Wreckfest 1 & 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:46

Davidson

Porsche fan

Beakzz schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:36:
Met de vorige update in Juni :? hebben ze de game gekild voor me en heb het ook niet meer geinstalleerd staan. De fps ging omlaag en de auto's voelde minder goed aan. Is dat nog enigszins beter geworden sindsdien?
Ik heb het spel ook al een lange tijd niet meer aangeraakt. Ik weet niet, op de grasmaaiers na, hoe de andere wagens nu rijden in deze nieuwe update.

Edit: http://steamcommunity.com.../detail/85928399507001631
General:

Physics improvements, more realistic geometry dynamics.
Implemented joint-based steering rack implementation.
Improved visual damage accuracy and realism, cars now deform more like they're made of sheet metal instead of paper or plastic.
Implemented ambient occlusion maps for vehicles.
Resurrected ambient shadow for vehicles, now affected by visual damage.
Resurrected low frequency ambient occlusion for scenes.
Running Steam client is no longer needed for dedicated servers.
Again reduced dedicated server CPU load on empty servers.
Improved tire adhesion audio, now reacts to different tyre conditions.
Implemented basic anti-hacking measures: The game now detects in case there are modified or additional files in sensitive data folders, excluding art. In case modded content is is detected leaderboards are disabled. Multiplayer requires that the server and clients have the same modified files.

IMPORTANT NOTE: If you're persistently receiving an error message about data mismatch and can't pinpoint the culprit, please delete the whole 'data' folder and verify data integrity via Steam.

Gameplay:

Added a new game mode: Sprint Cup, consisting of 3 heats of 2 lap races.
Added basic part durability mechanic: parts now wear with use, lowering performance.
AI opponents are now picked based on player's car class.
Added a set of new AI opponents with different cars.
Enabled ABS & TCS helpers in multiplayer.
Fixed team race lap position points awarding.
Improve lost tire and damage tracking in replay.
Improved gamepad controls.

Upgrading:

Implemented a new (placeholder) upgrading menu.
Added a whole host of new vehicle parts.
Implemented a placeholder marketplace.

User Interface:

Improved chat functionality.
Added an alert when a multiplayer event is about to start.
Implemented more accurate option sliders when using a controller.

Tracks:

Added a new race track: Mixed 1.
Added a new race track: Tarmac 2.
Added a new derby track: Lawn Mower Derby.
Improved replay cameras on all tracks.
Improved AI behaviour on all tracks.
Added sunset weather.

Vehicles:

Added a new vehicle: Lawn Mower with rag doll driver.
Updated tyre model.
Improved vehicle setups.

[ Voor 71% gewijzigd door Davidson op 20-11-2015 21:54 ]

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Naar mijn mening zijn die grasmaaiers momenteel het beste aan wreckfest, met 24 man een derby spelen, met brandende grasmaaiers en vliegende coureurs is behoorlijk droog, eindelijk het oude FlatOut gevoel.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Deze early access ook maar eens geprobeerd op aanraden van een maat. Erg vermakelijk :) Nog flink wat balancing nodig, wat polijst werk, maar de essentie van het spel staat. Lekker uitleven.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:12
Klein bumpje. Nieuwe ~900mb patch vandaag:

http://steamcommunity.com...detail/842541922561106665

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:45
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Heb het van de week weer opgepakt en wat een goede game is dit geworden zeg. Heb echt dikke lol met de carriere. Zou best met een groepje wat multiplayer willen spelen dus laat me weten als je dat ziet zitten.

De game gaat ook eindelijk uit early acces deze week en er zijn echt goede mods uiy. Nascar en een uitgebreide carriere bv.

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 12-06-2018 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:05
Jazeker. Paar weken geleden opgepakt nadat een vriend van me erachter kwam dat de april versie een hoop heeft gefixt :)
Echt supertoffe game geworden.

Wordt er nog iets nieuws geïntroduceerd met het uit early Accès komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
spokje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:12:
Jazeker. Paar weken geleden opgepakt nadat een vriend van me erachter kwam dat de april versie een hoop heeft gefixt :)
Echt supertoffe game geworden.

Wordt er nog iets nieuws geïntroduceerd met het uit early Accès komen?
Ja een hogere prijs :+ Snap het niet, want ondanks dat ik het spel nu erg leuk vind zou ik het niemand aanraden voor €45,-, maar dat zal wel beter staan in de sales.

Gisteren weer samen met een vriend races tegen de ai gereden. Erg lachen, maar had gehoopt hier wat meer animo voor mp te vinden, want als je er eenmaal door het veld heen bent is de uitdaging gelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:28
Dat is best een gave trailer. Binnenkort maar eens de release uitproberen dan!

Hoe spelen jullie dit spel trouwens? Ik heb een tijdje met een PS4 controller gespeeld met handmatig schakelen, het begin was wennen maar daarna wel leuker dan met keyboard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
BlackthunderAwf schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:49:
Dat is best een gave trailer. Binnenkort maar eens de release uitproberen dan!

Hoe spelen jullie dit spel trouwens? Ik heb een tijdje met een PS4 controller gespeeld met handmatig schakelen, het begin was wennen maar daarna wel leuker dan met keyboard.
Zelf speel ik het heel lui met de Xbox One controller, met automatisch schakelen en met view achter de auto. Heb een complete racerig staan en normaal zweer ik bij cockpitview, maar deze game hou ik lekker arcade.

Nog even een filmpje van de career voor de mensen die willen weten hoe het er nu uit ziet :

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 13-06-2018 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Toch nog een release update met extra content :

Four new challenge vehicles including a Harvester and a School Bus!
New fun customization parts as well as wicked paint jobs for all vehicles.
Updated career progress with new unlocks, car rewards & challenge events.
Overhauled user interface and art for many screens.
New Countryside Demolition Arena.
New rocking songs and in-game music.
An EPIC amount of improvements and fixes.
The technically-inclined among us can check out the full changelog with all the meaty tidbits on our blog HERE.

http://www.wreckfestgame.com/wreckfest-out-now

Kan wel weer opnieuw beginnen met de career aangezien de progress gereset is en de credits ook. Vind het persoonlijk geen straf ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 14-06-2018 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 11:18
Gisteravond maar weer eens geïnstalleerd. Had destijds de ontwikkeling van Next Car Game gesteund door early access te kopen, maar al een tijdje niet meer aangeraakt.

Game ziet er goed uit en speelt leuk! Kwam alleen met de allereerste uitdaging (met die grasmaaiers rondkarren en botsen) nog niet tot een goed resultaat. M'n eerste race ging stukken beter. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 22:22
Ik was eigenlijk vergeten dat ik deze had. Het was als Early Access ook redelijk bedroevend om te spelen. Gelukkig is dit een Early Access die wél goed uitpakt. Gisteravond weer geïnstalleerd en het is nu echt een leuk spel geworden. Nog even een klein issuetje met het niet herkennen van de Nvidia, maaralleen een Intel interne kaart, maar voor de rest. Duimpje omhoog!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Voor wie zich afvraagt of dit spel leuk genoeg is. Ik ging net helemaal kapot van het lachen toen de streamer (Gamermuscle) mijn race van commentaar ging voor zien :D :D

YouTube: 🔴 CAR CRASH SIMULATOR - WRECKFEST SINGLE PLAYER (part 2) (highlight)

[ Voor 49% gewijzigd door Beakzz op 19-06-2018 01:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Beakzz schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 01:09:
Voor wie zich afvraagt of dit spel leuk genoeg is. Ik ging net helemaal kapot van het lachen toen de streamer (Gamermuscle) mijn race van commentaar ging voor zien :D :D

[video]
Heb je nog een highlight? ;)

edit:
Aah, 57:01 dus. Ja, dat werkt niet als je hem embed :)

edit:
Wat een frustrerend camerawerk! :X Is dat standaard of had hij er wat aan kunnen doen? :?

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 19-06-2018 01:14 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Room42 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 01:11:
[...]

Heb je nog een highlight? ;)

edit:
Aah, 57:01 dus. Ja, dat werkt niet als je hem embed :)

edit:
Wat een frustrerend camerawerk! :X Is dat standaard of had hij er wat aan kunnen doen? :?
Ah dat wist ik niet. Bij mij starte hij gewoon goed. Ja waarschijnlijk wel, maar in deze game is hij nog onervaren :) Hij zat natuurlijk zelf ook in de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Deze past beter in het Racing-subforum, dus schopje :)

[ Voor 13% gewijzigd door Grotman op 24-06-2018 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-06 23:58
heerlijke game, speel hem bijna dagelijks

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:15
Idd heerlijke game, heb hem ook al jaren en nu met de release is de multiplayer eindelijk weer bevolkt.

Speelt overigens heel fijn met een stuurtje. Liefhebbers mogen me altijd toevoegen op steam (zelfde username), zijn er die dit in groep op Teamspeak/Discord spelen? (kan overigens wel een TS channel opgeven waar je als gast op kan)

Als je van (derby) racen houdt vind het (ondanks dat het niet goedkoop is) de €45 dubbel en dik waard. Het speelt/bestuurt gewoon vrij goed, en de chaos en beleving is top.

(Bij de multiplayer wel opletten: als de host zijn internetverbinding niet genoeg bandbreedte heeft maar het aantal spelers toch vrij hoog zet en de server loopt vol, dan speelt het ineens niet meer lekker)

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
TiezZ_BE schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:08:
Idd heerlijke game, heb hem ook al jaren en nu met de release is de multiplayer eindelijk weer bevolkt.

Speelt overigens heel fijn met een stuurtje. Liefhebbers mogen me altijd toevoegen op steam (zelfde username), zijn er die dit in groep op Teamspeak/Discord spelen? (kan overigens wel een TS channel opgeven waar je als gast op kan)

Als je van (derby) racen houdt vind het (ondanks dat het niet goedkoop is) de €45 dubbel en dik waard. Het speelt/bestuurt gewoon vrij goed, en de chaos en beleving is top.

(Bij de multiplayer wel opletten: als de host zijn internetverbinding niet genoeg bandbreedte heeft maar het aantal spelers toch vrij hoog zet en de server loopt vol, dan speelt het ineens niet meer lekker)
Zo ver ik weet is er nog geen groepje. Rij nu alleen mp als een streamer het speelt en met een vriend. Gelukkig is de sp ook gewoon leuk. Maar als er meer interesse is dan wil ik zeker meerijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
Beakzz schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:29:
[...]

Zo ver ik weet is er nog geen groepje. Rij nu alleen mp als een streamer het speelt en met een vriend. Gelukkig is de sp ook gewoon leuk. Maar als er meer interesse is dan wil ik zeker meerijden.
Ik doe alleen SP voor de credits en te levelen (om zaken los te spelen). Voeg me gerust toe, je mag me dan gerust n bericht sturen als je mp speelt wanneer ik online ben op steam (speel vooral 's avonds).

Heb overigens nog niet teveel mods uit kunnen testen omdat deze overeen moeten komen met de server waar je op verbind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Heb deze game sinds een aantal dagen ook weer eens opgepakt, ik speel tot nog toe alleen de sp. Lang geleden dat ik een sp van een racegame zo leuk vond, probeer nu alles op 100% te krijgen en dat valt niet altijd mee.

Al met al zeer vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:44
Wij spelen het sinds gisteren met ons discord groepje als tijdelijk vermaak naast de CSGO potjes door...
Leuk, goed gelachen, maar zou em echt niet enkel als SP of als lone wolf in MP spelen. Met maatjes is het wel veel leuker...

Draait als een zonnetje, zit echt wel een moeilijkheidsgraad en kunde in om de snelste ronde te rijden..

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
.

[ Voor 97% gewijzigd door Vincent Dave op 04-09-2018 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
De laadtijden zijn fel verbeterd lijkt het sinds 1 vd laatste patches. Nog iemand die dit merkt?

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:37
las net deze review http://frontpage.fok.nl/p...0/1/1/9999/wreckfest.html

de game is kennelijk nu volledig gereleased zijn er nog mensen die spelen en is het beetje leuk? Reviews zeggen mij vaak minder dan echte gebruikers ervaringen. Ik heb ergens tijdens een late alpha/vroege beta gespeeld en vond het toen wel grappig, maar je merkte wel dat de game niet af was.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Laatst online: 14:05
vind er eigenlijk met stuur geen zak aan, feedback is er amper... keyboard is ook niet alles maar blijf het een leuke game vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:27
Tazzy schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:38:
vind er eigenlijk met stuur geen zak aan, feedback is er amper... keyboard is ook niet alles maar blijf het een leuke game vinden
Regel een Xbox controller d:)b , daar werkt de game top mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
ik vind het goed werken met stuur, heb de feedback zelfs minder moeten zetten (tafel beweegt teveel mee anders :) )

• Tazzy
  • Laatst online: 14:05
xbox controller heb ik (bij oculus gekregen) maar nog nooit gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

SMD007 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 14:56:
las net deze review http://frontpage.fok.nl/p...0/1/1/9999/wreckfest.html

de game is kennelijk nu volledig gereleased zijn er nog mensen die spelen en is het beetje leuk? Reviews zeggen mij vaak minder dan echte gebruikers ervaringen. Ik heb ergens tijdens een late alpha/vroege beta gespeeld en vond het toen wel grappig, maar je merkte wel dat de game niet af was.
Ik vind het een heerlijke game, lekker met maten op de bank, biertje erbij, controller in de hand. Om beurten een beetje raggen rond de baan. Damage is realistisch als in je moet je best doen om het 5 rondjes vol te houden als je ook nog een beetje wilt beuken. Er zitten veel banen, auto's en mogelijkheden in het spel om deze auto's aan te passen. De performance van het spel is goed, graphics zien er mooi uit en ook de AI is niet oliedom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Iemand enig idee wanneer deze uit gaat komen voor de Xbox? Heb op dit moment geen gamingPC maar zou wel graag dit spel willen spelen. Zeker omdat ik zie dat er wel nog regelmatig updates uitkomen. Zoals nu de Motorhomes uitbreiding :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tazzy schreef op donderdag 27 september 2018 @ 06:56:
xbox controller heb ik (bij oculus gekregen) maar nog nooit gebruikt
Doen dan. Heb een racerig staan en ben een gelovige als het om cockpitview gaat, maar deze game speel ik gewoon met de Xbox controller met de cam achter de auto. Rijdt heerlijk!
Touchdomex schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:29:
Iemand enig idee wanneer deze uit gaat komen voor de Xbox? Heb op dit moment geen gamingPC maar zou wel graag dit spel willen spelen. Zeker omdat ik zie dat er wel nog regelmatig updates uitkomen. Zoals nu de Motorhomes uitbreiding :D
Onbekend aangezien de meeste winkels de laatste dag van het jaar aanhouden. Ergens in 2019 dus :o

[ Voor 38% gewijzigd door Beakzz op 26-03-2019 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Voor kerst hadden ze ook een speciale update waarbij je met een harvester kon raggen over de banen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 10:23
27 Augustus dus :P

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:46
Gisteren Wreckfest eindelijk toegevoegd aan mijn steam lijst en wat een heerlijke chaos krijg je voorgeschoteld! :D
Ben benieuwd naar de update binnenkort oOo

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:26

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-06 23:02
Moet zeggen dat het allemaal beter lijkt te lopen op de console, dan ik had verwacht. Prijs voor de standaard editie is ook netjes, dus Wreckfest staat inmiddels in de pre-order voor de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Laatst online: 26-06 13:55
Ik heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen voor mijn PS4 kopie van de game! Ben erg benieuwd!

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-06 22:03
RevellNL schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:12:
Ik heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen voor mijn PS4 kopie van de game! Ben erg benieuwd!
Hier ook!!

Laat ik alleen net weer veel te druk weekend hebben....

Maar toch cool als ie binnen is morgen.... toch mooi 3 dagen eerder dan verwacht.
Hoop dat er ontzettend goeie online mode in zit en dan zijn het nu al goed bestede €33,-

Bij wie had jij besteld RevellNL. Dan maar eens online tegen elkaar gaan spelen op termijn?

[ Voor 4% gewijzigd door MKMosselman op 23-08-2019 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
MKMosselman schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:51:
[...]

Hier ook!!

Laat ik alleen net weer veel te druk weekend hebben....

Maar toch cool als ie binnen is morgen.... toch mooi 3 dagen eerder dan verwacht.
Hoop dat er ontzettend goeie online mode in zit en dan zijn het nu al goed bestede €33,-

Bij wie had jij besteld RevellNL. Dan maar eens online tegen elkaar gaan spelen op termijn?
Ik had hem bij GameResource besteld. Online lijkt mij een prima plan, alleen ben ik niet vaak online haha. PSN is gelijk aan mijn username hier

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
RevellNL schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:55:
[...]

Ik had hem bij GameResource besteld. Online lijkt mij een prima plan, alleen ben ik niet vaak online haha. PSN is gelijk aan mijn username hier
Tof... ik ook daar. Nooit wat besteld maar nu toch al beetje onder de indruk daar ze 3 dagen voor release gaan leveren! Hier ook username zelfde als PSN en vaak pas na 23uur tot 01uur online...

(Iets in mij zegt dat het niet handig is geweest PS4 in de huiskamer onder de tv hangen waar de rest van familie alleen maar TV op kijkt 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
RevellNL schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:12:
Dat is wel prettig. Ik verwacht niet dat Bol eerder verzend, daar had ik besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-06 09:51
Heerlijke game inderdaad. Best wat verschillende servers met andere regels: dirty racing, clean racing etc..

Moet wel zeggen dat clean racing lastiger is dan gedacht. Ik hou meer van een vrije duw en trekwerk, zonder echt torpedo gedrag. Heb m'n Rocket nu maximaal op C klasse 164. Zonder deze upgrades kom je online snelheid en wendbaarheid te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
RevellNL schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:55:
[...]

Heb je hem ook al binnen dan?.. ik kreeg ook bevestiging gisteren, helaas niets gekregen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
Eriko1 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:59:
[...]

Heb je hem ook al binnen dan?.. ik kreeg ook bevestiging gisteren, helaas niets gekregen vandaag
Zaterdag keurig binnen gekregen. Daarna weer druk privé geweest.

Maar gisteravond gelijk online zitten beuken en het onlinedeel lijkt redelijk in elkaar te zitten.

Graphics zijn scherp. Ik heb nog maar half uur gespeeld maar ik zie wel dat dit best wel fun kan gaan worden.
Zal van de week nog wel uitgebreider mijn mening geven over de game.

[ Voor 3% gewijzigd door MKMosselman op 26-08-2019 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
Eriko1 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:59:
[...]

Ja, ik heb 'm zaterdag binnen gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Had hem toendertijd al op de pc gekocht maar die had er toch moeite mee, nu bij Bol voor de one x besteld, komt morgen binnen.

Ben benieuwd heb wel zin in wat beuken (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Is er crossplay tussen pc en Xbox mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Inmiddels al mijn eerste Destruction Derby online gewonnen :).

Al rijden mensen bij de speciale auto's al met de school bus rond 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-07 09:47

Martinspire

Awesomeness

Wie kan ik toevoegen voor de Xbox? GT: Martinspire. Overigens is het wellicht handig om via de Gathering of Tweakers club te werken of eventueel een aparte Wreckfest club aan te maken.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
*snip* nope...(spam)

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 26-08-2019 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Het valt me toch wel op wat voor game er nu is opgeleverd. Aardig wat bugs er nog in. Launch problemen op de Xbox met USB devices. Grafische artifacts ingame (en nee, dat ligt niet aan mn xbox). Post-race scherm met missende creditwaardes. Herstart van race waarmee je ineens minder rondes hoeft af te leggen. En dan nog heftige catch-up tijdens de career (beetje irritant en je kunt het niet uitzetten) of het gebrek aan private matches online. Erg jammer, want het doet de launch niet veel goeds.

Het is me verder ook niet duidelijk wat het verschil tussen autoclasses is (ik zie weinig verschil tussen een B en C auto) of hoe je kunt zien wat je moet doen om te winnen, voor je een race selecteerd. Hoeveel invloed heeft tunen nou eigenlijk? Reset doen is ook veel te krachtig om beuken te ontwijken, vooral in demolition derby

Ik vind de AI ook vrij tam. Ik zag tijdens beta's e.d. op de PC echt veel vaker auto's eruit crashen en dergelijke. Nu moet je daar vooral voor naar de multiplayer of zelf dikke beuken uitdelen om maar wat te starten. Staat nu op de middelste stand, maar ik verwacht niet dat hoger ook agressiever wordt.

Edit: net een toernooi van 6 races gestart en merk dat de AI steeds agressiever wordt. Alsof het rival systeem dan ineens in overdrive gaat en iedereen elkaar kapot wil maken. Vreemde zet imo.

[ Voor 53% gewijzigd door Martinspire op 27-08-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-06 12:29
Martinspire schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:22:
het gebrek aan private matches online.
Kun je niet online tegen vrienden racen?
Dan gaat het spel meteen van mijn wensenlijst af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

jongf7 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:45:
[...]

Kun je niet online tegen vrienden racen?
Dan gaat het spel meteen van mijn wensenlijst af.
Nog niet. Werd wel gemeld dat het eraan kwam, maar dus niet bij launch. Tenminste, op consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-06 12:29
Ok, bedankt voor de reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Martinspire schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:22:
Het valt me toch wel op wat voor game er nu is opgeleverd. Aardig wat bugs er nog in. Launch problemen op de Xbox met USB devices. Grafische artifacts ingame (en nee, dat ligt niet aan mn xbox). Post-race scherm met missende creditwaardes. Herstart van race waarmee je ineens minder rondes hoeft af te leggen. En dan nog heftige catch-up tijdens de career (beetje irritant en je kunt het niet uitzetten) of het gebrek aan private matches online. Erg jammer, want het doet de launch niet veel goeds.

Het is me verder ook niet duidelijk wat het verschil tussen autoclasses is (ik zie weinig verschil tussen een B en C auto) of hoe je kunt zien wat je moet doen om te winnen, voor je een race selecteerd. Hoeveel invloed heeft tunen nou eigenlijk? Reset doen is ook veel te krachtig om beuken te ontwijken, vooral in demolition derby

Ik vind de AI ook vrij tam. Ik zag tijdens beta's e.d. op de PC echt veel vaker auto's eruit crashen en dergelijke. Nu moet je daar vooral voor naar de multiplayer of zelf dikke beuken uitdelen om maar wat te starten. Staat nu op de middelste stand, maar ik verwacht niet dat hoger ook agressiever wordt.

Edit: net een toernooi van 6 races gestart en merk dat de AI steeds agressiever wordt. Alsof het rival systeem dan ineens in overdrive gaat en iedereen elkaar kapot wil maken. Vreemde zet imo.
Ik merk wel degelijk dat het tunen zin heeft, dus zoek een fijne setting voor jezelf.

De AI maakt bij mij in Career regelmatig fouten en crashen leuk mee. De catch up is zwaar irritant, blijven (te) dicht bij je in de buurt. En als je dan de snelste ronde hebt, dan duikt de AI er áltijd onder..

Online is het leuk raggen en beuken, heb ik lang op gewacht, een game zoals deze :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Catchup is (helaas) behoorlijk standaard bij arcade racers, maar ik speel dit spel nu al jaren en de laatste grote release is echt dikke lol. Speel het om de 2/3 maanden weer een paar dagen en dan weer terug naar de sims. Lekkere afwisseling,

Bij mij crasht de AI trouwens ook best vaak gezellig mee, Vind het alleen super flauw als ze plotseling het stuur omgooien als je ze inhaalt om je te beuken, maar daar trap je na de eerste paar keer ook niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:49:
[...]
Nog niet. Werd wel gemeld dat het eraan kwam, maar dus niet bij launch. Tenminste, op consoles.
Poe, dat is wel een misser zeg. Juist een heerlijke party game. Ik krijg en vandaag binnen maar Kun je dan ook niet samen net vrienden in een public lobby?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:13

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Schimanski81 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:27:
[...]

Poe, dat is wel een misser zeg. Juist een heerlijke party game. Ik krijg en vandaag binnen maar Kun je dan ook niet samen net vrienden in een public lobby?
Op PS4 kan je gewoon in het PS menu bij de game zien wie er spelen en dan join session doen. Of anders een lege server opzoeken en die met z'n allen joinen, zit een server browser in.
De invite friends knop is nu nog greyed-out maar die knop is er wel dus verwacht dat deze functie nog wel toegevoegd wordt.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Beakzz schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:52:
Catchup is (helaas) behoorlijk standaard bij arcade racers, maar ik speel dit spel nu al jaren en de laatste grote release is echt dikke lol. Speel het om de 2/3 maanden weer een paar dagen en dan weer terug naar de sims. Lekkere afwisseling,

Bij mij crasht de AI trouwens ook best vaak gezellig mee, Vind het alleen super flauw als ze plotseling het stuur omgooien als je ze inhaalt om je te beuken, maar daar trap je na de eerste paar keer ook niet meer in.
Ik vind de catchup vooral irritant. Maakt niet uit hoe goed je de AI zet, ze komen er toch altijd bij. Het aantal keren waarbij ik in de laatste bochten ben ingehaald en dus een race niet win, kan ik al niet meer op 2 handen tellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Martinspire schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:56:
[...]

Ik vind de catchup vooral irritant. Maakt niet uit hoe goed je de AI zet, ze komen er toch altijd bij. Het aantal keren waarbij ik in de laatste bochten ben ingehaald en dus een race niet win, kan ik al niet meer op 2 handen tellen :(
Sorry, maar dat ligt aan jou :) Heb de AI op expert staan en als ik geen fout maak komen ze mij ook niet voorbij. Zolang je verdedigende lijnen rijdt moeten ze om je heen en dat heb ik nog niet zien gebeuren. Glij je niet te ver de bocht in, want dan komen ze bij mij ook keihard binnendoor zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Beakzz schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:32:
[...]

Sorry, maar dat ligt aan jou :) Heb de AI op expert staan en als ik geen fout maak komen ze mij ook niet voorbij. Zolang je verdedigende lijnen rijdt moeten ze om je heen en dat heb ik nog niet zien gebeuren. Glij je niet te ver de bocht in, want dan komen ze bij mij ook keihard binnendoor zetten?
Niet elke baan is geschikt om succesvol te verdedigen. Zeker niet als ze echt voor je auto gaan ipv de winst. Verder maak ik volgens mij geen grote fouten, maar zelfs met een duidelijk snellere auto zie ik ze binnen notime het gat weer dichtrijden. Een gat van 5 seconden kan in 2 bochten weer onder de 1 zitten, hoe goed ik die ook rij. Wellicht is het op Amateur wat erger dan op Expert, maar ik vind de meeste races zo wel frustrerend worden. Net als dat je soms gewoon ver achteraan gezet wordt en je (ala Forza) 1 of 2 rijders moet inhalen die enorm op de rest zijn uitgelopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Vanmiddag klein stukje career gedaan en vervolgens even een destruction derby online, dat was lachen 😁, daar ga ik me nog wel even mee vermaken met een paar biertjes op, de rondjes daar mogen van mij wel wat langer duren dan 4 minuten maar geen idee of dat dat een server instelling was. Ook een volgende race instarten mag van mij iets sneller (net zoals de laadtijden trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-07 00:24
Heb de game al sinds het begin. Nooit een multiplayer probleem gehad. Nu na de nieuwe update, als ik online ga. En er begint een nieuwe track in de server. Krijg ik meteen ''lost connection to server'' in beeld... Speel op de PC.

Erg jammer dit..

Edit: heb het grass effect uitgezet. Dat bleek de oplossing te zijn

[ Voor 12% gewijzigd door Milan1NL op 27-08-2019 20:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:14
Mensen het echte werk is toch veel leuker om te doen :-)

YouTube: Best of Banger Racing Emmen 2016

YouTube: Bangers Emmen Blue Oyster Trophy 2018

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
Ik ben echt aan het genieten tijdens de online races, heerlijk! 😁😍. Lekker clean racen en af en toe een beuk uitdelen. Het is zeker niet perfect, maar ik heb al zolang gewacht op een online derby game 🙏🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Segafreak83 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:06:
Ik ben echt aan het genieten tijdens de online races, heerlijk! 😁😍. Lekker clean racen en af en toe een beuk uitdelen. Het is zeker niet perfect, maar ik heb al zolang gewacht op een online derby game 🙏🙂
Haha precies, ik bak er zelf niet zoveel van maar dat maakt het met deze game juist niet minder leuk, ik geniet er net zo hard van als iemand mij eraf beukt 😂👍

Wel jammer dat je online geen credits krijgt, het is toch verplicht om offline races te gaan doen om de auto's te upgraden.

Wel makkelijk snel xp verdienen door een custom destruction derby in te starten met een sterke auto en de tegenstanders in een grasmaaier zetten en de een na de ander zien vliegen :P

[ Voor 23% gewijzigd door Sipio op 28-08-2019 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:44
Na een tijd de PC versie gespeeld te hebben net de PS4 versie geprobeerd.

Wat een verschil zeg. Zo meesterlijk als ik de PC versie vind, zo compleet ruk vind ik de
PS4 versie.

Geen chaos tijdens singleplayer races, hele, hele irritante rubberbanding waarbij het geen fuck
uitmaakt wat en hoeveel je upgrade of qua upgrades voorloopt op je tegenstanders, en hier zul
je allemaal doorheen moeten wil je upgrades/auto's moeten kunnen kopen.

En dit allemaal terwijl na de update de PC versie nog beter is geworden. Geen rubberbanding en de AI is aggresief en heerlijk chaotisch. De races die ik op de PS4 heb halen het bij lange na niet
op precies dezelfde instellingen tijdens een PC race.

Erg jammer want het is zo'n vet spel! Hopelijk gaan ze dit updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

bojaaper schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 19:23:
Na een tijd de PC versie gespeeld te hebben net de PS4 versie geprobeerd.

Wat een verschil zeg. Zo meesterlijk als ik de PC versie vind, zo compleet ruk vind ik de
PS4 versie.

Geen chaos tijdens singleplayer races, hele, hele irritante rubberbanding waarbij het geen fuck
uitmaakt wat en hoeveel je upgrade of qua upgrades voorloopt op je tegenstanders, en hier zul
je allemaal doorheen moeten wil je upgrades/auto's moeten kunnen kopen.

En dit allemaal terwijl na de update de PC versie nog beter is geworden. Geen rubberbanding en de AI is aggresief en heerlijk chaotisch. De races die ik op de PS4 heb halen het bij lange na niet
op precies dezelfde instellingen tijdens een PC race.

Erg jammer want het is zo'n vet spel! Hopelijk gaan ze dit updaten!
Het is op de pc dan ook wel een erg zwaar spel, draai zelf een 7700K en 1080Ti maar het systeem zweet hem toch wel een beetje op 1080p. Kan mij voorstellen dat dit op de PS4 nog erger is omdat er veel minder performance in zo een apparaat zit.

Op de PC is het helemaal meesterlijk, met zo een 3 wieler tegen de schoolbussen, achteraan beginnen en je dan naar de eerste plek racen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Sipio schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:12:
[...]

Haha precies, ik bak er zelf niet zoveel van maar dat maakt het met deze game juist niet minder leuk, ik geniet er net zo hard van als iemand mij eraf beukt 😂👍

Wel jammer dat je online geen credits krijgt, het is toch verplicht om offline races te gaan doen om de auto's te upgraden.

Wel makkelijk snel xp verdienen door een custom destruction derby in te starten met een sterke auto en de tegenstanders in een grasmaaier zetten en de een na de ander zien vliegen :P
Je krijgt wel credits online, je ziet ze alleen niet bijgeteld worden. Maar let maar eens op je totaal.

• Sipio
  • Niet online
Schimanski81 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 23:54:
[...]

Je krijgt wel credits online, je ziet ze alleen niet bijgeteld worden. Maar let maar eens op je totaal.
Klopt, zag het ook na vanavond even online te zijn geweest 👍

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Is er voor deathmatch nog een bepaalde auto die het ‘beste’ is om te gebruiken?

Ook raak ik continu in de slip bij optrekken en jankt hij door in zijn 2, is daar een oplossing voor?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• FightingAce
Ricloo86 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:56:
De Muddigger is een sterke wagen.
Ook raak ik continu in de slip bij optrekken en jankt hij door in zijn 2, is daar een oplossing voor?
Rustiger gas geven? 8)7 Of de traction control vol aan.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
FightingAce schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:52:
[...]

De Muddigger is een sterke wagen.

[...]

Rustiger gas geven? 8)7 Of de traction control vol aan.
Haha ja dat probeer ik, maar voelt heel overdreven aan.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Metro2002
  • Laatst online: 30-06 20:09

Metro2002

Memento mori

Milan1NL schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:11:
Heb de game al sinds het begin. Nooit een multiplayer probleem gehad. Nu na de nieuwe update, als ik online ga. En er begint een nieuwe track in de server. Krijg ik meteen ''lost connection to server'' in beeld... Speel op de PC.

Erg jammer dit..

Edit: heb het grass effect uitgezet. Dat bleek de oplossing te zijn
Dat heb ik sinds de update ook om de haverklap, heel irritant. Ook irritant dat hij pas verbinding maakt als de map pas is geladen waardoor de server zomaar ineens vol kan zitten. Dat was voorheen precies andersom.

Zal grass effect eens uitzetten en kijken of dat uitmaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Metro2002 op 29-08-2019 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Muddigger is vooral handig voor 60 lap banger races tegen 23 maaimachines op de motorcity circuit om cr en xp te farmen. Wreck ze allemaal in een ronde of 3 en je haalt aardig wat binnen...

• Schimanski81
  • Niet online

Tcs op vol zetten denk ik? Heb alles op half staan

• Segafreak83
Martinspire schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:02:
Muddigger is vooral handig voor 60 lap banger races tegen 23 maaimachines op de motorcity circuit om cr en xp te farmen. Wreck ze allemaal in een ronde of 3 en je haalt aardig wat binnen...
Precies! En ik adviseer dit zsm te doen, voor ze het gaan patchen.

Inmiddels ook 20 online races gewonnen voor de Throphy (voordat online straks dood is). 😁😋

• Schimanski81
  • Niet online
Segafreak83 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:11:
[...]

Precies! En ik adviseer dit zsm te doen, voor ze het gaan patchen.

Inmiddels ook 20 online races gewonnen voor de Throphy (voordat online straks dood is). 😁😋
Hoe werkt dit? Zelf in SP een los event aanmaken? Maar na 3 ronden zou je klaar kunnen zijn en je krijgt credits voor 60 rondjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
Schimanski81 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:17:
[...]

Hoe werkt dit? Zelf in SP een los event aanmaken? Maar na 3 ronden zou je klaar kunnen zijn en je krijgt credits voor 60 rondjes
Custom event aanmaken, volgens mij stadium, in ieder geval alles asfalt met rechte stukken.

Stel de AI in op expert, met grasmaaiers. Je pakt zelf een stevige auto. Rondjes op 60, race starten en rammen maar! En als laatste jezelf wrecken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Schimanski81 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:17:
[...]

Idd los event aanmaken, sterke auto nemen, tegenstanders op de sofa, alle hulpmiddelen uitschakelen voor extra payout, of je extra krijgt voor 60 laps geen idee maar het geeft je iig meer tijd om iedereen te wrecken,als je met hun klaar bent ook jezelf wrecken, profit.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik merkte wel dat damage op realism prima werkt voor als je dezelfde richting op gaat als de overige rijders. Tegen de klok in werkt beter als je damage niet op realistic zet en AI ook iets dommer laat. Maar op de 1 of andere manier zijn die grasmaaiers nog vrij sterk om het tegen de klok in te doen.

Doe je die motorcity baan, dan heb je aardig wat rechte stukken met scherpe bochten waar je ze makkelijk om ver kunt beuken door gewoon niet of nauwelijks te remmen. Met de uitloopstroken kun je vaak nog op tijd remmen zonder veel schade. De vangrail in beuken werkt ook wel, maar vaak schieten ze er nog net naast of onder je auto.

Nadeel van oval races is dat die grasmaaiers of sofa's dan te hard gaan waardoor de crash wat teveel schade doet op je en je ze ook minder makkelijk bijbeent.

Sofa vanavond eens proberen, maar volgens mij gaan die wat harder waardoor inhalen na een heftige crash wat lastiger is.

En ja, je lijkt dus voor 60 ronden payout te krijgen. Ik merkte dat de beloning ook al prima was als ik nog 10 man levend had en mijn auto de geest gaf. In ieder geval was mijn strategie van de andere kant op rijden minder succesvol dan met de auto's meerijden en ze dus vanachter aanrijden. De payout is iets van 12k met 55k xp of iets dergelijks als je eerste wordt. Halveer dat als je ergens rond p10 uitvalt.

XP farmen gaat overigens ook prima in destruction derby rondje met jij als sterke auto en de rest als grasmaaier, al geeft motorcity wel duidelijk de meeste XP (waarschijnlijk omdat de ronde langer is). En omcht je zelf minder willen doen, dan kun je ook naar een figure-8 baan kijken, al is de kans groot dat je nog aardig wat zelf moet doen.

Ze zouden het kunnen patchen, maar het is niet alsof veel geld/xp zo enorm veel uitmaakt online. Ik kon na een eerste dag career doen al prima races winnen met een snelle A-klasse. Hell, de pre-order auto was al vlot genoeg voor de meeste races en is ook nog eens erg sterk.

Qua auto's vind ik de rocket voor c-class en voor a-class de speedbird. De Mudrunner heb je echt nodig voor de boven beschreven handleiding, elke andere auto is te traag, te slap of te laag (je krijgt ze er dan wat minder makkelijk afgeduwd). Voor b heb ik nu nog killerbee als snelste auto, maar die bevalt me totaal niet. Voor online is het wel verstandig om de snelste onderdelen op je auto te zetten, maar qua armor overal wel level 1, anders haal je bij sommige races echt de finish niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 29-08-2019 12:59 ]

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:46

Je kan ook nog tweaken aan je dif in tuning gedeelte. Op gravel gebruik ik meestal een open dif.

• Segafreak83
Inmiddels zelf gaan schakelen met de auto, is wat werk en vergt gewenning, maar samen met een aanpassing in je diff en/of vering, kun je je auto heerlijk door de bocht heen sleuren 😍

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:10

ikt

Weet iemand wat Stability Control precies doet?

• Segafreak83
Gummiebeer schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:53:
[...]

Je kan ook nog tweaken aan je dif in tuning gedeelte. Op gravel gebruik ik meestal een open dif.
Als de auto moeilijk de bocht om gaat, dan open diff, glijdt ie te makkelijk voor je gevoel, dan de andere kant op zetten.

• TiezZ_BE
Segafreak83 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:25:
[...]

Als de auto moeilijk de bocht om gaat, dan open diff, glijdt ie te makkelijk voor je gevoel, dan de andere kant op zetten.
Op hoeveel staat de gas 'saturation' standaard? Ik heb hem op 94% gezet maar ik doe het met stuur+pedalen. Soms ook even masseren (op en neer gaan) met de gaspedaal als de auto teveel uitbreektin de bocht. TC staat uit bij mij

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ikt schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:23:
Weet iemand wat Stability Control precies doet?
Als het goed is zal het de auto bij bepaalde wielen afremmen zodat ie makkelijker onder controle te houden is. Stel je krijgt een beuk of verliest tractie, dan zal ie licht bijremmen op bepaalde wielen om te zorgen dat ie niet meteen om zwiept.

Al is het effect in deze game volgens mij vrij minimaal, ook al omdat op zand weinig helpt.

• ikt

ikt

Martinspire schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:59:
[...]

Als het goed is zal het de auto bij bepaalde wielen afremmen zodat ie makkelijker onder controle te houden is. Stel je krijgt een beuk of verliest tractie, dan zal ie licht bijremmen op bepaalde wielen om te zorgen dat ie niet meteen om zwiept.

Al is het effect in deze game volgens mij vrij minimaal, ook al omdat op zand weinig helpt.
Dat is de implementatie in echt auto's :p Bij Wreckfest lijkt er gewoon een magische kracht op je auto te spelen.

Was er maar een ScriptHook-achtig ding voor Wreckfest zodat ik m'n eigen code erin kon hangen :+

• Sipio
  • Niet online
Hoop wel dat ze de game snel patchen trouwens, van auto veranderen online werkt vaak niet terwijl je gewoon de juiste class/region kiest, en heb nu al zo vaal gehad dat tijdens het tunen tussen de races door de gehele game vast loopt, aangezien het toch al een poosje duurt voordat je eindelijk aan het scheuren aan bent is dat behoorlijk frusterend.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik merk dat de sofacars inderdaad een stuk makkelijker zijn dan de grasmaaiers. Elke beuk van achter en ze zijn wrecked met als voordeel dat ie niet onder je auto schiet of andere stuff. Ze rijden wel wat harder maar dat maakt op zich weinig uit. 44k xp + 12k credits tikt lekker aan (of minder als je hem niet finished. Crash de helft en wreck daarna jezelf en je zit ook al makkelijk op de helft) en kan daarmee in ieder geval na een uurtje of wat even alle interessante auto's aanschaffen + upgraden waar mogelijk.

Anyways, online blijft leuk. Vooral de banger races zijn wel mijn ding. Zit nog enige moeilijkheid in het ontwijken van mensen en het toch goed blijven rijden van de baan. Dat ik dan betere auto's heb dan de meeste mensen is mooi meegenomen (al kan de rest hetzelfde doen als ze willen), maar geen garantie voor een overwinning. Sommigen zijn ook best slim en er is ook wel een gelukfactor. Ik kan in ieder geval vaak vooraan meestrijden en dat bevalt me prima...

PC patch is live:
https://www.reddit.com/r/...pc_new_update_hotfix_out/

Xbox patch is live:
A critical xb1 patch for #wreckfest just went live, so be sure update your game! The patch includes fixes to the game crashing upon launching it, glitches in the user interface and animation corruption among other smaller bits. Stay wrecking!

[ Voor 60% gewijzigd door Martinspire op 29-08-2019 23:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikt

ikt

Hotfix!
https://steamcommunity.co...etail/1601514507813047655

* Disabled rubberbanding for Expert AI difficulty.

:D

[ Voor 25% gewijzigd door ikt op 30-08-2019 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Die paar grafische glitches in ieder geval opgelost met de patch, game is tot nu toe ook niet meer vastgelopen tijdens het tunen, echter van auto's wisselen lukt nog steeds niet altijd helaas. Ik wacht tot hij helemaal ingeladen is, druk op select maar hij gaat dan gewoon terug naar de al eerder geselecteerde auto, heb zeker weten de juiste klasse, je ziet anderen online ook bezig zijn 'changing car' maar die komen ook weer terug met dezelfde auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Sipio schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:57:
Die paar grafische glitches in ieder geval opgelost met de patch, game is tot nu toe ook niet meer vastgelopen tijdens het tunen, echter van auto's wisselen lukt nog steeds niet altijd helaas. Ik wacht tot hij helemaal ingeladen is, druk op select maar hij gaat dan gewoon terug naar de al eerder geselecteerde auto, heb zeker weten de juiste klasse, je ziet anderen online ook bezig zijn 'changing car' maar die komen ook weer terug met dezelfde auto.
Mij lukt het wel, maar alleen door het spammen van de a-toets (op xbox is dat bevestigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:00:
[...]

Mij lukt het wel, maar alleen door het spammen van de a-toets (op xbox is dat bevestigen)
Zal dat eens proberen de volgende keer (y)

Wat is die ene dirt track trouwens vet en frustrerend tegelijk zeg, weet zo ff de naam niet maar dat zijn meerdere jumps achter elkaar op 2 banen naast elkaar, man wat wordt ik daar gelanceerd af en toe 😂

[ Voor 28% gewijzigd door Sipio op 30-08-2019 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Sipio schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:17:
[...]

Zal dat eens proberen de volgende keer (y)

Wat is die ene dirt track trouwens vet en frustrerend tegelijk zeg, weet zo ff de naam niet maar dat zijn meerdere jumps achter elkaar op 2 banen naast elkaar, man wat wordt ik daar gelanceerd af en toe 😂
Dirt Devil Stadium? Ja die is erg tof. Begin er nu een beetje aan te wennen hoe je hem moet rijden. Elke keer dikke lol en veel schade. Uitrijden lukt me meestal wel, maar doorgaans komt de helft daar maar aan de finish of zo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@Martinspire haha ja die idd, gekkenhuis die baan (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-07 11:41
Deze game meer dan 3 jaar geleden gebacked voor de console dus nu voor 2 tientjes Wreckfest op de Playstation 8) . Ik begrijp uit reacties online dat er groot verschil is tussen de PC en console versie qua handeling, catchup en physics. Deze keus begrijp ik echt niet...

Verder erg leuke game maar nog wel veel kleine bugs, het lijkt dat met overname van Bugbear door THQ er ook wat snelheid is gemaakt in de console uitrol. Hopelijk strijken ze die nog glad voor de DLC uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Wat voor dlc komt er aan dan, is dat al bekend?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste