[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 33 Laatste
Acties:
  • 76.098 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:24
Skybullet schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:01:
heee daar gaan we weer hoor. Ik heb de laatste 8 potjes, 4 keer de map ensk gespeeld. #worldofunbalance
Zo zit de matchmaker in elkaar, en persoonlijk vind ik dat heel fijn. Met de hoeveelheid maps in dit spel + verschillende gamemodes (= verschillende spawnposities), is het moeilijker voor de meeste mensen om een map goed te leren als alle maps @ random gespeeld zouden worden. Daarom krijg je eenzelfde map vaak een aantal keer vlak achter elkaar (met een paar afwisseling ertussen).

Zeker met de hoeveelheid maps en alle veranderingen die men sinds de physicspatch heeft doorgevoerd en de weinige potten die ik speel, ken ik zelf maps niet zo goed als ik zou willen. Soms dan denk ik bijv. tijdens een pot, de volgende keer moet ik dit weer doen, maar dan net 50m verderop vanaf die andere heuvel en dat kan dan omdat die map snel weer zal komen in plaats van dat ik 30 potten moet wachten en het dan vergeten ben.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:40
psychoclown schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:06:
Vind je Ensk geen leuke map dan? :)
Ik hoop zelf nog dat er binnenkort weer een citymap uitgebracht wordt.
ik vind citymaps de leukste maps die er zijn. Gaat er mij om dat heel die maproulatiecyclus sinds 8.9 voor mij is verkloot. ik heb nu constant dat ik 1 map speel, en dat die om de ronde weer terug komt.

gisteren had ik sand river - highway - sand river - komarin - sand river - malinovka - sand river
Vandaag heb ik ensk - siegfriedline - ensk - siegfreidline - ensk - steppes - ensk

Agfelopen weekend had ik op die manier 6 x redshire in 13 games

En bepaalde mappen zoals widepark, ruingberg heb ik niet meer voorbij zien komen sinds de patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Skybullet schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:11:
[...]
En bepaalde mappen zoals widepark, ruingberg heb ik niet meer voorbij zien komen sinds de patch
Widepark = max tier 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Nemean schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:09:
[...]

Ben ik het niet mee eens, waarom zou je als low tier er niets mee kunnen doen? Met een tetrarch kun je lekker trollen op die map.. en in mijn Chaffee ook vaak genoeg dikke XP binnen kunnen halen.. Gewoon je tank anders gebruiken dan je normaal gewent bent.
Mja, ik haal niet jouw niveau dat weet ik zeker. Persoonlijk vind ik city maps als lowtier/light lastig omdat eens de enemy TDs & Heavies in place staan en het pee-ka-boo spelletje begint dan heb je met je proppenschieter en papier armour daar niet veel meer te zoeken. Dan moet ik gewoon wachten op een doorbraak op een of andere flank en dan zo snel mogelijk de tegenstander in de rug aanvallen. Gebeurt dat niet dan eindig ik veel op 0-500 damage, weinig spotting en dus weinig xp.

Tetrarch situaties bedoel je waarschijnlijk in clanwars en de Chaffee heb ik niet want voor een dead end light vind ik dat wel een zware grind. En die tank heeft nog wel een leuk kanon.
Skybullet schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:11:
[...]
Gaat er mij om dat heel die maproulatiecyclus sinds 8.9 voor mij is verkloot. ik heb nu constant dat ik 1 map speel, en dat die om de ronde weer terug komt.
...
Speel wat meer uiteenlopende tiers dan heb je al meer verschillende mappen. Als je in de opties assault/encounter uitvinkt krijg je misschien ook meer verschillende maps, dat heb ik nog niet getest.

[ Voor 18% gewijzigd door Inrage op 07-11-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

thank god for that

die map was een ramp op hoge tiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Inrage schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:14:
[...]

Mja, ik haal niet jouw niveau dat weet ik zeker. Persoonlijk vind ik city maps als lowtier/light lastig omdat eens de enemy TDs & Heavies in place staan en het pee-ka-boo spelletje begint dan heb je met je proppenschieter en papier armour daar niet veel meer te zoeken. Dan moet ik gewoon wachten op een doorbraak op een of andere flank en dan zo snel mogelijk de tegenstander in de rug aanvallen. Gebeurt dat niet dan eindig ik veel op 0-500 damage, weinig spotting en dus weinig xp.

Tetrarch situaties bedoel je waarschijnlijk in clanwars en de Chaffee heb ik niet want voor een dead end light vind ik dat wel een zware grind. En die tank heeft nog wel een leuk kanon.
Ik zal hier later vandaag nog even op reageren ;).
dynosu schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:22:
[...]

thank god for that

die map was een ramp op hoge tiers
Ik mis hem juist, ik heb daar geniale potjes op gehad in mijn T54E1.. (ik mis die map) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:22:
[...]
die map was een ramp geweldig op hoge tiers
Ieder zijn ding natuurlijk, ik hou wel van de kleinere mappen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zie het aantal tier 5's in de queue... zie de tijd dat wij in de queue staan... zie de uiteindelijke matchmaking....
How hard can it be...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qT3JwFX.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
15 % korting op alle tier 8 premiums vanaf morgen

http://worldoftanks.eu/en/news/46/gift-shop-mid-november/

[ Voor 38% gewijzigd door Skybullet op 07-11-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Lekkere special :) Dubbele credits op alle voertuigen, behalve premium voertuigen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vooral dit apprecieer ik het meest:

Double crew experience on all Tier VII and Tier VIII vehicles
Triple crew experience on all Tier IX and X vehicles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
wsLy schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:52:
Lekkere special :) Dubbele credits op alle voertuigen, behalve premium voertuigen.
En nog eens 30% extra als je in de top 3 qua damage van je team staat _/-\o_ Heerlijk

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
godver ik kreeg net een 11 % game volgens xvm ( in before idiots die zeggen dat dat niks zegt over hoe de game loopt )

ikzelf was de enige die in het groen stond met winkans. mijn hele team was rood ( marco borsato : vandaag is rood de kleur van mijn faalteam )

ik was te laat om een screenshot te nemen maar holy shit het hele vijandelijke team was op zijn minst groen, met 4 paarse en 3 blauwe erbij.

Nouja valt weinig over te zeggen natuurlijk, ik heb getypt in chat " Hold on to your butts " en heb mezelf ingegraven haha. Je moet er de humor denk ik maar van inzien ? ;( :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ja ik moet zeggen dat dit toch wel een top special is hoor :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
wsLy schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:07:
Zie het aantal tier 5's in de queue... zie de tijd dat wij in de queue staan... zie de uiteindelijke matchmaking....
How hard can it be...
Zal ik jou vertellen dat ik van het weekend probeerde mijn hellcat te dubbelen en ik >5min heb gewacht terwijl er gemiddeld 1200+ T6 in queue waren? En het was ook niet zo of dat arties of lights waren want daarvan waren er maar 100 in totaal van max :)

Wow, goede special zeg maar... waarom alweer equipment discount en GEEN crew retraining / skill resets? :(

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 07-11-2013 18:58 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:59:
Ja ik moet zeggen dat dit toch wel een top special is hoor :)
Wow inderdaad! Ik denk dat dit de beste special is die ik tot nu toe (sinds deze zomer) heb gezien. Dat wordt lekker credits farmen en deze gebruiken om een hele lading T5 en T6 tanks te kopen die ik ge-unlocked heb :*)

Trouwens, nog een vraag: zijn er mensen die af en toe een disconnect krijgen? Niet de CTDs vóór of na een battle, maar een bericht "You have been disconnected from the server" op random momenten. In 2 dagen heb ik daar al 3 keer last van gehad. Ben wel net overgestapt van UPC naar KPN glasvezel, dus kan best daar aan liggen. Maar met WG weet je het maar nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

idd lekkere special. Mooi mijn batchat grinden. Nog 22k tot de 3e skill dus met 3x crew gaat dat rap :)

Iemand een idee welke skill setup ik het beste kan doen op de batchat? Ik dacht zelf aan:
- Camo | 6th sense | repair
- Camo | repair | schieten tijdens rijden skill
- Camo | repair | Smooth Ride

De 3e skill begin ik dan dus aan. Of zou ik eerst BIA doen dan camo/6th combi en daarna camo/repair combi?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:03:
[...]

Zal ik jou vertellen dat ik van het weekend probeerde mijn hellcat te dubbelen en ik >5min heb gewacht terwijl er gemiddeld 1200+ T6 in que waren? En het was ook niet zo of dat arties of lights waren want daarvan waren er maar 100 in totaal van max :)

Wow, goede special zeg maar... waarom alweer equipment discount en GEEN crew retraining / skill resets? :(
5 minuten o.O
Ik vraag mij soms af hoe moeilijk het kan zijn om 30 tanks bij elkaar te plaatsen...

Zojuist... :'(

Defeat
Battle: Ensk 7-11-2013 18:17:34
Vehicle: IS-2
Experience received: 2.104
Credits received: 58.036
Battle Achievements: Top Gun, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VKBl7Hk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W3SLSyJ.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
wsLy schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:26:
[...]

5 minuten o.O
Ik vraag mij soms af hoe moeilijk het kan zijn om 30 tanks bij elkaar te plaatsen...

Zojuist... :'(

Defeat
Battle: Ensk 7-11-2013 18:17:34
Vehicle: IS-2
Experience received: 2.104
Credits received: 58.036
Zit je nou zonder clan? Ik dacht dat je in uhh relic zat.

22 games gespeeld met de Indien-Panzer. 77% winrate en hij bevalt me erg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dr34m3dd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:29:
[...]

Zit je nou zonder clan? Ik dacht dat je in uhh relic zat.

22 games gespeeld met de Indien-Panzer. 77% winrate en hij bevalt me erg!
In de clinch gelegen met een deputy commander. Morgen naar een nieuwe clan als mercenary en in december, als alles goed gaat, trial voor Kazna Kru, mocht Kazna dan vol zijn dan kan ik hoogstwaarschijnlijk gewoon bij de clan blijven waar ik mercenary wordt. Een van de recruiters gaf aan dat dit geen probleem was.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aww, de special was ook te goed om waar te zijn. Ectar zegt op het forum:

This is incorrect, the increased credits is not for all tanks. Only tier III and tier IV non premium get double credits.

EDIT: Ik zie dat het nu ook veranderd is op de site. Nog steeds wel een redelijke special, maar had me net zo verheugd op dubbele credits :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
psychoclown schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:03:

Ik denk dat we geen crewretraining special gaan krijgen gedurende de lopende campaign.
WG verdient nu een mooi duit aan iedereen die zijn beste crew aan het wisselen is tussen de gebruikte tanks.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:41:
Aww, de special was ook te goed om waar te zijn. Ectar zegt op het forum:

This is incorrect, the increased credits is not for all tanks. Only tier III and tier IV non premium get double credits.

EDIT: Ik zie dat het nu ook veranderd is op de site. Nog steeds wel een redelijke special, maar had me net zo verheugd op dubbele credits :P
Hmm.. dat was inderdaad te mooi om waar te wezen.
ShockWave schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:49:
[...]

Ik denk dat we geen crewretraining special gaan krijgen gedurende de lopende campaign.
WG verdient nu een mooi duit aan iedereen die zijn beste crew aan het wisselen is tussen de gebruikte tanks.
Daar had ik nog niet over gedacht maar dat zou wel crap zijn, 5 crews die ik moet/wil retrainen en 2-3 crews waarvan ik de skills wil resetten. Scheelt dat het bij 2 tanks het niet perse nodig is aangezien ik ze enkel dubbel en een andere waarvan het misschien beter is dat ik die nog even niet retrain in verband met credits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Victory!
Abbey 7-11-2013 19:16:15
Indien-Panzer
Experience received: 1.962 48.157
Battle Achievements Top Gun, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Die heb ik ook weer binnen :D

Geweldige tank!

[ Voor 4% gewijzigd door dr34m3dd op 07-11-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:23
Rixos schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:45:
[...]
Maar een winrate van 52-54% is goed mogelijk bij een gemiddeld presterende speler gewoon puur op basis van standaarddeviatie.
Als iemand 1000 potjes heeft gespeeld is die 52% zo goed als onmogelijk te halen met alleen geluk. Je zult dan al een speler moeten hebben die toch al bovengemiddeld speelt. De kans dat een gemiddelde speler puur op geluk 52% heeft gehaald is nl. rond de 2^40 (hij moet 40 battles extra winnen op puur geluk)
Wil je een speler beoordelen dan zul je toch ook naar die individuele PI's moeten bekijken ben ik van mening, al is het alleen om het risico uit te sluiten dat iemand op een andere manier hoge winrates heeft behaald (statpadden op lagere tiers, geluk etc.)
Hmm, volgen mij krijgen we nu een WN8 die juist bedoelt is om statspadden te verminderen ;) Oftewel met de huidige dingen waar ze op beoordelen (damage/kills) kun je juist goed statspadden. Dit zal trouwens met WN8 wel minder worden maar ik zie het nog niet gebeuren dat het onmogelijk gemaakt wordt.

Gelukkig trouwens dat je maar zelden een groot verschil tussen winrate en WN rating ziet wat deze discussie eigenlijk nogal zinloos maakt (zeker als je dan ook nog bedenkt dat de WN rating bepaald is door te kijken welke punten het belangrijkste zijn om een game te winenn)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:27
redwing schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:19:
[...]

Hmm, volgen mij krijgen we nu een WN8 die juist bedoelt is om statspadden te verminderen ;) Oftewel met de huidige dingen waar ze op beoordelen (damage/kills) kun je juist goed statspadden. Dit zal trouwens met WN8 wel minder worden maar ik zie het nog niet gebeuren dat het onmogelijk gemaakt wordt.

Gelukkig trouwens dat je maar zelden een groot verschil tussen winrate en WN rating ziet wat deze discussie eigenlijk nogal zinloos maakt (zeker als je dan ook nog bedenkt dat de WN rating bepaald is door te kijken welke punten het belangrijkste zijn om een game te winenn)
Ik zoek nog een leuke statspad tank :+ Met mijn amx m4 zat ik regelmatig op de 4k w8 en hoewel ik beter presteer met mijn 7.4, haal ik daar rond de 3k mee. Sommige tanks zijn gewoon wat makkelijk om te spelen. De sterke punten uit een tank halen is erg belangrijk!

Zijn eigenlijk ook meer dan de bovengenoemde argumenten om te bepalen of je een goede speler bent. Zelf zou ik me omschrijven als een goede public speler en aan de andere kant is het alweer eventjes geleden dat ik een clanwars heb gedaan. Waarschijnlijk ben ik niet zo goed in teamverband als ik zou kunnen zijn. komt meer bij kijken dan een paar stats vergelijken.

Volgens mij is scouten ook niet al te best voor je wn7/8 gespotte targets worden volgens mij wel meegenomen, maar spotting damage niet. Laat dat nou het voornaamste zijn van een scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Victory!
Battle: Ensk 7-11-2013 21:50:46
Vehicle: M18 Hellcat
Experience received: 3.090 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 34.267
Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

*O*

11 hp over en nog 2 kills doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik was eens een oneshot en deed toen 9k damage. :p En mensen maar blijven roepen waarom ik zoveel killsteal in dit spel door eerst tanks met weinig hp kapot te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Wow, wat een topavond! Maakt de waardeloze laatste paar dagen meer dan goed.

10/16 battles winst (68,75%)
WN7 2334
WN8 3131
avg dmg 2106

Heb de mastery badge op de E-75 gehaald, was verder eigenlijk niet eens zo'n bijzondere pot:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2ze8SB9KkQchiYZWLF8n3N5p/thumb.jpg

replay

En een hele spannende pot in de T32 waar ik de cap weet te redden en de match daardoor omdraai. Vooral de manier waarop ik een VK3002 uitschakelde was wel belangrijk en slim: ik ramde hem toen hij dacht me te gaan killen terwijl ik in reload zat :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LsCO7NBOQCXfd9H6YVA1WOSZ/thumb.jpg

replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
[...]

Als iemand 1000 potjes heeft gespeeld is die 52% zo goed als onmogelijk te halen met alleen geluk. Je zult dan al een speler moeten hebben die toch al bovengemiddeld speelt. De kans dat een gemiddelde speler puur op geluk 52% heeft gehaald is nl. rond de 2^40 (hij moet 40 battles extra winnen op puur geluk)
Als je uitgaat van de coin toss probability is dat op 1000 potjes heel goed mogelijk hoor.

Mocht je het zelf willen testen:
http://www.basic-mathematics.com/coin-toss-probability.html
Mijn uitslag:
Number of flip: 1000
Number of heads 516
Number of tails 484

Het spreekt voor zich dat, naarmate er meer coinflips zijn geweest, de getallen meer naar elkaar toe zullen komen.

Maar welke speler speelt nu gemiddeld? En hoe meet je dat? Meestal zijn je prestatie's tank en map gebonden. Daarnaast moet je ook nog eens rekening houden met je start positie van je team. Ook dat heeft weer invloed op je kans op overwinning.
Waar geen rekening mee word gehouden is wij zelf soms nogal wispelturig spelen. Geen enkele speler speelt constant.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Het feit dat er te statspadden valt betekent niet dat iedereen het doet. Het gros van de goede spelers behaalt hun ratings gewoon met normaal spel. Sterker nog, ik denk dat 99% van de playerbase niet eens met opzet statspad. Dat zie je ook gewoon terug in hun WN8 ratings, zijn gewoon on-par.

Er zijn behoorlijk wat ervaren spelers die graag hun tier 1-3 spelen, en daar inderdaad wel sealclubben omdat ze simpelweg beter zijn en het gros van hun tegenstanders prut zijn. Mag men dan geen lage tiers meer spelen? Jawel, en daar komt WN8 dus kijken. Low tier tanks gaan minder efficiënt wegen. Voor de rest valt het allemaal echt wel mee. Goede spelers gaan nog steeds hoge ratings halen, ongeacht de tank.

Wat mij verschrikkelijk stoort in dit topic is dat, omdat het mogelijk is in WOT om te statspadden, spelers met een goede rating vrijwel meteen verdacht worden van statspadden. Want ja, statspadden is mogelijk, dus een unicum zal wel een statspadder zijn :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:32:
[...]

In de clinch gelegen met een deputy commander. Morgen naar een nieuwe clan als mercenary en in december, als alles goed gaat, trial voor Kazna Kru, mocht Kazna dan vol zijn dan kan ik hoogstwaarschijnlijk gewoon bij de clan blijven waar ik mercenary wordt. Een van de recruiters gaf aan dat dit geen probleem was.
Zer0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Gisteren is mijn E-peen zorgvuldig gestreeld door WoT:

Statistics
Battles: 12
Win Rate: 100.00%
Average damage: 1,663

Ratings
Performance Rating: 2,439
Efficiency Rating: 1,797
WN7 Rating: 2,488
WN8 Rating (near-final): 3,215

En dan ook nog een mastery badge halen op mijn Is-8 met 1300 base exp.

Top avond gisteren.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteravond maar snel vergeten.

Voor het eerst blauw geworden.

1 stug begint gewoon ineens op alle teammates te schieten, dus ik pomp een shell in zijn achterkant, tot ziens. Vervolgens is een su85 daar boos om en komt op volle snelheid op me afrijden en schiet ook nog. Dus ik pomp ook daar een shell in. blauw .... zucht

Verder wilde de matches die avond ook gewoon niet lukken.

Gisteravond did not happen. Ik weet van niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:27
dynosu schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:42:

1 stug begint gewoon ineens op alle teammates te schieten, dus ik pomp een shell in zijn achterkant, tot ziens. Vervolgens is een su85 daar boos om en komt op volle snelheid op me afrijden en schiet ook nog. Dus ik pomp ook daar een shell in. blauw .... zucht

Ik dacht xvm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

nope, tk blauw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht met de special van dit weekend ook gelezen te hebben dat equipment voor de helft was, maar blijkbaar is dat weer aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
tk blauw past bij jou.
Zie dat de nickname JudgeDredd nog vrij is op de EU server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

p0st

Dutch Reefer

Wauw, die veterans day garage is echt vet. Heerlijke soundtrack erachter en een mooie rustige omgeving. Die ga ik zeker als mod gebruiken nadat de special voorbij is!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:58:
Ik dacht met de special van dit weekend ook gelezen te hebben dat equipment voor de helft was, maar blijkbaar is dat weer aangepast?
Was er ook. Ninja Edit FTW :F

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evenals de double credits for each vehicle..

WG trolls again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
dynosu schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:42:

Voor het eerst dat het gisteravond een stuk beter ging als ik solo speelde.
Zodra ik dacht ok, ik moet wat platoontjes doen voor een paar dubbels ging het mis.. Soms nog wel aardig potje (dat mogelijk heel goed had kunnen worden) maar wel meer verloren :P
Vervolgens wilde ik toch nog die 250k halen want de kills had ik al tig games in de pocket.. en toen ging het solo ineens weer goed! Snap er niks van maar mijn survival rate was gister niet wat ik gewend ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:23
Kaap schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 07:11:
[...]
Wat mij verschrikkelijk stoort in dit topic is dat, omdat het mogelijk is in WOT om te statspadden, spelers met een goede rating vrijwel meteen verdacht worden van statspadden. Want ja, statspadden is mogelijk, dus een unicum zal wel een statspadder zijn :F
Dat zul je van mij iig nooit horen. Naar mijn idee zijn er maar weinig statspadders en degene die dat echt zijn haal je er zo uit door even op noobmeter oid te kijken.
ChojinZ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:01:
Maar welke speler speelt nu gemiddeld? En hoe meet je dat? Meestal zijn je prestatie's tank en map gebonden. Daarnaast moet je ook nog eens rekening houden met je start positie van je team. Ook dat heeft weer invloed op je kans op overwinning.
Vandaar ook dat damage done en kills net zo goed afhankelijk zijn van het team. Maar zoals ik al zei zie je duidelijk dat WN6/7/8 bij 99.9% van de mensen een correlatie heeft met de winrate. Oftewel of je nu het een of het ander de betere graadmeter vind maakt weinig uit, ze geven toch allebei hetzelfde resultaat.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
redwing schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:04:
[...]

Dat zul je van mij iig nooit horen. Naar mijn idee zijn er maar weinig statspadders en degene die dat echt zijn haal je er zo uit door even op noobmeter oid te kijken.

[...]

Vandaar ook dat damage done en kills net zo goed afhankelijk zijn van het team. Maar zoals ik al zei zie je duidelijk dat WN6/7/8 bij 99.9% van de mensen een correlatie heeft met de winrate. Oftewel of je nu het een of het ander de betere graadmeter vind maakt weinig uit, ze geven toch allebei hetzelfde resultaat.
Het probleem is dat als je er voor gaat het 1 een stuk makkelijker en extremer te padden is dan het anderen. Neem een Hami bijv. goede(zo niet 1 van de beste fc's) winrate van 82% oid wn7 van 1300 of 1400. Ik geloof echt dat deze man/jongen onmisbaar is als fc, maar solo in een random zal deze een stuk minder klaarspelen. Is hij persoonlijk dan wel of niet een goede speler?

omgekeerd zul je zien dat als iemand een hoge wn7/wn8 heeft zijn winrate een stuk hoger is dan gemiddeld. Het is praktisch onmogelijk een hoge wn rating te halen zonder een positieve invloed te hebben op de battle. en in mijn ogen kun je dan beter zeggen dat het individueel een goede speler is en beter in het besturen van een virtuele tank.

[ Voor 4% gewijzigd door perpixel op 08-11-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
redwing schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:04:
[...]
Die correlatie tussen skills, WN rating, en winrate is ook aanwezig. Maar waar ik op doel zijn de uitzonderingen waarbij geen correlatie is tussen skill en winrate. Zeker op 1000 potjes komen die uitzonderingen vaker voor dan men zou vermoeden.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
oopsie wrong topic

[ Voor 72% gewijzigd door mhindrik op 08-11-2013 11:56 . Reden: woopsie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je een echte statpadder zien? check deze dan ff , al vraag ik me af of hij het zelf wel door heeft.

CTO_TOHH_KPACHbIX_TbIKB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:55:
Wil je een echte statpadder zien? check deze dan ff , al vraag ik me af of hij het zelf wel door heeft.

CTO_TOHH_KPACHbIX_TbIKB
Lol, wat is er nou leuk aan om 2300 battles in je Leichttraktor te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch is zijn winrate dalende.....
Is zeker begonnen aan tier 2..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Daar is die zich waarschijnlijk wel bewust van gezien de overall stats.
Er zijn nog extremere vormen hoor maar dan zou ik goed moeten zoeken. 10k battles in de micromaus of 10k battles in de foch 155 en die lui hebben daardoor best wel goede stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Welke autolader lijn is het meest handige om mee te beginnen, als je nog nooit een autoloader hebt gereden?

USA lijn
Franse light/medium of de heavy lijn?
Franse TD lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
mhindrik schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:49:
Welke autolader lijn is het meest handige om mee te beginnen, als je nog nooit een autoloader hebt gereden?

USA lijn
Franse light/medium of de heavy lijn?
Franse TD lijn?
Ik ben zelf met een Pz IIG begonnen om een beetje feel te krijgen voor de do's en dont's met een autloader. Misschien bevalt het je niet, grind je niet voor niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gisteravond eindelijk weer een goede avond als FC gehad: op El Halluf voor GoT een extra provincie veroverd. Helaas hebben beide provincies vandaag een revolt, dus maar even zien hoeveel we er nog morgen hebben. Maar we gaan het zeker proberen!

Verder gaat het gewoon slecht met mijn stats de laatste dagen.... stomme acties van mijn kant en doe ik dat niet is mijn team gewoon noob bezig.

Mhindrik, ik zou toch de franse medium lijn doen. In de franse TD lijn is alleen de tier 10 een autoloader.
Een andere optie is de US autoloader tree, maar dan moet je wel door de T21 heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 19:40

thijsco19

KTM 990 SMT

Imo zijn die lage tier autoloaders niet representatief voor de echte autolaloaders (Franse/US heavy lijn en de Franse med lijn).
Het beste is en blijft op de testserver spelen of op iemand zijn account die de betreffende tank heeft.
En natuurlijl veel replays en filmpjes kijken.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Oeps ging iets mis.

[ Voor 91% gewijzigd door thijsco19 op 08-11-2013 13:56 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Quantor schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:52:
Mhindrik, ik zou toch de franse medium lijn doen. In de franse TD lijn is alleen de tier 10 een autoloader.
Een andere optie is de US autoloader tree, maar dan moet je wel door de T21 heen.
Als de T21 een kleine beetje hetzelfde speelt als een T20 (die ik nu ook heb) dan zou ik dat geen ramp vinden.
De franse medium lijn moet je wel eerst door de amx40 heen komen, dat is niet leuk. Dan de ELC en dan nog een zooitje rommeltanks.
thijsco19 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:55:
Imo zijn die lage tier autoloaders niet representatief voor de echte autolaloaders (Franse/US heavy lijn en de Franse med lijn).
Het beste is en blijft op de testserver spelen of op iemand zijn account die de betreffende tank heeft.
De testserver zou ik eigenlijk eens een keer moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
AMX40 heb ik uit m'n herinnering verbannen, wou ik graag zo laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
mhindrik schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:59:
[...]

Als de T21 een kleine beetje hetzelfde speelt als een T20 (die ik nu ook heb) dan zou ik dat geen ramp vinden.
De franse medium lijn moet je wel eerst door de amx40 heen komen, dat is niet leuk. Dan de ELC en dan nog een zooitje rommeltanks.
De T21 heeft een scout matchmaking maar is daar helemaal niet geschikt voor, je zal zo goed als nooit toptier zijn en zelfs dan blijf je een rot tank.
Zit aan 69k xp denk ik, ben er bijna klaar mee... Op een of andere manier heb ik er toch 58% winrate mee... in dit geval een teken van geluk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Nu online

TweakJerommeke

Stay a while and listen

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aJgayE4CxyM]

Vanavond livestream 19:00, ik ga de Rhm grinden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
thijsco19 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:55:
Helemaal mee eens :)
De T1 cunningham heeft ook een autoloader maar dat is niet te vergelijken met bijv. een AMX 50 100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:28:
Daar is die zich waarschijnlijk wel bewust van gezien de overall stats.
Er zijn nog extremere vormen hoor maar dan zou ik goed moeten zoeken. 10k battles in de micromaus of 10k battles in de foch 155 en die lui hebben daardoor best wel goede stats.
Ik kwam iemand tegen met een rating van 1880 ofzo en 10k battles gespeeld, zonder clan. Ik na afloop eens kijken omdat ik hem eens wilde vragen of hij interesse had om een clan te joinen, bleek die zijn stats te hebben door voornamelijk tier 1-3 te spelen en nog geen enkele tier 10 te hebben, alleen een m103 als tier 9...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

wontcachme schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:13:
idd lekkere special. Mooi mijn batchat grinden. Nog 22k tot de 3e skill dus met 3x crew gaat dat rap :)

Iemand een idee welke skill setup ik het beste kan doen op de batchat? Ik dacht zelf aan:
- Camo | 6th sense | repair
- Camo | repair | schieten tijdens rijden skill
- Camo | repair | Smooth Ride

De 3e skill begin ik dan dus aan. Of zou ik eerst BIA doen dan camo/6th combi en daarna camo/repair combi?
Even een repost, iemand ervaring of een beter idee qua setup? BiA is handig, maar denk dat camo meer nu zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik heb zelf BIA, SS + andere perks en dan camo maarja dat is dus deels een beetje een eigen voorkeur omdat ik zelf eigenlijk geen repair meer gebruik tenzij.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:56:
Ik heb zelf BIA, SS + andere perks en dan camo maarja dat is dus deels een beetje een eigen voorkeur omdat ik zelf eigenlijk geen repair meer gebruik tenzij.. :)
geen repair kreeg ik ook als tip, maar ik haat repair pack gebruiken voor tracks omdat je in de batchat vaak toch je gun of ammorack verliest. En 2 repair packs meenemen gaat niet echt omdat je zeker een health pack nodig hebt en hij ook best vaak in de fik vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Geen repairs gebruiken voor je track dan, of enkel als je echt in de shit zit.
Zoals ik al zei, dat is enigszins je eigen voorkeur ik vind het de beste combinatie die mogelijk is maar iemand die zweert bij repairs zal daar net even anders over denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Lmao net de nieuwe RNG gechecked, komt best een vette kill in voor xD

Klik op deze link om hem direct te zien.

YouTube: RNG. No Comments. Episode 11

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:22:
Geen repairs gebruiken voor je track dan, of enkel als je echt in de shit zit.
Zoals ik al zei, dat is enigszins je eigen voorkeur ik vind het de beste combinatie die mogelijk is maar iemand die zweert bij repairs zal daar net even anders over denken :)
Zal vanavond eens opletten hoe vaak mijn tracks eraf vliegen en in welke situatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
wsLy schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:24:
Lmao net de nieuwe RNG gechecked, komt best een vette kill in voor xD

Klik op deze link om hem direct te zien.

YouTube: RNG. No Comments. Episode 11
Dat was zeker een vette kill haha. Jammer dat ik nooit zulke mooie kills maak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtige filmpjes die RNG! ook die eerste van een KV-1s!!! die door dat raampje heen schiet op Lakeville:P
Of die KV-2 met zn Derp gun die 2 hetzers opblaast!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ja, samen met 2crashandburn zit ik in Zer0.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:34
Moest deze even delen, opzich niet super bijzonder, maar wel 1337! :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uJDrTpB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Netjes, 7 kills en 7k damage is niet weinig.

WTFE100 toch wel OP? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
zoo dichtbij 60day unicum. nog maar 10puntjes :(
altijd leuk met een average wn7 van 1150 haha.

Hoe is de leopard pt a eigenlijk? Hij heeft een redelijke trage reload met de 10.5cm namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat net even bij Circonflex mee te kijken op de stream en hij riep in onvervalst Nederlands: stelletje pannenkoeken.....

Nooit geweten dat t een dutchie is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:25:
Zat net even bij Circonflex mee te kijken op de stream en hij riep in onvervalst Nederlands: stelletje pannenkoeken.....

Nooit geweten dat t een dutchie is!
Stond geloof ik een tijdje terug in het artikel van community spotlight toen hij in de spotlight stond als ik mij niet vergis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
thijsco19 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:33:
Netjes, 7 kills en 7k damage is niet weinig.

WTFE100 toch wel OP? >:)
Nouja, net zo OP als een 183 of foch155, als je ze goed gebruikt zeer fijn, maar 1 fout is meestal fataal.

Zag overigens net dat volgens wotinfo de WTF geen camo waardes heeft, nog slechter dan maus, e100 en jpe100. Maar volgens mij klopt dat echt niet, tenminst met een 100% camo crew ervaar ik het echt niet zo. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Nu online

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Was een prima dagje gister;

Past 24 Hours
Battles 18
Avg. Tier 9.78
Victories 15 / 83.33%
Defeats 3 / 16.67%
Draws 0 / 0%
Survived 10 / 55.56%
Destroyed 55 / 3.06
K/D Ratio 6.88
Detected 7 / 0.39
Damage 85764 / 4764.67
Capture Points 38 / 2.11
Defense Points 14 / 0.78
Experience 21689 / 1204.94

Efficiency 2970
WN7 3037

Denk dat de helft solo random is geweest, maar had solo echt telkens prima matchmaking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Mijn dag ging ook goed gisteren. Alleen de CW's trekken elke keer alles omlaag met de tier 6 tanks en weinig dmg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
In het kader van wie het leuk vindt...
Victory!
Arctic Region 9-11-2013 10:07:33
E 25
Experience received: 4.707 ( -18; x3) 87.851
Battle Achievements Mastery Badge: "Ace Tanker"
Vage is wel toen ik de tank net had deed ik rond 3k damage met veel meer xp per battle en toen zat een acertanker er niet in.
Nu heb je al aan rond de 1k non premoium xp genoeg??
Zal wel aan de vakantietijd liggen van afgelopen week dat deze gekelderd is.
Had bijna de hoop verloren toen de JP mij in het begin uit dekking begon te pushen en bijna in een afgrond had geduwd.

Replay

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/E-25%20Acetanker%20%281%29.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/E-25%20Acetanker%20%282%29.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/E-25%20Acetanker%20%283%29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vorige 2 à 3 weken had ik altijd een WR van +65%. Voor vandaag zit ik momenteel op 23.07%.

Dit is (om het nog zeeeeeeer vriendelijk voor te stellen) mijn gemiddelde teammate, vandaag.

Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/234/765/b7e.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:30
Na wat filmpjes gezien te hebben, ben ik het nu aan het downloaden.

Iemand nog tips voor een complete noob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnLarue
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-03 11:50
Ik hield m al een tijdje in de gaten.. Heb m inmiddels geinstalleerd en er mee gespeeld.
Werkelijk verbluffend!
- Alles is aangepast, tot aan je WoT-opstartscherm toe. Alles is in de wintersfeer omgetoverd, de hele game.
- De maps zijn (zo is mijn eerste indruk) bijzonder goed veranderd in een winters landschap
- Camouflages van al mijn tanks zijn blijkbaar ook aangepast
- In sommige mappen sneeuwt het (behoorlijk); dat trekt zwaar aan je PC, terwijl ik een grote jongen heb. Maar het wordt nergens irritant.

Dit was een hell of a job... Erg knap gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
flash2adv schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:07:

Ben zelf nog niet heel lang bezig, net 1500 battles. Maar niks had me kunnen voorbereiden op de eerste paar games. Ik wist helemaal niks, reed een veld over en was dood zonder ook maar een vijand gezien te hebben :+ .

Je kunt allemaal wel livestreams en youtubefilmpjes kijken van goede spelers zoals quickybaby http://www.youtube.com/user/QuickyBabyTV Of een niet zon goede speler maar wel een heel duidelijke prater die rustig zijn tijd neemt om tanks te reviewen jingles. http://www.youtube.com/user/BohemianEagle

Het probleem is dat je dan veel termen naar je hoofd krijgt geslingerd, equipment, crewskills, angling your armour, verschillende maptactics, verschillende tanktypes.

Maar je eerste paar honderd games hoef je daar jezelf zeker nog niet druk over te maken.

Wat je moet weten om te beginnen ( behalve even de tutorial te spelen )

- elke tank heeft een vieuwrange, afstand waarbinnen je een vijand kan spotten ( zien ) als hij tenminste niet verstopt is achter een bosje
- ben je binnen een bepaalde afstand ( volgens mij 15 meter ) van elkaar dan spot je elkaar ook al zit er een huis/berg/ bos tussen door proximity detection
- naast de vieuwrange heb je ook een signalrange ( afstand waarbinnen je radio contact kan houden met je teamgenoten ) Als bijvoorbeeld een vijand buiten je vieuwrange is, jij kan hem dus nooit spotten. Maar een teamgenoot is verderop en kan de vijand wel zien. Dan zal hij de positie van de vijand doorgeven aan jou via de radio. mits je binnen signal range van elkaar bent.
- houdt de minimap in de gaten
- wacht met schieten tot je aimcircle zo klein mogelijk is
- zijkant/achterkant zijn in bijna alle gevallen zwakkere delen van de tank, daar wil je dus het liefst schieten
- probeer altijd je voorkant van de tank naar de vijand te wijzen als je 1 op 1 aan het schieten bent
- gebruik dekking om je achter te verschuilen bij het herladen. bijvoorbeeld achter een huis of muur
- sommige huizen/muurtjes etc kunnen kapot
- in te diep water verdrink je
- probeer achter een bosje te staan ( stil staan ) om minder snel ontdekt te worden
- wanneer je schiet wordt het bosje voor de vijand onzichtbaar en zien ze je wel ( binnen de vieuwrange )
- rijdt niet gelijk bij het begin volle bak de map over

succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:22
JohnLarue schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:09:
[...]

Ik hield m al een tijdje in de gaten.. Heb m inmiddels geinstalleerd en er mee gespeeld.
Werkelijk verbluffend!
- Alles is aangepast, tot aan je WoT-opstartscherm toe. Alles is in de wintersfeer omgetoverd, de hele game.
- De maps zijn (zo is mijn eerste indruk) bijzonder goed veranderd in een winters landschap
- Camouflages van al mijn tanks zijn blijkbaar ook aangepast
- In sommige mappen sneeuwt het (behoorlijk); dat trekt zwaar aan je PC, terwijl ik een grote jongen heb. Maar het wordt nergens irritant.

Dit was een hell of a job... Erg knap gedaan.
Zou dit te zwaar zijn voor mijn laptop van 7 jaar oud met een 1 gb videokaart. Ik speel altijd op low met rond de 40 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
SurfBoy schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:25:
[...]

Zou dit te zwaar zijn voor mijn laptop van 7 jaar oud met een 1 gb videokaart. Ik speel altijd op low met rond de 40 fps
Met een beetje geluk kun je alles op het laagste spelen, maar ga er maar niet vanuit.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

ik had al wat screens voorbij zien komen op het RU forum, wist alleen niet dat het een mod was ff checken :D

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42

Probeer om een World of Tanks invite code te bemachtigen. Heb je gelijk een fijne start met meestal een voorraadje goud, een paar dagen premium en een low tier premium tank. :)

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnLarue
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-03 11:50
SurfBoy schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:25:
[...]

Als je 40 fps haalt met low en je hebt 1 Gb op je videokaart zou ik er niet eens aan beginnen.

Overigens nog een paar tips voor diegenen die aan deze mod willen beginnen: de vlag in de capcirkel is een kerstboom. :| Ik ben nog helemaal niet in de mood voor Kerst, dus dat vind ik wat een turnoff.
En nog wat: doordat alles een winters landschap is, herken je sommige landschappen niet eens. Ik reed regelmatig even rond met het idee "waar ben ik eigenlijk..." 8)7
Ook de rode lijn die de uiterste rand van de map markeert is letterlijk ondergesneeuwd. zodat je soms abrupt stilstaat en je dan pas realiseert dat je daar moet omkeren.

Blijft: ongelooflijk goed gedaan. Tot in detail goed verzorgd. Half december zal ik deze mod gaan zeker gebruiken.

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 10:30:
Mijn dag ging ook goed gisteren. Alleen de CW's trekken elke keer alles omlaag met de tier 6 tanks en weinig dmg :'(
Ja vooral als het een draw met 53 exp betreft :P

In ieder geval de topicstart lezen om wat bekend te raken met termen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter

Koop vooral geen tier 7/8 premium tank voordat je weet wat je aan het doen bent.
Je bent anders meer een last dan dat je het team helpt.
Vanaf een tier 7 gaan tactisch spelen en denken een hele grote rol spelen.
xCell schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:30:
[...]

Probeer om een World of Tanks invite code te bemachtigen. Heb je gelijk een fijne start met meestal een voorraadje goud, een paar dagen premium en een low tier premium tank. :)
De codes met tanks zijn meestal al door de eigenaar gebruikt de meeste codes die rondgaan zijn alleen wat credits en weekje premium geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Geweldige teams vandaag, alle 1-1000 wn7 weekend warriors zijn weer bezig :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Heerlijk, weekend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Precies, lekker voor de lol en gezelligheid spelen. Presteren doet er niet toe, kunnen ze toch niet! :+

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-11-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nog allemaal mee vind vallen.
Speel zelf op eu1 met een winrate van 65% atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gewoon zorgen dat je genoeg kills maakt met zo min mogelijk damage en je bent binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
dr34m3dd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 15:03:
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nog allemaal mee vind vallen.
Speel zelf op eu1 met een winrate van 65% atm
Ik heb niks gezegd. Ik word gewoon geteamkillt uit het niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:31
Was gisteren al begonnen, heb iets van 6 pogingen nodig gehad om x3 te halen met m'n T71.

Met die WG MM heb je echt een probleem als goede speler in een support tank. Dat betekent namelijk dat de dragende tanks in jouw team gereden worden door kneuzen, en ik zelf kan geen Maus killen in een T71.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
ShockWave schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:17:
De codes met tanks zijn meestal al door de eigenaar gebruikt de meeste codes die rondgaan zijn alleen wat credits en weekje premium geloof ik.
'k Heb een tijdje terug een 2e account aangemaakt met een invite code die ik van reddit.com/r/WorldofTanks/ heb geplukt. Kreeg een 38H735(f) mini-Maus, 3 dagen premium en 1000 gold. Je moet alleen even goed zoeken. Misschien heeft iemand van GoT nog wel wat liggen? :)

if it ain't broke, break it and learn

Pagina: 1 ... 7 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)