En in de plus op de PS5! Ik ga hem vanavond even spelen. voor het eerst dat er een game in de plus is waar ik al lang naar uitkijk
[ Voor 68% gewijzigd door 418O2 op 04-05-2021 14:58 ]
[ Voor 68% gewijzigd door 418O2 op 04-05-2021 14:58 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Hier dus ook last van. Bewust nog niet gespeeld omdat ze ermee bezig zijn dit te fixen. Dalijk maak ik een nieuwe save aan en wordt de oude niet meer gevonden haha.The Jackel schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:57:
Jammer dat de save game van de ps4 versie niet werkt met de ps5 game
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat is goed nieuws! Het is best een leuk spel, maar zit er niet op te wachten om alles opnieuw te moeten doen.Oxigeon schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:15:
[...]
Hier dus ook last van. Bewust nog niet gespeeld omdat ze ermee bezig zijn dit te fixen. Dalijk maak ik een nieuwe save aan en wordt de oude niet meer gevonden haha.
Dlc en auto's worden ook niet mee omgezet. Maar gelukkig komt er dus een fix aan die dit moet gaan oplossen.
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Als je hem op de Series S al hebt, dan zijn er alleen 2 seasonpasses die je kunt aanschaffen.Nutterd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:15:
ik heb een vraagje, ik heb op dit moment Wreckfest en speel hem met heel veel plezier. ik heb de gewone standaard versie op de Xbox S wat moet ik kopen wil ik alle updates erbij krijgen en kunnen spelen en kan ik ergens makkelijk in een overview vinden wat ik dan extra krijg?
Alvast bedankt!
sh*t ik dacht nog ik geef volledige info! ik speel hem nu via de gamepass moet ik hem dan toch aanschaffenMartinspire schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:27:
[...]
Als je hem op de Series S al hebt, dan zijn er alleen 2 seasonpasses die je kunt aanschaffen.
1 € 10,49 https://www.microsoft.com...-season-pass/9nfbv0jqn0m9
2 € 9,09 https://www.microsoft.com...eason-pass-2/9pljxq6pktf0
Er zal in september of wat nog wel een nieuwe season pass uitkomen die dan ook weer iets van 20 euro is en na een tijdje 10. Dan heb je wel alle DLC.
Wreckfest zelf is er in normale versie (normaal €29,99, nu €23,99)
En complete edition die dus de beide season passes bevat. Ook die is afgeprijst en van €49,99 nu €39,99.
Er komt eind dit jaar nog een Xbox Series S|X versie uit, deze krijgt ook nog een upgrade van 10 euro voor de oude versie (zoals met meer games). De versie die nu in de store staat is nog de Xbox One versie. Jouw Series S heeft net als de One X een 4k modus, maar in tegenstelling tot de Series X draait die 30fps, niet 60fps. De Series X heeft dat dus wel. En later dit jaar komt de upgrade dus die net als de PS5 wat meer brengt voor de graphics (stof, belichting, schaduw, onderdelen, etc). Deze zal wel wat toevoegen voor de Series S al is nog niet bekent wat precies de verschillen zijn.
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Zolang ie in gamepass zit kun je hem gewoon blijven spelen. Gaat ie eruit dat zul je hem moeten aanschaffen. Of je schaft hem nu met korting aan en hebt hem dus permanent. Die duurste variant is waar alle DLC bij zit. Je moet alleen nog wel de carrière door en wat punten in het toernooi halen om alle auto's te bemachtigen.Nutterd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:29:
[...]
sh*t ik dacht nog ik geef volledige info! ik speel hem nu via de gamepass moet ik hem dan toch aanschaffen
of kan ik dan gewoon de season passes kopen? ik ben echt een noob wat gamen en consoles betreft...wil gewoon raggen en beuken in Wreckfest en alle auto's hebben
Ok! Dan koop ik morgen de complete versie...Martinspire schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:07:
[...]
Zolang ie in gamepass zit kun je hem gewoon blijven spelen. Gaat ie eruit dat zul je hem moeten aanschaffen. Of je schaft hem nu met korting aan en hebt hem dus permanent. Die duurste variant is waar alle DLC bij zit. Je moet alleen nog wel de carrière door en wat punten in het toernooi halen om alle auto's te bemachtigen.
Is dat niet het idee achter het spel, elkaar beuken.Amos_x schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:32:
rant incoming![]()
Sinds Wreckfest in gamepass zit, en nu in ps+ voor ps5, is het racen een stuk minder leuk online. De invloed van ps5 in de aantallen zal wel eerder beperkt zijn tov gamepass uiteraard. Ik speel het op pc, heb eigenlijk geen idee of het crossplay is met ps5 en ps4?
Je vindt er een groot aantal griefers en n00bs tegenwoordig.![]()
Ik begrijp zeker dat het een agressieve race game is. Ik hoef ook absoluut niet op die truttige en zeurderige 'clean' en 'semi-clean' servers te racen, liever niet. Spinnen, hard racen, duwen en trekken, het hoort er allemaal bij.
Mijn definitie van overduidelijke griefers zijn de spelers die heel storend gaan rijden, zonder zich te bekommeren om hun eigen race. Een andere racer achter de barriers duwen bvb, maar op een manier dat hij zelf ook erachter komt, en zo z'n eigen race om zeep helpt. Aan 1000 km/u corner bomben, reverse rijden, en vooral heel vuil griefen als ze gedubbeld worden.
Zoals ik al zei, ik geef andere racers ook vaak genoeg een duwtje om ze tot spinnen te brengen, en race hard. Maar ergens nog wel fair. Ben ondertussen level 100, SP uitgespeeld...
Denk dat ik het een aantal maand laat liggen tot alle kleuters naar de volgende game in 1 of ander abo zijn gemigreerd.
Zucht... Ik verduidelijk mezelf toch goed? Lees de gequote tekst nog maar eens anders.AppleFan2007 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:22:
[...]
Is dat niet het idee achter het spel, elkaar beuken.
Het is niet een games waar je echt moet racen en volgens de regels rijdt. Deze game is echt om de andere te beuken.
[ Voor 8% gewijzigd door Amos_x op 08-05-2021 22:40 ]
De game noemt wreckfest, als dan in een race niemand wordt gesloopt op eender welke manier, dan is het de naam niet waardig.Amos_x schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:27:
[...]
Zucht... Ik verduidelijk mezelf toch goed? Lees de gequote tekst nog maar eens anders.
Ik had kunnen voorspellen dat deze reactie zou komen. Ik zeg net dat het beuken, rammen, duw- en trekwerk, en spinnen er bij hoort. En dat ik net GEEN fan ben van de 'safe space' clean en semi-clean servers. Het is inderdaad Gran Turismo niet, volledig mee eens en dat hoeft ook helemaal niet.
Maar er is een verschil tussen hard racen of beuken aan de ene kant, en zonder ook maar de wielen te draaien rechtdoor de bocht uit te vlammen en grof te corner-bomben bvb. De grens ligt bij mij op het punt waar je moedwillig je eigen race zwaar verneukt enkel om te griefen. En dat verschil kan je duidelijk in-game zien als je regelmatig speelt.
Edit: dat is los van de duidelijke mayhem tracks zoals die met die loop of kruisingen, uiteraard...
Nu goed, inderdaad /off-topic.
Je begrijpt echt niets van wat ik bedoel.AppleFan2007 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:05:
[...]
De game noemt wreckfest, als dan in een race niemand wordt gesloopt op eender welke manier, dan is het de naam niet waardig.
Het lijkt me eerder dat jij er totaal niet tegen kan dat je soms even tussen een paar auto’s zit vastgeklemd.
Fair spelen hoeft nu eenmaal niet in dit spel. Anders konden ze het evengoed iets anders noemen.
Verwijderd
Ik begrijp je hoorAmos_x schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:36:
[...]
Je begrijpt echt niets van wat ik bedoel.Geen probleem...
Mja het blijft lastig, de eerste bocht is weer wat meer een vraagteken of je er heelhuids doorheen komt. Ik rij de laatste weken op Xbox ook met armor. Ja je kunt snellere auto's krijgen zonder, maar ik rij liever nog wel de race uit. Je ziet inderdaad dat er meer gebotst wordt en dat men toch vaak opgeeft. Zeker als het niet meer om de leiding gaat. Maar met defensief rijden kun je toch nog wel veel voorkomen. Maar je hebt dus wel wat armor nodig.Amos_x schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:32:
rant incoming![]()
Sinds Wreckfest in gamepass zit, en nu in ps+ voor ps5, is het racen een stuk minder leuk online. De invloed van ps5 in de aantallen zal wel eerder beperkt zijn tov gamepass uiteraard. Ik speel het op pc, heb eigenlijk geen idee of het crossplay is met ps5 en ps4?
Je vindt er een groot aantal griefers en n00bs tegenwoordig.![]()
Ik begrijp zeker dat het een agressieve race game is. Ik hoef ook absoluut niet op die truttige en zeurderige 'clean' en 'semi-clean' servers te racen, liever niet. Spinnen, hard racen, duwen en trekken, het hoort er allemaal bij.
Mijn definitie van overduidelijke griefers zijn de spelers die heel storend gaan rijden, zonder zich te bekommeren om hun eigen race. Een andere racer achter de barriers duwen bvb, maar op een manier dat hij zelf ook erachter komt, en zo z'n eigen race om zeep helpt. Aan 1000 km/u corner bomben, reverse rijden, en vooral heel vuil griefen als ze gedubbeld worden.
Zoals ik al zei, ik geef andere racers ook vaak genoeg een duwtje om ze tot spinnen te brengen, en race hard. Maar ergens nog wel fair. Ben ondertussen level 100, SP uitgespeeld...
Denk dat ik het een aantal maand laat liggen tot alle kleuters naar de volgende game in 1 of ander abo zijn gemigreerd.
Zojuist ook nog eens aangeslingerd om te kijken of de ps4 save al op de ps5 werkt. Die doet het helaas nog niet. Dus ik denk dat ik toch maar overnieuw moet beginnen.Martinspire schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:50:
De testbaan uit de kickstarter demo is terug!
[YouTube: Wreckfest - Tournament Update June 2021]
Ik heb in de alpha zo genoten van deze testbaan. Heerlijk om weer eens te zien hoe die auto's kapot kunnen.Martinspire schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:50:
De testbaan uit de kickstarter demo is terug!
[YouTube: Wreckfest - Tournament Update June 2021]
Floksor
A super update for #wreckfest OUT NOW! PS4/PS5 Crossplay & Save Transfer, 60 fps on XSX , PC Enhanced Visuals and more! Download the update and keep on wrecking! Release notes: https://t.co/3Am6G2JXN5 pic.twitter.com/fZnnzEXvzf
— BugbearEntertainment (@bugbeargames) 30 juni 2021
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Alleen jammer dat het niet werktKalder schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 21:00:
[Twitter]
PS4 en PS5 save game transfer is er eindelijk!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
[ Voor 34% gewijzigd door Oxigeon op 03-07-2021 07:58 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Als ik het goed begrepen heb hebben ze de graphics en het crash model aangepakt ja. Maar ik speel op ps5 en durf niet te zeggen wat er exact is gewijzigd allemaal op de pcMarzman schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 08:19:
Is het nu ook voor PC geupdate?
Wat werkt er niet dan?
Nog steeds onstabiele framerate op de Series X, na de betaalde next gen upgrade.Segafreak83 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:36:
[...]
Wat werkt er niet dan?
Ik kreeg netjes de vraag om te overschrijven en zag daarna meteen mijn PS4 level en saldo + auto's in mijn garage.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat is zeker jammer, ik dacht dat je bedoelde dat de save niet werktejustifire schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:42:
[...]
Nog steeds onstabiele framerate op de Series X, na de betaalde next gen upgrade.
De vanilla versie draait retestabiel op 4K 60fps, dus beetje jammer dat ze dat met deze update niet gefixed hebben ( terwijl ze wel die indruk wekken )
Bij mij werkte het gewoon (de save game transfer dus), kreeg alleen wel een vreemde bug daarna (dubbele items in de upgrade shop) maar die was na heropstarten van de game ook weg.
[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 05-07-2021 00:22 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik filter op servers met max 100 ms ping. Dan heb ik zelden last van lag.Pin0 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:41:
Probeer mijn eerste online races te rijden maar hoewel een single player race prima gaat heb ik op volle servers behoorlijk last van lag. Dat uit zich in een start met allerlei autos die in beeld springen en vervolgens een stop bord met een optie om te resetten.
Heb de firewall al helemaal uit gehad (windows defender) en mijn adsl lijn is 30MB down en zo'n 5MB up...
(glasvezel is aangevraagd)
Eerste paar potjes met 3-5 vrienden online gingen prima. Dus is mijn internet echt zo slecht? Of zijn er andere zaken die ik kan proberen?
Bedankt voor het meedenken. De servers (en de spelers) en ik hebben altijd een ping van rond de 30...TiezZ_BE schreef op zondag 18 juli 2021 @ 11:28:
[...]
Ik filter op servers met max 100 ms ping. Dan heb ik zelden last van lag.
Heb je er ook last van bij andere games?Pin0 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 09:23:
[...]
Bedankt voor het meedenken. De servers (en de spelers) en ik hebben altijd een ping van rond de 30...
Floksor
Niet dat ik weet. Maar ik speel niet veel online games en ik kan me voorstellen dat Wreckfest qua physics meer vraagt van je netwerk...
[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 03-08-2021 18:01 ]
Floksor
Gister stond het toernooi nog niet aan trouwens.Floks schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 18:28:
HIGHLIGHTS
New tournament: Carmageddon
New free Carmageddon tracks
New Eagle-R reward car
We're excited to announce a new tournament, and it's a very special treat!
If there's one game that perfectly blended racing and destruction, not to mention a wicked sense of dark humour, that's the original Carmageddon and its numerous successors. When we got a surprise chance to inject some of the Carmageddon vibes in our game we didn't need to think twice about it - Carmageddon inside Wreckfest is like a marriage made in heaven! So there you have it: the new update adds two iconic environments "Bleak City" and "Devil's Canyon" from the original Carmageddon, the infamous Eagle-R car and a healthy number of zombies to run over, all wrapped in the pixelated glory of the early 90s, perfect to release your inner Max Damage.
Let's start smashing some zombies!
Additionally, this release also contains a few additional improvements but we invite you to check out the release notes below for a complete summary of items fixed or improved upon. Unfortunately, the title also suffers from a few issues at the moment which we are going to address, and a list of those can be found below as well.
Straks maar eens proberen, kijk er nu al naar uit.
/▌
Ik heb 300/30Mbps internet en ik ervaar dat helaas net zo goed. Het is ook echt alleen maar bij Wreckfest en het lijkt bijna ongeacht de server te zijn.Pin0 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:41:
Probeer mijn eerste online races te rijden maar hoewel een single player race prima gaat heb ik op volle servers behoorlijk last van lag. Dat uit zich in een start met allerlei autos die in beeld springen en vervolgens een stop bord met een optie om te resetten.
Heb de firewall al helemaal uit gehad (windows defender) en mijn adsl lijn is 30MB down en zo'n 5MB up...
(glasvezel is aangevraagd)
Eerste paar potjes met 3-5 vrienden online gingen prima. Dus is mijn internet echt zo slecht? Of zijn er andere zaken die ik kan proberen?
bedankt voor je reactie, ik had ook ergens gelezen dat het komt doordat hij pas bij de start alle auto's inlaad (textures ed.) en als dat dus wat trager gaat bijv. als je geen ssd hebt je daar last van hebt...Metro2002 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 10:55:
[...]
Ik heb 300/30Mbps internet en ik ervaar dat helaas net zo goed. Het is ook echt alleen maar bij Wreckfest en het lijkt bijna ongeacht de server te zijn.
www.youtube.com/DerOllie
Het staat bij mij al jaren op de HDD, op zich niets mis mee. Geen last van lag kunnen ervarenPin0 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:36:
[...]
bedankt voor je reactie, ik had ook ergens gelezen dat het komt doordat hij pas bij de start alle auto's inlaad (textures ed.) en als dat dus wat trager gaat bijv. als je geen ssd hebt je daar last van hebt...
Maar de ssd in mijn laptop is niet groot genoeg dus... ik heb het opgegeven
AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Je volgt ze niet op X / Twitter? Tis beetje algemene statement, maar tis een kleine update. Ik verwacht voor de OG Wreckfest niet zoveel nieuws meer...Milan1NL schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 17:14:
Een dikke bump. Maar weet iemand wat er met de ontwikkelaars is gebeurd? Al minstens 1 jaar geen update of nieuws gezien?
[ Voor 15% gewijzigd door DerOllie op 02-01-2024 10:05 ]
www.youtube.com/DerOllie
AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Voor mij is het echt een plus eerlijk gezegd als het niet te veel verandert. Ik blijf namelijk meestal niet plakken als de physics niet goed zijn, zoals bijvoorbeeld de hele NFS lijn, dat rijdt echt verschrikkelijk. Maar Wreckfest blijft mij trekken omdat het zo heerlijk rijdt, jammer dat multiplayer zo dood is op de PS.wheeler schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 17:20:
De teaser is al ruimschoots geanalyseerd maar velen denken dat de physics van deel 1 grotendeels overeind blijven. Gezien de grootte van de ontwikkelstudio zal het op kleine plekken zijn verbeterd. VR weet ik niet wat de keuze hierin is van de studio of Sony.
Ik hoop vooral dat de splitscreen goed werkt en de upgrades iets meer toevoegen aan de voortgang. Onlangs deel 1 op de PS5 gespeeld maar het zijn allemaal losse races zonder samenhang.
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 06-08-2024 08:22 ]
Ik denk dat de aankondiging van deeltje 2 weer wat spelers heeft aangetrokken, want zelfs op dit belachelijke tijdstip zijn er nog voldoende spelers te vinden op de PS. Details tijdens de race blijven ook fantastisch, eigenlijk kan dit spel ook heden ten dagen nog prima meekomen.dehardstyler schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 14:07:
[...]
Maar Wreckfest blijft mij trekken omdat het zo heerlijk rijdt, jammer dat multiplayer zo dood is op de PS.
Hoop dat het geen ingame beelden zijn in de trailer
Vaak bu'j te bang!
Is het niet handiger om binnen de wreckfest community een kanaaltje op te zetten voor Nederlanders? Lijkt mij dat je dan veel meer aandacht krijgtPimmuz schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:24:
Mochten mensen interesse hebben ik ben aan het kijken om een nederlandse wreckfest 2 community op te zetten op Discord.
En daar zit beetje de cru ik heb er zo weinig kaas van gegeten ben echt een gebruiker en geen beheerder dus mocht iemand dat wel zijn en mij beetje willen uitleggen of gezamenlijk doen zou ik dat op prijs stellen
En wat is volgens jou 'de wreckfest' community?Martinspire schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:21:
[...]
Is het niet handiger om binnen de wreckfest community een kanaaltje op te zetten voor Nederlanders? Lijkt mij dat je dan veel meer aandacht krijgt
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Thanks, heb hem gelijk gekocht!Rivanov schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:06:
Vandaag release Early Access. Wie gaat er voor?
[YouTube: Wreckfest 2 - First Impressions & Gameplay!]
Floksor
Console komt pas een jaar na release van de Early Access. Dus Maart 2026.Floks schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:35:
[...]
Thanks, heb hem gelijk gekocht!
Ik heb zo veel plezier gehad aan deel 1 en zo te zien komt het ook wel goed met deel 2.
Hopelijk uit eindelijk ook naar de PS5 met VR. Dan koop ik hem gewoon 2x
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoe en waar heb je het gekocht? Op Steam zie ik nog geen prijs staan en ben wel benieuwd wat het gaat kosten in EA.Floks schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:35:
[...]
Thanks, heb hem gelijk gekocht!
Ik heb zo veel plezier gehad aan deel 1 en zo te zien komt het ook wel goed met deel 2.
Hopelijk uit eindelijk ook naar de PS5 met VR. Dan koop ik hem gewoon 2x
30 euro met 20% korting voor de eerste 2 wekenGummiebeer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:52:
[...]
Hoe en waar heb je het gekocht? Op Steam zie ik nog geen prijs staan en ben wel benieuwd wat het gaat kosten in EA.
$ 30 waarbij je de eerste weken na release 20% korting krijgt.Gummiebeer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:52:
[...]
Hoe en waar heb je het gekocht? Op Steam zie ik nog geen prijs staan en ben wel benieuwd wat het gaat kosten in EA.
Wel leuk met die early access is dat je dan af en toe nieuwe auto's, tracks en dergelijke krijgt waardoor je denk ik langer met het spel doet als wanneer je alles in een keer krijgtRivanov schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:06:
/▌
Wat?! Een heel jaar? Benieuwd of GTA 6 er dan een keer komt, dan kan het wel eens zijn dat ik deze oversla. Jammer.Rivanov schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:39:
[...]
Console komt pas een jaar na release van de Early Access. Dus Maart 2026.
Ik denk dat een jaar wel realistisch is. Zoveel mensen werken er helaas niet bij Bugbear en ze willen het wel (weer) goed doen. Aangezien ik deel in februari 2017 kocht voordat het een game was en nog steeds speel, denk ik dat dit ook wel bij deel 2 het geval zal zijndehardstyler schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:31:
[...]
Wat?! Een heel jaar? Benieuwd of GTA 6 er dan een keer komt, dan kan het wel eens zijn dat ik deze oversla. Jammer.
Zodra de console versie uitkomt, koop ik hem, heb er wel zin in, met deel 1 super goed vermaakt.Rivanov schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 10:06:
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
[ Voor 3% gewijzigd door bojaaper op 22-03-2025 17:51 ]
Net even gekeken en op de Xbox is de download ongeveer 350MB. Dit zal dus waarschijnlijk gaan om een soort van placeholder of pre-save zodat de gehele game automatisch gedownload zal worden zodra deze uitkomt.Linksquest schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 13:12:
Ziet er goed uit, maar misschien een domme vraag. Zo ver mij bekend was, zou de game nog niet op consoles uit zijn. Als ik in de Playstation Store kijk, dan kan ik hem alleen op mijn wenslijst zetten. Maar als ik bij Xbox kijk, dan kan ik hem zelfs al downloaden, net maar in de App aangegeven hem naar Xbox te downloaden. Maar is hij nu wel of niet al officieel uit?
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
/▌
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq