Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
questarey schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:45:
[...]

Hoe lang duurde het voor de bestelling goed doorkwam?
Mijn bestelling staat sinds zaterdag op 'Pending' en ik heb ook nog geen email gekregen.
Idem hier, dus voorlopig nog geen zorgen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Ik heb de Nexus 5 bij Studentmobiel met een abonnement besteld. Krijg ik dan het toestel pas als het contract helemaal bevestigd is (en misschien zelfs pas als het abonnement in werking gaat), of staat het abonnement en de telefoon geheel los van elkaar bij een bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:22
Net een witte besteld bij Belsimpel!
Keer wat anders dan een zwarte en hij stond nog op voorraad.

Ben benieuwd.
Nu nog een mooie cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FluX schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:16:
Ik heb de Nexus 5 bij Studentmobiel met een abonnement besteld. Krijg ik dan het toestel pas als het contract helemaal bevestigd is (en misschien zelfs pas als het abonnement in werking gaat), of staat het abonnement en de telefoon geheel los van elkaar bij een bestelling?
Het contract moet goedgekeurd worden door de provider. Zodra dat gebeurd is wordt je toestel verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:17:
[...]

Het contract moet goedgekeurd worden door de provider. Zodra dat gebeurd is wordt je toestel verzonden.
Hoe lang duurt dat ongeveer, normaal gesproken (met nummerbehoud)? Kan er zo snel niets over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
Moriean, even voor de zekerheid, heb je je bestelling vandaag geplaatst ?

Ik heb hem zelf al zaterdag besteld, dus dan zou ik nog eerder aan de beurt zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FluX schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:19:
[...]

Hoe lang duurt dat ongeveer, normaal gesproken (met nummerbehoud)? Kan er zo snel niets over vinden..
Toen ik vorig jaar met nummerbehoud overstapte naar Tele2 had ik de nieuwe sim volgens mij na 2 dagen in huis. Maar dit zal per provider verschillen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JPvdB schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:19:
Moriean, even voor de zekerheid, heb je je bestelling vandaag geplaatst ?

Ik heb hem zelf al zaterdag besteld, dus dan zou ik nog eerder aan de beurt zijn :p
Jup. Waarschijnlijk vallen we beiden onder de eerste levering. Er komen 2 dozen van 50 binnen, Ik val onder de 2e doos, jij waarschijnlijk onder de eerste, maar die komen gelijk binnen.

Ik zal woensdagmorgen een update posten, zodra ik een mail krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:22:
[...]

Toen ik vorig jaar met nummerbehoud overstapte naar Tele2 had ik de nieuwe sim volgens mij na 2 dagen in huis. Maar dit zal per provider verschillen denk ik.
Oké, dankjewel! Weet je toevallig ook of ze de juiste SIM-kaart grootte er al bij doen? Of zal het zo'n SIM-kaart zijn waarbij je zelf het juiste formaat eruit kunt drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FluX schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:24:
[...]

Oké, dankjewel! Weet je toevallig ook of ze de juiste SIM-kaart grootte er al bij doen? Of zal het zo'n SIM-kaart zijn waarbij je zelf het juiste formaat eruit kunt drukken?
Bij Tele2 weet ik dat je kunt kiezen tussen een nano of een normale/micro sim. Bij de laatste kan je dan gewoon het juiste vormpje uitdrukken. Ik ga er vanuit dat andere providers een zelfde soort systeem hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesvooriphone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 17:48
Kan ik ook de nexus bestellen via het internet met abbonement, en het abbonement zelf pas over een paar maanden laten ingaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afortunado
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-01 22:55
Ik heb m een half uur geleden besteld bij studentmobiel en hij is nu al verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:19
Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer 9328XXX is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23.15 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
:D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
afortunado schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:29:
Ik heb m een half uur geleden besteld bij studentmobiel en hij is nu al verzonden!
Bij mij staat de status nog op 'Contract ontvangen' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:43
Weet iemand wanneer de duitse playstore of de duitse media markt de 32gb versie (weer) heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer 9330XXX is vandaag verzonden naar het volgende adres:
Nice !

Nou hopen dat de bezorger ook een beetje op tijd is morgen :D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FluX schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:30:
[...]

Bij mij staat de status nog op 'Contract ontvangen' :(
Denk dat hij hem los besteld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Isotope5004 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:31:
Weet iemand wanneer de duitse playstore of de duitse media markt de 32gb versie (weer) heeft?
In de playstore is hij af en toe terug beschikbaar. Gewoon wat F5'en en je kan bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Gaat snel bij Belsimpel.
10 min. geleden besteld en nu status "ingepakt en wacht op controle"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Voor de Belgen, witte en zwarte zijn beschikbaar op gsmwijzer.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:46
Joris schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:09:
Om 15:30 op de site van Mediamarkt gekeken naar de beschikbaarheid in Zoetermeer: beschikbaar. Telefonisch werd dat bevestigd. Eenmaal daar aangekomen hadden de mensen van de afdeling telefonie het zelf nog niet doorgekregen, maar ze hadden inderdaad iets minder dan 10 stuks op voorraad.
Waar kan je dat precies checken de voorraad? Op de website kan ik alleen levering 5-7 dagen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 18:56
Ekfad schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:45:
[...]

Waar kan je dat precies checken de voorraad? Op de website kan ik alleen levering 5-7 dagen zien...
Probeer eens op afhalen bij filiaal en dan kies je een locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Voor degene die vanavond nog wil spelen. MM Rotterdam Alexandrium heeft van beide kleuren genoeg!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:46
DieGozerDaar schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:47:
[...]

Probeer eens op afhalen bij filiaal en dan kies je een locatie.
Bedankt maar dan zijn ze op de meeste plaatsen toch opnieuw uitverkocht. Levering 5-7 dagen bij allen (in mijn buurt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Trackerfire schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:49:
Voor degene die vanavond nog wil spelen. MM Rotterdam Alexandrium heeft van beide kleuren genoeg!
Ja, zijn ze de telefoons nu al zat?
Sorry, moest even 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
glennl schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:33:
[...]

In de playstore is hij af en toe terug beschikbaar. Gewoon wat F5'en en je kan bestellen!
En kan ik dan gewoon bestellen met mijn nederlandse account en credit card? Of moet ik ook een duits account maken, en daar een duits credit card aan koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:19
Had eigenlijk niet verwacht dat er zo'n hype zou zijn rond het toestel. Waar ligt het aan, voornamelijk de prijs lijkt me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
En verzonden! :o
Alles in een 3 kwartier!

Sorry voor deze nutteloze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysg3nic
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-08 22:55
danslo schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:52:
Had eigenlijk niet verwacht dat er zo'n hype zou zijn rond het toestel. Waar ligt het aan, voornamelijk de prijs lijkt me? :)
Kitkat Puur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
danslo schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:52:
Jazeker. Beste prijs/kwaliteit leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
Vind het zo gek dat ze in Duitsland nog totaal niet leverbaar zijn, terwijl ze daar vorig jaar als eerste af te halen waren.

Ik wacht eerst even de tweakers review af voordat ik hem ga kopen. Ik zag trouwens het toestel voor 295 pond staan in Engeland op http://www.carphonewareho.../nexus-5?intcmp=HP_HERO_1
(engelse phonehouse). Dat is toch al snel 50 euro goedkoper denk ik. Iemand een idee of ik hem daar vandaan kan halen en of die prijs werkelijk zo mooi is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:59
De zwarte Nexus 5 welke ik vanmiddag heb besteld bij Coolblue is zojuist verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 18:56
-EvoLution- schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:00:
De zwarte Nexus 5 welke ik vanmiddag heb besteld bij Coolblue is zojuist verzonden!
Ondanks dat er staat dat die tijdelijk is uitverkocht? Of was het op dat moment nog op voorraad?

[ Voor 0% gewijzigd door DieGozerDaar op 04-11-2013 20:04 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:59
DieGozerDaar schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:01:
[...]

Ondanks dat er staat dat die tijdelijk is uitverkocht? Of had was het op dat moment nog op voorraad?
Op het moment van bestellen was er voorraad. Toen ik na het betalen de product pagina refreshte was de telefoon al weer uitverkocht.
Ik was net snel genoeg! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRinze
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:38
Zojuist bij Belsimpel de witte Nexus 5 besteld :) Helaas iets over 8, hopen dat hij nog meegenomen wordt in de verzending :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:10
Arg...oke. Ik wil een Nexus 5 32GB, kleur maakt niet uit.

Ik woon nb 5 minuten van de duitse grens en binnen 20 minuten liggen 4 Mediamarkt (-en) 2 NLse en 2 Duitse. Daarnaast heb ik wat collega's die in Duitsland wonen e.d.

Hoe kan ik zo'n ding bestellen, en waar...en wie wil er nog een :P Ik rij voor mijn part 2 uur (lease) maar ik ga niet meer dan €425 neerleggen voor de 32GB en hij moet eigenlijk direct leverbaar zijn.

Probleem is...ik kom niet in de Duitse playstore, of ik kan hem in ieder geval niet bestellen (uitverkocht?) en de Duitse MM lijkt hem niet te hebben voor zover ik kan achterhalen

Iemand tips? Trouwens, ik neem er graag een of meerdere voor jullie mee, als ik maar wist waar en hoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Isotope5004 schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:51:
[...]

En kan ik dan gewoon bestellen met mijn nederlandse account en credit card? Of moet ik ook een duits account maken, en daar een duits credit card aan koppelen?
Nieuwe Duitse Google account aanmaken. Nederlandse credit card kan je gebruiken, maar geef als factuur adres en verzendadres (in Google Wallet) het adres op dat je verkrijgt via bvb. mailboxde.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
glennl schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:29:
[...]

Nieuwe Duitse Google account aanmaken. Nederlandse credit card kan je gebruiken, maar geef als factuur adres en verzendadres (in Google Wallet) het adres op dat je verkrijgt via bvb. mailboxde.com
Dan moet je ook een duits telefoon nummer opgeven, weet niet hoe ik dat kan omzeilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Betreft: uw pakket is ingepakt

Geachte heer xxxxxxx,
Uw pakket met ordernummer xxxxxxxx is zojuist ingepakt. Dit betekent dat het pakket klaar is om verzonden te worden.

Hoe gaat het verder?
Het pakket wordt binnen korte tijd verzonden. U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail met een tracking code. U hoeft in de tussentijd geen actie te ondernemen, het proces verloopt automatisch.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u die stellen via een reply op deze e-mail, of bel met 050 - 210 34 04. Vergeet niet uw ordernummer xxxxxxxxxx te vermelden!
Met vriendelijke groet,

Hilco Boerlage
Bedrijfsleider Belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Isotope5004 schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:31:
[...]

Dan moet je ook een duits telefoon nummer opgeven, weet niet hoe ik dat kan omzeilen...
Geef gewoon het telefoonnr van mailboxde.com in Google Wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij belsimpel.nl staat de zwarte op Levertijd: 5-7 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
StraightOn.NL schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:28:
Arg...oke. Ik wil een Nexus 5 32GB, kleur maakt niet uit.

Ik woon nb 5 minuten van de duitse grens en binnen 20 minuten liggen 4 Mediamarkt (-en) 2 NLse en 2 Duitse. Daarnaast heb ik wat collega's die in Duitsland wonen e.d.

Hoe kan ik zo'n ding bestellen, en waar...en wie wil er nog een :P Ik rij voor mijn part 2 uur (lease) maar ik ga niet meer dan €425 neerleggen voor de 32GB en hij moet eigenlijk direct leverbaar zijn.

Probleem is...ik kom niet in de Duitse playstore, of ik kan hem in ieder geval niet bestellen (uitverkocht?) en de Duitse MM lijkt hem niet te hebben voor zover ik kan achterhalen

Iemand tips? Trouwens, ik neem er graag een of meerdere voor jullie mee, als ik maar wist waar en hoe!
Gewoon nog even geduld. Ik heb precies hetzelfde. Kan zo maar zijn dat ze morgen te koop zijn. Kan ook nog een maand duren. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:34:
Bij belsimpel.nl staat de zwarte op Levertijd: 5-7 werkdagen.
mediamarkt ook... word er gek van, liggen ze bij de Mediamarkt in nederland al in de winkel? (zwolle)
16gb heb ik het dan over

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:38:
[...]

mediamarkt ook... word er gek van, liggen ze bij de Mediamarkt in nederland al in de winkel? (zwolle)
Terwijl er net mensen zijn die hem hier net bij Belsimpel besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
glennl schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:33:
[...]

Geef gewoon het telefoonnr van mailboxde.com in Google Wallet.
Ik bedoel bij het account aanmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat kost het als je de 32GB in de Duitse Playstore besteld en deze via mailbox.de thuis in Nederland laat bezorgen? Het toestel is 399 euro, bezorgen is iets van 15,18 euro en prijs voor mailbox.de is 2,80? Totaal kom ik dan op 416,98 euro.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een nexus 5 koopt via de Duitse Playstore en er is na een tijd iets mis met je nexus. Kan je dan beroep doen op de garantie of gaat dat dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Isotope5004 schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:40:
[...]

Ik bedoel bij het account aanmaken ;)
Daar kan je ook gewoon een NL nummer ingeven.
Of een tijdelijk Amerikaans nummer aanmaken via http://www.pinger.com/tfw/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
pven schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:40:
Wat kost het als je de 32GB in de Duitse Playstore besteld en deze via mailbox.de thuis in Nederland laat bezorgen? Het toestel is 399 euro, bezorgen is iets van 15,18 euro en prijs voor mailbox.de is 2,80? Totaal kom ik dan op 416,98 euro.
+9,99 euro verzending in de Playstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daredevil__2000
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:42
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:42:
Als je een nexus 5 koopt via de Duitse Playstore en er is na een tijd iets mis met je nexus. Kan je dan beroep doen op de garantie of gaat dat dan niet?
Alleen via de support in Duitsland. Deze is niet zomaar vanuit Nederland te bellen en ze versturen alleen naar een Duits adres bij het versturen van een vervangend toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daredevil__2000 schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:44:
[...]

Alleen via de support in Duitsland. Deze is niet zomaar vanuit Nederland te bellen en ze versturen alleen naar een Duits adres bij het versturen van een vervangend toestel
Oke, bedankt! Als ik dan alle kosten van mailboxde enzo bij elkaar tel vind ik dat dan toch maar niet de moeite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRinze
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:38:
[...]

16gb heb ik het dan over
Ik ben zojuist nog in de MM Zwolle geweest en de medewerker wist mij nagenoeg niks te vertellen. Via twitter kreeg ik te horen van MM Zwolle dat hij "ergens" deze week in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iRinze schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:54:
[...]

Ik ben zojuist nog in de MM Zwolle geweest en de medewerker wist mij nagenoeg niks te vertellen. Via twitter kreeg ik te horen van MM Zwolle dat hij "ergens" deze week in de winkel ligt.
mooizo! wou hem vrijdag namelijk ophalen in zwolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 16gb heb je het over neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 09:54
Zo de zwarte besteld bij gsmwijzer.nl :) nu is het wachten geblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRinze
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:57:
Ja idd :-) De kleur weet ik zo niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor minder dan een zwarte start ik de auto niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:57:
Is er een andere versie in NL te koop dan?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Doe even normaal

[ Voor 86% gewijzigd door Bullet NL op 04-11-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:00:
[...]

nog niet blijkbaar, kutland, mooi emigreren
:w

Ontopic: Nexus 5 nu ook te bestellen bij Typhone http://www.typhone.nl/new/gsm/lg/nexus-5
Status is in bestelling wat op dit moment staat voor "in bestelling bij leverancier, verwachte levertijd binnen 3 werkdagen"

[ Voor 37% gewijzigd door Leona1981 op 04-11-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

w00ters!

Ik zie net dat mijn witte 32GB N5 uit de Duitse Play Store onderweg is naar mijn MailboxDE.com d:)b
Afgelopen zaterdagavond besteld via de proxy methode. Hij stond toen op 2-3 weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
Ken. schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:41:
w00ters!

Ik zie net dat mijn witte 32GB N5 uit de Duitse Play Store onderweg is naar mijn MailboxDE.com d:)b
Afgelopen zaterdagavond besteld via de proxy methode. Hij stond toen op 2-3 weken levertijd.
Kan je laten weten wanneer hij aan komt en hoe het (pakket, doos en telefoon) er dan uit zien? Ik denk er over om dit ook te gaan doen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Isotope5004 schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:42:
[...]

Kan je laten weten wanneer hij aan komt en hoe het (pakket, doos en telefoon) er dan uit zien? Ik denk er over om dit ook te gaan doen namelijk :)
Zal ik doen. Eerst maar kijken hoe de communicatie met die MailboxDE verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigagiel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2024
Bij de MM Den Haag komen ze deze week weer binnen maar ze gaan ze allleen verkopen icm een abonnement....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om 18u het showmodel in MediaMarkt Eindhoven meegenomen :p (had er slechts 2 uurtjes gehange :) ) ....ze hadden wel nog enkele witte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:07:
Om 18u het showmodel in MediaMarkt Eindhoven meegenomen :p (had er slechts 2 uurtjes gehange :) ) ....ze hadden wel nog enkele witte
die zou ik dan weer niet meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 10:51
Ik had op een website gelezen dat we deze week ook de 32gb versie kregen?

http://www.mobileaks.nl/31863/nexus-5-orders-nu-al-vertraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
mcgloud schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:16:
Ik had op een website gelezen dat we deze week ook de 32gb versie kregen?

http://www.mobileaks.nl/31863/nexus-5-orders-nu-al-vertraagd
Dat zou heel mooi zijn, maar zonder verdere bronnen zou ik er niet te veel vertrouwen in plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 10:51
Ik hoop het ook, maar ga er inderdaad niet van uit :( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daz_Bob
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-06 17:44
De bron van dat artikel rept met geen woord over het uitkomen van de 32GB versie in nederland/benelux.

En ik meen me ter herinneren dat iemand van LG zelf zei dat ze niet wisten of en wanneer de 32GB hier beschikbaar zou zijn.

Het wordt dus nog wat afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hallodokter
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-01 09:10
Iemand enig idee hoe het zit met de voorraad bij de Mediamarkt Amsterdam Arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usernametaken
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:01
Leona1981 schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:12:
[...]

:w

Ontopic: Nexus 5 nu ook te bestellen bij Typhone http://www.typhone.nl/new/gsm/lg/nexus-5
Status is in bestelling wat op dit moment staat voor "in bestelling bij leverancier, verwachte levertijd binnen 3 werkdagen"
Bestelling geplaatst in de hoop vanboven op de orderlijst te staan... Iemand zal blij zijn met dit verjaardagscadeau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Mijn UK Play order van zwarte 32GB is vandaag aangekomen bij vrienden in the UK. Had hem op donderdagavond besteld toen de status stond op "Will ship on 8. November". Dus die tijd hebben we wat ingehaald ;) Morgen gaat pakketje op de post richting Nederland. Hopelijk eind van de week of zaterdag binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Nog iemand die zit te wachten op een zwarte Nexus 5 16GB? Krijg er morgen één binnen, maar inmiddels al een opgehaald. Anders weiger ik hem aan de deur ;-)! Omgeving Rotterdam (Alblasserdam)

[ Voor 9% gewijzigd door Trackerfire op 04-11-2013 23:12 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Gigagiel schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:59:
Bij de MM Den Haag komen ze deze week weer binnen maar ze gaan ze allleen verkopen icm een abonnement....
Je kan ze via de website gewoon bestellen en MM DH kiezen als afhaal locatie.

Maar je kan beter even naar Rijswijk fietsen, daar komen ze eerder binnen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Zoals hierboven vemeld, Alblasserdam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

RocketKoen schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:19:
[...]

Je kan ze via de website gewoon bestellen en MM DH kiezen als afhaal locatie.

Maar je kan beter even naar Rijswijk fietsen, daar komen ze eerder binnen.
Eerder in Rijswijk? Volgens de website van MM niet (beide 5-7 dagen).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
Kreeg vannacht bericht van Cool Blue dat de chauffeur tussen 8:30 en 10:30 aan de deur komt. Mooie tijd!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFTW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-03 17:02
Gister eentje opgehaald bij Saturn op Amsterdam Centraal Station. Ze hadden er nog een paar liggen. Ook in de mediamarkt Rotterdam Alexander hebben ze er nog 4 per gisteravond half 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hallodokter
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-01 09:10
RobinFTW schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 07:23:
Gister eentje opgehaald bij Saturn op Amsterdam Centraal Station. Ze hadden er nog een paar liggen. Ook in de mediamarkt Rotterdam Alexander hebben ze er nog 4 per gisteravond half 8.
Zouden ze daar rond een uur of 12 vanmiddag nog een voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.leeuwen
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-07 12:19
Net besteld bij gsmwijzer en 20 min. later is hij al verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
Hallodokter schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:06:
[...]

Zouden ze daar rond een uur of 12 vanmiddag nog een voorraad hebben?
Zal ik even in mijn glazen bol kijken?

[ Voor 72% gewijzigd door Slaapje op 05-11-2013 08:23 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Laatst online: 06-09 19:49
Slaapje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:23:
[...]

Zal ik even in mijn glazen bol kijken?
Als je daarmee kan zien wanneer de 32GB uit komt in Nederland: Graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik heb hem ook besteld bij gsmwijzer, met de melding Pakket verzonden. :)
Ik ben benieuwd.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenem
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06-2023
Zojuist besteld bij GSMWijzer.nl en kreeg gelijk een melding dat mijn bestelling is overgedragen aan TNT Post. Ben benieuwd of ik hem morgen in ontvangst kan nemen.

Overigens jammer dat ze bij GSMWijzer verzendkosten in rekening brengen voor bestellingen met dit soort bedragen, maar ik kon helaas niet langer wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Ik heb hem net binnen van BelSimpel.nl. Prima winkel, en heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paksoy schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:48:
Ik heb hem net binnen van BelSimpel.nl. Prima winkel, en heel snel.
gefeliciteerd! een zwarte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
Iemand al ervaring met een nexus 5 bestellen en via mailboxDE laten bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:02
Net ook even de Kijkshop gebeld, ze hebben inderdaad de levering binnen gehad. En de bestelde telefoons zullen vandaag worden aangeboden aan de post :)

Hopelijk morgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Isotope5004 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:19:
Iemand al ervaring met een nexus 5 bestellen en via mailboxDE laten bezorgen?
Hij is als het goed is gisteren verzonden naar mailboxDE, ik heb nog geen bevestiging dat hij ontvangen is... :)

Overigens zie ik via de track and trace dat hij via Nederland verscheept wordt, wel enorm jammer dat hij al vlak bij is en nu weer naar Oost Duitsland gestuurd moet worden.

[ Voor 22% gewijzigd door ph4ge op 05-11-2013 10:33 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
MaNDaRK schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:30:
Net ook even de Kijkshop gebeld, ze hebben inderdaad de levering binnen gehad. En de bestelde telefoons zullen vandaag worden aangeboden aan de post :)

Hopelijk morgen binnen :)
Vandaag weer veel klikken op mijn Kijkshop dan, benieuwd wanneer de status veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Yes, een zwarte. Ben nu de update aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ph4ge schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:32:
[...]
Hij is als het goed is gisteren verzonden naar mailboxDE, ik heb nog geen bevestiging dat hij ontvangen is... :)

Overigens zie ik via de track and trace dat hij via Nederland verscheept wordt, wel enorm jammer dat hij al vlak bij is en nu weer naar Oost Duitsland gestuurd moet worden.
Ja, hier ook inderdaad. Gisteren was mijn N5 gewoon in Eindhoven. Lekker omslachtig zo haha :P
Zat er nog aan te denken om te kijken of ik het adres nog kon wijzigen zodat hij gelijk bij mij zou worden bezorgd, maar hij is inmiddels al in Duitsland.. Als het mee zit heb ik 'm vrijdag nog :) (anders begin volgende week, ook prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:02
JPvdB schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:35:
[...]

Vandaag weer veel klikken op mijn Kijkshop dan, benieuwd wanneer de status veranderd :)
Check4Change een mooie add-on voor Firefox ;)

Ik werd trouwens keurig te woord gestaan, maar ik had wel het idee dat er meerdere mensen al gebeld hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
Bedankt voor de tip, ik heb alleen google chrome, maar ik heb daar de extensie page monitor gevonden. Eens kijken of die ook goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb hier net een kaart van Freebees gevonden waar blijkbaar nog 9510 freebees op staan, dat wordt dus bij de kijkshop bestellen zo gauw het weer kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRinze
Gisteravond om 20:15 bij Belsimpel besteld en kreeg zojuist het bericht dat hij is ingepakt.

"Geachte heer Faber,

Uw pakket met ordernummer is zojuist ingepakt."

Woehoe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05-2024
Vanochtend mijn Nexus5 ontvangen van Coolblue die ik vrijdag rond 22:00 heb besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysg3nic
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-08 22:55
Mijn nexus 5 komt vanmiddag tussen 1 en 3, zaterdag besteld bij belsimpel.
Pagina: 1 ... 11 ... 45 Laatste

Let op:
Gezamenlijke inkoopacties, "neem hem voor me mee" vragen e.d. zijn niet toegestaan. Het is tevens niet toegestaan om op het forum handel te drijven.