Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben vanmiddag nog online geweest; nu met het onderhoud kan dat niet en ben ik genoidzaakt om de carriere modus van Fifa te spelen :(
Echt handige tijden voor het onderhoud hebben ze niet uitgekozen....
Zorg er dan in ieder geval voor dat je nog wel gewoon online kunt gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 21:34
Dan maar eens single plager bf4 proberen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-04 18:25
De enige singleplayer die ik kan spelen zijn games waarbij je moet looten van vijanden, zoals diablo, path of exile enzo. ach ja dan maar BF3 via Origin downloaden en die op het HTPCtje installeren en kijken hoe dat speelt met muis en tobo op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

dutchgio schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:13:
Ben vanmiddag nog online geweest; nu met het onderhoud kan dat niet en ben ik genoidzaakt om de carriere modus van Fifa te spelen :(
Echt handige tijden voor het onderhoud hebben ze niet uitgekozen....
Zorg er dan in ieder geval voor dat je nog wel gewoon online kunt gamen.
dit vind ik vreemd, ik ben gewoon online aant FIFAen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-05 23:04

The_Worst

Unox

Vind de challenges een beetje tegenvallen van deze week en vandaag in Rayman. :-( 250 meter zo snel mogelijk afleggen en zoveel mogelijk lumies verzamelen in 60 seconden voor de weekly challenge.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Het is inderdaad misschien een rare tijd, maar volgens mij is heel PSN down dus ook in US en daar is het ongeveer werktijd nu... Lekker dat ze het zo plannen voor Europa wilde net een potje Deadnation doen...

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Laatst online: 21:24
Ik kan ook gewoon online spelen, ik zit al de heletijd fifa online tespelen.
Moest me alleen wel ff opnieuw aanmelden.
Kan alleen de store niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Heeft iemand de Gold headset al eens op een pc geprobeerd? Werkt ie daarop ook gewoon goed?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw_
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-05 22:27
Wilde net even een potje battlefield spelen, maar krijg verbindingproblemen met PSN. Op internet vrij weinig over te vinden, maar 1 blik op het forum hier en de reden is duidelijk: onderhoud. Dank voor het bericht tweakers. (en inderdaad, wat kiezen die faalhazen beroerde momenten uit voor onderhoud....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Blauw_ schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:44:
Wilde net even een potje battlefield spelen, maar krijg verbindingproblemen met PSN. Op internet vrij weinig over te vinden, maar 1 blik op het forum hier en de reden is duidelijk: onderhoud. Dank voor het bericht tweakers. (en inderdaad, wat kiezen die faalhazen beroerde momenten uit voor onderhoud....)
Hoe je het nu went of keert, het komt nooit uit, voor niemand niet.

Doen ze het daar in de nacht, zitten we hier overdag, en andersom.

Wat ik niet snap, wat is er in godsnaam nog voor onderhoud te plegen aan PSN ? Moeten ze het stof uit de servers blazen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-01 14:30
Heb nu ook een PS4 aangeschaft en het rare is dat ik mijn "oude" ps3 nu meer wardeer.
De content voor de ps4 is werkelijk een drama. PS+ heb ik er ook bij, maar dat schiet ook niet voor de 4.
Zat erover te denken om tombraider te halen, is dat de PS+ game voor de 3.

Echt, zowel Sony als MS moeten zich de ogen uit de kop schamen met deze beperkte (en dan zeg ik het nog netjes) lineup.
En als ik zie wat er in het vat zit voor de komende releases dan gaat de PS4 nog wel een tijdje stof happen en blijft de PS3 duidelijk de voorkeur houden.
Rare gewaarwording dat de nieuwe console mij niet kan boeien. Zeker gezien het feit dat ik toch een redelijke graphicswhore ben.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arbraxas schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:55:
Heb nu ook een PS4 aangeschaft en het rare is dat ik mijn "oude" ps3 nu meer wardeer.
De content voor de ps4 is werkelijk een drama. PS+ heb ik er ook bij, maar dat schiet ook niet voor de 4.

Echt, zowel Sony als MS moeten zich de ogen uit de kop schamen met deze beperkte (en dan zeg ik het nog netjes) lineup.
En als ik zie wat er in het vat zit voor de komende releases dan gaat de PS4 nog wel een tijdje stof happen en blijft de PS3 duidelijk de voorkeur houden.
Rare gewaarwording dat de nieuwe console mij niet kan boeien. Zeker gezien het feit dat ik toch een redelijke graphicswhore ben.
Ik heb het zelf niet mee gemaakt maar volgens veel mensen dacht men hetzelfde bij de overgang van de ps2 naar de ps3.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Laatst online: 20-05 14:52

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

arbraxas schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:55:

Heb je de launch line-up van de ps3 wel eens gezien? Daar zaten ook weinig triple A games tussen. Qua triple A games is deze launch zelfs beter. Maar mensen zijn nu meer verwend blijkbaar:

Ps3 launch games:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Title   
Blazing Angels: Squadrons of WWII   
Call of Duty 3  
Def Jam: Icon   
Enchanted Arms  
Fight Night Round 3 
Formula One Championship Edition
Full Auto 2: Battlelines    
Genji: Days of the Blade
The Godfather: The Don's Edition
Marvel: Ultimate Alliance   
Mobile Suit Gundam: Crossfire   
MotorStorm  Evolution Studios   
NBA 2K7 
NHL 2K7 
NBA Street: Homecourt   
Resistance: Fall of Man
Ridge Racer 7   
Sonic the Hedgehog
Tiger Woods PGA Tour 07
Tony Hawk’s Project 8
Virtua Fighter 5    
Virtua Tennis 3
World Snooker Championship 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Laatst online: 19-05 11:11
Idd, niet zo zeuren. Imo beste launch die er ooit geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het probleem is ook niet de games, het probleem is het gebrek aan echte next-gen games.
De opgepoetste last-gen games voelen gewoon niet zoveel anders als dat ze doen op de ps3, behalve dat ze er iets beter uit zien.

Edit: waarom gaat Psn plat tijdens onderhoud trouwens? Andere grote online diensten blijven toch ook gewoon online terwijl er onderhoud gepleegd wordt?

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 10-03-2014 22:27 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Donstil schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:26:
Het probleem is ook niet de games, het probleem is het gebrek aan echte next-gen games.
De opgepoetste last-gen games voelen gewoon niet zoveel anders als dat ze doen op de ps3, behalve dat ze er iets beter uit zien.
De launch PS3/X360 games waren in principe ook net zo goed opgepoetste PS2 games. De echte next-gen games van de PS3/X360 kwamen echt pas zo vanaf 2008/2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
Alleen zijn veel van die tripple A titles ook al verkrijgbaar voor de pc. En dan het meest kwalijke, geen enkele game voelt next gen aan. Ik heb tombraider en thief op de pc en de PS4 kan er nu al niet aan tippen. En het ding is nog niet eens fatsoenlijk beschikbaar.
En aangezien de architectuur van de consoles en pc nu veel dichter bij elkaar liggen kan het moeilijke programmeren waardoor de ps3 in het begin zo geplaagd werd toch ook het probleem niet zijn.
Eigenlijk is die overeenkomst het probleem volgens mij, de exclusiviteit van de consoles is verloren gegaan met deze ronde.
En als AMD mantle echt onder de knie krijgt waardoor de zwakkere pc`s ook weer veeleisende games kunnen gaan draaien wat hebben de consoles dan nog extra te bieden? Zeker omdat het multiplay gedeelte op de pc nog steeds gratis is en de games gemiddeld toch 20 euro goedkoper zijn.
Dan moet sony met PS+ toch wel heel vet games gaan strooien wil het interressant worden.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Laatst online: 19-05 11:11
Precies.. je moet ontwikkelaars ook de tijd kunnen geven om er wat uit te halen. Dat is altijd zo geweest dus verbaas ik me over de kritiek die het hierover krijgt.

Daarnaast vind ik de launch geweldig met de 'opgepoetste' games die we nu krijgen. Het zijn maar een paar games, maar wel goede, sterke titels. De PS4 zelf is erg mooi, geen vreemde problemen, degelijk en snel met goede support voor o.a. headsets.

Dat dit een slechte launch zou zijn is complete onzin. Noem eens een betere op? De console is er pas en er wordt vol op voor ontwikkeld. En dan vertel ik het er maar bij: Een top game maken doe je niet in een paar maandjes...

Alles komt eraan, met of zonder uitstel. PS4 zal groot worden gezien de populariteit. Kortom; top launch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:37
arbraxas schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:36:
Alleen zijn veel van die tripple A titles ook al verkrijgbaar voor de pc. En dan het meest kwalijke, geen enkele game voelt next gen aan. Ik heb tombraider en thief op de pc en de PS4 kan er nu al niet aan tippen. En het ding is nog niet eens fatsoenlijk beschikbaar.
En aangezien de architectuur van de consoles en pc nu veel dichter bij elkaar liggen kan het moeilijke programmeren waardoor de ps3 in het begin zo geplaagd werd toch ook het probleem niet zijn.
Eigenlijk is die overeenkomst het probleem volgens mij, de exclusiviteit van de consoles is verloren gegaan met deze ronde.
En als AMD mantle echt onder de knie krijgt waardoor de zwakkere pc`s ook weer veeleisende games kunnen gaan draaien wat hebben de consoles dan nog extra te bieden? Zeker omdat het multiplay gedeelte op de pc nog steeds gratis is en de games gemiddeld toch 20 euro goedkoper zijn.
Dan moet sony met PS+ toch wel heel vet games gaan strooien wil het interressant worden.
Eh heel veel developers gaan nog steeds console-only (GTA5 even als grootste kaskraker), en daar is een hele bekende reden voor. Daarnaast heb je bij een console nog de exclusives vanuit MS en Sony die je nooit op de pc zal kunnen spelen. Maar aan de andere kant koop ik eens in de drie jaar weer een nieuwe videokaart voor m'n pc, speciaal voor de strategy games. PC is voor mij het niche platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
arbraxas schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:36:
Consoles hebben voor mij toch nog echt wel de overhand t.o.v pc's. Ik heb thuis alleen maar Pc's met OSX (Macs dus) en moet er niet aan denken een Windows computer in huis te halen voor games.

Gezeik met drivers, os patchen enz enz is voor mij gewoon een groot struikelblok.

Ik wil gewoon mijn console aan zetten. Schijf erin en paar minuten later gamen, zonder gezeur, op de bank, met een controller.

Natuurlijk kun je via Steam BigPicture mode en een Xbox One USB controler een eind komen maar het voelt toch anders.

Dat het dan wat minder mooi is wil ik wel voor lief nemen, mits het me maar weg blaast aan het begin van de generatie en dat is nu gewoon niet echt het geval. Tentijden van de Xbox360 Launch met de eerste HD tv's en HD games was dat gewoon wat meer.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 10-03-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
De PS4 geeft gewoonweg niet hetzelfde gevoel als het begin van de PS3.
En dat komt denk ik vooral omdat Sony de eigenzinnigheid heeft laten vallen die de PS2 en 3 wel hadden. ( De 1 kan ik niet over oordelen omdat ik die niet heb gehad)
Ja die eigenzinnigheid zorgde voor hobbels, maar ook voor prachtige resultaten.
Nu heb ik toch echt het gevoel van middelmatige eenheidsworst bij de 4.
Naja we gaan het zien, ik geef de 4 heus nog wel even de tijd om zich te bewijzen, maar ik heb toch nu al mijn serieuze twijfels. En dat heb ik toch nog nooit gehad bij een console of pc. En de ervaring gaat toch echt terug tot de atari 2600 en een 286 voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomb Raider heeft toch echt meer fancy foefjes op de PS4 dan op de PC hoor. Op de PC speel je gewoon de PS3 versie met een betere performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
Welke foefjes dan precies? Heb net deze video zitten bekijken, maar wat mij eigenlijk het meeste opvalt is dat het gezicht van Lara nogal verschilt tussen pc en ps4. En ik heb een amd kaart dus tressFX is een optie voor mij. Ik zie wat kleine verschillen, maar echt geen wereldschokkende. Heb je een nvidiakaart dan heb je inderdaad nogal een verschil in het haar.

http://www.shacknews.com/...video-pits-ps4-against-pc

[ Voor 9% gewijzigd door arbraxas op 10-03-2014 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op de 360 was Gears of War de eerste game die echt indruk op mij maakte en die is van ongeveer een jaar na de introductie van de 360. Ben er echt niet bang voor dat we nog wat pareltjes gaan krijgen op de PS4 hoor echter dat kost tijd.

Ben daarom ook wel blij dat ze bijv. Driveclub niet rushen maar er de tijd voor nemen. wellicht was het wel slimmer geweest om hem niet als launch game aan te kondigen.

Kijk wat ze op het eind nog uit de PS3 konden krijgen met Last Of Us en Beyond. Een heel verschil met bijvoorbeeld de eerste Resistance.

2014/2015 gaan we verwacht ik nog genoeg moois zien. Infamous volgende week is in elk geval al een goed begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:07
arbraxas schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:05:
En dat komt denk ik vooral omdat Sony de eigenzinnigheid heeft laten vallen die de PS2 en 3 wel hadden. ( De 1 kan ik niet over oordelen omdat ik die niet heb gehad)
Naja we gaan het zien, ik geef de 4 heus nog wel even de tijd om zich te bewijzen, maar ik heb toch nu al mijn serieuze twijfels. En dat heb ik toch nog nooit gehad bij een console of pc. En de ervaring gaat toch echt terug tot de atari 2600 en een 286 voor de pc.
Beetje vreemd dat je een console koopt en er dan pas achter komt dat er weinig boeiends op uit is of binnenkort uit komt :+

Voor mij persoonlijk is dit een heerlijke launch, want ik wil zeker nog 10 tot 15 games uitspelen op de PS3 en ik ben nu druk met Southpark. Ondertussen speel ik BF4 met de beste graphics die je op de bank kan ervaren, heb ik genoten van AC4 en kan ik na mijn vakantie los met Trials Fusion _/-\o_

Het blijft wel "toevallig" dat PSN elke keer onderhoud heeft op DE tijd om te gamen hier in Europa. De prioriteit ligt duidelijk op de US, maar dat geeft mij weer wat tijd om hotelletjes te zoeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arbraxas schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:28:
Welke foefjes dan precies? Heb net deze video zitten bekijken, maar wat mij eigenlijk het meeste opvalt is dat het gezicht van Lara nogal verschilt tussen pc en ps4. En ik heb een amd kaart dus tressFX is een optie voor mij. Ik zie wat kleine verschillen, maar echt geen wereldschokkende. Heb je een nvidiakaart dan heb je inderdaad nogal een verschil in het haar.

http://www.shacknews.com/...video-pits-ps4-against-pc
Vrij makkelijk te vinden via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Haha ik vind dat je een mooie mening hebt en dat mag. Ben het er alleen volledig mee oneens. ;) Sony heeft juist met de PS4 zich volledig gericht op de gamers. En de eigenzinnigheid zit er nog steeds alleen misschien wat minder omdat er nu geen super speciale custom made 'alleen hooggeleerden kunnen hiermee overweg' CELL processor in zit. Tja wat wil jij dan? Bij de PS3 waren verkopen lange tijd slecht en omdat het een jaar later uitkwam liep het ver achter op de Xbox. Daardoor waren multiplatform games beter op de 360 en exclusives (veel) mooier op de PS3. Daarnaast vind ik het share gedeelte goed uitgewerkt en een toffe toevoeging.

Nu de PS4 veel makkelijker is om voor te ontwikkelen zullen we hopelijk gaan zien dat multiplatform games beter gaan worden op die console. Daarnaast hoe lang heeft het niet geduurd voor we games zagen zoals Uncharted 2,3 en The Last of Us? Minimaal 2 jaar en The Last of Us zelfs 7 jaar. Ik zeg niet dat je lang moet gaan wachten voor je mooie games gaat krijgen maar dit is gewoon hoe een launch van een console werkt. Ik vind de launch titels zeker niet slecht, heb mij goed vermaakt met AC4, Knack, Killzone (wat minder) en Resogun. En straks komen Infamous en Watch_Dogs daar nog bij. Ik zou zeggen wacht dit jaar af wat er nog meer aan komt (The Order iemand?!) Want er komen echt top games aan. :)

En dat gedoe over PS+ snap ik echt niet. Natuurlijk zijn de games op de PS3 voor psplus veel en veel beter dan de PS4 nu. Maar nogmaals (ik heb dit al veel vaker gezegd) verwacht niet dat Killzone of Infamous meteen gratis zijn. Wat ik wel zonde vind is dat DriveClub uitgesteld is (en waarschijnlijk nu weer).

[ Voor 4% gewijzigd door Frankaro op 11-03-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-05 09:45

Pykow

Angelo OTR

Het is nu aan de ontwikkelaars om goede games uit te brengen.
PS4 is een goede console en de controller ligt voor mij lekker in de hand.

ik hoop dat GTA V nog naar de PS4 komt maar heb er een hard hoofd in.
Binnenkort ga ik weer verder met Tomb raider en AC:Black flag ligt hier lekker te verstoffen, ik had er veel meer van verwacht.

Momenteel speel ik alleen maar Fifa14 die toch veel beter speelt op de next gen consoles dan op de PC en PS Vita. de sfeer komt erg goed over.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992

Kan je op een ps4 meerdere master accounts maken
En moet je dan allemaal een eigen playstaion plus aanmelding hebben of kunnen die allemaal van het zelfde playstation plus account gebruik maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:29

kaanmijo

Picobello B.V.

Sony laat weten "terug naar de tekentafel" te zijn gegaan met Driveclub om het spel kwalitatief goed genoeg te maken. Dat meldt Scott Rohde, PlayStation Software Product Development Head voor Sony Worldwide Studios.

"We waren op weg om naar wat wij dachten een geweldige game af te leveren, maar toen we dichterbij (de release) kwamen, realiseerden we ons dat we niemand een dienst zouden bewijzen door de game uit te brengen voordat hij af was", aldus Rohde aan IGN. Een soortgelijk statement gaf Sony al toen het DriveClub kort voor de Amerikaanse release van de PlayStation 4 uitstelde, maar toen werd gemeld dat ontwikkelaar Evolution Studios "meer tijd nodig had om zijn visie waar te kunnen maken".

"Ik denk dat we vooral bij PlayStation bereid zijn om de kosten op de koop toe te nemen en terug naar de tekentafel willen gaan om de game geweldig te maken. En dat doen we op dit moment met Driveclub." Rohde kon nog niet vertellen wanneer de racegame uitkomt, maar Sony's PR-afdeling zegt dat er binnenkort meer details volgen. Er gaan al langer geruchten dat Driveclub-maker Evolution Studios bezig is met de implementatie van Sony's vermeende virtual reality-bril, die tijdens de Game Developers Conference volgende week onthuld zou worden.
Bron: http://www.gamer.nl/nieuw...-terug-naar-de-tekentafel
Ik gok dat we nog wel even kunnen wachten op Driveclub :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:57

On_E

Housemusic

Dat ligt dan toch echt aan jou.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

kaanmijo schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:12:
[...]

Bron: http://www.gamer.nl/nieuw...-terug-naar-de-tekentafel
Ik gok dat we nog wel even kunnen wachten op Driveclub :(
Er is helaas nog geen goede race game op de PS4.
ik wacht ook op Dirt 4, die waarschijnlijk eind dit jaar gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Pykow schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:13:
[...]

Er is helaas nog geen goede race game op de PS4.
ik wacht ook op Dirt 4, die waarschijnlijk eind dit jaar gaat komen.
Toen ik dit gisterenavond las heb ik diep gezucht en Tearaway er maar bij gepakt. (toffe game!) Man wat keek ik uit naar DriveClub maar blijkbaar gaat deze dus nog verder uitgesteld worden dan Watch_Dogs. Maak ons dan niet lekker met allemaal mooie beelden van een potentiële toffe game. ;)

Het zal mij benieuwen of het de releasedatum +1 jaar gaat halen. (15 november 2014 of 29 november voor EU. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de geïnteresseerden, ik heb thief in de v&a gezet tegen kostprijs (40euro). Ik heb het geprobeerd maar het is mij iets tè stealthy :).
De game is zondag gekocht en de aankoopbon van MediaMarkt zit erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:32
Zalaroth schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:41:
Precies.. je moet ontwikkelaars ook de tijd kunnen geven om er wat uit te halen. Dat is altijd zo geweest dus verbaas ik me over de kritiek die het hierover krijgt.

Daarnaast vind ik de launch geweldig met de 'opgepoetste' games die we nu krijgen. Het zijn maar een paar games, maar wel goede, sterke titels. De PS4 zelf is erg mooi, geen vreemde problemen, degelijk en snel met goede support voor o.a. headsets.

Dat dit een slechte launch zou zijn is complete onzin. Noem eens een betere op? De console is er pas en er wordt vol op voor ontwikkeld. En dan vertel ik het er maar bij: Een top game maken doe je niet in een paar maandjes...

Alles komt eraan, met of zonder uitstel. PS4 zal groot worden gezien de populariteit. Kortom; top launch!
Mee eens.

Zelf heb ik sinds zaterdag een PS4, echter zit deze nog netjes in de doos :X .
Ik twijfel nog steeds welke game ik wil aanschaffen (waarschijnlijk Killzone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
frankeros schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:52:
Haha ik vind dat je een mooie mening hebt en dat mag. Ben het er alleen volledig mee oneens. ;) Sony heeft juist met de PS4 zich volledig gericht op de gamers.
Ze hebben in principe ook niet veel keuze dan zich op de gamers te richten. Bij de PS2 en de PS3 had je dan nog respectievelijk DVD en Blu-ray als nieuwe technologie, waardoor de consoles qua prijs/kwaliteit ook interessant waren voor filmliefhebbers. Tegenwoordig kost een DVD/Blu-ray speler al veel minder dan een nieuwe console en qua multimedia capaciteiten blijven de PS4 en XB1 ook ver achter bij mediaplayers die een fractie kosten van een console. Dus dan blijft er niet veel meer over dan je puur te richten op de gamer, wat natuurlijk beter is voor ons :)

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 11-03-2014 12:37 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

SToRM666 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:36:
[...]

Ze hebben in principe ook niet veel keuze dan zich op de gamers te richten. Bij de PS2 en de PS3 had je dan nog respectievelijk DVD en Blu-ray als nieuwe technologie, waardoor de consoles qua prijs/kwaliteit ook interessant waren voor filmliefhebbers. Tegenwoordig kost een DVD/Blu-ray speler al veel minder dan een nieuwe console en qua multimedia capaciteiten blijven de PS4 en XB1 ook ver achter bij mediaplayers die een fractie kosten van een console. Dus dan blijft er niet veel meer over dan je puur te richten op de gamer, wat natuurlijk beter is voor ons :)
Je weet dat er ook nog een Xbox One is he? ;) Die had in eerste instantie, en misschien nog steeds wel, een breder spectrum dan alleen gamers. En dat Sony perse bluray in de PS3 wilde bleek uiteindelijk een goede zet. Maar o.a. daardoor was de console wel mooi minimaal 600 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou de ps4 die nieuwe bluray standaard ook ondersteunen? Of zal dit mogelijk zijn middels een firmware update? Ik zie zeker mogelijkheden voor gaming met deze nieuwe standaard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:19:
Zou de ps4 die nieuwe bluray standaard ook ondersteunen? Of zal dit mogelijk zijn middels een firmware update? Ik zie zeker mogelijkheden voor gaming met deze nieuwe standaard!
Welke nieuwe standaard bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-05 13:54
Aaaargh DriveClub, de game waarvoor ik een PS4 kocht... wat een stelletje sukkels daar zeg.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik kan me hier ook totaal niet in vinden. Eigenzinnigheid klinkt vooral als een emotie die op nostalgie is gebasseerd. Ik vind de launch van de nieuwe consoles ongeveer de beste launch ooit. En ondanks dat er nog niet veel keuze is, zijn er wel al hele goede spellen te krijgen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:28:
[...]

Welke nieuwe standaard bedoel je?
Ah natuurlijk, excuses.

http://www.psx-sense.nl/1...teit-van-300-gb-tot-1-tb/

Alhoewel de naam archival disc niet echt gaming gerelateerd klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
Phusebox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:28:
Aaaargh DriveClub, de game waarvoor ik een PS4 kocht... wat een stelletje sukkels daar zeg.
kwaliteit voor kwantiteit? Ik ben juist blij met deze keuze, tuurlijk je moet iets langer wachten maar het is beter dan een onafgemaakte game. En dit doen een heleboel developers fout. (ja jij EA)

[ Voor 8% gewijzigd door Nickvdd op 11-03-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de pro-microsoft redactie is weer op dreef;
nieuws: Sony's PS4-launchtitel DriveClub is nog lang niet af

los daarvan wel jammer natuurlijk; maar ze kunnen beter een kwalitatief goede game later uitbrengen dan een game die nog niet af is te vroeg uitbrengen. dat laatste gebeurd te vaak, denkend aan Battlefield 4, GTA V Online, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-05 15:27
Nickvdd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:38:
[...]

kwaliteit voor kwantiteit? Ik ben juist blij met deze keuze, tuurlijk je moet iets langer wachten maar het is beter dan een onafgemaakte game. En dit doen een heleboel developers fout. (ja jij EA)
Inderdaad, hadden ze dit maar gedaan mete en game zoals Battlefield 4 bijv. Niks mis mee om de game uit te stellen alsie gewoon nog niet af is.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mijn eerste gedachte ook. Mijn tweede gedachte: misschien wel beter, liever een goed uitgewerkte game dan een gehaaste game die houwtje-touwtje in elkaar in zit ;) Anyhow.. dan maar laat in 2014 of begin 2015 een Driveclub bundel in huis halen en/of PS4 classic pakket met bijv. Watch_Dogs + Driveclub PSN+ editie in een.

[ Voor 17% gewijzigd door Joosie200 op 11-03-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-05 13:54
Joosie200 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:43:
[...]

Mijn eerste gedachte ook. Mijn tweede gedachte: misschien wel beter, liever een goed uitgewerkte game dan een gehaaste game die houwtje-touwtje in elkaar in zit ;) Anyhow.. dan maar laat in 2014 of begin 2015 een Driveclub bundel in huis halen en/of PS4 classic pakket met bijv. Watch_Dogs + Driveclub PSN+ editie in een.
Alleen staat die PS4 hier al wel in huis, gezien het uitstellen van de titel op het allerlaatste moment en een beloofde release in early 2014.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Phusebox schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:54:
[...]

Alleen staat die PS4 hier al wel in huis, gezien het uitstellen van de titel op het allerlaatste moment en een beloofde release in early 2014.
En zo leer je maar weer dat in gaming niks zeker is ;)

Ik vermaak me voorlopig nog wel met Thief en binnenkort waarschijnlijk met inFamous en/of Ground Zeroes.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:37:
[...]

Ah natuurlijk, excuses.

http://www.psx-sense.nl/1...teit-van-300-gb-tot-1-tb/

Alhoewel de naam archival disc niet echt gaming gerelateerd klinkt.
Ooh datte, ja het vertekend enorm dat dit op een Gaming website staat.
Archival Blu-ray is absoluut niet voor gaming bedoelt zelfs niet voor films.

Dit zijn casettes waar schijven in zitten dacht ik, het zit meer tegen de oude "tape streamer" aan dan tegen Blu-ray schijfjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:37
Nu Driveclub dus definitief niet voor de zomer uitkomt, is need for speed rivals de enige racegame op de PS4 voorlopig. Wel leuk van de developers dat ze blijkbaar de 'stutter/framedrop' problemen verholpen hebben bij NFS (die 1300MB patch toch van laatst?), waardoor dat nu wel een safe bet lijkt als racegame voor de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Werkt de Remote Play functie (PS4-PS Vita) bij jullie wel gewoon op een wifi "buitenshuis" (dus via internet)?

Mijn Vita kan de PS4 namelijk niet vinden, terwijl wel alles goed ingesteld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sukkels? Je bedoelt slimmerds!

Want anders had je nu een halfbakken game gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trishul schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:11:
Nu Driveclub dus definitief niet voor de zomer uitkomt, is need for speed rivals de enige racegame op de PS4 voorlopig. Wel leuk van de developers dat ze blijkbaar de 'stutter/framedrop' problemen verholpen hebben bij NFS (die 1300MB patch toch van laatst?), waardoor dat nu wel een safe bet lijkt als racegame voor de PS4?
hoe kom je hierop? dit heb ik niet bij de patch notes zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 467839 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:52:
[...]

hoe kom je hierop? dit heb ik niet bij de patch notes zien staan.
Volgens mij was het ook de 1 na laatste patch die de stotteringen heeft verholpen. ;)
Ergerde me daar best aan en vond het ook schandalig op de PS4, maar na die patch was het allemaal verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
*snip*

[ Voor 93% gewijzigd door BM op 11-03-2014 20:10 ]

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Misschien moet je het roze vak boven de quickreply even lezen..
Een topicreport is beter.

OT: Ik zit nu al ruim 30 uur in Thief en ben nogsteeds vol op aan het genieten van de game. Nog een paar uurtjes en ik ben er doorheen. Misschien ga ik dit keer zelfs voor de (mijn eerste) platinum trophy!

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 11-03-2014 20:10 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024

swopdark

ja doe maar...

dutchgio schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:42:
de pro-microsoft redactie is weer op dreef;
nieuws: Sony's PS4-launchtitel DriveClub is nog lang niet af

los daarvan wel jammer natuurlijk; maar ze kunnen beter een kwalitatief goede game later uitbrengen dan een game die nog niet af is te vroeg uitbrengen. dat laatste gebeurd te vaak, denkend aan Battlefield 4, GTA V Online, etc.
Voor zover ik begrijp is de de delay die de game reeds in oktober heeft gekregen....? Er is dus geen sprake van een tweede delay?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voxxel schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:11:

OT: Ik zit nu al ruim 30 uur in Thief en ben nogsteeds vol op aan het genieten van de game. Nog een paar uurtjes en ik ben er doorheen. Misschien ga ik dit keer zelfs voor de (mijn eerste) platinum trophy!
Hoe vind je de Graphics? En de kwaliteit van de filmpjes en de laadtijden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-05 10:42
Anoniem: 467839 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:40:
[...]

Graphics zijn OK, beter dan lastgen. Scherp.mooie belichting en licht effecten. Kwaliteit van de filmpjes is matig, mede omdat deze op een fixed fps van 25 afspelen. Laadtijden zijn soms onacceptabel lang helaas ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thief is niet de next-gen titel waar je op zit te wachten.
Te lange laadtijden, framedrops en grafisch niet bovengemmideld. Speeltijd valt ook best wel tegen.
Gewoon skippen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag rayman legends van zavvi binnengekregen:)

heeft precies 1 week geduurd, zeer netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
voxxel schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:31:
[...]

Ik kan me hier ook totaal niet in vinden. Eigenzinnigheid klinkt vooral als een emotie die op nostalgie is gebasseerd. Ik vind de launch van de nieuwe consoles ongeveer de beste launch ooit. En ondanks dat er nog niet veel keuze is, zijn er wel al hele goede spellen te krijgen.
Das t leuke van meningen hè. Zo vind ik m ook beroerd, maar ik wist t dan ook al van te voren. Heb m gekocht voor bf4 en vermaak me hier prima mee. Consoles komen meestal pas na 1,5 jaar echt op dreef dus geduld is een schone zaak

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:03
Zo ervaar ik het ook. Nog geen echte nextgen titels gespeeld, maar ik vermaak me nu enorm met BF4. Pas level 37 na 100+ uur. Ik had vrij laat de boosts door :) En heb hiervoor BF3 een paar maandjes gespeeld.

Waarschijnlijk omdat BF3 op PSN+ gratis was te krijgen, heb ik nu al een PS4 gekocht met BF4. Dus die marketing truuk werkt echt.
Verder heb ik me wel vermaakt met Killzone. Dat ziet er op momenten prachtig uit. Resogun speelt lekker weg.

Ik zat te wachten op Watch Dogs. Alhoewel ik daar nu wat minder zin in heb. Waarschijnlijk schaf ik hem toch aan. Van mij mag The Devision uitkomen, een nieuwe SSX, God of War, Mortal Kombat etc. Maar goed, dat verwacht ik niet direct bij launch. Een nieuwe Elder Scrolls zou ook leuk zijn. Maar goed, we moeten het eerst doen met The Elder Scrolls Online en dat kost weer 15 euro extra - heb ik begrepen.

[ Voor 20% gewijzigd door ChuckyDevil op 11-03-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-05 15:27
Verstekbakker schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:40:
Werkt de Remote Play functie (PS4-PS Vita) bij jullie wel gewoon op een wifi "buitenshuis" (dus via internet)?

Mijn Vita kan de PS4 namelijk niet vinden, terwijl wel alles goed ingesteld staat.
Ja dit werkt perfect bij mij. Als test, plaats je PS4 is in de DMZ binnen in je router en probeer het nog eens.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:04
Jammer van driveclub, maargoed liever een goede game dan een halfgebakken game uitbrengen ala EA met bf4.

Voor mij is het wachten op Destiny, begin september komt ie uit. Lijkt me een briljantspel!

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tjah Killzone is grafisch wel een echte next-gen game, goede ervaring aan over gehouden. AC IV heb ik bewust niet op de ps3 gespeeld omdat de PS4 versie er echt stukken beter uitziet, grafisch indrukwekkend voor een open wereld game.

Verder heb ik me vermaakt met Resogun en Freedom Cry, jammer genoeg vallen de PS+ titels mij vies tegen. De games na Resogun spreken mij totaal niet aan en dead nation heb ik als op de PS3 gespeeld. Ik heb best wel wat met Indy/psn games daar heb ik er ook genoeg van gekocht maar op de ps4 valt het PS+ aanbod flink tegen. Ook is ons een triple A titel belooft in de vorm van Driveclub, nu de levertijd onbekend is vindt ik dat Sony dat wel mag compenseren met een andere game bv Knack.

Dus enerzijds heb ik een goede ervaring over gehouden aan Killzone, AC IV en Resogun maar dat zijn maar 2,5 games! De enige andere game die mijn aandacht heeft is Tom Raider daar hoor ik zoveel positiefs over dat daarvoor marktplaats in de gaten hou tot die er in de buurt op komt te staan.

Voor de nabije toekomst heb ik Infamous en Watch dogs in de peiling maar van beide games zal ik de reviews afwachten. Dus ja het aanbod is wat mager maar dat is bij elke console release zo geweest, het enige waar ik wel een nare smaak aan over houd is het uitstel van Driveclub.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
frankeros schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:13:
Je weet dat er ook nog een Xbox One is he? ;) Die had in eerste instantie, en misschien nog steeds wel, een breder spectrum dan alleen gamers. En dat Sony perse bluray in de PS3 wilde bleek uiteindelijk een goede zet. Maar o.a. daardoor was de console wel mooi minimaal 600 euro.
Bij de PS2 en de PS3 waren de extra functionaliteiten nog redelijk subtiel, maar MS werd in het begin compleet afgebrand door de gamers voor het feit dat de XB1 zich zoveel focuste op tv functionaliteiten.
Sony heeft door voor Blu-ray te kiezen in de PS3 dat tot de standaard kunnen forceren maar het kwam wel met een prijs, aangezien de PS3 veel te duur was en ook nog eens uitgesteld werd in Europa waardoor MS nog meer marktaandeel kon pakken. En mede door Blu-ray hebben ze grote verliezen gemaakt met de PS3.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03
voxxel schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:11:
[mbr]Een topicreport is beter.[/]

Succes met het vinden van alle secret areas :P Dat zal mijn enige achievement/trophy zijn die ik niet ga halen ben ik bang. Ik vind het helemaal niet erg om veel te zoeken, maar als er niet eens een indicator beschikbaar is op hoeveel % je bent, dan houd het vrij snel op. Zeker met de achterlijke laadschermen en mapstructuur.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:30:
[...]

Succes met het vinden van alle secret areas :P Dat zal mijn enige achievement/trophy zijn die ik niet ga halen ben ik bang. Ik vind het helemaal niet erg om veel te zoeken, maar als er niet eens een indicator beschikbaar is op hoeveel % je bent, dan houd het vrij snel op. Zeker met de achterlijke laadschermen en mapstructuur.
Ik vind het nog knap dat je er zoveel uit te slepen valt.

Zit nu in chapter 5 ( dat ziekenhuis.. ) vind er werkelijk niks meer aan. Die ventjes die daar lopen zijn ubermagisch, en het gaat een richting dat me sowieso niet interesseert. Ik wil gewoon door het hoofd verhaal lopen, uitspelen, en nooit meer uit de kast halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Anoniem: 467839 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:40:
[...]

De graphics zijn ok, maar niet briljant evenals de filmpjes. Soms ziet het er heel mooi uit met mooie lichteffecten en shaduwen, maar vaak ook heel generiek. Laadtijden zijn wisselend kort dan weer lang. Soms wel irritant als je vaak van stadsdeel wisselt. Maar ik vind vooral de gameplay heel goed, je kan altijd je eigen route en taktiek kiezen. Er valt heel veel te ontdekken en daar word je voor beloond en dat is iets dat je niet vaak tegenkomt in games. De game is misschien minder goed dan de oude thief 2, maar ik vind thief beter dan dishonored.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:30:
[...]

Ja dat is de enige waardoor ik nog twijfel. Die zou ik dan moeten doen in de 2e run met de 700 punten. Ach ik kijk wel als ik klaar ben :)

[ Voor 28% gewijzigd door voxxel op 11-03-2014 21:44 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had thief best leuk gevonden als de graphics waren zoals zou moeten (neem killzone of ac4) en die laad tijden er niet waren (lol).
Qua gameplay is het imo best een leuke en spannende game, alleen ik kon het totaalplaatje niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Zo eindelijk AC4 op platinum behaald. Nu wachten op Infamous en nog een beetje Dead Nation doen. Resogun wil ik eigenlijk ook nog op platinum halen maar heb daar gewoon geen zin in. ;)
Heb lang getwijfeld of ik Thief nou wel of niet wilde gaan doen maar ga het toch niet oppakken. Misschien volgend jaar uit de budgetbak, maar de verhalen zijn toch iets te negatief vooral omdat ik al sterk twijfelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:10
Net nieuwe gameplay video gezien van infamous second son. En meteen maar gepreorderd. Werd in de video gespeeld door een dev en zag er super tof uit als je ziet hoe een ervaren speler speelt.
Wou eerst toch de reviews afwachten maar roch maar gepreorderd.
Heel veel zin in. Gameplay ziet er solid en vooral fun uit. En graphics

[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 11-03-2014 22:23 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:18:
Net nieuwe gameplay video gezien van infamous second son. En meteen maar gepreorderd. Werd in de video gespeeld door een dev en zag er super tof uit als je ziet hoe een ervaren speler speelt.
Heel veel zin in. Gameplay ziet er solid en vooral fun uit. En graphics zijn echt prachtig!!.
Heb je misschien ook een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:10
bram1984 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:20:
[...]

Heb je misschien ook een linkje?
YouTube: Test Chamber - Infamous: Second Son
zit op mn mobiel dus was effe spelen ermee maar deze video is het.

Topic op neogaf erover:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=782673

Mooie gif :)
Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/nxndzq.gif

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 11-03-2014 22:28 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tiwazz schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:34:
[...]

Ja dit werkt perfect bij mij. Als test, plaats je PS4 is in de DMZ binnen in je router en probeer het nog eens.
Ik heb hem in stand-by achtergelaten in elk geval. En de router (met dd-wrt firmware) heeft de PS4 in de DMZ (dus alle poorten open)

Welke provider? Hier Ziggo met modem in bridge-mode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:22:
[...]

YouTube: Test Chamber - Infamous: Second Son
zit op mn mobiel dus was effe spelen ermee maar deze video is het.

Topic op neogaf erover:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=782673

Mooie gif :)
[afbeelding]
Die 10 uur gameplay houdt me nogal tegen om m te bestellen. En inFamous is echt zo'n ps plus titel die aan het eind van het jaar gratis te downloaden is.. Deeltje 1 is ook al een keer gratis geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197980

Heel veel zin in. Gameplay ziet er solid en vooral fun uit. En graphics [video]
Ziet er geinig uit, maar snap niet waar het over gaat en wat het doel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Deel 1 is idd gratis geweest maar volgens mij was dat veel later dan een jaar na de release, namelijk vlak voor/na de release van infamous 2 (logisch ook). Ik denk dat infamous 3 pas een PS+ titel gaat worden als er weer (bijna) een nieuw deel uirkomt, dus daar gaat minimaal 2 jaar overheen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:59
dutchgio schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:45:
[...]

Die 10 uur gameplay houdt me nogal tegen om m te bestellen. En inFamous is echt zo'n ps plus titel die aan het eind van het jaar gratis te downloaden is.. Deeltje 1 is ook al een keer gratis geweest.
Man is veel meer dan 10 uur,je hebt de evil side ook nog en natuurlijk side quests.Reken maar meer dan 25 uur.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10-12 Uur maal 2 verhaallijnen + sidemissions + lekker door de stad freeroamen met je powers. Voorlopig ben je er wel zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Is er een PSN storing?

Op de PS3 kan ik me niet aanmelden.
Op de PS4 is mijn PSPlus verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Heel veel zin in. Gameplay ziet er solid en vooral fun uit. En graphics [video]
Ziet er leuk uit, ik begin steeds meer interesse voor de game te krijgen :)
frankeros schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:13:
Zo eindelijk AC4 op platinum behaald. Nu wachten op Infamous en nog een beetje Dead Nation doen. Resogun wil ik eigenlijk ook nog op platinum halen maar heb daar gewoon geen zin in. ;)
Heb lang getwijfeld of ik Thief nou wel of niet wilde gaan doen maar ga het toch niet oppakken. Misschien volgend jaar uit de budgetbak, maar de verhalen zijn toch iets te negatief vooral omdat ik al sterk twijfelde.
Ik zou de game ook zeker niet aan iedereen aanraden, alleen als je echt liefhebber bent van het stealthgenre.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voxxel schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 07:41:
[...]

Ziet er leuk uit, ik begin steeds meer interesse voor de game te krijgen :)

[...]

Ik zou de game ook zeker niet aan iedereen aanraden, alleen als je echt liefhebber bent van het stealthgenre.
even als toevoeging, de graphics kwamen niet eens in de buurt van ac4 of killzone, de filmpjes leken net getekend en elke keer als je opnieuw begint, of een ander stuk "stad" in gaat, moet je ellenlang wachten tot het geladen is.

De game zelf is prima, alleen het totaalbeeld is echt terrible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb mijn PS4 op launchday gekocht met Killzone, NBA 2k14 en Battlefield 4 erbij.
Killzone vind ik echt een toffe game, de singleplayer campaign vind ik echt een van de beteren in lange tijd (qua shooters), prachtige graphics en nog beter geluid (die soundtrack!!!), echt nextgen inderdaad.
NBA 2k14 ook echt nextgen, ziet er bij vlagen uit alsof je naar een NBA wedstrijd op tv aan het kijken bent, en ondanks de wat matig uitgewerkte career/franchise mode vermaak ik me hier nog steeds mee, gewoon af en toe weer even een paar potjes tussendoor.
BF4 werkte in het begin voor geen meter online maar de SP heb ik toen wel uitgespeeld, de MP heb ik een paar maanden terug weer opgepakt en is ondanks wat bugs, lag e.d. echt top, 64 man in een server op consoles, nextgen als je het mij vraagt! Speel het nog bijna dagelijks nu.
Later NFS Rivals erbij gekocht, die vond ik qua graphics wat tegenvallen (tot de patch die de stotteringen heeft verholpen dan) en de game wordt voor mij iig vrij snel erg moeilijk, heb m dan na weken in de kast te hebben laten liggen weer verkocht.
Fifa 14 ook nog gehaald, prima Fifa game, geen echte nextgen feel maar hij speelt iig fijner dan Fifa 14 op de 360.

Qua Plus of gratis games ontzettend genoten van Resogun, Warframe af en toe, War Thunder zelfs, allemaal leuke games. Inmiddels ook Awesomenauts Assemble gekocht via PSN en dat blijft een van mijn favo MP games allertijden.

Vermaak me dus vrijwel dagelijks sinds de release en verveel me nog lang niet, en als ik geen zin heb om te gamen heb ik Netflix nog tot mijn beschikking op de PS4.

Top-console, ook nu al, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:04:
Ik heb mijn PS4 op launchday gekocht met Killzone, NBA 2k14 en Battlefield 4 erbij.
Killzone vind ik echt een toffe game, de singleplayer campaign vind ik echt een van de beteren in lange tijd (qua shooters), prachtige graphics en nog beter geluid (die soundtrack!!!), echt nextgen inderdaad.
NBA 2k14 ook echt nextgen, ziet er bij vlagen uit alsof je naar een NBA wedstrijd op tv aan het kijken bent, en ondanks de wat matig uitgewerkte career/franchise mode vermaak ik me hier nog steeds mee, gewoon af en toe weer even een paar potjes tussendoor.
BF4 werkte in het begin voor geen meter online maar de SP heb ik toen wel uitgespeeld, de MP heb ik een paar maanden terug weer opgepakt en is ondanks wat bugs, lag e.d. echt top, 64 man in een server op consoles, nextgen als je het mij vraagt! Speel het nog bijna dagelijks nu.
Later NFS Rivals erbij gekocht, die vond ik qua graphics wat tegenvallen (tot de patch die de stotteringen heeft verholpen dan) en de game wordt voor mij iig vrij snel erg moeilijk, heb m dan na weken in de kast te hebben laten liggen weer verkocht.
Fifa 14 ook nog gehaald, prima Fifa game, geen echte nextgen feel maar hij speelt iig fijner dan Fifa 14 op de 360.

Qua Plus of gratis games ontzettend genoten van Resogun, Warframe af en toe, War Thunder zelfs, allemaal leuke games. Inmiddels ook Awesomenauts Assemble gekocht via PSN en dat blijft een van mijn favo MP games allertijden.

Vermaak me dus vrijwel dagelijks sinds de release en verveel me nog lang niet, en als ik geen zin heb om te gamen heb ik Netflix nog tot mijn beschikking op de PS4.

Top-console, ook nu al, imo.
volledig mee eens! vind het echt een top apparaat en elke euro waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Snap de hype rondom Infamous niet. Ik heb deel 1 kort gespeeld, maar er zat echt helemaal niets in wat voor my mindblowing is. Ieder zijn meuk

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik heb Infamous nog nooit gespeeld, maar ik heb wel Prototype 1 gespeeld en me erg veel mee vermaakt.
Zijn deze twee games een beetje te vergelijken ?

zijn beide open werelden en met superkrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:07
steefje schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:18:
Snap de hype rondom Infamous niet. Ik heb deel 1 kort gespeeld, maar er zat echt helemaal niets in wat voor my mindblowing is. Ieder zijn meuk
Er is niet veel anders en de graphics zijn opvallend goed dus niet zo gek dat er een hype ontstaat. Infamous is niet mijn ding iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:36:
ik heb Infamous nog nooit gespeeld, maar ik heb wel Prototype 1 gespeeld en me erg veel mee vermaakt.
Zijn deze twee games een beetje te vergelijken ?

zijn beide open werelden en met superkrachten.
Ja. Ik heb deel 1 niet uitgespeeld door alle vage shit op een gegeven moment, maar ik heb me er zeker heel wat uren mee vermaakt. Het is gewoon tof om lekker rond te roamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
De L2 en R2 buttons van mijn DS4 piepen als een gek bij het indrukken.. Vanavond maar eens kijken of een drupje WD40 het gewenste effect heeft, dat gepiep kan aardig op je zenuwen werken kan ik je zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Ik heb juist het probleem dat mn L1 knopje vaak vast blijft zitten.. Speel veel Fifa en daar gebruik je die knop nogal vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09-2024
HertogJack schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:50:
Ik heb juist het probleem dat mn L1 knopje vaak vast blijft zitten.. Speel veel Fifa en daar gebruik je die knop nogal vaak.
Is een bekend probleem. Even met een mesje die knop eruit wippen, schoonblazen/vegen en het werkt weer perfect. Heb ik al bij alle 2 mijn controllers moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Kjid schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:06:
[...]

Is een bekend probleem. Even met een mesje die knop eruit wippen, schoonblazen/vegen en het werkt weer perfect. Heb ik al bij alle 2 mijn controllers moeten doen.
Maar eens proberen dan! Is dat knopje makkelijk los te wippen? (niet dat ik boel straks sloop :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:51
Ik denk dat ik de enige ben op aarde die de DS4 op 1 punt minder vind dan de DualShock 3. ....nm. De L1 en de R1 die NIET uitsteken ala Samus schouder zeg maar. Nu blijven mijn vingers in de lucht zit een cm tussen... :( iemand anders dezelfde probleem gehad? Nu misschien weer gewend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 18:59
HertogJack schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:42:
[...]

Maar eens proberen dan! Is dat knopje makkelijk los te wippen? (niet dat ik boel straks sloop :P )
Ik heb het met een visdraad gedaan, zodat de ik zeker weet dat de controller niet beschadigd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
steefje schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:18:
Ik heb juist het idee dat er ook niet echt een hype is. Veel mensen wachten gewoon op een nieuwe exclusive. Persoonlijk lijkt het me wel een lekker tussendoortje met leuke gameplay, maar ik verwacht zeker geen mindblowing goede game.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 18:59
Voorlopig verveel ik me nog niet op de PS4: BF4, COD:G, FIFA 14 en Knack in bezit.

Welke games wil ik nog spelen: Assassin's Creed IV Black Flag, Tomb Raider Defintitive Edition, Rayman Legends.

Waar wacht ik op: Uncharted, Gran Turismo, Burnout (Wat was Burnout Paradise briljant op de PS3), GTA, Red Dead Redemption, ICO, The Last Of Us (als het maar niet te Fantasy achtig, Futuristisch of Science Fiction is). Nieuw IP's in de vorm van platform á la Mario en RPG á la Zelda met dito kwaliteit zou ook erg welkom zijn.

Er is een Tweaker in het PS3 topic die zijn PS4 HDD aan een PC heeft gehangen, en dat zag er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.ernstig.com/hdd.jpg

Het lijkt erop dat hij voor elke applicatie/game/dienst een partitie aanmaakt, zodat alle data van die applicatie/game/dienst opgesloten zitten in deze partitie om zo niet het OS te bevuilen.

[ Voor 25% gewijzigd door Jumpman op 12-03-2014 13:51 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ziet er idd vaag uit, maar lijkt me sterk dat hij voor iedere game een aparte partitie aanmaakt. Je zal bij het aanmaken ook moeten bepalen hoe groot de partitie is, dat weet je nooit vooraf.
Het lijkt me logischer wanneer er een aparte game partitie is, dat wel.

PSN ID Binloading_nl

Pagina: 1 ... 105 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan