Psychoclown, dat was zeker een mooie match met de amx ac 48, ik heb zelf nu de amx ac 46, met de top gun, af en toe niet zoveel damage doet. Maar je krijgt er wel weer een hoge penetratie voor terug. En mooie muziek trouwens!
Ik kwam net deze gast tegen in het vijandelijke team....
Helemaal niks bijgedragen aan de battle... je zou zoiets maar in je team hebben...
http://worldoftanks.eu/community/accounts/512964064-M_H_77/
Helemaal niks bijgedragen aan de battle... je zou zoiets maar in je team hebben...
Speel m zelf ook met veel succes met de stockgun.2crashandburn schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:32:
Mijn dag tot nu toe:
[afbeelding]
Echt geweldig apparaat, nog 20k exp te gaan voor de Nashorn. Speel em overigens met de stock gun.
flickr - WOT Profile - Game PC
Verwijderd
Eerder vandaag concludeerde ik TDs tot dusver niet echt voor mij weggelegd zijn, maar die Rhm-Börsig WT lijkt me wel echt gaaf! Heb er hier al goede verhalen over gelezen, en nu zie ik hem ook in actie op je stream. Ik denk dat ik om te beginnen maar eens de Marder II terug moet kopen. En idd Inrage, T49 heb ik zojuist gekocht
En nog bedankt voor het beschikbaar maken van eerdere streams! Fijn dat ik nu als ik een keer niet kan inschakelen, toch de stream terug kan kijken als ik eens niets te doen heb
Gesorteerd op battles gespeeld kijk ik door mijn vehiclestats, allemaal netjes op 50%+, gemiddeld zo rond de 56%, dan is daar rond de 130 battles de stugIII met 47%, goed kan gebeuren en dan kom ik tegen: de m48 patton @ 94 battles, 39% winrate.
. Ik durf dat ding niet eens meer te spelen, dat is gewoon gegarandeerd verlies, ongeacht wat ik doe.
(Bovenaan de lijst: m46 patton 650 battles @ 59%)

(Bovenaan de lijst: m46 patton 650 battles @ 59%)
erutangiS
Supergaaf om te horen en die T71 replays, die komen binnenkort op youtube.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:16:
[...]
Eerder vandaag concludeerde ik TDs tot dusver niet echt voor mij weggelegd zijn, maar die Rhm-Börsig WT lijkt me wel echt gaaf! Heb er hier al goede verhalen over gelezen, en nu zie ik hem ook in actie op je stream. Ik denk dat ik om te beginnen maar eens de Marder II terug moet kopen. En idd Inrage, T49 heb ik zojuist gekocht
En nog bedankt voor het beschikbaar maken van eerdere streams! Fijn dat ik nu als ik een keer niet kan inschakelen, toch de stream terug kan kijken als ik eens niets te doen heb
Ik heb hem werkend maar vraag niet hoe.Mickroz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:58:
iemand hier die die ts3overlay werkende heeft op Win 7 x64? hij ziet WoT niet bij mij.
Na vele keren proberen over de afgelopen anderhalf jaar werkt hij nu ineens wel..
Dit zijn mijn settings mischien heb je er wat aan.

[ Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 20-11-2013 00:38 ]
twee redenen waarom ik de stock gebruik ipv de top gun:Mickroz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:52:
[...]
waarom stock gun als ik vragen mag?
edit nvm, dat is een leuke gun
1) hoogste dpm van de beschikbare guns met voldoende pen voor z'n tier
2) 7.5 en korte 8.8 hebben ongeveer 22 graden zijwaartse traverse, de lange 8.8 maar 5 graden
@ ts3-overlay, werkt bij mij al iets van een jaar zonder problemen op win7 x64. Versie die ik momenteel gebruik is 3.7.23 bij ts3 versie 3.0.13.1. Mijn instelling zijn vrijwel hetzelfde als die van Shockwave, belangrijkste verschil is dat ik enforce loading aan heb gevinkt.
Nou, gisteren een absoluut dieptewin met winrate gehad. net boven de 20% van rond de 30 battles! Maar alsnog een WN7 rating hebben van 1800/2000 oid.
De enige reden dat ik doorspeelde was omdat ik 1 battle moest overleven voor de 250k missie. Het wilde maar niet lukken met welke tank ik ook speelde. Uiteindelijk gelukt met de T28 en hoe! Dankzij een nashorn, ferdinand, tiger, tiger p, 110 en at15 heb ik 9900 dmg received gehad en maar 1 penetrating shot. Daarnaast heb ik 5500 dmg gedaan met 4 kills. Dit had mij deze battle ace badge opgeleverd.
Ik zou eigenlijk de replay moeten plaatsen, maar die is erg saai omdat ik praktisch niet van mijn plek afkom tot het einde van de battle
Deze tank is soms zo lekker, maar soms zo klote
De enige reden dat ik doorspeelde was omdat ik 1 battle moest overleven voor de 250k missie. Het wilde maar niet lukken met welke tank ik ook speelde. Uiteindelijk gelukt met de T28 en hoe! Dankzij een nashorn, ferdinand, tiger, tiger p, 110 en at15 heb ik 9900 dmg received gehad en maar 1 penetrating shot. Daarnaast heb ik 5500 dmg gedaan met 4 kills. Dit had mij deze battle ace badge opgeleverd.
Ik zou eigenlijk de replay moeten plaatsen, maar die is erg saai omdat ik praktisch niet van mijn plek afkom tot het einde van de battle
Deze tank is soms zo lekker, maar soms zo klote
Wel zuur. Had ik de dag ervoor besloten om maar eens een paar euro te gaan uitgeven (voor het eerst, ik speel al sinds de closed beta, als less-than-casual player) om wat equipment los te kunnen schroeven, krijg ik vandaag die bonus code voor extra gold.... Nou ja, kan ik de komende jaren weer vooruitChojinZ schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:51:
[...]
Hier ook eindelijk in de que.
Wat je allemaal niet moet doen om aan een key te komen. Gelukkig betaald de baas gewoon door...
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Voor degenen op het werk die er niet zo veel zin in hebben, vanavond kun je weer spelen:
Zaterdag een super dag maar sinds zondag gaat het gewoon slecht. Speel zelf niet al te best lijkt het wel en dan kom ik ook nog eens in de meest waardeloze teams terecht.patrickos85 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:45:
Nou, gisteren een absoluut dieptewin met winrate gehad. net boven de 20% van rond de 30 battles! Maar alsnog een WN7 rating hebben van 1800/2000 oid.
De enige reden dat ik doorspeelde was omdat ik 1 battle moest overleven voor de 250k missie. Het wilde maar niet lukken met welke tank ik ook speelde. Uiteindelijk gelukt met de T28 en hoe!
En dan dacht ik dat alles was word ik nu in 3 dagen tijd al 2x geteamkilled door iemand die denkt dat ie grappig is.
Zondag op South Coast in mijn Foch 155. Gaat zowaar redelijk en met nog een TD en Arty bij de tegenstander over, rusht ons team naar hun bases. Passeer ik onze FV 183......bam 1500hp weg en dood......daar gaat mijn kans op 2 frags en een battle te overleven. "damn ur so fast hahahaha"
En gisteren op Highway in de Lorraine. Alleen nog een AMX 50-100 over, ik kill hem met mijn laatste 2 schoten, rij nog even door en 2 sec later.....dood. 1147 damage door een object 268 van ons......een stoere jongen van OM die HE voor de AMX had geladen maar 200 damage te weinig vond ofzo en dus mij maar pakt.
Erg leuk als je inderdaad alleen de overlevings-missie nog maar hoeft en je dus zo wordt afgenomen.....
Tickets aangemaakt maar verwacht er helemaal niks van.....
Ze moeten gewoon een systeem maken dat als je meer dan 50% van een teamgenoot afknalt je automatisch direct voor 3 dagen gebanned wordt ofzo....
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Een echte kooptank noob.wsLy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:49:
Heerlijk dat soort typjes.
Alle vragen hebben een antwoord
Ach iedereen moet ergens beginnen...
Al is het als kanonnenvoer
Al is het als kanonnenvoer
[ Voor 37% gewijzigd door ShockWave op 20-11-2013 10:49 ]
Hallo mede tankers,
Sinds kort heb ik WoT weer opgepakt nadat ik 2 jaar geleden gestopt was toen de BETA was afgelopen. Inmiddels goed opweg naar me tier 9 TD. Nou vroeg ik mij af hoe die fame point ongeveer werken. Ik heb wel iets kunnen vinden door het winnen van campaign batles... maar hoe dat precies in zijn werking gaat is me niet geheel duidelijk. Ik zag namelijk dat je een tank kunt winnen als je een bepaald aantal fame points hebt.
Daarnaast kwam ik een artikel tegen over WoT op een tablet. Ik weet niet of deze al eens is gepost
*edit* http://ftr.wot-news.com/2...d-of-tanks-blitz-preview/
gr Nemm
Sinds kort heb ik WoT weer opgepakt nadat ik 2 jaar geleden gestopt was toen de BETA was afgelopen. Inmiddels goed opweg naar me tier 9 TD. Nou vroeg ik mij af hoe die fame point ongeveer werken. Ik heb wel iets kunnen vinden door het winnen van campaign batles... maar hoe dat precies in zijn werking gaat is me niet geheel duidelijk. Ik zag namelijk dat je een tank kunt winnen als je een bepaald aantal fame points hebt.
Daarnaast kwam ik een artikel tegen over WoT op een tablet. Ik weet niet of deze al eens is gepost
*edit* http://ftr.wot-news.com/2...d-of-tanks-blitz-preview/
gr Nemm
[ Voor 10% gewijzigd door Nemm op 20-11-2013 11:32 ]
Toch fijn als spelers die amper 200 battles hebben gespeeld al even lekker aan de schandpaal worden gebonden.wsLy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:49:
Ik ben het eens dat een T8 premium tank kopen niet de beste stap is als je zelf nog niet op T6 of T7 bent gekomen maar we maken allemaal fouten en niet iedereen heeft WoT mentors in de beurt. Maar kunnen we aub ophouden met met spelers er uit te pikken die nog niet eens 2-3K gamen hebben gespeeld ? Of hebben sommige dit zo hard nodig om zich 1337 uber skills unicum te voelen
Zie net een foto van NGC Megafactory... Fjords encounter
Hoeveel vodka moet iemand gedronken hebben om dit te bedenken?

Beetje flauw!mhindrik schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:44:
Een echte kooptank noob.
Heerlijk dat soort typjes.
Ik merk dat ik zelf ook meer kanon voer ben...
Het is gewoon lastig richten, terwijl sommige een soort van zoom functie gebruiken (die mod).
Mijn client loopt ook regelmatig te hakkelen, waardoor de game midden in de actie begint te haperen...
Resultaat is niet heel fijn:
http://worldoftanks.eu/co...ounts/515284942-dfrenner/
Zal nog wel een alphatest oid zijn.wsLy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:32:
Zie net een foto van NGC Megafactory... Fjords encounter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik vraag me meer af wat meneer met zoveel icoontjes in zijn taakbalk moet.
Stronk taskbar...User schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:35:
[...]
Zal nog wel een alphatest oid zijn.
Ik vraag me meer af wat meneer met zoveel icoontjes in zijn taakbalk moet.
Wellicht een keer meespelen met mensen via teamspeak in een platoon?dfrenner schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:34:
[...]
Beetje flauw!
Het is gewoon lastig richten, terwijl sommige een soort van zoom functie gebruiken (die mod).
Mijn client loopt ook regelmatig te hakkelen, waardoor de game midden in de actie begint te haperen...
Met muiswieltje inzoomen, geen mod voor nodig. Verder uitzoomen wel.
Je kan in de WoT settings "Fauna" uitzetten geloof ik, dat hakt er nog al in. Op de thuis PC staat het aan, maar op mijn laptop (Nvidia NVS .3100M) uit. Ik heb hier vooral bij maps met veel bomen er veel last van (~20fps).
62 battles is niet echt veel
Waarschijnlijk is jouw crew nog slechts 50~60% wat niet echt helpt. Wat je wel kan doen is met credits je crew lid voor 20k credits "upgraden" naar 75% en vanaf daar verder gaan, dat scheelt al enorm.
De crew skill bepaalt in grote mate hoe ver je kan kijken, snelheid, draaien, richten, etc...
Ook zonder mods e.d. kun je prima uit de voeten, die heb je niet noodzakelijk nodig, wel handig natuurlijk.
Wordt je beschoten, zoek dekking, niet in het midden van het veld stilstaan, niet stilstaan als je oversteekt en beschoten wordt.
Rij van dekking naar dekking. Rij achter bosjes langs zodat je niet gezien wordt, ook als dit "omrijden" betekent.
Eerst even mijn haperingen elimineren...databeestje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:56:
Wellicht een keer meespelen met mensen via teamspeak in een platoon?
SerieusMet muiswieltje inzoomen, geen mod voor nodig. Verder uitzoomen wel.

Lol, die heb ik ergens gemist...
Hmmm een GT 525 M zou idd wel beter moeten performen dan een NVS...Je kan in de WoT settings "Fauna" uitzetten geloof ik, dat hakt er nog al in. Op de thuis PC staat het aan, maar op mijn laptop (Nvidia NVS .3100M) uit. Ik heb hier vooral bij maps met veel bomen er veel last van (~20fps).
Toch nog eens naar kijken.
Nee maar die haperingen ontnemen mijn zin in een nieuw potje...62 battles is niet echt veel
Ja klopt, moet ik nog doen.Waarschijnlijk is jouw crew nog slechts 50~60% wat niet echt helpt. Wat je wel kan doen is met credits je crew lid voor 20k credits "upgraden" naar 75% en vanaf daar verder gaan, dat scheelt al enorm.
Okee thanxDe crew skill bepaalt in grote mate hoe ver je kan kijken, snelheid, draaien, richten, etc...
Dat doe ik ook wel redelijk... De laatste 10 potjesOok zonder mods e.d. kun je prima uit de voeten, die heb je niet noodzakelijk nodig, wel handig natuurlijk.
Wordt je beschoten, zoek dekking, niet in het midden van het veld stilstaan, niet stilstaan als je oversteekt en beschoten wordt.
Rij van dekking naar dekking. Rij achter bosjes langs zodat je niet gezien wordt, ook als dit "omrijden" betekent.
Dus ik kom net thuis, start teamspeak, verander de instellingen van ts3overlay naar die van ShockWave.
Ik start wot op, zie de overlay en crash, wot weg.
Ik denk nou, start ik eerst wot, en daarna ts, weg overlay, dus ik probeer het weer eerst ts en dan wot, nu werkt ie niet meer
schiet mij maar lek.
Ik start wot op, zie de overlay en crash, wot weg.
Ik denk nou, start ik eerst wot, en daarna ts, weg overlay, dus ik probeer het weer eerst ts en dan wot, nu werkt ie niet meer
schiet mij maar lek.
Ik heb ook vaker problemen met die overlay. Nu ook w7 x64, hielp bij mij om het standaard als admin te draaien (ts3).
Jij hebt geen tank van 50 euro gekocht met minder dan 100 battles op je naam staan.dfrenner schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:34:
[...]
Beetje flauw!
Mensen die dit wel doen snappen niet hoe dit spel werkt, hebben geen ervaring door in het rijden van lage tiers en kunnen hun rol nog niet in de tank die ze gekocht hebben. Dit krijg je door battles te doen en ervaring te krijgen in battles.
Mensen die dit wel doen zijn dan ook kooptank noobs. Die zie je dan klungelen in tier 8, 9 of 10 battle, gaan snel dood en dragen niks bij het team.
In tier 1,2,3 loop je vaak nog te klungelen en daar zijn die tiers ook voor, tier 4 leer je een beetje tactiek en bij tier 5,6 worden alle fouten direct afgestraft door de tegenstanders. En bij tier 7,8,9 behoor je tactieken, sterke en zwakte punten van je tank, je rol, de weakspots van tanken en (zover dat kan) teamplay te kennen.
Mensen die de "gewone" weg hebben gevolgd en vanaf tier 1 naar tier 8 zijn geklommen weten dit wel wat ze moeten doen, wat er verwacht wordt en hoe ze met een bepaalde tank moeten omgaan.
Daarom zijn de meeste van deze "kooptank noobs" rode tomaatjes met een winrate onder de 40%, op de tank zelf vaak WR onder hun overal WR en een lage efficiency waar je bang van wordt.
Vanuit WG snap ik het wel, gewoon weer lekker 50 euro verdienen met de verkoop van die tank.
Maar vanuit mijn ogen zijn dit ergste spelers die er tussen zitten.
Wat ik ook al merk zijn tier 7 TD's die met goud schieten op de zijkant van je medium tank en dat wordt ook als normaal geacht door die personen. Dit zijn vaak ook niet de beste spelers.
Vergeet niet dat een hoop spelers de tier 8 premium ook kopen voor de extra cash opbrengsten. Vooral als je veel aan het levelen bent is die extra opbrengst erg handig. Hoewel de cash opbrengst wel iets verbeterd is in de patches van het afgelopen jaar.mhindrik schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:54:
[...]
Jij hebt geen tank van 50 euro gekocht met minder dan 100 battles op je naam staan.
Mensen die dit wel doen snappen niet hoe dit spel werkt, hebben geen ervaring door in het rijden van lage tiers en kunnen hun rol nog niet in de tank die ze gekocht hebben. Dit krijg je door battles te doen en ervaring te krijgen in battles.
Mensen die dit wel doen zijn dan ook kooptank noobs. Die zie je dan klungelen in tier 8, 9 of 10 battle, gaan snel dood en dragen niks bij het team.
In tier 1,2,3 loop je vaak nog te klungelen en daar zijn die tiers ook voor, tier 4 leer je een beetje tactiek en bij tier 5,6 worden alle fouten direct afgestraft door de tegenstanders. En bij tier 7,8,9 behoor je tactieken, sterke en zwakte punten van je tank, je rol, de weakspots van tanken en (zover dat kan) teamplay te kennen.
Mensen die de "gewone" weg hebben gevolgd en vanaf tier 1 naar tier 8 zijn geklommen weten dit wel wat ze moeten doen, wat er verwacht wordt en hoe ze met een bepaalde tank moeten omgaan.
Daarom zijn de meeste van deze "kooptank noobs" rode tomaatjes met een winrate onder de 40%, op de tank zelf vaak WR onder hun overal WR en een lage efficiency waar je bang van wordt.
Vanuit WG snap ik het wel, gewoon weer lekker 50 euro verdienen met de verkoop van die tank.
Wat ik ook al merk zijn tier 7 TD's die met goud schieten op de zijkant van je medium tank en dat wordt ook als normaal geacht door die personen. Dit zijn vaak ook niet de beste spelers.
Heel typisch inderdaad. Zou mooi zijn als iemand concreet veel dmg doet op teammates dat ze banned worden inderdaad.Zertaxka schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:16:
[...]
Zaterdag een super dag maar sinds zondag gaat het gewoon slecht. Speel zelf niet al te best lijkt het wel en dan kom ik ook nog eens in de meest waardeloze teams terecht.
En dan dacht ik dat alles was word ik nu in 3 dagen tijd al 2x geteamkilled door iemand die denkt dat ie grappig is.
Zondag op South Coast in mijn Foch 155. Gaat zowaar redelijk en met nog een TD en Arty bij de tegenstander over, rusht ons team naar hun bases. Passeer ik onze FV 183......bam 1500hp weg en dood......daar gaat mijn kans op 2 frags en een battle te overleven. "damn ur so fast hahahaha"
En gisteren op Highway in de Lorraine. Alleen nog een AMX 50-100 over, ik kill hem met mijn laatste 2 schoten, rij nog even door en 2 sec later.....dood. 1147 damage door een object 268 van ons......een stoere jongen van OM die HE voor de AMX had geladen maar 200 damage te weinig vond ofzo en dus mij maar pakt.
Erg leuk als je inderdaad alleen de overlevings-missie nog maar hoeft en je dus zo wordt afgenomen.....
Tickets aangemaakt maar verwacht er helemaal niks van.....
Ze moeten gewoon een systeem maken dat als je meer dan 50% van een teamgenoot afknalt je automatisch direct voor 3 dagen gebanned wordt ofzo....
Daar was een mooi systeem voor in Counter-Strike als FF aanstond. Kon je kiezen of je de speler wilde vergeven of niet. Vergeven is klaar, niets geen schade aan hem. Niet vergeven = dood of dmg reflecten zonder nadelen. Dat zou ook een mooie zijn
[ Voor 7% gewijzigd door patrickos85 op 20-11-2013 13:04 ]
Dat zijn mensen die het spel al een tijd spelen en besloten hebben om een investering te doen in het spel. Die hebben vaak ook meer dan 100 battles op hun naam staan.defiler1974 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:01:
[...]
Vergeet niet dat een hoop spelers de tier 8 premium ook kopen voor de extra cash opbrengsten. Vooral als je veel aan het levelen bent is die extra opbrengst erg handig. Hoewel de cash opbrengst wel iets verbeterd is in de patches van het afgelopen jaar.
Matchmaking met tier 8's is echt absurd....
1. Je bent bijna nooit top tier... Altijd wel meerdere tier 9's en/of tier 10's
2. Teams zijn te dramatisch voor woorden
3. Continu toch nog top damage dealer zijn met je t8 platoon! En dan ook nog eens met een flink verschil tussen ons en de t9's en t10's.
Met de tier 9's kun je tenminste nog iets doen, maar met t8's is het lastig om die battle te dragen, al helemaal als er nog 10 vijanden leven die bijna allemaal full health zijn...
Van de 5 tier 8 battles die we hebben gespeeld zijn er 3 verloren gegaan, van de 4 tier 9 battles hebben we er 4 gewonnen.
3. Continu toch nog top damage dealer zijn met je t8 platoon! En dan ook nog eens met een flink verschil tussen ons en de t9's en t10's.
Met de tier 9's kun je tenminste nog iets doen, maar met t8's is het lastig om die battle te dragen, al helemaal als er nog 10 vijanden leven die bijna allemaal full health zijn...
Van de 5 tier 8 battles die we hebben gespeeld zijn er 3 verloren gegaan, van de 4 tier 9 battles hebben we er 4 gewonnen.
[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 20-11-2013 13:15 ]
Iemand enig idee waarom de "Alley of Fame" niet gesorteerd is op FamePoints?
bv: #1 heeft 471k Famepoints, dan lijkt het tot nummer 24 inderdaad af te lopen maar dan ineens op #25 staat weer iemand met 352k FamePoints. En hoe verder je kijkt in de lijst hoe minder logica er in zit...campaign heeft nu ook 2 dagen stilgelegen dus aan niet verwerkte updates zal het niet liggen.
bv: #1 heeft 471k Famepoints, dan lijkt het tot nummer 24 inderdaad af te lopen maar dan ineens op #25 staat weer iemand met 352k FamePoints. En hoe verder je kijkt in de lijst hoe minder logica er in zit...campaign heeft nu ook 2 dagen stilgelegen dus aan niet verwerkte updates zal het niet liggen.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Misschien omdat die punten vandaag pas toegekend zijn? Ik heb vandaag ook 5000 Fame Points erbij gekregen, dat wordt komende nacht pas om 2 uur geupdate.
tier 8 kan je beter om precies deze reden zoveel mogelijk laten staan WsLy.
Tier 7 en tier 9 komen veel beter eruit in MM.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Waarom geen Team Battle met je t8s, ziekelijk makkelijk xp grinden zolang die missie er nog op zit.wsLy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:12:
Matchmaking met tier 8's is echt absurd....
Tja we moeten toch onze T8s grinden om bij de tier 9s te komen he...Bean77 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:25:
tier 8 kan je beter om precies deze reden zoveel mogelijk laten staan WsLy.
dat is waar. Pak t8 alleen in teambattles, TC, dadelijk CW of platoon. Nooit meer alleen in randoms.wsLy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:39:
[...]
Tja we moeten toch onze T8s grinden om bij de tier 9s te komen he...
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
thanks dat werkte, moest wel echt alles op admin zetten, maar nu doet ie het.crizyz schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:32:
Ik heb ook vaker problemen met die overlay. Nu ook w7 x64, hielp bij mij om het standaard als admin te draaien (ts3).
Bij mij overruled WoT dat scherm.solique schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:45:
Ook altijd gedoe gehad met die overlay daarom uitgeschakeld en nu actief gezet op de display op mijn toetsenbord.
Ik ervaar het toch echt anders hoor, ik ben namelijk net zo vaak top tier als mid of low tier met de tier 8, en ja het zuigt om lowest tier te zijn, maar dat heb je ook met de andere tiers (9,7,6,5,4,3,2,1) Gisteren toevallig met mijn IS3 in een Tier 10 potje, deed ik het meeste damage (maar 2000), moet nagaan hoe slecht de rest was haha. Ik speel overigens het meest in EU2, behalve met TC.Bean77 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:43:
[...]
dat is waar. Pak t8 alleen in teambattles, TC, dadelijk CW of platoon. Nooit meer alleen in randoms.
Ik heb dat probleem niet, ik hoef overlay niet te gebruiken. Ik noem iedereen op teamspeak standaard "homo"
Die TS overlay is lekker inderdaad, gebruik nu echter overwolf. Beetje adware style moet ik toegeven maar het doet hetzelfde en daarnaast is het mogelijk om full TS op te roepen als soort van tijdelijke overlay scheelt Alt-Tabben. Enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken is dat zodra overwolf actief is, TS3 niet meer werkt vanuit windows. Even wennen maar wel te doen imho.
ook buiten teamspeak doe je datKaap schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:58:
Ik heb dat probleem niet, ik hoef overlay niet te gebruiken. Ik noem iedereen op teamspeak standaard "homo"
kaap komt op werk, mogguh homo ... etc etc
Gebeurd bij mij standaard ook, maar kan meerdere tabbladen openen.
Niet iedereen heeft 2 schermen he....BramSd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:35:
Ik heb gewoon TS open op een andere monitor. Nooit behoefte gehad aan een overlay.
als je toch al een heel goed 3-mans platoon voor tier 8 hebt, kan je dan niet beter een teambattle starten en 2 volunteers aannemen? Zoek zelf als volunteer juist naar dit soort teams, maar je ziet er weinig. Het is of allemaal van dezelfde clan, of een bij elkaar geraapt zooitje. Het lijkt me toch dat je met zn drieen wel die twee volunteers met wat basale minimap clicks kan managen? Mits het geen zombies zijn natuurlijk, maar dat zie je vooraf al (bij benadering) aan de WG-rating.wsLy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:12:
... 3. Continu toch nog top damage dealer zijn met je t8 platoon! ...
Daar zeg je me wat. Die rating hangt volgens mij heel veel af van hoeveel battles gespeeld. Ik heb 2.5k battles gespeeld en een WN7 van meer dan 1400. Mijn WG-rating is 1800 ofzo (volgens mij is dat belachelijk laag, heb gasten gezien met 8k waarvan ik dacht: die doen het helemaal niet opvallend veel beter). Voor mij niet slecht natuurlijk, als ze dan ooit Ranked Matchmaking gaan doen valt het voor mij alleen maar positief uitxVJ schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:51:
[...]
Mits het geen zombies zijn natuurlijk, maar dat zie je vooraf al (bij benadering) aan de WG-rating.
Mwah valt nog wel tegen hoor, soms doe/probeer ik het met mijn ESL team te spelen maar zijn er wat spelers AFK of hebben saaie trainingen te verzorgen (hè delertxVJ schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:51:
[...]
als je toch al een heel goed 3-mans platoon voor tier 8 hebt, kan je dan niet beter een teambattle starten en 2 volunteers aannemen? Zoek zelf als volunteer juist naar dit soort teams, maar je ziet er weinig. Het is of allemaal van dezelfde clan, of een bij elkaar geraapt zooitje. Het lijkt me toch dat je met zn drieen wel die twee volunteers met wat basale minimap clicks kan managen? Mits het geen zombies zijn natuurlijk, maar dat zie je vooraf al (bij benadering) aan de WG-rating.
Ik vraag ze ook altijd om op TS te komen omdat je anders nauwelijks controle hebt op wat ze doen, zo ook gister. Ging de eerste twee keer goed maar daarna was het een enorm campteam en ging hij apart van de anderen ergens aanvallen.. tja laat ik zeggen dat hij geluk had support van mij te krijgen in mijn 13 90.. Uiteindelijk ging hij ook dood en mocht ik nog tegen 2 licht beschadigde heavy tanks. Gelukkig wel gewonnen met een 2400+ exp score maar het had zoveel makkelijker gekund. Punt wat ik probeer te maken, dit is één van de redenen dat ik niet zo snel random lui in mijn team mee zal nemen want ook al zijn de stats los van mijn normale stats verliezen doe ik niet graag, zeker niet als het komt door een externe die ik meeneem om maar te kunnen spelen
Het tegenovergestelde was vorige weekend toen er twee lui bij kwamen (één T1 en de ander T8). Die met de T8 zou wel even laten zien hoe en wat, helemaal moeilijk doen blijkt hij nog hogere stats te hebben dan een ieder in ons team. Nouja prima wij gaan, na een battle of 3-4 begon hij te vertellen dat hij niks te doen had omdat wij te goed speelden en hij zo'n team nog niet eerder meegemaakt had.. die T1 vond het ook niet erg om dood te gaan (voor good cause) om maar te kunnen kijken..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Leuke anekdote kyozu! Hebben jullie nog wel een beetje weerstand dan / is het wel leuk? Heb een avond battles gespeeld. Ongeveer 10 battles waar we bij een battle een team tegen kwamen welke niet diep rood was. Leuk voor je win-rate maar ook weer niet echt een uitdaging. (die ene battle ook aardig ingemaakt vanwege slechte communicatie
)
P.S. als je nog een keer iemand nodig hebt dan gooi je maar n invite
[ Voor 5% gewijzigd door dramborleg op 20-11-2013 15:25 ]
Maar wat is nu je punt? Dat het in jouw ogen de ergste spelers zijn? Voor de koper van een tank natuurlijk een non argument. Die heeft in feite niets te maken met jou.mhindrik schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:54:
[...]
Jij hebt geen tank van 50 euro gekocht met minder dan 100 battles op je naam staan.
En aan de andere kant: Als je een tier 8 premium koopt word je meteen in het diepe gegooit en zal je sneller moeten leren om mee te kunnen komen.
Tot tier 4/5 leer je weinig van je mede spelers terwijl je in tier 8+ matches flink wat kan opsteken qua kennis.
Ik zie het probleem niet zo van een noob die een premium koopt. Heb ik 2 jaar geleden als noob ook gedaan en dat is uiteindelijk ook goed gekomen...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Heerlijke game daarnet met 2crashandburn en delert83
Stronk t8 platoon dat een t10 battle moet dragen.

Het is enigszins saai maar je kunt het zelf ook iets lastiger maken door bijv. 1 crappy tank mee te nemen per keer of geen T1's (die normaal je ogen zijn). Of juist competitiever door degene die laagste damage in een T8 deed te roteren met één (van de) T1's.dramborleg schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:25:
Leuke anekdote kyozu! Hebben jullie nog wel een beetje weerstand dan / is het wel leuk? Heb een avond battles gespeeld. Ongeveer 10 battles waar we bij een battle een team tegen kwamen welke niet diep rood was. Leuk voor je win-rate maar ook weer niet echt een uitdaging. (die ene battle ook aardig ingemaakt vanwege slechte communicatie)
Maar inderdaad de weerstand is er op het moment niet echt en dat maakt het ook dat ik (en anderen die ik ken) het niet heel de tijd spelen. Champion companies heb ik ook oefen-loos gespeeld maar dat was ik op een gegeven moment ook beu omdat het veelal te simpel was ook al nam ik voor de helft randoms mee. Daarentegen staat er tegenover dat Team Battles losstaande stats hebben en dat hebben de tank companies niet
Dat hij niks te maken heeft met mij klopt uiteraard en als ik vind dat complete nieuwe spelers gelijk een tier 8 kopen zijn ze compleet nutteloos totdat ze een keer 1000 battles gedaan hebben en dan het een keer snappen. Of nooit snappen zoals sommige diep diep diep rode tomaatjes.ChojinZ schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:38:
[...]
Maar wat is nu je punt? Dat het in jouw ogen de ergste spelers zijn? Voor de koper van een tank natuurlijk een non argument. Die heeft in feite niets te maken met jou.
En aan de andere kant: Als je een tier 8 premium koopt word je meteen in het diepe gegooiden zal je sneller moeten leren om mee te kunnen komen.
Tot tier 4/5 leer je weinig van je mede spelers terwijl je in tier 8+ matches flink wat kan opsteken qua kennis.
Maar het punt is; modder die eerste 1000 battles nou maar in de laagste tiers. Weet je gelijk of het waard is om een tank te kopen (1) en weet je meer na die eerste 1000 battles (2).
Als je gelijk in het diepe wordt gegooid leer je niet snel alles, want als je na één minuut spelen gelijk voor je flikker wordt geschoten door een"onzichtbare" TD, weet je niet waarom. Of waarom jij op zijn koepel wel bounced en hij niet op de jouwe. En dat leer je gaande weg door het modderen in de laagste tiers.
En dat je tot tier 4/5 niks leert van je medespelers is logisch, maar je leert wel je eigen tank kennen. De plekjes op de map.
Om te laten zien dat teamwork in randoms toch wel mogelijk is:
replay

potje is verder niet super bijzonder, maar leuk om te zien dat men in randoms af en toe wel wil luisteren en samen wil werken. Had vanaf het begin van de match aangekondigd dat ik ging pushen over de 1-line en dat ik support nodig had en dat kreeg ik
Faith in humanity restored just a little bit
replay

potje is verder niet super bijzonder, maar leuk om te zien dat men in randoms af en toe wel wil luisteren en samen wil werken. Had vanaf het begin van de match aangekondigd dat ik ging pushen over de 1-line en dat ik support nodig had en dat kreeg ik
Faith in humanity restored just a little bit
Soms zie ik figuren met een WG-rating van ~100 en die serieus willen joinen met een KV-1 ofzo. Dat bedoelde ik met zombies.dramborleg schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:08:
[...] .. Mijn WG-rating is 1800 ofzo..
aha, begrijpelijk. Had laatst een team van alleen maar randoms met xwn varierend tussen 40 en 80. Niemand had echt de leiding en iedereen nam maar gewoon de tier 8 mee waar die xp op wou hebben. Wat grappig is, is dat juist door het gebrek aan communicatie iedereen behoedzaam gaat spelen en erg gaat letten op de posities ten opzichte van elkaar. We verloren 2x op cap, voor de rest alles gewonnen, ook van teams die duidelijk voicecom gebruikten. Dat zegt natuurlijk wel wat over de gemiddelde teams. Leukste was een team dat focus fire deed op mijn t69, juist *nadat* ik mn clip had geleegdpsychoclown schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:49:
[...].. Publics speel ik graag voor de grinds, spannende potjes en plezier want je kunt er zoveel meer (of minder) doen dan in TC's of TB's..
Het is een rare modus waarvan ik de 'etiquette' nog niet helemaal begrijp, maar het is (voor mij) veel beter dan wat de mm me anders voorschoteld op tier 8.
Och, ik begon mijn WoT carrière met een tier 8 heavy: de M6A2E1.
Je had toen leuke potjes: 9x M6 + 6x M4 vs datzelfde aan de andere kant.
Ah... mooie tijden.
Je had toen leuke potjes: 9x M6 + 6x M4 vs datzelfde aan de andere kant.
Ah... mooie tijden.
En dat was meteen een premium ook.BramSd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:17:
Och, ik begon mijn WoT carrière met een tier 8 heavy: de M6A2E1.
In het begin had je van die rare potten dat je met zon ding tegen tier 5 kwam. Heerlijk rapen die nubjes.
Zojuist toevallig even een viertal potjes gedaan in een team geleid door best wel een goede speler.xVJ schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:16:
[...]
aha, begrijpelijk. Had laatst een team van alleen maar randoms met xwn varierend tussen 40 en 80. Niemand had echt de leiding en iedereen nam maar gewoon de tier 8 mee waar die xp op wou hebben. Wat grappig is, is dat juist door het gebrek aan communicatie iedereen behoedzaam gaat spelen en erg gaat letten op de posities ten opzichte van elkaar. We verloren 2x op cap, voor de rest alles gewonnen, ook van teams die duidelijk voicecom gebruikten. Dat zegt natuurlijk wel wat over de gemiddelde teams. Leukste was een team dat focus fire deed op mijn t69, juist *nadat* ik mn clip had geleegd
Het is een rare modus waarvan ik de 'etiquette' nog niet helemaal begrijp, maar het is (voor mij) veel beter dan wat de mm me anders voorschoteld op tier 8.
Zijn play en tactiek was prima net als van 2-3 anderen maar toen we een erg middelmatig (maar cocky) 2x tegenkwamen met een minder solide setup verloren juist door die 1-2 volunteers die deden wat zij dachten dat goed was in plaats te doen wat er gedaan moest worden (en in dit geval werd dat ook goed aangegeven door de TL). Laatste pot had ik ook erg wel erg pech maar ondanks dat hadden we makkelijk moeten kunnen winnen
Wow mooie damage! Zo hoog had ik nog niet eerder gezien met die tank.
Met die damage & 2 medals krijg je eigenlijk niet zo extreem veel xp?!
Dat mechanisme snap ik nog altijd niet zo goed.
Mijn beste XP ooit was 2501 base xp en ik heb geen idee hoe ik dat geflikt heb en ik kom daar nu nooit meer in de buurt van... 1400-1600 haal ik wel eens met de Hellcat of T49.
Edit: Noobmeter werkt terug!!! Ben gestegen naar 4x "good" nu, aahhhh mijn nood aan statshoeren is weer even voldaan! Een volle week op mijn kin moeten kloppen, ouch...
[ Voor 13% gewijzigd door Inrage op 20-11-2013 17:41 ]
Dat komt omdat een tier X altijd tegen dezelfde tier of lager strijd. Wanneer jij als tier IX tier X's damaged dan krijg je meer exp en dus is het ook makkelijker om hogere scores met bijv. tier IX's te halen
Ja dat was een mooie battle. Jammer genoeg liep het voor mij slecht af... Stond daar met 2 anderen op een flank... IS-8 die bij me was ging al snel dood, de ST-I die stock was ging ineens focussen op iets anders... Dus toen stond ik tegenover een full HP T110E4 en een full HP IS-7.... fijn is dat.
En Paris die een naar de fitness moestwsLy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:48:
[...]
Ja dat was een mooie battle. Jammer genoeg liep het voor mij slecht af... Stond daar met 2 anderen op een flank... IS-8 die bij me was ging al snel dood, de ST-I die stock was ging ineens focussen op iets anders... Dus toen stond ik tegenover een full HP T110E4 en een full HP IS-7.... fijn is dat.
Hehe nice
Ik wil best carrien, maar op Campinovka vind ik dat wel lastig, zeker als de helft van je team in de basis blijft staan en zich laat dood scouten door een M46 Patton
Niemand van mijn team was naar de hill, dus ik zat zeg maar als een rat in de val. Had 3,5K dmg kunnen hebben als ik niet een crit op de zijkant van een Type-59 had gehad

Maar goed, heb nu 20 potjes gespeeld met een WN7 van 2200 gemiddeld, dus het kan erger
[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 20-11-2013 17:58 ]
Net 5 potjes gespeeld, allemaal verloren. ik speelde op Himmelsdorf. Ik ga naar het straatje waar meestal alle heavy's komen. Alle heavy's in mijn team gaan de hill op. (stuk op 10) Zien ze dat er niemand op de hill is, blijven ze er campen terwijl er bij mij iets van 6 heavy's komen. Niemand die me komt helpen. Ook al 1 keer geteamkilld zonder enige redenen. (was een platoon van mensen met minder als 1k games) misschien kwam het daar door. Maar ja, is kijken of het nu wat beter gaat.
Daarnet een potje in Object 140... 14 penetrations: 7 criticals... 7 critical hits zonder damage. HEEEEEERLIJK!
Heb ik eerst dit potje met de Caern:

Was al de 3e loss. Maar ik wilde de dubbele xp voor de 50K xp 1 dag premium erbij. Volgende match:

potje waarin ik met 2 überplatoons zit, rollen we het enemy team natuurlijk gigantisch op. Dan heb ik ook nog 2 rare bounces op een 50 120 en dan is dat dus je dubbel
Zo oneerlijk..
Maar goed, de 50K xp is eindelijk binnen!

Was al de 3e loss. Maar ik wilde de dubbele xp voor de 50K xp 1 dag premium erbij. Volgende match:

potje waarin ik met 2 überplatoons zit, rollen we het enemy team natuurlijk gigantisch op. Dan heb ik ook nog 2 rare bounces op een 50 120 en dan is dat dus je dubbel

Had je mijn rare bounces eens moeten zien... op zwak armor bouncen als een malle... laatste battle sloeg alles.. t110e4 met 100hp tegenover me, ik unload een volledige clip op hem met mijn t57, 2 op de lower front en 2 in de zijkant: 4 bounces. Wtf.... en nee hij was niet aan het anglen..
Mm ziet jou liever dan mij dan. Bij mij gaat ie meer: "so you are blue sir, to make ik even, here are some tomatoes and a purple platoon with the foe" - iedere keer opnieuwMr_Size schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:53:
[afbeelding]
potje waarin ik met 2 überplatoons zit, rollen we het enemy team natuurlijk gigantisch op. Dan heb ik ook nog 2 rare bounces op een 50 120 en dan is dat dus je dubbelZo oneerlijk..

Bij mij doet ie dat precies op de grens van 51% winstrate. Gisteren van de 14 battles er nog 4 kunnen winnen waarbij ik 1 potje had waar ik zelf stom speelde (welke natuurijk gewonnen werd en mijn dubbel was voor de T34) 2 volledig zelf gewonnen (1 gaan cappen bij 12 vs 4, 1tje een flank met 7 tanks alleen in mijn T32 tegen gehouden), 1tje welke normaal verliep en 10 waarbij we binnen 2 minuten met minimaal 5 tanks achter stonden.Joindry schreef op donderdag 21 november 2013 @ 00:43:
[...]
Mm ziet jou liever dan mij dan. Bij mij gaat ie meer: "so you are blue sir, to make ik even, here are some tomatoes and a purple platoon with the foe" - iedere keer opnieuw
Verliezen is niet zo erg, maar op van die kansloze manieren is gewoon niet leuk
[removed]
Merk wel dat er dankzij die mod dat teamdamage in de chat word weergegeven dat er meer sorry word gezegd (ik zelf ook).Mickroz schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:25:
Had ik ook gister, rushte naar een kant om een kv1s te pakken, reed er een su achter me, bam oneshotted, en hij pakte de kill.
2 potjes later rijd er een 1 vol mn flank in, helft van mn hp weg.
In beide gevallen nog geen sry in de chat.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Gisteren begon echt als drama avond, echt iets van 7 of 8 losses op rij. Toen kwamen 2 clanmates to the rescue en hebben mij naar een positieve winrate geholpen
\o/
\o/
In de eerste campaign hadden we vanwege de vele provincies die we hadden als PTS moeite om vaak genoeg chips op de provincies te hebben. Vaak speelden we dan met 13/14 man, maar af en toe kwamen dit soort dingen voor: 11vs15 tegen SLF.
Bij mij werkt het werkelijk echt niet, ik wil ook statshoeren en het werkt niet en Wotlabs is mijn profiel niet bijgewerkt.Inrage schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:39:
[...]
Edit: Noobmeter werkt terug!!! Ben gestegen naar 4x "good" nu, aahhhh mijn nood aan statshoeren is weer even voldaan! Een volle week op mijn kin moeten kloppen, ouch...
Tot enkele weken terug werden de stats precies 2x daags geupdate en zelfs soms 10 minuten na dat ik de game had afgesloten (misschien toeval). Nu werkt voor een of andere reden maar 1keer per week...mhindrik schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:03:
[...]
Bij mij werkt het werkelijk echt niet, ik wil ook statshoeren en het werkt niet en Wotlabs is mijn profiel niet bijgewerkt.
Wotlabs toont al maanden geen updates meer voor mij. Waarschijnlijk maak ik zo'n goede progressie dat het systeem error geeft... NOT
Welk damagepanel gebruik jij als ik vragen mag?pkregting schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:40:
In de eerste campaign hadden we vanwege de vele provincies die we hadden als PTS moeite om vaak genoeg chips op de provincies te hebben. Vaak speelden we dan met 13/14 man, maar af en toe kwamen dit soort dingen voor: 11vs15 tegen SLF.
[video]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Erg leuk om dit te zien! Keep it coming (als het mogelijk ispkregting schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:40:
Ik wilde hem gisteren recorden en omzetten naar .gif. Maar blijkt dat ik nog geen video editting software heb geïnstalleerd... moet ik nog steeds opnieuw installeren...

Goeie vraagBokkie schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:17:
[...]
Welk damagepanel gebruik jij als ik vragen mag?
Ja, dat is Damagepanel with angle indicator. Project is gestopt in 8.8, maar werkt blijkbaar gewoon voor 8.9.
Ja die heb ik ook, mocht helaas niet baten.thijsco19 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:16:
[...]
Merk wel dat er dankzij die mod dat teamdamage in de chat word weergegeven dat er meer sorry word gezegd (ik zelf ook).
Ligt de eu site eruit? Kan er niet op komen.
Alleen het forum werkt nu niet bij mij.
[ Voor 5% gewijzigd door Mickroz op 21-11-2013 11:53 ]
Doe dat, ik wil ook ergens mee kunnen patsen.wsLy schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:33:
[...]
Ik wilde hem gisteren recorden en omzetten naar .gif. Maar blijkt dat ik nog geen video editting software heb geïnstalleerd... moet ik nog steeds opnieuw installeren...Zal straks eens kijken ernaar.
I've tried but I failedUser schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:02:
[...]
Doe dat, ik wil ook ergens mee kunnen patsen.
Hehe, wat een verveelde tweaker niet creatief kan wezen. Was ik me gisteren wat aant vervelen en was een vrienden aan het spelen met haar kind. Ze was een stencil aan het maken om over te verven op een t-shirt. Ik dacht: "dat kan ik ook"
Gevolg:
Originele pic van internets:

Hoe mijn stencil eruitziet:

(het is trouwens de KT met porsche turret voor de noobs onder ons
)
Nu zoek ik enkel nog een leuke tekst om erbij te zetten. Al lijkt mijn creativiteit daar een grens te hebben gevonden. Alle tips zijn welkom.
Tis een keer iets anders dan digitale tankjes
Gevolg:
Originele pic van internets:

Hoe mijn stencil eruitziet:

(het is trouwens de KT met porsche turret voor de noobs onder ons
Nu zoek ik enkel nog een leuke tekst om erbij te zetten. Al lijkt mijn creativiteit daar een grens te hebben gevonden. Alle tips zijn welkom.
Tis een keer iets anders dan digitale tankjes
Vet gedaan
Helaas is slogans verzinnen niet echt mijn ding
Hehe cool! doet me denken aan iets wat ik paar jaar terug maakte voor m'n clan :

"Tomato Slayer"Joindry schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:35:
nice btw..
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Iberica Alliancemajic schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:26:
Hehe cool! doet me denken aan iets wat ik paar jaar terug maakte voor m'n clan :
[afbeelding]
Verwijderd
Nice, CW materiaal zie je niet al te vaak. Leuk om de acties van FC's te volgen en om te zien hoe CW battles in hun werk gaan. 11 vs 15 winnen tegen een - dacht ik iig - zeer respectabele clan, indrukwekkend! Ik merk wel dat je voor CWs veel geduld moet kunnen opbrengenpkregting schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:40:
[video]
Overigens als ik dit bekijk lijkt het erop dat ik i.p.v. de T25 AT beter voor een Hellcat kan gaan
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)