Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xistance schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:37:
Ik heb exact hetzelfde voor. Ik heb verkeerdelijk ook bij de visa het adres van mailboxde gezet, ik vermoed dat het daarom nog steeds op pending staat (adres en/of naam komt niet overeen met de kaart)
Maar dat is juist precies wat iedereen aanraadt. Factuuradres en leveringsadres gelijk houden. Eerste regel dus mailboxde.com en dan pas je naam en je ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
maurits82 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:34:
Mediamarkt heeft hem overigens in bestelling, verwachten ze volgende week op voorraad te hebben. (volgens medewerker mediamarkt amsterdam)
Mediamarkt wist mij ook te vertellen dat hij voor 459,- in het systeem staat. Echter niet welke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:47
http://crave.cnet.co.uk/m...-android-kitkat-50012638/
The Nexus 5 has entered officialdom at last, costing £299 for the 16GB model, and £339 for the 32GB option from Google Play. It's the biggest Google phone yet, packing a mammoth 4.95-inch display.
299=353 euro dat is toch 50 euro goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:34
pprs schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:17:
[...]

In die redenatie zou een webshop per aangevraagd abonnement (nog niet geaccepteerd als klant) al een toestel voor je moeten reserveren of inkopen. Stel dat je 50 van deze gevallen hebt, dan loop je 100 x 399 euro risico (min het deel bijbetaling uiteraard als je dat al betaald hebt). Dat risico kan geen webshop dragen.
Voor mij was het gewoon een verlenging weer bij Vodafone. Maar dit betekend dus gewoon dat jullie eerst losse toestellen verkopen en dat deze voorrang krijgen.
Het contract heb ik ook direct teruggestuurd en ruim anderhalf uur na de bevestiging dat jullie het contract ontvangen hebben is er pas iets mee gedaan.

Maar het gaat ook om het feit dat ik eerst te horen heb gekregen vanochtend dat jullie nog helemaal geen toestellen geleverd hebben gekregen terwijl er allang bestellingen uitgeleverd zijn.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xistance
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 16:38
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:40:
[...]

Maar dat is juist precies wat iedereen aanraadt. Factuuradres en leveringsadres gelijk houden. Eerste regel dus mailboxde.com en dan pas je naam en je ID.
Ook bij de betalings informatie van de visa kaart zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
KLX16 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:40:
The Nexus 5 has entered officialdom at last, costing £299 for the 16GB model, and £339 for the 32GB option from Google Play. It's the biggest Google phone yet, packing a mammoth 4.95-inch display.
Ja, transportkosten, importkosten, winst voor winkels.. Ga zo maar door.

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 10:32
KLX16 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:40:
Of simpelweg €349 in de Play store in Duitsland, Frankrijk, Spanje of Italië, is ook 50 euro goedkoper :9
Niekfct schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:41:
[...]

Transportkosten via een service zoals Mailboxde is ongeveer €25 (incl. verzendkosten van Play store). Valt toch mee, en als je persé de 32GB wilt is dit zelfs voor nu de enige optie.

[ Voor 25% gewijzigd door DoubleTo op 01-11-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xistance schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:41:
Ook bij de betalings informatie van de visa kaart zelf?
Ja, dat moet je bij google wallet als CC gegevens invullen. Althans mensen die het al eerder gelukt is met de N4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Dragon
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-07 12:08
Bestellen uit de PlayStore via een proxy incl. doorstuurservice heeft me teveel nadelen (doorstuurservice, risico's en tevens lastige garantie). Inmiddels staat de PlayStore overigens op een wachtlijst van twee weken.

Ik geef het op, ik wacht wel tot de stilte na de storm en koop hem dan gewoon in een winkel of webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:47
Niekfct schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:41:
[...]

Ik wilde het alleen maar aangeven. De consumentenprijs daar.
Importkosten heb je niet EU.
Winst voor winkel zit al in de productprijs.
Transport zou het enige zijn, dat heb je ook bij winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:48

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Nu is het wachten op een aantal objectieve reviews, en dan eens kijken hoe ik de 32GB panda uit Duitsland haal :D

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boskantman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 10:50
Als je de twitter bekijkt van mediamarkt Eindhoven lijkt het of ze hem deze namiddag zouden binnenkrijgen

https://twitter.com/MediaMarktEHV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ik vind de witte eerlijk gezegd ook wel gaaf. Alleen de witte speaker vind ik dan weer jammer.
Vandaar toch de zwarte besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Even op Twitter navraag gedaan bij MM Deventer of ze de Nexus gaan verkopen en zo ja, vanaf wanneer deze te koop is

https://twitter.com/MediaMarktDev/status/396231575522017280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 16:41
BelSimpel zal toch de 32GB ook wel krijgen via grijze import (of hoe ze dat ook deden met de N4)?

Ten tijde van de N4 hadden ze die namelijk ook, nog ruim voor hij hier officieel te koop was, dus ze zullen het ook wel via een kanaaltje uit het buitenland halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-07 08:45
The_Admin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:11:
BelSimpel zal toch de 32GB ook wel krijgen via grijze import (of hoe ze dat ook deden met de N4)?
Ik heb hen gevraagd of ze de 32GB-versie binnenkort verwachten, maar dit was het antwoord:
Op dit moment is hier nog geen zicht op. Indien hier in de toekomst informatie over beschikbaar is zullen wij dit op onze website vermelden.
Dat geeft dus nog niet echt hoop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Van androidworld.nl Nexus 5 topic :
De Mediamarkt Hoorn meldde op Twitter dat ze hem vandaag binnen kregen. Navraag leert dat ook de Mediamarkt Eindhoven het toestel vandaag verwacht.

Ik vermoed dat alle MM'en hem vandaag / morgen zullen hebben.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Maar waarschijnlijk enkel de 16 GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Dat weet ik niet, Maar goed.. voor de mensen die een 16GB versie willen is het goed nieuws. (Mits de prijs 'gewoon' 399 euro is)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ben blij dat ik even wat meer betaald heb om een 32Gb versie binnen te krijgen.
Waarschijnlijk pas eind volgende week, maar ik wil best een weekje wachten. 16Gb is net te weinig leert de Nexus 4 mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Ik ga proberen vandaag of morgen een Nexus 5 te krijgen. Blijkt 16GB te weinig kan je online aankopen altijd nog binnen 7 dagen terugsturen met geld terug garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Net naar Saturn in Hamburg gebeld, zij hadden hem niet binnen en geen idee wanneer hij zou komen.
Zelfde voor online shop van Saturn.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het verlengen van een abonnement via Belsimpel? Mijn Vodafone abo loopt over een maandje of twee af en ik wil graag verlengen met een Nexus 5. Nu heeft Vodafone al tijden geen LG devices in het assortiment, dus ik verwacht de Nexus 5 daar ook niet snel terug te zien. Ik moet dus wel via een third party verlengen.

Loopt dit allemaal soepeltjes qua betalingen, nummerbehoud en dat soort zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
Kan mn Galaxy S3 waarschijnlijk verkopen voor 250.
Moet het alleen met minder muziek doen met 16GB (heb er nu 32 GB micro sd inzitten), maar zo vaak luister ik toch geen muziek op mn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik heb gisteren ook meteen de Nexus5 besteld en komt vanmiddag binnen, S4 op marktplaats gezet en die wordt zometeen opgehaald :D
Linkje3 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:45:
Kan mn Galaxy S3 waarschijnlijk verkopen voor 250.
Moet het alleen met minder muziek doen met 16GB (heb er nu 32 GB micro sd inzitten), maar zo vaak luister ik toch geen muziek op mn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 13:47
Knud schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:21:
Dat weet ik niet, Maar goed.. voor de mensen die een 16GB versie willen is het goed nieuws. (Mits de prijs 'gewoon' 399 euro is)
Goed nieuws voor mij dus. Ik hoef geen 32gb en wil ook niet via een webshop. Vanmiddag maar ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:36:
Heeft iemand ervaring met het verlengen van een abonnement via Belsimpel? Mijn Vodafone abo loopt over een maandje of twee af en ik wil graag verlengen met een Nexus 5. Nu heeft Vodafone al tijden geen LG devices in het assortiment, dus ik verwacht de Nexus 5 daar ook niet snel terug te zien. Ik moet dus wel via een third party verlengen.

Bij mij is dit niet soepel verlopen. Ik heb gisteren snel nadat ie te bestellen was het toestel besteld met verlenging, direct het contract erachteraan gemaild. Anderhalf uur later is er pas iets mee gedaan toen was alles natuurlijk uitverkocht. Dus met een abo lijkt het er wel op alsof ze die pas later in behandeling nemen terwijl je dan al wel hebt betaald voor het toestel.
Daarnaast hebben ze mij vanochtend eerst verteld dat ze nog nog helemaal geen toestellen hadden en dat de eerste levering maandag pas zou zijn. Nadat ik hier heb gelezen dat ze al toestellen verzonden hadden heb ik weer gebeld en kwamen ze met het verhaal dat ze eerst het contract gaan controleren en daarna pas een toestel reserveren.

Abo's sluiten dus gewoon achteraan in de rij of je nou betaald hebt of niet.
Ik zou voor coolblue gaan.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Helaas net van de Duitse google play een mail gekregen dat de order is geannuleerd omdat de informatie niet overeenkwam met de creditcard maatschappij. Helaas..

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
bop schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:54:
Helaas net van de Duitse google play een mail gekregen dat de order is geannuleerd omdat de informatie niet overeenkwam met de creditcard maatschappij. Helaas..
Ooooh dat is echt klote zeg. Is die ondertussen al uitverkocht daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Dubrillion schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:56:
[...]
Ooooh dat is echt klote zeg. Is die ondertussen al uitverkocht daar?
Hij staat inderdaad nu op 2 a 3 weken.

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:36:

FireFly3k schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:54:
[...]

Bij mij is dit niet soepel verlopen. Ik heb gisteren snel nadat ie te bestellen was het toestel besteld met verlenging, direct het contract erachteraan gemaild. Anderhalf uur later is er pas iets mee gedaan toen was alles natuurlijk uitverkocht. Dus met een abo lijkt het er wel op alsof ze die pas later in behandeling nemen terwijl je dan al wel hebt betaald voor het toestel.
Daarnaast hebben ze mij vanochtend eerst verteld dat ze nog nog helemaal geen toestellen hadden en dat de eerste levering maandag pas zou zijn. Nadat ik hier heb gelezen dat ze al toestellen verzonden hadden heb ik weer gebeld en kwamen ze met het verhaal dat ze eerst het contract gaan controleren en daarna pas een toestel reserveren.

Abo's sluiten dus gewoon achteraan in de rij of je nou betaald hebt of niet.
Ik zou voor coolblue gaan.
Ik heb wel vaker mijn abonnement via third parties en het is altijd prima verlopen. Voor dit soort releases (populaire phone, weinig voorraad) is het kopen van een los toestel natuurlijk veel beter dan het in combinatie met abonnement of verlengen van bestellen. Er zullen natuurlijk eerst allerlei dingen gechecked moeten worden voordat een telefoon opgestuurd kan worden, ze gaan je niet gratis (of tegen gereduceerd tarief) een telefoon opsturen als bijvoorbeeld achteraf blijkt dat je helemaal nog niet mocht verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bop schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:54:
Jammer. Bij mij staat ie nog steeds op pending. Zal waarschijnlijk ook binnenkort geannuleerd worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-04 11:03
Hoera de 2 witte Nexus 5 toestellen zijn zojuist geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Veel plezier ermee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

Hier ook 1 zwarte en 1 witte net geleverd. Gelijk update installeren. Nieuwe bootanimatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Zojuist bij coolblue besteld, zit al twee dagen te lezen en wachten, ben ik 1 avond niet online mis ik de boel :(. nu wachten op dinsdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
ik kom vanmiddag langs eindhoven dus hopelijk krijgt de mediamarkt hun levering vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 22:54

Xaria

Boventitel

Betaling:
uw betaling is ontvangen
Pakketstatus:
het pakket wacht op levering van leverancier aan Belsimpel

Ohhh... ik ben zo blij, NOT. Enige idee hoelang dit gaat duren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

El_V schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:16:
ik kom vanmiddag langs eindhoven dus hopelijk krijgt de mediamarkt hun levering vandaag.
Laat even weten als MM EHV ze binnen heeft. En wat het gaat kosten.
Ben wel erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daredevil__2000
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:42
Let trouwens wel op dat je geen support van LG in Nederland hoeft te verwachten wanneer je deze in bijvoorbeeld Duitsland koopt. Ik heb net navraag gedaan bij LG en zij leveren alleen support op het toestel in het land waar deze gekocht is. Dus krijg je problemen met je toestel dan is het erg omslachtig om aanspraak te kunnen maken op de garantie.

Wel jammer dat LG daar zo strak in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 09:55
daredevil__2000 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:22:
Let trouwens wel op dat je geen support van LG in Nederland hoeft te verwachten wanneer je deze in bijvoorbeeld Duitsland koopt. Ik heb net navraag gedaan bij LG en zij leveren alleen support op het toestel in het land waar deze gekocht is. Dus krijg je problemen met je toestel dan is het erg omslachtig om aanspraak te kunnen maken op de garantie.

Weet je ook welke partner winkels LG in Duitsland heeft zitten? In NL kun je bij kpn center en phone house terecht voor producten van LG, welke in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Mediamarkt Zwolle komen ze vanmiddag voor vier uur binnen. Allrmaal gereserveerd op een witte 16gb variant na.. Dat pas ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Maar als ze vandaag binnenkomen zijn ze meteen te koop bij MM? Ik zou denken van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
https://www.studentmobiel..._id=&renewal=&sms=&voice=

N5 "Gratis" voor €26 p.m. (100 min, 1,5 gb data) goede deal of is die los i.c.m. sim-only goedkoper te krijgen met 2 jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

Aanbetaling gedaan bij MM Rijswijk, is lading telefoons binnengekomen konden alleen nog niet zeggen of de Nexus 5 erbij zat. Mocht ie er bij zitten dan hoor ik het.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
eL_Jay schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:29:
N5 "Gratis" voor €26 p.m. (100 min, 1,5 gb data) goede deal of is die los i.c.m. sim-only goedkoper te krijgen met 2 jaar garantie?
https://gathering.tweaker...message/41142827#41142827

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
daredevil__2000 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:22:

Wat ik wel heb gehoord is dat als je het gewoon via de MediaMarkt in Duitsland koopt je ook via de MediaMarkt in Nederland garantie kunt krijgen. Zo kun je toch nog veilig een 32gb toestel kopen als ze die eenmaal hebben. Maar heb daar zo even geen bron meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb z'n flauw vermoeden dat de 32Gb versie helemaal nog niet in de winkel te koop komt.
Maakt niet uit waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Laguna schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:35:
Aanbetaling gedaan bij MM Rijswijk, is lading telefoons binnengekomen konden alleen nog niet zeggen of de Nexus 5 erbij zat. Mocht ie er bij zitten dan hoor ik het.
En wat was de officiele prijs daarvan? 399 neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Wat zeggen jullie hiervan? Volgens mijn berekening goedkoper dan een sim only abbonement met ongeveer dezeflde specificaties.

Nexus 5 i.c.m een RED abbonement van Vodafone.
1 jaar | Onbeperkt bellen/sms | 2000 MB voor €665,5 op jaarbasis. (€34,- p/m + € 227,50 bijbetalen + €30,- aansluitkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Volgens mij is het bijna altijd goedkoper met abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Net in de MediaMarkt in Heerlen geweest.
Ze hadden hem, maar vroegen er €459 voor.
Had gezegt dat de adviesprijs in NL €399 is, en de medewerker keek het ook na op Pricewatch en Kieskeurig. Maar na een telefoontje vertelde hij me dat de prijs toch echt ½459 was.
Dadelijk eens kijken bij de MM in Herzogenrath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Linkje3 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:45:
Had gezegt dat de adviesprijs in NL €399 is, en de medewerker keek het ook na op Pricewatch en Kieskeurig. Maar na een telefoontje vertelde hij me dat de prijs toch echt ½459 was.
Laat even weten wat die in Herzogenrath kost, heb nog geen tijd gehad om langs te gaan. Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik ben vandaag langs de Mediamarkt, een aantal telco winkels en ThePhonehouse geweest in Almere. Ze hadden hem nergens. De MediaMarkt had er 7 in bestelling, maar in het systeem zag ik toevallig staan dat hij inderdaad €459 kostte.

Ik heb hem besteld op Coolblue. Dan maar even wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
Het was toch niet toevallig de 32gb variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwat
  • Laatst online: 04-09 11:34
Xaria schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:17:
Betaling:
uw betaling is ontvangen
Pakketstatus:
het pakket wacht op levering van leverancier aan Belsimpel

Maandag komt er een nieuwe batch bij Belsimpel.nl binnen. Genoeg om alle huidige orders uit te leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:11

XanderDrake

Build the future!

Gister besteld bij studentmobiel 31-10 om 21:15:
Gister update: betaald.
Vanochtend update: verstuurt
Net update: T&T actief, levering gepland voor morgen :(
Jammer, maar voordeel is wel dat ik morgen de hele dag thuis ben, handtekening vereist.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Ik heb geduld, moet nog altijd mijn S3 verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
themole schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:51:
[...]

Het was toch niet toevallig de 32gb variant?
Dat kan haast niet. Geen enkele webshop heeft de 32Gb en ik heb vanmorgen een livechat gehad met LG en die gaven aan nog van niks te weten binnen de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
xandje schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:47:
Ik ben vandaag langs de Mediamarkt, een aantal telco winkels en ThePhonehouse geweest in Almere. Ze hadden hem nergens. De MediaMarkt had er 7 in bestelling, maar in het systeem zag ik toevallig staan dat hij inderdaad €459 kostte.

Ik heb hem besteld op Coolblue. Dan maar even wachten. :)
Ik denk dat MediaMarkt op basis van de geruchten van afgelopen de prijs heeft bepaald op €459. Waarschijnlijk verlagen ze de prijs vanzelf als ze zien dat het niet loopt. Ook bij de Nexus 4 daalde de prijs bij MediaMarkt (in Duitsland) enorm nadat deze weer op voorraad was in de Play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daredevil__2000
Xylon schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:38:
[...]

Wat ik wel heb gehoord is dat als je het gewoon via de MediaMarkt in Duitsland koopt je ook via de MediaMarkt in Nederland garantie kunt krijgen. Zo kun je toch nog veilig een 32gb toestel kopen als ze die eenmaal hebben. Maar heb daar zo even geen bron meer van.
Ik had dat ook aan de LG medewerker gevraagd en hij gaf aan dat LG hier dan zelf geen support zal leveren. Je bent dan dus aanwezen op hoe makkelijk de support van MediaMarkt hier mee om zal gaan, maar ik vermoed dat als het toestel echt defect is dat je dan dus problemen kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawtain
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 21:12
tonyto_tp schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:59:
[...]

Ik denk dat MediaMarkt op basis van de geruchten van afgelopen de prijs heeft bepaald op €459. Waarschijnlijk verlagen ze de prijs vanzelf als ze zien dat het niet loopt. Ook bij de Nexus 4 daalde de prijs bij MediaMarkt (in Duitsland) enorm nadat deze weer op voorraad was in de Play store.
In Eindhoven is de N5 alweer uitverkocht bij de MM, dus dat 'niet lopen' lijkt aardig mee te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
Xaria schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:17:
Maandag komen er nieuwe toestellen binnen, heb je hem dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Op de website van MM staat de zwarte 16GB nu voor 399
Maar niet op voorraad.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44

Volgens dit twitter kanaal blijkt dat ze de N5 16GB voor 399€ verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Met de vraag of 32Gb ook komt :D
Ik ben benieuwd. Ik heb hem via een Tweaker uit Duitsland, dus moet nog even wachten. Maar als die gewoon naar Nederland komt moet ik toch even wat anders gaan regelen :9

[ Voor 72% gewijzigd door Dubrillion op 01-11-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

MM Deventer zegt ook 399 voor de 16GB
https://twitter.com/MediaMarktDev/status/396261411544117248

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Sagaris schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:58:
[...]

[...]

Ik heb wel vaker mijn abonnement via third parties en het is altijd prima verlopen. Voor dit soort releases (populaire phone, weinig voorraad) is het kopen van een los toestel natuurlijk veel beter dan het in combinatie met abonnement of verlengen van bestellen. Er zullen natuurlijk eerst allerlei dingen gechecked moeten worden voordat een telefoon opgestuurd kan worden, ze gaan je niet gratis (of tegen gereduceerd tarief) een telefoon opsturen als bijvoorbeeld achteraf blijkt dat je helemaal nog niet mocht verlengen.
Het is terecht dat ze niet zomaar toestellen gaan versturen zonder een controle op het contract, maar ik heb gisteren 300 euro betaald voor het toestel naast het abonnement. Dan verwacht ik dat ze de bestellingen gewoon op volgorde afhandelen van betaling en niet de abo's op de grote hoop gooien en vervolgens achteraan in de rij zetten voor een levering. Nu is het toestel uitverkocht en het is maar afwachten wanneer de toestellen er weer zijn.

Het gaat mij er gewoon om dat ze de bestellingen niet op volgorde afhandelen. Voor mij komt dit over alsof ze abo's als minderwaardig behandelen en het komt wel.

[ Voor 6% gewijzigd door FireFly3k op 01-11-2013 14:09 ]

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09
FireFly3k schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:06:
[...]

Het is terecht dat ze niet zomaar toestellen gaan versturen zonder een controle op het contract, maar ik heb gisteren 300 euro betaald voor het toestel naast het abonnement. Dan verwacht ik dat ze de bestellingen gewoon op volgorde afhandelen van betaling en niet de abo's op de grote hoop gooien en vervolgens achteraan in de rij zetten voor een levering. Nu is het toestel uitverkocht en het is maar afwachten wanneer de toestellen er weer zijn.

Abo's hebben zo te zien geen prio bij belsimpel.
Ligt eraan hoe je het besteld.
Je moet de koeriersoptie kiezen voor snelle ontvangst, standaard procedure is papieren krijgen, ondertekenen, terug sturen en vervolgens hele bestelling in ontvangst nemen.
Kan een week overheen gaan.. 2 wanneer ingestuurde papieren niet correct of volledig zijn.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
Ook bij Saturn nu voor €399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Laatst online: 13-09 09:59

Patrick89

PSN : Gamesource

Mocht je het niet weten saturn = mediamarkt.. De webshops zijn grotendeels gelijk aan elkaar.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Laatst online: 12-09 16:01
Nexus 4 16GB duurder dan de Nexus 5 16GB bij mediamarkt...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s2abJxN.png

[ Voor 4% gewijzigd door luccyboy op 01-11-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daredevil__2000
Ter info de garantie afhandelingen van Mediamarkt zijn niet grensoverschrijdend. Dit staat netjes in de algemene voorwaarden: http://www.mediamarkt.nl/...%20Verkoopvoorwaarden.pdf
12.2 De klant kan alleen garantie claimen bij Media Markt in Nederland wanneer het product is aangekocht bij een vestiging van Media Markt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Laatst online: 21:19
Net pre-order geplaatst bij coolblue België 16GB zwart - 399 euro - voorziene leveringsdatum 05/11

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 17:12
Heb gisteren bij Google Play Store Duitsland besteld met als leverdatum 8 november. Heb direct een bevestigingsmail gehad en volgens de Rabobank is het bedrag van € 408,99 van mijn bestedingslimiet afgehaald (en dus gereserveerd). Status is overigens ook Pening dus dat is normaal. Ik ben benieuwd!

Heb trouwens gekozen voor doorzenden via mailboxde.com aangezien dit als heel betrouwbaar kwam uit de "Nexus 4-tijd".

Heb een uurtje later accessoires proberen te bestellen, dat leidde helaas tot blokkering van mijn creditcard :) 's nachts shoppen op Amazon vindt de Rabo niet fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 18:56
luccyboy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:11:
Nexus 4 16GB goedkoper dan de Nexus 5 16GB bij mediamarkt...
[afbeelding]
Bij MM in Duitsland kost de Nexus 4 16GB nog maar 299 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
luccyboy schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:11:
Nexus 4 16GB goedkoper dan de Nexus 5 16GB bij mediamarkt...
[afbeelding]
Duurder zal je bedoelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
williamvdh schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:13:
Heb gisteren bij Google Play Store Duitsland besteld met als leverdatum 8 november. Heb direct een bevestigingsmail gehad en volgens de Rabobank is het bedrag van € 408,99 van mijn bestedingslimiet afgehaald (en dus gereserveerd). Status is overigens ook Pening dus dat is normaal. Ik ben benieuwd!

Heb trouwens gekozen voor doorzenden via mailboxde.com aangezien dit als heel betrouwbaar kwam uit de "Nexus 4-tijd".

Heb een uurtje later accessoires proberen te bestellen, dat leidde helaas tot blokkering van mijn creditcard :) 's nachts shoppen op Amazon vindt de Rabo niet fijn ;)
8 November is de uiterlijke leverdatum geloof ik. Jij bent dus ook voor de 32Gb versie gegaan :)
Ben benieuwd hoe de garantie dan loopt. Weet jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

williamvdh schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:13:

Leuk! Wat zie je nu bij Google Wallet onder Transactions? Staat de betaling als pending aangegeven? En wat zie je voor status bij My Orders van Google Play?

Mag ik vragen wat je voor CC gegevens hebt ingevuld bij Google Wallet? Gewoon mailboxde.com adres of je eigen adres? Was de eerste regel je egen naam of mailboxde.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaySparda
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 16:22
Ben je via een Duitse proxy op de Duitse Play Store terecht gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adamar
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Weet iemand of er een 16GB binnen is bij een MM dicht bij de belgische grens? Zou er dan vandaag nog eentje willen gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
damn de bij belgische coolblue:

http://www.coolblue.be/zo...diaryid%3A3&query=nexus+5

€ 399 voor 16 gig :'(

waar kan ik de 32 gig ergens halen zo dicht mogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Nergens voor zover ik weet, wachten op voorraad bij de Duitse playstore :(

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adamar
  • Niet online
Rigs schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:22:

En het is dan nog enkel pre-order via online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:16:
[...]
Leuk! Wat zie je nu bij Google Wallet onder Transaction? Staat de betaling als pending aangegeven? En wat zie je voor status bij My Orders van Google Play?

Mag ik vragen wat je voor CC gegevens hebt ingevuld bij Google Wallet? Gewoon mailboxde.com adres of je eigen adres? Was je eerste regel je egen naam of mailboxde.com?
Veel vragen :P

Ik heb het adres zo ingevuld (factuur- en verzendadres):
<naam zoals op creditcard> (naam)
Mailboxde.com ID <nummer> (adres 1)
Dresdner Str. 9 (adres 2)
Zittau (plaats)
02763 (postcode)
Duitsland

Status in Google Play Store overzicht: Verlaat het magazijn vóór 8 november 2013.
Status in Google Play Store order view: In behandeling
Status in Google Wallet: Pending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Rigs schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:22:

Dat is de normale winkelprijs. Alleen de play store is €50 goedkoper.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Bas Dekker, commercieel directeur bij LG Benelux:
“Er zijn meer toestellen naar Nederland onderweg, genoeg voor iedereen. En daar zijn wij blij om.” Of de 32GB-versie ook naar Nederland komt, is nog onbekend.
Het lijkt er dus op dat de productie van de Nexus 5 voldoende is opgeschroefd (ten opzichte van Nexus 4) om overal aan de vraag te kunnen voldoen, een goed teken!

[ Voor 22% gewijzigd door luappul op 01-11-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
JaySparda schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:18:
Ben je via een Duitse proxy op de Duitse Play Store terecht gekomen?
Ja, proxy:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

williamvdh schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:24:

Zittau (plaats)
02763 (postcode)
Duitsland

Status in Google Play Store overzicht: Verlaat het magazijn vóór 8 november 2013.
Dankjewel :) Ik word een beetje gek van alle conflicterende berichten.

Misschien zie ik mijn fout. Ik heb mijn adres zoals mailboxde.com zegt ingevuld, dus:
Mailboxde.com
<naam> ID <id>
Dresdner Str...

Die van jou lijkt me veel logischer. Misschien order cancelen en opnieuw proberen. Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xistance
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 16:38
williamvdh schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:24:
[...]

Zittau (plaats)
02763 (postcode)
Duitsland

En zijn dat ook de gegevens die je hebt meegegeven als kredietkaart? of heb je daar nog je eigen adres en naam etc ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
Xistance schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:27:
[...]

En zijn dat ook de gegevens die je hebt meegegeven als kredietkaart? of heb je daar nog je eigen adres en naam etc ingevuld?
Gewoon mailboxde.com adres overal aangezien je geen Nederlands adres kan invoeren. Heb de Nexus 4 op exact dezelfde manier gedaan (maar dan met concurrent van mailboxde.com) en dat werkte ook gewoon.

Als je ervoor zorgt dat de naam op de creditcard exact overeenkomt met de naam die je invult bij verzend- en factuuradres (dus geen voornaam ipv voorletters e.d.) dan zou het moeten werken. Ik kan me voorstellen dat je creditcardmaatschappij zegt: "Gaan we niet doen!" als je mailboxde.com als naam invoert, de creditcard is namelijk niet van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutsx
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-05 02:25
Vriend van me was er ook geweest, en tegen hem werd de prijs van €399,- verteld. Helaas hadden ze alleen nog het witte showmodel.
Ik probeer ze al een half uur te bellen, maar helaas nemen ze niet op. Iemand anders wel al informatie over de status van de N5 in de duitse MMs/Saturns in de omgeving van Aachen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:27:
[...]

Dankjewel :) Ik word een beetje gek van alle conflicterende berichten.

Misschien zie ik mijn fout. Ik heb mijn adres zoals mailboxde.com zegt ingevuld, dus:
Mailboxde.com
<naam> ID <id>
Dresdner Str...

Die van jou lijkt me veel logischer. Misschien order cancelen en opnieuw proberen. Zucht...
Zo heb ik hem ook, en bij mij is hij wel geaccepteerd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adamar
  • Niet online
Effe naar MM eindhoven gebeld, ze verwachten hem vandaag, maar raden aan om eerst te bellen (aangezien ik uit belgië kom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:35:
Zo heb ik hem ook, en bij mij is hij wel geaccepteerd.
Het is toch een soort van loterij :) Heb mijn bestelling van vanochtend toch maar gecanceled en een nieuwe geplaats. Heb nu twee openstaande orders, die van gisteren met standaard mailboxde.com adresformaat, en een nieuwe met mijn eigen naam bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boskantman
Mediamarkt EIndhoven vertelt op twitter dat bij hun de prijs 399 euro is.

Hoe kan het dat prijzen verschillend zijn tussen verschillende mediamarkten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 14:44
Is er al een prijs bekend van Duitse winkels? Mediamarkt? Saturn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Ik zie nog niets op de duitse mediamarkt site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boskantman
In duitsland is het vandaag ook in vele regio's een feestdag, kans is dus groot dat die websites niet geupdate worden vandaag...

edit: 'ook' --> zoals in België bedoel ik dan

[ Voor 16% gewijzigd door boskantman op 01-11-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Zlfde prijs als in NL zo te zien in DE
http://www.tabtech.de/and...hland-im-lager-angekommen
Pagina: 1 ... 6 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.