Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
barcawinner schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:50:
De Amerikaanse Nexus 5 kost dus slechts 258.31 euro (omgerekend) en enige nadeel is dat je geen 4G hebt? Mijn abonnement heeft toch geen 4G.......
Klopt, dat is het enige nadeel. En waar ga je naartoe als er iets mis is met je Nexus??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:09:
[...]

Klopt, dat is het enige nadeel. En waar ga je naartoe als er iets mis is met je Nexus??
de container denk ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:43
Heb net besteld bij de duitse googple play store, maar kreeg geen optie voor een ander factuur adres. Het factuur gaat nu ook gewoon naar mijn mailboxde adres. Is dit erg?

EDIT :
Zoals ik hier lees:

StraightOn.NL in "Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen"

Moet je juist je verzend EN factuur adres naar het mailboxde adres veranderen? Of lees ik dit verkeerd?

[ Voor 41% gewijzigd door Isotope5004 op 05-11-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 19:10
Let op je naam dus, dat deze exact gelijk is aan de creditcard. Dit geeft nog geen garantie. Die van mij staat nog pending...

Ik had hem eerst ook verkeerd ingevuld. Toen de order geannuleerd en opnieuw ingediend met Factuuradres: MIJN NAAM zoals op de creditcard en het adres verder als verzending

Dus

Verzendadres:
Helmut Kohl
Deutschlandstrasse 42
55231 Koln

Factuuradres:
J.A.N. Smit
Deutschlandstrasse 42
55231 Koln

En dan hopen dat het goed gaat. Je creditcardmaatschappij kan er altijd een stokje voor steken en zeggen dat je adres niet klopt. Met name, American Express is hier berucht om (uit eigen ervaring, met enkele hotelboekingen; companycard...)
Isotope5004 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:55:
Heb net besteld bij de duitse googple play store, maar kreeg geen optie voor een ander factuur adres. Het factuur gaat nu ook gewoon naar mijn mailboxde adres. Is dit erg?

EDIT :
Zoals ik hier lees:

StraightOn.NL in "Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen"

Moet je juist je verzend EN factuur adres naar het mailboxde adres veranderen? Of lees ik dit verkeerd?
StraightOn.NL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:29:
Vul je dan je Nederlandse NAW gegeven in met een verzend adres in Duitsland?

Of heb je ook bij Naam en Thuislocatie het adres in Duitsland in gevuld?

:::EDIT::::

Gewoon het verzendadres in Duitsland als Factuur en Thuislocatie instellen en betalen met je eigen creditcard. Hoewel Adres en Creditcard niet overeen komen lijkt hij het wel te accepteren.

LET OP: GEBRUIK BIJ FACTUUR ADRES WEL JE NAAM ZOALS DEZE OP DE CREDITCARD STAAT

[...]

[ Voor 23% gewijzigd door StraightOn.NL op 05-11-2013 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
Las het net ;) Alsnog bedankt, maakte me dus zorgen om niks haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03 17:28
Aggressor schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:15:
Hallo, afgelopen zaterdag heb ik een zwarte nexus 16gb gekocht bij de mediamarkt. (cash betaald)
Maar ik ga de telefoon niet gebruiken, dus ik ben van plan om hem terug te brengen en me geld terug.

*knip*
Misschien zit je niet op deze vraag te wachten... maar waarom? :o

- - - -

Ik wil mijn Nexus 5 misschien gaan bestellen bij de Kijkshop: http://www.kijkshop.nl/pr...8/lg-nexus-5-simlockvrij/
De witte variant. Ik snap alleen niet waarom er Internet only bij staat. Wat houdt dat in? 8)7

Verder iemand ervaringen met bestellen bij de Kijkshop?

Edit: nvm. misschien kan ik hem beter gewoon bij CoolBlue oid bestellen. Of Typhone zie ik, heb hier alleen ook geen ervaring mee.

[ Voor 37% gewijzigd door janvanduschoten op 06-11-2013 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Internet Only betekent niks anders dan dat je het artikel alleen op de webshop kan bestellen, in dit geval de Kijkshop. maw de phone ligt niet in de winkels van de kijkshop ;)

persoonlijk positieve ervaring met Coolblue & Belsimpel. Laatste artikel wat ik bij de kijkshop gekocht heb ik... errr.... 15 jaar geleden ofzo :|

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 18:02
Zoek even op kijkshop in dit topic. Er zijn meerdere personen die bij kijkshop hebben besteld, de meeste van ons krijgen morgen de telefoon geleverd.

Internet only beteken dat de telefoon niet in de winkels te koop is, en alleen maar op internet :)

met hierboven dus :)

[ Voor 7% gewijzigd door MaNDaRK op 05-11-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Verder iemand ervaringen met bestellen bij de Kijkshop?

Edit: nvm. misschien kan ik hem beter gewoon bij CoolBlue oid bestellen. Of Typhone zie ik, heb hier alleen ook geen ervaring mee.
Ja, ik heb zelf goede ervaringen met Kijkshop.nl.
Maar alsnog wacht ik op de voorraad van Coolblue, deze webwinkel heeft (voor mij) keer op keer uitmuntende service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03 17:28
Ok thanks voor de snelle reacties allemaal. Nu even kijken hoe ik kan zoeken in een topic. Ben nog tamelijk nieuw op Tweakers, haha.

Al gevonden trouwens. Gewoon in zoekbalk bovenin :')

- edit -
ik heb me ook ingeschreven bij PDAshop aka CoolBlue!

[ Voor 17% gewijzigd door Thesserd op 05-11-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 22:44
Zijn er nog mensen die (succesvol) gebruik hebben gemaakt van een mailboxde.com adres en/of (virtuele) prepaid creditcard?

Het wordt wel als mogelijkheid (aan)gegeven, maar wérkt het wel?

Óók is het me (nogsteeds) niet duidelijk of (en waar) ik m'n mailboxde.com ID moet opgeven bij het bestellen via de Play Store.

EDIT1: bij Factuuradres is alléén Duitsland selecteerbaar. Heeft dit (nadelige) gevolgen?

EDIT2: hmm.. m'n NETSELLER eCreditcard wordt als ongeldig gezien (geen typo's iig)

[ Voor 92% gewijzigd door born4trance op 06-11-2013 05:05 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 22:54

Xaria

Boventitel

Mijn Nexus 5 gisteren binnen gekregen bij het postkantoor. Helaas geen tijd gehad hem (of haar?) op te halen. Vandaag na werk gelijk langs. Had de telefoon bij belsimpel besteld. Ze gaven zelf al aan dat ze maandag weer een hele batch binnen kregen en gelijk zouden versturen, dus daar ben ik wel happy mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diokhan
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-11-2020
Pfff ik werd vanmorgen wakker met een mail in me inbox met een anulerings bevestiging uit de playstore.
Leuk om je dag mee te beginnen (WTF?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal vanavond de mediamarkt zwolle eens bellen of ze nog een zwarte hebben liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Diokhan schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:04:
Pfff ik werd vanmorgen wakker met een mail in me inbox met een anulerings bevestiging uit de playstore.
Leuk om je dag mee te beginnen (WTF?)
Ai, spijtig. Wanneer heb je besteld? En hoe heb je CC adres en verzendadres ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoorde dat de witte Nexus 5 geen soft touch achterkant heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diokhan
glennl schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:16:
[...]

Ai, spijtig. Wanneer heb je besteld? En hoe heb je CC adres en verzendadres ingevuld?
Alles in duitsland op mailbox.de
Kreeg ook helemaal geen rede voor de annulering.
Alleen dat mijn annulering bevestigd is............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Diokhan schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:35:
[...]

Alles in duitsland op mailbox.de
Kreeg ook helemaal geen rede voor de annulering.
Alleen dat mijn annulering bevestigd is............
Ik wacht al sinds zaterdag, maar nog geen enkele mail ontvangen. Order staat nog steeds pending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diokhan
glennl schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:39:
[...]

Ik wacht al sinds zaterdag, maar nog geen enkele mail ontvangen. Order staat nog steeds pending.
Stond hij bij mij ook al sinds dag na release.
Ik geprobeerd overnieuw te bestellen en is hij natuurlijk out of stock..
Pleuris Nederland ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Ik denk dat je er moet voor zorgen dat je geen mailbox.de vermeld bij je CC adres, dus zorgen dat je naam overeenkomt met die op je CC (maar dan gevolgd door het adres van mailboxde). Je verzendadres is dan wel het volledige adres dat je van mailboxde gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diokhan
Ja tuurlijk, ik heb gewoon mijn naam gebruikt met dat adres.
Heb het netjes gedaan. Alle gegevens kloppen.
Ze moeten die 32gb versie hier gewoon verkopen..
Altijd gezeik met dit kleine land.
Kan er echt boos om worden grr...

Duitsland is nu out of stock, of moet die witte nemen maar daar zit ik niet op te wachten lol...

[ Voor 25% gewijzigd door Diokhan op 06-11-2013 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-08 13:18
born4trance schreef op woensdag 06 november 2013 @ 04:30:
Zijn er nog mensen die (succesvol) gebruik hebben gemaakt van een mailboxde.com adres ... ...?
Ken. en Ph4ge al N5 binnen vanuit duitse play store via mailboxde? Spannend!
Waar hebben jullie je ID nummer van mailbox gezet en hebben jullie ergens Mailbox.de ingevuld zoals mailbox zegt dat het moet?

Wil dit ook graag gaan doen :9~ O-) :9 :P

[ Voor 18% gewijzigd door Cerebriform op 06-11-2013 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-07 13:25
Gisteren besteld. Gratis bij Tele2 Smartmix 100 + Internet X-Large (link). €26,-/m = €624,-/2 jaar. Als je daar de toestelprijs vanaf haalt hou je €225,- over, en dat is per maand €9,38.
Voor iemand als ik die weinig belt/smst is dit best aantrekkelijk.

Ik ben benieuwd... Van HTC Hero naar Nexus 5, dat lijkt me een behoorlijke vooruitgang >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zie zojuist dat mijn Kijkshop bestelling van 4-11 rond 15:00 uur ook vandaag wordt bezorgd. Tussen 10 en 12.

Moet jammer genoeg uiterlijk 10:15 weg ;( Hopen dat hij vroeg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-03-2024
Freakster86 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:05:
Zie zojuist dat mijn Kijkshop bestelling van 4-11 rond 15:00 uur ook vandaag wordt bezorgd. Tussen 10 en 12.

Moet jammer genoeg uiterlijk 10:15 weg ;( Hopen dat hij vroeg is :)
Ik ben juist gaan kijken op de webshop van Kijkshop en er staat vermeld "De verwachte leverdatum is 08-11-2013". Hoe kom jij er bij dat die vandaag bezorgd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
acizane80 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:08:
[...]

Ik ben juist gaan kijken op de webshop van Kijkshop en er staat vermeld "De verwachte leverdatum is 08-11-2013". Hoe kom jij er bij dat die vandaag bezorgd word?
Nou, ik heb een mailtje gekregen waarin dit stond:
Geachte heer,

Uw order bij Kijkshop.nl met nummer 22XXXXX is aangeboden aan PostNL op 05-11-2013.

Met uw pakketcode 3SKIJKXXXXXXXX kunt u uw pakket volgen op Track&Trace van PostNL
(PostNL actualiseert de status van uw pakket 1 tot 2 werkdagen na verzending van uw pakket).

Uw pakket wordt zo spoedig mogelijk bij u thuisbezorgd.

Met vriendelijke groet,
Kijkshop.nl
:+

PostNL link zegt vandaag tussen 10 en 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik geloof het wel met die Google PlayStore, ik heb 'm gehaald bij de Kijkshop. Kunnen we mooi die paar Freebees opmaken. Waarschijnlijk 8-11 verzonden en 9-11 in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikken danny
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 19:24
Heeft er iemand ervaring met vooruitbetaling/overboeking bij belsimpel? Ik heb donderdagavond mijn nexus besteld en reeds het bedrag overgemaakt (KBC, belgie). We zijn nu woensdag en mijn status staat nog steeds op "order wacht op betaling"... Dat is toch wel extreem lang lijkt me. Als je gaat tanken kan een transactie wel ogenblikkelijk, zelfs op zondag maar dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Laatst online: 09-08 13:18
Oh crap kwam uit de douche en er was weer een N5 32GB black verkrijgbaar op de Duitse Play Store. Heb hem net snel naar Mailboxde.com laten sturen. Hoop zo dat het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat voor afmetingen en gewicht houden jullie aan voor het pakketje dan? Ik zie dat mailboxde.com (logisch) kijkt naar maat van verpakking + gewicht van het totaalpakket. Ik twijfel namelijk of ik via Duitsland ga bestellen en zou dan denk ik voldoende moeten hebben aan DHL Weltpaket voor 2kg. Verzendkosten zijn dan wat duurder, maar dan heb je ook een verzekering tot €500,-. Hermes kan dan natuurlijk ook, is goedkoper, duurt wat langer, maar ik zie daarbij niets over verzekering. Wil ik zoiets al gaan doen, vind ik zekerheid wel belangrijk.

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 06-11-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

dikken danny schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:29:
Heeft er iemand ervaring met vooruitbetaling/overboeking bij belsimpel? Ik heb donderdagavond mijn nexus besteld en reeds het bedrag overgemaakt (KBC, belgie). We zijn nu woensdag en mijn status staat nog steeds op "order wacht op betaling"... Dat is toch wel extreem lang lijkt me. Als je gaat tanken kan een transactie wel ogenblikkelijk, zelfs op zondag maar dit?
Neem even contact met ze op, telefonisch of via Facebook.
Het kan zijn dat buitenlandse betalingen wat langer op zich laten wachten.

Ik had ook vooruitbetaald en was meteen afgeschreven, maar dat was binnenlands.
CptChaos schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:42:
Wat voor afmetingen en gewicht houden jullie aan voor het pakketje dan? Ik zie dat mailboxde.com (logisch) kijkt naar maat van verpakking + gewicht van het totaalpakket. Ik twijfel namelijk of ik via Duitsland ga bestellen en zou dan denk ik voldoende moeten hebben aan DHL Weltpaket voor 2kg. Verzendkosten zijn dan wat duurder, maar dan heb je ook een verzekering tot €500,-. Hermes kan dan natuurlijk ook, is goedkoper, duurt wat langer, maar ik zie daarbij niets over verzekering. Wil ik zoiets al gaan doen, vind ik zekerheid wel belangrijk.
Het pakket van mij was, verzonden door Belsimpel, ommenabij (LxBxH) 30x30x20 en 480g
met een pakket tot 2KG heb je meer dan genoeg marge.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 12:07
Zowel zwart als wit ruim op voorraad: http://www.gsmeasy.nl/com...kleur=2749&providersoort=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 17:45
Ik hoop dat de 32 GB snel ook buiten de Play Store beschikbaar komt.
Ik zou het waarschijnlijk wel kunnen regelen via de Franse, maar het garantie-traject zie ik niet zo zitten...

@dikken danny: vrijdag was een feestdag hier, dus waarschijnlijk is er niets uitgevoerd voor maandag. Internationale overschrijvingen kunnen een week duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
wat ben ik precies kwijt met bestellen van de 32gb versie via de duitse playstore? Ik wil straks een poging wagen via neteller, maar dan moet ik wel weten wat er exact op moet staan. Voor geld eraf halen vragen ze 7 euro vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 17:33
THEALPHA: 32GB: 399 euro + 9.99 verzendkosten naar Duits adres, 408.99 reken je af met Google Play.

Dan moet je het nog van het Duitse adres naar jouw adres krijgen, ik doe het via een vriend van me, ik keek op DHL.de en daar was het met Track & Trace + Verzekering (+3 euro) totaal volgens mij iets van 11 euro.

Via Mailboxde zal het vast ook wel zoiets kosten, maar dat moet je ff checken.

Ik weet niet of je met een CC moet betalen bij Mailboxde of dat er ook andere opties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
InfernoNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:49:
THEALPHA: 32GB: 399 euro + 9.99 verzendkosten naar Duits adres, 408.99 reken je af met Google Play.

Dan moet je het nog van het Duitse adres naar jouw adres krijgen, ik doe het via een vriend van me, ik keek op DHL.de en daar was het met Track & Trace + Verzekering (+3 euro) totaal volgens mij iets van 11 euro.

Via Mailboxde zal het vast ook wel zoiets kosten, maar dat moet je ff checken.

Ik weet niet of je met een CC moet betalen bij Mailboxde of dat er ook andere opties zijn.
nee dat kan gelukkig via paypal. Maar ik kan het gewoon eerst laten opsturen naar mijn mailbox en dan krijg ik een berichtje dat ik voor verzending vaan NL moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb zojuist bij GSMEasy de 16GB black besteld, afwachten dan maar. :)

EDIT:
Even in de live support geweest en als het goed is wordt het toestel vandaag naar mij verzonden! :)

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 06-11-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
THEALPHA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:50:
[...]

nee dat kan gelukkig via paypal. Maar ik kan het gewoon eerst laten opsturen naar mijn mailbox en dan krijg ik een berichtje dat ik voor verzending vaan NL moet betalen?
Zoals ze het op de site uitleggen blijkt dat zo te werken ja.. Er staat heel duidelijk op de website dat wanneer ze het ontvangen ze je een mailtje sturen voor de volgende stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
Zinzinneke schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:41:
Ik hoop dat de 32 GB snel ook buiten de Play Store beschikbaar komt.
De 32GB versie is ook al beschikbaar buiten de playstore. Alleen betaal je er gevoelig meer voor als je hem via een webwinkel besteld.

http://www.heise.de/preis...2gb-schwarz-a1025589.html

http://geizhals.de/google-nexus-5-32gb-schwarz-a1025589.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
Daz_Bob schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:09:
[...]

De 32GB versie is ook al beschikbaar buiten de playstore. Alleen betaal je er gevoelig meer voor als je hem via een webwinkel besteld.

http://www.heise.de/preis...2gb-schwarz-a1025589.html

http://geizhals.de/google-nexus-5-32gb-schwarz-a1025589.html
Hij is alleen nergens op voorraad, en de enige winkel met voorraad heeft hem zo te zien op 599 euro staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
InfernoNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:10:
[...]

Hij is alleen nergens op voorraad, en de enige winkel met voorraad heeft hem zo te zien op 599 euro staan.
Als zelfs de Playstore hem niet op voorraad heeft en hem pas eind deze maand uit kan leveren, denk ik dat het bij hun ook lang gaat duren. :) Je kunt veel over Apple zeggen, maar dit hebben ze altijd wel goed geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
Dat bedoelde ik dus ook met "gevoelig meer" :)

Die webwinkels bestellen hem waarschijnlijk ook gewoon bij de duitse playstore waarna ze doodleuk 50-100€ extra vragen om hem door te verkopen.

De webshop die hem nu al kan aanbieden kan ook zoveel vragen omdat ze nog geen concurrentie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 11:58
Ik meen iedere post van dit topic te hebben gelezen, maar ik heb nog niemand gezien die de Amerikaanse versie heeft. Is er stiekem iemand die de Amerikaanse versie heeft en wil vertellen of hij/zij tegen problemen aan is gelopen bij het bestellen/gebruiken van het toestel?

Ik overweeg er een te kopen via een bekende in de US. (4G verhaal weet ik, maar dat interesseert me niet, garantie is alleen iets dat me zorgen baart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
floriz87 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:14:
Ik meen iedere post van dit topic te hebben gelezen, maar ik heb nog niemand gezien die de Amerikaanse versie heeft. Is er stiekem iemand die de Amerikaanse versie heeft en wil vertellen of hij/zij tegen problemen aan is gelopen bij het bestellen/gebruiken van het toestel?

Ik overweeg er een te kopen via een bekende in de US. (4G verhaal weet ik, maar dat interesseert me niet, garantie is alleen iets dat me zorgen baart)
Ja dat vond ik ook een puntje, vandaar toch maar niet uit Duitsland laten halen. Ik hoor aardig wat verhalen over dode pixels en toestellen die niet opstarten. Daar moet je niet aan denken natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Daar heb je aan de andere kant natuurlijk de garantie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 11:58
JPtjeeNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:15:
[...]

Ja dat vond ik ook een puntje, vandaar toch maar niet uit Duitsland laten halen. Ik hoor aardig wat verhalen over dode pixels en toestellen die niet opstarten. Daar moet je niet aan denken natuurlijk!
Mja, maar ik laat hem dan bestellen door een bekende. Die wil vast mijn toestel wel even controleren op een aantal punten, alvorens hem mee te nemen of op te sturen naar NL ;) . Alleen als er wat gebeurt na een paar maanden is dat wel wat gedoe en ben ik mijn toestel een poos kwijt (+ verzendkosten).
CptChaos schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:16:
Daar heb je aan de andere kant natuurlijk de garantie voor.
Probleem is dat de afhandeling nogal ingewikkeld loopt wanneer je je toestel in het buitenland hebt aangeschaft.

[ Voor 18% gewijzigd door floriz87 op 06-11-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@ CptChaos: ja, maar dan via de Duitse Playstore. Zie ook dat bericht wat hier al tig keer is vermeld: het kost nogal wat moeite om je Duitse N5 vanuit Nederland onder garantie te laten maken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
dikken danny schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:29:
Ik weet niet hoe het gaat bij belsimpel, maar internationale overschrijving duurt 4 a 5 werkdagen voor de overboeking. Ik ben eerder van plan om ff af te wachten, en zien of er op vraag&aanbod geen 32GB beschikbaar komt voor een schappelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

pven schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:18:
@ CptChaos: ja, maar dan via de Duitse Playstore. Zie ook dat bericht wat hier al tig keer is vermeld: het kost nogal wat moeite om je Duitse N5 vanuit Nederland onder garantie te laten maken.
Ik las het later ook inderdaad. Ik heb daar geen zin in om eerlijk te zijn en betaal dan liever die paar tientjes meer, om sowieso garantie te hebben en ook nog eens de mogelijkheid van Koop op Afstand (KOA) te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
acizane80 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:20:
[...]

Ik weet niet hoe het gaat bij belsimpel, maar internationale overschrijving duurt 4 a 5 werkdagen voor de overboeking. Ik ben eerder van plan om ff af te wachten, en zien of er op vraag&aanbod geen 32GB beschikbaar komt voor een schappelijke prijs.
Ff ter informatie, mij kost het ongeveer 425 euro om de 32GB uit Duitsland te halen. Iemand die dit gaat doen om door te verkopen wilt er wellicht wat meer aan verdienen dan twee tientjes. Ligt er natuurlijk aan wat jij een schappelijke prijs vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diokhan
Pfffffffffffff krijg geen normaal antwoord van duitse playstore support.. alleen maar van die copy pasta.. nu overnieuw geprobeerd te bestellen.. zakt de moed me in de schoenen.. 4-5 weken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
InfernoNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:24:
[...]

Ff ter informatie, mij kost het ongeveer 425 euro om de 32GB uit Duitsland te halen. Iemand die dit gaat doen om door te verkopen wilt er wellicht wat meer aan verdienen dan twee tientjes. Ligt er natuurlijk aan wat jij een schappelijke prijs vindt.
Daarom dat ik ook zeg dat ik het ff wil afwachten, maandje of zo.
Tegen die tijd zijn er al mensen die uitgekeken zijn, en word de stock goed aangevuld.
Waardoor die overal goed leverbaar zal zijn, en de 2dehands prijs iets lager als 399€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenbak
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 22:36
Diokhan schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:25:
Pfffffffffffff krijg geen normaal antwoord van duitse playstore support.. alleen maar van die copy pasta.. nu overnieuw geprobeerd te bestellen.. zakt de moed me in de schoenen.. 4-5 weken :S
Mijn 32gb uit de play store zou 21 november verzonden worden maar wordt vandaag al bij mailboxde bezorgd, dus dat aantal weken zegt geloof ik niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
Mijn creditkaart is in ieder geval geaccepteerd. Krijg binnenkort een mail met details. Nu maar afwachten of hij daadwerkelijk wordt verzonden. Bij afleverdatum staat trouwens 11-12-13 dus duurt nog wel even (zwart 32gb)

edit: bedrag is afgeschreven bij netteler. Lijkt dus goed te komen. Of heeft iedereen dit?

[ Voor 17% gewijzigd door THEALPHA op 06-11-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
@ THEALPHA: Wélke Creditcard (die van NETSELLER?).

Hoe heb jij het gedaan bij verzend- en afleveradres?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenem
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06-2023
Gisteren de zwarte 16gb versie besteld bij GSMWijzer.nl - zojuist in ontvangst mogen nemen. Eerste indruk: degelijk, ligt lekker in de hand, mooi scherm. Kortom: tevreden! :)

Ik verhuis naar het ervaringen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
born4trance schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:46:
@ THEALPHA: Wélke Creditcard (die van NETSELLER?).

Hoe heb jij het gedaan bij verzend- en afleveradres?
Eerst via tunnelbear duitse proxy ingesteld.

Duitse gmailaccount aangemaakt. telefoonnr wel nl en ook mijn eigen email erbij gezet.
(let erop dat je dus echt een duitse mail aanmaakt, hij stuurde mij eerst naar nl. laatste regel van adresbalk veranderd naar de op het einde.

Vezendadres:

eerste lijn: Mailboxde.com
tweede lijn: (naam bij mailbox) (id nummer)
Verder gewoon adres van de mailbox en bij nr het nr van mailboxde.

Verder kaart en nummer ingevuld zoals bij mijn neteller account.

factuuradres alleen de naam gewijzigd naar mijn eigen naam ipv mailboxde.com (is ook de naam van mijn kaart)

vervolgens doorgegaan en inmiddels is het geld afgeschreven.staat nog wel een sterretje achter dus kan nog steeds misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
Mijn Kijkshop telefoon ook binnen. Eerste indruk, geweldig, maar goed mijn vorige telefoon is de htc desire :)
Eerst maar eens goed mee gaan spelen.

Ik ga ook naar het ervaringen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 19:10
Wat staat er bij in je Google Wallet?

Bij mij staat er nog steeds, sinds gisteren PENDING

Als je op betalingsdetails klikt ga je namelijk naar Wallet en daar kan je de status van je betaling zien.
THEALPHA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:52:
[...]

Duitse gmailaccount aangemaakt. telefoonnr wel nl en ook mijn eigen email erbij gezet.
(let erop dat je dus echt een duitse mail aanmaakt, hij stuurde mij eerst naar nl. laatste regel van adresbalk veranderd naar de op het einde.

Vezendadres:

factuuradres alleen de naam gewijzigd naar mijn eigen naam ipv mailboxde.com (is ook de naam van mijn kaart)

vervolgens doorgegaan en inmiddels is het geld afgeschreven.staat nog wel een sterretje achter dus kan nog steeds misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
StraightOn.NL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:58:
Wat staat er bij in je Google Wallet?

Bij mij staat er nog steeds, sinds gisteren PENDING

Als je op betalingsdetails klikt ga je namelijk naar Wallet en daar kan je de status van je betaling zien.

[...]
Bij mij ook. Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesNews
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-04-2024

MeesNews

robots en computers

Ik heb m'n Nexus net gisteren bezorgd gekregen, bedankt voor alle support iedereen.

Het is een verademing ten opzichte van m'n oude HTC evo 3d.

robots en computers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
THEALPHA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:52:
[...]

Vezendadres:

Hmm, volgens mij heb ik het net zó gedaan.

Had je vóór het plaatsen van de bestelling al geld naar je NETSELLER eWallet overgemaakt?

Tot slot: Moet ik bij de mailboxde adres-gegevens nou mijn naam opgeven, gevolgt door m'n ID?

(in de mail die ik van mailboxde kreeg stond geen naam vermeld maar een koppelteken, gevolgt door een komma en ID... en het te gebruiken adres)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
born4trance schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:14:
[...]

Hmm, volgens mij had ik het net zó gedaan.

Had je vóór het plaatsen van de bestelling al geld naar je NETSELLER eWallet overgemaakt?

Tot slot: Moet ik bij de mailboxde adres-gegevens nou mijn naam opgeven, gevolgt door m'n ID?

(in de mail die ik van mailboxde kreeg was geen naam vermeld maar een koppelteken, gevolgt door een komma en ID... en het te gebruiken adres)
Ja had ik al gelijk gedaan. (410 euro) staat nu nog 1 euro op mijn account. Gek dat je geen naam gekregen hebt bij mij staat er gewoon:

Mailboxde.com
Jan Jansen ID 123456
Dresdner Str. 9
02763
Zittau

en dan bij factuur:

Jan Jansen
Jan Jansen ID 123456
Dresdner Str. 9
02763
Zittau

(naam is natuurlijk niet echt ;) )

Ik heb mijn neteller account wel laten testen. Misschien dat dit wat uitmaakt? Moet je even 2 foto's van je rijbewijs opsturen.

[ Voor 7% gewijzigd door THEALPHA op 06-11-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
Dat adres inderdaad. Aan het einde van de mail staat overigens wel een naam van een persoon vermeld, maar deze zal ik wel niet moeten gebruiken ;-)

Best verwarrend zo...misschien moet ik even een nieuwe mailboxde aanmaken.

NETSELLER, hoe kom ik er(bij/op) :+

edit: bedankt voor de tip, lenbak

[ Voor 17% gewijzigd door born4trance op 06-11-2013 12:39 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenbak
Ik heb het zo gedaan en dat bleek te werken:

MIJN NAAM OP CC
Mailboxde.com, ID xxxxx
Dresdner Str. 9
Zittau
02763
DE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
Nou, ik krijg het vooralsnog niét voor elkaar om m'n NETELLER kaart aan Google Wallet toe te voegen:
There was a problem authorizing your card. Contact your bank if this problem continues.

NETELLER hoort normaal ook zónder bevestiging van je account te werken, aangezien dit alleen nodig is wanneer je geld van je account opneemt.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
Ze hebben een goede live chat support bij Neteller, daar ff informeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
born4trance schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:05:
Nou, ik krijg het vooralsnog niét voor elkaar om m'n NETELLER kaart aan Google Wallet toe te voegen: There was a problem authorizing your card. Contact your bank if this problem continues.

NETELLER hoort normaal ook zónder bevestiging van je account te werken, aangezien dit alleen nodig is wanneer je geld van je account opneemt.
Wat gek. Pure pech waarschijnlijk. Nieuwe account aanmaken via netteler? heb je de naam veranderd bij het factuuradres in de naam van je kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Cerebriform schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:48:
[...]

Ken. en Ph4ge al N5 binnen vanuit duitse play store via mailboxde? Spannend!
Waar hebben jullie je ID nummer van mailbox gezet en hebben jullie ergens Mailbox.de ingevuld zoals mailbox zegt dat het moet?

Wil dit ook graag gaan doen :9~ O-) :9 :P
Volgens de track&trace wordt mijn N5 ieder moment afgeleverd bij MailboxDE. De chauffeur is iig onderweg.
Heb mijn account bij MailboxDE al voorzien van het noodzakelijke bedrag via PayPal, dus dat staat al klaar.

Het ID nummer inc. MailboxDE heb ik in na mijn naam ingevoerd. Bij de track&trace stond het opeens zónder de MailboxDE verwijzing :X Dus snel contact met ze opgenomen, en ze zeiden dat de postbode ze inmiddels goed genoeg kent om ze zonder die verwijzing te vinden. Je ID is dus nog wél nodig.

Ook gelijk gevraagd welke verzendmethode ze aanraadden, en dat bleek GLS te zijn. Die was ook het goedkoopst, dus dat vond ik prima ;) Verzekerd tot 500 euro en een track&trace code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
Ken. schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:41:
[...]

Volgens de track&trace wordt mijn N5 ieder moment afgeleverd bij MailboxDE. De chauffeur is iig onderweg.
Heb mijn account bij MailboxDE al voorzien van het noodzakelijke bedrag via PayPal, dus dat staat al klaar.

Het ID nummer inc. MailboxDE heb ik in na mijn naam ingevoerd. Bij de track&trace stond het opeens zónder de MailboxDE verwijzing :X Dus snel contact met ze opgenomen, en ze zeiden dat de postbode ze inmiddels goed genoeg kent om ze zonder die verwijzing te vinden. Je ID is dus nog wél nodig.

Ook gelijk gevraagd welke verzendmethode ze aanraadden, en dat bleek GLS te zijn. Die was ook het goedkoopst, dus dat vond ik prima ;) Verzekerd tot 500 euro en een track&trace code.
Hoelang bleef je wallet op pending staan. En hoelang was de geschatte levertijd toen je hem kocht? Las ergens op dit topic dat sommigen hem veel eerder hadden ontvangen dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
http://www.mediamarkt.nl/...2,1022871.html?langId=-11

392 euro nu bij de mediamarkt.. gratis bezorging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Bezorging 5-7 dagen. Dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Laatst online: 13-01-2022
Ik heb 'm net besteld bij Gsmeasy voor 399 incl gratis verzending. Is volop op voorraad, dus morgen binnen als het goed is.

http://www.gsmeasy.nl/gsm/LG/Nexus-5.html

Heb daar al veel besteld, gaat altijd goed.

Overigens stond hij nog op '30 op voorraad' toen ik bestelde, inmiddels nog 22, gaat hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gradjepower
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-03 22:20
Dat is exclusief thuiskopie heffing. Dus komt in totaal nog op 399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xl3y
  • Laatst online: 17-05 18:35
Waar kunnen wij in België eigenlijk nog een Nexus 5 zwart 16gb verkrijgen?
gsmeasy stuurt alvast niet naar belgië en de mediamarkt daar vindt ik momenteel ook nog niks op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
JPtjeeNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:55:
[...]

Bezorging 5-7 dagen. Dat wel.
:)
We lopen elkaar hier gek te maken als wijven in een schoenenwinkel.. gaat eigenlijk nergens over.. want hoe blij ben je nu nog dat je bijv je galaxy nexus een paar dagen eerder had? Een week f5'en voor een kick van (zodra je hem in je handen hebt) een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
Gisteravond besteld bij de duitse google play, Bestelling staat nog steeds "In behandeling.". Ook nog niks van mijn credit card af zien gaan, hoe lang duurt dit normaal? Heb bij verzend en factuur dit ingevuld:

Mailboxde.com
Jan Jansen ID 123456
Dresdner Str. 9
02763
Zittau

Kan dus zijn dat mijn cc wordt geweigerd omdat de namen niet overeen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
tjaeuhm schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:05:
[...]

:)
We lopen elkaar hier gek te maken als wijven in een schoenenwinkel.. gaat eigenlijk nergens over.. want hoe blij ben je nu nog dat je bijv je galaxy nexus een paar dagen eerder had? Een week f5'en voor een kick van (zodra je hem in je handen hebt) een uur.
Die vergelijking klopt pas als je dit voor elke telefoon doet. Als ik straks mn telefoon heb, dan ben ik wel weer voor een tijd zoet. Een vrouw gaat meteen op zoek naar het volgende paar. :+

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
hahaha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 23:13
Mijn Zwarte 32GB is aangekomen bij MailboxDE, heb betaald en hij staat weer klaar voor verzenden :) Spannend!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:16

Apoca

Array Technology Industry

Heeft iemand al via de MediaMarkt website besteld, buiten de levertijd staat er geen voorraad indicatie? Heb nog een aantal cadeaubonnen en VVV bonnen die ik wil inruilen als ik hem ga ophalen bij de betreffende vestiging. In de winkel zelf wisten ze nog niet wanneer die kwam... Ohh is die al uit wat de reactie "zucht"...

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenbak
Zojuist een bericht gehad van Mailboxde dat mijn pakketje bij hun aangekomen is, ik er heb ervoor gekozen om hem naar mij te laten versturen met Deutsche Post DHL Weltpaket - Priority, Insurance up to 500 EUR - .
Kosten hiervoor zijn 17,41.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 15:31
Quacka schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:25:
[...]

Die vergelijking klopt pas als je dit voor elke telefoon doet. Als ik straks mn telefoon heb, dan ben ik wel weer voor een tijd zoet. Een vrouw gaat meteen op zoek naar het volgende paar. :+
Gewoon opzoek gaan naar de volgende gadget.
- Nexus 7 2013
- Nexus 5
Volgende:
- Nexus smartwatch misschien? :P

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

THEALPHA schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:47:
[...]

Hoelang bleef je wallet op pending staan. En hoelang was de geschatte levertijd toen je hem kocht? Las ergens op dit topic dat sommigen hem veel eerder hadden ontvangen dan verwacht.
Levertijd stond op 2-3 weken toen ik 'm afgelopen zaterdag bestelde :')
Maandagavond stond 'ie op shipped.
ph4ge schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:36:
Mijn Zwarte 32GB is aangekomen bij MailboxDE, heb betaald en hij staat weer klaar voor verzenden :) Spannend!
Ha, hier precies hetzelfde. Zaten we bij dezelfde batch :)
The race is on :P

[ Voor 26% gewijzigd door Ken. op 06-11-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
@ph4ge en lenbak Hoelang bleef jullie cc op pending staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenbak
Ik zie dat het bedrag op 4 november op mn cc gereserveerd is en ik heb 1 november besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 20:05
Mijn Nexus is ook net aangekomen bij mailboxde en ik heb ook de Deutsche Post DHL Weltpaket - Priority, Insurance up to 500 EUR optie gekozen. Misschien rijdt er wel een auto van UPS alleen naar mailboxde vanaf hun sorteercentrum voor alle Nexus 5-Nederlanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De mijne gaat via GLS. Ben benieuwd wie sneller is hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
Ken. schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:44:
De mijne gaat via GLS. Ben benieuwd wie sneller is hehe.
Volgens de website zou DHL 1 werkdag sneller moeten zijn, dus dat hoop ik dan maar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Crap, ik zag het ook net inderdaad, doh! :P En dat voor <2 euro winst..
Kijken of ik nog kan switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenbak
williamvdh schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:45:
[...]

Volgens de website zou DHL 1 werkdag sneller moeten zijn, dus dat hoop ik dan maar :9
Haha ja dat was ook mijn enige argument om voor DHL te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Niet online
Eergisteren was er nog niets bekend bij 'mijn mediamarkt' en vandaag geeft de webshop aan dat hij gewoon op voorraad is, kan dit kloppen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pxKXkLL.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
Nu nog hopen dat mailboxde ze vandaag op de post doet.. Ik kan namelijk nergens vinden voor welke tijd je een forwarding order geplaatst moet hebben zodat ze het op dezelfde dag uitvoeren. Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb ze net een mail gestuurd met deze vraag. Zodra ik antwoord heb, laat ik het hier wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:00

IkWilbert

Het is mij!

mdrop schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:51:
Eergisteren was er nog niets bekend bij 'mijn mediamarkt' en vandaag geeft de webshop aan dat hij gewoon op voorraad is, kan dit kloppen?

[afbeelding]
Ik zie in bestelling levertijd 5 tot 7 dagen
Sorry, niet goed gekeken. In vestiging Hengelo staat de N5 ook als direct beschikbaar

[ Voor 11% gewijzigd door IkWilbert op 06-11-2013 15:00 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
IkWilbert schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:58:
[...]

Hier hetzelfde. Ben erover aan het denken om te annuleren bij de Mediamarkt en te bestellen bij de Kijkshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Niet online
IkWilbert schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:58:
[...]

Sorry, niet goed gekeken. In vestiging Hengelo staat de N5 ook als direct beschikbaar
Dat zie ik ook bij de online bestellingen.

Inmiddels gebeld en blijkt een 'kleine voorraad' voorradig te zijn, dat wordt dus vanavond even richting de MM ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Inmiddels weer op vooraad bij Coolblue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

O.. 392? de prijs is al wat aan het dalen zie ik :). Nou ja, wilde toch nog even wachten met aanschaffen :P

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Cyberpope schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:05:
O.. 392? de prijs is al wat aan het dalen zie ik :). Nou ja, wilde toch nog even wachten met aanschaffen :P
Dat is exclusief thuiskopieheffing. Uiteindelijk betaal je gewoon €399,-.
Pagina: 1 ... 13 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.