[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 39 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 33 Laatste
Acties:
  • 76.107 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Dank u, dank u..

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
dynosu schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:16:
Delert, jij nog wat van die lullos van FANG gehoord of niet?

Gast is aan het killstealen als een boss, t110e4 met 300 damage en 3 of 4 kills ofzo en is ook actief bezig met het jatten van kills. Wij (djengizz, delert en ik) zeggen daar wat van en nemen het op voor de maus in dat potje die het heel goed deed.

Fang gasten op hun pik getrapt en worden een partij boos. 1 van die slimbos begint dan op mij te zagen en omdat ik coos clanloos ben op dit moment dat ik geen vrienden had en kennelijk dat delert mijn ex commander was ofzo (snap niet waar hij dat vandaan haalt) en hij kwam wel ff naar pts teamspeak.

delert ik en djengizz gelijk zo van DOEEEEEEEEEN, zal lukas leuk vinden. Hehehe, was een kutpot verder, maar heb me helemaal krom zitten lachen om die n00bs.
3 kills met 346 dmg als je het over dat ene potje had, zag het in het after-battle-report. Waarom teamkillen zulke meneren niet als dat mij es goed uitkomt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
perpixel schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:50:
Er is een rus en die haalt 6.5k avg. damage al 100+ potjes.
Die gast tooned met twee sui-scoutende mauses, sniped achter ze tot ze dood.zijn en gaat daarna in base camp modus. Kweetnie of het nog zo is maar zijn winrate op die tank was hierdoor ook erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ShockWave schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:58:
[...]

[afbeelding]
T-54 is wel een blijvertje voor mij, heerlijke tier 9 medium...
Ik heb hem gisteren toevallig ook unlocked :*) . T-54 blijft bij mij ook, heerlijke tank waar ik ook de meeste battles in heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
dynosu schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:32:
Hey bean, ben jij vandaag nog ergens op got ts of ergens anders te vinden? :)
Na 20 uur ben ik er denk ik wel

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

patrickos85 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:39:
[...]

Sorry maar dat is regelrechte onzin. Iemand die slecht speelt een OP tank geven zodat hij op 'niveau' kan spelen is onzin. Als iemand die erg goed WoT kan spelen deze tank heeft kan hij ziekelijk veel dmg doen. Ik heb al screenshots gezien dat de tank 10k dmg doet in 1 battle.. Dat betekend dat hij met die hoeveelheid dmg bijna 4 tier 10 tanks volledig heeft gesloopt.
feit blijft dat een Pro platoon dan nog veel meer kan slopen... en dus de damage wegstelen van ons rode/oranje/gele spelers in niet OP tanks...
Dus als wij dan een keer flink damage kunnen maken in een OP tank, is dat ineens weer regelrechte onzin, omdat wij dan jullie damage wegstelen?

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Vraagje: ik ben nu na 10 daagjes WoT met de Wespe bezig. Op een of andere manier geeft een rake arty treffer me meer voldoening dan een treffer met een tank. Maar als er een doorgebroken tank of TD op me afkomt dan heb je natuurlijk wel een probleem. Wat te doen als je niet weg kan komen en het dus moet uitschieten (99% van de gevallen): AP of HE ammo laden? Heeft AP ammo eigenlijk uberhaupt zin? Richten in gewone view of in top-down view? Wordt het later beter in b.v. een Hummel of is zo'n ontmoeting eigenlijk bijna altijd einde oefening?

Ander vraagje... ik begrijp dat je op hogere tiers geld inlevert? Welke tiers zijn financieel het beste? Is er iets voor te zeggen om gewoon een tier 3 of 5 of 7 helemaal uit te ontwikkelen en de top-tiers laten voor wat het is?

Hmmm... vraagjes zou het eigenlijk moeten zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mickroz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:10:
[...]

feit blijft dat een Pro platoon dan nog veel meer kan slopen... en dus de damage wegstelen van ons rode/oranje/gele spelers in niet OP tanks...
Dus als wij dan een keer flink damage kunnen maken in een OP tank, is dat ineens weer regelrechte onzin, omdat wij dan jullie damage wegstelen?
Volgens mij bedoeld hij juist dat omdat de wat slechtere spelers al zoveel damage met dat ding kunnen doen dat inderdaad de goede spelers overmatig veel damage met dat ding kunnen doen, waardoor de tank "onzin" is

althans dat is wat ik uit zijn relaas opmaak.

Zelf ook zitten te twijfelen om die TD lijn te gaan rijden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Mickroz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:10:
[...]

Het gaat er niet om wie er in de OP tank zit. Het gaat er om dat de tank OP is. Het is alleen vervelend als je weet dat je er iemand in gelijke omstandigheden uit zou spelen, maar dat hij nu wint omdat hij een tank rijd die niet goed gebalanceerd is.

Wel worden mensen die in zulke tanks rijden vaak noobs genoemd terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn ;) Dit is pure frustratie van de ontvangende kant.

Verder is nog zoiets als skill floor en ceiling (hoe makkelijk is het om redelijk in een tank iets te doen en wat is de absolute top dat er met een tank gedaan kan worden, maar dat is een hele andere discussie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Istrilyin schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:13:
Vraagje: ik ben nu na 10 daagjes WoT met de Wespe bezig. Op een of andere manier geeft een rake arty treffer me meer voldoening dan een treffer met een tank. Maar als er een doorgebroken tank of TD op me afkomt dan heb je natuurlijk wel een probleem. Wat te doen als je niet weg kan komen en het dus moet uitschieten (99% van de gevallen): AP of HE ammo laden? Heeft AP ammo eigenlijk uberhaupt zin? Richten in gewone view of in top-down view? Wordt het later beter in b.v. een Hummel of is zo'n ontmoeting eigenlijk bijna altijd einde oefening?
In 9 van de 10 keer ben je gewoon dood. Qua AP of HE, dat hangt van de situatie af. Heb je nog ondersteuning in de buurt, dan zou ik voor HE gaan. Als je niet raakt, kan je altijd nog de tracks geraakt hebben waardoor je teamgenoten meer tijd hebben om hem af te schieten. Ben je alleen en heb je tijd voor een reload, ga voor AP, doe een schietgebedje en blijf in gewone view.
Ander vraagje... ik begrijp dat je op hogere tiers geld inlevert? Welke tiers zijn financieel het beste? Is er iets voor te zeggen om gewoon een tier 3 of 5 of 7 helemaal uit te ontwikkelen en de top-tiers laten voor wat het is?

Hmmm... vraagjes zou het eigenlijk moeten zijn :-)
Zonder premium kun je tot en met tier 8 winst maken als je een redelijke speler bent, dit is wel gemiddeld genomen. Sommige potjes zul je wel verlies maken. Voor een gemiddelde speler zal tier 6/7 de sweetspot zijn om winst te maken. Of je top tiers wilt spelen, is slechts een kwestie van voorkeur. Hoe hoger de tier, hoe meer taktiek erbij komt kijken. Deze potjes zijn naar mijn mening ook leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ander leuk momentje over unicum platoons en bepaalde ragende clans.

gisteren reed ik in mijn 50-120 en het andere team had een platoon met 2 exnom/exn0m(geen id meer) en een aos member allen blauw of paars. 1tje in een t57 andere een obj. 268 en de 3e een batchat.

begin van de battle t57 en obj op mijn flank gespot. De t57 vangt 1 shell van 1 van onze mediums waardoor ik hem in 1 clip verder af kan maken zonder zelf gespot te worden(gods wonder in een 50-120). Zijn reactie hierop was een hele toffe. Damn i got too greedy.

verder in de obj. nog 3 shell kunnen duwen voordat een e-100 hem af maakte wat hij heel sympathiek op pakte.

Uiteindelijk is hun batchat mij tijdens mijn reload komen halen. Nog even over de pot gehad en een GG uit gewisseld.

Zo zie je toch maar dat zelfs unicum platoons uit de beruchtste clans nog best menselijk kunnen/vriendelijk kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
perpixel schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:27:
Ander leuk momentje over unicum platoons en bepaalde ragende clans.

gisteren reed ik in mijn 50-120 en het andere team had een platoon met 2 exnom/exn0m(geen id meer) en een aos member allen blauw of paars. 1tje in een t57 andere een obj. 268 en de 3e een batchat.

begin van de battle t57 en obj op mijn flank gespot. De t57 vangt 1 shell van 1 van onze mediums waardoor ik hem in 1 clip verder af kan maken zonder zelf gespot te worden(gods wonder in een 50-120). Zijn reactie hierop was een hele toffe. Damn i got too greedy.

verder in de obj. nog 3 shell kunnen duwen voordat een e-100 hem af maakte wat hij heel sympathiek op pakte.

Uiteindelijk is hun batchat mij tijdens mijn reload komen halen. Nog even over de pot gehad en een GG uit gewisseld.

Zo zie je toch maar dat zelfs unicum platoons uit de beruchtste clans nog best menselijk kunnen/vriendelijk kunnen zijn.
Unicums zijn soms net mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
perpixel schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:27:
Je doet het voorkomen alsof raging/beruchtheid/rudeness evenredig zijn met WN7 ratings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
perpixel schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:50:
[...]

De hoogste avg. damage op 1 tank is in deze tank gezet. Er is een rus en die haalt 6.5k avg. damage al 100+ potjes.
LuciqueII inderdaad, maar die speelt full gold, alleen premium consumables and met 2 Maus in platoon die de klappen vangen terwijl hij damage doet. Aan de ene kant is het een prestatie maar aan de andere kant is het gewoon een erg vieze manier van spelen.

Was gisteren super lekker bezig en probeerde nog de missie te doen voor de 250k, nog 3 kills, 1 survived game en daarna nog een random battle. 21 kills had ik met 10 potjes al maar daarna ging het een partijtje slecht. Eén pot waarin ik zelf beter had moeten spelen, daarna een loss die ondanks een dikke lagspike (waardoor ik 20-30% hp verloor) niet echt makkelijk gewonnen had kunnen worden maar wel een goede pot was. Vervolgens een team dat echt te vaag was en ik veel pech had. Uiteindelijk nog wel de kills gehaald maar ik dacht, laat maar hangen was al van super goede dag naar een goede dag gegaan :P

Overigens nog een erg fijn en mooi potje op mijn IS7 wat trouwens ook mooi vergelijkingsmateriaal is met de video van Haast in de IS4 (zelfde map, zelfde zijde, bijna dezelfde positie).

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 19-11-2013 11:38 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Via de specials haal je ook makkelijk veel credits binnen. Dit weekend was er eentje voor de britse churchil lijn. Op die manier de moed gevonden om de Churchill VII te grinden en per potje 40-80k credits binnen gehaald (zonder kosten, maar die vallen mee op T6) Ik heb wel een premium account dat maakt het spel heel wat leuker omdat je meer credits & xp binnenhaalt waardoor je toch iets sneller upgrades of nieuwe tanks kan unlocken. Die extra credits maken het ook mogelijk om op al je favoriete tankjes full equipment te stoppen.
Fest schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:03:
[...]

Ik heb hem gisteren toevallig ook unlocked :*) . T-54 blijft bij mij ook, heerlijke tank waar ik ook de meeste battles in heb gespeeld.
Hoe doen jullie dit eigenlijk practisch met de crew?
Ik zit nu op de T44 met een bijna 2 skill crew, nog 67k te gaan voor de T-54, jippee!!!
De T-44 wil ik niet houden dus ik betaal dan 20k credits per crew member om ze over te zetten naar de T-54 (gebruiken jullie hier altijd gold voor misschien, want de grind van 90% naar 100% duurt ook wel even...)

Ok, dan zit ik in de T-54 met een leuke crew, MAAR als ik dan de Object 140 unlock en die crew wil meenemen maar toch de T-54 behouden, moet ik dan voor de T-54 weer een crew trainen vanaf 75%of100%? Of switchen jullie die crew steeds tussen de 2 tanks? (gaat dat zonder penalty en zonder gold/credit cost?)

Zelfde probleem heb ik met de IS3, ik wil de volledige lijn grinden maar de IS3 moet ik behouden voor clanwars. Moet je dan altijd 2 of meer volledige crews levelen? Zo moet je toch echt belachelijk veel games spelen wil je in je top tanks wat leuke crew hebben zonder dat je in de lower tier tanks die je wil houden weer een brol crew moet dumpen.

Ik heb gehoord van gratis verplaatsen van crew uit een premium tank naar een andere maar als ik dat bij mijn E-25 doen naar de nieuwe duitse TD lijn dan moet ik nog steeds credits of gold betalen en verlies ik nog altijd xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Op een of andere manier geeft een rake arty treffer me meer voldoening dan een treffer met een tank.
Laat Kaap het maar niet horen :+
Maar als er een doorgebroken tank of TD op me afkomt dan heb je natuurlijk wel een probleem. Wat te doen als je niet weg kan komen en het dus moet uitschieten (99% van de gevallen): AP of HE ammo laden? Heeft AP ammo eigenlijk uberhaupt zin? Richten in gewone view of in top-down view?
Meestal heb je dan geen tijd meer om nog even andere ammo te laden wegens de lange laadtijd, maar als het kan dan idd AP laden zoals Fest zegt en in gewone view hopen op het beste :)
Wordt het later beter in b.v. een Hummel of is zo'n ontmoeting eigenlijk bijna altijd einde oefening?
De Hummel kan als halve TD opereren, dus daarmee maak je idd wel kans om zo'n tank nog weg te snipen a la een TD.
Zonder premium wordt het vanaf T8 wel lastig om geld te verdienen idd. En sommige tanks zijn duurder in de repair dan andere. Een E-75 bijvoorbeeld is behoorlijk prijzig qua repairkosten, zelfs als je een redelijk potje draait met een premium account, dood gaat maar wel het potje wint dan kan je nog verlies draaien.

Op tier 6 en 7 is geld verdienen relatief makkelijk. Met bijvoorbeeld de Hellcat maak ik altijd lekkere winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@inrage: je kunt de crew vanuit een reguliere tank gratizzzz overzetten in een premium tank van dezelfde soort/land. Niet andersom (dacht ik toch). Crew hoef je dan niet te retrainen naar de E25

Vwb nieuwe crew in IS3: ik gebruik een kv1 om crew te trainen naar eerste skill (6th sense). Tier 5 is het wat makkelijker XP verzamelen dan in tier 8.
Heb t met ISU152 en AMX100 niet gedaan en met verse crew begonnen. Heb winrates flink zien dalen omdat ik zo gewend ben om met 6th sense rond te rijden. Beiden zaten met goede crew rond de 60%, beiden gezakt richting de 50.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perpixel schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:24:
[...]

Wat is je damage output dan? en over hoeveel games heb je het dan? ik heb namelijk ook een chaffee met maar 38% winrate maar wel 950 avg xp ;) gewoon niet zoveel games. dus nog niks over te zeggen.

Ben wel benieuwd naar de damage output want ga hem binnenkort ook kopen en moet nog even een streefpunt hebben als damage :P
Heb net weer een lossstreak gedaan met t ding.......
6 battles, 1 gewonnen. Winchance was niet 1x boven de 50%
Damageoutput moet mijn inziens boven de 2500 liggen, zit zelf tegen de 2000 wat nog niet goed is. Heb potjes boven de 3-4k, maar ook die gaan verloren. Dan nog wat potjes met winchance rond de 40% waarbij je team opgerold wordt en zie daar heb je mijn stats.....
Mijn winrate was trouwens niet onder de 30 maar 38.....(ahum.......voor deze laatste lossstreak).

Object140 is trouwens bij mij ook zo'n tank waarmee het niet wil lukken......
Al een week of 6 stof laten happen en nu gaat t iets beter. T62 doe ik dan weer wat beter in......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Inrage schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:41:
Ik zit nu op de T44 met een bijna 2 skill crew, nog 67k te gaan voor de T-54, jippee!!!
De T-44 wil ik niet houden dus ik betaal dan 20k credits per crew member om ze over te zetten naar de T-54 (gebruiken jullie hier altijd gold voor misschien, want de grind van 90% naar 100% duurt ook wel even...)

Ok, dan zit ik in de T-54 met een leuke crew, MAAR als ik dan de Object 140 unlock en die crew wil meenemen maar toch de T-54 behouden, moet ik dan voor de T-54 weer een crew trainen vanaf 75%of100%? Of switchen jullie die crew steeds tussen de 2 tanks? (gaat dat zonder penalty en zonder gold/credit cost?)
Zodra het om goede crew gaat, gebruik ik altijd gold om te retrainen. Net dus 800 gold kwijtgeraakt om mijn T-54 crew te retrainen naar de Object 140. Normaal wacht ik hiermee tot er korting is, maar nu dus even niet. Zodra er een korting is op crew recruiten/retrainen komt er een nieuwe crew voor de T-54.
Zelfde probleem heb ik met de IS3, ik wil de volledige lijn grinden maar de IS3 moet ik behouden voor clanwars. Moet je dan altijd 2 of meer volledige crews levelen? Zo moet je toch echt belachelijk veel games spelen wil je in je top tanks wat leuke crew hebben zonder dat je in de lower tier tanks die je wil houden weer een brol crew moet dumpen.
Kwestie van kiezen waar je de beste crew in wilt. Oftewel nieuwe crew recruiten voor de IS-8 of voor de IS-3 en eventueel retrainen, afhankelijk van wat je kiest.
Ik heb gehoord van gratis verplaatsen van crew uit een premium tank naar een andere maar als ik dat bij mijn E-25 doen naar de nieuwe duitse TD lijn dan moet ik nog steeds credits of gold betalen en verlies ik nog altijd xp.
Je doet het verkeerd om. Crew uit de standaard tanks kun je zonder penalty gebruiken in dezelfde type tanks van hetzelfde land. Dus je crew uit de Jagdtiger werkt bijvoorbeeld zonder penalty in je E-25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Fest schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:55:
[...]

Je doet het verkeerd om. Crew uit de standaard tanks kun je zonder penalty gebruiken in dezelfde type tanks van hetzelfde land. Dus je crew uit de Jagdtiger werkt bijvoorbeeld zonder penalty in je E-25.
Thx voor de replies iedereen.

Nog even ter verduidelijking ivm de E25 (of een andere premium). Ik kan er dus zonder retrainen een andere crew instoppen (TD&german) en deze dan later ook gratis/zonder penalty terug in de Jadgtider stoppen.
Ok, dat helpt. Dacht dat je die dan gratis/penaltyloos in AL je German/TDs kon gebruiken. Maar dat zal WG wel niet willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een manier om te retrainen zonder gold te gebruiken en toch op 100% te blijven:
Als de crew al wat skills heeft, kun je ervoor kiezen om de skills te droppen tegen credits, daarna te retrainen tegen credits en je "penalty" gaat niet af van je 100% maar van je 2e-3e skill.

Je retraint dus tegen credits maar behoudt toch 100% crew.
Kost je wel wat XP op je skills, maar soms vind ik dat minder erg dan wéér 800-1000 gold te spenderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
perpixel schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:19:
Het gaat er niet om wie er in de OP tank zit. Het gaat er om dat de tank OP is. Het is alleen vervelend als je weet dat je er iemand in gelijke omstandigheden uit zou spelen, maar dat hij nu wint omdat hij een tank rijd die niet goed gebalanceerd is.

Wel worden mensen die in zulke tanks rijden vaak noobs genoemd terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn ;) Dit is pure frustratie van de ontvangende kant.

Verder is nog zoiets als skill floor en ceiling (hoe makkelijk is het om redelijk in een tank iets te doen en wat is de absolute top dat er met een tank gedaan kan worden, maar dat is een hele andere discussie)
n00b hier, over welke tank hebben we het?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
dfrenner schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:18:
n00b hier, over welke tank hebben we het?
De Waffentrager E-100, dit is de Tier10 tank uit de nieuwe Duitse TD lijn die is geïntroduceerd met de laatste patch.

Ding heeft een autolader die 6x560 potential dmg per clip kan doen. In één clip/drum kan hij dus 3360 dmg doen. 8)7 Zeg maar dag tegen je Tier10 tank in 10 sec..

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 19-11-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
10 seconden? dat ding schiet als een machinegun zo snel. Denk dat je in 6 seconden wel weg ben.

Zorg niet dat je ergens getracked wordt want dan ben je gezien met dit ding.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Mr_Size schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:20:
De Waffentrager E-100, dit is de Tier10 tank uit de nieuwe Duitse TD lijn die is geïntroduceerd met de laatste patch.

Ding heeft een autolader die 6x560 potential dmg per clip kan doen. In één clip/drum kan hij dus 3360 dmg doen. 8)7 Zeg maar dag tegen je Tier10 tank in 10 sec..
Oh ik dacht dat het om een tank ging die je tussendoor, met gold kon kopen.

Maar leuke specs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20
Kaap schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:30:
[...]
Je doet het voorkomen alsof raging/beruchtheid/rudeness evenredig zijn met WN7 ratings...
Die lui vallen al op en als ze dan gaan ragen nog veel meer. Gisteren had ik er ook eentje van exnom die in zijn E100 gewoon echt een slecht potje speelde maar daarna het team de schuld ging geven. Zulke lui kom je dagelijks meerdere keren tegen maar als ze van zo'n clan zijn en een blauw/paarts kleurtje hebben verwacht je er wat meer van dan van de standaard tomaatjes. Oftewel je onthoudt het gewoon beter :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Dan heb ik steeds geluk gehad met de WTE100. Of in mijn eigen team of in het andere team en elke keer was deze zo snel mogelijk tot schroot geschoten. Iedereen focussed er op. :P
Nog niet zelf door afgemaakt, gaat nog wel komen.

[ Voor 19% gewijzigd door solique op 19-11-2013 12:32 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
solique schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:31:
Dan heb ik steeds geluk gehad met de WTE100. Of in mijn eigen team of in het andere team en elke keer was deze zo snel mogelijk tot schroot geschoten. Iedereen focussed er op. :P
Nog niet zelf door afgemaakt, gaat nog wel komen.
Same, kan me nog een potje herinneren in mijn JT vlak nadat de patch live was gegaan. Was me toch een camp potje op Prokhorovka, iedereen was bang voor die WTE :) Potje uiteindelijk gewonnen doordat een teammaat zich min of meer opofferde door hem te spotten waarna hij o.a. door mij werd weggeblazen.

Maar ik kom ze nog niet heel veel tegen, de T8 en T9 zie ik vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Of nog leuker, een platoon van 2x WT E100 en een random BatChat in A8 bestoken met mijn WZ-111 van half achter een heuvel aan onze cap zijde (Noord spawn dus). Even voor de beeldvorming ik heb er een WT E100 en BatChat gekilled toen ik ze allemaal op <50% had geschoten en er 2-3 randoms van mijn team aan kwam rijden om te supporten. Weg waren ze zo en je hebt niet eens goede gun depression in die WZ-111 :D

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 19-11-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 16:18
wsLy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:11:
Dat heb ik bijvoorbeeld met de jagdtiger en de object 140, ed31. Heel vaak gewoon slechte teams. Met de jagdtiger extra pijnlijk omdat ik het ding al in 2012 had geresearched....
Ik heb exact hetzelfde met mijn Jagdtiger (449 games, 1750 average dmg, 44% winrate). Doe het niet heel slecht in de JT, maar vrijwel altijd een T10 potje. Als dan de meeste van de T10 compleet falen, kan je wel goed dmg doen, maar je kunt ze niet allemaal compenseren. Heb net afgelopen weekend de lorraine 40T gekocht, precies hetzelfde (avg dmg 1615, winrate 36%, hoewel daar het aantal potjes nog erg laag is). Vind het een heerlijke tank en doe het niet heel slecht in die tank, maar vaak kom ik in slechte teams en sta ik op het einde gewoon tegen 4-5 tegenstanders aan te kijken.

Even opgezocht. Het gemiddelde van de JT is 1700 dmg met een winrate van 49,2% en de lorraine 1240 met een winrate van 49,6%. Zit met beide dus boven het gemiddelde dmg, maar ruim onder de winrate.... 8)7 Statistisch gezien heb ik dus recht op een hogere WR :+

[ Voor 13% gewijzigd door blonderulez op 19-11-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Nu ik er over denk, gister zat er een yolo WTE100 in mijn team.
Ging op Komarin het open veld over bij de 9/0 lijn.
En daarna ragen op ons dat wij geen support gaven. :|

De tank hoeft dus niet OP te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
solique schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:47:
Nu ik er over denk, gister zat er een yolo WTE100 in mijn team.
Ging op Komarin het open veld over bij de 9/0 lijn.
En daarna ragen op ons dat wij geen support gaven. :|

De tank hoeft dus niet OP te zijn. ;)
Als je een Landkreuzer P. 1000 Ratte aan een rode tomaat zou geven, dan nog zou hij het presteren om hem in het water te verzuipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Laatst geluk/pech gehad met een wte100. Ik was in mijn IS-4 op de zwakke flank bezig om de boel dicht te houden (uiteindelijk bijna 10k potential damage recieved). Tegenover ons stond o.a. een wte100 maar ze durfden niet te pushen. Dat was geluk, want ze hadden ons zo op kunnen rollen. Daarna kwam de pech want toen onze andere flank had gewonnen en het aan onze flank wat was uitgedund besloot hij om eindelijk maar eens op mij af te komen. Nog een schot in weten te krijgen, maar het was snel over. Ik hield er een beetje een naar gevoel aan over, want ik had de hele pot goed werk gedaan en werd zonder een fout te maken binnen een paar seconden opgerold door een speler die verder niet zo heel veel aan de battle had bijgedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
defiler1974 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:50:
[...]

Als je een Landkreuzer P. 1000 Ratte aan een rode tomaat zou geven, dan nog zou hij het presteren om hem in het water te verzuipen.
Exact, hoeveel spelers in T57s of Foch 155s je ook niet ziet die er gewoonweg niet weten hoe ermee om te gaan. Dit terwijl je er ongelooflijke potten mee kunt hebben als je dat wel weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
Fest, Inrage, Mr_Size: dank voor de antwoorden!
Oh ja het laatste Wespe-als-TD dingetje: werkt auto-aim in close combat voor arty in view mode? Ik heb het gevoel van niet... Maar goed daar loop ik de beginnerstadia voor door he...
Laat Kaap het maar niet horen :+
Um... hij is een arty-hater of arty-verslaafde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

defiler1974 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:50:
[...]

Meest opmerkelijke was dan ook dat hij groen was, maar dat zeg ook weer niets.
Misschien dat ik daarom tegenwoordig standaard geen vertrouwen in mijn eigen team meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Istrilyin schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:12:
[...]

Hater, definately hater. Nee tuurlijk niet, kaap houd van arty. Voorzitter van de arty fanclub.

[ Voor 15% gewijzigd door dynosu op 19-11-2013 13:45 . Reden: erased the lie! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
http://www.noobmeter.com/player/eu/inraged/502587491/

Noobmeter wil niet updaten en aangezien ik een grote statshoer ben is dat een groot probleem.
Iemand die daar nog 'last' van heeft? Kan zo niet snel iets vinden op het net...

Ik gebruik het modpack van atticus182, weet niet of dat er mee te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Istrilyin schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:12:
Arty fan.

Kaap is ook nooit te beroerd om tips te geven hoe je een betere arty speler wordt of om gewoon gezellig te babbelen over het plezier wat sommige arties je geven. Gewoon ff in-game pm-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
djengizz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:22:
[...]

Arty fan.

Kaap is ook nooit te beroerd om tips te geven hoe je een betere arty speler wordt of om gewoon gezellig te babbelen over het plezier wat sommige arties je geven. Gewoon ff in-game pm-en.
Helemaal mee eens. Ik heb zo ongelofelijk veel arty tips van Kaap gekregen dat ik nu vaak Kaap in battles tegen kom en hem 1 shot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Laatst online: 07-02 15:18
Inrage schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:20:

Noobmeter wil niet updaten en aangezien ik een grote statshoer ben is dat een groot probleem.
Iemand die daar nog 'last' van heeft? Kan zo niet snel iets vinden op het net...

Ik gebruik het modpack van atticus182, weet niet of dat er mee te maken heeft...
Noobmeter wil mijn gegevens ook niet updaten en ik draai met maar een paar mods, dus volgens mij ligt het niet daar aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mods hebben uberhaupt niets te maken met noobmeter. Geen enkele mod heeft invloed op het wel of niet updaten van noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
pkregting schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:27:
[...]

Helemaal mee eens. Ik heb zo ongelofelijk veel arty tips van Kaap gekregen dat ik nu vaak Kaap in battles tegen kom en hem 1 shot
Dankzij hem hem ik nu een WR van 61.20% op mijn 105 leFH18B2 8)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]

Precies, Kaap heeft mij geïnspireerd om mijn Type E-100 weer terug te kopen.. Arty platoon met Kaap is altijd dikke fun. Gewoon invite sturen dan is hij bereid om je bij je grind te ondersteunen.

[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 19-11-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
ik heb gehoord dat hij ook m60 codes weg geeft :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

perpixel schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:45:
ik heb gehoord dat hij ook m60 codes weg geeft :o
Dat zou kaap nooit doen, het heeft niets met arty te maken. Dus dat zou hij nooit doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:16:
Nog een manier om te retrainen zonder gold te gebruiken en toch op 100% te blijven:
Als de crew al wat skills heeft, kun je ervoor kiezen om de skills te droppen tegen credits, daarna te retrainen tegen credits en je "penalty" gaat niet af van je 100% maar van je 2e-3e skill.

Je retraint dus tegen credits maar behoudt toch 100% crew.
Kost je wel wat XP op je skills, maar soms vind ik dat minder erg dan wéér 800-1000 gold te spenderen
Dat is wel een hele dure manier om je tank op 100% te houden, het kost je 10% van je skill en nog eens 10% van je basis skill. Weet niet of dit klop, maar het lijkt mij dat als je 3 skills heb getrained, je dan 3 of 4 keer meer xp weggooit.

Alle nieuwe eigenaren van de Object140, gefeliciteerd. Op het ogenblik is de Object140 mijn favoriete tier 10. Integenstelling to ed31 wou het bij mij met de T-62a niet, maar met de Object 140. Speelt ongeveer gelijk aan de T-54, alleen nog iets beter. Het enige probleem dat ik heb is een eindeloze rij kapotte ammo racks.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:42
heh WTFE100 met 2 mausjes is wel smerig idee zeg, maar serieus wat voor losers zijn dat dan in de maus dat ze zich voor hem laten afknallen 0_o Een keertje of een avondje kan ik me nog voorstellen, maar 100 battles plus? Ik had die gast allang de vinger gegeven ...

Heb nu na zo'n 150+ battles zo'n 3700 avg damage op dat ding, maar als je ziet hoe sommige mensen dat ding misbruiken, echt te erg...

Prettigste platoons tot nu toe voor de WTF vind ik persoonlijk, 1 WTF, 1 heavy ala is7 / e5 oid, 1 med. Voor grote open maps heb je dan de spots van de medium en voor citymaps kan je achter de heavy schuilen :)
Beste map voor dit ding imo, campinovka, maar die krijg ik echt nooit in deze tank in randoms =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
djengizz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:22:
[...]
Arty fan.

Afbeeldingslocatie: http://www.mememaker.net/static/images/memes/2641866.jpg
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.mememaker.net/static/images/memes/2641881.jpg
Nemean schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:39:
[...]

Precies, Kaap heeft mij geïnspireerd om mijn Type E-100 weer terug te kopen.. Arty platoon met Kaap is altijd dikke fun. Gewoon invite sturen dan is hij bereid om je bij je grind te ondersteunen.
Afbeeldingslocatie: http://www.mememaker.net/static/images/memes/2641874.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:48:
[...]

Dat is wel een hele dure manier om je tank op 100% te houden, het kost je 10% van je skill en nog eens 10% van je basis skill. Weet niet of dit klop, maar het lijkt mij dat als je 3 skills heb getrained, je dan 3 of 4 keer meer xp weggooit.
Ik heb de sommetjes niet gemaakt, maar 't leek me nog wel mee te vallen.

Gisteren een crew op 3e skill 90%, geretrained naar andere tank.
Kostte volgens mij 11-12% op de 3e skill.
Als je dit omrekent naar XP's in aantal is het idd veel, maar 1000 gold of 10% XP op een 3e skill dan merk ik die 1000 gold harder in mijn portemonnee dan dat ik het effect in de tank merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
ben weer eens aan het streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
Okay Kaap! Schijnt dat iedereen je kent... Als ik je online ga zien dan mag je los barsten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56

Hier precies hetzelfde, heeft iets te maken met de switch van API 1.0 naar API 2.0?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:59:
[...]

Ik heb de sommetjes niet gemaakt, maar 't leek me nog wel mee te vallen.

Gisteren een crew op 3e skill 90%, geretrained naar andere tank.
Kostte volgens mij 11-12% op de 3e skill.
Als je dit omrekent naar XP's in aantal is het idd veel, maar 1000 gold of 10% XP op een 3e skill dan merk ik die 1000 gold harder in mijn portemonnee dan dat ik het effect in de tank merk.
Je kunt ook zeggen dat het 50% (geen idee hoeveel precies) op je 4e skill is ;) Het is wel zo dat crew xp zo ongeveer het enige is wat je niet kunt kopen. Ik wil er bij mijn ervarener crews (2 skills+) best wat voor uitgeven om die xp te behouden. Sowieso wacht ik meestal tot de specials :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:15

_Z3

Istrilyin schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:08:
[...]

Okay Kaap! Schijnt dat iedereen je kent... Als ik je online ga zien dan mag je los barsten!
Om de zoveel tijd wordt kaap onder vuur genomen in het WOT topic, vooral vanwege zn voorliefde voor Arty: http://gathering.tweakers...message/40982413#40982413

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:08
Ik zie hier welleens mensen, die bijvoorbeeld nu al weten dat de test server over ongeveer een week komt. Hoe weten jullie dat? Want ik zie er niks van op de site staan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

De meeste "inside" info komt hier vandaan SurfBoy:

http://ftr.wot-news.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
SurfBoy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:23:
Ik zie hier welleens mensen, die bijvoorbeeld nu al weten dat de test server over ongeveer een week komt. Hoe weten jullie dat? Want ik zie er niks van op de site staan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mafkees geteamkilled.....
Begon een E25 mij ineens te beschieten, kennelijk omdat ik 'm gevraagd had om niet telkens te spammen voor zijn clan.

Hij liet me voor 150 health in leven (1200 damage gedaan), waarna hij blauw kleurde.
Op t einde van de battle (stond inmiddels 2:12) heb ik hem afgeschoten (omdat ie toch al blauw was).
Kan ik nu zonder risico een ticket aanmaken en een replay opsturen zonder dat ik zelf er wat over te horen krijg. Of is de ingame melding (door meerderen gedaan) voldoende voor een ban?

Edit: zie nu dat ie ook nog eens clancommander is :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:15

_Z3

Kan iedereen bij de test server? Of zijn er invites nodig oid?

[ Voor 4% gewijzigd door _Z3 op 19-11-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
themaxter schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:24:
De meeste "inside" info komt hier vandaan SurfBoy:

Aha dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:28:
Begon een E25 mij ineens te beschieten, kennelijk omdat ik 'm gevraagd had om niet telkens te spammen voor zijn clan.

Hij liet me voor 150 health in leven (1200 damage gedaan), waarna hij blauw kleurde.
Op t einde van de battle (stond inmiddels 2:12) heb ik hem afgeschoten (omdat ie toch al blauw was).
Kan ik nu zonder risico een ticket aanmaken en een replay opsturen zonder dat ik zelf er wat over te horen krijg. Of is de ingame melding (door meerderen gedaan) voldoende voor een ban?

Tenzij hij meer deed dan jou neerschieten heeft een ticket maken geen zin. Teamkillen wordt nl. geregeld door de ingame teamkill-checker. Als het nu een combi is van blocken/spammen/teamkillen e.d. kun je er een ticket op inschieten. Je hoeft trouwens zelf nergens bang voor te zijn want blauwen mag je juist afschieten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

henknap schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:28:
[...]

Iedereen kan dit bij een test server. Gesloten tests gebeuren niet meer in europa, alleen in rusland.

Toch user? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:28:

Lekker een replay opsturen, zulk soort gasten zouden niet eens een clan mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:36
dynosu schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:32:
[...]

Iedereen kan dit bij een test server. Gesloten tests gebeuren niet meer in europa, alleen in rusland.

Toch user? :)
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
henknap schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:28:
[...]

Als hij online komt kun je een aparte client downloaden, daarin krijg je 10 mil. xp en 10 mil credits. Plus 10.000 goud.
Hiermee kun je alles unlocken/ kopen wat je wilt uitproberen.
Hou er rekening mee dat het spel iets anders gaat dan op de gewone server. Er word door iedereen met goud geschoten, word veel geteamkilled, en rushen gebeurt ook veel. Het telt toch niet mee voor je stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Vorst8 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:34:
[...]

Als hij online komt kun je een aparte client downloaden, daarin krijg je 10 mil. xp en 10 mil credits. Plus 10.000 goud.
Hou er rekening mee dat het spel iets anders gaat dan op de gewone server. Er word door iedereen met goud geschoten, word veel geteamkilled, en rushen gebeurt ook veel. Het telt toch niet mee voor je stats.
Bans tellen wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Vorst8 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:34:
[...]

Het is 100 miljoen, maar inderdaad, er wordt zoveel geteamkilld, wou dat ze hier wat aan konden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
SurfBoy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:36:
[...]

Het is 100 miljoen, maar inderdaad, er wordt zoveel geteamkilld, wou dat ze hier wat aan konden doen.
Ik kom echt maar af en toe teamkillers tegen. (Misschien omdat ik sinds kort in een WG account rondcross op de test server :P) En zoals ik al zei, een ban op de test server is een ban op de live server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
iemand deze nog te pakken?
https://eu.alienwarearena...nks-bonus-code-giveaway-2

300G plus 1 dag premium gratis.

Weet niet of dat linkje mag. Er zijn trouwens 0 codes over, maar ben wel nieuwsgierig of iemand dit nog te pakken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

had em gisteravond te pakken ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Inrage schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:41:
Ik train op hogere tiers altijd mijn crew om met Gold, vindt het echt waardeloos om met een 80% crew rondt te rijden op tier 8 of hoger.
Wacht liever wel tot er een crewretraining special is maar voor de object 140 maakte ik een uitzondering.
Special laat waarschijnlijk nog wel ff op zich wachten aangezien clans nu als een malle hun goede crews overzetten ivm de stage 2 cw die er aankomt.

Heb een aantal crews in barracks of tanks zitten die dus niet zijn gekwalificeerd maar waarmee ik dus op 80% rondrijdt ivm penalty.
Dit zijn dan tanks waarin ik ff een daily doe en verder niks. (Nashorn met ferdicrew welke ik pas retrain op de tier 8 wt omdat ik de tier 7 skip).
Nee je kan crews niet tussen reguliere tanks switchen zonder penalty van 20%.
Bedenk dus "wil je cw met de 140" zet dan de crew over en begin een nieuwe in de T-54.
Je kan met je 140 crew dan wel in de T-54 rijden maar je skills worden niet getraind geloof ik, ze werken wel.
IS-3 wordt niet gebruikt in CW wel in TC, gewoon nieuwe crew inzetten en oude doorgrinden richting hoger.
Heb zelf de IS-3 teruggekocht voor TC en met een 150 TC battles heb ik de crew alweer bijna op 2 skills.
Zelfde geldt bij mij voor de 110 heerlijke TC tank en ook crew weer op 2+ skills

Je wil gewoon de beste crew in je tier 9 of 10 hebben, een crew met 3 of meer skills presteren gewoon beter dan een crew met maar 1 of geen skill.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De skills worden wel getrained als je de crews niet omtrained, weet ik uit eigen ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:28
mhindrik schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:02:
iemand deze nog te pakken?
https://eu.alienwarearena...nks-bonus-code-giveaway-2

300G plus 1 dag premium gratis.

Weet niet of dat linkje mag. Er zijn trouwens 0 codes over, maar ben wel nieuwsgierig of iemand dit nog te pakken heeft?
Strange, zojuist een code bemachtigd, dus blijkbaar hadden ze een nieuwe lading (staat nu nog op 1700 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het nog steeds mogelijk is om 15m achter een bosje te gaan staan, en vervolgens ongespot te schieten? Via Google vond ik dat er een aantal patches geleden wel iets aan bepaalde bosjes is gedaan, maar weet niet precies wat het inhoudt.

Ik ben nu namelijk de StuG III, SU-85, en T25 AT aan het spelen, en met name de eerste 2 hebben enorm slechte viewrange. Om toch niet geheel van spots van teamgenoten afhankelijk te zijn leek het me een goed idee om de "bush-trick" te gebruiken, maar telkens als ik dat doe word ik toch gespot.

Sowieso vind ik TDs tot nu toe maar niets (behalve de Alecto dan, maar die speelde ik als Medium). Ik voel me een stuk meer afhankelijk van mijn team dan in "normale" tanks. Als er goede TD-spelers zijn die regelmatig streamen, houd ik me graag aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:36:
Weet iemand of het nog steeds mogelijk is om 15m achter een bosje te gaan staan, en vervolgens ongespot te schieten? Via Google vond ik dat er een aantal patches geleden wel iets aan bepaalde bosjes is gedaan, maar weet niet precies wat het inhoudt.

Ik ben nu namelijk de StuG III, SU-85, en T25 AT aan het spelen, en met name de eerste 2 hebben enorm slechte viewrange. Om toch niet geheel van spots van teamgenoten afhankelijk te zijn leek het me een goed idee om de "bush-trick" te gebruiken, maar telkens als ik dat doe word ik toch gespot.

Sowieso vind ik TDs tot nu toe maar niets (behalve de Alecto dan, maar die speelde ik als Medium). Ik voel me een stuk meer afhankelijk van mijn team dan in "normale" tanks. Als er goede TD-spelers zijn die regelmatig streamen, houd ik me graag aanbevolen ;)
Werkt nog prima, is de enige manier om niet direct gespot te worden in de wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

Het werkt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

http://www.feldzug.net/en-stats/ is bij mij wel up to date

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
dennisvalk schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:35:
[...]
Strange, zojuist een code bemachtigd, dus blijkbaar hadden ze een nieuwe lading (staat nu nog op 1700 ofzo)
Dat merk ik ja, gelijk die website overbelast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
dennisvalk schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:35:
[...]

Vaag... hier geeft hij aan dat er nog 3352 keys over zijn.

*ga weer door met F-5 en..* 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oke, bedankt Coyotee en User, dan moet ik er maar eens extra op letten dat ik wel goed gepositioneerd sta.

Trouwens, nog iets wat ik me afvraag: is er iets mis met XVM? Telkens in mijn eerste battle van de dag werkt het gewoon, maar daarna geen stats meer. Geen big deal op zich, maar vond het altijd wel handig om de goede spelers in mijn team in de gaten te houden, en daarvan te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:19
ChojinZ schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:56:
[...]

Vaag... hier geeft hij aan dat er nog 3352 keys over zijn.

*ga weer door met F-5 en..* 8)
Spannend.. nu F5en op mijn inbox :P

You're in the queue!

Your approximate wait time is less than 60 minutes. You will be notified via email if you have been assigned a code.

Dat viel mee, de code zit al in de inbox :*)

[ Voor 5% gewijzigd door TheOmen op 19-11-2013 16:26 . Reden: ik heb post ]

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Waar kan je een replay insturen bij wg voor team killing, net iemand met 2 team kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Support ticket aanmaken op de WoT website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Laatst online: 07-09 14:39
Mijn dag tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dCnlyHJ.png
Echt geweldig apparaat, nog 20k exp te gaan voor de Nashorn. Speel em overigens met de stock gun. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Goed bezig crash!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
hacker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
hier ook geen probleem:
http://www.noobmeter.com/player/eu/zteever/503033275/

(let niet op de stats, ik ben gewoon niet goed in dit soort spellen :) )

al gebruik ik een ander modpack

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
TheOmen schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:24:
[...]

Spannend.. nu F5en op mijn inbox :P

You're in the queue!

Your approximate wait time is less than 60 minutes. You will be notified via email if you have been assigned a code.

Dat viel mee, de code zit al in de inbox :*)
Hier ook eindelijk in de que.
Wat je allemaal niet moet doen om aan een key te komen. Gelukkig betaald de baas gewoon door... 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

2crashandburn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:32:
Mijn dag tot nu toe:
[afbeelding]
Echt geweldig apparaat, nog 20k exp te gaan voor de Nashorn. Speel em overigens met de stock gun. :P
Dat zijn de betere potten, mag ik ook wel eens hebben.
Het lukt mij gewoon niet met die td.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 13-09 17:43
Die broodrooster schijnt aardig populair te zijn, ik vind het maar een raar ding. Ik ben gewoon niet gewend aan TDs met weinig tot geen armor. Ik heb geen geduld om te snipen, en wil graag pushen. Maar dat gaat niet met de nieuwe Duitse TD lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
dynosu schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:10:
had em gisteravond te pakken ja :)
Gisteren ook te pakken, met dank aan Delert!
psychoclown schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:24:
De skills worden wel getrained als je de crews niet omtrained, weet ik uit eigen ervaring ;)
Op die manier kan ik dus een crew aankopen aan 100% in bijvoorbeeld tier 4... dan steeds in een andere tank plaatsen waardoor ik een -20% penalty krijg. Ondertussen grind ik wel xp bij voor skills/perks?

Als ik dan bij de tank gekomen ben die ik echt deftig wil spelen, T8 bijvoorbeeld, dan pas retrainen om de penalty te verliezen?
Speel de US TD lijn eens tot de Hellcat, heel ander type td door de 360° turret en dikke fun om te spelen :)

[ Voor 82% gewijzigd door Inrage op 19-11-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@inrage: zo speel ik bijv de t62 en obj140 met 1 crew, wel met 4 skills, vents en bia
volgens mij wordt de penalty dan aardig rechtgetrokken.
Ik weet niet hoe t zit met penalty als je met een tier 5 crew in bijv tier 7 speelt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Inrage schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:08:
[...]

Op die manier kan ik dus een crew aankopen aan 100% in bijvoorbeeld tier 4... dan steeds in een andere tank plaatsen waardoor ik een -20% penalty krijg. Ondertussen grind ik wel xp bij voor skills/perks?

Als ik dan bij de tank gekomen ben die ik echt deftig wil spelen, T8 bijvoorbeeld, dan pas retrainen om de penalty te verliezen?
Zo doe ik dat nu met de nieuwe Duitse TD lijn, ik begon op de Marder 38t (tier IV) en ik zit nu op de Nashorn (tier VI). Omdat ik maar 15-20 potten in die lage tiertjes doorbreng vind ik het ontzettend zonde te retrainen. Zodra ik op de tier VII zit doe ik mogelijk wel (hopelijk is er dan eindelijk ook weer een crew discount) omdat dat toch een potje op 50+ gaat kosten (gok ik zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
mijn wot hapert als een gek :(
kan het zijn dat een geforce gt 525 m niet voldoende is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

in welk bestand zit de winkans met tab? kan het ff niet vinden namelijk..

edit: nvm gevonden, zit in statisticForm.xc

[ Voor 24% gewijzigd door Mickroz op 19-11-2013 19:30 ]

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
dfrenner schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:34:
mijn wot hapert als een gek :(
kan het zijn dat een geforce gt 525 m niet voldoende is?
Ik speel het met een laptop van 7 jaar oud op low, met ongeveer een steady 45 fps. Het is een 1gb videokaart, dus ik neem aan dat die videokaart het eigenlijk wel beter als dat ding van mij moet kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mickroz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:26:
in welk bestand zit de winkans met tab? kan het ff niet vinden namelijk..

edit: nvm gevonden, zit in statisticForm.xc
En in Battleloading.cx

Wat zijn eigenlijk de kleurgrenzen voor xvm? Deze lijken af te wijken van de WN7 kleuren op bv feldzug.net.

[ Voor 84% gewijzigd door Frentik op 19-11-2013 21:13 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:57
Die kan je zelf instellen in colors.xc denk ik, nooit geprobeerd, maar er staan genoeg opties.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Frentik schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:11:
[...]
En in Battleloading.cx

Wat zijn eigenlijk de kleurgrenzen voor xvm? Deze lijken af te wijken van de WN7 kleuren op bv feldzug.net.
Iedere site heeft zijn andere kleurgrenzen. Ik heb die van Wotlabs gevolgd voor WN7 bijv.

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 19-11-2013 21:28 ]

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 14 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)