dfrenner schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:35:
[...]
Tot nu toe vind ik snel, wendbaar handig. Maar dat is geen absolute eis.
Wat ik wel echt heel handig vind is een gun met meerdere rounds.
Wat is dan de beste lijn om te kiezen?
Dus zo hoog mogelijke tier, met zo veel mogelijk armor, met meerdere rounds afschieten voordat je moet herladen...
Artilery wil ik nog een keer testen
korte uitleg:
Hoge tier autoloaders en armor gaan niet samen. eigenlijk zijn alle autoloaders snelle tanks met relatief dunne armor om de goede gun te compenseren. De amerikaanse lijn komt het meest in de richting denk ik. Dat is dan (als ik het goed zeg) m7 -> t71 -> t69 -> t54e1 -> t57 heavy. Deze lijn begint als light tanks. de t69 en t54e1 zijn mediums en dan eindig je met de t57 wat een heavy is, maar zelfs als heavy is deze niet ruim bepantserd. Hier kun je zeker niet op vertrouwen. Hij (het is een hij ja

) is wel lekker snel(voor een heavy dan)
Als meest all-round beginner heavy lijnen kan ik de andere amerikaanse heavy lijn aanrijden met de t29 -> t32 -> m103 -> t110e5 of de russische heavy lijn. kv-1 -> kv-1s -> is -> is-3 -> is-8 -> is-7.
Lange uitleg:
Het is echt onmogelijk om op basis van de lage tiers een beslissing voor de hoge tiers te maken. Dit veranderd allemaal nog zo erg. Autoloaders(de wapens met meerdere rounds) op hoge tiers zijn absoluut niet te vergelijken met die op lagere tiers.
Er zijn een aantal dingen die kunnen helpen met een running start in WoT. Een clan of groep mensen op zoeken met mensen die er verstand van hebben is de eerste. Nu is dat al perfect gegaan door je zelf te melden in dit topic. Je staat dus al 1 - 0 voor

.
Nu is het ook verstandig om tussen deze mensen de mensen te vinden die bereid zijn je wat te leren. Dit kun je het beste doen door je te melden bij een clan. Deze hebben vaak een teamspeak waar platoons en tank companies geregeld worden. De meest voor de hand liggende is GoT(gathering of tanks). deze hebben een eigen TS server en daar zijn meestal wel mensen te vinden die je met al je vragen kunnen helpen of je mee op sleeptouw nemen om de basis uit te leggen.
GoT is natuurlijk niet de enige keuze want er zijn nog zijn 350 andere nederlandse clans waar je een kijkje zou kunnen nemen. In dit topic is niet zo lang geleden een linkje geplaatst naar een post met al deze clans.
Verder is alles voor laten kauwen natuurlijk niet de beste oplossing. Er zijn 1001 verschillende bronnen van informatie. De belangrijkste zijn denk ik de WoT wiki(even googlen), de topic start hier en youtube.
Als je op youtube kijkt kan ik de volgende kanalen aanraden
QuickybabyTV - de grootste WoT streamer met o.a. map tactieken en tank reviews. Een goede tot zeer goede speler
BohemeanEagle - a.k.a. jingles. Veeeeel tank reviews. goed als start, maar als speler niet de aller beste. Dus niet alles als absolute waarheid aan nemen
en kyozu - a.k.a psychoclown en de topic starter hier. Weet zo snel niet zijn youtube naam, maar die zal gelijk zijn. Staat volgens mij ook in zijn signature.
De tank reviews zijn handig bij je eerste vraag. Zo kun je namelijk zien waar lijnen naar toe gaan en hoe hoge tier gameplay werkt.
Verder komt volgende week waarschijnlijk de test client van patch 8.10 uit. Dan download je een extra client zodat je de volgende patch al kunt testen. Deze komt dan ong 3 weken later "officieel" uit.
Het voordeel hiervan is dat je 100.000.000 credits en xp hebt (zo ongeveer dan. Ik weet het precieze getal niet iig heul veul) en dat je dus naar vrije wil al de lijnen zou kunnen testen.
[
Voor 11% gewijzigd door
perpixel op 18-11-2013 15:04
]