[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 33 Laatste
Acties:
  • 76.101 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 17:34
vrijdag 22 november, discovery channel, megafactories --> wargaming :-)

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

staat al geprogrammeerd hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 19:20
Is wel op National Geographic Channel BTW :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
Heeft er iemand nog een invite code over? ik weet niet of die zomaar 'gratis' zijn of gelimiteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Laatst online: 10-09 12:20
mat.hi.as schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:29:
Heeft er iemand nog een invite code over? ik weet niet of die zomaar 'gratis' zijn of gelimiteerd.
Ik heb ze nog wel, denk dat ze nog wel werken. DM me anders even.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ff de WFT auf pz4 uitproberen:

http://www.twitch.tv/remmke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:22
Het is weer World of Lag vanavond...

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ja daarnet flinke lag op EU2, op EU1 lijkt het beter te zijn.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:52

thijsco19

KTM 990 SMT

Misschien niet helemaal correctie plek maar is WoT gerelateerd.

Heb al tijdje een probleempje, het standaard programma waarmee de wot replays worden afgespeeld staat verkeerd ingesteld. .
Op het moment staat google chrome als standaard programma ingesteld maar ik kan hem niet op WoT instellen

Nu moet ik dus elke keer de replay naar de WorldOfTanks.exe toepassing in de WoT folder slepen.

Iemand een idee?

Bij WorldOfTanks.exe staat een klein slotje, wat houd dat in? Ik neem aan dat het met de administrator rechten te maken heb?

[ Voor 6% gewijzigd door thijsco19 op 12-11-2013 20:52 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Rechtermuisknop op een replay bestand -> Eigenschappen -> Openen met: .... [wijzigen] -> WorldOfTanks.exe selecteren -> Dit type bestand altijd met dit programma openen -> Ok

En heb je een screenshot van dat slotje? Het zegt mij helemaal niks.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Dat veranderen werkt dus niet :(.
Ik kan dus geen WorlfOfTanks.exe 'aanklikken/openen', aanklikken wel maar als ik dan openen doet dan pakt hij hem niet.

Hier screenie:
Afbeeldingslocatie: http://i1280.photobucket.com/albums/a500/thijsco19/Knipsel_zps1a0aa8b1.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door thijsco19 op 12-11-2013 21:01 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:31
Het lijkt tegenwoordig wel alle dagen weekend. 638 XP in een verloren potje, #2 had 203 en de onderste 8 kwamen niet boven de 100 XP. 9 tanks met 0 of 1 hits.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 17:05
MSalters schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:07:
Het lijkt tegenwoordig wel alle dagen weekend. 638 XP in een verloren potje, #2 had 203 en de onderste 8 kwamen niet boven de 100 XP. 9 tanks met 0 of 1 hits.
Ik ben zeker geen goede speler maar had net 1500 xp met een loss....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

thijsco19 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:58:
Dat veranderen werkt dus niet :(.
Ik kan dus geen WorlfOfTanks.exe 'aanklikken/openen', aanklikken wel maar als ik dan openen doet dan pakt hij hem niet.

Hier screenie:
[afbeelding]
Ik heb World of Tanks als Runs as administrator staan bij mij, omdat hij anders geen replays opsloeg bij mij. Misschien dat dat wat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:31
Petertjuh schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:25:
[...]
Ik ben zeker geen goede speler maar had net 1500 xp met een loss....
Was een tier 6, en bovendien is een fors deel van je XP op basis van teamprestatie. Ik heb wel eens 600 XP gescoord als #15 (one-shotted scout die nog niets zag).. In dit geval was er dus geen teamprestatie.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

MSalters schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:07:
ik ben dus niet de enige, wat een malloten rijden er weer rond zeg, RNG is ook bagger, alles dingt of mist over target heen, of in de grond ervoor, terwijl ik fully zoomed ben, 80% hitrate, waarvan 1 pen van 300 dmg.
het is echt te triest voor woorden, maar ik heb van het weekend betere potjes gehad dan dit.
het ergste is nog dat ik de potjes win ook.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

crizyz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:26:
[...]

Ik heb World of Tanks als Runs as administrator staan bij mij, omdat hij anders geen replays opsloeg bij mij. Misschien dat dat wat helpt?
Ik heb wat zitte klote met die rechten, de slotjes zijn weg maar werkt nog steeds niet.

Wat ik dus bedoel als ik hier op bladeren klik ziet ik WorldOfTanks.exe op en klik ik hem aan en vervolgens op openen. Alleen komt het niet in de scherm te staan.
Afbeeldingslocatie: http://i1280.photobucket.com/albums/a500/thijsco19/Knipsel2_zpsef4dabfa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:22
Heb je de folder world of tanks ooit verplaatst of iets dergelijks of opnieuw geinstalleerd naar een andere locatie?

http://www.nirsoft.net/utils/open_with_view.html

Misschien kan je met dit programma kijken of worldoftanks onzichtbaar in het openen met menu staat, maar naar een verkeerde locatie verwijst, waardoor hij niet tevoorschijn komt.

bron:
http://www.sevenforums.co...-program-open-menu-3.html

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Kojoottii schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:16:
Met Delert aan het stuur, SLF even hard WoT les gegeven :P

[afbeelding]
Waar zijn de plaatjes van de Sand River battle en de PSOP provincie :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Je kunt toch gewoon via je configuratie scherm een programma aan een extensie toevoegen. Blijkbaar staat dat dus niet meer goed ingesteld.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Mickroz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:40:
[...]

ik ben dus niet de enige, wat een malloten rijden er weer rond zeg, RNG is ook bagger, alles dingt of mist over target heen, of in de grond ervoor, terwijl ik fully zoomed ben, 80% hitrate, waarvan 1 pen van 300 dmg.
het is echt te triest voor woorden, maar ik heb van het weekend betere potjes gehad dan dit.
het ergste is nog dat ik de potjes win ook.
Je beschrijft zo'n beetje mijn avond. Begon goed qua winrate, maar iets bijdragen was er niet bij vandaag. Weer veel verloren met de T32 en de T-44, waarmee ik ook standaard in T10 potjes terecht kwam, grrr.
T32 grind is bijna voorbij, nog 5K tot de M103. Hopelijk gaat het met die tank beter. Met de T-44 ben ik nog wel ff zoet helaas. De matchmaking nekt die tank, 8 van de 10 potjes in tier 10 en dan ook nog van die klote maps als pearl river. Wtf moet je dan met een T-44 tegen T10 heavies echt :|

Enige positieve is nog dat ik finally de Conqueror heb unlocked, denk dat ik hem morgen ook gelijk koop. Vond de Caernarvon wel leuk om te spelen, soms wil hij best wel bouncy zijn als je goed angled en dan maak je gehakt van bijv. IS3's. 60% wr op die tank is ook niet verkeerd :)

[ Voor 12% gewijzigd door Mr_Size op 12-11-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Wat een idioten weer online atm rond T6 zeg bah wordt je gewoon moe van hoezo tactiek laten we gewoon met z'n allen gaan rushen lijkt het wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja ook hier kon mijn avond beter helaas.
Begon met lekker hoge WR maar uiteindelijk verloor ik steeds vaker terwijl mijn games steeds beter werden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik kon mijn winratio naar 60% overall tillen, maar wg dacht daar blijkbaar anders over. Faalteams vanavond... cw's gingen wel goed gelukkig :) hopen dat morgen de randoms weer beter gaan.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Ik blijf me soms verbazen over het toekennen van XP na afloop van een match...

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/3nfhkw6ev/shot_015.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/umjcg1svr/shot_017.jpg

Waarom heeft die Type 58 nu zo veel meer XP dan mijn Hummel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dweebus schreef op woensdag 13 november 2013 @ 01:04:
Ik blijf me soms verbazen over het toekennen van XP na afloop van een match...

[afbeelding]

[afbeelding]

Waarom heeft die Type 58 nu zo veel meer XP dan mijn Hummel?
Omdat hij een snipermedaille behaalde en dus zijn volle mep XP kreeg, alsof hij gewonnen heeft dus. Niks bijzonder aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Joindry schreef op woensdag 13 november 2013 @ 01:07:
[...]

Omdat hij een snipermedaille behaalde en dus zijn volle mep XP kreeg, alsof hij gewonnen heeft dus. Niks bijzonder aan dus.
Plus dat de Hummel hoogst waarschijnlijk een spotter gehad heeft bij de damage die hij deed, en de Type 58 niet (of minder). En aangezien een gedeelte van de xp voor damage dealt naar de spotter gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
gisteren in CW BIA wat klappen gegeven in Afrika :) gisteren verder een bagger dag. Maar grote lichtpunt is dat ondanks een slechte dag mijn 7 days wn8 gestegen is tot 9338 punten!
Nu weet ik dat mijn acties soms erg moeilijk te waarderen en uit te drukken zijn, maar noobmeter (al dan niet door WG) begint nu wel lachwekkend te worden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

misschien een stomme vraag he, maar ben je in CW/WGL/ESL ook zo afhankelijk van de RNG eigenlijk?
Want dan kan je nog zo goed zijn en spelen, als de RNG god tegen je is, dan verlies je de pot, in mijn ogen is dat toch een soort van "fixed" gaming, en heeft dan niet echt veel meer met skills te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15
Mickroz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:09:
misschien een stomme vraag he, maar ben je in CW/WGL/ESL ook zo afhankelijk van de RNG eigenlijk?
Want dan kan je nog zo goed zijn en spelen, als de RNG god tegen je is, dan verlies je de pot, in mijn ogen is dat toch een soort van "fixed" gaming, en heeft dan niet echt veel meer met skills te maken?
Je hebt dezelfde RNG, maar je kan de taktieken 'afstemmen' op de RNG. Je moet dus niet voor een close-win gaan, maar voor een complete steamroll.

En verder moet je focus fire toepassen. Als een 2000HP tank 6 schoten kopt van elk 500 damage, maakt het ook geen ene ruk uit als er iemand een lage roll heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ok, dat vroeg ik me dus af, want gisteren stonden ik in mn M103 met top gun en mn maat in de T110E5 te knallen op een JP2, en alles dingde, maakte niet uit waar we dat ding raakte, en hij schoot met premium.
en als je dat dan hebt in CW/WGL/ESL dan schiet het niet op zeg maar.

[ Voor 14% gewijzigd door Mickroz op 13-11-2013 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
doorgaans schiet iedereen in CW met gold. Maar je kan nog genoeg boucen of whatever, zeker als ze een goede positie hebben tov jou.
En verder wat User schrijft, focus fire is alles. Je wilt zo min mogelijk guns hebben die op je kunnen terug schieten.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Mickroz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:19:
Ok, dat vroeg ik me dus af, want gisteren stonden ik in mn M103 met top gun en mn maat in de T110E5 te knallen op een JP2, en alles dingde, maakte niet uit waar we dat ding raakte, en hij schoot met premium.
en als je dat dan hebt in CW/WGL/ESL dan schiet het niet op zeg maar.
In de paar CW battles die ik meemaakte is de doorslaggevende factor doorgaans hoe goed een team over een flank heen kan rollen. Meeste gevechten vinden dan plaats in close combat, omdat iedereen weet hoe hij moet ontwijken en cover zoeken op langere afstand.

Tip: Als je niet verder komt op een positie, wissel deze dan. Ik heb te vaak mensen vruchteloos op een goed geplaatste tank zien bouncen. Trek je terug, laat de vijand zelf komen of zoek een andere flank op of rush hem als je overwicht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Gisteren weer een balansdagje gehad. Erg frustrerend.

Het is niet eens dat ik veel verloor (64% gewonnen), maar ik was telkens snel dood en deed weinig damage. Ik zat mezelf ook enorm in de weg door continu de meest gevaarlijke plekken op te zoeken. Ik weet ook niet waarom.
Hoe ook: gemiddelde van 2k damage per pot en dat is met een average tier van 9.76 over 25 potten niet erg sterk te noemen.

Edit: ik kwam in mijn enige arty potje iets heel raars tegen. Sowieso raar dat ik in een hele pot 1x raak geschoten heb voor 750 damage, maar dat terzijde.
Ik heb tegen het einde van de pot tweemaal geschoten op een stilstaande tank, terwijl ik volledig geaimd was. Beide keren kwam mijn shell niet aan. Niet op de tank, niet vlak ernaast, maar gewoon helemaal niet. Heel bizar vond ik dat. Er stond voor zover ik kon zien ook niets in de weg dat ik had kunnen raken.
Ik zal de replay eens goed bekijken om te zien waar mijn shells heengingen.

[ Voor 40% gewijzigd door BramSd op 13-11-2013 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Bean77 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:36:
doorgaans schiet iedereen in CW met gold. Maar je kan nog genoeg boucen of whatever, zeker als ze een goede positie hebben tov jou.
En verder wat User schrijft, focus fire is alles. Je wilt zo min mogelijk guns hebben die op je kunnen terug schieten.
Focus fire is ook wat wij deden, alleen konden we er niet doorheen komen, en wat ik zeg, het maakte niet uit waar we hem raakte, lukte gewoon niet, en de JP2 heeft nou niet echt spectaculaire armor.
defiler1974 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:37:
[...]

In de paar CW battles die ik meemaakte is de doorslaggevende factor doorgaans hoe goed een team over een flank heen kan rollen. Meeste gevechten vinden dan plaats in close combat, omdat iedereen weet hoe hij moet ontwijken en cover zoeken op langere afstand.

Tip: Als je niet verder komt op een positie, wissel deze dan. Ik heb te vaak mensen vruchteloos op een goed geplaatste tank zien bouncen. Trek je terug, laat de vijand zelf komen of zoek een andere flank op of rush hem als je overwicht heb.
Mja op het moment dat wij gingen relocaten, werd de rest afgeknald, en was het weer een verloren pot.
Het was gewoon een zeer frustrerende avond, snel vergeten en proberen om de schade weer in te halen.
Ben zo te zien al weer wat puntjes gezakt met mn ratings.

Ik las trouwens dat xvm overgestapt is naar API 2, en dat ze langzaam de data aan het updaten zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Mickroz op 13-11-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33

p0st

Dutch Reefer

[knip]
nvm, al geregeld :)

[ Voor 85% gewijzigd door p0st op 13-11-2013 10:17 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Laatst online: 04-08 18:36
Ook maar eens begonnen met streamen :)

Streaming @ http://www.twitch.tv/delert83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
thijsco19 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:34:
[...]

Ik heb wat zitte klote met die rechten, de slotjes zijn weg maar werkt nog steeds niet.

Wat ik dus bedoel als ik hier op bladeren klik ziet ik WorldOfTanks.exe op en klik ik hem aan en vervolgens op openen. Alleen komt het niet in de scherm te staan.
[afbeelding]
Heb het zelfde probleem gehad maar dan dat hij gelinked stond aan internet explorer. Ik kon dit ook op geen enkele manier fixen. Dus heb het spel er helemaal afgegooid en opnieuw opgestart ( ik had nog wat meer probleempjes met wot dus heb heel mijn pc opnieuw installed lawl ) en toen werkte het wel weer.

en RNG in CW is altijd vervelend idd, maar meestal is dat niet hetgene wat de game verliest/wint

Ik heb pas slechts 1x meegemaakt dat RNG de beslissing in de game was. Heat bounce met bat op 50b waardoor hij de bat kilde en er maar 1 iemand kon cappen ipv 2 waardoor het een draw werd>.< enemy was ook aan het cappen. Andere echt RNG losses/wins kan ik me niet zo herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

wsLy, crizyz, MrOleo, psychoclown. Bedankt! d:)b
Het was inderdaad wat MrOleo zei, de wot folder had ik inderdaad een keer anders genoemd.
Kwam er achter door dat programma van MrOleo.

@jantje 2, dat zou pas de laatste optie zijn :P. Gelukkig is het nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Laatst online: 10:34
wontcachme schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:53:
[...]

Waar zijn de plaatjes van de Sand River battle en de PSOP provincie :+ :+
Weet ik veel, moet je iemand vragen die daar speelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Als je moest kiezen welke zou je dan eerst unlocken, de Object 140 of de T-62A?
Ik kan nu de gun unlocken naar de 140 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik ging net zeggen, te zien welke gun je wil spelen op te T-54. De rest wijst zichzelf dan uit... (beide unlocken natuurlijk), die T-54 blijft insane ivm met andere tier 9 meds vind ik. Ik speelde liefst met de gun met hogere pen, maar mijn maat koos voor hogere rof. Het is écht een persoonlijke keuzen.

Hoe zet je de game eigenlijk in het nederlands? ik heb de launcher verzet van taal, maar de gamecontent blijft in het Engels staan? Beetje bizar. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Joindry op 13-11-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn mening is de 201 pen gun op de T54 verreweg de beste optie. Veel betere accuracy, aimtime en als belangrijkste, veel betere accuracy tijdens het rijden. Die 219 pen gun is echt compleet waardeloos tenzij je vanuit de tweede lijn wilt snipen, en zelfs dan is de 201 gun waarschijnlijk gewoon beter vanwege de betere accuracy. Die 18 extra penetratie is al die nadelen niet waard vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Joindry schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:33:
Hoe zet je de game eigenlijk in het nederlands? ik heb de launcher verzet van taal, maar de gamecontent blijft in het Engels staan? Beetje bizar. 8)7
waarschijnlijk een mod met engelse text?
ff checken res_mods/0.8.9/text/

Ik moet zeggen, ik speel nu al een paar potjes met die 100 mm D-54, en opzich bevalt me dat wel, ook qua speelstyle.
Maar nu moet ik dus kiezen, of de 100 mm D-10T2C, of die xp gebruiken voor de T-62A.
Ik weet nog niet of ik de T-54 ga houden eigenlijk.

[ Voor 27% gewijzigd door Mickroz op 13-11-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Mickroz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:30:
Als je moest kiezen welke zou je dan eerst unlocken, de Object 140 of de T-62A?
Ik kan nu de gun unlocken naar de 140 namelijk.
Ik persoonlijk zou voor de Object 140 gaan omdat ik die lekkerder vind spelen dan de T-62A. De Object 140 speelt meer als de T-54 en hij krijgt ook nog een turret update volgende patch.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Sinds vandaag is trouwens wowp gereleased. Gedaan met tokens verzamelen dus :(
Mickroz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:10:
[...]

waarschijnlijk een mod met engelse text?
ff checken res_mods/0.8.9/text/

Ik moet zeggen, ik speel nu al een paar potjes met die 100 mm D-54, en opzich bevalt me dat wel, ook qua speelstyle.
Maar nu moet ik dus kiezen, of de 100 mm D-10T2C, of die xp gebruiken voor de T-62A.
Ik weet nog niet of ik de T-54 ga houden eigenlijk.
Daar staan idd een hele hoop .mo files in.

[ Voor 7% gewijzigd door Joindry op 13-11-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:04:
[...]

Focus fire is ook wat wij deden, alleen konden we er niet doorheen komen, en wat ik zeg, het maakte niet uit waar we hem raakte, lukte gewoon niet, en de JP2 heeft nou niet echt spectaculaire armor.
Als de JPII hulldown stond, dan is het te verwachten dat jullie blijven bouncen. Die upperstructure is redelijk dik, en zeer goed gesloped ;)

Zelf heb ik al vaak genoeg BL-10's e.d. gebounced wanneer ik hulldown stond.
TIP: gebruik auto-aim wanneer je een hulldown JPII ziet. Je mikt dan automatisch op zijn gun, en dat is dan de enige weakspot waar je met ong. 200mm pen elke keer doorkomt. Dat is het enige frustrerende aan de JPII, je grootste vijanden zijn de tomaten die auto-aim gebruiken, en daardoor je elke keer pennen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Joindry schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:33:
Zozo, jij gaat WoT ook in het Nederlands spelen? Toe maar hoor! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:47:
[...]

TIP: gebruik auto-aim wanneer je een hulldown JPII ziet. Je mikt dan automatisch op zijn gun, en dat is dan de enige weakspot waar je met ong. 200mm pen elke keer doorkomt. Dat is het enige frustrerende aan de JPII, je grootste vijanden zijn de tomaten die auto-aim gebruiken, en daardoor je elke keer pennen :(
Aha is dat de redenen waarom mijn gun altijd wordt kapot geschoten als ik tegen tomaatjes speel. Auto-aim mikt daar standaard op? Geen wonder dat een hellcat van dichtbij dwars door mijn gunmantle kon schieten van mijn t-150.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
mhindrik schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:17:
[...]

Aha is dat de redenen waarom mijn gun altijd wordt kapot geschoten als ik tegen tomaatjes speel. Auto-aim mikt daar standaard op? Geen wonder dat een hellcat van dichtbij dwars door mijn gunmantle kon schieten van mijn t-150.
Auto-aim richt op center mass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik wist niet eens dat er auto aim was in WoT. Mijn rechterhand en razer muis zijn mijn auto aim :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhindrik schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:17:
[...]

Bij mij werd de gun (meestal) niet beschadigd, wat ik wel vreemd vind. Al bij al is de JPII toch de tofste TD waar ik al mee gespeeld heb. Snel, manoeuvreerbaar, goede gun en goed armour (indien hulldown). Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Joindry schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:38:
Sinds vandaag is trouwens wowp gereleased. Gedaan met tokens verzamelen dus :(

[...]

Daar staan idd een hele hoop .mo files in.
daarom is je content nog engels :D
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:47:
[...]
die ga ik zeker ff onthouden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:09:
Naar mijn mening is de 201 pen gun op de T54 verreweg de beste optie. Veel betere accuracy, aimtime en als belangrijkste, veel betere accuracy tijdens het rijden. Die 219 pen gun is echt compleet waardeloos tenzij je vanuit de tweede lijn wilt snipen, en zelfs dan is de 201 gun waarschijnlijk gewoon beter vanwege de betere accuracy. Die 18 extra penetratie is al die nadelen niet waard vind ik.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten, heerlijke gun is dat die bij het type medium hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

User schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:15:
[...]
Zozo, jij gaat WoT ook in het Nederlands spelen? Toe maar hoor! :+
Ik ging wat zaken controleren voor consistentie met wowp.
Vanaaf staat alles terug in het Engels hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Net heerlijk een tijdje gestreamed. Direct 11 followers en een paar heerlijke potjes. Dus dank u allen ;)
Qua object140 of T62A; de 140 is geschikter voor CW en speelt iets makkelijker dan een t62a (oa vanwege de extra gundepression). De T62A vind ik zelf een betere tank in randoms, omdat je bijvoorbeeld geweldig hulldown kan staan met dat ding.
Qua T54, de gun naar de Obj140 is sowieso de gun waarmee ik de T54 zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ik hoorde je erover praten in je stream, maar miste de helft, dus kreeg ff niet mee wat je zei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Waffentrager auf pz4 - 9500dmg - verloren yippie :D

All mijn munitie afgeschoten inclusief de HE shells... 8)7

http://www.twitch.tv/remmke/c/3236734

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Zal je leren HE mee te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
ik neem ook altijd wat HE shells mee hoor. Altijd handig om te decappen als het spannend wordt.
misschien moet ik die tank ook nog wel kopen, ziet er grappig uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 13-11-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

HE heb ik ook altijd bij me. Vooral de grotere kans op decappen redt geregeld nog wel eens een potje.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

In een autoloader neem ik geen HE mee. Liever een drum gold meer dan. Ik zie de laatste tijd teveel HE gewoon bouncen voor redenen die ik nog steeds niet begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Zul je net zien, krijg ik vandaag de pre-order package van WoWp binnen (360 dagen premium, 8000 gold en een premium aircraft) en dan is mijn account sinds gisteravond geblokkeerd :-(

Lang verhaal, iets met oplichting en terugdraaien van betaling via PayPal, wat WG niet normaal vindt en besluit om mijn account te blokkeren... Heb sinds gisteravond een ticket openstaan bij Billing Support maar ze zijn niet zo vlot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

TweakJerommeke schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:10:
Waffentrager auf pz4 - 9500dmg - verloren yippie :D

All mijn munitie afgeschoten inclusief de HE shells... 8)7

http://www.twitch.tv/remmke/c/3236734
Je had het kunnen winnen wanneer je gewoon één/twee klappen had gevangen van de E4 en daarna eromheen was gaan rijden en HE/AP in zijn kont knallen. Hij kan toch zijn turret niet compleet draaien.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
wontcachme schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:20:
[...]

Je had het kunnen winnen wanneer je gewoon één/twee klappen had gevangen van de E4 en daarna eromheen was gaan rijden en HE/AP in zijn kont knallen. Hij kan toch zijn turret niet compleet draaien.
Of een schot of twee tegen de maus, die je toch niet ging pennen, sparen. Ach wel allemaal in de trant van 'beste stuurlui staan aan wal'

Valt me trouwens sowieso op dat je veel blindshots doet, nu heb ik 'maar' n WN7 van 1400, dus bij deze de vraag. Doen meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nope, tenzij ik er wat mee opschiet. De blindshot op de Conqueror had ik zelf bijv. nooit genomen omdat de, eveneens oneshot, IS8 gespot ernaast stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
zorgvuldige afweging, met tanks waar ik ammo overhou neem ik graag blindshots. Sommige tanks kan je dat beter niet doen, batchat bijvoorbeeld heb ik genoeg potjes gehad dat ik wenste wat zuiniger geschoten te hebben. 30 rounds kunnen snel gaan bij een autoloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Het ging vanmiddag weer goed, dus ben nu weer te vinden op http://www.twitch.tv/delert83

Wordt voornamelijk hellcat en de nieuwe duitse tier8 td

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik neem enkel blindshots met tanks met niet te hoge reloadtijd. (of soms een laatste schot in een autoloader) Dan nog niet veel.
Achteraf gezien had ie mss beter wat vroeger gold op die maus geschoten, maar zoals reeds gezegd, achteraf gezien... Het is duidelijk dat hij niet verantwoordelijk was voor het verkloten van die victory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

pkregting schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:38:
Het ging vanmiddag weer goed, dus ben nu weer te vinden op http://www.twitch.tv/delert83

Zal eens kijken buiten werktijden, wel al follower. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Laatst online: 10:34
defiler1974 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:35:
zorgvuldige afweging, met tanks waar ik ammo overhou neem ik graag blindshots. Sommige tanks kan je dat beter niet doen, batchat bijvoorbeeld heb ik genoeg potjes gehad dat ik wenste wat zuiniger geschoten te hebben. 30 rounds kunnen snel gaan bij een autoloader.
Precies, gewoon beetje logisch nadenken, in een batchat kan het natuurlijk ook wel als je nog 3 minuten te spelen hebt en je nog 12 shells hebt ofzo .

Ik doe zelf vrij regelmatig blindshots en moet zeggen dat ik het idee heb, dat als je een ongespotte tank raakt is het vrijwel altijd een damage hit. Laatst ook trouwens een leuke per ongeluk blindshot in de WTF, een e100 werd gespot op flink afstand, dus ik begon te schieten en eerste 3 shells misten allemaal (dacht ik) Dus zat al te floeken en te tieren, blijkt er een t30 voor te hebben gestaan die nu bijna dood was :D

En in CW's als je je verveeld en ook genoeg ammo hebt, gewoon de standaard camp spots afgaan. Al maak je alleen maar mensen zenuwachtig zodat ze gaan bewegen en dus sneller gespot worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

dramborleg schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:25:
[...]

Of een schot of twee tegen de maus, die je toch niet ging pennen, sparen. Ach wel allemaal in de trant van 'beste stuurlui staan aan wal'

Valt me trouwens sowieso op dat je veel blindshots doet, nu heb ik 'maar' n WN7 van 1400, dus bij deze de vraag. Doen meer mensen dat?
Tja achteraf kan je wel zeggen dat ik teveel blindshots heb afgeschoten of die E4 in zijn kont hadden kunnen schieten maar op dat moment zag het er gewoon uit als een overwinning in het bos dus ik was niet echt op mijn shells aan het letten. Maarja op het einde zei ik nog tegen die jge100 dat ik ging spotten en wat doet hij... hij gaat gewoon op een open veld staan. 8)7 Kom op 9600dmg niet genoeg ofzo, ik had in ieder geval alles gedaan wat ik kon op dat moment. :P :9 Sjonge jonge, ik bedoel mijn adrenaline was ook aan het pompen dus was ik niet helder aan het denken. :)

En een paar schoten op die Maus waren inderdaad wel weggegooide shells. Het is net met die E-25 waar je niet kan ophouden met schieten. Ik had wel nog 2 blindshots geraakt op de VK of de Conqueror, die IS8 was toch niet aan het bewegen. :)

Normaal schiet ik niet zoveel blindshots, ik was gewoon even trigger-happy.

[ Voor 19% gewijzigd door TweakJerommeke op 13-11-2013 17:23 . Reden: iets te harsh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
pkregting schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:38:

Even snel een potje bekeken, dacht mmm Hellcat, mijn favo tankje, misschien kan ik wat leren. Maar je was op 1 minuut al dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Inrage schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:18:
[...]

Even snel een potje bekeken, dacht mmm Hellcat, mijn favo tankje, misschien kan ik wat leren. Maar je was op 1 minuut al dood :)
En dat is het enige potje dat je gekeken hebt?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Say what? :P (tijdelijk nieuw account ivm disabled account, 8 kills met de fcm pak 40)

Afbeeldingslocatie: http://img822.imageshack.us/img822/2166/38gu.jpg

edit: hoppa kom maar op, leuk om weer op tier 1 te beginnen hihi :+

Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/2171/ixbb.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door p0st op 13-11-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:31
atticus182 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:41:
Say what? :P (tijdelijk nieuw account ivm disabled account, 8 kills met de fcm pak 40)

[afbeelding]

[afbeelding]
Iets te veel badges :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Erg lekkere pot gehad in de Hellcat. Alles zat mee, bijna niets gebounced en geen rare shelldrops o.i.d.

replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag niet veel speeld, 8 battles maar waarvan 3 CW's. Tussen de CW's door niet veel gespeeld, morgen maar wat meer battles spelen dan maar :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Wordt een beetje een gewoonte, maar :)
Streaming @ http://www.twitch.tv/delert83

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
3 keer op een dag wordt een beetje spam eigenlijk...

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Gratis 50 gold als je de trainingsmissies van World of Warplanes doorloopt :)

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
atticus182 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:41:

Tip van iemand die ook een 2e account heeft: ga de Amerikaanse turreted TD lijn op, want vrijwel elke tank tot en met de Hellcat is volledig overpowered.

Ik heb op dat account zelfs alle zes de tanks in die lijn nog in de garage en speel ze ook allemaal.

• solique

solique

Fire is all I need

J0rn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:24:
Gratis 50 gold als je de trainingsmissies van World of Warplanes doorloopt :)
Toch weer 50 gold :)

• JeroenNietDoen
Moet je eerst dat spel gaan downloaden, 10 minuten spelen voor de missies, voor 50G :/ Amper de moeite...

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
wsLy schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:43:
[...]

En dat is het enige potje dat je gekeken hebt?
Als dat het niveau is ;)

• solique

solique

Fire is all I need

Kaap schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:29:
[...]

Moet je eerst dat spel gaan downloaden, 10 minuten spelen voor de missies, voor 50G :/ Amper de moeite...
Ik ga de moeite er ook niet voor nemen, maar voor de mensen die toch al met de game bezig zijn is 50G extra wel lekker.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

echt he, ik krijg alleen maar heat en apcr op me vanochtend, wordt er een beetje moe van zeg.
raak ook nog eens geen ene fuck, dus om een kleine opsomming te geven:
Vehicle: M103 Exp: 3.048 (x2) Credits: 43.368
Vehicle: SU-85 Exp: 818 (x2) Credits: 15.324
Vehicle: Ferdinand Exp: 1.302 (x2) Credits: 11.310
Vehicle: T-54 Exp: 1.658 (x2) Credits: 14.758

de rest heb ik verloren omdat we compleet weg gevaagd werden, en ook in die battles werd ik met heat en apcr geraakt.
vroeger....

ga maar eens ff die 50g halen, want het tanken wordt vandaag ook weer niets.
kreeg wel een mail van war thunder over de ground forces closed beta, dat ook maar eens bekijken dan.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

BramSd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:41:
[...]

Tip van iemand die ook een 2e account heeft: ga de Amerikaanse turreted TD lijn op, want vrijwel elke tank tot en met de Hellcat is volledig overpowered.

Ik heb op dat account zelfs alle zes de tanks in die lijn nog in de garage en speel ze ook allemaal.
Hehe I know, ik ben inmiddels bij de T28 Prot. op mijn main account. Die is helaas geblokkeerd vanwege een betalings issue, hopelijk doet WG support een beetje snel reageren en meewerken :X

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Dan bespaar je ongeveer 2 dubbeltjes (of minder).... Nah.... ik sla over. :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• defiler1974
Mailtje gehad om te gaan testen in closed beta WarThunder ground forces HQ. Is er al iemand anders die dat al gespeeld heeft? Ziet er grafisch erg leuk uit, hoewel het wel anders speelt als WOT denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door defiler1974 op 14-11-2013 13:42 ]

• pkregting
Weer online gegaan met de stream!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
defiler1974 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:41:
Mailtje gehad om te gaan testen in closed beta WarThunder ground forces HQ. Is er al iemand anders die dat al gespeeld heeft? Ziet er grafisch erg leuk uit, hoewel het wel anders speelt als WOT denk ik.
Hmm, bah... Ik heb alleen de announcement gehad. Geen invite :(

• MrOizo2005
  • Laatst online: 10-09 12:20
Today we are enlisting you in the War Thunder Ground Forces Training Unit! The Ground Forces HQ announces the forthcoming ground forces Closed Beta commencement, and gives you a chance to participate in it.
Ik ook inderdaad. Ik zag gister avond alleen nog niet dat het werkte..... maar heb de mail ook niet aandachtig doorgelezen.

[ Voor 8% gewijzigd door MrOizo2005 op 14-11-2013 14:15 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• solique

solique

Fire is all I need

Ik denk dat ik de aankomende periode maar eens ga focussen op 2 lijnen om deze door te werken.
Enerzijds eindelijk eens de grind afmaken om de IS-7 te kunnen halen, anderzijds verder met de SU richting de ISU.
Wel invite gehad, maar nog niet zelf gespeeld. Wel benieuwd

• JeroenNietDoen
Nu sommige het toch geregeld over streams hebben, deze kan ik toch wel aanraden hoor: http://nl.twitch.tv/jacqueline_wot

Kijkt heel wat prettiger dan die rotkop van Embrionic Journey of die arrogante Quickybaby :Y

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:22:
Nu sommige het toch geregeld over streams hebben, deze kan ik toch wel aanraden hoor: http://nl.twitch.tv/jacqueline_wot

Kijkt heel wat prettiger dan die rotkop van Embrionic Journey of die arrogante Quickybaby :Y
Hitbox skins. :'( :+

• JeroenNietDoen
Hitbox skins of gold shells, same deal.

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:43:
[...]

Hitbox skins of gold shells, same deal.
Doe het niet eh, doe het niet. :+

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Die Jacqueline lol, full gold keihard campen en hitbox skins, lachen als ze wint mensen bannen in stream als ze verliest. Gisteren was die stream wel super lachen elke topclan zat daar maar wat te ouwehoeren.

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 14-11-2013 15:12 ]

• Mr_Size
Hitbox skins zijn ghey :+
Pagina: 1 ... 10 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)