Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste
Acties:
  • 72.811 views

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
T28 is ook een medium, daar waar de KV1 een heavie is en niet voor niets "noob friendly" wordt genoemd.
Wellicht ben je meer iemand voor een heavie playstyle en zou t zomaar kunnen dat je de T28 over een tijdje gaat waarderen als je t spelletje beter beheerst (en dan ook beter kunt spelen in een medium)

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-05 07:37
atticus182 schreef op zondag 22 december 2013 @ 17:20:
Gefeliciteerd wontcachme! :)F

Net mijn allereerste battle in de Rhm.-Borsig Waffenträger en gelijk 5k+ damage, man man wat ben ik blij verrast na de Sturer Emil, de lol begint nu echt pas!
Net zelf de top gun op de Sturer Emil gekocht en een hoop lol gehad met deze tank. Gun depression is idioot op deze tank, dat levert hele leuke situaties op waarbij je schoten uit onmogelijke plekjes kan nemen.
De upgrade naar de top gun laat deze tank echt zijn ding doen, 500 hp alpha op tier 7 is behoorlijk onderschat. Ik doe regelmatig +2500 damage per battle en dat af en toe zelfs tegen tier 9 tanks.

Maar kan ook niet wachten op de borsig, de fun wordt alleen maar beter op deze TD lijn.

Van het weekend ook eindelijk de Foch gekocht, nu alleen nog even 50k grinden voor engine en tracks, daarna 290K :| grinden voor de Foch 155. Dat gaat ff duren.

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

nah, t28 blijft een lang traag ding. Hoe lang je het spel ook speelt :P

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 14:34
atticus182 schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:33:
Haha klopt, de Nashorn is een prima tank voor zijn tier (maar nog steeds niet fijner dan de Hellcat). Straks krijg je de niet al te beste Sturer Emil (ook wel SerB's revenge genoemd :P) en dan de Borsig, zoals je enkele posts omhoog kan lezen heb ik daar net een uitzonderlijk fijn eerste potje in gespeeld, dat belooft nog wat :*)
Ga je nou serieus die tank vergelijken met de Hellcat? :D Hellcat is hands down de beste T6 TD, zo niet de beste T6 tank.
Maar wat is er precies mis met die Sturer Emil dan? Die heeft toch een topgun met 500 dmg alpha of zoiets? Moet toch wel te doen zijn.
De Borsig kijk ik wel naar uit ja, heb daar al goede verhalen zoals de jouwe van gelezen en ook een paar filmpjes van Streamert83 hebben me lekker gemaakt :)

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-04 09:57
En de update komt binnen...

Edit: Update is binnen, helaas lijkt server nog niet zo ver...

[Voor 55% gewijzigd door MRammeloo op 23-12-2013 09:29]

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-01 13:18
Mr_Size schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:01:

Maar wat is er precies mis met die Sturer Emil dan? Die heeft toch een topgun met 500 dmg alpha of zoiets? Moet toch wel te doen zijn.
Grootste probleem is dat ie geen armor heeft en vreselijk traag is. Je kunt met die gun goed huishouden, maar je bent wel erg afhankelijk.

• Mr_Size
Ilikebananas schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:10:
Grootste probleem is dat ie geen armor heeft en vreselijk traag is. Je kunt met die gun goed huishouden, maar je bent wel erg afhankelijk.
Tja, geen armor hebben is niet echt relevant, want dat geldt voor die gehele lijn :) En traagheid ben ik ook wel gewend aangezien ik de T28 Prot heb gespeeld en met de JT bezig ben. Dus als dat alles is dan vind ik het best :p

Zat ik trouwens afgelopen zaterdag niet bij jou in het team? Jij zat in een T92 en ging aankondingen dat we dankzij jou gingen verliezen omdat je zo'n slechte arty speler zou zijn. Uiteindelijk de pot dik gewonnen en volgens mij had je nog 2 kills ook :)

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 13:50

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:01:
[...]

Ga je nou serieus die tank vergelijken met de Hellcat? :D Hellcat is hands down de beste T6 TD, zo niet de beste T6 tank.
De Borsig kijk ik wel naar uit ja, heb daar al goede verhalen zoals de jouwe van gelezen en ook een paar filmpjes van Streamert83 hebben me lekker gemaakt :)
Haha klopt, de Hellcat blijft een van de beste tier 6'jes, speel 'em zelf ook nog regelmatig met veel plezier :)

Wat Ilikebananas ook zegt, door je traagheid en armorloosheid ben je erg afhankelijk van je team in de Sturer Emil (Pz.Sfl. V). Ook je camo waardes zijn bedroevend, dus je moet het echt hebben van je gun depression en je alpha damage (idd, heerlijke gun op T7!). Himmelsdorf heuvel is echt briljant :)

Ik heb eerlijk gezegd ook best veel plezier gehad van de Sturer Emil, maar niet gespot worden en elke 9 seconden 500 damage doen met turret in de Borsig is dan echt nog veel fijner :D

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-01 13:18
Mr_Size schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:27:
[...]

Tja, geen armor hebben is niet echt relevant, want dat geldt voor die gehele lijn :) En traagheid ben ik ook wel gewend aangezien ik de T28 Prot heb gespeeld en met de JT bezig ben. Dus als dat alles is dan vind ik het best :p

Zat ik trouwens afgelopen zaterdag niet bij jou in het team? Jij zat in een T92 en ging aankondingen dat we dankzij jou gingen verliezen omdat je zo'n slechte arty speler zou zijn. Uiteindelijk de pot dik gewonnen en volgens mij had je nog 2 kills ook :)
Juist de combinatie van geen armor en traag is vervelend. Met de meeste tanks kun je ofwel shells bouncen, ofwel cover opzoeken, nu kun je geen van beide. Je kunt proberen zo lang mogelijk niet gespot te worden, of anderen de shells te laten koppen, maar je bent wat beperkter in je mogelijkheden t.o.v. andere tanks.

Zou best kunnen dat je bij mij zat :P Het was een beetje een flauwe opmerking van mij, maar ik had toen net een battle achter de rug waarin ik als arty verantwoordelijk werd gehouden voor verliezen met 5-15 :+

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05 00:49

Fid3lity

Spectre X

Servers zijn weer up en de Japanse T1 krijg je gratis met 100% crew. In 1 goed potje al elite kunnen maken. De Japanse IS-6 challenge lijkt nog steeds 100k te zijn, weet dus niet of ik er nou mee doorga of niet :/

• Mr_Size
Teh horror, weer een update en dat gezanik met mods... Kan er ook pas vanavond mee aan de slag, ff niet vergeten om de download vast aan te zetten als ik thuis kom :p

• Joindry
  • Laatst online: 08:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Update is hier al binnen en kan spel opstarten, tier 1 japanse tanks staat in de garage.
Modpack werkt weer voor geen meter meer. Iedere keer dat geklooi met die mods ik word er ziek van.
Op dat gebied heb ik dan zoveel respect voor de mensen die hun modpack keer op keer willen updaten en aanpassen. Ikzelf wil en kan niet meer dan gewoon wachten tot er een plugandplay modpack beschikbaar is.

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:45
op het forum van wotlabs is een interessante discussie gaande en omdat we dat hier ook eens zouden moeten proberen ;) zal ik hem hier ook een beetje proberen in te zetten.

Voor degene die FTR een beetje bijhouden hebben gezien dat er een nieuwe manier van het balanceren van tanks geopperd aan de makers van WoT. Waar deze op dit moment alleen de winrate van een tank gebruiken om een tank te balanceren. Zou het nu de bedoeling zijn de winrate op een tank te koppelen aan de winrate van de spelers van die tank.

Dit betekent een stuk sneller kunnen balanceren. Op het moment dat nu namelijk een nieuwe tank uitkomt gaat er eerst een flinke tijd (tot wel een jaar) overheen voordat er data uitkomt die gebruikt kan worden om te balanceren. Dit omdat de eerste spelers van een tank altijd "betere" wot spelers zijn met meer ervaring en de statistieken dus kunstmatig hoog zullen zijn.

Koppel je dit aan de winrate van de betreffende speler dan valt al sneller te zien of een bepaalde tank "OP" is of niet.

Een extra voordeel is dat je ook kunt zien hoe tanks presteren bij een specifiek niveau van spelers. Hier is al een eerdere discussie over geweest mbt. "skill floor" en "skill ceiling". Door de mensen die dit idee hebben geopperd hebben natuurlijk ook al wat testjes gedaan. Dit is geen data van WG zelf maar van een andere bron (zal vbaddict zijn ofzo. Niet echt verder in gekeken). en hier zijn al wat interessante dingen uitgekomen.

bijv:
- tanks met veel bepantsering zijn "noob friendly". Dit betekent dat iedereen hier redelijk in kan presteren, maar dat een hele goede speler er niet veel meer voordeel uit kan halen.

- glass cannons (tanks met een goede gun maar geen bepantsering), sneller tanks en tanks die het van view-range moeten hebben presteren overall niet heel goed, maar kunnen in goede handen juist wel een match beslissen.

- autoloaders zijn over het algemeen redelijk, maar een andere grappig feit is dat blauwe spelers over het algemeen spelen als "unicums" in autoloaders, maar echte unicums er niet heel veer meer uit kunnen halen.

- TD's over het algemeen "op" zijn.

Hier zijn de tabellen te vinden http://ivanerr.ru/lt/images/liz/ de namen zijn wel in het russisch dus soms even gokken. De stippellijn is de wr van dat niveau spelers. de dichte lijn is de winrate van die tank door dat niveau spelers.

[Voor 5% gewijzigd door perpixel op 23-12-2013 10:27]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik weet zelf hoeveel werk het is een modpack te updaten elke keer. Was voor mij ook teveel werk, vandaar dat ik ermee gestopt was. Ik ga vandaag de basis mods erop smijten en verder zie ik het wel.

Daarna wacht ik wel op omc modpack.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Joindry schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:18:
Update is hier al binnen en kan spel opstarten, tier 1 japanse tanks staat in de garage.
Modpack werkt weer voor geen meter meer. Iedere keer dat geklooi met die mods ik word er ziek van.
Op dat gebied heb ik dan zoveel respect voor de mensen die hun modpack keer op keer willen updaten en aanpassen. Ikzelf wil en kan niet meer dan gewoon wachten tot er een plugandplay modpack beschikbaar is.
Hehe klopt, ik mag vanavond/morgen/kerst weer aan de slag met het stuk voor stuk opzoeken van de mods en het testen of de combinatie van alles weer werkt :)

Aan de andere kant, dit vind ik wel leuk om te doen, het spel precies zo tweaken als ik het graag wil en dat het dan ook lekker werkt. De weg daar naartoe is trial & error, part of the process 8)

• MRammeloo
Zoals gezegd, server is weer up. Wel vond WoT het nodig alle graphic settings op 'minimaal' te zetten, was best even schrikken :-)

• Joindry

Joindry

Wel net gemerkt dat we een 100% crew krijgen in onze tier I tank :)
Het level waarop een crewlid werkt is ook aangepast. Vanaf nu krijg je te zien op hoeveel procent hij functioneert, bij de driver is dat nu standaard op 110%.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Wat ben ik blij dat ik niet meer veel mods gebruik :P

- XVM
- Contour Icon Mod
- Damage Panel
- Statistics Pack

Stichting Hobbyserver

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik gebruik wel iets meer mod, maar xvm + j1mb0s is voor mij het belangrijkste. De rest kan ik ook wel zonder

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:24
Ik heb even wat zitten testen en het *lijkt* dat alleen Jimbos kaput is.

• ed31
dynosu schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:25:

Daarna wacht ik wel op omc modpack.
Schijnt alweer te werken _/-\o_

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-05 14:29
Joindry schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:18:
Als je een plug 'n play modpack zoekt: Aslain's modpack is al uit voor 8.10 en bevat een installer die alles voor je regelt. Het is de enige mod (pack) die ik nog gebruik:
http://forum.worldoftanks...m-mod-v3115-upd-22122013/

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:56
hoi ben ik weer. Hoorde dat er een nieuwe patch was. Dus geinstalleerd en één game gespeeld.
Alles is zoals het was ( kutteams dus ). ziet er alleen wat mooier uit.

Tot patch 9.0 weer, wie weet krijg ik dan wel games waarin ik niet de enige ben die iets doet.

5800X - B550 - 32GB 3600MHZ - 7900xtx sapphire pulse - @4k 144hz

• dynosu

dynosu

Orly ?

Je oordeel baseren op 1 potje is wat kort door de bocht. Ja er zijn soms wat kutpotjes.

Maar zoek een platoon op, dan gaa thet vaak al stukken beter.

• Joindry

Joindry

ed31 schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:02:
[...]

Schijnt alweer te werken _/-\o_
Ik lees net op hun forums van niet. Ze hebben niet op voorhand kunnen testen dus het zal nog wel even duren voor alles weer op zijn plooi staat.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05 14:25
Gisteren tot 3u 's nachts doorgegrind met de ISU-152 om de BL10 vrij te spelen zonder dat ik free xp hoefde te gebruiken. Dan de gun unlocked, kon die der niet op... te zwaar... toch maar free XP gebruikt voor de tracks.

Ik dacht nu ga ik de wereld vernietigen!!!!

3 potjes 500 damage...
't was waarschijnlijk te laat om goed te kunnen concentreren...

Welke ammo loadout gebruiken jullie met de BL10?
HE en een paar HEAT? En dan voornamelijk met HE schieten en hopen op full damage?
Of toch met AP schieten want pen is vrij goed?

Of 100% HEAT omdat het kan...

Ik geraak er niet zo goed aan uit...

• Skybullet
  • Laatst online: 08:56
dynosu schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:37:
Je oordeel baseren op 1 potje is wat kort door de bocht. Ja er zijn soms wat kutpotjes.

Maar zoek een platoon op, dan gaa thet vaak al stukken beter.
ik geef je gelijk 1 game is veels te weinig als je normaal wat wil zeggen. maar ik vergelijk het puur met de vorige patches en er is niks veranderd. En ik ben echt geen wot wonderkind. Heb ook pas 1600 games gespeeld, maar heb altijd het gevoel in elk van die games, dat ik de enige of 1 van de 3 spelers ben die ook maar een beetje een idee heeft wat die aan het doen is, misschien omdat ik veel filmpjes en streams kijk van quickybaby en jingles enzo. Of misschien gewoon het logische denken vanaf andere games. Maar net in de game ook rijdt onze stug voorop vol gas richting de vijand.. jup dood.

Alsof 90 % van de spelers net hun duplo speelblokken en barbie poppenhuis aan de kant hebben gezet en van pappa een echte computer kregen :+

weakpoints ?
hull down ?
angle your armour ?
map positions ?
cappen als we 8-2 aan het winnen zijn
cappen als we 4-13 aan het verliezen zijn.
heavies die in base campen
lights die de heavy road opgaan en geen scoutlocatie opzoeken maar face to face gaan met enemy heavies.

Misschien ligt het aan mij, maar ik kan heel slecht tegen de incompetentie van teamgenoten. als ik weer iemand zijn tank zie opofferen voor helemaal niks..

5800X - B550 - 32GB 3600MHZ - 7900xtx sapphire pulse - @4k 144hz

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-05 14:29
Inrage schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:43:
Gisteren tot 3u 's nachts doorgegrind met de ISU-152 om de BL10 vrij te spelen zonder dat ik free xp hoefde te gebruiken. Dan de gun unlocked, kon die der niet op... te zwaar... toch maar free XP gebruikt voor de tracks.

3 potjes 500 damage...

HE en een paar HEAT? En dan voornamelijk met HE schieten en hopen op full damage?

ISU met BL-10? Alleen AP meenemen. Wellicht een 2/3 HE shells voor die leuke Duitse TD's en 2/3 HEAT voor als je er echt niet doorheen komt.
De pen op de BL-10 is zo goed voor tier 8 dat gold shells vrijwel nooit nodig zijn.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Inrage schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:43:

3 potjes 500 damage...

Ik schoot voornamelijk AP... Maar een aantal HEAT shells voor bepaalde tier 10s en misschien 2-3 HE voor de WFTs

Stichting Hobbyserver

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-05 07:37
perpixel schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:24:
op het forum van wotlabs is een interessante discussie gaande en omdat we dat hier ook eens zouden moeten proberen ;) zal ik hem hier ook een beetje proberen in te zetten.

Voor degene die FTR een beetje bijhouden hebben gezien dat er een nieuwe manier van het balanceren

........

inden http://ivanerr.ru/lt/images/liz/ de namen zijn wel in het russisch dus soms even gokken. De stippellijn is de wr van dat niveau spelers. de dichte lijn is de winrate van die tank door dat niveau spelers.
Klinkt op zich goed, echter denk ik dat wargaming zich hier niet aan gaat wagen. Dat is weer een ingewikkelde berekeningsmethode die ze bij moeten houden.
Je kan ook stellen dat enige gebreken of OP'nes in een nieuwe tank sneller gemeld wordt doordat in het begin de top spelers er al mee spelen. Deze zullen dit sneller en serieuzer melden.

Overigens de data van vbaddict vind ik zeer dubieus. Heb het zelf een tijdje gebruikt en merk dat ik alleen de goede potjes opsla. Ik bekijk namelijk een battle report altijd van een goed potje, maar niet altijd van een slecht potje. Dan ben je meestal ook al een andere tank aan het spelen. Slechte potjes worden dus niet altijd gelogd.

[Voor 42% gewijzigd door defiler1974 op 23-12-2013 11:48]

• Inrage
Skybullet schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:44:
Misschien ligt het aan mij, maar ik kan heel slecht tegen de incompetentie van teamgenoten. als ik weer iemand zijn tank zie opofferen voor helemaal niks..
Als je van jezelf vind dat je goed bent dan zitten er procentueel gezien meer incompetente spelers in het andere team. Als je maar genoeg games speelt.

Ik vond de MM in het begin ook maar niks, maar het zorgt wel voor variatie. De ene game moet je je team proberen dragen (hoe moet je anders die Kolobnevs halen hé ... ), de volgende game is het een total walkover en moet je je haasten om met de eerste mee te zijn om damage te kunnen doen. Daartussen heb je soms ook een spannend potje, een camp potje, een rush potje, ...

Kijk gewoon niet teveel naar de teams en je hebt veel meer plezier met de game. Over 1000 games gezien is de MM best fair.

Kan je er toch niet tegen, speel dan een statspad tank ;)

Thx voor de tips voor de BL10, iedereen sprak altijd over HE 900 damage shots op die tank dat ik dacht dat HE standard was... HE er uit, AP er in!

[Voor 7% gewijzigd door Inrage op 23-12-2013 11:51]

• MRammeloo
Skybullet schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:44:

Dat is nou eenmaal de aard van dit spel. Mijn WN8 over de laatste 1000 potjes is 1940. Niks wereldschokkends, gewoon een beetje nadenken en de game-mechanics een beetje snappen. Toch is het beter dan veel andere spelers.

Je kunt nu een paar dingen doen.
- Ragen tegen de noobs/tomatoes etc. Lucht soms lekker op, maar helpt weinig. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het een hoop tomaten helemaal niets boeit wie er wint of hoeveel kills ze hebben. Schelden (of 'tips') hebben dan weinig zin, als zehet al begrijpen boeit het ze niets.
- Stoppen en en ander spel spelen. Ligt voor de hand, je gaat weinig veranderen aan de aard van het spel.
- Jezelf verantwoordelijk voelen voor het (fail) team. Dit probeer ik nu te doen, al kost het soms heeeeeel veel moeite, en vaak wordt het een totale fail. There is only so much you can do... Des te mooier is het als jij top damage/kills hebt in een spel 2 tiers hoger dan jezelf. Of dat jij net een cap gereset hebt omdat jij wel je kaart in de gaten houdt.

De keuze is aan jou...

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:32

Ed_L

Crew Council
MRammeloo schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:54:
[...]

Dat is nou eenmaal de aard van dit spel. Mijn WN8 over de laatste 1000 potjes is 1940. Niks wereldschokkends, gewoon een beetje nadenken en de game-mechanics een beetje snappen. Toch is het beter dan veel andere spelers.

Je kunt nu een paar dingen doen.
- Ragen tegen de noobs/tomatoes etc. Lucht soms lekker op, maar helpt weinig. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het een hoop tomaten helemaal niets boeit wie er wint of hoeveel kills ze hebben. Schelden (of 'tips') hebben dan weinig zin, als zehet al begrijpen boeit het ze niets.
- Stoppen en en ander spel spelen. Ligt voor de hand, je gaat weinig veranderen aan de aard van het spel.
- Jezelf verantwoordelijk voelen voor het (fail) team. Dit probeer ik nu te doen, al kost het soms heeeeeel veel moeite, en vaak wordt het een totale fail. There is only so much you can do... Des te mooier is het als jij top damage/kills hebt in een spel 2 tiers hoger dan jezelf. Of dat jij net een cap gereset hebt omdat jij wel je kaart in de gaten houdt.

De keuze is aan jou...
Dat er tomaten in je team zitten, is niet erg. Zolang die ook maar aan de andere kant zitten. Lemming trains, noobs, het hoort er allemaal bij. Waar ik wel vn over de zeik kan raken, is wanneer ik 10 potjes lang in een team zit met een global win chance van onder de 40%. Skill based MM is echt nodzakeljk om de game ook in vakantieperiodes leuk te houden.

Verder ben ik het wel met je eens. ;)

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ed_L schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:58:
[...]

Dat er tomaten in je team zitten, is niet erg. Zolang die ook maar aan de andere kant zitten. Lemming trains, noobs, het hoort er allemaal bij. Waar ik wel vn over de zeik kan raken, is wanneer ik 10 potjes lang in een team zit met een global win chance van onder de 40%. Skill based MM is echt nodzakeljk om de game ook in vakantieperiodes leuk te houden.

Dat moet je ook uitzetten. De winkans is sowieso discutabel en het leidt alleen maar af.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:09

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

dynosu schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:00:
ik gebruik wel iets meer mod, maar xvm + j1mb0s is voor mij het belangrijkste. De rest kan ik ook wel zonder
Heb zelf de map in res_mods hernoemt naar de nieuwe versie en dat werkt prima. :)

Wat vinden jullie van de nieuwe update? Belichting is wel nice, echt heel anders zo. Merk wel dat mn pc er iets meer moeite mee heeft (i5 3570 + GTX 660).

[Voor 20% gewijzigd door Harmen op 23-12-2013 12:13]

Whatever.

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:45
defiler1974 schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:47:
[...]

Klinkt op zich goed, echter denk ik dat wargaming zich hier niet aan gaat wagen. Dat is weer een ingewikkelde berekeningsmethode die ze bij moeten houden.
Je kan ook stellen dat enige gebreken of OP'nes in een nieuwe tank sneller gemeld wordt doordat in het begin de top spelers er al mee spelen. Deze zullen dit sneller en serieuzer melden.

Overigens de data van vbaddict vind ik zeer dubieus. Heb het zelf een tijdje gebruikt en merk dat ik alleen de goede potjes opsla. Ik bekijk namelijk een battle report altijd van een goed potje, maar niet altijd van een slecht potje. Dan ben je meestal ook al een andere tank aan het spelen. Slechte potjes worden dus niet altijd gelogd.
Helaas doet wargaming niks met de melding tank.... is OP. Ze balanceren op cijfers. Welke in het begin dus altijd hoger zullen zijn dan later.

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 11:38
nieuwe update nieuwe start post?

Alle vragen hebben een antwoord

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Oizopower's Mod Pack 0.8.1

Voor de mensen die mijn mod-pack gebruiken download versie 0.8.1 en verwijder van te voren de "res_mods" folder. om conflicten te voorkomen.

Changes:
  • All mods updated to 0.8.10
Er zal snel nog een nieuwe versie komen om de kleine fixjes toe te voegen. Maar voor nu werkt alles. Enjoy !

zie: http://mods.legendary-titans.eu/

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-05 20:57
Zitten er ook werkende sound mods in?

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Nee heel nieuw topic, geef Psychoclown wel even de tijd hiervoor. ;)

Star Citizen referralcode

• MrOizo2005
  • Nu online
dr34m3dd schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:32:
Zitten er ook werkende sound mods in?
Ja in de full pack wel

• Joindry

Joindry

Ik heb het idee dat er precies veel nieuwe sounds zitten in de stock config. Guns klinken plots een stuk beter (long 88 op tiger) Verder vond ik het vooral niet leuk dat WOT plots al mijn settings naar maximum had gezet. Lekker vloeiend op 40 fps tot er plots geschoten word kreeg ik dips naar 15-20 :(

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Joindry schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:36:
Ik heb het idee dat er precies veel nieuwe sounds zitten in de stock config. Guns klinken plots een stuk beter (long 88 op tiger) Verder vond ik het vooral niet leuk dat WOT plots al mijn settings naar maximum had gezet. Lekker vloeiend op 40 fps tot er plots geschoten word kreeg ik dips naar 15-20 :(
Mooi, had zojuist besloten om geen Gunsoundmods meer te gaan gebruiken, dus dat is fijn :)

En grappig, iemand anders had juist al zijn settings op minimum staan... Ik zal straks eens kijken als ik thuis ben wat er bij mij veranderd is 8)7

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

atticus182 schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:38:
En grappig, iemand anders had juist al zijn settings op minimum staan... Ik zal straks eens kijken als ik thuis ben wat er bij mij veranderd is 8)7
Was toch bekend dat GFX settings gereset zouden worden?
http://ftr.wot-news.com/2...e-graphic-settings-reset/

Ik heb iig een screenshot gemaakt van mijn instellingen :)

[Voor 10% gewijzigd door Frentik op 23-12-2013 12:57]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:19
MrOizo2005 schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:29:

Voor de mensen die mijn mod-pack gebruiken download versie 0.8.1 en verwijder van te voren de "res_mods" folder. om conflicten te voorkomen.

Changes:
Er zal snel nog een nieuwe versie komen om de kleine fixjes toe te voegen. Maar voor nu werkt alles. Enjoy !

Er zit een bug in de modpack. Ik heb geen idee welke mod dat veroorzaakt, maar als ik een tank selecteer met incomplete of geheel zonder crew, dan blijf ik hangen op "Updating Tankers."

• MrOizo2005
  • Nu online
ThomasG schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:01:
[...]
Er zit een bug in de modpack. Ik heb geen idee welke mod dat veroorzaakt, maar als ik een tank selecteer met incomplete of geheel zonder crew, dan blijf ik hangen op "Updating Tankers."
Thanks ik zal er even naar kijken

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:21

wontcachme

You catch me? No you wont

Dat komt door de dynamische spotting range circel in Locastans Minimap 3rd gen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Joindry

Joindry

http://ftr.wot-news.com/2...m-mod-for-8-10/#more-6621
Free camera roaming in replays.
Delert en Kyozu, deze kan wel handig zijn voor jullie.
ThomasG schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:01:
[...]
Inderdaad, vastloper :(
Nu kan ik niet meer ingame 8)7 continu zelfde vastloper gezien je bij dezelfde tank komt waar je op stond voor je uitlogde :P

[Voor 63% gewijzigd door Joindry op 23-12-2013 13:31]

• Inrage
MrOizo2005 schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:29:

Changes:

Welke file moet ik verwijderen om die "Direction trunks opponents" niet meer te zien? Die vind ik echt stored.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Skybullet schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:31:
hoi ben ik weer. Hoorde dat er een nieuwe patch was. Dus geinstalleerd en één game gespeeld.
Alles is zoals het was ( kutteams dus ). ziet er alleen wat mooier uit.

Tot patch 9.0 weer, wie weet krijg ik dan wel games waarin ik niet de enige ben die iets doet.

[afbeelding]
Man man wat kan jij zeuren... De top 4 in jouw team heeft ongeveer 500 dmg meer gedaan als de top 4 in het andere team, beide teams hebben 3 man met 0 damage en je verliest met 15-12. Ziet er in ieder geval niet uit als een complete walkover maar eerder een close game, echt een game die jij als super speler wel had moeten kunnen dragen...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• MrOizo2005
  • Nu online
wontcachme schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:15:
Dat komt door de dynamische spotting range circel in Locastans Minimap 3rd gen.
Kom er inderdaad net achter, ik ben een nieuwe package aan het maken.
De tijdelijke fix is om het bestand res_mods\0.8.10\scripts\client\mods\minimap_helper.pyc te verwijderen
Inrage schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:16:
[...]
Welke file moet ik verwijderen om die "Direction trunks opponents" niet meer te zien? Die vind ik echt stored.
res_mod\0.8.10\scripts\client\CameraNode.pyc
res_mod\0.8.10\scripts\client\mods\uragan_minimap_tankview.pyc
res_mod\0.8.10\scripts\client\mods\__init__.pyc

edit: de nieuwe packages zijn geupload.

[Voor 51% gewijzigd door MrOizo2005 op 23-12-2013 13:49]

• MRammeloo
[...]

I know the feeling... Aan de andere kant zit ik net zo vaak in een OP team, en moet ik (als 'stug-driver') hard mijn best doen om nog wat damage te doen voordat we binnen no-time GG tegen elkaar gaan zeggen.

Het is misschien aardig (en waarschijnlijk al tientallen keren gedaan...) HOE je een skill-based MM gaat maken. Enkel WR heeft geen zin, want uiteindelijk levelt iedereen uit rond de 50%. Ik denk dat dat voor veel stats geldt: velen halen goede ratings juist dankzij de mindere spelers, makkelijk verdiend immers. Wanneer die verdwenen zijn, wordt het lastig(er) hoge ratings te scoren.

Wellicht dat je de spelers ook in tiers moet indelen. Als een speler enkele honderden potjes een gemiddeld hogere WN8 (o.i.d.) haalt dan het gemiddelde, kan hij naar een hogere tier. Je zult voor bijv scouts wel iets anders moeten verzinnen, zonder suicide-runs te stimuleren... Wellicht is dit ook een manier om het bot-probleem te containen tot het laagste tier.

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:12

BTU_Natas

Superior dutchie

Welk bot probleem?

''Ik denk dat dat voor veel stats geldt: velen halen goede ratings juist dankzij de mindere spelers, makkelijk verdiend immers.''

Kots!

• Joindry

Joindry

Hmm, ik probeer in te loggen, server not ready, plz try again, dan kom ik in Que. Kan iemand eens kijken hoe druk het is op de servers? Ik krijg ook geen nummer op de que, gewoon "je staat in que"

Eindelijk uit que geraakt.
De update van Mz.oizopowers lijkt te werken. Alleen moet je wel weer je resmods map leegmaken. Anders doet ie lekker niks.

[Voor 46% gewijzigd door Joindry op 23-12-2013 14:16]

• MRammeloo
BTU_Natas schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:56:
Welk bot probleem?

''Ik denk dat dat voor veel stats geldt: velen halen goede ratings juist dankzij de mindere spelers, makkelijk verdiend immers.''

Kots!
Bot probleem: ik zie er steeds meer, en ze worden steeds slimmer. Enkele potjes geleden was ik als enige over tegen 3 tanks, en had een defensieve positie bij mijn cap ingenomen. Binnen korte tijd kwamen een Matilda en KV1 op me af. Ik heb ze gekilled, en was best trots op mezelf. Pas toen ik de replay bekeek zag ik dat het bots waren.

Ik weet niet wat je met ´kots´ bedoelt, maar voor mij lijkt het logisch dat een deel van onze mooie ratings wordt behaald door makkelijke kills op slechtere spelers. Wat is daar raar aan?

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:19
MRammeloo schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:07:
[...]

Bot probleem: ik zie er steeds meer, en ze worden steeds slimmer. Enkele potjes geleden was ik als enige over tegen 3 tanks, en had een defensieve positie bij mijn cap ingenomen. Binnen korte tijd kwamen een Matilda en KV1 op me af. Ik heb ze gekilled, en was best trots op mezelf. Pas toen ik de replay bekeek zag ik dat het bots waren.

Ik weet niet wat je met ´kots´ bedoelt, maar voor mij lijkt het logisch dat een deel van onze mooie ratings wordt behaald door makkelijke kills op slechtere spelers. Wat is daar raar aan?
Een hoop spelers waarvan jij denkt dat het een bot is, speelt zonder muis, of zijn gewoon ontiegelijk dom. Zoveel bots zijn er niet in het spel, wel een hoop domme spelers.

• lremcol
  • Laatst online: 28-05 11:10
Daarbij vermoed ik dat ik ook weleens uitgemaakt ben voor een bot, met enig regelmaat slaat mijn client af tijdens het laden dus als het spel begint ben ik het spel nog aan het opstarten en staat mijn tank daar niets te doen.

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-04 23:19
Waar ik wel vn over de zeik kan raken, is wanneer ik 10 potjes lang in een team zit met een global win chance van onder de 40%. Skill based MM is echt nodzakeljk om de game ook in vakantieperiodes leuk te houden.
Ik speelde gisteren een potje, waar iemand in het begin opmerkte: "win chance 95%! hahaha". Nou we stonden inderdaad dik voor, toen werd onze basis gecapped en voila - defeat! Ik vond het bijna grappig om zo te verliezen na die opmerking!

Dit weekend met korting een Hummel en een StuG gegrind en gekocht, lukte net met het verkopen van een paar tanks en een klein beetje goud. 700+ battles nu, kill/death kruipt langzaam richting 1, da's in ieder geval een plus. Nu nog een beetje map kennis opbouwen. Gisteren reed ik met de StuG voorop (las misschien hetzelfde verhaal als iemand anders hier?) een heuvel over, denkend daar te kunnen campen, zat de tegenstander kennelijk al aan de andere kant - pats 2-shotted. :)

• Inrage
Iemand die een beredeneerde inschatting kan maken wanneer de premium accounts in discount gaan komen? Had graag die 6maand premium aangeschaft, aangezien ik toch het gevoel heb nog even hooked te gaan zijn aan deze game.

Vroeger kocht ik trouwens het pakket van 1maand premium +2500 gold +100k credits voor 19.95 maar dat is precies niet meer te krijgen. Effectief was dat 2 maand premium en een beetje crew reskillen, vond ik voor 20€ net goed.

• Fid3lity
  • Laatst online: 06-05 00:49

Fid3lity

Spectre X

Inrage schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:57:
Iemand die een beredeneerde inschatting kan maken wanneer de premium accounts in discount gaan komen? Had graag die 6maand premium aangeschaft, aangezien ik toch het gevoel heb nog even hooked te gaan zijn aan deze game.

Vroeger kocht ik trouwens het pakket van 1maand premium +2500 gold +100k credits voor 19.95 maar dat is precies niet meer te krijgen. Effectief was dat 2 maand premium en een beetje crew reskillen, vond ik voor 20€ net goed.
Als je de worldoftanks site zelf kent, staat het gewoon onderaan bij de TOTY sales. Vanaf de 25e, 15 whopping procent korting ;)

• Inrage
Fid3lity schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:00:
[...]

Als je de worldoftanks site zelf kent, staat het gewoon onderaan bij de TOTY sales. Vanaf de 25e, 15 whopping procent korting ;)
Ik had er mensen over horen spreken maar heb er blijkbaar over gekeken, thx!

Tot dan zal ik via missies nog wel een dagje extra bijgrinden ;)

• MRammeloo
ThomasG schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:10:
[...]
Een hoop spelers waarvan jij denkt dat het een bot is, speelt zonder muis, of zijn gewoon ontiegelijk dom. Zoveel bots zijn er niet in het spel, wel een hoop domme spelers.
Nee, dit waren bots. Hun loop bleef consequent een kant op gericht, en ze schoten zonder 'lead'. De status gaven voor mij de doorslag: beide 10K+ games met WR 43%.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Inderdaad wat denk je als je skillbased MM hebt waarbij het 15 unicum tegen 15 unicums is waarbij er ook nog aan beide kanten 2 platoons zitten.

Nou ik wil echt neit weten wat voor pot dat wordt maar dat wordt er in iedergeval niet beter op.
Of het verschilt niets aangezien je campende unicums hebt of rushende unicums. Uiteindelijk is de skillbased MM grote onzin en is ook dus niet heiligmakend om iedereen blij te krijgen.

Uiteraard is de MM gezien skill af en toe inderdaad wel verkracht maar het gaat hier vooral om de orange/red players. De gele zijn over het algemeen nog wel bij hun verstand. Echter heb ik ook niet echt een goede oplossing om het skill probleem om te lossen.

Laat WoT eerst maar eens tanks balanceren op basis van de maps. A.K.A. 4 TX tds op himmelsdorf tegen 4 meds bijvoorbeeld. Of 6 T10s tegen 3 T10 arties. Ik zie soms match ups met tanks voorbij komen dat je al op voorhand weet dat je verliest alleen op basis van tanks.

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 10:36
Andere mensen problemen met het afspelen van replays?

Heb net een potje gespeeld, maar wou iets terug kijken. Krijg ik eerst een melding dat de replay niet compatibel zou zijn, vervolgens blijft ie oneindig lang proberen in te loggen / verbinden..

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-05 18:40

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Gebruikt iemand hier OMC-mod pack ? En zo ja,werkt die dan ? Bij mij nl. niet. (Héél lange opstarttijd, en daarna een aantal foutmeldingen bij downloaden en installatie)

Anoniem: 54248

Altijd leuk zo net na uitbrengen nieuwe patch, speel dan altijd de eerste paar dagen heel slecht om 1 of andere reden.

Motion blur is overigens het eerste wat uitgaat kreeg er hoofdpijn van op de testserver

• Inrage
jantje 2 schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:37:
Inderdaad wat denk je als je skillbased MM hebt waarbij het 15 unicum tegen 15 unicums is waarbij er ook nog aan beide kanten 2 platoons zitten.

Nou ik wil echt neit weten wat voor pot dat wordt maar dat wordt er in iedergeval niet beter op.
Of het verschilt niets aangezien je campende unicums hebt of rushende unicums. Uiteindelijk is de skillbased MM grote onzin en is ook dus niet heiligmakend om iedereen blij te krijgen.

Uiteraard is de MM gezien skill af en toe inderdaad wel verkracht maar het gaat hier vooral om de orange/red players. De gele zijn over het algemeen nog wel bij hun verstand. Echter heb ik ook niet echt een goede oplossing om het skill probleem om te lossen.

Laat WoT eerst maar eens tanks balanceren op basis van de maps. A.K.A. 4 TX tds op himmelsdorf tegen 4 meds bijvoorbeeld. Of 6 T10s tegen 3 T10 arties. Ik zie soms match ups met tanks voorbij komen dat je al op voorhand weet dat je verliest alleen op basis van tanks.
Skillbased kan ook anders dan iedereen van dezelfde skill samen zetten. Het is volgens mij meer de bedoeling om er voor te zorgen dat er in iedere team ongeveer evenveel paarse, blauwe... rode spelers zitten.

Maar je zit dan ook nog met stock tanks vs elite tanks, unicums die voor de lol eens iets spelen waar ze niet zo goed in zijn, ... mensen die gewoon willen trollen, statspadders, .... zoveel variabelen. Lijkt me erg moeilijk om een goede MM voor te maken.

Dus hou het maar bij wat het nu is. Dit is geen league of legends ofzo.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
lremcol schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:19:
Daarbij vermoed ik dat ik ook weleens uitgemaakt ben voor een bot, met enig regelmaat slaat mijn client af tijdens het laden dus als het spel begint ben ik het spel nog aan het opstarten en staat mijn tank daar niets te doen.
Ik heb ook wel eens hoge lag, ping schiet opeens omhoog en ik mis dan 10 seconden play, vaak genoeg wordt ik in die 10 seconden afgeknald...

Youtube: DashcamNL

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
garathane schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:12:
Gebruikt iemand hier OMC-mod pack ? En zo ja,werkt die dan ? Bij mij nl. niet. (Héél lange opstarttijd, en daarna een aantal foutmeldingen bij downloaden en installatie)
Na enkele keren proberen werkte het hier.

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-05 18:40

garathane

l'enfer, c'est les Autres

rgras schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:55:
[...]

Na enkele keren proberen werkte het hier.
Oké...enkele keren proberen dan maar....

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:16
Ik heb maar de modpack van Quickybaby geinstalleerd, gebruikte deze vroeger ook en nooit ergens last van eigenlijk, hopelijk komen de soundmods nog, vind ik altijd wel een leuke toepassing, inplaats van de standaard sounds.

• ed31
@garathane: modpack wordt momenteel massaal gedownload vandaar dat het wat lastig kan gaan.
Vaker proberen of een rustiger moment afwachten.

Hoe populair de modpack is, blijkt wel uit het feit dat de modpack voor 8.9 maar liefst 186.000 keer is gedownload!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ghehe die nieuwe gun model op de Borsig is echt bizar, hier een mooie screenshot inclusief de motion blur :)

edit: dit is idd de 12.8cm DanielWW2!

[Voor 10% gewijzigd door p0st op 23-12-2013 20:37]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

atticus182 schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:08:
Ghehe die nieuwe gun model op de Borsig is echt bizar, hier een mooie screenshot inclusief de motion blur :)

[afbeelding]
Ik neem aan dat dat de 12.8cm is? Dat was namelijk een heel goed artilleriestuk wat te laat kwam voor de Duitsers wat maar goed is ook. Een kanon dat een 28kg wegende 12.8cm granaat z'n 24.4km weg kan schieten verdient respect. ;) (12.8cm Kanone 44)
Als het de 15cm is dan is WG even de weg kwijt. :P
User schreef op maandag 23 december 2013 @ 07:30:
DanielWW2, volgens mij moet jij je even verdiepen in de term 'kinetische energie', dan snap je direct waarom ze tegenwoordig wolfraam/uranium gebruiken. ;)
Ik weet precies waarom ze tegenwoordig wolfraam en uranium gebruiken. Het gaat dus niet alleen om massa en snelheid maar ook om materiaalkeuze. Leuk dat uranium en wolfraam een hoger massagehalte hebben maar granaten van dit materiaal zijn ook duurder te om te maken omdat het moeilijker te bewerken is en nog veel belangrijker, staal is veel meer voor handen dat wolfraam of uranium. APDS is al voor de tweede wereldoorlog uitgedacht in Frankrijk en uiteindelijk door de Britten perfectioneert en ingezet. De granaten waren van wolfraam omdat normale stalen granaten gewoon uit elkaar spatte bij inslag. De oplossing hiervoor was de APC en later de APCBC. Deze hadden een zachte stalen neus die als huls voor de echte granaat diende. Hierdoor werd de schok van de inslag opgevangen en ging de granaat door het pantser heen. Een APDS heeft geen mogelijkheid tot z'n "cap" en spat dus uiteen. Dan hebben de Duitsers een korte serie uraniumgranaten gemaakt in 1944 van uranium dat ze van de Belgen hadden veroverd in 1940. De atoombom ging hem niet worden in Duitsland en het is zo dat nog steeds niet al het uranium van Duitsland is gevonden. Een deel is dus in die granaten beland en een deel is nog steeds zoek. Niet belangrijk, terug naar de APDS. ;)
Wolfraam werd destijds alleen voor iets heel anders gebruikt dat munitie namelijk om machines van snij en boorkoppen te voorzien. Iets dat veel belangrijker was dan een betere granaat. Als het mogelijk was geweest om de granaten van staal te maken dan hadden de Britten dat gedaan en het verlies aan doorslagkracht voor lief genomen. Dat in de praktijk de APDS van de Ordnance 17 pounder vrij nutteloos bleek tegen de voorkant van Panther was al helemaal pijnlijk. Door de glacis kwam de granaat nooit en voor de mantel was de granaat vaak te onnauwkerig. Vaak was APCBC dan ook de betere keuze. Wederom nutteloos tegen de glacis maar wel nutttig tegen de mantelplaat. Tenminste als het midden werd geraakt. Bij de ronding naar boven ketste die gewoon af, de ronding naar onderen en dan had je een bestuurder of radio-operator die zich niet zo goed voelde. Iets met een stuk staal in je hoofd. Oh de transmissie was kapot. Ja daar is die weer. De beruchte transmissie wat echt 90% van de tijd totale onzin is ingame. Wederom een andere discussie. ;)

Verder zou het niet meer dan logisch zijn geweest om tot de "nieuwste" generatie MBT's met composiet pantser geen uranium of wolfraam te schieten als dit niet nodig was geweest door het ontwerp van de granaten. Een T-72 of M60 is prijsschieten voor wapens zoals de Royal Ordnance L7 met een H.E.A.T granaat . Dat dit wapen stiekem een zeer zwaar geëvolueerde 8.8cm KwK 43 is geeft ook al aan dat de Duitsers een redelijk idee hadden van wat een goed kanon was.
Dan was er de Leopard 1 die nauwelijks pantser had omdat de Duitsers en overigens ook de Fransen door hadden dat het pure tijdverspilling was om de tank zwaar te pantseren omdat zowel H.E.A.T als APDS er met gemak door de zwaarst gepantserde tanks konden schieten.

[Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-12-2013 20:39]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-05 15:55

Brantje

De post is daar >>

Ging voor de lol ff T18

• Mr_Size
Hmm, mijn spel blijft hangen bij het synchroniseren van de garage.
Heb de nieuwste versie van XVM (5.0.1) en heb de files van 0.8.9 1op1 gekopieërd naar 0.8.10. Werkt dus niet... Dan maar ff het 'stock' spel spelen en wachten op de bezige bijtjes ;)

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:19:
Hmm, mijn spel blijft hangen bij het synchroniseren van de garage.
Heb de nieuwste versie van XVM (5.0.1) en heb de files van 0.8.9 1op1 gekopieërd naar 0.8.10. Werkt dus niet... Dan maar ff het 'stock' spel spelen en wachten op de bezige bijtjes ;)
Jep dat werkt dus niet :P overigens is er ook een error die door locastan's minimap mod veroorzaakt werd (een corrupte python file). Die is inmiddels gefixt overigens voor de liefhebbers!

Overigens heeft MrOizo zijn modpack al klaar sinds vanmiddag, en is die van mij momenteel aan het uploaden :)

[Voor 12% gewijzigd door p0st op 23-12-2013 21:36]

• p0st

p0st

Dutch Reefer

WoT 0.8.10 ModPack by p0st

ModPack Content
• XVM 5.0.2 test 1
• ColdZero’s Colors & Stats
• SF’s Damage Panel & Hitlog
• IGR Hangar (Koreaanse vlaggen vervangen voor WG vlaggen)
• Locastan’s HD Minimap Gen 3
• Jackhammer Contour Mod
• Yasen-Krasen Messenger Mod (inclusief daily stats)
• Subtiele ‘Damage Indicator’ met timer
• J1mb0′s Crosshair Mod (optimized 1 circle, no gun shake)
• Sniper 10X Zoom, Zoomout & No Sniper Borders Mod
• 2-Rowed Tank Caroussel (#rows en grootte aan te passen in \res_mods\0.8.8\gui\flash\TankCarousel.cfg)
• Female Crew + HD Icons voor Shells, Tanks, Consumables & Modules
• Aangepaste Traincart models

Garage

In-Game

[Voor 6% gewijzigd door p0st op 23-12-2013 21:55]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

atticus182 schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:52:

WoT 0.8.10 ModPack by p0st

ModPack Content
• XVM 5.0.2 test 1
• ColdZero’s Colors & Stats
• SF’s Damage Panel & Hitlog
• IGR Hangar (Koreaanse vlaggen vervangen voor WG vlaggen)
• Locastan’s HD Minimap Gen 3
• Jackhammer Contour Mod
• Yasen-Krasen Messenger Mod (inclusief daily stats)
• Subtiele ‘Damage Indicator’ met timer
• J1mb0′s Crosshair Mod (optimized 1 circle, no gun shake)
• Sniper 10X Zoom, Zoomout & No Sniper Borders Mod
• 2-Rowed Tank Caroussel (#rows en grootte aan te passen in \res_mods\0.8.8\gui\flash\TankCarousel.cfg)
• Female Crew + HD Icons voor Shells, Tanks, Consumables & Modules
• Aangepaste Traincart models

Garage
[afbeelding]

In-Game
[afbeelding]
Heb je misschien ook een link naar alleen de HD equipment icons die jij gebruikt?

Zelf gebruik ik eigenlijk altijd aslains config (niet de pack) met wat custom dingen, maar die icons in jouw pack zien er wel nice uit.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-05 13:47
ik gebruik zelf het pack van Diclovit

via diclovit.wordpress.com, nieuwe versie is daar ook al te vinden

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Bokkie schreef op maandag 23 december 2013 @ 21:57:
[...]

Heb je misschien ook een link naar alleen de HD equipment icons die jij gebruikt?

Zelf gebruik ik eigenlijk altijd aslains config (niet de pack) met wat custom dingen, maar die icons in jouw pack zien er wel nice uit.
Sure, here you go (speciaal voor u klaargemaakt O-) )

[Voor 11% gewijzigd door p0st op 23-12-2013 22:02]

• Mr_Size
Nice man, goed bezig!! Het enige wat ik niet boeiend vind is die female crew. Wat moet ik allemaal weg laten om die niet te installeren? Alleen de xvm-crew.swf?

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:09:
[...]

Nice man, goed bezig!! Het enige wat ik niet boeiend vind is die female crew. Wat moet ik allemaal weg laten om die niet te installeren? Alleen de xvm-crew.swf?
Nee joh, alleen de map \World_of_Tanks\res_mods\0.8.10\gui\maps\icons\tankmen verwijderen :)

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee