[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste
Acties:
  • 76.099 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Meh... net een battle verloren die gewonnen had kunnen worden. Had.... aangezien er 7 heavies dood zijn gegaan op het eiland.. met een totale damage van 3500...

Op het einde nog terug kunnen komen tot 2 v 2, maarja mijn arty was afk gegaan en ik had geen hulp meer met een Full hp TD van de tegenstander.. en zij hadden ook nog een arty...
Het was een mooie x3 geweest...

Defeat
Battle: Komarin 9-11-2013 17:44:09
Vehicle: SU-122-44
Experience received: 1.207
Credits received: 101.735

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Dieptepunt bereikt...

Een potje met 11% winkans... en dat gaat dan ook precies zoals je verwacht. Alles en iedereen rusht zonder op of om te kijken. Ze schieten niet, zoeken geen dekking.

En uiteindelijk sta je met slechts 600+ damage in je panther tegenover 7 tanks :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
http://youtu.be/mA3SErTtAVE
t49 met de wintermod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Kaap schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:31:
Geweldige teams vandaag, alle 1-1000 wn7 weekend warriors zijn weer bezig :r
Gelukkig zitten die in beide teams. Dus in plaats van de gebruikelijke 9vs9 (plus wat tomatensaus, courgettes en paprika's) is het 4vs4 (plus tomatensoep zonder ballen, een hand vol snijbonen en een komkommer).

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Vandaag best lekker:
Win / Drw / Btl: 18 / 0 / 21 ( 85.71% )
Profit (Avg): 957.405 ( 45.591 )
WN6: 2.048

M48A1 met 30% bonus en batchat FTW. Nu gaat alles wel flink zakken, want het is CW tijd en met amper HP te schieten drop je vrij veel :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Vandaag best lekker:
Win / Drw / Btl: 16 / 1 / 18 ( 88.89% )
Damage (Total): 2553.39 ( 45.96k )
XP (Total): 1198.56 ( 21.57k )
WN6: 2220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Whuzz schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:35:
[...]

Gelukkig zitten die in beide teams. Dus in plaats van de gebruikelijke 9vs9 (plus wat tomatensaus, courgettes en paprika's) is het 4vs4 (plus tomatensoep zonder ballen, een hand vol snijbonen en een komkommer).
If only...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:28

CoronelHimself

Division Brabant

Sinds dat er de "eerste die de brug over gaat die verliest"op Erlenberg gespamd wordt. Is die map helemaal verpest. Heb nu regelmatig dat iedereen gewoon zit te wachten tot de ander de brug over gaat. :(

Ook op Pearl river is blijkbaar de nieuwe taktiek om te wachten achter de huizen bij het bruggetje.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Zometeen maar weer even wat livestreamen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

haha wat een grappige tank is die Pz.Sfl. IVc :D

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:52

thijsco19

KTM 990 SMT

Die Team battle's zijn wel leuk, lekker credits en XP farmen.
Vanavond iets van 25/26 potjes gespeeld en 3 verlies.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend lekker gespeeld..... WR 64%, WN7 1830
Wilde vanavond nog effe een paar potjes met resultaat dat WR van vandaag is gezakt naar 51,6
WN7 naar boven de 1935, dat dan weer wel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

hebben jullie trouwens met die veterans day garage dat je camera positie niet onthouden wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Mickroz schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:51:
hebben jullie trouwens met die veterans day garage dat je camera positie niet onthouden wordt?
Niet op gelet.

Maar ik vind de garage wel erg mooi :). Helder en een leuk piano deuntje. Lekker relaxing :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zo.. we gaan weer zondagmorgen streamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Hoop dat jij beter teams hebt dan ik zonet.
Normaal valt er wel te spelen in de ochtend maar nu... |:(

Kleutervoetbal...Fishermans bay, nummeriek overwicht in de stad welke ook werd schoongeveegd.
Ineens op de 1/2 lijn 1 t32 en een ferdi die ik makkelijk aankon in mijn T-54 samen met een Batchat.
Komt de gehele stad retour het liefst over open veld naar de andere kant van de map??
Prima toch zijn wij wat tanks kwijt om de balance niet teveel te verstoren, tanks opgeruimd dus wat doen ze tegenover 4 tier 9 en 10 td's?
Laten we gaan verspreiden 1 links, 1 midden en 1 rechts om die eenzame T95 in het open veld bij hun base te pakken.. 8)7

Pearlriver, laten we met zijn allen de deathvalley ingaan en vooral niet bij de brug blijven staan, gevolg de 3 tanks op de andere flank zijn snel weg en die gaan uitreaard cappen toen de captimer op 2/3 stond kwam er pas reactie vanuit de geul dat er werd gecapt.
Helaas voor hun werden ze volledig geraped...

Zucht..en wat doen toptiers?
E100 750 dmg IS-7 6 schoten 500 dmg...... :F

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 10-11-2013 11:55 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:55

databeestje

Von PrutsHausen

Net wat dubbels gedaan maar de KV-13 nog niet kunnen dubbelen. Een verlies van 1000xp met 4 kills, maar helaas was de Comet in het andere team beter, die had uiteindelijk 8 kills met de mijne erbij.

Met de 85mm topgun van de IS is KV-13 in ieder geval goed te pruimen, de 122 een tijdje gebruikt, maar die heeft enkel HE wat wel veel critical doet, maar niet genoeg om te overleven.

Eigenlijk alle potjes waren zo-zo, 1200xp met een tripple e.d. Beste was een 4000xp tripple, niet om over naar huis te schrijven, maar wel weer in de T29, fijn ding, beter met de 105mm. Op naar de 100k xp voor de Tier 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 08:40
ik trek dat piano deuntje echt niet meer, waar zet je dat kattengejank uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:24:
Vanochtend lekker gespeeld..... WR 64%, WN7 1830
Wilde vanavond nog effe een paar potjes met resultaat dat WR van vandaag is gezakt naar 51,6
WN7 naar boven de 1935, dat dan weer wel......
Beetje bij beetje worden we allebei een stuk beter Ed! Kunnen we het opnemen tegen die stronk unicum players en ze een poepie laten ruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik stop er na 5 games mee tot de special afgelopen is.. ongelofelijk hoe diep triest.

Het stond net na 2 minuten spelen al 13-0 , met alleen ik en een ander goede speler over. De rest was onder de 46 %

en op lakeville ben je de enige die de stad in gaat :F ;w ;(

[ Voor 13% gewijzigd door Skybullet op 10-11-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Skybullet schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:36:
ik trek dat piano deuntje echt niet meer, waar zet je dat kattengejank uit ?
Muziek uitzetten in je settings..speel als sinds het begin zonder muziek....

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Abbey, alle lemmings langs het water en gestopt worden door 1 Jagd E100 en een T95. Midden en links volledig open. Na 6 minuten 11-3. Ik ben maar gewoon het water in gereden. Gun mijn team dan echt geen hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet een perfect staaltje RNG gehad.

Ik speel in een SU-152 (uiteraard met de derp), en heb een close quarters battle (ong. 43m afstand) met een Lorraine 40t.
Eerste shot HE: "Critical Hit", de shell had zijn gun vernield.
Tweede shot HE: "Bounce", RNGeesus says no
Pas bij het derde shot HE heb ik hem weten te beschadigen, voor de rest van zijn healthpoints (900hp doen op een T9 in een T7 is wel tof :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Vanochtend 17 potjes alleen maar M48A1 gespeeld. Lekker credits grinden en de tank is gewoon leuk om te spelen :Y :Y. 3 potjes waar ik ongeveer geoneshot ben en toch lekkere stats:

WN7: 2194
WN8: 3555
Winrate van 82% en avg xp van 1142 :)

Ik blijf fan van de M48A1. Lekkere gun en goede depression :Y

Overigens ben ik zelf een aanvallende speler. Ik haat campen en heb liever een goede brawl dan snipie snipie doen. Maar elke keer als ik een unicum platoon tegenkom zitten die vaak nog liever achter de arty dan dat ze tankie tank spelen. Hoe zien jullie dat? Zelf ben ik al wat minder aan het brawlen simpelweg omdat ik beslissend kan zijn in de 2e helft van een gevecht en de tomaten dat niet kunnen carryen, maar unicums zitten zo verschrikkelijk vaak te campen en easy mode tanks (foch 155, O268, 183) te spelen dat ze meer een last zijn voor hun team omdat ze weinig hebben gedaan als alleen hun nog over zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kaap schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:55:
Abbey, alle lemmings langs het water en gestopt worden door 1 Jagd E100 en een T95. Midden en links volledig open. Na 6 minuten 11-3. Ik ben maar gewoon het water in gereden. Gun mijn team dan echt geen hulp.
Precies zo een team gehad daarnet... ik sta alleen op de 1-2 lijn met mijn T30 tegenover een Foch, Tortoise en E-100... :| Iedereen, muv 2 tanks, over de 8 lijn waar ze niet kunnen pushen tegenover een E-75, T110E5 en een batchat...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Anderen ook sluggish aiming / driving response op WOT2 vandaag?

Voelt aan alsof ik 15 FPS heb, de cursor loopt ook niet lekker vloeiend..naar links/rechts bewegen geeft ook een soort van lichte lag. Ping is 15-20, FPS 60..geen rood lampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
wontcachme schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:22:
Overigens ben ik zelf een aanvallende speler. Ik haat campen en heb liever een goede brawl dan snipie snipie doen. Maar elke keer als ik een unicum platoon tegenkom zitten die vaak nog liever achter de arty dan dat ze tankie tank spelen. Hoe zien jullie dat? Zelf ben ik al wat minder aan het brawlen simpelweg omdat ik beslissend kan zijn in de 2e helft van een gevecht en de tomaten dat niet kunnen carryen, maar unicums zitten zo verschrikkelijk vaak te campen en easy mode tanks (foch 155, O268, 183) te spelen dat ze meer een last zijn voor hun team omdat ze weinig hebben gedaan als alleen hun nog over zijn....
Ik kom meer unicums tegen die in een pot, tegenover veel rood, rushen en binnen twee minuten kapot zijn. Ik kom veel mensen tegen die hun eigen kunnen lijken te overschatten.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Derby schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:49:
[...]
Ik kom veel mensen tegen die hun eigen kunnen lijken te overschatten.
Je bedoelt alle rode en oranje spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Fest schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:49:
[...]

Je bedoelt alle rode en oranje spelers?
Ik doelde meer op de paarse spelers. Voor als de paarse kleur als het ultieme doel en hoogst haalbare wordt gezien verbaas ik me over hoe snel die personen weggeschoten worden. Tussen de rode en oranje spelers zullen ook vast mensen zitten die erg snel kapot zijn. Maar bij rood en oranje heb ik dan ook geen verwachtingen.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zelfs paarse speler zullen af en toe een fout maken of in een zee van tegenstanders terecht komen. Wat ik vaak heb is dat als we met ons platoon ergens staan dat iedereen full siemka/yolo erin vliegt om ons te killen. Vaak zijn ze daarna wel allemaal dood, maar wij ook of we zijn zwaar beschadigd.

En dan is er nog de RNG die tomaten helpt. Hun kunnen zonder te aimen alles raken/dmg maar als ik dat zou doen dan mis ik met mijlen. Of rode arty's die alles voor full dmg raken (bv een batchat arty of T92) maar als ik die zou spelen zou het splash zijn of minimal dmg.

[ Voor 31% gewijzigd door wontcachme op 10-11-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Derby schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:56:
[...]

Ik doelde meer op de paarse spelers. Voor als de paarse kleur als het ultieme doel en hoogst haalbare wordt gezien verbaas ik me over hoe snel die personen weggeschoten worden. Tussen de rode en oranje spelers zullen ook vast mensen zitten die erg snel kapot zijn. Maar bij rood en oranje heb ik dan ook geen verwachtingen.
Lol, je weet dat je jezelf nu ongeloofwaardig maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:00:En dan is er nog de RNG die tomaten helpt. Hun kunnen zonder te aimen alles raken/dmg maar als ik dat zou doen dan mis ik met mijlen. Of rode arty's die alles voor full dmg raken (bv een batchat arty of T92) maar als ik die zou spelen zou het splash zijn of minimal dmg.
Story of my life.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:27
Derby schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:49:
[...]

Ik kom meer unicums tegen die in een pot, tegenover veel rood, rushen en binnen twee minuten kapot zijn. Ik kom veel mensen tegen die hun eigen kunnen lijken te overschatten.
Dat kan gebeuren omdat de tomaten soms domme acties doen, maar zo verrassend dom dat niemand het verwacht :P Het is een hele kunst om een goede positie in het begin te bemachtigen en als je eenmaal veilig staat en de vijand komt massaal aanvallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Fest schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:05:
[...]

Lol, je weet dat je jezelf nu ongeloofwaardig maakt?
waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Derby schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:56:
[...]

Hij doet overkomen alsof paarse spelers sneller afgeschoten worden. Dat is statistisch natuurlijk dikke onzin. Ze zijn niet voor niks paars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ik las het meer als het dat sommige paarse spelers tegenover een tomatensoep staan dat ze denken dat ze het wel ff alleen af kunnen en daardoor eerder afgeschoten worden :P
vandaar mijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Fest schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:15:

Hij doet overkomen alsof paarse spelers sneller afgeschoten worden. Dat is statistisch natuurlijk dikke onzin. Ze zijn niet voor niks paars.
Voor mij komt het zo over ja. Ik stel nergens dat het de waarheid is, en altijd gebeurt. Dat is jou invulling.
wontcachme schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:22:
Maar elke keer als ik een unicum platoon tegenkom zitten die vaak nog liever achter de arty dan dat ze tankie tank spelen. Hoe zien jullie dat?
wontcachme vroeg wat andere speler zoal tegenkomen. Daar reageerde ik op met mijn bevindingen. Ik heb niks tegen unicums, en ze hebben die 'status' gehaald door een betere prestatie neer te zetten als anderen. Ik verwacht daar door ander spel te zien als de mensen die minder presteren (volgens de statistieken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Mickroz schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:20:
Ik las het meer als het dat sommige paarse spelers tegenover een tomatensoep staan dat ze denken dat ze het wel ff alleen af kunnen en daardoor eerder afgeschoten worden :P
vandaar mijn vraag ;)
Het punt is vooral dat paarse spelers te vaak geen ondersteuning krijgen omdat ''men'' denkt dat ze het wel even af kunnen en dat de tegenstander een paarse speler vooral als een trofee ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 21:00
Fest schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:30:
[...]

Het punt is vooral dat paarse spelers te vaak geen ondersteuning krijgen omdat ''men'' denkt dat ze het wel even af kunnen en dat de tegenstander een paarse speler vooral als een trofee ziet.
Volgens mij is het punt dat de helft van de paarse spelers naast hun schoenen loopt. Er zijn er bij die lopen in het begin van de battle meteen alles en iedereen af te katten, en dan vinden ze het nog gek ook als iedereen denkt: "zoek het dan maar uit." Je kunt nog zo pimpelpaars zijn, als je een arrogante klootzak hebt verdien je geen respect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Even een tip voor iedereen...bespaar jezelf een hoop tijd, geld en frustratie en blijf vér van de A44 vandaan. Veruit de crappiest T7 die ik heb gespeeld ooit.

- De engine vliegt minimaal 1x per battle er uit. Durf m'n repairkit nergens anders meer voor te gebruiken.
- Ammorack vliegt er 1x per 2-3 battles uit.
- De 107 is hilarisch onbruikbaar op een medium (mn favo gun ooit :( ). Dogfights kan je vergeten, je mist meer dan je raakt zelfs op close range.
- De 107 bounced, zelfs met prem ammo, op targets waar duitse 75mm guns dwars doorheen gaan (side armor IS, rear armor IS3 enz...heb daar handen vol bounces achter elkaar op gehad helaas...grrrrrrrr). de 167/212 mm penetration lijkt me niet helemaal correct. Gek genoeg op de KV-2 vind ik het best een prima gun so far...andere tegenstanders? pech?
- Front armor is niet echt bouncy. Bijna alles penned, zelfs t5 guns.
- Sluggish, terwijl op papier hij best nimble zou moeten zijn. Accelereert slecht, klimt erg traag. Daardoor kan je niet goed flanken in micro-situaties, helaas.

De tank er voor is ook al geen pretje - de A43 heeft T34 guns op een Tier6. De tank er na (ob. 416) is vergeleken met een T44 ook echt een lachertje...en uiteindelijk kom je dan toch weer bij de T54 uit. Ergo...skip dit stuk stront ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
majic schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:48:
Even een tip voor iedereen...bespaar jezelf een hoop tijd, geld en frustratie en blijf vér van de A44 vandaan. Veruit de crappiest T7 die ik heb gespeeld ooit.

- Front armor is niet echt bouncy. Bijna alles penned, zelfs t5 guns.
Hmm, ik kwam er net 1 tegen in mijn T-44 en ik bouncte 3 schoten op zijn onderplaat, volledig recht van voren en fully aimed 8)7
Maar goed, de LB1 is dan ook een echte troll gun, ene potje schiet je alles kapot vanuit onmogelijke hoeken en standen en het andere potje is het bounce na bounce..

Wel een lekkere dag gehad vandaag, wel veel moeite gehad om de T32 te dubbelen. Heb ook nog m'n ace op de T30 gehaald, was niet eens zo'n bijzonder potje, 4,8K dmg. Maar ja, die 5 kills deden het hem waarschijnlijk ;)

Session statistics:

Wins/Battles: 17 (25) (68%)
Kills: 43 (1.72)
Hits/Shots: 235 / 286 (82.17%)
Damage Dealt: 42.435 (1.697)
Efficiency/WN6: 1.810 1.990

noobmeter laat het nog niet zien, maar ik denk dat ik nu de 1600 global WN7 ben gepasseerd *O* E-peen weer wat groter geworden :+

@kyozu, waar blijft mijn replay? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
bestond er maar een mod of desnoods een hack. Waarbij je op de naam van een teamgenoot kon klikken tijdens het spel, en dat de minimap bij hem dan fullscreen opent op zijn computerschermpje thuis.

Wie weet merken ze hem dan op.. of is dat teveel gevraagd ? }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:55

databeestje

Von PrutsHausen

Ik moet nog 3 battles overleven voor de 250k extra credits, helaas lukte het allemaal niet erg. De 24 kills dan weer wel met gemak gehaald.

Straks nog maar even een paar potjes wagen en kijken of ik het binnen kan slepen met mijn gematigde statistieken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ThomasG schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:41:
[...]
Volgens mij is het punt dat de helft van de paarse spelers naast hun schoenen loopt. Er zijn er bij die lopen in het begin van de battle meteen alles en iedereen af te katten, en dan vinden ze het nog gek ook als iedereen denkt: "zoek het dan maar uit." Je kunt nog zo pimpelpaars zijn, als je een arrogante klootzak hebt verdien je geen respect.
Wat dat betreft zijn de rode/oranje/gele een stuk consequenter, daar kun je vanaf de start van op aan dat ze kut zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vandaag toch maar mezelf getrakteerd op de t-34-3, geen gun depression, geen stuiter hull en een enorme aimtime maar best een leuke tank. Ace Tanker binnen bij het vierde potje :)

[YouTube: http://youtu.be/XUZluUBoth0]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik ben ook weer eventjes aan het streamen :)

http://www.twitch.tv/wslynl

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Ik moet zeggen vandaag een heerlijke dag WoT gehad.

Wins/Battles: 24 (29) (82.76%)
Efficiency/WN6: 1.528 1.743

nog maar 78k voor de Leopard PTA dus die heb ik ook waarschijnlijk volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mooi potje van de AMX AC Mle 1946 voordat ik hem inruilde voor de AMX AC 48.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

heerlijk potje net in de SU-85, 1560 damage en 8 kills :D
Victory!
Map: El Halluf
Date: 10-11-2013 19:52:09
Vehicle: SU-85
Exp: 4.869 (x3) Credits: 45.396
Achievements: : Top Gun, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Mooie pot op Murovanka in mijn BatChat net: 6.9k spotting damage, 2800 normal damage en Sniper.

Replay: http://wotreplays.com/sit...bramsd-bat_chatillon_25_t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20

Oizopower's Mod Pack 0.7.3

In deze versie zit een officiele oplossing voor het "crash to desktop" probleem. Het is een nighlty build van XVM maar tot nu toe werkt het hier prima.

Voor de mensen die mijn mod-pack gebruiken download versie 0.7.3 en verwijder van te voren de "res_mods" folder. anders zal het niet werken.

Changes:
  • Latest XVM nightly with CTD problem fixed ( i hope )
  • Received Damage update
  • HGS - The E-75's 105mm guns should have sounds now!
  • HGS - Added other missing sounds
  • HGS - Optimised the hit sounds.
  • HGS - Corrected some stuff.
zie: http://mods.legendary-titans.eu/

[ Voor 14% gewijzigd door MrOizo2005 op 11-11-2013 00:59 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Is dat de XVM van 31 oktober? Die heeft nog steeds de CTD, bij mij is het opgelost door application.swf te renamen, helaas verlies je dan wel wat functionaliteit van XVM in de garage etc.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 12:45

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

MrOizo2005 schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:48:

Oizopower's Mod Pack 0.7.3

In deze versie zit een officiele oplossing voor het "crash to desktop" probleem. Het is een nighlty build van XVM maar tot nu toe werkt het hier prima.

Voor de mensen die mijn mod-pack gebruiken download versie 0.7.3 en verwijder van te voren de "res_mods" folder. anders zal het niet werken.

Changes:
  • Latest XVM nightly with CTD problem fixed ( i hope )
  • Received Damage update
zie: http://mods.legendary-titans.eu/
Ik moet zeggen ik heb niet één ctd meer gehad sinds jij tijdelijke fix, kan je zeggen wat er nu exact verandert is?
Ik ben trouwens dik tevree van je modpack, heeft alles wat ik graag heb, en niet veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
wsLy schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:54:
Is dat de XVM van 31 oktober? Die heeft nog steeds de CTD, bij mij is het opgelost door application.swf te renamen, helaas verlies je dan wel wat functionaliteit van XVM in de garage etc.
Dit is de nightly, dus van afgelopen nacht... build: 2936 hier heb ik dus wel alle functionaliteit.
Joindry schreef op maandag 11 november 2013 @ 00:02:
Ik moet zeggen ik heb niet één ctd meer gehad sinds jij tijdelijke fix, kan je zeggen wat er nu exact verandert is?
Ik ben trouwens dik tevree van je modpack, heeft alles wat ik graag heb, en niet veel meer.
Dit was een workaround en mis je wat functionaliteit..... in 0.7.3 is alles dus weer zoals het hoort

[ Voor 35% gewijzigd door MrOizo2005 op 11-11-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
MrOizo2005 schreef op maandag 11 november 2013 @ 00:05:
[...]

Dit is de nightly, dus van afgelopen nacht... build: 2936 hier heb ik dus wel alle functionaliteit.
Ah, die dan maar eens downloaden :) Morgen eens kijken of het inderdaad verholpen is.
Jammer dat de nightly builds niet toegevoegd worden aan deze lijst: https://code.google.com/p/wot-xvm/downloads/list
Daar kan ik altijd voor nieuwe versies...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
wsLy schreef op maandag 11 november 2013 @ 00:08:
[...]

Ah, die dan maar eens downloaden :) Morgen eens kijken of het inderdaad verholpen is.
Jammer dat de nightly builds niet toegevoegd worden aan deze lijst: https://code.google.com/p/wot-xvm/downloads/list
Daar kan ik altijd voor nieuwe versies...
Zie: http://nightly.modxvm.com/ :)
Ben nooit zo'n fan van nightly's, maar deze doet het al 40 battles (vanavond dus) zonder problemen.

[ Voor 11% gewijzigd door MrOizo2005 op 11-11-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
MrOizo2005 schreef op maandag 11 november 2013 @ 00:13:
[...]

Zie: http://nightly.modxvm.com/ :)
Ben nooit zo'n fan van nightly's, maar deze doet het al 40 battles (vanavond dus) zonder problemen.
Ja, ik wist van die link af maar daar kijk ik bijna nooit... Toch maar eens vaker doen :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ThomasG schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:41:
[...]
Sommigen zullen dat inderdaad doen maarja die moet je dan maar gewoon negeren en hun ding laten doen ;)
Anderszijds zijn er ook unicums van het goede soort maar ook die kunnen zich flink frustreren over de domme dingen die randoms kunnen doen. Zo had ik bijv. zojuist tot 3x toe een team dat echt zo ongelooflijk mentaal incapabel was dat het gewoon niet te filmen was. Ragen heb ik niet gedaan maar het derde potje was ik itt tot de andere 2 potjes onwijs snel dood zonder iets bij te dragen aan het team. Hoe kwam dat? Enemy team was goed bezig en ik had ons team overschat, niet mezelf maar het team. Aangezien ik nog dekking kreeg van oa. een IS8 die in cover blijkbaar nog dood was gegaan voordat ik mezelf kon weren. Stom van mezelf maar ook ongelooflijk van het team hoe snel die weg was in tegenstelling tot mijn normale en niet absurd ver vooruit liggende positie.

Daarentegen werden we in één van de verloren potjes ervoor nog uitgemaakt voor purple noobs door de tegenstander.. Fijn, wij proberen de battle tot het eind te vechten in een tier 9 battle (beide T8 TD's) en weten het niet verder te schoppen dan 1450+ en 1700+ damage (daarmee bijna 35-40% van de gedane damage dekkend). Dat was voornamelijk door het missen van 3 tanks waarvan één E75 (van de 5 T9 tanks), die AFK waren, en een suïcidale WZ-120. Vind je het gek dat meer en meer unicums zich nog verder achter de linie gaan scharen, het is ook geen doen als je vaak dit soort teams tegenkomt.

Het zure hieraan vind ik voornamelijk dat ik van een erg mooie vooruitgang in WR ineens achteruit gegaan ben. Het waren niet eens leuke battles want dat is wanneer je goed hebt kunnen strijden. Battles waarin je vanaf de 2-3e minuut al kunt gaan aftellen is gewoon ongelooflijk zonde. Het is dan gewoon dweilen met de kraan open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:52

thijsco19

KTM 990 SMT

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Complete alliance die gedag komt zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Als ik kijk naar de Global Map voor de Campaign, lijkt het erop dat UNITED vooral tegen zichzelf vecht en niet tegen anderen. De hele EFE community is onderling battles aan het regelen om maar genoeg Fame Points voor hun leden te krijgen. Mijns inziens waren ze beter af geweest zonder een alliance met PTS/KAZNA/EXNOM. Alleen 1PADX lijkt een beetje weerstand te bieden (of is dat ook een ally?).

Ik zag gisteren trouwens dat l337 (KOTH) probeerde te landen op PTS gebieden. Ik dacht dat ze 1 keer gewonnen hadden, maar ik zie ze niet op de kaart. Zijn ze alleen maar revolting gebieden aan het aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

BramSd schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:29:
Als ik kijk naar de Global Map voor de Campaign, lijkt het erop dat UNITED vooral tegen zichzelf vecht en niet tegen anderen. De hele EFE community is onderling battles aan het regelen om maar genoeg Fame Points voor hun leden te krijgen. Mijns inziens waren ze beter af geweest zonder een alliance met PTS/KAZNA/EXNOM. Alleen 1PADX lijkt een beetje weerstand te bieden (of is dat ook een ally?).

Ik zag gisteren trouwens dat l337 (KOTH) probeerde te landen op PTS gebieden. Ik dacht dat ze 1 keer gewonnen hadden, maar ik zie ze niet op de kaart. Zijn ze alleen maar revolting gebieden aan het aanvallen?
Ik kan me vergissen, maar in al die onderlinge battles zit niemand of één iemand. Dit omdat het dit keer verboden is om fake battles te hebben. Vaak is het een delay of om te zorgen dat er geen riot kan komen.

En niet elke EFE doet het :P. Wij zijn aan het landen overal voor de FP en VP :P.

KOTH was idd geland, maar die doen hetzelfde als wij. Daarna weer van de map af gaan om weer te landen en VP te jatten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Hoe willen ze die fake battles filteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BramSd schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:29:
Als ik kijk naar de Global Map voor de Campaign, lijkt het erop dat UNITED vooral tegen zichzelf vecht en niet tegen anderen. De hele EFE community is onderling battles aan het regelen om maar genoeg Fame Points voor hun leden te krijgen.
Nee, zijn allemaal revolt supression chips. We hebben het revolt systeem gekraakt en een plan bedacht om max provinces te houden en revolts gecontroleerd te laten gebeuren.

Er is trouwens vooraf door Wargaming aangegeven dat er specifiek gecontroleerd wordt op fake battles. We kijken wel uit. Fake battles heb je ook helemaal niet nodig. Ik sta op plek 625 en ik speel elke avond maar 1 battle, gisteravond toevallig 2. Elke beetje CW clan haalt op zijn sloffen die top 10.000 :Y
User schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:49:
Hoe willen ze die fake battles filteren dan?
Al je spelers dienen replays te bewaren. Wargaming vraagt verdachte gevallen hun replays in te zenden. Die zullen dan, met WG logic, beoordeelt worden.

Tevens worden clan chats gemonitored op keywords. Ja, ik weet het, klinkt erg vergezocht, maar door een zeker iemand uit een zekere clan die voor WG werkt bevestigd ;)

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-11-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik heb nu een stuk of 5 battles gespeeld in totaal. Gisteravond begon ik op plek 13223 in de lijst met iets van 5700 fame points. Ik heb twee battles gespeeld en ben daarmee gestegen naar bijna 23000 fame points en plek 2228 in de ranglijst.

Het is inderdaad niet zo heel moeilijk om genoeg punten te pakken om in de top 10.000 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Daarom. Fake battles hebben echt geen zin en vormen enkel een onnodig risico. Moet je niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
BramSd schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:57:
Ik heb nu een stuk of 5 battles gespeeld in totaal. Gisteravond begon ik op plek 13223 in de lijst met iets van 5700 fame points. Ik heb twee battles gespeeld en ben daarmee gestegen naar bijna 23000 fame points en plek 2228 in de ranglijst.

Het is inderdaad niet zo heel moeilijk om genoeg punten te pakken om in de top 10.000 te komen.
Het ligt heel veel aan het type battles heb ik het idee. een landing succesvol verdedigen brengt echt een berg op. Terwijl "gewoon" een landje overnemen best mee valt.

Gisteren voor het eerst die nieuwe type 64 mee genomen in een CW en dat is goed bevallen. Met een beetje geluk betekent dat dat ik wat vaken opgesteld ga worden de komende tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Zo beetje bij beetje kruipen mijn stats de goede richting in, best moeilijk om je stats te verbeteren als je al wat battles op je naam hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Normale battles weet ik niet, maar een landing brengt per match ongeveer 700 a 800 punten op en de owner battle ongeveer 4400. Het is een afweging. Als je land hebt brengt verdedigen/aanvallen meer op, maar er zijn minder battles te spelen door de riot systeem. Daardoor is het lastiger veel FP te halen door de hele clan. Echter krijg je wel meer VP. Doe je landings/riots dan krijg je redelijk wat FP, maar ook flink wat VP (zeker als die provincie al een paar dagen in dezelfde handen is).

Ben wel benieuwd of het een bug is of niet dat ik voor de owner battle van eergisteren 2x 4400 punten heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Mickroz schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:40:
Zo beetje bij beetje kruipen mijn stats de goede richting in, best moeilijk om je stats te verbeteren als je al wat battles op je naam hebt staan.
Je Siema-verleden zal je altijd blijven achtervolgen.

Zo heb ik 41% winrate op mijn Tiger I na 217 potjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
wontcachme schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:44:
Normale battles weet ik niet, maar een landing brengt per match ongeveer 700 a 800 punten op en de owner battle ongeveer 4400. Het is een afweging. Als je land hebt brengt verdedigen/aanvallen meer op, maar er zijn minder battles te spelen door de riot systeem. Daardoor is het lastiger veel FP te halen door de hele clan. Echter krijg je wel meer VP. Doe je landings/riots dan krijg je redelijk wat FP, maar ook flink wat VP (zeker als die provincie al een paar dagen in dezelfde handen is).

Ben wel benieuwd of het een bug is of niet dat ik voor de owner battle van eergisteren 2x 4400 punten heb gehad.
Yep same here, iedereen kreeg ineens 2x 4500 punten ofzo.

Yesterday

+4607 Battle for province Sloboda Region 21:15
+4255 Battle for province Zaporizhia 20:37
+4255 Battle for province Zaporizhia 20:36

Ik sta nu op plaats 2286 met 22685 fame points, aan het eind van de campaign krijg ik er 10k bij omdat we Kiev in hadden genomen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Behoud ik mijn famepoints als ik van clan switch, trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
majic schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:25:
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

rgras schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:21:
[...]

Je Siema-verleden zal je altijd blijven achtervolgen.

Zo heb ik 41% winrate op mijn Tiger I na 217 potjes :D
jups, al is het wel allemaal logisch verklaarbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
majic schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:25:
Welke clan kom je vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Ik heb nog geen clanbattles gedaan op de map so far, ben na 2 jaar pauze weer gaan spelen. Ga nu een clan joinen maar mocht deze niet bevallen switch ik mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ah oke ;) je naam leek op een naam van iemand die een paar dagen bij ons in de clan heeft gezeten (fg.uk) maar geleaved was. dus was even benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
dat klopt, dat was ik ^^. Ik ben geleaved omdat ik merkte dat ik gewoon te roestig ben. Heb veel clanwars gespeeld in 2011 maar m'n ervaringen toen zijn eigenlijk alleen maar een handicap blijkt nu. Je hebt toch veel ingesleten tactieken en speelstijlen die nu drastisch veranderd zijn door physics, autoloaders en allerlei veranderingen aan diverse tanks. Om niet te spreken over gewoon evolutie van strategie (fast group ganking ipv clusters op de map hier en daar enz). Ga dus nu op zoek naar een wat minder goede clan of iig een clan die ook faciliteiten heeft voor minder goede spelers (e.g elke avond 7v7 of company battles zodat ik me de speelstijl en map tactieken eigen kan maken). Trev had al aangegeven dat ik welkom zou blijven in de toekomst!

Sowieso is FGUK een hele relaxte, vriendelijke clan moet ik zeggen. Niks dan positiefs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
majic schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:07:
Trev had al aangegeven dat ik welkom zou blijven in de toekomst!
FGUK is toch een clan gefocussed op ESL en nu enkel mercenaries aangenomen heeft voor de campaign :? Neem aan dat na de campaign de mercenaries er allemaal weer uit moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
majic schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:07:
dat klopt, dat was ik ^^. Ik ben geleaved omdat ik merkte dat ik gewoon te roestig ben. Heb veel clanwars gespeeld in 2011 maar m'n ervaringen toen zijn eigenlijk alleen maar een handicap blijkt nu. Je hebt toch veel ingesleten tactieken en speelstijlen die nu drastisch veranderd zijn door physics, autoloaders en allerlei veranderingen aan diverse tanks. Om niet te spreken over gewoon evolutie van strategie (fast group ganking ipv clusters op de map hier en daar enz). Ga dus nu op zoek naar een wat minder goede clan of iig een clan die ook faciliteiten heeft voor minder goede spelers (e.g elke avond 7v7 of company battles zodat ik me de speelstijl en map tactieken eigen kan maken). Trev had al aangegeven dat ik welkom zou blijven in de toekomst!

Sowieso is FGUK een hele relaxte, vriendelijke clan moet ik zeggen. Niks dan positiefs!
Was idd nog even over jou gegaan nadat je weg was. Dat het zonde was omdat er duidelijk wel potentie was etc. :) Ik zou als ik jou was sowieso op de TS blijven hangen. Er zijn toch wel dagelijks TC's en 7 vs. 7. Dus als je daar iets op zou kunnen pikken is altijd meegenomen ;)

Verder is de merc's eruit knikken nogsteeds "officieel" het plan, maar er zijn ook wel wat andere plannen.

[ Voor 6% gewijzigd door perpixel op 11-11-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Voor iedereen die wilt beginnen aan de nieuwe German TD lijn, de Marder 38t is prima vertoeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Mooi potje in de M46 Patton, 3001xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwarktaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-04-2018
M46 :)
en ja mooie pot, alleen aan het eind wat minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
nu ik bij tier 6 en 7 aangekomen ben. Ben ik voor het eerst consumables op mijn tanks aan het zetten zoals medpack, repair kit en brand blusser.

Hebben jullie die nog steeds op de 4,5 en 6 key op je toetsenbord zitten of is er iets makkelijkers/tactischer ?

Merk nu dat ik echt in paniek raak als ik getracked word op een verkeerde plek, en de stress slaat helemaal toe als ik in brand sta. Ik heb het sowieso pas heel laat door dat ik in brand sta.. en daarna ben ik nog op mijn toetsenbord aan het kijken ( ja echt .. ) om te zoeken waar de 6 ook al weer zit, tegen die tijd ben ik al half opgebrand.

iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Ik heb de Brandblusser op een extra knop op me muis gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:15
Skybullet schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:00:
nu ik bij tier 6 en 7 aangekomen ben. Ben ik voor het eerst consumables op mijn tanks aan het zetten zoals medpack, repair kit en brand blusser.

Hebben jullie die nog steeds op de 4,5 en 6 key op je toetsenbord zitten of is er iets makkelijkers/tactischer ?

Merk nu dat ik echt in paniek raak als ik getracked word op een verkeerde plek, en de stress slaat helemaal toe als ik in brand sta. Ik heb het sowieso pas heel laat door dat ik in brand sta.. en daarna ben ik nog op mijn toetsenbord aan het kijken ( ja echt .. ) om te zoeken waar de 6 ook al weer zit, tegen die tijd ben ik al half opgebrand.

iemand tips ?
Ik heb track repair op 5-5 staan, kan ik snel 'typen', en brandblusser op 6 (die laatste is default geloof ik). Misschien kun je iets op je muis doen met een macro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
bedankt, heb brandblusser nu op mmb gezet, kijken hoe dat gaat

( nu nog zorgen dat ik optijd doorheb dat ik in de fik sta :+ )

net trouwens een paar enorme lagspikes gehad, rijd rondt op 100 %, lagspike, heb na 10 seconde de controle weer terug.. morsdood :( )

[ Voor 63% gewijzigd door Skybullet op 11-11-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:31
Ik sta nu op plaats 2286 met 22685 fame points, aan het eind van de campaign krijg ik er 10k bij omdat we Kiev in hadden genomen.
Waar vind je dat van die bonus fame points?

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
filipy23 schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:18:
[...]

Waar vind je dat van die bonus fame points?

Babs out!
http://worldoftanks.eu/en/news/cw/second-campaign-rules/
Onderaan bij punt 5: 5. Special landing zone missions during the Second Campaign

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Skybullet schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:17:
bedankt, heb brandblusser nu op mmb gezet, kijken hoe dat gaat

( nu nog zorgen dat ik optijd doorheb dat ik in de fik sta :+ )

net trouwens een paar enorme lagspikes gehad, rijd rondt op 100 %, lagspike, heb na 10 seconde de controle weer terug.. morsdood :( )
Als je het geld hebt en ze zijn in de aanbieding ga dan gelijk voor de premium fire extinguisher. 10% minder kans op brand en het wordt automatisch geblust.
Ja het is eenmalig een grote investering maar verdient zichzelf terug door de mindere repair costs en je bent gelijk van die stress van het in de fik staan en de goede knop vinden af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
pff als ik mijn kv-1 rijdt mag ik gewoon niet winnen... altijd consequent sta ik in top 3 met damage en xp. maar mijn team zuigt gewoon ballen.. KV-1s, IS, KV-2, T-150 allemaal doen ze 0 damage, helemaal niks.

het is mijn beste tank met xp, damage en kills, maar ik krijg telkens maximaal 46 % spelers teamgenoten als ik op de battle knop druk ermee. Het is gewoon niet eerlijk. misschien is dat op hogere tiers beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
perpixel schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:37:
[...]

Als je het geld hebt en ze zijn in de aanbieding ga dan gelijk voor de premium fire extinguisher. 10% minder kans op brand en het wordt automatisch geblust.
Ja het is eenmalig een grote investering maar verdient zichzelf terug door de mindere repair costs en je bent gelijk van die stress van het in de fik staan en de goede knop vinden af.
Dit inderdaad, zo ontzettend zonde om niet voor de Automatic FE te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 12:45

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik heb nog een voorraad gewone FE staan, maar wanneer die op zijn ga ik in het vervolg ook voor auto FE.
De mijne staan trouwens op spatiebalk, gaat lekker snel om te blussen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
ik heb die automatic FE denk ik een maand geleden 100 stuks ingeslagen en heb er nu nog 90 over. Nu zijn er ondertussen acties geweest waar je ze mee kon verdienen dus dat is niet helemaal eerlijk, maar uiteindelijk doe je er veel langer mee dan ik initieel dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Spel maar weer eens gedeinstalleerd.. kutteams. kunt helemaal niks beginnen. Net was ik de enige in het team met een positieve winrate, compleet rood verder dus, en het vijandelijk team was paars/groen, 15 % winkans op de map. En iedereen bleef binnen 100 meter van de vlag op een assault map als aanvallend team... Serieus ?? En nee ze waren niet afk, ze reden allemaal nog eerst naar een bosje of rots.

Hoef natuurlijk niet uit te leggen hoe die ronde ging. Bestel nu maar Bf4 dan kan ik daar morgen mee aan de slag want mijn god zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ook leuk: door de overgang naar WN8 ratings kom ik opeens in aanmerking voor het wachtwoord van het Elitist Channel. De minimum eis was altijd 1800 WN7 (ik zit op 1750), maar die is met WN8 naar 2300 gegaan. Ik heb echter ruim 2500 WN8.

Zo zie je maar weer... ik vond altijd al dat ik beter was dan mijn stats aangaven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 10:43
Skybullet schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:59:
Spel maar weer eens gedeinstalleerd.. kutteams. kunt helemaal niks beginnen. Net was ik de enige in het team met een positieve winrate, compleet rood verder dus, en het vijandelijk team was paars/groen, 15 % winkans op de map. En iedereen bleef binnen 100 meter van de vlag op een assault map als aanvallend team... Serieus ?? En nee ze waren niet afk, ze reden allemaal nog eerst naar een bosje of rots.

Hoef natuurlijk niet uit te leggen hoe die ronde ging. Bestel nu maar Bf4 dan kan ik daar morgen mee aan de slag want mijn god zeg
Ik volg dit topic geregeld aangezien er best weleens wat nuttige worden geplaatst, maar dat gezeur over slechte teams doet inmiddels pijn aan mijn ogen. Een subforum om te ranten zou handig kunnen zijn. Je had trouwens beter XVM stat eraf kunnen gooien en gewoon roeien met de riemen die je hebt en er plezier uit halen! Veel plezier met Bf4 in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Skybullet schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:59:

In battlefield 4 zitten natuurlijk geen slechte spelers of wel?

flickr - WOT Profile - Game PC

Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)