[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste
Acties:
  • 76.100 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
TMCrimeZ schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:07:
[...]

Ik volg dit topic geregeld aangezien er best weleens wat nuttige worden geplaatst, maar dat gezeur over slechte teams doet inmiddels pijn aan mijn ogen. Een subforum om te ranten zou handig kunnen zijn. Je had trouwens beter XVM stat eraf kunnen gooien en gewoon roeien met de riemen die je hebt en er plezier uit halen! Veel plezier met Bf4 in ieder geval :)
Dus je hebt nooit goede games?

Ik hoor altijd die slechte games zo ongeveer maar nooit de goede games.

Bad games happens. Maar als je een goede speler heb je vaker een goede game dan dat je een slechte game hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Ik heb al die ranking onzin niet aan staan. Uberhaupt geen mod behalve zoom in/uit (lekker GTA-stijl rondkarren :D). Zorgt voor hoop minder stress - ik ga er maar van uit dat iedereen in mijn team een randdebiel is, en probeer dan gaten op te vullen en met een hoop klikken op de map mensen er op te attenderen waar de vlag is (echt...) of waar de chokepoints zijn. Gaat redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gizzy schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:11:
In battlefield 4 zitten natuurlijk geen slechte spelers of wel?
Daar ziet ie het niet want xvm werkt niet bij BF4 en hebben ze geen gekleurde naam ;).

Maar xvm winkans uitzetten en/of niet zoveel waarde hechten aan kleurtjes die een bepaald niveau zouden moeten aangeven doet ook wonderen. Tuurlijk is het kleurtje een indicatie van de speler skills maar per battle spelen allerlei factoren mee die niet in xvm historie meegenomen (kunnen) worden.

De winkans heb ik zelf welgeteld 1 dag aangehad en daarbij potjes met een winkans <20% toch gewonnen en met een winkans >80% verloren. En om dezelfde reden als SkyKogel (irritatie vooraf vanwege de winkans) heb ik het zsm weer uitgezet. Nu maak ik zelf op basis van de kleurtjes een inschatting van de teams, ook op basis van het aantal battles/winrate met de tank waarin iemand op dat moment rijdt. Als ik alleen ben probeer ik met 1 van de betere spelers (voor zover xvm dat aangeeft) mee te rijden of over te halen met mij mee te gaan. Met twee ben je iig sterker dan allleen.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 10:35
Plus dat de XVM stats al weken niet updaten, dus de daadwerkelijke waardes/kleurtjes kunnen ook alweer anders zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Winstkansen gewoon altijd uitzetten en de informatie die je krijgt zelf gebruiken. Gaat soms toch heel anders dan verwacht. Zo heb ik zojuist een paar potjes gedaan, veel gewonnen maar met het spelen met de AMX AC Mle 48 niet dankzij mij.. 5 potjes onder de 1000 damage gedaan en morsdood omdat ik pech had en in 1-2 potjes ook gewoon zelf een niet handige afweging had gemaakt. Stom want daarvoor had ik nog 2 potjes in de AMX waarin ik juist gewoon 2-3k damage deed :(

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

:')

You got to be shittin' me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

DjMark schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:31:
Plus dat de XVM stats al weken niet updaten, dus de daadwerkelijke waardes/kleurtjes kunnen ook alweer anders zijn...
Idd, hoor sinds gisteren bij de groene :P.

Eigenlijk zou de ingame XVM beter zijn als het gebaseerd was op een normaalverdeling op basis van de scores van de laatste 30 dagen (of 100 battles, maar geen vaste wn7 grenzen op basis van alle battles). Maar dat zal wel lastig te implementeren zijn, alhoewel noobmeter wel de wn7 over de laatste 30 dagen weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
majic schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:20:
Ik heb al die ranking onzin niet aan staan. Uberhaupt geen mod behalve zoom in/uit (lekker GTA-stijl rondkarren :D). Zorgt voor hoop minder stress - ik ga er maar van uit dat iedereen in mijn team een randdebiel is, en probeer dan gaten op te vullen en met een hoop klikken op de map mensen er op te attenderen waar de vlag is (echt...) of waar de chokepoints zijn. Gaat redelijk.
Ik heb het een tijdje niet gebruikt maar vind het toch wel makkelijk om er bij te hebben, zeker om chat berichten en commando's op waarde te schatten en niet te vergeten je tegenstander. Verder probeer ik zoveel mogelijk gewoon mijn spel te spelen en me niet druk te maken over stats. Dat laatste is helaas wel eens lastig als je je winrate ziet kelderen in een special weekend. Maar ik stop nu pas met gamen als ik er geen zin meer in heb en niet omdat m'n stats aan het zakken zijn.

Daarbij wil ik niet zoals sommige mensen alleen lopen klagen over failteams (terecht :+) of als dat het niet is dan was de WN7 weer ruk, of de winrate of de credits.....

Nu alleen nog leren om mezelf niet meer druk te maken over de teams of eigen domme acties en dan heb ik pure zen bereikt :p

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:58
Frentik schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:40:
[...]
Idd, hoor sinds gisteren bij de groene :P.
Yup, ik sinds vorige week ook. Nu nog wachten totdat XVM de getalletjes ingame eens update :)
Eigenlijk zou de ingame XVM beter zijn als het gebaseerd was op een normaalverdeling op basis van de scores van de laatste 30 dagen (of 100 battles, maar geen vaste wn7 grenzen op basis van alle battles). Maar dat zal wel lastig te implementeren zijn, alhoewel noobmeter wel de wn7 over de laatste 30 dagen weergeeft.
Het zou inderdaad handiger zijn als ze de 30/60-dagen stats zouden gebruiken. Meestal zegt dat wat meer over hoe iemand speelt dat zijn algemene stats.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Vandaag samen met 2crashandburn met de Hellcat gespeeld, toch maar eens 6th sense erop krijgen, helaas moet ik nog een 85k om de eerste skill op 100% te krijgen... Dat is altijd zo een nadeel van crew trainen, je hebt altijd zoveel XP nodig... Bij mijn Type 59 merk ik dat behoorlijk... daar heb ik iets van 60k nog nodig om 1% vooruit te gaan...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Ik had gisteren een redelijke avond. In platoonvorm ging het voor geen meter. Constant bij rode tomaten en de team tegenover constant paars, blauw, groen met een enkel tomaatje.

Ging ik solo daarna verder ineens zat ik bij de paarse, blauwe en groene teams.

Schijnbaar was het voor mijn maat balanceday en voor mij niet. Uiteindelijk afgesloten met 54% WR. Niet slecht als je bedenkt dat het begin van de avond waardeloos was.

Even een vraag tussendoor, krijg je andere MM als je in platoons speelt?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
mhindrik schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:51:
Ik had gisteren een redelijke avond. In platoonvorm ging het voor geen meter. Constant bij rode tomaten en de team tegenover constant paars, blauw, groen met een enkel tomaatje.

Ging ik solo daarna verder ineens zat ik bij de paarse, blauwe en groene teams.

Schijnbaar was het voor mijn maat balanceday en voor mij niet. Uiteindelijk afgesloten met 54% WR. Niet slecht als je bedenkt dat het begin van de avond waardeloos was.

Dat is afhankelijk van de battle tiers van de tanks die jij of je platoonmaten gebruiken. Maar in een platoon kun je net zo vaak top tier of low tier zijn als dat je solo speelt. Het is ook een beetje afhankelijk van hoeveel tanks er van welke tiers in de queue staan.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15
Nee.

Je krijgt MM van de tank met de slechtste MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Vroeger wel, nu niet meer. Je krijgt alleen wel altijd de MM van degene die in de hoogste potjes kan komen, dus T9 en T7 kan T10 krijgen.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
AcXeller schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:53:
[...]

Vroeger wel, nu niet meer. Je krijgt alleen wel altijd de MM van degene die in de hoogste potjes kan komen, dus T9 en T7 kan T10 krijgen.
Vroeger ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Oude wiki pagina:
http://wiki.worldoftanks....tle_Mechanics&oldid=11468
Tanks in a Platoon are no longer given a higher value than tanks outside a Platoon.
Hoewel ik geen idee heb wanneer het er nog wel in zat. Ik dacht dat ik er vroeger wel last van had maar met de datum van deze pagina zou dat niet kloppen want ik speel pas vanaf aug 2011.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
noobmeter is volgens mij van slag haha
wn8 rating last 7 days: 7755

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
AcXeller schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:04:
Oude wiki pagina:
http://wiki.worldoftanks....tle_Mechanics&oldid=11468

[...]

Hoewel ik geen idee heb wanneer het er nog wel in zat. Ik dacht dat ik er vroeger wel last van had maar met de datum van deze pagina zou dat niet kloppen want ik speel pas vanaf aug 2011.
Ik speel sinds januari 2011 en ik heb echt nog nooit van die regel gehoord.

De wiki is imo goed voor harde data, maar op andere punten gaan ze geregeld de mist in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Wat ook mooi is, skybullet. Is dat je keihard loopt te ranten over idioten etc, terwijl je zelf niet veel beter bent ( ik neem aan skybullet ingame, anders nothing said ) Blijkbaar is je spel nog neit goed genoeg om meer te winnen dan je doet.

Daarnaast is je avg tier 4 en recent 5. Wat verwacht je dan? daar is het allemaal donker en donker rood omdat het allemaal nieuwe spelers zijn, pas vanaf hogere tiers wordt iets diverser.

Ik heb gister ook enkele matches gehad dat je tussen allemaal oranje spelers zit en de enemy een top platoon van blauwe heeft. Die games zijn niet te winnen ( vandaar dat ook niemand 100% winrate heeft ) Sommige games zijn gewoon niet te winnen door idioten, deal with it.

Het enige wat frusterend is in mijn ogen is de harde RNG, games verliezen doordat rng je tegen zit. bijv een oranje 50-100 met 35hp tegen mijn 1k hp 50-100 ik bounce hem 2x en mis 1x en hij schiet alle 3 keer raak. Dat is frusterend omdat het de game kost.

en ofc het brakke spotting systeem, ben je nu 5 sec gespot, 10 sec, 15 sec? Ik zou het niet weten het is altijd weer anders. (bovenstaande getallen zijn praktijk voorbeelden ) Als de enemy jou spot en jij spot hem kan hij eerder verdwijnen dan jou bij hun. working as intended? geen idee maar het is iig zwaar vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1000 battles, 47 eff (echt waar), aan het begin van de battle een paar op de knop "defend base" rammen en vervolgens niet meer van deze locatie afkomen. Lekker in een put, ultieme verdediginspositie (terwijl de vijand opgerold werd).

Afbeeldingslocatie: http://i1317.photobucket.com/albums/t632/Edwin_Willemsen/shot_001_zpse035fc83.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Dat is gewoon een tomaat in zijn natuurlijke omgeving :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Wat is je punt?

edit: err, laat maar... je bedoelt natuurlijk de echte efficiency... Ik gebruik de procentuele versie in XVM. Waarschijnlijk dus door elkaar gehaald :p

[ Voor 32% gewijzigd door Dweebus op 11-11-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TweakJerommeke schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:11:
Dat is gewoon een tomaat in zijn natuurlijke omgeving :P.
Inderdaad, ziet er nog rijp uit ook kun je mooi plukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mag niet klagen de laatste 2 dagen over de teams. Vorig weekend met de 5x was een ramp weekend, maar gisteren ging het zowaar redelijk qua winrate. Wel een hoop wins door lemmingtrains en caps wat de damage done/kills/xp niet echt goed deed, maar dat werd aardig recht gezet tijdens losses waar ik ineens wel de damage en kills kon doen met de nodige medals/xp als compensatie.

Wel bizar veel goldshooters tegen gekomen het weekend. Meestal de dieprode spelers in tanks die het totaal niet nodig hebben en soms donkergroene/blauwe spelers die het totaal niet nodig hebben....

[ Voor 83% gewijzigd door Zertaxka op 11-11-2013 21:20 . Reden: aangepaste quote maakt originele post overbodig ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Ik ben niet echt geinteresseerd in cw's, maar zou het wel tof vinden om met wat tweakers teambattles te doen. wie van jullie spelen deze gamemode vaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:34
Met Delert aan het stuur, SLF even hard WoT les gegeven :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GP0GReY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:52

thijsco19

KTM 990 SMT

Kojoottii schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:16:

[afbeelding]
Suup! replaytje toevallig? Of is dat sercret inside info?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
hoe kunnen al die lui 0 dmg hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02

wontcachme

You catch me? No you wont

Lees net dat in de toekomst (mogelijk 8.10) dat je door gebouwen/muurtjes/tuinhekken heen kan schieten. Dan houd je dus echt nergens cover over......... Op bv prokhorovka zou je dus in die dorp nergens cover hebben. Of op die Asia map met die grote berg in het midden zou je geen cover hebben in de stad eromheen.

Hopelijk komt er wat meer duidelijkheid over want dit klinkt erg slecht.
gotfurrr schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:24:
Beschoten terwijl ze gespot waren maar hun de hellcats niet konden zien?

[ Voor 22% gewijzigd door wontcachme op 11-11-2013 22:27 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Woohoo... eindelijk de 1800WN6/7 gepasseerd! :) Global winratio is ook bijna op 60% overall, 59,98% momenteel.

@hierboven, volgens mij gaat dat alleen over die kleine stenen pilaren van tuinhekken en die houten tuinhekjes die je shells tegenhouden...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Laatst online: 15:42
Even kijken, door het open rijden en kapot gesniped worden omdat ze geen sixth sense hebben en zelf voor geen meter kunnen spotten (KV1S heeft slechts 330m).

Wij hebben ook al een CW gehad waarin de enemy met een 15-tal tanks op kwam dagen en in het total 165 damage heeft gedaan (i.e. 1 tank had 1 schot geraakt).

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik ben even bezig om wat low tier Duitse tanks te grinden en het valt mij op hoeveel mensen er met HEAT of APCR schieten. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
rgras schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:52:
Ik ben even bezig om wat low tier Duitse tanks te grinden en het valt mij op hoeveel mensen er met HEAT of APCR schieten. :')
Dat is op elke tier zo, ongeacht welke tank. Mooi was die tijd toen premium shells alleen met goud gekocht konden worden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik had het niet zo erg verwacht bij de lage tiers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02

wontcachme

You catch me? No you wont

wsLy schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:27:
@hierboven, volgens mij gaat dat alleen over die kleine stenen pilaren van tuinhekken en die houten tuinhekjes die je shells tegenhouden...
- if all goes well, next patch (8.10) will bring projectiles flying thru destructable objects such as fences and walls
- the shells penetrating destructable object will destroy it too (SS: so, like now, just that the tank behind it will get hit, the shell won’t get eaten)

Walls dus bv recht door de muur op de ensk map. Ook handig :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik gok dat het een fout is in vertaling. Voor zover ik weet wilde ze alleen de tuinhekjes en die stenen pilaartjes aanpakken. Die dingen vreten shells... met gewone muren zou het betekenen dat alles kapot zou kunnen... en dat gaat niet gebeuren...

Maar laten we maar wachten op de test :p

[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 11-11-2013 23:08 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:08:
Ik gok dat het een fout is in vertaling. Voor zover ik weet wilde ze alleen de tuinhekjes en die stenen pilaartjes aanpakken. Die dingen vreten shells... met gewone muren zou het betekenen dat alles kapot zou kunnen... en dat gaat niet gebeuren...

Maar laten we maar wachten op de test :p
Ja dat was ook mijn veronderstelling, die dingen raak je altijd als je ze in de aimcirkel hebt zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:24
Met walls bedoelen ze vast die kleine muurtjes links langs de weg?

Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.com/images/thumb/6/63/Redshire_screen.jpg/640px-Redshire_screen.jpg

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Kyozu heeft een replay van mij van commentaar voorzien en op Youtube gezet, waarvoor dank _/-\o_

Ik had de match al eerder gepost als 'gewone' replay, maar met commentaar erbij is nog leuker uiteraard :)

Vanavond ging middelmatig, heb de T-44, ondanks 4 pogingen, niet weten te dubbelen :( Wel nog een stronk PTS pluton overleefd met de T29 ;)

Oh, en dit was ook wel een aardige faal :p

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zayUnahpMV3e8LyU5ObIjfnZ/thumb.jpg

Stomme E-100 van de enemy was dood gegaan op de brug en blokkeerde gelijk de hele doorgang. Match uiteindelijk wel gewonnen, 30 sec voor tijd. Stond ik daar al 3 min muurvast op die richel van de brug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33

p0st

Dutch Reefer

Ook weer een kleine update van mijn modpack, met de langverwachte CTD fix!

DOWNLOAD

Changelog
- CTD Fix d.m.v. XVM update (nightly 2936)
- Tank Carrousel update (nu met goede filter icoontjes)

ModPack Content
- XVM 5.0.1 test 2 – nightly 2937
- ColdZero’s XVM Colors & Stats
- kodos Damage Panel, Hitlog & Markers
- Locastan’s HD Minimap
- Jackhammer Contour Mod
- Yasen-Krasen Messenger Mod (inclusief daily stats)
- Subtiele ‘Damage Indicator’ met timer
- J1mb0′s Crosshair Mod (optimized 1 circle, no gun shake)
- Sniper 10X Zoom, Zoomout & No Sniper Borders Mod
- 2-Rowed Tank Caroussel (#rows en grootte aan te passen in \res_mods\0.8.8\gui\flash\TankCarousel.cfg)
- Female Crew + HD Icons voor Shells, Tanks, Consumables & Modules

Afbeeldingslocatie: http://antn.nl/wp-content/gallery/wot/shot_119.jpg

Afbeeldingslocatie: http://antn.nl/wp-content/gallery/wot/shot_114.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Dank! Ik ga hem gelijk uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
wontcachme schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:05:
[...]

- if all goes well, next patch (8.10) will bring projectiles flying thru destructable objects such as fences and walls
- the shells penetrating destructable object will destroy it too (SS: so, like now, just that the tank behind it will get hit, the shell won’t get eaten)

Walls dus bv recht door de muur op de ensk map. Ook handig :P
- for now, only destructable objects will be penetrable, tests have shown that while a 120mm subcaliber shell penetrating 10 huts in a row is realistic, it changes gameplay on some places significantly
- for penetrating destructable objects there will be a loss of penetration for the shell
- the loss of penetration will not be a big one, it will be the same for all objects.
- Storm states that the reason for this change is for the gameplay to be “more understandeable”
- there will be “non-linear loss of penetration with each hit of the
- the penetrated objects won’t have see-through holes in them apparently
- rocks and stones will not be penetrable
- the destructable object penetration mechanism is already developed, the only thing to decide is in which patch will it come.

[ Voor 29% gewijzigd door Vorst8 op 12-11-2013 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

gotfurrr schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:59:
Ik ben niet echt geinteresseerd in cw's, maar zou het wel tof vinden om met wat tweakers teambattles te doen. wie van jullie spelen deze gamemode vaak?
Kyozu heeft niet voor niks zo'n mooie topicstart gemaakt die hij zo bijgewerkt mogelijk probeert te houden. ;)

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39

Kijk ook meteen eens in de playertable daaronder, daar zie je ook dat flink wat van de actieve mensen hier in andere clans zitten (vooral voor CW).

Trekt CW je niet maar vind je teambattles wel leuk, dan zou GoT op zich wel een aardige plek kunnen zijn voor je (niet dat GoT compleet niet aan CW doet, maar de focus ligt er wel minder op).
Mocht dat je interesseren adviseer ik je ingame het Gathering of Tanks kanaal op te zoeken om het buiten dit topic te houden.

[ Voor 4% gewijzigd door crizyz op 12-11-2013 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
gotfurrr schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:59:
Hier is een topic op de official forums waarin zo ongeveer elke Nederlandse clan beschreven wordt per categorie: http://forum.worldoftanks...zicht/page__fromsearch__1

Daar moet je toch zeker wel een goede clan kunnen vinden. Ik kan je zeker TDT of DR-EC aanraden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Aardig lijstje ook zeg lol!

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja, circa 350 clans met ongeveer 8400 members. Je zou verwachten dat daar dan toch wel CW prestaties bij zouden zitten. In tegendeel... Vrijwel elke goede nederlander zit daarom in een internationale CW clan.

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-11-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
gisteren perfect potje defence op erlenberg met de ISU, ik blijf me verbazen over deze tank en zijn potentieel.

Standaard setup, 4-5 tanks duiken naar links en kunnen niet besluiten om bij de huisjes te campen of onderaan de hill te gaan staan, 3-4 tanks midden en 4 tanks op de rechterkant. Ik neem mijn standaard TD positie in de low hills aan de rechterkant in.

Blijken er 10 tanks als lemming train vol over links aan te komen. Heel links wordt binnen 2 minuten aan stukken geschoten en het midden wordt ook te grazen genomen. Stand na 5 minuten 11-3, er blijven nog 4 tanks over, 2 in defence bij de brug bij de capzone, een kv4 rechts op de grote hill en ik. Gelijk de hoek in gereden en gestationeerd op de lichte helling rechts van capzone. Daarna komt de droom van elke ISU bestuurder. De enemy tanks komen 1 voor 1 over de brug rollen en staan af en toe netjes stil om een schot te nemen.

5k damage done en 8 kills later blijven de overlevende 3 tanks ergens nog in de hills achter omdat ze niet kapot geschoten willen worden. Dit zijn toch de leukere potjes als je zo'n aanvalsgolf weet te stuiten. ISU op een licht hellend vlak bounced ook nog eens goed en die gun is gewoon moorddadig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

atticus182 schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:56:

DOWNLOAD

Changelog

ModPack Content
- Locastan’s HD Minimap
- Jackhammer Contour Mod
- 2-Rowed Tank Caroussel (#rows en grootte aan te passen in \res_mods\0.8.8\gui\flash\TankCarousel.cfg)

[afbeelding]

[afbeelding]
Welke hd shells mod gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:45:
[...]
Ja, circa 350 clans met ongeveer 8400 members. Je zou verwachten dat daar dan toch wel CW prestaties bij zouden zitten. In tegendeel... Vrijwel elke goede nederlander zit daarom in een internationale CW clan.
Je hebt zelf al gezien hoe een Nederlandse CW clan uitpakt. En als die aanpak al niets heeft opgeleverd lijkt het me zeer sterk dat dat iemand anders wel gaat lukken. Er zijn gewoon veel Nederlandse spelers, maar er zijn er maar weinig die echt dagelijks CW willen/kunnen spelen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:00:
[...]
Je hebt zelf al gezien hoe een Nederlandse CW clan uitpakt.
2 maal zelfs. Eigenlijk wisten we de uitkomst al na de zomer 2011, maar we wouden het toch dit jaar nog 1 keer proberen. Helaas.

Nederlandse CW clan gaat er echt niet (meer) komen :N

Overigens denken de managements van diverse NL clans daar nog steeds anders over. Ik zit in dat WG Officiele Nederlands channel, too funny als je al die clan management daar ziet hoe ze praten. Vinden zichzelf helemaal geweldig en serieus als ze dagelijks uit diverse landingtournaments getrapt worden. Die mensen willen ook allemaal niks aannemen ofzo. Supergrappig daar :+

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-11-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Zertaxka schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:36:

Wel bizar veel goldshooters tegen gekomen het weekend. Meestal de dieprode spelers in tanks die het totaal niet nodig hebben en soms donkergroene/blauwe spelers die het totaal niet nodig hebben....
Tijdens 5x XP of triple crewtrainer weekenden schiet ik ook voornamelijk met gold ammo terwijl dat niet altijd nodig is. Elke penetratie telt 3 tot 5 keer dus eigenlijk wil ik geen enkele bounce heb.

Uiteraard doe ik dat niet met elke tank (T34 heeft het absoluut niet nodig) maar in mijn KV5 wil ik gewoon het zekere voor het onzekere nemen. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Inderdaad ik zag ook constant goud schieten, ook een t54e1 schoot met HEAT op de zijkant van een IS-8 (spaced armor) en snapte niet waarom hij er niet doorheen kwam.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mickroz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:59:
[...]

Welke hd shells mod gebruik jij?
Ik weet niet waar die origineel vandaan komt, maar je vind de afbeeldingen (uit mijn hoofd) in de map /0.8.9/maps/icons/ en dan volgens mij de map ammopanel/shells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nog een mooi potje van Haast waarin je de sterke punten van de IS4 ziet.

Daarnaast heb ik zelf nog een pannenkoek in WoT gemaakt en daar ook een filmpje van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrr, speel je lekkere pot in Obj140 (5k damage)....... Komt er 2x een teamgenoot voor me langs als ik net schiet. De 2e had ik misschien zelf beter moeten opletten maar de 1e kwam geheel onverwachts...
Beide op low health...dus 4 kills en 2 teamkills.
Ben nu blauw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:15
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:07:
Grrrr, speel je lekkere pot in Obj140 (5k damage)....... Komt er 2x een teamgenoot voor me langs als ik net schiet. De 2e had ik misschien zelf beter moeten opletten maar de 1e kwam geheel onverwachts...
Beide op low health...dus 4 kills en 2 teamkills.
Ben nu blauw....
Noobvraag: blijf je na zo'n potje ook blauw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Hadden ze daar maar niet moeten rijden. Vette pech voor ze, jammer van de credits en de xp, dat wel.
Sommige mensen snappen ook niet dat je niet VOOR maar ACHTER moet langsrijden. Want laten weten dat je op een bepaald doel aan het schieten bent ziet ook niet iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
MRammeloo schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:15:
[...]

Noobvraag: blijf je na zo'n potje ook blauw?
Afhankelijk van hoeveel damage, hoe vaak je het hebt gedaan en of het in de capcircle is (zowel eigen als vijandelijke) blijf je alleen dat potje of een paar potjes blauw.
Kaap schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:10:
[...]
Overigens denken de managements van diverse NL clans daar nog steeds anders over. Ik zit in dat WG Officiele Nederlands channel, too funny als je al die clan management daar ziet hoe ze praten. Vinden zichzelf helemaal geweldig en serieus als ze dagelijks uit diverse landingtournaments getrapt worden. Die mensen willen ook allemaal niks aannemen ofzo. Supergrappig daar :+
Klinkt bekend..... Maar wat ik al zei, als het jullie al niet lukt gaat het geen enkele clan lukken. Je ziet hetzelfde trouwens ook in andere games. Er zijn er maar weinig waar je echt Nederlands clans hebt die wat voor stellen.

[ Voor 51% gewijzigd door redwing op 12-11-2013 11:26 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
atticus182 schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:56:

DOWNLOAD

Changelog

ModPack Content
- Locastan’s HD Minimap
- Jackhammer Contour Mod

[afbeelding]

[afbeelding]
Last van crashes met deze modpack?

Kan ik er mee zien welke type shell er op mij wordt geschoten?

En toont die crosshair ook kleuren afhankelink van je penetratie kans?
Ik krijg dat niet aan de praat met de huidige J1mb0's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:24:
[...]
Je ziet hetzelfde trouwens ook in andere games. Er zijn er maar weinig waar je echt Nederlands clans hebt die wat voor stellen.
Klopt, en dat heeft met de mentaliteit van nederlandse gamers te maken. Tuurlijk, altijd uitzonderingen, maar de meeste nederlandse gamers zijn best vrijblijvend danwel casual ingesteld. En daarmee kom je met clans niet ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
psychoclown schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:56:
Nog een mooi potje van Haast waarin je de sterke punten van de IS4 ziet.

[video]

Daarnaast heb ik zelf nog een pannenkoek in WoT gemaakt en daar ook een filmpje van :+

[video]
Sow Haast heeft daar echt ff dik gelukt met de slechte arty in het andere team!

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Af en toe heb je van die dagen.

Denk ik, nog even een paar potjes lekker knallen.
Kom je terecht in de Twilight Zone waar de Muppets heer en meester zijn van Server 1 en 2...
Resultaat: T4 tm T9 :'(
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wann9NR.jpg?1

Ben maar rap gestopt, want ontspanning was het het niet echt :P

Best frustrerend als je zelf beter wilt leren spelen, Matchmaker en Muppets hebben helaas gewonnen gisteren.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2013 11:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gizzy schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:35:
[...]

Sow Haast heeft daar echt ff dik gelukt met de slechte arty in het andere team!
Je moet na 1 minuut gewoon op alt+F4 drukken, geen shell die je nog kan raken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Fest schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:36:
[...]

Je moet na 1 minuut gewoon op alt+F4 drukken, geen shell die je nog kan raken. :+
Moet je me ff uitleggen hoe dit grappig is :?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Inrage schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:31:
[...]

Last van crashes met deze modpack?
Dat hoor ik graag van anderen, bij mij in ieder geval niet :)

Kan ik er mee zien welke type shell er op mij wordt geschoten?
Nope dat heb ik eruit gesloopt, maar twijfel om deze mod (damage announcer) weer terug te stoppen

En toont die crosshair ook kleuren afhankelink van je penetratie kans? Ik krijg dat niet aan de praat met de huidige J1mb0's....
Hmm goede vraag, daar heb ik eigenlijk niet op gelet (omdat ik inmiddels weet waar ik wel/niet op moet schieten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

@Atticus182 - net iets vreemds ontdekt. Mijn recticle/crosshair zoomt niet in als ik in de KV-2 zit, waardoor mijn derpgun mijlenver naast schiet. Met andere tanks heb ik nergens last van. Enig idee wat dat zou kunnen zijn?

Edit, nevermind... dat is het extra inzoomen kom ik net achter, dat is in de KV-2 niet handig.

[ Voor 18% gewijzigd door Plato1989 op 12-11-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

atticus182 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:35:
[...]

Ik weet niet waar die origineel vandaan komt, maar je vind de afbeeldingen (uit mijn hoofd) in de map /0.8.9/maps/icons/ en dan volgens mij de map ammopanel/shells
Hmm ok, ik heb ook een hd mod maar mijn shells zijn anders.
Zoek nog wel ff verder anders pak ik ze wel uit jou mod pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Plato1989 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:43:
@Atticus182 - net iets vreemds ontdekt. Mijn recticle/crosshair zoomt niet in als ik in de KV-2 zit, waardoor mijn derpgun mijlenver naast schiet. Met andere tanks heb ik nergens last van. Enig idee wat dat zou kunnen zijn?

Edit, nevermind... dat is het extra inzoomen kom ik net achter, dat is in de KV-2 niet handig.
Werkt sniper view of de extra (10x) zoom met de KV2 niet? Gisteren nog wat rondjes in de KV2 gereden en daar werkte het toen prima, in ieder geval de sniper view. Ik ga vanavond nog even kijken waar het aan kan liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Kaap schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:32:
[...]

Klopt, en dat heeft met de mentaliteit van nederlandse gamers te maken. Tuurlijk, altijd uitzonderingen, maar de meeste nederlandse gamers zijn best vrijblijvend danwel casual ingesteld. En daarmee kom je met clans niet ver.
Ik vind juist nederland een land met veel powergamers, relatief gezien. Echter door gebrek aan nationalisme is er geen enkele motivatie om bij een 'club' nederlanders te gaan zitten. En laten we eerlijk zijn, noobs hebben we ook genoeg. Echter als je heel gek bent van je eigen taal, cultuur etc dan neem je dat voor lief. En dat doen NL'se powergamers niet, dus eindig je bij een internationale clan automatisch. Iig mijn ervaring sinds 1995 : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
majic schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:51:
[...]

Ik vind juist nederland een land met veel powergamers, relatief gezien. Echter door gebrek aan nationalisme is er geen enkele motivatie om bij een 'club' nederlanders te gaan zitten. En laten we eerlijk zijn, noobs hebben we ook genoeg. Echter als je heel gek bent van je eigen taal, cultuur etc dan neem je dat voor lief. En dat doen NL'se powergamers niet, dus eindig je bij een internationale clan automatisch. Iig mijn ervaring sinds 1995 : )
Gebrek aan britse humor in niet internationale clans vind ik ook een sterk punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
True, ik speel sowieso graag met gasten uit de UK. Altijd dikke pret. Bij de meeste nederlanders zie ik vaak dat patserige en/of kiddo gehalte. Lijkt ook alsof nederlanders in WOT ook veel naïever zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 07:43:
Hier is een topic op de official forums waarin zo ongeveer elke Nederlandse clan beschreven wordt per categorie: http://forum.worldoftanks...zicht/page__fromsearch__1

Daar moet je toch zeker wel een goede clan kunnen vinden. Ik kan je zeker TDT of DR-EC aanraden :Y
DR-EC zit zo goed als vol, DR-AC wordt weer van stal gehaald om als 2e CW clan van DR te gaan functioneren. Had liever gezien dat ze voor DR-AC wat strengere eisen hadden gesteld maar helaas.
Maar er word in ieder geval dagelijks aan CW's, TC's of Teambattles gedaan in DR-EC ja
Kaap schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:45:
Iedereen wil de kapitein op het schip zijn ;)
Er zitten wel goede spelers verspreid over deze clans maar die willen of geen CW spelen of slechts af en toe. Goede spelers die regelmatig CW's willen spelen op een hoger niveau zijn inderdaad beter af in een internationale clan.
ChojinZ schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:24:
Tijdens 5x XP of triple crewtrainer weekenden schiet ik ook voornamelijk met gold ammo terwijl dat niet altijd nodig is. Elke penetratie telt 3 tot 5 keer dus eigenlijk wil ik geen enkele bounce heb.

Uiteraard doe ik dat niet met elke tank (T34 heeft het absoluut niet nodig) maar in mijn KV5 wil ik gewoon het zekere voor het onzekere nemen. ;)
Snap best dat je in sommige situaties of tanks gold gaat schieten. Doe het zelf ook.
Maar de hele tijd gold spammen..... :F . Of zoals gisteren een M103 die me pent met AP shells en na 2 shells overschakeld op HEAT en vervolgens 4x bounced |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
thijsco19 schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:20:
[...]
Suup! replaytje toevallig? Of is dat sercret inside info?
Heb wel een replay, maar van wars zal ik die niet zo snel posten, hoewel we denk ik niet zo snel weer 11 vs 15 gaan doen daar, but you never know en de tactiek was erg goed daarvoor:P
De kv1's die verloren hun spotter vrij snel en toen was het een turkey shoot voor ons ;)

SLF heeft gewoon geen poging gedaan om hun numerieke meederheid uit te buiten of zowel dan was het niet als zodanig herkenbaar :)

[ Voor 32% gewijzigd door Kojoottii op 12-11-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
UK is trouwens ook een land waar het slecht lukt om de toppers samen te krijgen. FGUK is nu vol door een flinke hoeveelheid buitenlandse mercs en ik vraag me sterk af of ze na de campaign het gat met (geschikte) britten kunnen opvullen. Wellicht minder belangrijk omdat het in essentie een ESL clan is, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0rn schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:18:
Hadden ze daar maar niet moeten rijden. Vette pech voor ze, jammer van de credits en de xp, dat wel.
Sommige mensen snappen ook niet dat je niet VOOR maar ACHTER moet langsrijden. Want laten weten dat je op een bepaald doel aan het schieten bent ziet ook niet iedereen...
Niet mee eens......
1 teamkill was omdat ik er 1 afknalde die tussen mij en een tegenstander stond. Hij stond niet stil, dus in dat geval had ik beter op moeten letten dat hij tijdens het cirkelen ook ineens in mijn fireline zou kunnen.
Was in een gebiedjes met nogal wat huizen en rotsen, dus nogal onoverzichtelijk.
Je kunt niet van hem verwachten dat hij rekening met mij gaat houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Laatst online: 05-09 11:18
Kojoottii schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:35:
De kv1's die verloren hun spotter vrij snel en toen was het een turkey shoot voor ons ;)

SLF heeft gewoon geen poging gedaan om hun numerieke meederheid uit te buiten of zowel dan was het niet als zodanig herkenbaar :)
Dat is het lastige van CW. je weet initieel niet of je een numeriek voordeel hebt en als je niet vroeg agressief bent kan het ook wel even duren voordat je daar achter bent. als je dan ondertussen je spotter kwijt bent(sowieso geen back up?). Dan is het voor hellcats wel een turkey shoot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
perpixel schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:28:
[...]

Dat is het lastige van CW. je weet initieel niet of je een numeriek voordeel hebt en als je niet vroeg agressief bent kan het ook wel even duren voordat je daar achter bent. als je dan ondertussen je spotter kwijt bent(sowieso geen back up?). Dan is het voor hellcats wel een turkey shoot ;)
Wel als je tegen 11 chips speelt, dan kunnen er maar 11 spelers in zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
psychoclown schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:29:
[...]

Wel als je tegen 11 chips speelt, dan kunnen er maar 11 spelers in zitten :)
True, maar die informatie had ik niet ;) sowieso zal pts wel redelijk krap in zijn chips zitten niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-08 18:36
perpixel schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:31:
[...]

True, maar die informatie had ik niet ;) sowieso zal pts wel redelijk krap in zijn chips zitten niet?
Klopt helemaal. Nu hebben we weer gelukkig chips beschikbaar om iedereen op de map een rotberoerte te geven :)

Qua SLF: Ze wisten dat ze een nummeriek voordeel van 4 tanks hadden. Ik wist ook dat zij dat wisten en nam (met enige zekerheid) aan dat ze het hierdoor gewoon solide wilden uitspelen. (Wie wil immers verliezen als je er in rushed?). Door ultra agressief in het begin te zijn schoten we in de eerste minuut 3 tanks van hun weg. Door dan zelf geen arty mee te nemen en ervoor te zorgen (door locatie, camo en spotting) dat hun arty niet effectief is hadden we vanaf dat moment een nummeriek voordeel.
Daarna hebben we ervoor gezorgd dat zij hun tanks ook nog eens splitten. Toen was het een gedane zaak. Heerlijk als zoiets lukt en complimenten aan de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
pkregting schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:55:
[...]

Klopt helemaal. Nu hebben we weer gelukkig chips beschikbaar om iedereen op de map een rotberoerte te geven :)

Qua SLF: Ze wisten dat ze een nummeriek voordeel van 4 tanks hadden. Ik wist ook dat zij dat wisten en nam (met enige zekerheid) aan dat ze het hierdoor gewoon solide wilden uitspelen. (Wie wil immers verliezen als je er in rushed?). Door ultra agressief in het begin te zijn schoten we in de eerste minuut 3 tanks van hun weg. Door dan zelf geen arty mee te nemen en ervoor te zorgen (door locatie, camo en spotting) dat hun arty niet effectief is hadden we vanaf dat moment een nummeriek voordeel.
Daarna hebben we ervoor gezorgd dat zij hun tanks ook nog eens splitten. Toen was het een gedane zaak. Heerlijk als zoiets lukt en complimenten aan de spelers.
Na zo'n verslag wordt de nieuwsgierigheid naar de replay alleen maar groter :9
Klinkt als lekker team werk, hoop toch nog altijd n keer n TC mee te mogen doen met 'de grote jongens' :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:10:
[...]
Misschien moet ik daar ook maar eens gaan rondhangen/trollen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zojuist geteamkilled door een Oost-Europeaan... Hij nam de moeite om het halve veld over te steken nadat ik zei dat er teveel mensen op 1 plaats stonden. Ik vond het al vreemd dat ik geraakt werd, maar bleek dus deze pipo te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
ik snap niks meer van noobmeter. Lijkt wel compleet van slag te zijn bij de laatste 7 dagen stats. Hebben anderen daar ook last van?
een wn7 van 2739 en een wn8 van 7597!! En dat terwijl ik niet het gevoel heb dat ik zo super gespeeld heb. De average tier van 4.71 lijkt mij onmogelijk te kloppen omdat ik veel met mijn wt e100 heb rondgereden en mijn low tier tanks rij ik bijna niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 12-11-2013 15:06 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Bean77 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:06:
ik snap niks meer van noobmeter. Lijkt wel compleet van slag te zijn bij de laatste 7 dagen stats. Hebben anderen daar ook last van?
een wn7 van 2739 en een wn8 van 7597!! En dat terwijl ik niet het gevoel heb dat ik zo super gespeeld heb. De average tier van 4.71 lijkt mij onmogelijk te kloppen omdat ik veel met mijn wt e100 heb rondgereden.
Bij mij issie ook een beetje de weg kwijt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
User schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:06:
[...]
Bij mij issie ook een beetje de weg kwijt. :P
ik vermoed dat noobmeter een update heeft gehad zodat de echte skills nu echt zichtbaar worden, zelfs bij jou ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Bean77 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:06:
een wn7 van 2739 en een wn8 van 7597!! En dat terwijl ik niet het gevoel heb dat ik zo super gespeeld heb. De average tier van 4.71 lijkt mij onmogelijk te kloppen omdat ik veel met mijn wt e100 heb rondgereden en mijn low tier tanks rij ik bijna niet.
Noobmeter is naar de nieuwe api van WG aan het switchen en WG heeft er nog wel eens een handje van om bepaalde tanks ineens niet of wel op te nemen in hun api (obscure premium tanks enzo). Het kan dus zijn dat hij ineens een x aantal battles van een lage tier tank erbij telt. Hierdoor gaat je avg. tier omlaag en dus je verwachte stats ook.

De manier waarop noobmeter zijn 7 dagen stats berekend is door het verschil van je algemene stat te bekijken voor en na die 7 dagen. Vanwege de daling van je avg. tier verwacht hij dus dat je gemiddelde tier heel laag was. Dit terwijl dit in werkelijkheid veel hoger was. Dit kan dus betekenen dat het lijkt alsof je gemiddeld 2300 damage hebt gedaan op tier 4 en je ratings dus absurd hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Bean77 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:10:
[...]

ik vermoed dat noobmeter een update heeft gehad zodat de echte skills nu echt zichtbaar worden, zelfs bij jou ;) :+
Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1857851-H1JCY3G.jpg
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Kojoottii schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:16:

[afbeelding]
Op deze manier zijn wij 3 dagen geleden door EXNOM ook van de kaart geveegd in de owner battle om Nederland. Jammer (of gelukkig) dat ik zelf niet mee speelde (had de 5 matches ervoor al gespeeld om tot de owner battle te komen) maar de g*dverd*mmes etc op TS spraken boekdelen :P Maar om te leren zou ik ook best eens een replay van zo'n match willen zien.

Nog even over de optimale setup voor een hellcat:
Ik heb nu een camonet, rammer en coated optics als equipment en large repairkit, large medpack en autoblusser als consumables. Nog suggesties voor een betere setup; binoculars ipv optics, fuel 110 ipv medpack, of iet anders?

Tevens zie ik dat jij nu pas camo traint op je crew als derde skill terwijl mij aangeraden werd om zsm alle crewleden 100% camo te geven. Mijn crew heeft de tweede skill nu bijna op 40% dus kan ik eventueel skill 1 omzetten naar iets anders. Dit is mijn huidige skillset en wat ik eventueel wilde omzetten maar ik sta open voor suggesties ;).
huidige skillsomzetten naar:
commandermentor + camosixth sense + recon
gunnercamo + snapshot snapshot + camo
driversmooth ride +clutch brakingzo laten
radioawareness+ camozo laten
loadercamo + repairzo laten

Als (ooit) de derde skill ver genoeg is wil ik iedereen BIA geven + de skills in de derde kolom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Afbeeldingslocatie: http://www.michaeldk.nl/wot/sightanks.jpg

Goed. Ik heb gewoon echt helemaal *niks* met trage tanks blijkt maar weer. Nashorn - zelfs fully upgraded - moet je erg passief mee spelen en veel geduld voor hebben. Dat kan ik beide niet :S

De Churchil is hilariously undergunned (zeker zonder top gun) voor z'n tier. De tier5 vond ik nog wel leuk maar de tier6 was echt hel op aarde...dan maar geen 17pdr in de Black Prince :S

Beide tanks sowieso ben je meer afhankelijk van de grillen van je team omdat je met geen mogelijkheid nog een fout kunt goedmaken, gaten vullen, 'even' terug naar de base om te resetten of dat soort grappen. Echt een dramatische ochtend gehad met die twee tanks en allebei weer verkocht een uur of 5 nadat ik ze gekocht had. Beste beslissing van de week \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Frentik schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:40:
Ik heb nu een camonet, rammer en coated optics als equipment en large repairkit, large medpack en autoblusser als consumables. Nog suggesties voor een betere setup; binoculars ipv optics, fuel 110 ipv medpack, of iet anders?

Tevens zie ik dat jij nu pas camo traint op je crew als derde skill terwijl mij aangeraden werd om zsm alle crewleden 100% camo te geven. Mijn crew heeft de tweede skill nu bijna op 40% dus kan ik eventueel skill 1 omzetten naar iets anders. Dit is mijn huidige skillset en wat ik eventueel wilde omzetten maar ik sta open voor suggesties ;).

Als (ooit) de derde skill ver genoeg is wil ik iedereen BIA geven + de skills in de derde kolom.
Met Camo-netje zou ik inderdaad bino's nemen. Camo is gewoon een must op je hellcat als eerste skill behalve voor je Commander (6th sense). Met de Hellcat ben je vooral aan het snipen, dus je moet zo lang mogelijk undetected blijven. Als je dan toch eens gespot word dan wil je zo snel mogelijk weg naar een andere veilige plek, vandaar de off-road driving. Hellcat is met zijn langzame turret niet echt fijn om on the move mee te schieten.

commandermentor + camosixth sense + camo
gunnercamo + snapshot camo + designated target
driversmooth ride +clutch brakingcamo + off-road
radioawareness+ camocamo + awareness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
[...]
Op deze manier zijn wij 3 dagen geleden door EXNOM ook van de kaart geveegd in de owner battle om Nederland. Jammer (of gelukkig) dat ik zelf niet mee speelde (had de 5 matches ervoor al gespeeld om tot de owner battle te komen) maar de g*dverd*mmes etc op TS spraken boekdelen :P Maar om te leren zou ik ook best eens een replay van zo'n match willen zien.

Denk dat camo een prima skill is om mee te beginnen, maar dit is dan ook niet mijn hellcat crew, sterker nog ik had tot vorige week nog geen hellcat :P Eigenlijk op al mijn crews train ik eerst BIA en perks eerst en daarna specialiseer ik wel. Ik zou overigens eigenlijk altijd voor 6th sense gaan op de commander, wat ik wel een must vind worden onderhand :P

Ik ga trouwens wel de hellcat een tijdje spelen met een andere crew nog na deze stage, want het is wel een lekker monstertje en ik heb toch nog een crew train tankje nodig voor de US.

Equipment op de hellcat, heb ik iig de rammer en de binos, 3e weet ik eigenlijk niet uit mijn hoofd :P Ik geloof gun laying drive als 3e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Yessss, vrijdag WoT gedownload, nadat ik besloten heb nog even met BF4 te wachten. GEEN SPIJT VAN! Ongelovelijk wat een goed spel. Lekker tanken zonder jets, heli's en c4 renners. Eerlijk staal tegen eerlijk staal, zoals je dat wilt als man.

Eerst wat aanklooien met de leichttractor, toen zwoegen in de T-18 tier met een panzer II en pzjager... En daarna de Mardar II waarmee het een compleet feest werd. Ik hoop dat Origin accounts niet al te snel verlopen :) Ook het concept van korte battles zonder regeneration spreekt me erg aan.

Anyway, een paar vraagjes:
1) Wordt het steeds leuker op hogere tiers, of maakt het eigenlijk niet zo veel uit?
2) Is het aan te raden meteen met mods te beginnen? Ik zag allerlei hints qua mod pakketten langskomen, wat is effectief en legaal en crashfree?
3) Als je een dag premium koopt, kun je dan premium tanks kopen en die ook houden?
4) Dit spel is dubbel en dwars een donatie waard. Wat is wijsheid, goud kopen of dagen premium kopen?
5) Je kunt helaas niet de starterscrew van een niet-gebruikt land voor een ander land inzetten, toch?

Nou ja... eerste conclusie: ik had dit veel eerder moeten downloaden.

[ Voor 1% gewijzigd door Istrilyin op 12-11-2013 16:25 . Reden: minimaal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Istrilyin schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:24:
Yessss, vrijdag WoT gedownload, nadat ik besloten heb nog even met BF4 te wachten. GEEN SPIJT VAN! Ongelovelijk wat een goed spel. Lekker tanken zonder jets, heli's en c4 renners. Eerlijk staal tegen eerlijk staal, zoals je dat wilt als man.

Eerst wat aanklooien met de leichttractor, toen zwoegen in de T-18 tier met een panzer II en pzjager... En daarna de Mardar II waarmee het een compleet feest werd. Ik hoop dat Origin accounts niet al te snel verlopen :) Ook het concept van korte battles zonder regeneration spreekt me erg aan.

1) Wordt het steeds leuker op hogere tiers, of maakt het eigenlijk niet zo veel uit?
2) Is het aan te raden meteen met mods te beginnen? Ik zag allerlei hints qua mod pakketten langskomen, wat is effectief en legaal en crashfree?
3) Als je een dag premium koopt, kun je dan premium tanks kopen en die ook houden?
4) Dit spel is dubbel en dwars een donatie waard. Wat is wijsheid, goud kopen of dagen premium kopen?
5) Je kunt helaas niet de starterscrew van een niet-gebruikt land voor een ander land inzetten, toch?

1) Ja, mits je het spel doorkrijgt gedurende je grinds naar boven (gelijk een Tier VIII premium kopen is niet handig)
2) Legaal en cashfree sowieso, er is geen lijst van gebande mods al kun je met een beetje gezond verstand wel nagaan welke je niet moet gebruiken (zoals oneindige lasers van turret of artillery spot mods zonder dat je ze zou moeten zien). Verder kun je er zelf voor kiezen om mods te gaan gebruiken, maar probeer eerst eens een potje of 100 zonder mods en ga daarna kijken wat er te verkrijgen is. Je kunt dan voor een modpack kiezen (zoals de mijne :+) of gewoon losse mods proberen om te kijken hoe deze bevallen. De losse mods zijn via het forum van WoT te vinden
3) Nope, premium tanks koop je met geld en die zijn niet goedkoop. Premium account betekent alleen dat je 1,5x XP en Credits krijgt voor elke battle en dus sneller je grinds kan voltooien van Tier I naar X.
4) Don't worry, je hoeft geen geld te doneren aan WG :P.. Ik heb zelf zowel Premium als goud als premium tanks, maar dat is persoonlijk. Als je zo min mogelijk uit wil geven kun je goud kopen, en dan als je een dag veel gaat spelen 24u premium kopen van het goud, en je kunt overwegen een Tier V premium te kopen waar je relatief meer credits mee verdient dan met een reguliere Tier V tank. Met een Tier VII (SU-122-44) of Tier VIII (Lowe, T34, JT8.8) verdien je netto nog veel meer, maar als je start met spelen kan het frustrerend zijn omdat op hogere tiers anders gespeeld wordt (al rijden er veel te veel malloten rond)
5) Nope, je kunt je crew alleen voor dat specifieke land gebruiken. Wel kun je bijvoorbeeld een heavy crew in een premium heavy doen zonder dat je daar een penalty voor krijgt. Ik heb bijvoorbeeld maar 1 complete crew voor zowel de Dicker Max, Jagdtiger 8.8, E-25 als een 'normale' tank destroyer.

Other than that, veel plezier en see you on the battlefield :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45

Zal wel aan mij liggen, maar camo + snapshot of snapshot + camo.... Wat is het verschil? Waarom zou je dat omtrainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
atticus182 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:39:
[...]
Other than that, veel plezier en see you on the battlefield :D
Inderdaad, we knallen... Dank voor de uitgebreide hulp, heb ik veel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Dweebus schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:48:
Zal wel aan mij liggen, maar camo + snapshot of snapshot + camo.... Wat is het verschil? Waarom zou je dat omtrainen?
Eerste skill is nu 100%, tweede bijna 40% na omzetten is de eerste 100% en de tweede 1%. :P
Zertaxka schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:19:
Met Camo-netje zou ik inderdaad bino's nemen. Camo is gewoon een must op je hellcat als eerste skill behalve voor je Commander (6th sense). Met de Hellcat ben je vooral aan het snipen, dus je moet zo lang mogelijk undetected blijven. Als je dan toch eens gespot word dan wil je zo snel mogelijk weg naar een andere veilige plek, vandaar de off-road driving. Hellcat is met zijn langzame turret niet echt fijn om on the move mee te schieten.
Daar heb je gelijk in, ik denk dat het bijna jouw deze setup gaat worden behalve dat ik de perk designated target maar gelijk 100% maak en dan camo ga trainen.

gunnercamo + snapshot designated target + camo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dweebus schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:48:
[...]

Omdat ie 2e skills pas op 40% heeft
Sowieso even tip: als je skills verandert zonder gold te gebruiken, ben je 40% kwijt van je 2e skill kwijt

Edit: zie hierboven

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Istrilyin schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:24:

Even een laatste tip. RUN WHILE YOU STILL CAN!.. anders gaat deze game je veel maar dan ook veel te veel van je vrije tijd en centjes kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-08 18:36
Frentik schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 17:10:
[...]
Eerste skill is nu 100%, tweede bijna 40% na omzetten is de eerste 100% en de tweede 1%. :P

[...]
Daar heb je gelijk in, ik denk dat het bijna jouw deze setup gaat worden behalve dat ik de perk designated target maar gelijk 100% maak en dan camo ga trainen.

gunnercamo + snapshot designated target + camo
Mijn hellcat met 2 skills (en welke ik als 3de zou kiezen)
Commander: Six Sense - Camo - (Jack of All Trades)
Gunner: Camo - Snapshot - (Dead Eye)
Driver: Camo - Clutch Braking - (Off Road Driving)
Radio Operator: Camo - Situational Awareness - (Repair)
Loader: Camo - Safe Stowage - (Adrenaline Rush/Repair)

Equipment: Rammer - Bino - Camonet
Consumables: Auto fire - Small repair kit - Small med kit
Consumables CW: Auto Fire - Big Repair Kit - Cola

Shells:
- 25 AP
- 5 APCR

Als de 3de skill voor de commander 100% zou zijn, zou ik standaard mijn med kit vervangen door oil of cola. Een medkit heb je meestal niet nodig en als je deze nodig hebt dan ben je meestal een 1 shot.

Voordeel van deze setup:
- View range boosten tot de extremen voor de tier (doe je met situational awareness + bino)
- Camo boosten tot de extremen voor de tier (stilstaand is je camo factor in bijna alle gevallen beter dan een scout) (doe je met camo, camonet + 6th sense)
- Snelheid om te relocaten (off road driving, clutch braking, oil/cola)

Nadeel:
- Je kennis over het camo en view range systeem moet erg goed zijn. Dus ook de locaties waar je goed kan staan op alle maps

[ Voor 16% gewijzigd door pkregting op 12-11-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister toch ff 800 gold gewonnen door ff een cw battle te spelen :)
Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)