Istrilyin schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:24:
Yessss, vrijdag WoT gedownload, nadat ik besloten heb nog even met BF4 te wachten. GEEN SPIJT VAN! Ongelovelijk wat een goed spel. Lekker tanken zonder jets, heli's en c4 renners. Eerlijk staal tegen eerlijk staal, zoals je dat wilt als man.
Eerst wat aanklooien met de leichttractor, toen zwoegen in de T-18 tier met een panzer II en pzjager... En daarna de Mardar II waarmee het een compleet feest werd. Ik hoop dat Origin accounts niet al te snel verlopen

Ook het concept van korte battles zonder regeneration spreekt me erg aan.
Anyway, een paar vraagjes:
1) Wordt het steeds leuker op hogere tiers, of maakt het eigenlijk niet zo veel uit?
2) Is het aan te raden meteen met mods te beginnen? Ik zag allerlei hints qua mod pakketten langskomen, wat is effectief en legaal en crashfree?
3) Als je een dag premium koopt, kun je dan premium tanks kopen en die ook houden?
4) Dit spel is dubbel en dwars een donatie waard. Wat is wijsheid, goud kopen of dagen premium kopen?
5) Je kunt helaas niet de starterscrew van een niet-gebruikt land voor een ander land inzetten, toch?
Nou ja... eerste conclusie: ik had dit veel eerder moeten downloaden.
1) Ja, mits je het spel doorkrijgt gedurende je grinds naar boven (gelijk een Tier VIII premium kopen is niet handig)
2) Legaal en cashfree sowieso, er is geen lijst van gebande mods al kun je met een beetje gezond verstand wel nagaan welke je niet moet gebruiken (zoals oneindige lasers van turret of artillery spot mods zonder dat je ze zou moeten zien). Verder kun je er zelf voor kiezen om mods te gaan gebruiken, maar probeer eerst eens een potje of 100 zonder mods en ga daarna kijken wat er te verkrijgen is. Je kunt dan voor een modpack kiezen (zoals de mijne

) of gewoon losse mods proberen om te kijken hoe deze bevallen. De losse mods zijn via het forum van WoT te vinden
3) Nope, premium tanks koop je met geld en die zijn niet goedkoop. Premium account betekent alleen dat je 1,5x XP en Credits krijgt voor elke battle en dus sneller je grinds kan voltooien van Tier I naar X.
4) Don't worry, je hoeft geen geld te doneren aan WG

.. Ik heb zelf zowel Premium als goud als premium tanks, maar dat is persoonlijk. Als je zo min mogelijk uit wil geven kun je goud kopen, en dan als je een dag veel gaat spelen 24u premium kopen van het goud, en je kunt overwegen een Tier V premium te kopen waar je relatief meer credits mee verdient dan met een reguliere Tier V tank. Met een Tier VII (SU-122-44) of Tier VIII (Lowe, T34, JT8.8) verdien je netto nog veel meer, maar als je start met spelen kan het frustrerend zijn omdat op hogere tiers anders gespeeld wordt (al rijden er veel te veel malloten rond)
5) Nope, je kunt je crew alleen voor dat specifieke land gebruiken. Wel kun je bijvoorbeeld een heavy crew in een premium heavy doen zonder dat je daar een penalty voor krijgt. Ik heb bijvoorbeeld maar 1 complete crew voor zowel de Dicker Max, Jagdtiger 8.8, E-25 als een 'normale' tank destroyer.
Other than that, veel plezier en see you on the battlefield