Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhofstee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05-2024
Mijn Nexus 5 is zojuist bij het postkantoor afgeleverd, had ik hem direct naartoe laten sturen. Doe ik wel vaker, weet ik zeker dat ik hem die dag heb en kan er niks mis gaan met de bezorging. :D

Edit: Was trouwens afgelopen zaterdag besteld bij Belsimpel

[ Voor 13% gewijzigd door ronaldhofstee op 05-11-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
ronaldhofstee schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:22:
Mijn Nexus 5 is zojuist bij het postkantoor afgeleverd, had ik hem direct naartoe laten sturen. Doe ik wel vaker, weet ik zeker dat ik hem die dag heb en kan er niks mis gaan met de bezorging. :D
Tot dat je op het postkantoor komt en blijkt dat je pakketje al door iemand anders is opgehaald. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:01

MethinX

't is wat!

MaNDaRK schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:51:
[...]

Check4Change een mooie add-on voor Firefox ;)

Ik werd trouwens keurig te woord gestaan, maar ik had wel het idee dat er meerdere mensen al gebeld hadden.
Bedankt voor de info over de kijkshop, ik zal dan niet meer bellen zodat ze tijd hebben om de boel in te pakken :)

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MaNDaRK schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:30:
Net ook even de Kijkshop gebeld, ze hebben inderdaad de levering binnen gehad. En de bestelde telefoons zullen vandaag worden aangeboden aan de post :)

Hopelijk morgen binnen :)
Wanneer hebben de mensen hier bij de kijkshop besteld? Ik gistermiddag, nu maar hopen dat deze uit dezelfde levering kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:01

MethinX

't is wat!

Exocet schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:28:
[...]

Wanneer hebben de mensen hier bij de kijkshop besteld? Ik gistermiddag, nu maar hopen dat deze uit dezelfde levering kan komen.
Dat denk ik niet, ik heb zondag besteld, toen stond de verwachte leverdatum op 5-11 (vandaag dus). Gistermiddag stond ie op 7-11 (toch?) dus ik neem aan dat je dan op de volgende batch moet wachten.

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhofstee
Rikkiz0r schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:25:
[...]

Tot dat je op het postkantoor komt en blijkt dat je pakketje al door iemand anders is opgehaald. :+
Shhht, don't pull those tricks on me man, ik moet hem nu ook vanmiddag hebben. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
MethinX schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:29:
[...]

Dat denk ik niet, ik heb zondag besteld, toen stond de verwachte leverdatum op 5-11 (vandaag dus). Gistermiddag stond ie op 7-11 (toch?) dus ik neem aan dat je dan op de volgende batch moet wachten.
Toen ik gisteren bestelde stond de verwachte leverdatum op 6-11, later die middag op 7-11. Maar dan zal het zeer waarschijnlijk wat langer wachten worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:33
Ik bestel zometeen de 32GB Witte Nexus 5 van de Duitse Play Store :), hij staat nu op 2-3 weken levertijd, maar als het goed is zou dat wellicht wat eerder kunnen zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
InfernoNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:37:
Ik bestel zometeen de 32GB Witte Nexus 5 van de Duitse Play Store :), hij staat nu op 2-3 weken levertijd, maar als het goed is zou dat wellicht wat eerder kunnen zijn toch?
Hoe verloopt de garantie eigenlijk via de duitse playstore?

Ik ben momenteel ook aan het twijfelen om de 32GB te bestellen, maar het is niet echt duidelijk hoe de garantie wordt afgehandeld via de playstore. En de paar duitse webshops die hem aanbieden met garantie hebben nog geen leveringstermijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:11
InfernoNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:37:
Ik heb een witte 32GB besteld in de UK. Stond eerst op 1-2 dagen en nu op 8 November. Ben erg benieuwd met heel veel geluk word hij vandaag verstuurd dan heb ik hem morgen want dan moet ik weer terug naar NL. Anders wachten tot een collega naar NL komt gelukkig is dat elke week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
Daz_Bob schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:40:
[...]

Ik ben momenteel ook aan het twijfelen om de 32GB te bestellen, maar het is niet echt duidelijk hoe de garantie wordt afgehandeld via de playstore. En de paar duitse webshops die hem aanbieden met garantie hebben nog geen leveringstermijn. :(
Van wat ik heb begrepen moet dat dan via Duitsland lopen. En daar zal ik maar op een of andere manier mee om moeten gaan, als er dan geen optie meer is voor mij om dat te fixen, dan ga ik gewoon op de service van LG hangen, mocht dat werken. Voor nu woont er een vriend van mij daar en die helpt me nu met bestellen en leveren etc :). Zeker handig.

Het is niet echt een super geweldige optie, maar de 16GB is echt te weinig, heb het even geprobeerd, maar ik was al snel meer dan de helft kwijt. Ik koop gewoon een badass hoesje en hoop dat het allemaal goed gaat _/-\o_ (Hoesje: http://www.ebay.nl/itm/25...3984.m1423.l2649#shpCntId )

@ Eskimootje: Wanneer heb jij besteld?

Ook anderen die hebben besteld, wanneer hebben jullie besteld en is de bestelling nu op leveren?

[ Voor 5% gewijzigd door InfernoNL op 05-11-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Eskimootje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:42:
[...]

Ik heb een witte 32GB besteld in de UK.
In de Playstore, of elders?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Vanochtend ontvangen, gisteren besteld (de witte) bij coolblue. Nood aan wifi bij de setup was een béétje een domper, maar we zijn rustigaan de zaken aan het in orde krijgen. Wow. <- officiële eerste reactie.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Daz_Bob schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:40:
[...]

Al eerder besproken in dit topic.

Hier kun je lezen welke stappen iemand op GoT heeft moeten doorlopen om zijn Nexus 10 van de Duitse play store te laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:05
notebooksbilliger.de heeft de 32GB versie overigens met 20€ in prijs verhoogd naar 449€, loopt blijkbaar nogal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Helaas is, zoals eerder gemeld, de 32 GB niet in de DE store te krijgen. Ik wil 'm daar met MailboxDE gaan bestellen. Ik heb daar al een account aangemaakt, alleen als ik op "Setup a mailbox" druk, krijg ik een scherm met "Editovat údaje" en het woord "login" in een invulveld met "Zmenit údaje" op de drukknop. Als ik op die drukknop druk, gebeurt er helaas niets. Kan ik alleen op deze manier een mailbox aanmaken?

Hebben meer mensen hier last van gehad, of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

JPtjeeNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:54:
Helaas is, zoals eerder gemeld, de 32 GB niet in de DE store te krijgen. Ik wil 'm daar met MailboxDE gaan bestellen. Ik heb daar al een account aangemaakt, alleen als ik op "Setup a mailbox" druk, krijg ik een scherm met "Editovat údaje" en het woord "login" in een invulveld met "Zmenit údaje" op de drukknop. Als ik op die drukknop druk, gebeurt er helaas niets. Kan ik alleen op deze manier een mailbox aanmaken?

Hebben meer mensen hier last van gehad, of doe ik iets fout?
Lijkt me totaal offtopic voor dit topic. Daarnaast denk ik (gezien de teksten die je geeft/ziet, waar overigens geen Duits in zit) niet dat ik zo'n dienst zomaar zou vertrouwen voor een nieuwe telefoon van 350/400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:11
Inmiddels zijn de eerste tekenen van de Nexus bij onze duitse Saturn vrienden te vinden...
De Nexus 5 (16GB, wit) is te vinden op deze pagina.

Helaas staat erbij "Erscheint am 25.11.13", dus moeten wij nog wat geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
CptChaos schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:59:
[...]
Lijkt me totaal offtopic voor dit topic. Daarnaast denk ik (gezien de teksten die je geeft/ziet, waar overigens geen Duits in zit) niet dat ik zo'n dienst zomaar zou vertrouwen voor een nieuwe telefoon van 350/400 euro.
Juist niet, hier zitten een aantal mensen die al met MailboxDE besteld hebben en wellicht lopen mensen die dit ook gaan doen, tegen problemen aan. Nee, ik zit echt op de Engelse variant. Ik heb ze even een mailtje gestuurd, kan ik ook meteen hun klantenservice testen. :)

Zijn al heel wat mensen die het op deze manier gedaan hebben.

Is er wellicht een mailboxUK van bijvoorbeeld dezelfde organisatie o.i.d.? Of heeft iemand ervaringen met een mailbox in Engeland? Bij de Engelse PlayStore kun je hem tenminste wel bestellen.

EDIT: Blijkbaar krijg je als je je aangemeld hebt een mailtje met het adres waar je je pakket heen kunt sturen. Je hoeft dus niet nogmaals op "Set up a mailbox" te drukken.

[ Voor 14% gewijzigd door JPtjeeNL op 05-11-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De zwarte is inmiddels niet meer op voorraad op studentmobiel.nl/gsmwijzer.nl ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
JPtjeeNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:03:
[...]

Juist niet, hier zitten een aantal mensen die al met MailboxDE besteld hebben en wellicht lopen mensen die dit ook gaan doen, tegen problemen aan. Nee, ik zit echt op de Engelse variant. Ik heb ze even een mailtje gestuurd, kan ik ook meteen hun klantenservice testen. :)

Zijn al heel wat mensen die het op deze manier gedaan hebben.

Is er wellicht een mailboxUK o.i.d.? Bij de Engelse PlayStore kun je hem tenminste wel bestellen.
Googlen op 'mailbox uk' levert legio hits op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
JPtjeeNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:03:
[...]

Is er wellicht een mailboxUK o.i.d.? Bij de Engelse PlayStore kun je hem tenminste wel bestellen.
Ja: http://www.mailboxuk.com/

Geen idee hoe betrouwbaar dat is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Ik zie dat ik mijn vraag niet helemaal goed geformuleerd heb, excuus! Uiteraard levert het hits op, alleen meer de vraag wie daarmee bekend is. Wellicht iemand anders op deze manier besteld?

[ Voor 9% gewijzigd door JPtjeeNL op 05-11-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:11
pven schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:03:
[...]

In de Playstore, of elders?
In de PlayStore op vrijdag half 1 (lokaal nog donderdag half 12)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carl84
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-03 16:41
Gaat erg snel daar is op te twitter te lezen.
alwaysleft schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:06:
De zwarte is inmiddels niet meer op voorraad op studentmobiel.nl/gsmwijzer.nl ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Misschien heeft iemand er iets aan, dus here goes. Donderdagavond bij Studentmobiel de Nexus 5 icm met abonnement verlenging besteld. Vanochtend is mijn nieuwe abonnement ingegaan en de N5 opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
greenlizzard schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:39:
notebooksbilliger.de heeft de 32GB versie overigens met 20€ in prijs verhoogd naar 449€, loopt blijkbaar nogal goed
Een alternatief is : http://www.getgoods.de/10...ogle-nexus-5-32gb-schwarz

Hierbij heb je geen BTW-nr nodig om te versturen naar het buitenland.

Toestel kost €449 en verzending €14.90 (Belgie/Nederland). In totaal zo'n €463.90.

Weliswaar een serieuze kost extra tov de playstore, maar het lijkt me een van de weinige opties om een 32GB versie te kopen met garantie.

EDIT: Zo te zien is de vraag wat groter dan het aanbod, de meeste prijzen is Duitsland zijn al opgeslagen naar €499 :o

[ Voor 8% gewijzigd door Daz_Bob op 05-11-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:46
Weet iemand of er in Amsterdam, Hoorn, Alkmaar en omgeving een 16GB zwart model te koop is in een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Update over Saturn Dordrecht:

Ze hopen ergens deze week een levering binnen te krijgen, niks is zeker omdat ze te maken hebben met een beetje een 'trage' leverancier. Ook zal dat dan pas de eerste batch toestellen zijn die ze geleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:02
stijnos1991 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:34:
Weet iemand of er in Amsterdam, Hoorn, Alkmaar en omgeving een 16GB zwart model te koop is in een winkel?
Je kan even een aantal winkels bellen :) en wat je ook kan doen is even kijken op de website van de Media Markt en als je het product aanklikt, kan je meteen kijken of je het direct kan ophalen in de winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn A'dam alleen 2 witte. MM Amsterdam Noord heeft niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Hoorn net gebeld. Nog 10 zwarte op voorraad. Stap nu de auto in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
omgeving Utrecht nog niets te krijgen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Dawn schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:25:
Bij Belsimpel, waar ondanks aangegeven dat deze op voorraad is, de volgende melding op de status controle pagina staat:

Pakketstatus:
het pakket wacht op levering van leverancier aan Belsimpel

Besteloverzicht:
LG Nexus 5 16GB Black
⇒ levering van leverancier aan Belsimpel verwacht op 04-11-2013

Hoop dat ik hem begin aankomende week mag ontvangen :)
Telefoon is inmiddels afgeleverd op kantoor en staat nu naast me in doos.

Besteld; zaterdagmiddag
Geleverd: dinsdagmiddag.

prima tot dusver :)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

El_V schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:04:
omgeving Utrecht nog niets te krijgen of wel?
Vriendin van mij heeft gister een toestel gereserveerd bij MM Utrecht en heeft net bericht gekregen dat ze hem kan afhalen. Dus lijkt erop dat ze daar weer wat hebben gekregen. Ik zou ze even bellen dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al wat nieuws v. Kijkshop? Hij is volgens de website momenteel niet meer leverbaar.

Ze zouden vanmiddag/morgenochtend verzonden moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhofstee
8) De Nexus 5 lig inmiddels voor me op bureau. Zaterdagavond besteld bij Belsimpel, dinsdagmiddag bezorgd. Dikke prima dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.pellemans
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 07:05
Zijn nog witte op voorraad bij Media Markt Maastricht, ga er zo 1 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Leona1981 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:03:
[...]

Vriendin van mij heeft gister een toestel gereserveerd bij MM Utrecht en heeft net bericht gekregen dat ze hem kan afhalen. Dus lijkt erop dat ze daar weer wat hebben gekregen. Ik zou ze even bellen dus :-)
alleen nog 1 witte helaas.. weer ernaast gegrepen. Jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat zeg.

Als ik nu niet zo eigenwijs was geweest en er donderdagavond gewoon een had besteld dan had ik er al lang een gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
r.pellemans schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:09:
Zijn nog witte op voorraad bij Media Markt Maastricht, ga er zo 1 halen.
Volgens de site ook zwarte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terug van MM Hoorn. Ze hebben er nog 9 nu. Die allemaal voor MM Alkmaar zijn. Kreeg er een mee omdat ik twee keer voor niks was gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:22:
Terug van MM Hoorn. Ze hebben er nog 9 nu. Die allemaal voor MM Alkmaar zijn. Kreeg er een mee omdat ik twee keer voor niks was gekomen.
Ik lees best veel dat die toestellen uit Hoorn naar Alkmaar gaan, is daar een speciale reden voor? Is de vraag in Alkmaar groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat ik weet. Maar ze staan al sinds zaterdag klaar voor MM Alkmaar. Ik zou zeggen verkopen die hap.
kaanmijo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:26:
[...]

Ik lees best veel dat die toestellen uit Hoorn naar Alkmaar gaan, is daar een speciale reden voor? Is de vraag in Alkmaar groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.pellemans
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 07:05
Ik had gebeld, en er de zwarte zouden gereserveerd zijn.
Toen ik daar aankwam toch gewoon een zwarte meegekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Bij kijkshop staat nu verwachte leverdatum is 08-11-2013. Lijkt er dus op dat ze regelmatig nieuwe leveringen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
Ik heb net van kijkshop de factuur ontvangen via de email.
Nu nog de status verzonden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Hij is besteld bij de Google PlayStore in Duitsland met MailboxDE. Ik ben benieuwd! Ben daarnaast in alle haast vergeten het ID in te vullen bij het verzendadres. Kan je blijkbaar binnen de order niet meer wijzigen. Contact met Google lijkt ook niet mogelijk te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JPvdB schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:17:
Ik heb net van kijkshop de factuur ontvangen via de email.
Nu nog de status verzonden :p
Zelfde situatie hier. Neem aan dat ze het gaan verzenden, aangezien dit ook de start v. garantie/herroepingstermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
JPtjeeNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:21:
Hij is besteld bij de Google PlayStore in Duitsland met MailboxDE. Ik ben benieuwd! Ben daarnaast in alle haast vergeten het ID in te vullen bij het verzendadres. Kan je blijkbaar binnen de order niet meer wijzigen. Contact met Google lijkt ook niet mogelijk te zijn?
Die ID heb je volgens mij wel nodig want anders komt ie daar aan en dan weten ze bij MailboxDE niet wat ze ermee moeten. Misschien MailboxDE even contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenbak
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 22:36
JPtjeeNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:21:
Gewoon even order annuleren en dan opnieuw plaatsen met de juiste gegevens. Heb ik ook gedaan en is goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
lenbak schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:38:
[...]

Gewoon even order annuleren en dan opnieuw plaatsen met de juiste gegevens. Heb ik ook gedaan en is goed gegaan.
Ja heb ik gedaan idd, alleen is hij niet automatisch weer aan de voorraad toegevoegd. Net 1 minuut geleden kwam hij weer op voorraad, alleen was ik toen net te laat! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Zo net een zwarte bij MM Arnhem afgehaald. Ze hebben nog 1 witte over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:22
Gisterenavond een witte besteld bij Belsimpel en vanmiddag om 13:30 geleverd!
Hulde voor Belsimpel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijkshop levert de telefoon morgenochtend, zojuist gearriveerd bij PostNL. Maandag besteld, boven verwachting snel geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:05:
Kijkshop levert de telefoon morgenochtend, zojuist gearriveerd bij PostNL. Maandag besteld, boven verwachting snel geleverd!
Bij mij ook :) Gisterenmiddag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Heb hem besteld bij de kijkshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Bestelling van zaterdagavond op de Duitse Playstore staat hier nog altijd pending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
glennl schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:18:
Bestelling van zaterdagavond op de Duitse Playstore staat hier nog altijd pending.
Welke heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Zwarte 32 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
Wat was de status toen je hem bestelde? Qua levertijd op de product pagina en verwachtte levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
InfernoNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:35:
[...]

Wat was de status toen je hem bestelde? Qua levertijd op de product pagina en verwachtte levering.
2 à 3 weken als ik me goed herinner. De status van mijn order is nog niet gewijzigd sinds de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
Er werd ook een datum bij vermeld toch? Bij mij stond ook 2 a 3 weken en 22 november als datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Geen idee, ik kan me niet herinneren dat ik een datum gezien heb. Ik heb vrij snel besteld van zodra ik zag dat het mogelijk was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
Hier ook bij Kijkshop de zwarte besteld op zaterdagmiddag.
Telefoon wordt morgenochtend tussen 10 en 12 geleverd. Toevallig net op de ochtend dat ik thuis ga werken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
JPvdB schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:09:
Hier ook bij Kijkshop de zwarte besteld op zaterdagmiddag.
Telefoon wordt morgenochtend tussen 10 en 12 geleverd. Toevallig net op de ochtend dat ik thuis ga werken :p
Als ie om 10 uur komt, zul je weinig aan werken toe komen :D

Bij mij komt ie ook morgen! Gistermiddag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Laatst online: 09-04 22:04
Ik zit er over te denken om de nexus in de duitse playstore te kopen. Er is alleen 1 probleempje: Ik heb zelf geen creditcard. Zijn er tweakermaniertjes (via paypal o.i.d.) om hem toch te kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
THEALPHA schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:12:
Ik zit er over te denken om de nexus in de duitse playstore te kopen. Er is alleen 1 probleempje: Ik heb zelf geen creditcard. Zijn er tweakermaniertjes (via paypal o.i.d.) om hem toch te kunnen kopen?
Je hebt Prepaid creditcards. Wellicht het zoeken op Google waard? Zelf geen ervaring mee in ieder geval.

[ Voor 4% gewijzigd door JPtjeeNL op 05-11-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bannit
  • Laatst online: 10-09 15:26
Net een zwarte N5 bij belsimpel besteld en bij de status staat nu:

G Nexus 5 16GB Black
⇒ levering van leverancier aan Belsimpel verwacht op 06-11-2013

Hopelijk heb ik hem dan donderdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikeldus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-11-2021
glennl schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:18:
Hoe gaat het bezorgen dan? Heb je een bekende wonen in duitsland of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
maikeldus schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:32:
[...]

Hoe gaat het bezorgen dan? Heb je een bekende wonen in duitsland of wat?
Mailboxde.com. Even zoeken in dit topic voor meer info hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
Oorspronkelijke info van ph4ge over instructies Nexus 5 bestellen uit Duitse Play Store:

1. Account aanmaken op mailboxde.com - dat is gratis
2. ShellfireVPN downloaden en connecten met Duitse proxy
3. Nadat je verbinding hebt een Duitse Google account aanmaken.
4. Naar de Duitse Google Play, die overigens wel gewoon in het Nederlands wordt weergegeven en daar bestellen.
5. Bij het verzendadres het adres invullen dat je van mailboxde.com krijgt.
6. Wachten tot hij bezorgd wordt bij mailboxde.com en dan opdracht geven om hem door te sturen naar je eigen adres.

Over de credit card, ik heb zelf een Neteller Mastercard, is gratis en ze hebben op bijv het storten van iDeal geld geen fees. Ik heb alleen mijn Duitse Nexus 5 niet besteld met deze CC omdat ik doemverhalen hoorde over afgewezen CCs op de Duitse Play Store. Heb het alleen niet onderzocht / geprobeerd omdat ik een andere CC heb kunnen gebruiken van een vriend van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
InfernoNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:48:
Oorspronkelijke info van ph4ge over instructies Nexus 5 bestellen uit Duitse Play Store:

4. Naar de Duitse Google Play, die overigens wel gewoon in het Nederlands wordt weergegeven en daar bestellen.
6. Wachten tot hij bezorgd wordt bij mailboxde.com en dan opdracht geven om hem door te sturen naar je eigen adres.

Over de credit card, ik heb zelf een Neteller Mastercard, is gratis en ze hebben op bijv het storten van iDeal geld geen fees. Ik heb alleen mijn Duitse Nexus 5 niet besteld met deze CC omdat ik doemverhalen hoorde over afgewezen CCs op de Duitse Play Store. Heb het alleen niet onderzocht / geprobeerd omdat ik een andere CC heb kunnen gebruiken van een vriend van me.
Ik ga denk ik een poging wagen met neteller. Als ze mijn creditcard niet accepeteren gaat het mij toch geen geld kosten? Lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daredevil__2000
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:42
Ik heb zojuist een zwarte nexus 5 16gb bij de Saturn in Nieuwegein kunnen halen. Ze hebben hier nog 1 witte en 1 zwarte op voorraad. Bij de mediamarkt in utrecht hebben ze nog 1 witte op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
THEALPHA: Zo'n Neteller Prepaid card werkt dat je hem op laad door via iDeal of een andere methode er geld op te storten. Als er geen geld op zit, kan je het ook niet uitgeven. Dus je moet er eerst 410 euro op zetten (voor de N5 via Play Store en nog wat extra voor Mailboxde kosten). Als je er dan weer geld vanaf wil halen, kost dat geld volgens mij, maar dit moet je even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
InfernoNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:01:
THEALPHA: Zo'n Neteller Prepaid card werkt dat je hem op laad door via iDeal of een andere methode er geld op te storten. Als er geen geld op zit, kan je het ook niet uitgeven. Dus je moet er eerst 410 euro op zetten (voor de N5 via Play Store en nog wat extra voor Mailboxde kosten). Als je er dan weer geld vanaf wil halen, kost dat geld volgens mij, maar dit moet je even checken.
Ja dat had ik al gecheckt. In ieder geval bedankt voor de support! Ik laat jullie wel weten of het lukt. Weten we ook gelijk of je een nexus kan kopen zonder creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
Succes man :).

Ik heb in ieder geval super goed nieuws. Die vriend van me bericht me net dat de N5 is verzonden!

Ik weet niet hoe het komt, maar hij is nu al onderweg :), en ik had hem vandaag eind middag besteld!

Het ging om een Witte Nexus 5 32GB.

Ik wacht met smacht af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Bij Typhone is de Nexus 5 nog ruim op voorraad. http://www.typhone.nl/new/gsm/lg/nexus-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommatje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 14:44
Hmm, ik heb gekeken op belsimpel.nl en coolblue.nl voor de Nexus 5 Zwart met T-mobile verlening 2 jr 90 min / 1000 MB (€30, p/m), maar bij belsimpel.nl kost het toestel dan nog €114,-, terwijl die op coolblue gratis is. Wie heeft de Nexus 5 bij eens van deze shops besteld en kan aangeven welke er naast zit? Of kijk ik nu ergens verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Tommatje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:28:
Hmm, ik heb gekeken op belsimpel.nl en coolblue.nl voor de Nexus 5 Zwart met T-mobile verlening 2 jr 90 min / 1000 MB (€30, p/m), maar bij belsimpel.nl kost het toestel dan nog €114,-, terwijl die op coolblue gratis is. Wie heeft de Nexus 5 bij eens van deze shops besteld en kan aangeven welke er naast zit? Of kijk ik nu ergens verkeerd?
Lekker bij CoolBlue bestellen, ongeveer de meest betrouwbare webshop die je kunt vinden met hele goede klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:10
Vul je dan je Nederlandse NAW gegeven in met een verzend adres in Duitsland?

Of heb je ook bij Naam en Thuislocatie het adres in Duitsland in gevuld?

:::EDIT::::

Gewoon het verzendadres in Duitsland als Factuur en Thuislocatie instellen en betalen met je eigen creditcard. Hoewel Adres en Creditcard niet overeen komen lijkt hij het wel te accepteren.

LET OP: GEBRUIK BIJ FACTUUR ADRES WEL JE NAAM ZOALS DEZE OP DE CREDITCARD STAAT
InfernoNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:48:

[ Voor 11% gewijzigd door StraightOn.NL op 05-11-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Tommatje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:28:
dan is belsimpel gewoon duurder..

ik kijk nu bij typhone en daar is ie ook 45 duurder dan als ik hetzelfde abonnement kies bij coolblue. nu aan het twijfelen dat verschil het me waard is.. jammer dat coolblue geen indicatie van volgende levering kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
StraightOn.NL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:29:
Vul je dan je Nederlandse NAW gegeven in met een verzend adres in Duitsland?

Of heb je ook bij Naam en Thuislocatie het adres in Duitsland in gevuld?

[...]
Ik heb Mailboxde niet gebruikt, ik doe het via een vriend van me en zijn adres in Duitsland. Ik denk dat je je eigen naam gewoon moet gebruiken, voor de rest de info die je van Mailboxde krijgt (incl je ID).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
InfernoNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:32:
[...]

Ik heb Mailboxde niet gebruikt, ik doe het via een vriend van me en zijn adres in Duitsland. Ik denk dat je je eigen naam gewoon moet gebruiken, voor de rest de info die je van Mailboxde krijgt (incl je ID).
Ja ik heb ook een vriend in Duitsland en daar wil ik hem gewoon laten aankomen, maar factuuradres wil ik wel graag op mijn eigen naam hebben staan. Maar dat wordt niet geaccepteerd, ofja ik kan nergens NL selecteren en mijn adres vind hij natuurlijk niet in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
StraightOn.NL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:34:
[...]

Ja ik heb ook een vriend in Duitsland en daar wil ik hem gewoon laten aankomen, maar factuuradres wil ik wel graag op mijn eigen naam hebben staan. Maar dat wordt niet geaccepteerd, ofja ik kan nergens NL selecteren en mijn adres vind hij natuurlijk niet in Duitsland.
Ik denk dat dat niet mogelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleu
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 22:28
wanneer gaat de 32 gig versie beschikbaar zijn in Benelux? en die playstore wanneer komt die bij ons uit?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
InfernoNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:35:
[...]

Ik denk dat dat niet mogelijk is..
Maar dan snap ik het nog steeds niet. Als mijn factuur adres niet in Nederland is komen mijn creditcard gegevens niet overeen...

edit

NVM lijkt toch te zijn gelukt :)

[ Voor 7% gewijzigd door StraightOn.NL op 05-11-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
fleu schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:37:
wanneer gaat de 32 gig versie beschikbaar zijn in Benelux? en die playstore wanneer komt die bij ons uit?

groetjes
Dat is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
fleu schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:37:

groetjes
Reken er maar niet op.

Die adresgegevens hoeven volgens mij niet overeen te komen, maar dat weet ik niet zeker. Terug in dit topic werd dit volgens mij ook al besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Typhone.nl heeft ze ook idd los leverbaar en op voorraad, toch nog ergens waar ze beide los op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:43
StraightOn.NL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:38:
[...]

Maar dan snap ik het nog steeds niet. Als mijn factuur adres niet in Nederland is komen mijn creditcard gegevens niet overeen...

edit

NVM lijkt toch te zijn gelukt :)
Hoe en waar is je dat gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Isotope5004 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:56:
[...]

Hoe en waar is je dat gelukt?
Zie hier: StraightOn.NL in "Google Nexus 5 - Importeren, Levertijden en Prijzen"

Maar ik vraag me toch nog een beetje af of dat met het factuuradres nu goed komt.

Ik heb geen mail ter bevestiging gehad en betaling/bestelling staat nog op: In behandeling.

Verwachte verzenddatum is overigens 22 november (heb ik ergens zien staan maar vind het nu niet meer terug...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
Welke heb je besteld? Die van mij was dus binnen een paar uur tijd al op verzonden overgegaan.. (Ik heb in ieder geval een T&T nr, dus ik ga ervanuit dat dat een goed teken is)

[ Voor 5% gewijzigd door InfernoNL op 05-11-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
InfernoNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:05:
Welke heb je besteld? Die van mij was dus binnen een paar uur tijd al op verzonden overgegaan.. (Ik heb in ieder geval een T&T nr, dus ik ga ervanuit dat dat een goed teken is)
32GB White, maar het bestellen is waarschijnlijk niet gelukt met de NL creditcard...damn...

Zie bericht hierboven.

[ Voor 14% gewijzigd door StraightOn.NL op 05-11-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
*knip* Verkopen op het forum is niet toegestaan, hier hebben we www.tweakers.net/aanbod voor.

[ Voor 80% gewijzigd door Bullet NL op 06-11-2013 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillman5100
  • Laatst online: 15-09-2023
Bij belsimpel staat nu weer dat de zwarte 16GB binnen 24h leverbaar is. Terwijl een half uur geleden dit niet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikaap1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-01-2023
Weet iemand of de MM eindhoven nog voorraad heeft. Ik ben morgen namelijk in Eindhoven en ben van plan er een te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hillman5100 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:24:
Bij belsimpel staat nu weer dat de zwarte 16GB binnen 24h leverbaar is. Terwijl een half uur geleden dit niet was.
Klopt. Beide modellen dus binnen 2 dagen in huis :) . Typhone.nl heeft ze ook beide los verkrijgbaar, en Studentmobiel.nl alleen de witte. Tot zover de update waar je ze los kunt bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
En de telefoon (Nexus 5 32GB Wit van Duitse Play Store) is nu vertrokken uit Eindhoven op weg naar Munchen :). Wat tof dat het zo snel is gegaan! Totaal niet verwacht dit.

[ Voor 13% gewijzigd door InfernoNL op 05-11-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

De Amerikaanse Nexus 5 kost dus slechts 258.31 euro (omgerekend) en enige nadeel is dat je geen 4G hebt? Mijn abonnement heeft toch geen 4G.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfernoNL
@ barcawinner: D'r komt nog heel veel bij kijken. Ik zag een tijdje terug een vergelijking van iemand die de Amerikaanse en de Duitse had besteld, en de Duitse kwam goedkoper uit. Ik weet niet meer waar ie vandaan kwam, in ieder geval een Europeaan.
Pagina: 1 ... 12 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.