5520 Wp op WZW PVOutput
Thx! Besteld :p:p:pcontrast schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:03:
Inmiddels weer op vooraad bij Coolblue!
Ik ook.
Had me trouwens aangemeld voor een sms als het toestel weer op vooraad is, maar niet gekregen. Ik zag het toevallig bij een refresh.
Nee, de witte (nog) niet.Thesserd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:10:
De witte is nog niet op voorraad bij CoolBlue denk ik? Nog geen bericht gehad namelijk!
Bedankt.Phr34k schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:07:
Vergeet als je bij de Kijkshop bestelt de volgende kortingscode niet voor € 5,- korting:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
wasco [the brightest crayon in the box]
Hier ook aangemeld maar geen SMS, zal wel op volgorde van aanmelding gaan ofzoJeroenV_ schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:09:
Kreeg ook de sms van coolblue, gelijk besteld

Ouch, vergeten!Phr34k schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:07:
Vergeet als je bij de Kijkshop bestelt de volgende kortingscode niet voor € 5,- korting:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Misschien voor de witte aangemeld?mdrop schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:18:
[...]
Hier ook aangemeld maar geen SMS, zal wel op volgorde van aanmelding gaan ofzo.
Volgens mij wel ik kreeg ook geen voorraadmelding toen ze deze week weer nieuwe voorraad kregen. Nu wel....mdrop schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:18:
[...]
Hier ook aangemeld maar geen SMS, zal wel op volgorde van aanmelding gaan ofzo.
Elect a clown, expect a circus.
[ Voor 72% gewijzigd door janvanduschoten op 06-11-2013 15:51 ]
Ik heb ze beide keren niet gekregen, maar inmiddels besteld i.c.m. een vodafone abbonement.Slasher schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:21:
[...]
Volgens mij wel ik kreeg ook geen voorraadmelding toen ze deze week weer nieuwe voorraad kregen. Nu wel....
Dit is trouwens echt de eerste keer dat ik meemaak dat een contract verlenging goedkoper is als een nieuw contract! Dat vind ik een goede zaak! Dezelfde abonnement voor een nieuwe klant kost namelijk 34 euro p/m i.p.v. 30 euro
Don't dream your life, live your dreams!
Ik de eerste keer ook niet. Ik was daar niet echt over te spreken. Gisteren was hij bij de Saturn op voorraad dus daar geregeld voor bijna dezelfde prijs als bij coolblue. Ik moest daar wel redelijk voor onderhandelen want ze boden het toestel bij een verlenging aan voor € 349,00 en bij coolblue voor € 219,00 met precies dezelfde voorwaarden. Na flink onderhandelen gooide de verkooper het onder het kopje laagste prijs garantie en kreeg ik het toestel voor nagenoeg dezelfde prijs als bij Coolblue.contrast schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:40:
[...]
Ik heb ze beide keren niet gekregen, maar inmiddels besteld i.c.m. een vodafone abbonement.
Krijg ik nu vandaag in ene een sms dat het toestel beschikbaar is. Helaas dus voor Coolblue.
(lang geleden dat ik zo ongeduldig ben geweest)
Waarschijnlijk je cache even legen en cookies verwijderen.vsy schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:06:
Tussendoor, na een proxychange blijft google weten dat ik van Belgie ben. Hoe kan dat?
Net nu mijn betaling is aangekomen. Ik ga hem dus na 3 weken hebben. Nice
Verwijderd
echt super fijn toestel tot nu toe, was bijna de laatste bij de mediamarkt Zwolle
Er is alleen nog het 'proefmodel' beschikbaar bij de MM Zwolle, die trouwens ook wel wel kan zijn nu. Ze hadden er ook maar 2 (zwarte) binnen gekregen.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:28:
jahoor ik heb hem voor me liggen, hagel nieuwe nexus 5.
echt super fijn toestel tot nu toe, was bijna de laatste bij de mediamarkt Zwolle
Verwijderd
Je was me net voorVerwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:44:
klopt er stonden er 2 hahaha, snel mee genomen dus, kon ze in de eerste instantie niet eens vinden
Verwijderd
http://www.gsmeasy.nl/gsm/LG/Nexus-5.html Nog 1 op voorraad en voor 1700 besteld is morgen in huis.JelmerDeuten schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:48:
[...]
Je was me net voorHoop dat ik hem nog ergens snel kan bestellen, want bij ongeveer alle webshops is hij uitverkocht. Iemand nog een tip waar hij te krijgen is?
Ja, ik was er rond 15:45 en toen nam net iemand de laatste(n) mee. En ik vind het wel belangrijk dat het een redelijk bekende winkel/webshop is. Gsmeasy.nl heb ik zelf nog nooit van gehoord.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:49:
ben je er nog wel geweest? hoelaat? want ik was er om 10 voor 3 toen stond die ander er nog gewoon
Verwijderd
precies, ik zou hem zelf ook nooit online bestellen vandaar dat ik hem opgehaald heb bij de MM, bonnetje er bij klaar.JelmerDeuten schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:55:
[...]
Ja, ik was er rond 15:45 en toen nam net iemand de laatste(n) mee. En ik vind het wel belangrijk dat het een redelijk bekende winkel/webshop is. Gsmeasy.nl heb ik zelf nog nooit van gehoord.
Nog genoeg witte bij gsmeasy.. dus als je echt niet kan wachten, ga lekker voor de wittemcgloud schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:52:
K*t zie net dat ie is uitverkocht bij gsmeasy... vanochtend waren er nog maar liefst 34...
Zondag daar besteld en toen stond er ook 5-7 dagen, dat staat er nog steeds en mijn order status is ook nog niet gewijzigd. Er zit dus nog geen schot in de zaak.JelmerDeuten schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:01:
Weet iemand hoe het zit met de levertijd als je hem online besteld bij de MM? Er staat al een hele tijd op de site 5-7 dagen.
Heeft iemand een idee hoe het goedkoper kan via us of de?
Hmm jammer, dan toch maar wachten totdat Coolblue of Belsimpel hem weer heeft!Frijns.Net schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:07:
[...]
Zondag daar besteld en toen stond er ook 5-7 dagen, dat staat er nog steeds en mijn order status is ook nog niet gewijzigd. Er zit dus nog geen schot in de zaak.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
http://www.saturn.nl/weba...nlineshop&query=nexus%205
Op moment van posten 392,95.
Oh wacht, MM ook al...
[ Voor 5% gewijzigd door pjottum op 06-11-2013 17:46 ]
ping 127.212.23.124
Mijn pakketje is nog niet verzonden door mailboxdeph4ge schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:25:
Bericht gehad van MailboxDE dat ze hem hebben doorgestuurd! Het verwerken heeft ongeveer een uur geduurd
Verwijderd
Mediamarkt is praktisch hetzelfde als Saturn. ( Wikipedia: Saturn (winkel) )pjottum schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:44:
Goh, grappig, bij de saturn zijn de ze prijs al aan het verlagen:
http://www.saturn.nl/weba...nlineshop&query=nexus%205
Op moment van posten 392,95.
Oh wacht, MM ook al...
Bij beide wordt er een Thuiskopieheffing bij gerekend van 6.05 waardoor het totaal net zoals concurrenten op 399 uitkomt
Ik heb hem daar vandaag besteld en daarna nog even voor de zekerheid navraag gedaan via de supportchat, er zou tussen 18:00 en 20:00 een emailtje moeten komen met daarin de track&trace codeTom-Los schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:55:
Heb mijn Nexus 5 gisteren (na 18:00) besteld bij GSMEasy, maar vooralsnog geen verandering in de status. Hoop natuurlijk wel dat daar nog verandering in komt en morgen gewoon kan spelen.
Ik had de laatste van vandaag, maar ze krijgen snel weer nieuwe binnen. Even vooraf bellen je weet het meteen!
anders gaat ie morgen terug naar de mm
Misschien handig om te vertellen in welke omgeving je woont.Aggressor schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:38:
voor de mensen die hem graag willen hebben, ik heb nog een zwarte gesealed met bon ....
anders gaat ie morgen terug naar de mm
Order date: Nov 1, 2013 7:37:35 PM CETIsotope5004 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:04:
Voor de mensen die hem in de duitse play store hebben gekocht: hoe lang duurde het voordat ze hem verzonden?
Hij stond toen op 2-3 weken voor het bestellen en op 22/11/2013 na het bestellen,
Maandag om 18:35 mail gehad dat ze hem verstuurd hadden.
Hebben ze een mail gestuurd dat hij aangekomen is of heb je gewoon je forward-order gestuurd?ph4ge schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:25:
Bericht gehad van MailboxDE dat ze hem hebben doorgestuurd! Het verwerken heeft ongeveer een uur geduurd
Mijne is namelijk om 13:22 aangekomen bij mailbox (volgens UPS) maar ik heb nog niks van ze gehoord.
Naam op bestelling en mailbox account zijn verschillend maar het zou toch moeten lukken met de ID?
Geschatte leverdatum is pas 22/11. Hopelijk komt er eerder al wat voorraad...
Yes! goed om te horen Ph4ge! Wat had jij precies allemaal ingevuld? Ik heb alleen mijn naam en mijn ID nummer ingevuld namelijk...ph4ge schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:25:
Gewoon inloggen op de site en dan opdracht geven om door te sturen! Ik kreeg ook een mail, maar toen had ik hem al doorgestuurd omdat ik zat aan de tracking dat hij was aangekomen.Wulican schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:45:
Hebben ze een mail gestuurd dat hij aangekomen is of heb je gewoon je forward-order gestuurd?
Mijne is namelijk om 13:22 aangekomen bij mailbox (volgens UPS) maar ik heb nog niks van ze gehoord.
Naam op bestelling en mailbox account zijn verschillend maar het zou toch moeten lukken met de ID?
Bij Google?Cerebriform schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:03:
[...]
Yes! goed om te horen Ph4ge! Wat had jij precies allemaal ingevuld? Ik heb alleen mijn naam en mijn ID nummer ingevuld namelijk...
Mailboxde.com
naam - id
adres
postcode
Gewoon zoals ze het bij Mailboxde aangeven.
[ Voor 23% gewijzigd door ph4ge op 06-11-2013 19:04 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 96% gewijzigd door ph4ge op 06-11-2013 19:04 ]
Mijn status is ondertussen aangepast inclusief track & trace codeTom-Los schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:55:
Heb mijn Nexus 5 gisteren (na 18:00) besteld bij GSMEasy, maar vooralsnog geen verandering in de status. Hoop natuurlijk wel dat daar nog verandering in komt en morgen gewoon kan spelen.
Heb hier ook net een mailtje ontvangen met de T&T code. Zal morgen vanaf 13:00 bij de voordeur gaan wachten!kaanmijo schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:11:
[...]
Mijn status is ondertussen aangepast inclusief track & trace code
De witte dan?Hillman5100 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:58:
Zo heb hem net ook besteld bij gsmwijzer en is gelijk verzonden dus hoop dat hij morgen binnen komt
Nee de zwarte, die was op vooraad in eens.
Ik zie nu dat het vinkje oranje is geworden
[ Voor 12% gewijzigd door Hillman5100 op 06-11-2013 20:01 ]
williamvdh schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:45:
[...]
Volgens de website zou DHL 1 werkdag sneller moeten zijn, dus dat hoop ik dan maar
Hmm, dan zijn we uiteindelijk toch gelijk denk ik. De mijne is wel netjes verstuurd vanavond.williamvdh schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:51:
[...]
Mijn pakketje is nog niet verzonden door mailboxdeOm 18.00 uur gaat het postkantoor dicht dus ik hoop dat het vandaag nog wel gaat gebeuren. Ik heb de forward-order om 14.28 uur gegeven, jij?
Ik heb familie wonen in Duitsland en kan via een familielid bestellen en laten versturen naar NL.
Ik denk dat je dit in dit topic van inmiddels tientallen pagina's wel tientallen keren kan vinden... **HINT** Google Play **HINT**floesh schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:38:
Weet iemand waar je in Duitsland makkelijk de 32GB kan bestellen?
Ik heb familie wonen in Duitsland en kan via een familielid bestellen en laten versturen naar NL.
https://play.google.com/store/search?q=nexus+5williamvdh schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:41:
[...]
Ik denk dat je dit in dit topic van inmiddels tientallen pagina's wel tientallen keren kan vinden... **HINT** Google Play **HINT**
Ik ben nieuw met Android, maar kan de Nexus 5 niet vinden bij de Play Store of moet je je eerst registreren of al een Android account hebben?
Krijg net een bericht van DHL dat mijn pakketje onderweg isKen. schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:03:
[...]
[...]
Hmm, dan zijn we uiteindelijk toch gelijk denk ik. De mijne is wel netjes verstuurd vanavond.
Verwijderd
Bij de meeste zijn ze allemaal uitverkocht en moet je wachten op de volgende levering ;s
Ook mailbox.de als naam bij factuur?ph4ge schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:03:
[...]
Gewoon inloggen op de site en dan opdracht geven om door te sturen! Ik kreeg ook een mail, maar toen had ik hem al doorgestuurd omdat ik zat aan de tracking dat hij was aangekomen.
[...]
Bij Google?
Mailboxde.com
naam - id
adres
postcode
Gewoon zoals ze het bij Mailboxde aangeven.
Ik denk dat mijn pakje erbij ligtwilliamvdh schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:50:
[...]
Krijg net een bericht van DHL dat mijn pakketje onderweg isIngeleverd op het postkantoor om 17:58
Het is wel grappig ... pakje vertrokken in Eindhoven (+/- 70km van huis ) en via een omweg van 1.800 km op weg naar hier

Ecologisch goe bezig

Verwijderd
Ben benieuwd.
Edit: 2 stuks besteld
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2013 22:03 ]
Duhh! Abo? Simonly & N5 . Reken maar uitdrvinnie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:42:
Bestelt iedereen hem los ipv met abonnement?
Telfortprekz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:50:
Welk simonly dan? Aangezien ik 30 euro inclusief telefoon per maand (t-mobile) niet veel vindt, ten opzichte van de vodafone abonementen natuurlijk.
Bij telfort zal ik dan 20 euro betalen (150 min en 1000mb) wat ik alsnog veel vind als je de telefoon dan los moet kopen.
300 minuten
100 sms
1000 MB
Ik vind het een mooie prijs voor wat je krijgt.
1500MB
200 SMS
Gratis SMS
Voor: 22 euro (of met 300 min 24 euro)
Dan heb je ook gelijk een 4G abonnement.
Gelukkig heel aangekomen, maar iets meer zorg dragen voor het inpakken mag imo wel. Wel snelle levering
Denk dat ik een VF Red abbo neem. Onbeperkt bellen en sms, 2GB data op 4G voor 34 eu per maand lijkt me prima
Trouwens, telfort is dan wel KPN netwerk (en dat heeft ook mijn voorkeur), maar dan heb je geen 4G....
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Geen enkele idd. Wel genoeg witte. Weer even wachten.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:24:
Is er ergens nog een webshop die de nexus 5 zwart nog heeft?
Bij de meeste zijn ze allemaal uitverkocht en moet je wachten op de volgende levering ;s
I'll do you one better:madebra schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:34:
[...]
Het is wel grappig ... pakje vertrokken in Eindhoven (+/- 70km van huis ) en via een omweg van 1.800 km op weg naar hier![]()
Ecologisch goe bezig
Volgens mijn track&trace is mijn telefoon nu in Ejpovice, Slowakije

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 07-11-2013 09:52 ]
"in bestelling, bezorging 2-3 weken"
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.