Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
Een heel klein deel van het verhaal speelt zich niet af in de tijd van de piraterij, maar dat wordt vanzelf duidelijk, en je hebt de andere delen daar niet bij nodig.
Het verhaal 'in het verleden' staat voor 99% op zichzelf volgens mij. Vond het geen probleem dat ik de vorige games niet had gedaan!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Meer mensen hebben er last van blijkbaar: https://twitter.com/search?q=psn&src=typd&f=realtime.
[ Voor 90% gewijzigd door Jumpman op 12-03-2014 18:01 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Deel2 heeft volgens mij ook al een keer in de instant game collection gezeten.dutchgio schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:45:
[...]
Die 10 uur gameplay houdt me nogal tegen om m te bestellen. En inFamous is echt zo'n ps plus titel die aan het eind van het jaar gratis te downloaden is.. Deeltje 1 is ook al een keer gratis geweest.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Anoniem: 467839
haha wat raar, gister kwam ik er wel op en jij niet:pdutchgio schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:58:
Ik ben nog ingelogd, in tegen stelling tot gisteren doet ie het nu prima
De pret is ook al overAnoniem: 467839 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:13:
[...]
haha wat raar, gister kwam ik er wel op en jij niet:p
In de 88 minuut met FIFA 1-0 voor staan tegen een nogal offensieve opponent die zijn kansen niet afmaakt, ik had 2 schoten op doel in de hele wedstrijd waarvan er 1 raak was.
Ook al een penalty weggegeven, en de gehele defensieve linie had een gele kaart, maar ik was aan het winnen
Maar toen werd ik er plotseling uitgegooid, en nu heb ik schijnbaar geen Origin account meer; PSN staat nog ingelogd maar op de EA servers raak ik niet. Dus voor wat het waard was; bij mij doet ie het ook niet meer.
Gaat weer lekker dus
Dat is balen..dutchgio schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:22:
[...]
De pret is ook al over![]()
In de 88 minuut met FIFA 1-0 voor staan tegen een nogal offensieve opponent die zijn kansen niet afmaakt, ik had 2 schoten op doel in de hele wedstrijd waarvan er 1 raak was.
Ook al een penalty weggegeven, en de gehele defensieve linie had een gele kaart, maar ik was aan het winnen![]()
Maar toen werd ik er plotseling uitgegooid, en nu heb ik schijnbaar geen Origin account meer; PSN staat nog ingelogd maar op de EA servers raak ik niet. Dus voor wat het waard was; bij mij doet ie het ook niet meer.
Gaat weer lekker dus
Gelukkig mn wedstrijd nog af kunnen maken.. 1-5 winst woehoee,was een zalige pot (div 5).
psn: HertogJack
Ben dus niet de enige die dat opvalt, aan de andere kant, heb nog geen één '' goedkope '' ps4 game gezien die ik besteld heb, knack, killzone en bf4 heb ik ook gewoon 55 / 60€ voor betaald.bram1984 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:27:
Infamous is nog aardig aan de prijs, zie ik. Komt op Budgetgaming niet onder de € 58,- met verzending. Zal volgende week wel lager geprijsd staan.
Gewoon niet in NL kopen maar goedkoop uit het buitenlandbram1984 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:27:
Infamous is nog aardig aan de prijs, zie ik. Komt op Budgetgaming niet onder de € 58,- met verzending. Zal volgende week wel lager geprijsd staan.
Alleen voor DLC moet je deze dan voor de juiste BLES-code downloaden, maar qua online etc. Werkt dst verder prima.
Omgerekend 53 euro voor bijvoorbeeld inFamous:
http://www.simplygames.co...4/Infamous-Second-Son-PS4
38 euro voor alle ps4 games
https://www.videogamesplus.ca/default.php?cPath=646_647
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 12-03-2014 21:40 ]
Als mijn berekening klopt is 60 dollar trouwens ruim 43 euro.
Ik had Killzone voor € 55,- (GTA V kortingsbon van € 10,-), AC: BF voor € 57,- en Tomb Raider voor € 40,- (Saturn). Vrij normaal dus inderdaad, op dit moment. M.u.v. TR.Fatal Mind schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:30:
[...]
Ben dus niet de enige die dat opvalt, aan de andere kant, heb nog geen één '' goedkope '' ps4 game gezien die ik besteld heb, knack, killzone en bf4 heb ik ook gewoon 55 / 60€ voor betaald.
[ Voor 67% gewijzigd door bram1984 op 12-03-2014 21:49 ]
marktplaats;) knack voor 20 euro in huis, en games die je niet meteen nodig hebt bestellen bij zavvi.nl of videogamesplus.ca oid.Fatal Mind schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:30:
[...]
Ben dus niet de enige die dat opvalt, aan de andere kant, heb nog geen één '' goedkope '' ps4 game gezien die ik besteld heb, knack, killzone en bf4 heb ik ook gewoon 55 / 60€ voor betaald.
duurt 2 weekjes maar dan heb je wel 20 euro korting per game +-
Het is Canadese dollar, en ik noemde inderdaad de prijs zonder verzendkosten.bram1984 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:43:
Voor € 5,- meer heb ik 'm graag op releasedatum in huis. En wanneer heb je 'm bij Videogamesplus.ca in huis? Duurt zeker wel een week extra?
Als mijn berekening klopt is 60 dollar trouwens ruim 43 euro.
[...]
Ik had Killzone voor € 55,- (GTA V kortingsbon van € 10,-), AC: BF voor € 57,- en Tomb Raider voor € 40,- (Saturn). Vrij normaal dus inderdaad, op dit moment. M.u.v. TR.
In totaal is het dan iets van 43 euro.
Bij simplygames had ik eigenlijk te laat besteld, en werd de game 1 dag later dan de releasedag geleverd. Dat was volgens mij dinsdag besteld, woensdag verzonden en zaterdag binnen. Bij een mede-tweaker die wel al eerder had besteld, werd ie op dinsdag verzonden en dus vrijdag ontvangen, op releasedag.
Ik heb ook een Ziggo lijntje met een Ubee modem/router in bridge mode. Achter het Ubee modem staat een TP-Link WDR 4800 met standaard firmware, DD-WRT gaf wat problemen met Wi-Fi.Verstekbakker schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:43:
[...]
Ik heb hem in stand-by achtergelaten in elk geval. En de router (met dd-wrt firmware) heeft de PS4 in de DMZ (dus alle poorten open)
Welke provider? Hier Ziggo met modem in bridge-mode...
Wat is je MTU? Probeer deze als test eens op 1492 te zetten ipv de in veel gevallen 1500 als standaard.
Wat raar dat het niet functioneert, als je remote play probeert te gebruiken op je Vita in het LAN werkt het wel neem ik aan?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
De MTU op de PS4 is default (ik heb het nooit aangepast iig). Kan het nu niet aanpassen (tenzij ik er remote op zou kunnen, maar dan zou het... je snapt me), maar in default stand zou het toch moeten werken? Binnen m'n netwerk werk het prima inderdaad.Tiwazz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:51:
[...]
Ik heb ook een Ziggo lijntje met een Ubee modem/router in bridge mode. Achter het Ubee modem staat een TP-Link WDR 4800 met standaard firmware, DD-WRT gaf wat problemen met Wi-Fi.
Wat is je MTU? Probeer deze als test eens op 1492 te zetten ipv de in veel gevallen 1500 als standaard.
Wat raar dat het niet functioneert, als je remote play probeert te gebruiken op je Vita in het LAN werkt het wel neem ik aan?
Ik krijg in elk geval een melding dat de PS4 niet gevonden wordt na een minuut ofzo zoeken.
Uiteraard moet je wel als je het op deze manier wilt testen in de PS4 een setting aanpassen zodat je Vita niet direct kan verbinden. Dan kan je het direct testen.
Je zou ook nog kunnen proberen om je router te voorzien van Stock firmware ipv DD-WWRT, als test.
[ Voor 9% gewijzigd door ndonkersloot op 13-03-2014 07:26 ]
Een beetje acties in de gaten houden.Fatal Mind schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:30:
[...]
Op de launch van de Ps4 was er net die week een nieuwe MM open in Amsterdam, daar hadden ze een 3 voor de prijs van 2 actie, dus voor €120,- 2x battlefield en een FIFA gekocht, 1 Battlefield direct doorverkocht voor €50,- en dus uiteindelijk €35,- per stuk betaald voor FIFA en Battlefield.
Laatst had de saturn een 3 voor 2 actie, en Tomb Raider was daar maar €40,- dus voor €80,- 3 keer Tombraider gekocht, 2 door verkocht voor €30,- per stuk, dus mijn eigen voor €20,-
Wel wat gedoe, maar goed te doen, ik laat altijd thuis afhalen, genoeg vraag naar deze spellen om niet moeilijk te hoeven doen met verzenden etc.
Het twitteren wat sony zo rond en vlak voor de release deed is ook een beetje over. wel jammer, houd je klanten op de hoogte en houd de moyo een beetje in stand. Nu gaan er weer allerlei geruchten van driveclub uitstel tot psn prblemen en sony blijft weer ouderwets stil. gemiste kansen imo
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Moet ik nu naar het postkantoor voor verzending? of kan ik gewoon postzegels erop plakken en hem in de brievenbus doen?
Edit: Hehe, dat klinkt wel een beetje vaag, maar je snapt het vast wel
[ Voor 37% gewijzigd door voxxel op 13-03-2014 09:37 ]
Ik ben bekend met bestellen in buitenland, en een paar vervelende ervaringen mee gehad, plus het feit dat het allemaal zo lang duurt, geen zin in, wil gewoon op release spelen.Anoniem: 467839 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:19:
[...]
marktplaats;) knack voor 20 euro in huis, en games die je niet meteen nodig hebt bestellen bij zavvi.nl of videogamesplus.ca oid.
duurt 2 weekjes maar dan heb je wel 20 euro korting per game +-
Je hoort mij ook niet zeuren, maar 't valt wel op dat de games gewoon erg duur zijn nog, voor ps3 had ik games nieuw in nl voor 45 euro meestal, en die dealtjes vind je nu nog niet.
Om over marktplaats m'n mond nog maar te houden.
Is de game het nu waard vind ik die 60 euro nog niet zo'n probleem, maar met Knack en Thief is dit gewoon niet het geval, en da's jammer.
http://www.psu.com/a022764/inFAMOUS: Second Son street date broken
We're just under a week away from the release of the highly anticipated PlayStation 4 exclusive inFAMOUS: Second Son, but it seems retailers are not wholly restrained by the embargo ball and chain and have already broken the official street date. According to Just Push Start, an image containing the contents of the game's retail case has surfaced on the Twitter account of AllGamesBeta. Infamous: Second Son copies are out in the wild pic.twitter.com/j3i10eRLYR — AGB (@AllGamesBeta) March 13, 2014 Although Sucker Punch has made an effort to keep the contents of the final product a superhuman secret, it's only a matter of time before leaked videos of in-game footage storm the web
Ben benieuwd wat de publieke mening gaat worden
Owzo, ja die prijzen zijn belachelijk. NBA of FIFA die voor 69,95 in de winkel liggen slaat nergens op. En dan hebben we het nog niet over de nog hogere prijzen van de games alsFatal Mind schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:41:
[...]
Ik ben bekend met bestellen in buitenland, en een paar vervelende ervaringen mee gehad, plus het feit dat het allemaal zo lang duurt, geen zin in, wil gewoon op release spelen.
Je hoort mij ook niet zeuren, maar 't valt wel op dat de games gewoon erg duur zijn nog, voor ps3 had ik games nieuw in nl voor 45 euro meestal, en die dealtjes vind je nu nog niet.
Is de game het nu waard vind ik die 60 euro nog niet zo'n probleem, maar met Knack en Thief is dit gewoon niet het geval, en da's jammer.
Je ze via psn koopt.
Inderdaad, ik snap het niet, ze lopen allemaal met een pik van hier tot tokio over hun digitale distributie, maar ze snappen niet dat als je geen doosje, geen disc krijgt dat mensen niet het zelfde willen betalen voor hun game.Anoniem: 467839 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:50:
[...]
Owzo, ja die prijzen zijn belachelijk. NBA of FIFA die voor 69,95 in de winkel liggen slaat nergens op. En dan hebben we het nog niet over de nog hogere prijzen van de games als
Je ze via psn koopt.
Als ze nu gewoon de digitale variant van de game 50 euro maken ipv 60 of 70 krijg je daar al stuk meer business op denk ik.
Hoop stiekem dat hij ook in NL al wat eerder is te vinden. Kan niet wachten! heb in infamous 1 en 2 echt veel uren zitten.lubbertkramer schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:43:
[...]
http://www.psu.com/a022764/
Ben benieuwd wat de publieke mening gaat worden
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Sony heeft ooit geroepen dat ze online prijzen zo hoog houden (adviesprijzen), om te zorgen dat de retailers juist hun business kunnen houden. Als ze de digitale prijzen flink verlagen verliezen de winkels erop.Fatal Mind schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:54:
[...]
Inderdaad, ik snap het niet, ze lopen allemaal met een pik van hier tot tokio over hun digitale distributie, maar ze snappen niet dat als je geen doosje, geen disc krijgt dat mensen niet het zelfde willen betalen voor hun game.
Als ze nu gewoon de digitale variant van de game 50 euro maken ipv 60 of 70 krijg je daar al stuk meer business op denk ik.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
http://www.dualshockers.c...charted-like-platforming/
Ik deel een andere mening, hier de games die ik gekocht heb:Fatal Mind schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:41:
[...]
15-11-13 € 50,24 (inclusief verzending) PS4 FIFA 14 bij Bart Smit;
27-11-13 € 44.45 (inclusief verzending) PS4 BF4: China Rising DLC Edition bij 12Game;
02-12-13 € 42,67 (inclusief verzending) PS4 COD: Ghosts bij Saturn;
19-02-14 € 20,00 PS4 Knack nieuw gesealed opgehaald via Marktplaats.
Tevens heb ik AC4:BF voor € 42,67, Tomb Raider DE € 29,99 en Rayman: Legends € 27,74 (allen inclusief verzending) laten schieten, omdat ik nog genoeg te gamen heb.
Bij de launch en t/m een jaar erna waren bij de PS3 helemaal geen aanbiedingen te scoren.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Tot-nu-toe zijn retailers juist véle malen goedkoper dan de digitale distributie, de verschillen zijn soms zó groot dat het nooit loont om een digitale kopie aan te schaffen. Je moet niet iedereen lekker maken met argumenten als: "Digitale distributie is de toekomst" om daarna je hoge prijzen toe te kennen aan de 'arme' retailers die anders de kop om slaan. Niet iedereen koopt een product bij de goedkoopste aanbieder, niet iedereen wil zijn geld alleen uitgeven aan 'bitjes', sterker nog veel mensen die ik hier tegenkom willen een mooi hoesje en boekje.Scrisissszzz schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:26:
[...]
Sony heeft ooit geroepen dat ze online prijzen zo hoog houden (adviesprijzen), om te zorgen dat de retailers juist hun business kunnen houden. Als ze de digitale prijzen flink verlagen verliezen de winkels erop.
Kortom, ik denk dat het allemaal wel losloopt, maar het is inderdaad van de zotte dat je evenveel dokt voor een fysiek exemplaar als voor een digitale download.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
is dit echt zo? ook online etc?Verstekbakker schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:53:
Volgens mij is het digitaal zo "duur" omdat je het op meerdere systemen kunt installeren. Zo kun je dus met z'n tweeen een spel kopen en tegelijkertijd spelen. Als ze die digitale versies dus goedkoper maken dan wordt het voor die lui nog goedkoper.
Echt nog nooit gehoord dit. Ze willen gewoon de retailers niet tegen het zere been stoten. Die moeten tenslotte ook de console zonder marge verkopen. Gaan ze games vervolgens digitaal afschieten, dan trappen al die retailers ook de consoles en toebehoren de deur uit.Verstekbakker schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:53:
Volgens mij is het digitaal zo "duur" omdat je het op meerdere systemen kunt installeren. Zo kun je dus met z'n tweeen een spel kopen en tegelijkertijd spelen. Als ze die digitale versies dus goedkoper maken dan wordt het voor die lui nog goedkoper.
Precies, dat dus.bram1984 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:26:
[...]
Echt nog nooit gehoord dit. Ze willen gewoon de retailers niet tegen het zere been stoten. Die moeten tenslotte ook de console zonder marge verkopen. Gaan ze games vervolgens digitaal afschieten, dan trappen al die retailers ook de consoles en toebehoren de deur uit.
Anyway, geef mij maar een disc die ik kan doorverkopen als ik er klaar mee ben. Heb AC4 wel digitaal gekocht (omdat de ps3 versie in de aanbieding was en toen de upgrade) maar puur omdat dat op dat moment goedkoper was dan een disc.
PSN ID: Beest41
Tegelijk online op beide consoles? Dat kon bij de PS3 al niet bij de meeste spellen, dus het lijkt me sterk dat dit op de PS4 kan. Ik kan het zelf helaas niet testen.SCARfaceE schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:48:
Je kan digital games wel op 2 systemen installeren en tegelijk spelen, maar de reden dat de spellen zo duur zijn is inderdaad voor de retailers.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Vraag me ook af waarop dit gebaseerd/getest is.Sandyman538 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:35:
[...]
Tegelijk online op beide consoles? Dat kon bij de PS3 al niet bij de meeste spellen, dus het lijkt me sterk dat dit op de PS4 kan. Ik kan het zelf helaas niet testen.
-edit- Voorheen deden ze dat overigens verdeeld over 5 PS3's, dus die hadden gigantische hopen met games waar ze uit konden kiezen. En ja, dan kun je tegelijkertijd online.
[ Voor 27% gewijzigd door Verstekbakker op 13-03-2014 16:44 ]
Maar dat is niet tegelijk online op 2 PS4's (met dezelfde account)Verstekbakker schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:42:
Het is de standaardmanier van games kopen van de minderbedeelden die ik ken. Die wisselen accounts uit, waardoor op beide PS3's ook beide accounts staan, dan kun je gewoon de spellen spelen die geinstalleerd zijn op beide PS3's.
Wie wil dan ook met dezelfde account online? Je wil gewoon met hetzelfde spel online, maar verschillende accounts...Ralphoman schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:44:
[...]
Maar dat is niet tegelijk online op 2 PS4's (met dezelfde account)
Ik snap de doelstelling niet die jullie hebben, maar als voorbeeld:Verstekbakker schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:48:
[...]
Wie wil dan ook met dezelfde account online? Je wil gewoon met hetzelfde spel online, maar verschillende accounts...
Ik heb Resogun geïnstalleerd, en die via mijn account ook op de PS4 van een vriend van mij gezet.
Wanneer hij onder zijn account Resogun wil spelen krijgt hij de melding dat hij deze niet heeft gekocht.
Onder dezelfde account kan je niet tegelijk online, en blijkbaar kan je dus ook geen spellen 'delen'
Jouw account zal op de PS4 van je vriend als hoofdaccount ingesteld moeten worden. Games gekoppeld aan het hoofdaccount kunnen ook gespeeld worden op andere accounts welke toegevoegd zijn op de PS4.Ralphoman schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:05:
[...]
Ik snap de doelstelling niet die jullie hebben, maar als voorbeeld:
Ik heb Resogun geïnstalleerd, en die via mijn account ook op de PS4 van een vriend van mij gezet.
Wanneer hij onder zijn account Resogun wil spelen krijgt hij de melding dat hij deze niet heeft gekocht.
Onder dezelfde account kan je niet tegelijk online, en blijkbaar kan je dus ook geen spellen 'delen'
Op deze manier speel ik ook spellen aangeschaft op mijn US PSN account via mijn EU account.
KIJK! Vandaar mijn verwarring!Iacobus schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:08:
[...]
Jouw account zal op de PS4 van je vriend als hoofdaccount ingesteld moeten worden. Games gekoppeld aan het hoofdaccount kunnen ook gespeeld worden op andere accounts welke toegevoegd zijn op de PS4.
Op deze manier speel ik ook spellen aangeschaft op mijn US PSN account via mijn EU account.
Bedankt voor de toelichting/tip!!
Toen ik thuis kwam bleek de PS4 uitgelogd. Of ja, ik zette hem aan en hij vroeg meteen of ik het ww kon invoeren om in te loggen als ik iets wilde opstarten. Vandaag nog geen tijd gehad om iets te proberen, maar moet je bij dat ding iedere week je ww opnieuw invoeren ofzo? Dat hij dan toevallig niet auto-inlog heeft gehad als ik de deur uit ga. Ik ga het morgen wat meer aandacht geven. Eerst de klusjes afmaken hier.Tiwazz schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:19:
Ik bedoelde je MTU op je router, het zou inderdaad moeten werken, maarja dat doet het niet. Ik heb wel meer vreemde dingen gezien met de MTU waarde die onjuist stond. Je zou het kunnen aanpassen in je router, testen door je mobiel netwerk te gebruiken als hotspot en proberen te connecten,
Uiteraard moet je wel als je het op deze manier wilt testen in de PS4 een setting aanpassen zodat je Vita niet direct kan verbinden. Dan kan je het direct testen.
Je zou ook nog kunnen proberen om je router te voorzien van Stock firmware ipv DD-WWRT, als test.
En ik dacht dat ik een koopjes hunter was haha, waar haal je al die aanbiedingen vandaan?Jumpman schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:41:
[...]
Ik deel een andere mening, hier de games die ik gekocht heb:
15-11-13 € 50,24 (inclusief verzending) PS4 FIFA 14 bij Bart Smit;
27-11-13 € 44.45 (inclusief verzending) PS4 BF4: China Rising DLC Edition bij 12Game;
02-12-13 € 42,67 (inclusief verzending) PS4 COD: Ghosts bij Saturn;
19-02-14 € 20,00 PS4 Knack nieuw gesealed opgehaald via Marktplaats.
Tevens heb ik AC4:BF voor € 42,67, Tomb Raider DE € 29,99 en Rayman: Legends € 27,74 (allen inclusief verzending) laten schieten, omdat ik nog genoeg te gamen heb.
Bij de launch en t/m een jaar erna waren bij de PS3 helemaal geen aanbiedingen te scoren.
Ik heb:
- BF4 20 euro met inruil X360 versie
- Fifa 14 42,67 bij Saturn
- Killzone in de bundel, verkocht voor 35
- Ghosts 40 euro tweedehands gekocht
- Tomb Raider 39,95 bij Saturn, gaat binnenkort weer marktplaats op
Dit had ik laatst ook, kwam door onderhoud aan PSN volgens mij. Normaliter blijf je ingelogd en zou dat het probleem niet moeten zijn.Verstekbakker schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:36:
[...]
Toen ik thuis kwam bleek de PS4 uitgelogd. Of ja, ik zette hem aan en hij vroeg meteen of ik het ww kon invoeren om in te loggen als ik iets wilde opstarten. Vandaag nog geen tijd gehad om iets te proberen, maar moet je bij dat ding iedere week je ww opnieuw invoeren ofzo? Dat hij dan toevallig niet auto-inlog heeft gehad als ik de deur uit ga. Ik ga het morgen wat meer aandacht geven. Eerst de klusjes afmaken hier.
Had paar dagen geleden idd hetzelfde.Tiwazz schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:55:
[...]
Dit had ik laatst ook, kwam door onderhoud aan PSN volgens mij. Normaliter blijf je ingelogd en zou dat het probleem niet moeten zijn.
psn: HertogJack
Was vlak voor ik naar bed zou gaan dus ik heb de PS4 toen maar echt uit gezet en ging mijn nest in.
10 minuten later hoor ik dat ding een partij piepen... Blijft een raar fenomeen dit, zelfs als ie helemaal uit staat dus over zijn nek, heb de stekker er maar uitgetrokken en vanavond zal ie het na de system restore wel weer doen zoals gewoonlijk maar ik blijf me afvragen waar dit probleem nou precies vandaan komt.
Als de PS4 weer ruimschoots beschikbaar is ga ik maar eens mijn garantie aanspreken iig.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 198824
Is deze game al officieel aangekondigd?
http://play-asia.com/uncharted-4-paOS-13-49-en-70-7lgv.html
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 198824 op 14-03-2014 11:52 ]
Er is bekend dat er ern Uncharted voor de PS4 uitkomt, wat ook niet meer dan logisch is. De vorige was Uncharted 3 dus dan is het redelijk logisch dat de PS4 game Uncharted 4 gaat heten.Anoniem: 198824 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:50:
Ik zie net dat bij PlayAsia Uncharted 4 voor de Playstation 4 in de pre-order lijst staat
Is deze game al officieel aangekondigd?
Meer is er niet bekend.
http://i.imgur.com/Yt9de5n.jpg
Blijkt nu dat dit Batman Arkham Knight is...

Achja, uit het verleden is al meermaals gebleken dat dergelijke aankondigingen bijna altijd tegenvallen
[ Voor 40% gewijzigd door SToRM666 op 14-03-2014 12:41 ]
PSN id: NL_SToRM
Auch das klote. Ik had echt op gta5 gehoopt..SToRM666 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:39:
Sommigen zullen zich de OPM UK aankondiging van enkele weken geleden vast nog wel herinneren waarin ze hun volgende editie van het magazine zaten te hypen met een grote aankondiging voor de PS4:
Blijkt nu dat dit Batman Arkham Knight is...![]()
Achja, uit het verleden is al meermaals gebleken dat dergelijke aankondigingen bijna altijd tegenvallen
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Inderdaad,"one of the most exciting in OPM history" my ass.AtlAntA schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:42:
[...]
Auch das klote. Ik had echt op gta5 gehoopt..
Wow dat is inderdaad wel een tegenvaller zeg..SToRM666 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:39:
Sommigen zullen zich de OPM UK aankondiging van enkele weken geleden vast nog wel herinneren waarin ze hun volgende editie van het magazine zaten te hypen met een grote aankondiging voor de PS4:
Blijkt nu dat dit Batman Arkham Knight is...![]()
Ik heb Thief net uitgespeeld. Ik was misschien van plan om nog voor de platinum te gaan, maar de trophy waarbij je alle geheime gebieden moet vinden staat me een beetje tegen. Desalniettemin heb ik me ruim 40 uur goed vermaakt met de game. Nu heb ik alleen even niks te spelen op de ps4 tot Ground Zeroes of InFamous. Tijd om Tearaway uit te spelen
Free roamen met een auto kan ik in het echt ook.
Rare motivatie, want dan zou elke game gebaseerd moeten zijn op dingen die je in het echt niet kunt doen.bram1984 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:07:
Prima, ik zie zelf veel liever een Arkham Knight dan wat voor GTA dan ook.
Sporten kan in het echt ook, waarom zou je dan Fifa of NBA kopen?
En je kunt natuurlijk wel meer dan alleen freeroamen met een auto in GTA.
Als het je genre niet is, zeg dat dan...
In Arkham Knight staat juist de batmobiel meer centraal heb ik begrepen. Dus dat is ook wat freeroaming met een autobram1984 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:07:
Prima, ik zie zelf veel liever een Arkham Knight dan wat voor GTA dan ook.
Maar heb zelf ook geen behoefte aan een GTA5 voor PS4/X1. Heb er voldoende plezier van gehad op de vorige generatie, maar hoef hem niet nog een keer te spelen. Enige waarvan ik een remake / poort wil voor de PS4 en X1 is Dark Souls 2.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-03-2014 14:30 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik geloof dat het met enige regelmaat herinvoeren van je wachtwoord één van de veiligheidsmaatregelen is van het PSN. Dit gebeurd vaak na een significante update oid. Hiermee kunnen ze ook beter in de gaten houden hoeveel PSN ID's er nu voor het "eggie"zijn of voor erbij zijn aangemaakt.Verstekbakker schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:36:
Toen ik thuis kwam bleek de PS4 uitgelogd. Of ja, ik zette hem aan en hij vroeg meteen of ik het ww kon invoeren om in te loggen als ik iets wilde opstarten. Vandaag nog geen tijd gehad om iets te proberen, maar moet je bij dat ding iedere week je ww opnieuw invoeren ofzo?
Trouwens PS4 weer de best verkopende console van de VS ondanks slechte voorraden en alom slechte verkrijgbaarheid... Voor een systeem "zonder games" en zonder system seller met de media aandacht ala "Titanfall" en nette prestatie...
Bron
PS4: 258,000 / 0.9 = 286.7K (Though XB1 is "over 90%" of the PS4's sales, so it might be a bit lower.)
Xbox One: 258K
Xbox 360: 114K (-62.2%)
Wii U: Nearly 82.5K (+~25%)
[ Voor 26% gewijzigd door swopdark op 14-03-2014 14:37 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Asylum met heel veel plezier uitgespeeld. Arkham City was ik heel ver mee maar toen stopte Games for windows live en ging het over naar steam, en toen was ineens mn savegame weg waar ik bijna op het eind was!!!
Ben nog aan het twijfelen om hem opnieuw te doen, zodat ik wel de hele story mee heb gekregen.
Maar deze cijfers zijn van Februari. Toen was titanfall niet eens uit.swopdark schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:34:
[...]
Trouwens PS4 weer de best verkopende console van de VS ondanks slechte voorraden en alom slechte verkrijgbaarheid... Voor een systeem "zonder games" en zonder system seller met de media aandacht ala "Titanfall" en nette prestatie...
Bron
PS4: 258,000 / 0.9 = 286.7K (Though XB1 is "over 90%" of the PS4's sales, so it might be a bit lower.)
Xbox One: 258K
Xbox 360: 114K (-62.2%)
Wii U: Nearly 82.5K (+~25%)
Als je zo kijkt heeft de xbox one het goed gedaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Ruben0s op 14-03-2014 15:35 ]
Inderdaad, na elke grote update wachtwoord opnieuw invoeren, laatst na het onderhoud moest ik ook opnieuw gegevens invoeren.swopdark schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:34:
[...]
Ik geloof dat het met enige regelmaat herinvoeren van je wachtwoord één van de veiligheidsmaatregelen is van het PSN. Dit gebeurd vaak na een significante update oid. Hiermee kunnen ze ook beter in de gaten houden hoeveel PSN ID's er nu voor het "eggie"zijn of voor erbij zijn aangemaakt.
Zo zie ik het ook. Ik zou GTA V zo nog een keer spelen, maar om eerlijk te zijn vond ik het al zo impressive wat ze uit de PS3 wisten te slepen dat ik een upgrade van de graphics niet heel noodzakelijk vind. Zou leuk zijn als de game een wat stabielere framerate had, maar buiten dat om: petje af voor Rockstaruchiha tijntje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:26:
[...]
In Arkham Knight staat juist de batmobiel meer centraal heb ik begrepen. Dus dat is ook wat freeroaming met een auto. Vond Arkham City eigenlijk net al wat te groot... dus hoop dat ze de balans wel goed weten te krijgen.
Maar heb zelf ook geen behoefte aan een GTA5 voor PS4/X1. Heb er voldoende plezier van gehad op de vorige generatie, maar hoef hem niet nog een keer te spelen. Enige waarvan ik een remake / poort wil voor de PS4 en X1 is Dark Souls 2.
Als je een "bad ass" bankovervaller bent wel idd.bram1984 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:07:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De graphics waren idd goed te nomen voor een open wereld game. Maar als ze het nog mooier maken op de Ps4 ben ik wel geïnteresseerd maar ik ga er zeker geen 50-60 euro voor betalen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik zou zo de next-gen versie halen van GTA5.... Geen enkel probleem, het blijft in mijn ogen een iconisch spel..Chaoss schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:14:
Sterke punt van GTA5 was ook zeker niet het freeroamen want dat kan al 5 delen langSterke punt van GTA5 zijn het verhaal, de karakters waarmee je speelt en hoe die 3 verhaallijnen bij elkaar komen.
De graphics waren idd goed te nomen voor een open wereld game. Maar als ze het nog mooier maken op de Ps4 ben ik wel geïnteresseerd maar ik ga er zeker geen 50-60 euro voor betalen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik ook. Ik heb nog nooit dubbel gedipt. Maar zou dat nu zo wel doen. Dus Sony /rockstar kom mijn centjes maar halen.Bullet NL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:27:
[...]
Ik zou zo de next-gen versie halen van GTA5.... Geen enkel probleem, het blijft in mijn ogen een iconisch spel..
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Op de PS3 heb ik GTAOnline niet gedaan, zou ik dat mooit op de Ps4 kunnen inhalen.
(De rek was wel een beetje uit de single player toen ik 2.000.000.000 per karakter had door leuk handelen op de beurs
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik bedoel dat ik een open wereld met een grappel hook vele malen toffer vind, dan GTA. Ik heb GTA na 2 uur op Marktplaats gegooid (geen zin om weer het lijstje met minpunten hier neer te kwakken). Terwijl ik AC4 wel heb uitgespeeld, zij het met enige moeite. Ik weet nu al dat ik bijvoorbeeld inFamous veel leuker ga vinden. De gameplay en manier van voortbewegen zijn uniek en echt leuk om te doen, in mijn optiek. Nee, ik lig echt niet wakker van een next-gen GTA, tenzij ze alles echt grondig verbeteren, hoewel dat niet mijn gevoel zal wegnemen dat ik op een klein eilandje rond rijd, ben ik bang.dutchgio schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:20:
[...]
Rare motivatie, want dan zou elke game gebaseerd moeten zijn op dingen die je in het echt niet kunt doen.
Sporten kan in het echt ook, waarom zou je dan Fifa of NBA kopen?
En je kunt natuurlijk wel meer dan alleen freeroamen met een auto in GTA.
Als het je genre niet is, zeg dat dan...
De xbox doet het ook hartstikke goed (in de VS) maar de PS4 doet het beter, zonder Titanfall hype en met supply problemen. Denk dat Maart voor de xbox one gaat zijn maar dat is misschien niet geheel onverwacht. Sony verkoopt iedere unit die ze maken... kan van de andere 8th gen consoles niet gezegd worden.Ruben0s schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:34:
Maar deze cijfers zijn van Februari. Toen was titanfall niet eens uit.
Als je zo kijkt heeft de xbox one het goed gedaan.
Nee, goedkoop shoppen en voor 50 euro bestellen is het wel waardDonstil schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:51:
Ik zou hem ook nog wel een keer aanschaffen, misschien niet voor € 69,95 maar voor wat minder zeker.
Op de PS3 heb ik GTAOnline niet gedaan, zou ik dat mooit op de Ps4 kunnen inhalen.
(De rek was wel een beetje uit de single player toen ik 2.000.000.000 per karakter had door leuk handelen op de beurs)
GTAonline heb ik wel op de PS3 gespeeld, en heb zelfs nog tijdelijk de GoT PS3 crew geleid.
Uiteindelijk het stokje overgedragen omdat ik mijn een maand voor de lancering van de PS4 mijn PS3 om die reden verkocht. Destijds vond men dat maar gek en had ik beter kunnen wachten tot de "o zo vette" Heist jobs een paar weken later in GTA Online zouden komen.
Maar die zitten er nog steeds niet in.

Ook werd het de eerste 2 á 3 weken geteisterd door bugs en was het voor velen onspeelbaar door een grote inschattingsfout aan Rockstars kant qua servercapaciteit.
En toen het uiteindelijk werkte was het verslavend, maar nadat je een mooi huis en stoer gepimpte auto had was de pret er vrij snel vanaf. Of je voortgang was niet goed opgeslagen en je mocht weer van begin af aan beginnen..

Het was de 300 Tweakers tellende GoT crew waardoor het leuk bleef, want alleen spelen is het vrij saai en repitief. Een voorbeeld hiervan is het Verkopen van een auto elke 48, of non-stop een race doen om de gevangenis om maar geld binnen te harken.
Nadat ik de PS3 en de game verkocht had kwam ook nog het hacking-verhaal, waarbij je als eerlijke speler ineens 2 miljoen kreeg gestort door hackers. Op dat moment is GTA Online kansloos, want er is geen doel meer naast het freeroamen in een wereld met 16 andere spelers.
het concept van GTA Online is erg goed, de uitwerking minder.
Al kan men dat nog wel rechtzetten op de next-gen....
De singleplayer is echter geweldig en alleen daarvoor is het die 50 euro meer dan waard, mits ze bijvoorbeeld de laadtijden verkorten en het een grafische boost geven.
Ik snap bij god niet waarom ik weer op je hap, maar goed......swopdark schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:21:
[...]
De xbox doet het ook hartstikke goed (in de VS) maar de PS4 doet het beter, zonder Titanfall hype en met supply problemen. Denk dat Maart voor de xbox one gaat zijn maar dat is misschien niet geheel onverwacht. Sony verkoopt iedere unit die ze maken... kan van de andere 8th gen consoles niet gezegd worden.
Het hele bestaan van de Xbox One moet jou echt enorm dwars zitten, het maar herhaaldelijk terug komen op de verkoopcijfers.... Dat zegt echt iets over je.... Heb je aandelen Sony ofzo?
Titanfall noem je wederom een hype, ik zou zeggen lees de reviews eens goed na, het spel heeft duidelijke en zeer uitgesproken vernieuwingen.
Sony kan de verkoop niet aan, dat klopt..... Maar wat zegt dit over Microsoft? Hebben die misschien meer productie ruimte? Kom zeg.... Zo lang je geen antwoord kan geven op de vraag hoeveel units Sony per maand kan produceren in tegenstelling wat de concurrentie aan kan zegt de kreet "Sony verkoopt iedere untit die ze maken" helemaal niets. Behalve het feit dat het mooi voor Sony is dat ze goed verkopen.
Zowel de Xbox One als de Playstation 4 verkopen de eerste 4 maand dat ze in de verkoop zijn beide enorm veel beter dan hun voorgangers. Sony blij, Microsoft blij......
Ik helemaal blij omdat het mij een zorg zou zijn wat nou het grootste platform zou zijn, je gaat gewoon zien dat de zak-met-geld gaat bepalen waar en of er mooie exclusieve games op een platform komen.
Dat dit wel eens moeilijk is, omdat een bepaald spel uit komt op het platform wat iemand niet heeft, tja..... Zie bijvoorbeeld de hoeveelheid reacties in dit topic op Titanfall....
Denk dat we blij moeten zijn met goede concurrentie, Microsoft en Sony houden elkaar scherp.... Een win-win situatie.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik zal mezelf even quoten, anders kom ik helemaal uit de lucht vallen.Verstekbakker schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:13:
Ik heb de PS4 zitten bekijken toen ik hem via internet ging opstarten. Hij gaat aan, en dan komt op het scherm "Welcome back, press PS button on the controller" of iets dergelijks. De Vita blijft gewoon doen alsof er niks aan de hand is en zegt na lang rammelen dat hij geen verbinding kan krijgen.
Ik heb in DD-WRT uiteindelijk upnp aangezet en nu kan ik remote connecten buitenshuis. Ik vind het wel een beetje vreemd, want ik dacht dat DMZ betekende dat alles gewoon open stond. Blijkbaar niet? Ik heb ook een beetje mijn twijfels bij de veiligheid van upnp.
Volgens mij is zo'n ding daar wel tegen bestand. Een console is iets anders dan een Windows PC he.dutchgio schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:17:
Je kunt beter twijfelen aan de veiligheid van DMZ, want dat zet alle 65555 poorten tussen het wereldwijde net en je playstation open.
Sterke punt van GTA5 was ook zeker niet het freeroamen want dat kan al 5 delen lang
[/quote
Een update voor een tientje was leuk geweest
Als ik in de heli stap en de brug opblaas (in het begin, na vinden van collega soldaten), zakt mijn personage door de heli heen en valt hij heel langzaam naar beneden. Richting een stad. Daar blijf ik zweven en kan ik alleen nog maar pauzeren.
Heb alles netjes geupdate en snap hier niets van. Iemand een idee?
Erg leuk spel moet ik zeggen, maar ik speel dan ook graag platform spellen.
PSN id: NL_SToRM
Bij was het een vette vinger op de schijf en level opnieuw beginnen via chapter select.kesj schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 20:16:
Ben begonnen aan Killzone single player en heb volgens mij een bug.
Ik denk dat ik het wel weet. Het is een verdomd leuke discussie!Bullet NL schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:34:
Ik snap bij god niet waarom ik weer op je hap, maar goed......
Je aanvallende reactie op dit nieuws en mijn post hierom zegt echt iets over je... Of praat ik je nu na? Het lijkt wel dat je het me kwalijk neemt dat ik verkoopcijfers post. Doe normaal, je bent mod, geef het goede voorbeeld en val mensen niet persoonlijk aan.Het hele bestaan van de Xbox One moet jou echt enorm dwars zitten, het maar herhaaldelijk terug komen op de verkoopcijfers.... Dat zegt echt iets over je.... Heb je aandelen Sony ofzo?
Het hebben van een hype zegt niks over de kwaliteit van een game, goed of slecht. Reviews geven aan dat het een goede game is en daarnaast geniet het erg veel "hype" door stevige media-aandacht en zware marketing vanuit Microsoft. Microsoft heeft deze aandacht hard nodig om xbox ones te verkopen. ja kan niet ontkennen dat alle ogen gericht zijn op de game en niet in de laatste plaats wat de game voor invloed gaat hebben op de verkoop van de xbox one.Titanfall noem je wederom een hype, ik zou zeggen lees de reviews eens goed na, het spel heeft duidelijke en zeer uitgesproken vernieuwingen.
Ik snap niet wat je hier nu eigenlijk bedoeld? Probeer je te zeggen dat de cijfers niks zeggen? Nee misschien niet maar ze liggen er wel.Sony kan de verkoop niet aan, dat klopt..... Maar wat zegt dit over Microsoft? Hebben die misschien meer productie ruimte? Kom zeg.... Zo lang je geen antwoord kan geven op de vraag hoeveel units Sony per maand kan produceren in tegenstelling wat de concurrentie aan kan zegt de kreet "Sony verkoopt iedere untit die ze maken" helemaal niets. Behalve het feit dat het mooi voor Sony is dat ze goed verkopen.
Ik sluit me aan bij je verhaal. Maar deze eerste paar maanden kunnen wel eens bepalend zijn/worden voor de verloop van deze generatie. Ik denk dat je heel erg blij moet zijn dat de PS4 beter verkoopt want een te grote Microsoft zou teveel monopoly op de markt creëren. MS heeft het geld exclusives en succes te kopen terwijl sony dit duidelijk minder heeft. (kijk bijvoorbeeld naar het machinima verhaal, en hoe ook tweakers selectief microsoft PR napraat op de frontpage en zich in vreemde bochten wringt) Wanneer de xbox one nu al de overhand zou hebben gehad had dat veel kunnen betekenen voor die concurrentie die je zo graag wilt. Deals zoals EA heeft gesloten met MS zijn gemaakt met het idee dat MS weer een killer console zou neerzetten die de PS4 omver zou blazen. Veel devs hadden in 2012 niet het idee dat Sony groter zou kunnen zijn dan Microsoft in de volgende generatie. Deels ook omdat Sony erg geheimzinnig was over de PS4.Zowel de Xbox One als de Playstation 4 verkopen de eerste 4 maand dat ze in de verkoop zijn beide enorm veel beter dan hun voorgangers. Sony blij, Microsoft blij......
Ik helemaal blij omdat het mij een zorg zou zijn wat nou het grootste platform zou zijn, je gaat gewoon zien dat de zak-met-geld gaat bepalen waar en of er mooie exclusieve games op een platform komen.
Denk dat we blij moeten zijn met goede concurrentie, Microsoft en Sony houden elkaar scherp.... Een win-win situatie.
En nu al te grote xbox met de backing van MS haar geld en marketing had denk ik Sony uit de console race kunnen duwen. (kan nog steeds) Nu Sony zo hard is terug gekomen kunnen/willen developers de PS4 niet meer negeren. Het is makkelijker een zak geld neer te leggen bij een developer als jou console ook daadwerkelijk de grotere installed base heeft. Het had heel goed een vicieuze cirkel kunnen worden. voor Sony. Eentje waar bijvoorbeeld Nintendo nu inzit.
MS heeft de tijd en de middelen zich terug te vechten naar marktleider in de markten waar ze dat waren. Ik geef MS een grotere kans dit te doen dan dat ik dit Sony had zien doen. En zoals je zelf al aangeeft concurrentie houd elkaar scherp en een Microsoft met een monopoly positie maakt sprongen die je als consument niet wil maken. Dit hebben we afgelopen zomer al kunnen aanschouwen, de concurrentie van Sony heeft de xbox one deels gevormd zoals deze nu in de winkel ligt. Het is een ander beestje dan MS gewild heeft en daar kunnen we denk ik alleen maar blij om zijn.
Titanfall komt pas op de 8ste plaats, zelfs na infamous en MGS voor de PS4, en de lullige PSN vouchers... Dat is toch wel absurd te noemen.
Dat het probleem erkent is en onderzocht wordt. Indien je hier last van hebt wordt de controller direct vervangen.AMARONE schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:25:
Is er al iets bekend vanuit sony over de te snel slijtende sticks?
Wow, hele dikke +1, ik ben het eens met elk woord dat je zegt. Concurrentie is geweldig voor de industrie, en dat Sony nu de bovenhand heeft is voor de console markt als geheel waarschijnlijk beter dan wanneer MS dat had gehad.swopdark schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:01:toon volledige bericht
[...]
Ik denk dat ik het wel weet. Het is een verdomd leuke discussie!![]()
[...]
Je aanvallende reactie op dit nieuws en mijn post hierom zegt echt iets over je... Of praat ik je nu na? Het lijkt wel dat je het me kwalijk neemt dat ik verkoopcijfers post. Doe normaal, je bent mod, geef het goede voorbeeld en val mensen niet persoonlijk aan.
[...]
Het hebben van een hype zegt niks over de kwaliteit van een game, goed of slecht. Reviews geven aan dat het een goede game is en daarnaast geniet het erg veel "hype" door stevige media-aandacht en zware marketing vanuit Microsoft. Microsoft heeft deze aandacht hard nodig om xbox ones te verkopen. ja kan niet ontkennen dat alle ogen gericht zijn op de game en niet in de laatste plaats wat de game voor invloed gaat hebben op de verkoop van de xbox one.
[...]
Ik snap niet wat je hier nu eigenlijk bedoeld? Probeer je te zeggen dat de cijfers niks zeggen? Nee misschien niet maar ze liggen er wel.
[...]
Ik sluit me aan bij je verhaal. Maar deze eerste paar maanden kunnen wel eens bepalend zijn/worden voor de verloop van deze generatie. Ik denk dat je heel erg blij moet zijn dat de PS4 beter verkoopt want een te grote Microsoft zou teveel monopoly op de markt creëren. MS heeft het geld exclusives en succes te kopen terwijl sony dit duidelijk minder heeft. (kijk bijvoorbeeld naar het machinima verhaal, en hoe ook tweakers selectief microsoft PR napraat op de frontpage en zich in vreemde bochten wringt) Wanneer de xbox one nu al de overhand zou hebben gehad had dat veel kunnen betekenen voor die concurrentie die je zo graag wilt. Deals zoals EA heeft gesloten met MS zijn gemaakt met het idee dat MS weer een killer console zou neerzetten die de PS4 omver zou blazen. Veel devs hadden in 2012 niet het idee dat Sony groter zou kunnen zijn dan Microsoft in de volgende generatie. Deels ook omdat Sony erg geheimzinnig was over de PS4.
En nu al te grote xbox met de backing van MS haar geld en marketing had denk ik Sony uit de console race kunnen duwen. (kan nog steeds) Nu Sony zo hard is terug gekomen kunnen/willen developers de PS4 niet meer negeren. Het is makkelijker een zak geld neer te leggen bij een developer als jou console ook daadwerkelijk de grotere installed base heeft. Het had heel goed een vicieuze cirkel kunnen worden. voor Sony. Eentje waar bijvoorbeeld Nintendo nu inzit.
MS heeft de tijd en de middelen zich terug te vechten naar marktleider in de markten waar ze dat waren. Ik geef MS een grotere kans dit te doen dan dat ik dit Sony had zien doen. En zoals je zelf al aangeeft concurrentie houd elkaar scherp en een Microsoft met een monopoly positie maakt sprongen die je als consument niet wil maken. Dit hebben we afgelopen zomer al kunnen aanschouwen, de concurrentie van Sony heeft de xbox one deels gevormd zoals deze nu in de winkel ligt. Het is een ander beestje dan MS gewild heeft en daar kunnen we denk ik alleen maar blij om zijn.
Verder vind ik het heel cool dat titanfall zulke goede reviews en ervaringen krijgt/heeft. Het toont aan dat er nog veel ruimte voor innovatie in de shooters is. En ik ben blij met elke succesvolle nieuwe IP voor de consoles, die eeuwige sequels wordt ik niet blij van!
Om toch een beetje in perspectief te zetten. Hoe gehypet is Infamous Second Son dan wel niet? De laatste weken is het niets anders dan Titanfall en Infamous. Beide partijen zijn aan het hypen, En daar is niets mis mee, als de game de hype ook waar kan maken. Ik denk dat Watchdogs een schoolvoorbeeld zal zijn van hoe het niet moet.swopdark schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:01:
[...]Het hebben van een hype zegt niks over de kwaliteit van een game, goed of slecht. Reviews geven aan dat het een goede game is en daarnaast geniet het erg veel "hype" door stevige media-aandacht en zware marketing vanuit Microsoft. Microsoft heeft deze aandacht hard nodig om xbox ones te verkopen. ja kan niet ontkennen dat alle ogen gericht zijn op de game en niet in de laatste plaats wat de game voor invloed gaat hebben op de verkoop van de xbox one.
Edit: exactly my point.

En mooie screenshot

[ Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 15-03-2014 08:25 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik zou die tram/monorail/trein niet nemen.... Na 24 uur is die nog geen centimeter vooruit gegaan....v8power67 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 08:22:
En om infamous nog even extra te hypen een sexy time of day gif
[afbeelding]
En mooie screenshot
[afbeelding]

Kwam er net na mijn post achter dat chapter select idd de oplossing was.Nico111 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:29:
[...]
Bij was het een vette vinger op de schijf en level opnieuw beginnen via chapter select.
Hahaha inderdaad zie het nu ookuchiha tijntje schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 08:32:
[...]
Ik zou die tram/monorail/trein niet nemen.... Na 24 uur is die nog geen centimeter vooruit gegaan....
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit topic is gesloten.
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan