Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
swopdark schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:07:
[...]

Dat idee heb ik ook. Maar de ps4 gpu in ontworpen met gpgpu berekeningen in het achterhoofd om de CPU te ontlasten. Zoals Marc derny zelf al aangaf is het gebruik van 14 gpu cores optimaal voor grafisch gebruik en zouden devs moeten proberen de overige 4 gpu's moete n inzetten op gpgpu taken. Iets dat volgens hem pas over twee jaar voldoende uitontwikkeld is. Zoals testjes aangeven hebben de CPU van de Xbox one ps4 dezelfde capaciteit wat duid op dezelfde clockspeed of een andere effectievere architectuur voor ps4. Aangezien iedereen uitgaat van een clockspeed van 1,6 MHz voor ps4.
Je klinkt alsof je weet waar je over praat. Ik betwijfel het alleen. MHzen en GHzen verwisselen is geen typo... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Inmiddels ben ik een paar weekjes met mijn PS4 aan het spelen en ik moet zeggen dat ik er nog niet erg enthousiast aan het worden ben van de controller. Ondanks dat het tenopzichte van de PS3 een grote verbetering is, merk ik nog steeds dat soms de pookjes me uit de vingers glippen tijdens een potje Fifa 14. Iets wat ik op m'n oude Xbox360 controllers toch nooit zo had. Even het pookje opnieuw vastpakken leid in fifa ertoe dat je mannetje stilstaat, en dat kan op enig niveau online toch echt niet. Misschien dat ik er nog aan wen :)

Merk ook dat ik nog niet erg enthousiast van de titels wordt. Heb nu vooral een hele dure Fifa machine :P. Wat media features waren ook wat dat betreft niet verkeerd geweest..

Het zal wel wennen/beter worden!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OcNewB schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:25:
[...]

Je klinkt alsof je weet waar je over praat. Ik betwijfel het alleen. MHzen en GHzen verwisselen is geen typo... 8)
De rest van zijn post daarintegen.. >:)
Geintje.

Over titanfall vs. Killzone, deze 2 games vergelijken heeft weinig nut aangezien titanfall multiplatform is en Killzone een Sony exclusive is.

Dat Killzone interlaced is wist ik niet en omdat ik de single player niet heb gespeeld kan ik het ook niet vergelijken. Tijdens het vorige open weekend heb ik het een uurtje ofzo geprobeerd en vond ik het er wel goed uitzien. Maar na een kill/death ratio van 1 op 95 had ik het wel weer gezien ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

OcNewB schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:25:

Haha BUSTED!! O-) Ik zal mijn typo's even aanpassen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie heeft genoten van Outlast; een soortgelijke missie zit ook in Thief. ;) niet helemaal vergelijkbaar maar gedeeltelijk komt het wel overeen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
@supremetweaker

Dit is ook voor mij een reden waarom ik nog niet heb besloten een Ps of xbone te nemen, want met een Ps3 controller vind ik FIFA minder fijn dan met een 360 controller. Zo is het al een hele verbetering dat de analogstick van de Ps4 niet meer een bol oppervlak heeft (dit was niet fijn op de Ps3) maar ik zit nog wel met de plaatsing van de linkeranalog, want de 360 controller was echt perfect voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

supreme tweaker schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:31:
Inmiddels ben ik een paar weekjes met mijn PS4 aan het spelen en ik moet zeggen dat ik er nog niet erg enthousiast aan het worden ben van de controller. Ondanks dat het tenopzichte van de PS3 een grote verbetering is, merk ik nog steeds dat soms de pookjes me uit de vingers glippen tijdens een potje Fifa 14. Iets wat ik op m'n oude Xbox360 controllers toch nooit zo had. Even het pookje opnieuw vastpakken leid in fifa ertoe dat je mannetje stilstaat, en dat kan op enig niveau online toch echt niet. Misschien dat ik er nog aan wen :)
Mijn pookjes slijten als een malle, en mijn vingers worden "vettig" van het afkomende rubber (zo lijkt het). Hierdoor veeg ik deze vettigheid weer af aan de x toets zo lijkt het want deze kleeft een beetje. Ik ben ook niet te spreken over de batterijduur... op de PS3 heb ik nog NOOIT gehad dat de controller er midgame mee kapte. Na de batterijmelding kon je makkelijk zo nog een uur doorspelen. de DS4 stopt er zo'n 15 min na de melding mee. Ik moet er gewoon aan wennen de controller in de oplader te stoppen. Bij men ps3 had ik 2 controllers waarvan er altijd één aan de lader hing en ik dus altijd dik 20 uur extra speeltijd in een andere constoller had.
Merk ook dat ik nog niet erg enthousiast van de titels wordt. Heb nu vooral een hele dure Fifa machine :P.
Wat voor games speel je graag? Heb je je PS4 enkel voor fifa gekocht? Ondanks dat het aanbod nu je smaak niet kan zijn is er wel al best veel verkrijgbaar en onderweg. Ik heb nu drie full retail spellen: battlefield 4, Tomb Raider en Killzone SF. + natuurlijk Resogun, Don't Starve en Outlast. Moet nog steeds eens even goed gaan zitten voor Warframe...
Wat media features waren ook wat dat betreft niet verkeerd geweest..
Die DNLa ondersteuning moet terugkomen. Ik streamde best veel van men pc. Echter ik heb nu netflix sinds een maand of 4 en merk dat ik geen behoefte meer heb aan downloaden. Die youtube app mag van mij ook terugkomen want die gebruikte ik op PS3 best veel. Verder doet hij wat ik ervan verwacht: games spelen. Al mijn maatjes hebben ook een PS4 dus ik verveel me niet. Wat voor media apps mis jij?
Aan de controller wennen kan ik niks over zeggen. over het gamesaanbod kan ik wel zeggen dat het alleen maar beter wordt en de PS4 veruit de meeste ondersteuning heeft en krijgt. Zeker als deze verkoopaantallen zich doorzetten. We kunnen voor de xbox one enkel hopen dat Titanfall aantallen gaat verkopen maar dat het spel ook op pc en x360 is zal hier niet aan helpen. Uiteindelijk duwen xbox en Playstation elkaar naar grote hoogten.

Aankomende games voor mij zijn Infamous en ik wil Assasins Creed IV ook nog wel kopen. Ik kijk erg uit naar Destiny en #Driveclub. The Division staat ook hoog op mijn verlanglijstje.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

rodi1802 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 19:44:
@supremetweaker
Zo is het al een hele verbetering dat de analogstick van de Ps4 niet meer een bol oppervlak heeft (dit was niet fijn op de Ps3) maar ik zit nog wel met de plaatsing van de linkeranalog, want de 360 controller was echt perfect voor mij.
Een DS4 is geen xbox controller en zal het ook nooit worden. Als je denk niet te kunnen wennen aan de DS4 is de xbox one toch een heel goed alternatief? Verreweg de meeste spellen zullen ook gewoon op de Xbox One komen. Als je altijd een x360 gewent bent en daar tevreden over was zal je dat ook zeker zijn met je xbox one. Je kan er donder op zeggen dat MS haar x360 gamers zal proberen terug te trekken naar de xbox one zeker nu de xbox one zo slecht blijkt te verkopen in vergelijking met het succes van de PS4. MS zal de komende tijd vaak de portomonnee trekken voor timed of volledig exclusive content. Dit ging ook makkelijk omdat devs tot vorig jaar dachten dat de xbo weer marktleider zou zijn. Nu de PS4 zo domineert zullen dev minder snel in de verleiding komen content exclusief te houden. Zeker als deze trend zich voortzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:19
Inmiddels ben ik een paar weekjes met mijn PS4 aan het spelen en ik moet zeggen dat ik er nog niet erg enthousiast aan het worden ben van de controller. Ondanks dat het tenopzichte van de PS3 een grote verbetering is, merk ik nog steeds dat soms de pookjes me uit de vingers glippen tijdens een potje Fifa 14.
Lange tijd zware Xbox fan geweest dus toen ik een PS3 kocht was het voor mij echt huilen met die gruwelijk slechte DS3 (wat mensen ook zeggen die niks anders gewend zijn :+ ) De DS4 vind ik echt een zware vooruitgang, maar dat van Fifa had ik dus ook. Daarom opzetstukjes gekocht voor de pookjes en nu gewoon altijd grip. Helaas is de Xbone controller er ook niet op vooruit gegaan dus aanpassen is de boodschap ;)

Link naar waar ik de thumb grips vandaan heb :

http://www.ebay.nl/itm/18..._trksid=p3984.m1497.l2649

2 holle en helaas 2 bolle in 1 pakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Inmiddels ben ik een paar weekjes met mijn PS4 aan het spelen en ik moet zeggen dat ik er nog niet erg enthousiast aan het worden ben van de controller.
Nou sterker nog, ik heb de ps4 nu 3 maandjes (sinds launch) maar ben over het algemeen helemaal niet zo enthousiast. Ik was dat de eerste weken al niet zo maar het is niet gekomen ook.

Natuurlijk is het wel een leuk apparaat wat vast heel krachtig is maar dat komt er nu totaal niet uit.

De controler heb ik zelf ook een beetje een haat liefde verhouding mee.
Mijn linker pookje is al volledig glad, iets wat me behoorlijk irriteert, bij games als Rayman schiet mijn duim er best vaak vanaf. Ook krijg ik last van mijn linkerhand als ik een tijdje game.

Op een of andere manier voelt de DS4 gehaast maar toch ook fijn.

Lastig uit te leggen via text op Eem forum. Misschien wordt ik weg geblazen als de echte next-gen games komen en het geen opgepoetste oude generatie games meer zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:41

Merk ook dat ik nog niet erg enthousiast van de titels wordt. Heb nu vooral een hele dure Fifa machine :P. Wat media features waren ook wat dat betreft niet verkeerd geweest..

Ik, als fifa fan, wordt ook erg enthousiast van nba 2k14 momenteel. Ziet er grafisch geweldig uit en speelt erg lekker. Ook van het commentaar kunnen ze bij ea nog wat van leren ;)

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28
Heb al die problemen absoluut niet met d ds4. Maar mn broertje wel want die heeft ook snel zweetende handen. Misschien meer last van ??. Vind de ds4 juist echt heel erg lekker en kan veel beter mee gamen dan de 360 controller.( x1 moet ik nog testen komt vanzellf als die te koop is in nl en ik hem heb.)
Het enigste gebrek vind ik de games. Heb een paar games maar mis echt een racer. En hoop dat die heeel snel released. En watchdogs wil ik al heel lang. Dus mag zsm komen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:45:
Heb al die problemen absoluut niet met d ds4. Maar mn broertje wel want die heeft ook snel zweetende handen. Misschien meer last van ??. Vind de ds4 juist echt heel erg lekker en kan veel beter mee gamen dan de 360 controller.( x1 moet ik nog testen komt vanzellf als die te koop is in nl en ik hem heb.)
Het enigste gebrek vind ik de games. Heb een paar games maar mis echt een racer. En hoop dat die heeel snel released. En watchdogs wil ik al heel lang. Dus mag zsm komen.
Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken maar heb persoonlijk nooit zwetende handen tijdens gaming.
Maar al had ik dit wel dan had de DS4 daar als nog tegen moeten kunnen natuurlijk. Het is immers een product wat aangeraakt dient te worden.

Een racer mis ik ook enorm, watch dogs lijkt me een toffe game maar ik ben daar toch wel bang voor het "opgepoetste last gen" effect. Ik verwacht daar in ieder geval geen echte next-gen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
v8power67 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:45:
Heb je Need For Speed: Rivals uitgeprobeerd? Die game was voor mij in ieder geval een zeer positieve verrassing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:12
Uniciteit schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:05:
[...]

Heb je Need For Speed: Rivals uitgeprobeerd? Die game was voor mij in ieder geval een zeer positieve verrassing. :)
Ik ook,vind de game super.Had het niet verwacht,lekker racen. Plus platina behaald :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nfs games zijn absoluut niet mn ding. Speel veel gran turismo en forza. Driveclub lijkt een mengeling te worden tussen arcade en sim. Maar een nfs is zo bizar arcade daar haal ik geen plezier uit.
Nee ik zie graag een gt6/7 en driveclub zsm op ps4. En the crew als de game nog beetje redelijk physics heeft ook wel. Maar niet voor 100 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:31:
Vorige week bij saturn 3 spellen besteld voor ps4 waaronder tomb raider. Meteen al gebeld om te vragen wanneer tomb raider geleverd zou worden aangezien op de website stond ' voor 22.00 uur besteld, morgen in huis'. Zou de game 3-3 (vandaag) op voorraad komen en verstuurd worden. Krijg ik vandaag doodleuk een mail dat hij pas 17-3 verwacht wordt. Tsja, toch nog de oude grappen bij saturn in lijn met de vorige actie (december ergens).

Meteen alles geannuleerd en koop er niks meer. Ongeacht welke actie.
Hoop dat anderen wel op tijd de spellen krijgen!
Ik heb vadaag mn tnt gekregen. Morgen komt ie aan!
Happy customer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Forza had ik jet liefst gezien op de Ps4, gt5 heb ik een tijdje gespeeld met een PlaySeat die ik kon lenen maar toen mijn collega die weer terug wilde viel de game me met de controller erg tegen.

Mijn hoop is nu idd op driveclub gevestigd, en dan hoop ik op een leuke mix tussen Forza en TestDrive Unlimited. Veel auto's, opties aanpassen (tunen?) en een goede balans tussen "realisme" en arcade.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Volgens mij heeft driveclub geen custimalisatie alleen een livery editor. Maar driveclub kijk ik al tijden erg naar uit.
En deze maand infamous second son.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben benieuwd war dat second Son gaat doen, persoonlijk verwacht ik daar niet zoveel van.
De gameplay zag er wat klinisch uit, lege werelden enz.

Ik verwacht eigenlijk dat deze titel voor het einde van het jaar gratis is bij Ps+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
dutchgio schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:12:
Voor The Crew kun je alvast gaan sparen want die zou 100! Euro gaan kosten;
http://www.psx-sense.nl/1...e-crew-gaat-e-100-kosten/
Haha oooooh maar die belandt vanzelf wel in de budgetbak. Ik ga er niet vanuit dat dit klopt. Dan zouden ze zichzelf wel aardig in de vingers snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 14:19
Het zal wel een special edition zijn of misschien inclusief season pass die ze per ongeluk verkeerd online hebben gezet. Ben helemaal niet zuinig met het aanschaffen van games en ik koop waar ik zin in heb, maar noway dat ik 100 ga neerleggen voor een game zonder bijzondere extra's.

Op deze manier kunnen ze wel de 1e game hebben gemaakt die pas de charts bestormt als het spel in de budgetbak ligt :+ . Nou doet deze game me toch al niks dus dat helpt ook niet. Doe dan maar Driveclub of Project Cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
COD Ghosts voor de ps4 is nu 39.99 dollar op Amazon.
Dat is 29 euro, toch een mooi prijsje :)

[ Voor 18% gewijzigd door Theo27 op 04-03-2014 00:10 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 21:22
Evenals Injustice: Gods Among Us op Amazon. $34.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theo27 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:10:
Zelfs dat is het hem niet waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 03 maart 2014 @ 22:15:
Ik ben benieuwd war dat second Son gaat doen, persoonlijk verwacht ik daar niet zoveel van.
De gameplay zag er wat klinisch uit, lege werelden enz.

Ik verwacht eigenlijk dat deze titel voor het einde van het jaar gratis is bij Ps+
Indien ook jij je baseert op de gameplay in het donker; hoe druk is het bij jou op straat 's nachts? Ik maak me pas zorgen als het overdag ook zo rustig is. En ik heb al overdag-gameplay gezien waarbij het veel drukker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:03:
[...]

Indien ook jij je baseert op de gameplay in het donker; hoe druk is het bij jou op straat 's nachts? Ik maak me pas zorgen als het overdag ook zo rustig is. En ik heb al overdag-gameplay gezien waarbij het veel drukker is.
Nou ik neem niet aan dat de game zich afspeelt in een rustig zuid-Hollands stadje 8)7
Hoe druk het hier in de nacht op straat is lijkt me dus niet echt van belang.

Ik baseer me verder niet alleen op "donkere" gameplay trouwens. Ben gewoon benieuwd wat de game gaat doen that's all, als hij gratis op ps+ is check ik hem zeker even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Ik kom van de PS3 en was dus altijd de DS3 gewend maar vind de DS4 echt fantastisch. Elke keer als ik nu nog weer de DS3 vast heb (voor Borderlands 2) dan merk ik echt hoe goed die nieuwe controller is. Heb zelf helemaal geen problemen met die pookjes en het rubber is ook nog helemaal gaaf. Vond zelf altijd de 360 controller al iets fijner dan de DS3 maar voor mij is de DS4 nu echt de beste controller out there. (Ja ik heb de One controller vast gehad en mee gegamed.) :) Oh en met batterijproblemen heb ik geen last meer sinds ik die dockingstation heb. ;)

Over Infamous ben ik nog steeds enthousiast. Al bekroop mij ook het gevoel dat de straten wel erg leeg waren. Maar dat was vooral wanneer het donker was, hoop dat het gewoon goed komt.

Oh en trouwens PS4 6 miljoen keer verkocht... hallo.
http://www.dualshockers.c...4-worldwide-sony-announce

[ Voor 5% gewijzigd door Frankaro op 04-03-2014 09:00 ]

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankeros schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:58:
Ik kom van de PS3 en was dus altijd de DS3 gewend maar vind de DS4 echt fantastisch. Elke keer als ik nu nog weer de DS3 vast heb (voor Borderlands 2) dan merk ik echt hoe goed die nieuwe controller is. Heb zelf helemaal geen problemen met die pookjes en het rubber is ook nog helemaal gaaf. Vond zelf altijd de 360 controller al iets fijner dan de DS3 maar voor mij is de DS4 nu echt de beste controller out there. (Ja ik heb de One controller vast gehad en mee gegamed.) :) Oh en met batterijproblemen heb ik geen last meer sinds ik die dockingstation heb. ;)

Over Infamous ben ik nog steeds enthousiast. Al bekroop mij ook het gevoel dat de straten wel erg leeg waren. Maar dat was vooral wanneer het donker was, hoop dat het gewoon goed komt.

Oh en trouwens PS4 6 miljoen keer verkocht... hallo.
http://www.dualshockers.c...4-worldwide-sony-announce
als ik de ds3 weer vastpak schaam ik me ervoor dat ik daar ooit mee gegamed heb:p
moet ook huilen als ik ze in de winkel zie hangen voor 60 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik mijn ds4 nu ook op mijn ps3. Werkt ook mits je hem met kabel aan sluit. Alleen de playstation knop werkt niet, en de triggers zijn niet meer analoog.

Ik ben zelf nooit een fan van de ds3 geweest. Sinds mijn kennismaking met de x360 controller was het altijd weer een straf om met de ds3 aan de slag te moeten. Nu kan ik mijn todo list op de ps3 (die nog behoorlijk is) mooi afwerken met de ds4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Heb met de ds3, x360, en nu de ds4 controller gespeeld. De ds4 is een duidelijke verbetering. Maar ik kan met de ds4 en de x360 controller net zo goed overweg. Bij mij slijtte de x360 juist sneller dan de ds4. deze is nog in perfecte staat...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:50:
[...]

als ik de ds3 weer vastpak schaam ik me ervoor dat ik daar ooit mee gegamed heb:p
moet ook huilen als ik ze in de winkel zie hangen voor 60 euro
Hmm ik heb dat nog steeds precies andersom. DS3 is wel wat vreemd, maar zorgt bij mij in elk geval niet voor kramp in de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:57
Toch enorm knap en verbazingwekkend dat de PS4 nu de 6 miljoen is gepasseerd, terwijl er eigenlijk nog geen echte AAA kaliber games zijn uitgebracht... Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren op de E3.
Infamous lijkt mij wel de eerste AAA PS4 game te worden van het jaar, en daarna is het hek van de dam. Watchdogs, Driveclub, Destiny, The Order, The Division en Uncharted zullen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:44:
Toch enorm knap en verbazingwekkend dat de PS4 nu de 6 miljoen is gepasseerd, terwijl er eigenlijk nog geen echte AAA kaliber games zijn uitgebracht... Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren op de E3.
Infamous lijkt mij wel de eerste AAA PS4 game te worden van het jaar, en daarna is het hek van de dam. Watchdogs, Driveclub, Destiny, The Order, The Division en Uncharted zullen volgen.
Ik heb liever een sicke machine met toekomst perspectief dan een crap ding met heel veel games nu ;) je moet ook wel heel veel vrije tijd hebben om de games die nu uitzijn allemaal te spelen, met nog s de grote titels die eraan komen:p.

ik vind het wel prettig zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik ben inmiddels 15 uur bezig geweest met Thief (icm de Gold Headset) en wil ook even mijn mening geven.

Als ik alle kritieken lees dan herken ik de meeste dingen wel terug in de game, maar het is een kwestie van hoe belangrijk al die punten voor je zijn. Ik ben een fan van de oude Thief 2 en ik vind dit wel een waardige opvolger. Ik kan de game ook zeker aanbevelen, alleen wel met een dikke maar. Zoals TotalBiscuit ook al zei, wat storend is voor de een hoeft niet storend te zijn voor de ander. Het is maar net wat je belangrijk vindt.

Even een (samenvatting van een) quote van eerder uit dit topic:
uchiha tijntje schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:57:
[...]

Crosspost uit x1 topic:

Ik kan het spel niet echt aanbevelen. Het heeft zo zijn leuke momentjes maar er zitten toch echt veel gameplayelementen in die toch wel irritant zijn (ik heb de originele Thiefs nooit gespeeld):

-De beperkte bewegingsvrijheid van de hoofdpersoon.
-De loading screens en de tijd die je kwijt bent aan het openen van gesloten ramen.
-Teveel loot.
-Upgrades zijn niet echt boeiend en hebben vrij weinig impact op hoe je het spel speelt.
-De AI is niet gezegend met een hoge i :P.

Verder is het grafisch ook weinig spannend (zelfs wel beetje teleurstellend, gelet op de andere games die uit zijn).
Ik herken alle punten, maar ik ervaar dit als minder storend dan uchiha.

- Garret is inderdaad beperkt in zijn vrijheid als het gaat om springen. Tot nu toe heb ik er nog bijna geen last van gehad dat je niet overal kan springen. Maar goed, misschien accepteer ik dit soort gameplay keuzes gewoon makkelijk. Echter werkt de swoop ability heel lekker en zorgt er voor dat je je echt een sluipende meesterdief waant.

- De laadschermen zijn soms wel irritant ja. Ik denk dat dit te maken heeft met het beperkte geheugen van de oude consoles. Gelukkig duren laadtijden meestal niet zo lang.

- Teveel loot, dit vind ik in de oude Thief games ook beter gedaan. Daar voelde loot een stuk waardevoller dan hier. Gelukkig is de meeste loot niet belangrijk om op te pakken en is er ook nog speciale loot in de vorm van collectibles die dan wel weer leuk zijn om te vinden.

- Upgrades zijn inderdaad niet boeiend, maar daar ben ik wel blij mee. Op 3 tools na heb je niks nodig om alles in de game te kunnen zien/doen. Ik laat de andere upgrades ook volledig links liggen om het spel niet makkelijker te maken dan nodig.

- De A.I. is niet altijd even goed, maar doet wat het moet doen. Ze zijn een stuk scherper in je spotten dan in dishonored en ik heb hier meer het gevoel dat je ze moet mijden en dat guards gevaarlijk zijn. Soms worden dialogen wel vaak herhaalt, maar ik heb me daar nog niet aan gestoord.

- Het spel is grafisch niet vooruitstrevend en af en toe zijn er wel wat kleine probleempjes zoals texture pop-in vlak na het inladen van een nieuwe map. Desalnietemin is het spel wel heel sfeervol en de lighting is mooi gedaan. Vooral guards met torches geven een heel tof effect op de shaduwen als ze rondlopen.

Dit alles weegt voor mij niet op tegen alle pluspunten van de game. Hier nog een paar goede punten. (Om mijn post niet al te lang te maken zal ik het kort houden :P)
- De sidemissies zijn heel goed gedaan en voegen echt iets toe aan de game. Hier kunnen veel andere games een voorbeeld aan nemen.
- De game is af en toe heel moeilijk, zeker met alle hulpmiddelen uitgeschakeld. Dit geeft me wel het oude thief gevoel. Ik zou ook zeker aanraden om op master difficulty te spelen evt met nog wat custom opties uitgeschakeld. Focus uitschakelen maakt de game ook meteen veel meer hardcore.
- De stad is best groot en er is heel veel te ontdekken. In het begin was het een beetje een doolhof, maar inmiddels weet ik alles feiloos te vinden (ik gebruik de map bijna nooit).

TL;DR: Ik vind het tot nu toe een toffe game, maar wel met de nodige problemen die de een meer zullen tegenstaan dan de ander.. Je moet wel van het stealth genre houden, anders moet je deze game sowieso links laten liggen.

Wat betreft de Gold Headset. Ik heb deze nu een week of 2 in gebruik en ik ben er echt heel blij mee. De PX4 gaat in de verkoop. De geluidskwaliteit is vergelijkbaar, maar het gebruiks gemak is wel veel groter. De integratie met de PS4 zorgt er voor dat ik niet meer terug wil. Ik denk dat je voor 90 euro geen betere headset kan vinden.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:47:
[...]

Ik heb liever een sicke machine met toekomst perspectief dan een crap ding met heel veel games nu ;) je moet ook wel heel veel vrije tijd hebben om de games die nu uitzijn allemaal te spelen, met nog s de grote titels die eraan komen:p.

ik vind het wel prettig zo!
*kuch*PS Vita*kuch* Dan bedoel ik vooral de games niet het apparaat want dat is awesome. Moet zeggen dat er twee jaar na dato echt wel toffe games voor zijn trouwens. En vind de combinatie met de PS4 echt perfect werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Frankaro op 04-03-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven over thief
Daar kan ik me vooledig in vinden.
Het zijn kleine minpuntjes,maar toch; ze zijn er.
Bij missie 5 (chapter) bijvoorbeeld zijn er 100 items om te looten, verspreid over heel de locatie. Die missie heeft mij een heel uur gekost, ik nam vrij ruim de tijd om alles te bekijken , en nog had ik niet alle loot..
Laadschermen zijn te lang aangezien het grafisch geen pareltje is, en er is geen onderscheid in welk raam een nieuw gedeelte van de wereld opent of en kamer met loot.
Maar het spelen zelf is erg leuk, al had dat bovennatuurlijke met Erin in die ruimtes etc. van mij niet gehoeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
dutchgio schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:34:
@hierboven over thief
Daar kan ik me vooledig in vinden.
Het zijn kleine minpuntjes,maar toch; ze zijn er.
Bij missie 5 (chapter) bijvoorbeeld zijn er 100 items om te looten, verspreid over heel de locatie. Die missie heeft mij een heel uur gekost, ik nam vrij ruim de tijd om alles te bekijken , en nog had ik niet alle loot..
Laadschermen zijn te lang aangezien het grafisch geen pareltje is, en er is geen onderscheid in welk raam een nieuw gedeelte van de wereld opent of en kamer met loot.
Maar het spelen zelf is erg leuk, al had dat bovennatuurlijke met Erin in die ruimtes etc. van mij niet gehoeven..
Tja Thief is altijd wel een beetje van het occulte geweest. In deel 1 kwam ik er daardoor niet doorheen. In deel 2 was het gelukkig al een stuk minder.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Ik kan me helemaal vinden in Voxxel's verhaal mbt Thief. Ik vermaak me er ook prima mee. Tis gewoon een leuke en pittige game die er gewoon goed uit ziet, niet speciaal nextgen. Als je de game op master speelt en gaat voor no kills en no knockdowns dan is het echt pittig op bepaalde stukken en moet je soms echt heel vlug zien om iets te kunnen stelen.

Technisch wel wat mankementen, maar qua game meer dan in orde wat mij betreft!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 22:17
voxxel schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:15:

Wat betreft de Gold Headset. Ik heb deze nu een week of 2 in gebruik en ik ben er echt heel blij mee. De PX4 gaat in de verkoop. De geluidskwaliteit is vergelijkbaar, maar het gebruiks gemak is wel veel groter. De integratie met de PS4 zorgt er voor dat ik niet meer terug wil. Ik denk dat je voor 90 euro geen betere headset kan vinden.
Mijn px4 was defect en was van plan de gold headset te halen als vervanger. Als ik het chat kabeltje gebruik ipv Bluetooth ( kabeltje vind ik niet erg ) werkt de headset dan goed? Las nl nogal wisselende reacties over het Bluetooth. Kan je het chat volume apart regelen van gamevolume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Helemaal geen last gehad van slijtage van het rubber op de sticks. Een vriend speelt 1x FIFA. Hele rubber versleten. Weet iemand of ik hier mee terug kan naar Gamemania?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poulske schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:57:
Helemaal geen last gehad van slijtage van het rubber op de sticks. Een vriend speelt 1x FIFA. Hele rubber versleten. Weet iemand of ik hier mee terug kan naar Gamemania?
Je hebt toch garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
bukkum schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:50:
[...]

Mijn px4 was defect en was van plan de gold headset te halen als vervanger. Als ik het chat kabeltje gebruik ipv Bluetooth ( kabeltje vind ik niet erg ) werkt de headset dan goed? Las nl nogal wisselende reacties over het Bluetooth. Kan je het chat volume apart regelen van gamevolume?
Eerlijk gezegd heb ik er nog niet mee gechat.. dus ik zou het niet weten.
-SaveMe- schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:48:
Ik kan me helemaal vinden in Voxxel's verhaal mbt Thief. Ik vermaak me er ook prima mee. Tis gewoon een leuke en pittige game die er gewoon goed uit ziet, niet speciaal nextgen. Als je de game op master speelt en gaat voor no kills en no knockdowns dan is het echt pittig op bepaalde stukken en moet je soms echt heel vlug zien om iets te kunnen stelen.

Technisch wel wat mankementen, maar qua game meer dan in orde wat mij betreft!
Er is een trophy om de game uit te spelen met 700 punten aan custom difficulty settings. Als ik eerder had gezien dat je 700 punten kan halen zonder de ironman en chapter saves only optie was ik daar zelfs meteen mee begonnen. Knockdowns gebruik ik nog wel regelmatig. Wat ook wel goed is, dat de omstanders een vrij grote radius hebben waarin ze horen als je iemand neer mept. Dit is in sommige games wel anders, waarbij dit soort acties altijd ongemerkt kunnen zolang het maar buiten het gezichtsveld is.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is per winkel verschillend, moet je even bellen!

als ze hem willen opsturen voor je kun je het beter zelf naar sony doen, want dan heb je hem na 3 dagen weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja hoor gewoon terug gaan naar de winkel van aanschaf. Het kan ook via Sony direct maar in de basis is de winkel verplicht je te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders apptoinette even installeren! Daar zit een filmpje bij over de plicht van winkels;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik word helemaal gek! Ik probeer bij Rayman Legends bij de eerste wereld (Teensies in Trouble) de 84e lum te verdienen. Ik kom in de level Quick Sand - Invaded echter never nooit onder de 40 seconden. Ik doe precies de filmpjes op YouTube na. Daar zie ik mensen zelfs klungelen op plekken die ik echt sneller doe, maar mijn beste tijd is ruim 41 seconden. Iemand hier die het op zijn PS4 wel is gelukt?

Hier is mijn beste poging. Op 0:37 ben ik niet helemaal optimaal (maar daar verlies ik geen seconde).

Iemand tips? Heb ook al andere karakters geprobeerd, maar die rennen niet echt harder... :P

[ Voor 24% gewijzigd door spaceboy op 04-03-2014 17:56 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou niet te vroeg juichen. Het lijkt een trend te worden om een aankondiging aan te kondigen tegenwoordig. Zo ook met watch dogs deze week bijvoorbeeld. Maar ik hoop met je mee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
spaceboy schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:44:
Ik word helemaal gek! Ik probeer bij Rayman Legends bij de eerste wereld (Teensies in Trouble) de 84e lum te verdienen. Ik kom in de level Quick Sand - Invaded echter never nooit onder de 40 seconden. Ik doe precies de filmpjes op YouTube na. Daar zie ik mensen zelfs klungelen op plekken die ik echt sneller doe, maar mijn beste tijd is ruim 41 seconden. Iemand hier die het op zijn PS4 wel is gelukt?

Hier is mijn beste poging. Op 0:37 ben ik niet helemaal optimaal (maar daar verlies ik geen seconde).
[video]

Iemand tips? Heb ook al andere karakters geprobeerd, maar die rennen niet echt harder... :P
Sorry, kan je niet helpen maar ik blijf het cool vinden hoe makkelijk je nu gameplay kan sharen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Tristan schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:35:
[...]

Sorry, kan je niet helpen maar ik blijf het cool vinden hoe makkelijk je nu gameplay kan sharen! :P
Hehe ja inderdaad. Ondertussen is het NET gelukt! Rennend slaan is de oplossing!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Assassins creed black flag heb ik op de vraag en aanbod gezet.
Ziet er leuk uit, maar de gameplay spreekt me echt totaal niet aan.
Deze week maar Tomb raider proberen, kijken of die game wel leuk is.

Ik hou niet van stealth games, daarom zal ik ook nooit Thief gaan halen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

[video]

Het is te doen, ik heb van de eerste 3 werelden alles gehaald namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:42:
[...]

is per winkel verschillend, moet je even bellen!

als ze hem willen opsturen voor je kun je het beter zelf naar sony doen, want dan heb je hem na 3 dagen weer terug.
Sorry, maar bij welke winkel kun je niet terecht voor standaard garantie, als ik vragen mag?

[video]

In de iOS versie is het Rayman karakter wel iets sneller volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:17:
[...]

Sorry, maar bij welke winkel kun je niet terecht voor standaard garantie, als ik vragen mag?

[...]

In de iOS versie is het Rayman karakter wel iets sneller volgens mij.
je kunt overal terecht, wat ik bedoelde, maar waar ik niet duidelijk genoeg in was, is dat het per winkel verschilt of je hem direct kunt opruilen of dat zij hem voor je opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:14:
[...]

je kunt overal terecht, wat ik bedoelde, maar waar ik niet duidelijk genoeg in was, is dat het per winkel verschilt of je hem direct kunt opruilen of dat zij hem voor je opsturen.
Zijn er winkels die direct omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:17:
[...]

Zijn er winkels die direct omruilen?
Bart smit, als je je pakbon(kopie) als bewijs dat je daar hebt besteld meeneemt..
Zal voor Intertoys wel net zo gaan, aangezien dat 1 pot nat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 11:09
Is het niet zo dat je vanaf vandaag een weekje killzone mp gratis kon spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:22:
[...]

Bart smit, als je je pakbon(kopie) als bewijs dat je daar hebt besteld meeneemt..
Zal voor Intertoys wel net zo gaan, aangezien dat 1 pot nat is.
Ooh keurig, dan ga ik even langs de Intertoys dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Theo27 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:10:
Maar kan ik dan met mijn EU-account ook wel gewoon online? En DLC kopen?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mnup_1 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:43:
Is het niet zo dat je vanaf vandaag een weekje killzone mp gratis kon spelen?
Alleen de multiplayer;
Mocht je alsnog Killzone kopen, dan kun je je voortgang van deze week meenemen.

https://store.sonyenterta...tion&EMCID=GM300000_store

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 04-03-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vandaag ook de Sony PS4 Gold headset binnen gekregen. Het klinkt duidelijk een stuk minder goed dan mijn AudioTechnica AD700 (~ 100 Euro) maar vind het acceptabel genoeg. Bovendien is de chat kwaliteit echt heel behoorlijk, andere mensen zijn zeer helder en duidelijk en de mic zit mooi weggewerkt in de koptelefoon. Daarnaast zit ie prima, lekker licht en is de integratie met de PS4 ook prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Die trailer van Arkham Knight ziet er echt gelikt uit. Ok nog geen gameplay maar belooft veel goed imo!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was dat niet die game waarvan ze zich meer oo DLC dan het fixen van bugs zouden richten omdat de wereld daar te groot voor was of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat is (niet was) Origins, voor de PC althans. Op PS3 geen last van bugs gehad. Die is bovendien van een andere dev. Voor dit deel is de almachtige Rocksteady weer verantwoordelijk. Hoop nog steeds dat die gasten een keer een Spider-Man game gaan maken.
dutchgio schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:26:
[...]

Alleen de multiplayer;
Mocht je alsnog Killzone kopen, dan kun je je voortgang van deze week meenemen.

https://store.sonyenterta...tion&EMCID=GM300000_store
Daarom zegt hij ook "mp". ;)

[ Voor 49% gewijzigd door bram1984 op 05-03-2014 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister ff goedkope gamecode van Amazon.com gekocht om te testen (Flower $4.99) redeemen op Amerikaanse account en kon daarna gewoon op mijn EU account spelen ook remote-play op de vita! Voor herhaling vatbaar dus. Al zal ik games die ik echt wil bewaren retail blijven kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na alle ophef over het niet native 1080p zijn van de MP van KZ:SF heb ik er ff over doorgelezen.

De techniek die Killzone SF in mp gebruikt 1920i(960 effectief)x1080 is best interessant en geeft mooie resultaten dat verklaard waarschijnlijk ook hoe ze al die tijd zo goed wegkwamen met die leugen.

Hier vergelijking tussen 720p en ''1920i'' (klikken voor fullres)

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/kkkkrssr1.png

En nog 720P upscaled naar 1080P:

Afbeeldingslocatie: http://i.picpar.com/DRA.png

Zoals je ziet heeft 1920i veel minder last van de bekende upscale blur en ziet het er beter uit dan 720P terwijl dat eigenlijk meer pixels moet renderen het is dus best een goede pseudo 1080p.

Kan interessante techniek worden als ze in de toekomst extra resources vrij moeten maken voor extra next-gen effecten.

zie ook:
http://www.neogaf.com/for...p=103108247#post103108247

edit: whoops foutje was al vergelijking met 720P ipv 900P |:(

[ Voor 13% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 05-03-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:24:
Gister ff goedkope gamecode van Amazon.com gekocht om te testen (Flower $4.99) redeemen op Amerikaanse account en kon daarna gewoon op mijn EU account spelen ook remote-play op de vita! Voor herhaling vatbaar dus. Al zal ik games die ik echt wil bewaren retail blijven kopen
Klopt, zo haal ik al een tijdje games vanaf Amazon.com. Heb Lego Marvel, Injustice, Assasins Creed en NBA2K allemaal daar gehaald. Tussen de $29 en $39 per game 8) :*) Wanneer mn broertje een PS4 haalt, raad ik hem aan om een US account aan te maken (of die ik nu heb ingesteld voor de Store te gebruiken). Per persoon kost het dan maximaal $30, en dan heb je gewoon een game wanneer hij net uit is. Ben je omgerekend €21 kwijt. EN dan heb je nog vaak games die in de actie worden gegooid op Amazon.

Voor zulke prijzen is digitaal perfect. Nooit discs wisselen, lekker goedkoop en gewoon downloaden en spelen _/-\o_

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Vandaag AWESOMENAUTS _O_

Heb er zin an!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

En Dead Nation PS4 editie. Niet helemaal waar ik op zat te wachten maar met vrienden gaat 'ie wel tof worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
ASNNetworks schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:14:
[...]

Klopt, zo haal ik al een tijdje games vanaf Amazon.com. Heb Lego Marvel, Injustice, Assasins Creed en NBA2K allemaal daar gehaald. Tussen de $29 en $39 per game 8) :*) Wanneer mn broertje een PS4 haalt, raad ik hem aan om een US account aan te maken (of die ik nu heb ingesteld voor de Store te gebruiken). Per persoon kost het dan maximaal $30, en dan heb je gewoon een game wanneer hij net uit is. Ben je omgerekend €21 kwijt. EN dan heb je nog vaak games die in de actie worden gegooid op Amazon.

Voor zulke prijzen is digitaal perfect. Nooit discs wisselen, lekker goedkoop en gewoon downloaden en spelen _/-\o_
Wat is precies de manier waarop dit werkt? Ik heb nu volgens mij een Nederlands PSN account, kan ik dit hier ook mee doen, of moet ik die omzetten naar een US account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kthxbye schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:53:
[...]

Wat is precies de manier waarop dit werkt? Ik heb nu volgens mij een Nederlands PSN account, kan ik dit hier ook mee doen, of moet ik die omzetten naar een US account?
ik ben ook zeer dankbaar voor uitleg hierover!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier staat een uitleg: http://www.oldskoolnl.nl/...0066&viewfull=1#post10066

Gebruik verder zelf : prepaid creditcard : http://www.neteller.com/personal/get-a-prepaid-card/
en op amazon.com heb ik random billing adres van een hotel in een taxfree staat(oregon) ipv borderlinx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:16:

Gebruik verder zelf : prepaid creditcard : http://www.neteller.com/personal/get-a-prepaid-card/
en op amazon.com heb ik random billing adres van een hotel in een taxfree staat(oregon) ipv borderlinx.
Pff, wat een gedoe voor een paar centen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kthxbye schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:53:
[...]

ik zie nba 2k14 voor $50 staan. das iets van 35 euro. daar krijg je ze ook voor op marktplaats:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

AlphaBlack_NL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:16:

bij die prepaid kaart, welke currency gebruik je? EUR of USD? Tegoed opwaarderen gebeurt via overschrijving oid neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor degenen die info willen over US accounts op PS4. Ik heb een tijdje geleden al iets over geschreven, maar wellicht is dat lastig te vinden in het forum door enkel te zoeken. Na veel denken heb ik uiteindelijk toch besloten om gewoon de gok te nemen en via de US Store te kopen.

Komt ie dan:
ASNNetworks schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:56:
[...]

Heb het zelf toevallig afgelopen week allemaal uitgezocht. Komt ie:

Wanneer je inlogt met je US account en je PS4 als primaire console instelt, dan krijgen álle accounts toegang tot alle content (dus games én dlc etc) die gedownload is met de US account. Dit geld ook voor PS+, online play etc. Je zou dus PS+ kunnen halen via een Black Friday deal de 29e voor 29 dollar. Daarmee heb je ook toegang met je EU account tot PS+ en alle games via die je aanschaft via de PS Store via je US account. Je bent in dit geval dus 29+59= 88 dollar kwijt voor PS+ én een game, dit is omgerekend 65 euro! Grappig aangezien puur een game via de NL Store 69(!) euro is. Je bent dus goedkoper uit én je hebt PS+ erbij.

Nu zitten hier 2 grote mogelijke nadelen aan, nja 1 mogelijke nadeel en 1 risico. Namelijk:
Wanneer je een game via de US Store koopt, moet je ook alle DLC aanschaffen via de US Store. Opzich geeft dat geen problemen aangezien DLC content vrijwel altijd internationaal gelijk is. Wat echter wél een probleem kan geven is de ToS (Terms of Services). Hierin staat namelijk dat het niet toegestaan is om een account aan te maken van een ander regio dan de regio waarin je je bevind. Dat betekent dat het officieel niet toegestaan is om en US account te gebruiken in NL. Als Sony er achter komt dat je het doet en ze willen er werk van maken, dan kúnnen ze je account compleet bannen! Dat betekent dus dat je alle games die je hebt aangeschaft in één klap kwijt raakt. Nu denk je misschie: "joh ik probeer het gewoon als ik gebanned wordt ben ik 65 euro verder en heb ik in ieder geval het een tijdje gespeeld". Het probleem is dat je niet weet wanneer je gebanned wordt. Straks ben je 4 jaar verder en wordt je US account opeens gebanned, ben je in één klap al je digitale games van de afgelopen 4 jaar kwijt! Er zijn weinig gevallen bekend van mensen die daadwerkelijk gebanned zijn, maar het KAN wel gebeuren.

Dus het is een risico wat je heel veel geld kan besparen, of veel koppijn kan opleveren. Ik heb het zelf allemaal goed uitgezocht en goed nagedacht. Heb zelf besloten om het niet te doen om 2 redenen. Ik heb geen zin om gebanned te worden over een tijd en al mn games kwijt te raken. En ik heb liever toch een fysieke disc game aangezien ik die gewoon kan doorverkopen. Ik ga dus waarschijnlijk dan voor de middenweg: Ik gebruik gewoon een NL account, maar importeer games via playasia voor 47 euro. Dit zijn ook US games, maar omdat de PS4 regiovrij is kan je ze probleemloos spelen. Als ik DLC ofzo wil downloaden voor die games (wat ik overigens niet vaak doe) maak ik wel gebruik van een US account. Mocht die gebanned worden dan boeit dat mij niks aangezien het alleen DLC is. Hierdoor kan ik de game ook gewoon na een tijdje doorverkopen. Voor 30-40 euro doorverkopen is het een leuke deal. Leg ik weer 7-17 erbij en ik kan een nieuwe game halen.

Ik hoop dat ik je genoeg geïnformeerd heb!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kthxbye schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:29:
[...]

Pff, wat een gedoe voor een paar centen :)
mua, scheelt mij toch zo wel vaak 20-30 euro per game vergeleken met disc (40 euro vergeleken me digitaal zelfs). Kleine moeite, als je weet waar je mee bezig bent. Even een account aanmaken, via Amazon prepaid cards of game codes kopen en via de US Store redeemen. Nog goedkoper wanneer je accounts deelt.

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 05-03-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

^
Heb je als je via amazon games koopt en deze via us store redeemt ook nog ps+ voor US nodig?
Heb reeds ps+ voor mijn EU account, kan ik dan hiermee nog altijd online zonder ps+ US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Doe mij maar fysieke games. Ik vind het altijd wel een bevredigender gevoel om een game na het uitspelen weer in het hoesje te doen dan de game simpelweg deleten.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Voordeel van fysieke games is ook dat ik twee weken geleden voor €17,50 Knack kon overkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dead Nation nu gratis voor PSPlus leden :

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:45:
^
Heb je als je via amazon games koopt en deze via us store redeemt ook nog ps+ voor US nodig?
Heb reeds ps+ voor mijn EU account, kan ik dan hiermee nog altijd online zonder ps+ US?
Als je de hier boven geposte link even had gelezen dan had je het geweten. Ook met een simpele Google zoekopdracht had je het antwoord snel kunnen vinden.

Het antwoord is ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hoe zit het met multiplayer als je een spel in de US store koopt en het met je EU account speelt? Gewoon op de EU servers dan neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:35:
[...]

bij die prepaid kaart, welke currency gebruik je? EUR of USD? Tegoed opwaarderen gebeurt via overschrijving oid neem ik aan?
Als currency voor je account kan je volgens mij het beste EUR gebruiken dan kan je met iDeal geld overmaken zonder dat het meteen wordt omgezet naar dollar met de bijbehorende % fee omdat je in je account weer kaarten met verschillende currency's kan wil je dus dat het op het laatste moment pas wordt omgerekend. Als je eenmaal account heb kan je in je account USD dollar kaart aanmaken en die rekent je aankoop dan automatisch om met een % fee in EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:21:
Voordeel van fysieke games is ook dat ik twee weken geleden voor €17,50 Knack kon overkopen :)
haha hier ook, ook van marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:49
kazuka schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:53:
Vandaag ook de Sony PS4 Gold headset binnen gekregen. Het klinkt duidelijk een stuk minder goed dan mijn AudioTechnica AD700 (~ 100 Euro) maar vind het acceptabel genoeg. Bovendien is de chat kwaliteit echt heel behoorlijk, andere mensen zijn zeer helder en duidelijk en de mic zit mooi weggewerkt in de koptelefoon. Daarnaast zit ie prima, lekker licht en is de integratie met de PS4 ook prettig.
Hoor jij degene waarmee je in partychat zit nog, als je "all sound" activeert? Dus als je het geluid van de PS4 en de chat tegelijkertijd zou willen? Bij mij valt dan degene waar ik mee chat direct weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ChuckyDevil schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:15:
[...]

Hoor jij degene waarmee je in partychat zit nog, als je "all sound" activeert? Dus als je het geluid van de PS4 en de chat tegelijkertijd zou willen? Bij mij valt dan degene waar ik mee chat direct weg.
Jep, gisteren in een party met 3 man gezeten en het geluid van de PS4/game ook gewoon door de koptelefoon, kon iedereen prima verstaan en aan de andere kant vonden ze het opvallend hoe helder en duidelijk ik klonk. Echt 10x beter dan dat prut ding wat bij de PS4 meegeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:45:
Hoe zit het met multiplayer als je een spel in de US store koopt en het met je EU account speelt? Gewoon op de EU servers dan neem ik aan?
Ligt aan de game. Veel games pakken gewoon je locatie. Echter Injustice bijv niet. Als ik dat had geweten had ik het niet via US gekocht. Spelen tegen Amerikanen op US servers is niet te doen. :| :/ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
kazuka schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:52:
[...]

Jep, gisteren in een party met 3 man gezeten en het geluid van de PS4/game ook gewoon door de koptelefoon, kon iedereen prima verstaan en aan de andere kant vonden ze het opvallend hoe helder en duidelijk ik klonk. Echt 10x beter dan dat prut ding wat bij de PS4 meegeleverd wordt.
Is het volume van de spraak die je hoort van vrienden afzonderlijk van het game geluid te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
bukkum schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:35:
[...]

Is het volume van de spraak die je hoort van vrienden afzonderlijk van het game geluid te regelen?
Was ik ook naar op zoek maar heb t nog niet kunnen vinden. Enige wat je in kan stellen is dat chat geluid boven game geluid komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Maar dus 100% wireless of in combinatie met een draadje in je DS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ASNNetworks schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:34:
[...]

Ligt aan de game. Veel games pakken gewoon je locatie. Echter Injustice bijv niet. Als ik dat had geweten had ik het niet via US gekocht. Spelen tegen Amerikanen op US servers is niet te doen. :| :/ ;(
Is er toevallig een overzicht te vinden welke games je lokatie niet pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
OinkOink schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:59:
[...]

Was ik ook naar op zoek maar heb t nog niet kunnen vinden. Enige wat je in kan stellen is dat chat geluid boven game geluid komt
Dit had ik dus ook met de px4. Ik wil juist dat geschreeuw van mijn vrienden zachter kunnen zetten :)
Vind t raar dat dit niet kan was ik iig wel gewend bij de xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:45
Hahah Awesomenauts voor het eerst gespeeld (met maatje tegen bots).. lachen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zit op de koptelefoon zelf geen regelaar daarvoor? Ik heb de Pulse en die kan de mix tussen voice en gamegeluid via een schuifje regelen. Dacht dat de Gold exact hetzelfde was maar met ander uiterlijk. Is blijkbaar toch iets anders.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
De mogelijkheid is er wel, maar helemaal werken doet het niet, in ieder geval bij mij niet en enkele andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:35:
Dead Nation nu gratis voor PSPlus leden :

[video]
Wordt er niet enthousiast van.... ouwe zooi. ;)
Pagina: 1 ... 102 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan