[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 33 Laatste
Acties:
  • 76.104 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:14
Bean77 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:33:
[...]

Daar heb je ook een punt hoor Kaap. AOS is ook niet fantastisch. Ik heb het vaker gezegd dat een middenmoot clan altijd wel iets heeft wat minder is.
AOS is een zeer vriendelijke stabiele clan in een goede alliantie en redelijk wat vaste cultuurdragers/bewakers. Zij zorgen voor de continuiteit. Ook is de activiteit onder spelers hoog en kunnen er 3 tot 4 battles tegelijk worden gespeeld
Het mindere aspect bij AOS is - met alle respect - het niveau van de FC's. Sommige fanatieke spelers knappen daar op af en dat begrijp ik ook wel.

Denk dat AOS ook het best bij mij past. Als ik het omschrijf als "casual met dedicated CW" (al kan je hier natuurlijk weer een hele discussie over hebben). Ik ben ook geen topper, dus ik denk dat dit mooi is.
Als ik AOS zou verlaten zou dat eerder richting GOT zijn denk ik.
Wat dat betreft ben ik blij dat ik uiteindelijk bij EFE community terecht ben gekomen. In April het roer omgegooid en puur gaan spelen om zelf beter te worden. Die lijn in D_TCH doorgetrokken en daarna opeens een uitnodiging gekregen voor EFE-X.

Persoonlijke ontwikkeling loopt nog steeds natuurlijk, maar kwa clan hoef ik in ieder geval geen doelen meer na te streven ;)

[ Voor 55% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-11-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

CORVETTE schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:48:
Ik heb voor het eerst een tank gekocht. De T34 USA Heavy tier 8.
Eerlijk gezegd is dat nog niet eens zo'n slechte tank. Kan nog wel aardig damage doen tegen tier X tanks ook. Erg beweeglijk is ie niet, maar de tegenpartij moet wel rekening houden dat ie flink damage kan doen.
1 van de tofste tanks die ik heb, jammer genoeg speel ik er niet meer mee, omdat ik er te vaak mee verlies.
Kaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:18:
[...]

Is ook de reden waarom ik helemaal geen tier 8 meer speel tenzij het een grind is. Matchmaker voor tier 8 is gewoon fucked.
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:19:
[...]

Onlangs las ik ergens iets dat het nu niet meer zo is dat een platoon standaard in een hogere tier matchmaking terecht komen.dat is het enige dat ik ervan weet ;)
wait, whut?

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:45:
[...]

Wat dat betreft ben ik blij dat ik uiteindelijk bij EFE community terecht ben gekomen. In April het roer omgegooid en puur gaan spelen om zelf beter te worden. Die lijn in D_TCH doorgetrokken en daarna opeens een uitnodiging gekregen voor EFE-X.

Persoonlijke ontwikkeling loopt nog steeds natuurlijk, maar kwa clan hoef ik in ieder geval geen doelen meer na te streven ;)
Ja jij bent goed terechtgekomen :)

Ik zelf ben nog wat zoekende, maak goede stappen vooruit opzich, echter qua clans nog niet erg veel geluk. Ach ja, we gaan het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dynosu schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:56:
[...]
Ik zelf ben nog wat zoekende, maak goede stappen vooruit opzich, echter qua clans nog niet erg veel geluk. Ach ja, we gaan het meemaken.
Ik heb vanmorgen tegen Delert gezegd dat ze je maar tijdelijk voor de rest van de campaign bij PTS moeten onderbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

:+ grapjas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zo, ff een weekend weg geweest en niet gespeeld. Hoop geleuter hier weer, maar ik ben weer bij :+

Vanavond en dinsdag ook niet spelen waarschijnlijk, woensdag weer verder :) Heb de M103 en de Conqueror vorige week unlocked, maar zie een beetje op tegen de stock grinds, dus ik heb ze nog niet aan durven schaffen..
wsLy schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:01:
[...]

Yep... team dat in het noord-oosten begint heeft een flink voordeel... Maarja.. WG logica he..
Wou hier nog even op reageren. Ik vind deze nieuwe map wel leuk, vind hem veel leuker dan bijv. Pearl River.
Ben het er ook niet mee eens dat het Noord-oosten een voordeel heeft, heb potjes zowel vanuit Zuid als Noord gewonnen. Imho is deze map juist in balans, i.t.t. bijv. Highway waar ik altijd bid dat ik Noord-west spawn en niet Zuidelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:23

databeestje

Von PrutsHausen

CORVETTE schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:48:
Ik heb voor het eerst een tank gekocht. De T34 USA Heavy tier 8.
Eerlijk gezegd is dat nog niet eens zo'n slechte tank. Kan nog wel aardig damage doen tegen tier X tanks ook. Erg beweeglijk is ie niet, maar de tegenpartij moet wel rekening houden dat ie flink damage kan doen.
Ik heb zelf nog geen enkele Tier8 tank, maar zo kijk ik wel uit naar de IS-6.

Ik heb gisteren met veel plezier de T29 samen met een T-34-1 gespeeld en dat was een hele goede combi. Zelfstandig met de T29 is het een stuk lastiger, aangezien het een spirituele opvolger van de T29 is verwacht ik dat deze vergelijkbaar is.

Wat de andere zeggen, zoek een dip waar de tank in kan met enkel de turret erboven uit of zoek een tank of rots waar je de front plate tegenaan kan zetten zodat deze niet zichtbaar is.

Ze moeten heel erg hun best doen om de capola bovenop te raken, maar ik kom nog regelmatig andere T29 en T32 tanks tegen waarbij ze dit niet beseffen dat het kan. Het gebeurt mijzelf ook af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:43
Van de t29 heb ik echt genoten(speel hem nog steeds). Fantastische turret armor idd. Echter krijg je daarna(t8) de T32, die is op alle punten net iets beter, behalve 1 heel belangrijk ding...de gun. De gun is gewoon dezelfde als op de t29, de t32 is wat dat betreft echt weer even afzien, deze gun komt al flink tekort in t8, maar als je dan t9/t10 tegeonover je krijgt is het echt dram...
Gelukkig ben ik bijna toe aan de t9 van deze lijn, ben benieuwd hoe die gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:42

CORVETTE

---- American V8 ---

Dan zit ik in exact dezelfde lijn.

Ik heb bijna de T32. En het viel me idd al op, dat veel hetzelfde is. Misschien dat ie net wat meer bounced.
Ik denk ook dat de T34, gewoon een T29 is, maar dan met een dikkere gun.

Ik probeer trouwens ook de andere Heavy X te krijgen van de USA. Die met de clip. Ben benieuwd hoe dat gaat. Maar in die lijn zit ik pas op tier 4.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
CORVETTE schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:51:
Ik denk ook dat de T34, gewoon een T29 is, maar dan met een dikkere gun.
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
Als je de T29 leuk vind, vind je de T32 geweldig. Laat je niet van de wijs brengen door zijn kanon. De T32 is een van de betere, zo niet de beste, hull-down tank(s). Hij is redelijk wendbaar en als je eenmaal door hebt hoe je de T32 speelt, is het echt een beest. Wordt door veel spelers zwaar onderschat omdat hij een relatief zwak kanon heeft voor tier 8. Het blijft mijn favoriete tier 8 heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ben vrijdag begonnen, maar wat zijn nu goede stappen om te nemen?

Ik vind de T1 erg handig in Tier 1, omdat deze 5 keer achter elkaar kan schieten...

De T18 vind ik had een stuk minder handig, terwijl dat wel tier 3 is...

Er zijn zo veel tanks... wat is wijsheid?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Had dit weekend ook de Rhm Waffentrager gekocht (nieuwe duitse tier 8 td).

Die is GEWELDIG.

Ding is snel genoeg. Heeft een geweldig kanon met rof die prima is, geweldige camo.

Enige nadelen, is de vrijwel afwezige gun depression en het feit dat het ding geen armor heeft. Maar daar is mee te leven.

Ding is heerlijk mee te spelen.

* dynosu is happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

dfrenner schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:01:
Ben vrijdag begonnen, maar wat zijn nu goede stappen om te nemen?

Ik vind de T1 erg handig in Tier 1, omdat deze 5 keer achter elkaar kan schieten...

De T18 vind ik had een stuk minder handig, terwijl dat wel tier 3 is...

Er zijn zo veel tanks... wat is wijsheid?
Wat vind je leuk qua speelstijk?

wil je snelle tanks spelen (maar die minder damage doen)
wil je snipen? vind je het prima om een fixed gun te hebben of wilje perse een turret die volledig kan draaien?

In de laagste tiers zitten alle soorten tanks. Probeer er zoveel mogelijk uit en ontdek van je leuk vind, kijk vervolgens naar de tanks verder in de lijst, en lees je in over hoe ze spelen, vergelijk dat met je wensen en dergelijk en kies dan uit waar je heen wil. Alle lijnen tot aan tier 4/5 heb je redelijk snel vrij dus test er naar hartelust op los :)

Zelf sinds 8.9 maar weer wat begonnen met spelen na er een tijdje uit geweest te zijn. Ook geen premium meer en dat is wel te merken :P moet nu echt moeite doen met de Tier 7 tanks en hoger om niet in de min uite te komen na een battle.

Wel weer actiever gaan spelen dus binnenkort ook maar weer premium halen en dan toch de T69 unlocken waar ik tegenop aan het hikken was met de T71.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Het is weer eens zover. Maandagmiddag, weekend voorbij. Werk aan de gang en!

Tijd voor een filmpje van een heerlijk beest :D
Wat tips&tricks + gameplay mochten mensen bij de tier8 Duitse TD komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Bokkie schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:05:
Wat vind je leuk qua speelstijk?

wil je snelle tanks spelen (maar die minder damage doen)
wil je snipen? vind je het prima om een fixed gun te hebben of wilje perse een turret die volledig kan draaien?

In de laagste tiers zitten alle soorten tanks. Probeer er zoveel mogelijk uit en ontdek van je leuk vind, kijk vervolgens naar de tanks verder in de lijst, en lees je in over hoe ze spelen, vergelijk dat met je wensen en dergelijk en kies dan uit waar je heen wil. Alle lijnen tot aan tier 4/5 heb je redelijk snel vrij dus test er naar hartelust op los :)

Zelf sinds 8.9 maar weer wat begonnen met spelen na er een tijdje uit geweest te zijn. Ook geen premium meer en dat is wel te merken :P moet nu echt moeite doen met de Tier 7 tanks en hoger om niet in de min uite te komen na een battle.

Wel weer actiever gaan spelen dus binnenkort ook maar weer premium halen en dan toch de T69 unlocken waar ik tegenop aan het hikken was met de T71.
Tot nu toe vind ik snel, wendbaar handig. Maar dat is geen absolute eis.

Wat ik wel echt heel handig vind is een gun met meerdere rounds.

Wat is dan de beste lijn om te kiezen?

Dus zo hoog mogelijke tier, met zo veel mogelijk armor, met meerdere rounds afschieten voordat je moet herladen...

Artilery wil ik nog een keer testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
dfrenner schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:35:
[...]

Tot nu toe vind ik snel, wendbaar handig. Maar dat is geen absolute eis.

Wat ik wel echt heel handig vind is een gun met meerdere rounds.

Wat is dan de beste lijn om te kiezen?

Dus zo hoog mogelijke tier, met zo veel mogelijk armor, met meerdere rounds afschieten voordat je moet herladen...

Artilery wil ik nog een keer testen
korte uitleg:
Hoge tier autoloaders en armor gaan niet samen. eigenlijk zijn alle autoloaders snelle tanks met relatief dunne armor om de goede gun te compenseren. De amerikaanse lijn komt het meest in de richting denk ik. Dat is dan (als ik het goed zeg) m7 -> t71 -> t69 -> t54e1 -> t57 heavy. Deze lijn begint als light tanks. de t69 en t54e1 zijn mediums en dan eindig je met de t57 wat een heavy is, maar zelfs als heavy is deze niet ruim bepantserd. Hier kun je zeker niet op vertrouwen. Hij (het is een hij ja :P) is wel lekker snel(voor een heavy dan)

Als meest all-round beginner heavy lijnen kan ik de andere amerikaanse heavy lijn aanrijden met de t29 -> t32 -> m103 -> t110e5 of de russische heavy lijn. kv-1 -> kv-1s -> is -> is-3 -> is-8 -> is-7.

Lange uitleg:
Het is echt onmogelijk om op basis van de lage tiers een beslissing voor de hoge tiers te maken. Dit veranderd allemaal nog zo erg. Autoloaders(de wapens met meerdere rounds) op hoge tiers zijn absoluut niet te vergelijken met die op lagere tiers.

Er zijn een aantal dingen die kunnen helpen met een running start in WoT. Een clan of groep mensen op zoeken met mensen die er verstand van hebben is de eerste. Nu is dat al perfect gegaan door je zelf te melden in dit topic. Je staat dus al 1 - 0 voor :P.

Nu is het ook verstandig om tussen deze mensen de mensen te vinden die bereid zijn je wat te leren. Dit kun je het beste doen door je te melden bij een clan. Deze hebben vaak een teamspeak waar platoons en tank companies geregeld worden. De meest voor de hand liggende is GoT(gathering of tanks). deze hebben een eigen TS server en daar zijn meestal wel mensen te vinden die je met al je vragen kunnen helpen of je mee op sleeptouw nemen om de basis uit te leggen.

GoT is natuurlijk niet de enige keuze want er zijn nog zijn 350 andere nederlandse clans waar je een kijkje zou kunnen nemen. In dit topic is niet zo lang geleden een linkje geplaatst naar een post met al deze clans.

Verder is alles voor laten kauwen natuurlijk niet de beste oplossing. Er zijn 1001 verschillende bronnen van informatie. De belangrijkste zijn denk ik de WoT wiki(even googlen), de topic start hier en youtube.

Als je op youtube kijkt kan ik de volgende kanalen aanraden

QuickybabyTV - de grootste WoT streamer met o.a. map tactieken en tank reviews. Een goede tot zeer goede speler

BohemeanEagle - a.k.a. jingles. Veeeeel tank reviews. goed als start, maar als speler niet de aller beste. Dus niet alles als absolute waarheid aan nemen

en kyozu - a.k.a psychoclown en de topic starter hier. Weet zo snel niet zijn youtube naam, maar die zal gelijk zijn. Staat volgens mij ook in zijn signature.

De tank reviews zijn handig bij je eerste vraag. Zo kun je namelijk zien waar lijnen naar toe gaan en hoe hoge tier gameplay werkt.

Verder komt volgende week waarschijnlijk de test client van patch 8.10 uit. Dan download je een extra client zodat je de volgende patch al kunt testen. Deze komt dan ong 3 weken later "officieel" uit.

Het voordeel hiervan is dat je 100.000.000 credits en xp hebt (zo ongeveer dan. Ik weet het precieze getal niet iig heul veul) en dat je dus naar vrije wil al de lijnen zou kunnen testen.

[ Voor 11% gewijzigd door perpixel op 18-11-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
perpixel schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:53:
korte uitleg:
Hoge tier autoloaders en armor gaan niet samen. eigenlijk zijn alle autoloaders snelle tanks met relatief dunne armor om de goede gun te compenseren. De amerikaanse lijn komt het meest in de richting denk ik. Dat is dan (als ik het goed zeg) m7 -> t71 -> t69 -> t54e1 -> t57 heavy. Deze lijn begint als light tanks. de t69 en t54e1 zijn mediums en dan eindig je met de t57 wat een heavy is, maar zelfs als heavy is deze niet ruim bepantserd. Hier kun je zeker niet op vertrouwen. Hij (het is een hij ja :P) is wel lekker snel(voor een heavy dan)

Als meest all-round beginner heavy lijnen kan ik de andere amerikaanse heavy lijn aanrijden met de t29 -> t32 -> m103 -> t110e5 of de russische heavy lijn. kv-1 -> kv-1s -> is -> is-3 -> is-8 -> is-7.

Lange uitleg:
Het is echt onmogelijk om op basis van de lage tiers een beslissing voor de hoge tiers te maken. Dit veranderd allemaal nog zo erg. Autoloaders(de wapens met meerdere rounds) op hoge tiers zijn absoluut niet te vergelijken met die op lagere tiers.

Er zijn een aantal dingen die kunnen helpen met een running start in WoT. Een clan of groep mensen op zoeken met mensen die er verstand van hebben is de eerste. Nu is dat al perfect gegaan door je zelf te melden in dit topic. Je staat dus al 1 - 0 voor :P.

Nu is het ook verstandig om tussen deze mensen de mensen te vinden die bereid zijn je wat te leren. Dit kun je het beste doen door je te melden bij een clan. Deze hebben vaak een teamspeak waar platoons en tank companies geregeld worden. De meest voor de hand liggende is GoT(gathering of tanks). deze hebben een eigen TS server en daar zijn meestal wel mensen te vinden die je met al je vragen kunnen helpen of je mee op sleeptouw nemen om de basis uit te leggen.

GoT is natuurlijk niet de enige keuze want er zijn nog zijn 350 andere nederlandse clans waar je een kijkje zou kunnen nemen. In dit topic is niet zo lang geleden een linkje geplaatst naar een post met al deze clans.

Verder is alles voor laten kauwen natuurlijk niet de beste oplossing. Er zijn 1001 verschillende bronnen van informatie. De belangrijkste zijn denk ik de WoT wiki(even googlen), de topic start hier en youtube.

Als je op youtube kijkt kan ik de volgende kanalen aanraden

QuickybabyTV - de grootste WoT streamer met o.a. map tactieken en tank reviews. Een goede tot zeer goede speler

BohemeanEagle - a.k.a. jingles. Veeeeel tank reviews. goed als start, maar als speler niet de aller beste. Dus niet alles als absolute waarheid aan nemen

en kyozu - a.k.a psychoclown en de topic starter hier. Weet zo snel niet zijn youtube naam, maar die zal gelijk zijn. Staat volgens mij ook in zijn signature.

De tank reviews zijn handig bij je eerste vraag. Zo kun je namelijk zien waar lijnen naar toe gaan en hoe hoge tier gameplay werkt.

Verder komt volgende week waarschijnlijk de test client van patch 8.10 uit. Dan download je een extra client zodat je de volgende patch al kunt testen. Deze komt dan ong 3 weken later "officieel" uit.

Het voordeel hiervan is dat je 100.000.000 credits en xp hebt (zo ongeveer dan. Ik weet het precieze getal niet iig heul veul) en dat je dus naar vrije wil al de lijnen zou kunnen testen.
Goede Tips, dank je wel!
Zit iedereen hier in de GoT clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
In de topic start(welke ik vermeld heb als bron) staat een player table. Dan kun je precies zien wie in welke clan zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

perpixel schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:06:
In de topic start(welke ik vermeld heb als bron) staat een player table. Dan kun je precies zien wie in welke clan zit ;)
De mensen die een DM gestuurd hebben dan O-)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Table is ook niet helemaal up-to-date zag ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Nee zal bij mij ook binnenkort weer wijziging komen :P

we gaan het meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Toch maar weer geinstalleerd, Zit even wat mensen te comparen op NM, maar nu valt het me op dat ik eigenlijk best wel een hoge Avg. tanks spotted heb in vergelijking met de "Pro"spelers hier.
Dus of ik speel vaker met spot tanks, of ik sta te vaak vooraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
420 battles met de t-50-2 (welke nu als de mt25 in nm staat geloof ik) wil dat wel doen met je avg. spotting ;) verder zul je met een type 59 ook wel het e.e.a. spotten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Mickroz schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:27:
Toch maar weer geinstalleerd, Zit even wat mensen te comparen op NM, maar nu valt het me op dat ik eigenlijk best wel een hoge Avg. tanks spotted heb in vergelijking met de "Pro"spelers hier.
Dus of ik speel vaker met spot tanks, of ik sta te vaak vooraan.
Tja, het zal een combinatie zijn denk ik. Ik zie dat je 21% light tanks en 33% mediums hebt gespeeld. Dus meer dan 50% van je gespeelde tanks zijn tanks waar je toch vaker enemies mee zal spotten en vaker vooraan rijdt dan met TD's, heavies of arties.

Ik zelf speel slechts 18% met mediums en zeer weinig tot niet met lights. Dus vergeleken met jou spot ik minder snel enemies ja :) Alle lijnen die ik nu aan het spelen ben zijn heavy lijnen of td lijnen. De enige medium lijn die ik speel is de russische. En ik speel nog de Matilda, die officieel een medium, maar imo gewoon een heavy is.

De volgende nieuwe lijn waar ik (nog lang niet) aan ga beginnen is de T57 heavy lijn, dus dan zal ik ook een aantal lights (moeten) spelen. Hoewel ik wel uitkijk naar de T71, dat lijkt me echt een lachen tank om te spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Mr_Size op 18-11-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
perpixel schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:06:
Nice, tevens mijn ik nog even spelen voordat ik voor GoT 2 in aanmerking kom, door de eis een tier 6+ tank te hebben :)

Ik heb wel wat probleempjes met de client die regelmatig vastloopt, maar draai het ook op mijn laptop met interne GPU van een i7 processor...
Mr_Size schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:37:
Tja, het zal een combinatie zijn denk ik. Ik zie dat je 21% light tanks en 33% mediums hebt gespeeld. Dus meer dan 50% van je gespeelde tanks zijn tanks waar je toch vaker enemies mee zal spotten en vaker vooraan rijdt dan met TD's, heavies of arties.

Ik zelf speel slechts 18% met mediums en zeer weinig tot niet met lights. Dus vergeleken met jou spot ik minder snel enemies ja :)
Krijg je voor het spotten ook XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
dfrenner schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:39:
Yes, staat ook in de topicstart die je hopelijk nu aan het doornemen bent :) Maar omdat ik in een goede bui ben, hier de passage over XP:

Experience vergaar je door deel te nemen aan battles. Tanks beschadigen, scouten (spotten) en cappen (basis overnemen) leveren experience op. Het team heeft ook een gezamelijke pot met exp die groter wordt naarmate meer damage overall gedaan wordt en dit wordt eveneens verdeeld over elke speler in je team. Cappen wanneer er nog een redelijk aantal van de tegenstander leeft terwijl je team sterk genoeg is levert je dus beduidend minder experience op. Hoe meer damage je doet hoe meer experience je vergaard dit omdat er geen kill bonus bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Mr_Size schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:42:
Yes, staat ook in de topicstart die je hopelijk nu aan het doornemen bent :) Maar omdat ik in een goede bui ben, hier de passage over XP:

Experience vergaar je door deel te nemen aan battles. Tanks beschadigen, scouten (spotten) en cappen (basis overnemen) leveren experience op. Het team heeft ook een gezamelijke pot met exp die groter wordt naarmate meer damage overall gedaan wordt en dit wordt eveneens verdeeld over elke speler in je team. Cappen wanneer er nog een redelijk aantal van de tegenstander leeft terwijl je team sterk genoeg is levert je dus beduidend minder experience op. Hoe meer damage je doet hoe meer experience je vergaard dit omdat er geen kill bonus bestaat.
Sterker nog, ik had hem al gelezen!
Dat dus net even gemist.

Maar stel ik ben al dood, deel ik dan nog wel mee in de damage die een medespeler uitdeelt, nadat ik al dood ben!?

Of geldt dit alleen als ik nog leef?

Er wordt namelijk over het cappen gezegd dat als de tegenstander nog veel units heeft EN als je eigen team nog sterk is, dat het niet zo veel XP oplevert. Levert het gewoon evenveel XP op die vervolgens door meer mensen gedeeld moet worden? Of levert het an sich minder XP op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Eigenlijk zou ik best wel een Russische tier 6 heavy tank willen hebben, is het het waard om daarvoor te gaan? Heb nu de tier 7 franse heavy tank en die vind ik echt een drama, geen armor, alleen wel weer een gun mmet een hoge penetratie, maar lage damage. Van de KV-1S en de KV-2 denk ik echt dat het beesten tanks zijn alleen ik zie dat de tanks die daarvoor gaan niet echt heel goed zijn. Ik heb de tanks ind e test server al gespeeld. Zouden jullie de franse tier 7 heavy tank in ruilen voor de russische heavy line?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
dfrenner schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:39:
[...]

Nice, tevens mijn ik nog even spelen voordat ik voor GoT 2 in aanmerking kom, door de eis een tier 6+ tank te hebben :)

Ik heb wel wat probleempjes met de client die regelmatig vastloopt, maar draai het ook op mijn laptop met interne GPU van een i7 processor...

[...]

Allereerst, sorry voor dubbelpost

Maar voor spotten krijg je inderdaad xp,
Ik had laatst een potje met de PZ 1C met een battle van 1073 xp, ik had vrijwel elke tank gespot, dit is trouwens non premium of double.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
dfrenner schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:59:
Maar stel ik ben al dood, deel ik dan nog wel mee in de damage die een medespeler uitdeelt, nadat ik al dood ben!?

Of geldt dit alleen als ik nog leef?

Er wordt namelijk over het cappen gezegd dat als de tegenstander nog veel units heeft EN als je eigen team nog sterk is, dat het niet zo veel XP oplevert. Levert het gewoon evenveel XP op die vervolgens door meer mensen gedeeld moet worden? Of levert het an sich minder XP op?
Ja, de gezamenlijke pot XP wordt verdeeld over alle spelers, ook als je al dood bent. Dus als je snel dood gaat in een potje, maar je team doet toch veel dmg en wint de pot nog krijg jij meer xp dan als de rest van het team ook snel dood gaat en de pot verliest.

Sowieso krijg je veel minder xp als je een pot verliest, tenzij je een hero medaille haalt (bijv. top gun) dan krijg je evenveel xp als je had gekregen bij een winst pot.

Maar snel dood gaan is geen goede manier om xp te vergaren hoor :p De xp die je zelf verdient hangt namelijk af van hoeveel dmg je doet, hoeveel je spot en hoeveel je capt of defend. Dus hoe langer je leeft hoe meer xp je zal krijgen doordat je meer kans krijgt dmg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 10:43
SurfBoy schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:02:
Eigenlijk zou ik best wel een Russische tier 6 heavy tank willen hebben, is het het waard om daarvoor te gaan? Heb nu de tier 7 franse heavy tank en die vind ik echt een drama, geen armor, alleen wel weer een gun mmet een hoge penetratie, maar lage damage. Van de KV-1S en de KV-2 denk ik echt dat het beesten tanks zijn alleen ik zie dat de tanks die daarvoor gaan niet echt heel goed zijn. Ik heb de tanks ind e test server al gespeeld. Zouden jullie de franse tier 7 heavy tank in ruilen voor de russische heavy line?
Ik zou echt even de AMX 50 100 vrij spelen en elite maken, die tank is namelijk harstikke leuk als je van snipen, flanken en snel uitschakelen houd (dankzij 6 kogels in het autoloader magazijn). Armor heeft hij helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
TMCrimeZ schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:07:

Ik zou echt even de AMX 50 100 vrij spelen en elite maken, die tank is namelijk harstikke leuk als je van snipen, flanken en snel uitschakelen houd (dankzij 6 kogels in het autoloader magazijn). Armor heeft hij helaas niet.
Dit, en sowieso is de ene tank 'inruilen' tegen de andere tank niet echt mogelijk, tenzij het een opvolgende tank uit dezelfde lijn is. Volgens mij kun je die franse crew ook niet in een russische tank zetten, ook niet als deze van dezelfde klasse is. Correct me if I'm wrong...

Maar de KV1 die vooraf gaat aan de KV1S is echt wel een goede tank hoor! En ook de T-28 die weer vooraf gaat aan de KV1 heeft best een aardige gun. De russische heavy lijn wordt algemeen gezien als het meest n00b friendly om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Mr_Size schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:13:
[...]

Dit, en sowieso is de ene tank 'inruilen' tegen de andere tank niet echt mogelijk, tenzij het een opvolgende tank uit dezelfde lijn is. Volgens mij kun je die franse crew ook niet in een russische tank zetten, ook niet als deze van dezelfde klasse is. Correct me if I'm wrong...

Maar de KV1 die vooraf gaat aan de KV1S is echt wel een goede tank hoor! En ook de T-28 die weer vooraf gaat aan de KV1 heeft best een aardige gun. De russische heavy lijn wordt algemeen gezien als het meest n00b friendly om te spelen.
Oke, maar ik zie dat de russische tanks best veel armor hebben en allemaal eigenlijk ook een goede gun. Maar de amx 50 100 heeft wel weer een autoloader wat ook fijn is. En met inruilen bedoelde ik: de tank verkopen en de crew omtrainen voor in andere franse tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:49
6 potten, 6 verlies, na een redelijke dag gisteren, is het vandaag een verzameling idioten in mijn teams, meestal zijn ze al dood voor ik goed en wel begonnen ben, soms blijven ze iets langer leven:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YtNvwE5.jpg

Dan maar iets anders gaan doen, hier is niks fun aan.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
SurfBoy schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:04:
Allereerst, sorry voor dubbelpost

Maar voor spotten krijg je inderdaad xp,
Ik had laatst een potje met de PZ 1C met een battle van 1073 xp, ik had vrijwel elke tank gespot, dit is trouwens non premium of double.
Maar wat is binnen de lagere tiers een ultieme spotter?
De T1 is relatief snel, maar toch nog te traag om lekker uit de voeten te kunnen...

Ik kwam in de guide tanks tegen die 64km/u konden...
Wat is nu echt de ultieme spotter?

Op dit moment met de T1, spot ik er 4 en vervolgens ben ik dood ;)
Ze lijken mij eerder te spotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
SurfBoy schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:15:
[...]

Oke, maar ik zie dat de russische tanks best veel armor hebben en allemaal eigenlijk ook een goede gun. Maar de amx 50 100 heeft wel weer een autoloader wat ook fijn is. En met inruilen bedoelde ik: de tank verkopen en de crew omtrainen voor in andere franse tanks.
Tja, dat hangt echt helemaal van je eigen voorkeuren af. Sowieso zou ik eerst de 50-100 unlocken als je dat nog niet had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

MrOleo schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:19:
6 potten, 6 verlies, na een redelijke dag gisteren, is het vandaag een verzameling idioten in mijn teams, meestal zijn ze al dood voor ik goed en wel begonnen ben, soms blijven ze iets langer leven:

[afbeelding]

Dan maar iets anders gaan doen, hier is niks fun aan.
Zeker in een TD is het dan soms niet te doen.
Gisteren ook paar keer gehad in mijn SU, veel damage, kills maar geen win door nutteloze teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
dfrenner schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:19:
[...]

De T1 is relatief snel, maar toch nog te traag om lekker uit de voeten te kunnen...

De PZ 1C is een tier 3 Duitse light tank. Deze tank gaat volgens mij uit me hoofd iets van 75 km/u. De top gun is een autoloader, waarmee je in 1 round ongeveer een tank van dezelfde tier ongeveer hebt gekild, ook zit er nog wel een beetje armor op, genoeg om schoten te bounchen (afketsen) terwijl je 75 km/u rijdt. Dus als je echt een scout tank wilt hebben zou ik voor deze tank gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Ilikebananas schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:22:
[...]

Tja, dat hangt echt helemaal van je eigen voorkeuren af. Sowieso zou ik eerst de 50-100 unlocken als je dat nog niet had gedaan.
Ik moet nog iets van 45 k xp, dus dat duurt nog wel een tijdje, aangezien ik niet heel veel tijd heb, door school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:49
solique schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:23:
[...]

Zeker in een TD is het dan soms niet te doen.
Gisteren ook paar keer gehad in mijn SU, veel damage, kills maar geen win door nutteloze teams.
Ja, ik heb echt een abysmal winrate in die SU en ISU 35%, ze zijn gewoon niet flexibel genoeg, zeker met solo mm.
Ik weet al wat ik fout doe, ik had gisteren een goede dag, vandaag is het dus balansdag. :z

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

MrOleo schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:37:
[...]

Ja, ik heb echt een abysmal winrate in die SU en ISU 35%, ze zijn gewoon niet flexibel genoeg, zeker met solo mm.
Ik weet al wat ik fout doe, ik had gisteren een goede dag, vandaag is het dus balansdag. :z
De winrate op de SU kan ik goed positief houden, kan ook meer aan mij liggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:36
solique schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:39:
[...]

De winrate op de SU kan ik goed positief houden, kan ook meer aan mij liggen. :+
Ik heb er ook weinig problemen mee. Waar je vooral op moet letten is dat je niet te ver vooraan gaat staan. Je doet weliswaar veel damage maar hij heeft weinig armour en is dus snel dood.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

Tja, een ultieme spotter is er niet echt op de lage tiers.

De Pz.Kpfw. II (Duitse Tier2 light tank) is wel een leuk tankje. Snel en wendbaar en met een autolader.

De BT-2 (Russische Tier2 light tank) is ook een optie als scout. Erg snel, maar heeft minder armor en view range dan de Pz.Kpfw. II.

Dan heb je nog de M2 Light (Amerikaanse Tier2 light). Heeft weer wat meer armor en view range dan de BT-2, maar is minder snel

Maar ik zou niet focussen op wat een ultieme tank is op de lage tiers. Je moet goed kijken welke tanks je op de hoge tiers van de betreffende lijn wil spelen. Kijk dus goed naar de tank tree.

De Pz.Kpfw. II leidt tot de 2 Duitse medium lijnen (Leopard1 en E50M zijn de Tier10 tanks)

De BT-2 leidt tot de Russische medium lijn met de T62A als eindstation.

De M2 Light heeft een wat aparte tree. Hij kan tot de Chaffee leiden, wat de laatste light is in die lijn. Of je gaat via de M7 en de T21 naar de autolader lijn: T71-T69-T54E1 en als eindstation de mighty T57 Heavy.

Als je echt scouts wil spelen op de hogere tiers dan moet je gaan voor de Franse AMX 1390 lijn (Tier8) of de WZ lijn van de chinezen. Echt goed scouten is wel lastig voor beginnende spelers, ik zou je dan ook aanraden eerst met mediums, heavies en TD's te beginnen voordat je je aan echte scout tanks waagt.

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Size op 18-11-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Tja, ligt eraan hoe je spot: als je als een dwaas naar voren rijdt zullen ze jou inderdaad eerder spotten omdat je in beweging bent. Het beste kun je als scout zsm een goed plekje opzoeken om te spotten bv. net achter (of in) een paar bosjes en instaleren van een camonet + binoculars is eigenlijk ook nodig.
Dan is het wachten totdat je een aantal tanks spot en dan moet je keuzes maken, bv:
- ik schiet niet en hoop dat mijn team ze uitschakelt.
- ik schiet 1x en ben dan weg (schieten maakt je eerder zichtbaar).

Wat je het beste kan doen verschilt per map/tank/crew skills etc en hier kan je alleen achter komen door te spelen, veel te spelen ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Wat een mongolen teams. Met de losses van gisteren erbij zit ik op een loss streak van 8 battles, allemaal op tier 9 en 10.
Heerlijk hoe achterlijk de meeste mensen zijn gewoon...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Bean77 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:57:
kreeg de afgelopen dagen nog wat applies uit relic, maar zie dat ze nu toch wel wat leden kwijt zijn.
Zonde, altijd jammer gevonden dat een paar jongens daar naartoe gingen. Het gras is helaas niet altijd groener bij de buren zo te zien.....
Kaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:11:
Mijn inziens is er een zeer groot gebrek aan internationale CW clans in de middenmoot. WHY ging niet goed, Relic loopt al tijdje niet. AOS deed het met zijn vorige clancommander ook niet geweldig, no offi Bean, weet natuurlijk niet hoe het nu is.
Ja weer gevalletje jammer van verkeerde keuzes maken, in eerste instantie leek het goed te gaan maar nu met de CW stages.....zucht.
We kregen met Relic niet eens een landing in Africa te pakken door het nog steeds individueel spelen van mensen in cw teams.
Men ging voor dmg output en "vergaten" die tank met low hitpoints af te schieten, gewoon zelf beslissingen nemen om door te rijden terwijl een FC zegt te wachten..etc, etc..
Kaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:04:
Wij spelen met fixed teams. Elk team heeft meestal 1 reguliere battle per avond. Dan is er nog de laatste battle van de avond, landing province, waar alleen mensen mogen meespelen die laag in de famepoints zitten.
Kijk dat zijn de betere afspraken, bij Relic was het gewoon vriendjespolitiek of als je een grote *** had dan kon je meespelen.
Sommige battles zaten alle main fc's in 1 team en de andere 2 teams moesten het dan doen met iemand "die wel eens wat had gedaan op dat gebied".
Ook ineens wel genoeg man online voor 4 teams waar komen die vandaan???
Bij reguliere CW zag je ze niet maar nu werden ze elke avond gepikt doordat ze dus preferred teampicking hadden schijnbaar...
Nu maar als Merc ff campaign uitzitten voor de FP en dan maar weer verder zien..

Wil ook eens naar een clan die een stilstaande fireline heeft en niet bang loopt te wiebelen omdat er wat gunsbarrels op je gericht staan, luistert naar de FC en de mogelijkheid heeft om eens wat op de global map klaar te spelen...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen CW's vanavond? clanwars suspended word er op de site vermeld.. Jammer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Stage II komt eraan he dus CW gaat morgen (geloof ik) weer verder ;)

Ik heb overigens even een aantal spelers bijgewerkt qua clan waarvan ik dat zo uit mijn hoofd wist.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
20-11 gaat CW pas weer verder. 2 dagen rust dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:15:
20-11 gaat CW pas weer verder. 2 dagen rust dus!
Thanks voor de info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Vandaag QuickyBaby kappot geschoten in m'n T92, kreeg nog een complimentje ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:08
Ik volg dit topic al vrij lang, al vanaf de beta. Speel af en aan world of tanks.
Inmiddels in tier 7 beland met de Tiger tank, die ik zojuist vrij heb gespeeld.
Vrij bewust voor deze lijn gekozen, met alle voors en tegens.

Inmiddels heel veel informatie gekregen via deze topics.
Account: Den_enjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
ThomasG schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:23:
Vandaag QuickyBaby kappot geschoten in m'n T92, kreeg nog een complimentje ook :+
Was jij dat? Was toevallig aan het kijken en mooi blind shot. Was het echt een lucky shot of was hij al gespot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
SurfBoy schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:39:
[...]

Was jij dat? Was toevallig aan het kijken en mooi blind shot. Was het echt een lucky shot of was hij al gespot
Op het moment dat hij even over de brug heen was, werd hij gespot. Ik had toen al een vermoeden wat hij ging doen. Omdat mijn team van begin af aan als een gek stond te campen, had ik weinig tot geen spots, dus stond ik maar vast pre-aimed. Ik had alleen verwacht dat hij door zou rijden, dus moet ik nog even m'n aim adjusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

[...]

YouTube: World of Tanks - 100k Replay Contest - How Not To Be Seen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik heb quickybaby eens gekilled en ernaar stond ik op zijn ignore list... lmfao

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
wsLy schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:48:
Ik heb quickybaby eena gekilled en ernaar stond ik op zijn ignore list... lmfao
Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kan WG gewoon even een enorme prijs winnen zodat ze 100x XP voor first victory geven? :(
Ik probeer de M3 Lee te grinden. Vandaar. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Ach, de franse B1 ervaar ik als erg frustrerend, komt nergens doorheen en weinig pantser, en nog 16k xp te gaan tot de BDR. pfff

De laatste 1k xp van de Somuao 40 heb ik maar ge-free-xp'd, wat een draak van een ding. Het eerste potje in de S35 CA ging goed tot het laatst, toen was het een Duel van S35 CA tegen elkaar en hij spotte mij eerst. meh. 3e klas badge met een verlies, 2 kills en 650 xp. Niet slecht voor een vrijwel standaard S35 CA.

Ik denk dat ik meer plezier uit deze tank ga halen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Gaat lekker, nu al twee keer een draw. :P
De eerste game was een eeuwig durende campsessie die eindigde toen mijn team een voor een de dood in reden waarna ik de laatste minuut me gewoon verstopt heb.

De tweede game was op een gegeven moment 3x arty voor ons en 4x arty en 1 heavy voor de enemy. De arties sloopte de heavy en een arty helemaal alleen en gingen toen op een epische queeste om de andere arties te doden. Helaas dingen twee dood maar wel een draw. Die game was zo mooi. :D

Oh en net even een KV-1 gesnipt met mijn KV-1 op 685m afstand en 13 shots fired en 13 hits en die waren echt niet allemaal close range.
Tot zover Russische tanks zijn niet accuraat. O-)

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-11-2013 22:08 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Net weer zo een potje (gaat om de tiers)...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TP7PBwn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WyjqASo.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door wsLy op 18-11-2013 22:33 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 28-08 12:50
Grmbl. Iemand nog tips wat je met zo'n triple E-25 platoon moet doen in de enemy team ? ;)

Ben die grapjurken nou al paar keer tegen gekomen, is iets waar Wargaming denk ik niet helemaal over heeft nagedacht :D

Ze zoefen van de ene naar de andere kant van de map in <15 sec, ze hebben zo'n beetje de laagst mogelijke camo die er is voor hun tier én een paar tiers lager....en de gun is uitstekend. Als die jongens een target primarieren (En dat deden ze ;) dan heb je één schot per seconde (135 dmg) on target.

Laten we zeggen..m'n T7 teammates smolten als sneeuw voor de zon. Die E25's zijn natuurlijk ook nog eens als eerste bij een mogelijke aanlooproute.

Grmbl :D Kan het niet uitstaan als ik geen countertactic kan bedenken. Die krengen bouncen ook nog eens 1/3de van de shells vaak haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

wsLy schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:48:
Ik heb quickybaby eens gekilled en ernaar stond ik op zijn ignore list... lmfao
EN krijg je hem nu ook nog :P. En hij noemt jou een dickhead omdat je een van de weinige bent op zijn ignore list.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:43:
[...]

EN krijg je hem nu ook nog :P. En hij noemt jou een dickhead omdat je een van de weinige bent op zijn ignore list.
Ook juist gezien, blijkbaar één van de 10 op zijn ignore list ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

En nu ook nog een scumbag :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Fijn voor QuickyBaby. Als hij niet tegen zijn verlies kan in een battle als ik hem en Jingles af maak... tja... dat was de reden dat hij mij aan zijn ignore list toevoegde, ik had nog niet eens iets getypt richting hem in de battle :') Maarja, hij moet doen wat hij niet laten kan, als hij zich zo goed voelt, tja fijn voor hem.

Hij mag dan wel een goede speler zijn, maar hij kan absoluut niet tegen zijn verlies.

[ Voor 11% gewijzigd door wsLy op 18-11-2013 22:52 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Jezus man Cold... Wat heb jij een vijanden gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ja jij vuile streamsniper en laffe capper :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
wontcachme schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:53:
Ja jij vuile streamsniper en laffe capper :P :P
Het was nog niets eens mijn idee om de stream op te zetten, overigens alleen geluisterd en me kapot gelachen om z'n commentaar. Dat wij gingen cappen was ook omdat de 2 tds al gespot waren geweest aan de andere kant en dan is die last known position ook erg handig ;) en heerlijk de reactie toen we gingen cappen; love it :D

Dit was overigens de 2e keer in al mijn battles dat ik hem tegenkwam. De voroge keer was een maand of 3 geleden, toen zat hij met jingles en ikz0r ofzo te platoonen. Ik maah hem en jingles af en wilde na afloop van de battle hem even toevoegen en toen zag ik dat hij mij aan zijn ignore list had toegevoegd :')

[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 18-11-2013 23:07 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Jammer dat je niet meer weet wanneer. Dan was het ff zijn stream terugzoeken en kijken waarom hij je op ignore heeft gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
wontcachme schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:10:
Jammer dat je niet meer weet wanneer. Dan was het ff zijn stream terugzoeken en kijken waarom hij je op ignore heeft gezet :P
Ja is echt al een tijd geleden, nooit aan gedacht verder. Maarja ik lig er niet wakker van :)
Net nog even met xensation gesproken, die is ook in zer0 nu hehe.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

En hij wilde niks meer met de campaign te maken hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
databeestje schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:15:
Ach, de franse B1 ervaar ik als erg frustrerend, komt nergens doorheen en weinig pantser, en nog 16k xp te gaan tot de BDR. pfff

De laatste 1k xp van de Somuao 40 heb ik maar ge-free-xp'd, wat een draak van een ding. Het eerste potje in de S35 CA ging goed tot het laatst, toen was het een Duel van S35 CA tegen elkaar en hij spotte mij eerst. meh. 3e klas badge met een verlies, 2 kills en 650 xp. Niet slecht voor een vrijwel standaard S35 CA.

Ik denk dat ik meer plezier uit deze tank ga halen iig.
Die BDR is ook geen pretje hoor.
Met die topgun valt het nog mee, maar zodra je in tier 7 matches zit wordt het ook nog wel zweten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
wontcachme schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:13:
En hij wilde niks meer met de campaign te maken hebben.....
Die vent heeft altijd veel praat maar het is niets meer dan aandachttrekkerij.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
o.0 IDEAL2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

T69 is een leuke tank :D heerlijk mee lopen crossen gisteravond. Moeilijk om me in te houden en een beetje achterin te blijven om te flanken enzo want even niet opletten en het is gebeurd, zeker als je onderin de tierchain staat, maar peaken en snel 4/5 shells in een tank rammen en weer wegzijn kan veel voldoening geven :D

Kostte wat moeite, tijd en free XP, maar het was het zeker waard ^^ nu op naar de T54E en de T57 oOo

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majic schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:37:
Grmbl. Iemand nog tips wat je met zo'n triple E-25 platoon moet doen in de enemy team ? ;)

Ben die grapjurken nou al paar keer tegen gekomen, is iets waar Wargaming denk ik niet helemaal over heeft nagedacht :D

Ze zoefen van de ene naar de andere kant van de map in <15 sec, ze hebben zo'n beetje de laagst mogelijke camo die er is voor hun tier én een paar tiers lager....en de gun is uitstekend. Als die jongens een target primarieren (En dat deden ze ;) dan heb je één schot per seconde (135 dmg) on target.

Laten we zeggen..m'n T7 teammates smolten als sneeuw voor de zon. Die E25's zijn natuurlijk ook nog eens als eerste bij een mogelijke aanlooproute.

Grmbl :D Kan het niet uitstaan als ik geen countertactic kan bedenken. Die krengen bouncen ook nog eens 1/3de van de shells vaak haha
Countertactic is nauwelijks te doen in een random waar iedereen alleen aan zichzelf denkt en velen kennelijk de minimap en chat uitgezet hebben.
Mijns inziens geldt dit zeker voor een platoon e-25, maar voor vele andere sterke tanks. Zolang het platoon bestaat uit slimme spelers die niet blind gaan rushen omdat ze zich sterk voelen, ben je altijd dik in t nadeel als tegenstander....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Gisteren wel weer leuk potje gehad waar ik op het laatste moment een T34 kon raken en detrack kon geven waardoor hij te laat in de cap was om te counter cappen, je had hem moeten zien ragen in de chat.

Quicky al geregeld tegen gekomen, zowel in team als tegen.
Nooit gedoe gehad al had hij wel in 1 pot commentaar omdat ik volgens hem te laat was met supporten dat ik 2 anderen had bezig gehouden telde niet en dat uiteindelijk daardoor de pot gewonnen werd, ach.

Bij Jingles sta ik wel op de radar geloof ik, al tig keer tegen gekomen en altijd wel mijn focal point als hij te raken is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer wat nieuwe speeltjes aangeschaft de laatste dagen:
AMX50B: kan er mijn draai nog niet in vinden, cq de teams lijken telkens tegen te zitten. Doe t zelf best aardig qua damageoutput maar kennelijk niet genoeg. Winrate ligt volgens mij onder de 30%....

Centurion 7: grind op Centurion 1 afgesloten op 58% waardoor ie voor mij bij de betere tanks hoort. Met name het laatste gedeelte van de grind had ik 'm steeds beter door en dagelijkse winrate zat telkens boven de 60%. De 7 mbv free XP ge-upgrade met turret, betere gun en topengine.
Heb tot nu toe het idee dat de 1 beter tot zijn recht komt in zijn tier dan de 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dat heb ik bijvoorbeeld met de jagdtiger en de object 140, ed31. Heel vaak gewoon slechte teams. Met de jagdtiger extra pijnlijk omdat ik het ding al in 2012 had geresearched....

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:02:
Weer wat nieuwe speeltjes aangeschaft de laatste dagen:
AMX50B: kan er mijn draai nog niet in vinden, cq de teams lijken telkens tegen te zitten. Doe t zelf best aardig qua damageoutput maar kennelijk niet genoeg. Winrate ligt volgens mij onder de 30%....
Wat is je damage output dan? en over hoeveel games heb je het dan? ik heb namelijk ook een chaffee met maar 38% winrate maar wel 950 avg xp ;) gewoon niet zoveel games. dus nog niks over te zeggen.

Ben wel benieuwd naar de damage output want ga hem binnenkort ook kopen en moet nog even een streefpunt hebben als damage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 28-08 12:50
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:17:
[...]

Countertactic is nauwelijks te doen in een random waar iedereen alleen aan zichzelf denkt en velen kennelijk de minimap en chat uitgezet hebben.
Mijns inziens geldt dit zeker voor een platoon e-25, maar voor vele andere sterke tanks. Zolang het platoon bestaat uit slimme spelers die niet blind gaan rushen omdat ze zich sterk voelen, ben je altijd dik in t nadeel als tegenstander....
Ik kwam één zo'n ding tegen in m'n derp KV-2 met premium ammo. Even ter compensatie het ding volledig ge-one-shot...-830HP. Boooom. Dat hielp O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gisteren toch weer iets raars meegemaakt. Wij starten in het noorden van Arctic Region en rijden naar de pijl:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/564px-Arctic_Region.jpg

Een Object 140 maakt gelijk de oversteek. Ik rijd in mijn T110e5 en ben dus wat langzamer. Bij de tegenstander maakt een Object 140 de tegenovergestelde oversteek en een Batchat blijft op de hoek wachten.

Op G5 wordt een TD gespot en ik twijfel dus 5 seconde of ik nog wel de oversteek moet maken, maar ik wil de Object 140 niet alleen laten. Tijdens de oversteek krijg ik natuurlijk een shell in mijn flank, -800hp. Vervolgens begin ik ook te schieten op de vijandelijke Object 140. Maar ik merk dat ik meer damage ontvang dan mogelijk is. Blijkt dus mijn teamgenoot in de Object 140 niet blij te zijn dat ik 5 seconde twijfelde over de oversteek en is op mij gaan schieten. Vervolgens rijdt hij zelf weg, suicide en begint te ragen op mij.

Op zo'n moment denk je echt van, wtf? Tijd voor een psycholoog voor meneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ben ik de enige die niet helemaal(helemaal niet) blij is met de implementatie van de wt-e100? Het is als of WG heeft gereageerd op iedereen de zei dat de foch 155 de meest OP tank in game was. en dan niet door de foch te nerven, maar door een tank te implementeren die nog erger is...

Het ergste vindt ik nog de meta-game van deze tank. De tank zou gebalanceerd moeten worden door zijn slechte armor. Nou is dat een logische gedachtegang, maar wat dat in werkelijkheid betekent is dat ze altijd helemaal achteraan staan (Lees: nog in base). Dit is in alle gevallen vreselijk.

In je eigen team heb je de dikste gun die niks staat te doen totdat heel het team eraan is en hij het team toch niet meer gaat dragen.

Bij de tegenstanders heb je eindelijk een push weten te winnen. staat daar nog zo'n gedrocht te klikken. die dan toch nog even zijn clip weet te legen zonder dat hij tactisch iets toegevoegd heeft.

Wat dit veroorzaakt (dit is mijn eigen observering en dus niet onderbouwt met statistieken) is dat het tempo op hogere tiers er nog verder uit is. Ik hoop dat er nog wel wat gebalanceerd gaat worden aan deze tank. Lijkt mij niet dat dit zo hoort namelijk.

Nu snap ik dat vbaddict statistieken niet realistisch zijn omdat alleen ervaren spelers dossiers uploaden en de statistieken dus hoger uitvallen, maar dit lijkt me toch wel extreem.

[ Voor 12% gewijzigd door perpixel op 19-11-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik kom hem echt heel weinig tegen en zelfs dan ben ik er niet echt bang van. Zo makkelijk af te schieten dat ding.

Nee, ik vind dat ding absoluut niet OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Fest schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:55:
Gisteren toch weer iets raars meegemaakt. Wij starten in het noorden van Arctic Region en rijden naar de pijl:
[afbeelding]

Een Object 140 maakt gelijk de oversteek. Ik rijd in mijn T110e5 en ben dus wat langzamer. Bij de tegenstander maakt een Object 140 de tegenovergestelde oversteek en een Batchat blijft op de hoek wachten.

Op G5 wordt een TD gespot en ik twijfel dus 5 seconde of ik nog wel de oversteek moet maken, maar ik wil de Object 140 niet alleen laten. Tijdens de oversteek krijg ik natuurlijk een shell in mijn flank, -800hp. Vervolgens begin ik ook te schieten op de vijandelijke Object 140. Maar ik merk dat ik meer damage ontvang dan mogelijk is. Blijkt dus mijn teamgenoot in de Object 140 niet blij te zijn dat ik 5 seconde twijfelde over de oversteek en is op mij gaan schieten. Vervolgens rijdt hij zelf weg, suicide en begint te ragen op mij.

Op zo'n moment denk je echt van, wtf? Tijd voor een psycholoog voor meneer.
Zo irritant, die mensen die hun eigen team schieten :(
Sta je klaar om weg te rijden helemaal aan het begin, *BANG*

Helft van je HP weg... Lekkere start.

Het kriebelt dan wel die gast te mollen, maar wat heb ik daaraan? Minder kans op een team win...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Delert, jij nog wat van die lullos van FANG gehoord of niet?

Gast is aan het killstealen als een boss, t110e4 met 300 damage en 3 of 4 kills ofzo en is ook actief bezig met het jatten van kills. Wij (djengizz, delert en ik) zeggen daar wat van en nemen het op voor de maus in dat potje die het heel goed deed.

Fang gasten op hun pik getrapt en worden een partij boos. 1 van die slimbos begint dan op mij te zagen en omdat ik coos clanloos ben op dit moment dat ik geen vrienden had en kennelijk dat delert mijn ex commander was ofzo (snap niet waar hij dat vandaan haalt) en hij kwam wel ff naar pts teamspeak.

delert ik en djengizz gelijk zo van DOEEEEEEEEEN, zal lukas leuk vinden. Hehehe, was een kutpot verder, maar heb me helemaal krom zitten lachen om die n00bs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteren had ik ook zo iets idioots inderdaad. Ik in mijn m46 aan het ownen 8) en ik sta voor de laatste overlevende tank welke een m103 is. achter mij staat een IS8 die blijkbaar de kill ook graag wilt maken. Zo graag dat hij mij in mijn reet schiet waardoor ik de m103 niet penetrate. Zijn volgende schot had hij de kill..Dankzij hem miste ik top gun :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

volgende week komt de test server toch weer online?
Wil ff die E-25 testen, kijken of dat bij mijn speelstijl past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
majic schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:37:
Lijdzaam ondergaan, het doet even pijn maar je bent er zo vanaf.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
perpixel schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:55:
Nu snap ik dat vbaddict statistieken niet realistisch zijn omdat alleen ervaren spelers dossiers uploaden en de statistieken dus hoger uitvallen, maar dit lijkt me toch wel extreem.
Als WT E100 bezitter kan ik gerust zeggen dat deze tank zwaar OP is. Je knalt alles weg met een gun die ongelofelijk precies is. Zeker die 12.8 gun met clip van 6 en betere pen dan de 15cm is een ware plaag voor veel tanks.
Mijn winrate is rond de 70% en dan speel ik nog veel randoms ermee. Mijn avg dmg is hoger dan die site aangeeft en dat terwijl ik in het begin nog zat te stuntelen met die 15cm gun. 12.8 rules!!

Ik ben gek op de foch en de 268, maar de WT E100 is way OP.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
WG moest weer een nieuwe tank in het spel zetten voor de oranje en gele spelers zodat die ook weer wat damage konden doen nu arty niet zo makkelijk meer is voor ze....
Het is WG gelukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Hey bean, ben jij vandaag nog ergens op got ts of ergens anders te vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Hoe zit het precies met die WT E100, als je een clip leeg heb doe je dan je eigen HP aan damage? Dus een beetje het zelfde verhaal als de 50 100? Die tanks is ook erg OP in de goede handen maar ook voor een noob erg lastig om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ShockWave schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:29:
WG moest weer een nieuwe tank in het spel zetten voor de oranje en gele spelers zodat die ook weer wat damage konden doen nu arty niet zo makkelijk meer is voor ze....
Het is WG gelukt..
laat ons ook eens een keer een goed gevoel hebben, ipv dat jullie pro spelers er mee in een platoon gaan om vervolgens alles te jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Mickroz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:36:
[...]

laat ons ook eens een keer een goed gevoel hebben, ipv dat jullie pro spelers er mee in een platoon gaan om vervolgens alles te jatten.
Sorry maar dat is regelrechte onzin. Iemand die slecht speelt een OP tank geven zodat hij op 'niveau' kan spelen is onzin. Als iemand die erg goed WoT kan spelen deze tank heeft kan hij ziekelijk veel dmg doen. Ik heb al screenshots gezien dat de tank 10k dmg doet in 1 battle.. Dat betekend dat hij met die hoeveelheid dmg bijna 4 tier 10 tanks volledig heeft gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
patrickos85 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:39:
[...]

Sorry maar dat is regelrechte onzin. Iemand die slecht speelt een OP tank geven zodat hij op 'niveau' kan spelen is onzin. Als iemand die erg goed WoT kan spelen deze tank heeft kan hij ziekelijk veel dmg doen. Ik heb al screenshots gezien dat de tank 10k dmg doet in 1 battle.. Dat betekend dat hij met die hoeveelheid dmg bijna 4 tier 10 tanks volledig heeft gesloopt.
De hoogste avg. damage op 1 tank is in deze tank gezet. Er is een rus en die haalt 6.5k avg. damage al 100+ potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Researched:Object 140 researched.
Undistributed experience spent: 206.000 
Free Experience spent: 0

Purchased: 'Object 140' successfully purchased.
Spent : 6.100.000     
Afbeeldingslocatie: http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/Smile_Default.gif
T-54 is wel een blijvertje voor mij, heerlijke tier 9 medium...

[ Voor 10% gewijzigd door ShockWave op 19-11-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

congrats :)
Pagina: 1 ... 13 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)