[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste
Acties:
  • 76.102 views

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Meh, elk hulpje kan je gebruiken. Ik weet ook niet bij elke tank waar de ammorack of fuel tank zit.
Heb zelf de skins niet, maar wilde ze nog wel eens uitproberen om te testen of je een tank automatisch in de fik steekt als je de fuel tank op 0hp weet te brengen. (dat schijnt zo te zijn volgens wot wiki)

Of werkt dat niet omdat de hp van de fuel tank even groot is als de tank zelf? Is er ergens een lijst wat de hp van een module is?

Edit: als ik op google zoek, krijg ik alleen posts dat het een hidden value is van WG

[ Voor 26% gewijzigd door defiler1974 op 14-11-2013 16:12 ]

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
@defiler zijn inderdaad hidden stats.

Zelfde geldt voor ground resistance en dergelijke. Kunne ze nog een beetje schuiven met de waardes om tanks stiekem te nerfen etc. etc. haha. Persoonlijk mis ik het niet maar het kan makkelijk wezen om ht te weten.

Ground resistance T62A en 140 bijv.

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:22:
Nu sommige het toch geregeld over streams hebben, deze kan ik toch wel aanraden hoor: http://nl.twitch.tv/jacqueline_wot

Kijkt heel wat prettiger dan die rotkop van Embrionic Journey of die arrogante Quickybaby :Y
Not sure if serious...

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
quickybaby is gewoon de streamer van WOT.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Tis de enige die een deftig aantal viewer haalt en zich daar van bewust is. Dat maakt hem daarom niet arrogant, hij kan best met z'n eigen fouten lachen. Post was waarschijnlijk ironisch bedoeld maar die Embrio heeft wel een arrogante rotkop :)

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:08
Gisteren even gestreamed en direct een paar lekkere potten. Waaronder een heerlijke pot met de batchat

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:50

databeestje

Von PrutsHausen

Ik ben begonnen met de B1 en Somuoa 40 maar dat gaat niet van een leien dakje. De Somuoa is papier en heeft spotting nodig, veel succes in een random ;)

De B1 is compleet geupgrade best mobiel maar de top gun is niet echt bruikbaar, alleen eigen tier kan ik goed pennen.

Mijn stats zijn in ieder geval overhoop. Met de KV-13 heb ik ook sterk wisselend resultaat, soms geweldig, maar ook deze is sterk afhankelijk van het team. Ik weet niet waarom sommige tanks dat zo sterk hebben.

Ik zag eerder de Churchil 7 vermeld, die ben ik ook nog aan het grinden, de snelheid en afmetingen zijn het grootste probleem.

Ik zag QB de A44 spelen, ziet er leuk uit, hij vindt het 1 van de beste mediums.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Het is weer eens eventjes tijd om te stoppen met WoT... wat een dramatisch niveau van mijn medespelers.. en dan vooral op tier 9 en 10... Net alsof ze hun eerste battle ooit aan het spelen zijn.

Stichting Hobbyserver

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Hmm, net de type 64 en Chi nu Kai gekocht in de gift shop. Ben benieuwd, ze bevielen goed op de test server met 100% crew.

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Match 1: behoorlijk wat bijgedragen met de Tiger in een T9 pot, verloren

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GhCmqJKQEjZSVlCphvCcs2gm/thumb.jpg

Match 2: zeer veel bijgedragen met de Tiger II, verloren

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4LX9LIdby3SNfl258PWAwZbu/thumb.jpg

Match 3: alleen maar bizarre bounces gedaan met de E-75 (o.a. onderplaat T25 AT en zijkant M103), geen ruk bijgedragen, winst

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/erLCVfeG6JMfFnLWJCqhuXT8/thumb.jpg

Gaat lekker :+

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:04
Mijn gold voorraadje op mijn gewone account is helaas op en had nog een code liggen, maar die werkt niet bij mijn account. Dus een nieuwe aangemaakt en ging eens kijken hoe het was op lage tier wereld. Eerst de marder gespeeld en die is gewoon erg leuk! Vervolgens de pz 1c en die is gewoon epic! Zit nu op tier 3 met een gemiddeld exp van bijna 1k :D nooit gedacht dat sealclubben met deze tank zo leuk zou zijn :P Het is helemaal lachwekkend als je kijkt naar de spelers van beide kanten. Lachen en huilen tegelijkertijd. Vooral het de botsingen op het begin blijven me verbazen!

Vandaag een potje waar totaal 4 newbs overbleven (2 aan elke kant) ze hadden 3 minuten nodig om elkaar dood te maken terwijl ze allemaal binnen 50 meter zaten :F trackpadplayer vs trackpadplayer 8)

Vandaag een fantastische pot gehad met de pz 1c:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2qd7amd.jpg

11 kills defender en invader. Vreemd genoeg stond battle recording uit... jammer want het is er eentje voor het plakboek.

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

De pz 1c koop nog wel eens een keer terug, lekker racen en mensen gek maken.

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik heb wel 4 of 5 matches gespeeld vanavond met bijna alleen maar T7 heavies. 2 met de Tiger, 1 met SU-122-44 en 1 met de T29. Is er een special die ik gemist heb ofzo?

Ging uiteindelijk niet gek vanavond, hoewel ik erg wisselvallig speelde. Had ik net een top pot in de JT achter de rug, ga ik er met 0 dmg vanaf met de Tiger op El Halluf 8)7

Toch nog een WN7 van 2028, een WN8 van 2846 en de 250K van de special binnen gehaald, dus ik ben tevreden :)

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

wsLy schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:56:
Het is weer eens eventjes tijd om te stoppen met WoT... wat een dramatisch niveau van mijn medespelers.. en dan vooral op tier 9 en 10... Net alsof ze hun eerste battle ooit aan het spelen zijn.
Ik denk dat het vandaag nationale laat je neefje/nichtje van 8 spelen dag was wat een retards vandaag echt niet normaal meer.

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Yeey, kom er net achter dat ik exact 6k battles op de teller heb staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Topgun op deRhm.-Borsig Waffenträger vrijgespeeld, is wel een leuk kanon. Eerste potje....
http://wotreplays.com/sit...-rhm_-borsig_waffentr_ger
2839 xp
8996 dm done.

[ Voor 13% gewijzigd door Vorst8 op 15-11-2013 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Vorst8 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 02:38:
Topgun op deRhm.-Borsig Waffenträger vrijgespeeld, is wel een leuk kanon. Eerste potje....
http://wotreplays.com/sit...-rhm_-borsig_waffentr_ger
2839 xp
8996 dm done.
Lekker, ben er onderweg naar. Zal nog wel even duren. :P

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
ben nu nog bezig met de Flak bus, met zeer wisselende ervaringen. Heb nog niet echt een modus gevonden waarmee je dat ding speelt. Tegen low tiers kan het nog wel eens grappig zijn met dat ding door de linies heen te rijden, hoewel dat snel neerkomt op een suicide run. Je bent letterlijk een rijdende schoenendoos.

Snipen gaat ook tot een bepaalde hoogte, zodra je gespot wordt kan ik nooit snel genoeg in cover komen door dat profiel van die tank. Hoop dat ik snel doorkan naar de nashorn, even een weekendje focussen.
Ik weiger al te veel free xp voor het bereiken van je volgende tank te gebruiken, gebruik het liever om tanks full ops te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

defiler1974 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:58:
ben nu nog bezig met de Flak bus, met zeer wisselende ervaringen. Heb nog niet echt een modus gevonden waarmee je dat ding speelt. Tegen low tiers kan het nog wel eens grappig zijn met dat ding door de linies heen te rijden, hoewel dat snel neerkomt op een suicide run. Je bent letterlijk een rijdende schoenendoos.

Snipen gaat ook tot een bepaalde hoogte, zodra je gespot wordt kan ik nooit snel genoeg in cover komen door dat profiel van die tank. Hoop dat ik snel doorkan naar de nashorn, even een weekendje focussen.
Ik weiger al te veel free xp voor het bereiken van je volgende tank te gebruiken, gebruik het liever om tanks full ops te krijgen.
Zit vooral vast bij de Flak bus, stock gun zit er nog op en daar kan je echt weinig mee. Al zo vaak geoneshot omdat je geen armor en healthpool hebt, al ga je achterin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
solique schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:00:
[...]

Zit vooral vast bij de Flak bus, stock gun zit er nog op en daar kan je echt weinig mee. Al zo vaak geoneshot omdat je geen armor en healthpool hebt, al ga je achterin staan.
Is ook de enigste manier, je hebt snelheid. Gebruik die. Blijf niet op een plek hangen, hou de minimap in de gaten ( is zoiezo een goed idee ) en ondersteun de flank die je hulp het best kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Met die flakbus en wat erna komt, moet je het vooral op camo gooien. Ik werd haast nooit gespot. En de stock gun had ik geen issues mee.

Ding is ook snel zat, dus je kan ook goed relocaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Vorst8 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:23:
[...]

Is ook de enigste manier, je hebt snelheid. Gebruik die. Blijf niet op een plek hangen, hou de minimap in de gaten ( is zoiezo een goed idee ) en ondersteun de flank die je hulp het best kan gebruiken.
Wordt altijd gefocussed omdat bekend is dat velen je kunnen one-shotten.
Ach, dubbels pakken en zsm op naar de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Binnenkort ook maar eens met die nieuwe td lijn beginnen. Eerst even een paar andere dingen prioriteit geven, anders heb ik teveel grinds tegelijkertijd... nog af te ronden (even uit mijn hoofd) vk402a, is-2, t30, jagdtiger, amx 13 75, arl 44
Prio ligt op de t9s momenteel.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
wsLy schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:59:
Binnenkort ook maar eens met die nieuwe td lijn beginnen. Eerst even een paar andere dingen prioriteit geven, anders heb ik teveel grinds tegelijkertijd... nog af te ronden (even uit mijn hoofd) vk402a, is-2, t30, jagdtiger, amx 13 75, arl 44
Prio ligt op de t9s momenteel.
Ook wel mijn probleem, teveel grinds die je wilt doen. Dat zorgt voor een stevige deuk in je cash voorraad en frustrerend als een bepaalde tank niet wil dubbelen die dag. Het wordt bijna werk om al je grind tanks te dubbelen.

Ik zorg dat ik gewoon maar 3-4 lijnen grind, anders is het eigenlijk niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Het is inderdaad een beetje raar rondtuffen in die tier V. De tier VI is eigenlijk niet veel beter. de tier VII is dan nog een stuk minder mobiel... Maar het wordt wel leuk op de tier VII van zodra hij full ops is. Vanaf nu ben ik fun aan het hebben in de tree. Tot ervoor sloeg het allemaal nergens op vond ik.
Ik kan niet wachten op de tier VIII en zijn insane (base)camorating. Mijn crew is intussen aardig camo aant verzamelen, is gonna be legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
laat die Japanners er maar in vliegen! ben een beetje prio loos helaas.......

banzaaaiiii

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Dafuq haal je 290K + ?

Nvm, Missie :)

[ Voor 4% gewijzigd door TheJukeBox op 15-11-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

TheJukeBox schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:55:
[...]

Dafuq haal je 290K + ?

Nvm, Missie :)
WG beloont sealclubber platoontjes :9

Neen? Ok serieus dan, de maandelijkse missie, 24kills + 9 survives + 1 random battle = 250k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zelfs 7 survives dus dat is nog eenvoudiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Kaap heeft gelijk, epische match was dat :+

Zonder gein, resultaat mag er wezen, maar het was ook niet bepaald moeilijk. Superieure viewrange en een noobtrain afschieten valt bij mij niet in een categorie episch, maar misschien zie ik dat verkeerd.

[ Voor 32% gewijzigd door Riegah op 15-11-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik heb het nog niet gepost zien worden, maar met deze special kan er flink wat verdient worden :9
Jolly Good Time
Goal Be the top damage dealer on your team
Reward
+20 % XP bonus for the battle
+30 % credit income for the battle
Conditions Random Battles Only

You can enjoy these bonuses from Saturday 16th November 2013 06:10 CET (GMT +1) until Tuesday 19th November 2013 06:00 CET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Riegah schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:51:
[...]
Kaap heeft gelijk, epische match was dat :+

Zonder gein, resultaat mag er wezen, maar het was ook niet bepaald moeilijk. Superieure viewrange en een noobtrain afschieten valt bij mij niet in een categorie episch, maar misschien zie ik dat verkeerd.
Waar het om ging was dat ons hele team zich op hun defence stortte en afgemaakt werden. Wij vervolgens tegen een grote overmacht van tegenstanders stonden, en uiteindelijk die battle alsnog helemaal omgooien en weten te winnen.

Dat maakte die battle opmerkelijk, en daarom stuurde ik deze door.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-11-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Kaap schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:14:
[...]

Waar het om ging was dat ons hele team zich op hun defence stortte en afgemaakt werden. Wij vervolgens tegen een grote overmacht van tegenstanders stonden, en uiteindelijk die battle alsnog helemaal omgooien en weten te winnen.

Het grappige aan deze match is dat we precies voorspelden wat ons team ging doen. We gaven in het begin aan: let maar op, ze rijden in de enemy camp, ze worden afgeschoten en wij moeten de match redden. Quotes als de "last stand" en "I'll be back" zaten er goed in :P

Heerlijke pot trouwens in een bagger tank (die hellcat is trouwens top!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
patrickos85 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:58:
Ik heb het nog niet gepost zien worden, maar met deze special kan er flink wat verdient worden :9

[...]
Is deze missie niet onderhand standaard elke maand?
Vind het niet erg hoor want met de WZ-111 als onderdeel van top of the tree kan ik mooi wat credit verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Onderhand iets verder met de Duitse TD lijn. Zelf vind ik de instapdrempel behoorlijk hoog. Een foutje en je match is voorbij. Vanaf de tier8 kun je een belachelijke invloed uitoefenen op de match. Voor de lagere tiers (4-6-7) heb ik onderhand een paar videootjes gemaakt. De tier8 zal ook nog wel volgen, maar ik hoop dat spelers hier wat aan hebben!

YouTube: DeleRT83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Kaap schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:14:
[...]

Niet als zware kritiek oid, maar gewoon een opmerking : Het is natuurlijk niet verwonderlijk dat als je achterin de base blijft hangen met 3 tanks met a) goede camo b) superieure damage/min en wacht tot de rest van de jongens zichzelf stuklopen...dat je met gemak de gewonde half dode tankjes weet af te slachten.

Ik doe het zelf ook wel eens als ik echt m'n kills nodig heb op een tank, maar een hele goede team effort is het verre van. Het is nl. vrij opportunistisch spelen waarbij je gebruik maakt van het feit dat de rest van je team de klappen vangt. Niets mis mee, werkt uitstekend in bijv. clanwars. W.d.b. alle lof voor de SU-85 die zich ook nog eens als spotter opofferde en t' meeste risico met de minste reward op zich nam derhalve.

Dus ergo, ik vond het een relatief magere video waar ik niets zie wat ik niet elke dag zie met een paar tanks die achterin blijven hangen. En ja, die krijgen dan inderdaad de 4-6 kills bij elkaar omdat alles al half stuk (en/of overmoedig) is ; ).

Dat even los van het feit dat die jongens tegen wie je speelde ook wel écht noobs waren, en jij dat natuurlijk niet bent. Doe ik dit dan nooit? Tuurlijk wel, tegen noobs spelen is goed voor je stats. Maar het maakt de video in mijn ogen redelijk gewoontjes/saai, zeker aangezien je bijv. qua aimen toch wel aardig wat fouten maakt (traag, veelal dubieuze plekken om te mikken, missers, muurtje slopen enz zoals psycho al aangeeft - als ik zie dat er ergens muurtjes kapot zijn, dan weet ik méteen dat daar iemand zit te campen... ;).

[ Voor 3% gewijzigd door majic op 15-11-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
majic schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:15:
[...]

Niet als zware kritiek oid, maar gewoon een opmerking : Het is natuurlijk niet verwonderlijk dat als je achterin de base blijft hangen met 3 tanks met a) goede camo b) superieure damage/min en wacht tot de rest van de jongens zichzelf stuklopen...dat je met gemak de gewonde half dode tankjes weet af te slachten.
Om hier op in te gaan: als je team bestaat uit slechte spelers, moet je eigenlijk juist achterin blijven hangen. Op het moment dat je zelf vooraan staat, word jij beschoten in plaats van de noob. Door achterin te blijven, vangen de noobs de klappen terwijl jij wel kan schieten en zolang mogelijk in leven blijft. Tenslotte zullen de noobs de wedstrijd niet voor je winnen... dus moet je zelf je damage-potential zolang mogelijk laten voortduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Het is een manier om te spelen ja. Maar ik denk zelf als je actief betrokken bent bij het pushen, dus door bijv. toch support te bieden aan de push (vanuit midden in dit geval, bijv) je een nuttige bijdrage kan leveren met verhoogde kans op %teamwin.

Enfin, niets mis om zo te spelen zoals kaap. Maar ik vind het een video niet waardig, om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
majic schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:48:
Het is een manier om te spelen ja. Maar ik denk zelf als je actief betrokken bent bij het pushen, dus door bijv. toch support te bieden aan de push (vanuit midden in dit geval, bijv) je een nuttige bijdrage kan leveren met verhoogde kans op %teamwin.

Enfin, niets mis om zo te spelen zoals kaap. Maar ik vind het een video niet waardig, om eerlijk te zijn.
Ik heb de video niet gezien, dus ik bedoel het meer algemeen. Over het algemeen is het namelijk schier onmogelijk om een push te forceren met slechte spelers. Doe je het toch, sta je meestal in je eentje tegenover een overmacht. Kijk je nadat je dood bent waarom het fout ging, blijken er 5 tanks achter je te staan niksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Uiteraard, dat klopt zeker. Maar mijn commentaar was eigenlijk puur op het feit dat hij er een video van maakt (wat toch wel een beetje impliceert dat het iets is om trots op te zijn, toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
majic schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:23:
Uiteraard, dat klopt zeker. Maar mijn commentaar was eigenlijk puur op het feit dat hij er een video van maakt (wat toch wel een beetje impliceert dat het iets is om trots op te zijn, toch?)
Het was gewoon een grappige match waarin we redelijk konden domineren. Kaap's eerste reactie na de match was: misschien kunnen we kyozu helpen met een leuke video voor zijn kanaal. Misschien trots, vooral behulpzaamheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Sinds zijn 3k02 gespeelde potjes gaat ie nochtans sterk vooruit, kan een goede investering zijn. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
majic schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:23:
Je weet dat WOT een record battle optie heeft gekregen :? Die zat er nog niet in toen jij voor het laatste speelde. WOT neemt standaard alles op. Kwestie van replay doormailen naar Kyozu.
pkregting schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:31:
[...]

Het was gewoon een grappige match waarin we redelijk konden domineren. Kaap's eerste reactie na de match was: misschien kunnen we kyozu helpen met een leuke video voor zijn kanaal. Misschien trots, vooral behulpzaamheid.
Ook, nu Kyozu zijn channel loopt met zon contract. We speelden gewoon een spannende match die we heel somber in zagen. Niets om mee te patsen.

Maar man oh man, wat een zure reacties hier zeg. Het spijt me dat jullie liever fappen op super unicum videos van Embrionic Journey en dat ik slechts op 1578 WN7 zit :')

[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-11-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Als ik je wel een tip mag geven kaap. Je hebt denk ik je sensitivity van je muis wat hoog staan eventueel ook icm acceleration. Het lijkt erop alsof je daardoor wat makkelijke shots mist.

Mijn idee is hetzelfde als met counterstrike. Zet je sensitivity zo laag dat je op langere afstand consistent kan mikken en hoog genoeg dat je met het brawlen niet je muis door de kamer hoeft te slepen om een 180 te maken.

Verder moet acceleration echt uit staan. Of enhanced pointer precision of hoe het ook heet in windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
majic schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:48:

Kan wel merken dat je idd de afgelopen 2 jaar geen WoT hebt gespeeld, eerder poste je ook al je eigen idee wat 2 jaar geleden gewerkt had kunnen hebben maar met de huidige mogelijkheden en playerbase gaat dit nu absoluut niet op.
Geef Kaap groot gelijk dat ze daar bleven staan die hoek waar het team naartoe lemmingde is een deattrap, vanuit het midden kan je daar geen ondersteuning geven.
Mochten ze wel in het midden staan of meegaan met de lemmings dan had je op rechts niemand en konden ze zo de base inrijden.
Geluk was dat er maar 1 enemy op rechts stond en de rest van de groep niet als een team maar 1 voor 1 aan komt kachelen.
Tegenwoordig speelt bijna iedereen voor zich, je ziet spelers met toptiers gewoon wegrijden bij een battle omdat ze bang zijn voor damage vangen en je dus gewoon aan je lot overlaten.
Rijdt ik in platoon dan is dat mijn prio 1 om in tact te houden, wat er verder aan eigen team in de buurt rijdt is goed om aandacht te trekken van de enemy zodat ik er geen last van heb.
Rijdt er toevallig een clanspeler of 1 met goede wn rating in de buurt waarvan ik doorheb dat we elkaar kunnen ondersteunen dan doe ik dat.
Ik trek geen enemy fire meer naar me toe als ik met randoms rijdt, die snappen het toch niet en maken geen gebruik van de gelegenheid die ik creeer.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gotfurrr schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:02:
Als ik je wel een tip mag geven kaap. Je hebt denk ik je sensitivity van je muis wat hoog staan eventueel ook icm acceleration. Het lijkt erop alsof je daardoor wat makkelijke shots mist.

Mijn idee is hetzelfde als met counterstrike. Zet je sensitivity zo laag dat je op langere afstand consistent kan mikken en hoog genoeg dat je met het brawlen niet je muis door de kamer hoeft te slepen om een 180 te maken.

Verder moet acceleration echt uit staan. Of enhanced pointer precision of hoe het ook heet in windows
Het ligt niet zozeer aan mijn muis instellingen. Ik mis mijn schoten over het algemeen doordat ik gewoon te nonchalant en te ongeduldig ben ;) Ik denk namelijk altijd meteen van shit, doe nou es rustig, neem je tijd...had je gewoon kunnen hebben.

Wat betreft mijn muis. Acceleration staat uit. DPI op 1000. 800 is te laag en 1200 te hoog, dus mijn precies goed. Ik kan hem zelfs op 0.1 exact afstellen maar om nou zo ver te gaan om te finetunen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Kaap schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:22:
Nu sommige het toch geregeld over streams hebben, deze kan ik toch wel aanraden hoor: http://nl.twitch.tv/jacqueline_wot

Kijkt heel wat prettiger dan die rotkop van Embrionic Journey of die arrogante Quickybaby :Y
Heb net wat gekeken maar zij is echt geen goede speler. Schiet bijna alleen maar gold, speelt ontzettend veel auto loaders en veel OP tanks (foch 155, T49). Daarbij nog het gebruik van de warpack cheats (bomen die bij zoom mode verdwijnen, weakspot aiming)............

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
ShockWave schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:19:
[...]

Kan wel merken dat je idd de afgelopen 2 jaar geen WoT hebt gespeeld, eerder poste je ook al je eigen idee wat 2 jaar geleden gewerkt had kunnen hebben maar met de huidige mogelijkheden en playerbase gaat dit nu absoluut niet op.
Geef Kaap groot gelijk dat ze daar bleven staan die hoek waar het team naartoe lemmingde is een deattrap, vanuit het midden kan je daar geen ondersteuning geven.
Mochten ze wel in het midden staan of meegaan met de lemmings dan had je op rechts niemand en konden ze zo de base inrijden.
Geluk was dat er maar 1 enemy op rechts stond en de rest van de groep niet als een team maar 1 voor 1 aan komt kachelen.
Tegenwoordig speelt bijna iedereen voor zich, je ziet spelers met toptiers gewoon wegrijden bij een battle omdat ze bang zijn voor damage vangen en je dus gewoon aan je lot overlaten.
Rijdt ik in platoon dan is dat mijn prio 1 om in tact te houden, wat er verder aan eigen team in de buurt rijdt is goed om aandacht te trekken van de enemy zodat ik er geen last van heb.
Rijdt er toevallig een clanspeler of 1 met goede wn rating in de buurt waarvan ik doorheb dat we elkaar kunnen ondersteunen dan doe ik dat.
Ik trek geen enemy fire meer naar me toe als ik met randoms rijdt, die snappen het toch niet en maken geen gebruik van de gelegenheid die ik creeer.
Ik speel nu ook al weer meer dan een maand hoor ;) Zó hopeloos de weg kwijt ben ik niet meer hehe. Enfin, nogmaals, het is een valide speelstijl maar niet iets wat (imho) heel erg de moeite is om te delen, door het gemak waarmee zo iets uitgevoerd kan worden als je daar met een platoonmaatje het om gaat doen.

Ik zie bijna elke match wel een paar man die achterin blijven hangen (noobs en pro's alike) en wachten tot de kreupele enemy tankjes de basis in fietsen om deze dan af te maken. Zelf ook wel eens geprobeerd, hupsa...10 kills in een T49 (ik kreeg een telefoongesprek net toen de battle starte :D). Die tanks staan dus een tijd geen damage te dealen, wat een handicap is voor de rest van het team. My $0.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:00:
[...]

Heb net wat gekeken maar zij is echt geen goede speler. Schiet bijna alleen maar gold, speelt ontzettend veel auto loaders en veel OP tanks (foch 155, T49). Daarbij nog het gebruik van de warpack cheats (bomen die bij zoom mode verdwijnen, weakspot aiming)............
Ik zei toch ook alleen dat het prettig is om naar te kijken, niet dat ze goed is ofzo. Zij heeft andere kwaliteiten ;)
majic schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:02:
[...]
Enfin, nogmaals, het is een valide speelstijl maar niet iets wat (imho) heel erg de moeite is om te delen, door het gemak waarmee zo iets uitgevoerd kan worden als je daar met een platoonmaatje het om gaat doen.
Ik kijk volgende keer wel goed uit om nog eens voor de lol een filmpje online te (laten) zetten :z

[ Voor 29% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-11-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
whehehe nog nooit gehad, ace tanker in 1e game met nieuwe tank :)

Battle: Severogorsk 15-11-2013 20:12:34
Vehicle: AMX 13 90
Experience received: 4.188 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 318.232
Battle Achievements: Confederate, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

Not even a scout medal?! Noob! :P

Haha.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Om dan maar een andere "camper" pot te plaatsen, waarin Kaap letterlijk mijn held was:

Hij deed namelijk perfecte spotting/damage. Het allermooiste vond ik het overleg wat we hadden aan het einde van de battle: "what to do, what to do".

(Is ook een kleine handleiding hoe je een Nashorn kunt gebruiken en HighWay kunt spelen)

[ Voor 3% gewijzigd door pkregting op 15-11-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wontcachme schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:00:
Daarbij nog het gebruik van de warpack cheats (bomen die bij zoom mode verdwijnen, weakspot aiming)............
De bomen die verdwijnen komt door de zoom-in mod. En die staat gewoon op de WoT forums. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

User schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:56:
[...]
De bomen die verdwijnen komt door de zoom-in mod. En die staat gewoon op de WoT forums. ;)
Deze niet. Richting het einde van de stream zei iemand waar zij mee platoonde dat ze beter de warpack uit kon schakelen als ze aan het streamen was.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wontcachme schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:03:
[...]

Deze niet. Richting het einde van de stream zei iemand waar zij mee platoonde dat ze beter de warpack uit kon schakelen als ze aan het streamen was.....
Lol...

Ik zeg, opsturen naar WG die handel. Weg ermee.

Maar de zoom-in mod die ik heb, kan tot 10x sterkte. Standaard is 1x, 2x en 4x dacht ik. Als ik op 10x zit, verdwijnen de bosjes gedeeltelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

User schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:12:
[...]
Lol...

Ik zeg, opsturen naar WG die handel. Weg ermee.

Maar de zoom-in mod die ik heb, kan tot 10x sterkte. Standaard is 1x, 2x en 4x dacht ik. Als ik op 10x zit, verdwijnen de bosjes gedeeltelijk.
Ik ga tot 24x, maar geen verdwijnende bosjes :P

Misschien was het toch een mod, Maar rond 1:40:10 zei ze dat ze dat ze de tanks wel kon raken als ze haar aim mod zou activeren. Toen gaf volgens mij de Kazna vent de tip dat ze dat beter niet on stream moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Mochten er tweakers na de training nog zin hebben in een stream:
http://www.twitch.tv/delert83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05
Ouch, nieuw dieptepunt: 19 hits, 374 damage in een Tier IX.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pkregting schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:28:
Mochten er tweakers na de training nog zin hebben in een stream:
http://www.twitch.tv/delert83
Hoe vaak ga je die link nog plaatsen in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik dacht ik probeer WoT weer eens. Ik heb het ook geweten ook. Het koste maar 10 potjes om de x2 voor de Pz IV te halen. Echt dramateams. Mijn laatste pot daarentegen. ;)

Ik dacht ik probeer de Tiger II eens. Gewoon een tank die iedereen zou moeten hebben puur vanwege de looks en het Sd.Kfz. 182. Panzerkampfwagen Tiger Ausf. B gebeuren. :+

Mastery batch. *O*
Ik had 1st nog niet eens. :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HbIKatEQlet61MM7JMIhPDvj/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OQXIL2IzjZoslWkglkiVqi3P/full.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 00:55:
[...]

Hoe vaak ga je die link nog plaatsen in dit topic?
Om eerlijk te zijn zat ik er ook over te twijfelen of ik die link nog moest posten. Ik begin net met streamen en moet dus nog even aftasten wat redelijk is en wat niet (qua hier posten). Ik heb een beetje het vermoeden nu ik deze post zie dat het spammen wel ietjes minder mag ;)
Ik probeer na volgende week elke dag te gaan streamen, dus hoop dat ik dan sowieso geen links meer hoef te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Voor de mensen die twijfelen:

De TOG is niet 30% maar 50% korting in de in-game shop (premium shop is wel ongeveer 30%)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Ik heb de TOG al en hij is is leuk... als je een platoon van 3 van die dingen hebt... anders is het voornamelijk een XP piniata voor de tegenstander ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Purchased:
'TOG II*' sucessfully purchased. Spent gold: 1.750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
pkregting schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 07:41:
Om eerlijk te zijn zat ik er ook over te twijfelen of ik die link nog moest posten. Ik begin net met streamen en moet dus nog even aftasten wat redelijk is en wat niet (qua hier posten). Ik heb een beetje het vermoeden nu ik deze post zie dat het spammen wel ietjes minder mag ;)
Ik probeer na volgende week elke dag te gaan streamen, dus hoop dat ik dan sowieso geen links meer hoef te plaatsen.
Gewoon even een linkje als je signature plaatsen en net als Kyozu/Remmke een berichtje plaatsen als je aan het streamen bent. Zie het probleem niet zo maar dat maakt het in ieder geval minder spammerig.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Zertaxka schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:28:
[...]

Gewoon even een linkje als je signature plaatsen en net als Kyozu/Remmke een berichtje plaatsen als je aan het streamen bent. Zie het probleem niet zo maar dat maakt het in ieder geval minder spammerig.
Goed idee, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Purchased:
'TOG II*' sucessfully purchased. Spent credits: 120.000, gold: 1.750.

Thanks for screwing up wargaming :3

Eerste battle direct een faalteam :F

[ Voor 19% gewijzigd door wsLy op 16-11-2013 13:12 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
wsLy schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:02:
Purchased:
'TOG II*' sucessfully purchased. Spent credits: 120.000, gold: 1.750.

Thanks for screwing up wargaming :3

Eerste battle direct een faalteam :F
Dan ben je inderdaad een xp piniata voor de tegenstander.
In een platoon van drie, zeker in een t6 veld....... Stronk tonk.... Very big smile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
grappig om op de wg forums te lezen dat Unica en WMI gestraft worden voor fake battles. Sinds gisteren aan het lezen en de popcorn gaat er snel doorheen :)

hopelijk een goede les voor alle clans die fake battles organiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is precies de "vermoord uw teammate in de SU-152" dag vandaag. Nu al voor de tweede maal in 19 games (en neen, ik heb niets offensief gedaan, gezegd,...). Just plain retards as team'mates'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Bean77 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:04:
grappig om op de wg forums te lezen dat Unica en WMI gestraft worden voor fake battles. Sinds gisteren aan het lezen en de popcorn gaat er snel doorheen :)

hopelijk een goede les voor alle clans die fake battles organiseren :)
En nu slepen ze er screenshots bij van de vorige campagne om te bewijzen dat EFE toen en nu aan het cheaten was/is _O- _O- _O-

Toen was die hele freaking regel er niet eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
In dit filmpje word uitgelegd wat de belangrijkste skill is voor de nieuwe Duitse TD lijn en ook hoe je ze moet counteren

[ Voor 24% gewijzigd door Vorst8 op 16-11-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vorst8 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:53:
[...]

Dan ben je inderdaad een xp piniata voor de tegenstander.
In een platoon van drie, zeker in een t6 veld....... Stronk tonk.... Very big smile..
Met thanks for screwing up bedoelde ik meer bedankt WG voor de TOG II* aan te bieden voor 50% discount ipv 30% :P

Maar beetje anglen en je bounced best veel... Daarstraks beide games meer dan 3k potential damage received.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie mening over die nieuwe map, Northwest?

Imo is het RedShit2, die map promoot campen veel te hard, één team heeft een gigantisch (camp)voordeel, is gewoon saai om te spelen,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:00:
Wat is jullie mening over die nieuwe map, Northwest?

Imo is het RedShit2, die map promoot campen veel te hard, één team heeft een gigantisch (camp)voordeel, is gewoon saai om te spelen,...
Yep... team dat in het noord-oosten begint heeft een flink voordeel... Maarja.. WG logica he..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle 5 battles die ik heb gehad, zijn als het volgt verlopen.

Noordelijk team campt.
Zuidelijk team loopt zich kapot OF zuidelijk team campt ook, en daar gaan 15 minuten van je leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 17:05
Purchased:
'TOG II*' sucessfully purchased. Spent gold: 1.750.

thanks voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:02:
Alle 5 battles die ik heb gehad, zijn als het volgt verlopen.

Noordelijk team campt.
Zuidelijk team loopt zich kapot OF zuidelijk team campt ook, en daar gaan 15 minuten van je leven.
Laatste die ik had was noord aan het campen en had zuid een paar goed spotters (ik + nog een ander in een amx13-90) waardoor noord binnen 5 minuten was opgerold.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:41:
[...]

En nu slepen ze er screenshots bij van de vorige campagne om te bewijzen dat EFE toen en nu aan het cheaten was/is _O- _O- _O-

Toen was die hele freaking regel er niet eens :P
Die gasten van Zer0 kunnen trouwens ook eens janken zeg :+ Zon deputy beschuldigt ons van cheaten, maar meneer heeft zelf wel 2 keer zoveel famepoints als onze hoogst genoteerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 43% winnen met een Radley-Walters's Medal, het voelt goed na al die slechte teams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Ik blijf gewoon het gevoel krijgen dat er achter de schermen gerommeld wordt met winratio dingen.

Gisteren had ik voor t eerst sinds tijden echt een dra-ma-tische dag. Eindige nog net met 52% oid overall, ondanks wat company battles en een clanwar. Vandaag....40 potjes gespeeld, 87% winratio... O_O

Alles ging goed, teams waren geweldig, matchmaking was perfect...zelden onderste tankje (gisteren hele dag niet anders). Bijna alsof ik 'gecompenseerd' werd voor de rotdag gisteren oid. Aan mij ligt het iig niet, ik was vandaag meer aan t rommelen dan gisteren en werd regelmatig als eerste uitgeschakeld. Jaja...ik speel te agressief voor een Nashorn (hehe Kaap zal wel gniffelen nu ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:53:
[...]

Die gasten van Zer0 kunnen trouwens ook eens janken zeg :+ Zon deputy beschuldigt ons van cheaten, maar meneer heeft zelf wel 2 keer zoveel famepoints als onze hoogst genoteerden.
Maar jullie cheaten toch ook, ik zie het probleem niet. :+

Also link die post is, kwil weten wie het is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
majic schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 18:17:
Ik blijf gewoon het gevoel krijgen dat er achter de schermen gerommeld wordt met winratio dingen.
Euhm das al poosje bekend hoor, toen Wargaming patent op winrate matchmaking vastlegde :+
User schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 18:25:
[...]

Maar jullie cheaten toch ook, ik zie het probleem niet. :+

Also link die post is, kwil weten wie het is. :P
Check de verschillende topics maar, Deadeye zie je vooral huilen. http://forum.worldoftanks.../1485-general-discussion/

[ Voor 38% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-11-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
whoehahaha gebruik maken van een loophole tegen de regels in welke al bekend waren voordat de hele campaign van start ging omdat wg het niet geblokt heeft en dan gaan whinen omdat je bent gepakt????
Komt op mij beetje over als "ik houdt me niet aan de snelheid meneer agent omdat mijn auto harder kan en niet is begrensd" en vervolgens allerlei uitvluchten bedenken omdat de overheid daar wat aan had moeten doen icm de fabrikant...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 18:48:
[...]

Euhm das al poosje bekend hoor, toen Wargaming patent op winrate matchmaking vastlegde :+

[...]

Check de verschillende topics maar, Deadeye zie je vooral huilen. http://forum.worldoftanks.../1485-general-discussion/
Meh, die opmerking tegen jou is zijn enige 'huil' post. De rest zijn normale/troll posts, ik zie het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:45:
[...]
Meh, die opmerking tegen jou is zijn enige 'huil' post. De rest zijn normale/troll posts, ik zie het probleem niet.
Zitten meer gasten van Zero in verschillende topics te huilen over dat United battles zou faken. Gewoon zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Iig is er nu al drama tijdens de campaign in plaats van achteraf :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
djengizz schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:07:
Achteraf met WHY en IDEAL, nu alvast met Zer0 (ex-IDEAL) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Sinds eerder vandaag voor het eerst met de T28 mogen spelen. Het is nogal een omschakeling, wel armor maar geen snelheid ipv geen armor maar wel snelheid. Gelukkig kon ik de tank equippen met de beste equipment, dus geen tergende momenten gehad. Al zal ik die wel genoeg krijgen gezien de (draai)snelheid van dit beestje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23:25
djengizz schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:07:
Net voetbal, allemaal egotrippers en huilebalken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:08:
[...]

Achteraf met WHY en IDEAL, nu alvast met Zer0 (ex-IDEAL) :+
Kaap, stop eens met generaliseren. We hebben op dit moment 60 man op TS, waarvan er een whopping 8 met de eerste campaign in IDEAL zaten als merc.

Je weet zelf ook donders goed dat de mercs in IDEAL toen geen zak te maken hadden met diplo stuff.

Als je wil gaan huilen op (ex-)IDEAL moet je bij KOTH/1337 zijn, daar zijn de meeste leden van IDEAL naartoe gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:19:
[...]
Kaap, stop eens met generaliseren.
Maar door jouw deputy uitgemaakt worden voor cheater, en dan lig ik te huilen zegtie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
Vecht dit morgenmiddag bij de poort om 14:00 uit en houd het hier ontopic aub :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Ik vind het allemaal wel spannend eigenlijk :P weer 's keer wat anders dan PUNICA en WGI memberban gezeur haha

[ Voor 41% gewijzigd door majic op 16-11-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Ik heb een mod package download, weet zelf welke niet meer. Maar bij de xvm stats: Pas vanaf 1700 ben je blauw en iets van 1900 ben je paars. Weet iemand hoe je dit allemaal kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:24:
[...]

Maar door jouw deputy uitgemaakt worden voor cheater, en dan lig ik te huilen zegtie :')
Sinds wanneer trek jij je iets aan van wat iemand anders zegt? :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik ga zometeen maar eens kijken of ik niet te moe ben om te wotten en of ik nog wat mooie potjes kan spelen, live uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

ik ga je maar eens ff checken dan, want ik wordt er een beetje moe van weer.
Victory!
Map: Live Oaks
Date: 16-11-2013 19:45:20
Vehicle: Hummel
Exp: 0 Credits: 0
Hoe meer ik probeer mn stats te verbeteren, hoe slechter ik speel.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)