Weinig kans dat ze vandaag in duitsland wat binnen krijgen. M'n vader en broer zitten ook vast op een parkeer plaats vanwege de feestdag. (met de vrachtwagens)
Supersnelle service van Belsimpel.nlLeona1981 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:08:
Hier ook 1 zwarte en 1 witte net geleverd. Gelijk update installeren. Nieuwe bootanimatie
Gisteren besteld om 19:55 (!)
Inmiddels eerste deel Unboxing online:
YouTube: LG Nexus 5 unboxing White 16GB NL edition
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Voor me zus ook maar de Nexus 5 besteld.
Sizz 1 jaar €33,75/maand met 275 min/Onb. SMS/ 500MB voor €111,- bij Coolblue. Kom je uit op €516,-.
Toch wel lekker goedkoop.
Ik ben zelf nog tevreden met mijn Nexus 4, maar zit wel zwaar te twijfelen om hem gewoon op marktplaats te gooien en ook voor de Nexus 5 te gaan
Sizz 1 jaar €33,75/maand met 275 min/Onb. SMS/ 500MB voor €111,- bij Coolblue. Kom je uit op €516,-.
Toch wel lekker goedkoop.
Ik ben zelf nog tevreden met mijn Nexus 4, maar zit wel zwaar te twijfelen om hem gewoon op marktplaats te gooien en ook voor de Nexus 5 te gaan
<KNIP naar V&A>
[ Voor 95% gewijzigd door JPtjeeNL op 01-11-2013 15:13 ]
Net telefoontje gehad van MM Rijswijk, ik kan 'm komen ophalen (€399 + 5/6 euro kopie heffing)
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Maar als de prijzen niet met NL verschillen heeft het toch weinig nut? Of wou je via de Play Store bestellen?JPtjeeNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:06:
Ik wil binnenkort naar Duitsland om daar de Nexus 5 te bemachtigen. Ik wil van te voren gaan bellen en reserveren en er vervolgens heenrijden. Ik heb nu al iemand die ook meedoet en wil graag de kosten verspreiden. Ik ben te vertrouwen, zie ook mijn V&A scores. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur even een DM. Mocht je zelf in de buurt wonen van Duitsland en hem daar ook willen halen, neem dan even contact op. Wellicht kunnen we ze dan via jou laten halen.
Het heeft alleen nut om dan naar Duitsland te gaan wanneer je voor de 32GB wil gaan.
Wel even oplettenJPtjeeNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:06:
Ik wil binnenkort naar Duitsland om daar de Nexus 5 te bemachtigen. Ik wil van te voren gaan bellen en reserveren en er vervolgens heenrijden. Ik heb nu al iemand die ook meedoet en wil graag de kosten verspreiden. Ik ben te vertrouwen, zie ook mijn V&A scores. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur even een DM. Mocht je zelf in de buurt wonen van Duitsland en hem daar ook willen halen, neem dan even contact op. Wellicht kunnen we ze dan via jou laten halen.
Bullet NL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 00:04:
[modbreak]
Inkoop en/of verkoop acties zijn niet toegestaan via het forum, hier hebben we vraag en aanbod voor. [/]
[ Voor 4% gewijzigd door Xylon op 01-11-2013 15:12 ]
toen ik mijn nexus 4 kocht in de MM in Krefeld heb ik hem van te voren gereserveerd via de site.JPtjeeNL schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:06:
En bij de betaling aangegeven dat ik ter plaatse betaal.
Dus nul risico maar zekerheid dat je apparaat klaar voor je ligt.
Excuus, heb ik verplaatst naar V&AXylon schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:10:
[...]
Wel even opletten. Het is een goed idee, maar volgens mij wordt het niet gewaardeerd in deze topics:
[...]
Bedankt voor de feedback. We wachten geduldig af!pprs schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:01:
[...]
Maandag komen er nieuwe toestellen binnen, heb je hem dinsdag.
Dus hij is daar gewoon op voorraad?Laguna schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:07:
Net telefoontje gehad van MM Rijswijk, ik kan 'm komen ophalen (€399 + 5/6 euro kopie heffing)
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Ik heb nog VVV bonnen twv 200 euro hier liggen. Heeft iemand al enig idee of winkels als Dixons, Bol.com, Expert, Belcompany de Nexus 5 ook op korte termijn gaat verkopen?
De MM accepteert VVV bonnen.kenkreutzer schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:24:
Ik heb nog VVV bonnen twv 200 euro hier liggen. Heeft iemand al enig idee of winkels als Dixons, Bol.com, Expert, Belcompany de Nexus 5 ook op korte termijn gaat verkopen?
Blijkbaar al heb ik geen idee hoeveel ze er hebben gekregen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
volgens de site: In mijn Media Markt
Afhalen in 5-7 dagen
Afhalen in 5-7 dagen
De website klopt wel vaker niet. Voor de meest actuele informatie zou ik gewoon even bellen.tjaeuhm schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:27:
volgens de site: In mijn Media Markt
Afhalen in 5-7 dagen
No guts, no glory!
Yeah ik heb er eentje van de MM Hengelo!:D Ze hadden 1 witte en 1 zwarte gekregen. Prijs 399 + thuiskopie kosten van 6 euro ofzo. Maandag kregen ze er weer meer.
Wat een aanfluiting dat aantal voor een shop als de MM.Eskyx schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:34:
Yeah ik heb er eentje van de MM Hengelo!:D Ze hadden 1 witte en 1 zwarte gekregen.
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Ook 400 euro neem ik aan?Lazside schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:35:
http://www.kijkshop.nl/zoek?fq=nexus
verwachte leverdatum is 05-11-2013
Tsja, een fabrikant als Samsung , Apple of HTC vult alle billboards, banners en reclameblokken met de aankondiging van hun nieuwe telefoon.gertvdijk schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:35:
[...]
Wat een aanfluiting dat aantal voor een shop als de MM.
Ik heb van LG of Google nog niks gezien qua Nexus 5 promotie. Dan kan ik best begrijpen dat een groot warenhuis niet verwacht dat het een verkoopsucces wordt.
Ik snap niet dat ze alleen maar 16 GB modellen hebben hier in NL, 16 GB opslag is écht te weinig (voor mij uiteraard).
Waarschijnlijk omdat de inkopers geen feeling hebben met de artikelen.. Verantwoordelijkheden laag houden.. chef smartphone laten bepalen ipv chef excel.
[ Voor 3% gewijzigd door tjaeuhm op 01-11-2013 15:46 ]
+1 Het is al jaren zo... er blijft in werkelijkheid ook veel minder van de totale ruimte over, i.v.m. de voorgeinstalleerde apps en meerdere partities die een toestel heeft (data-partitie kan met gemak maar iets van 12 GB zijn).gerwim schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:40:
Ik snap niet dat ze alleen maar 16 GB modellen hebben hier in NL, 16 GB opslag is écht te weinig (voor mij uiteraard).
M'n 32GB Galaxy S4 heb ik ook in België moeten halen en bij deze is de data-partitie 24GB.
[ Voor 9% gewijzigd door born4trance op 01-11-2013 15:45 ]
.
Of nog minder.. ken toestellen die maar 8-9 GB vrij hebben. Ik heb standaard TomTom erop met een kaart van ~4GB. Daarnaast flash ik graag custom roms en maak dan backups van huidige ROM.. 32 GB wordt al krapjes maar wel te doen.born4trance schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:43:
[...]
+1 Het is al jaren zo... er blijft in werkelijkheid ook veel minder van de totale ruimte over, i.v.m. de voorgeinstalleerde apps en meerdere partities die een toestel heeft (data-partitie kan met gemak maar iets van 12 GB zijn).
M'n 32GB Galaxy S4 heb ik ook in België moeten halen en bij deze is de data-partitie 24GB.
Hoef ik daar vandaag dus niet meer naartoe te bellenAggressor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:52:
zonet contact gehad met mediamarkt lwd,
ze hebben 1 showmodel binnengekregen. Verder niks
No guts, no glory!
Mooi, ik ga er nu heen om de witte op te halen.Eskyx schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:34:
Yeah ik heb er eentje van de MM Hengelo!:D Ze hadden 1 witte en 1 zwarte gekregen. Prijs 399 + thuiskopie kosten van 6 euro ofzo. Maandag kregen ze er weer meer.
Verwijderd
Als ik de Nexus 5 uit Amerika zou halen doet alleen 4G het niet in NL? De rest doet het allemaal wel?
Yup, als het goed is wel. Scheelt je toch weer zo'n 100+ euro met de huidige koersVerwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:10:
Als ik de Nexus 5 uit Amerika zou halen doet alleen 4G het niet in NL? De rest doet het allemaal wel?
Nexus 5 uit VS ondersteunt band 3, 7 en 20 niet. Dus 4G werkt dan niet in Nederland.
Verwijderd
Dat maakt mij ook niet zo veel uit, ga het toch niet (met de huidige prijzen) gebruikenAquaSheep schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:14:
Nexus 5 uit VS ondersteunt band 3, 7 en 20 niet. Dus 4G werkt dan niet in Nederland.
Scheelt me idd zo'n €150 (Playstore)
Edit: Damn, uitverkocht Amerikaanse playstore...
MM Utrecht had volgens twitter 'beperkte voorraad' ontvangen, dat waren slechts enkele toestellen. Mogelijk lag er nog één witte, maar daar was medewerker niet zeker over.
YES! Zojuist is de postbode langs geweest met een mooi pakketje van cool blue!
[ Voor 4% gewijzigd door 0xrubennft op 01-11-2013 16:35 ]
Verwijderd
Niet als je inklaringskosten/BTW/douanerechten moet betalen.tonyto_tp schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:12:
[...]
Yup, als het goed is wel. Scheelt je toch weer zo'n 100+ euro met de huidige koers
Verwijderd
Ga er zelf heen, dus dat moet geen probleem zijn. Gelijk maar een Chromecast en nieuwe Chromebook meenemen dan...Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:45:
[...]
Niet als je inklaringskosten/BTW/douanerechten moet betalen.
Nee dus, onder €430 belastingvrij. Voor zover ik weet zijn dat bijna twee Nexus 5'en zelfs. Alleen als je hem laat shippen kan je problemen krijgen met de douane.Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:45:
[...]
Niet als je inklaringskosten/BTW/douanerechten moet betalen.
Net bij MM Heerlen geweest, ze hadden alleen nog de Nexus 5 wit 16GB over.
Volgens een werknemer daar krijgen ze pas meer binnen over ongeveer 2 weken.
Volgens een werknemer daar krijgen ze pas meer binnen over ongeveer 2 weken.
Verwijderd
Dan zou je inderdaad geen problemen moeten ondervinden.Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:46:
[...]
Ga er zelf heen, dus dat moet geen probleem zijn. Gelijk maar een Chromecast en nieuwe Chromebook meenemen dan...
Ik heb hier gelezen over afwijkende frequentiebanden in de US versie van de nexus 5 (al dan niet softwarematig). Geldt dit ook voor de Aziatische versie van dit juweeltje? Ik ga maandag naar Hong Kong vandaar deze vraag.
Verwijderd
Als ik de nexus 5 importeer vanuit Duitsland, kan ik de taal dan direct veranderen in het nederlands?
En hoe zit dat met updates?
Mediamarkt Zwolle heeft geen voorraad. Eerste telefoons komen in de loop van volgende week binnen. De medewerker welke ik sprak had geen inzicht in het aantal reserveringen.
Taal is aan te passen naar het Nederlands (doet de telefoon waarschijnlijk automatisch op basis van de simkaart), updates komen ook gewoon binnen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:11:
Als ik de nexus 5 importeer vanuit Duitsland, kan ik de taal dan direct veranderen in het nederlands?
Volgens Google zelf bestaan er maar twee versies van de Nexus 5. De Amerikaanse versie en de rest van de wereld.@baddon schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:09:
Ik heb hier gelezen over afwijkende frequentiebanden in de US versie van de nexus 5 (al dan niet softwarematig). Geldt dit ook voor de Aziatische versie van dit juweeltje? Ik ga maandag naar Hong Kong vandaar deze vraag.
http://www.google.com/nexus/5/ (onderaan de pagina staan de specificaties)
Aggressor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:52:
zonet contact gehad met mediamarkt lwd,
ze hebben 1 showmodel binnengekregen. Verder niks
Ben er uit mn werk langs geweest en ze hadden ze net binnen gekregen. Hij had één witte en één zwarte liggen, waarvan ik de zwarte meegenomen heb.KillGhost schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:55:
[...]
Hoef ik daar vandaag dus niet meer naartoe te bellen
[ Voor 33% gewijzigd door Joeneunited op 01-11-2013 17:33 ]
he allen, ik heb dit topic een beetje doorgezocht maar ik kom net niet aan de informatie die ik nodig heb (zal er ongetwijfeld overheen gelezen, maar 26 pagina's is veel 
Mijn doel is via de duitse play store de telefoon bij een vriend te laten bezorgen die in duitsland woont.
Wat heb ik precies nodig?
- Moet ik een nieuw google account aanmaken met een duitse proxy, of kan ik mijn bestaande nederlandse gebruiken?
- Moeten de gegevens van het google account hetzelfde zijn als het adres waar het bezorgt wordt?
- Ik heb zelf geen creditcard, mijn vader wel. Is dit een probleem?
Mijn doel is via de duitse play store de telefoon bij een vriend te laten bezorgen die in duitsland woont.
- Moet ik een nieuw google account aanmaken met een duitse proxy, of kan ik mijn bestaande nederlandse gebruiken?
- Moeten de gegevens van het google account hetzelfde zijn als het adres waar het bezorgt wordt?
- Nederlands account werkt gewoon maar de proxy moet wel aanstaan op het moment dat je besteld;questarey schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:31:
he allen, ik heb dit topic een beetje doorgezocht maar ik kom net niet aan de informatie die ik nodig heb (zal er ongetwijfeld overheen gelezen, maar 26 pagina's is veel
- Ik zou hem dan laten verzenden naar de naam die op je vaders creditcard staat met het adres van die vriend (verzend- en factuuradres)
- Gegevens in account worden niet gecheckt, alleen wat je invult tijdens bestellen
super, thanks voor je snelle antwoord!williamvdh schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:34:
[...]
- Nederlands account werkt gewoon maar de proxy moet wel aanstaan op het moment dat je besteld;
- Ik zou hem dan laten verzenden naar de naam die op je vaders creditcard staat met het adres van die vriend (verzend- en factuuradres)
- Gegevens in account worden niet gecheckt, alleen wat je invult tijdens bestellen
Ze bleken er uiteindelijk maar 1 binnen gehad te hebben bij MM Rijswijk en die heb ik zojuist opgehaald
Bij de MM Den Haag komen er morgen 2 binnen. De volgende levering was nog onbekend.
Bij elke MM dus 1 zwarte en 1 witte lijkt het wel...
Ik ben op 23 november een weekend in Engeland. Weet iemand hoe het zit als ik er meerdere mee naar huis neem? Moeten deze dan nog een keer belast worden als ik op Schiphol kom of doen ze daar niet moeilijk over?
Wil er in ieder geval 1 voor mezelf meenemen en kan er ook wel een paar extra voor V&A meenemen om wat tweakers blij te maken.
Apparaat kost daar 299GBP (ongeveer 350EU).
Wil er in ieder geval 1 voor mezelf meenemen en kan er ook wel een paar extra voor V&A meenemen om wat tweakers blij te maken.
Ik ben via de uitleg van Ph4ge een poging aan het wagen een Nexus 5 32GB Black via de Duitse Play Store te bestellen. Dit gaat alleen niet echt naar wens.
Ik heb nu een mailboxde account aangemaakt, ShellFire VPN geinstalleerd en verbonden met de gratis Duitse proxy. Nu probeerde ik via (zowel IE als Google Chrome) op de Duitse google-website te komen, maar dan blijft hij nog steeds automatisch naar de Nederlandse gaan. Ook bij een bezoekje aan de Duitse Play Store, meldt hij niets over 'devices' of iets dergelijks.
Wat doe ik fout?
Ik verwacht tijdens dit proces tegen nog wel meer problemen aan te lopen, dus als iemand op dit moment ook bezig is met het bestellen van de telefoon via Duitsland, en er ook eentje voor mij wil bestellen, dan hoor ik het graag.
Ik heb nu een mailboxde account aangemaakt, ShellFire VPN geinstalleerd en verbonden met de gratis Duitse proxy. Nu probeerde ik via (zowel IE als Google Chrome) op de Duitse google-website te komen, maar dan blijft hij nog steeds automatisch naar de Nederlandse gaan. Ook bij een bezoekje aan de Duitse Play Store, meldt hij niets over 'devices' of iets dergelijks.
Wat doe ik fout?
Ik verwacht tijdens dit proces tegen nog wel meer problemen aan te lopen, dus als iemand op dit moment ook bezig is met het bestellen van de telefoon via Duitsland, en er ook eentje voor mij wil bestellen, dan hoor ik het graag.
Verwijderd
Engeland is deel van de EU, dus zover ik weet, zul je geen douanerechten hoeven te betalen.Mmore schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:04:
Ik ben op 23 november een weekend in Engeland. Weet iemand hoe het zit als ik er meerdere mee naar huis neem? Moeten deze dan nog een keer belast worden als ik op Schiphol kom of doen ze daar niet moeilijk over?
Probeer eens uit te loggen van je account en dan naar de playstore te gaan. Kan ook zijn dat je een duits account nodig hebt waarbij je tijdens het aanmaken onderaan de pagina even duits moet kiezen.FluX schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:08:
Ik ben via de uitleg van Ph4ge een poging aan het wagen een Nexus 5 32GB Black via de Duitse Play Store te bestellen. Dit gaat alleen niet echt naar wens.
Wat doe ik fout?
Bij mij werkte het ook niet via VPN, bleef op Nederland staan. Via Duitse proxy wel (en het kan gewoon op je Nederlandse account)FluX schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:08:
Wat doe ik fout?
Engeland is de Europese Unie, je zal hier dus geen enkel probleem mee hebben. Kan je een 32GB mee nemen voor mij?Mmore schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:04:
Bij mij werkte het ook niet via VPN, bleef op Nederland staan. Via Duitse proxy wel (en het kan gewoon op je Nederlandse account)
[/quote]
Heb je een voorbeeld van zo'n Duitse proxy voor me?
[/quote]
Heb je een voorbeeld van zo'n Duitse proxy voor me?
Verwijderd
Bij mij moest ik een nieuwe Google account aanmaken.FluX schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:08:
Wat doe ik fout?
Bij mij maakte het wel uit, ik heb ze met een Duitse account besteld.williamvdh schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:12:
Bij mij werkte het ook niet via VPN, bleef op Nederland staan. Via Duitse proxy wel (en het kan gewoon op je Nederlandse account)
Wat misschien ook scheelt is even al je browser e.d. helemaal afsluiten en dan pas op VPN gaan, en naar via google.de de Nexus opzoeken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Members only:
Gewoon instellen in je browser
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Dat denk ik wel. Ik moet wel even gaan kijken hoe het zit met de exchange rate en wat het me kost om Engels geld te kopen. Ik weet ook niet precies of dit in de play store moet kopen of in een winkel kan meenemen, toen ik vorige week in de UK was hadden de meeste winkels een "Nexus" hoekje met alle Google producten.Gaming247 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:13:
[...]
Engeland is de Europese Unie, je zal hier dus geen enkel probleem mee hebben. Kan je een 32GB mee nemen voor mij?
Dankjewel, nu zie ik 'apparaten' in de Duitse Play Store, dus denk dat het nu wel weer even gaat lukken.williamvdh schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:16:
Members only:Gewoon instellen in je browser
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Als ik inlog met mijn Nederlandse account krijg ik de melding dat de play store niet toeganklijk is... Een Duitse account aanmaken via die proxy lukt niet meer...
Bij mij lukt het ook niet via de Duitse proxy. Ik kon de 'apparaten' zien via de Duitse Play Store (niet ingelogd), maar zodra ik probeer te bestellen (en dus inlog met mijn bestaande Google Account) krijg ik de melding dat devices nog niet beschikbaar zijn voor mijn land...
Iemand die succesvol een bestelling geplaatst heeft zonder een nieuwe account aan te maken?
Iemand die succesvol een bestelling geplaatst heeft zonder een nieuwe account aan te maken?
Ik heb gewoon met mijn Nederlandse account besteld, via de proxy een paar posts hierboven.
Door even een Duitse google-account aan te maken kan ik een Nexus 5 bestellen via de proxy. Jammer genoeg worden enkel Duitse leveringsadressen aanvaard (was te verwachten)...
Jammer dat we een nieuwe account moeten aanmaken... Mijn credit card is reeds gekoppeld aan mijn bestaande Google Account, zou je die nog kunnen gebruiken met de nieuwe Duitse Google account?FezzFest schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:42:
Door even een Duitse google-account aan te maken kan ik een Nexus 5 bestellen via de proxy. Jammer genoeg worden enkel Duitse leveringsadressen aanvaard (was te verwachten)...
Wat zijn de kosten als je in duitsland koopt?
LG-HM071MR-U44
Is er nog een shop die een voorraad heeft, zodat ik er morgen al eentje thuis zou kunnen hebben? Via Belsimpel en Coolbue niet volgens mij, en bij GSM wijzer kon ik de levertijd nergens vinden. Kan je in de MediaMarkt trouwens ook een abonnement afsluiten, op kan je alleen een los toestel kopen?
Oranje vinkje betekent dat product in bestelling is, zegt inderdaad niks over de levertermijn.Arthur-M. schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:47:
... en bij GSM wijzer kon ik de levertijd nergens vinden.
Oke, thx. Weet iemand hier toevallig ook of de MM Den Haag nog een voorraad heeft? Dan zou ik er morgen namelijk eentje kunnen ophalen, tenminste, als je er ook een abonnement kan afsluiten?glennl schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:49:
[...]
Oranje vinkje betekent dat product in bestelling is, zegt inderdaad niks over de levertermijn.
Verwijderd
Vanmorgen bij mediamarkt Eindhoven bestelt en een aanbetaling gedaan. Hij zou later vandaag binnenkomen. Helaas werd ik net gebeld dat door te weinig levering ze geen nexus 5 hadden.
Beetje jammer.
Beetje jammer.
Ik heb geprobeerd via die duitse proxy te bestellen. Ik vond het heel gek, die play store site was hartstikke engels, met hier en daar 1 duits zinnetje. Maar de proxy gaf ook gekke meldingen af en toe en laden van paginas lukte maar half. Uiteindelijk wel de device pagina gekomen, waar ik te zien kreeg dat de 16gb versie uit was verkocht (nog steeds het idee dat ik niet op de duitse play store zat maarja)... huilen geblazen... morgen nog maar is proberen, vanavond geen tijd meer om het uit te zoeken.
Waarom de 16GB versie vanuit Duitsland halen? Die is lang niet zo lastig in NL te halen als de 32GB versie.. Alleen bij Belsimpel alweer een levering over 2-4 werkdagen?questarey schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:17:
Ik heb geprobeerd via die duitse proxy te bestellen. Ik vond het heel gek, die play store site was hartstikke engels, met hier en daar 1 duits zinnetje. Maar de proxy gaf ook gekke meldingen af en toe en laden van paginas lukte maar half. Uiteindelijk wel de device pagina gekomen, waar ik te zien kreeg dat de 16gb versie uit was verkocht (nog steeds het idee dat ik niet op de duitse play store zat maarja)... huilen geblazen... morgen nog maar is proberen, vanavond geen tijd meer om het uit te zoeken.
Bij de media markt in Alphen aan den Rijn hadden ze om half 6 de zwarte nog liggen voor €399, lucky me!
(ze hadden daar ook van beide kleuren slechts 1 showmodel binnen gekregen, de witte was wel al weg). Wilde eerst op de 32GB wachten, maar omdat dat nog wel erg lang gaat duren toch maar tevreden geweest met de 16GB versie... Van mijn kapotte One X (foto zegt niks over de Nexus camera hoor, dit is in de slechtst mogelijke omstandigheden genomen
)naar een prachtige nexus 5, heerlijk!
[ Voor 9% gewijzigd door luappul op 01-11-2013 20:07 ]
Heb nu toch maar een 16GB zwarte Nexus5 gekocht, status bij GSMwijzer.nl is 'product is in bestelling' dus hopen dat hij snel komt.
Dan kan ik namelijk mijn S3 die op random momenten helemaal vastloopt naar mediamarkt en zodra ik die terug heb de S3 verkopen. (MM doet niet aan leentoestellen dus ik moest eerst een nieuw toestel hebben omdat ik niet zonder kan).
Dan kan ik namelijk mijn S3 die op random momenten helemaal vastloopt naar mediamarkt en zodra ik die terug heb de S3 verkopen. (MM doet niet aan leentoestellen dus ik moest eerst een nieuw toestel hebben omdat ik niet zonder kan).
[ Voor 47% gewijzigd door luccyboy op 01-11-2013 20:20 ]
MM Breda had er helaas ook geen. Stonden nog op bestelling.
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
MM Amsterdam Arena heeft er een wit over voor de liefhebbers. Ik werd verteld dat ze nog niet binnen gekomen zijn. Maar na een beetje doorzettingsvermogen kreeg ik de enige zwart. Ik vermoed dat elke vestiging er een van elke variant kreeg.
[ Voor 62% gewijzigd door floepie05 op 01-11-2013 20:36 ]
Toch maar besteld bij pdashop/coolblue. Volgens de site over 4 dagen binnen, ben benieuwd of ze het waar kunnen maken
Mediamarkt Alkmaar heeft er op dit moment 37 op voorraad. Verkoper vertelde me dat Mediamarkt Hoorn ook nog een stuk of 40 op voorraad heeft. Ik ga de mijne nu uitpakken
Goed nieuws: Er zijn een hoop 32GB N5s in Nederland!
Slecht nieuws: Ze gaan allemaal naar Duitsland!
Goed nieuws: Een daar van komt weer terug!
Mijn DE playstore N5 is verzonden, maar de vertrek locatie is Eindhoven
Eindhoven, Netherlands 01.11.2013 16:07 Herkunfts Scan
Netherlands 01.11.2013 9:19 Auftrag verarbeitet: Für UPS bereit
Of ik moet het verkeerd vertalen.
Ik werd even heel vrolijk van jou, maar nu heb ik een beetje een hekel aan jeLearnDriver schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:57:
Goed nieuws: Er zijn een hoop 32GB N5s in Nederland!
Had je er niet ook meteen eentje voor mij bij kunnen bestellen, haha?
Hehe sorry 
Besteld via een vriend in DLD, die wou ik niet lastig vallen met meerdere telefoons, ben allang blij dat ie het voor mij wou doen
Besteld via een vriend in DLD, die wou ik niet lastig vallen met meerdere telefoons, ben allang blij dat ie het voor mij wou doen
MediaMarkt Groningen had helaas ook geen voorraad meer (wel gehad blijkbaar), alleen nog een showmodel, ze verwachten hem in de loop van de volgende week weer.
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Heb net het hele proces doorlopen, maar krijg geen bevestigingsmail van mijn bestelling..ph4ge schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 22:12:
[...]
4. Naar de Duitse Google Play, die overigens wel gewoon in het Nederlands wordt weergegeven en daar bestellen.
5. Bij het verzendadres het adres invullen dat je van mailboxde.com krijgt.
6. Wachten tot hij bezorgd wordt bij mailboxde.com en dan opdracht geven om hem door te sturen naar je eigen adres.
Dit heb ik gedaan, is voor mij ook de eerste keer.
Hoe lang duurde het bij jou voor je deze ontving?
Ik heb het ook geprobeerd via Duitse proxy, nieuw Gmail account, Mailboxde.com en Nederlandse cc. Kreeg wel een bevestigingsscherm, maar wacht ook al meer dan een uur op de mail.
Dacht even dat het gewoon was mislukt, maar ik zie nu mijn witte N5 32GB staan onder "mijn bestellingen".
Twee tot drie weken levertijd, maar ik heb geen haast (ok, wel een beetje natuurlijk
).
Twee tot drie weken levertijd, maar ik heb geen haast (ok, wel een beetje natuurlijk
App voor import oa EU landenMmore schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 18:04:
http://www.belastingdiens...tablet/mobiele_applicatie
Voor EU landen is het heel simpel. Je betaalt alleen voor alcohol, tabak en auto's.KLX16 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:56:
[...]
App voor import oa EU landen
http://www.belastingdiens...tablet/mobiele_applicatie
En voor alcohol en tabak mag je ongeveer een jaarvoorraad meenemen voor eigen gebruik.
Alleen als je er een handeltje van gaat maken (bijvoorbeeld door winst te maken) dan gaat de belastingdienst het weer interessant vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door RocketKoen op 02-11-2013 00:19 ]
Verwijderd
Ik wacht inmiddels langer dan een dag (had een aantal minuten na 19u al een bestelling geplaatst, vlak na launch dus), en heb nog steeds geen e-mail ontvangen. Wat dat betekent en of het proces correct is verlopen, geen idee.lenbak schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:18:
Ik heb het ook geprobeerd via Duitse proxy, nieuw Gmail account, Mailboxde.com en Nederlandse cc. Kreeg wel een bevestigingsscherm, maar wacht ook al meer dan een uur op de mail.
Zit niets anders op dan wachten.
Op https://checkout.google.com kan je i.i.g. de status bekijken. Bij mij staat er nu "pending".Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:22:
[...]
Ik wacht inmiddels langer dan een dag (had een aantal minuten na 19u al een bestelling geplaatst, vlak na launch dus), en heb nog steeds geen e-mail ontvangen. Wat dat betekent en of het proces correct is verlopen, geen idee.
Zit niets anders op dan wachten.
Alleen staat er wel:
Funded with
MasterCard-XXXX
9 Dresdner Straße
Zittau 02763 DE
Ik ben benieuwd of dat geaccepteerd wordt, ik denk het eigenlijk niet...
[ Voor 14% gewijzigd door lenbak op 02-11-2013 00:26 ]
Verwijderd
Klopt. Mijn order staat nog steeds op "pending" sinds gisteren, en dat terwijl ik er zeer vroeg bij was.lenbak schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:24:
[...]
Op https://checkout.google.com kan je i.i.g. de status bekijken. Bij mij staat er nu "pending".
Die van mij was 25 min na de launch besteld, en is een paar uur geleden al verzonden. Wel betaald met echte Duitse CC en naar echt adres.
Van wat ik doorgestuurd heb gekregen kreeg hij meteen een mail met de titel " Your Google Play Order Receipt from Oct 31, 2013". Misschien dat jullie daar wat aan hebben. Status kan ik niet inzien omdat ie niet met mijn account is besteld.
Van wat ik doorgestuurd heb gekregen kreeg hij meteen een mail met de titel " Your Google Play Order Receipt from Oct 31, 2013". Misschien dat jullie daar wat aan hebben. Status kan ik niet inzien omdat ie niet met mijn account is besteld.
[ Voor 47% gewijzigd door LearnDriver op 02-11-2013 00:33 ]
Voor degenen die de Nexus 5 nog willen kopen in Nederland, Belsimpel heeft weer de zwarte en witte 16GB variant op voorraad!
http://www.belsimpel.nl/lg/lg-nexus-5-black/overzicht
De levertijd staat op 24 uur, dus neem ik aan dat die dan ook op voorraad is.
Bedankt voor de tip! Het begint ondertussen toch wel heel aantrekkelijk te worden, gezien de 32gb versie niet lijkt te komen. Toch nog maar even één of twee reviews afwachten mbt de batterij.DieGozerDaar schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 00:36:
Voor degenen die de Nexus 5 nog willen kopen in Nederland, Belsimpel heeft weer de zwarte en witte 16GB variant op voorraad!
Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.