Change: Ability to switch between random battles, team battles or combined battles
Change: Rating formula quick change on menu bar
Change: Top 5 list to Top 7 lists
Content: Added Type 64 definition and images
Bug Fix: Fix data issues.
Bug Fix: Fixed Session issue.
Team battle stats worden apart geregistreerd, dus ze hebben geen effect op je winst ratio en wn7 van je algemene stats.wsLy schreef op zondag 17 november 2013 @ 01:18:
Hmm over team battles gesproken.. wordt dat nu wel of niet meegenomen in wn7 rating?
om maar hierop terug te komen...net frontaal bij 2 opvolgende battles mijn engine in de fik geschoten. is het geblust, BOEM! Weer engine fire...wtf is er mis met dit ding, vliegen shells er dwars doorheen oid?patrickos85 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:10:
Sinds eerder vandaag voor het eerst met de T28 mogen spelen. Het is nogal een omschakeling, wel armor maar geen snelheid ipv geen armor maar wel snelheid. Gelukkig kon ik de tank equippen met de beste equipment, dus geen tergende momenten gehad. Al zal ik die wel genoeg krijgen gezien de (draai)snelheid van dit beestje
5,176 battles played, eitje juist als je nog zo weinig hebt.Mickroz schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:39:
pff ben ik weer een punt gezakt met wn7, gaat me weer een eeuwigheid kosten om weer weg te werken.
Gisteren was overigens weer eens een super lekker dag sinds een tijdje, fijne exp, lekkere WN7/WN8/EFF, goede damage!
Nu maar eens kijken of ik dat mogelijk door kan zetten, live
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
De rest van de dubbels gaan wel redelijk. De nieuwe premium tanks rijden wel lekker, maar zonder 100% crew komen ze niet lekker uit de verf. De type-64 is wel een favoriet, fijn ding.
Opnieuw een poging met de LTP gestart, maar nog geen lekkere games mee gehad.
Mooi potje, met héél mooie damage output. Ik speel em exact hetzelfde eigenlijk.(voelt beetje trots)pkregting schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:55:
Vroeg in de ochtend, wakker worden met een filmpje. Kleine uitleg en gameplay voor de Sturer Emil
[video]
Ik zou wel willen toevoegen dat:
- Deze tank frustrerend kan zijn op brawler maps
- Leuk is op tier IX games, als je op de achtergrond kan blijven. Mensen zien je vaak over het hoofd omdat je "maar" een tier VII bent.
- door de buitengewone gundepression op plekken kan gaan staan waar geen andere tank ooit kan schieten. Daar wordt dus nooit verwacht dat iemand staat. Dit is een groot voordeel gezien er dan nooit mensen preaimed zullen zijn op je.
- En o ja, arty is gek op je, open topped en traag. Volgens mij het nieuwe favoriete mikpunt van alle arty.
- Sixth sense is hier een no brainer. Voor mensen die de tree gewoon doorgrinden, hebben de eerste skill nog niet vol. Dit maakt de tank veel moeilijker om te spelen. Ik zou zeggen neem dan mentor of camo en retrain van zodra je skill terug 100% zou zijn na retraining.
- Op de rest van mijn crew heb ik camo gekozen, omdat de tier VIII écht insane base camo heeft. En ik deze tier VIII ook ga houden. Dus wanneer je verder zou grinden of de tier VII wil houden, is full camo wss niet de beste keuze.
Conclusie, best een gevaarlijke tank. Maar geen instaptank, omdat afstand houden (+380m zou ik zeggen) écht noodzakelijk is. Je hebt dus inzicht nodig over de gehele battle om deze optimaal te kunnen spelen.
[ Voor 34% gewijzigd door pkregting op 17-11-2013 13:11 ]
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 17-11-2013 13:14 ]
Iemand enig idee?
Wargaming zit hier gewoon 100% achter is mijn overtuiging. Waarom?psychoclown schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:14:
Wow en dan ging het gisteren super lekker, het begin van vanochtend was super fijn maar daarna was het loss na loss na loss. Geen idee waar iedereen opeens mee bezig was maar het was absurd hoe we potten verloren, tot op het punt dat ik ook zelf vrij weinig kon bijdragen en unlucky shots had ook nog
Jij, ik, al m'n vrienden...iedereen die ik ken die WOT speelt : Gisteren *BRILJANTE* dag, vandaag : matige/klote dag.
Waarom gisteren opeens zo'n geweldige dag voor iedereen om mij heen? Meestal zijn zaterdagen doffe ellende, namelijk. Niet anders dan zondagen
Ik vind het iig irritant dat er dus blijkbaar dingen achter de schermen gebeuren waar ik niets aan kan veranderen die bepalen of ik een leuke of een rotdag ga krijgen. Ga vandaag ook niet veel spelen
Allereerste potje na 7 dagen niet te spelen. 18 % winkans, rood tegen groen

tot over een week weer
Verwijderd
Ik zie de logica niet dat iedereen ineens een briljante dag zou hebben niet.majic schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:28:
[...]
Wargaming zit hier gewoon 100% achter is mijn overtuiging. Waarom?
Jij, ik, al m'n vrienden...iedereen die ik ken die WOT speelt : Gisteren *BRILJANTE* dag, vandaag : matige/klote dag.
Waarom gisteren opeens zo'n geweldige dag voor iedereen om mij heen? Meestal zijn zaterdagen doffe ellende, namelijk. Niet anders dan zondagen
Ik vind het iig irritant dat er dus blijkbaar dingen achter de schermen gebeuren waar ik niets aan kan veranderen die bepalen of ik een leuke of een rotdag ga krijgen. Ga vandaag ook niet veel spelen
Zelf zat ik gister aan de slechte kant. Had na een update van XVM ineens weer de winkans zichtbaar.
Gisteravond het hoogste percentage was 50%, het grootste deel zat er (ver) onder.....
Vandaag het tegenovergestelde: bijna alles boven de 50% en vaak er ver boven

Verwijderd
For this kind of issues we have an in-game report system and that’s what players should use in this situations. We need our players to use this system wisely in order for us to penalize such players as fast as possible.
Team damage in the other hand is dealt with an automated system.
However this player violated pretty much almost all the rules we have in-game so I had to take extra measures. Rest assured the player was dealt with.
Mwah, ben nog steeds voorzichtig om dat te zeggen omdat de 5 losses die ik ineens op rij leed waren puur door idiote teams. Het was niet alsof dat de enige 'slechte' teams waren die ik vanochtend heb gehad qua stats allemaal redelijk vergelijkbaar maar qua logisch nadenken etc waren ze duidelijk niet on par. Dat is toch iets wat de MM niet zozeer zou kunnen voorspellen misschien enkel de RNG (die in sommige potjes drama was) maar de RNG voorspelt niet de rare acties van spelersmajic schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:28:
[...]
Bij mij precies andersom. Gisteren ondank al mijn "best efforts" Maar net de 55% WR gehaald en m'n WN7 bleef haken op zo'n 1700.majic schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:28:
[...]
Vandaag: 15 gespeeld, 15 gewonnen. 2300 WN7.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Dat maakt de dagelijkse dubbels en grinden toch wel een stuk beter te happen, ik ben nog niet eerder zo snel opgeschoten met de T29 grind naar de T32.
Dat valt dan nog heel erg mee, ik vanochtend ondanks best efforts maar 42,86%Whuzz schreef op zondag 17 november 2013 @ 14:39:
[...]
Bij mij precies andersom. Gisteren ondank al mijn "best efforts" Maar net de 55% WR gehaald en m'n WN7 bleef haken op zo'n 1700.
Vandaag: 15 gespeeld, 15 gewonnen. 2300 WN7.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Je zou zeggen van wel, maar ik kom niet eens meer boven de 1000 damage gemiddeld, en ik speel nou niet echt met tanks die geen damage kunnen doen.Kaap schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:03:
[...]
5,176 battles played, eitje juist als je nog zo weinig hebt.
Misschien maar eens ophouden met mn stats proberen te verbeteren, want ik ga er echt niet beter door spelen.
Ik vind de LTP best wel een aardige tank om af en toe een potje mee te spelen. Het is wel niet de beste T3, maar zeker ook niet de slechtste. Je bounced wel wat en je kunt zelf ook wel damage doen. De T7 combat car daar in tegen.... dat vind ik echt een frustratie om mee te spelen. Hoe kun je dat nu kado doen bij het winnen van een award. Enige reden die ik kan bedenken is om als target te dienen voor alle andere t2. Of zijn er mensen die wel met de T7 combat car uit de voeten kunnen?databeestje schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:21:
....
Opnieuw een poging met de LTP gestart, maar nog geen lekkere games mee gehad.
Verwijderd
Melding komt 3 seconden nadat je gespot bent, is niet te veranderen.Derby schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:20:
Ik heb nu eindelijk sixth sense op een van mijn tanks, maar deze reageert erg laat. Als ik geraakt ben krijg ik de melding pas. kan dit versneld worden? Is dat een instelling?
Gewoon rekening mee houden...... Ik zat vaak in mezelf tot 3 te tellen als ik vermoed dat ik gespot zou kunnen worden.....komt er geen melding, ben je niet gespot
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
erutangiS
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Oh nee... ik heb meer dan 12k battles en vaak genoeg stijg ik meer dan 1 punt wn7 per dag. Met het aantal battles dat jij hebt gespeeld is het al helemaal makkelijk om je stats te 'boosten'.Mickroz schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:39:
pff ben ik weer een punt gezakt met wn7, gaat me weer een eeuwigheid kosten om weer weg te werken.
Bij mij werkt ie gewoom op eu2Mickroz schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:57:
Vast wel, maar mij lukt het niet.
Is er iets met XVM op EU2? op EU1 werkt het wel namelijk....
ja, daarom kap ik er maar mee, vind het wel best zo.psychoclown schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:04:
Wat belangrijk is dat jij het zelf leuk vindt en natuurlijk je best doet, je perse focussen op stats werkt alleen maar averechts.
Wat een drama, EU2 lagged de pan uit, en EU1 heeft een queue...
[ Voor 6% gewijzigd door Mickroz op 17-11-2013 19:29 ]
Idd. Ik heb zo'n 5k battles en ben vandaag 5,5 punt WN7 omhoog gegaan. Kan prima hoor.wsLy schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:41:
[...]
Oh nee... ik heb meer dan 12k battles en vaak genoeg stijg ik meer dan 1 punt wn7 per dag. Met het aantal battles dat jij hebt gespeeld is het al helemaal makkelijk om je stats te 'boosten'.
Maar goed, dat wordt wel lastiger naarmate je meer battles hebt én je overall WN7 hoger is.
Met 30k battles en een overall WN7 van 2.7k zal het niet meer zo snel stijgen
Zet het dan uit.
Srsly, die win-kans maakt veel spelers alleen maar gefrustreerd -> ga je slechter spelen -> is de kans groter dat je verliest. Self fulfilling prophecy.
Als je er niet tegen kunt, gewoon uitzetten en elke match je best doen. Als je dan verliest heb je toch lekker gespeeld.
het zit ook niet mee ook hoor, Ferdinand 340 damage, Hummel 84 damage, daar wordt je toch moedeloos van?Whuzz schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:35:
[...]
Idd. Ik heb zo'n 5k battles en ben vandaag 5,5 punt WN7 omhoog gegaan. Kan prima hoor.
Maar goed, dat wordt wel lastiger naarmate je meer battles hebt én je overall WN7 hoger is.
Met 30k battles en een overall WN7 van 2.7k zal het niet meer zo snel stijgen
Nogmaals, winstkansen is een feature van XVM die je liever niet wilt omdat je soms toch niet weet wat voor een acties sommige spelers zullen uithalen. Als je unicum stats hebt dan haal je dat soort teams met 50% winstkans omhoog maar dan nog zul je het niet winnen wanneer de tegenstanders goed samen werken
Trouwens nog een mooie pot van mijn AMX AC Mle 1948 toen ik ook mijn Mastery Badge haalde.
[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 17-11-2013 20:19 ]
Ga lekker ff een tijdje weer wat anders spelen.
Can I haz ur stuff?Mickroz schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:25:
Zo, WoT is eraf bij mij, ben er klaar mee,
Het probleem lijkt me meer dat iedereen in dat potje matig tot slecht is, op 1 uitzondering (madkmet : 54%) na. Nu vraag ik me wel af waar de verzuchting vandaan komt, want 49% is ook niet geweldig. En eerlijk gezegd denk ik dat het grootste probleem dus die ene goede speler is. WG zou eigenlijk divisies moeten hebben, zodat die 54% speler niet terecht komt in een potje waar de #2 op 50% blijft steken. En die 43% spelers horen ook in een aparte divisie.Whuzz schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:45:
[...]
Srsly, die win-kans maakt veel spelers alleen maar gefrustreerd -> ga je slechter spelen -> is de kans groter dat je verliest. Self fulfilling prophecy.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Dit is dus de reden dat ik het vertik om XVM stats te installeren. Ik speel wel en zie wel of ik weer verlies.
Die Tiger II game die ik poste een paar dagen geleden begon met noob team will lose. Ik had iets andere gedachten en sloopte gewoon het halve team.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Same, moet er niet aan denken aan die kleuren. Zou voor mij het plezier alleen maar verpesten. Kom er vanzelf wel achter of iemand goed is of niet.DanielWW2 schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:12:
[...]
Dit is dus de reden dat ik het vertik om XVM stats te installeren. Ik speel wel en zie wel of ik weer verlies.
Die Tiger II game die ik poste een paar dagen geleden begon met noob team will lose. Ik had iets andere gedachten en sloopte gewoon het halve team.
En van fouten leer je weer
[ Voor 3% gewijzigd door thijsco19 op 17-11-2013 21:14 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
hehe, nope, waarschijnlijk verveel ik me van de week weer en installeer ik het weer
Ben nu even aan het bijkomen met Osmos

DanielWW2 schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:12:
[...]
Je kan gewoon de stats uitzetten hoor, XVM heeft zeker wat mods erin zitten die echt wel handig zijn.thijsco19 schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:14:
[...]
Same, moet er niet aan denken aan die kleuren. Zou voor mij het plezier alleen maar verpesten. Kom er vanzelf wel achter of iemand goed is of niet.
En van fouten leer je weer.
[ Voor 59% gewijzigd door Mickroz op 17-11-2013 21:38 ]
Tsja mijn sentiment precisely. En die van de mensen die ik ken. Maargoed...wat doe je er aan héThomasG schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:09:
Het lijkt er soms echt op of WarGaming je gewoon expres laat verliezen. De ene dag is er niks aan de hand. En de andere dag is het battle naar battle een en al ellende. En dat is niet één keer, niet twee keer, maar keer op keer achter elkaar. En de dagen lijken elkaar af te wisselen. Dat kan gewoon geen toeval zijn..

Hopelijk wordt morgen beter
ThomasG schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:09:
Het lijkt er soms echt op of WarGaming je gewoon expres laat verliezen. De ene dag is er niks aan de hand. En de andere dag is het battle naar battle een en al ellende. En dat is niet één keer, niet twee keer, maar keer op keer achter elkaar. En de dagen lijken elkaar af te wisselen. Dat kan gewoon geen toeval zijn..
Zal het linkje nog eens postenmajic schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:11:
[...]
Tsja mijn sentiment precisely. En die van de mensen die ik ken. Maargoed...wat doe je er aan hé

http://ftr.wot-news.com/2...fects-your-team-position/
Verwijderd
Ik heb 2 potjes meegekeken, maar mijn complimenten voor de wijze waarop je streamt!pkregting schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:30:
Pfffff.... Het was vanavond toch echt niet te doen op de stream. 5 potten achter elkaar enorm lopen te carryen en dan alsnog keihard verliezen![]()
Hopelijk wordt morgen beter
Het commentaar dat je erbij geeft is rustig en verduidelijkend/leerzaam waarom je bepaalde acties wel/niet doet en de interactie met de viewers is ook leuk.
Ga zo door!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 08:33 ]
Pas als je elke dag alleen maar zou winnen zou er iets aan de hand zijn. Statistieken laten juist zien dat wat jij nu ziet perfect klopt met random getallenThomasG schreef op maandag 18 november 2013 @ 00:09:
Die heeft niets te maken met dat WG je laat winnen of verliezen. Het enige wat ze doen is afhankelijk van je wins van de laatste paar uur je als toptier of juist als lagere tier plaatsen.Kaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:24:
[...]
Zal het linkje nog eens posten
http://ftr.wot-news.com/2...fects-your-team-position/
[ Voor 20% gewijzigd door redwing op 18-11-2013 08:56 ]
[removed]
Gisteren verliep het wel aardig, maar ook weer geregeld teams waar het niet uitmaakte hoeveel je deed het was gewoon niet te doen. Dan maar voor de damage/kills gaan.
Ik blijf altijd wel primary target voor de tegenstanders zelfs al ben ik mid/low tier in een match, ik doe iets niet goed.
CW ging wel lekker
[ Voor 3% gewijzigd door solique op 18-11-2013 08:52 ]
[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 18-11-2013 09:36 ]
.
Oh, en NL clans, been there, done that, never doing it again

[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 18-11-2013 09:40 ]
Mogen we dan niet een klein beetje de NL WOT community promoten?Kaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:13:
[...]
Volgens mij is het overigens niet de bedoeling hier recruitment posts te plaatsen. Als alle 350+ NL wot clans dat komen doen.
Oh, en NL clans, been there, done that, never doing it again

NL clans halen idd niet het niveau van sommige pro-clans, maar als je niet op het PRO niveau van 24/7 TC's en CW's spelen wilt acteren, is het natuurlijk fantastisch om in een vaderlandse clan te spelen.

Nope, heb je het officiële forum voor.Newllander schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:28:
[...]
Mogen we dan niet een klein beetje de NL WOT community promoten?
Leuk idee, maar al iets te vaak uitgevoerd..Newllander schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:28:
[...]
NL clans halen idd niet het niveau van sommige pro-clans, maar als je niet op het PRO niveau van 24/7 TC's en CW's spelen wilt acteren, is het natuurlijk fantastisch om in een vaderlandse clan te spelen.
De NL WOT community zijn wij toch ook deel vanNewllander schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:28:
[...]
Mogen we dan niet een klein beetje de NL WOT community promoten?

Fixed naar more likely. 24/7 TC's is trouwens een fabeltje. TC's are bad for your stats hmkayNewllander schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:28:
[...]
NL clans halen idd niet het niveau van sommige pro-clans, maar als je niet op het PRO niveau van 24/7 TC's en CW's spelen wilt kunt acteren, is het natuurlijk fantastisch om in een vaderlandse clan te spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-11-2013 09:37 ]
Maken we ook gebruik van uiteraard.
Tsja, misschien wel, maar TDT bestaat nu 2 jaar en 3 maanden, met een ledenaantal van grofweg 120, en nog steeds dagelijks aanvragen. We hebben spelers die minder goed zijn, maar ook spelers die goed genoeg zijn voor PTS oid, maar daar niet heen willen, puur om het feit dat ze niet die-hard willen spelen. Daarbij doen we leuk mee op de Global Map, met, zoals gezegd, op dit moment 7 provincies in handen. (2e van Europa, provinces captured).[...]
Leuk idee, maar al iets te vaak uitgevoerd..
Zoals je zegt; wellicht iets te vaak uitgevoerd, maar TDT staat overduidelijk z'n mannetje.
Gaat prima zo. Ik moet nu alleen iets verzinnen om mijn 13 90 crew van 85% 1e skill, naar 50% 3e skill te krijgen in de komende twee dagen.
Verwijderd
Hoe kom je aan die wijsheid?Die heeft niets te maken met dat WG je laat winnen of verliezen. Het enige wat ze doen is afhankelijk van je wins van de laatste paar uur je als toptier of juist als lagere tier plaatsen.
Klik eens op de link die Kaap plaatste
[removed]
Gisteravond niet gespeeld, maar zag dat ik vanochtend nog 800ste zoveel sta.BramSd schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:46:
Zo, Stage I is afgelopen en F15 staat op een nette 19e plek. Ikzelf sta nog hoog genoeg op de Fame punten lijst om in aanmerking te komen voor de VK7201.
Gaat prima zo. Ik moet nu alleen iets verzinnen om mijn 13 90 crew van 85% 1e skill, naar 50% 3e skill te krijgen in de komende twee dagen.
Misschien leuk idee om van mensen in dit topic een lijstje bij te houden hoe hoog we staan
Heb even naar TDT's roster gekeken. Op global ratings heb je 7 spelers die naar een topclan zouden kunnen applyen. Echter blijken 2 daarvan pure sealclubbers te zijn. De andere 5 zouden bij mijn clan (EFE community), maar ook bij PTS, EXNOM en Kazna, gewoon afgewezen worden, niet dat ze niet voldoen, maar omdat er betere applies binnenkomen.Newllander schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:45:
[...]
We hebben spelers die minder goed zijn, maar ook spelers die goed genoeg zijn voor PTS oid, maar daar niet heen willen, puur om het feit dat ze niet die-hard willen spelen.
Moet je er ook bij zeggen dat elke beetje clan nu op de campaign map bezig is, en TDT op de normale map, en dan in Afrika en met max tier 8. Geeft beetje scheef beeld.Newllander schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:45:
[...]
Daarbij doen we leuk mee op de Global Map, met, zoals gezegd, op dit moment 7 provincies in handen. (2e van Europa, provinces captured).
Zoals je zegt; wellicht iets te vaak uitgevoerd, maar TDT staat overduidelijk z'n mannetje.
[ Voor 51% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-11-2013 10:00 ]
Verwijderd
Op de normale map ken ik 80% niet van de clans die in europa zitten. dat zijn clans die normaal niet in Europa spelen. En ik zag dat jullie in afrika zitten en niet in Europa. Ben benieuwd hoe jullie het doen als iedereen weer op 1 map gaat spelen. Maar voor nu is het lekker wat goud pakken.Newllander schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:45:
Tsja, misschien wel, maar TDT bestaat nu 2 jaar en 3 maanden, met een ledenaantal van grofweg 120, en nog steeds dagelijks aanvragen. We hebben spelers die minder goed zijn, maar ook spelers die goed genoeg zijn voor PTS oid, maar daar niet heen willen, puur om het feit dat ze niet die-hard willen spelen. Daarbij doen we leuk mee op de Global Map, met, zoals gezegd, op dit moment 7 provincies in handen. (2e van Europa, provinces captured).
Onze clan werkt dat wanneer je hoog staat anderen voorrang krijgen bij het spelen van CW. Alleen FC's staan bij ons hoog. De andere spelers meestal rond plaats 5000.Kaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:48:
[...]
Gisteravond niet gespeeld, maar zag dat ik vanochtend nog 800ste zoveel sta.
Misschien leuk idee om van mensen in dit topic een lijstje bij te houden hoe hoog we staan
Wij spelen met fixed teams. Elk team heeft meestal 1 reguliere battle per avond. Dan is er nog de laatste battle van de avond, landing province, waar alleen mensen mogen meespelen die laag in de famepoints zitten.Bean77 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:00:
[...]
Onze clan werkt dat wanneer je hoog staat anderen voorrang krijgen bij het spelen van CW. Alleen FC's staan bij ons hoog. De andere spelers meestal rond plaats 5000.
En ja, misschien heb ik inderdaad een streepje voor bij mijn FC's en management
je KAAPt alle fame points weg zoKaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:04:
[...]
Wij spelen met fixed teams. Elk team heeft meestal 1 reguliere battle per avond. Dan is er nog de laatste battle van de avond, landing province, waar alleen mensen mogen meespelen die laag in de famepoints zitten.
En ja, misschien heb ik inderdaad een streepje voor bij mijn FC's en management
[ Voor 18% gewijzigd door Bean77 op 18-11-2013 10:06 ]
Hahaha
Maar we hebben ook paar gasten die zwaar inactief zijn en nu opeens wel op komen dagen. Die gasten krijgen echt geen voorrang. Daarnaast wordt het ook wel beetje beloond als je er elke dag bent t.o.v. iemand die er 2 of 3 dagen is.
Lijkt me logisch idd, iemand die zich meer inzet moet ook meer de kans krijgen natuurlijkKaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:08:
[...]
Maar we hebben ook paar gasten die zwaar inactief zijn en nu opeens wel op komen dagen. Die gasten krijgen echt geen voorrang. Daarnaast wordt het ook wel beetje beloond als je er elke dag bent t.o.v. iemand die er 2 of 3 dagen is.
Ik heb sowieso 6 personen in de clan zitten, die een dergelijk aanbod hebben gehad, en hebben afgewezen. Wat jij vind en denkt is tot daar aan toe, maar 'these are the facts'.Kaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:48:
Heb even naar TDT's roster gekeken. Op global ratings heb je 7 spelers die naar een topclan zouden kunnen applyen. Echter blijken 2 daarvan pure sealclubbers te zijn. De andere 5 zouden bij mijn clan (EFE community), maar ook bij PTS, EXNOM en Kazna, gewoon afgewezen worden, niet dat ze niet voldoen, maar omdat er betere applies binnenkomen.
Niettemin denk ik dat we het leuk doen op het moment. Ik trek graag de vergelijking naar de Eredivisie; Eredivisie winnen is fantastisch! Je hebt wat gepresteerd. Niettemin doe je natuurlijk op geen enkel vlak mee met de Europese top.[...]
Moet je er ook bij zeggen dat elke beetje clan nu op de campaign map bezig is, en TDT op de normale map, en dan in Afrika en met max tier 8. Geeft beetje scheef beeld.
Dat is nieuw dat PTS, EFE, EXNOM, KAZNA leden uit kleine clans actief benaderen om te joinen.Newllander schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:09:
Ik heb sowieso 6 personen in de clan zitten, die een dergelijk aanbod hebben gehad, en hebben afgewezen. Wat jij vind en denkt is tot daar aan toe, maar 'these are the facts'.
Ik ben ook drukker bezig met af te wijzen dan dat ik actief mensen benader.Bij bovengenoemde clans zal dat nog wel erger zijn.
Maar momenteel zijn de gebruikelijke Afrika clans verkast van de Eredivisie naar de Europa League, omdat de Europese sterren in de Champions League (Campaign) spelen.Newllander schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:09:
[...]
Niettemin denk ik dat we het leuk doen op het moment. Ik trek graag de vergelijking naar de Eredivisie; Eredivisie winnen is fantastisch! Je hebt wat gepresteerd. Niettemin doe je natuurlijk op geen enkel vlak mee met de Europese top.
Als de campaign voorbij is komt alles terug, en spelen vrijwel alle Nederlandstalige clans weer degradatie wedstrijden.
No offence

Dat ze gevraagd zijn zal ook wel niet recentelijk zijn. Tegenwoordig is er bij de top zoveel aanbod dat mensen die aan de minimum recruitmenteisen voldoen gewoon al afgewezen worden omdat er gewoon betere kandidaten zijn.Bean77 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:15:
[...]
Dat is nieuw dat PTS, EFE, EXNOM, KAZNA leden uit kleine clans actief benaderen om te joinen.
Ik ben ook drukker bezig met af te wijzen dan dat ik actief mensen benader.Bij bovengenoemde clans zal dat nog wel erger zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-11-2013 10:19 ]
Verwijderd
Verwachten wij zelf ook toch gaan we wat proberen nu we zien dat dit goed uitpakt, met weliswaar de kant tekening dat dit op tier 8 is ipv op tier X.Kaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:16:
[...]
Maar momenteel zijn de gebruikelijke Afrika clans verkast van de Eredivisie naar de Europa League, omdat de Europese sterren in de Champions League (Campaign) spelen.
Als de campaign voorbij is komt alles terug, en spelen vrijwel alle Nederlandstalige clans weer degradatie wedstrijden.
No offence
Verwijderd
Het ging niet om een van die clans, het was in de tijd dat D_TCH probeerde een NL top clan te vormenBean77 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:15:
[...]
Dat is nieuw dat PTS, EFE, EXNOM, KAZNA leden uit kleine clans actief benaderen om te joinen.
je antwoord was op een citaat met deze clansVerwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:18:
[...]
Het ging niet om een van die clans, het was in de tijd dat D_TCH probeerde een NL top clan te vormen
Anyway, overall is het leuk om NL clans in Afrika met landjes te zien. Evenals GOT en Dr-ec.
Goed bezig mannen!
Verwijderd
wat is het probleem? als je je hier al druk om maakt.
Verwijderd
Yep , zo zien wij het ook, we zien wel waar het schip strand..Bean77 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:21:
[...]
je antwoord was op een citaat met deze clans
Anyway, overall is het leuk om NL clans in Afrika met landjes te zien. Evenals GOT en Dr-ec.
Goed bezig mannen!
Als je straks tier X met tanklocks hebt, is het hele andere koek denk ik ja.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:17:
[...]
Verwachten wij zelf ook toch gaan we wat proberen nu we zien dat dit goed uitpakt, met weliswaar de kant tekening dat dit op tier 8 is ipv op tier X.
Dat zou goed kunnen dat ze wel voor D_TCH benaderd zijn. Die 5 gasten zijn wel Nederlandse top. Maar D_TCH profileerde zich niet on par met EFE, PTS, EXNOM of Kazna.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:18:
[...]
Het ging niet om een van die clans, het was in de tijd dat D_TCH probeerde een NL top clan te vormen
En je gaat gewoon door, als je de laatste post heb, edit je laatste post, ipv 6 posts te maken .... ?Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:22:
ik reageer toch op verschillende onderwerpen? ik had alleen die ene reactie vergeten te quoten, maar die kan ik zelf niet meer verwijderen.
wat is het probleem? als je je hier al druk om maakt.
dit staat er ook bij ....
read got rules
[ Voor 51% gewijzigd door dynosu op 18-11-2013 10:24 ]
Verwijderd
excuusdynosu schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:23:
[...]
En je gaat gewoon door, als je de laatste post heb, edit je laatste post, ipv 6 posts te maken .... ?
dit staat er ook bij ....
read got rules

Lol, thanksBean77 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:32:
[...]
geeft niet. User voelt zich wel wat vaker onbegrepen![]()
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 10:36 ]
Baas boven baas blijkt maar weer. AOS staat 20steBramSd schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:46:
Zo, Stage I is afgelopen en F15 staat op een nette 19e plek.
geeft niet. User voelt zich wel wat vaker onbegrepenVerwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:25:
[...]
excuus![]()
ik begreep niet wat hij bedoelde, zal er in het vervolg op letten
[ Voor 30% gewijzigd door Bean77 op 18-11-2013 10:36 ]
Eerlijk gezegd is dat nog niet eens zo'n slechte tank. Kan nog wel aardig damage doen tegen tier X tanks ook. Erg beweeglijk is ie niet, maar de tegenpartij moet wel rekening houden dat ie flink damage kan doen.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Ben benieuwd wat stage2 gaat bieden, want stage1 is heel anders gelopen dan iedereen bij ons had gepland.
Zonde, altijd jammer gevonden dat een paar jongens daar naartoe gingen. Het gras is helaas niet altijd groener bij de buren zo te zien.....
Vooral veel hulldown gaan staan. Die turret kan veel hebben maar de hull kan nog door tier 6 tankjes kapot worden geschoten.CORVETTE schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:48:
Ik heb voor het eerst een tank gekocht. De T34 USA Heavy tier 8.
Eerlijk gezegd is dat nog niet eens zo'n slechte tank. Kan nog wel aardig damage doen tegen tier X tanks ook. Erg beweeglijk is ie niet, maar de tegenpartij moet wel rekening houden dat ie flink damage kan doen.
[removed]

Iets klopt er denk ik niet want ik heb 2x een lading 5k punten gekregen voor redistribution op dag 1 en 2x voor het halen van de 2e plaats

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Mijn inziens is er een zeer groot gebrek aan internationale CW clans in de middenmoot. WHY ging niet goed, Relic loopt al tijdje niet. AOS deed het met zijn vorige clancommander ook niet geweldig, no offi Bean, weet natuurlijk niet hoe het nu is.Bean77 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:57:
kreeg de afgelopen dagen nog wat applies uit relic, maar zie dat ze nu toch wel wat leden kwijt zijn.
Zonde, altijd jammer gevonden dat een paar jongens daar naartoe gingen. Het gras is helaas niet altijd groener bij de buren zo te zien.....
EFE is 2de geworden. Dan krijg je die multiplier eroverheen. Ik ben zelf van 60K naar 90K gegaan.wontcachme schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:10:
WTF met die fame points. Ik ben in een uur tijd van 45k naar 345k gegaan![]()
Iets klopt er denk ik niet want ik heb 2x een lading 5k punten gekregen voor redistribution op dag 1 en 2x voor het halen van de 2e plaats
[ Voor 26% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-11-2013 11:13 ]
Vroeger (lees: paar patches geleden toen ik veel t8/t9 speelde) had ik het idee dat een drie mans platoon op een tier bijna altijd top tier is. Dus drie tier 8 med/hvy tanks kwamen in mijn optiek bijna altijd in een t8 pot terecht. Bij tier 9 idem dito, is dit nog steeds zo? Zijn er uberhaubt mensen die dit effect kunnen onderschrijven?
Speel op dit moment veel t7 en kom 60% in t7 terrecht, 30% t8 en overig t9. Met t8 tanks kom ik veel vaker in t10 potten terrecht. Dus ben alvast strategy aan het bepalen voor als ik de t32 zo heb
Is ook de reden waarom ik helemaal geen tier 8 meer speel tenzij het een grind is. Matchmaker voor tier 8 is gewoon fucked.dramborleg schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:16:
Om even in te haken op een halve pagina terug (voor het clan joinen, werving, multiple posts verhaal begon) rondom de matchmaking.
Vroeger (lees: paar patches geleden toen ik veel t8/t9 speelde) had ik het idee dat een drie mans platoon op een tier bijna altijd top tier is. Dus drie tier 8 med/hvy tanks kwamen in mijn optiek bijna altijd in een t8 pot terecht. Bij tier 9 idem dito, is dit nog steeds zo? Zijn er uberhaubt mensen die dit effect kunnen onderschrijven?
Speel op dit moment veel t7 en kom 60% in t7 terrecht, 30% t8 en overig t9. Met t8 tanks kom ik veel vaker in t10 potten terrecht. Dus ben alvast strategy aan het bepalen voor als ik de t32 zo hebWeet me nog te herinneren dat in mn eentje IS-3/IS-8 spelen een ramp was, met een drie mans platoon veranderde dat heel erg voor mij.
Verwijderd
Onlangs las ik ergens iets dat het nu niet meer zo is dat een platoon standaard in een hogere tier matchmaking terecht komen.dat is het enige dat ik ervan weetdramborleg schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:16:
Om even in te haken op een halve pagina terug (voor het clan joinen, werving, multiple posts verhaal begon) rondom de matchmaking.
Speel op dit moment veel t7 en kom 60% in t7 terrecht, 30% t8 en overig t9. Met t8 tanks kom ik veel vaker in t10 potten terrecht. Dus ben alvast strategy aan het bepalen voor als ik de t32 zo hebWeet me nog te herinneren dat in mn eentje IS-3/IS-8 spelen een ramp was, met een drie mans platoon veranderde dat heel erg voor mij.
Plaatjes zeggen meer dan woorden:Kaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:11:
[...]
EFE is 2de geworden. Dan krijg je die multiplier eroverheen. Ik ben zelf van 60K naar 90K gegaan.
Ik had 45k FP en nu 346k FP. Lijkt mij er eerder op dat het script 2x gedraaid is en ipv 1x 5k als je een provincie had op dag 1 heb ik dat 5k per provincie gekregen......
Dan nog niet kijkend naar wat RSOP luit die nu 1.6 miljoen FP hebben.....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Daar heb je ook een punt hoor Kaap. AOS is ook niet fantastisch. Ik heb het vaker gezegd dat een middenmoot clan altijd wel iets heeft wat minder is.Kaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:11:
[...]
Mijn inziens is er een zeer groot gebrek aan internationale CW clans in de middenmoot. WHY ging niet goed, Relic loopt al tijdje niet. AOS deed het met zijn vorige clancommander ook niet geweldig, no offi Bean, weet natuurlijk niet hoe het nu is.
AOS is een zeer vriendelijke stabiele clan in een goede alliantie en redelijk wat vaste cultuurdragers/bewakers. Zij zorgen voor de continuiteit. Ook is de activiteit onder spelers hoog en kunnen er 3 tot 4 battles tegelijk worden gespeeld
Het mindere aspect bij AOS is - met alle respect - het niveau van de FC's. Sommige fanatieke spelers knappen daar op af en dat begrijp ik ook wel.
Denk dat AOS ook het best bij mij past. Als ik het omschrijf als "casual met dedicated CW" (al kan je hier natuurlijk weer een hele discussie over hebben). Ik ben ook geen topper, dus ik denk dat dit mooi is.
Als ik AOS zou verlaten zou dat eerder richting GOT zijn denk ik.
verbazingwekkend dat er een WG fail is? ... i think notKaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:30:
Ja, je zou op 150-175K uit moeten komen eigenlijk. Script lijkt dubbel gedraaid ja.
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)