Ik denk dat ie de inhoud van de season pass items bedoelt. Wat auto's en wat toppers (voor op je dak) maar we gaan het zien. Valt me in ieder geval mee hoeveel banen er in de game zitten. Begin nu wat vaker de banen te rijden en er zit vooralsnog veel uitdaging in de meesten. Het inschatten van de rempunten gaat steeds beter. Tenminste, als je de mogelijkheid krijgt om te remmenSchimanski81 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:55:
Wat voor dlc komt er aan dan, is dat al bekend?
https://store.steampowere...0/Wreckfest__Season_Pass/Schimanski81 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:55:
Wat voor dlc komt er aan dan, is dat al bekend?
Krijg toegang tot de groeiende wereld van Wreckfest voor één mooie bundelprijs.
Met de season pass krijg je:
20 gekke en iconische nieuwe voertuigen
20 waanzinnige dakdecoraties
Onderdelenpakket met nieuwe pantsers, velgen en meer
Alle voorwerpen worden de komende maanden verspreid over 8 DLC-pakketten uitgebracht.
Hoe rijden jullie online, merk van mezelf dat ik vaak veels te lief ben 
Net ook weer, hele tijd op de 2de plek, ik probeer hem op een vrij nette manier voorbij te komen, (zie ik toch iets meer als uitdaging) lukt eindelijk, net voor het eind krijg ik me toch een beuk van die dude 😂
Ik probeer in het begin meestal vrij netjes te rijden tenzij er iemand mij flink aan het beuken is dan is de jacht geopend, alleen soms is het zo'n chaos dat ik niet eens snel genoeg kon zien wie het nou was.
De 'Bulldog' gaat trouwens super door de bochten zeg, zie er nu steeds meer mee rijden.
Alleen erg stevig is die niet, denk dat mijn alround toch de Gatecrasher is, snel en solide.
Net ook weer, hele tijd op de 2de plek, ik probeer hem op een vrij nette manier voorbij te komen, (zie ik toch iets meer als uitdaging) lukt eindelijk, net voor het eind krijg ik me toch een beuk van die dude 😂
Ik probeer in het begin meestal vrij netjes te rijden tenzij er iemand mij flink aan het beuken is dan is de jacht geopend, alleen soms is het zo'n chaos dat ik niet eens snel genoeg kon zien wie het nou was.
De 'Bulldog' gaat trouwens super door de bochten zeg, zie er nu steeds meer mee rijden.
Alleen erg stevig is die niet, denk dat mijn alround toch de Gatecrasher is, snel en solide.
Had gisteren online echt een vette race, netjes racen terwijl wij eerste en tweede lagen. Stuivertje wisselen om en om, op het laatst helaas verloren door een stuurfout van mij, maar was vet spannend.
Er gebeurd ook altijd wel iets online, auto's om te ontwijken, of iemand die achter je aanzit, en bij een 8 kruising keihard een beuk krijgt!
Meerdere malen hardop en luid gelachen om de chaos online 😁
Er gebeurd ook altijd wel iets online, auto's om te ontwijken, of iemand die achter je aanzit, en bij een 8 kruising keihard een beuk krijgt!
Meerdere malen hardop en luid gelachen om de chaos online 😁
Zou die DLC ook beschikbaar komen voor backers? Aangezien dit toen nog niet bekend was.
Anders moet ik deze maar weer kopen binnenkort
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik rij licht tot gemiddeld agressief. Enerzijds wil ik wel winnen dus niet te vaak beuken als ik aan kop lig, maar als iemand zichzelf op de penalty stip legt, dan neem ik hem wel mee ja. Verder heb ik ook de intentie om iemand maar maximaal 1x per race een enorme klap te verkopen of een oor aan te naaien. Anders weet ik dat ze de races erop me wel op komen zoeken. Merk dat voorop rijden in bepaalde races ook niet altijd fijn is als mensen kunnen zien wie dat is en je ze op een ronde zet of iets. Dan zijn ze iets meer geneigd je aan te vallen dan dat je 2e of 3e rijdt. Ook wissel ik vaker van auto omdat sommigen toch wel onthouden wie de laatste keer hun race vergalde. Dat doe ik zelf namelijk ookSipio schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:07:
Hoe rijden jullie online, merk van mezelf dat ik vaak veels te lief ben
Ik ga niet heel lief doen de hele tijd, maar als je mij met leven laat, is de kans dat ik dat terug doe wel wat groter. Maar soms kun je het gewoon niet laten. Zeker als je me de kans laat je ergens flink tegenaan te beuken zonder dat het mij veel problemen oplevert. Ik heb wel dat als ik achteraan rijd ik nog wel wat meer ga beuken want veel maakt het dan toch niet uit, al ga ik niet de verkeerde kant op en wil ik ook niet wrecked raken.
Ik kijk de laatste tijd ook vaker of iemand een hele snelle auto heeft zonder armor. Iemand met 300+ is snel maar kan weinig hebben. Laat je ze langs, dan is de kans groot dat ze de race winnen. Maar daarvoor moet je wel eerst de finish bereiken
Ik vind het overall prima racen eigenlijk online. Misschien dat de irritantste mensen toch vooral derby's doen en minder de banger races. Ook heeft het minder zin om tegen de lijn in te rijden want je bent toch nog wel wat snel stuk. Ook met de lompe stevige voertuigen. Ik denk dat de meesten wel tegen een beuk kunnen en men het niet te serieus neemt.
@Martinspire haha mooi opgeschreven 👍
Vooraan starten doe ik trouwens ook liever niet, gelijk die hele meute in de nek
Vooraan starten doe ik trouwens ook liever niet, gelijk die hele meute in de nek
[ Voor 92% gewijzigd door Sipio op 30-08-2019 17:24 ]
Ik pas me aan tov de rules en de spelers op de server (pc). Heb het spel al jaren ondertussen.
Op pc zijn de meeste servers eerder dirty dan clean
Op pc zijn de meeste servers eerder dirty dan clean
Hotfix 3 is uit (Steam versie)
Reduced multiplayer latency.
Audio for remote cars no longer stutters.
The currently running prediction phase is now completed when switching to dead reckoning.
Improved client smoothing, reducing the stuttering of the remote cars (previously especially noticeable when viewed from the side).
Doubled the number of configurable op_steam_ids.
GAMEPLAY
In the "Hateful Eight" career event, the AI can no longer use Class B cars.
AI now uses maxed out Class A cars in the final parts of the career and randomly during custom events.
VEHICLES
Fixed Motorhome tire damage that caused the wheels to occasionally glitch.
Fixed a number of incorrect value references.
ENVIRONMENTS
Fixed an antiportal glitch visible in the Motorcity reverse layout.
Heerlijk om bij deze game een paar flinke beuken uit te delen en daarna in de lobby te zien dat degene die je gebeukt hebt je probeert te kickvoten.
https://untappd.com/user/OzzBier
Ik vind het vak onoverzichtelijk welke voertuigen in moet hebben om een event te doen. Bijvoorbeeld de euro thrash (6x events). Restricties zijn B en european. All types permitted. Die wagens heb ik maar toch geeft ie aan dat ik geen auto's bezit voor dit event. Hebben meer mensen hier last van?
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…
Ik vind het echt een behoorlijke vooruitgang als hoe de game als eerst was vanaf het moment dat je hem voor het eerst kon kopen als early acces. Makers zijn goed bezig 💪🏼👍🏼
AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Wagens die in aanmerking komen ingesteld als B klasse? Of toch minstens 1 ervan? (weet wel niet of dit sinds de grote update nog hetzelfde is)mithrandirrr schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:44:
Ik vind het vak onoverzichtelijk welke voertuigen in moet hebben om een event te doen. Bijvoorbeeld de euro thrash (6x events). Restricties zijn B en european. All types permitted. Die wagens heb ik maar toch geeft ie aan dat ik geen auto's bezit voor dit event. Hebben meer mensen hier last van?
Kan je op de PS4 nu al vrienden uitnodigen?
PSN: Maichel
Wat zijn momenteel de betere auto's? Qua snelheid en wellicht nog 1 met zowel armor en toch fatsoenlijke snelheid? En welke is het best voor derby?
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 12-09-2019 15:37 ]
Ik wissel sowieso af, en naar mijn gevoel hangt het ook af van de track.Martinspire schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:37:
Wat zijn momenteel de betere auto's? Qua snelheid en wellicht nog 1 met zowel armor en toch fatsoenlijke snelheid? En welke is het best voor derby?
Roadcutter, rammer, sunrise super en roadslayer (leuke koppelcurve) bevallen me wel als het snel moet gaan.
En als er dirty wordt gereden heb ik nog enkele auto's met wat extra armor
[ Voor 0% gewijzigd door TiezZ_BE op 12-09-2019 19:21 . Reden: Typo ]
Maar hoeveel punten in A/B/C klasse haal je er dan nog mee?TiezZ_BE schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:24:
[...]
Ik wissel sowieso af, en naar mijn gevoel hangt het ook af van de track.
Roadcutter, rammer, sunrise super en roadslayer (leuke koppelcurve) bevallen me wel als het snel moet gaan.
En als het dirty wordt gereden heb ik nog enkele auto's met wat extra armor
Voor snelheid (bijna) geen armor.
Met armor tussen A 250 en 270
Met armor tussen A 250 en 270
Kan iemand mij uitleggen hoe career mode precies werkt? Gewoon dezelfde events doen om te levelen en credits te verdienen? Vervolgens betere upgrades/wagens te kopen om zo de events uiteindelijk te kunnen winnen?
Finish nu namelijk vaak in de onderste regionen omdat ik simpelweg te langzaam ga.... Vermaak me verder prima met het van de weg beuken van rivals: Ook online blijft dat geniaal.
Finish nu namelijk vaak in de onderste regionen omdat ik simpelweg te langzaam ga.... Vermaak me verder prima met het van de weg beuken van rivals: Ook online blijft dat geniaal.
[ Voor 37% gewijzigd door doobieters op 15-09-2019 18:57 ]
Afgelopen week is op de pc het eerste deel van dlc vrij gekomen; de Buggy (een Beetle), de Wingman (een jaren 50 Amerikaanse slee) en een botsauto. De Beetle is erg kwetsbaar, de Amerikaanse bak is, zoals het hoort, een dweil.

@doobieters
Gewoon events doorlopen, deze zijn een combinatie van races en demo derby's. Sommige events hebben meerdere races of een mini-kampioenschap. Voor elk event moet je bepaalde doelen behalen (bijvoorbeeld eindigen als winnaar, aantal demolitions, etc.). Per race krijg je XP en credits. De career is opgebouwd uit meerdere sets events, om de volgende set te unlocken moet je een bepaald aantal punten halen. Hiervoor is het over het algemeen niet nodig om alle events te hebben gedaan. Ik sla bijvoorbeeld de demo derby's over. Naast normale races en derby's zijn er ook special events waar je nieuwe wagens mee kan winnen die niet normaal beschikbaar zijn, zoals de Supervan, schoolbus, limo, , etc.
Je hoeft niet elke race te winnen om verder te komen, maar dat maakt het uiteraard wel makkelijker. Hoe hoger je eindigt, hoe meer punten je krijgt om volgende events te unlocken. Daarnaast kan je ook not Stars winnen door bonus objectives uit te voeren, zoals fastest lap of x hoeveelheid damage. Het is mij alleen nog niet duidelijk wat dit oplevert.
Verder hebben events restricties wat betreft klasse en type auto. Dit verplicht je dan om een andere wagen aan te schaffen. Of het kan gebeuren dat je je wagen moet upgraden om de rest van het veld bij te houden. Tot nu toe vind ik dat de gegeven credits vrij krap zijn om nieuwe wagens maximaal te kunnen upgraden. Maar je kan natuurlijk in custom events wat credits grinden, jammer want dat leidt mijn inziens af van de career. Ze hadden beter wat meer credits kunnen uitdelen om het leuk te houden.

@doobieters
Gewoon events doorlopen, deze zijn een combinatie van races en demo derby's. Sommige events hebben meerdere races of een mini-kampioenschap. Voor elk event moet je bepaalde doelen behalen (bijvoorbeeld eindigen als winnaar, aantal demolitions, etc.). Per race krijg je XP en credits. De career is opgebouwd uit meerdere sets events, om de volgende set te unlocken moet je een bepaald aantal punten halen. Hiervoor is het over het algemeen niet nodig om alle events te hebben gedaan. Ik sla bijvoorbeeld de demo derby's over. Naast normale races en derby's zijn er ook special events waar je nieuwe wagens mee kan winnen die niet normaal beschikbaar zijn, zoals de Supervan, schoolbus, limo, , etc.
Je hoeft niet elke race te winnen om verder te komen, maar dat maakt het uiteraard wel makkelijker. Hoe hoger je eindigt, hoe meer punten je krijgt om volgende events te unlocken. Daarnaast kan je ook not Stars winnen door bonus objectives uit te voeren, zoals fastest lap of x hoeveelheid damage. Het is mij alleen nog niet duidelijk wat dit oplevert.
Verder hebben events restricties wat betreft klasse en type auto. Dit verplicht je dan om een andere wagen aan te schaffen. Of het kan gebeuren dat je je wagen moet upgraden om de rest van het veld bij te houden. Tot nu toe vind ik dat de gegeven credits vrij krap zijn om nieuwe wagens maximaal te kunnen upgraden. Maar je kan natuurlijk in custom events wat credits grinden, jammer want dat leidt mijn inziens af van de career. Ze hadden beter wat meer credits kunnen uitdelen om het leuk te houden.
En als het echt te moeilijk is kan je altijd nog kiezen tussen novice, amateur of expert in de opties.
Stiekum staat de moeilijkheidsgraad vaak op expert en dat maakt het lastiger om vooraan te blijven in korte races.
Stiekum staat de moeilijkheidsgraad vaak op expert en dat maakt het lastiger om vooraan te blijven in korte races.
Belangrijkste is mijn inziens vooral om snel vooraan te komen door jezelf in de eerste bochten naar voren te beuken. Anders verlies je te veel tijd met inhalen.
Misschien domme vraag.... hoe kan ik view vanuit auto krijgen op PS4 en is het ook mogelijk in de standaard versie een season pas te kopen om toch die extra auto's/upgrades te krijgen?
Het spelletje zelf is wel echt heel gaaf. Las wel op twitter dat ze bij Bugbear zelfs proberen de laadtijden nog wat te verkleinen... dat zou wel erg fijn zijn als dat lukt!!
Het spelletje zelf is wel echt heel gaaf. Las wel op twitter dat ze bij Bugbear zelfs proberen de laadtijden nog wat te verkleinen... dat zou wel erg fijn zijn als dat lukt!!
Heeft iemand nog antwoord op mijn vragen svp?MKMosselman schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:12:
Misschien domme vraag.... hoe kan ik view vanuit auto krijgen op PS4 en is het ook mogelijk in de standaard versie een season pas te kopen om toch die extra auto's/upgrades te krijgen?
Staat de season pass nog niet in de store dan? Komt vast nog wel denk ik. Maar je mist er voorlopig nog weinig aan, mijns inziens.MKMosselman schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:12:
Iets meer geduld kan geen kwaad hoorMKMosselman schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:58:
[...]
Heeft iemand nog antwoord op mijn vragen svp?
Camera pas je aan door de touchpad in te drukken.
Ik heb de "demo" gedownload, paar uurtjes gespeeld en wat een leuk spel! Inmiddels gekocht dus. Ik speel alleen gewoon singleplayer maar ik lach me rot, wat een zooitje is het soms

Dank hierboven (een stukje verder terug).. Ik ben nu wat verder en win zonder problemen mijn races. Het hielp ook erg om mijn wagen wat upgrades te geven en dan kom je al snel zonder problemen voorin. Daarnaast krijg je ook credits en xp met beuken en als je een keer derde bent bijv. Dus dat komt nu wel goed. Ook online is super tof. Kan het echt aanraden, het is hilarisch.
Nu 60% korting op Steam: https://store.steampowered.com/app/228380/Wreckfest/
Ik zie wel een aantal negatieve recenties n.a.v. de augustus update. Hoe is dat bij de mensen die het al langer spelen hier?
Ik zie wel een aantal negatieve recenties n.a.v. de augustus update. Hoe is dat bij de mensen die het al langer spelen hier?
[ Voor 46% gewijzigd door DaCoTa op 26-09-2019 21:18 ]
Mwah, geen probleem mee. Voelt alsof het wat meer af is al waren er een aantal hotfixes nodig. Net na release was de ai wat minder, maar die is teruggezet. De nieuwe circuits zijn erg leuk. Wat mij betreft een aanrader.
Hotfixes e.d. waren wel nodig, maar nu alles is uitgerold zou ik zeggen dat het wel een toptitel is. Beste racer van het jaar imo. Vooral ook omdat ie niet te serieus is en de crashes er zo geweldig uit zien. Normaal vind ik het heel irritant om eraf gebeukt te worden als ik een race leidt, maar in deze game kun je dat gewoon verwachten en op anticiperen. Niet altijd is de snelste auto de winnaar en dat is ook wel weer eens leuk.DaCoTa schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:32:
Nu 60% korting op Steam: https://store.steampowered.com/app/228380/Wreckfest/
Career is een leuke introductie tot de banen en levert aardig wat auto's e.d. op, waarna je online gewoon heel lekker kunt racen tegen anderen. Ook als je gewoon solo gaat spelen.
Ok, knoop doorgehakt, speelt lekker.
Korte vraag: voor een race heb ik een Max C auto nodig, wat betekend die max? En de economie van het spel snap ik nog niet zo goed, kan niet inschatten hoe snel je credits erbij krijgt om nieuwe auto's en upgrades te unlocken.
Korte vraag: voor een race heb ik een Max C auto nodig, wat betekend die max? En de economie van het spel snap ik nog niet zo goed, kan niet inschatten hoe snel je credits erbij krijgt om nieuwe auto's en upgrades te unlocken.
Auto's hebben naast een cijfer (van 100 tot 400 oid) ook een letter. A, B en C. A is het snelst, C langzaamst. Max C is dus een auto die in die klasse zit. Max B is dan B+C en Max A is er volgens mij niet.DaCoTa schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:56:
Ok, knoop doorgehakt, speelt lekker.
Qua CR en XP is het vooral: hoe langer de race, hoe meer je krijgt. Doe je een race van 3 rondjes, dan krijg je minder dan 6 rondjes. Tel daarbij een soort finishing-percentage (hoe hoger, hoe meer je krijgt) en het lijkt me vrij standaard eigenlijk.
Hoe meer je omhoog gaat met XP, des te meer onderdelen speel je vrij die je dan met CR kunt kopen. Vanaf level 50 heb je volgens mij alle onderdelen beschikbaar en eigenlijk duurt dat nog niet eens zo heel lang.
@DaCoTa en @Martinspire : Wel is mijn ervaring dat bij het spelen van slechts de career je niet snel nieuwe auto's moet gaan kopen. Beter is het om per klasse (A, B, en C) en type evenement (derby of race) een goed geupgrade wagen te hebben en je CR te besteden aan die updates. Met nieuwe auto's is het budget snel op.
Voor de races kan je dan een wagen upgraden voor snelheid en voor derbys op uithoudingsvermogen bijvoorbeeld.
Voor de races kan je dan een wagen upgraden voor snelheid en voor derbys op uithoudingsvermogen bijvoorbeeld.
Hmm, niet goed uigelegd. Ik heb een klasse C auto, dus ik mag meedoen met de C klasse races. Maar er zit nu een race van Max C nodig, en mag die dus niet meedoen. Ik weet dus niet wat die max betekend en hoe ik daaraan kom.Martinspire schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:44:
[...]
Auto's hebben naast een cijfer (van 100 tot 400 oid) ook een letter. A, B en C. A is het snelst, C langzaamst. Max C is dus een auto die in die klasse zit. Max B is dan B+C en Max A is er volgens mij niet.
Naast de klasses is er soms ook een eis aan waar de auto vandaan komt. Er zijn Amerikaanse, Europese en Japanse wagens. Bij de toelatingseis wordt dit aangegeven met een vlaggetje. Soms ook type auto, compact, stationwagen, etc.DaCoTa schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:47:
[...]
Hmm, niet goed uigelegd. Ik heb een klasse C auto, dus ik mag meedoen met de C klasse races. Maar er zit nu een race van Max C nodig, en mag die dus niet meedoen. Ik weet dus niet wat die max betekend en hoe ik daaraan kom.
Max C betekent precies wat @Martinspire heeft uitgelegd.
[ Voor 8% gewijzigd door FightingAce op 27-09-2019 18:52 ]
Ah, ik snap het. Ik had niet het goede type auto. Ik heb nog geen multiplayer gespeeld, eerst career om een beetje feeling te krijgen. Compact class C auto's zijn wel watjes om een destruction derby mee te doen, een goede hit en je bent al bijna wrecked.
Erg leuk spel, bijna dagelijks wel een paar races, heerlijk afreageren. Van de DLC is de VW kever momenteel de favoriet.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Een compacte auto vol met armor kan ook wel wat verdragenDaCoTa schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:37:
Ah, ik snap het. Ik had niet het goede type auto. Ik heb nog geen multiplayer gespeeld, eerst career om een beetje feeling te krijgen. Compact class C auto's zijn wel watjes om een destruction derby mee te doen, een goede hit en je bent al bijna wrecked.
Single player is goed voor enkele auto's vrij te spelen die je niet kunt kopen.
Vandaag de Roadcutter ontdekt. Met redelijk wat armor kom ik toch nog op 308 terecht. Het lijkt wel minder sterke armor te zijn dan andere auto's (level 2/3 waar level 1 bij een andere net zo sterk lijkt), maar hij gaat wel als de brandweer.
En dat geluid. Alsof iemand olie door een trechter aan het duwen is. Nasty but I like it...
En dat geluid. Alsof iemand olie door een trechter aan het duwen is. Nasty but I like it...
Heb deze game ooit gekocht (kickstarter) en een beetje gespeeld, daarna jaren niet meer aangeraakt!
Man wat is deze game tof geworden, singleplayer en zowel mutlieplayer.
Ik lach me rot, zeker online met wat vrienden over teamspeak.
Man wat is deze game tof geworden, singleplayer en zowel mutlieplayer.
Ik lach me rot, zeker online met wat vrienden over teamspeak.
Floksor
Het is niet zo arcade als Flatout en Burnout. Het is duidelijk meer gericht op realisme ook kwa weggerag, het is lastig om gecontroleerd hard te gaan.vinom schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:24:
Is dit ook wat voor de wat jongere spelers (lees: 6 jaar) die gek zijn van auto's 'beuken'?
Voor 6 jaar zou ik gewoon Flatout2 of burnout installeren.
Flatout hebben we inderdaad voor hem op de PS4, vind ie ook leuk. Schademodel en graphics zien er wel nice uit bij deze game, dus dat wekte mijn interesse.Brilsmurfffje schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:27:
[...]
Het is niet zo arcade als Flatout en Burnout. Het is duidelijk meer gericht op realisme ook kwa weggerag, het is lastig om gecontroleerd hard te gaan.
Voor 6 jaar zou ik gewoon Flatout2 of burnout installeren.
Er zit een prima destruction derby mode in, dus ja dat kan wel. Verder vergt het wel wat oefening, maar misschien kan papa helpen om wat auto's vrij te spelen? Je kunt een last-man-standing mode doen of 1 met respawns. Die laatste lijkt me voor een 6jarige primavinom schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:24:
Is dit ook wat voor de wat jongere spelers (lees: 6 jaar) die gek zijn van auto's 'beuken'?
Het is geen super simpele game qua besturing, al kun je wel assists aanzetten en dan rijd het vrij arcade.
@vinom , volgens mijn 6-jarige is dit het vetste spel ooit. Na een uurtje spelen heeft ie op het laagste niveau zijn 1e race gewonnen.
Nieuwe update is live. Twee nieuwe banen en wat fixes.
https://steamcommunity.co...etail/1660066377274555202
Cool, zijn die banen in de vorm van DLC? Of krijgt iedereen die de game heeft die?FightingAce schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:25:
Nieuwe update is live. Twee nieuwe banen en wat fixes.
Heb de game sinds gister, en wat een genot om alle frustraties van Gran Turismo Sport af te reageren tijdens races zonder regels
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
De banen zijn voor iedereen. Alleen de auto's en extra versieringen zijn onderdeel van de season pass.Kalder schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:34:
[...]
Cool, zijn die banen in de vorm van DLC? Of krijgt iedereen die de game heeft die?
Heb de game sinds gister, en wat een genot om alle frustraties van Gran Turismo Sport af te reageren tijdens races zonder regels
Dat is goed om te weten, extra auto's hoef ik niet per se, versiering interesseert me al helemaal niet, dus ben erg blij dat ze het zo doenFightingAce schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:38:
[...]
De banen zijn voor iedereen. Alleen de auto's en extra versieringen zijn onderdeel van de season pass.
Deze is ook erg fijn:
Taking the loop on "Deathloop" no longer causes damage to the car.
Als je de goede auto had en snel remde, kon je die hele deathloop "missen" maar daardoor was je 2 seconden sneller.
Floksor
Als je zonder armor reed misschien, maar in mijn lobbies kom ik daar niet ver mee...Floks schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:21:
Als je de goede auto had en snel remde, kon je die hele deathloop "missen" maar daardoor was je 2 seconden sneller.
Laatst dan toch deze game gekocht, maar moet zeggen dat ik niet had verwacht dat er zo veel bugs in zaten.
Grafische glitches, problemen met de UI, moeilijkheidsgraad die zichzelf zonder melding iedere keer op expert zet.
Laatst was ik met een event bezig van 6 races, was bij race 4 toen ik de PS4 uit zette, later startte ik de game weer, selecteer het event waar ik mee bezig was, gemarkeerd met zo'n "punaise" achtig icoontje, klik erop, krijg een waarschuwing dat ik al deelneem aan een andere race, maar ik had toch echt die race waar ik al aan deelnam geselecteerd, dus ik klik op ja ik wil dit event doen, gaat de game ineens een heel ander event beginnen... Kon ik weer opnieuw beginnen met dat andere event.
Erg veel bugs, en er word naar mijn gevoel niets tot weinig aan gedaan.
Voor de rest een erg amusante game, heb er erg veel lol mee en speel het graag, alleen jammer van al die bugs, hoop dat ze er nog wat aan gaan doen, maar ik betwijfel het eigenlijk.
Grafische glitches, problemen met de UI, moeilijkheidsgraad die zichzelf zonder melding iedere keer op expert zet.
Laatst was ik met een event bezig van 6 races, was bij race 4 toen ik de PS4 uit zette, later startte ik de game weer, selecteer het event waar ik mee bezig was, gemarkeerd met zo'n "punaise" achtig icoontje, klik erop, krijg een waarschuwing dat ik al deelneem aan een andere race, maar ik had toch echt die race waar ik al aan deelnam geselecteerd, dus ik klik op ja ik wil dit event doen, gaat de game ineens een heel ander event beginnen... Kon ik weer opnieuw beginnen met dat andere event.
Erg veel bugs, en er word naar mijn gevoel niets tot weinig aan gedaan.
Voor de rest een erg amusante game, heb er erg veel lol mee en speel het graag, alleen jammer van al die bugs, hoop dat ze er nog wat aan gaan doen, maar ik betwijfel het eigenlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Kalder op 07-11-2019 11:53 ]
Nieuwe update:
The latest update is now available, containing following improvements:
SYSTEM
Vooral erg fijn dat de chat bug gefixed is.
The latest update is now available, containing following improvements:
SYSTEM
- Optimized mesh particle performance.
- Added leaderboards for the two new tracks in the Fall Update.
- Added upgrade tier icons for armor and visual upgrade parts as well.
- Improved icons of the upgrade parts and replaced inconsistent ones.
- In career, changed "Stars" to "Bonus Targets" for consistency reasons.
- Health bar no longer shows full health when the player has two points of health left.
- Proper button icons are now shown in the user interface when using keyboard and mouse.
- Loaner cars are now available in custom events as well.
- Added new racing and demolition derby loaner cars.
- Both Sofa Car and Harvester can be loaned now too.
- Visual props no longer get detached from the slightest nudge.
- Motorhome suspension no longer glitches out after taking damage.
- In career, "Sandpit Showdown" now has the correct number of events.
- Input lag reduced.
- The player intended by the user is now correctly selected when opening the context menu.
- Chat (event log) no longer stops working intermittently.
Vooral erg fijn dat de chat bug gefixed is.
Ik heb dit spel nu twee dagen in bezit (steam) maar er zit geen 21:9 / 32:9 support in?
Deze optie kan ik helaas niet vinden in de settings menu,
Gewoon correcte resolutie kiezen? Ik heb iig geen probleem met mijn 21:9. Wel is het zo dat de HUD ingame niet mee verplaatst, de elementen staan dus meer naar het midden.ExportZeeuw1985 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:47:
Ik heb dit spel nu twee dagen in bezit (steam) maar er zit geen 21:9 / 32:9 support in?
aspect ratio : 4:3 / 16:10 / 16:9 / 5:4 / AutoFightingAce schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:41:
[...]
Gewoon correcte resolutie kiezen? Ik heb iig geen probleem met mijn 21:9. Wel is het zo dat de HUD ingame niet mee verplaatst, de elementen staan dus meer naar het midden.
nergens staat er 21:9 of 32:9 en ander formaten...
en resolutie wilt niet hoger als 1920x1080 en maakt niks uit onder welke aspect ratio ik kijk. het blijft 1920x1080.
veel hoger komt het niet als FHD.
en 1920x1080 in 32:9 formaat....

enige oplossing is als ik PIP 2X16:9 formaat instel. groot nadeel is de helft van het display is en blijft zwart. tenzij ik een 2e pc opstart. de barebone.
elke ander game die wel 21:9 / 32:9 ondersteunt werkt gewoon probleemloos. enkel wreckfest niet.
betreft een 8GB RTX 2070 met laatste drivers en game in 64bit modus.
de oude 1060 6gb doet ook geen 21:9 en hoger

dus ik zou wel de correcte resolutie willen kiezen... de optie is er gewoon niet.
opstarten, herstarten, verse windows installatie met nieuwste drivers, game al 4 keer opnieuw gedownload en geinstalleerd. niks helpt
Ik heb ook een 2070, en een 4096x2160 monitor, werkt op native resolutie. Aspect op auto, screen mode windowed.ExportZeeuw1985 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 23:27:
[...]
dus ik zou wel de correcte resolutie willen kiezen... de optie is er gewoon niet.
opstarten, herstarten, verse windows installatie met nieuwste drivers, game al 4 keer opnieuw gedownload en geinstalleerd. niks helpt
Nieuwe grote update is beschikbaar, de Holiday Update! Tegelijk is er ook een nieuw car pack uitgekomen als onderdeel van de season pass.
De update bevat o.a. twee nieuwe tracks.
De update bevat o.a. twee nieuwe tracks.
HIGHLIGHTS
Game version
PC: 1.254741
CONTENT
- Two new tracks: Hellride & Vale Falls Circuit
- Event voting in multiplayer
- Player hosted public servers
- Car customization in multiplayer lobby
- Visualization for cars that just have been reset
- Ragdoll can now be reset after driver was ejected
- Support for DLC Modified Monsters Car Pack
- Various stability & performance improvements
Game version
PC: 1.254741
CONTENT
- Added two new tracks: Hellride & Vale Falls Circuit
- Added support for DLC Modified Monsters Car Pack
- It's now possible to change (and purchase) vehicle upgrades and paint job directly in the lobby.
- Implemented track voting. If voting is enabled, clients vote on the next event after they're back in the lobby after event results, choosing from previous event again, or one of two other events from the current rotation.
- Improved prediction precision of suspension geometry and steering, enhancing gameplay experience especially with high latency.
- Voting can be enabled and disabled in the server config (please see the example config for more information).
- A dedicated server can be now excluded from being joined by users entering Quick Match by using "exclude_from_quickplay=0" server setting.
- Client is no longer kicked out of multiplayer when connection to Steam is lost.
- Ragdolling no longer results in the player being wrecked; instead, the ragdoll can be reset back into the vehicle by using the reset button. As a consequence, the player will be only actually wrecked after the vehicle health drops to zero. Note that this also applies to the AI Players.
- A vehicle that has just been reset is now visualized in ghost mode.
- Limousine car is now slightly weaker.
- Chase camera now avoid clipping into vehicles and zooms closer whenever a vehicle is right behind the player to make sure the view is not obstructed.
- Camera no longer snaps into a position due to a bottom collision to the car.
- Transitioning into and out of camera look-around mode is now seamless.
- Improved "Intense" damage mode so that now the attacker takes less damage, as designed.
- Backfire pop now works on AI and remote cars as well.
- The wheels from Steel & Wheels DLC now have correct physical properties including mass.
- The window bars from Steel & Wheel DLC are now correctly hidden when using the cockpit camera.
- Roadslayer window mesh now has the correct weight.
- Improved suspension geometry of a number of vehicles.
- Improved Sofa Car handling.
- (PC) Leaderboards have been reset.
- Reset button key is now correctly hidden while holding reset button.
- High ping warning message is no longer stuck on the screen after leaving multiplayer.
- Quit prompt is now correct cleared after the event starts in case it was open in lobby.
- Added a slight delay to the end of the Last Man Standing so that's it not as abrupt.
- Mixdown improvements and other tweaks.
- Post-race experience bar audio effect is now correctly stopped when user skips the screen.
- Various stability and performance improvements.
- The game no longer sporadically crashes to "Out of Index Buffer Memory" during multiplayer.
- The game no longer crashes when equipping "Racing Wing" on the Warwagon while trunk lid has been removed by another upgrade.
- The game no longer crashes to "Could not open file for writing: save/settings.conf" when settings file is invalid.
- The game no longer crashes upon launching when certain input devices are plugged in.
- Implemented wheel hub collisions.
Voor de mensen die nog steeds twijfelen, -60% in Steam Winter Sale.
Net even een potje multiplayer gedaan op nieuwe Hellride track, dat is wel een chaoszooi. Moet nog even kijken hoe je daar heel doorheen komt, aangezien beide keerpunten bidirectioneel zijn dus sowieso een enorme head-on pile-up tot gevolg hebben.
Net even een potje multiplayer gedaan op nieuwe Hellride track, dat is wel een chaoszooi. Moet nog even kijken hoe je daar heel doorheen komt, aangezien beide keerpunten bidirectioneel zijn dus sowieso een enorme head-on pile-up tot gevolg hebben.
[ Voor 48% gewijzigd door DaCoTa op 20-12-2019 15:50 ]
Ik heb de PS4 game sinds sinterklaas, erg tof. Alleen het geluid van de auto's klinkt matig, zelfs de auto's waarin een V8 in zou moeten liggen klinken als een grasmaaier.
Volgens mij is er geen gemakkelijke manier meer om veel geld te verdienen? Heb een event met 60 rondes en dan dorsmachine vs banken of grasmaaiers op hard maar daar kreeg ik niet uitzonderlijk veel geld voor.
Volgens mij is er geen gemakkelijke manier meer om veel geld te verdienen? Heb een event met 60 rondes en dan dorsmachine vs banken of grasmaaiers op hard maar daar kreeg ik niet uitzonderlijk veel geld voor.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Zoals al eerder aangegeven in het topic: Pak de langste baan (Motorcity) met de meeste rondes en wreck iedereen. Voor zover ik weet hangt de payout af van de lengte van de race icm de lengte van de baan. En als de race voortijdig beeindigd wordt, krijg je max payout.Chaoss schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:15:
Ik heb de PS4 game sinds sinterklaas, erg tof. Alleen het geluid van de auto's klinkt matig, zelfs de auto's waarin een V8 in zou moeten liggen klinken als een grasmaaier.
Tenzij ze dat inmiddels gefixed hebben natuurlijk. Verder is een dorsmachine niet handig. Gewoon de muddigger of limo gebruiken. Maximaal uitrusten qua armor en speed (na je eerste payout bv) zodat je sneller klaar bent. De max payout is dan iets van 25k XP en 10k CR volgens mij. Ik had in ieder geval 1 of 2 races nodig om een andere auto helemaal te upgraden.
Al moet ik zeggen dat gewoon online races doen net zo makkelijk gaat. Als je eenmaal een snelle Class A hebt (met een beetje armor erop), dan kun je al wel meekomen.
kies de stad map, max ronde, moeilijkste graad, kies je sterkste auto, kies als tegenstander de sofa car.Chaoss schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:15:
Binnen 10 minuten heb je 50K
herhalen tot je geen gold meer nodig hebt

Floksor
Heb het op die manier geprobeerd maar ik kreeg maar 3K, zal het nog eens proberen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Spel vanavond gekocht echter mag ik het maar niet spelen. Bij elke vorm van launchen blijft hij steken op de loading screen. Nieuwe install, game date verwijderen, niks helpt. Erg fijn.
duurt erg lang, viel mij ook op.krs-1 schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:56:
Spel vanavond gekocht echter mag ik het maar niet spelen. Bij elke vorm van launchen blijft hij steken op de loading screen. Nieuwe install, game date verwijderen, niks helpt. Erg fijn.
Daarna is het allemaal prima.
ik moet soms 2 minuten wachten voor hij gaat ladenkneusteun schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 14:47:
[...]
duurt erg lang, viel mij ook op.
Daarna is het allemaal prima.
Floksor
Werkt dit nu nog?Floks schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:59:
[...]
kies de stad map, max ronde, moeilijkste graad, kies je sterkste auto, kies als tegenstander de sofa car.
Binnen 10 minuten heb je 50K
herhalen tot je geen gold meer nodig hebt
Zal het vanmiddag eens proberen.
60K xp
en 12000 gold
dus ja
[ Voor 9% gewijzigd door Floks op 08-01-2020 16:35 ]
Floksor
Heeft iemand wellicht een savegame voor mij?
Was jaar geleden best ver, maar helaas geen Steam Cloud saves.
Hoef zeker geen 100 % completion en bergen geld, gewoon een duwtje in de rug
Alvast bedankt!
Hoef zeker geen 100 % completion en bergen geld, gewoon een duwtje in de rug
Alvast bedankt!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Je kan best wat verdienen met online klasse C races max classe 164.
Weet iemand hoe je een een goede server kan opbouwen, blijkt vrij lastig te zijn?
Weet iemand hoe je een een goede server kan opbouwen, blijkt vrij lastig te zijn?
Floksor
gisteren deze game dan ook maar eens aangeschaft. Stond toch al een tijdje op mijn wensenlijst. Moet zeggen dat ik hem erg lekker vind spelen. Wilde eigenlijk meteen alles 100% halen. Maar bij de sofa race waar je als je 1e wordt de sofa kado krijgt heb ik de moed toch eventjes opgegeven en ben ik verder gaan. Na een uur proberen had ik de kans. Ik lag 2e. Laatste bocht knikkert iemand anders me in de rondte haha.
Challenges zijn ook allemaal heel leuk bedacht. Ben uiteindelijk voor de 30k fame aan het sparen om de big ring??? Te kopen. Maar dit duurt nog wel een aantal dagen haha. Weet ook niet eens als het seizoen is afgelopen of er eventueel een nieuwe store komt ingame .
Online heb ik nog niet gereden omdat mijn autos nog niet echt helemaal gebouwd zijn. Mooi dat je ook kan combineren tussen of snelheid of armor.
Challenges zijn ook allemaal heel leuk bedacht. Ben uiteindelijk voor de 30k fame aan het sparen om de big ring??? Te kopen. Maar dit duurt nog wel een aantal dagen haha. Weet ook niet eens als het seizoen is afgelopen of er eventueel een nieuwe store komt ingame .
Online heb ik nog niet gereden omdat mijn autos nog niet echt helemaal gebouwd zijn. Mooi dat je ook kan combineren tussen of snelheid of armor.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Bij toeval deze game tegenkomen, wat een gaaf spel zeg!
Nog wel een beetje onduidelijk hoe het zit met de verschillende klassen en tuning opties..
-klopt het dat er 3 klassen zijn; A B C waar A de snelste is. En dan ook nog een Max klasse, hoe zit dat precies?
-je kan elke auto upgraden met onderdelen, dit sowieso bij elke auto doen?
Ook kan je een auto sterker maken ten koste van snelheid, dit is vooral nuttig voor die demolition races. Moet ik nou elke keer de auto gaan ombouwen als ik bv een normale race rijd?
-moeilijkheidsgraad en damagegraad hebben verder geen invloed op de beloningen volgens mij?
Nog wel een beetje onduidelijk hoe het zit met de verschillende klassen en tuning opties..
-klopt het dat er 3 klassen zijn; A B C waar A de snelste is. En dan ook nog een Max klasse, hoe zit dat precies?
Ook kan je een auto sterker maken ten koste van snelheid, dit is vooral nuttig voor die demolition races. Moet ik nou elke keer de auto gaan ombouwen als ik bv een normale race rijd?
-moeilijkheidsgraad en damagegraad hebben verder geen invloed op de beloningen volgens mij?
Ik heb het spel ook pas. De moeilijkheidsgraad graad heeft enkel in een custom race invloed op je earnings.Deruxian schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 19:44:
Bij toeval deze game tegenkomen, wat een gaaf spel zeg!
Ik verbouw de auto's niet steeds voor een normale race of een demolution race. Ik gebruik voor de demo races gewoon sterkere autos dan de gewone races. Aan de strenght rating kun je zien of hij geschikt is voor gewone races of de demo races.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dit weekend is deze game free to play op Xbox en heb je korting als Gold abbo
Ga hem zeker testen, staat al een tijdje op mijn wishlist, maar beetje gemengde gevoelens na die andere Flatout opvolgers.
Ga hem zeker testen, staat al een tijdje op mijn wishlist, maar beetje gemengde gevoelens na die andere Flatout opvolgers.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Tja, het zal het wel aan mij liggen hoor, maar dan snap ik niet dat mensen zo'n game als dit niet weten te vinden. Grafisch erg netjes, voldoende vrij te spelen, gameplay is top en de prijs ligt ongeveer 25 Euro lager dan de gemiddelde spelletjes van EA of Activision. Zullen gelikte trailers spuwen en een kapitaal krachtige PR dan toch verblinden ?
[ Voor 73% gewijzigd door Nol_NL op 17-09-2020 01:12 ]
De eerste post van dit topic kan eigenlijk wel een update gebruiken.
AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Door dit filmpje heb ik de game toch gekocht met S2, het is me niet helemaal duidelijk wat die passes toevoegen aan de basisgame (ik zie nergens lijstjes met tracks en auto's) maar die circuitracing met die auto's in dit filmpje sprak me aan en daar moet je dan S2 voor hebbenNol_NL schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:56:
Tja, het zal het wel aan mij liggen hoor, maar dan snap ik niet dat mensen zo'n game als dit niet weten te vinden. Grafisch erg netjes, voldoende vrij te spelen, gameplay is top en de prijs ligt ongeveer 25 Euro lager dan de gemiddelde spelletjes van EA of Activision. Zullen gelikte trailers spuwen en een kapitaal krachtige PR dan toch verblinden ?
[Video: title]
Ik heb het pas een keer opgestart, vergeleken met een EA game mist het denk ik dat je betere autos moet verdienen in een careermode? Nee, dat zit er ook in zo te zien in de vorm van challenges.
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 25-10-2020 17:22 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Is dat nog steeds? Ik wilde het op Gforce Now gaan spelen, maar dat maakt wel gebruik van Steam Cloud Saves.Shao Kahn schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 15:16:
Heeft iemand wellicht een savegame voor mij?
/▌
Is deze game ook goed te spelen met een stuur met ffb en pedalen? Of meer gericht op controller?
Filmpje van s2 ziet er wel vet uit
Geen idee, ik speel met keyboard. Dit weekend is er 50 procent korting op Steam, daarom heb ik het nu gekocht.Mik0s schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:30:
Is deze game ook goed te spelen met een stuur met ffb en pedalen? Of meer gericht op controller?
/▌
Werkt prima, maar zelf blijf ik de voorkeur geven aan de controller. Ffb is aanwezig en 'good enough', maar niet bijzonder.Mik0s schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:30:
Werkt prima met beide, speel het niet meer zoveel momenteel, maar de laatste paar 100 uren telkens met het stuur gespeeld. Niet makkelijker (tov controller) heb ik het gevoel, maar wel leuker naar mijn beleving.Mik0s schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:30:
Mijn zoontje is er helemaal gek van. Met een G29 uiteraard. Feedback is goed is te stellen.
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Iemand een idee hoe makkelijk een online server te bouwen?
Floksor
Dat is geen nieuwe baan. Die hadden we al een paar patches geleden. Wel geinig soms, maar niet heel lastigNol_NL schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:09:
Vanavond de nieuwe baan eens proberen, ziet er weer vrij hectisch uit allemaal
[Video: title]
[Afbeelding: title]
Oh... Zelf ben ik daar op één of andere manier nog niet terecht gekomen. Straks eens kijken.
Ik speel dit nu op de X, maar dat is een verademing zeg. Laadtijden waren op de console gewoon te lang, maar dat is nu verdwenen. Zit er ook allemaal net wat strakker uit en racen loopt veel vloeiender. Kortom, Wreckfest is nog leuker geworden op deze manier
Ik speel dit nu op de X, maar dat is een verademing zeg. Laadtijden waren op de console gewoon te lang, maar dat is nu verdwenen. Zit er ook allemaal net wat strakker uit en racen loopt veel vloeiender. Kortom, Wreckfest is nog leuker geworden op deze manier
[ Voor 58% gewijzigd door Nol_NL op 23-11-2020 01:43 ]
Voor wie het nog niet wist... Deze vermakelijke game is beschikbaar via de GamePass en draait op de series X beter dan ooit. Aanrader, dus gewoon eens een keer proberen
Deze game toen gelijk op release al gekocht, vind hem zelf het leukst spelen met een flinke slok op op zaterdagavond
krom van het lachen op momenten, geweldige game, ik hoop dat deze nog een keer een echte serieuze XSX update krijgt.
Ik heb die game ook een keertje gehaald al, is inderdaad een leuke game. Het is inderdaad een beetje lomp racen, als je geen zin hebt om serieus te doen of een slok op hebt
Ik speel het soms in Gforce Now.
Ik speel het soms in Gforce Now.
/▌
Een game uit 2014 en inmiddels weer stijgende op de gamecharts. Het wordt ook steeds beter 
THE RACE IS ON! Woodland Dash Tournament Update OUT NOW! Introducing new Pinehills Raceway routes, Hammerhead RS, 60fps/4K on Xbox Series X.
THE RACE IS ON! Woodland Dash Tournament Update OUT NOW! Introducing new Pinehills Raceway routes, Hammerhead RS, 60fps/4K on Xbox Series X.