Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysg3nic
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-08 22:55
Weet iemand al of ze hem morgen in winkels gaan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 10:32
Spychiater schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:26:
[...]

Hm okee. Goeie tips, dankje!
En dat adres? Heb je mailboxde.com gebruikt of ben je gelukkig genoeg iemand in Duitsland te kennen?

[...]

Garantie, tja.. Weet iemand hoe dat precies zit? is er überhaupt een manier om je garantie te claimen als je via iets als mailboxde uit Duitsland importeert?
Garantie is net als bij de Nexus 4 een moeilijke kwestie. Haal je hem bij Mediamarkt DE dan verloopt alles probleemloos, dan kan je ook bij Mediamarkt in Nederland garantie claimen. Koop je hem in de Playstore dan verloopt alles via LG dacht ik. Ook in Nederland dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:07

Steeffoon

Smartphone-nerd

De Nexus 5 komt NIET in 32GB naar Nederland heb ik vernomen helaas.
Ik wil hem om die reden wellicht in Duitsland halen. Mocht ik kiezen voor de Play Store, dan moet ik gebruik maken van bijvoorbeeld mailboxDE.com.
Mijn vraag is: heeft iemand hier ervaringen mee, en zojuia? wat zijn die?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spychiater
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-08 22:42
hejkompas schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:28:
[...]

LG heeft partners in nederland (phonehouse en kpn centers dacht ik). Die zouden je moeten helpen.
tonyto_tp schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:29:
[...]

Garantie is net als bij de Nexus 4 een moeilijke kwestie. Haal je hem bij Mediamarkt DE dan verloopt alles probleemloos, dan kan je ook bij Mediamarkt in Nederland garantie claimen. Koop je hem in de Playstore dan verloopt alles via LG dacht ik. Ook in Nederland dus :)
Oke, thx :)

[ Voor 45% gewijzigd door Spychiater op 31-10-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Ik wacht op de 32.. haal hem uit duitsland maar zag net ook bilboards dat de mediamarkt in emmen opent volgende week.. ik zie wel.. geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:48
Steeffoon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:30:
De Nexus 5 komt NIET in 32GB naar Nederland heb ik vernomen helaas.
Ah god, net als de LG G2. Ik hoop het niet. Waar heb je dit vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Xylon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:32:
[...]

Ah god, net als de LG G2. Ik hoop het niet. Waar heb je dit vernomen?
Betrouwbare bron uit telecomwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overv
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-08 20:02
Steeffoon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:33:
[...]

Volgensmij werd van de Nexus 4 ook alleen de versie met de laagste hoeveelheid geheugen (8 GB) verkocht in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xistance
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 16:38
voila, heb de mijne ook besteld in de .de store, met dank aan ph4ge :) (via mailboxde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
mn galaxy nexus is nu soms vol.. mede door spotify maar ik ga mn playlist niet snoeien.. moet gewoon 32 dus dat wordt duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen.
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-03-2022
Overv schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:34:
[...]

Volgensmij werd van de Nexus 4 ook alleen de versie met de laagste hoeveelheid geheugen (8 GB) verkocht in Nederland.
Ik weet het niet 100 procent zeker, maar een vriend van mij had de 16GB hier in Nederland gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Steeffoon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:33:
[...]

En weet ie toevallig ook wat de reden hierachter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 32GB zwart besteld bij de duitse play store met mailboxde adres. Hebben jullie ook betalingstatus nog steeds op pending staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Iemand die de 16gb versie heeft besteld via de playstore in combinatie met mailboxde en die al weet hoe duur het op deze manier in totaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Mijn order van Belsimpel (16GB, wit) is vandaag verzonden en wordt morgen bezorgd.
Dinsdag nog €459 voor betaald en via mail contact gehad, ik krijg de €60 netjes terug omdat 'ie nu €399 is.
Enne over die 16GB maak ik me niet zo'n zorgen, de Nexus 4 was irritant met 8GB maar op mijn One heb ik nu maar 11GB van de 32GB in gebruik..

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Xylon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:42:
[...]

En weet ie toevallig ook wat de reden hierachter is?
Dat durf ik echt niet te zeggen. Diegene weet het overigens ook niet.
Ik vind het een minder slimme zet overigens van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
dat is ook dom.. geld laten liggen in mijn optiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Misschien was men bang dat er anders te veel G2-verkoop gekannibaliseerd zou worden, of iets van die strekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
nXXt schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:56:
Misschien was men bang dat er anders te veel G2-verkoop gekannibaliseerd zou worden, of iets van die strekking.
Iedereen die 32gb wilt koopt sowieso geen G2 gezien deze hier ook niet beschikbaar is in een 32gb variant. Gruwelijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RZEE schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:09:
Hebbes! Besteld via de [Duitse] Playstore voor €408 voor de 32GB in het zwart. De bevestigingsmail meld dat hij op 08/11/2013 Wordt verstuurd
Heb hetzelfde gedaan.
Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen en het is al weer een aantal uur geleden dat ik een bestelling heb geplaatst. Ik hoop niet dat het wat te maken heeft met mijn Neteller Virtual CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Hmm, goed punt. Dan weet ik het ook niet.

Overigens denk ik dat voor mijn gebruik 16GB wel zal voldoen: sowieso zijn Google phones doorgaans veel schoner dan Samsungs e.d., maar muziek zal ik er toch niet zo snel op gaan zetten. Ik acht de kans vrij groot dat ik – deels uit accubesparing – mijn Galaxy S2 in ga zetten als MP3-speler. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:58:
Heb hetzelfde gedaan.
Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen en het is al weer een aantal uur geleden dat ik een bestelling heb geplaatst. Ik hoop niet dat het wat te maken heeft met mijn Neteller Virtual CC.
Ik ook nog geen mailtje ontvangen. Zie je ook de betaling bij wallet op pending staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

nXXt schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:00:

Overigens denk ik dat voor mijn gebruik 16GB wel zal voldoen: sowieso zijn Google phones doorgaans veel schoner dan Samsungs e.d., maar muziek zal ik er toch niet zo snel op gaan zetten. Ik acht de kans vrij groot dat ik – deels uit accubesparing – mijn Galaxy S2 in ga zetten als MP3-speler. :P
Je zal ongeveer 12 a 13 GB overhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xistance
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:58:
[...]

Heb hetzelfde gedaan.
Ik ook nog niet, maar heeft mss wel iets te maken met de drukte errond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
nXXt schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:00:

Wat ik daarstraks heb gelezen is dat de Nexus 5 juist dubbel zo efficient is tijdens het afspelen van muziek dankzij een nieuwe technologie ;) . Hopelijk kan ik het nogmaals vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Inkoop en/of verkoop acties zijn niet toegestaan via het forum, hier hebben we vraag en aanbod voor.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 09:55
Lees het bovenstaande nog eens rustig door..... heel rustig.

[ Voor 75% gewijzigd door janvanduschoten op 01-11-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:01:
[...]

Ik ook nog geen mailtje ontvangen. Zie je ook de betaling bij wallet op pending staan?
Ja, helaas wel. Heb je ook toevallig gebruik van Neteller gemaakt?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:05:
Ja, helaas wel. Heb je ook toevallig gebruik van Neteller gemaakt?
Nee ik heb gewoon mijn mastercard van de abn-amro (ICS) gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:08
Cool heb in de UK een 32GB wit kunnen bestellen. Ben volgende week in London hoop dat hij er op tijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Zo, mijn track trace werkt.. Vandaag tussen half 4 en half 6 via studentmobiel. Dit vind ik toch een stuk praktischer dan in duitsland voor een apple store gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Ik heb inmiddels een bevestiging van de Duitse Google Play ontvangen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

Iemand hier heeft toch wel contacten bij Mediamarkt Nederland? Wanneer gaan zij 'm verkopen?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Laguna schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 07:44:
Iemand hier heeft toch wel contacten bij Mediamarkt Nederland? Wanneer gaan zij 'm verkopen?
ik ben daar ook benieuwd naar. Ik kijk vannavond misschien bij een mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Ik ga straks even langs bij mediamarkt. Even informeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio Auditore
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-07 10:52
Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk of het lastig is met garantie als je de telefoon in Duitsland/USA/UK koopt. Kan iemand dat misschien voor mij verhelderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Naar mijn weten handelt LG Nederland het af. USA zou ik persoonlijk niet doen, omdat je dan hier geen 4G hebt. Wat toch wel de toekomst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Zo vandaag dagje t&t code f5-en, zending staat alleen nog op ontvangen door postnl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 20:22
Ezio Auditore schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:13:
Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk of het lastig is met garantie als je de telefoon in Duitsland/USA/UK koopt. Kan iemand dat misschien voor mij verhelderen?
http://www.lg.com/nl/ondersteuning

Ik zou zeggen start om 8:30 een chat sessie en vraag hun of je hun nexus 5 als die kapot gaat via de Nederlandse LG reparatie centrum mag opsturen?

De fabrikant heeft inprincipe niets met de eindgebruiker van doen. Je koopt je telefoon in de winkel.
Echter zijn er heel veel fabrikanten waarbij je wel het product rechtstreeks op mag sturen.
Vaak loopt de garantie dan wel op basis van productiedatum/serienummer. Dat is hun enige controle of het product nog in de garantie zit. Als het een twijfel geval is vragen ze vaak nog op de aankoopbon mee te sturen.

Ik zie dat je bij LG ook rechtstreeks een service request kan aanvragen. Combineer dat met het feit dat het toestel gewoon in Nederland te koo pzal zijn en ik denk dat je geen probleem zal hebben om het bij hun aan te bieden voor reparatie.

Ik heb zelfs overigens mijn Google Nexus 10 via de duitse play store gekocht. En het ding ging na 6 maanden kapot.. Kon echt niets vanuit Nederland regelen.
Om het ding aan te melden moest je met een duits google support nummer bellen dat zelfs vanuit het buitenland(Nederland) NIET te bereiken was!! Google stuurt dan een nieuw apparaat naar je op, maar zelfs het aflever adres kon je niet aanpassen.. Ze leveren echt niet naar Nederland.
Vervolgens moest je het defecte toestel in de doos doen en met een retour label van DHL (!) terug sturen.. Nu denk je .. ach dat is een wereldwijd bedrijf, maar ze gebruiken dhl deutsche paket dienst. en die kun je dus niet hier in Nederland aanbieden.. Je kon het pakket op laten halen op een duits adres of wegbrengen naar een duits DHL post agentschap.

Het is bij mij allemaal wel goed gegaan, maar het was wel mega omslachtig!
Ik heb mijn nexus 5 gisteren bij coolblue besteld en wordt rond 16:00 geleverd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb een chatsessie gehad. Ze adviseren om het niet uit het buitenland te halen, omdat de garantie dan met Duitsland afgehandeld moet worden. Ook weten ze niet of de 32Gb naar de Benelux komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Dragon
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-07 12:08
Voor degene die een tripje naar de Mediamarkt in Enschede gepland hadden, doe maar niet, is verspilde moeite. Volgens hun is "de gadget van 2013", de iPad Air, de Nexus 5 verwachten ze eind volgende week (was overduidelijk een schatting van de medewerker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Voegt niets toe, dus weg.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 01-11-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Alweer slecht geregeld dus, zorg gewoon dat elke winkel 'm op dezelfde dag kan leveren (in ieder geval een grote keten als Mediamarkt).

[ Voor 21% gewijzigd door Laguna op 01-11-2013 08:52 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Gisteravond direct besteld bij coolblue. Pakketje zit as we speak in de PostNL bus. Bij coolbue kun je tot 23:59 bestellen en word het nog de volgende dag geleverd (wist ik niet). Voorraad was er na een uur al doorheen bij hun.

[ Voor 11% gewijzigd door Pikkemans op 01-11-2013 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diokhan
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-11-2020
Kan ik uit nederland op een of andere manier uit de duitse playstore kopen?
Heb geprobeerd via zo'n browser proxy maar ging niet helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xistance
mijn .de store aankoop staat nog op pending, mn eigen fout.
Mn visa had ik niet op mn eigen naam gezet, zodat de gegevens wellicht niet overeenkomen.

Die bestelling keert hopelijk snel terug zodat ik een nieuwe kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Misschien dat ik medio november naar de MediaMarkt in Aken wil gaan. Iemand die daar vandaag al naar toe gaat? Zou graag de prijs willen weten, en of er veel voorraad is binnengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usernametaken
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:01
Ik zou de n5 ook gaan halen in een of andere MM in DE of NL. Iemand uit BE die dit ook van plan en is de verplaatsingskosten wil delen? Pm me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben druk op zoek om een N5 te vinden in België, maar België lijkt op dat gebied steeds te moeten bijbenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:00
Ik ga straks eens kijken of ze deze hebbenbij MM Hertzogenrath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krotar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:16:
Ben druk op zoek om een N5 te vinden in België, maar België lijkt op dat gebied steeds te moeten bijbenen..
Ik heb hem besteld bij Belsimpel.nl

Kost mij 7 euro vervoerskosten naar België dus de totale kost was 410 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
Bij de meeste webshops in België is hij ondertussen uitverkocht volgens mij. Heb hem gisteren nog kunnen krijgen bij Coolblue. En het feit dat alles hier gesloten is helpt natuurlijk ook niet echt.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramvdh82
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-08 10:04
Ben ook op zoek naar een 32gb zwarte versie, voor 400 euro + evt transport kosten.
Mocht er nog iemand in Duitsland of zo een tegen komen laat dan iets weten. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ben zelf bereid er wat geld voor te betalen voor de moeite. Laat maar weten als iemand er eentje extra mee kan nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Graag ontopic blijven en informatief posten. Als je niets nieuws hebt te melden, post dan niet :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, is echt een lastig periode als je die natuurlijk zo snel mogelijk wil hebben.
Had gisteren ook op belsimpel.nl besteld maar moet betalen met overschrijving daar ik op mijn zaak geen creditcard nog heb. Technisch ongemakje natuurlijk waardoor de levering nog wat langer zal duren.
Heb voorlopig nog gewacht om de betaling via bankoverschrijving door te geven, misschien vind ik vandaag nog een alternatief. Ik denk toch dat het niets uitmaak als ik die overschrijving nu vandaag doe of zondagavond. Vandaag zullen de banken ook niet werken imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Liefst had ik 'm gister direct bij Coolblue besteld, maar had toen andere afspraken. En aangezien ik ook nog een Mediamarkt Cadeaukaart heb waar ik nog van af moet.. maar dat betekent helaas wel dat ik tot die tijd jaloers moet toekijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Ik zie geen reden trouwens waarom de Nexus 5 bij Mediamarkt alleen in Duitsland te voorschijn zou komen aangezien hij al verkrijgbaar is bij 3 NL winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:34
Ik heb de zwarte Nexus 5 met verlenging van abo gisteren bij belsimpel besteld toen het toestel net op de site te bestellen was. Vannochtend keek ik bij de status en er stond "we wachten nog op levering van dit product". Heb ze net gebeld en er is tegen mij verteld dat ze geen toestellen op voorraad hebben en dat ze deze maandag pas binnen krijgen.
Nu zie ik wel dat een aantal mensen hier een track en trace code van belsimpel hebben gekregen. Ik ben erg benieuwd of deze pakketten ook echt verzonden zijn.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_marvin
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-08 12:15

de_marvin

You gotta love muffin's!

Mijn toestel wordt vandaag tussen 13:30 en 15:30 geleverd, nog even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2023
FireFly3k schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:25:
Ik heb de zwarte Nexus 5 met verlenging van abo gisteren bij belsimpel besteld toen het toestel net op de site te bestellen was. Vannochtend keek ik bij de status en er stond "we wachten nog op levering van dit product". Heb ze net gebeld en er is tegen mij verteld dat ze geen toestellen op voorraad hebben en dat ze deze maandag pas binnen krijgen.
Nu zie ik wel dat een aantal mensen hier een track en trace code van belsimpel hebben gekregen. Ik ben erg benieuwd of deze pakketten ook echt verzonden zijn.
Bij Coolblue zijn ze iig wel echt verzonden, ik heb iig een pakketje dat rond 14.00 hier moet zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Ja, gister om half 8 's avonds besteld bij Belsimpel, rond half tien status gewijzigd naar "pakket verzonden" en volgens de track en trace code worden ze (1 zwart, 1 wit) tussen 13:30 - 15:30 bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
themole schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:26:
[...]

Bij Coolblue zijn ze iig wel echt verzonden, ik heb iig een pakketje dat rond 14.00 hier moet zijn. :P
Maandag was ik al gebeld door belsimpel en vertelden ze dat ie woensdag al geleverd kon worden, maar toen zat ik in de auto. Toen ik terug belde was ie van de site gehaald.
Ik ben bang dat ik hierna niets meer bestel bij belsimpel als er echt al toestellen geleverd worden.
Net werd er aan de telefoon namelijk gezegd dat ze nog niets hebben.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Leona1981 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:28:
[...]

Ja, gister om half 8 's avonds besteld bij Belsimpel, rond half tien status gewijzigd naar "pakket verzonden" en volgens de track en trace code worden ze (1 zwart, 1 wit) tussen 13:30 - 15:30 bezorgd :)
Thnx! Ik ga bellen :(

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Shit he mijn PostNL tijdslot is van 09:00 tot 16:30.
Dat wordt een lange werkdag :O
Toestellen zijn verzonden, alleen losse verkoop is natuurlijk wat makkelijker en wat sneller te leveren dan een verlenging. Daar zal het ongetwijfeld wel iets mee vandoen hebben.

[ Voor 82% gewijzigd door Donstil op 01-11-2013 09:39 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:09
Het kan zijn dat ze ervoor kiezen om losse toestelaankopen sneller te leveren of voorrang te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Ik vermoed dat ze eerst de papieren rond maken voor ze tot uitlevering over gaan idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:38
Ik heb net The Phone House in Vianen gebeld (die in de Makro zit).
Ze wisten helemaal niks van de Nexus 5 af ;(

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
AnthonyR schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:38:
Het kan zijn dat ze ervoor kiezen om losse toestelaankopen sneller te leveren of voorrang te geven.
Dat is zo te merken inderdaad het geval. Het interesseert ze blijkbaar niet dat je betaald hebt pas als zij gaan kijken of je het contract terug gestuurd hebt, zo'n anderhalf uur later in mijn geval, reserveren ze een toestel voor je. Nu is het maar te hopen dat ik bij de volgende levering zit.

Wordt dus coolblue volgende keer. :(

Dat ze het toestel niet meteen leveren snap ik, maar ze mogen het wel reserveren ipv deze mensen die een abo nemen achteraan in de rij zetten met leveren.

[ Voor 12% gewijzigd door FireFly3k op 01-11-2013 09:54 ]

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:04
als iemand straks naar een MM in nederland gaat, kan je dan laten weten of ze verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Aggressor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:57:
als iemand straks naar een MM in nederland gaat, kan je dan laten weten of ze verkocht worden?
Ik ga straks even kijken. Had echter begrepen van eerdere posts dat Mediamarkt ze pas volgende week verwacht.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 13:47
floepie05 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:23:
Ik zie geen reden trouwens waarom de Nexus 5 bij Mediamarkt alleen in Duitsland te voorschijn zou komen aangezien hij al verkrijgbaar is bij 3 NL winkels.
3 Media Markten in Nederland? Waar haal je die info weg? Ik ben van de plan uit mijn werk langs de Media Markt Leeuwarden te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik wil best even een weekje wachten, maar ik vind het verschrikkelijk IRRITANT dat de 32Gb versie niet gewoon naar Nederland komt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Nee, ik bedoelde 3 andere winkels/webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling van gisteravond bij de duitse play store staat nog steeds op pending :( Ik denk dat ie hangt op CC adresverificatie. Vanochtend een nieuwe bestelling geplaats en die staat ook nog steeds op pending.

Denk dat ik toch maar moet wachten totdat ze bij een duitse MM of Saturn de 32gb op voorraad krijgen. Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
Zojuist is mijn N5 bij het postkantoor afgeleverd, straks na het college maar ophalen!

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
Niekfct schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:46:
Zojuist is mijn N5 bij het postkantoor afgeleverd, straks na het college maar ophalen!
Ik heb het ook bij de postkantoor laten afleveren, alleen staat er nog steeds dat het in het distributiecentrum is met een tijdspan van 8:30 - 21:30. En dat terwijl het postkantoor om 18:00 dicht is 8)7

Never mind: zojuist afgeleverd en op te halen. Wel heel handig dat je het gewoon bij het postkantoor kan laten droppen. Als je college hebt en niemand thuis is, heb ik toch liever dat ik het z.s.m. ophaal bij het postkantoor dan pas de volgende dag opnieuw laten afleveren.

[ Voor 25% gewijzigd door chengbondkwok op 01-11-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Dragon
Hmm na de Mediamarkt in Enschede gecheckt te hebben (zie eerdere post), ben ik naar Nordhorn gereden. Ook daar geen Nexus 5 en de medewerker daar gaf aan geen idee te hebben wanneer ze hem binnen krijgen.

Kortom: leer van mijn fouten en bespaar jezelf een hoop benzine >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
In Alkmaar krijgen ze hem bij de MM voorlopig ook nog niet. Ze leken weinig vertrouwen te hebben in de (goede) verkoop ervan.

Mijn N5 is na bestelling bij BS (gisteravond rond half acht) trouwens een half uur geleden afgeleverd bij een afhaalpunt, dus de spanning zit er hier goed in :P

Wel raar dat Track&Trace tot een uur terug steeds dezelfde melding gaf (pakket is verzonden) en daarna opeens een paar stappen overslaat zonder deze ooit te laten zien. Maar goed, dat is natuurlijk geen probleem van BS :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskyx
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Jammer D-Dragon, maar nu hoef ik en enkele anderen het in ieder geval niet meer te proberen;) Ik hoop dat er snel andere webshops komen met een voorraadje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:27:
Mijn bestelling van gisteravond bij de duitse play store staat nog steeds op pending :( Ik denk dat ie hangt op CC adresverificatie. Vanochtend een nieuwe bestelling geplaats en die staat ook nog steeds op pending.

Denk dat ik toch maar moet wachten totdat ze bij een duitse MM of Saturn de 32gb op voorraad krijgen. Bah!
Ik denk eigenlijk gewoon dat pending is omdat hij nog niet verstuurd is. Of heb jij redenen om anders te denken?

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Gisteravond niet gekocht omdat ik op de 32GB wilde wachten, nu dat nog wel even kan gaan duren wil ik de 16GB en die is ook nergens meer te krijgen (met 1 dag levertijd).... Ooooh de spijt |:( :F 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ja en heel irritant die onduidelijkheid qua beschikbaarheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:59

Patrick89

PSN : Gamesource

Ik kan ook niet snappen waarom je een 32GB niet uit zou brengen in Nederland, ! Wij zijn nogal een veeleisend volkje dus de vraag is er wel !

Andere landen hebben volgens mij ook alleen de 16GB in de winkel, de playstore is enige manier voor een 32GB ? Of zit ik er nu naast..

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysg3nic
bop schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:07:
[...]

Ik denk eigenlijk gewoon dat pending is omdat hij nog niet verstuurd is. Of heb jij redenen om anders te denken?
Ik heb meer mensen horen klagen op andere websites over het lang "pending" staan van hun bestelling.
Gewoon geduld hebben moet genoeg zijn, ik heb hem ook naar mailboxde.com laten sturen, hopen dat alles goed gaat via deze weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
FireFly3k schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:53:
Dat is zo te merken inderdaad het geval. Het interesseert ze blijkbaar niet dat je betaald hebt pas als zij gaan kijken of je het contract terug gestuurd hebt, zo'n anderhalf uur later in mijn geval, reserveren ze een toestel voor je. Nu is het maar te hopen dat ik bij de volgende levering zit.
In die redenatie zou een webshop per aangevraagd abonnement (nog niet geaccepteerd als klant) al een toestel voor je moeten reserveren of inkopen. Stel dat je 50 van deze gevallen hebt, dan loop je 100 x 399 euro risico (min het deel bijbetaling uiteraard als je dat al betaald hebt). Dat risico kan geen webshop dragen.

[ Voor 1% gewijzigd door pprs op 01-11-2013 11:17 . Reden: was niet helemaal volledig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 10:32
Patrick89 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:12:
Ik kan ook niet snappen waarom je een 32GB niet uit zou brengen in Nederland, ! Wij zijn nogal een veeleisend volkje dus de vraag is er wel !

Andere landen hebben volgens mij ook alleen de 16GB in de winkel, de playstore is enige manier voor een 32GB ? Of zit ik er nu naast..
Moet je nagaan hoe dat toen met de Nexus 4 zat. Zowel de 8GB als de 16GB niet in Nederland beschikbaar. Net zoals vorig jaar dan maar afreizen naar Duitsland (wanneer ze hem in bijvoorbeeld MediaMarkt en Saturn hebben). Maar inderdaad, voor nu is de enige optie de Google Play store. Heb zojuist contact genomen met een kennis uit Duitsland en hoop dat ik hem vanavond kan bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysg3nic
Waarschijnlijk blijven de bestelling van de duitse google play store op pending staat totdat ze weer op voorraad zijn en afgeleverd kunnen worden...duurt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:07
Gisteren avond meteen na het binnenkomen van de priceaalert van tweakers besteld bij belsimpel, helaas een verlenging, er staat nu bij status 'wacht op levering' :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:38
D-Dragon schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:01:
Hmm na de Mediamarkt in Enschede gecheckt te hebben (zie eerdere post), ben ik naar Nordhorn gereden. Ook daar geen Nexus 5 en de medewerker daar gaf aan geen idee te hebben wanneer ze hem binnen krijgen.

Kortom: leer van mijn fouten en bespaar jezelf een hoop benzine >_<
Dus in nordhorn is er niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Dragon
makaa schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:23:
[...]
Dus in nordhorn is er niets?
Niet bij de Mediamarkt in Nordhorn in ieder geval...

[ Voor 3% gewijzigd door D-Dragon op 01-11-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bop schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:07:
De reden dat ik denk dat het daarop hangt is dat de status van de betaling bij google wallet ook op pending staat. Wat ik begrijp is dat ze eerst het aankopbedrag reserveren op je creditcard en dan pas een bevestiginsmailtje opsturen wat ik dus niet heb ontvangen. Op xda zie ik allemaal mensen die al een bevestiging hebben gekregen van de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:26:
[...]
De reden dat ik denk dat het daarop hangt is dat de status van de betaling bij google wallet ook op pending staat. Wat ik begrijp is dat ze eerst het aankopbedrag reserveren op je creditcard en dan pas een bevestiginsmailtje opsturen wat ik dus niet heb ontvangen. Op xda zie ik allemaal mensen die al een bevestiging hebben gekregen van de bestelling.
Ik heb gewoon een e-mail ontvangen met daarin o.a.:
U heeft een aankoop gedaan op Google Play. Er worden pas kosten in rekening gebracht nadat uw bestelling is verzonden.
en
Wordt verzonden op 8 november 2013.
Maar mijn bestelling staat ook gewoon op "in behandeling".

Volgens mij hoef je je dus geen zorgen te maken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bop schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:30:
[...]

Ik heb gewoon een e-mail ontvangen met daarin o.a.:

[...]

en

[...]

Maar mijn bestelling staat ook gewoon op "in behandeling".

Volgens mij hoef je je dus geen zorgen te maken :-)
Maar dan ben je al een stap verder dan ik. Dat mailtje heb ik nog niet gehad. Had je het trouwens direct ontvangen na de bestelling of pas iets later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Coolblue verwacht een nieuwe batch op maandag (dinsdag in huis dan) en accepteren pre-orders.
Heb dat dan ook maar gedaan want wil dat niet mis lopen net als gisteren. Mocht ik hem elders eerder kunnen krijgen annuleer ik die dan. Moet sowieso nog even langs de telefoonboer voor een Micro Sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:31:
[...]Maar dan ben je al een stap verder dan ik. Dat mailtje heb ik nog niet gehad. Had je het trouwens direct ontvangen na de bestelling of pas iets later?
Gewoon direct. Staat hij niet gewoon in je SPAM folder of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:24
Mediamarkt heeft hem overigens in bestelling, verwachten ze volgende week op voorraad te hebben. (volgens medewerker mediamarkt amsterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bop schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:33:
Gewoon direct. Staat hij niet gewoon in je SPAM folder of iets?
Nee dus. Vandaar dat ik het allemaal raar vind. Het wachten vind ik niet erg, als ik maar wist dat het niet op iets stoms als CC verificate hing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xistance
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:31:
[...]

Maar dan ben je al een stap verder dan ik. Dat mailtje heb ik nog niet gehad. Had je het trouwens direct ontvangen na de bestelling of pas iets later?
Ik heb exact hetzelfde voor. Ik heb verkeerdelijk ook bij de visa het adres van mailboxde gezet, ik vermoed dat het daarom nog steeds op pending staat (adres en/of naam komt niet overeen met de kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 21:11

XanderDrake

Build the future!

dangerousp schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 05:20:
Zo, mijn track trace werkt.. Vandaag tussen half 4 en half 6 via studentmobiel. Dit vind ik toch een stuk praktischer dan in duitsland voor een apple Google store gaan liggen.
;)

Wanneer had jij hem exact besteld? Ik heb hem besteld gister om 21:15 bij studentmobiel, vanochtend statusupdate Pakket verstuurd maar T&T is nog niet actief.

Was jou statusupdate Pakket verstuurd dan gisteravond?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Pagina: 1 ... 5 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.