Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwdgk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik en een maat hebben het er wel voor over om naar duitsland te rijden, echter willen we dan wel een 32gb versie bemachtigen. Waar is deze te halen want op mediamarkt.de zie ik niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
jwdgk schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:42:
Ik en een maat hebben het er wel voor over om naar duitsland te rijden, echter willen we dan wel een 32gb versie bemachtigen. Waar is deze te halen want op mediamarkt.de zie ik niks?
Alleen via de play store. En nog een paar webwinkels. Volgens mij had er eentje een filiaal in dusseldorf. Maar die hebben de toestellen nog niet op voorraad en de toestellen zijn 460 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 14:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
jwdgk schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:42:
Ik heb 1 webwinkel gevonden waar hij momenteel voorradig is, maar daar is de prijs €599 :|
THEALPHA schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:46:
[...]

Alleen via de play store. En nog een paar webwinkels. Volgens mij had er eentje een filiaal in dusseldorf. Maar die hebben de toestellen nog niet op voorraad en de toestellen zijn 460 euro.
http://www.heise.de/preis...2gb-schwarz-a1025589.html

Zo te zien hebben de meeste webwinkels hun prijzen verhoogt, 2 dagen geleden was de goedkoopste nog €429

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwdgk
  • Laatst online: 27-11-2023
Dat gaat 'm dan helaas niet worden vrees ik, dus dan wordt het 16gb of mailbox.de :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:35
Het lijkt er op dat de zwarte versie in Nederland overal is uitverkocht. Bij de meeste webshops wordt een levertijd van 2-3 weken aangehouden. Wellicht dat we een nieuwe productie batch telefoons krijgen, waar misschien de wiebelige power button is gefixt (wishfull thinking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
Bij Gsmeasy.nl staat er nu een tekstje bij:

"Wegens grote vraag is de zwarte kleur uitverkocht.
De levertijd is momenteel circa 10 werkdagen.
Wit is (nog) voldoende op voorraad, maar op=op"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:16
Het is toch niet te geloven.. Klote DHL. Er is tot nu toe nog niets met mijn pakketje gebeurt, hij is nog niet eens aangekomen bij een sorteercentrum :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Volgens TNT komt mijn Nexus 5 tussen 15:00 en 17:00 op 8 nov.
Ik hoop het >.<

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
De zwarte zou hier op voorraad zijn, maar dan wel voor 479,- ... beetje prijzig ... had 'm gelukkig al via gsmeasy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Klopt het dat de prijzen verhoogd gaan worden?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
Richh schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:50:
Klopt het dat de prijzen verhoogd gaan worden?
Even in mn glazen bol kijken.

Een aantal winkels die de 32GB verkochten hebben hun prijs verhoogd vanwege de grote vraag. De 16GB versie is overal nog 399

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Toch zie ik steeds meer winkel die de 419-pricetag gaan hanteren, zoals 4Launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:55:
Toch zie ik steeds meer winkel die de 419-pricetag gaan hanteren, zoals 4Launch?
Als mensen dat er voor willen betalen en er is schaarste, dan is de webshop gek het niet te doen.

Google / LG geeft slechts een adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwefok
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-01 17:26
Mediamarkt Assen niet op voorraad. Ze hebben geen idee wanneer ze weer nieuwe krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Mooi, krijg net van PostNL een sms dat me pakketje na 1600 uur bij afhaalpunt ligt. Dinsdag bij Belsimpel besteld. Niet verwacht dat hij nu al binnen zou zijn :D

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Ik dacht slim te zijn.. iedere mediamarkt had er 2 las ik hier? Vandaag is er een mediamarkt geopend in Emmen. Heb de witte gehaald.. de zwarte ligt er nog. Stond niet bij de toestellen van LG maar er onder in de kast.. Toevallig liep er iemand van LG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
Dankzij dit topic heb ik hem besteld via de Play Store. Leveringsdatum is wel 11/12, maar ik ben geduldig.
Alles netjes aanvaard in Play Store.

Bedankt so far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:03
Mijn UK 32GB white is geshipped. Hopelijk word die morgen geleverd zodat hij maandag al in mijn bezit kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
vsy schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:23:
Dankzij dit topic heb ik hem besteld via de Play Store. Leveringsdatum is wel 11/12, maar ik ben geduldig.

Bedankt so far!
Ja ik heb ook die leverdatum. Maar bij anderen kwan hij veel eerder. Dus misschien halen we Sinterklaas nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
vsy schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:23:

Bedankt so far!
Toen er 2-3 weken levertijd stond was dat voor sommige onder ons slechts een paar dagen. Dus het is afwachten wat de daadwerkelijke levertijd zal zijn. Had je wel gelijk een bevestiging in je mail van je bestelling? Die moet ik nog steeds ontvangen, maar dat hadden er meer hier geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
greenlizzard schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:34:
[...]

Toen er 2-3 weken levertijd stond was dat voor sommige onder ons slechts een paar dagen. Dus het is afwachten wat de daadwerkelijke levertijd zal zijn. Had je wel gelijk een bevestiging in je mail van je bestelling? Die moet ik nog steeds ontvangen, maar dat hadden er meer hier geloof ik.
Ik weet niet of je deze mail bedoeld. (mijn Duits is niet meer wat het is geweest):

Ihre Bestellung ist eingegangen. Ihr Konto wird nicht belastet, bevor wir die Ware versandt und damit Ihre Bestellung angenommen haben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Nu online
THEALPHA schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:36:
[...]

Ik weet niet of je deze mail bedoeld. (mijn Duits is niet meer wat het is geweest):

Ihre Bestellung ist eingegangen. Ihr Konto wird nicht belastet, bevor wir die Ware versandt und damit Ihre Bestellung angenommen haben.
Na het bestellen stond er op het scherm:

"Hartelijk dank. Uw bestelling is geplaatst en u ontvangt binnenkort een e-mail met de details van uw aankoop."

Maar die mail laat nog op zich wachten. Echter zolang ik geen annulering binnen krijg maak ik mij daar niet zo druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
Weet er iemand of hij in Singapore al leverbaar is en of die de juiste LTE frequenties heeft voor Nederland?

Ben daar overmorgen een dag en zou mooi zijn om een 32GB te kunnen scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Laatst online: 26-07 13:25
Bezorgdatum
vr 8 nov 2013
11:00-13:00

Tuurlijk, er is die dag net niemand thuis :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 16-09 14:38
@Netiul: waar besteld? Mediamarkt heeft me laten weten dat het waarschijnlijk 12-11 wordt. (afgelopen zondag besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Laatst online: 26-07 13:25
Frijns.Net schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:01:
@Netiul: waar besteld? Mediamarkt heeft me laten weten dat het waarschijnlijk 12-11 wordt. (afgelopen zondag besteld)
gsmwijzer.nl i.c.m. tele2 abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mediamarkt Groningen heeft geen idee wanneer de nieuwe lading komt. "Dat kan morgen zijn, maar het kan ook nog 3 weken duren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Laatst online: 30-12-2023
emmen is 3 kwartier rijden.. haal hem daar gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
greenlizzard schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:34:
[...]

Ik heb net hetzelfde hoor, maar maak er mij niet al te druk om.
Wel nog 1 vraag, als ik de Google Wallet/Playstore wil bekijken betreft de bestelling, moet ik dan weer via Duitse proxy of kan ik gewoon zo inloggen?

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
vsy schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:21:
[...]

Ik heb net hetzelfde hoor, maar maak er mij niet al te druk om.
Wel nog 1 vraag, als ik de Google Wallet/Playstore wil bekijken betreft de bestelling, moet ik dan weer via Duitse proxy of kan ik gewoon zo inloggen?

MVG
Je kan het gewoon via je mail zien. Ook zonder proxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
De Nexus vijf is weer op voorraad bij CoolBlue. Zojuist een besteld.

Edit: Ze zijn weer uitverkocht.

[ Voor 10% gewijzigd door Xylon op 07-11-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nbgangsta
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-08-2023
Hoeveel hadden ze er? 2?
Ze zijn alweer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Enige wat ik zo kan bedenken is dat het één of twee retourmodellen waren. Dat wordt morgen dus goed controleren of alles nog gesealed is, het beschermplastic er nog op zit, er nog niets is ingesteld op de telefoon en ie verder in goede staat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

Xylon schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:12:
De Nexus vijf is weer op voorraad bij CoolBlue. Zojuist een besteld.
Dus toch, dacht al dat het een page reload uit cache 'fout' was :-(

Xylon> goede tip.

[ Voor 3% gewijzigd door kristo op 07-11-2013 15:25 . Reden: tipvermelding ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
kristo schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:24:
[...]

Dus toch, dacht al dat het een page reload uit cache 'fout' was :-(

Xylon> goede tip.
Nja, blijkbaar hadden ze er wel heel weinig, ik krijg zojuist de volgende mail:
Helaas zijn een of meer door u bestelde producten momenteel niet op voorraad. Zodra de producten weer op voorraad zijn (naar verwachting volgende week), zullen wij uw bestelling versturen. U ontvangt een e-mailbericht zodra uw order verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
Sinds gister zijn nu ook de 16GB black/white op mediamarkt.DE en saturn.DE te vinden.

Helaas ook daar nog geen 32GB.. :((

(En inderdaad pas vanaf 25 november ja. :/)

[ Voor 16% gewijzigd door KillaRR op 07-11-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:17

Kiwi

Gadgetfreak

Gisteren de 16GB Black om 3 uur besteld bij GSMEasy.nl, vandaag binnen gekregen, 399 in totaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Mijn bestelling via de duitse store is gisteren gecanceled :(
Ik heb de fout gemaakt om het billing adress hetzelfde te doen als het bezorgadres.
Niet doen dus, want google controleert creditcards zorgvuldig en moet nu opnieuw gaan bestellen.

Heel fijn ook, aangezien er nu 4 - 5 weken wachten is waar dat eerder 2 - 3 weken was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
questarey schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:56:
Ik heb de fout gemaakt om het billing adress hetzelfde te doen als het bezorgadres.
Niet doen dus, want google controleert creditcards zorgvuldig en moet nu opnieuw gaan bestellen.

Heel fijn ook, aangezien er nu 4 - 5 weken wachten is waar dat eerder 2 - 3 weken was..
Was het bedrag van je creditcard al afgeschreven voordat je order werd gecanceld? Aangezien het bij mij al wel afgeschreven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
THEALPHA schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:59:
[...]

Was het bedrag van je creditcard al afgeschreven voordat je order werd gecanceld? Aangezien het bij mij al wel afgeschreven is.
Dat lijkt me stug, maar dat zou ik even moeten navragen. Het is mijn creditcard namelijk niet.

Zelf hoop ik eigenlijk dat Google mijn bestelling gewoon wil heractiveren nu ik het billing adress heb veranderd. Vannacht mailtje over gestuurd, wachtend op reactie.

Edit: Ik heb even het mailtje erbij gepakt en dit staat erin:
Your purchase from Google Play has been canceled. Any charges made will be refunded.

[ Voor 13% gewijzigd door questarey op 07-11-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide

Spijtig om dit te vernemen, zeker als je er zo naar uitkijkt. Na alle posts te hebben gelezen in dit topic blijkt wel dat we dit zo allemaal gedaan hebben.
In voorgaande posts sprak men dat enkel de naam hetzelfde als je credit card moet zijn. (Verward)

Dus dat wil zeggen dat je over 3 tot 4 dagen na bestelling al weet of het al dan niet geweigerd zal worden.

Ik weet het van mij te zeggen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 17:33
M'n Nexus 5 32GB is zojuist gearriveerd van de Play Store bij een vriend van me in Duitsland! Hij stuurt het zsm op :). Weet iemand toevallig tot hoe laat DHL post ophaalt van hun pack stations / filialen om te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de factuur ontvangen van kijkshop, ik hoop dat de 'verstuurd' email er snel achter aan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:33
krijg net een mailtje dat Huifkar.de nog 2 16GB op voorraad heeft is misschien nog te proberen?..ik ben al voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Nu online

Bedankt voor het delen, op basis van deze info heb ik m'n Google Wallet gegevens aangepast. Hopen dat dat geen problemen verder oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
greenlizzard schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:22:
[...]

Bedankt voor het delen, op basis van deze info heb ik m'n Google Wallet gegevens aangepast. Hopen dat dat geen problemen verder oplevert.
Dus wel vullen ons eigen nederlands/belgisch adres in van kaarthouder in de Google wallet en niet die van Mailboxde of andere gelijke diensten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Nu online
vsy schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:36:
[...]

Dus wel vullen ons eigen nederlands/belgisch adres in van kaarthouder in de Google wallet en niet die van Mailboxde of andere gelijke diensten?
Adres houdt je wel gelijk aan dat van bijvoorbeeld Mailboxde, echter moet je zorgen dat je naam in het Google Wallet overzicht die op je creditcard wordt getoond juist is, meestal voorletter(s) + achternaam. Heb zelf m'n legal naam ook nog gewijzigd in het account overzicht, die stond namelijk ook nog op Mailboxde.

Garandeer niks, maar dan zou het volgens mij goed moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mye
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 17:55

mye

Mijn Nexus 5 was aangekomen op 5 november bij Mailboxde en ze hebben het op dezelfde dag op de post gedaan, maar inmiddels zijn we twee dagen verder en de status op de tracking site (Deutsche Post) staat nog steeds op "The item was posted on Nov 5, 2013". Bij jullie ook? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Woensdag besteld bij de kijkshop, vandaag verzonden.

gaat om een zwarte 16 gb

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
mye schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:54:
Mijn Nexus 5 was aangekomen op 5 november bij Mailboxde en ze hebben het op dezelfde dag op de post gedaan, maar inmiddels zijn we twee dagen verder en de status op de tracking site (Deutsche Post) staat nog steeds op "The item was posted on Nov 5, 2013". Bij jullie ook? :?
De mijne is gisteren bij Mailboxde aangekomen en doorgestuurd, ook met DHL, en daar staat ook nog steeds alleen dat het pakketje is aangeboden...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

witte 16gb ook vandaag verzonden bij kijkshop, morgen tussen 14:00 en 16:00 kan ik er van gaan genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Erg apart. Ik heb het ook zo ingevuld (wel met de gedachte dat het op die manier niet zou gaan lukken), en de mijne is gewoon verstuurd. Dus voor de duidelijkheid: ik had bij mijn creditcard het adres van MailboxDE staan (9 Dresdner Straße, Zittau 02763 DE) inc. mijn box ID. Vond het al erg vreemd dat het daar überhaupt mee is gelukt, maar het kan dus wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xistance
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 13:13
ik heb bij mn cc gegevens mn naam gezet bij het "Name" field, maar wel de gegevens van mailboxde in de rest. Order staat ondertussen een 48tal uur op pending..

Maar als ik hier lees zijn andere bestellingen ook met deze syntax gewoon doorgegaan? right?

hopen dat het goedkomt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat zeg ik ja :P
Maar zoals je ook kunt zien, bestaat de kans dus ook dat je order wordt gecanceld.

Valt dus weinig zinnigs over te zeggen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekez
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11-2023
Maandag besteld bij Saturn.nl (Had nog een waardebon van een tot tweemaal toe geretourneerde Nexus 7 met een slechte aan uit knop, hele discussies gehad daar maar dat is voor een ander forum ;) ) en vandaag een mail ontvangen dat ze hem volgende week dinsdag binnen krijgen.

Prettig dat ze die mail hebben gestuurd, hopelijk krijg ik hem dan ook echt woensdag binnen. Gaat om een zwarte 16gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:10
Iemand die hem kan bestellen bij iemand in duitsland en doorsturen naar België?

@niekez: veel plezier met je losse volume/power knopjes op je nexus 5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Woensdag ook een zwarte Nexus 5 16gb besteld bij de kijkshop, vandaag om 16:22 kreeg ik m'n factuur en om 18:00 kreeg ik een email met dat mijn Nexus 5 is aangeboden bij postNL.

Track and Trace zegt dat hij er morgen tussen 16:30 - 18:30 afgeleverd zou moeten worden :D

Ben benieuwd, zo'n beetje m'n eerste android telefoon.

Enige android ervaring is waarbij ik twee weken lang de Sony Experia Z mocht testen van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenbak
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:33
mye schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:54:
Dit staat er nu bij mijn DHL tracking:
Datum/Uhrzeit Ort Status
Mi, 06.11.2013 21:00 Uhr -- Die Auftragsdaten zu dieser Sendung wurden vom Absender elektronisch an DHL übermittelt.
Do, 07.11.2013 17:25 Uhr Deutschland Die Sendung wurde vom Absender in der Filiale eingeliefert.

Dus lijkt vandaag om 17:25 aangeboden bij DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01 21:25
Voor de mensen die een N5 32GB gewoon in Nederland willen bestellen, bij Expansys kun je 'm al reserveren: http://www.expansys.nl/google-nexus-5-32gb-black-255490/

De prijs is nog niet bekend..

[ Voor 9% gewijzigd door Mithson op 08-11-2013 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floesh
  • Laatst online: 17-12-2022
Zojuist de 32GB versie in Duitsland besteld voor €409, dit wordt mijn eerste Android telefoon dus ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekez
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11-2023
jannen schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:48:
Iemand die hem kan bestellen bij iemand in duitsland en doorsturen naar België?

@niekez: veel plezier met je losse volume/power knopjes op je nexus 5 :D
Zitten ze los?! Oh nee hè 8)7

Beter dan dat ie er verzonken in zit en je eigenlijk alleen vanaf het midden naar de onderkant kan indrukken. "Nee meneer, dat hoort gewoon bij het apparaat hoor" "Dit is een andere revisie" "U heeft het showmodel toch uit kunnen proberen?" |:(

Uiteindelijk de volledige waarde in twee kado-kaarten vergoed gekregen en nu maar voor de Nexus 5 gegaan.

1 tip, als je slechte service wil moet je bij Saturn Oosterdokseiland zijn in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Mithson schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:53:
Voor de mensen die een N5 32GB gewoon in Nederland willen bestellen, bij Expansys kun je 'm al reserveren: http://www.expansys.nl/google-nexus-5-32gb-black-255490/

De prijs is nog niet bekend..
Ik denk dat iedereen die hier wilt bestellen wel eerst even de shopreviews moet lezen, zodat ze weten waar ze aan beginnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Xylon op 08-11-2013 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Xylon schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 01:18:
[...]

Ik denk dat iedereen die hier wilt bestellen wel eerst even de shopreviews moet lezen, zodat ze weten waar ze aan beginnen.
Expansys "Nederland" zit dan ook gewoon lekker gevestigd in frankrijk.... samen met luxemburg... :x

Sommige reviews zijn wel hilarisch.... hoe belachelijk die reacties van dat bedrijf zijn en vaak ook echt krom engels....

http://www.expansys.nl/contact-us/

[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 08-11-2013 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:38
Mediamarkt heeft de Nexus 5 zwart 16GB naar 2-3 weken verplaatst terwijl Saturn het nog op 5-7 dagen heeft staan.

Off-topic: Ja... ik ben zo levenloos dat ik nog om 3 uur wakker ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gradjepower
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-03 22:20
Vanmorgen het minder leuke bericht gekregen dat mijn order gecanceld is bij Google Play. Waarschijnlijk omdat de creditcard adres gegevens niet overeenkomen. Ik had immers het afleveradres als factuuradres opgegeven in Google Wallet.

Gegevens in Google wallet aangepast naar adres in Nederland, maar dan wordt deze niet geaccepteerd als betaalmethode omdat deze ziet dat het adres Nederlands is of zo.

Heb nog een laatste poging gewaagd om mijn adres in te vullen als het land op Duitsland staat. Ben benieuwd wat daar uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03 17:28
Ik heb ondertussen nog steeds niks besteld omdat ik niet weet waar... Is gsmeasy.nl betrouwbaar? De site ziet er niet heel profi uit 8)7 MediaMarkt en CoolBlue hebben hem niet. Dat kan ook nog wel even duren. Saturn heb ik geen ervaring mee...

Ik weet het niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Thesserd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:24:
Ik heb ondertussen nog steeds niks besteld omdat ik niet weet waar... Is gsmeasy.nl betrouwbaar? De site ziet er niet heel profi uit 8)7 MediaMarkt en CoolBlue hebben hem niet. Dat kan ook nog wel even duren. Saturn heb ik geen ervaring mee...

Ik weet het niet meer :+
Ik bestel hier al meer dan 5 jaar naar volle tevredenheid voor mezelf, vriendin, etc.. zou ook niet weten wat er niet professioneel aan is. De zwarte nexus heb ik binnen 1 dag geleverd gekregen van ze.

[ Voor 5% gewijzigd door OrangePower op 08-11-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
OrangePower schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:32:
[...]

Ik bestel hier al meer dan 5 jaar naar volle tevredenheid voor mezelf, vriendin, etc.. zou ook niet weten wat er niet professioneel aan is. De zwarte nexus heb ik binnen 1 dag geleverd gekregen van ze.
Haha oke, dat is goed om te horen. Waarom ik het er onprofessioneel uit vind zien is omdat ik de site druk en onoverzichtelijk vind. Laat bij mij geen goede eerste indruk achter.

Maar meningen van mensen heb ik gelukkig meer aan. Misschien toch daar bestellen, als hij vanavond nog steeds op voorraad is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Thesserd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:44:
[...]

Haha oke, dat is goed om te horen. Waarom ik het er onprofessioneel uit vind zien is omdat ik de site druk en onoverzichtelijk vind. Laat bij mij geen goede eerste indruk achter.

Maar meningen van mensen heb ik gelukkig meer aan. Misschien toch daar bestellen, als hij vanavond nog steeds op voorraad is. :+
Ze zien er idd uit als een stunter :) Maar als je bovenaan de site kijkt zie je de cijfers.. overigens heb ik vandaag een nieuwsbrief van Gsmeasy gehad met Nexus bovenaan als deel van de nieuwsbrief, ik zou dus niet te lang wachten met bestellen aangezien hun hele klantenbestand nu op de hoogte is van de leverbaarheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:09
floesh schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:21:
Zojuist de 32GB versie in Duitsland besteld voor €409, dit wordt mijn eerste Android telefoon dus ben erg benieuwd!
Waar? Ik kom niet lager dan €499,-

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Morpheusk schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:54:
[...]

Waar? Ik kom niet lager dan €499,-
Er zit een winkeltje vlak bij de grens die ze voor die prijs verkoopt. Niet doorvertellen!

In de Duitse Play Store - zoals al minstens 15 keer is gemeld hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

Nog beschikbaar op www.digitec.ch/ :P

Mss willen ze wel internationaal leveren (dwz verder dan de omringende landen).

[ Voor 0% gewijzigd door kristo op 08-11-2013 10:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
OrangePower schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:51:
[...]

Ze zien er idd uit als een stunter :) Maar als je bovenaan de site kijkt zie je de cijfers.. overigens heb ik vandaag een nieuwsbrief van Gsmeasy gehad met Nexus bovenaan als deel van de nieuwsbrief, ik zou dus niet te lang wachten met bestellen aangezien hun hele klantenbestand nu op de hoogte is van de leverbaarheid...
Die cijfers zien er inderdaad wel goed uit!
Ja? dat is balen... ik kan pas vanavond bestellen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Thesserd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:00:
[...]

Die cijfers zien er inderdaad wel goed uit!
Ja? dat is balen... ik kan pas vanavond bestellen :'(
Je kunt toch ook hier posten, dan kun je toch ook bestellen? Of ben ik nou gek.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolhoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 12:47

lolhoo

Just reboot and relax

2 dagen terug mijn nexus 5 gehaald bij de saturn.
De eerste die ze hadden en ook meteen de enigste dus dat was mazzel.
Het is een heerlijk snel toestel.
Voor 400 is het zeker een super ding.
Heb meerdere keren met high-end toestellen gewerkt maar dit is toch wel mijn favoriet.
Komt misschien ook omdat er geen extra onzin van de fabrikant is meegeleverd.
Ik moest wel wennen aan het model van de nexus omdat ik hiervoor gewoon nog knoppen had onder aan mijn scherm.
Dit is mooi weg gewerkt nu in het scherm.
Het is ook een fancy ding om te zien.
Ook android 4.4 is ongelofelijk fijn om mee te werken.
Ik heb ook een antutu+ benchmark gedaan en haalden gewoon een dikke 27k aan punten.
De + versie van antutu is tegen die cheat onzin van fabrikanten.
Veel telefoons scoren dan ook lager in de + behalve de Nexus die er gewoon 7k bij kreeg.
Ook de gfx bench gedaan.
Mijn vorige telefoon die ook een quad core had ging volledig over zijn nek.
Deze kan het gewoon dood leuk aan zonder al te veel gedoe.
Het enigste wat ik kan zeggen, er is geen excuus om er niet een te kopen.

Did you try to put it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
lolhoo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:20:
Het is een heerlijk snel toestel.
Voor 400 is het zeker een super ding.
Heb meerdere keren met high-end toestellen gewerkt maar dit is toch wel mijn favoriet.
Komt misschien ook omdat er geen extra onzin van de fabrikant is meegeleverd.
Ik moest wel wennen aan het model van de nexus omdat ik hiervoor gewoon nog knoppen had onder aan mijn scherm.
Dit is mooi weg gewerkt nu in het scherm.
Het is ook een fancy ding om te zien.
Ook android 4.4 is ongelofelijk fijn om mee te werken.
Ik heb ook een antutu+ benchmark gedaan en haalden gewoon een dikke 27k aan punten.
De + versie van antutu is tegen die cheat onzin van fabrikanten.
Veel telefoons scoren dan ook lager in de + behalve de Nexus die er gewoon 7k bij kreeg.
Ook de gfx bench gedaan.
Mijn vorige telefoon die ook een quad core had ging volledig over zijn nek.
Deze kan het gewoon dood leuk aan zonder al te veel gedoe.
Het enigste wat ik kan zeggen, er is geen excuus om er niet een te kopen.
Goed verhaal gozer, maar leer eens zinsopbouw te maken ;) En dit is het verkeerde topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
OrangePower schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:20:
[...]

Je kunt toch ook hier posten, dan kun je toch ook bestellen? Of ben ik nou gek.. :P
Haha, we hebben hier geen Random Reader :P Anders zou ik het zo even doen inderdaad, of eventueel zelfs in de pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

alwaysleft schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:26:
[...]

maar leer eens zinsopbouw te maken
Een volledige quote van de post, zeker als die net boven jouw antwoord staat, is ook niet nodig :P

[ Voor 44% gewijzigd door kristo op 08-11-2013 11:30 . Reden: inlassen quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:36
lolhoo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:20:
[...] lang verhaal
Wellicht past de rest van je story meer in het ervaringen-topic :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Laatst online: 04-02 10:04
Wat is tot nu toe het goedkoopste abbo wat jullie hebben gevonden? Mijn moeder kan verlengen een deze dagen of overstappen. Wellicht dat ik haar mijn telefoon geef en voor een zacht prijsje de nexus over neem.. :)

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolhoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 12:47

lolhoo

Just reboot and relax

Ja was ff snel getypt.
Had het ook erg laat door dat ik verkeerd zat.

Did you try to put it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Nexus 5 zwart net op iBood... 379.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warboy
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-03 09:37
Gister besteld bij MM, kreeg volgende bericht binnen over de levertijd:

Bedankt voor uw geduld.

Helaas moeten wij u meedelen dat de leverancier het door u bestelde product nog niet heeft kunnen leveren. Wij hebben inmiddels navraag gedaan bij de leverancier.

Hier is uitgekomen dat wij verwachten het product uiterlijk 11 november geleverd te krijgen. Uiteraard zullen wij onmiddellijk overgaan tot uitleveren.

Onze excuses voor het ongemak.

Dus lijkt er wel op dat het geen weken gaat duren bij MM voor ze weer op voorraad zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Warboy op 08-11-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gradjepower
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-03 22:20
OrangePower schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:56:
Nexus 5 zwart net op iBood... 379.-
Ik zat er op te wachten, maar ja moet af en toe ook geluncht worden en dan zul je net zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Gradjepower schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:04:
[...]

Ik zat er op te wachten, maar ja moet af en toe ook geluncht worden en dan zul je net zien.
Ach, stond leverdatum 20 november bij. En in mijn ervaring kan iBood dat soort uitspraken best ruim nemen.. voor 't zelfde geld zit je nog 3 weken te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

Blijkbaar hebben ze in Italië ook/wel een functionerende Play Store Devices :P

Moet je wel een Italiaanse kaart hebben allicht, iemand die daar woont en geen Italiaanse kaart heeft, schiet je dus ook niets mee op ? :|

[ Voor 47% gewijzigd door kristo op 08-11-2013 13:27 . Reden: kaart ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Laatst online: 15:42
Ik zit de hele dag op ibood, ga ik even wat eten komt er een nexus 5 voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:51
iBood is ook niet echt handig met garantie enzo. Dan kun je net zo goed uit de Duitse play store bestellen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalterEbbers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:43
Klopt. iBood laat bij veel van de aangeboden producten de garantie afhandelen door de fabrikant / leverancier waar iBood de producten van geleverd krijgt. Heb hier zelf ervaring mee met mijn Ativ S telefoon. Maar dit lijkt mij iets voor een andere topic.

Verder was het wel een leuke deal op iBood. Zal me benieuwen of ze later op de dag nog een keer een deal doen en of ze misschien de 32gb versie zullen aanbieden(Al ben ik bang dat dit maar bij een leuke gedachte blijft).

[ Voor 6% gewijzigd door WalterEbbers op 08-11-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixzus
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-05 13:58
Net de 32 GB laten bestellen via Duitse Google play. € 399 + 8,- verzendkosten. :)
Helaas 4/5 weken levertijd staat er bij.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, had me verheugd op mijn nexus 5 vandaag (aangezien postNL dat aangaf) maar de zending is nog steeds in het sorteercentrum, valt toch tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Wellicht heeft iemand er wat aan: vanochtend de Nexus 5 Black ontvangen van de Kijkshop. Ze mogen wel nog werken aan het verpakken van producten... Dat doen Belsimpel en Coolblue toch beter. Dit was een vrij groot pakketje met 1 luchtzak erin. De telefoon schoof alle kanten op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
JPtjeeNL schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:52:
Wellicht heeft iemand er wat aan: vanochtend de Nexus 5 Black ontvangen van de Kijkshop. Ze mogen wel nog werken aan het verpakken van producten... Dat doen Belsimpel en Coolblue toch beter. Dit was een vrij groot pakketje met 1 luchtzak erin. De telefoon schoof alle kanten op!
Dit is in dit topic nog eens voorbij gekomen. Inderdaad niet echt handig verpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Hallo allemaal,

Ik had gisteren een bericht gestuurd aan LG Benelux, met de vraag of de 32GB versie beschikbaar zal zijn in de Benelux, en zo ja wanneer hij zal uitkomen. En ik had er ook vermeld dat ik er een groot interesse in de 32GB versie heb.

Jammergenoeg heb ik vandaag dit antwoord binnengekregen;

"Geachte heer Ozdemir,

Fijn te horen dat u interesse heeft in een van onze LG producten.

Helaas moeten wij u teleurstellend antwoorden op uw vraag; de 32 GB versie van de Nexus 5 zal niet uitgebracht worden in de Benelux.

Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Hebben wij uw e-mail naar tevredenheid beantwoord? U kunt uw mening geven door te klikken op een van de antwoorden op onderstaande vraag ‘Hoe tevreden bent u over de wijze waarop uw e-mail is beantwoord?’. De door u verstrekte gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt ter verbetering van onze dienstverlening. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

Wij vertrouwen erop u met deze e-mail van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben, kunt u gebruikmaken van de link ‘klik hier voor het sturen van een nieuwe e-mail’ verderop in deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics Benelux Sales B.V.

Canter Verhage
Customer Service Representative
"

Oftewel, voor degenen die ook op de 32GB versie wachten netals mij; Hij zal jammergenoeg NIET uitgebracht worden in de Benelux....
Dat wordt dus kopen vanuit Duitsland of een ander land.....
Zou iemand die er ervaring mee heeft, of dat zou kunnen regelen van bijvoorbeeld Duitse Mediamarkt mij willen informeren?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw4Life_-NL-_
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-07 13:55
Hier een filmpje van android world waarbij LG een reactie geeft over de beschikbaarheid van de Nexus 5 32GB versie in NL.

11:40

http://www.youtube.com/wa...lpage&v=oBvDxwRgFuM#t=700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:10
@ mowtje & de rest,

Ik ben ook wel geintresseerd om er een aan te schaffen via duitsland, als er een tweaker naar den duits zou gaan mag hij er eentje meebrengen voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Raw4Life_-NL-_ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:48:
Hier een filmpje van android world waarbij LG een reactie geeft over de beschikbaarheid van de Nexus 5 32GB versie in NL.

11:40

http://www.youtube.com/wa...lpage&v=oBvDxwRgFuM#t=700
Dat was op de dag dat hij net uit kwam... Dat zelfde antwoord ("We weten niet of en wanneer hij zal uitkomen in de Benelux...") gaf hij (directeur LG Benelux) ook aan All About Phones, we zijn nu meer dan een week (of net een week) verder, en ik krijg dit antwoord... blijkbaar heeft Google jamergenoeg er voor gekozen om de 32GB niet te laten uitkomen in de Benelux...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
jannen schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:51:
@ mowtje & de rest,

Ik ben ook wel geintresseerd om er een aan te schaffen via duitsland, als er een tweaker naar den duits zou gaan mag hij er eentje meebrengen voor mij :)
In duitsland is de 32GB ook alleen nog maar in de online play store te krijgen.
Erheen rijden heeft dan dus geen zin.

Bij saturn.DE en mediamarkt.DE staat zelf alleen nog maar de 16GB versie online, vanaf 25 nov. 2013 pas..

Dus vanaf eind deze maand kun je naar duitsland rijden om er de 16GB mee te nemen, die je hier ook al kunt bestellen. ;)

Maar goed, morgen ben ik in Dortmund en dan zal ik nog wel ff in de fysieke saturn store aldaar checken of ie er stiekem toch echt niet ligt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand al geprobeerd om hem in Amerika te bestellen, zodat ie tientjes goedkoper is dan hier?

Of sla ik nu door. :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.