zijn gebeld door MM Arnhem. We hebben 29 november ook een ps4, 2 controllers, een camera en killzone.RonnieB82 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:17:
[...]
Klopt, ik heb ook de bundel met camera, 2 controllers en killzone gereserveerd...
ze vertelde me wel dat ze er niet zoveel van zouden krijgen, gelukkig ben ik #2 op de lijst, en staat deze nu vast.
"The PS4 wobbles when hit by a .50 cal round too."SToRM666 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:15:
YouTube: Sony PS4 vs .50 cal - Slow Mo Destruction at 50,000 FPS
Zonde voor die PS4, maar het 2de schot is wel mooi gefilmd
Gifje: http://i.minus.com/iR9ftcAhUmJxj.gif
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit vraag ik me ook af ivm, wil graag een ander die ps3 en 4 ondersteunddowning schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:19:
Is het al bekend welke race sturen door de ps4 worden ondersteund? ??
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Anoniem: 230001
Hmm ja irritante tijd voor ons, morgen gewoon werken.. nouhja zie de nieuwsberichten wel voorbij komen.SToRM666 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:43:
Voor zover ik het weet is die Spike TV uitzending om 5 uur komende nacht
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 14-11-2013 22:34 ]
Vind het er super uitzien. Must buy voor mij.zwembroek schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:40:
Nieuwe gameplay beelden Infamous!
http://www.playstationlif...cond-son-gameplay-footage
Ziet er wel mooi uit voor een open wereld game inderdaad.Azqi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:53:
[...]
Vind het er super uitzien. Must buy voor mij.
Tomorrow is not today!
Ah, dat is zeker wel toffe informatie. Bedankt!
Of je koopt een Vita TV, althans als deze ooit uitkomt in Europa, scheelt behoorlijk ivm een volledige console.sanderander schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:19:
200 euro voor een minuscuul beeldscherm om niks te kunnen zien in de zomerzon in de tuin? Als ik ga bbq-en doe ik sociaal en stop met gamen.
Als het is omdat de tv beneden is bezet, koop ik liever een extra console. Die is straks 2dehands vast ook wel voor 200-250 te krijgen, voor op de slaapkamer (tv-37")) of monitor pc op zolder (27"), dus ook voor mij geen Vita hoor...
Artikel:VB: Are there currently any Tales games in development for the Playstation 4? Will there ever be any plans to bring the series to X-Box One?
HB: Yes, we are currently in the very early phases of work for next generation Playstation titles! But we still have no plans to bring the series back to the X-Box, or X-Box One. We feel that our core fanbase leans toward the Playstation 3/Playstation 4, so we are focusing our efforts on bringing the best possible Tales experience there!
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Die bedoel ik dus, je bent te laat. Ik heb het dus al voor je gedaanAnoniem: 170423 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:51:
Nog 2 weken en het start.
Yep, en ik denk dat dat er vrij weinig (game)GoT'ers zullen slapen in de nacht van 29 op 30 november. Ik weet in ieder geval wel zeker dat ik een nachtje door haal.Oxigeon schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:53:
[...]
Die bedoel ik dus, je bent te laat. Ik heb het dus al voor je gedaan...
Kan niet wachten tot over een uurtje of 4 de eerste live beelden online gaan komen van veel games... Ben benieuwd naar FIFA
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Een nieuwe unchartedAtlAntA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:38:
En de geweldige super grote mind blowing aankondiging?
Eventjes gekeken. Gameplay verloopt zeer snel. Maar als ik de graphics vergelijk tussen ps3 en ps4 zijn deze toch wel groot. Kan niet wachten.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ik wil niet vervelend zijn hoor, maar dit ziet er écht niet uit.Oxigeon schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:40:
[...]
Eventjes gekeken. Gameplay verloopt zeer snel. Maar als ik de graphics vergelijk tussen ps3 en ps4 zijn deze toch wel groot. Kan niet wachten.
Mejor así
Nu ben je ook de spreekwoordelijke appels met peren aan het vergelijken. Vergelijk de 2 fifa's eens. Allebei via twitch. Dan zie je werkelijk verschil (al maakt de stream van twitch de graphics wel lager)kaos- schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:43:
[...]
Ik wil niet vervelend zijn hoor, maar dit ziet er écht niet uit.
PES2010 zag er nog beter uit![]()
Fifa 2014 Nextgen PS4 :
[afbeelding]
PES2010 PS3 :
[afbeelding]
Nice. Ik was al uitgekeken op deel 3 voordat ik hem uitgespeeld had. Nu toch maar even doen.
Dat heb ik ook overwogen en je ziet inderdaad wel wat compressie, maar heb het even vergeleken met hi-res ingame beelden en Fifa2014 is grafisch gewoon vrij triest.Resteleiro schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:45:
Dat valt echt vies tegen ja, kan dat ook aan de kwaliteit van de stream liggen?
Nee ik vergelijk een game uit 2009 met een eentje uit 2013, dan vind ik dit een zeer harde en pijnlijke conclusie. Daar komt ook nog eens het feit bij kijken dat het dan zogenaamd next-gen moet zijn.Oxigeon schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:45:
[...]
Nu ben je ook de spreekwoordelijke appels met peren aan het vergelijken. Vergelijk de 2 fifa's eens. Allebei via twitch. Dan zie je werkelijk verschil (al maakt de stream van twitch de graphics wel lager)
[ Voor 39% gewijzigd door kaos001 op 15-11-2013 08:48 ]
Klopt maar zoals ik al zei moet je beide dan ook in twitch vergelijken. Dan zie je wel een verschilHenkje.doc schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:47:
Twitch streeams geven voor mijn gevoel echt geen goed beeld van de next gen graphics. Het geeft een leuke indicatie, maar uiteindelijk heb je toch teveel last van compressie e.d.
Ik moet je gelijk geven. Maar aangezien er geen PES komt op de PS4 heb ik op dit moment geen ander vergelijkingsmateriaal. Moet ook eerlijk zeggen dat ik PES altijd al beter vond spelen en uit vond zien dan fifa. Online is PES dan weer diep triest te noemen.kaos- schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:51:
Bij Fifa2014 lijkt het net alsof alle graphics op 'low' staan en bij PES2010 op 'ultra'. Niet om te haten, maar jullie moeten met me eens zijn dat de sfeer en het detail behoorlijk van elkaar verschilt. Denk twitch en de compressie even weg en je kan het moeilijk oneens zijn toch?
Next-gen hebben we het over he, dan verwacht je toch iets wat grafisch helemaal het einde is ?
Nee, dit is het tegenovergestelde, we zitten naar een game te kijken die er voor mijn gevoel niet uit ziet.
Als je een echte next gen Fifa wil moet je op de worldcup of misschien zelfs de 2005 versie wachten. Het is logisch dat de focus nu nog op de huidige generatie heeft gelegen en het verschil lijkt nog het meest in de smoothness , het aantal bewegingen en het publiek te liggen. Voor mij punten die een aankoop rechtvaardigen , maar dat zal niet voor iedereen genoeg zijn.kaos- schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:51:
Bij Fifa2014 lijkt het net alsof alle graphics op 'low' staan en bij PES2010 op 'ultra'. Niet om te haten, maar jullie moeten met me eens zijn dat de sfeer en het detail behoorlijk van elkaar verschilt. Denk twitch en de compressie even weg en je kan het moeilijk oneens zijn toch?
Next-gen hebben we het over he, dan verwacht je toch iets wat grafisch helemaal het einde is ?
Nee, dit is het tegenovergestelde, we zitten naar een game te kijken die er voor mijn gevoel niet uit ziet.
Als Next-Gen voor jou alleen graphics zijn dan kan je beter Killzone of NBA2K14 kopen, als de rest niets uit maakt.kaos- schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:47:
Daar komt ook nog eens het feit bij kijken dat het dan zogenaamd next-gen moet zijn.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Next-gen zijn niet alleen graphics, dat weet ik ook wel. Het gaat mij erom dat het een achteruitgang is. Het moet minstens voldoen aan de current-gen of zie ik dat verkeerd?Phydomir schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:04:
[...]
Als Next-Gen voor jou alleen graphics zijn dan kan je beter Killzone of NBA2K14 kopen, als de rest niets uit maakt.
Daarnaast zijn bijna alle 3rd party games cross-gen. Daar moet je geen extreme verschillen in verwachten. Als je dat wel heb gedaan is het niet vreemd dat je teleurgesteld raakt.
Nou nou, achteruitgang, beetje te snel geformuleerd op basis van gestreamde beelden.kaos- schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:05:
[...]
Next-gen zijn niet alleen graphics, dat weet ik ook wel. Het gaat mij erom dat het een achteruitgang is. Het moet minstens voldoen aan de current-gen of zie ik dat verkeerd?
Het is toch vooruitgang met de currentgen. Je moet fifa 14 PS3 met fifa 14 PS4 vergelijken. Anders vergelijk je appels met peren.kaos- schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:05:
[...]
Next-gen zijn niet alleen graphics, dat weet ik ook wel. Het gaat mij erom dat het een achteruitgang is. Het moet minstens voldoen aan de current-gen of zie ik dat verkeerd?
Maar wat verwacht je dan van een voetbal game? Het gras is nu echt gras en het publiek is echt een heel stuk beter. Qua spelers had ik er zelf niet heel veel vooruit gang verwacht. Wat dat betreft kunnen ze bij EA beter even een kijkje nemen bij de jongens van 2K. Die snappen het wel.kaos- schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:05:
[...]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik verwacht graphics van een eerder genoemd PES2010 screenshot, dat is niet teveel gevraagd voor een game die 4 jaar later uitkomt.Phydomir schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:07:
[...]
Maar wat verwacht je dan van een voetbal game? Het gras is nu echt gras en het publiek is echt een heel stuk beter. Qua spelers had ik er zelf niet heel veel vooruit gang verwacht. Wat dat betreft kunnen ze bij EA beter even een kijkje nemen bij de jongens van 2K. Die snappen het wel.
In stream kan ook verschil van kwaliteit zitten dus ik geloof absoluut niet dat deze versie er minder uitziet als een current gen voetbalgame (welke dan ook). Mij persoonlijk boeit het totaal niet of het allemaal veel mooier wordt , maar ik zie liever meer. Dat publiek als plaatjes was pas ergerlijk in de vorige versieskaos- schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:05:
[...]
Speel het is eerst zelf en trek dan een conclusie. Console is net uit. Om er zeker weten van te zijn wacht je dan toch op FIFA 15 als voorbeeld, zal vast wel groot verschil zijn.Beakzz schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:09:
[...]
In stream kan ook verschil van kwaliteit zitten dus ik geloof absoluut niet dat deze versie er minder uitziet als een current gen voetbalgame (welke dan ook). Mij persoonlijk boeit het totaal niet of het allemaal veel mooier wordt , maar ik zie liever meer. Dat publiek als plaatjes was pas ergerlijk in de vorige versies
Beoordeel het nou maar op een fullhd scherm,kaos- schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:05:
[...]
Nee dat was niet Hideo Kojima's announcement
Mensen die het niet live gezien hebben: Fifa 14 op de PS4 ziet er werelds uit..sanderander schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:12:
[...]
Beoordeel het nou maar op een fullhd scherm,
live. Het beoordelen van een stream kan niet. Het zijn ook de bewegingen, het volledig 3d geanimeerde publiek, de bal rolt als een echte bal, etc.... Vergeet ook niet dat we van ps2 naar ps3 naar hd gingen! Het is dit keer nou eenmaal niet zo revolutionair. Stukje verwachtingsmanagement is wel op zijn plaats wellicht!
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
En dan zeggen ze tegen mij dat ik een apart verwachtingspatroon hebAtlAntA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:25:
Ik had stiekem gta 5 of op zijn minst gta online verwacht.
Dat zou niet indrukwekkend zijn geweest als grote aankondiging. Dat spel is al maanden uit en geen exclusive.AtlAntA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:25:
Ik had stiekem gta 5 of op zijn minst gta online verwacht.
[ Voor 3% gewijzigd door Niku op 15-11-2013 09:29 ]
Hoe je het ook bekijkt. Een next-gen GTA V versie is een aankondiging die de game wereld weg zou blazen.Niku schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:28:
[...]
Dat zou niet indrukwekkend zijn geweest als grote aankondiging. Dat spel is al maanden uit en geen exclusive.
Wat ik van Ghosts heb gezien is het gewoon MW2 met wat betere grafics. Killzone, en dan vooral de multiplayer, lijkt mij echt een stuk afwisselender en leuker.Njay schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:25:
zat die stream van die gast te bekijke nu twijfel ik tussen cod ghosts of KZ
[ Voor 34% gewijzigd door Phydomir op 15-11-2013 09:32 ]
Uhm , ik denk dat je GTA nu een beetje onderschatNiku schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:28:
[...]
Dat zou niet indrukwekkend zijn geweest als grote aankondiging. Dat spel is al maanden uit en geen exclusive.
Valt me eigenlijk vies tegen.zwembroek schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:40:
Nieuwe gameplay beelden Infamous!
http://www.playstationlif...cond-son-gameplay-footage
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik onderschat GTA niet. Maar een nieuwe versie van een game die alle gamers een maand geleden gespeeld hebben is toch niet bijzonder. Ook al is het GTA.Beakzz schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:35:
[...]
Uhm , ik denk dat je GTA nu een beetje onderschatMag wel niet nieuw zijn ,maar genoeg mensen die hem nog een keer kopen voor iets betere graphics. Vind het echt knap wat ze uit de huidige generatie gehaald hebben met dit spel en kan echt genieten als ik boven de stad vlieg met een opkomend zonnetje. Alleen kan je op andere vlakken toch wel zien dat het echt op is met de huidige generatie.
Ik zei ook stiekem he..kaos- schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:28:
[...]
En dan zeggen ze tegen mij dat ik een apart verwachtingspatroon heb
Die screenshots vergelijken tussen PES2010 en Fifa14 is niet eerlijk, PES is een avond stadionwedstrijd met lampen en Fifa is een middagwedstrijd in de zon.kaos- schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:09:
[...]
Ik verwacht graphics van een eerder genoemd PES2010 screenshot, dat is niet teveel gevraagd voor een game die 4 jaar later uitkomt.
[ Voor 44% gewijzigd door Vinnocchio op 15-11-2013 09:55 . Reden: quote ]
PSN: Shiver23
QFTShiver23 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:49:
Tough crowd! Nieuwe Last of Us verwachten, terwijl ze nog bezig zijn met singleplayer DLC van de eerste is wel erg vroeg.
PSN: Bellerophon-
[ Voor 8% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-11-2013 10:42 ]
Anoniem: 304560
Schijnt niks te maken te hebben met PSN zelf. Heel veel mensen spelen gewoon online.mannetje19 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:01:
Netwerk ligt er al uit
Het PlayStation Netwerk ligt eruit in Amerika als gevolg van de PlayStation 4 lancering, zo meldt VG247. Sony vraagt iedereen om te wachten tot zij de problemen hebben opgelost.
Vanaf 9 uur vandaag, dus middernacht in Amerika, is de PlayStation 4 officieel verkrijgbaar in de US. Een logisch gevolg is dat duizenden gamers de day one firmware update gaan downloaden wanneer ze hun console aansluiten. Hierdoor ontstaat er veel verkeer op PSN, dat de service blijkbaar niet aankan. Wanneer Amerikanen nu het PlayStation Netwerk op willen krijgen ze verschillende error met de tekst ""The network connection has been lost."
Dat zal hier 29 november dus niet anders zijn. Ik verwacht dan eigenlijk ook dat we zeker een week niet online kunnen gamen. Die update zal na een dag of 3 wel binnen zijn bij de meeste mensen. Maar online gamen zal net zoals GTA niet gaan.mannetje19 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:01:
Netwerk ligt er al uit
Het PlayStation Netwerk ligt eruit in Amerika als gevolg van de PlayStation 4 lancering, zo meldt VG247. Sony vraagt iedereen om te wachten tot zij de problemen hebben opgelost.
Vanaf 9 uur vandaag, dus middernacht in Amerika, is de PlayStation 4 officieel verkrijgbaar in de US. Een logisch gevolg is dat duizenden gamers de day one firmware update gaan downloaden wanneer ze hun console aansluiten. Hierdoor ontstaat er veel verkeer op PSN, dat de service blijkbaar niet aankan. Wanneer Amerikanen nu het PlayStation Netwerk op willen krijgen ze verschillende error met de tekst ""The network connection has been lost."
Op basis van wat? Lees net op NeoGAF dat het voor het overgrote deel van de mensen vlekkeloos werkt. Update ook snel binnen en kunnen gewoon online gamen.Oxigeon schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:06:
[...]
Dat zal hier 29 november dus niet anders zijn. Ik verwacht dan eigenlijk ook dat we zeker een week niet online kunnen gamen. Die update zal na een dag of 3 wel binnen zijn bij de meeste mensen. Maar online gamen zal net zoals GTA niet gaan.
Gelukkig kan ik me wel ff vermaken met Fifa 14 en de SP van CoD: Ghosts!Oxigeon schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:06:
[...]
Dat zal hier 29 november dus niet anders zijn. Ik verwacht dan eigenlijk ook dat we zeker een week niet online kunnen gamen. Die update zal na een dag of 3 wel binnen zijn bij de meeste mensen. Maar online gamen zal net zoals GTA niet gaan.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Als dit gewoon is dan koop ik geen ps4 meerAnoniem: 304560 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:18:
PSN WERKT GEWOON.
Enige wat ik hoorde is dat inloggen even duurt.
Tomorrow is not today!
Hoe bedoel je? Er zijn echt bijna 100 streams online op switch en er zijn echt een paar mensen die niet erop kunnen. BIJ EEN LAUNCHSpacey23 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:19:
[...]
Als dit gewoon is dan koop ik geen ps4 meer
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 304560 op 15-11-2013 11:21 ]
Maak maar een grapje, denk aan je hart. Ik koop sowieso wel een ps4, maar niet voor online gamen.Anoniem: 304560 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:21:
[...]
Hoe bedoel je? Er zijn echt bijna 100 streams online op switch en er zijn echt een paar mensen die niet erop kunnen. BIJ EEN LAUNCH
Dat is meer dan normaal. Shadow fall servers zijn gewoon heel vol en werken prima
Tomorrow is not today!
Probeer je nu te laten zien dat je niet biased bent door te zeggen dat je hem toch wel gaat halen?Spacey23 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:22:
[...]
Maak maar een grapje, denk aan je hart. Ik koop sowieso wel een ps4, maar niet voor online gamen.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 304560 op 15-11-2013 11:25 ]
Waarom zou je dat willen? Het hele apparaat is er voor ontworpen en bij de devs wordt er rekening mee gehouden. Het kost je dus geen performance.DGonlag2 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:24:
Ik las dat je die functie overigens niet uit kunt zetten. Wat is dat voor iets belachelijks...
Wees blij, hij geeft nu tussen de regels door toe dat ie aan t trollen was...Anoniem: 304560 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:23:
[...]
Probeer je nu te laten zien dat je niet biased bent door te zeggen dat je hem toch wel gaat halen?Ik ben biased. Dat geef ik toe, maar je gaat mij niet vertellen dat jij het niet bent (ik volg je posts nu tijdje)
http://www.twitch.tv/xshot
Leuke stream
Jij moet je wel erg vervelen dan. Nee ik zeg het niet daarom. Heb al vaker gezegd dat ik ook een ps3 heb gehad en tot nu toe elke playstation. Als mijn stalker moet je dat toch wel weten.Anoniem: 304560 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:23:
[...]
Probeer je nu te laten zien dat je niet biased bent door te zeggen dat je hem toch wel gaat halen?Ik ben biased. Dat geef ik toe, maar je gaat mij niet vertellen dat jij het niet bent (ik volg je posts nu tijdje)
http://www.twitch.tv/xshot
Leuke stream
Tomorrow is not today!
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
En je wenslijst geeft xbone aanSpacey23 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:26:
[...]
Jij moet je wel erg vervelen dan. Nee ik zeg het niet daarom. Heb al vaker gezegd dat ik ook een ps3 heb gehad en tot nu toe elke playstation. Als mijn stalker moet je dat toch wel weten.
[ Voor 25% gewijzigd door Styx_ op 15-11-2013 11:35 ]
Of je maakt het wat minder persoonlijk en probeert inhoudelijk te reageren?Anoniem: 304560 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:27:
[...]
En je wenslijst geeft xbone aan(STALK STALK STALK
)
Tomorrow is not today!
Dat zou wel een beetje een fail zijn ja. Ik heb nu nog geen PS+ (en heb een nieuw psn account aangemaakt voor de ps4) maar daar wacht ik dan mooi ook nog even mee.TrekDude101 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:32:
Hmm, ik lees nu op Reddit wat verhalen over de 30 dagen PS+ die je bij de console krijgt en het lijkt er op dat deze niet stackt met een bestaand PS+ abbonement. Lijkt me jammer als dit inderdaad zo is.
Linkje
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq