Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ja das wel echt een probleem met de PS+ content voor de PS4 tot nu toe allemaal erg matig op Resogun na. Dead Nation is best een OK spel maar ik heb hem al op de PS3 gespeeld.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Chaoss schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:11:
Ja das wel echt een probleem met de PS+ content voor de PS4 tot nu toe allemaal erg matig op Resogun na. Dead Nation is best een OK spel maar ik heb hem al op de PS3 gespeeld.
Contrast vond ik niks, Don't Starve was wel aardig. Outlast vond ik anders wel een goede, wat vond je daar van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 20:48
bukkum schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:47:
[...]

Dit had ik dus ook met de px4. Ik wil juist dat geschreeuw van mijn vrienden zachter kunnen zetten :)
Vind t raar dat dit niet kan was ik iig wel gewend bij de xbox 360.
Astro a50 daar op kan het wel :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
Laatste Batman overgeslagen, maar heb zo'n idee dat deze weer in mijn verzameling komt :)

http://youtu.be/wsf78BS9VE0

De trailer is iig alvast top ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Batman games zijn heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:57:
[...]

haha hier ook, ook van marktplaats?
Yep :)

Wel een promo disc maar boeiend, het gaat om de game en die is exact hetzelfde..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-07 18:45
Beakzz schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:56:
Laatste Batman overgeslagen, maar heb zo'n idee dat deze weer in mijn verzameling komt :)
http://youtu.be/wsf78BS9VE0 De trailer is iig alvast top ;)
Dit zou wel eens de game kunnen zijn waardoor ik de PS4 eindelijk ga aanschaffen. :) Momenteel zijn er nog geen echte games die mij er toe kunnen zetten de console nu al in huis te halen, zoals bijvoorbeeld GT6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

b.o.n.s schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:07:
Hahah Awesomenauts voor het eerst gespeeld (met maatje tegen bots).. lachen!!
Erg tof inderdaad!

Wel viel het mij op dat de laadtijden best lang zijn en er slowdown is als het scherm vol is met nauts, critters, explosies e.d.

Neem aan dat dit nog geoptimaliseerd gaat worden.

In ieder geval de 8 euro (voor Plus leden) dubbel en dwars waard.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Awesomenauts gisteren gekocht, leuk spel.. moet nog wel even doorkrijgen hoe het allemaal werkt!
Ziet er grafisch leuk uit wel mooi en het speelt loopt allemaal soepel.

Een aanrader en het is maar 8 euro voor ps plus leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Vind Dead Nation wel weer grappig om te doen. Maar verwacht in de toekomst toch wel iets meer van PS+. Wel leuk om het nu met vrienden te doen, diezelfde vrienden hadden toen DN op de PS3 uitkwam allemaal een 360. ;)

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
http://www.gamersnet.nl/n...ater_dit_jaar_aaa_titels/

Zoals verwacht is het een kwestie van tijd voordat het ps4 plus aanbod beter wordt. Logisch dat het een tijdje duurt voordat aaa games in plus komen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Scrisissszzz schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:30:
http://www.gamersnet.nl/n...ater_dit_jaar_aaa_titels/

Zoals verwacht is het een kwestie van tijd voordat het ps4 plus aanbod beter wordt. Logisch dat het een tijdje duurt voordat aaa games in plus komen.
Dat heb ik ook altijd gezegd, ik verwacht nu nog geen Knack of Killzone gratis. Maar ik verwacht wel een nieuwe toffe indie game en niet één die we 4 jaar geleden al konden spelen en nota bene gratis kregen na de PS hack. Maar nogmaals mij hoor je niet klagen ik vermaak me wel, ben nu nog bezig met AC4 op platinum halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Knack en Killzone heb ik al, dus die mogen ze overslaan :P

Maar denk wel dat dat de eerste games gaan worden haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killzone was net ff 85 pence in UK store door bugje, nog net mee kunnen pikken :9

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=779972

[ Voor 25% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 06-03-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Scrisissszzz schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:35:
Knack en Killzone heb ik al, dus die mogen ze overslaan :P

Maar denk wel dat dat de eerste games gaan worden haha!
Sowieso eerst Drive Club. Daarna verwacht ik toch Knack als eerste AAA. Killzone verkoopt heel goed, dus die zullen ze minder snel in de aanbieding gooien.

Dead Nation toch maar even geprobeerd, maar het is niks voor mij. Gelukkig ben ik nog druk bezig met Thief. Die sidemissions zijn echt :9~ Vanmiddag verder met de bank heist. Ik weet niet hoe lang jullie al bezig zijn, maar ik zit op 15 uur gametime volgens de statistieken en ben pas bij chapter 4. Dan mag je daar nog gerust 5 uur bij optellen voor alle reloads. Ik probeer wel al zoveel mogelijk te doen aan optionele content voor ik met de volgende missie verder ga.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
Ik weet nog niet wat ik van Dead Nation moet vinden. Op de trailers leek het even dat het een lekker wegspeel ding was zoals Resogun (dat je met de ene stick beweegt en de andere de richting bepaalt waarin je vuurt). Maar in werkelijkheid is het anders en speelt het minder snel en lekker weg. Heb alleen de Campagne tot nu toe gespeeld. Misschien dat de MP leuker is. Zal vanmiddag eens met m'n broertje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

dangerpaki schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:43:
Ik weet nog niet wat ik van Dead Nation moet vinden. Op de trailers leek het even dat het een lekker wegspeel ding was zoals Resogun (dat je met de ene stick beweegt en de andere de richting bepaalt waarin je vuurt). Maar in werkelijkheid is het anders en speelt het minder snel en lekker weg. Heb alleen de Campagne tot nu toe gespeeld. Misschien dat de MP leuker is. Zal vanmiddag eens met m'n broertje proberen.
In co-op is het nog vele malen leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:50
On_E schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:49:
[...]

In co-op is het nog vele malen leuker.
True, op de PS3 erg veel plezier aan beleeft en 2x de campaign met co-op doorlopen. Alleen halverwege gekomen en toen was de lol er wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
voxxel schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:30:
[...]

Sowieso eerst Drive Club. Daarna verwacht ik toch Knack als eerste AAA. Killzone verkoopt heel goed, dus die zullen ze minder snel in de aanbieding gooien.
Vind je Knack echt een AAA titel?
Veel meer dan een tech demo is dat toch niet? Hij wordt overal als makkelijk en eentonig bestempeld.

AAA lijkt me een beetje teveel eer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Donstil schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:13:
[...]

Veel meer dan een tech demo is dat toch niet? Hij wordt overal als makkelijk en eentonig bestempeld.

Zo heb jij Knack wel gedaan, of gewoon alleen de reviews gelezen? Knack is echt een leuke en vermakelijke (ja AAA) game. True het verhaal en personages zijn niet bijzonder hoogstaand maar wel echt leuk. En het idee van de relics waaruit Knack bestaat vind ik een toffe toevoeging. Daarnaast heb ik de game op platinum en ik moet zeggen dat ik mij geen moment verveeld heb. Het is gewoon een fijne game voor tussendoor en aan te raden coöp modus.

Ik zit ook te wachten op driveclub. Het idee van een club met vrienden en gewoon een toffe racegame sprak mij wel aan. Hoop wel dat 'ie voor de zomer nog verschijnt.

[ Voor 5% gewijzigd door Frankaro op 06-03-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Donstil schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:13:
[...]

Volgens mij begrijp je niet zo goed wat AAA betekent. AAA heeft niks te maken met hoe goed een game is, maar vooral met (marketing) budget.

Overigens staat knack niet bekend als een makkelijke game.

[ Voor 7% gewijzigd door voxxel op 06-03-2014 11:33 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Knack is zeker niet makkelijk. Op normal ben je gemiddeld na 2/3 rake klappen al af... laat staan op hard...

Dus nee Knack is alles behalve makkelijk. Stuk uitdagender dan bijvoorbeeld AC4. Ik heb me heel erg vermaakt met de game maar doodgaan was een uitdaging, vooral later in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Scrisissszzz schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:33:
Knack is zeker niet makkelijk. Op normal ben je gemiddeld na 2/3 rake klappen al af... laat staan op hard...

Dus nee Knack is alles behalve makkelijk. Stuk uitdagender dan bijvoorbeeld AC4. Ik heb me heel erg vermaakt met de game maar doodgaan was een uitdaging, vooral later in de game.
De eindbaas op very hard... 8)7 8)7 Toen vond ik Knack wel even zeer frustrerend. :) AC4 vind ik ook echt een toffe game, vooral omdat ik redelijk diep in het hele verhaal ook er omheen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
voxxel schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:28:
[...]

Volgens mij begrijp je niet zo goed wat AAA betekent. AAA heeft niks te maken met hoe goed een game is, maar vooral met (marketing) budget.

Overigens staat knack niet bekend als een makkelijke game.
Vind 'm best vermakelijk. Achteraf gezien vind ik de 45 Euro die ik ervoor betaalde wel wat veel, maar dat komt vooral omdat ik er geen replay value in zie. Na 1x eigenlijk wel gezien. Toch is het zeer zeker geen slechte game en hij is erg uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vermaak me meer met Knack dan dat ik met Killzone deed, maar ik ben dan ook niet echt een shooter liefhebber.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ubisoft heeft een grote aankondiging vandaag om 1800 zeggen ze op Facebook . Zal ac5 of watchdogs zijn. Ik hoop op een release datum van watchdogs.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Watch_Dogs, 27 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup zag het ook net staan. Ik ben benieuwd wat de vertraging de game heeft opgeleverd.

Nieuwe trailer is ook al gelekt.
http://epix.xbox.com/shaX..._STORY_XBOX360_030414.WMV

[ Voor 25% gewijzigd door AtlAntA op 06-03-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
27 mei is wel te doen, er komt niks bijzonders uit dus dat wordt volop watch_dogs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:18:
27 mei is wel te doen, er komt niks bijzonders uit dus dat wordt volop watch_dogs ;)
Inderdaad voor mij ook. Ik heb nu dankzij de nieuwe trailer ook een beter beeld van het spel en ik moet zeggen dat ik er wel zin in heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

AtlAntA schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:21:
[...]

Inderdaad voor mij ook. Ik heb nu dankzij de nieuwe trailer ook een beter beeld van het spel en ik moet zeggen dat ik er wel zin in heb!
Iemand een linkje naar Youtube ofzo? Kan hier op men werk niet op de bovenvermelde site...
Via Youtube zoeken is zoals zoeken naar een speld in een hooiberg. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:23:
[...]

Iemand een linkje naar Youtube ofzo? Kan hier op men werk niet op de bovenvermelde site...
Via Youtube zoeken is zoals zoeken naar een speld in een hooiberg. ;(
Staat (nog) niet op YouTube maar er is wel een Download linkje.

https://drive.google.com/file/d/0B6u8UwFU90JeWC1raTFSNGN2aFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Nope no can do.. filesharingsites mogen ook niet van het werk. (hoewel dropbox bv zeer handig zou kunnen zijn)

toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:25:
[...]

Nope no can do.. filesharingsites mogen ook niet van het werk. (hoewel dropbox bv zeer handig zou kunnen zijn)

toch bedankt :)
Ik kan je helaas nog niet verder helpen want ik zit ook maar via 3g. Paar uurtjes geduld nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

AtlAntA schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:28:
[...]

Ik kan je helaas nog niet verder helpen want ik zit ook maar via 3g. Paar uurtjes geduld nog. ;)
But I want to see it NAAAOOOOWW :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De nieuwe trailer van Watch_Dogs (http://www.gamersnet.nl/movies/watch_dogs/story_trailer/) Awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Kijk eens naar de posts boven je... ;)
Zit hier bij het filmpje een linkje bij of is het ook via drive-dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Via die link kan je direct de trailer kijken. ;) Je hoeft hem dus niet te downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Alleen voor xbox 360?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Ik neem aan dat het gewoon een wereldwijde release wordt voor alle platformen. Alleen de Wii U-versie zou wat later komen, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Mr. Black schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:50:
Via die link kan je direct de trailer kijken. ;) Je hoeft hem dus niet te downloaden!
Kan niet op de site door het werk :p

Youtube lukt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Helaas, heb nog geen YouTube-link gevonden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Deze kwam hier net weer ff voorbij in de playlist. Hopelijk op de E3 wat Uncharted 4 beelden :)
Blijven brute games. alleen al vanwege de humor :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bm3O-U6646c]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Tsja, ik hoop maar dat het 360 footage is, want visueel gezien vind ik het niet heel goed. (Watch_Dogs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

On_E schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:05:
Tsja, ik hoop maar dat het 360 footage is, want visueel gezien vind ik het niet heel goed. (Watch_Dogs)
EXACT hetzelfde aan het denken... hopelijk zijn de ingame beelden van de XBOX360
als dit ingame van de volgende generatie is dan valt dit zwaar tegen, GTAV heeft alles beter in orde lijkt me dan.

Handling/rijgedrag van auto's lijkt me ook een beetje vreemd. Kan het niet goed uitleggen maar komt mij over als een tram op rails ofzo (had dit bij vorige gameplay/teaser beelden ook al.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
On_E schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:05:
Ik vermoed van wel, want anders is het misleidend als 360 reclame. Daarbij zagen eerdere beelden er een stuk beter uit. Waarschijnlijk zullen er de komende dagen nog wel wat meer filmpjes verschijnen.

Edit: Hier de officiele van Ubisoft zelf: Youtube

[ Voor 10% gewijzigd door voxxel op 06-03-2014 15:20 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zover de release datum nog niet officieel bekend was :

https://mobile.twitter.co...screen_name=watchdogsgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Eindelijk een releasedatum! Ik heb/had zoveel zin in deze game. Ik weet niet heel goed wat ik er nu van moet denken. Maar ik ben groot fan van Úbisoft dus ik ga het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 22:17
Amaze86 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:41:
[...]

Astro a50 daar op kan het wel :)
Zoveel heb ik niet over voor een headset. Zoiets simpels als volume van chat regelen zou een headset van 100 euro toch ook wel moeten kunnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:43

MonkeySleeve

It's just Monkey business

bukkum schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:43:
[...]

Zoveel heb ik niet over voor een headset. Zoiets simpels als volume van chat regelen zou een headset van 100 euro toch ook wel moeten kunnen lijkt me.
Alstu:
http://www.bol.com/nl/p/s...-mobile/9200000024774716/

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 22:17
Die ga ik ook kopen, ging er alleen om dat het volume van de chat (van je vrienden) schijnbaar niet zachter/harder te zetten is. Dat is enige wat ik jammer vind. Dit was ook bij de TB px4. Je kan alleen je eigen stem harder/zachter zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

voxxel schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:14:
[...]

Ik vermoed van wel, want anders is het misleidend als 360 reclame. Daarbij zagen eerdere beelden er een stuk beter uit. Waarschijnlijk zullen er de komende dagen nog wel wat meer filmpjes verschijnen.

Edit: Hier de officiele van Ubisoft zelf: Youtube
Ubisoft heeft bevestigd dat dit PS4 footage is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:30:
[...]

Ubisoft heeft bevestigd dat dit PS4 footage is.
Heb je daar ook een bron van? Kan het zelf niet terug vinden en ik hoop ook dat het niet waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Denk wel dat het PS4 of XBO footage is, waarom zouden ze last-gen footage gebruiken in een trailer waar geen console genoemd wordt? Dan pakken ze natuurlijk de console waar er het beste uitziet om een trailer te maken.

Voor een open wereld game ziet het er imho ook vrij normaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
frankeros schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:17:
[...]

Zo heb jij Knack wel gedaan, of gewoon alleen de reviews gelezen? Knack is echt een leuke en vermakelijke (ja AAA) game. True het verhaal en personages zijn niet bijzonder hoogstaand maar wel echt leuk. En het idee van de relics waaruit Knack bestaat vind ik een toffe toevoeging. Daarnaast heb ik de game op platinum en ik moet zeggen dat ik mij geen moment verveeld heb. Het is gewoon een fijne game voor tussendoor en aan te raden coöp modus.

Ik zit ook te wachten op driveclub. Het idee van een club met vrienden en gewoon een toffe racegame sprak mij wel aan. Hoop wel dat 'ie voor de zomer nog verschijnt.
Uiteraard alleen de reviews gelezen, kan niet elke game kopen natuurlijk 8)7
Al de reviewers hebben het wel over het zelfde, zal niet voor niets zijn lijkt me.

Maar goed te horen dat er mensen toch plezier aan beleven, als hij op ps+ komt check ik hem zeker.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Over 15 minuten een livestream van een uur lang met Infamous: Second Son Gameplay:

Twijfel nog of ik ga kijken, wil er het liefst zo blanco mogelijk instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Ik kijk die dinge nooit,speel liever zelf vooral een triple A titel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:34
Trailer ziet er niet echt indrukwekkend uit qua looks als ik eerlijk ben.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kontspel is dat dead nation zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:27:
Wat een kontspel is dat dead nation zeg.....
Zeker nooit een ps3 gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:28:
[...]

Zeker nooit een ps3 gehad?
Jawel en die heb ik nog steeds... Maar ik vind het nog steeds een kontspel...
Het wordt tijd dat die driveclub komt op psplus... Daarom heb ik eigenlijk de ps4 aangeschaft...
Wel een naaistreek eigenlijk... Laten ze allemaal van die vette wagens zien enzo... En vervolgens laten ze je zes maanden wachten...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:00:
Denk wel dat het PS4 of XBO footage is, waarom zouden ze last-gen footage gebruiken in een trailer waar geen console genoemd wordt? Dan pakken ze natuurlijk de console waar er het beste uitziet om een trailer te maken.

Voor een open wereld game ziet het er imho ook vrij normaal uit.
-nevermind-

[ Voor 11% gewijzigd door AtlAntA op 06-03-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die deze thumb sticks heeft?
http://www.miniinthebox.c...da.html?litb_from=sysmail
En bevalt het?!

Zijn nu in de aanbieding, 70 cent met gratis verzending vanuit China ;)
Maar als het niks is hoef ik ze ook niet te bestellen :'(

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 06-03-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Voor de prijs hoef je het niet te laten toch :P

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:52:
Iemand die deze thumb sticks heeft?
http://www.miniinthebox.c...da.html?litb_from=sysmail
En bevalt het?!

Zijn nu in de aanbieding, 70 cent met gratis verzending vanuit China ;)
Maar als het niks is hoef ik ze ook niet te bestellen :'(
70 cent inclusief verzending? Zou het niks zijn dan kan je ze later nog als vingerhoed kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor meerwaarde hebben thumb grips van 5 euro? Het is en plastic doppie meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
AtlAntA schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:04:
[...]

70 cent inclusief verzending? Zou het niks zijn dan kan je ze later nog als vingerhoed kunnen gebruiken.
Ik heb ze, ben geen andere gewend maar ze zijn voor het geld prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:04:
[...]

2 setjes besteld, voor dat geld goed te doen ;)
Met een week of 2 is het er wel, dan maar kijken of het ook wat is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Jack Tretton (voor de personen die 'm niet ken: hij gaf de E3 presentatie met "we support used games", "no always-online", etc.) stopt er mee. Laatste officiële werkdag: 31 maart 2014.

Het 'afscheidsbericht' begint naar mijn idee best wel negatief met "It is with mixed feelings...".
PlayStation Nation,

It is with mixed feelings that I inform you that I will be stepping down as President and CEO of SCEA effective March 31, 2014. This is a result of a mutual agreement with SCEA, and I leave knowing that the PlayStation brand has never been stronger, PlayStation 4 momentum continues to accelerate, and the future will only get brighter for our gamers.

Serving PlayStation fans for the past 19 years has been one of the most rewarding experiences in my career. Your passion for gaming inspired me every day.

I want to thank you for constantly pushing PlayStation to deliver breakthrough gaming and entertainment experiences, and to never settle for “good enough.” The embodiment of this commitment can be found in the PS4, which has quickly become the #1 next-gen console worldwide…thanks to you.

We’ve shared many memories over the past two decades and I’ll always be grateful for your support.

Thank you,
Jack Tretton
http://blog.us.playstatio...essage-from-jack-tretton/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:55:
Jack Tretton (voor de personen die 'm niet ken: hij gaf de E3 presentatie met "we support used games", "no always-online", etc.) stopt er mee. Laatste officiële werkdag: 31 maart 2014.

Het 'afscheidsbericht' begint naar mijn idee best wel negatief met "It is with mixed feelings...".

[...]

Ik heb geen idee (logisch) hoe hij zich op de werkvloer gedraagt maar op mij kwam hij over als iemand met een sterk en likeable karakter. Dit komt vooral door zijn optreden bij up at noon (ign). Wel zonde dat zo'n oud en vertrouwd playstation gezicht vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik lees gelukkig in meerdere watch dogs preview dat de game (op de ps4) er heel mooi uit ziet.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voxxel schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 22:47:
Ik lees gelukkig in meerdere watch dogs preview dat de game (op de ps4) er heel mooi uit ziet.
Ja dat lees ik ook maar het ziet er helaas niet zo goed uit als de demo bij de aankondiging op de e3 2012 (!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:31:
[...]

Jawel en die heb ik nog steeds... Maar ik vind het nog steeds een kontspel...
Het wordt tijd dat die driveclub komt op psplus... Daarom heb ik eigenlijk de ps4 aangeschaft...
Wel een naaistreek eigenlijk... Laten ze allemaal van die vette wagens zien enzo... En vervolgens laten ze je zes maanden wachten...
Hoop in april driveclub voor psn+ het wordt tijd,speel nu alleen fifa,ben beetje schooter moe,lange tijd bf4 en ghost gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Uniciteit schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:55:

[...]

Uiteraard heb je gemengde gevoelens als je weg gaat bij een bedrijf waar je 19 jaar lang CEO bent geweest, ik geloof niet dat dit een (semi) gedwongen ontslag is geweest. Imho heeft de man altijd goed zijn werk gedaan, de E3 presentaties waren goed te doen en hij kwam altijd erg likable over tijdens interviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Spijtig nieuws, zijn presentaties waren inderdaad altijd goed om te zien. Eerst maar eens zien hoe zijn opvolger dat doet voordat ik ga oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Chaoss schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 00:59:
[...]

Uiteraard heb je gemengde gevoelens als je weg gaat bij een bedrijf waar je 19 jaar lang CEO bent geweest, ik geloof niet dat dit een (semi) gedwongen ontslag is geweest. Imho heeft de man altijd goed zijn werk gedaan, de E3 presentaties waren goed te doen en hij kwam altijd erg likable over tijdens interviews.
Klopt hij heeft het imago van een gewoon oprechte aardige man. Jammer dat hij weggaat vind zijn beroemde optreden tijdens het laatste E3 nog steeds zeer awesome.

Ik ben heel benieuwd hoe Watch_Dogs er nu echt uit gaat zien op de PS4, de trailer overtuigde en viel tegelijk ook weer wat tegen. Ik heb na AC4 wel weer zin in een echte Ubisoft game. Ben blij dat we nu ook iets van het verhaal te zien krijgen. Ach eerst maar Infamous op platinum halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Tja, aan zo'n presentatie zal ook wel een redelijke hoeveelheid mensen meewerken zeker? Maar hij kon het zeker mooi brengen :)
Het zal vooral belangrijk zijn hoe zijn opvolger het achter de schermen gaat doen.

[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 07-03-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

SToRM666 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:20:
Tja, aan zo'n presentatie zal ook wel een redelijke hoeveelheid mensen meewerken zeker? Maar hij kon het zeker mooi brengen :)
Dat bedoelde ik ook niet, bedoelde meer hoe hij daar zelf stond. Heel relaxed en toen zei hij ook nog eens (toen het publiek helemaal los ging) "guess that's a good thing" over tweedehands games. Ook hoe hij bij bijvoorbeld Up at Noon zat. Gewoon een relaxte playstation baas. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Frankaro op 07-03-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
frankeros schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:22:
[...]

Dat bedoelde ik ook niet, bedoelde meer hoe hij daar zelf stond. Heel relaxed en toen zei hij ook nog eens (toen het publiek helemaal los ging) "guess that's a good thing" over tweedehands games. Ook hoe hij bij bijvoorbeld Up at Noon zat. Gewoon een relaxte playstation baas. :)
Ach door dat gemaakte gezwets prik je toch zo doorheen, hij is weg en 100 anderen die precies hetzelfde kunnen. Die consoles worden ook wel verkocht zonder hem, net zoals Apple nog steeds een hoop iPhones verkoopt zonder Steve Jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iacobus
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 08:37
Ik ben sinds vorige week in het bezit van een PS4 en ik heb af en toe een probleem met het krijgen van beeld op mijn tv (Philips 42PFL8404H).

Wanneer ik switch naar de HDMI port waar de PS4 op zit aangesloten krijg ik een seconde of 2 het PS logo te zien en vervolgens krijg ik zwart beeld. Op de tv krijg ik vervolgens de melding 'niet-ondersteund formaat'.

Zet ik de PS4 vervolgens uit (stroomkabel eraf) en weer aan kan ik zonder problemen gebruik maken van de PS4.

Ik heb de PS4 al op verschillende HDMI porten geprobeerd en ook verschillende HDMI kabels (ik heb nu de meegeleverde HDMI kabel aangesloten).

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff nieuwe orb thumb grips gekocht bij mediamarkt... De helft goedkoper als bij bol.com en geen verzendkosten... Ik vind die hoge niet zo fijn spelen... 3,99€...
http://www.mediamarkt.nl/...ing&product_code=91256793

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 15:29
Iacobus schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:10:
Ik ben sinds vorige week in het bezit van een PS4 en ik heb af en toe een probleem met het krijgen van beeld op mijn tv (Philips 42PFL8404H).

Wanneer ik switch naar de HDMI port waar de PS4 op zit aangesloten krijg ik een seconde of 2 het PS logo te zien en vervolgens krijg ik zwart beeld. Op de tv krijg ik vervolgens de melding 'niet-ondersteund formaat'.

Zet ik de PS4 vervolgens uit (stroomkabel eraf) en weer aan kan ik zonder problemen gebruik maken van de PS4.

Ik heb de PS4 al op verschillende HDMI porten geprobeerd en ook verschillende HDMI kabels (ik heb nu de meegeleverde HDMI kabel aangesloten).

Lijkt op en HDMI handshake probleem. Ik heb met mijn Philips ook wel eens problemen met de PC die erop is aangesloten (wel via een versterker). Wat je eens zou kunnen proberen is om 'Easylink' op de TV aan te schakelen, ik weet helaas zo snel niet waar dit in het menu zit verstopt. Je kunt dan vervolgens op de PS4 de HDMI koppeling inschakelen (te vinden onder systeem). Hopelijk werkt het dan wat soepeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt inderdaad handshake probleem, Je zou ff een firmware update van je tv kunnen proberen. Vast wel ergens te vinden op de Phillips site en dan met de instructies van phillips op een usb stickie zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:38:
[...]

Lijkt inderdaad handshake probleem, Je zou ff een firmware update van je tv kunnen proberen. Vast wel ergens te vinden op de Phillips site en dan met de instructies van phillips op een usb stickie zetten.
Wilde gok, maar misschien heb je hier nog iets aan: http://www.vg247.com/2013...-in-port-not-being-flush/

Bij lancering van de PS4 waren er wat HDMI-problemen bij sommigen. Andere optie is dat je HDMI-cec (afstandsbediening) optie uitzet in de PS4 en kijken of dat beter gaat.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook zoiets.
Heb de HDMI koppeling in de PS4 aanstaan, en de TV gaat dan automatisch aan als je de PS4 aanzet.
Als je alleen de TV zelf aanzet wil dat nog wel eens resulteren in "niet ondersteund" meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Heb net zoiets. Ook op zoek naar een oplossing, al is mijn work-around niet heel ingrijpend: even switchen op de tv naar een andere HDMI ingang en weer terug. Werkt 100% van de gevallen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:41
spaceboy schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:25:
[...]

Heb net zoiets. Ook op zoek naar een oplossing, al is mijn work-around niet heel ingrijpend: even switchen op de tv naar een andere HDMI ingang en weer terug. Werkt 100% van de gevallen.
Tip: eerste ps4 aanzetten, wachten totdat de LED van blauw naar wit springt. En hierna pas de de TV aanzetten en op de juiste hmdi poort zetten. Werkt bij mij ook 100%. Had in het begin elke keer een blinking blue led :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik ben nu bij chapter 5 van Thief.

spoiler:
Best wel een creepy level. Ik hou helemaaaaal niet van horror games, dus ik heb hier ook wel wat moeite mee. Ik speel altijd met headset, maar die deed ik na 5 minuten toch maar af. :P Maar ik kom er beetje bij beetje wel doorheen. Ik schrok wel even goed toen dat eerste onzichtbare wezen op me af kwam. Wat wel een beetje irritant is, dat veel items in dit level pas vindbaar worden bij bepaalde triggers. Dat zorgt er dus voor dat ik de hele tijd heen en weer aan het lopen ben om te checken of ik niks gemist heb.

[ Voor 6% gewijzigd door voxxel op 07-03-2014 13:03 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voxxel schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:02:
Ik ben nu bij chapter 5 van Thief.

spoiler:
Best wel een creepy level. Ik hou helemaaaaal niet van horror games, dus ik heb hier ook wel wat moeite mee. Ik speel altijd met headset, maar die deed ik na 5 minuten toch maar af. :P Maar ik kom er beetje bij beetje wel doorheen. Ik schrok wel even goed toen dat eerste onzichtbare wezen op me af kwam. Wat wel een beetje irritant is, dat veel items in dit level pas vindbaar worden bij bepaalde triggers. Dat zorgt er dus voor dat ik de hele tijd heen en weer aan het lopen ben om te checken of ik niks gemist heb.
Chapter 5?
Iets met een ziekenhuis? >:)

Het is trouwens behoorlijk lastig om 100% loot te krijgen...
Denk je een keer dat je alles hebt, voltooi je die missie; 99% omdat je 1 item ergens bent vergeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
dutchgio schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:16:
[...]

Chapter 5?
Iets met een ziekenhuis? >:)

Het is trouwens behoorlijk lastig om 100% loot te krijgen...
Denk je een keer dat je alles hebt, voltooi je die missie; 99% omdat je 1 item ergens bent vergeten 8)7
Ja die inderdaad. Ik heb al een paar keer gehad dat ik 1 item miste. Dat trek ik echt zo slecht :P Maar goed, er is geen trophy voor het vinden van alle loot gelukkig. Dat hoef je maar in 1 level te doen en die heb ik al. Zolang ik alle collectibles en documents maar heb.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iacobus
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 08:37
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:38:
[...]

Helaas wordt er al een aantal jaar geen updates meer uitgegeven voor mijn model en heb ik reeds de laatste firmware versie geinstalleerd.

Easylink staat volgens mijn wel uitgeschakeld dus ik ga vanavond eens kijken of het beter gaat als dit ingeschakeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Iacobus schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:11:
[...]

Helaas wordt er al een aantal jaar geen updates meer uitgegeven voor mijn model en heb ik reeds de laatste firmware versie geinstalleerd.

Easylink staat volgens mijn wel uitgeschakeld dus ik ga vanavond eens kijken of het beter gaat als dit ingeschakeld staat.
Heeft het niet met de video settings op de PS te maken? Was bij sommige op de PS3 destijds het geval. Dan moest je volgens mij even de aan/uit knop ingedrukt houden om de settings te resetten.

En wat is er gaande met watchdogs? http://www.lazygamer.net/...downgraded-since-e3-2012/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Ben nu druk bezig met de Weekly Challenge van Rayman. Zit nu zelf op de 915 meter maar dan zie je iemand die op de 11 kilometer zit? WTF? Hoe lang zijn zulke levels eigenlijk vraag ik mij dan af.

Overigens heb ik zojuist ook wat mensen toegevoegd op PSN die Rayman spelen, ben benieuwd hoe ik het afleg tegen jullie.

[ Voor 24% gewijzigd door The_Worst op 07-03-2014 14:25 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Paulus07 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:24:
[...]

Heeft het niet met de video settings op de PS te maken? Was bij sommige op de PS3 destijds het geval. Dan moest je volgens mij even de aan/uit knop ingedrukt houden om de settings te resetten.

En wat is er gaande met watchdogs? http://www.lazygamer.net/...downgraded-since-e3-2012/
Ja de graphics van Watch Dogs lijken ineens een stuk minder te zijn. De demo's destijds waren wel op een pc, maar dan nog.. die vergelijkingsfilmpjes zijn best erg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Scrisissszzz schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:52:
[...]

Ja de graphics van Watch Dogs lijken ineens een stuk minder te zijn. De demo's destijds waren wel op een pc, maar dan nog.. die vergelijkingsfilmpjes zijn best erg..
Ik zal blij zijn als ze stoppen met de cross-gen titels en alleen nog maar voor de next/nieuwe current-gen en de pc ontwikkelen. Crossplatform titels die over beide generaties ontwikkeld worden die er toch aanzienlijk minder goed uit dan de next-gen only titels.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 20:51
Scrisissszzz schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:52:
[...]

Niet zo vreemd ook als je bedenkt dat de E3 2012 trailer op een pc met 2x een HD7970 draaide. Ben wel benieuwd of we nu weer een paar weken voor release te horen krijgen dat de X1 versie op lagere resolutie loopt. Of dat ze allebei gewoon op 900p ofzo lopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Trishul schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:59:
[...]

Niet zo vreemd ook als je bedenkt dat de E3 2012 trailer op een pc met 2x een HD7970 draaide. Ben wel benieuwd of we nu weer een paar weken voor release te horen krijgen dat de X1 versie op lagere resolutie loopt. Of dat ze allebei gewoon op 900p ofzo lopen :X
Snap dat een pc met twee €500 kaarten in SLI betere graphics heeft dan een ps4 :)

Maar dit vind ik best een verschil buiten dat..

Maar goed, als het uiteindelijk super vette gameplay heeft maken mij de mindere graphics echt niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Trishul schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:59:
[...]

Ik las net dat de PS4 Watch Dogs 1080p - 30 fps draait en XBone 960p - 30 fps. Bron is niet echt betrouwbaar maar het klinkt wel kloppend.

(via Gamequarter.be)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Ik schrik echt best wel van Watch_Dogs. Helemaal nu ik wat dingen op Neogaf heb gezien... had dit niet verwacht. Hopelijk gooit Ubisoft er nog een paar trailers/screenshots uit in de komende twee maanden. Om te laten zien dat het er gewoon wel helemaal top uitziet. Dit kan dus zomaar van potentiële goty een potentiële flop worden. Ik houd nog vertrouwen en mijn pre-order laat ik lekker staan. Maar ben wel verbaasd.

[ Voor 7% gewijzigd door Frankaro op 07-03-2014 15:27 ]

Pagina: 1 ... 103 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan