Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:57
Wordt een game echt door de graphics een goty / flop?

Ik denk ook dat de game heel erg tegen gaat vallen (voor mij in ieder geval), maar dat is puur gameplay technisch.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

aicaramba schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:33:

Ik denk ook dat de game heel erg tegen gaat vallen (voor mij in ieder geval), maar dat is puur gameplay technisch.
Zeker niet alleen de graphics en natuurlijk overdrijf ik wat. Maar als dit verschil klopt is het echt wel heel groot.

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52

Ik verwacht gewoon een AC game met een ander jasje, best prima dus.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:02

Dit dus. Na de E3 trailer in 2012 was ik erg onder de indruk. Daarna kwamen er steeds meer gameplay beelden uit en werd het steeds minder en minder, waarbij ik het spel niet zonder meer ga kopen. Het zal zeker niet een day one buy zijn. Ah, en nog het meest overbodige van allemaal: http://uk.ign.com/article...er-open-world-multiplayer. Een MP die naar alle waarschijnlijkheid veel te overbodig is.

Dit is pure speculatie van mijn kant uit, maar ik denk dat ze zelf ook weten dat het niet geweldig is en daarom ver van GTA5 wilden blijven die circa 1 of 2 maanden eerder gereleased werd. Nu hebben ze vrij weinig concurrentie wat betreft een 'sandboxgame' en is men GTA5 toch al een beetje vergeten.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-03-2014 17:34 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met een YouTube app, de oude bluetooth headset ondersteuning en dynamic themes? Onderweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 22:57
voxxel schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:47:
[...]

Precies.. Net zoals far cry 3 (welke me niet kon boeien) en AC in een ander jasje..

AC heb ik nooit gespeeld en far cry 3 gaat me vervelen na 5 uur.. Dus nah. Ik denk niet dat het de game voor mij wordt. Het lijkt me erg veel een herhaling van zetten worden. Stoplichten uitzetten, paatljes omhoog, heftrucks omhoog laten doen om iets te triggeren, repeat.. (Even kort gezegd natuurlijk).

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 07-03-2014 18:48 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
The_Worst schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:24:
Ben nu druk bezig met de Weekly Challenge van Rayman. Zit nu zelf op de 915 meter maar dan zie je iemand die op de 11 kilometer zit? WTF? Hoe lang zijn zulke levels eigenlijk vraag ik mij dan af.

Overigens heb ik zojuist ook wat mensen toegevoegd op PSN die Rayman spelen, ben benieuwd hoe ik het afleg tegen jullie.
Die levels loopen. Ik heb dat al eens gehad, die weekly "easy" van deze week is ook een combinatie van een dagelijkse van laatst en een weekly van twee weken terug.

Vind die "hoe ver kom je" levels leuker dan de "hoe snel pak je XXX muntjes" levels.

(Al een paar x tweakers verslagen, is leuk om zo tegen elkaar te spelen. Ik ben donstil-nl)
voxxel schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:47:
[...]

Dat ik ook idd, ben alleen benieuwd hoe ze ACBF openwereld, zee, schepen, piraten gaan overtreffen on Chicago met hacken.
Trishul schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:59:
[...]

Niet zo vreemd ook als je bedenkt dat de E3 2012 trailer op een pc met 2x een HD7970 draaide. Ben wel benieuwd of we nu weer een paar weken voor release te horen krijgen dat de X1 versie op lagere resolutie loopt. Of dat ze allebei gewoon op 900p ofzo lopen :X
900P (720p) en dan de details van de 2012 E3 demo zou ik prima vinden hoor, liever dan 1080p en de details van een Ps3 titel.

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 07-03-2014 18:53 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-05 11:11
Nog even over dat US/EU account gedoe;
Ik zou graag Fifa14 via US store kopen (stuk goedkoper) Alleen heb ik gelezen dat een game bepaald in welke regio je gepleurd wordt online aan de hand van locatie of account.

Iemand die kan toelichten of je met Fifa14 wel in de EU-zone komt online als je zelf onder je EU account speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-06 17:44
Even een vraagje, misschien weet iemand van jullie een goedkoop adresje.

Weet iemand waar ik een extra voedings/stroomkabel voor de ps4 kan kopen?

Wil niet steeds dat gezeik met kabels verwisselen als ik even boven op zolder wil gamen.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrizs
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-05 14:27
HertogJack schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 19:54:
Even een vraagje, misschien weet iemand van jullie een goedkoop adresje.

Weet iemand waar ik een extra voedings/stroomkabel voor de ps4 kan kopen?

Wil niet steeds dat gezeik met kabels verwisselen als ik even boven op zolder wil gamen.
Allekabels.nl heeft ze waarschijnlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
chrizs schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:20:
[...]

Allekabels.nl heeft ze waarschijnlijk wel
Had ik algezien idd maar welke van de 113 kabels is geschikt voor de ps4? :p

http://www.allekabels.nl/...edingskabel.html?pad=1245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:56
C7

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Laatst online: 21:20
Hopelijk valt het graphics verhaal van WatchDogs wel mee en is het weer een storm in een glas water:
http://www.gamespot.com/a...bisoft-says/1100-6418171/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Donstil schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 18:49:
[...]

Die levels loopen. Ik heb dat al eens gehad, die weekly "easy" van deze week is ook een combinatie van een dagelijkse van laatst en een weekly van twee weken terug.

Vind die "hoe ver kom je" levels leuker dan de "hoe snel pak je XXX muntjes" levels.

(Al een paar x tweakers verslagen, is leuk om zo tegen elkaar te spelen. Ik ben donstil-nl)
Had vanmiddag al even een strijd met een medetweaker. Ik eindelijk blij dat ik zijn score had verslagen van 40 seconden met 1 seconde. Had hij inmiddels ook zijn eigen score verbeterd tot 37 seconden. :(

Ik vind het muntjes verzamelen ook niet zo leuk. Mijn favoriete levels zijn ook de 'kom-zover-mogelijk-levels' met de vrije val als favoriet. Mensen hier in huis lachen als ik weer eens aan het vloeken ben omdat het net niet lukt. :9
Donstil schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 18:49:
[...]

Dat ik ook idd, ben alleen benieuwd hoe ze ACBF openwereld, zee, schepen, piraten gaan overtreffen on Chicago met hacken.

[...]
De graphics interesseren mij normaliter niet echt maar ik fronste mijn wenkbrauwen wel even toen ik de beelden zag die ze hebben vrijgegeven.

AC staat ook bekend als repetitief en daar ben ik erg bang voor bij dit spel. Steeds maar weer gebieden vrijspelen, steeds maar mensen helpen die aangevallen worden. Ben benieuwd of ze net zo vernieuwend kunnen zijn als ACBF, hoewel deze op het eind ook saai werd.
morm schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:19:
Hopelijk valt het graphics verhaal van WatchDogs wel mee en is het weer een storm in een glas water:
http://www.gamespot.com/a...bisoft-says/1100-6418171/
Ubisoft marketing. Ik hoop dat ze gelijk heeft hoor maar neem het met een korreltje zout. Ubisoft heeft overigens wel multiplayer free-roam bevestigd (max 8 personen)

[ Voor 14% gewijzigd door The_Worst op 07-03-2014 21:51 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:24

spaceboy

Op grote hoogte

Ik sta op het punt de hdd te vervangen van m'n ps4. Echter, ik heb al wel redelijk wat games gespeeld (bv Rayman), ik lees hier geloof ik niets over het backuppen en terugzetten van save data. Iemand ervaring?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Save data gaat via de cloud, mits je plus hebt, maar dat neem ik toch aan van wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-05 21:24
Zo, deze avond Rayman Legends gekocht helemaal goed! Is wat anders dan alle shooters en actie games, Rayman origins heb ik voor de Vita platinum gehaald, deze moet ook wel lukken :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Tiwazz schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:25:
Zo, deze avond Rayman Legends gekocht helemaal goed! Is wat anders dan alle shooters en actie games, Rayman origins heb ik voor de Vita platinum gehaald, deze moet ook wel lukken :).
Ben ook aardig op weg. Nu 40% van de trophies, maar er zitten wel tijdvreters bij hoor. Miljoen lums halen enzo... ;-)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dutchgio schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:06:
Save data gaat via de cloud, mits je plus hebt, maar dat neem ik toch aan van wel ;)
Hmmm, bij de ps3 moest je dat per spel kiezen. Bij de ps4 kan ik me die keuze niet herinneren. Kan ik met terugwerkende kracht alle save data naar de cloud ppushen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:32:
[...]

Hmmm, bij de ps3 moest je dat per spel kiezen. Bij de ps4 kan ik me die keuze niet herinneren. Kan ik met terugwerkende kracht alle save data naar de cloud ppushen?
Als het goed is gebeurd dat al, op de achtergrond.
Bij de instellingen > opslagbeheer kun je ze ook handmatig in 1 keer de wolken in pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
The_Worst schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 21:29:
[...]

Had vanmiddag al even een strijd met een medetweaker. Ik eindelijk blij dat ik zijn score had verslagen van 40 seconden met 1 seconde. Had hij inmiddels ook zijn eigen score verbeterd tot 37 seconden. :(

Ik vind het muntjes verzamelen ook niet zo leuk. Mijn favoriete levels zijn ook de 'kom-zover-mogelijk-levels' met de vrije val als favoriet. Mensen hier in huis lachen als ik weer eens aan het vloeken ben omdat het net niet lukt.
Haha leuk is dat he, soms kom ik er na 45 minuten achter dat ik al 50x opnieuw begonnen ben :)

Het is toch ook wel een beetje geluk hebben hoor, ik haalde bij een bepaald level steeds 750m en een andere tweaker had 751. Lukte steeds niet maar dan ineens is er een run waarin je het verpulverd (ik haalde toen ineens 1200).

Alleen hoger dan goud is me nog niet gelukt, krijg je dan iets speciaals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197980

Zooo! TR is goeie game zeg. Tikkie lineair maar hou ik van. Veel afwisseling in gameplay, omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gadsie wilde ik "alle" tweakers nog even verslaan in Rayman Legends liggen de Ubisoft servers plat. Zonde weer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024

swopdark

ja doe maar...

Anoniem: 197980 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 00:04:
Zooo! TR is goeie game zeg. Tikkie lineair maar hou ik van. Veel afwisseling in gameplay, omgeving.
In vind hem ook erg leuk en het ziet er geweldig uit op je ps4. Top game mi. Deze even uitspelen en Dan straks vol inhet next gen geweld dat infamous heet.

Ik kan me slecht vinden in de verhalen dat de ps4 geen games heeft. Ik heb eigenlijk geen tijd om men spellen fatsoenlijk uit te spelen. Nu moet ik zeggen dat ik niet meer iedere dag 4 uur speel zoals vroeger maar zo 8 a 10 uur per week kom ik wel aan. Battlefiled online os een timesinker.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Donstil schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 01:07:
Gadsie wilde ik "alle" tweakers nog even verslaan in Rayman Legends liggen de Ubisoft servers plat. Zonde weer dit.
Het is je nu wel gelukt zo te zien. Die 1012 meter ga ik niet meer inhalen.

Trouwens net out of the blue de aftiteling... Heb nog lang niet alles gedaan (450 / 700 teensies) maar kennelijk toch "uitgespeeld"... Ik ga nog ff door... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Hoe bedoelen jullie 'tweakers' verlsaan, waar kan ik dit doen?
Is het mogelijk om de taal van de game in het engels te zetten? Ik prefereer het PS menu nederlands en games in engels maar zie nergens de optie hiervoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Jeujjj rayman legends is net op de mat gevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197980

swopdark schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:29:
[...]

In vind hem ook erg leuk en het ziet er geweldig uit op je ps4. Top game mi. Deze even uitspelen en Dan straks vol inhet next gen geweld dat infamous heet.

Ik kan me slecht vinden in de verhalen dat de ps4 geen games heeft. Ik heb eigenlijk geen tijd om men spellen fatsoenlijk uit te spelen. Nu moet ik zeggen dat ik niet meer iedere dag 4 uur speel zoals vroeger maar zo 8 a 10 uur per week kom ik wel aan. Battlefiled online os een timesinker.
Idd. Heb me Tot nu toe prima vermaakt met KZ, ACBF, Knack, TR en Resogun. En er zijn een aantal games waar ik nog niet aan toe ben gekomen. Zoals thief, nfs, en bf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Tiwazz schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:30:
Is het mogelijk om de taal van de game in het engels te zetten? Ik prefereer het PS menu nederlands en games in engels maar zie nergens de optie hiervoor..
Ik ben er 1 van: erno1978 op psn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tiwazz schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:30:
Ja dat is top, moet je in het "Challanges" schilderij springen.
Je hebt daar 4 Challanges waaraan je kunt deelnemen. De linker twee zijn per week en de rechter twee per dag.

Donstil-NL < voeg me maar toe op psn.

We zien je daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

Thief Benelux special edition (met bank heist) voor de ps4 in mediamarkt Maastricht voor 39,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Weet iemand wanneer plants VS zombies GW naar de ps4 komt eigenlijk? Het is een timed exclusive deal uit de tijd dat men dacht dat Xbox zou overheersen. Idem met titanfall trouwens.. Zou het feit dat Peter Moore bij ms vandaan komt ook iets te maken hebben gehad met deze exclusieve deals tussen EA en ms? Maar goed pvsz GW komt naar andere platformen maar er is geen datum bekend?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA heeft al een lang een brede deal met MS; waaronder bijvoorbeeld ook exclusieve content voor Fifa(FUT Legends), en nu dus ook Titanfall en Plants VS Zombies.
Of het ooit naar de PS4 komt en wanneer is pure speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 23:35
swopdark schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 20:09:
Weet iemand wanneer plants VS zombies GW naar de ps4 komt eigenlijk? Het is een timed exclusive deal uit de tijd dat men dacht dat Xbox zou overheersen. Idem met titanfall trouwens.. Zou het feit dat Peter Moore bij ms vandaan komt ook iets te maken hebben gehad met deze exclusieve deals tussen EA en ms? Maar goed pvsz GW komt naar andere platformen maar er is geen datum bekend?
Volgens mij is PvZ inderdaad een timed exclusive, maar niemand weet wanneer hij naar de Playstation komt en of hij überhaupt gaat komen. Het zal in ieder geval nog wel een tijdje duren, misschien een of andere ultimate version met alle DLC erbij of iets dergelijks. Maar ik heb het nieuws rond die titel niet echt bijgehouden.
dutchgio schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 20:22:
EA heeft al een lang een brede deal met MS; waaronder bijvoorbeeld ook exclusieve content voor Fifa(FUT Legends), en nu dus ook Titanfall en Plants VS Zombies.
Of het ooit naar de PS4 komt en wanneer is pure speculatie.
Dit klopt inderdaad dus het is afwachten. Het kan ook zijn dat Microsoft alleen het eerste deel van de serie exclusief heeft gekocht en dat een volgend deel wel multiplatform is, zoals Titanfall 2 min of meer al is bevestigd voor de Playstation.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:53
Andere batterij in me PS4 controller gezet want deze ging veel te snel leeg en moet zeggen dat ie veel langer mee gaat.

[ Voor 35% gewijzigd door Samplex op 08-03-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 20:09:
Prachtig dat EA nu even de deksel op de neus krijgt door met een console in zee te gaan die evenveel verkoopt als de Wii U. Net goed met al die timed en betaalde volledige exclusives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:18

MeNTaL_TO

The future is not set

Samplex schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 21:38:
Andere batterij in me PS4 controller gezet want deze ging veel te snel leeg en moet zeggen dat ie veel langer mee gaat.
Is accu vervangen veel werk of valt het mee?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:53
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 21:58:
[...]

Is accu vervangen veel werk of valt het mee?
Ging redelijk snel, niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Donstil schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 16:44:
[...]

Ja dat is top, moet je in het "Challanges" schilderij springen.
Je hebt daar 4 Challanges waaraan je kunt deelnemen. De linker twee zijn per week en de rechter twee per dag.

Donstil-NL < voeg me maar toe op psn.

We zien je daar!
Ik had het inderdaad gevonden, ik voeg je toe ben benieuwd hoe jullie t doen :). Ik heb voor de daily nu rond de 1300m. Als er nog meer tweakers zijn die rayman legends hebben kan je mij altijd toevoegen voor challenges :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Samplex schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 21:38:
Ooh keurig, hoeveel zit er standaard in weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch nog dit jaar voor the division en the crew. Dat had ik niet verwacht.

https://www.psu.com/a0227...Division-for-2014-release

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
AtlAntA schreef op zondag 09 maart 2014 @ 02:05:

kan me niet indenken dat the division nog dit jaar gaat uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 02:08:
[...]

kan me niet indenken dat the division nog dit jaar gaat uitkomen.
Nee ik eerlijk gezegd ook niet. Als ze met the division net zo'n visual downgrade doen als met watchdogs dan heb ik ook liever dat ze wachten totdat ze in de buurt komen van de graphics van de reveal trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
AtlAntA schreef op zondag 09 maart 2014 @ 02:13:
[...]

Nee ik eerlijk gezegd ook niet. Als ze met the division net zo'n visual downgrade doen als met watchdogs dan heb ik ook liever dat ze wachten totdat ze in de buurt komen van de graphics van de reveal trailer.
Ik verwacht hem nog eerder ergens half 2015. wat ze lieten zien op de E3 kan haast niet kloppen en moest wel iets van een techdemo zijn.

De stappen die ze daarin lieten zien zijn nog veel te groot mbt de engine, graphics etc van huidige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Iemand deze trailer al gezien? Ik was altijd groot van van colony wars... Dit lijkt vet te worden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:41

kronolith

[EDIT]

Heb sinds eergisteren dan ook eindelijk een PS4 in huis, maar ik ben er eerlijk gezegd nog niet heel erg van onder de indruk. Vooral de laadtijd van apps en games valt me behoorlijk tegen, het duurt bijvoorbeeld behoorlijk lang om Music Unlimited of Netflix op te starten. Multitasking (het switchen tussen games/apps en het home-scherm) werkt wel weer naadloos en retesnel.

De controller vind ik wel echt top! Zeker 10x beter als de DS3 en ook fijner als de 360 controller. In vergelijking met de One kan ik niks zeggen, die heb ik nog niet in mijn handen gehad.

Games vallen mij nu ook een beetje tegen, maar daar zit niks anders op dan wachten. Wachten op inFamous, Watch_Dogs en Driveclub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
edit: nvt

[ Voor 91% gewijzigd door BFmango op 09-03-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Laatst online: 21:20
AtlAntA schreef op zondag 09 maart 2014 @ 02:05:

Ik ruik een Watch Dogs 2.0 actie.

Net voor release later dit jaar toch uitstellen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wanneer zou Sony 's komen met een update waarin je een melding krijgt wanneer friends online komen?

lijkt me geen overbodige luxe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-05 14:11

CR1691

Hero of Time

Mooie beelden uit de wereld van Dragon Age. Krijg steeds meer zin om die game te gaan spelen :)

Bijna al het nieuws rondom die game wijst erop dat ze terugkeren naar de roots van Origins en dit combineren met de sterke punten uit twee. Nu nog wachten op die releasedatum :(

[ Voor 36% gewijzigd door CR1691 op 09-03-2014 11:41 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Anoniem: 467839 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:45:
wanneer zou Sony 's komen met een update waarin je een melding krijgt wanneer friends online komen?

Ik hoop ook dat er snel een update komt voor onder andere dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:42

kaanmijo

Picobello B.V.

Tropico 5 komt ook naar de PS4 :)
Trailer: YouTube: Tropico 5 First Gameplay Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:19

Mee eens is niet echt handig dat je dat niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

Ik wist gewoon dat ik iets miste t.o.v. de PS3 maar kon er nog niet achter komen wát precies. Nou dit dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
  • Laatst online: 18-11-2023
kronolith schreef op zondag 09 maart 2014 @ 09:48:
Heb sinds eergisteren dan ook eindelijk een PS4 in huis, maar ik ben er eerlijk gezegd nog niet heel erg van onder de indruk. Vooral de laadtijd van apps en games valt me behoorlijk tegen, het duurt bijvoorbeeld behoorlijk lang om Music Unlimited of Netflix op te starten. Multitasking (het switchen tussen games/apps en het home-scherm) werkt wel weer naadloos en retesnel.

De controller vind ik wel echt top! Zeker 10x beter als de DS3 en ook fijner als de 360 controller. In vergelijking met de One kan ik niks zeggen, die heb ik nog niet in mijn handen gehad.

Games vallen mij nu ook een beetje tegen, maar daar zit niks anders op dan wachten. Wachten op inFamous, Watch_Dogs en Driveclub!
Precies hetzelfde gevoel over de ps4. Ik heb 'm nu een half weekje.

De laadtijden zijn best wel lang, althans vergeleken met mijn pc bv. Ik speel een stukje van de SP van ghosts en ik wil saven en terug naar het hoofdmenu dan duurt dat erg lang? 15 á 20 seconden ongeveer. Ik geloof dat mijn pc dat in 2 seconden deed? het switchen van game naar homescreen is dan weer wel erg snel.

Wat de controller betreft, dat is een heerlijk dingetje kan er uren mee in m'n handen zitten. De batterij vind ik niet zo'n probleem heb 2 controllers en zo'n oplaadtoren na een paar uurtjes is die leeg maar dan switch ik gewoon naar de andere.

Tja de games... Er is nu niet bepaald veel interessants. deze maand komen gelukkig 2 leukes uit: mgs: gz & Infamous: second son. Infamous komt sowieso in mijn collectie kan niet wachten om die game uit te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 31-05 14:11

CR1691

Hero of Time

Weet niet of het al gepost is hier, maar: je kunt tot 00.00 vandaag de koenisegg one auto's downloaden voor niks in nfs rivals. Twee hele vette auto's dus zeker een aanrader!

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:17
\o/ Win ! Naast Trials de volgende die ik niet hoef te missen zonder Xbone :) Tropico 4 speelde echt lekker op de Xbox 360 en de muziek is te vrolijk voor woorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:25:
[...]

\o/ Win ! Naast Trials de volgende die ik niet hoef te missen zonder Xbone :) Tropico 4 speelde echt lekker op de Xbox 360 en de muziek is te vrolijk voor woorden :)
Lijkt mij een erg leuk spel. Ik zie mezelf zo heel wat zondag uurtjes op de bank weg spelen met een goeie building sim. Ik ken de vorige delen niet maar als ik wat gameplay beelden op zoek dan zit het imho wel snor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lijkt me ook wel leuk. Na SimCity gate ben ik wel weer toe aan een leuke build sim.

Als de menu's leuk worden aangepast voor de consoles koop ik hem zeker. Leuk de genadeloze dictator uithangen :)

Die vorige hadden wel wat last van bugs toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Ik zou het wel tof vinden als er nog eens een nieuwe Battle arena toshinden uit kwam.
en een nieuwe G_Police

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:25
Dutchzilla schreef op zondag 09 maart 2014 @ 23:58:
Ik zou het wel tof vinden als er nog eens een nieuwe Battle arena toshinden uit kwam.
en een nieuwe G_Police
G Police :D In de setting zoals Killzone, lijkt me wel kick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03

On_E

Housemusic

Nickvdd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:33:
[...]

Precies hetzelfde gevoel over de ps4. Ik heb 'm nu een half weekje.

De laadtijden zijn best wel lang, althans vergeleken met mijn pc bv
Dat ligt aan de games.

Killzone Shadow Fall bv. is in 5 seconden geladen vanaf het PS menu.

Afgelopen weekend alleen maar Awesomenauts gespeeld, steeds 'nog 1 potje', heerlijk! :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:00:
Watch dogs verschil in E3 demo 2012 en de PS4 trailer van maart 2014 nader bekeken:
http://www.psx-sense.nl/1...den-of-niet-oordeel-zelf/
Lastig, soms is het overduidelijk te zien dat de 2012 versie beter is, maar soms ziet de 2014 versie er beter uit naar m'n idee.

Zolang hier niks nuttigs over word gezegd door devs moeten we het maar gaan afwachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
De devs hadden al aangegeven dat er niks gedownscaled is. Of het waar is, is natuurlijk maar de vraag. Persoonlijk boeit het me weinig, ik ben vooral benieuwd hoe het speelt.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Het eerste stuk heeft het meeste verschil, daarbij zijn de beelden aan de rechterkant eerder op PS3/360 niveau. Bij de andere stukken lijkt het verschil meer in de (licht)effecten te zitten.
Het beste is nog altijd om af te wachten wat de uiteindelijke versie gaat geven, want ik lees ook al dat die beelden toch niet van de PS4 versie zouden komen...

[ Voor 35% gewijzigd door SToRM666 op 10-03-2014 11:08 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:04:
[...]

Lastig, soms is het overduidelijk te zien dat de 2012 versie beter is, maar soms ziet de 2014 versie er beter uit naar m'n idee.

Zolang hier niks nuttigs over word gezegd door devs moeten we het maar gaan afwachten denk ik.
quote uit het Frontpage bericht over de multiplayer;

''Robert Morin, de creative director van de game, liet zich eerder tegenover Eurogamer al wel uit over de grafische kwaliteit van de game. "Leveren we de filmkwaliteit die iedereen verwacht na de presentatie op de E3? Waarschijnlijk niet, dat is niet mogelijk. Maar we geven spelers wel de fantasie van wat het is om een hacker te zijn." Ook Morin liet echter niet los waarom de game niet aan de grafische verwachtingen voldoet.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik begin sterk te twijfelen om mijn Watch Dogs pre order bij bol te annuleren en maar ff af te wachten hoe hij uiteindelijk is.. Enige is dat toen ik hem reserveerde hij op de site stond voor €47... dilemma's!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Waarom zou je uberhaubt pre-orderen? Je kan de game op release dag gewoon in de winkel halen na het lezen van wat reviews en 99/100x met alle pre-order bonussen.

Zijn hier nog mensen die van plan zijn om Ground Zeroes te halen? Ik vind 30 euro voor een (hele leuke) demo best veel, maar het ziet er toch wel erg goed uit.

[ Voor 4% gewijzigd door voxxel op 10-03-2014 12:32 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:48
Ook Ubisoft denkt dat gamers dom zijn. Ze komen telkens met dezelfde engine en opzet daarin. Stukken gebied dat je moet veroveren, eigen een centraal of hoog punt toe en je kan het gebied op de kaart zien. Assassin’s Creed, Far Cry en ook Watch_Dogs verdenk ik hiervan. Na Far Cry 3 en Assasin’s Creed IV ken ik deze gameplay wel, ik ga dan ook Watch_Dogs niet pre-orderen. Telkens exact hetzelfde doen voelt namelijk als werk. En dan die graphics voor de PS4. :X

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
voxxel schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:27:
Waarom zou je uberhaubt pre-orderen? Je kan de game op release dag gewoon in de winkel halen na het lezen van wat reviews en 99/100x met alle pre-order bonussen.

Zijn hier nog mensen die van plan zijn om Ground Zeroes te halen? Ik vind 30 euro voor een (hele leuke) demo best veel, maar het ziet er toch wel erg goed uit.
Heb GZ gisteren besteld bij videogamesplus.ca, scheelt toch 5 euro en ik heb er geen haast mee. Leuk tussendoortje, wordt de 18e verstuurd werd me verteld.

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 11:35
Day one buy for me. Heb speciaal een PS4 aangeschaft voor MGS V. O+
Ground Zeroes houd me bezig tot ik in Afghanistan rond kan gaan sluipen.

Ben misschien nog wel nieuwsgieriger naar het verhaal dan de gameplay. Kan niet wachten! :)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
breminem schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:02:
[...]

Day one buy for me. Heb speciaal een PS4 aangeschaft voor MGS V. O+
Ground Zeroes houd me bezig tot ik in Afghanistan rond kan gaan sluipen.

Ben misschien nog wel nieuwsgieriger naar het verhaal dan de gameplay. Kan niet wachten! :)
Ik ben erg nieuwsgierig naar deze game maar ik heb vorige delen niet gespeeld en ik heb me er ook (nog) niet op ingelezen. Loop ik dan veel mis? Is het dan minder immersive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz

Heb het puur gedaan omdat ie toen voor €47 te pre orderen was. Dat is waarschijnlijk een foutje geweest ( hij kost nu volgens mij weer €60 bij bol) en goedkoper dan hij te koop is met release, dan zal hij imo niet onder €50 te krijgen zijn.

Maar misschien dat ik hem wel cancel, een paar euro meer uitgeven als ik er zeker van ben is ook geen ramp.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
AtlAntA schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:07:
[...]

Ik ben erg nieuwsgierig naar deze game maar ik heb vorige delen niet gespeeld en ik heb me er ook (nog) niet op ingelezen. Loop ik dan veel mis? Is het dan minder immersive?
Het is raadzaam in elk geval Metal Gear Solid 3 en Metal Gear Solid: Peace Walker te spelen alvorens aan Metal Gear Solid 5 te beginnen.
Metal Gear Solid 3 en Metal Gear Solid: Peace Walker spelen zich namelijk vòòr Metal Gear Solid 5 af. De rest van de delen (o.a. MGS 1, 2 en 4) spelen zich na Metal Gear Solid 5 af.

Tijdlijn: http://www.konami.jp/mgs5/

De Metal Gear Solid HD Collection (PS3) beschikt over o.a. Metal Gear Solid 3 en Metal Gear Solid: Peace Walker. Die zou je dus op kunnen pakken alvorens aan Metal Gear Solid 5 te beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 00:51
breminem schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:44:
[...]

Het is raadzaam in elk geval Metal Gear Solid 3 en Metal Gear Solid: Peace Walker te spelen alvorens aan Metal Gear Solid 5 te beginnen.
Metal Gear Solid 3 en Metal Gear Solid: Peace Walker spelen zich namelijk vòòr Metal Gear Solid 5 af. De rest van de delen (o.a. MGS 1, 2 en 4) spelen zich na Metal Gear Solid 5 af.

De Metal Gear Solid HD Collection (PS3) beschikt over o.a. Metal Gear Solid 3 en Metal Gear Solid: Peace Walker. Die zou je dus op kunnen pakken alvorens aan Metal Gear Solid 5 te beginnen. :)
Handig als je geen PS3 hebt maar alleen een PS4 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
lubbertkramer schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:48:
[...]

Handig als je geen PS3 hebt maar alleen een PS4 :9
True....

Heb je een Vita dan zou je de MGS HD Collection voor de Vita aan kunnen schaffen. Echter beschikt deze collectie weer niet over Metal Gear Solid: Peace Walker... Maar goed, die kan je wel weer van PSN af plukken (PSP versie -> speelbaar op de Vita). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iacobus
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:09
Zojuist mijn eerste aankoop op mijn US PSN account gedaan. Call of Duty: Ghosts voor omgerekend nog geen 29 euro. Dat is nog eens leuk gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 00:51
breminem schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:52:
[...]

True....

Heb je een Vita dan zou je de MGS HD Collection voor de Vita aan kunnen schaffen. Echter beschikt deze collectie weer niet over Metal Gear Solid: Peace Walker... Maar goed, die kan je wel weer van PSN af plukken (PSP versie -> speelbaar op de Vita). :+
Helaas geen Vita...Ken alleen MGS nog van de Playstation (1). Maar even GZ aanschaffen om dan in ieder geval in het verhaal te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
breminem schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:44:
[...]

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik ben ook niet in het bezit van een playstation 3 dus dat gaat niet lukken. Dit is wel exact zo'n situatie waarin playstation Now uitkomst zou kunnen bieden dus ik denk dat ik daar even op wacht. ;)

Edit : over de duivel gesproken.
https://www.psu.com/a0227...-appear-on-Gaikai-website

[ Voor 7% gewijzigd door AtlAntA op 10-03-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Trophies van Infamous Second Son zijn ook bekend! http://www.officialplayst...ro-quest-awards-revealed/

Daar ga ik aardig wat tijd in stoppen voor de platinum. :)

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.Bas.Bas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-07-2023
Weet iemand of je bij een Amerikaanse PS4 gewoon een Europese stekker erin kan steken? Ik heb een paar jaar terug een PS3 in Amerika gekocht, daar kon ik gewoon een PC stroomkabel insteken en de PS3 werkte perfect. Is het ook zo bij de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Bas.Bas.Bas schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:25:
Weet iemand of je bij een Amerikaanse PS4 gewoon een Europese stekker erin kan steken? Ik heb een paar jaar terug een PS3 in Amerika gekocht, daar kon ik gewoon een PC stroomkabel insteken en de PS3 werkte perfect. Is het ook zo bij de PS4?
Lijkt me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iacobus
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:09
Bas.Bas.Bas schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:25:
Dit is geen probleem, schaf een C8 stroomkabel aan. Moet je in iedere elektronica zaak of online wel kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Iacobus schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:39:
[...]

Dit is geen probleem, schaf een C8 stroomkabel aan. Moet je in iedere elektronica zaak of online wel kunnen vinden
C7 bedoel je?

http://www.allekabels.nl/230_volt/Apparaatsnoer.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ik moest wel. Ik had geen keuze. Ik heb zojuist Ground Zeroes en inFAMOUS besteld... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 560158

Tot hoe lang duurt dat verrekte onderhoud op PSN...??
Als ik mn PS3 aanzet doet hij het wel...

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 560158 op 10-03-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:36
Geen idee.. hier ook problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-05 20:48
Tot 23 uur vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 20:44
Jumpman schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:34:
Ook Ubisoft denkt dat gamers dom zijn. Ze komen telkens met dezelfde engine en opzet daarin. Stukken gebied dat je moet veroveren, eigen een centraal of hoog punt toe en je kan het gebied op de kaart zien. Assassin’s Creed, Far Cry en ook Watch_Dogs verdenk ik hiervan. Na Far Cry 3 en Assasin’s Creed IV ken ik deze gameplay wel, ik ga dan ook Watch_Dogs niet preorderen. Telekens exact hetzelfde doen voelt namelijk als werk. En dan die graphics voor de PS4. :X
Amen. Helemaal mee eens. Gameplay rekken voelt t voor mij.

Inzake onderhoud. Is dat vaak? Duurt behoorlijk lang en op de xbox echt nog nooit last van gehad. Je kan nu dus niet online gamen:(. Balen zeg

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:02
Jumpman schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:34:
Ook Ubisoft denkt dat gamers dom zijn. Ze komen telkens met dezelfde engine en opzet daarin. Stukken gebied dat je moet veroveren, eigen een centraal of hoog punt toe en je kan het gebied op de kaart zien. Assassin’s Creed, Far Cry en ook Watch_Dogs verdenk ik hiervan. Na Far Cry 3 en Assasin’s Creed IV ken ik deze gameplay wel, ik ga dan ook Watch_Dogs niet preorderen. Telekens exact hetzelfde doen voelt namelijk als werk. En dan die graphics voor de PS4. :X
Ik geloof dat Watch Dogs inderdaad ook een dergelijk systeem heeft. Dat je een 'basis' over moet nemen, zodat je weer een stukje vrij speelt op de map. Dat heb ik dacht ik ooit in een gameplay filmpje gezien met voice over van de developer.
Verder ben ik ook erg benieuwd naar hoe lang het leuk blijft om een brug open te zetten, verkeerslichten wijzigen, etc. Ik hoop dat ze een goede balans weten te vinden.

-----------------

Kwam Driveclub niet ergens in april / mei uit? http://uk.ign.com/article...to-make-driveclub-agreata Lees in de comments enzo dat ze wellicht die VR willen implementeren. Dat zou wel grappig zijn. Maar dat kan alleen toch ook wel met een uitgebreide patch lijkt me. Lijkt me nu zaak om hem eens gewoon uit te brengen. :)

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2014 21:37 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-04 18:25
Wat een baalmoment vrouw heeft avonddienst en de kleine net naar bed gebracht. Mooi tijd om even te gamen en dan is er onderhoud. Wat een tijdstip....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:43

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ach je kan altijd nog een offline spelletje doen...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan alles online en ben nu fifa online aant doen:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik vind wel dat PSN op de vreemdste momenten onderhoud heeft, dit is wel vaker zo. Ook vind ik dat PSN vaak down is.

Erg vervelend om zo afhankelijk te zijn, dat is toch wel één ding wat ik mis ten opzichte van PC gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Maar als je gisteren of eergisteren online bent geweest kun je toch gewoon online vandaag? Teminste, zo maakte ik zelf mee met onderhoud in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-04 15:07
Je kunt ook gewoon online. Alleen FIFA werkt bij mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-04 18:25
Chaoss schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:57:
Ach je kan altijd nog een offline spelletje doen...
Zou kunnen, maar daar heb ik geen ps4 met ps+ voor gekocht. Normaal boeit het ook niet maar ik heb misschien 3 a 4 keer per jaar zo,n avondje op mijn vrije dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Lomp schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:45:
Wat een baalmoment vrouw heeft avonddienst en de kleine net naar bed gebracht. Mooi tijd om even te gamen en dan is er onderhoud. Wat een tijdstip....
Ik voel je pijn broeder.. Zit in exact hetzelfde schuitje :(

Pagina: 1 ... 104 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan